[PC] Crysis Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.046 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Jejking schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 17:44:
En er is wat gelekt:
Again, neither Crysis or the official NVIDIA driver has been released, and games with the PhysX card enabled have noticeably lower FPS than the non-PhysX counter-part.
Waarom is er eigenlijk getest met een PhysX kaart? Deze werd toch niet ondersteund door de game engine ? Ik begin me eigenlijk af te vragen of de game niet automatisch gebruik maakt van de PhysX kaart mede door directx 10, het staat me namelijk voor de geest dat directx 10 PhysX hardware ondersteund.

Of mis ik nu iets :?

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 19:45

SG

SG surft naar info hardewaren

Werd ook gemeld in een reply dat er PhysX games waren getest met die gameRig.
Waarschijnlijk hebben ze die kaart er in laten zitten.
Of werd dat ding geleverd OEM met 'n PhysX kaartje.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Seesar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:40:
[...]

offtopic:
EA is uitgever en dus verantwoordelijk voor eindresultaat en de deadlines waarmee het spel uitkomt en wanneer patches uitkomen. In verleden is gebleken dat ze dit gewoon niet waarmaken; BF2 is nooit afgeweest en BF2142 heeft al zijn nieuwste opvolger hoewel BF2142 nog vol bugs zit (echt storende bugs). Zij zullen de kraan dus ook dicht draaien als ze het wel welletjes vinden en al met opvolger bezig zijn (wat bij EA in razend tempo gaat); juist dus nadeel dat zij de uitgever zijn :(.

Dat heeft bdw te maken met ontevreden klanten maken en daar heel erg slecht mee omgaan. Boontje komt om zijn............:D. (de oorsponkelijke ontwikkelaars van BF2 zullen ook wel niet van te voren gekozen hebben voor Betafield 2

Nevertheless blijf ik wel kwijlen op de plaatjes. Kan je ook voertuigen gaan besturen in dit spelletje?
goed gesproken, als ik die screens zie is het niet de vraag of maar wanneer ik een nieuwe vidkaart moet hebben ;) (nu EN6600GT, gaatie never halen) .

offtopic: man heb je gezien hoe ze command en conquer generals verknald hebben? ongeloveloos hoeveel bugs er NU nog inzitten die de game ONspeelbaar maken. en dan durven ze het nog opnieuw uit te brengen ook (die special edition, met alle C&C games samen) the nerve

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Net als vele anderen lijkt deze bechnmark niet echt representatief voor het uiteindelijke product.
Hoeveel procent van de gamers heeft een verglijkbaar systeem met QX6700 en 2 G80's en de overige uberspecs? 1%, 2%? Heelveel meer zal het niet zijn, lijkt me dan ook niet rendabel om het dan op de markt te zetten. Trouwens de filmpjes zagen er ook wat beter uit dan hetgeen wat hier wordt gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 21-09 22:22
Is die 'demo' van de CES07 ergens te downloaden? Wil mijn 8800GTX wel eens aan de tand voelen...

Of komt er later pas voor ''normale mensen'' een demo van Crysis? Ben erg benieuwd... hopelijk lekt die CES07 demo uit ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autodidact schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 07:52:
[...]

goed gesproken, als ik die screens zie is het niet de vraag of maar wanneer ik een nieuwe vidkaart moet hebben ;) (nu EN6600GT, gaatie never halen) .

offtopic: man heb je gezien hoe ze command en conquer generals verknald hebben? ongeloveloos hoeveel bugs er NU nog inzitten die de game ONspeelbaar maken. en dan durven ze het nog opnieuw uit te brengen ook (die special edition, met alle C&C games samen) the nerve
welke bugs zitten er dan allemaal in? het valt allemaal best wel mee. scudbug is klote ja, en tunnelbug ook. maar maphacken doet iedereen, dat is ongeveer hetzelfde als een wallhack voor fps games. niet overdrijven dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 00:10:
welke bugs zitten er dan allemaal in? het valt allemaal best wel mee. scudbug is klote ja, en tunnelbug ook. maar maphacken doet iedereen, dat is ongeveer hetzelfde als een wallhack voor fps games. niet overdrijven dus. ;)
Meer crashes per uur met Generals dan met Windows 95 ?
Loopt vast als je maar KIJKT naar een leger tankjes. van één stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Zullen we het anders even ontopic houden..

Jorn: nee, er is nog geen speelbare demo beschikbaar.

[ Voor 40% gewijzigd door Mitt3nz op 02-02-2007 17:02 ]

• Silent Thunder
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ik vond de beweging van je 'poppetje' en de algemene feeling/werking van Far Cry buitengewoon goed; liep altijd lekker flexibel.

De vele buitenmissies, relatief grote mappen voor een FPS en de besturing van voertuigen gaven ook een gevoel van vrijheid :)

Aangezien ik hoorde dat Crysis hier min of meer de opvolger van word ben ik tuurlijk erg benieuwd; maar zijn er al soortgelijke Far Cry-games zoals ik hierboven beschrijf?
Tuurlijk wel met huidige wapens; geen sci-fi stuff zoals Halo :)

[ Voor 47% gewijzigd door Silent Thunder op 15-02-2007 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Voor dit soort vragen kun je in de hardwarefora terecht. Natuurlijk kun je ook (want dat zullen ze 'daar' ook verwachten) eerst zelf benchmarks bekijken en prijzen via de Pricewatch vergelijken.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 16:51 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb nou wat filmpjes gezien, en buiten de jungle filmpjes vind ik het er eigenlijk niet zo heel bijzonder uitzien. En wat me bevreemde is wat een Crysis meneer in 1 van de filmpjes zei: "ik heb er niets over te vertellen het is gewoon mooi" (of iets van die strekking), het lijkt er nogal op dat ze heel zwaar leunen op grafische pracht, en zelfs dat vind ik niet zo heel bijzonder, tenzij je continu door de jungle en rivieren banjert.

Als hij slim was geweest had hij iets over de gameplay vertelt en de unieke dingen die daarin zitten (tenzij die er niet zijn natuurlijk, en dat vermoed ik) en dan heel nonchalant een filmpje wat er strak uitziet.

Wat ik nu gezien/gehoord hebt van Crysis is voor mij nog in geen velden of wegen een goede reden om het te gaan spelen.

Even ter verduidelijking: Ik heb nu sinds 2 weken weer een pc die weer wat meer "oompf" heeft, daarvoor had ik een bijna 4 jaar oud laptopje welke F.E.A.R alleen redelijk acceptabel draaide op 800x600 met alles uit of op low, en ik heb me prima vermaakt, sfeer was uitstekend.

Daarna PC gekocht en verder gegaan met F.E.A.R, en ja, het zag er een stuk beter uit (understatement :)) maar wat me opviel was dat het spel er absoluut niets beter van werd, sterker nog het werd allemaal iets te clean, zodat ik soms het idee had dat de sfeer zelfs minder was.

Ik heb het vermoeden dat Crysis het laatste spel is wat een poging gaat doen om te verkopen mbv pracht en praal en dat ze daarin jammerlijk gaan mislukken. Een spel als S.T.A.L.K.E.R (waarom al die klote puntjes bij al die spellen :)) maakt voor mij heel wat meer kans om te slagen.

Ik ga er maar vanuit dat ik bij de massa hoor en dat er nog hoopjes mensen zijn die er net zo over denken, anders benk ws een roepende in de (digitale) woestijn. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook best wel wat filmpjes over Crysis gezien, dingen gelezen etc. en heb eigenlijk juist het tegenovergestelde gevoel. Het gaat er én prachtig uitzien én een goede gameplay hebben (als ze het allemaal waar maken natuurlijk)

Uiteraard zijn de graphics een erg belangrijk punt in deze game, en voor de verkoopzijfers. (mede) doordat het één van de eerste DX10 titels wordt heeft het enorm veel aandacht gekregen, wie kent Crysis nu niet? Daarnaast ligt de focus wel degelijk ook op gameplay, en dan met name de mogelijkheid om de game te spelen zoals je zelf wil. Stealthy of juist erg aanvallend. De mogelijkheden van je speciale 'suit' en van je wapen geven je aardig wat opties om je eigen speelstijl erop na te houden.

Dit vond ik overigens ook al vrij goed gedaan in Far Cry. Je kon een kamp in sneaken om alle mannetjes groepje voor groepje af te werken terwijl je ook gewoon full assault kon binnenrennen (al was dit soms wel erg moeilijk, zeker op hogere moeilijkheden). Ik verwacht dan ook dat Crysis dit oppakt en nog vele malen verbeterd (wat ze zelf ook zeggen)

Ik ben in ieder geval nog steeds zeer positief over Crysis en heb hoge verwachtingen. Uiteraard zal de tijd het leren, heb toch wel geleerd dat vooroordelen m.b.t. games vaak anders uit kunnen pakken (beide goed en slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ja zou goed kunnen hoor, maar ik heb tot nu toe maar bar weinig gehoord (heb dit topic iig helemaal gelezen ;)) over de echte gameplay, dat kan ook zijn ómdat het er goed uitziet, dat de aandacht van iedereen daar meer naar getrokken wordt en dat zou ik jammer vinden als het spel meer in zijn mars heeft dan alleen maar mooie plaatjes.

Ik ga iig niks kopen (tja ik blijf spellen kopen, snap het ook niet ;)) voordat ik een flinke demo heb gespeeld, ik ben nog steeds een beetje wantrouwig. Voor mij zijn graphics 10 minuten leuk daarna merk ik het niet meer op, daarna valt of staat het spel met de gameplay/sfeer. Bijvoorbeeld FEAR vond ik echt goed, af en toe kippenvel (dus gekocht, ligt ongeopend (okay bijna heb wel ff key gebruikt) in de kast en download ISO om te spelen :p)). En Prey,ondanks mijn verwachtingen, heb ik een half uurtje volgehouden, zag er leuk uit, maar voor de rest de zoveelste in een lange rij.

Stiekem hoop ik dat Crysis wel leuk gaat worden want het is wel lekker om een leuk spel te spelen wat er ook nog eens goed uitziet. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:50:
Ik heb nou wat filmpjes gezien, en buiten de jungle filmpjes vind ik het er eigenlijk niet zo heel bijzonder uitzien. En wat me bevreemde is wat een Crysis meneer in 1 van de filmpjes zei: "ik heb er niets over te vertellen het is gewoon mooi" (of iets van die strekking), het lijkt er nogal op dat ze heel zwaar leunen op grafische pracht, en zelfs dat vind ik niet zo heel bijzonder, tenzij je continu door de jungle en rivieren banjert.

Als hij slim was geweest had hij iets over de gameplay vertelt en de unieke dingen die daarin zitten (tenzij die er niet zijn natuurlijk, en dat vermoed ik) en dan heel nonchalant een filmpje wat er strak uitziet.

Wat ik nu gezien/gehoord hebt van Crysis is voor mij nog in geen velden of wegen een goede reden om het te gaan spelen.

Even ter verduidelijking: Ik heb nu sinds 2 weken weer een pc die weer wat meer "oompf" heeft, daarvoor had ik een bijna 4 jaar oud laptopje welke F.E.A.R alleen redelijk acceptabel draaide op 800x600 met alles uit of op low, en ik heb me prima vermaakt, sfeer was uitstekend.

Daarna PC gekocht en verder gegaan met F.E.A.R, en ja, het zag er een stuk beter uit (understatement :)) maar wat me opviel was dat het spel er absoluut niets beter van werd, sterker nog het werd allemaal iets te clean, zodat ik soms het idee had dat de sfeer zelfs minder was.

Ik heb het vermoeden dat Crysis het laatste spel is wat een poging gaat doen om te verkopen mbv pracht en praal en dat ze daarin jammerlijk gaan mislukken. Een spel als S.T.A.L.K.E.R (waarom al die klote puntjes bij al die spellen :)) maakt voor mij heel wat meer kans om te slagen.

Ik ga er maar vanuit dat ik bij de massa hoor en dat er nog hoopjes mensen zijn die er net zo over denken, anders benk ws een roepende in de (digitale) woestijn. ;)
Zal je tegenvallen, meningen verschillen. Ik vindt FEAR een saaie monotone shooter, die het van de graphics moet hebben. Het verhaal vondt ik flinter dun en weinig vernieuwend. Farcry daarin tegen heb ik helemaal scheel gespeeld. Het "The Island of Dr. Moreau" achtige verhaal sprak me ook erg aan. Realisme doet me dan ook weinig, de realiteit is in veel gevallen saai, monotoon en grauw. En ik hou totaal niet van horror. En in Crysis zul je zelf beslissingen moeten nemen. In FEAR maakte het geen zak uit wat je deed, het kwam altijd op hetzelfde neer. Storm naar binnen en schiet alles neer wat beweegd voordat je verder kunt. FEAR is in opzet en level design hetzelfde als een spel als Doom. Een tunnelachtig veld dat je dwingt van punt A naar punt B te lopen, zonder de mogelijkheid te hebben daarvan af te wijken. En iedere keuze die je maakt heeft geen enkele impact op het verloop van het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door Seth_Chaos op 02-03-2007 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Seth_Chaos schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Zal je tegenvallen, meningen verschillen. Ik vindt FEAR een saaie monotone shooter, die het van de graphics moet hebben. Het verhaal vondt ik flinter dun en weinig vernieuwend. Farcry daarin tegen heb ik helemaal scheel gespeeld. Het "The Island of Dr. Moreau" achtige verhaal sprak me ook erg aan. Realisme doet me dan ook weinig, de realiteit is in veel gevallen saai, monotoon en grauw. En ik hou totaal niet van horror. En in Crysis zul je zelf beslissingen moeten nemen. In FEAR maakte het geen zak uit wat je deed, het kwam altijd op hetzelfde neer. Storm naar binnen en schiet alles neer wat beweegd voordat je verder kunt. FEAR is in opzet en level design hetzelfde als een spel als Doom. Een tunnelachtig veld dat je dwingt van punt A naar punt B te lopen, zonder de mogelijkheid te hebben daarvan af te wijken. En iedere keuze die je maakt heeft geen enkele impact op het verloop van het spel.
He verdikkie, zijn er weer mensen met een eigen mening. :( hele vette ;)

FEAR haalde ik ook aan omdat ik de sfeer daar heerlijk vond, ik houd wel van creepy, echt horror kon ik het niet noemen. het van A naar B wandelen was idd weer minder, dat naar binnen stormen is niet echt verstandig overigens, misschien op de laagste dif level wel, maar niet op extreme. ;) Ik moet eerlijk zeggen dat ik Far Cry nog nooit gespeeld heb, maar daar gaat binnenkort ook verandering in komen, ben wel nieuwsgierig geworden inmiddels.

Een FPS zal altijd wel beperkt blijven in je doen en laten zeker als ze een beetje goed verhaal willen vertellen, tenzij je zelf het verhaal moet creeeren onderweg, maar dan heet het volgens mij geen FPS meer. ;)

En ik heb een hekel aan aliens, het is té makkelijk om een verhaal neer te plempen en meestal komen ze niet verder dan: oei Aliens die gaan ons doodvermoorden als jij er niet iets aan doet.
En dat terwijl aliens helemaal niet zo onvriendelijk zijn, sommige van mijn beste vrienden zijn aliens (ze wekken af en toe de schijn tenminste :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Seth_Chaos schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Ik vond F.E.A.R juist wel goede game. De reden dat jij het vergelijkt met doom van plek A naar B ligt aan de omgeving van het verhaal. F.E.A.R en het verhaal (toch met inhoud imo) werkt het sterkste imo in die "Office" en Underground achtige omgeving.
Far Cry daarintegen vond ik sterker met die open levels. Tof Spel totdat de monsters komen... Deze waren ongeloofelijk fout en zagen er niet uit in vergelijking met de rest van de game, imo een min punt en ben toen ook gestopt (heb nog wel savegames mocht ik ooit nog zin hebben :P)
Prey zoals sommige zeggen is inderdaad niet spectaculair, lijkt teveel op Doom, alhoewel de ideeen van Prey wel aardig zijn met die manipulaties.
Crysis daarintegen voor zover ik heb kunnen zien is sterker dan FarCry en zeker op gebied van die "aliens" (grafisch gezien dan). Of de gameplay echt goed is moet de demo of het spel nog maar bewijzen!

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag mogen wij onze nieuwe website (Nederlanse crysis community aankondigen) www.crysis.nl :P Wel allemaal registreren! en voor de echte crysis fans... We zoeken ook crew-leden dus als je intresse hebt meld je aan! :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de 'uitgelekte benchmarks': ze zijn fake...
Bron: www.crysis-online.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:43:
Sinds vandaag mogen wij onze nieuwe website (Nederlanse crysis community aankondigen) www.crysis.nl :P Wel allemaal registreren! en voor de echte crysis fans... We zoeken ook crew-leden dus als je intresse hebt meld je aan! :) ;)
Nice.
Lijkt me wel handig als TS babbaloerie deze site bij de lijst met websites zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:15:
[...]

Nice.
Lijkt me wel handig als TS babbaloerie deze site bij de lijst met websites zet
Het mooiste van die site is de poll . Crysis word de game van 2007?

meer dan 50% nee |:(

Ik ga voor een nee maar het word wel een verdomt mooie en gave game maar beste in mag het hopen maar doet nog niet geloeven

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[reclame]
Crysis wordt de beste game van 2007?

Nee ik denk het niet, dat wordt Shadowrun (klik hier voor het topic... mijn SP :) ) vanwege de gameplay en het cross-platform gebeuren. (sorry maar het is er nog iets te rustig :/ )
[/reclame]

Maar Crysis wordt toch zeker één van toppertjes! Het lijkt me alleen te vroeg om nu al een beste game voor 2007 aan te wijzen... wie weet wat ons allemaal nog te wachten staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:57:
[reclame]
Crysis wordt de beste game van 2007?

Nee ik denk het niet, dat wordt Shadowrun (klik hier voor het topic... mijn SP :) ) vanwege de gameplay en het cross-platform gebeuren. (sorry maar het is er nog iets te rustig :/ )
[/reclame]

Maar Crysis wordt toch zeker één van toppertjes! Het lijkt me alleen te vroeg om nu al een beste game voor 2007 aan te wijzen... wie weet wat ons allemaal nog te wachten staat!
Daar is het inderdaad nog iets te vroeg voor.
Maar zeker wanneer je bekijkt hoeveel awards Crysis nu al heeft binnen gesleept is deze game toch zeker een kanshebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 23:05

Tachyon

pop the glock

Iemand deze filmpjes al gezien?
Vooral die HD Tech Trailer is wel cool... :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Tachyon schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:33:
Holy mother fuck!!! :o
Excuse my french!

Die explosie op het laatste... is dat echt ingame? Zoja.... :o :o :o jizm!!!
Wanneer kwam Crysis ook alweer uit? Dan ga ik nu alvast sparen voor een mooi DX10 kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Jeeezus christuuuss! Wat voor fokking pro-deluxe-pimpin' pc moet je hier wel niet voor hebben.

Echt OMFG! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:56

Dhrax

Prog Lord

PcManiaxx schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:52:
Jeeezus christuuuss! Wat voor fokking pro-deluxe-pimpin' pc moet je hier wel niet voor hebben.
Denk dat het allemaal nog wel mee gaat vallen ;)

In de tijd van Far Cry en Doom3 vroegen mensen zich ook af of dit wel ging draaien ... beide games draaiden prima met m`n oude 9800Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:21

Sebazzz

3dp

Jezus? Motherfuck? Ik doe ook even mee :)

O My f*cking God! Dat spel ga ik niet op deze pc draaien, de hd trailer draait ie met Firefox en Zudeo op de achtergrond al amper :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
belfrink schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:01:
[...]

Denk dat het allemaal nog wel mee gaat vallen ;)

In de tijd van Far Cry en Doom3 vroegen mensen zich ook af of dit wel ging draaien ... beide games draaiden prima met m`n oude 9800Pro.
euh ik weet niet hoor maar toen was een 9800 pro nog niet zo oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
NeSs schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:14:
[...]

euh ik weet niet hoor maar toen was een 9800 pro nog niet zo oud.
Far Cry en Doom3 draaide ook prima op 1024*768 op mijn Ti4200, dus wees gerust :P
Overigens ben ik helemaal niet zo gerust want de laatste games die ik heb gespeeld op de pc (Ghost Recon, Rainbow Six, 4, TDU en SupComm) draaiden allemaal op het max van mijn systeem leek wel. In de meeste gevallen imo een kwestie van slecht poorten, maar het geeft mij een slecht gevoel als ik naar de verschillen tussen deze game en Crysis kijk

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het maar niet dat soort graphics als dat van rainbow six vegas gaat worden, dat stoort mij persoonlijk enorm. Op screenshots en filmpjes ziet/zag het er allemaal lief, leuk een zeer goed uit, maar in speelbaarheid stoort het enorm.

En dan bedoel ik dat blurry effect, weet zo de benaming niet en kon ook niet zo snel een optie vinden het uit te zetten en voordat ik het wist had ik het spel al verwijderd uit ergenis, troep... hoop niet dat dit de trend gaat worden, dat ze iig de mogelijkheid open laten die effecten uit te doen en niet alleen uit performance oogpunt.

//edit:
het verbaast mij overigens wel want ik dacht dat de unreal (3) engine was gebruikt wat over het algemeen altijd van zeer goede kwaliteit is en scherpe graphics levert, dat effect zal dan wel zelf ontworpen zijn oid want ik me niet voorstellen dat de heren van Epic dit zo bedoeld hebben.

Maar in een tech trailer ergens van Crysis zag ik wel de zogenaamde view of depth wat wel wat lijkt op het 'storende' gameplay element. Het ziet er prachtig uit hoor daar niet van en voegt wel wat toe aan het realisme maar als je er mee speelt vind ik het gewoon storen. En dat is denk ik vooral de 'schuld' van de 2d scherm, maar voor daar alternatieven voor komen zullen we wel een flink tientallen jaren verder zijn :P
Maar aan de andere kant: als je een actie film ziet heb je deze 'overdreven' effecten ook niet om het realistisch uit te kunnen laten zien dus ik vraag me af wat voor zin dit effect nu daadwerkelijk heeft.

//edit2: waardeloze beeld en sound van de 3m16s tech trailer btw
720p

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 20:27:
Als het maar niet dat soort graphics als dat van rainbow six vegas gaat worden, dat stoort mij persoonlijk enorm. Op screenshots en filmpjes ziet/zag het er allemaal lief, leuk een zeer goed uit, maar in speelbaarheid stoort het enorm.

En dan bedoel ik dat blurry effect, weet zo de benaming niet en kon ook niet zo snel een optie vinden het uit te zetten en voordat ik het wist had ik het spel al verwijderd uit ergenis, troep... hoop niet dat dit de trend gaat worden, dat ze iig de mogelijkheid open laten die effecten uit te doen en niet alleen uit performance oogpunt.

//edit:
het verbaast mij overigens wel want ik dacht dat de unreal (3) engine was gebruikt wat over het algemeen altijd van zeer goede kwaliteit is en scherpe graphics levert, dat effect zal dan wel zelf ontworpen zijn oid want ik me niet voorstellen dat de heren van Epic dit zo bedoeld hebben.

Maar in een tech trailer ergens van Crysis zag ik wel de zogenaamde view of depth wat wel wat lijkt op het 'storende' gameplay element. Het ziet er prachtig uit hoor daar niet van en voegt wel wat toe aan het realisme maar als je er mee speelt vind ik het gewoon storen. En dat is denk ik vooral de 'schuld' van de 2d scherm, maar voor daar alternatieven voor komen zullen we wel een flink tientallen jaren verder zijn :P
Maar aan de andere kant: als je een actie film ziet heb je deze 'overdreven' effecten ook niet om het realistisch uit te kunnen laten zien dus ik vraag me af wat voor zin dit effect nu daadwerkelijk heeft.
Ik vind die blur effecten in bv. R6 Vegas ook zeer storend. Dit is echter iets anders dan 'depth of field' hoor, dit kun je gewoon uitzetten (zat bv. ook in 'Call of Juarez')
Het blur effect is volgens mij een soort filter o.i.d. Als ik het me goed herinner had je dit ook in Ghost Recon Advanced Warfighter en Splinter Cell: Double Agent (al deze games draaiden trouwens ook echt bagger op mijn pc, terwijl hij toch niet echt super verouderd is... hij vind die engine om de één of andere reden niet leuk... ligt denk ik ook wel aan de port kunsten van ubisoft trouwens :( )

Maar geen zorgen, depth of field is gewoon een optie die je hoogstwaarschijnlijk aan en uit kan zetten (zoals in andere games die dit hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Damn. Dat ziet er echt zeer indrukwekkend uit. Die explosie aan het eind: wow.

Ook al blijkt Crysis als game ruk te zijn (wat me niet waarschijnlijk lijkt) dan heeft Crytek met CE2 nog steeds een zeer sterke troef in handen. Hier kan UE3 nog een puntje aan zuigen, zowel qua graphics als physics/environment interaction.

[ Voor 36% gewijzigd door Mitt3nz op 13-03-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net die trailers gezien, waaronder die sandbox trailer. Echt zeer indrukwekkend. Ik ben zelf ook een beetje bezig met games maken, en dan weet je hoe gigantisch veel tijd de developers er in hebben gestoken. Maar ik heb niet de mogelijkheid om dit te draaien, en dat vind ik toch wel erg jammer. Misschien in de toekomst dat ik een nieuwe PC koop (ik gebruik nu enkel m'n laptop om op te werken en een beetje gamen) maar dan moet ik iig meer geld hebben :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Als ze het 'net zo' doen als met Far Cry wat goed liep/loopt op de wat oudere systemen zelfs met de nodige 'detail mods' en als je kijkt hoe de demo's draaien, zowel de ingame als de 'editor filmpjes' afvragend watvoor systeem dat is uiteraard denk ik niet dat je je alteveel zorgen hoeft te maken.
Ze hebben voor die demo's misschien wel 'superdure' machines gebruikt maar niets meer of minder dan dat je zelf kan kopen in de winkel.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
DAMN!! :| _/-\o_ . Het realisme spat er op sommige stukken wel niet zo goed vanaf dat het niet meer normaal is. Dit is pas echt nextgen gaming, grafisch tenminste. Hopelijk komt ie op de xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 21-09 11:54
Van die explosie wil ik wel meer zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0stradamus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Op CrysisFever vond ik een iets hogere kwaliteit van de ingame demo. 143MB en te downloaden ipv streamen.

Wat een game zeg :X En wat een geduld moeten we ervoor hebben...

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=17757
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=17762

hogere resolutie van de level edit video's met de .mov files kun je iig de text lezen van de editor, wmv zou ik niet weten. Eerste link is deel 1 die velen al gezien zullen hebben (maar het lijkt erop alsof het een 'andere' presentatie is met iets andere beelden. Is een soortgelijke presentatie maar voor een ander bedrijf lijkt het wel) de tweede bevat meer beelden die volgens mij nog niet eerder in dit topic gelinkt zijn.

190 en 240 MB ongeveer. Op de geopende pagina doe je linkermuisknop Afbeeldingslocatie: http://www.gametrailers.com/images/button_save2.gif en dan moet er een popup window komen waar je met je rechtermuisknop de boel kan saven voor wie nog niet weet hoe gametrailers werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo zien er inderdaad zeer netjes uit, maar ik denk dat het nog een zeker een jaar duurt voordat de techniek gangbaar is om dit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 09:15:
Demo zien er inderdaad zeer netjes uit, maar ik denk dat het nog een zeker een jaar duurt voordat de techniek gangbaar is om dit te spelen.
Dan denk je dat verkeerd. Deze techniek wordt verwerkt in Crysis en ligt 14 Sept in de winkel. Ik gok (is maar een gok hoor) dat het spel meteen speelbaar is, en we dus niet een jaar moeten wachten voordat we het kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik heb de dev's al vele malen horen zeggen dat de game ook goed speelbaar zal zijn op oudere pc's. Het ziet er dan natuurlijk iets minder gelikt uit, maar hij zal het zeker doen!

Ik neem in ieder geval aan dat op de meer high-end DX9 pc's de game er nog steeds erg goed uit zal zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minimum Requirements
CPU: Athlon 64 3000+/Intel 2.8ghz
Graphics: Nvidia 6600/X800GTO (SM 2.0)
RAM: 768Mb/1Gb on Windows Vista
HDD: 6GB
Internet: 256k+
Optical Drive: DVD
Software: DX9.0c with Windows XP

Voor een wat oudere PC is het dus wel haalbaar om crysis te draaien. Bovendien is het ook nog is bevestigd door een van de Devs van crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:16:
Minimum Requirements

Voor een wat oudere PC is het dus wel haalbaar om crysis te draaien. Bovendien is het ook nog is bevestigd door een van de Devs van crysis.
Sorry maar ik kijk al jaren niet meer naar Minimum Requirements. Daarmee kan je net de game opstarten bij wijze van spreken. Het is vaker zo dat de recommended requirements die van de Minimum zijn, en dan nog is het even afwachten hoe het draait.

Maar voor Crysis heb ik goede hoop, de game wordt gelukkig in zijn geheel geoptimaliseerd voor de PC, en niet zo'n halve gare console port a la Rainbow Six: Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:21:
[...]

Sorry maar ik kijk al jaren niet meer naar Minimum Requirements. Daarmee kan je net de game opstarten bij wijze van spreken. Het is vaker zo dat de recommended requirements die van de Minimum zijn, en dan nog is het even afwachten hoe het draait.

Maar voor Crysis heb ik goede hoop, de game wordt gelukkig in zijn geheel geoptimaliseerd voor de PC, en niet zo'n halve gare console port a la Rainbow Six: Vegas.
Je hebt wel een punt, maar het feit is wel dat veel mensen niet het geld (over) hebben voor een dikke pc. Meestal wordt er toch gegamed op een office/multimedia pc met een matige graka. Hier op tweakers ligt dat natuurlijk wat anders, maar ik denk dat verreweg de meeste mensen toch gamen op minimum of medium settings. En omdat die grote groep toch geld in het laatje brengt heb ik goede hoop dat Crysis ook op mindere systemen prima zal draaien.

Ik zelf heb ook jaren lang op lage settings gegamed tot ik eindelijk eens het geld had voor een fatsoenlijke pc die wel de boel op high kon draaien. Er ging toen een wereld voor me open. Als je eenmaal aan high settings hebt geroken dan wil je niet anders meer. Dat is ook de reden dat ik zeker een nieuwe graka ga halen als Crysis uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minimum Requirements

Lol pardon? Nou dat wordt smullen maar ik denk dat de systeemeisen met de daadwerkelijke uitvoering nog wel anders zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik nog net zo niet hoor! Die engine schijnt echt enorm schaalbaar te zijn waardoor je met oudere pc de game toch nog best aardig zal kunnen draaien. Natuurlijk niet super mooi, maar wel met een steady FPS! (iets wat R6: Vegas bijvoorbeeld nog niet lukt op de dikste van de dikste pc... Ubisoft: :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
elke game waarop ik zit te wachten valt tegen , zal hiermee denk ik ook zo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:27
geitema schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:02:
Wat is dat dan voor argument :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
geitema schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:02:
elke scheet die ik laat stinkt, de volgende zal ook stinken. :+

Heel flauw i know!

he wanneer komt die multiplayer demo nou eens ik kan niet meer wachten man.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Weet iemand al met hoeveel players je online kan in één room ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ondertussen weer wat nieuws over Crysis.

Allereerst komen er een SP en MP demo, en een Beta test.
Gamer.nl

Ook kwam ik op InCrysis.com een zeer interessante trailer tegen, waarin een duitser ongeveer 10 minuten speelt...
Twee mirrors van incrysis:
Mirror 1
Mirror 2

Echt zeer indrukwekkend. Hoe bijvoorbeeld objecten opgepakt worden door de speler. Soms zie je wel dat het spel hapert, voornamelijk met explosies. Wel heel erg mooi hoe een soort van watchtower met een raketwerper compleet opgeblazen wordt.

Ik quote even een post van het incrysis forum:
"The play by the way ran on a core 2 duo X6800 (2.93 GHz) including a Geforce 8800 GTX, without FSAA and AF. To see is according to Cevat Yerli of the Direct-X-10-Modus."

Tot slot: deze gif animatie komt ook van het incrysis forum, is een klein segment uit het filmpje. Het laat een zeer coole feature zien ;)
Gif afbeelding

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innsewerants
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-11-2022
Refragmental schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:59:
[...]

"Dus de hoe meer detail hoe minder echt het lijkt", dit is niet het idee achter the uncanny valley. Het lijkt niet minder echt.
Je krijg een "uncanny" gevoel bij de interactie met "net niet human" objecten/organismen. Een gevoel van, hier klopt iets niet helemaal.
Dit had ik altijd met m'n natuurkunde leraar op het mlo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screens:

Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn al die screenshots zo verdomde klein?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel moet echt MEGA vet worden :9~

Nu hopen dat het spel qua PC spec eisen wel wat minder wordt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:29
prutser001 schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:42:
Als ze het 'net zo' doen als met Far Cry wat goed liep/loopt op de wat oudere systemen zelfs met de nodige 'detail mods' en als je kijkt hoe de demo's draaien, zowel de ingame als de 'editor filmpjes' afvragend watvoor systeem dat is uiteraard denk ik niet dat je je alteveel zorgen hoeft te maken.
Ze hebben voor die demo's misschien wel 'superdure' machines gebruikt maar niets meer of minder dan dat je zelf kan kopen in de winkel.
Dat zou inderdaad mooi zijn
Ik heb Far Cry toen ter tijd nog gespeeld op een GeForce 2MX (PCI) en een pentium 3 600Mhz met 256ram geheugen :+
In de config ergens de mode naar openGL gezet en hoppa :P het hele spel gespeeld. Uiteraard miste ik wel heel wat details, ik had bevoorbeeld geen zichtbaar water en dat soort dingen. En als je in een boom schoot zag je geen kogelgaten, maar ik heb em wel kunnen spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie screens stralen echt sfeer uit, maar wel zien of ze de gameplay ook zo goed voor elkaar krijgen. Ben erg benieuwd hoe dit spel ontvangen wordt na zoveel positieve reacties.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 16:24 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:24:
[...]

Mooie screens stralen echt sfeer uit, maar wel zien of ze de gameplay ook zo goed voor elkaar krijgen. Ben erg benieuwd hoe dit spel ontvangen wordt na zoveel positieve reacties.
Zeker.. Bekijk anders dat filmpje eens wat ik 2 posts hoger geplaatst heb. Krijg je misschien een indruk van de gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:27:
Waarom zijn al die screenshots zo verdomde klein?!
Klik er eens op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:16:
[...]

Zeker.. Bekijk anders dat filmpje eens wat ik 2 posts hoger geplaatst heb. Krijg je misschien een indruk van de gameplay :)
Ben benieuwd op wat voor systeem hij daar draaide, want hij hapert zo nu en dan behoorlijk. Niet dat de FPS standaard laag is, maar soms freezed het spel echt ff behoorlijk, vooral als er wat meer objecten uit elkaar worden geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:27
Requiem19 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:54:
[...]

Ben benieuwd op wat voor systeem hij daar draaide, want hij hapert zo nu en dan behoorlijk. Niet dat de FPS standaard laag is, maar soms freezed het spel echt ff behoorlijk, vooral als er wat meer objecten uit elkaar worden geknald.
core 2 duo X6800 (2.93 GHz) including a Geforce 8800 GTX

Dit werd een paar posts hoger ookal gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stond inderdaad in mijn eerdere post. Die informatie komt ook "maar" van het Incrysis forum.
Hier is dat te lezen, in de post van Painmaker waarin het volgende staat (nogmaals):

The play by the way ran on a core 2 duo X6800 (2.93 GHz) including a Geforce 8800 GTX, without FSAA and AF. To see is according to Cevat Yerli of the Direct-X-10-Modus.

Sounds interesting.

Maar vergeet ook niet dat dit waarschijnlijk een vroege build is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vijanden waren ook niet echt slim ;). Tevens viel mij op dat de bladeren niet afbraken, maar rond fladderen, zag er wat raar uit.
Ach, we zullen het wel zien in de demo.... :).

Hoop dat mijn e6600 / 2gb corsair / xfx 8800gtx het mooi draaid als ik dat hierboven lees :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Minimum Requirements

Hmm, hoe zullen we mijn pc klassificeren (AMD 1.3GHz TB, Nvidia FX5200)? ;p Ik moet wel zeggen dat Far Cry op medium settings en 1280x1024 met Cedega onder linux best wel te spelen was... helaas ben ik wel reeel genoeg om hetzelfde niet van Crysis te verwachten. Nieuw pc'tje dan maar, he ;)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 13:05

r.marijnissen

sapphire512mb

Al iets bekend wanner de demo/game uit komt.

speel met een p4 4.0 met x1950pro, 2gb.

ben benieuwd hoe de demo hier op draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

Misschien een beetje laat van mijn kant maar wat een brute game _/-\o_ is dit, ben eigenlijk nog steeds hooked aan FarCry. Als die uitkomt koop ik hem direct, is er al meer bekend hier over.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Pierre61 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:43:
Misschien een beetje laat van mijn kant maar wat een brute game _/-\o_ is dit, ben eigenlijk nog steeds hooked aan FarCry. Als die uitkomt koop ik hem direct, is er al meer bekend hier over.
ik zou zeggen, lees dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Pierre61 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:43:
Leuk nog een GOT-er die het nog steeds speelt Ook ik speel het al vanaf het eerste uur met mijn vrienden. We zijn dan regelmatig online en spelen af en toe op een eigen lannetje met 10 man, de hele dag Farcry (en flatout 2). Het blijft een top-spel vind ik zelf. Hoe is je nick? Ik sta bekend als (RFFN)-Mystikal-NL.

Crysis, ik ben erg benieuwd. Dit is ook voor mij de reden dat ik halverwege dit jaar mijn pc ga vervangen. Mijn AMD 2500+ geforce 6800gs+1024mb trekken het echt niet meer. 8800gtx.. here I come. Ik kan niet wachten!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hier nog een fanatieke Far Cry gamer vanaf het 1e uur, Metalbuster ~|T|A|W|~.

Ik ga eerst kijken hoe mijn 7800GTX deze game draaid mocht hij het medium/low draaien dan update ik mijn pc nog niet en wacht ik nog één generatie games langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:49
Ow hier zitten ook fc spelers, jou ken ik wel Mystikal van de fcmp servers :D.
Mijn nick is [SsC]SuPeR GrOvEr.

Ja ik ben ook nog steeds fanatiek aan het gamen, ben ook benieuwd naar Crysis, vond een aantal dingen die ik tot nu gezien heb wel wat minder, en ik hoop dat EA meer druk kan uitoefenen op Crytek dan Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
mcg_nl schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:21:
en ik hoop dat EA meer druk kan uitoefenen op Crytek dan Ubisoft.
:/
Laten we het in godsnaam hopen van niet! Alles wat EA aanraakt verandert in stront. Zelfde lijkt helaas ook te gaan gelden voor Ubisoft... met als recent voorbeeld Silent Hunter 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refragmental schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:26:
[...]

:/
Laten we het in godsnaam hopen van niet! Alles wat EA aanraakt verandert in stront. Zelfde lijkt helaas ook te gaan gelden voor Ubisoft... met als recent voorbeeld Silent Hunter 4.
offtopic:
Helemaal mee eens. De enige 'druk' die ik van EA verwacht is "Uitbrengen die hap! Bugfixen komt na de release wel (als er tijd voor is)". En dan valt EA zelfs nog wel mee, Ubisoft is wat mij betreft nog een stuk erger :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

mcg_nl schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:21:
Ow hier zitten ook fc spelers, jou ken ik wel Mystikal van de fcmp servers :D.
Mijn nick is [SsC]SuPeR GrOvEr.
Supergroover, wie kent hem niet. Leuk je hier ook aan te treffen... Is lang geleden dat ik jou tegen ben gekomen? Jij speelt nog op fcmp? TAW-clan natuurlijk ook, maar metalbuster schiet me even niet te binnen. Tegenwoordig niet meer op FCMP, maar op legale servers. Meestal op woensdagavond als vaste 'clan-avond'. Heel onze clan zit te duimen draaien op crysis. Iedereen is benieuwd of tie zijn pc moet upgraden en hoe de playablility nu word. Altijd lastig in te schatten. Feit blijft crysis zowel qua playability als graphics zeer goed is. Enige nadeel is de lags in de servers en PB die vaak mot heeft met de game.

Het is gewoon zo lastig in te schatten hoe crysis speelt. Maar dat het spel gekocht gaat worden is voor mij een feit. Hopelijk wordt de online community net zo gezellig als FC (als was het bij FCMP, nog altijd stukken beter). Echt een ons kent ons idee met altijd goede sfeer!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:49
Nee, ben inmiddels UBIsoft admin op de UK servers en admin van de miniladder. En ben voor de grap een eigen bedrijfje gestart met gameservers voor farcry maar ook andere games. Voornamelijk omdat menig hoster dit niet meer aanbood. (farcry dan, link staat heeeeeel groot op de fcmp site :D)

Ook bezig om XTv3 inmiddels op de achtergrond XTv4 te testen.

Ik hoop dat Crysis inderdaad net zo'n hechte MP community kan brengen/maken zoals toen op fcmp. (Jammer dat jullie er niet bij waren op de fcmp bbq trouwens.)

Laatste berichten van de release date is dat er helemaal geen maand meer aan gekoppeld is. Alleen nog maar 2007, dat is wel jammer. Ik hoopte dat hij zo rond mijn vakantie(geld) uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ff over het gameplay en gfx verhaal:

Zelf denk ik dat het met de gameplay wel snor zit. De vrijheid en de physics zullen hier enorm in bijdragen. Het lijkt mij gewoon alleen al fun om de bomen omver te maaien of om een gebouw compleet te slopen. Laat staan om ook diezelfde omgeving tegen je vijand te kunnen gebruiken.

Bovendien denk ik ook dat gfx van deze kwaliteit ook echt wel aan de gameplay zullen bijdragen. Ik bedoel... het ziet er erg mooi en dicht bebost uit. Voor het eerst dat een jungle echt op een jungle lijkt als je het mij vraagt. Dus ik denk dat het daardoor juist alleen nog maar spannender wordt.

De verhaallijn...tja... er zijn maar weinig games die me daarin hebben weten te boeien. Ik heb het toch meer op de realistischere games. Ik kan nu al niet wachten op de eerste WOII (of Vietnam) shooter die op deze engine zal zijn gebouwd.

De A.I. is toch ook wel aardig bepalend voor de fun in een game, maar ik vermoed dat dat ook wel OK zal zijn, al verwacht ik geen schokkend realistisch gedrag van de vijand.

T.z.t. maar zorgen dat ik een systeem heb die dit trekt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
jagermeister schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:30:
De verhaallijn...tja... er zijn maar weinig games die me daarin hebben weten te boeien. Ik heb het toch meer op de realistischere games. Ik kan nu al niet wachten op de eerste WOII (of Vietnam) shooter die op deze engine zal zijn gebouwd.
Qua verhaallijn heb je gelijk. deze moet in principe wel boeiend zijn ook bij mij. Ik vond en nog steeds HL2 een redelijke verhaallijn hebben. Ook een topgame te noemen die het zowel sterk was in de gameplay, graphics als storyline imo.
Ik hoop dat deze alle 3 dan ook terug te vinden zijn in Crysis wat dan zeker als dat het geval is een supergame zal zijn. Een spel waar iedereen die op een of alle van de 3 onderdelen (gameplay, graphics als storyline) geboeid worden tevreden zullen zijn. :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Crysis GDC 2007 trailer beschikbaar

http://www.fragland.be/news.php?id=16990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 21-09 22:22
waanzinnig! die graphics zijn het gewoon helemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je hem ook online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 23:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anders neem je even de moeite om het topic door te lezen zeg :z

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:23:
[...]

Anders neem je even de moeite om het topic door te lezen zeg :z
hmmm, 28 paginas alleen gepraat over hoe mooi het spel is, en wat voor een dure videokaart je er voor nodig zal hebben :+

edit: misschien handig om in de startpost te zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 23:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:32:
[...]

hmmm, 28 paginas alleen gepraat over hoe mooi het spel is, en wat voor een dure videokaart je er voor nodig zal hebben :+

edit: misschien handig om in de startpost te zetten?
Zelfde pagina: Verwijderd in "[PC] Crysis"

(50 p.p.p.)

MP demo = MP mode.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Ernstig hoe lui sommigen kunnen zijn zeg... :X

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Die links van Kyrios werken niet meer. Ik zou het wel graag willen zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:32:
[...]

Je hoeft niet alles te lezen: rechtsbovenin dit forum zit een quicksearch-optie: zodra je in een topic zit staat die standaard op 'Dit topic (AND)'. Zo kan je doodsimpel het topic doorzoeken waar je in zit! Echt ideaal! Als je daar bijvoorbeeld multiplayer intypt krijg je dit:

[PC] Crysis

Hele handige optie van dit forum (die ik overigens zelf ook pas na een hele tijd ontdekte...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 13:51
inCrysis Q & A with Bernd Diemer
During the Crysis Summit we sat down and had a chat about Crysis/CryENGINE 2 with Bernd Diemer – the Senior Game Designer at Crytek. We put a number of varied questions forward, including the tough ones (release dates, system requirements etc) and while we didn’t always get an answer, there is some good information contained within.

Now about the quality and editing…let just say we had some issues surrounding the recording – but luckily we had two devices (one has good sound, bad picture quality, the other has poor sound and good picture quality) which we flick between during this chat. So you don’t need to tell us about this– we know :P, but remember it’s the content that counts!
http://incrysis.com/crysi...task=view&id=323&Itemid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb die trailer vandaag nog eens bekeken, ziet er gewoon ongelofelijk mooi uit...
alleen dat van die aliens is niet echt helemaal mijn ding...en qua gameplay weet ik ook nog steeds niet hoe het er nou precies uit zal gaan zien, hoop dat er ook nog een demo ofzo uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou ook niet zo van aliens... Maar ja, HL2 en Episode One vond ik alsnog wel prachtig... alhoewel die zombies met die kwallen op hun hoofd van mij echt niet hoeven. Ik heb dat ene level in die stad dan ook overgeslagen... Hopelijk gaat niet ALLES over aliens in Crysis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Mja, dit spel moet je denk ik alleen al kopen voor de ervaring, de graphics...als het de 1e DX10 titel wordt tenminste...
de gameplay tja merk ik dan wel...
maar 4 gig geheugen lijkt me geen overbodige luxe om dit spel voluit te draaien met voldoende ruimte over ofwel?
ik heb bij BF2 al problemen met 2 gig op Vista....dus zal een upgrade wel noodzakelijk zijn, en tja met een 6800 wordt dat ook niks dus dat wordt weer ff investeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:46:
als het de 1e DX10 titel wordt tenminste...
Nou, in dit tempo... Ik wordt het wachten op de eerste DX10-game een beetje zat, eigenlijk... Ik wil NU iets DX-tienerigs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 09:53
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:55:
Ik hou ook niet zo van aliens... Maar ja, HL2 en Episode One vond ik alsnog wel prachtig... alhoewel die zombies met die kwallen op hun hoofd van mij echt niet hoeven. Ik heb dat ene level in die stad dan ook overgeslagen... Hopelijk gaat niet ALLES over aliens in Crysis...
Zelfde bij mij als bij farcry. Super spel totdat die Aliends, muteerde wezens komen... :)

Maar wil farcry wel een try geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Nou de aliens zien er in ieder geval minder standaard uit dan in far cry!
Alien Filmpje

Sentinels! Quick charge the EMP!

[ Voor 10% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 20-04-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:55:
In HL2 horen ze gewoon te zitten. Ik bedoel als je beetje "Half-Life" kent heb je waarschijnlijk vast wel ooit de originele HL gespeeld. En dus ken je het verhaal door en door. In principe een must om te spelen voordat je HL2 gaat doen :P (Toen had men nog bij uitbreding Blue Shift waar je HL speeld in het lichaam van een agent, maar zat ook een patch bij waardoor de engine er beter uit zag. Daarmee werd heel HL, Opposing Force en Blue Shift een heeeel stuk beter en mooier). Natuurlijk daaran kwam source waardoor het nog beter uitzag :)

Far Cry is een grote flop met die mutants. Top game tot die dingen komen, daarna is het gwoon een kutgame, afschruwelijk lelijk gemaakt toen. Alles was perfect en zag er goed uit maar als ze dan die mutants zo slecht gemaakt en zo slecht gebalanceerd erin doen ist gewoon zonde van de moeite..

Ff trug te komen op Crysis, Aliens tjah..... "take it or leave it", tegenwoordig spelen ze steeds vaker een rolletje in een game. Wel te hopen dat ze het dit keer goed uitpakken en niet zoals in farcry. Als dat zo is dan kan het een hoe dan ook een sterke fps worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:34

Stewie!

Keen must die!

Linkje: Het aanpassen van wapens in Crysis:

Wapens aanpassen:
Veel van de wapens in Crysis kunnen worden aangepast met aanvullingen of andere munitie. In multiplayer zal je ze moeten aanschaffen met punten. Hierdoor wordt het spel unieke speelervaring. Hieronder wat voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/01_wapens_aanpasbaar.jpg

Sluipschutter vizier:
Gezien de screenshots en filmpjes, ziet het er naar uit dat je verschillende zooms hebt. Er is een systeem ingebouwd om 'bulletdrop' te compenseren, hij blijft dus ook op lange afstand acuraat.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/02_sniper.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/03_sniper.jpg

Aavals vizier:
Je hebt 2 soorten. Een ervan is gebaseerd op ACOG en de ander is een 'reflex sight'. Het is nog niet duidelijk hoe je kunt kiezen tussen die 2. Geen vanbeide heeft een zoom functie.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/04_assaultscope.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/05_assaultscope.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/06_assaultscope.jpg

Iron sight:
Dit is gewoon langs het geweer kijken zonder vizier, je schiet hierdoor wat scherper. Ideaal voor close combat situaties
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/07_ironsight.jpg

Demper:
De demper stelt je instaat een aanval in te zetten zonder al te veel herrie te maken. De demper zorgt er wel voor dat de kogels minder effectief worden.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/08_demper.jpg

Tactische zaklamp: Deze kan aan de meeste wapens worden bevestigd in Crysis en kan gebruikt worden op donkere plekken en snachts wanneer het moeilijk is om nog op afstand te zien.
Richt laser:
Granaat werper:
Standaard munitie:
Explosieve munitie: Deze munitie creert een kleine explosie bij inslag, waardoor het meer schade doet.
Tactische munitie:
Deze munitie, beter bekend als de 'Tac', is een speciaal soort munitie wat zichzelf in de huid van het doelwit trekt. Er zijn verschillende mogelijkheden daarna, we weten van 4, maar of er meer zijn is onduidelijk.
Slaap: Maximaal te gebruiken op 4 doelwitten teglijk. Wanneer geactiveerd zullen alle vijanden teglijk in slaap vallen. Voor hoelang is niet duidelijk.
Herrie: Wanneer geactiveerd zal de Tac een hard geluid afgeven waardoor je vijanden die er op af gaan in een val kan lokken, of gewoon afleiden.
Volger: Wanneer geactiveerd zal de Tac zijn positie gaan uitzenden, hierdoor kan je een vijand blijven volgen op elk gewenst moment. Deze optie kan ook worden gebruikt op teamgenoten of dieren.
Explosie: Wanneer geactiveerd zal de Tac exploderen en dus de tegenstander doen doodgaan.

Melee aanvallen:
Crytek heeft verschillende aanvallen toegevoeg die niet in FarCry zaten. Allemaal zijn ze zowel in singleplayer als multiplayer beschikbaar.

Vuisten: Spreekt wel voorzich denk ik, je kan ermee een tegenstander neerslaan. In combinatie met de krachtmode van het nano pak kan je extra schade doen, en objecten slopen zoals daken, muren, deuren, etc.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/09_melee_vuist.jpg
Dreun met geweer: Door de achterkant wat het geweer of het hele pistol te gebruiken, kan je doden op een vernederende manier. Ook dit is te combineren met de kracht van het nano pak.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/10_melee_kolf.jpg
Mens werpen: Door gebruik te maken van de kracht optie in het nano pak, kan je een tegenstander bij de keel oppakken en wegslingeren.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/11_melee_keel.jpg

Wapens van de mens:
SCAR: De SCAR (SOF Combat Assaut Rifle) is je standaard wapen in de singleplayer missies. Het heeft dezelfde naam als de huidige FN SCAR, maar is opnieuw ontworpen in Crysis. Het heeft 30 kogels per magazijn. Je kan het wapen aanpassen van sluipschutter geweer tot een aanvalsgeweer met demper, en alles er tussen in. Dit wapen kan alle 3 de soorten munitie vuren.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/12_scar.jpg

LAW Rocket Launcher: De LAW (Light Anti-Tank Weapon) bedien je vanaf de schouders. Het is gebaseerd op de M136 AT4 welke gebruikt word voor het uitschakelen van tanks, helicopters en andere voertuigen. Het heeft 'next-gen' richt systemen en kan worden aangepast voor hitte-zoekende of bewegings rakketten. Je kan 3 rakketen voordat je moet herladen en je kan maximaal 9 rakketen meenemen.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/13_law.jpg

US Shotgun (naam onbekend): Deze pomp-actie shotgun kan aangepast worden met een aanvals vizier, een sluipschutters vizier en een zaklamp. Het lijkt erop dat die 6 shells heeft.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/14_shotgun.jpg

MPX8: Dit is een korteafstand machinegeweer, gebaseerd op de MP7. Ook deze is aanpasbaar met sluipschuttersvizier, aanvals vizier en demper. Een magazijn heeft 40 kogels, en schiet snel.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/15_mpx8.jpg

GK8 Gauss Rifle: Dit futoristish elektromagnetish wapen schiet metalen 'slugs' met 8 keer de geluidsnelheid, waardoor het heel veel schade doet. Een magazijn heef 40 kogels. Het kan worden gebruikt om snel ruimtes te ontdoen van vijanden, of met een sluipschuttervizier een dodelijk langeafstandswapen worden.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/16_gk8.jpg

XM214 Hurricane Chaingun: Dit is een massieve, 8 loops rattelgeweer. Het kan alleen worden gebruikt met het nano pak in kracht mode. Het heeft een capaciteit van 200 kogels die er snel uitkomen. Je kan er complete stukken bos mee uitkammen.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/17_chaingun.jpg

FY71 Assault Rifle: Dit is het standaard wapen van de Noord koreanen en is gebaseerd op de AK74. Heeft ook alle uitbreidings mogelijkheden.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/18_fy71.jpg

MAC5 Assault Rifle: Dit wapen is nog niet gezien op screenshots, alleen op een "koop scherm" in multiplayer.

SOCOM pistol: Dit wapen is het standaard pistol in de singleplayer en US pistol in multiplayer. Het wapen is gebaseerd op de Mark 23 Mod 0. Het heeft een magazijn van 20 kogels.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/19_socom.jpg

Bauer 1980 Pistol: Ook dit wapen is nog niet gezien op screenshots, alleen in het "koop scherm" in multiplayer.

Shi Ten: Op verschillende momenten in singleplayer en op sommige plekken in multiplayer zijn aan vaste machinegeweren. Ze lijken gebaseerd op de Type 88. Dit soort vaste machinegeweren vindt je ook op aanvals boten en HUMVEE's. Op voertuigen heeft die 500 kogels, op land 200.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/20_shiten.jpg

C4: Een plastic explosieven pakket wat je op alles kan plakken. Eerst plaatsen, veilige afstand nemen en met een afstandbediening laten afgaan.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/21_c4.jpg

Automatische Turret: Deze geautomatiseerde wapens zijn een nieuwe versie van de CIWS (Closi-In Weapon System) die overal ter wereld worden gebruikt bijvoorbeeld de Nederlandse 'Goalkeeper' of de US Phalanx of de Chinese Type 730. In tegenstelling tot deze huidige systemen hebben ze hier rakketen en schieten automatisch als je dicht in de buurt komt.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/22_turret.jpg

Claymore: Nouja, iedereen kent ze wel deze krengen. Goed tegen infantrie. Effectief binnen 100 meter op een hoek van 60 graden.

Anti Tank Mine: Mijnen die afgaan als er zware voertuigen over rijden.

Grenades: In singleplayer heb je Fragmetatie, flashbangs en rook granaten. In multiplayer waarschijnlijk alleen fragmetatie granaten.

b]Wapens van de alliens:[/b]
Molecular Accelerator: Schiet een soort spijkers van ijs. Dit wapen haalt munitie uit de lucht. Je hoeft dus nooit te herladen.

Molecular Arrestor: Dit wapen 'schiet' een soort ijs-straal. Enige bescherming hiertegen is een nano pak, waneer het genoeg kracht heeft.
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/23_freeze.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/famsant/24_freeze.jpg

Singularity Cannon: Dit wapen creeërt een soort zwart gat wat alles 'opzuigt'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-09 10:02
zo dat zijn heel wat meer wapens dan in FarCry ;) ook vet dat je zoveel aan kan passen aan de wapens (verschillende soorten kogels, vizieren etc.) voor verschillende tactieken/aanvallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:24:
[...]

zo dat zijn heel wat meer wapens dan in FarCry ;) ook vet dat je zoveel aan kan passen aan de wapens (verschillende soorten kogels, vizieren etc.) voor verschillende tactieken/aanvallen _/-\o_
Inderdaad, vooral de 'tac' kogels spreken mij erg aan. Het lijkt me erg tof om hiermee te spelen en groepjes vijanden op een leuke manier in de val te lokken o.i.d. Ik hoop in ieder geval dat ze dit op een gave manier weten te implementeren zodat het echt leuk werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, ik ben zo blij dat het spel dual core ondersteund, (mischien ben ik dan toch al overgestapt naar een e6750 maar ja), ik heb op king kong na nog geen spel gezien die PD ondersteund, echt briljant.
En die 1.5 GB mem voor recommended settings vindt ik ook niet veel.

Weet ieman wat over het online gedeelte, met name een soort van ranking system?

Het begint toch weer te kriebelen met die nieuwe pics :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Een sluipschutter scope op een shotgun? Shotguns zijn toch alleen voor close range?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:53:
Een sluipschutter scope op een shotgun? Shotguns zijn toch alleen voor close range?
Jup, het is dan ook compleet onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:12:
[...]

Jup, het is dan ook compleet onzinnig.
Niet alle shotguns zijn voor closerange. De Benelli M range kun je gewoon als geweer gebruiken.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.