Nieuw op het fora hier
Van Demon over gestapt op Wanadoo, wegens prijs verschil en slechte verbinding laatste 4 maanden van Demon (verbinding verbrak regelmatig een paar keer per dag)
Ik ben maandag aangesloten door wanadoo, en dit ging goed, modempje aan, en tot dinsdag verbinding gehad, toen begon de gevaren driehoekje te knipperen maar bleef wel verbinding houden.
Ik dacht nog slim te wezen en de modem even uit te zetten en dan weer aan.
En natuurlijk zoals jullie al raden, na het aan zetten alle lampje's bleven branden geen i-net signaal.
Zelfs na resetten, nog geen signaal.
Volgende dag helpdesk gebeld, en gelukkig voor mij, kreeg ik iemand met iets meer verstand, werd zelf terug gebeld op mijn mob. en alleen geprobeerd te ressten, toen was het duidelijk kapot.
Mijn zyxel 600 er tussen gezet, enige aanpassingen via telnet, en online again
.
Vreemd is wel dat mijn verbinding nu beter werkt dan met de LB
Iedergeval bedankt voor alle info die ik hier heb kunnen vinden
Van Demon over gestapt op Wanadoo, wegens prijs verschil en slechte verbinding laatste 4 maanden van Demon (verbinding verbrak regelmatig een paar keer per dag)
Ik ben maandag aangesloten door wanadoo, en dit ging goed, modempje aan, en tot dinsdag verbinding gehad, toen begon de gevaren driehoekje te knipperen maar bleef wel verbinding houden.
Ik dacht nog slim te wezen en de modem even uit te zetten en dan weer aan.
En natuurlijk zoals jullie al raden, na het aan zetten alle lampje's bleven branden geen i-net signaal.
Zelfs na resetten, nog geen signaal.
Volgende dag helpdesk gebeld, en gelukkig voor mij, kreeg ik iemand met iets meer verstand, werd zelf terug gebeld op mijn mob. en alleen geprobeerd te ressten, toen was het duidelijk kapot.
Mijn zyxel 600 er tussen gezet, enige aanpassingen via telnet, en online again
Vreemd is wel dat mijn verbinding nu beter werkt dan met de LB
Iedergeval bedankt voor alle info die ik hier heb kunnen vinden