Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.681 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HDTV is volgens mij nog zoon enorm overroepen iets, maar dat is een persoonlijke mening. Daar ga ik dus niet over in discussie.

Je moet voor de lol eens gaan praten met je non-tweakers kameraden. Als het over pc's gaat willen ze graag meer van getallen weten, maar consoles moeten gewoon makkelijk werken en cool zijn. Daar beginnen lullen over 'wow die nieuwe xbox gaat 35 cpu's en 300 pipelines hebben' is gewoon not done.

Natuurlijk zijn we bij tweakers, en ik ben ook altijd te vinden voor een voltmod op mijn 7800 kaart en heb er enorm van genoten een oude bank om te vormen tot 2-persoons multimedia center met 5.1 surround en slaap/drank mogelijkheden. Heerlijk wanneer je de wieken van een oude ventilator aan de binnenkant van je kast kunt monteren.

Maar op de een of andere manier vind ik het een beetje dom om ook consoles (en dan vooral Nintendo, bij Xbox begrijp ik het nog wel) hierbij te betrekken. Consoles gaan van nature uit (gemak - geen installaties of problemen of andere instellingen - , niet - legaal - te upgraden, enorm mooie beelden met relatief lage specs) al in tegen de tweakers mentaliteit.

Nu ja, zoals GZ al zei. Ik stoor me niet echt over die dingen in de forums, maar ik probeer er toch ook zo snel mogelijk overheen te lezen. Zoals bijvoorbeeld heel die WEP/WPA discussie... Ben je tweaker, plaats dan een DMZ in je huis want dat kost tegenwoordig geen ruk meer. Dan kan je ongestoord met je DS online en blijven je PC's rustig achter die DMZ staan waar ze perfect veilig zijn, zelfs al zou de DS geen enkele encryptie gebruiken.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Volgens mij begrijp je de discussie niet helemaal. Geeneen generatie heeft een console gehad die een (geschatte) factor 3-4 minder performance bied dan de concurrentie. Als er dan eopperd word dat de Rev. marginaal beter beeld heeft t.o.v. de GC(factor 8 langzamer dan de concurrentie) dan is er iets goed mis dus. Het enige wat wij hier vervolgens doen is reageren met dat we toch wel cpu x en gpu y minimaal verwachten en dat men zich dus geen zorgen hoeft te maken. Vervolgens begin jij te zagen over het feit dat specs niet boeien :)

De gemiddelde non-tweaker, zoals jij het noemt, kijkt doorgaans alleen maar naar graphics kwaliteit en of er flink gemoord word in een spel. Specs boeien inderdaad niet voor hen, ze kiezen gewoon de console met de meeste grafische pracht, wat doorgaans naast creativiteit van de developer vooral te danken zal zijn aan..juist..de specs.Hiernaast is het zo dat bv. de WEP/WPA discussie een principiele discussie is. Het gaat er niet om dat er oplossingen te verzinnen zijn, het gaat erom dat zoiets basaals als WPA encryptie mist.

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 02-12-2005 12:19 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nog even inhaken op het Revolution bericht dat er nauwelijks verschil zou zijn met de GameCube. Ik denk dat ze dat verhaal verward hebben met de Xbox360 en de Xbox ;)

Zie volgende artikel:
http://www.gamespot.com/features/6140621/p-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:37:
Even een vraagje over NFSU2 op de gamecube.
Ik heb hem een tijdje gehad maar omgeruild omdat de framerate om te huilen was, toch vond ik het behalve dat best een leuk spel. Nu vraag ik me af of iemand hem hier heeft en even deze mogelijke oplossing wil proberen. Ik las namelijk op het internet dat de frame-drops verdwijnen als je de muziek uitzet. Ben heel benieuwd omdat ik hem voor 20 euro eigenlijk wel weer in mijn collectie wil hebben.
Iemand die mij kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Geen idee..ik vond NFSU2 echt een gedrocht van een PS2 poort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:03:
Nog even inhaken op het Revolution bericht dat er nauwelijks verschil zou zijn met de GameCube. Ik denk dat ze dat verhaal verward hebben met de Xbox360 en de Xbox ;)

Zie volgende artikel:
http://www.gamespot.com/features/6140621/p-2.html
Ach, dat zijn ports. Wat verwacht je dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Volgens mij begrijp je de discussie niet helemaal.
Hier moet ik je alvast gelijk geven. Ik had zelfs geen weet dat er een discussie aan de gang was, aangezien ik zoals eerder gezegd over de voorgaande posts amper iets van heb opgenomen. Ik ben gewoon mijn eigen discussie begonnen. Van slechte timing gesproken B)
Geeneen generatie heeft een console gehad die een (geschatte) factor 3-4 minder performance bied dan de concurrentie. Als er dan eopperd word dat de Rev. marginaal beter beeld heeft t.o.v. de GC(factor 8 langzamer dan de concurrentie) dan is er iets goed mis dus.
Nintendo heeft misschien nooit de drang gehad om dezelfde performance factor als de concurrentie te behalen, ze hebben nooit echt teleurgesteld op gebied van graphics. Met elke console zijn ze er ook grafisch sterk op vooruit gegaan. Als je dan denkt dat ze daar nu moedwillig veranderingen in gaan brengen, dan is dat gewoon naief.
Het enige wat wij hier vervolgens doen is reageren met dat we toch wel cpu x en gpu y minimaal verwachten en dat men zich dus geen zorgen hoeft te maken. Vervolgens begin jij te zagen over het feit dat specs niet boeien :)
En dat zal ik blijven doen. Het probleem is dat we ons getallen en specs voorstellen en uitdrukken in pipelines, mhzen, mbytes en aantal cpu's, etc... Waarden die rechtstreeks afkomstig zijn uit de PC-terminologie. Als ik een spel als gran turismo 4 zie, zou ik toch wel denken dat daar minstens een dual core van 3 ghz en een GF 6800GT in moet zitten. Nee hoor, één cpu van 450 mhz en ik geloof een tnt2 gputje. Waarom zouden er in die nieuwe consoles dan 3 cores van 3,2 ghz in moeten zitten?
De gemiddelde non-tweaker, zoals jij het noemt, kijkt doorgaans alleen maar naar graphics kwaliteit en of er flink gemoord word in een spel. Specs boeien inderdaad niet voor hen, ze kiezen gewoon de console met de meeste grafische pracht, wat doorgaans naast creativiteit van de developer vooral te danken zal zijn aan..juist..de specs
Ook hier mis je wat ik in de vorige posts al probeerde aan te halen. En dat is dat een Nintendo geen xbox of playstation is. Iets wat ik denk en ongetwijfeld vele anderen. Voor ene typische Nintendo gamer maken die graphics ook niet zoveel uit. Natuurlijk moet het er allemaal een beetje uitzien, en mag het niet teveel achterlopen, maar Nintendo heeft een hondstrouw publiek en zal dat ook blijven hebben. Ze mogen me nog met zoveel grafische pracht rond mijn oren gooien, als ik moet kiezen tussen de komende 3 zal dat weer een Nintendo zijn. Simpelwel omdat deze mij veel meer fun biedt.
Hiernaast is het zo dat bv. de WEP/WPA discussie een principiele discussie is. Het gaat er niet om dat er oplossingen te verzinnen zijn, het gaat erom dat zoiets basaals als WPA encryptie mist.
Dit is wel een van die tweakers discussies, waar ik maar met een post op ga reageren. Waarom WPA op een DS? Je kan perfect je DS verbinding in WEP hebben terwijl de rest van je netwerk op WPA draait. OK, je DS is dan niet veilig, maar het lijkt me dat hier weinig waardevolle en kostbare informatie opstaat.
Langs de andere kant ga ik ermee akkoord dat Nintendo even goed WPA had kunnen implementeren, en dat het niet de slimste zet was dit niet te doen. Maar om daarom nu Nintendo bij wijze van spreken voor een spaanse inquisitie te plaatsen (wat in het DS topic geloof ik gebeurd is) vind ik wel zwaar overdreven.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nogmaals, je hoort mij niet zeggen dat die krachtpatserij nodig is met consoles. Wel geloof ik dat er een bepaald minimum is waarbij mensen bang zijn dat nintendo er doorheen gaat. (als in..zeer duidelijk minder dan x360 en ps3). Zelf geloof ik er geen bal van, de Rev. zal mooie beelden leveren, alleen niet in HD. (op zich een gemis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

12 GB disc voor Revolution?
Which kind of storage medium do you think the Revolution is going to use? Since I've read great things about Sony's Blu-Ray disc.

The Revolution will initially use a proprietary disc standard developed between Nintendo and Panasonic. It uses 12 gig capacity discs. However, with a hardware attachment planned, it is quite possible more DVD standards will be supported in the future.
http://www.revo-europe.com/special.php?sid=qa

Ben benieuwd. Als ze eigen standaard gaan gebruiken zal het wel lastig worden om de GC te "kraken".Hoewel het bij de DC weinig hielp natuurlijk, maar spellen die echt 12GB groot zijn kun je moeilijk fikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb het even voor je geprobeerd, maar merk geen verschil. De lage framerate wordt er niet merkbaar beter op. Erg zonde van de brakke poort, het is een leuk spel. Vreemd eigenlijk dat een spel met zulke crappy graphics zo'n lage framerate heeft. Weet iemand of het in NFS:MW beter geregeld is kwa graphics en snelheid? Ben een beetje huiverig geworden voor EA games op de Cube, na de grafische fiasco's van Fifa en NFSU2.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ben een beetje huiverig geworden voor EA games op de Cube, na de grafische fiasco's van Fifa en NFSU2.
Dat is voor 100% aan EA te danken (maar goed dat geef je zelf ook aan)aangezien het ordinaire, superslechte ps2 ports zijn.

NFS:MW scoorde een 8,5 op de cube waarbij gezegd werd dat de ps2 graphics het slehts waren. Dus het ziet er iig beter uit dan op de PS2.

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 03-12-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

MaxBurn schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:09:
[...]
Dat is voor 100% aan EA te danken (maar goed dat geef je zelf ook aan)aangezien het ordinaire, superslechte ps2 ports zijn.

NFS:MW scoorde een 8,5 op de cube waarbij gezegd werd dat de ps2 graphics het slehts waren. Dus het ziet er iig beter uit dan op de PS2.
Dat heb ik ook gelezen op IGN, maar ik heb in de reviews van NFSU2 ook vaak gelezen dat de graphics op een gamecube mooi zouden zijn. Mooi niet dus.

Ik vind het wel vreemd van EA, want ze kunnen het echt wel. Kijk naar SSX3. Ook NBA street ziet er toch echt heel netjes uit. Vind het dan wel raar dat 2 van hun "vlaggenschepen" zo dramatisch worden overgezet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He mensen met welk programma kun je ook alweer een avatar maken (bewegend uit en filmpje). Ben de naam even vergeten. Heb het hiervoor ook gedaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Even iets anders. Ik houd dit topic een beetje bij en ook het Xbox 360 topic. Als ik dat allemaal lees, dan gaat het toch wel kriebelen... nu weet ik dat er een tijdje terug bekend werd gemaakt dat er 2 december een presentatie zou komen van de topman van Nintendo. Ook zou de big N nog voor het einde van het jaar de officiele naam van de Revolution bekend maken. Nu heb ik van beide eigenlijk nog niets gehoord. Maar is er nu al iets meer bekend over de revo of bekend wanneer er meer bekend zal worden gemaakt?

Hmm, en dan lees je weer zo'n artikel: http://www.gameqube.nl/article.php?id=13655. Damn geduld is zo moeilijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 03-12-2005 15:28 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Revolution's Big Secret
Miyamoto says there's still more to show.

December 2, 2005 - Nintendo bigwigs including Shigeru Miyamoto spoke at Japan's Digital Interactive Entertainment Conference today and while no specifics on games or hardware were revealed, some intriguing Revolution gossip was spun all the same, according to the website kotaku.com.

The site reports that Miyamoto again talked about the possibilities of the Revolution controller, and referred to the peripheral's nunchuck-style analog add-on. Most interesting, though, was what Miyamoto didn't talk about. The Nintendo legend flat-out stated that there's more to be revealed about the Revolution controller.

"There's another secret [about the Revolution controller]," he stated. "But I'm not going to go into that here. That'll be for a later date."

The news is in line with Nintendo of Europe demi-god Jim Merrick's recent statements that not everything about the Revolution controller has been shown.

Readers can expect full disclosure on the peripheral, the console, and its games at the Electronics Entertainment Expo 2006, which kicks off in Los Angeles next May.
Bron: http://cube.ign.com/articles/673/673299p1.html

Dat is dat van 2 december denk ik?

offtopic:
Edit Hoedje snel z'n bericht :P ...

[ Voor 6% gewijzigd door XiN-eViL op 03-12-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Haha, tuurlijk! Maar wat zou het nou kunnen zijn dat ze nog niet hebben onthuld? Ik kan me echt niets voorstellen, tenzij de controller echt een soort force feedback heeft, waardoor het hele concept ineens veel bruikbaarder wordt. Immers je slaat en ineens voel je ook echt dat je ergens tegenaanslaat etc. Maar hoe willen ze dat doen? Dan moeten ze iets van je bewegingsenergie gebruiken en die omzetten (soort van powerball effect) en dat werkt niet bij kleine bewegingen...

Hmm, ik ben toch wel heel benieuwd... en waarom heeft IGN nog steeds geen revolution gedeelte?

Nintendo of America has indicated on several occasions that more information on Revolution will be forthcoming on a regular basis beginning early next year.
Hmm, ook wel een interessant zinnetje op IGN.

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 03-12-2005 15:54 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hmm, ik ben toch wel heel benieuwd... en waarom heeft IGN nog steeds geen revolution gedeelte?
Omdat A: Er vrij weinig te vertellen valt. en B: De naam van het apparaat nog geeneens bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MaxBurn schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:48:
[...]
Omdat A: Er vrij weinig te vertellen valt. en B: De naam van het apparaat nog geeneens bekend is.
Daar heb je wel een goed punt. Toch is het ook lastig, want zo is het best lastig om info te vinden over de revo tussen alle info over de cube.
To be honest, I was expecting the Revolution controller to have an even more unique form, so I was initially disappointed. However, that quickly disappeared. With good use of the expansion terminal, isn't it possible to make, for instance, a versus shooting game without the use of the monitor, where the fight is through the controller alone? I feel that it is a great controller that can inspire many ideas, even aside from videogames."
http://cube.ign.com/articles/660/660408p1.html
Wat moeten we hier nu weer van denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

dat je op elkaar in het echt moet richten, ipv op de televisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens heeft Miyamoto gisteren aangegeven (op een gamesconferentie in japan) dat de Revolution controller nog een unieke feature heeft maar die maken ze later pas bekend. 8)

Overigens weet iemand waar ik die guide van golbezeromus of D³ kan vinden om je eigen bewegende avatar te maken? Heeft ooit in een deel hiervan gestaan.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
schnumi schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:39:
Overigens heeft Miyamoto gisteren aangegeven (op een gamesconferentie in japan) dat de Revolution controller nog een unieke feature heeft maar die maken ze later pas bekend. 8)

Overigens weet iemand waar ik die guide van golbezeromus of D³ kan vinden om je eigen bewegende avatar te maken? Heeft ooit in een deel hiervan gestaan.
/offtopic:
heel simpel kan je een animatie maken met Animation Shop (zit o.a. bij Paint Shop Pro 8 ofzo).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Aap schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:48:
[...]

/offtopic:
heel simpel kan je een animatie maken met Animation Shop (zit o.a. bij Paint Shop Pro 8 ofzo).
Ja had net de guide gevonden van D³ (deel 13 stond het in) en het is gelukt. :)

Van de nieuwe U2 clip (orignal of the species). En nu weer ontopic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag voor 5 euro een headsetje gehaald en meteen Sonic adventure 2 maar even meegenomen. Snap niet waar alle kritiek vandaan komt. De camera doet heel af en toe irritant maar lang niet zo slecht als dat de reviews zeggen. Vind de zoek levels ook niet heel irritant of zo, je kan tenslotte met Knuckles gewoon rondvliegen. De graphics zijn ook wel aardig en scherp. Spel hapert niet of weinig heb weer een leuke nieuwe playerschoice titel erbij.

Las trouwens dit op een amerikaans forum daar is uiteraard ook het bericht bekend dat er nog iets revolutionairs aan de controller is. Vond dit wel een heel goed idee en het kan zelfs goed mogelijk zijn.
or instead of having a gamertag in n-online you're controller has an identity

so say you take your controller over to a friend's rev and you automatically log in by having it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Maar wat als er vrienden langskomen zonder controller, hoe zou je dat moeten doen met de drie andere controllers? Het lijkt me ook eigenlijk een beetje mager om echt iets revolutionairs te zijn, of er moet iets speciaal met het online gedeelte zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:37:
De camera doet heel af en toe irritant maar lang niet zo slecht als dat de reviews zeggen. Vind de zoek levels ook niet heel irritant of zo, je kan tenslotte met Knuckles gewoon rondvliegen. De graphics zijn ook wel aardig en scherp.
De graphics zijn inderdaad best goed, maar dat is ook het enige dat ik positief vind aan het spel. Misschien slaat bij jou de irritatie ook nog wel toe als je wat verder komt. ;)

Het irritante aan die knuckles-levels vond ik dat de schatten telkens random ergens anders geplaatst worden. Kun je elke keer weer helemaal overnieuw beginnen met zoeken. Het halloween-level heb ik nog met veel tandengeknars kunnen uitzitten, maar in die egyptische tempel ofzoiets werd ik echt helemaal gek. :p Dan hoor je dat gepiep dat er een voorwerp vlakbij is, maar je vindt het gewoon niet. Vreselijk. In al die smalle gangetjes daar merk je ook pas echt hoe vervelend de camera kan doen af en toe. Sonic Heroes vond ik iets beter... maar ook niet veel. Er zitten wat meer van die stukken in waar je lekker kunt rennen. Dat is positief. Maar zodra het spel vaart mindert gaat het steevast mis. Shadow the Hedgehog sla ik in ieder geval lekker over. Zodra ze ooit een spel maken met alleen maar van die zalige levels waar je op maximale snelheid doorheen kunt rennen haal ik hem gelijk op de 1e dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Shadow the hedgehog krijgt nog slechtere reviews als de vorige 3d delen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27
Zodra ze ooit een spel maken met alleen maar van die zalige levels waar je op maximale snelheid doorheen kunt rennen haal ik hem gelijk op de 1e dag.
Te laat :p Sonic Rush is al uit... Ga die maar eens halen...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:24:
[...]

Te laat :p Sonic Rush is al uit... Ga die maar eens halen...
Ik bedoelde in 3D. ;) Die paar goede stukjes uit de 3D sonic-games voelen echt zo goed. Zelfs nog een grotere kick dan 2D sonic.

Maar sonic rush staat inderdaad nog wel op m'n verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Heb Sonic Rush ook en dat is inderdaad echt een goede game hoor. 8)

Hopelijk kunnen ze nu ook eens beginnen om fatsoenlijke 3d sonic games te gaan maken, misschien moet Sega Sonic eens een keer uitlenen aan Nintendo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb laatst een DS gekocht met oa. Sonic Rush erbij. Echt zo vet dat spel, met een beetje oefenen knal je echt door de level heen zonder te stoppen. Soms gaat het gewoon te snel, want dan kan je niet meer reageren op de vijanden. Maar dat is maar heel af en toe.

Echt een topgame. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zou als ik jou was gewoon NFS: Most Wanted halen. Stukken beter als zijn voorgangers, strakke 60fps en betere graphics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorammeke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18

jorammeke

Prutser

schnumi schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 22:43:
[...]
Zou als ik jou was gewoon NFS: Most Wanted halen. Stukken beter als zijn voorgangers, strakke 60fps en betere graphics. :)
Advies opgevolgd voordat je uhm gegeven had.. en kan je gelijk geven!

* jorammeke raced nu weer verder....

4800Wp / Elga-Toshiba / HA / ESP's en andere rommel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jorammeke schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 23:20:
[...]

Advies opgevolgd voordat je uhm gegeven had.. en kan je gelijk geven!

* jorammeke raced nu weer verder....
Mooi goede keus gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Iemand hier al Need for speed Most wanted gezien of gespeeld op de GC? Ik geloof niet dat dit ingame screens zijn zeg; http://www.gamespot.com/g...stwanted/screenindex.html

Dan zou het er wel erg mooi uit zien! Of ziet het er echt zo vet uit?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Waypoint schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:05:
Dan zou het er wel erg mooi uit zien! Of ziet het er echt zo vet uit?! :9~
Je ziet screenshots van de gamecube en je gaat dan vragen of het screens zijn van de gamecube.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

disjfa schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:08:
[...]

Je ziet screenshots van de gamecube en je gaat dan vragen of het screens zijn van de gamecube.
Ingame lieve schat :> . Er worden ook zat screens gereleased die niet ingame zijn, maar gewoon een soort van opgeleukte screens. Die zien er dus veel mooier uit als dat je het spel zelf speelt (da's ingame dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Waypoint schreef op zondag 04 december 2005 @ 03:11:
[...]
Ingame lieve schat :> . Er worden ook zat screens gereleased die niet ingame zijn, maar gewoon een soort van opgeleukte screens. Die zien er dus veel mooier uit als dat je het spel zelf speelt (da's ingame dus)
Zo ongeveer elke screen die je ziet zie je de auto van de voorkant. Hoe in game denk je dat het is. Of hou je graag de camera aan de voorkant kijkend naar achter in een race game. Denk gewoon even na hoe oudere nfs games waren en bedenk hoe in game het is. Half dus.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Die (meeste)shots zijn in-game hoor. Om goed de game te laten zien is het heel normaal om niet alleen de chase cam/cockpit cam te gebruiken. (Shots in replays bv.) Kijk vooral naar de textures aan de zijlijn..duidelijk in-game :) De car models zijn erg strak.

[ Voor 102% gewijzigd door Max|Burn op 04-12-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Most wanted is dus wel een goed Race spel.
Gelukkig maar misschien dat ik die dan binnekort is ga halen.

Eerst nog even een A rank halen in city escape...
Sonic is zwaar verslavend, doe de zoeklevels maar al te graag omdat ik dan weer dichterbij een nieuw ren level ben:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Hebben jullie trouwens dit artikel gelezen over smash bros. revolution.

Stukje eruit:
Sakurai reveals that development on the project has just recently started. In fact, as of May 2005, the game's development staff consisted of exactly one person, Sakurai himself. As we shared in our previous story, Sakurai accepted a proposal by Nintendo president Satoru Iwata to direct the title following the surprise announcement of the its development at Nintendo's E3 press conference (it was a surprise to Sakurai more than anyone, as he hadn't heard of the project at the time).
Ik had echt verwacht dat ze er langer mee bezig waren. Ze hebben dus eigenlijk 1 jaar om smash bros. revolution te maken, mmmm.
Eigenlijk best wel grappig dat iwata op de E³ gezegt heeft dat de smash rev een lanceer titel wordt, terwijl ze er nog niet/net aan begonnen waren 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Als ik het goed heb begrepen dan is de huidige Smash Bros. voor de Gamecube ook in één jaar gemaakt. Dus het kan best. Als je leest wat voor middelen ze tot beschikking hebben, dan komt dat vast allemaal goed!

Of ze doen het net als met de nieuwe Zelfa :/

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 04-12-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Of ze doen het net als met de nieuwe Zelfa :/
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:49
Nintendo stond met een grote stand met Gamecubes en Nintendo DS'en. En volgens mij best een slimme zet van Nintendo. Er werd nog best veel op gespeeld. OP zich niet gek van 21.00 - 07.00 is ook wel heel lang eigenlijk.

Zelf heb ik me er niet aan vergrepen, maar ik denk dat er niemand is die de stand niet gezieen heeft. Het was een supergrote stand op een plaats waar iedereen geweest is.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Half jaar uitstellen bedoelt hij. ;)

Ach jongens het komt allemaal goed. Zelda: TP als afsluiter van de Gamecube en dan een paar maanden later door met de Revolution. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Hoedje schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:47:
Als ik het goed heb begrepen dan is de huidige Smash Bros. voor de Gamecube ook in één jaar gemaakt. Dus het kan best. Als je leest wat voor middelen ze tot beschikking hebben, dan komt dat vast allemaal goed!
En de game gaat online natuurlijk. :)

[ Voor 7% gewijzigd door magnifor op 04-12-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
schnumi schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:19:
Ja had net de guide gevonden van D³ (deel 13 stond het in) en het is gelukt. :)
Ah deel 13, dat waren nog eens tijden! ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:23:
[...]
Ah deel 13, dat waren nog eens tijden! ;)
Inderdaad lijkt al jaren geleden. :+

Zie je hoe dat toch nog van pas komt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nintendo heeft nu zelf trouwens ook een "Revolution" mini-site :)

http://ms.nintendo-europe.com/black/enGB/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik ben sinds zaterdag in het bezit van NFS:U2 en het valt me allerzins mee. Hij loopt zeker niet op 60fps, eerder 40/50 (voor mijn gevoel), máár wel een constante 40/50! Na wat reacties en reviews had ik verwacht te maken te krijgen met ernstige drops in framerate maar niet dus. Ik zit nu op zo'n 15% van de game dus ik heb nog een aardige weg te gaan, maar in die 7 uurtjes gamen valt de framerate me in positieve zin op, voor die €20 vind ik het wel een goede koop. Graphics zijn zeker niet de beste, maar het gaat nog wel. Overigens heb ik de Player's Choice versie, kan het heel, héééél, misschien zo zijn dat EA een nieuwere/betere build aanbiedt als PC?

Het heeft in ieder geval een beetje mijn ogen geopend, tot vorige week heb ik 3rd party games eigenlijk constant geschuwd, maar nu denk ik nog een beetje mijn slag te kunnen slaan met goedkope games. HarvestMoon voor 5 euro zal weleens als eerste ingelijfd kunnen worden =)

Is er trouwens iemand die een NHL - ook EA - spel heeft? WayneGretzki64 vond ik wel cool (get it!?) op de N64 destijds... heb wel zin in zo'n spel.

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Batallion Wars zou morgen ook uit moeten zijn is het niet? Iemand die al de US versie heeft gespeeld en er wat over kan melden?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristagon schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:50:
Ik ben sinds zaterdag in het bezit van NFS:U2 en het valt me allerzins mee. Hij loopt zeker niet op 60fps, eerder 40/50 (voor mijn gevoel), máár wel een constante 40/50! Na wat reacties en reviews had ik verwacht te maken te krijgen met ernstige drops in framerate maar niet dus. Ik zit nu op zo'n 15% van de game dus ik heb nog een aardige weg te gaan, maar in die 7 uurtjes gamen valt de framerate me in positieve zin op, voor die €20 vind ik het wel een goede koop. Graphics zijn zeker niet de beste, maar het gaat nog wel. Overigens heb ik de Player's Choice versie, kan het heel, héééél, misschien zo zijn dat EA een nieuwere/betere build aanbiedt als PC?

Het heeft in ieder geval een beetje mijn ogen geopend, tot vorige week heb ik 3rd party games eigenlijk constant geschuwd, maar nu denk ik nog een beetje mijn slag te kunnen slaan met goedkope games. HarvestMoon voor 5 euro zal weleens als eerste ingelijfd kunnen worden =)

Is er trouwens iemand die een NHL - ook EA - spel heeft? WayneGretzki64 vond ik wel cool (get it!?) op de N64 destijds... heb wel zin in zo'n spel.
Ik hoop dat het een betere build is de versie die ik had was extreem blurry. En niet omdat ik Nos gebruikte. Ik begin nu toch weer te twijfelen of ik Most wanted haal of Underground 2...

Er zijn genoeg leuke Third party titels op de cube , Spartan is bijvoorbeeld echt geweldig. Ook de James bond spellen zijn best goed. Timesplitters is ook wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Willybubba schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:07:
Batallion Wars zou morgen ook uit moeten zijn is het niet? Iemand die al de US versie heeft gespeeld en er wat over kan melden?
9 december heb ik gelezen. temisnte als ik me goed herrinder stond dat op de nintndo site

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Overigens heb ik de Player's Choice versie, kan het heel, héééél, misschien zo zijn dat EA een nieuwere/betere build aanbiedt als PC?
EA is een melkkoe fabrikant..wat denk je zelf :P Wacht maar tot je meer verkeer krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oww. ja dat vroeg ik me nog af , zit er verkeer in Need for speed most wanted?
Ik heb al wat screenshots gekeken maar op geen een is er verkeer te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zit er wel in, heb het even gespeeld van de week. Weinig verkeer..of dat veel meer word verderop in de game weet ik niet..is meestal wel zo met NFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me interesse in deze game word steeds groter, nog een laatste vraag:
Zit er weer splitscreen multiplayer in?

Heeft trouwens iemand deze site al gezien:
http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Oscar Mopperkont in "Het Grote Gamecube en Revolution Topic D..."

Ik weet dat dat de Engelse is, maar die zijn gelijktijdig online gegaan, dus ja ik had het al gezien. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 05-12-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de Nederlandse

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Na 30 seconden naar de NL site gekeken te hebben........
Ultrastrak vormgegeven en voorzien van een unieke stadaard om de Revolution zowel horizontaal als verticaal te kunnen positioneren.
Typo.
De revolutionaire controller maakt nooit eerder vertoonde manieren van gameplay mogelijk, met innovatieve uitbreidingen om videogames naar het volgende level te sturen.
Een erg amateuristische letterlijke vertaling uit het Engels... Beter zou zijn "die de spelervaring naar een geheel nieuw niveau tillen!"

Beetje jammer..er zullen wel meer van dat soort fouten in zitten maar om alles door te spitten...daar ben ik te lui voor :) Heb Nintendo ff gemailt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 05-12-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, de site is in ieder geval een regelrechte bevestiging dat het ding ook in Europa in 2006 komt.

Het is al in een eerdere post genoemd, maar begint niemand hier nu te twijfelen aan de nieuwe Smash Brothers? Ongeveer één jaar om zo'n game te maken kan toch nooit genoeg zijn? Het klinkt mij nu meer in de oren als een snelle update van de gamecubeversie. Wat extra poppetjes, levels, items en trophies en natuurlijk een online-modus en klaar is Kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Als je genoeg mensen hebt kan het toch best genoeg zijn? Misschien deden ze er eerst 2 jaar over, maar hadden ze toen maar 25 man ter beschikking ofzo. En misschien is een vechtspel wel een stuk makkelijker te ontwikkelen dan een ander spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:32:
Nou ja, de site is in ieder geval een regelrechte bevestiging dat het ding ook in Europa in 2006 komt.

Het is al in een eerdere post genoemd, maar begint niemand hier nu te twijfelen aan de nieuwe Smash Brothers? Ongeveer één jaar om zo'n game te maken kan toch nooit genoeg zijn? Het klinkt mij nu meer in de oren als een snelle update van de gamecubeversie. Wat extra poppetjes, levels, items en trophies en natuurlijk een online-modus en klaar is Kees.
Online-modus is al voldoende imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:35:
Als je genoeg mensen hebt kan het toch best genoeg zijn? Misschien deden ze er eerst 2 jaar over, maar hadden ze toen maar 25 man ter beschikking ofzo. En misschien is een vechtspel wel een stuk makkelijker te ontwikkelen dan een ander spel?
Je hoeft iig een stuk minder te maken. Er gaat veel minder tijd zitten in het bedenken van hele werelden vol met items en het maken ervan.

Denk dat 1 jaar met een team van 50 man wel moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Heb gisteren Prince of Persia: The Two Thrones gekocht. Heb er al helemaal zin in. Speelt vertrouwd en de nieuwe toevoegingen zijn cool. Verhaal wordt goed opgepakt dus ik hoop dat het een mooie climax wordt. Leuke van het verhaal is dat het terugkomt op beide games...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:53:
[...]

Je hoeft iig een stuk minder te maken. Er gaat veel minder tijd zitten in het bedenken van hele werelden vol met items en het maken ervan.

Denk dat 1 jaar met een team van 50 man wel moet kunnen.
Ik denk dat ze het met een stuk minder mensen kunnen... pak weg 10man. Je hebt een aantal goede programmeurs nodig voor de netwerk code, grafisch moeten er wat polygonen bij worden geplakt... eventueel paar nieuwe models en maps erbij. Menu's iets anders weergeven e.d.

Ik denk dat ze zeker wel 80% van de oude game kunnen gebruiken, als het niet meer is.... :)

edit: dan heb ik niks gezegt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 05-12-2005 23:42 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens die teamleider zou er een team van ongeveer 50 man aan gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Laatst online: 13-09 13:08
MaxBurn schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:44:
[...]
Wacht maar tot je meer verkeer krijgt...
Hoeveel meer is dat "meer verkeer"? 0_o En weet je uit ervaring dat er verderop meerdere spelers/AI auto's bijkomen of denk je dat maar? Voor alsnog kan ik met 4 AI's, wat rook en diverse normale AI crashbait normaal rijden op die constante fps, daarom viel het mij ook zo op na al die verhalen. Als later in het spel daadwerkelijk het aantal tegenstanders omhoog gaat dan moet ik het nog zien, but so far so good.

Overigens is de Cube wel al 3 keer vastgelopen met NFS:U2 (error melding). De eerste keer de good old fashioned way, met eerst het harde getik alsof het spel eruit probeert te springen, dan de muziek weg en hoppa game vast. De latere 2 keren was het gewoon bocht om met muziek aan en alles werkend en *plop* error. Nou heb ik het al 2/3 keer eerder gehad met andere games, maar nog nooit met één spel binnen 2 dagen. Geen kras te vinden op de schijf of iets dergelijks, ziet er nog goed uit. Ik hoop maar dat het komt omdat de Cube de afgelopen paar maanden nauwelijks heeft moeten blazen, misschien moet hij alleen even inkomen =)

Iemand nog MetalGearSolid:TS voor een fatsoenlijke prijs gezien? Wil ik al een tijdje hebben, maar Play is nog vrij duur met dit spel. Denk dat als ik MGS, MarioTennis, HarvestMoon, MarioBaseball, Fifa06 (of de japanse WE6:FE) en de aankomende Zelda binnen nu en 4 maanden heb en speel, dat de Cube op het eind toch nog aardig aan het werk gezet zal worden. Maar daar wordt ie ook goed voor betaald ¬_¬

[ Voor 4% gewijzigd door dialMforMike op 06-12-2005 00:09 ]

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik iets gemist of is er ineens een IGN-Revolution Channel?
http://revolution.ign.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Sinds vandaag dus :)
"To be honest, it's not much more powerful than an Xbox. It's like a souped up Xbox," a major third party source revealed to us. "But it's the controller that makes the difference and the controller is really nice."
Ouch :| Nog steeds vind ik het onlogisch. Maar 2x de Xbox ongeveer? Een 1,5ghz ppc met een flinke gpu zou al 5x zo snel zijn? (met name dankzij de gpu)

[ Voor 121% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Grafisch gezien een xbox180 dus ;) En gameplay-wise nog nooit vertoond... en er wordt nog steeds blind gestaard op de grafische 'pracht' in plaats van gameplay... jammer hoor...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 16:27

TdV

Het is steeds duidelijker dat nintendo gewoon een andere markt wil bedienen; ik ben erg benieuwd maar ik verwacht dat ik de revo erg leuk ga vinden. Het wedden op 1 paard heb ik nu echter wel afgeleerd dus er staat hier al een xbox360 voor de "traditionele" games + HiDef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 06:19:
Ouch :| Nog steeds vind ik het onlogisch. Maar 2x de Xbox ongeveer? Een 1,5ghz ppc met een flinke gpu zou al 5x zo snel zijn? (met name dankzij de gpu)
Pcies, dat zou echt absurd zijn. Waarom is er dan uberhaupt nog iets "nieuws" ontwikkeld. Alle bestaande PC architectuur is al een stuk sneller. Iets krachtiger dan de Xbox bereik je al door idd een 1.5Ghz singelcore proc, een fatsoenlijke videokaart en wat meer geheugen in het apparaat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Toen ik dat stukje las over een ''souped up xbox'' vanuit mn RSS reader dacht ik dat het over de xbox360 ging lol :D

Ik denk dat het 2x zo krachtig niet duidelijk genoeg is, de 360 ziet er ook uit als een souped up xbox, alleen dan met een hoge resolutie. Voor diezelfde graphics op een lagere resolutie kom je ook wel uit met de helft minder volgends mij.

2x zoveel proscessor kracht is niet 2x zo mooi, en vica versa. 2x een xbox vind ik te vaag, helemaal van een anonieme betrouwbare third party

[ Voor 25% gewijzigd door Collaborator op 06-12-2005 09:45 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

KeeZ schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 08:54:
Grafisch gezien een xbox180 dus ;) En gameplay-wise nog nooit vertoond... en er wordt nog steeds blind gestaard op de grafische 'pracht' in plaats van gameplay... jammer hoor...
En sommige mensen blijven hardnekkig beweren dat op de een of andere manier het een het ander moet uitsluiten :)

Ik verwacht naast de vernieuwende gameplay gewoon hele mooie graphics. En dat hoeft dan echt niet HDTV te zijn of net zo "goed" als op de X360. Ik wil WEL games die grafisch beter zijn dan wat ik nu op me 4 jaar oude pc (met een 9800xt, dat wel, die is wat nieuwer) kan draaien en zoals het er nu naar uitziet word het eerder gelijkwaardig daaraan.

De eerste generatie zal heus prachtig zijn tov de andere 2 consoles maar vooral bij de 2de generatie games verwacht ik (als het allemaal klopt) dat je echt verschillen ga zien.

[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

MaxBurn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:28:
[...]
En sommige mensen blijven hardnekkig beweren dat op de een of andere manier het een het ander moet uitsluiten.
Kwalitatief vergelijken wordt nog altijd gedaan op grafische pracht i.t.t. gameplay; alleen gaat dat hier gewoon niet meer op, tis net appels en peren..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat maak jij er dan blijkbaar van. Voor mij is het een combinatie van alle onderdelen waarbij gameplay voorop staat/het zwaarst weegt. Ik koop de Rev. evengoed wel en het word ook een briljant apparaat maar als er echt goed merkbare verschillen in graphics te zien zijn dan is dat een gemiste kans.
This isn't exactly a shocker. We would've pegged the machine to launch on November 18, 2006 -- the same as GameCube five years before it. But even so, it's the most concrete evidence yet of a November debut and it effectively quashes rumors of an early 2006 debut.
Again, als het waar is, is dat ook niet echt gezond voor Nintendo. Het zal dan wel worldwide zijn maar dan nog..

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verder zal de Rev denk ik ook wel wat capaciteit in huis moeten hebben willen ze bv MMORPG's gaan aanbieden. De GC kan dat niet aan omdat die werelden daar te groot voor zijn en je dan continu laadtijden zou hebben, hetgeen funest is voor dat soort spellen. Ik denk dat het dus best wel belangrijk is om wat in huis te hebben wil je alle soorten spellen kunnen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat hangt er compleet af van hoe je het bekijkt, voor jou kan het een gemiste kans zijn, voor veel 360 kopers ook, maar waarschijnlijk is het een grote kans voor veel mensen die een console nu te duur en te ingewikkeld vinden.

Als je nu al ziet hoe de gamecube zich staande houd tussen de PS2 en Xbox (ps2 met gigantische voorsprong en de xbox met zijn ''coolheid' en oneindige geldstroom) kan ik alleen maar goede dingen zien komen deze generatie.

Sony heeft deze generatie geen voorsprong meer (en wel veel verlies op andere gebieden), en Microsoft, tja ik zie teveel problemen met de 360 op dit moment.

edit
Trouwens, al die berichten tot nu toe geven nog al een vreemd beeld,

-12 gig discs (waarvoor in godsnaam, niet voor cutscenes lijkt me)
-dual core ( why the hell, als er toch zo weinig mhz zijn?)
-nog een geheime feature (geen enkel idee wat)

Er klopt iets niet, het lijkt allemaal zo onsamenhangend..

[ Voor 23% gewijzigd door Collaborator op 06-12-2005 10:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De berichten zijn ook heel wisselend..beetje speculeren is toch leuk ? :) Ik verwacht dat de Rev. het goed gaat doen maar ik hoop gewoon dat het niet qua graphics onder een bepaalde grens komt (verschilt per persoon) Sublieme graphics etc. helpen gewoon (mits de juiste developer..) in de sfeer in met name games als RE4, Prince of Persia, grootse adventures etc. Ik ben JUIST geen graphics whore (ik vind de PSP ook waardeloos bv. en de DS briljant) maar probeer gewoon een beetje tegengas te geven in de discussie :)

[ Voor 18% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht ik hoor niemand over hoe fijn het gewoon is om te Nintendo-en. Sorry ik heb nu WEER een GameCube gekocht nadat ik hem 2x zeer onverstandig had verkocht. Daarna 2x een xbox gehad maar het haalt het gewoon niet, je staart je 10 minuten blind op de graphics en dat is het dan. Nu heb ik net animal crossing op de kop getikt en het voelt gewoon lekker het ziet er grappig uit, ik kwam na 1 dag terug bij Tom Nook en die werd kwaad op me omdat ik te lang gedaan had over een klusje! Ik voelde me gewoon schuldig en nu ben ik zeker wat langer "online" in animal crossing om wat dingetjes te doen. Kijk en die betrokkenheid mis je bij de andere consoles, leuk hoor de hele dag knallen met grafische pracht maar Nintendo moet gewoon verder gaan op zijn eigen weg. Ik kan alvast niet wachten door straks lekker Super Mario World op de Revolution te spelen!! :D

Euh dit is mijn mening en ik respecteer ieders standpunt, just my 2 cents ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat is nu ook iets wat me niet zo interreseert. De backward compatibillity. voor de GC zeker nuttig maar hoe briljant ook, NES en SNES games speel ik wel op de NES, SNES of een emu met goede controller. Ik koop een nieuwe console toch echt voor 95% voo de nieuwe games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:16:
Dat is nu ook iets wat me niet zo interreseert. De backward compatibillity. voor de GC zeker nuttig maar hoe briljant ook, NES en SNES games speel ik wel op de NES, SNES of een emu met goede controller. Ik koop een nieuwe console toch echt voor 95% voo de nieuwe games. :)
Tuurlijk de nieuwste games zijn geweldig, alleen voor minimalisten zoals mij is de Revolution de ultimate gadget :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmmmmz. Het grote publiek kijkt nog altijd naar graphics. Helaas. Mja, de controller is deze keer het grote selling point, inclusief nog onbekende features... Weetjewat, ik speculeer gewoon niet meer en wacht het af. November... Nog een jaar ffs!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Het grote publiek zijn juist de niet gamers, alleen zie je die nu nog niet veel gamen omdat ze het niks aan vinden. Reken maar dat die tevoorschijn komen als er iets voor ze is :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Overigens is het volgens mij nog nooit zo geweest dat een console met de beste grfx een consolestrijd heeft gewonnen:

- Sega Mastersystem was krachtiger dan de NES
- Lynx en GameGear lagen lichtjaren voor op de GameBoy (kleur vs z/w!!!)
- Sega Megadrive was krachtiger dan de Snes
- N64 was krachtiger dan de PS1
- Xbox en GC zijn krachtiger dan PS2
- PSP is veel krachtiger dan de DS

Niet dat ik dus vind dat de Revolution maar ruk grfx moet hebben, maar veel gamers hanteren kennelijk een andere standaard dan het hebben van de meest geavanceerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Je hebt helemaal gelijk alleen zou een factor 4 trager wel behoorlijk zijn. :)
Sega Megadrive was krachtiger dan de Snes
Err..no way?... Naja misschien wel maar games op de megadrive vond ik echt altijd veel lelijker. De 4mhz snes cpu was in mhz minder maar volgens mij een stuk beter dan de 7.x mhz megadrive cpu. Daarnaast was de sound chip veel beter dan die van de megadrive.

[ Voor 80% gewijzigd door Max|Burn op 06-12-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:43:
Je hebt helemaal gelijk alleen zou een factor 4 trager wel behoorlijk zijn. :)
De Xbox is bijna 2x keer zo krachtig als de gamecube, en hoeveel mooier is die? niet / nauwelijks.

kleine vergelijking:
en hoeveel meer water heb je nodig om een 2x zo grote kubus te vullen? 4x
Zou dat ook op gaan voor de resolutie van spellen (qua benodigde kracht?)

[ Voor 24% gewijzigd door Collaborator op 06-12-2005 12:09 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel zeker dat ik de revo ga kopen @ launch, ook als de graphics een heel stuk minder zijn.

Nintendo weet hoe ze goede games kunnen maken, en dan mag het grafisch wat minder zijn, het gaat mij om de gameplay. Als het grafisch er mooi uit ziet, maar compleet niet leuk speelt, wat heb je er dan aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:44:
Als het grafisch er mooi uit ziet, maar compleet niet leuk speelt, wat heb je er dan aan....
Niks, maar als het er grafisch niet uitziet, maar het speelt wel leuk dan toch zijn mensen er tegenwoordig snel op uitgekeken. Om het even te overdrijven. Veel mensen vonden Pong een leuk spel om te doen, maar het ziet er natuurlijk niet uit. Ik denk niet dat je mensen daar nog blij mee maakt.

Ik overdrijf nu, maar bij next-gen verwacht ik natuurlijk ook wel een beetje next-gen grfx. Als je niet beter weet dan zijn grfx ok, maar op het moment dat je bij anderen veel mooiere grfx ziet ben je ineens veel minder snel tevreden. Ik kijk liever een film op DVD dan op VHS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Deze vraag zal vast weleens voorbij zijn gekomen,
ben ik ben te lui om heel t topic door te spitten;

ik heb een japanse gamecube, kan ik hier amerikaanse
spellen op afspelen of heb ik zo'n freeloader nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

freeloader of iets in die trant is nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:44:
Ik weet wel zeker dat ik de revo ga kopen @ launch, ook als de graphics een heel stuk minder zijn.

Nintendo weet hoe ze goede games kunnen maken, en dan mag het grafisch wat minder zijn, het gaat mij om de gameplay. Als het grafisch er mooi uit ziet, maar compleet niet leuk speelt, wat heb je er dan aan....
Sluit zich hierbij aan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Dat vind ik dus ook, de xbox 360 is op t moment (naar mijn mening) mooi, maar daar blijft t ook bij, geen vernieuwende games atm, terwijl ik weet dat nintendo dat wel gaat doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
MaxBurn schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:43:
[...]
Err..no way?... Naja misschien wel maar games op de megadrive vond ik echt altijd veel lelijker. De 4mhz snes cpu was in mhz minder maar volgens mij een stuk beter dan de 7.x mhz megadrive cpu. Daarnaast was de sound chip veel beter dan die van de megadrive.
Hou er wel rekening mee dat de Mega Drive al weer 2 jaar en 1 maand ouder was dan de SNES. :)

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

TheEvilCuber schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:25:
Het grote publiek zijn juist de niet gamers, alleen zie je die nu nog niet veel gamen omdat ze het niks aan vinden. Reken maar dat die tevoorschijn komen als er iets voor ze is :)
HEEL goed punt :D

En uiteraard koop ik ook een Rev bij de launch :)

(Kan ik eindelijk Super Metroid spelen...! Mits die bij de downloadservice zit uiteraard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh ja, my wishlist:

Super Metroid, Metroid, Mario Bros reeks, Probotector (Contra) series, Zelda's, Goldeneye, Super Star Wars serie _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:48:
Argh ja, my wishlist:

Super Metroid, Metroid, Mario Bros reeks, Probotector (Contra) series, Zelda's, Goldeneye, Super Star Wars serie _/-\o_
Op die games kan je vrijwel zeker wel rekenen denk ik :D (vooral de first en second party games)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Snik, ik wil Shadowrun op de lijst zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Nu we het toch over retro games hebben, kwam van de week deze 19 minuten lange Zelda 3 remix tegen. Ik vind em zwaar _/-\o_

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:48:
Argh ja, my wishlist:

Ik denk dat je GoldenEye wel van die lijst kan schrappen. Het lijkt me dat daar teveel juridisch gezeik in gaat zitten, omdat Rare nu onderdeel van Microsoft is, en MS het waarschijnlijk niet zo tof gaat vinden dat één van hun onderdelen games voor de concurrent uit gaat geven. Verder kan ik me voorstellen dat EA er ook niet zo gecharmeerd van zal zijn, aangezien Rare met GoldenEye dan in hun vaarwater komt. Rare heeft immers de 007-licentie verkocht aan EA en mag nu dus geen spellen meer maken/uitgeven die hier gebruik van maken.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.