AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
weer wat leuke nieuwe video's!!!!! i like!
Ik kan niet wachten om me 8800GTX hieraan te onderwerpen.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Zou leuk zijn als de linkjes ook werken, kan er geeneentje downloaden/bekijkendarkphoenix schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:03:
http://www.crysis-online.com/Media/Videos/
weer wat leuke nieuwe video's!!!!! i like!
Ik kan niet wachten om me 8800GTX hieraan te onderwerpen.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Volgens mij niet, die zouden de game namelijk niet aankunnen. Het is een pc only game.fusion.fake schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:46:
komt crysis uit voor de 360 ?
ik heb een download manager gebruikt met firefox want soms lukt het inderdaad niet ,maar uit eindelijk is alles goed geluktbAdmuTs schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:57:
[...]
Zou leuk zijn als de linkjes ook werken, kan er geeneentje downloaden/bekijken
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Farcry is anders ook later uitgebracht op de xbox. Dat terwijl de xbox toen al kwa specs een stuk trager was. Dat kan nu van de xbox360 nog niet gezegd worden.martijn1992 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:15:
[...]
Volgens mij niet, die zouden de game namelijk niet aankunnen. Het is een pc only game.
Tripp schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:23:
[...]
Farcry is anders ook later uitgebracht op de xbox. Dat terwijl de xbox toen al kwa specs een stuk trager was. Dat kan nu van de xbox360 nog niet gezegd worden.
Je zou nog best gelijk kunnen hebben. Er staat dat ze niet genoeg power zouden hebben in het begin. Maar in het einde staat dat ze nog wel hopen op een versie voor de 360. Misschien komt er dan toch een, maar in ieder geval niet bij de lauch maar (veel) later.Speaking at the Games Convention in Leipzig, Bernd Diemer, senior game designer of Crytek, explained that next-generation consoles don’t offer enough computational power to run Crysis, German publication Heise reported.
Although Crysis will support both current and the next version of DirectX, Crytek claims that only DirectX 10 allows the game to run as it was intended by the developers because the next-generation DirectX API, which will ship along with Windows Vista, allows more effects and more objects to be drawn on the screen with a smaller computational cost for the hardware.
Diemer explained that “next generation consoles like the Xbox 360 and the PlayStation 3 do not offer the sufficient power” to assure the quality of gameplay Crytek demand for Crysis.
Crytek reiterated at GC 06 that currently, Crysis in only in development for Windows. We haven’t lost hope that we’ll eventually see an Xbox 360 version of this first-person shooter.
Dat laatste zal altijd het voordeel blijven van consoles, alhoewel dat met DX10 misschien gaat veranderen.
Dit kan voor de PC ook maar daar is het niet nodig omdat er nieuwe snellere hardware beschikbaar is en daar gebruik van maken is volgens mij makkelijker dan finetunen.Tripp schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:58:
Ze zeggen wel dat x360/PS3 niet krachtig genoeg is. Nu al![]()
. Je hebt wel het voordeel met consoles van het finetweaken van een programma voor dezelfde hardware, dezelfde console dus.
Dat laatste zal altijd het voordeel blijven van consoles, alhoewel dat met DX10 misschien gaat veranderen.
In principe stel als er nu GEEN neuwe procs en vga kaarten meer uitgebracht worden, dan zouden naar verloop van tijd de programmeurs ook gaan finetunen voor de pc
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ondankt het 'finetweaken' komt de x360 nog kracht te tekort en droppen er frames bij diverse x360 spellen. Crysis -hoe die nu is- is veel te zwaar voor een x360, een high-end pc zal er de grootste moeite mee hebben. Dit is echt een spel voor de next-gen GPU's.Tripp schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:58:
Ze zeggen wel dat x360/PS3 niet krachtig genoeg is. Nu al![]()
. Je hebt wel het voordeel met consoles van het finetweaken van een programma voor dezelfde hardware, dezelfde console dus.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Huh, nog niet eens in alpha? en het zou eerst eind van dit jaar uitkomen?IGN: How close is Crysis to being completed at this point? What's being worked on right now?
Cevat Yerli: We are currently moving towards an alpha build which basically means feature complete.
Lekker is dat! Het is dus gewoon een jaar uitgesteld, als ze dat nou gewoon normaal van te voren melden, ipv eerst wazig te doen over januari/februari 2007, en dan niks meer te zeggen.IGN: Is Crysis still on track for a Q3 2007 release? How likely is that date to change?
Cevat Yerli: We are working hard to bring it out at the highest quality level as soon as possible. It will be here before you know it but we are not at liberty to discuss an exact date currently.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Welke 360 spellen bedoel je? Ik heb er toch een groot aantal maar een framedrop heb ik nog niet meegemaakt..CyberAmp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:37:
[...]
Ondankt het 'finetweaken' komt de x360 nog kracht te tekort en droppen er frames bij diverse x360 spellen. Crysis -hoe die nu is- is veel te zwaar voor een x360, een high-end pc zal er de grootste moeite mee hebben. Dit is echt een spel voor de next-gen GPU's.
Inderdaad, en dan is het ook makkelijker om aan de vereisten van de Crytek 2 engine te voldoen (lees: nieuwere videokaarten, lagere prijzen voor het huidige assortiment)martijn1992 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:51:
Beter dat ze er iets langer over doen, dan een afgerafeld spel maken
Ik hoop dat mijn dual X1900 configuratie dit spel trekt. Ik passeer de 10.000 grens in 3Dmark06, dus dat is ongeveer het niveau van de 8800GTX serie.
Als ik die physics zo zie zou het best wel eens kunnen zijn dat Crysis is uitgesteld om een physics engine te implementeren, zoiets als Ageia of liever nog HavokFX.
ATi is van plan om in het begin van 2007 de physics versnelling toe te voegen aan de drivers, waardoor een videokaart uit de X1K serie gebruikt kan worden voor de fysica. Lijkt me erg mooi om er nog een X1950Pro bij te zetten, want mijn mobo heeft vier PCI-E16x slots.
Goud is geen geld
Beroeps brabander
Kijk naar Saint's Row.. Zelfs de reclame ervan heeft dikke framedropsWelke 360 spellen bedoel je? Ik heb er toch een groot aantal maar een framedrop heb ik nog niet meegemaakt..

Verwijderd
offtopic maar ja, hoe durven ze het uit te zenden :xBas Odenhoven schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 20:17:
[...]
Kijk naar Saint's Row.. Zelfs de reclame ervan heeft dikke framedrops
Verwijderd
Eh jawel, ik heb het heel goed bijgehouden juist, een maand geleden beweerde crytek nog dat het in januarie/februari uit zou komen, en nu INEENS Q3 2007?.oisyn schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:30:
Ik denk dat jij het gewoon niet goed hebt bijgehouden aangezien IGN het heeft over Q3 2007, en niet over Q1 2007
'n PC Tweaken houd in meer geheugen benutten en ook meer textures mogelijk.CyberAmp schreef op donderdag 16 november 2006 @ 14:37:
Ondankt het 'finetweaken' komt de x360 nog kracht te tekort en droppen er frames bij diverse x360 spellen. Crysis -hoe die nu is- is veel te zwaar voor een x360, een high-end pc zal er de grootste moeite mee hebben. Dit is echt een spel voor de next-gen GPU's.
DX10 geeft de kracht van meer unieke objecten ipv instancing.
De kracht van de PC met DX10 zit hem in het dedicated geheugen en de optie van veel meer.
Denk dit eens in wat je met 4GB intern en 1GB R600 hardware voor runtime speelvelden kan ontwikkelen.
Ik denk ook dat Crysis hun jungle zo live like wil maken. Daar is 512 UMA veels te weinig voor.
De Grafische kracht lijkt my overkill voor de Xbox360 maar ook PS3.
Ik vind het raar dat ze niet minstens 1GB voor intern en 512 vidmemory hebben. dat noem ik meer nextgen. 512MB UMA klinkt zo low budged
Dit houd in om te porten moeten Crysis 'n paar DX10 features laten vallen en de game aanzienlijk moeten gaan afslanken zodat het op de Xbox360 kan lopen.
Dat PC versies zuigen van Crosplatform titles die well optimaler zijn voor Xbox komt omdat zulke fast ports de mogelijkheden van de PC niet gebruiken.
'n G80 kan nu 768MB vid memory aan en 'n Pc met zo'n ding zal al snell 2GB hebben.
Voor PC naar Xbox houd in dat 'n Port opdracht van de publisher 'n veel grotere opdracht wordt aangezien de hele game afgeslankt moet worden. Heeft meer tijd en dus ook geld nodig hoe beter dit kan uitpakken.
Dit geld vooral voor PC titles die het onderste uit de kan willen halen die dan kwa requierment ver boven d eXbox360 uitstijgen.
Wordt er te veel gehakt dan verandert de spelbeleving, zo als ik hoor van 'n xbox360 gamer valt Oblivibion zwaar tegen op console. De clipping distance is daar erg dichtbij. Objecten ploppen op
Ik vraag me dan ook af of Armd assault ook op 'n console kan met die zeer grote speel velden.
Cross platform development doet het niveau van spellen geen goed behalve voor de primair gekozen platform.
'n Reden om naar Crysis uit tekijken het is speciaal voor Pc gemaakt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Posted: 02 Dec 2006 02:43 AM CST
Here's the first trailer showing how the DirectX10 version of the upcoming Crytek first person shooter Crysis looks.
InCrysis.com ( http://www4.incrysis.com/dx10DF/ )
Ik krijg een 403 Forbidden maar het zal vast leuk zijn
incrysis.com:Jejking schreef op zondag 03 december 2006 @ 16:29:
Crysis Direct X 10 Environment - Flyover Trailer
Posted: 02 Dec 2006 02:43 AM CST
Here's the first trailer showing how the DirectX10 version of the upcoming Crytek first person shooter Crysis looks.
InCrysis.com ( http://www4.incrysis.com/dx10DF/ )
Ik krijg een 403 Forbidden maar het zal vast leuk zijn
Direct Feed of the DX10 Flyover
IGN have released the Direct Feed of the DX10 Flyover video seen first here on inCrysis. Please help inCrysis by Digging this post
#1 http://www5.incrysis.com/...t_com_dx10_flyover_HD.zip
#2 http://www4.incrysis.com/...com_dx10_flyover_HD_1.zip
Jammer dat alleen nog geen releasedatum bekend is.
[ Voor 59% gewijzigd door Mitt3nz op 05-12-2006 22:00 ]
Verwijderd
Het is geen vervolg van Far CryCalvin&Hobbes schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:41:
(far)Cry(sis)Engine 2 ziet er weer puik uit!!
En het is de Cry-Engine 2
De enigne van Crysis gaan ze ook licensen:)babbaloerie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:55:
Ik verbaas me er eigenlijk over dat er niet meer games zijn gemaakt gebaseerd op de CryEngine van Far Cry. Terwijl deze wel in licentie genomen kon worden.
Die samen met Unreal Engine 3 gaan de komende jaren de games domineren met schitterende beelden denk ik
Ziet er goed uit, vooral die waterval op het begin of als hij een granaat bij dat huisje gooide hoe alles dan de lucht in schietMitt3nz schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:41:
Filmpje met wat nieuwe in-game footage van Crysis: hiero. Jammer van de lage kwaliteit.
Nog een paar maandjes geduld hebben..
[ Voor 56% gewijzigd door Mitt3nz op 05-01-2007 20:50 ]
Download hem hier: http://public.planetmirro...rysis_GameplayTrailer.zip
Mocht deze niet werken, pak dan even een andere locatie via Worthplaying:
http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1724&id=9840
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Erg vett filmpje. Wat me wel op valt is het volgende:Copyman schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:18:
Er is een nieuwe gameplay trailer uit.
Download hem hier: http://public.planetmirro...rysis_GameplayTrailer.zip
Mocht deze niet werken, pak dan even een andere locatie via Worthplaying:
http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1724&id=9840
In een van de eerste filmpjes zag je dat als je tegen bladeren of takken aan liep dan gingen deze aan de kant
mirror: http://www.gamershell.com/download_17222.shtml
[ Voor 39% gewijzigd door jaapstobbe op 07-01-2007 10:56 ]
ben alleen bang dat mijn CPU niet helemaal sterk genoeg is ?! amd x2 4200+
Nogal logisch natuurlijk, dat zie je alleen in thirdperson view.Bart1983 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:16:
[...]
Erg vett filmpje. Wat me wel op valt is het volgende:
In een van de eerste filmpjes zag je dat als je tegen bladeren of takken aan liep dan gingen deze aan de kant. Nu zie ik weer dat je er gewoon dwars doorheen loopt
Oh ja dat klopt!babbaloerie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:30:
[...]
Nogal logisch natuurlijk, dat zie je alleen in thirdperson view.
Verwijderd
Verwijderd
Dit is dus mogelijk omdat je een biosuit draagt. Het is een pak die je beschermt tegen de invloeden die zich binnen de Sphere afspelen. Tevens is dit pak ook uitgerust met een soort van artificial muscular systeem, wat je helpt bij rennen, springen, slaan, etc. Ik weet alle juiste benamingen zo niet uit mijn hoofd, maar dit heb ik een keer in een artikel gelezen.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:40:
Heel mooi en zo, maar de gameplay vind ik wat slap. De hoofdpersoon kan nu uberhoog springen en heeft opeens superkrachten. Bah dat maakt het niet leuk meer, het is eigenlijk een cheat.
Dit is ook de reden waardoor hij zo hoog kan springen.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Nou, dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het zou ook mooi zijn als je in eerste persoon zo'n blad mooi naar de zijkant van het scherm geduwd zou zien worden.babbaloerie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:30:
[...]
Nogal logisch natuurlijk, dat zie je alleen in thirdperson view.
Vind ik niet anders komt het pas in 2008 uit.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:16:
[...]
Nou, dat vind ik een beetje kort door de bocht. Het zou ook mooi zijn als je in eerste persoon zo'n blad mooi naar de zijkant van het scherm geduwd zou zien worden.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Jammer, zonder zo'n speciaal 'pak' had ik het wat realistischer gevonden.Copyman schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:37:
[...]
Dit is dus mogelijk omdat je een biosuit draagt. Het is een pak die je beschermt tegen de invloeden die zich binnen de Sphere afspelen. Tevens is dit pak ook uitgerust met een soort van artificial muscular systeem, wat je helpt bij rennen, springen, slaan, etc. Ik weet alle juiste benamingen zo niet uit mijn hoofd, maar dit heb ik een keer in een artikel gelezen.
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 17:21 ]
Als dat pak optioneel is, dan gebruik je hem toch niet? Heb je gelijk wat meer uitdaging in het spel.Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Jammer, zonder zo'n speciaal 'pak' had ik het wat realistischer gevonden.
Goud is geen geld
Is er toevallig ook een slowmotion-optie? Kunnen we weer lekker Max Peenen!Copyman schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:37:
[...]
Dit is dus mogelijk omdat je een biosuit draagt. Het is een pak die je beschermt tegen de invloeden die zich binnen de Sphere afspelen. Tevens is dit pak ook uitgerust met een soort van artificial muscular systeem, wat je helpt bij rennen, springen, slaan, etc. Ik weet alle juiste benamingen zo niet uit mijn hoofd, maar dit heb ik een keer in een artikel gelezen.
Dude er zitten rare aliens in. Realistisch is het sowieso niet.Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:37:
[...]
Jammer, zonder zo'n speciaal 'pak' had ik het wat realistischer gevonden.
[ Voor 60% gewijzigd door Energy99 op 08-01-2007 20:07 ]
\O/ weeeee =[specs]=

(eigenlijk moet je hem in hd downloaden)
Wat een lelijk spel!

[ Voor 12% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 08-01-2007 23:21 ]
Heb het idee dat hij nog niet helemaal soepel draait op het filmpje.
Verwijderd
Ziet er echt super mooi uit zeg. Vooral met die rotsen. Alles kan kapot dus zo te zienCalvin&Hobbes schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:19:
Er is een nieuwe video uit: (dezelfde als hierboven) http://youtube.com/watch?v=okuwosBCr1c
(eigenlijk moet je hem in hd downloaden)
Wat een lelijk spel!
Noem eens een FPS shooter met betere graphics.Metalbuster schreef op maandag 08 januari 2007 @ 23:34:
Ja he ziet er totaal niet uit, dat ze hier nog mee durven te komen met zulke belachelijke graphics.
Heb het idee dat hij nog niet helemaal soepel draait op het filmpje.
Verwijderd
Vind jij het niet lelijk dan??? Vooral de weergave van de Jungle slaat echt nergens op. Deze engine doet zelfs stof opwaaien als je op de grond ploft... belachelijk heh!Seth_Chaos schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:43:
[...]
Noem eens een FPS shooter met betere graphics.
Ben je al eens naar een land als Cuba geweest? Dit is verdomde realistisch nagebouwd. Koop een ticket vlieg er heen en oordeel zelf. Huur een 100 kg zware cubaan in en pleur hem voorover in de jungle en kijk of er een stofwolkje op komt. En oordeel dan nog eens of het realistisch is of niet.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:48:
[...]
Vind jij het niet lelijk dan??? Vooral de weergave van de Jungle slaat echt nergens op. Deze engine doet zelfs stof opwaaien als je op de grond ploft... belachelijk heh!
learn2sarcasmSeth_Chaos schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:00:
[...]
Ben je al eens naar een land als Cuba geweest? Dit is verdomde realistisch nagebouwd. Koop een ticket vlieg er heen en oordeel zelf. Huur een 100 kg zware cubaan in en pleur hem voorover in de jungle en kijk of er een stofwolkje op komt. En oordeel dan nog eens of het realistisch is of niet.
Voor de rest erg strak filmpje
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Persoonlijk vind ik niet dat een spel uiterst realistisch moet zijn. Uiterst realisme zou zijn: 1 kogel door je lichaam en je bent dood bij wijze van spreken, dat zou niet zo fun zijn. Met zo'n nanosuit kan je elke situatie anders aanpakken; kies "armor mode" om met zwaar geschud een kamp te bestormen of kies "speed mode" om een kleine aanval te doen en weer snel weg te trekken.
Verwijderd
idemMetalbuster schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:50:
Dat was inderdaad scarasme...
Nee serieus.. word echt top qua graphics. Ik denk ook dat dit een spel is dat ik nog wel eens zou kopen na de release. Ben best wel benieuwd geworden na het zien van zoveel screenshots en filmpjes.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 16:10 ]
Ik denk dat je voor Crysis ook wel weer een heftig systeem nodig hebt met quadcore en dual GPU.
edit: Dit spel = Farcry. Ik maakte een denkfout.

[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 09-01-2007 22:55 ]
Goud is geen geld
Wat is dit spel?frankknopers schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:24:
Ik weet nog wel dat ik meerdere keren mijn videokaart heb geupgrade, voordat ik dit spel lekker kon spelen op 1680x1050 met HDR en alles aan. Eerst had ik een FX5950U, die in DX9 dramatisch presteerde (niveau van ATI 9600XT), later een X800Pro, en nu een X1900XTX waarmee ik het spel eindelijk vloeiend kan draaien.
Ik denk dat je voor Crysis ook wel weer een heftig systeem nodig hebt met quadcore en dual GPU.
Dat zijn de superpowers die je hebt. Als je luistert hoor je hem ook zeggen "Maximum Speed" en "Maximum Strength".Thund3r schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:30:
Hij spring zelf wel erg overdreven, en ook die tango wegbashen met zijn gun, dat mannetje vliegt meteen 4 meter, licht overdreven, hoop dat ze dat aanpassen![]()
Voor de rest erg strak filmpje
Soort performance boost dus.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Mooi! Ik krijg wel het idee dat het allemaal om dat ene bos draait?!Captain Pervert schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:23:
Zie voor uitleg over de Nano Suit:
http://youtube.com/watch?...-13o&mode=related&search=
http://hawvie.deviantart.com/
Als ik heel eerlijk ben stelt deze trailer mij nogal teleur. Het ziet er wel mooi uit, maar eigenlijk helemaal niet leukCaptain Pervert schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:23:
Zie voor uitleg over de Nano Suit:
http://youtube.com/watch?...-13o&mode=related&search=
Flickr PSN ID= cheironnl
\O/ weeeee =[specs]=

Beroeps brabander
Kijk grafisch ziet het er wel heel waus uit, net zoals FarCry. Maar dat wil nog zeker niet zeggen dat het een toffe game word. De gameplay ziet er zuigend uit door dat suit, dat je harder kan rennen.. Dat je een aantal seconden wat meer armor hebt oke, dat zou misschien nog net kunnen.. Maar dat je ineens harder kan rennen slaat toch nergens op? Gravity blijft gewoon hetzelfde..
Plus dat ik persoonlijk FarCry niet meer leuk vond toen er Aliens in kwamen. Helaas gaan ze in deze game dus wederom met Aliens aan de haal....
Ik denk dat hij deze link bedoelt?
http://media.pc.ign.com/media/694/694190/vids_1.html
[ Voor 7% gewijzigd door Sluuut op 10-01-2007 13:53 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264
Dit had ik indd ook.............wordt dus weer Crysis spelen tot aan de aliensSluuut schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:51:
Plus dat ik persoonlijk FarCry niet meer leuk vond toen er Aliens in kwamen. Helaas gaan ze in deze game dus wederom met Aliens aan de haal....

omgVuurvoske schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:22:
doe toch maar eens, want ik kan ze niet echt vinden. (de filmpjes dan)

klik en klikkerdeklik
ps. klik op 'begin download' dan op 'keep waiting' dan weer op 'download ready'
[ Voor 11% gewijzigd door Energy99 op 10-01-2007 14:47 ]
\O/ weeeee =[specs]=
zie 8800..topic
[ Voor 30% gewijzigd door SymenGT op 14-01-2007 17:54 ]
There is no replacement for displacement!
Verwijderd
Microsoft gebruikt Crysis als flagship spel voor Vista, dus het kan goed zijn dat dit enkel marketingpraatjes zijn. We zullen het wel snel aan de benchmarks zien wanneer het spel uit is
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=15786
Dan denk ik dat het een kort spel wordt; de aliens komen er al vrij snel in dacht ik zo. Maar het spel zal vrij anders spelen dan Far Cry lijkt me dankzij het super-pak. En dat is maar goed ook, want ik vond Far Cry ook niet meer leuk toen de aliens kwamen.MarcoZ20 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:41:
[...]
Dit had ik indd ook.............wordt dus weer Crysis spelen tot aan de aliens
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door Rooster op 19-01-2007 22:36 ]
Zou het ook niet komen doordat de diverse controlerende instanties minder moeite hebben met het afknallen van aliens (evt. met groen bloed) dan het afknallen van "echte" mensen? Voor je het weet staat er weer een of andere malloot in een school zijn uzi leeg te knallen op zijn klasgenoten en dan heeft het spel het weer gedaan.Metalbuster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:37:
Heel veel mensen vindt het slecht dat er aliens in zitten maar in welke game is dat tegenwoordig niet? Er zijn mensen die ervan houden en crysis wisselt het af tussen aliens en mensen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Tuesday, January 30 2007
First benchmarks of Crysis appear
The first major DirectX10 title from EA, Crysis, is a game I'm sure a lot of us are looking forward to. The folks over at Hardspell managed to get a pre-release copy of Crysis, on Windows Vista using drivers that aren't available to the public yet. These preliminary benchmarks certainly don't look too good. A system that we'd call overkill high-end simply choked on Crysis. The system was running a QX6700, 2 G80's, dual raptors in RAID 0, 4GB low latency RAM, and a PhysX card.
- At 1024x768, Crysis ran at 44 FPS average, with a mininum of 33 FPS and a maximum of 69 FPS.
- At 1280x1024, Crysis ran at 37 FPS average, with a minimum of 17.3 FPS, and a maximum of 52 FPS.
- At 2560x1600 Crysis ran at a whopping 1.7 FPS average, with a minimum of .2 FPS, and a maximum of around 5 FPS.
And of course screenies!The first DX10 Crysis benchmarks has appeared and it seems that a pair GeForce 8800GTX in SLI is just doing average here. The system hardware to run a Crysis demo benchmarks are pretty top notch and just the demo is huge at 2.88GB. Powered by Intel Core 2 Quad QX6700 on ASUS Striker Extreme with 4GB DDR2-800 memories, 2 x 150GB WD Raptor in RAID 0, BFG PhysX card and running on Windows Vista w/ Forceware 100.30 drivers. Using FRAPs and a full 5 mins run inside the game with High Quality settings, Phys on, noAA/AF, the max, min and average FPS are recorded. These benchmarks provide just a glimpse of what's coming and we shall wait for the actual game and more finalized drivers to paint a more accurate picture.

Highresfotootjes kan je HIER vinden!
[ Voor 15% gewijzigd door Jejking op 30-01-2007 17:45 ]
Dat klinkt nogal... zwaar. Als dit echt representatief is voor de prestaties van het spel dan vraag ik me af of dit spel wel een succes kan worden. De verkoopcijfers zullen dan niet echt denderend zijn neem ik aan.
Vind dit nou niet zoveel beter eruit zien dan Farcry bijvoorbeeld, in verhouding met die FPS die daar gehaalt worden met dat systeem. Maar dat zal misschien deels komen doordat het een demo is.
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
We weten inmiddels dat de nVidia-drivers voor Vista behóórlijk zuig zijn (ja doh, het is het eerste setje, vandaag nog talloze reviews over gezien
Maar vergelijken met Far Cry... mja ik weet het niet. Toendertijd deed een 9800Pro Far Cry @ max details op 1280x1024 en dat ging best redelijk naar ik weet. Dan is dit scenario toch niet helemaal hetzelfde. Overigens, die plaatjes vond ik er best vet uitzien
Aan de andere kant is dit spel natuurlijk niet voor niks uitgesteld. De release van Crysis vlak na de introductie van Vista was natuurlijk extreem ambitieus gezien de nieuwheid van het OS, de dx10 api, de dx10 hardware en de zeer mooie IQ van dit spel.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Het ziet er prachtig uit; hoewel ik niet van dit genre houdt (net als Far Cry en HL2) vind ik het wel heel erg leuk om te spelen omwille van de graphics. Hierin maken de graphics de speelbaarheid voor mij veel leuker. Ik hoop eigenlijk dat er een leuke multiplayer komt, waarbij het enigzins realistische wapens zijn (geen UT of Q3 wapens) met vette locaties in de jungle enzo.
Ziet er i.i.g. veel belovend uit, nu maar wachten dat EA de bugs achterwege heeft gelaten
T60P Widescreen
Vooral doen, dan wordt het waarschijnlijk de laatste coole game, geen inkomsten = geen nieuwe games...thanks man...Seesar schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:17:
Hmm het is jammer dat EA toch weer gekoppeld zit aan dit spel. Had het orgineel willen kopen, maar na alle flaters en frustraties van BF2 ga ik deze uit principe dus duidelijk downloaden zonder er 1 euro aan uit te geven.
Wat een bullshit dat het jammer is dat EA erbij zit.. Ze zijn toch slechts de uitgever, niet de ontwikkelaar, denk niet dat je je daar zorgen over moet maken, Crytec heeft FarCry ook goed uitgebracht en ik denk dat ze met Crysis hetzelfde gaan doen..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Meelobee schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:24:
[...]
Vooral doen, dan wordt het waarschijnlijk de laatste coole game, geen inkomsten = geen nieuwe games...thanks man...
Wat een bullshit dat het jammer is dat EA erbij zit.. Ze zijn toch slechts de uitgever, niet de ontwikkelaar, denk niet dat je je daar zorgen over moet maken, Crytec heeft FarCry ook goed uitgebracht en ik denk dat ze met Crysis hetzelfde gaan doen..
EA is uitgever en dus verantwoordelijk voor eindresultaat en de deadlines waarmee het spel uitkomt en wanneer patches uitkomen. In verleden is gebleken dat ze dit gewoon niet waarmaken; BF2 is nooit afgeweest en BF2142 heeft al zijn nieuwste opvolger hoewel BF2142 nog vol bugs zit (echt storende bugs). Zij zullen de kraan dus ook dicht draaien als ze het wel welletjes vinden en al met opvolger bezig zijn (wat bij EA in razend tempo gaat); juist dus nadeel dat zij de uitgever zijn
Dat heeft bdw te maken met ontevreden klanten maken en daar heel erg slecht mee omgaan. Boontje komt om zijn............:D. (de oorsponkelijke ontwikkelaars van BF2 zullen ook wel niet van te voren gekozen hebben voor Betafield 2
Nevertheless blijf ik wel kwijlen op de plaatjes. Kan je ook voertuigen gaan besturen in dit spelletje?
[ Voor 9% gewijzigd door Seesar op 31-01-2007 10:53 ]
T60P Widescreen
Dit topic is gesloten.