Nou... ze vergelijken een game, die draait op 2verschillende online services. De ene is gratis en de ander niet. Dan is het enigsins bijna logisch, om te zeggen dat er veel mensen mariokart gaan spelen omdat ze het "gratis" online kunnen. Misschien verkocht halo2 wel vele beter in de eerste week dan mario kart. (ik weet geen cijfers, dus pin me er niet op vast). Tja, en mariokart is eigenlijk ook gebaseerd op de multiplayer terwijl halo2 ook een mooie singleplayer heeft met een geweldige multiplayer gedeeldte.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:36:
[...]
Ja maar zo is de situatie nu eenmaal. Microsoft biedt een hele uitgebreide online service waar je voor moet betalen en (tot voor kort) ook een creditcard voor moet hebben en een kabeltje moet doortrekken naar je xbox. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Nintendo biedt (in ieder geval totnutoe met mariokart) een ongelooflijk beperkte online functie. Maar wel gratis en extreem toegankelijk.
Het is niet meer dan logisch om de services van 2 concurrenten met elkaar te vergelijken, ik snap niet wat daar krom aan is. Ze hebben allebei hun strategie gekozen, dus dan maar gewoon kijken wat populairder is.
Dus ik vind het niet helemaal op z'n plaats. Hoeveel mensen zouden niet met halo2, online gespeeld hebben als de service van Microsoft ook gratis was.
edit: had mijn post moeten editen

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 24-11-2005 00:01 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie