Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik lees in enkele reviews dat DDR:MM* voor de mensen die geen DDR kennen het goed speelbaar is maar als je DDR al kent schijnt het erg makkelijk te zijn. Nu heb ik dan wel nooit DDR gespeeld maar ik heb zeker wel intresse in DDR:MM maar als hier geen opvolgers nakomen dan ga ik deze game niet halen... Bij de Donkey Konga kwam deel 2 ook vrij snel en een deel3 is er ook geloof ik. En als je een donkey konga uit de US haalt heb je weer allemaal nieuwe liedjes dus je hebt (veel) meer replay waarde. Iemand al iets tegen gekomen over een deel 2 dus :p ?

*DDR:MM Dance Dance Revolution: Mario Mix ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchie! op 06-11-2005 19:37 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ach, ik heb houten vloeren .... en ik denk niet dat mijn buren het allemaal leuk zullen vinden .... laat staan het feit dat na een paar keer goed 'dansen', er even vanuit gaande dat het spel stukjes moet lezen van de schijf tussendoor, het spel wel over zal slaan ;). Leek me wel leuk, maar denk toch niet dat ik in de huiskamer zo ga staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De reden dat ik geen "mediacenter" wil is omdat dingen nogal snel kunnen veranderen. Als ik een alles in 1 apparaat zou hebben en ik wil een upgrade moet ik het meteen helemaal vervangen. Ik heb ook altijd liever losse componenten voor mijn stereo gewild. Het zelfde voor mijn home cinema. Het enige dat we wel aanspreekt is idd zo'n HTPC, maar puur omdat die makkelijk(er) zijn aan te passen (zowel via software als hardware). Bijkomend nadeel van een alles in 1 optie (hieronder valt ook de HTPC) is dat de bediening altijd omslachtiger is dan een dedicated apparaat. Stom voorbeeld hierin is de Freeloader vs de Action Replay. AR kan veel meer, maar als je de Freeloader functionaliteit wilt moet je eerst een paar menus door terwijl je met de freeloader hem boot en meteen de game erin kunt doen (ook al irritant, maar een stuk korter dan met AR).

Kortom net als met de Cube ben ik erg blij dat het gaming only is. Voor blu-ray/HD-DVD koop ik tegen die tijd wel een dedicated apparaat van waarschijnlijk betere kwaliteit! Voorlopig ben ik nog erg blij met mijn Philips DVD/DivX speler.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah windows MCE met remote is niet veel moeilijker te gebruiken dan een dvd speler. Tuurlijk zijn er wat meer opties mjah dat heb je als je alles in 1 apparaat heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hou gewoon van apparaten die meteen doen wat ze moeten (zoals DVD-spelers, consoles). Ik ben ook terug naar Console gaming gegaan omdat ik het beu werd om mijn PC steeds te moeten configgen voor elke game. Ik wil gewoon een game erin knallen en zeker weten dat het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik kreeg net het volgende plaatje toegestuurd:
*klik*

:D

[ Voor 6% gewijzigd door Vanitas op 07-11-2005 18:27 . Reden: Hotlinken werkt blijkbaar niet :( ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Vanitas schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:09:
Ik kreeg net het volgende plaatje toegestuurd:
*klik*

:D
Haha there he goes, one of gods own prototypes! :P

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
He jongens/meiden.

Even een vraag over de rumble van de gamecube controller!!

Weet iemand van jullie of deze rumble een aan/uit is of een in sterkte instelbare rumble??

Alvast bedankt!

Pc: Geen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Rudy_X schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:20:
He jongens/meiden.

Even een vraag over de rumble van de gamecube controller!!

Weet iemand van jullie of deze rumble een aan/uit is of een in sterkte instelbare rumble??

Alvast bedankt!
Net als bij de xbox en ps2 is de rumble functie van de officiele gamecube controller alleen via software uit te zetten en is de sterke niet instelbaar. De wavebird heeft zelfs helemaal geen rumble functie.

Als je een instelbare rumble mogelijkheid wil heben zou ik eens bij de 3rd party controllers rondzoeken, voornamelijk de draadloze varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resident Evil 4 net gekocht voor 30 euro bij Bart Smit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:50:
Resident Evil 4 net gekocht voor 30 euro bij Bart Smit ;)
Idem bij de Mediamarkt :P en er zeer blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Pop:TTT zat deze week in zowel Gammo als Gamekings. Kan niet wachten op die game!

Al vind ik Gammo maar saai tegenwoordig. Het is leuk vlak voordat je gaat slapen maar voor overdag heb ik 10x liever Gamekings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLC_Twan schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:01:
[...]

Idem bij de Mediamarkt :P en er zeer blij mee!
Ik vind hem nog niet zo heel erg leuk, helaas. Ik vind de controls niet echt lekker, ze hadden van mij de rechter stick ook mogen gebruiken ( om te richten ). Ik zit nu te denken of ik hem misschien beter voor de ps2 had kunnen kopen omdat ik echt gewend ben aan die controller. Maarja, ik ga hem wel verder spelen, misschien is het gewoon ff wennen.

Kan je met de ps2 trouwens wel lopen en schieten?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Nee tuurlijk niet. De gameplay is gewoon hetzelfde, hij schijnt op de PS2 slechter te bedienen te zijn. Ik had er overigens nul problemen mee, het werkt iig 10 keer lekkerder dan de "oude" RE's.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:41:
Nee tuurlijk niet. De gameplay is gewoon hetzelfde, hij schijnt op de PS2 slechter te bedienen te zijn. Ik had er overigens nul problemen mee, het werkt iig 10 keer lekkerder dan de "oude" RE's.
Het is mijn eerste RE dus misschien dat het daardoor komt :P. Maar ik ben nog niet gewend aan het stilstaand schieten. Dan komen er 3 zombies op je af aan de voorkant en aan de achterkant. Dat vind ik dus een beetje lastig, maar went wel hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahandar
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:56:
[...]

Het is mijn eerste RE dus misschien dat het daardoor komt :P. Maar ik ben nog niet gewend aan het stilstaand schieten. Dan komen er 3 zombies op je af aan de voorkant en aan de achterkant. Dat vind ik dus een beetje lastig, maar went wel hopelijk :)
Nou geloof me, dat schieten was in de oudere RE een stuk lastiger! En dat je niet kan rennen en schieten tegelijk maakt voor mij het spel een stuk spannender. Ik vind het gewoon bij een RE spel horen. RE4 vind ik iig de beste tot nu toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zit nu te denken of ik hem misschien beter voor de ps2 had kunnen kopen omdat ik echt gewend ben aan die controller.
Heiligschennis, de game was in eerste instantie helemaal rond de GC gebouwd ! De meeste mensen die ik trouwens ken met multi-console (GC+XB, GC+PS2 of GC+XB+PS2) vinden de GC controller veruit het best. In het algemeen gezien dus.

Het is echt een supergame...dus..ik niet snappen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 08-11-2005 14:45 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Daar hoor ik ook bij :P

Vooral het simpele feit dat de buttons andere vormen hebben. Zo veel herkenbaarder op die manier dan 4 rondjes :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
BLC_Twan schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:13:
[...]

Nou geloof me, dat schieten was in de oudere RE een stuk lastiger! En dat je niet kan rennen en schieten tegelijk maakt voor mij het spel een stuk spannender. Ik vind het gewoon bij een RE spel horen. RE4 vind ik iig de beste tot nu toe :D
Ik vind niet dat je RE4 met de RE van daarvoor kan vergelijken. Tis dat het Resident Evil heet, maar anders was het een heel ander spel geweest.

RE4 is zeker heel goed, maar REmake ook.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Miyamoto talks Revolution

This past weekend saw legendary Nintendo designer Shigeru Miyamoto visit the Nintendo World store in New York for a Nintendogs-related signing event and, as has been reported by many US news sites, his attendance sparked the usual congregating masses of adoring fans - much like his trip to the UK did two years ago.

Afterwards, Miyamoto hit the interview circuit, and his chats have revealed a few tidbits about the design and creation of Nintendo's code-named Revolution console.

In an interview with gaming blog Kotaku, Miyamoto talked about the design of the Revolution, Nintendogs, the DS and also touched on the company's overall attitude towards the games market. Although some comments are very 'on message' and echo Nintendo president Satoru Iwata's recent assertations, his comments are nonetheless very revealing.

He said: "The power of graphics has increased [but] we're finding people are focusing a lot more on the graphics themselves rather than the interactivity of the software. Games have become too complicated for everyone to play. Our challenge is to break down these barriers and make gamnig something that is more streamlined, more simple, and perhaps easier to grasp and easier to play in order to broaden that base." But Miyamoto doesn't necessarily think that big budget, hi-res games are less creative, just that they consume too much time and resources in their creation: "Gradually as the industry begins to focus more and more on these hi-spec graphics I just worry that the games creators themselves are going to have less and less time to focus on the interactivity of the game and bring new elements into gaming." Such fears over this creative block was certainly something that occured to Nintendo when it came to designing the DS, at which point it realised a new interface (the touchscreen) was needed to give games makers a way to open up their creativity and "clear the blockages".

This was something that was extremely important when devising the DS, Nintendogs and the Revolution controller. "In the last several years, even in Nintendo itself, people have been caught up in not creating original content but creating content that will appease the gaming crowd and follows the trends we've seen in gaming over the years. We've moved away from that now and over the past two years our focus has been on creating new experiences, new ideas, and bringing new games to the market," he said. "An important aspect of entertainment is to take something in the real world that interests everyone in the real world and turn that into a form of entertainment. Everyone can relate to owning a pet, or knowing someone who owns a pet." The design of the Revolution controller was certainly found along a similar line of thinking: "We thought the idea was very fun for everyone in the house hold to enjoy. That's where the idea came from." Much more from the Kotaku interview can be found in the excellently podcasted MP3 of the interview here.

Elsewhere, it was while talking to MTV that Miyamoto revealed a few further facts about the design of the Revolution. "It becomes very easy to move and very natural and really intuitive," he explained. "I think a lot more people are going to experience 3-D gaming the way it's meant to be. I've been heavily involved in the creation of the controller almost to the extent that I haven't had enough time to work on software itself." But this doesn't mean games aren't in the works, however: "We have a number of experiments in the works, including a lot ... where you're using motion to control Mario," he explained - the MTV report says 'as he spoke, he repeatedly flicked both hands in the air.' Miyamoto also said that a new version of Smash Brothers was on the way.
Bron: klik

:) dit was toch nog niet gepost :?

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 08-11-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Ik lees net dat Nintendo in Japan gratis Freehand controllers gaat weggeven, zonder interne elektronica, zodat de Japanners alvast aan de nieuwe controller kunnen wennen. Waarom doet Nintendo zoiets niet hier in Nederland? :|

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Omdat japan gewoon de bom is :P

Helaas gaat het al tientallen jaren zo.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:38:
Ik vind hem nog niet zo heel erg leuk, helaas. Ik vind de controls niet echt lekker, ze hadden van mij de rechter stick ook mogen gebruiken ( om te richten ). Ik zit nu te denken of ik hem misschien beter voor de ps2 had kunnen kopen omdat ik echt gewend ben aan die controller. Maarja, ik ga hem wel verder spelen, misschien is het gewoon ff wennen.

Kan je met de ps2 trouwens wel lopen en schieten?
Heb beide versies gespeeld en kan je vertellen dat de GC versie betere besturing heeft, voornamelijk door de zwakke analoge stick van de PS2.

Besturing is in het begin gewoon wennen (hee waar kennen we dat van). Komt goed.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb vandaag Dance Dande Revolution: Mario Mix gespeeld, wat een teleurstelling zeg. De muziek bestaat alleen maar uit veel te vrolijke geremixte Nintendo-deuntjes. De gameplay is veel te beperkt, geen mogelijkheid om bijvoorbeeld zelf passen te verzinnen (en dat anderen die bijvoorbeeld na moeten doen), geen mini-games waar de mogelijkheden van de dansmat bij worden benut, de helft van het scherm wordt niet gebruikt in de single player stand, maar er zit maar 1 mat bij het spel, en dan nog de verschrikkelijke achtegrond "clips" wat niets meer is dan een 3D Mario wereld waar mario een beetje staat de wiebelen en af en toe een salto maakt. Het ziet er uit als een kabouter-plop videoclip.

Met zo'n coole dansmat zou je zoveel meer leuke dingen kunnen doen :(

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Woohoo... Ik ben dit jaar weer platinum member bij Club Nintendo in Japan. Ik krijg in 2006 een Revolution controller + calender! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vorig jaar kreeg ik zo'n platina Mario beeldje... Dit jaar is de beloning voor (teveel) geld uitgeven beter! Vraag me wel af wat de gold en silver member (bestaat dat?) krijgen en hoeveel je daarvoor moet kopen. Ik heb toch 30+ cube/gba/ds games geregistreerd...

Edit: Ik lees net dat het geen functionaliteit heeft... Beetje suf cadeau...

[ Voor 12% gewijzigd door ari3 op 08-11-2005 19:42 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Slecht nieuws voor alle niet-XP'ers onder ons die gebruik willen gaan maken van de Nintendo Wi-Fi adapter (een USB tooltje om onder andere online met je DS te kunnen). De adapter zal namelijk alleen maar onder Windows XP naar behoren werken. Al het volk dat met Linux, Mac OS X of oudere een Windows versie werkt zal dus genoodzaakt zijn om op een andere manier online te gaan, bijvoorbeeld via een Wi-Fi hotspot of een draadloze router. Zie de screenshot van het doosje voor het 'bewijs'.
Hmm.

Ik draai dan wel XP maar ken er genoeg die dat niet doen...

EDIT: Van Gamespot:
"One problem that we've encountered a lot, which is somewhat surprising given that we're presumably racing against Nintendo employees and other people in the games industry at this point, is that our opponents have been disconnecting as soon as they realize that it's impossible for them to win. It's conceivable, of course, that network problems are to blame for all of our disconnected opponents, but given the predictable timing of said disconnections (after we win the third consecutive race of four, for example), it seems that poor sportsmanship is more likely the cause. Part of the problem is undoubtedly that Mario Kart DS isn't set up to punish players who disconnect regularly in any way, so when you check out your opponents' stats, you can see how many wins and losses he or she's notched up--but not how many times the person has quit out of a session he or she was losing."
Jammer maar niks aan te doen lijkt me.

[ Voor 47% gewijzigd door Willybubba op 08-11-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
ari3 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:37:
Woohoo... Ik ben dit jaar weer platinum member bij Club Nintendo in Japan. Ik krijg in 2006 een Revolution controller + calender! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vorig jaar kreeg ik zo'n platina Mario beeldje... Dit jaar is de beloning voor (teveel) geld uitgeven beter! Vraag me wel af wat de gold en silver member (bestaat dat?) krijgen en hoeveel je daarvoor moet kopen. Ik heb toch 30+ cube/gba/ds games geregistreerd...

Hij functioneert als een afstandsbediening voor je TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Jammer maar niks aan te doen lijkt me.
Dat is met erg veel games zo, helaas. Zelfs degenen die wel een punishment hebben werken vaak niet zoals je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disconnecten met online games gebeurt best vaak. Dat is bij online PC games ook al, ze pleuren eruit als ze verliezen .... niets aan te doen .... niet Nintendo's fout, ze kunnen wel dingen gaan implementeren, daar niet van .... maar toch .... de fout ligt bij de spelers, die alleen maar doorspelen als ze winnen. Beetje zielig ben je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb er in het DS topic al een mogelijk oplossing voor gepost:
MetroidPrime schreef op woensdag 09 november 2005 @ 01:37:
Een andere oplossing, die ik beter zou vinden, is dat als iemand naar verhouding vaak disconnect als hij achter staat, hij alleen verbinding kan krijgen met andere mensen die dat ook doen. Het moet dan uiteraard ook niet meer mogelijk om verbinding te krijgen met mensen in de buddy list. Je zou dan bijvoorbeeld 10 wedstrijden moeten spelen zonder dat je disconnect, dan leer je het snel genoeg af. Iemand die vaak bij achterstand disconnect, zou dus ineens merken hoe het is om aan de andere kant te staan. Het mooiste aan deze oplossing is dat het server-side geïmplementeerd kan worden. Nintendo zou dit achteraf alsnog kunnen toepassen voor bijvoorbeeld Mario Kart, zonder dat er patches nodig zijn.
De straf die je voor het regelmatig disconnecten bij achterstand krijgy, is dus het opgescheept raken met anderen die dat ook doen. Het idee is dan dat disconnecters zich zelf aan dat gedrag beginnen te irriteren en het daardoor niet meer doen. Mocht dat niet gebeuren, dan is dat niet erg, want ze kunnen toch alleen tegen andere disconnecters spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

grappig idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Totdat je ineens problemen hebt met je modem / internetverbinding of iets in die geest...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:20:
Totdat je ineens problemen hebt met je modem / internetverbinding of iets in die geest...
Juist niet, daar is ook rekening mee gehouden. Er staat dat als je naar verhouding vaak disconnect als je achter staat, je dan pas een straf opgelegd zal krijgen. Als je je regelmatig verbindingsproblemen hebt, dan zal het niet uitmaken of je voor of achter staat, je verbinding raak je toch kwijt. Als je bijvoorbeeld 80% van je races wint, maar 90% van al je disconnects gebeuren als je achter staat, dan klopt er iets niet. Als je echter 90% van al je races verliest, dan is het niet erg als 90% van je disconnects vallen tijdens races waar je achter staat. In bepaalde situaties(100% winst) moet je dan ook een minimum aantal disconnects hanteren, maar verder is het een kwestie van balanceren waar je de grens legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Daar heb je gelijk in. :) Maar een soort van tweede kans zou misschien ook wel goed zijn. Wanneer je je een tijdje braaf gedraagt en je ratio opschroeft mag je dan weer wel tegen normale mensen spelen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Merrick praat opnieuw over Revolution

Opnieuw laat Jim Merrick van NoE zich horen over de Revolution van Nintendo. Lees snel verder voor enkele hele aardige nieuwtjes over de REVO en de zijnen...

Eurogamer hield tijdens Nintendo Europe Summit in Frankfurt een interview met de grote baas van Nintendo of Europe. Hij sprak over de Nintendo DS en de WiFi features, maar over het algemeen was dit al bekend voor de regelmatige bezoeker. Naast de slicke handheld, sprak Merrick ook over de Revolution. Laten we de belangrijkste punten eens opsommen:

# Verschillende third parties hebben aangegeven downloads beschikbaar te gaan stellen in de toekomst van allerlei retrogames die eerder verschenen op de NES, SNES of Nintendo 64. Om welke bedrijven het hier gaat wou hij niet zeggen, maar volgens hem kunnen we die developers makelijk zelf raden.

# Op de vraag wat de kosten zijn voor het downloaden van retrogames had de goede man geen antwoord. "What would you pay for your favourite game of the 16-bit era, say?"

# Volgens Merrick is het mogelijk om met de Revolution naast retrogames ook demo's kan downloaden die na 30 dagen niet meer geldig zijn. Je kunt het dus vergelijken met een trailversie van bepaalde softwareprogramma's.

# Naast playable demo's is het ook mogelijk om muziek en films aan te bieden. Het gaat hier echter niet om allerlei multimedia, maar om gamemuziek en filmpjes van allerlei games.

# Hoewel Jim Merrick al eerder vertelde aan Eurogamer dat hij teleurgesteld zal zijn als de REVO niet playable op de E3 aanwezig is, vroegen de redacteuren van de site dezelfde vraag opnieuw. En ja hoor, hij antwoorde met precies hetzelfde antwoord.

# Echter, hij is er niet zeker van of er alleen gespeeld zal kunnen worden met de 'losse' controller op de E3, of dat er ook add-ons (zoals de joystick) aanwezig zijn.

# De geruchten waren er al een tijdje, maar Merrick bevestigd in het interview met Eurogamer dat Hideo Kojima werkt aan een spel voor de Revolution.

# Jim Merrick vertelt Eurogamer dat de Nintendo DS binnen 14 weken overal ter wereld verkrijgbaar was. Met de Revolution wil Nintendo hét nog sneller en beter doen.

# Er bestaat zelfs een mogelijkheid dat Europa de Revolution als eerste krijgt. Volgens het hoofd van NoE probeert Nintendo steeds meer wereldwijd te kijken. Dat de Revolution dus eerst in Europa of Amerika verschijnt en daarna pas in Japan is mogelijk.

# De Revolution is nog steeds de codenaam van de nieuwe Nintendo console. Op het moment is Nintendo bezig met allerlei patent- en copyrightrechten. "Revolution 360 isn't one of them".

# Iedereen weet ondertussen hoe Mark Rein van Epic Games (Gears of Wars, Xbox360) denkt over de Revolution. Echter, volgens Jim Merrick hoeft niemand hier bezorgd over te zijn. Hij voegt daar verder aan toe dat Rein geen controller in z'n handen heeft gehad, geen developerkit heeft bekeken en dus moet hij volgens Merrick niet praten over iets waar hij geen verstand van heeft.
Mooi nieuws :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Zeker als die hier als eerste in de winkels ligt.
Verder vind ik "Revolution" gewoon perfect, hoop dat ze dit zo laten!!

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:52:
Daar heb je gelijk in. :) Maar een soort van tweede kans zou misschien ook wel goed zijn. Wanneer je je een tijdje braaf gedraagt en je ratio opschroeft mag je dan weer wel tegen normale mensen spelen. :)
Dat staat er toch ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Goed dat Nintendo een beetje richting het Live gebeuren van MS gaat, maar ik vraag me af of zo'n 512mb geheugenkaart wel genoeg opslag biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:19:
Goed dat Nintendo een beetje richting het Live gebeuren van MS gaat, maar ik vraag me af of zo'n 512mb geheugenkaart wel genoeg opslag biedt.
In eerste instantie vast wel denk ik. Zo houden ze het gewoon goedkoop en als je meer wilt kan je zo naar de winkel gaan om een extra sd kaartje te halen.

• MetroidPrime
Even wat interessant Revolution nieuws:
Moving swiftly on, we ask Merrick what the price point for retro games is likely to be. "I have no idea," he says. "What would you pay for your favourite game of the 16-bit era, say?"

We suggest that naughty retro pirates would say "Nothing," since the scamps can download many old games for free, in between supporting drugs and terrorism and porn of course...

"If you want to play on your PC, then sure, but they don't play as well there as they play on a console. And then in the middle of the night there's a knock on your door and the Nintendo police come and take you away," Merrick says. He's chuckling again, thankfully.

"Obviously, that segment of the market will always exist - there's always going to be some sort of piracy. But I think that for many mass market consumers, if it's easy and relatively low cost - 'Oh gosh, I remember that, I love the original Mario Bros, I grew up on that game, a couple of pounds and boy I can download that'" - that would be great."
Next we asked Merrick about Satoru Iwata's recent comments regarding a possible simultaneous launch for the Revolution. Here's the good news: "With DS, we were 14 weeks, which was the tightest Nintendo has ever been with a console launch and that was an achievement. But with Revolution, we expect to do better than that. That certainly is our goal.

"You know, simultaneous - what's 'simultaneous'? The same day, the same time?" Merrick goes on.

"That probably doesn't even make commercial sense. But within a few weeks of one another, sure."

And here's the even better news: Europe might not get left behind for once.

"We're very serious about trying to be a more global company and not follow the stereotypical formula of Japan first, then the US, then Europe some time later," Merrick says. So does that mean the Revolution could be the first console to launch in Europe first?

"Anything's possible. There are no rules that it must be Japan or US first." Hurrah!
Bron

Verwijderd

Hmm misschien wel een slim idee. Ik denk dat er relatief gezien nog veel mensen zijn in europa die niet gamen tov de vs en japan. En ik denk dat europeanen de laatste tijd toch ook wat gevoeliger beginnen te worden voor ''gadgets'' (niet dat de revo een gadget is maar het is wel nieuw en ziet er strak uit). Misschien dat ze hun positie hier zo willen verstevigen. In Japan zal het toch wel goed komen door de controller en de retro games en de US ziet toch liever sports games ala ps3/xbox360.

• wAizz
  • Laatst online: 13-09 13:18
ari3 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:37:

Als je 'm niet wilt, zijn hier wel geïnteresseerden :)

• Vanitas
wAizz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:00:
[...]

Als je 'm niet wilt, zijn hier wel geïnteresseerden :)
Volgens mij heb je die 3 _O_ gemist :P

• Niek.NET
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00
Vanitas schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:18:
[...]

Volgens mij heb je die 3 _O_ gemist :P
Volgens mij heb jij de edit gemist ;)

• Vanitas
Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/2018/zeldawars1rc.jpg
Hijs mooi. _O_
Niek.NET schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:53:
[...]
Volgens mij heb jij de edit gemist ;)
Hmm, ja idd.
* Vanitas zegt al niks meer, en leest de volgende keer beter. :P

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zulke extreem grote pics zijn wel een beetje TE hoor..
Nu is ie maar 230kB maar goed...

[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 10-11-2005 19:03 ]

• Vanitas
Ach, [plain][img=600][/][/]does the trick. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 10-11-2005 20:30 ]

• Deddiekoel
Het zou best wel eens kunnen dat Nintendo uitgaat van bijvoorbeelde X360 release voor de release van de Revo. Als de X360 zijn voorganger achterna gaat in Japan en dus niet verkoopt kan ik me best voorstellen dat ze niet perse eerst in Japan hem uit zullen brengen. Ik denk sowieso wel dat ALS hij eerst in europa of de VS uitkomt hij ook een week later in Japan te koop net als bij de DS.

Overigens hoop ik dat de Revo uiteindelijk als NRS (Nintendo Revolution System) door het leven zal gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:30:
Ach, [plain][img=600][/][/]does the trick. :P
Plaatje is nog steeds 1725x1211 ...

Nintendo Revolutionary System ? :)...tja..geen idee, klinkt corny..als we dan toch bezig zijn met naampjes....noem hem van mijn part de Nintendo Extraordinary Entertainment System :P De NEES.

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Of the threevolution? Om te competen met PS3 en XBOX360. Maar dat willen ze niet, dus zal het wel niet gebeuren ook.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Ze zetten hem lekker in de zeik.

En terecht HD heeft langere laadtijden, op wat voor planeet leeft Nintendo? Dus gaan wij 480p, nou lekker dan het verschil tussen 480p en 720p is enorm op een goede HDTV. Ik kan het weten, ik game er elk weekend op en we hebben van alles gechecked.

Nintendo, Nintendo wat doe je toch?

Aankomende generatie gaan ze weer minder verkopen! Hoe lang zullen ze nog winst maken op de home-consoles?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:42:
[afbeelding]
Hijs mooi. _O_

[...]

Hmm, ja idd.
* Vanitas zegt al niks meer, en leest de volgende keer beter. :P
wat is daar in vredesnaam mooi aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:03:
[...]

Mooi getekend :)

Zou zo concept art kunnen zijn van Miyamoto zelf.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Euh S2S ten eerste gaat het stukje daar niet over (wordt in de zeik genomen? het is een transcript van ze eigen speech..) en ten tweede, ik zal niet zeggen dat het gebrek aan HD een slimme keus is. (maar ook niet per se een domme gezien het feit dat Europa het gigantische percentage van <2% aan HDTV's heeft en dit tegen het einde van deze console cycle echt niet boven de 20-30% zal zitten)

Nintendo is waarschijnlijk de enige die winst gaat draaien op de console divisie de komende 1-2 jaar. Je kan niet zeggen dat de huidige insteek fout is aangezien het tot nu toe aardig lijkt te werken. Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op Xbox en PS2 games met alleen maar beter beeld en geluid.

De Rev zal sowieso wel goedkoper worden. De extra kosten die het media center geneuzel in de PS3 en X360 maakt hoef ik niet. :)
Aankomende generatie gaan ze weer minder verkopen!
En waar baseer je dat op. De PSP zou de DS ook compleet wegvagen volgens PS2 fans :) Minder verkopen betekend overigens niet dat ze het slecht doen. Het gaat om winst maken niet per se om de aantallen. Persoonlijk ben ik niet zo van het wildeweg roepen, wacht nou maar lekker af, we zien wel.

[ Voor 34% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

MaxBurn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:09:
Euh S2S ten eerste gaat het stukje daar niet over (wordt in de zeik genomen? het is een transcript van ze eigen speech..)
Kijk is naar dat plaatje en de tekst er bij? ALs dat niet in de zeik nemen is, dan weet ik het ook niet meer. but can your console levitate? heeheheh

http://cube.ign.com/

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat is gewoon humor, niet in de zeik nemen ? :) Het is gewoon een grapje over het feit dat Reggie een marketing guru is en feitelijk ze oma nog zou kunnen verkopen.

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Oma...

Nu met Touch Controls :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 06:11:
[...]

Plaatje is nog steeds 1725x1211 ...
Ja hehe, maar dan heb je er geen last meer van, ookal gebruik je de oude lay-out nog.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:03:
[...]

Nou ik vond de combi van Zelda TWW + Star Wars heel mooi gedaan...

[ Voor 32% gewijzigd door Vanitas op 11-11-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Vanitas schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:10:
[...]
Ja hehe, maar dan heb je er geen last meer van, ookal gebruik je de oude lay-out nog.
offtopic:
Het gaat niet om de grootte...maar goed, laat maar :)
Britse chiropractors: 'Pas op voor iPod-duim'

Het scala aan RSI gerelateerde klachten is vandaag uitgebreid met een nieuwe kwaal. Na de muisarm en de tenniselleboog is er nu ook de iPod-duim. Dit komt doordat de populaire mp3-speler wordt bediend middels een speciaal soort wieltje.

De Britse vereniging van chiropractors vertelt dat men het gewricht van de duim kan beschadigen door de onnatuurlijke beweging. Ook zouden de chronische klachten zich door kunnen zetten in polsgewricht en elleboog. De dokters suggereren als tip dat men het apparaat met afwisselend de linker- en rechterhand zou moeten bedienen. Uiteraard is het dan, bij zeer intensief gebruik, mogelijk dat men de aandoening aan beide handen krijgt.
Waarom post ik dit hier? Omdat dit niet klopt! jaaaren geleden heette dit namelijk al de Nintendo Duim ! (Het steeds omhoog en omlaag drukken van de vierpuntsdruktoets geeft namelijk dezelfde beweging ;))
Nintendo thumb

A repetitive stress injury (RSI) to the thumb due to excessive video game playing. It causes a swelling at the base of the thumb. Coined in the 1990s, this malady also affects people who use their thumbs to punch digits into cellphones and other handheld devices.
http://www.google.nl/sear...o+thumb&btnG=Zoeken&meta=

Grappig trouwens, een van de hits meld ook het einde van de Nintendo Duim i.v.m. de besturing van de Revolution :)

[ Voor 84% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

In Topic Deel 57 Is er nog een discussie geweest over RGB kabels v.s. Composite. Veel mensen waren het er over eens dat de originele Nintendo RGB toch wel de beste kwaliteit leverde, echter dat de normale prijs gewoon absurt is. Prijzen van €10 of minder werden pas gezien tot reeel om over te gaan tot aankoop.

Gisteren dus even in Rotterdam wezen winkelen. Er ligt er nog 1 voor €10 @ FRS Rotterdam op de lijnbaan (je weet wel met 2 roltrappen de kelder in), even in de vitrine kijken en even een medewerker van FRS aanschieten of ze 'm eruit willen halen.

Moet je voor de grap vragen of ze toevallig geen "mooier" doosje hebben dan die in de virtrine staat, dan worden ze denk ik helemaal gek.

Gisteren pakte ik er dus 1 uit de winkel van de rommeltafel:

Meisje: "Kan ik je helpen"?
Ik: "Ja, deze kabel, je hebt vast en zeker wel een fatsoenlijker doosje voor me"?
Meisje: "Ik ga even achter kijken, die kabels liggen toch achter (ze kijkt naar collega)"
Meisje: "(komt terug uit de deur) Nee, ik heb alleen deze nog, maar dat het doosje gaar is maakt toch niet uit, dat doosje gooi je toch weg?"
Ik: "Nee, die bewaar ik"
Meisje: "Tjonge jonge je spaart toch geen doosjes" 8)7 :O }:O

Ik hoop dat jullie tweakers mij beter begrijpen, als ik zegdat ik al mijn boxed nintendo-stuff bovenop een kast zet als een soort van "display" gewoon om de zaak wat op te fleuren in mijn computerhol.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Richard schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:08:
In [url=Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 57]Topic
Ik hoop dat jullie tweakers mij beter begrijpen, als ik zegdat ik al mijn boxed nintendo-stuff bovenop een kast zet als een soort van "display" gewoon om de zaak wat op te fleuren in mijn computerhol.
Stomme doos :z
Ik heb ook mijn memory card, controller en kabel doosjes mooi gestapeld staan :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zag gister Fire Emblem in de winkels staan.. iemand al ervaring mee voor GC? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Fire Emblem heb ik even op de GBA gespeeld en is toch wel erg leuk. FE op de Cube lijkt me dan ook wel wat maar op een of andere manier is het geen must have voor me. Ik denk dat ik deze in budget bak ga scoren.

Ik ben trouwens opgehouden met dozen sparen. Vriendin werd er helemaal gek van en ik verkoop toch bijna nooit meer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Deddiekoel schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:34:
Fire Emblem heb ik even op de GBA gespeeld en is toch wel erg leuk. FE op de Cube lijkt me dan ook wel wat maar op een of andere manier is het geen must have voor me. Ik denk dat ik deze in budget bak ga scoren.

Ik ben trouwens opgehouden met dozen sparen. Vriendin werd er helemaal gek van en ik verkoop toch bijna nooit meer iets.
Hey, dat herken ik ;) Ik vind je verdere commentaar over dat verkopen inderdaad een reden om dozen te bewaren. Bij verkoop is het toch een stuk meer waard, maar bijvoorbeeld een geile A4 doos van lylat wars of bijvoorbeeld lufia is natuurlijk wel mooi op de kast.

[ Voor 6% gewijzigd door Richard op 14-11-2005 12:51 . Reden: Plaatje verwijderd, host was plaatje opeens kwijt ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

iemand enig idee wat dit precies is??

http://www.nl.bol.com/is-...04000009742&Section=GAMES

kwam het tegen, maar staat voor de rest weinig bij, volgens de user comments die er staan zou het extra banen en al unlocken, via google kon ik niet veel vinden.

t zou dus gaan om een soort uitbredings of cheat disc voor mario kart double dash

//edit:

laat maar een of andere cheat disk speciaal voor mariokart double dash (niet officieel volgens mij)

[ Voor 11% gewijzigd door mokumouse op 14-11-2005 18:40 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ben wel benieuwd moet ik zeggen. Zou niet gek zijn als er wat meer banen in MK zouden zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Oscar Mopperkont schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:45:
Ik ben wel benieuwd moet ik zeggen. Zou niet gek zijn als er wat meer banen in MK zouden zitten :)
hahaha mja dat heb ik dus ook, aangezien ik nog steeds van mening ben dat het een van de beste multiplayer spellen is. speel het nog steeds wekelijks met vrienden.

ben er in ieder geval achtergekomen dat het van de zelfde toko is als de freeloader etc. en dat het voor meerdere games is (mario part 4, mario party 5, mario golf).

voor de geintresserden een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://us.codejunkies.com/images/US_product_images/big/UC_mario_dd_packshot_large.jpg

kan echter niet vinden wat er precies word unlocked etc. t zijn allemaal summiere omschrijvingen van webshops of het is allemaal in het zweeds/fins/deens/frans en daar ken ik geen koek van bakken.

//edit:

op http://www.codejunkies.com staan meer van dit soort cdtjes voor bepaalde games.

[ Voor 23% gewijzigd door mokumouse op 14-11-2005 18:58 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zou dat ding misschien de dingen "unlocken" die hier genoemd worden:
http://us.codejunkies.com...s=$&r=0&l=1&g=7340587&p=7

Ik zie daar alleen niet extra banen staan. Kan het me haast ook niet voorstellen, anders had dat toch al lang bekend geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

Oscar Mopperkont schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:57:
Zou dat ding misschien de dingen "unlocken" die hier genoemd worden:
http://us.codejunkies.com...s=$&r=0&l=1&g=7340587&p=7

Ik zie daar alleen niet extra banen staan. Kan het me haast ook niet voorstellen, anders had dat toch al lang bekend geweest?
Zou me niets verbazen is ook wel vreemd als er opeens extra banen en dus extra content op de disc zou staan...

en wat je al zegt dan zou dat, lijkt me, wel al bekend zijn.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

kwam het tegen, maar staat voor de rest weinig bij, volgens de user comments die er staan zou het extra banen en al unlocken
Voor mensen die niet verder dan de flower cup komen ja... Trust me, er zijn geen extra banen. Ik zou het dan wel weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse

mokumouse

LOLstoel User

MaxBurn schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:04:
[...]
Voor mensen die niet verder dan de flower cup komen ja... Trust me, er zijn geen extra banen. Ik zou het dan wel weten :D
en buiten dat dan zou het zoals oscar al zei al lang bekend moeten wezen ;)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zondag bij Bart Smit & E-plaza Star Fox Assault zien staan op de plank voor €20 spellen, echter stond er netjes onder Star Fox geen prijskaartje, heb het niet gevraagd of ze 'm even wilden scannen aan de kassa. Kijk ik nu op www.bartsmit.com, is ie dus wel gewoon afgesprijst naar €20, normale prijs is €59,- bij menig winkel. Is deze game net zo goed als Lylat Wars voor de N64, want dan moet ik zeker even sprinten deze middag.

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0002ILS24.01.LZZZZZZZ.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm, interessant, misschien ook even bij Bartje kijken :D

60 euro vond ik te duur maar voor 20 wil ik er wel even naar kijken :P

Zojuist ook even Fire Emblem besteld voor de Cube. Leek me toch wel de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:34:
Zondag bij Bart Smit & E-plaza Star Fox Assault zien staan op de plank voor €20 spellen, echter stond er netjes onder Star Fox geen prijskaartje, heb het niet gevraagd of ze 'm even wilden scannen aan de kassa. Kijk ik nu op www.bartsmit.com, is ie dus wel gewoon afgesprijst naar €20, normale prijs is €59,- bij menig winkel. Is deze game net zo goed als Lylat Wars voor de N64, want dan moet ik zeker even sprinten deze middag.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan starfox nergens vinden op de bartsmit-site. Maar ik ga zo voor de zekerheid toch maar even langs de winkel om te kijken. :p

Voor zover ik begreep is ongeveer de helft van het spel goed geslaagd... de vlieglevels. Zodra hij uitstapt of in andere voertuigen gaat rondrijden schijnt het allemaal wat minder te worden. Vooral met matige controls enzo. Maar ja, voor 20 euro wil ik toch nog wel een half geslaagd starfox-spel hebben. :) En ondertussen blijven we duimen dat Nintendo de volgende keer wel een straigtforward starfox-spel zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:57:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan starfox nergens vinden op de bartsmit-site. Maar ik ga zo voor de zekerheid toch maar even langs de winkel om te kijken. :p

Voor zover ik begreep is ongeveer de helft van het spel goed geslaagd... de vlieglevels. Zodra hij uitstapt of in andere voertuigen gaat rondrijden schijnt het allemaal wat minder te worden. Vooral met matige controls enzo. Maar ja, voor 20 euro wil ik toch nog wel een half geslaagd starfox-spel hebben. :) En ondertussen blijven we duimen dat Nintendo de volgende keer wel een straigtforward starfox-spel zal maken.
Hint: "Star Fox" geen "StarFox".

IK ga 'm zo in de middagpauze even scoren. Ik wil al mijn N64 games die ook op NGC verkrijgbaar zijn hebben, en deze is daar 1 van. Is er niets vergelijkbaars als blastcorps op NGC verschenen?

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Richard schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:00:
[...]

IK ga 'm zo in de middagpauze even scoren. Ik wil al mijn N64 games die ook op NGC verkrijgbaar zijn hebben, en deze is daar 1 van. Is er niets vergelijkbaars als blastcorps op NGC verschenen?
Dit is echt de slechtste StarFox die er bestaat. Verwacht er niet veel van, dan valt het misschien nog mee.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

GZ schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:18:
[...]

Dit is echt de slechtste StarFox die er bestaat. Verwacht er niet veel van, dan valt het misschien nog mee.
Oei, dat beloofd niet veel goeds. Ik heb op mijn N64 erg veel genoten van Lylat Wars, echter ook alleen maar t/m veld 4 ofzo, verder kwam ik niet echt. Ik zal je beloven niet teveel te verwachten, dan valt het wel mee. Ik kan altijd binnen 1 dag geloof ik nog ruilen @ Bart Smit. Ze hebben ook Sonic Heroes voor €20 echter nadat ik Sonic Adventure Battle 2 heb gekocht voor de NGC ben ik geen voorstander meer voor Sonic op andere consoles dan SMS of SMD (tenzij het een rippoff is van eerdergenoemde consoles). Wat was SAB2 slecht zeg, gelukkig maar tweedehands gekocht.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Richard schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:22:
[...]

Oei, dat beloofd niet veel goeds. Ik heb op mijn N64 erg veel genoten van Lylat Wars, echter ook alleen maar t/m veld 4 ofzo, verder kwam ik niet echt. Ik zal je beloven niet teveel te verwachten, dan valt het wel mee. Ik kan altijd binnen 1 dag geloof ik nog ruilen @ Bart Smit. Ze hebben ook Sonic Heroes voor €20 echter nadat ik Sonic Adventure Battle 2 heb gekocht voor de NGC ben ik geen voorstander meer voor Sonic op andere consoles dan SMS of SMD (tenzij het een rippoff is van eerdergenoemde consoles). Wat was SAB2 slecht zeg, gelukkig maar tweedehands gekocht.
Ik ben ook altijd erg fan geweest van StarFox. Maar net als Adventures, kon Assault mij nauwelijks bekoren.

Ik ben zelf niet verder dan level 2 of 3 gekomen, een loop level in een basis. Echt verschrikkelijk. Ik heb zelfs mijn best gedaan om het leuk te vinden, maar sorry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Is deze game net zo goed als Lylat Wars voor de N64, want dan moet ik zeker even sprinten deze middag.
Je vergelijkt de slechtste starfox (assault) met de beste...
Ik heb op mijn N64 erg veel genoten van Lylat Wars, echter ook alleen maar t/m veld 4 ofzo, verder kwam ik niet echt
lol?!

[ Voor 29% gewijzigd door Max|Burn op 15-11-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik had 2 controllers en slechts 1 rumblepack. Ik ging dus naar de winkel voor een rumblepack, echter bleek te prijs voor een rumblepack even duur te zijn als Lylat Wars inclusief Rumble in A4 doos (opruiming). Ik kocht Lylat Wars er dus voor de fun bij (ongepland). Ik heb er te weinig tijd ingestoken om ver te komen, omdat ik de eerste velden juist zo leuk vond, misschien moet ik dit snel toch maar doen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Het spel wordt alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo te zien kan je beter Lylat Wars afmaken dan Assault nieuw kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Willybubba schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:40:
Zo te zien kan je beter Lylat Wars afmaken dan Assault nieuw kopen :P
Ik zat op deze reactie te wachten ja. Als ik alle games die ik heb nog moet uitspelen, moet ik denk ik 500 jaar worden ofzo.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Als je met Lylat Wars tot Stage 4 bezig blijft.. :P Dan duurt het met al die games wel 500 jaar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

MaxBurn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:09:
Als je met Lylat Wars tot Stage 4 bezig blijft.. :P Dan duurt het met al die games wel 500 jaar ja :P
Ik ga Lylat Wars vanavond even aanslingeren, en dan zal ik eens kijken tot welk level ik "echt" gekomen was. 4 was zomaar even een erg grove gok.

Edit:

Ik weet de reden al waarom ik nooit ver gekomen ben met Lylat Wars:
i think lylat wars was too overated, you couldn't even save your game!
is het mogelijk dat er bij lylat wars geen save functie is??
(bovenstaande quotes van google)

[ Voor 30% gewijzigd door Richard op 15-11-2005 17:48 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:57:
Als de helft van het spel inderdaad uit vlieglevels zou bestaan, dan zou het inderdaad voor de helft geslaagd zijn. Het spel bestaat echter maar voor een klein deel uit vlieglevels. Ik zit ergens op level 6 of 7 en ben maar twee echte vlieglevels tegengekomen!!!! De vlieglevels zijn iets langer dan in Star Fox Adventures, maar zijn nog steeds erg kort. Binnen een paar minuten heb je ze wel gezien. De andere levels zijn veel langer, daar heb je tussen de 15 en 45 minuten elk voor nodig. Het spel heeft exact hetzelfde probleem als Star Fox Adventures, het is een spel dat eigenlijk niet met het oude Star Fox te maken had, maar waar op het laatste moment nog een paar typische Star Fox vlieglevels aan toegevoegd zijn. Dan heb ik het nog niet gehad over de besturing in de vlieglevels, die veel minder goed werkt dan de oude vertrouwde besturing uit de SNES en N64 voorgangers. Hopelijk komt Nintendo op de DS\Revolution wel met een spel dat de naam Star Fox waardig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Er zit (uiteraard!) geen save functie in, Dat hoort niet bij dergelijke games. DE factor om het te blijven spelen is juist elke keer je "run" verbeteren. Ik weet niet zeker of het klopt (qua score) maar ik herinneren me iets van het hebben van een paar duizend hits/points/kills per run.

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 15-11-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:47:
Ik zit ergens op level 6 of 7 en ben maar twee echte vlieglevels tegengekomen!!!! (...) Dan heb ik het nog niet gehad over de besturing in de vlieglevels, die veel minder goed werkt dan de oude vertrouwde besturing uit de SNES en N64 voorgangers.
Eh.... shit.
Ik had beter eerst even op GoT kunnen kijken om jouw reactie te lezen voordat ik het spel bestelde. Nouja, hij is nu dus al besteld. Ik zal het wel merken dan, maar die beschrijving klinkt vrij dramatisch.
Het lag dus inderdaad aan mij dat ik hem niet kon vinden. :p Dat deed ik fout.
Ik heb op mijn N64 erg veel genoten van Lylat Wars
Eigenlijk vond ik Lylat Wars ook niet bijzonder boeiend. Wel een aardig spel opzich... maar de levels waar je alle kanten op kunt vliegen vond ik een beetje verwarrend. Ik schiet de vijanden liever gewoon overhoop in plaats van dat ik ze eerst op moet zien te sporen. ;) De levels die je vanuit een tank speelde vond ik ook niet zo heel tof trouwens.
Ik heb vooral heel erg genoten van het eerste spel op de snes. Die heb ik echt helemaal kapot gespeeld vroeger. Allemaal "on rails" levels. Geen gezeur, gewoon lekker schieten. :D (waarbij de controls (met een D-pad!) nog beter zijn dan in de latere spellen waar je een luxe controlstick hebt. Er is zelfs geen viziertje in beeld of niks. Je doet alles op intuïtie, en dat werkt gewoon feilloos.)
Ik weet nog dat er voor het eerst demopods van Starwing in de speelgoedwinkels verschenen... echt hele hordes kinderen die met open mond stonden te kijken naar de 3D graphics. :p Zoiets had je nog nooit eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Eigenlijk vond ik Lylat Wars ook niet bijzonder boeiend. Wel een aardig spel opzich... maar de levels waar je alle kanten op kunt vliegen vond ik een beetje verwarrend.
2 levels ofzo die zich afspelen in een zeer kleine omgeving omdat alles (in 1 van de 2 levels iig) om een mothership draait.. :) De tanklevels waren ook erg tof..ik vond LW echt beter. "In de tijd gezien" scheelt het erg weinig met Star Wing maar ook dan vind ik LW toffer.

De gameplay vond ik ook zeker beter in LW :)
LW had toch ook niet ECHT een vizier? Alleen bij een charge shot (of dan juist niet, ben dat even kwijt)

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 15-11-2005 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Ik lees elke dag enkele gamesites e.d. en wat me nu enorm opvalt is dat je elke week weer leest, die en dat bedrijf gaat "mogelijk" games ontwikkelen voor de Revolution. Opzich leuk en aardig maar nog niet bijzonder. Wat het juist in mijn ogen bijzonder maakt is...... dat het om _enorm_ veel bedrijven gaat :D

Zou je Revolution dan eindelijk eens weer veel games krijgen ? dat het Nintendo rek in de winkels groter word dan die van Sony en Microsoft ? dat iedereen zo'n gameconsole in huis wilt halen?

Ik hoop van wel :) veel support, veel games, (vast ook veel bagger maar dat terzijde ;) ) en dat Nintendo weer eens marktleider word van de Home Consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:52

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Dat viel mij ook al op ja :) en er komt ook steeds meer elke week. Wat denken jullie trouwens dat Miyamoto op zijn speech gaat vertellen/laten zien op 2 December? Dat is namelijk ook de europese launchdag van de 360. Als ze slim zijn kunnen ze bij nintendo heel erg veel aandacht van de 360 af trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het niet al te speciaal zal zijn eigelijk. Het kan namelijk ook verkeerd uitpakken en dan krijgt nintendo opeens niet de aandacht die ze hadden gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens moet je je ook nog niet druk maken daarom.

Bedrijven mogen namelijk nog niks bekend maken rondom de Revolution en eventueele games (door Nintendo). Dat zal dus straks allemaal verklapt worden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zag gisteren in de winkels van die X360 demo pods staan met Call of Duty 2 en Kameo. Het viel me toch behoorlijk tegen. Het zag er wel mooi uit, maar echt "WOW!" was het niet. Op een goede PC zie je vergelijkbare graphics. Of althans graphics waarvan ik het verschil niet boeiend vind. Toch een positief puntje voor de Revolution. Ik dacht eerst "het kan dan wel zijn dat het alleen maar betere graphics zijn, maar het ziet er wel HEEL goed uit". Maar ik ben nu toch wel meer overtuigd van het "het zijn echt alleen maar wat betere graphics"...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:58:
[...]
2 levels ofzo die zich afspelen in een zeer kleine omgeving omdat alles (in 1 van de 2 levels iig) om een mothership draait.. :)
Ik weet niet meer precies hoeveel en waar ze precies zaten. Maar ze zogen in ieder geval wel. :p Soms ook alleen een eindbaasgevecht (bijvoorbeeld aan het einde van level 1) waar je ineens in "free roaming mode" gaat. Ik vond dat gewoon rottig. Je kan niet lekker doorvechten. Soms moet je bewust een stukje bij hem vandaan vliegen om weer wat afstand te maken.
Ik herinner me ook nog een ander gevecht waarbij je een één of ander team moest uitschakelen in zo'n freeroaming omgeving, en dan ook nog binnen een tijdslimiet. Ik kon de laatste vijand van dat team dan heel vaak niet vinden voordat de timer afliep... :(
De tanklevels waren ook erg tof..
Ja dat vond iedereen... maar ik heb de lol daar nooit echt van in gezien. Je bent toch alleen maar veel beperkter dan? Ik snap niet wat het in jullie ogen toevoegt dat het spel leuker maakt.
ik vond LW echt beter. "In de tijd gezien" scheelt het erg weinig met Star Wing maar ook dan vind ik LW toffer.
LW had ook een heel idioot systeem van level-selectie. Ik heb nooit echt begrepen hoe het precies werkte. Je moet bepaalde doelen in een level halen (er wordt je niet verteld welke) en dat bepaalt dan naar welk level je als volgende wordt gestuurd. Echt heel vaag en niet leuk.
LW had toch ook niet ECHT een vizier? Alleen bij een charge shot (of dan juist niet, ben dat even kwijt)
Jazeker wel. Het hele spel door is er een vizier in beeld. Twee zelfs, zodat je als het ware driedimensionaal kan richten. Het werkt opzich best goed, maar in Starwing hadden ze dat niet nodig én het richten ging daar (in mijn ogen) nog een stuk beter ook.

Mijn ideale Starfox-sequel zou dus gewoon een heleboel on rail shooting levels achter elkaar zijn. Geen andere elementen erbij "voor de variatie", gewoon alleen maar arcade-gameplay. :)
Ik zag gisteren in de winkels van die X360 demo pods staan met Call of Duty 2 en Kameo. Het viel me toch behoorlijk tegen.
Ja! Dat heb ik gisteren ook gezien bij de mediamarkt. Sterker nog, ik heb erop gespeeld. Maar het viel mij ook nogal tegen allemaal. Ik had de hele tijd het gevoel dat die 2 spellen met gemak ook nog wel op de huidige generatie uit hadden kunnen komen. Met iets minder polygonen natuurlijk, maar dan had het er nog steeds heel acceptabel uitgezien. Mensen hebben weinig keus natuurlijk omdat de oude consoles gewoon uit de handel verdwijnen... maar ik denk dat het voor heel veel mensen niet echt had gehoeven als je ziet hoeveel (weinig) vooruitgang er geboekt is. Voor mijn gevoel is dit een veel kleinere stap als destijds van N64 naar gamecube en PS naar PS2

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste ps2 games zagen er ook niet uit. Wat dat betreft denk ik dat er nog wel veel meer uit de 360 valt te halen dan nu het geval is maar al die launch games moeten natuurlijk optijd klaar zijn dus dan is er veel minder tijd voor dat soort dingen. Zolang het er in eerste instantie maar beter uitziet dan op de consoles van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:44

Smoonshine

Feyenoord!!

Maar ja, als ik zie wat de huidige Xbox er nog uit weet te persen met bijvoorbeeld Burnout Revenge, dan denk ik niet dat mooiere graphics al echt nodig zijn. Nieuwe topgames zijn grafisch al behoorlijk indrukwekkend. Het enige dat je straks kunt zijn diezelfde games in HDTV resoluties spelen. MS speelt behoorlijk op safe met zijn 360 heb ik het idee en dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten. Uiteindelijk draait het toch om de games die voor de meeste mensen aantrekkelijk zijn.

Op de Revolution kan ik bijna niet wachten, al is het alleen maar om te kijken hoe en of het werkt. Nintendo kennende zal het wel goed komen. Het is alleen te hopen dat de mensen het een kans geven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:45:
Het enige dat je straks kunt zijn diezelfde games in HDTV resoluties spelen. MS speelt behoorlijk op safe met zijn 360 heb ik het idee en dat moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten. Uiteindelijk draait het toch om de games die voor de meeste mensen aantrekkelijk zijn.
Die xbox360 demopods... zijn dat nou schermen die het beeld op HDTV kwaliteit weergeven? Dat moet haast wel, HDTV is zo'n beetje microsoft's toverwoord geweest tijdens de 360-campagne. Ze zouden wel gek zijn als ze het dan niet laten zien op hun eigen demopods.

Maar ik heb op dit forum regelmatig dingen gelezen als: "Mensen die zeggen dat HDTV niet belangrijk is zijn gewoon mensen die het nog nooit zelf gezien hebben." Maar ik vond het toch niet echt een duizelingwekkend verschil. Eigenlijk zag ik geen verschil. :/ In het xbox360-topic heb ik gelezen dat het personeel van de MM niet altijd weet hoe ze die apparaten precies aan moeten sluiten en dat het er daarom niet altijd goed uitziet. Misschien is dat het. Maar anders geef ik Nintendo groot gelijk dat ze zich er met de revolution niet druk om maken.
Op de Revolution kan ik bijna niet wachten, al is het alleen maar om te kijken hoe en of het werkt. Nintendo kennende zal het wel goed komen. Het is alleen te hopen dat de mensen het een kans geven.
Daar moet Nintendo toch zelf voor zorgen. Het is een harde wereld. :p Niemand zal denken: "Ach het is zo zielig voor Nintendo, laat ik ze maar een kans geven." Dat gebeurt echt niet. Ze moeten met fantastische spellen komen die goed gebruik maken van hun nieuwe controller. Gelijk al bij de launch. Spellen waar iedereen nieuwsgierig van wordt en die iedereen geprobeerd moet hebben op hun demopods. Dat kunnen ze best trouwens. :p Als ze maar niet eigenwijs willen zijn. Er is voldoende plaats voor vage gimmicks en experimentele spellen. Maar bij de lancering moeten ze 2 of 3 uitgebreide AAA+++ titels klaar hebben liggen. Mario, Metroid en... tsja nog eentje, een nieuwe franchise misschien. Dan komt het allemaal best in orde. Je moet niet denken in termen van "het een kans geven." De revolution moet zo fantastisch zijn dat je het gevoel hebt iets bijzonders te missen als je hem niet in huis haalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo Power: Have you had any discussions with Nintendo regarding the Revolution?

Maegawa (President of Treasure): We have started to talk about the Revolution with Nintendo, but not in any great detail. Please wait a little longer.
According to Spanish site MeriStation, Ubisoft has confirmed a title for Nintendo’s next-generation console, code-named the Nintendo Revolution.

Apparently, the new game in question is a first-person shooter which has been appointed to Ubisoft’s Montreal division, the studio behind many titles such as the Splinter Cell and Prince of Persia franchises. The shooter was said to be in the same style as Doom.

MeriStation said that the first details, as well as a visual demonstration, will arrive during E3 2006.
IGN: Loves it.
http://cube.ign.com/articles/651/651275p1.html
"It feels very comfortable..."
"Whatever games are on Revolution, they are basically guaranteed to provide a totally different experience. And for that, we're beaming with anticipation."

Gamespot: Loves it.
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15143-2567-x-x-x
"The Nintendo DS and the new Revolution controller have shown us that, at the end of the day, Nintendo is still able to dream up some truly unorthodox ideas, as well as make them work in ways players never expected. As such, we'll be anxious to see just what kids of new experiences we'll be playing next year when the console ships."

1up.com: Loves it.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3143782
"At first, I was standing up and swinging my hand all around to aim - and my arms got really tired really quick. But once I sat down and relaxed, resting my hands on my legs as I would with a normal controller, everything clicked."
"...pointing it to aim felt perfectly natural, right from the very first second, just like with a light gun. It always shot exactly where it felt like I was aiming, and was incredibly responsive to even slight wrist movements..."
"As odd as it may look holding the two separate controller pieces, one in each hand, looking around felt incredibly natural, even more than my preferred PC-style keyboard-and-mouse setup."

Kotaku: Loves it.
http://www.kotaku.com/gaming/nintendo-revo...oods-125998.php
"I touched the new Nintendo controller that was in Iwata-san's pocket. The presentation really didn't do justice to the controller's sleek goodness. Nintendo's products are getting more and more beautiful."
"The new N controller was exceptionally light and felt comfortable to the touch."

Wired.com: Overall positive review.
http://wired.com/news/games/0,2101,68869,00.html

Hironobu Sakaguchi: Loves it.
http://cube.ign.com/articles/660/660408p1.html
"When I first saw it, I thought 'It's great!' and 'It's just like Nintendo!' It makes you feel like you're actually touching the screen."
"When shown such a new concept, software makers are, even as just normal people, left excited."

Hideo Kojima: Loves it.
http://www.joystiq.com/entry/1234000683045100/
"If the game creators and the users want to have a great steak for their anniversary, they go maybe to PS3. But if they want great dinner, great steak with their family, a little bit more casual during the weekends, they might select Xbox 360. Or why not have a great steak at your house everyday, they might choose Revolution."

Peter Molyneux: Loves it.
http://www.gamesindustry.biz/news.php?aid=11002
"There is a line at the end of the book 'Game Over' and it is: 'Never underestimate Nintendo'"

Yuji Naka: Really Loves it.
http://www.gamesindustry.biz/news.php?aid=11002
"I have seen the Revolution and I think everyone will be very pleasantly surprised, when Nintendo reveals everything."
Also note that Nintendo has commented on Yuji Naka liking the controller 'quite a bit', and the fact that there has been a steady flow of 'Yuji Naka's interested in the Revolution' news posts for the past few months.

Ken Sugimori: Loves it.
""You'll be able to do things with the Revolution that you could never do with consoles before," he says, adding with a laugh, "Personally, it's the kind of hardware where, more than making games, I'd rather play them.""

Kouichi Suda: Developing for it and/or Loves it.
""In truth, I have yet to get my hands on Revolution," Suda admits, but adds that he expects to get some hands on time shortly. Once he saw the controller at the product announcement, he felt that there was no choice but to make games for it. "I've already finalized a plan. Now, all that remains is to make it." Judging by Suda's comments, we can probably add Grass Hopper to the list of Revolution developers."

Toshihiro Nagoshi: Loves it.
""I was surprised when I saw it, I was surprised when I touched it, and when I played the sample games, I was even more surprised!" Nagoshi states. "I doubt that there's a creator who doesn't get tickled after getting their hands on this. It combines all the elements required to let you enjoy games while feeling that you've become the character.""

Yasuhiro Wada: Loves it.
"Wada was at first taken back by the controller. He found it to be small and nicely designed, but as a controller, it crossed the bounds of his understanding. Once he got his hands on it, he suddenly got the idea and felt that it would work. This is similar to how he felt with the DS -- the feeling of various ideas appearing one after the other. "As a creator, this is the ultimate toy,""

Takanobu Terada: Pleasantly surprised.
"To be honest, I was expecting the Revolution controller to have an even more unique form, so I was initially disappointed. However, that quickly disappeared. With good use of the expansion terminal, isn't it possible to make, for instance, a versus shooting game without the use of the monitor, where the fight is through the controller alone? I feel that it is a great controller that can inspire many ideas, even aside from videogames."

Hiroshi Tanibuchi: Loves it. Tells us we won't understand until we try it ourselves.
"In truth -- and this is just between us -- I was able to get my hands on the controller. The on-screen characters move in accordance with the controller's movements -- it's such a fresh feeling. Although you probably won't understand until you've tried it yourself."
"On the topic of Japan's favorite baseball series, he suggests good things for a possible GameCube version: "If we were to make it, we'd want to make a special Power Pro for the Revolution.""

Masahiro Sakurai: Optimistic.
"I'm sympathetic for Nintendo's stance of reducing hurdles for games. For that reason, I think it's good that the controller buttons have been reduced to just one. A long remote controller shape with just one button. This has impact. The DS, with its touch screen, made games a ways easier to understand."

Kouichi Ishii: Optimistic.
"I believe creators will enjoy making games [with the controller]. However, you'll have to change game design methods from the core. For instance, you'll have to start by looking back at your play as a kid and think of what kinds of things you could do if developing for the Revolution. If you can do this, then surely you will be able to make a completely new form of play, different from current games."

Sega: Really Loves it.
http://revolution.joystiq.com/entry/1234000050051573/
"SEGA has announced plans to show strong support for Nintendo's next-gen Revolution console, confirming that classic titles are more than likely to make an appearance on the platform."
"It's all about entertainment rather than trying to be controversial or anything like that. It's pure, good old-fashioned entertainment."
"We're very excited about the prospects of Revolution"
"We're very interested in Revolution at the moment. We obviously haven't made any announcements, but we, like other people, are talking with Nintendo about what Revolution will be, about potential opportunities on Revolution."

EA: Really Loves it.
http://cube.ign.com/articles/651/651304p1.html
"Game control is essential - it's the area where perhaps the most game-play improvement can be made"
"...I think our sports titles might be the first to immediately take advantage of what this novel 'freehand' type of control has to offer."

Michel Ancel: Really Loves it.
http://gc.advancedmn.com/article.php?artid=5763
"I feel just like a child with a new toy, opening millions of new doors of possibilities. More than an improvement, this way of playing is creating a new dimension. It's simple, when Nintendo unveils its hardware, every member of the team starts imagining crazy ideas. It's opening their minds. The fact of adding 3D gestures as the way of communicating with the game is just the perfect kind of innovation that can bring new games to new gamers. To me, it can bring the consoles what the mouse brought to the PC at it time. It's a 3D pointer with rotation information! Now, you're going to handle virtual objects, make recognition signs. It's closer to the way we act in real world, that's why it's going to be mass market. I'm sure that people will go crazy given the ability to interact so easily with virtual worlds. I'm just mad about it!"

Radical Entertainment: Loves it.
"[The] Revolution controller = casual gamer paradise. A lot of people are really intimidated by buttons. Console controllers are scary things that make you look dumb if you don't know which button to press. I remember my frustration at switching from Nintendo to Sony and having to look for the Triangle button, Circle button, etc in Parappa the Rapper and it took time and dedication to feel comfortable with the controller. My wife is not a gamer, heck she doesn't even use the TV remote proficiently, preferring to use the numbers instead of the channel up and down keys. I think Nintendo have been watching the people who put down the controller too quickly and the people who play with their tongues out and tilt their controllers to get that extra bit of corning control. Revolution means people can have fun more immediately and we can hook them on that fun without the time and dedication needed to learn how to use a traditional controller."

SUN Microsystems: Really Loves it.
"This is why I love Nintendo. Just when people think that innovation is dead and game design/implementation is becoming a barren wasteland, the House of Mario does something so off the wall that people stand up and take notice."

Ubisoft: Loves it.
"We're excited about the new controller and are looking forward to taking advantage of its innovative aspects."

Activision: Really Loves it.
http://biz.gamedaily.com/features.asp?arti...579&filter=
"What we're seeing from this controller is the same thing we saw with Nintendo DS. It's a system that's designed with an eye on enticing new players to the video game industry, and that's something we firmly support."

THQ: Really Loves it.
"We enthusiastically support Nintendo's next console because we believe their approach of continual innovation is very much in line with our own strategy of creating unique and innovative games for the next generation of hardware."

Namco Bandai: Developing for it.
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15143-2025-4-6-x
"The soon-to-be-merged companies disclose plans to become third-party publishers for Nintendo's next-generation console."

SquareEnix: Loves it.
http://cube.ign.com/articles/611/611909p1.html
"What increased our interest further is that the next step is already being prepared for Revolution. [Nintendo's networking plan is] not just a portable, not just a console -- it's exactly what we wanted in that it's the birth of a completely new platform."
"From here on, we'll have to challenge ourselves with content in response to what Nintendo offers. We would like to give strong support."

Koei: Developing for it.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3143961
"We also have plans for the Xbox 360 and Revolution as well..."
"We are committing ourselves to creating new types of games for each of those platforms, so we hope you'll look forward to those."

Gearbox: Loves it.
http://aussie-nintendo.com/full.php?subact...emvore%20spaces
"In an interview with Dutch site Gamercc.com, company president of Gearbox Randy Pitchforth stated that the Revolution's controller is "an interesting device", and that Gearbox are "looking forward to making games for it"."

TIME: #2 on Things That Will Blow Your Mind
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3144800
It's #2 on "Things That Will Blow Your Mind", right underneath a new airliner. What more do you want?

Edge Magazine: Really loves it.
http://www.revolutionreport.com/articles/read/148
"According to the magazine, the controller is "unthreatening and uncomplicated," and "begs to be picked up." Continuing on, it "makes you feel like a magician, becoming so settled in your hand there might as well be nothing there.""
"there's a soft, rubbery finish on both [the crook in the underside and the main action button]...meaning although the handset looks hard, sharp-edged, and slippery, the sensation of holding it is effortless."
"there's no immediate reason to believe that playing with Revolution will need any more playing with a mouse: rest your arm on your knee or sofa arm, and direct the action with gentle tilts and turns."
"the controller isn't a clumsy compromise: it's fast and sensitive. Although the understandable anxieties still exist that using it will feel like wrestling a gumed-up ballmouse, the sensation is more like swooping a high-res optical mouse across a decent mat."
"returning to TGS's show floor after playing the [Revolution] demos [was] a faintly surreal process. Suddenly, the 360 looks incredibly old-fashioned. Picking up a DualShock for a quick play of Rogue Galaxy seems preposterous. The [Revolution] controller makes it instantly apparent how much of a cheap fudge the 3-D controls of the last two generations have been."

Other Third-Party Developers: Making exclusives for it.
"We are seeing very strong third party support, and already talks about exclusive titles that will truly make use of the revolution controller and everything we are bringing in the machine."
Reggie and Iwata have stressed that we'll be seing familiar franchises, surprising third-party support, and surprising exclusives for the revolution. Time will only tell.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.