Ik had net een - hele enthousiaste - mevrouw aan de telefoon van de KPN. Mijn ouders zitten al 6 jaar bij Planet Internet en willen nu wel is kijken of het niet goedkoper kan. Ze betalen nu 52 euro voor hun ADSL comfort terwijl (dat was in 2000: 512 kbit down > nu 6 mbit.) ze nooit internet gebruiken voor grote bestanden te downloaden.
Dat kan goedkoper dacht ik aangezien TV en de KPN telefoon aansluiting ook nog is ruim 30 euro extra in de maand kosten:
Heb nu info pakket aangevraagd voor Mine + IPB via Planet.
Ik zou dan krijgen:
Ik vroeg ook nog naar de mogelijkheden voor HDTV. Maar dat zei de mevrouw helemaal niets. Ze bleef maar doorgaan over de geweldige beeldkwaliteit. Kinderziektes als vastlopers en traag zappen waren ook bij haar niet bekend en waren volgens haar dus al opgelost.
Nouja ik wacht even de offerte af.
Dat kan goedkoper dacht ik aangezien TV en de KPN telefoon aansluiting ook nog is ruim 30 euro extra in de maand kosten:
Heb nu info pakket aangevraagd voor Mine + IPB via Planet.
Ik zou dan krijgen:
- 3 Mbit verbinding voor Internet (lijkt me voldoende)
- Internet plus bellen (onbeperkt bellen naar vaste lijnen)
- Mine TV
- Experiabox
Ik vroeg ook nog naar de mogelijkheden voor HDTV. Maar dat zei de mevrouw helemaal niets. Ze bleef maar doorgaan over de geweldige beeldkwaliteit. Kinderziektes als vastlopers en traag zappen waren ook bij haar niet bekend en waren volgens haar dus al opgelost.
Nouja ik wacht even de offerte af.