[PC] Crysis Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 7.048 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:59

KhaZ

Alfa Romeo

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
Het is geen grote ramp dat Crysis uitgesteld is. Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar de meeste videokaarten van nu zouden deze game hooguit op medium settings kunnen draaien, behalve misschien de 350+ euro kaarten, en alleen de meest recente kaarten. Op medium settings ziet dit spel er waarschijnlijk niet veel beter uit dan bijvoorbeeld Far Cry. Dus ach, als het spel uiteindelijk maar verschijnt, dan ben ik al blij. Laat eerst de DX10 kaarten maar eens verschijnen, en Windows Vista. Eerder kan het spel niet eens in DX10-modus gespeeld worden toch? Of kan het ook met Vista RC2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Database freak
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 12:05
De 8800 GTX is uit dus laat Crytek deze game maar zo snel mogelijk releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
http://www.crysis-online.com/Media/Videos/

weer wat leuke nieuwe video's!!!!! i like!

Ik kan niet wachten om me 8800GTX hieraan te onderwerpen.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
komt crysis uit voor de 360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:08

bAdmuTs

mAzE

darkphoenix schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:03:
http://www.crysis-online.com/Media/Videos/

weer wat leuke nieuwe video's!!!!! i like!

Ik kan niet wachten om me 8800GTX hieraan te onderwerpen.
Zou leuk zijn als de linkjes ook werken, kan er geeneentje downloaden/bekijken :X

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:41
Volgens mij niet, die zouden de game namelijk niet aankunnen. Het is een pc only game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
bAdmuTs schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:57:
[...]

Zou leuk zijn als de linkjes ook werken, kan er geeneentje downloaden/bekijken :X
ik heb een download manager gebruikt met firefox want soms lukt het inderdaad niet ,maar uit eindelijk is alles goed gelukt

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

martijn1992 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:15:
[...]

Volgens mij niet, die zouden de game namelijk niet aankunnen. Het is een pc only game.
Farcry is anders ook later uitgebracht op de xbox. Dat terwijl de xbox toen al kwa specs een stuk trager was. Dat kan nu van de xbox360 nog niet gezegd worden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Tripp schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:23:
[...]

Farcry is anders ook later uitgebracht op de xbox. Dat terwijl de xbox toen al kwa specs een stuk trager was. Dat kan nu van de xbox360 nog niet gezegd worden.
Speaking at the Games Convention in Leipzig, Bernd Diemer, senior game designer of Crytek, explained that next-generation consoles don’t offer enough computational power to run Crysis, German publication Heise reported.

Although Crysis will support both current and the next version of DirectX, Crytek claims that only DirectX 10 allows the game to run as it was intended by the developers because the next-generation DirectX API, which will ship along with Windows Vista, allows more effects and more objects to be drawn on the screen with a smaller computational cost for the hardware.

Diemer explained that “next generation consoles like the Xbox 360 and the PlayStation 3 do not offer the sufficient power” to assure the quality of gameplay Crytek demand for Crysis.

Crytek reiterated at GC 06 that currently, Crysis in only in development for Windows. We haven’t lost hope that we’ll eventually see an Xbox 360 version of this first-person shooter.
Je zou nog best gelijk kunnen hebben. Er staat dat ze niet genoeg power zouden hebben in het begin. Maar in het einde staat dat ze nog wel hopen op een versie voor de 360. Misschien komt er dan toch een, maar in ieder geval niet bij de lauch maar (veel) later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ze zeggen wel dat x360/PS3 niet krachtig genoeg is. Nu al :? :P. Je hebt wel het voordeel met consoles van het finetweaken van een programma voor dezelfde hardware, dezelfde console dus.

Dat laatste zal altijd het voordeel blijven van consoles, alhoewel dat met DX10 misschien gaat veranderen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
nu nog w8e op een goede Vietnam mod voor crysis als deze uit is :9 . Moet volgens mij een bijzonder goede sfeer te creëren zijn met deze engine _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 15:02
Tripp schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:58:
Ze zeggen wel dat x360/PS3 niet krachtig genoeg is. Nu al :? :P. Je hebt wel het voordeel met consoles van het finetweaken van een programma voor dezelfde hardware, dezelfde console dus.

Dat laatste zal altijd het voordeel blijven van consoles, alhoewel dat met DX10 misschien gaat veranderen.
Dit kan voor de PC ook maar daar is het niet nodig omdat er nieuwe snellere hardware beschikbaar is en daar gebruik van maken is volgens mij makkelijker dan finetunen.

In principe stel als er nu GEEN neuwe procs en vga kaarten meer uitgebracht worden, dan zouden naar verloop van tijd de programmeurs ook gaan finetunen voor de pc

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Tripp schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:58:

Ondankt het 'finetweaken' komt de x360 nog kracht te tekort en droppen er frames bij diverse x360 spellen. Crysis -hoe die nu is- is veel te zwaar voor een x360, een high-end pc zal er de grootste moeite mee hebben. Dit is echt een spel voor de next-gen GPU's.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw Crysis Interview @ IGN
IGN: How close is Crysis to being completed at this point? What's being worked on right now?

Cevat Yerli: We are currently moving towards an alpha build which basically means feature complete.
Huh, nog niet eens in alpha? en het zou eerst eind van dit jaar uitkomen?
IGN: Is Crysis still on track for a Q3 2007 release? How likely is that date to change?

Cevat Yerli: We are working hard to bring it out at the highest quality level as soon as possible. It will be here before you know it but we are not at liberty to discuss an exact date currently.
Lekker is dat! Het is dus gewoon een jaar uitgesteld, als ze dat nou gewoon normaal van te voren melden, ipv eerst wazig te doen over januari/februari 2007, en dan niks meer te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik denk dat jij het gewoon niet goed hebt bijgehouden aangezien IGN het heeft over Q3 2007, en niet over Q1 2007 :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Beter dat ze er iets langer over doen, dan een afgerafeld spel maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberAmp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:37:
[...]

Ondankt het 'finetweaken' komt de x360 nog kracht te tekort en droppen er frames bij diverse x360 spellen. Crysis -hoe die nu is- is veel te zwaar voor een x360, een high-end pc zal er de grootste moeite mee hebben. Dit is echt een spel voor de next-gen GPU's.
Welke 360 spellen bedoel je? Ik heb er toch een groot aantal maar een framedrop heb ik nog niet meegemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

martijn1992 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:51:
Beter dat ze er iets langer over doen, dan een afgerafeld spel maken ;)
Inderdaad, en dan is het ook makkelijker om aan de vereisten van de Crytek 2 engine te voldoen (lees: nieuwere videokaarten, lagere prijzen voor het huidige assortiment) :)

Ik hoop dat mijn dual X1900 configuratie dit spel trekt. Ik passeer de 10.000 grens in 3Dmark06, dus dat is ongeveer het niveau van de 8800GTX serie.

Als ik die physics zo zie zou het best wel eens kunnen zijn dat Crysis is uitgesteld om een physics engine te implementeren, zoiets als Ageia of liever nog HavokFX.

ATi is van plan om in het begin van 2007 de physics versnelling toe te voegen aan de drivers, waardoor een videokaart uit de X1K serie gebruikt kan worden voor de fysica. Lijkt me erg mooi om er nog een X1950Pro bij te zetten, want mijn mobo heeft vier PCI-E16x slots. 8)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:55

Vuurvoske

Nunquam cede!

vette filmkes!!! :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
Welke 360 spellen bedoel je? Ik heb er toch een groot aantal maar een framedrop heb ik nog niet meegemaakt..
Kijk naar Saint's Row.. Zelfs de reclame ervan heeft dikke framedrops :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas Odenhoven schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:17:
[...]

Kijk naar Saint's Row.. Zelfs de reclame ervan heeft dikke framedrops :X
offtopic maar ja, hoe durven ze het uit te zenden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:30:
Ik denk dat jij het gewoon niet goed hebt bijgehouden aangezien IGN het heeft over Q3 2007, en niet over Q1 2007 :)
Eh jawel, ik heb het heel goed bijgehouden juist, een maand geleden beweerde crytek nog dat het in januarie/februari uit zou komen, en nu INEENS Q3 2007?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

CyberAmp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:37:
'n PC Tweaken houd in meer geheugen benutten en ook meer textures mogelijk.

DX10 geeft de kracht van meer unieke objecten ipv instancing.
De kracht van de PC met DX10 zit hem in het dedicated geheugen en de optie van veel meer.

Denk dit eens in wat je met 4GB intern en 1GB R600 hardware voor runtime speelvelden kan ontwikkelen.

Ik denk ook dat Crysis hun jungle zo live like wil maken. Daar is 512 UMA veels te weinig voor.

De Grafische kracht lijkt my overkill voor de Xbox360 maar ook PS3.
Ik vind het raar dat ze niet minstens 1GB voor intern en 512 vidmemory hebben. dat noem ik meer nextgen. 512MB UMA klinkt zo low budged

Dit houd in om te porten moeten Crysis 'n paar DX10 features laten vallen en de game aanzienlijk moeten gaan afslanken zodat het op de Xbox360 kan lopen.

Dat PC versies zuigen van Crosplatform titles die well optimaler zijn voor Xbox komt omdat zulke fast ports de mogelijkheden van de PC niet gebruiken.

'n G80 kan nu 768MB vid memory aan en 'n Pc met zo'n ding zal al snell 2GB hebben.

Voor PC naar Xbox houd in dat 'n Port opdracht van de publisher 'n veel grotere opdracht wordt aangezien de hele game afgeslankt moet worden. Heeft meer tijd en dus ook geld nodig hoe beter dit kan uitpakken.

Dit geld vooral voor PC titles die het onderste uit de kan willen halen die dan kwa requierment ver boven d eXbox360 uitstijgen.

Wordt er te veel gehakt dan verandert de spelbeleving, zo als ik hoor van 'n xbox360 gamer valt Oblivibion zwaar tegen op console. De clipping distance is daar erg dichtbij. Objecten ploppen op

Ik vraag me dan ook af of Armd assault ook op 'n console kan met die zeer grote speel velden.

Cross platform development doet het niveau van spellen geen goed behalve voor de primair gekozen platform.

'n Reden om naar Crysis uit tekijken het is speciaal voor Pc gemaakt.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Crysis Direct X 10 Environment - Flyover Trailer

Posted: 02 Dec 2006 02:43 AM CST

Here's the first trailer showing how the DirectX10 version of the upcoming Crytek first person shooter Crysis looks.

InCrysis.com ( http://www4.incrysis.com/dx10DF/ )

Ik krijg een 403 Forbidden maar het zal vast leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 15:17
Jejking schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:29:
Crysis Direct X 10 Environment - Flyover Trailer

Posted: 02 Dec 2006 02:43 AM CST

Here's the first trailer showing how the DirectX10 version of the upcoming Crytek first person shooter Crysis looks.

InCrysis.com ( http://www4.incrysis.com/dx10DF/ )

Ik krijg een 403 Forbidden maar het zal vast leuk zijn :)
incrysis.com:
Direct Feed of the DX10 Flyover

IGN have released the Direct Feed of the DX10 Flyover video seen first here on inCrysis. Please help inCrysis by Digging this post

#1 http://www5.incrysis.com/...t_com_dx10_flyover_HD.zip
#2 http://www4.incrysis.com/...com_dx10_flyover_HD_1.zip
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Ziet er zeer fraai uit :)

Jammer dat alleen nog geen releasedatum bekend is.

[ Voor 59% gewijzigd door Mitt3nz op 05-12-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
(far)Cry(sis)Engine 2 ziet er weer puik uit!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:41:
(far)Cry(sis)Engine 2 ziet er weer puik uit!! :9~
Het is geen vervolg van Far Cry ;)
En het is de Cry-Engine 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Ik verbaas me er eigenlijk over dat er niet meer games zijn gemaakt gebaseerd op de CryEngine van Far Cry. Terwijl deze wel in licentie genomen kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 29-09 10:06
babbaloerie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:55:
Ik verbaas me er eigenlijk over dat er niet meer games zijn gemaakt gebaseerd op de CryEngine van Far Cry. Terwijl deze wel in licentie genomen kon worden.
De enigne van Crysis gaan ze ook licensen:)
Die samen met Unreal Engine 3 gaan de komende jaren de games domineren met schitterende beelden denk ik O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Filmpje met wat nieuwe in-game footage van Crysis: hiero. Jammer van de lage kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Mitt3nz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:41:
Filmpje met wat nieuwe in-game footage van Crysis: hiero. Jammer van de lage kwaliteit.
Ziet er goed uit, vooral die waterval op het begin of als hij een granaat bij dat huisje gooide hoe alles dan de lucht in schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Yep, dat viel mij ook op :) Qua physics en graphics lijkt deze game echt top te gaan worden. Denk wel dat je een aardig krachtig systeem nodig gaat hebben om het allemaal een beetje soepeltjes te kunnen draaien. De G80 en R600 kunnen iig flink aan de bak.

Nog een paar maandjes geduld hebben..

[ Voor 56% gewijzigd door Mitt3nz op 05-01-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 03-10 19:11

Copyman

Dode muis

Er is een nieuwe gameplay trailer uit. :)

Download hem hier: http://public.planetmirro...rysis_GameplayTrailer.zip

Mocht deze niet werken, pak dan even een andere locatie via Worthplaying:

http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1724&id=9840

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:56
Copyman schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:18:
Er is een nieuwe gameplay trailer uit. :)

Download hem hier: http://public.planetmirro...rysis_GameplayTrailer.zip

Mocht deze niet werken, pak dan even een andere locatie via Worthplaying:

http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1724&id=9840
Erg vett filmpje. Wat me wel op valt is het volgende:

In een van de eerste filmpjes zag je dat als je tegen bladeren of takken aan liep dan gingen deze aan de kant :*) . Nu zie ik weer dat je er gewoon dwars doorheen loopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Misschien werkt het alleen als je rechtopstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:22
verdomme elke link of doet het niet, of stop halverwege met downloaden, ik wil dit zo graag zien :(

mirror: http://www.gamershell.com/download_17222.shtml

[ Voor 39% gewijzigd door jaapstobbe op 07-01-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
echt zo mooi! kan niet wachten om mjn 8800gtx eindelijk eens op de proef te stellen.
ben alleen bang dat mijn CPU niet helemaal sterk genoeg is ?! amd x2 4200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Bart1983 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:16:
[...]

Erg vett filmpje. Wat me wel op valt is het volgende:

In een van de eerste filmpjes zag je dat als je tegen bladeren of takken aan liep dan gingen deze aan de kant :*) . Nu zie ik weer dat je er gewoon dwars doorheen loopt :(
Nogal logisch natuurlijk, dat zie je alleen in thirdperson view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 13:56
babbaloerie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:30:
[...]

Oh ja dat klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi en zo, maar de gameplay vind ik wat slap. De hoofdpersoon kan nu uberhoog springen en heeft opeens superkrachten. Bah dat maakt het niet leuk meer, het is eigenlijk een cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn deze screenshots nou met een DirectX 9.0 kaart gemaakt? De eerste screenshots waren voor het 8800 tijdperk dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 03-10 19:11

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:40:
Heel mooi en zo, maar de gameplay vind ik wat slap. De hoofdpersoon kan nu uberhoog springen en heeft opeens superkrachten. Bah dat maakt het niet leuk meer, het is eigenlijk een cheat.
Dit is dus mogelijk omdat je een biosuit draagt. Het is een pak die je beschermt tegen de invloeden die zich binnen de Sphere afspelen. Tevens is dit pak ook uitgerust met een soort van artificial muscular systeem, wat je helpt bij rennen, springen, slaan, etc. Ik weet alle juiste benamingen zo niet uit mijn hoofd, maar dit heb ik een keer in een artikel gelezen.

Dit is ook de reden waardoor hij zo hoog kan springen. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbaloerie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:30:
[...]

Nou, dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het zou ook mooi zijn als je in eerste persoon zo'n blad mooi naar de zijkant van het scherm geduwd zou zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Laatst online: 02-10 19:57

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:16:
[...]

Nou, dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het zou ook mooi zijn als je in eerste persoon zo'n blad mooi naar de zijkant van het scherm geduwd zou zien worden.
Vind ik niet anders komt het pas in 2008 uit. :) het is het een of het ander.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copyman schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Dit is dus mogelijk omdat je een biosuit draagt. Het is een pak die je beschermt tegen de invloeden die zich binnen de Sphere afspelen. Tevens is dit pak ook uitgerust met een soort van artificial muscular systeem, wat je helpt bij rennen, springen, slaan, etc. Ik weet alle juiste benamingen zo niet uit mijn hoofd, maar dit heb ik een keer in een artikel gelezen.

Jammer, zonder zo'n speciaal 'pak' had ik het wat realistischer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMm ja.. dat pak vind ik ook maar niks. Echt heel erg jammer. Misschien dat de beschermfunctie voor binnen de sfeer me wel aan spreekt, maar dat idioot hard rennen en springen... nee dat hoeft van mij niet!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Als dat pak optioneel is, dan gebruik je hem toch niet? Heb je gelijk wat meer uitdaging in het spel. :P

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Copyman schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:37:
[...]

Is er toevallig ook een slowmotion-optie? Kunnen we weer lekker Max Peenen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:37:
[...]

Dude er zitten rare aliens in. Realistisch is het sowieso niet. :) En dat het daardoor ook "makkelijker" wordt is onzin natuurlijk.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99
  • Laatst online: 30-04-2023

Energy99

NRG <3

CES (Consumer Electronics Show) 2007 Crysis videotje (duurt maar 7 sec maar is echt gruwelijk! :*) )

[ Voor 60% gewijzigd door Energy99 op 08-01-2007 20:07 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Er is een nieuwe video uit: (dezelfde als hierboven O-) ) http://youtube.com/watch?v=okuwosBCr1c
(eigenlijk moet je hem in hd downloaden)

Wat een lelijk spel! :O

[ Voor 12% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 08-01-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ja he ziet er totaal niet uit, dat ze hier nog mee durven te komen met zulke belachelijke graphics.
Heb het idee dat hij nog niet helemaal soepel draait op het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:19:
Er is een nieuwe video uit: (dezelfde als hierboven O-) ) http://youtube.com/watch?v=okuwosBCr1c
(eigenlijk moet je hem in hd downloaden)

Wat een lelijk spel! :O
Ziet er echt super mooi uit zeg. Vooral met die rotsen. Alles kan kapot dus zo te zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Metalbuster schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:34:
Ja he ziet er totaal niet uit, dat ze hier nog mee durven te komen met zulke belachelijke graphics.
Heb het idee dat hij nog niet helemaal soepel draait op het filmpje.
Noem eens een FPS shooter met betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:43:
[...]

Noem eens een FPS shooter met betere graphics.
Vind jij het niet lelijk dan??? Vooral de weergave van de Jungle slaat echt nergens op. Deze engine doet zelfs stof opwaaien als je op de grond ploft... belachelijk heh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:48:
[...]

Vind jij het niet lelijk dan??? Vooral de weergave van de Jungle slaat echt nergens op. Deze engine doet zelfs stof opwaaien als je op de grond ploft... belachelijk heh!
Ben je al eens naar een land als Cuba geweest? Dit is verdomde realistisch nagebouwd. Koop een ticket vlieg er heen en oordeel zelf. Huur een 100 kg zware cubaan in en pleur hem voorover in de jungle en kijk of er een stofwolkje op komt. En oordeel dan nog eens of het realistisch is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12
Seth_Chaos schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Ben je al eens naar een land als Cuba geweest? Dit is verdomde realistisch nagebouwd. Koop een ticket vlieg er heen en oordeel zelf. Huur een 100 kg zware cubaan in en pleur hem voorover in de jungle en kijk of er een stofwolkje op komt. En oordeel dan nog eens of het realistisch is of niet.
learn2sarcasm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-10 20:03

Pubbert

random gestoord

Hij spring zelf wel erg overdreven, en ook die tango wegbashen met zijn gun, dat mannetje vliegt meteen 4 meter, licht overdreven, hoop dat ze dat aanpassen :)

Voor de rest erg strak filmpje :9

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Dat was inderdaad scarasme, en al die "powers" laten we maar zeggen komt omdat je een soort pak aan hebt waarmee je dat kan, dus werken ze ook neit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat suit dat hij draagt heet een "nanosuit". Je kan er verschillende eigenschappen mee bevorderen: speed, strength en armor. Wanneer je je suit op "strenght mode" zet kan je hoger springen en kan je bijvoorbeeld met je vuist een boom neerhalen. Zo komt het dat in het filmpje die Koreaan 4m ver vliegt als je hem met je wapen slaagt, omdat je op "strenght mode" zit. In het filmpje zie je ook ever de "speed mode" aan het werk.

Persoonlijk vind ik niet dat een spel uiterst realistisch moet zijn. Uiterst realisme zou zijn: 1 kogel door je lichaam en je bent dood bij wijze van spreken, dat zou niet zo fun zijn. Met zo'n nanosuit kan je elke situatie anders aanpakken; kies "armor mode" om met zwaar geschud een kamp te bestormen of kies "speed mode" om een kleine aanval te doen en weer snel weg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem :+

Nee serieus.. word echt top qua graphics. Ik denk ook dat dit een spel is dat ik nog wel eens zou kopen na de release. Ben best wel benieuwd geworden na het zien van zoveel screenshots en filmpjes.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik weet nog wel dat ik meerdere keren mijn videokaart heb geupgrade, voordat ik farcry lekker kon spelen op 1680x1050 met HDR en alles aan. Eerst had ik een FX5950U, die in DX9 dramatisch presteerde (niveau van ATI 9600XT), later een X800Pro, en nu een X1900XTX waarmee ik het spel eindelijk vloeiend kan draaien.

Ik denk dat je voor Crysis ook wel weer een heftig systeem nodig hebt met quadcore en dual GPU. :P

edit: Dit spel = Farcry. Ik maakte een denkfout. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 09-01-2007 22:55 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

frankknopers schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:24:
Ik weet nog wel dat ik meerdere keren mijn videokaart heb geupgrade, voordat ik dit spel lekker kon spelen op 1680x1050 met HDR en alles aan. Eerst had ik een FX5950U, die in DX9 dramatisch presteerde (niveau van ATI 9600XT), later een X800Pro, en nu een X1900XTX waarmee ik het spel eindelijk vloeiend kan draaien.

Ik denk dat je voor Crysis ook wel weer een heftig systeem nodig hebt met quadcore en dual GPU. :P
Wat is dit spel?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

prolly gewoon farcry

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thund3r schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:30:
Hij spring zelf wel erg overdreven, en ook die tango wegbashen met zijn gun, dat mannetje vliegt meteen 4 meter, licht overdreven, hoop dat ze dat aanpassen :)

Voor de rest erg strak filmpje :9
Dat zijn de superpowers die je hebt. Als je luistert hoor je hem ook zeggen "Maximum Speed" en "Maximum Strength".

Soort performance boost dus.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Zie voor uitleg over de Nano Suit:

http://youtube.com/watch?...-13o&mode=related&search=

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Iemand nog suggesties voor de startpost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Mooi! Ik krijg wel het idee dat het allemaal om dat ene bos draait?!

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Als ik heel eerlijk ben stelt deze trailer mij nogal teleur. Het ziet er wel mooi uit, maar eigenlijk helemaal niet leuk

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Er zijn weer 2 nieuwe filmpjes opgedoken van CES en wat screenshots.. check ff www.totalcrysis.com (geen zin om alle links hier te dumpen ;))

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 03-10 17:55

Vuurvoske

Nunquam cede!

doe toch maar eens, want ik kan ze niet echt vinden. (de filmpjes dan :/)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 15:34
Ik vind die Youtube trailer wel gaan..

Kijk grafisch ziet het er wel heel waus uit, net zoals FarCry. Maar dat wil nog zeker niet zeggen dat het een toffe game word. De gameplay ziet er zuigend uit door dat suit, dat je harder kan rennen.. Dat je een aantal seconden wat meer armor hebt oke, dat zou misschien nog net kunnen.. Maar dat je ineens harder kan rennen slaat toch nergens op? Gravity blijft gewoon hetzelfde..

Plus dat ik persoonlijk FarCry niet meer leuk vond toen er Aliens in kwamen. Helaas gaan ze in deze game dus wederom met Aliens aan de haal.... :(

Ik denk dat hij deze link bedoelt?
http://media.pc.ign.com/media/694/694190/vids_1.html

[ Voor 7% gewijzigd door Sluuut op 10-01-2007 13:53 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Ik heb tot nu toe in geen 1 trailer een vloeiende framesweergave gezien, daar maak ik me meer zorgen om. Kijk dat er eyecandy is okay, maar met bijv. gemiddels 20 fps is het niks. Dan kom je ook bedrogen uit als je alle nieuwe shaderopties uit moet zetten om het speelbaar te houden. Krijg je een ''gewoon" graphics spel waarvan de content nog niet eens zo super lijkt te zijn. Rekeninghoudend met het feit dat ze in die trailer nog eens quad-sli gebruikten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Sluuut schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:51:
Plus dat ik persoonlijk FarCry niet meer leuk vond toen er Aliens in kwamen. Helaas gaan ze in deze game dus wederom met Aliens aan de haal.... :(
Dit had ik indd ook.............wordt dus weer Crysis spelen tot aan de aliens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Energy99

Energy99

NRG <3

Vuurvoske schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:22:
doe toch maar eens, want ik kan ze niet echt vinden. (de filmpjes dan :/)
omg |:( :P
klik en klikkerdeklik

ps. klik op 'begin download' dan op 'keep waiting' dan weer op 'download ready'

[ Voor 11% gewijzigd door Energy99 op 10-01-2007 14:47 ]

\O/ weeeee =[specs]=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:37
Filmpjes op de CES 07 zijn op een Core 2duo met een single 8800GTX en een resolutie van 2048*1536. _/-\o_

zie 8800..topic

[ Voor 30% gewijzigd door SymenGT op 14-01-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02
Zon reso betekend dat mijn E6600/X1900XT het ook voluit gaat trekken op 1280x1024 :D

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschillende bronnen melden dat juist het DX10 renderpad voor een snelheidsboost zorgt. Een 8800GTX op DX10 zou beter draaien dan op DX9, ondanks de extra grafische snufjes van DX10. Dit bevestigd ook wat Cevat al eerder zei over DX10: DX10 zorgt voornamlelijk voor snelheidswinst.

Microsoft gebruikt Crysis als flagship spel voor Vista, dus het kan goed zijn dat dit enkel marketingpraatjes zijn. We zullen het wel snel aan de benchmarks zien wanneer het spel uit is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter
Er komt een Xbox360 versie van Crysis maar deze zal net als de Xbox versie van Far Cry geen exacte kopie worden.

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=15786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MarcoZ20 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:41:
[...]

Dit had ik indd ook.............wordt dus weer Crysis spelen tot aan de aliens :X
Dan denk ik dat het een kort spel wordt; de aliens komen er al vrij snel in dacht ik zo. Maar het spel zal vrij anders spelen dan Far Cry lijkt me dankzij het super-pak. En dat is maar goed ook, want ik vond Far Cry ook niet meer leuk toen de aliens kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf te wedden dat er veel modifications komen voor crysis die de aliens verwijderen :+ . Voor Far cry waren er toch ook wel een mooi aantal mods zonders aliens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach een paar Aliens is wel grappig. In het begin van FarCry vond ik het niet eens storend. De verhaallijn was goed enzo. Om een kampje te besluipen waar expirimenten met aliens enzo plaatsvinden is best even leuk. Minder leuk vond ik het helaas ook toen op het einde er vrijwel alleen Aliens in voor kwamen. Bij Crysis zal het wel weer hetzelfde zijn. Toch ga ik het spelen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Laatst online: 30-06 11:16
-

[ Voor 100% gewijzigd door Rooster op 19-01-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Heel veel mensen vindt het slecht dat er aliens in zitten maar in welke game is dat tegenwoordig niet? Er zijn mensen die ervan houden en crysis wisselt het af tussen aliens en mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 18:04
Metalbuster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:37:
Heel veel mensen vindt het slecht dat er aliens in zitten maar in welke game is dat tegenwoordig niet? Er zijn mensen die ervan houden en crysis wisselt het af tussen aliens en mensen.
Zou het ook niet komen doordat de diverse controlerende instanties minder moeite hebben met het afknallen van aliens (evt. met groen bloed) dan het afknallen van "echte" mensen? Voor je het weet staat er weer een of andere malloot in een school zijn uzi leeg te knallen op zijn klasgenoten en dan heeft het spel het weer gedaan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En er is wat gelekt:

Tuesday, January 30 2007

First benchmarks of Crysis appear
The first major DirectX10 title from EA, Crysis, is a game I'm sure a lot of us are looking forward to. The folks over at Hardspell managed to get a pre-release copy of Crysis, on Windows Vista using drivers that aren't available to the public yet. These preliminary benchmarks certainly don't look too good. A system that we'd call overkill high-end simply choked on Crysis. The system was running a QX6700, 2 G80's, dual raptors in RAID 0, 4GB low latency RAM, and a PhysX card.
  • At 1024x768, Crysis ran at 44 FPS average, with a mininum of 33 FPS and a maximum of 69 FPS.
  • At 1280x1024, Crysis ran at 37 FPS average, with a minimum of 17.3 FPS, and a maximum of 52 FPS.
  • At 2560x1600 Crysis ran at a whopping 1.7 FPS average, with a minimum of .2 FPS, and a maximum of around 5 FPS.
Again, neither Crysis or the official NVIDIA driver has been released, and games with the PhysX card enabled have noticeably lower FPS than the non-PhysX counter-part.[/quote]
The first DX10 Crysis benchmarks has appeared and it seems that a pair GeForce 8800GTX in SLI is just doing average here. The system hardware to run a Crysis demo benchmarks are pretty top notch and just the demo is huge at 2.88GB. Powered by Intel Core 2 Quad QX6700 on ASUS Striker Extreme with 4GB DDR2-800 memories, 2 x 150GB WD Raptor in RAID 0, BFG PhysX card and running on Windows Vista w/ Forceware 100.30 drivers. Using FRAPs and a full 5 mins run inside the game with High Quality settings, Phys on, noAA/AF, the max, min and average FPS are recorded. These benchmarks provide just a glimpse of what's coming and we shall wait for the actual game and more finalized drivers to paint a more accurate picture.
And of course screenies! :9

Afbeeldingslocatie: http://www.hardspell.com/pic/2007/1/29/fc4377be-e7da-4a3d-9e9d-00afeaa44ea14501200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hardspell.com/pic/2007/1/29/df00edec-eb53-47af-ace9-57b57d40f99e4501200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hardspell.com/pic/2007/1/29/f61ebfac-96da-401f-beb1-596fc0a1b2314501200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hardspell.com/pic/2007/1/29/626dd235-3f7d-4ff9-84dd-da31eadc6a6a4501200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hardspell.com/pic/2007/1/29/b03ab3e5-ab1b-4ca5-91f6-284d5a06d67d4501200.jpg

Highresfotootjes kan je HIER vinden! >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 30-01-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
WHOAH dik dope exo-skeleton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat klinkt nogal... zwaar. Als dit echt representatief is voor de prestaties van het spel dan vraag ik me af of dit spel wel een succes kan worden. De verkoopcijfers zullen dan niet echt denderend zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 20-09 19:22
Eerlijk gezegt vallen mij die beelden wat tegen, vergeleken met wat er in de SP staat.
Vind dit nou niet zoveel beter eruit zien dan Farcry bijvoorbeeld, in verhouding met die FPS die daar gehaalt worden met dat systeem. Maar dat zal misschien deels komen doordat het een demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20

Appie

F1RST Racing

Niet geheel onverwacht voor een grensverleggend spel op het gebied van graphics (net als far cry destijds). Zoals frankknoppers eerder al aanhaalde zijn nu (wat is het? 2 -3 jaar geden dat far cry uit kwam) de videokaarten pas echt in staat om alles op highest quality en hoge reso te spelen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb zelf nogal een ''beta-gevoel'' hierbij.

We weten inmiddels dat de nVidia-drivers voor Vista behóórlijk zuig zijn (ja doh, het is het eerste setje, vandaag nog talloze reviews over gezien :)) dus daar zit nog wel het e.e.a. aan rek in zitten denk ik zo.

Maar vergelijken met Far Cry... mja ik weet het niet. Toendertijd deed een 9800Pro Far Cry @ max details op 1280x1024 en dat ging best redelijk naar ik weet. Dan is dit scenario toch niet helemaal hetzelfde. Overigens, die plaatjes vond ik er best vet uitzien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij zijn die scores inderdaad ook echt nog niet representatief. Het kan me ook geen reet schelen eigenlijk, dat zie je toch wel als ie ook te koop is...

Wel mooie plaatjes!

[ Voor 6% gewijzigd door maratropa op 30-01-2007 18:37 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De huidige dx10 drivers zijn natuurlijk megavers/beta/alpha. In de game zelf zal enorm veel debugcode zitten. De uiteindelijke versie zal heus wel goed draaien op een G80 of R600.

Aan de andere kant is dit spel natuurlijk niet voor niks uitgesteld. De release van Crysis vlak na de introductie van Vista was natuurlijk extreem ambitieus gezien de nieuwheid van het OS, de dx10 api, de dx10 hardware en de zeer mooie IQ van dit spel. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:14
Volgens mij kan ik Crysis wel vergeten op m'n 7600 Go laptopvideokaartje :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hmm het is jammer dat EA toch weer gekoppeld zit aan dit spel. Had het orgineel willen kopen, maar na alle flaters en frustraties van BF2 ga ik deze uit principe dus duidelijk downloaden zonder er 1 euro aan uit te geven :).

Het ziet er prachtig uit; hoewel ik niet van dit genre houdt (net als Far Cry en HL2) vind ik het wel heel erg leuk om te spelen omwille van de graphics. Hierin maken de graphics de speelbaarheid voor mij veel leuker. Ik hoop eigenlijk dat er een leuke multiplayer komt, waarbij het enigzins realistische wapens zijn (geen UT of Q3 wapens) met vette locaties in de jungle enzo.

Ziet er i.i.g. veel belovend uit, nu maar wachten dat EA de bugs achterwege heeft gelaten :D.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 15:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Seesar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:17:
Hmm het is jammer dat EA toch weer gekoppeld zit aan dit spel. Had het orgineel willen kopen, maar na alle flaters en frustraties van BF2 ga ik deze uit principe dus duidelijk downloaden zonder er 1 euro aan uit te geven :).
Vooral doen, dan wordt het waarschijnlijk de laatste coole game, geen inkomsten = geen nieuwe games...thanks man...
Wat een bullshit dat het jammer is dat EA erbij zit.. Ze zijn toch slechts de uitgever, niet de ontwikkelaar, denk niet dat je je daar zorgen over moet maken, Crytec heeft FarCry ook goed uitgebracht en ik denk dat ze met Crysis hetzelfde gaan doen..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 22:50
Ik vind deze screenshot nog wel het mooist van de screenshots die ik zag:
Afbeeldingslocatie: http://img28.imagevenue.com/loc177/th_35864_Crysis_DX10_122_177lo.jpg
Ondanks dat het sfeertje me niet helemaal trekt (aliens/rare wezens/whatever) ga ik hem zeker spelen vanwege de graphics, net zoals ik de eerste levels van Far Cry erg leuk vond en de latere levels weer helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Meelobee schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:24:
[...]

Vooral doen, dan wordt het waarschijnlijk de laatste coole game, geen inkomsten = geen nieuwe games...thanks man...
Wat een bullshit dat het jammer is dat EA erbij zit.. Ze zijn toch slechts de uitgever, niet de ontwikkelaar, denk niet dat je je daar zorgen over moet maken, Crytec heeft FarCry ook goed uitgebracht en ik denk dat ze met Crysis hetzelfde gaan doen..
offtopic:
EA is uitgever en dus verantwoordelijk voor eindresultaat en de deadlines waarmee het spel uitkomt en wanneer patches uitkomen. In verleden is gebleken dat ze dit gewoon niet waarmaken; BF2 is nooit afgeweest en BF2142 heeft al zijn nieuwste opvolger hoewel BF2142 nog vol bugs zit (echt storende bugs). Zij zullen de kraan dus ook dicht draaien als ze het wel welletjes vinden en al met opvolger bezig zijn (wat bij EA in razend tempo gaat); juist dus nadeel dat zij de uitgever zijn :(.

Dat heeft bdw te maken met ontevreden klanten maken en daar heel erg slecht mee omgaan. Boontje komt om zijn............:D. (de oorsponkelijke ontwikkelaars van BF2 zullen ook wel niet van te voren gekozen hebben voor Betafield 2

Nevertheless blijf ik wel kwijlen op de plaatjes. Kan je ook voertuigen gaan besturen in dit spelletje?

[ Voor 9% gewijzigd door Seesar op 31-01-2007 10:53 ]

T60P Widescreen

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.