Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:36:
[...]

Ja maar zo is de situatie nu eenmaal. Microsoft biedt een hele uitgebreide online service waar je voor moet betalen en (tot voor kort) ook een creditcard voor moet hebben en een kabeltje moet doortrekken naar je xbox. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Nintendo biedt (in ieder geval totnutoe met mariokart) een ongelooflijk beperkte online functie. Maar wel gratis en extreem toegankelijk.

Het is niet meer dan logisch om de services van 2 concurrenten met elkaar te vergelijken, ik snap niet wat daar krom aan is. Ze hebben allebei hun strategie gekozen, dus dan maar gewoon kijken wat populairder is.
Nou... ze vergelijken een game, die draait op 2verschillende online services. De ene is gratis en de ander niet. Dan is het enigsins bijna logisch, om te zeggen dat er veel mensen mariokart gaan spelen omdat ze het "gratis" online kunnen. Misschien verkocht halo2 wel vele beter in de eerste week dan mario kart. (ik weet geen cijfers, dus pin me er niet op vast). Tja, en mariokart is eigenlijk ook gebaseerd op de multiplayer terwijl halo2 ook een mooie singleplayer heeft met een geweldige multiplayer gedeeldte.

Dus ik vind het niet helemaal op z'n plaats. Hoeveel mensen zouden niet met halo2, online gespeeld hebben als de service van Microsoft ook gratis was. :)

edit: had mijn post moeten editen |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 24-11-2005 00:01 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

2 prachtige artiekeltjes:

http://cube.ign.com/articles/670/670078p1.html
http://1up.com/do/feature?cId=3145837&did=1

rofl
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/670/670078/xbox-360-is-not-a-revolution-20051122070558150.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 00:58 ]

Verwijderd

Aap schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:59:
Dus ik vind het niet helemaal op z'n plaats. Hoeveel mensen zouden niet met halo2, online gespeeld hebben als de service van Microsoft ook gratis was. :)
Misschien is de vergelijking ook wel te vroeg gemaakt. Omdat het gratis is zal iedereen met de mogelijkheden uiteraard mariokart online uitproberen. Dat spreekt voor zich. Daar kan Halo2 sowieso nooit tegenop. Maar of ze het ook weken, maanden of jarenlang blijven spelen is natuurlijk een heel ander verhaal. Misschien dat Halo 2 straks toch nog wint als je het meet in hoeveel uren online mensen er aan besteed hebben na bijvoorbeeld een jaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 01:11:
[...]

Misschien is de vergelijking ook wel te vroeg gemaakt. Omdat het gratis is zal iedereen met de mogelijkheden uiteraard mariokart online uitproberen. Dat spreekt voor zich. Daar kan Halo2 sowieso nooit tegenop. Maar of ze het ook weken, maanden of jarenlang blijven spelen is natuurlijk een heel ander verhaal. Misschien dat Halo 2 straks toch nog wint als je het meet in hoeveel uren online mensen er aan besteed hebben na bijvoorbeeld een jaar.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar je moet er van uitgaan dat maar iets van 5% van die mensen die online hebben gespeeld, ook daadwerkelijk een nintendo wifi-adapter gebruiken, het overgrote gedeelte zal het bij de McDonalds hebben uitgeprobeert, en een gedeelte daarvan zal dat nooit meer doen, een gedeelte daarvan zal dat nog vaker gaan doen, en een gedeelte daarvan zal een wifi-adapter gaan kopen.
Dus ik denk niet echt dat het percantage drastisch zal gaan dalen, maar we moeten maar even afwachten.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er is best veel Wi-Fi in de VS :) (en ook veel maar minder in de EU) Dus een groot deel van de vroege kopers zullen het voornamelijk thuis proberen hoor.

[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 09:05 ]

ma ma ma ma ma macron one

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
En het onderschrift bij dat plaatje:
"The Xbox 360's power adapter is roughly 1,000 times larger than Earth."

xD _O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

That was one of the first qualities that attracted me to Trauma Center, actually. When we were kids, we took games a lot more seriously, and I remember my heart pounding through my chest when I reached the final level or was about to enter a boss chamber. It's rare to get that "worked up" during the course of a game nowadays, but for some reason the concept of surgery does it.
Dat herken ik dus ZO erg.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ik ook. Als ik na uren spelen weer eens bij de eindbaas kwam van jewel master of bij een raar level met alex the kid begon ik echt te shaken :P Omdat ik deze niet kon halen (ook nooit gelukt trouwens :p).

edit:
Level van alex the kid was trouwens een kamer met, ik dacht, 8 blokjes. Mijn gok is dat je in een bepaalde volgorde over ze heen moest lopen, maar ik weet dit dit tot op de dag van vandaag niet. Als je het verkeerde blokje aanraakte kwam er een spookje uit en ging je dood. In zo'n situatie terecht komen in een spel dat je compleet moet halen met 3 levens is heel zenuwlijdend :P Je had dus 3 pogingen om de volgorde te gokken en anders moest je weer uren opnieuw spelen. Dat waren de betere tijden ;p

[ Voor 46% gewijzigd door D3ft0n3 op 24-11-2005 11:06 ]

Ignorance Is Bliss

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Waarschijnlijk omdat je veel games vroeger niet kon saven, en dus het wel MOEST halen omdat je anders WEER opnieuw moest beginnen. Of gewoon lang er over had gedaan om er te komen, en er dan eindelijk was!! :D

Dit is best bizar trouwens: http://cgi.ebay.nl/Micros...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem Wat sommige mensen wel niet over hebben om een console ietsje eerder in huis te hebben... :|

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:04

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Captain N schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:08:
Waarschijnlijk omdat je veel games vroeger niet kon saven, en dus het wel MOEST halen omdat je anders WEER opnieuw moest beginnen. Of gewoon lang er over had gedaan om er te komen, en er dan eindelijk was!! :D

Dit is best bizar trouwens: http://cgi.ebay.nl/Micros...62054QQrdZ1QQcmdZViewItem Wat sommige mensen wel niet over hebben om een console ietsje eerder in huis te hebben... :|
offtopic:
Je zou bijna denken dat hij een nulletje teveel heeft ingetoetst...

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Misschien wel, maar dan nog. Als je zoekt naar afgelopen veilingen staan er hele rijen tussen die voor over de 1000 euro weg zijn gegaan. Ook bizar genoeg als je het mij vraagt :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Dutchie!
Hmm, misschien ook maar eens Xbox360 halen en da verkopen ;)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik las net in het DS topic dat je bij MKDS in iemands slipstream kunt gaan rijden en er dus kennelijk voordeel van kunt hebben. Geldt dat ook voor MKDD?

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sorry moet dit ff kwijt ivm therapie :P
offtopic:
Echt ongelofelijk. Zoals sommigen wellicht weten heeft iemand 3 weken geleden tijdens het parkeren een deuk in me auto gerost van +/- 30-40cm breed. Uiteraard kon ik niet achterhalen wie..kostte me me eigen risico. (geen getuigen e.d.) Nu, vandaag, helemaal blij dat ik naar huis kon om MKDS te spelen. Wat gebeurd er? Er was een ongeluk in Rijswijk. Tram + auto op mekaar. Alles vast. Ik sta (direct) naast de trambaan met een tram naast me. Is er een of andere godvergeten tyfuslijer die zich tussen de tram en me auto perst met zijn auto omdat hij/zij vind dat hij/zij belangrijker is dan de rest (de trambaan is nog verhoogd ook dus hij/zij reed schuin). Deze eikel raakt me en vervolgens geeft ie flink gas om weg te komen. WAAROM IK WEER? Ik kon in het donker niet veel zien, waarschijnlijk is er geen schade aan me auto of amper schade (kon het zo 1,2,3 niet zien, iig was me spiegel geraakt maar wellicht de hele zijkant want hij stond echt tegen me aan. Verder waarschijnlijk net op de juiste hoogte geraakt.) maar alleen al het feit dat iemand het lef heeft door te rijden :(

De politie melde me dat ze het te druk hadden voor me hit and run geval (doorrijden na een aanrijding is geen overtreding maar een strafbaar feit $^%$%..) Dus ik moet morgenmiddag maar langskomen ... Je grootste vriend my ass.. Ik heb wel het kenteken en heb online al kunnen verifieren dat het het soort auto is wat ik ook in me hoofd had (ging snel dus ik onthield donkere auto, station-achtig. Het bleek een VW Passat te zijn in het groen) dus ik heb het juiste kenteken onthouden :D

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 24-11-2005 19:48 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Holy shit alweer :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
offtopic:
Het gaat wel los de laatste tijd ken al 4 mensen, waaronder ik zelf, die schade aan hun oto hebben in de afgelopen week

Bedacht me ook net dat ik ook wel uitkijk naar Pokemon XD...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:21:
offtopic:
Het gaat wel los de laatste tijd ken al 4 mensen, waaronder ik zelf, die schade aan hun oto hebben in de afgelopen week

Bedacht me ook net dat ik ook wel uitkijk naar Pokemon XD...
Die ligt hier al een week in de winkels :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, mijn Mario Smash Football is ook binnen. Moet zeggen dat ik het een erg geinig spel vind, dat leuk is uitgewerkt. Lekker simpel opgezet en het houdt het een beetje tussen ijshockey en voetbal. Ik verwacht wel dat het spel snel gaat vervelen, wanneer je eenmaal de cups hebt gewonnen, maar ik heb hem dan ook voornamelijk voor multiplayer gekocht.

Multiplayer lijkt me ontzettend lachen. Iemand die er net 5 minuten achter zit, kan zomaar winnen van een "veteraan" en dat is toch vaak het leuke van de Nintendo spellen. De instapdrempel is lekker laag.

Grafisch valt het spel me 100% mee. Ik had een beetje bruine/saaie kleuren verwacht, maar het is weer net zo kleurrijk als de andere Mario spellen. En het ziet er gewoon strak uit.

Uiteindelijk denk ik niet dat dit spel zijn 60 euro echt waard is, daar is de singleplayer gewoon te kort voor en het spel te simpel opgezet. Het is wel een leuk spel om zo af en toe eens uit de kast te trekken wanneer je vrienden op bezoek zijn.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat soort games is ook voor de MP voor mij dan .... SP kan me niet zo boeien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
TheEvilCuber schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:26:
[...]

Die ligt hier al een week in de winkels :P
Serieus? Eens ogen open doen dan...

Iemand hier die de game heeft?

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 25-11-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens heeft iemand hier GUN al? :)

Echt een leuk western spel hoor. Erg grote landschappen, de graphics zijn niet fantastisch maar de sfeer is erg leuk. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik voel me echt een enorme n00b. Ik heb vrijdag MKDS gekocht en kwam er daar achter hoe het driften nu eigenlijk werkt. Hierdoor ben ik met hernieuwde interesse aan MKDD begonnen en vind de game nu nog koeler. Maarrrr, dat driften (dus R-inhouden) sinds welke versie zit dat er al in? Als het vanaf de allereerste SMK is wordt ik echt gek dat ik er nu pas achter kom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Deddiekoel schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:38:
Ik voel me echt een enorme n00b. Ik heb vrijdag MKDS gekocht en kwam er daar achter hoe het driften nu eigenlijk werkt. Hierdoor ben ik met hernieuwde interesse aan MKDD begonnen en vind de game nu nog koeler. Maarrrr, dat driften (dus R-inhouden) sinds welke versie zit dat er al in? Als het vanaf de allereerste SMK is wordt ik echt gek dat ik er nu pas achter kom...
Mario Kart 64, geloof ik.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Wat bedoel je precies? Alleen het driften (Vanaf SMK) of de boosts tijden het driften? (Vanaf MK64)
In SMK was het gewoon met R een hopje maken (ploeing) en dan het stuur omgooien.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 27-11-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Zie je wel, ik heb dus nooit de R-knop ingehouden...

Heb net met mijn vriendin op 150cc de all-star cup weer gehaald (blijkbaar weer, want ik unlockte er blijkbaar niets mee). Ik dacht dat ik nog wel iets moest unlocken. Vrees dan ook dat ik de all-star cup in mirror mode moet halen. Weet iemand wat je daar mee vrij speelt (in spoiler tags)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

spoiler:
Gold kart?
Weet het niet zeker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
In SMK kan je turbo-bochten doen door L+R tegelijk in te houden, snelste manier om een bocht door te komen. Dus dat zit er al een tijdje in.

Trouwens ik zag dat NFS:Underground2 zo'n €20 was bij Bart (kuch), is de Cube versie een beetje redelijk? Heb deel 1 een paar keer gespeeld op de PS2 en nu heb ik al een tijd geen racespel meer op een Nintendo console gespeeld dus dacht ik deze te kopen. Wel aan te raden?

[ Voor 50% gewijzigd door dialMforMike op 27-11-2005 20:39 ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Aristagon schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:38:
In SMK kan je turbo-bochten doen door L+R tegelijk in te houden, snelste manier om een bocht door te komen. Dus dat zit er al een tijdje in.

Trouwens ik zag dat NFS:Underground2 zo'n €20 was bij Bart (kuch), is de Cube versie een beetje redelijk? Heb deel 1 een paar keer gespeeld op de PS2 en nu heb ik al een tijd geen racespel meer op een Nintendo console gespeeld dus dacht ik deze te kopen. Wel aan te raden?
Ik heb NFS:Underground 1 op de gamecube, maar helaas. Grafisch is het geen hoogstandje, ik vind het ook enorm onduidelijk... bochten slecht aangegeven, hoekjes, hekjes, stoepjes die je bijna niet ziet en denkt, mooi kan ik net langs, blijf je eraan haken |:(

Ik had wel NFS: HP2 en die vond ik enormgoed dus dacht he, waarom niet. NFS is NFS, maar underground viel tegen. Misschien hebben ze het met underground2 aangepast... maar ik zou de game huren/winkel spelen, revieuws lezen of en gokje wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Graphics verhaal snap ik, de PS2 versie van deel 1 was soms ook niet al te duidelijk, maar ik vond het toch allemaal vrij aardig spelen en nu die oude man weer in het land is ;) dacht ik het spel maar eens op een lijst te gooien. IGN was vrij positief, maar ik weet nooit hoe ik een review nou precies moet plaatsen, daarom hoop ik hier wat meningen te krijgen.

Zolang deel2 geen noemenswaardige problemen als glitches en dergelijke heeft dan laat ik het gewoon zo en zie ik wel of ik aankomend weekeinde zit te racen. Heb jij nog echte problemen gehad met de fps in deel 1 Aap?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Aristagon schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:50:
Graphics verhaal snap ik, de PS2 versie van deel 1 was soms ook niet al te duidelijk, maar ik vond het toch allemaal vrij aardig spelen en nu die oude man weer in het land is ;) dacht ik het spel maar eens op een lijst te gooien. IGN was vrij positief, maar ik weet nooit hoe ik een review nou precies moet plaatsen, daarom hoop ik hier wat meningen te krijgen.

Zolang deel2 geen noemenswaardige problemen als glitches en dergelijke heeft dan laat ik het gewoon zo en zie ik wel of ik aankomend weekeinde zit te racen. Heb jij nog echte problemen gehad met de fps in deel 1 Aap?
Ik heb zelf geen problemen met deel 1 op de GC gehad. De FPS was goed en ik ben geen echte bugs tegengekomen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Burnout 4 op de Xbox(waar auto's regelmatig door de grond kunnen zakken).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:38:
Als het vanaf de allereerste SMK is wordt ik echt gek dat ik er nu pas achter kom...
Lol. :p
Ik moet zeggen dat het in de handleiding van SMK ook wel een beetje is weggemoffeld. Ik weet niet meer precies hoe het er allemaal stond, maar het driften werd in ieder geval niet uitgelegd bij de basistechnieken.

Volgens mij stond er op één van de laatste bladzijden iets over. "Als je de R knop ingedrukt houdt is het ook mogelijk (maar niet makkelijk) om door de bochten te driften." Echt maar één zinnetje ofzo. Heel terloops, een techniek voor gevorderden.

Maar ja... het is toch wel één van de leukste dingen in de serie vind ik. Er gaat vast een wereld open voor deddiekoel nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Aristagon schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:50:
Zover ik weet... niet nee. Misschien net op stukje, waarbij er veel in beeld wil komen maar eigenlijk niet :) Ik heb namelijk een beeld oude tv +gratis blur wat bij mij NFS:U erg moeilijk maakte :) als je een (vrij) nieuwe tv hebt dan is het waarschijnlijk wel goed te doen. Dat was het enigste nadeel bij mij, dat ik het te slecht zag, maar was ook echt te slecht :) want heb verder geen problemen met andere racegames. (zowel gamecube als xbox).

Gewoon de game halen dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
Revolution virtual console patent uncovered?

Nintendo have recently been granted a patent with the catchy title “Game information storage medium and game system using the same”, which may be related to the Revolution. The patent details the operation of an emulator and storage system embedded within a different system, and sounds suspiciously like the Virtual Console features touted to be part of the Revolution.

This patent implies a number of things, including the fact that the Revolution may have no dedicated hardware for emulation of older systems—also, since character selection comes before the game starts, new characters may be available to revitalise old games. By supporting emulation with “no unnecessary re-coding”, we may see much better backwards compatibility with the Revolution than the first of the next-gen consoles, the Xbox 360, has managed.
Bron: Joystiq.com
Patent: United States Patent and Trademark Office
Patent (TIFF-afbeeldingen) in zip: patent_6955606B2.zip 1,29 MB (1.355.075 bytes)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik snap er echt helemaal niks van :?

Wat bedoele ze uberhoubt met Virtual Console?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
TheEvilCuber schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:43:
Ik snap er echt helemaal niks van :?

Wat bedoele ze uberhoubt met Virtual Console?
Soort van emulator? NES, SNES, N64 (ze worden ook duidelijk genoemd)
Als ik het zo lees hebben ze het ook over character replacement (met Mario spelen in een Zelda game?) en weet ik wat nog meer :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MaxBurn schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:30:
spoiler:
Gold kart?
Weet het niet zeker meer.
Die is het denk ik niet want die had ik al! Volgens mij krijg je die na de 150cc All-star cup!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 01:06:
[...]
Maar ja... het is toch wel één van de leukste dingen in de serie vind ik. Er gaat vast een wereld open voor deddiekoel nu. ;)
Dat gaat er zeker, dankzij MKDS ben ik er dus achter gekomen en in MKDD heb ik er afgelopen weekend veel mee gedaan!

[ Voor 21% gewijzigd door Deddiekoel op 28-11-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Ik heb een probleempje met mijn gamecube/danwel tv. Bij elke spel wat ik speel is er rechts op het beeldscherm(72 cm breedbeeld lg) een strook van ongeveer 1,5cm zwart. Als ik op 60hz speel is het erger dan op 50hz. Bij normale tv-uitzendingen heb ik er geen last van. Iemand een idee of het aan tv of gamecube ligt?

p.s. zaterdag RE4 gekocht voor 30E bij de bartsmit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Dat komt vaker voor. In het instellingen scherm van de gamecube kan je je beeld verschuiven zodat het wel goed gecentreerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

p.s. zaterdag RE4 gekocht voor 30E bij de bartsmit. _/-\o_
Ik heb hem voor 21 euro een paar maanden geleden gezien bij de lukas klamer in groningen Het is nu de makro. Ik had er wel spijt van dat ik hem niet heb gekocht( weet niet meer of hij met btw was of zonder)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Had ik eigenlijk nog een vraagje. Ik ben van plan om een goede av-scart-geval-kabel te kopen voor de betere beeldkwaliteit. Maar nu heb ik dus drie tulpjes; geel voor in de tv en wit+rood voor de versterker. Met die nieuwe kabel is alles in scart formaat dus hoe krijg ik dan geluid naar de versterker als mijn tv geen geluid uit heeft?

edit

@oscar, mijn tv heeft idd nog een tweede scart die je kan gebruiken als geluid uit als het werkt, maar dan moet ik mijn dvd speler weer andrs aansluiten. Misschien dat ik maar even moet kijken bij het onderdelenhuis voor een scart-verdeel blok met een geluid uit? iemand die toevallig weet waar de kabel het goedkoopst is (woon in Groningen).

[ Voor 35% gewijzigd door philippevk op 29-11-2005 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

philippevk schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:10:
hoe krijg ik dan geluid naar de versterker als mijn tv geen geluid uit heeft?
Niet. (jammer, maar tv-out zit op vrijwel elke tv van de laatste 10 jaar :P)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb het toendertijd gedaan met zo een scart-blok. zo een blok waar je 3 aansluitingen van 2 kunt maken. Dit was een cheap versie en dus liep alle gewoon op elkaar door. (super slecht dus)... Maar ik gebruikte me RGB kabel erop (super strak beeld.. geen verlies).. en de oude scart met tulp aansluitingen heb ik omgebouwd zodat die het geluid van de scart ervoor (de RGB) aftapt.. werkte perfect :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Had ik eigenlijk nog een vraagje. Ik ben van plan om een goede av-scart-geval-kabel te kopen voor de betere beeldkwaliteit. Maar nu heb ik dus drie tulpjes; geel voor in de tv en wit+rood voor de versterker. Met die nieuwe kabel is alles in scart formaat dus hoe krijg ik dan geluid naar de versterker als mijn tv geen geluid uit heeft?
Misschien heb je nog een scart aansluiting op je tv, daar kun je dan een scartstekker op aansluiten met geluid-uit. Weet alleen niet zeker of die ook het geluid doorstuurt dat via de andere scart binnenkomt.

Overigens heb ik gister ook even Mario Smash Football gespeeld, maar ik was niet echt onder de indruk. Het lijkt idd op Sega Soccer Slam, alleen zie je het nu van de zijkant en heb je meer spelers. Het speelt wat minder lekker dan SSS, omdat de knoppen wat minder logisch lijken te zitten en je natuurlijk ook wat andere opties hebt. Het spel heeft minder sfeer vind ik, omdat er geen commentaar bijzit, dat is juist iets wat SSS wat leuker maakt. Ook is de item toevoeging (schildjes enzo) misschien wel grappig, maar je kunt er niet zoveel mee. Het spel is dus een beetje eentonig en verveelt redelijk snel. Ik denk dat voetbalspellen zich toch misschien niet zo goed lenen voor een pure arcade versie. Bij voetbal heb je gewoon wat meer diepgang nodig denk ik. Je kunt nu nauwelijks een mooi uitgespeelde kans maken, omdat het speelveld natuurlijk heel klein is en het ookniet nodig is, omdat scoren (of iig komen tot een schot op doel) redelijk eenvoudig is.

[ Voor 43% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-11-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Full Revolution Details Coming May 9
November 28, 2005 07:51:26

Nintendo to share all info at next E3...

Although hardly surprising, Nintendo today confirmed in an email sent out to the media that the company will divulge all the details surrounding its next-gen console right before next year's E3.

The Revolution's final design and features will be fully detailed at Nintendo's pre-E3 press event, which is to take place at 9:30am Pacific time on May 9, 2006 at the Kodak Theatre. Although we've all read about the unique controller, only a select few have actually been able to try out demos for it. By next E3 we'll have far more information and will probably be able to test out some actual Revolution games. Just 165 days to go!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchie! op 29-11-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik wilde het net plaatsen ;)

Nog maar 165 dagen wachten :P Sjit dat stond er bij jou ook al bij :/

Maar dan denk ik niet dat de Revolution al in de zomer te koop is. Zal dan ook wel ergens in November wereldwijd gereleased worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 29-11-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Tijd voor een countdown :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:32:
Nog maar 165 dagen wachten :P Sjit dat stond er bij jou ook al bij :/
Leest irritant he, dat vet gedrukte. Was ik het ook al mee eens :9
Maar dan denk ik niet dat de Revolution al in de zomer te koop is. Zal dan ook wel ergens in November wereldwijd gereleased worden.
Mischien, mischien niet. Mischien launchen ze hem een week na de e3. Mischien ook niet. Ik wacht af.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zou wel en stunt zijn als ze hem een week na de E3 ook meteen in de markt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

disjfa schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:34:

Mischien, mischien niet. Mischien launchen ze hem een week na de e3. Mischien ook niet. Ik wacht af.
Dat zou toch wel de vetste verassing zijn die er maar kan zijn, dan zou echt elke journalist uit zijn dak gaan daar :P
Droomt.. :9
So, were planning in releasing the Revolution in within one month from now.. Worldwide with over 15 lauchgames and a catalogue of 2000 retro games ready from day one. Launchgames wil include Metroid Prime Revolution with online shooting action, and Smash Brothers melee with online Fighting Action. Both will be playable tomorrow on the E3 Floor

Crowd goes wild !!!!oneone
/droommodus
Kwijlt. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 29-11-2005 10:51 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Zou op zich nog helemaal niet raar zijn. Als ze hem nu al produceren en vlak na de e3 verschepen kan hij binnen no time in de winkel liggen. En met nintendo`s geheimhoudingen zie ik het nog gebeuren ook.

Zoals het bij de xbox ging kan natuurlijk ook. De productie nog beginnen en op de e3 alleen een prototype laten zien die nog pas half af is. Alleen denk ik niet dat nintendo dat zou doen dus hoop ik op de eerste optie natuurlijk :9

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

a la apple gewoon; keynote en dan de dag erna in de shops.. 0wnage :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Als je tijdens de E3 de final versie van revo en games kunnen laten zien betekend het dat hij klaar is, en dan zou hij echt snel uit kunnen komen.

Bij de 360 lieten ze gewoon 2 G5's clustered doorgaan voor een protype, ja dan duurt het nog wel even voordat hij klaar is. (en dan nog is hij er 2 dec. E3 > 2 DEC is 5 maanden.) Als de revo klaar is moet dat toch wel binnen 2 maanden lukken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat ze dan zelfs al stiekem met produceren zijn begonnen. Ik neem aan dat ze het niet zo zullen hebben geplanned dat ze net een weekje van tevoren klaar zijn met de final versie. Denk dat ze daar toch wel een maandje of meer voor inplannen. Je wil ook geen onbekende bugs vinden tijdens je presentatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah ik herriner me nog wel een aantal dingen bij apple / microsoft over presentaties die misliepen ;) affijn... ook bij nintendo zal wel zoiets gebeurt zijn...

nee * KeeZ kiest weer (sinds 2 consoles) voor de revo, dat lijkt me nu echt wel de shizzle, ook voor mn GF en met party's :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zou wel een move zijn die ik volledig in Nintendo herken en ook mega zou waarderen. Voorstellen en een week later wereldwijd launchen. Daar kunnen MS en Sony nog eens wat van leren!

Gisteren SMKDS in console geduwd, eerste indruk was dat het wat traag ging, maar was dan ook maar 50CC ;-)

Vandaag Rougue squadron 2 en 1080 avalanche opgepikt voor elk 20 euro. 1080 avalanche was wel de laatste versie. In extra zone (belgie) trouwens.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Een week is veels te kort dag. Denk ook aan promotie/distributie, 100% zeker dat niet iedereen z'n mond dicht kan houden. Maandje moet echter wel kunnen hoop ik :9~

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copycat schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:40:
Een week is veels te kort dag. Denk ook aan promotie/distributie, 100% zeker dat niet iedereen z'n mond dicht kan houden. Maandje moet echter wel kunnen hoop ik :9~
Als ze van te voren gewoon al een shitload aan revo's produceren zal een het wel in een paar weken kunnen. Maar dan zit je misschien weer met reclame. De release date voor de 360 stond al ruim van te voren vast dus dan zou nintendo voor 9mei al met een release date moeten komen willen ze het ding een paar weken later al in de winkels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Maar what about die speech van miyamoto op de EU release dag van de 360, op 2 december dus. Het KAN gewoon niet dat Nintendo helemaal niets geils bekend maakt/laat zien. Ze hebben namelijk een vette kans om de aandacht een BEETJE van M$ af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:24:
Maar what about die speech van miyamoto op de EU release dag van de 360, op 2 december dus. Het KAN gewoon niet dat Nintendo helemaal niets geils bekend maakt/laat zien. Ze hebben namelijk een vette kans om de aandacht een BEETJE van M$ af te halen.
Welke speech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Gisteren SMKDS in console geduwd, eerste indruk was dat het wat traag ging, maar was dan ook maar 50CC ;-)
Ik mag hopen dat je MKDD bedoelt en niet MKDS..anders word t zoeken naar je cartridge.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt ten einde raad en zoek iets leuks voor mijn Gamecube.
Liefst rond de 30 euro en wat ik gewoon in een winkel als de FRS of Intertoys kan oppikken.

Ter verduidelijking hier het lijstje met wat ik heb / gehad heb

1. 007 Nightfire (verkocht)
2. Fzero GX
3. Legend of Zelda Collectors Edition
4. Mario Kart Double Dash!!
5. Metroid Prime
6. Metroid Prime 2 : Echoes
7. Need for speed Underground 2 (verkocht)
8. Prince of Persia: Warrior Within (verkocht)
9. R-Racing, Pacman VS (verkocht)
10. Resident Evil 1 (verkocht)
11. Resident Evil 4
12. Soul Calibur II
13. Starwars Rogue squadron 2 : Rogue leader
14. Super Mario Sunshine
15. Super Smash Brothers Melee
16. The legend of Zelda : The Windwaker
17. Timesplitters 3: Future perfect
18. Turok Evolution
19. Wreckless the Yakuza missions (verkocht)
20. XIII

Wie helpt mij aan een nieuwe game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
[b][message=24706847,noline]
.....
Tales of Symphonia
Baten Kaitos

_O_

[ Voor 16% gewijzigd door D3ft0n3 op 29-11-2005 22:17 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:24:
Liefst rond de 30 euro en wat ik gewoon in een winkel als de FRS of Intertoys kan oppikken.
Viewtiful Joe
Paper Mario 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor de importeurs onder ons, Play-Asia heeft weer wat afgeprijst: Bio Hazard (met memorycard 51) voor €20, Bio Hazard 0 (ook met memorycard 51) voor €20 en Viewtiful Joe 2 voor €25. Prijzen zijn inclusief verzendkosten naar Nederland. Mijn bestelling is geplaatst dus nu mogen jullie >:)

[ Voor 8% gewijzigd door ari3 op 29-11-2005 22:34 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2. Fzero GX
5. Metroid Prime
11. Resident Evil 4
12. Soul Calibur II
14. Super Mario Sunshine
18. Turok Evolution
20. XIII

Donkey konga 1. Uren plezier mee gehad.

Verder heb ik ook een keer een bongo party gehad, echt lachen was dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 14:14

mokumouse

LOLstoel User

2. Fzero GX
5. Metroid Prime
11. Resident Evil 4
12. Soul Calibur II
14. Super Mario Sunshine
18. Turok Evolution
20. XIII

Als je wat meer aktie zoekt, ik geloof dat killer7 voor 30 euri bij nedgame te koop is

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:24:
Volgens mij heeft Nintendo ook niks van zich laten horen op de "echte" launchdag van Microsoft. En dan bedoel ik die in Amerika natuurlijk ;) ik verwacht daarom ook niks op 2december... beeldmateriaal komt zoiezo allemaal pas in 2006, omdat ze dit gezegt hebben.

Wel wacht ik nog op de officiele naam voor de Revolution die wel nog dit jaar bekend zou worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg nog niet voor 30 euro gezien hier. Nog gewoon 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Misschien staat het in het topic ergens, maar om bijna 58.000 posts te lezen duurd wat lang.
Hoeveel is een 2e hands cube + 1 controler waard? (in doos).

Kan hem atm voor 50 euro kopen, of is dit nog wat te veel?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:45:
Misschien staat het in het topic ergens, maar om bijna 58.000 posts te lezen duurd wat lang.
Hoeveel is een 2e hands cube + 1 controler waard? (in doos).

Kan hem atm voor 50 euro kopen, of is dit nog wat te veel?
Ik was laatst bij replay en daar hoorde ik toevallig zeggen dat ze voor een cube + controller maar 25 euro geven (en zelfs dat is alleen als je meteen weer wat koopt daar, anders gaat er nog 25% af). Kan nog wel wat af van die 50 euro lijkt mij dan. Er zit ook geen game bij, dus dan kan je nog beter een nieuwe cube + game kopen voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het was een Resident Evil pak, dus die cube + controller, maar ik vind het spel but! Wil namelijk donky kong kopen, je weet wel met die trommeltjes ;).

Dan ben ik ongeveer 80 euro kwijt, en anders 130, wel is waar met 2 maar die ene zal ik niet echt veel spelen.

Maareh, wat is replay? heb net gekeken op replay.nl maar ik geen lijst vinden van producten, is het soms een 2e hands winkel voor games?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MrVegeta schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:55:
Het was een Resident Evil pak, dus die cube + controller, maar ik vind het spel but! Wil namelijk donky kong kopen, je weet wel met die trommeltjes ;).
Welke RE was het? Als het 4 was en je hebt het spel nooit gespeeld: het is één van de beste consolegames van de afgelopen jaren! Mocht het een andere RE zijn, dan kan ik wel begrijpen waarom je het spel niet leuk vind, ondanks dat ik zelf de hele serie goed vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het mag wel de beste console game zijn, maar RE games zijn echt niets voor mij. Ben geen fan van zulke games ;). Ligt me echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
De ontwikkeling van de processor voor de Nintendo Revolution is afgerond, tenminste, zo schrijft de Nintendo Revolution-site RevoGaming. Deze processor genaamd ''Broadway'' zou IBM, de ontwikkelaar van de processor, al hebben laten zien aan verscheidene ontwikkelaars.

RevoGaming heeft deze informatie van twee ontwikkelaars in de gamingindustrie die de processor dus al hebben gezien. Op verzoek van deze ontwikkelaars geeft men deze namen echter niet vrij. Één van deze ontwikkelaars gaf aan dat de processor een dual-core processor is
Bron: insidegamer.nl

Wederom goed nieuws :) toch leuk, dat het nu begint te lijken dat Nintendo toch enkele weetjes laat weten.... Het zou dus nu ook goed mogelijk zijn, dat dus de productie ervan kan beginnen zodat we een mooie launch krijgen, zomer 2006 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 30-11-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Man man, ben eens terug begonnen aan dat F-Zero GX en wat een frustrerend spel zeg!

Ben je daar lekker tegen gigantische snelheid aan het racen, uber geconcentreerd, en dan knipper je eens met je ogen... Grote fout natuurlijk, want voor je daarmee gedaan hebt lig je al lang in een ravijn.

Ook zo frustrerend als je de baan voor je in de gaten houdt, en dan ineens een volle seconde na de crash pas beseft waarom je daar nog niet bent. Dan blijkt natuurlijk dat je tegen een stronk ofzo bent gecrashed.

Zelden een spel gekend dat zo frustrerend is waar je toch telkens na een minuut naar terug grijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Woei! Donkey Konga 2 + 2 bongo's zijn zojuist hier binnen gekomen! :D Ben benieuwd, sta er best wel skeptisch tegenover, maar ik ga er vanuit dat dit wel wat leuke middagen en avonden/nachten gaat opleveren met maten en/of m'n zusje. :)

En wrom ligt nintendovip.com nu net plat als ik 750 sterren hier heb liggen ;(

[ Voor 19% gewijzigd door --MeAngry-- op 30-11-2005 12:58 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Het zou wel echt stoer zijn als Nintendo de Revo op de markt zet tijdens de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Little Bear schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:55:
Man man, ben eens terug begonnen aan dat F-Zero GX en wat een frustrerend spel zeg!

Ben je daar lekker tegen gigantische snelheid aan het racen, uber geconcentreerd, en dan knipper je eens met je ogen... Grote fout natuurlijk, want voor je daarmee gedaan hebt lig je al lang in een ravijn.

Ook zo frustrerend als je de baan voor je in de gaten houdt, en dan ineens een volle seconde na de crash pas beseft waarom je daar nog niet bent. Dan blijkt natuurlijk dat je tegen een stronk ofzo bent gecrashed.

Zelden een spel gekend dat zo frustrerend is waar je toch telkens na een minuut naar terug grijpt.
Daarom heeft het spel ook de ondertitel: Dont blink and drive ;)

Desalniettemin is het echt een van de beste spellen uit de hele GC lib.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

GZ schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:15:

Desalniettemin is het echt een van de beste spellen uit de hele GC lib.
I'd beg to differ :P

Ik vind de moeilijkheid (lees: onmogelijkheid) van het spel zo irritant dat er eigenlijk geen plezier meer aan zit voor me (uitdaging zie ik als irritatie overwinning als plezier)

Nee doe mij maar Metroid Prime op hard, daar kan ik dan nog wel plezier mee hebben (als je verliest ligt het in ieder geval aan jou, niet aan een ravijn dat ineens na een bocht zit.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:27:
[...]
Nee doe mij maar Metroid Prime op hard, daar kan ik dan nog wel plezier mee hebben (als je verliest ligt het in ieder geval aan jou, niet aan een ravijn dat ineens na een bocht zit.
Als je die baan dan voor de 2e keer speelt weet je toch dat er een ravijn zit? :p

Maar goed, ik vind zelf metroid prime dan weer frustrerend moeilijk. Op normal. ;) Hard ben ik maar geeneens aan begonnen. Smaken verschillen.
Haha, heel herkenbaar als je voor het eerst sinds lange tijd weer begonnen bent. ;)

Probeer eens te time-triallen en je een avondje op één baan te concentreren. Dan merk je echt dat je na een tijdje (veel) beter begint te worden. Heel leuk vond ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoewel er natuurlijk niks waar van kan zijn, kan ik jullie het bericht natuurlijk niet onthouden:
Gerucht Graphics Revolution vergelijkbaar met GameCube

Het Amerikaanse tijdschrift EGM heeft in haar geruchtensectie geplaatst dat de aankomende console van Nintendo, bekend onder codenaam Revolution, amper betere grafische kwaliteiten zal vertonen dan dat we nu op de GameCube kunnen aanschouwen. Of het gerucht waar is moet nog blijken.
bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=7913

[ Voor 11% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 30-11-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:31:
Hoewel er natuurlijk niks waar van kan zijn, kan ik jullie het bericht natuurlijk niet onthouden:

[...]

Met graphics bedoelen ze dus de mooiheid zeg maar :? ?
Als dat zo is, dan is het enige nieuwe aan de revo eigenlijk de controller (en kleiner en mooier en backward compatible enzo, maar goed :P) ?
Opzich eh, boeit t mij niet erg veel hoewel ik toch liever mooiere graphics heb.
Als ik mooie graphics met dezelfde gameplay wil, dan koop ik wel een xbox360 (naar mijn mening dan eh, geen flames enzo :P :X ), en dat doe ik niet, dus tsja.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

[...]

De kwaliteit van de graphics ligt voornamelijk bij de developers van de games. Kijk naar maar naar RE4. Een game maken van grafisch zo'n hoge kwaliteit is moeilijker en daarom zijn de ontwikkelingskosten ook een stuk hoger.

Ik maak me geen zorgen voor de REV.

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:30:
[...]

Als je die baan dan voor de 2e keer speelt weet je toch dat er een ravijn zit? :p
Tis zo fsking snel dat je niet eens de tijd krijgt om door te hebben dat er uberhaubt een bocht komt, laat staan het ravijn erna :X

Over de revo specs, ik denk niet dat ze een dual core 200 mhz gaan doen :+, als ze dan toch dual core gaan (zoals ook vandaag gemeld) word het vast dual 2 gighz ofzo.

[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 30-11-2005 17:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iznogood schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:51:
[...]

De kwaliteit van de graphics ligt voornamelijk bij de developers van de games. Kijk naar maar naar RE4. Een game maken van grafisch zo'n hoge kwaliteit is moeilijker en daarom zijn de ontwikkelingskosten ook een stuk hoger.

Ik maak me geen zorgen voor de REV.
Bij RE4 was al heel duidelijk te zien dat dit het dak is van de gamecube. De zwarte balken zaten er niet voor niets. Van mij mag de revolution wel wat krachtiger worden dan de GC.

Verder ben ik het natuurlijk met je eens dat de graphics vooral aan de developers liggen en niet zozeer aan de hardware. Maar toch zal ooit de hardware weer omhoog moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Bij RE4 was al heel duidelijk te zien dat dit het dak is van de gamecube. De zwarte balken zaten er niet voor niets.
Dat had echt niet hiermee te maken zover ik weet. Was een soort van hybride voor 16:9. Overigens is het geen schande dat R4 een dak zou zijn..ken bv. weinig Xbox spellen die er zo uitzien. De GC staat rotsvast als 1 na krachtigste voor de (wat oudere) PS2.
Van mij mag de revolution wel wat krachtiger worden dan de GC.
Doh..wat denk je zelf :P

EGM:
- De graphics van de Revolution zullen niet veel beter zijn dan de Nintendo GameCube.
Dat betwijfel ik toch echt sterk. Zelfs als de Rev inderdaad "maar" 3x zo krachtig is kan je nog steeds (icm de waarschijnlijk alsnog erg goede ati videokaart) vergelijkbare graphics krijgen als bv. de X360. Redelijk nadeel: max 480p. Ik verwacht zelf echt minimaal 2x 1,5ghz en een iets mindere videokaart.

[ Voor 81% gewijzigd door Max|Burn op 30-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kennelijk zijn er toch nog mensen die de geloofwaardigheid van de claim niet in twijfel trekken. Dus toch maar ff mijn visie waarom er niks van waar is.

IBM heeft een nieuwe processor ontwikkeld. Als de Rev maar iets krachtiger was, dan hadden ze heel simpel de huidige proc kunnen gebruiken, die met een nieuw procede kunnen bakken en vervolgens heel simpel kunnen overklokken.
De huidge videochip van de Cube is 5 jaar oud, dus ATI had dan ook niks nieuws hoeven te bedenken voor de Cube. Hadden ze gewoon een paar jaar oud ontwerp van een videochip uit de kast kunnen trekken, die wat aanpassen en voila je hebt een chip die een stuk krachtiger is.
Geheugen is tegenwoordig ook sneller en goedkoper en had je dus ook zo kunnen inslaan.
Natuurlijk versimpel ik de boel wat. Maar met de huidige stand van de techniek heb je volgens mij als je er werk van maakt in een paar weken een nieuwe console in elkaar geflansd die een stuk sneller is dan de GC.

De werkelijkheid is echter dat al een geruime tijd bekend is dat IBM en ATI bezig zijn geweest met het ontwikkelen van een nieuwe chip. Die zijn dus echt wel significant sneller (we zijn 5 jaar verder) dan een Cube chip. Ze gaan echt niet moeilijk doen, als het ook makkelijk kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ligt er ook aan hoe je alles bekijkt natuurlijk, sony en microsoft roepen wel dat hun consoles 100x sneller zijn, maar ziet er het ook 100x mooier uit? Nee. Stel je voor dat de nieuwe console standaard drie x zo mooie graphics heeft als resident evil 4, ik kan me dat al haast niet voorstellen eigenlijk. Maar sowieso is dat hele bericht van EGm bullshit, ik bedoel maar nu heeft de cube een proc van 400mhz en dalijk waarschijnijk een dual core van 2ghz en dan geen mooiere graphics |:(
Totaal niet serieus te nemen bericht van EGM.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die claim van sony/ms dat hun consoles 100x sneller zijn is natuurlijk ook gelul zoals ieder normaal denkend persoon kan begrijpen. Voor de rest slaat dat bericht natuurlijk ook nergens op. Anders had nintendo dat ding binnenkort al kunnen gaan verkopen ipv eerst nog eens 6+ maanden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@oscar, mijn tv heeft idd nog een tweede scart die je kan gebruiken als geluid uit als het werkt, maar dan moet ik mijn dvd speler weer andrs aansluiten. Misschien dat ik maar even moet kijken bij het onderdelenhuis voor een scart-verdeel blok met een geluid uit? iemand die toevallig weet waar de kabel het goedkoopst is (woon in Groningen).
www.electronica-online.nl is erg scherp geprijst. Weet niet wat het in de stad kost, maar ik zou daar ook maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De claim dat de Rev nauwelijks sneller is dan de GC zou zijn gebaseerd op de eerste devkits. Laat Nintendo nu zelf gezegd hebben dat deze devkits niets meer dan opgevoerde GC devkits waren. Het is dus niet zo gek dat er niet zoveel verschil is tussen de eerste Rev devkits en de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Naja zoals ik zei..ik verwacht een dual core/cpu ibm van 2x 1,5ghz tot 2x 2ghz (idd nog niet de helft van de x360 maar je moet maar zien of de programmeurs dat eruit halen) en een ati van 24 - 32 pipelines met gelijke architectuur als de x360 ati (maar x360 heeft 48 pipes ofzo) Dus ja, de Rev word heus wel een pittig stuk zwakker maar ik verwacht toch echt hele mooie dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk zelf eerder aan 2x2Ghz of 2x.5Ghz. Of ze moeten er een PPU oid instoppen want anders heb je volgens mij toch een beetje te weinig rekenkracht. Ik neem aan dat nintendo ook wel weet dat physics veel kunnen toevoegen aan een game.

Maar specs zeggen toch ook niet alles, dat zie je aan de GC ook al. Hell, er zijn zelfs een paar dreamcast spellen die niet zouden misstaan tussen de ps2/xbox/GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

[...]

http://ezinearticles.com/...l-To-Competition&id=94507

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:28:
...
De werkelijkheid is echter dat al een geruime tijd bekend is dat IBM en ATI bezig zijn geweest met het ontwikkelen van een nieuwe chip. Die zijn dus echt wel significant sneller (we zijn 5 jaar verder) dan een Cube chip. Ze gaan echt niet moeilijk doen, als het ook makkelijk kon.
Daarbij las ik dat Nintendo net als Microsoft zo'n 500 miljoen heeft betaald aan ATI voor het ontwikkelen van de chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over NFSU2 op de gamecube.
Ik heb hem een tijdje gehad maar omgeruild omdat de framerate om te huilen was, toch vond ik het behalve dat best een leuk spel. Nu vraag ik me af of iemand hem hier heeft en even deze mogelijke oplossing wil proberen. Ik las namelijk op het internet dat de frame-drops verdwijnen als je de muziek uitzet. Ben heel benieuwd omdat ik hem voor 20 euro eigenlijk wel weer in mijn collectie wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op donderdag 01 december 2005 @ 17:20:
[...]

Daarbij las ik dat Nintendo net als Microsoft zo'n 500 miljoen heeft betaald aan ATI voor het ontwikkelen van de chip.
Zoveel? ik dacht dat de winst voor ati vooral zou komen door het x bedrag dat ze per verkochte revo krijgen. 500.000.000 voor een chip die gebaseerd is op een (toekomstige) desktop chip vind ik namelijk nogal veel (in het geval van de xbox360 that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Het is ook zo bij F-Zero dat je naarmate het einde nadert meer zenuwen begint te krijgen uit schrik om toch maar zeker niet zo dicht bij de finish te crashen. Overigens een van de weinige spellen die echt zenuwen bij me oproepen...

De kloterij is dan weer: net door die zenuwen ga je crashen of van de baan vliegen. Daarna ben je zo pissed en begin je opgenaaid aan de volgende poging. Ja en opgenaaid zoon spel spelen, das dus binnen no-time weer off course natuurlijk. Een vicieuze circel die je zelf schept. Damn ik haat dit spel. :Y)

Rogue squadron en 1080 avalanche zijn trouwens 2x nix. Dacht dat je voor 20 euro moeilijk in de zak gezet kon worden, maar deze 2 zijn er beiden wonderwel in geslaagd. Nochtans is RS echt wel mijn type game en kreeg ik bij 1080 echt terug zin om zelf te gaan boarden. De spelervaring is bij beiden echter gewoon ruk, zelfs voor 20 euro.

Overigens ook Killer7 10 minuutjes gespeeld, maar daar ga ik geen oordeel over vellen. Tot nu toe had ik gewoon zoiets van WTF?! en we zien wel weer verder als er eens wat meer tijd voor is.

Dan de rev... Ik kan hier maar een ding over zeggen. Iedereen hier zit maar te speculeren over specs en over de hardware die erin gaat zitten. Why? Nintendo is Nintendo en zal altijd Nintendo blijven. Als ik een console ga kopen ga ik niet kijken van 'die heeft meer/krachtigere processors' of 'die heeft meer pipelines'. Dan kijk ik gewoon welke de naam 'Nintendo' draagt, en ik weet genoeg.

Het blijkt een irritante gewoonte van tweakers te zijn om te geilen op specs, en dit dan jammerlijk genoeg over te brengen naar een markt waar specs gewoon van ondergeschikt belang zijn. Nintendo is trouwens de enige die hier tot nu min of meer gespaard is van gebleven. Xbox en PS2 waren meteen gekraakt en begeerd om er Linux op te krijgen of een media center van te maken. Bij de gamecube was hier aanzienelijk minder drang voor.

Laat ons dat zo houden en gewoon genieten van consoles zonder verder geblaat. Specs zeggen uiteindelijk toch niets. Noem mij maar eens een game op de krachtigste pc die er evengoed uitziet, dezelfde speelbaarheid heeft en eenzelfde framerate heeft als games zoals RE4 en F-Zero op een GC.

Disc erin, power on en game on!

Amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Little Bear schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:18:
...
Het blijkt een irritante gewoonte van tweakers te zijn om te geilen op specs, en dit dan jammerlijk genoeg over te brengen naar een markt waar specs gewoon van ondergeschikt belang zijn. Nintendo is trouwens de enige die hier tot nu min of meer gespaard is van gebleven. Xbox en PS2 waren meteen gekraakt en begeerd om er Linux op te krijgen of een media center van te maken. Bij de gamecube was hier aanzienelijk minder drang voor.

Laat ons dat zo houden en gewoon genieten van consoles zonder verder geblaat. Specs zeggen uiteindelijk toch niets. Noem mij maar eens een game op de krachtigste pc die er evengoed uitziet, dezelfde speelbaarheid heeft en eenzelfde framerate heeft als games zoals RE4 en F-Zero op een GC.

Disc erin, power on en game on!

Amen
Ach, het is en blijft toch een tweakers forum.

Mij interesseert het ook helemaal GEEN REET. Al die posts probeer ik zo snel mogelijk door te kunnen bladeren. Net als in het DS topic, waarin WPE, WAP, blablabla voorbij komt. Lekker boeiend...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het blijkt een irritante gewoonte vantweakers te zijn om te geilen op specs, en dit dan jammerlijk genoeg over te brengen naar een markt waar specs gewoon van ondergeschikt belang zijn
Daar verschilt de mening van velen in. (Met name i.v.m. HDTV) En ja je zit op Gathering of Tweakers...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.