"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik word echt steeds enthousiaster over Nintendo's nieuwe apparaten. De DS begint nu eindelijk echt toffe games te krijgen zoals Kirby, Castlevania, Advance Wars, Mario Kart, etc. Het online gebeuren is gelanceerd. De Micro is stiekem ook nog best wel gaaf. Zit ook best wel markt in die frontjes denk ik, als je kijkt hoeveel lui hun brood mee verdienen met mobiele-telefoon-frontjes. En dan nog de Revolution natuurlijk. Zo'n ontzettend gaaf idee. Een hele nieuwe wijze van besturing. De beste games uit de geschiedenis van de video games downloaden op je Revolution. Rijen developers die Nintendo hebben laten zitten de laatste jaren die niet kunnen ontkennen dat ze enorm enthousiast zijn en spellen willen gaan maken. Ik hoor er zelfs de laatste tijd dispuutsgenootjes van me enthousiast over praten, die een Xbox bij hun telefoon hadden gehad en verder echt 0.0 van games afweten. Als ik dan kijk naar hoe Call of Duty 2 en Kameo speelden, en ook hoe de X360's controller aanvoelde, dan zou ik het geen meerwaarde vinden waar ik een paar honderd euro voor over zou hebben. Tja, wel wat mooier... maar that's it. Wat ben ik toch maar blij dat Nintendo bestaat. Damn... het duurt alleen nog zo lang!
[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 16-11-2005 01:36 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
En als ik dan hoor dat de PS3 ook nog es een vermogen gaat kosten... Nouja, begin ik alsnog te bashen
Nee, ik wacht keurig de Rev af en ik zie daarna wel of er eventueel nog een console bijkomt, net als ik nu een Cube heb en een Xbox voor bepaalde games die op de Cube helaas het ondergeschoven kindje zijn zoals racegames... En dan bedoel ik games als een PGR of een Forza.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Overigens denk ik nog steeds dat Nintendo zijn eigen grootste concurrent is. Ze maken zulke enorm goede games dat andere developers (in dezelfde genres) er eigenlijk niet tegenop kunnen. Hierdoor kan ik me voorstellen dat 3rd parties geen zin hebben om op een Nintendo platform te ontwikkelen. Als er al een beter spel in dat genre is dan is de kans kleiner dat jouw game verkoopt. Nadeel hiervan is dat ze dit voor alle genres dan doortrekken, waardoor er bijna geen 3rd FPS, race of RPG games meer uitkomen. Ik hoop dus dat de Revo dermate aanslaat dat iedereen wel moet developen voor de Revo omdat iedereen er een heeft.
[ Voor 28% gewijzigd door Deddiekoel op 16-11-2005 12:33 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
o dit is de nintendo topicMetroidPrime schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:24:
Twilight Princess is nog steeds het spel waar ik momenteel het meest naar uitkijk, ook al zal ik over 2 weken in het bezit zijn van een 360. Eiji Aonuma had een paar maanden geleden in een interview gezegd dat er 70 uur nodig was om Twilight Princess uit te spelen, in een nieuw interview heeft hij gezegd dat je meer dan 100 uur nodig zal hebben om het spel volledig uit te spelen. Als het spel zelfs ook maar half zo lang is als er beweerd wordt:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:45 . Reden: verkeerde plek ]
Waarom zouden we het anders over Twilight Princess hebben?
Verwijderd
Cup-a-soup time.
Goed idee wat mij betreft. Kinderen raken steeds sneller in aanraking met gewelddadige games/films. Die rating staat er niet voor niets op. Geweld wordt steeds normaler lijkt het wel. Als ik dan zie dat mijn neefje van 11 GTA: San Andreas prachtig vind, dan moet ik toch wel even achter mijn oor krabben. Op die leeftijd hoor je nog geen (virtuele, maar toch realistische) mensen geweldadig om het leven te brengen en hoeren te verkrachten. Dat hoor je pas te spelen, wanneer je oud en wijs genoeg bent om te begrijpen dat dat toch niet echt normaal is. Goed idee van Nintendo imho.
uhm...
Verwijderd
Oh god...Smoonshine schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:15:
Ik lees net op insidegamer.nl dat de Revo een kinderslot gaat krijgen. Games krijgen een rating mee en ouders kunnen dus op de Revo bepalen welke games hun kinderen kunnen spelen.
Ik vind het ook een goed idee, daar niet van. Maar als het nu al irritant is om iedereen de gamecube kiddy te horen noemen... dat wordt straks helemaal een ramp.
Maar aan de andere kant, nintendo is nu wel het eerste bedrijf dat z'n verantwoordelijkheid neemt op dit gebied. Dat zal zeker bij ouders erg positief overkomen denk ik. Die zullen nu allicht eerder geneigd zijn om een revolution dan een ps3 te kopen voor hun kinderen.
[/sarcasme]
Verder heeft naast de 360 ook de ps3 eenzelfde kinderslot.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Sowieso weten kinderen toch altijd wel hun weg te vinden naar wat hun ouders niet willen dat ze zien/spelen/luisteren/kopen/gebruiken, ook al lukt het de ouders het slot te activeren
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Heeft iemand al ervaringen met:
Fire Emblem
Mario Soccer
Mario Baseball
???
Mario Soccer komt binnenkort toch pas uit?
Verwijderd
die controller van de revolution is ook niet bijster orgineel te noemen.
tel daarbij op dat je echt niet lang kan gamen met die controller.
zowel 360 revolution en ps3 gaan betere graphics leveren maar verder echt niks nieuws.
koop gewoon wat je wil hebben.
nintendo zal toch eerder de jeugdige gamers aanspreken dan microsoft.
aangezien zij zoiets als mario nog hebben enzo.
micorsoft heeft geen kiddy games.
ook kameo is geen kinder spel.
sony heeft alles wat en kan net als nitendo elke gamer bevredigen.
games for kids.
ze zijn geen van 3e vernieuwend bezig
Verwijderd
Niet bijster origineelVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:54:
ik vind nintendo ook geen meerwaarde bieden dus kun je wel 360 en ps3 bashen maar nintendo doet ook niks nieuws.

En waarom zou je niet lang kunnen gamen met die controller? Ik neem aan dat er gewoon een goede batterij in zit. Verder is al meermalen gezegd dat hij ongelofelijk gevoelig is (zal ook wel instelbaar zijn, denk ik) dus je hoeft niet meer te bewegen dan dat je met een gewone muis doet en daar heb ik nog nooit iemand over horen klagen.
Spreekt natuurlijk voor zichkoop gewoon wat je wil hebben.
Mwoah, ook MS en PS3 zijn wel vernieuwend bezig, maar dan meer op technisch vlak en MS zet weer wat meer in op een multimediacenter idee. Ook het Live gebeuren is volgens mij wel weer wat geevolueerd. Nintendo is met de nieuwe controller natuurlijk ongelofelijk vernieuwend bezig, daar ze een compleet nieuwe spelervaring neerzettenze zijn geen van 3e vernieuwend bezig
Nee, niet origineel... Noem nog eens een console / platform met een 3D-muis die EN positie EN stand EN afstand t.o.v. het scherm registreerd... Juistdie controller van de revolution is ook niet bijster orgineel te noemen.
En dat je er niet lang mee kan gamen weet nog niemand.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nintendo doet wel degelijk iets nieuws: er bestaat op dit moment geen controller die hetzelfde kan als de controller van de Revolution. De controller is dus wel degelijk vernieuwend. Als je de geschiedenis van controllers bekijkt, zie je dat Nintendo altijd als eerste met iets komt en dat de concurrentie het dan nadoet.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:54:
ik vind nintendo ook geen meerwaarde bieden dus kun je wel 360 en ps3 bashen maar nintendo doet ook niks nieuws.
Verwijderd
Het probleem van deze discussie is dat jij (de niet-nintendo-fans) er van uit gaat dat en/of de controller niet fijn in de hand ligt, en/of hij niet vlekkeloos en vloeiend werkt, en/of er geen "goede" games voor de Revolution uitkomen.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:54:
Terwijl alle Nintendo-fans juist van het tegenovergestelde uit gaan. Het probleem is dat Niemand van Ons hem zelf heeft uitgeprobeert, en dus ook geen spellen heeft gespeeld, en daardoor dus het eigenlijk niet kan weten.
Maar ik zou graag willen melden dat Edge (veelal bekent als het meest kritische en eerlijkste game-blad, en wat Halo als enige van deze generatie een 10 heeft gegeven). Een héél positief 8 pagina tellende hands-on met de controller had. En duidelijk vermelde dat hij in geen geval scherpe randen had en tegen hun verwachting in, juist heel fijn in de hand lag.
Daarnaast wil ik graag melden dat ik hoop dat ALLE consoles succesvol zullen zijn, op hun eigen manier. Concurentie is altijd goed, en betere graphics is ook echt wel belangrijk, maar is het het wel waard?, alle verliezen, alle het steeds moeilijker krijgende sutdio's en dat alles vanwege de ontzettend hoge eisen aan graphics, waar ontzettend veel geld heen gaat, en dan zeg ik NEE.
Ik ben iig zeer geinteresseerd en als de Rev inderdaad goedkoper wordt dan de concurrentie, hij moet dus haast wel 250 of minder gaan kosten, dan is de kans groot dat ik een poging zal wagen
[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 16-11-2005 19:25 ]
Verwijderd
Het lijkt mij dat we wel kunnen afleiden dat hij tussen de 149-199 in de verkoop gaat. zeggen dat je console veel goedkoper is en hem dan voor 50 minder verkopen is een beetje lame nietOscar Mopperkont schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:23:
Of hij wel of niet vooruitstrevend is vind ik eigenlijk los staan van de vraag of het ook daadwerkelijk werkt en/of er goede games voor uit komen. De insteek en de poging vind ik zeker zeer vooruitstrevend en biedt een potentiele meerwaarde. Of de poging ook daadwerkelijk zal slagen zal afhangen van het feit of het daadwerkelijk goed werkt, of het ook fijn werkt en of er games voor komen en als belangrijkste natuurlijk of de consument het wil kopen.
Ik ben iig zeer geinteresseerd en als de Rev inderdaad goedkoper wordt dan de concurrentie, hij moet dus haast wel 250 of minder gaan kosten, dan is de kans groot dat ik een poging zal wagen
Ik vind van niet. En sowiso moet je niet vergelijken met de core package van de 360, daar heb je echt geen bil aan. de premium van 400 euro lijkt me wat eerlijker.Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:37:
[...]
Het lijkt mij dat we wel kunnen afleiden dat hij tussen de 149-199 in de verkoop gaat. zeggen dat je console veel goedkoper is en hem dan voor 50 minder verkopen is een beetje lame niet.
Revo voor 250 lijkt me echt de bom
This space is occupied
Hoeveel was de release-prijs van de NGC dan precies? (Indien iemand PS2 & XBOX weet is dat ook wel leukTheEvilCuber schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:43:
[...]
Ik vind van niet. En sowiso moet je niet vergelijken met de core package van de 360, daar heb je echt geen bil aan. de premium van 400 euro lijkt me wat eerlijker.
Revo voor 250 lijkt me echt de bom, voor 299 haal ik hem ook nog wel (daarboven ook, maar dan niet van harte
)
20*350ZO45°
N64 was 499 gulden, na 2 maanden al 399.
SuperNES was 299 met Mario World en 199 kaal.
Nes Action Kit was 299 met Mario Zapper en Eendenjacht. Daar was de kale versie ook 199 gulden iirc.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Hirofumi Matsuoka, leider van het team achter de Wario Ware spellen heeft in een interview met Gpara.com bevestigd dat zijn team momenteel werkt aan een spel voor de Nintendo Revolution.
Bronnen: insidegamer.nlMasahiro Sakurai heeft de leiding over de Nintendo Revolution-versie van Super Smash Brothers, zo blijkt uit een recent artikel uit de laatste editie van het Japanse magazine Famitsu. Sukarai zou twee jaar geleden Nintendo hebben verlaten om zijn eigen ontwikkelstudio op te starten. Blijkbaar is Sukarai nog steeds niet helemaal weg bij Nintendo.
Sukarai is eerder verantwoordelijk geweest voor Super Smash Brothers, Super Smash Brothers Melee, een aantal Kirby-spellen en Meteos. Beeldmateriaal van Super Smash Brothers op de Revolution is nog steeds niet vrijgegeven.
Toch weer leuk om te lezen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Beeldmateriaal van Super Smash Brothers op de Revolution is nog steeds niet vrijgegeven.Beeldmateriaal van welke Revolution game dan ook is nog steeds niet vrijgegeven.
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 17-11-2005 18:06 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik denk dat ergens rond januari wel een berg beeld materiaal vrijgegeven zal worden. (meestal barst de bom al een paar maanden vóór de E3.Vanitas schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:37:
En dat zal jammergenoeg ook nog wel ff zo blijven
This space is occupied
Ik heb net Metroid Prime 2: Echoes uitgespeeld, maar man, wat een gave game weer
Nadat ik in de zomer Metroid Prime 1 had uitgespeeld meteen deze game gehaald, maar er heel lang niks mee gedaan. Afgelopen maandag zag ik m weer liggen en dacht: mwoah zullen we het dan maar weer gaan doen? En toen kon ik niet meer stoppen:P. Ik deed er btw 16 uur en 20 minuten over

En nu wachten op de revo en Metroid Prime 3
Mocht iemand em aanschaffen, laat dan aub even weten of de Digital AV out poort er nog op zit aan de achterkant.
Oei, ik hoor iets nieuws, zit die dan niet op iedere cube? Waarom zit dat ding er eigenlijk op, en voor welke kabel? (Het antwoord zal vast hier wel ergens op het forum staan, maar kan 'm niet vinden.)Schweino schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:27:
Morgen is de witte cube te koop \o/
Mocht iemand em aanschaffen, laat dan aub even weten of de Digital AV out poort er nog op zit aan de achterkant.
20*350ZO45°
En nee die poort zit er sinds een jaar niet meer op. Ook niet op een US cube ofzo. Nintendo heeft besloten om die poort eraf te laten dus.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Hm, Bart Smit is leuk bezig de laatste tijd.Blaatschaap11 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:59:
Pikmin 2 voor 20 euro bij de Bart Smit meegenomen!
Las vandaag ook over Twilight Princess dat het spel het grootste budget heeft dat Nintendo ooit aan een spel heeft besteed. Ook het team dat er aan werkt is groter dan bij elk ander Nintendo-spel.
Volgens mij als men hier later op terugkijkt wordt Nintendo echt voor gek verklaard. Zo veel tijd en geld steken in een gigantisch spel voor een console die over een paar maanden uit de handel wordt genomen. Zelfs nog een half jaar uitstellen om het helemaal te perfectioneren. Zodat, met een beetje pech, zowel de xbox360 als de ps3 rond de releasedatum al in de winkels liggen. De kans dat ze er meer gamecube's door gaan verkopen is dus bijna nihil. Ik denk dat we dit echt moeten zien als een afscheidskadootje voor alle trouwe gamecube-fans.
Verwijderd
Mijn buurman heeft een witte-Cube met Super Mario Soccer gekocht vanavond, er zit geen Digital-AV op, en Soccer ruled tot nu toe best wel, zou nog wel eens leuker dan SSBM wordt in multiplayer (melee viel mij erg tegen, speel nog steeds de originele), maar daar laat ik jullie nog wat van weten wanneer(/als) ik wat vrienden heb ingemaaktSchweino schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:27:
Morgen is de witte cube te koop \o/
Volgens mij gaat Nintendo dat als HÉT spel voor de 'retro'-revolution-controller marketen. Dus dan heb je en 20 miljoen installed base, en goede launchgame. Bovendien zou dit de laatste Zelda worden zoals we hem nu kennen, lijkt mij dat ze hem gewoon heel goed gaan maken, om dit Zelda-tijdperk goed af te sluiten.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 23:06:
[...]
Hm, Bart Smit is leuk bezig de laatste tijd.Die moet ik ook nog steeds hebben! Ik weet niet wanneer ik alle spellen moet gaan spelen die ik deze maand al heb gekocht en nog ga kopen.
Las vandaag ook over Twilight Princess dat het spel het grootste budget heeft dat Nintendo ooit aan een spel heeft besteed. Ook het team dat er aan werkt is groter dan bij elk ander Nintendo-spel.![]()
Volgens mij als men hier later op terugkijkt wordt Nintendo echt voor gek verklaard. Zo veel tijd en geld steken in een gigantisch spel voor een console die over een paar maanden uit de handel wordt genomen. Zelfs nog een half jaar uitstellen om het helemaal te perfectioneren. Zodat, met een beetje pech, zowel de xbox360 als de ps3 rond de releasedatum al in de winkels liggen. De kans dat ze er meer gamecube's door gaan verkopen is dus bijna nihil. Ik denk dat we dit echt moeten zien als een afscheidskadootje voor alle trouwe gamecube-fans.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 02:04 ]
Ik gok er ook op dat ze Zelda voor een leuk prijsje bij een Revolution doen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 02:01:
Volgens mij gaat Nintendo dat als HÉT spel voor de 'retro'-revolution-controller marketen. Dus dan heb je en 20 miljoen installed base, en goede launchgame. Bovendien zou dit de laatste Zelda worden zoals we hem nu kennen, lijkt mij dat ze hem gewoon heel goed gaan maken, om dit Zelda-tijdperk goed af te sluiten.
Ben iig erg benieuwd naar de game
Nope, die poort is voor zowel de Gamecube Digital kabel (alleen voor Japanse TVs) als ook voor de Gamecube Component kabel. Je hebt er wel wat aan met een PAL cube, aangezien je met een freeloader (of modchip) gewoon USA en Japanse spellen kan spelen in progressive scan (480p) als je de gamecube aansluit met een component kabel op een TV die 480p ondersteunt.schnumi schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:38:
Die poort is er voor de digitale cube kabel alleen heb je daar niks aan bij een PAL cube.
En nee die poort zit er sinds een jaar niet meer op. Ook niet op een US cube ofzo. Nintendo heeft besloten om die poort eraf te laten dus.
Zo speel ik al jaren namelijk. Ik heb een PAL gamecube met een chip er in en heb alleen maar (originele) NTSC spellen die ik in 480p speel.
De Digital AV poort is er anderhalf jaar geleden door Nintendo afgehaald (zie http://www.nintendo.com/c...amecube/component_faq.jsp) om productiekosten te besparen. Dit was vrijwel direct merkbaar bij de NTSC consoles, maar tot nu toe nog niet bij de PAL consoles, de laatste versie van de PAL gamecube (RE4 versie) had namelijk nog de digital AV out. Ook de losse zilveren gamecubes en de mario kart edities hebben 'em nog gewoon.
Vandaar dat ik me afvroeg of 'ie op deze witte nog wel zit.... Blijkbaar niet dus volgens Gulpen Revenge.... Helaas, want dan hoef ik 'em niet...
*Update -> piccie ter bevestiging: http://img375.imageshack.us/img375/333/whitecube37sn.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Schweino op 18-11-2005 13:48 ]
Iemand intresse in Mario Soccer ? (hoe het ook heet?) voor 47euro mag je hem overnemen. (45euro de game +2euro verzend). Graag even een mailtje, zit profiel.
Vind de witte cube wel mooi eigenlijk
Aan je piccie te zien zit die ene poort op een andere plek dan ie normaal zitSchweino schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:11:
[...]
*Update -> piccie ter bevestiging: http://img375.imageshack.us/img375/333/whitecube37sn.jpg
20*350ZO45°
Nee hoor, dit is dezelfde plek als waar de poort op de NTSC revisie C gamecube zit, zie http://www.qoobchip.com/images/diagrams/qoob_pro_gc_c.jpgRichard schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:47:
[...]
Aan je piccie te zien zit die ene poort op een andere plek dan ie normaal zithet is dus een heel ander ontworpen revisie-plankje in de cube.
Ik denk dat er een heel groot Revolution logo op de verpakking komt te staan, met daarboven in kleine letters de tekst "Also playable on". Het zou me ook niet verbazen als de productie van GameCube consoles een tijdje voor de lancering van Zelda wordt stilgelegd. Zelda is een spel dat consoles verkoopt en als er een tekort aan GameCube consoles is, dan zou dat gebruikt kunnen worden om meer units van de Revolution te verkopen. Het zou een risicovolle zet zijn, maar als het werkt zou het erg goed kunnen uitpakken.Xrenity schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:47:
[...]
Ik gok er ook op dat ze Zelda voor een leuk prijsje bij een Revolution doen.
Ben iig erg benieuwd naar de game
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
bronFor this second we can all breathe a sigh of reliefe. Nintendo Company Limited gave an update on a few titles that they are working on. When it came time to talk Twilight Princess, no mention or hint of a delay was given. While I would still like a flat out confirmation of a release date, and assurance that there will be no further delays, this news comes as good news.
Some new information was released about Twilight Princess for us hungry Zelda fans. Twlight Princess has the largest budget of ANY Zelda game ever, and incidentally it also has the largest development team. This team was given the go ahead to use gameplay and story elements in Twilight Princess that were marked for future entries in the series. On top of all that, Nintendo is hard at work doing TONS of motion capture for Twilight Princess. It was said that any of the animations you saw in the Twilight Princess demo will not be present in the final product.
Man Nintendo, you are really going all out on this Zelda! Looks like the GameCube is going out with a big bang instead of a whimper. Miyamoto said this would be the last Zelda game as we know it, and it looks like they are throwing everything in possible to make it the best.
Reggie Speaks about Zelda Movie
bronJust after The Hylia did a feature on the possibility of a Zelda film, Reggie Fils-Aime spoke to Club Nintendo, a Mexican publication equivalent to Nintendo Power, about the Big N's plans for their franchises on the silver screen. Plans that include The Legend of Zelda, and the production apparently will be handled by Nintendo itself.
Reggie said that Nintendo plans to produce an adaptation of the Metroid franchise for the silver screen, although he gave no other details as to the production schedule, budget or cast and crew. Reggie followed up by saying the Zelda series would be next in line, and then possibly another Mario feature film. Although this information was featured in Club Nintendo, Mexico and Europe are traditionally behind in gaming news, so one might think the information is sketchy. However, the subscriber area of the Club Nintendo site (Mexico's official Nintendo site) has a video of the interview with Reggie and a transcript as well, which leads one to believe this is legit.
Hopefully sometime soon, possibly at E3, Nintendo will elaborate on these projects and give us more details. It should also be assumed that Nintendo legally took back the rights from John Woo's production company for the Metroid franchise, since John Woo's company had purchased the rights to bring Metroid to the silver screen nearly a year ago. Most fans should probably be happy that if there is going to be a Zelda movie, it is Nintendo that will be handling it. But Final Fantasy fans will be quick to point out that the creator of Final Fantasy, Hironobu Sakagutchi, headed up Final Fantasy: The Spirits Within and it still did poorly. Others believe the Metroid movie is to counter the upcoming Halo production, which is being headed up by Academy-Award winning director Peter Jackson. Perhaps a movie war is brewing between the video game giants?
Verwijderd
Ik hoop het niet, moet ik hem 2x kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:59:
Misschien brengen ze wel een GC en Revo editie uit.
Maar ik denk eigenlijk dat het toch gewoon een gamecube-spel zal worden zonder extra features op de revolution. Gewoon om eigenwijs te zijn, of om hun "gameplay over technology" standpunt nog eens kracht bij te zetten, of uit nostalgie naar de dagen dat de snes met de DKC-serie nog aardig kon concurreren met de Playstation. Ik zou het een beetje te bizar vinden om de revolution te lanceren met een gamecube spel. Natuurlijk kun je het ook op je revolution spelen, maar ik denk niet dat ze daar overdreven veel aandacht aan zullen besteden. Hoedanook wordt het een uitgebreid hoofdstuk in het "bizarre momenten in de geschiedenis van nintendo" verhaal.
Juist, beetje net als nu met Halo en Halo 2 op de Xbox360. Misschien kan je ook wel een revo control scheme enablen ofzo, kiezen voor standaard of RevoIk heb eigenlijk wel een stil vermoeden dat ze ervoor gaan zorgen dat Zelda mooier op een revo draait dan op een GC. Denk bv aan gedetailleerdere textures en modellen oid. Of ondersteuning voor mooiere lichteffecten en schaduwen oid. Het zou best kunnen dat ze de engine aanpassen om detail weg te mikken als het op een GC draait en dat juist te enablen op een revo. Enige hiaat in dit verhaal is denk ik dat een GC disc dat allemaal waarschijnlijk niet kwijt kan en het lijkt me heel raar om tijdens een Zelda spel van disc te moeten wisselen.
uhm...
Verwijderd
Ik heb hem gisteren gewoon gekocht bij de Dixons. Het is wel een aardig spel, maar niet echt super. Verder lijkt het heel veel op Sega Soccer Slam.Smoonshine schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:44:
Balen dat GCshop Mario Smash Football nog niet binnen heeft. Die zou toch gisteren uitkomen? Ik had me wel verheugd op een potje voetballen met Mario. Lijkt me echt geweldig dat spel.
Ik heb overal gezocht naar mario baseball, maar dat kan ik echt nergens vinden terwijl die vorige week al zou zijn uitgebracht.
Verwijderd
This week's question: Do we know everything there is to know about Revolution? And on a related note, when will you reveal the final pieces of the puzzle?
George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America: No, we have not entirely pulled back the curtain on Revolution just yet. There are lots of exciting details about its capabilities and the unique gameplay you'll experience on it that we're keeping under wraps -- for now. We know you're very anxious to learn the full potential of the system, and soon we'll be able to share more with you!
Keeping some Revolution cards close to our chest is a strategic decision on Nintendo's part. Every Nintendo console launch in the past has been shrouded in some level of secrecy due to Nintendo's desire to innovate and provide new gaming features and technology. With Revolution, this could be the most innovative product Nintendo has ever created in the history of the company. So even though we've already shown you the basics on Revolution, you can be sure that there are still a few more surprises we're holding for a later date.
When? You'll slowly begin to know more as we enter 2006 and as the year unfolds, and especially at E3, you'll be immersed in Revolution news.
We'll be eager to hear what you have to say and think you'll be pleased with what's in store around the corner!
Mario Baseball hebben ze dan bij Gcshop.nl al wel binnen. Ook nog voor een zacht prijsje.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 13:48:
[...]
Ik heb hem gisteren gewoon gekocht bij de Dixons. Het is wel een aardig spel, maar niet echt super. Verder lijkt het heel veel op Sega Soccer Slam.
Ik heb overal gezocht naar mario baseball, maar dat kan ik echt nergens vinden terwijl die vorige week al zou zijn uitgebracht.
uhm...
Nu alleen nog wachten tot de dansmatten ook los gaan verkopen, want we hebben toch echt een tweede nodig. M'n vrouw en ik willen elkaar graag inmaken (als het op DDR aankomt)
Liege, liege, liegebeest!
Verwijderd
Je kan ze telefonisch bestellen bij de technische dienst van Nintendo. 030-6097166 (9.00 -17.00 uur)cailin_coilleach schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 15:38:
Nu alleen nog wachten tot de dansmatten ook los gaan verkopen, want we hebben toch echt een tweede nodig. M'n vrouw en ik willen elkaar graag inmaken (als het op DDR aankomt)
Ongeveer 40 euro per mat geloof ik... + verzendkosten, volgens mij doen ze alleen versturen per rembours bij die technische dienst... dus dat is ook weer een hele smak geld. Maar als je echt graag een 2e mat wilt hebben kan het dus wel.
Verwijderd
Fout.MaxBurn schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:02:
Jammer dat er geen andere DDR games voor de GC zijn. Anders had je andere matjes kunnen gebruiken
Even gezocht...
Nedgame heeft hem, voor 29,99. Niet slecht opzich. Als je interesse hebt zou ik even langs een boekhandel lopen en het nederlandse blad N-Gamer bekijken voor de MC Groove Dance Craze review.
[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 20-11-2005 12:53 ]
Verwijderd
Tsja... dat weet ik natuurlijk ook niet. Ik heb verder weinig interesse in DDR-spellen. Probeer alleen maar te helpen omdat ik het toevallig in n-gamer had gelezen.MaxBurn schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:49:
Zijn ze wel compatible dan ( volgens n-gamer wel ja.. )
Verwijderd
Ik heb nu mijn Gamecube aangesloten op mijn TV met een standaard Scart-kabel, via de analoge uitgang van mijn gamecube.
Nu ben ik heel erg benieuwd of ik beter beeld kan krijgen dmv een andere kabel.
Mijn vraag is nu wat moet ik kopen. Het schijnt dat er een RGB-Scart kabel is (die hier bij nintendo staat) waardoor je veel betere kleuren en helderder beeld zou krijgen. En ik zag op internet ook s-video kabels voor de Gamecube.
Welke kabel kan ik het beste kopen(s-video/rgb-scart)? hoe weet ik of zo'n rgb-scart kabel wel verschil uitmaakt met wat ik nu heb, en of mijn tv dat wel ondersteund?
Mijn TV heeft geen component maar wel s-video/antenne/scart ingang.
Sinds 1880 ofzo worden de meeste produkten van een handleiding dan wel instructie voorzien.en of mijn tv dat wel ondersteund?
Niet helemaal, want je hebt immers twee benenEn je kan Mario DDR ook met een gewone controller spelen, dus waarschijnlijk vervangt de nintendo-mat gewoon de input van de vierpuntsdruktoets ofzo.
VPDT doet een been, terwijl je andere word gedaan door ABXY, of dat gele klit-geval
Maar besturing met het kastje is natuurlijk geen drol aan! Als je tegen elkaar gaat spelen moet je wel allebei staan stampen
Verwijderd
Ja, maar je kan mij niet wijs maken dat je van elk product wat je in je huis hebt de handleiding hebt bewaard. Iig, ik heb even op internet gezocht en ik schijn inderdaad rgb-scart aansluitingen te hebben. Ik koop dus maar zo'n kabeltje en merk vanzelf wel of ik verschil zie. Wat gebeurt er trouwens als je een rgb-scart kabel in een niet-rgb-scart-scartMaxBurn schreef op maandag 21 november 2005 @ 05:36:
[...]
Sinds 1880 ofzo worden de meeste produkten van een handleiding dan wel instructie voorzien.

Let op als je een RGB-kabel koopt, dat je dan wel een kwalitatief goede koopt (liefst een Nintendo-branded) want anders merk je geen verschil of ga je zelfs achteruit). In het slechtste geval betaal je €35, in het beste geval €10 voor een Nintendo-branded. Even goed rondkijken dus. In Topic Deel 57 is er een paar pagina's over RGB gekletst, misschien dat je daar nog wat nuttige info uit kan halen.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:38:
[...]
Ja, maar je kan mij niet wijs maken dat je van elk product wat je in je huis hebt de handleiding hebt bewaard. Iig, ik heb even op internet gezocht en ik schijn inderdaad rgb-scart aansluitingen te hebben. Ik koop dus maar zo'n kabeltje en merk vanzelf wel of ik verschil zie. Wat gebeurt er trouwens als je een rgb-scart kabel in een niet-rgb-scart-scartaansluiting stopt?
Ik heb een Nintendo-branded RGB gekocht, en ben er erg over te spreken.
20*350ZO45°
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Let wel, de meeste TV's hebben nu 2 a 3 scart aansluitingen waarvan er meestal maar 1 (!) RGB is.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:38:
[...]
ik heb even op internet gezocht en ik schijn inderdaad rgb-scart aansluitingen te hebben.
Dus wat hij nu gehoort heeft is dat Nintendo de Revolution voor rond de 150 dollar wil gaan launchen. Dat zou echt een zeer scherpe prijs zijn.As for Revolution - I think it'll be a very nice 2nd console for a lot of people, especially if (as I heard recently) Nintendo is going to target a sub $150 pricepoint.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Ben ik helemaal met je eens, het idee is heel leuk, maar het is niet zo goed uitgewerkt. Ik hoop dat er een goed vervolg op komt, spel heeft wel potentie.^^0nMe schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:04:
Mario Smash Football vind ik toch wel behoorlijk tegenvallen. Ik ben een zeer grote van alle Mario franchises, van de sport versies waren tennis, baseball en golf nog best goed gelukt, maar de voetbal versie lijkt door een totaal andere team en met een totaal andere opzet gemaakt te zijn. Waar de eerdere versies nog uit een 'sim-core' bestaan met daaromheen een dosis arcade elementen (vooral baseball is goed uitgewerkt), heeft Mario Smash Football eigenlijk helemaal niks met voetbal te maken. Geen 11 tegen 11, geen taktieken, geen formaties, geen steekballetjes, 1-2, enz enz. Helaas hebben ze gekozen om het te baseren op een straatvoetbalachtige variant (5-5?), dan vond ik het oude A League Soccer op de SNES (!) toch een stuk beter uitgewerkt...
Nou, kom maar op met dat ding voor $150, dat wordt duidelijk een EU release van €150,- Dan even een poosje wachten en dan kun je 'm voor €150 krijgen met een leuke launch-titel inbegrepen.schnumi schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:04:
Overigens hier het laatste nieuws over de Revolution van mijn persoon bij THQ.
[...]
Dus wat hij nu gehoort heeft is dat Nintendo de Revolution voor rond de 150 dollar wil gaan launchen. Dat zou echt een zeer scherpe prijs zijn.
* Richard heeft net een blauwe maandag (1,5 maand ofzo) een NGC schaam.
20*350ZO45°
Verwijderd
Wel wel wel, na alle negatieve verhalen hier had ik toch al spijt van die bestelling, dus dit komt eigenlijk best goed uit.Geachte meneer, mevrouw,
Het GameCube spel Star Fox Assault welke u bij ons heeft besteld is helaas niet
meer leverbaar. Hierdoor hebben wij uw bestelling jammer genoeg moeten
annuleren. Onze excuses voor het ongemak.
Nou daar geloof ik echt niks van. Ik weet dat ze onder de prijs van de XB360 en PS3 zitten. Maar zo ver, dat geloof ik niet. Eerder rond de 250 euro lijkt me.schnumi schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:04:
[...]
Dus wat hij nu gehoort heeft is dat Nintendo de Revolution voor rond de 150 dollar wil gaan launchen. Dat zou echt een zeer scherpe prijs zijn.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
OMFG heiligschenner!Misschien probeer ik binnenkort lylatwars nog eens een keertje om te kijken of dat spel echt zo slecht is als ik me herinner.
[ Voor 76% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 08:32 ]
Ik heb dat mailtje dus ook gekregen (mijn hele bestelling was ge-anulleerd, er was helemaal niets meer leverbaar). Heb dus een mailtje terug gestuurd dat ze maar een oplossing zoekenVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:55:
[...]
Wel wel wel, na alle negatieve verhalen hier had ik toch al spijt van die bestelling, dus dit komt eigenlijk best goed uit.Misschien probeer ik binnenkort lylatwars nog eens een keertje om te kijken of dat spel echt zo slecht is als ik me herinner.
20*350ZO45°
Verwijderd
Ik vond het wel meevallen .... de vliegstukken zijn iig onvergetelijk, best wel kick dus. Het is geen hoodstandje, maar ik vind het wel een lekker spel om te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 07:55:
[...]Wel wel wel, na alle negatieve verhalen hier had ik toch al spijt van die bestelling, dus dit komt eigenlijk best goed uit.Misschien probeer ik binnenkort lylatwars nog eens een keertje om te kijken of dat spel echt zo slecht is als ik me herinner.
Fire Emblem is tot nu toe erg leuk, ik heb een uurtje gespeeld en de eerste 3 velden gedaan, lekker turn-based-strategiseren
Sfeertje is goed, graphics beetje mwoah, maar dat hoeft toch niet heel flitsend bij een Turn based game. Het is mijn eerste Fire Emblem, dus wel goed dat ie wat rustig aan begint en je rustig alles uitlegt.Vanavond verder
DEAR GOD...als jullie zo doorgaan dan praat ik hier nooit meer ehehehe. De gameplay had juist diepgang, zou Surrounded toch moeten waarderenIk vind 'm persoonlijk een stuk leuker dan Lylat Wars 64
[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 10:14 ]
GC kent alleen DPLII. Dat gaat gewoon over het analoge stereosignaal dat uit de twee tulpstekkertjes komt. GC kent geen digitale uitgang voor het geluid.Henkje.doc schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:12:
forum en google al gebruikt om te zoeken naar een kabel om mijn Gamecube aan te sluiten op 5.1. Kan iemand mij advies geven over de benodigde kabel? Aan de achterkant van de cube zit een tweede aansluiting naast de normale aansluiting voor beeld/geluid. Neem aan dat deze hiervoor gebruikt wordt? Alvast dank
Waarschijnlijk heb je een cube met digitale video uitgangAan de achterkant van de cube zit een tweede aansluiting naast de normale aansluiting voor beeld/geluid. Neem aan dat deze hiervoor gebruikt wordt?
Maar het spel is in multiplayer- fun toch wel het sterkst. Je hebt in elk potje wel superdrukke momenten, lollige momenten wanneer een mannetje tegen het hek wordt gedrukt en het is redelijk spannend.
Al met al imo geen 60 euro waard, maar wel leuk in de pack met de nieuwe cube.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Hier hadden we het een paar pagina's terug toch ook al over?MaxBurn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 08:31:
OMFG heiligschenner!
Maar okee, ik had het geen slecht spel moeten noemen, want dat is het ook weer niet. Alleen lang niet zo goed als Starwing.
Laten we dan zeggen dat ik binnenkort eens ga kijken of het spel misschien toch nog iets beter is dan in mijn herinneringen.
Hoe bedoel je dat, diepgang? Ik welk opzicht gaat Lylatwars dieper dan Starwing?De gameplay had juist diepgang, zou Surrounded toch moeten waarderen
En SFAssault... tsja, nu maken jullie me toch weer aan het twijfelen. Als ik hem nog een keer in de winkel zie voor 20 euro probeer ik het toch nog wel. Denk ik. Maar online is hij niet meer leverbaar dus daar zijn we snel over uitgepraat.
Verwijderd
Dat geldt ook voor Starwing hoor. Het spel op de makkelijkste route uitspelen is niet zo'n kunst. Maar om het op de moeilijkste route te doen met alle levels op 100% is wel even wat anders.MaxBurn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:29:
Speel het spel a.u.b. eens goed door.Diepgang als in: je kan je blijven verbeteren maar het is simpel in te stappen. (ala mariokart bv.)
Maar zoals gezegd, ik zal Lylatwars ook een eerlijke kans geven. Op de N64 ben ik nu (voor de vijfde keer
Ik verheug me ook nog wel op Battalion Wars. Maar voor de rest heeft de DS duidelijk nintendo's prioriteit de komende maanden ja.Naast de komende online releases op de NDS kijk ik op korte termijn gewoon nergens naar uit.
De controls waren juist strakker dan bij Starwing vanwege de stick en de betere framerate, de tanklevels (met name de eerste met de trein) zijn zeker voor mij de "icing on the cake" en levels zoals die met de mothership zijn GE-WEL-DIG!!. Niet alles is natuurlijk perfect zoals sommige levels die niet ik niet super vond (onderzeëer level), maar het merendeel was toch.. Nintendo waardig.
De level-select vond ik juist heel cool, je moest bepaalde handelingen verrichten - waar juist wat skill en concentratie voor nodig was/is - om in een moeilijkere lijn te komen wat je score weer kon opkrikken.
LylatWars is niet beter dan Starwing, maar juist de perfecte 64bit versie er van. Zelfde gameplay en juist wat extra's om het de edge te geven die een vervolg nodig heeft.
LylatWars for teh win!
Maar ja, das mijn mening dan =P
[ Voor 4% gewijzigd door dialMforMike op 22-11-2005 23:02 ]
You look like I need a drink.
Verwijderd
Lijkt mij idd vrij realistischschnumi schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:04:
[...]
edit:
PS3 to launch at under $400; will ship with media bundle
bronFirst firm indication on pricing emerges from Sony's recently appointed CEO
Sony CEO Howard Stringer has given the clearest indication yet of the company's launch plans for PlayStation 3, stating that the next-gen system will enter the market at between $300 and $400 when it arrives in mid-2006.
Speaking with FORTUNE magazine, Stringer confirmed that the PS3 will initially be sold at a significant loss in order to drive the Blu-Ray next-generation DVD standard out into the marketplace.
His comments confirm speculation that Sony will be subsidising the Blu-Ray hardware for PS3, and should quell fears that the console would enter the market at a very high price point due to the cost of the Blu-Ray drives.
The FORTUNE piece cites mid-2006 as the launch window for PS3 in Japan, with US launch to follow a few months later, but it's not clear whether this is speculation on the part of the magazine, as those dates are not directly attributed to Stringer.
Another element which does directly cite the British-born Sony boss, however, is regarding the media bundle which will ship with the PS3 - with Stringer stating that the console will come with a bundle of games, movies and TV shows.
This move is presumably designed to showcase the advantages of the Blu-Ray format, on which Sony is pinning much of its hope for the next few years - and, indeed, for the next-gen console war, where the use of Blu-Ray gives the PS3 arguably its most significant hardware advantage over the Xbox 360, which uses standard DVD discs.
Some speculation has emerged over whether the content Stringer refers to might ship on a built-in hard drive on the PS3, but the firm has already stated that the console won't ship with an internal hard drive - instead offering users the option of adding one using a 2.5" hard drive bay on the back of the machine.
Stringer's comments come, of course, as Microsoft's Xbox 360 arrives in North America - timing which is undoubtedly entirely deliberate on Sony's part. Microsoft officially backs the HD-DVD standard which competes directly with the Blu-Ray standard, but has not opted to include it in Xbox 360 - however, it has hinted that it may release an updated version of the console with the ability to play back HD-DVD media discs at some point in future.
edit2:
Wi-Fi Mario Kart Zooming
bronAccording to Nintendo, in one week more than 45% of the people who have purchased Mario Kart DS have taken their game online via the free Nintendo Wi-Fi Connection service.
In just one week, more than 112,000 copies of Mario Kart DS have been sold in the US. Of that number more than 52,000 unique system/game pairs have connected to the online service for Wi-Fi multiplayer gaming.
"We are ecstatic with the results, and this definitely sets the standard for future Wi-Fi online gaming," said Beth Lewellyn, Nintendo's senior director of public relations. "Mario Kart should easily be a million seller in its life cycle, and we'd love for everyone with the game to touch the Wi-Fi experience. We've got Animal Crossing just around the corner, and Metroid Prime Hunters next year, with more to come."
Comparatively, Microsoft reported last year that after three weeks on store shelves, just 18 percent of Halo 2 owners had played that game on Xbox Live.
Al met al goed nieuws
Ow,
edit3:
bronCorrection: Fortune’s website has now posted the following: “An earlier version of this story appeared with statements erroneously attributed to Sir Howard Stringer, CEO of Sony Corporation, regarding pricing and availability of the PS3. Stringer has not commented publicly on how much the PS3 is expected to cost, or how soon it will appear in the US after the Japanese launch in spring 2006.”
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 04:04 ]
Ps3 spring release, vertel nog eens zo'n goeieDeddiekoel schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:33:
Ik ben benieuwd wat die Spring release van de PS3 voor invloed heeft op die van de Revo. Ik ga er van uit dat rond die tijd de Revo ook uit zal komen en dus sneller wereldwijd. Ik hoop het wel want anders heeft de X360 gewoon een jaar voorsprong in het westen.
Reken maar dat die echt niet voor de volgende volgende kerst hier uit komt. in tegenstelling to de revo.
This space is occupied
Kromme vergelijkingComparatively, Microsoft reported last year that after three weeks on store shelves, just 18 percent of Halo 2 owners had played that game on Xbox Live.
Ik vind niet dat dat de vergelijking krom maakt. Het is denk ik de belangrijkste reden dat er verschil is. Maar het hangt er vanaf wat je wilt zeggen met de cijfers of de vergelijking daadwerkelijk krom is.Aap schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:38:
Kromme vergelijkingmet mariokart kan je gratis online en met de xbox, moet je toch echt eerst een abbo afsluiten. Als het xbox live ook gratis was, was het natuurlijk veel meer dan 18%
Verwijderd
Ja maar zo is de situatie nu eenmaal. Microsoft biedt een hele uitgebreide online service waar je voor moet betalen en (tot voor kort) ook een creditcard voor moet hebben en een kabeltje moet doortrekken naar je xbox. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.Aap schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:38:
Kromme vergelijkingmet mariokart kan je gratis online en met de xbox, moet je toch echt eerst een abbo afsluiten. Als het xbox live ook gratis was, was het natuurlijk veel meer dan 18%
Nintendo biedt (in ieder geval totnutoe met mariokart) een ongelooflijk beperkte online functie. Maar wel gratis en extreem toegankelijk.
Het is niet meer dan logisch om de services van 2 concurrenten met elkaar te vergelijken, ik snap niet wat daar krom aan is. Ze hebben allebei hun strategie gekozen, dus dan maar gewoon kijken wat populairder is.
Ik wist niet dat Lylatwars zoveel fans had.Aristagon schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:01:
De controls waren juist strakker dan bij Starwing vanwege de stick en de betere framerate, de tanklevels (met name de eerste met de trein) zijn zeker voor mij de "icing on the cake" en levels zoals die met de mothership zijn GE-WEL-DIG!!. Niet alles is natuurlijk perfect zoals sommige levels die niet ik niet super vond (onderzeëer level), maar het merendeel was toch.. Nintendo waardig.
De level-select vond ik juist heel cool, je moest bepaalde handelingen verrichten - waar juist wat skill en concentratie voor nodig was/is - om in een moeilijkere lijn te komen wat je score weer kon opkrikken.
Maar ik ga er voorlopig niks meer over zeggen. Ik merk dat ik me de meeste levels die je noemt helemaal niet meer kan herinneren, het is allemaal erg diep weggezonken blijkbaar. Ik wil het eerst weer gespeeld hebben voordat ik er a. toch nog enthousiast over wordt, of b. het alsnog finaal de grond in stamp.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 21:43 ]
Ik heb een vriendin die binnenkort jarig is en helemaal verzot is op d'r Gamecube
Aangezien de HCC beurs voor de deur staat ga ik maar es op zoek naar een nieuwe titel voor d'r (die prijzen daar stellen toch niks voor). Any suggestions?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.