Begint al minder te worden, volgende Start Post zal het eruit gehaalt worden/specifiek zeggen welke modems met die problemen kampen. (ADSL2+ modems bv heb ik nog niets over gehoord)
Op de 2e utp poort wordt de verbinding telkens disconnected, wellicht dan toch maar beter een switch op de eerste poort en daar de rest dan maar aan te hangen?
??? Gele ethernet port
Hier nergens last van, zit je zelf zwaar BitTorrent te doen op dat moment???Ergens een pdfje voor de telnet commands?
N0pe, veranderd per firmware en mensen die een beetje om kunnen gaan met een console hebben dat niet eens nodig. Kan je dat niet, dan is dat voor je eigen veiligheid beter
Aan de andere kant, log gewoon in en speel er wat mee, het is ux based en er zijn maar 3 commando's die je hoeft te weten:
- ls
- ..
- help -o <commando>
Voorbeeld van dat het veranderd per firmware: Vorige firmware had nog een commando "dirfs" in http, huidige heeft maar 1 commando in de http dir ipv 3, worden er dus gewoon uitgeknipt

Wat telefonie betreft komt het inkomende verkeer dus via KPN en dus ook de nummerherkenning van KPN hetgeen dus weer een specifiek toestel vergt of iig een losse nummermelder met aanvullende dienst van kpn, right?
Tenzij je op je Wanadoo nummer wordt gebelt

... (maar zo te zien ga je die niet gebruiken

...)
Al een en ander over gevonden maar echt duidelijk helaas nog niet:
is DMZ mogelijk of zijn alleen maar een zwik portranges open te zetten?
Nee, alleen een work around tot op heden. Aan de andere kant, DMZ is toch gewoon full-range port forwarding

Is er een instelling om de LB als Bridge in te stellen?
Ik begrijp dat je dan de wanadoo telefonie kwijt raakt maar daar maal ik niet zo om omdat m'n router wat fxs poorten heeft.
Echt Bridge mogelijk of is het ook buiten port 25 ook nog behelpen?
Vele mensen willen dit, ik heb me gek gezocht op de Franse fora's, ik gooi het bijltje erbij neer

Kan het NIET vinden.
En is een portforwarding van udp packets naar bijv. het 192.168.6.255 subnet mogelijk en werkt dat ook?
Forwards gaan er met gemak in, zonder klagen. Of ze daadwerkelijk werken

kan het niet 123 meten met nmap en iptraf
Zou eerder willen weten waarom je UDP zou willen broadcasten over je "tweede" slecht functionerende ethernet portje

Naja, wellicht toch maar een paar centen meer uitgeven maar tis wel een heel erg leuk bedrag voor een 20Mbit lijntje

Wie niet