Zo is het met mijn scherm ook, aan die ene kant valt het best mee. Aan de andere kant is het een duur scherm die je niet elke dag aanschaft en wil ik deze wel ruilen. Net als je zegt, straks zit je met een paar dode pixels...BeQuietAndDrive schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:08:
.............................
Waarom vroeg ik dat? Nou, mijn scherm is pixel perfect nu. Alleen die backlight bleeding is dus het probleem. Straks ruil ik 'm om, zul je zien dat ik een scherm zonder bleeding krijg maar met een stel dode pixels. Daar heb ik weinig trek in, want dan kun je hem dus niet meer omruilen. Dode pixels zouden me meer storen dan die bleeding denk ik. Schandalig bij zo'n scherm trouwens, maar ok.
Hoe zien jullie dat?
NB: heeft iemand die truc uit de startpost wel eens geprobeerd? Dus het ding open maken en die schroeven ietsje lossen? Zo ja, hoe ging dat?

Ik zie het gewoon een weekje aan, als ik me er niet zoveel aan stoor kan ik altijd nog bellen.
Die grap met zelf het scherm open maken ben ik ook wel gek genoeg voor, mischien ook een optie....