Vandaag ( net ) een zeer vriendelijk en positief gesprek gehad met een medewerker van Tweakdsl (de heer J.),de man zijn stem kwam mij vreemd genoeg bekend voor als de behulpzame helpdeskmedewerker die mij ongeveer 1,5 jaar geleden hielp met een router configuratie.
Conclusie uit het gesprek is dat wel degelijk mij de HCC aanbieding aangeboden is en inderdaad door de 2 eerder genoemde mensen, het blijkt zelfs dat die personen bij een "supervisor" hebben nagevraagd of zij dit mochten aanbieden en dat bleek in orde te zijn !
Alleen nu blijkt dat van de week de directie zelf mij deze aanbieding heeft ontboden en mij voor een mindere korting wil schikken en dit alles bij wijze van grote uitzondering !!!
Ter opheldering:
Betaal nu : 69,95 afspraak zou zijn : 24,95(hcc korting) wordt nu : 49,59
Maar het ironische is dat als alles was gegaan zo als het hoorde te gaan ik al vanaf September 49,59€ zou gaan betalen en wanneer ADSL 2 uit zou komen ik dan automatisch geupgrade zou worden.
EN.......omdat dat niet mogelijk was en ik zo belachelijk behandeld was en ik nooit eens enig response kreeg , mocht ik dus bij wijze van uitzondering
gebruik maken van de HCC korting (24,95€).
Dus eigenlijk krijg ik nu dus in Januari 2006 waar ik in September 2005 omgevraagd heb maar met aftrek van de ADSL II.
Na een lang vriendelijk en begripvol gesprek heeft de heer J. diverse aantekeningen gemaakt ( tot mijn vebazing wist deze meneer wel al alles van mijn situatie af ), en zou hij persoonlijk gaan kijken wat hij nog kon veranderen.
Morgen kon ik een mailtje of een belletje verwachten dus ik begin het nieuwe jaar goed en blijf met een gezonde positieve instelling wachten
wordt vervolgd.