Ja overweeg wel en heb hem inmiddels (1.83 GHZ Rev A die binnenkort weer de deur uitgaat)
maar ik heb geen vragen voorlopig omdat ik zelf e.e.a.weet over de Mac.
Iemand ervaring met het AppleCare ProtectionPlan voor de macbook?
Het is nogal prijzig voor een garantieuitbreiding tot 3 jaar en 1 jaar tech support.
Benik helemaal mee eens omdat ik vind dat er al genoeg door het recht wordt gedekt alleen moet
je wel natuurlijk er iets meer moeite voor doen. Ik vind dat hele AC plan overpriced en
oververzekert. Tis meer iets voor 'luie' mensen zeg ik maar die liever denken dat ze met extra
betalen zoveel meer krijgen terwijl het verhoudingsgewijs op langer termijn pure afzetterij is van rechten die je al hebt en waarvoor je eigenlijk nog extra loopt te betalen.
Is het niet zo dat je als consument recht hebt op 2 jaar garantie, zou apple daar erg moeilijk over doen en moet je vaak bellen/dreigen/uitleggen voordat ze je binnen de garantie willen helpen na 1 jaar 
Precies je hebt formeel recht op de fabrieksgarantie van 1 jaar. D.w.z dat Apple of welke reseller ook geen enkel eigen voorwaarde/huisregel van stal mag halen om je alsnog op kosten te jagen als er binnen die periode iets gebeurt waardoor jij van een goed produkt blijft verstoken. Of het nu een toets is die kapot gaat of welk ander euvel ook.Eigen voorwaarden blijven immers ten alle tijd
ondergeschikt aan het algemeen consumentenrecht wat hiervoor geldt.
Na dat jaar is het wel zo dat JIJ als consument moet kunnen aantonen dat je euvel niet aan jou te is te wijten. Verder is het inderdaad zo dat er zoiets is als een "deugdelijk produkt" en "wat je mag verwachten van de levensduur" Meestal weet een winkel dat ook alleen verzwijgen ze dit liever omdat ze,ondanks dat ze kapotte spullen linearecta terug kunnen sturen en er vergoeding voor krijgen,liever moeilijk gaan doen dan dat ze gewoon je consumentenrechten respecteren.
Meestal vragen ze een keine bijdrage om een beetje 50 - 50 te doen en e.e.a te herstellen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 20-06-2006 12:14
]