Toon posts:

Het grote Dell 2005FPW topic deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.696 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 128143
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
MieS schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:51:
mm.. idd, deze kost maar iets van 135,-

denk dat ik het eerst ff ga bekijken met dvi + vga en anders maar ff zo'n kaartje aanschaffen

dank u voor de tip
6600 GT van Asus heeft 1 x DVI + 1 x VGA, XFX heeft 2 keer DVI. Op 2 keer DVI kun je ook VGA monitor aansluitor door een DVI 2 VGA convertertje te gebruiken die bijna met elke videokaart geleverd wordt.
elsinga schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:59:
Vanaf vandaag en maar tot en met dinsdag is de prijs op -35% en dus 478.80 euri. ;) Een prijs voor de snelle beslissers dus.

Ik heb de mijne dus gelijk besteld, dit is de laagste prijs in ruim een jaar, volgens de pricewatch. :D
Waar heb je het over ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
elsinga schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:59:
Vanaf vandaag en maar tot en met dinsdag is de prijs op -35% en dus 478.80 euri. ;) Een prijs voor de snelle beslissers dus.

Ik heb de mijne dus gelijk besteld, dit is de laagste prijs in ruim een jaar, volgens de pricewatch. :D
Hmmm, daarvoor zou ik er nog bijna een 4e bijbestellen zet... (hoewel hij dan nog duurder is dan de 360€ die ik per scherm heb betaald nu)... een triple setup lijkt me ook wel tof op deze bak :9

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:28
Over de prijs van de 2005FPW? Je weet wel, waar dit topic over gaat? ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, AC2E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 23:26
Weet iemand of binnenkort de opvolger van dit scherm komt? 2007fpw ofzo?

Anders moet ik beslissen of ik hem nu voor de kortingprijs koop

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:38:
Weet iemand of binnenkort de opvolger van dit scherm komt? 2007fpw ofzo?

Anders moet ik beslissen of ik hem nu voor de kortingprijs koop
Die korting komt regelmatig terug :), dus ik zou me niet al te veel zorgen maken ;)

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:28
Vridag besteld, vandaag in huis. Da's aardig vlot! :D

Scherm is prima in order, geen pixelfouten en de bleeding van de backlight is minimaal. * elsinga is tevreden tot nu toe! ;)

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, AC2E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb er vandaag eentje besteld..ben benieuwd. Vooral de analoge input vind ik wel een leuk extraatje dat je bij de meeste schermen mist. Ik ga de monitor aan een monitor-arm bevestigen die je aan de zijkant van je bureau vast kunt zetten. Zo heb ik ruimte onder de monitor vrij..denk dat ik daar maar een C64 neer ga zetten :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-01 00:42
Scherm is net binnen en ben zwaar onder de indruk :)

Ik had hem vorige maandag besteld, toen direct betaald. Woensdag ging hij al op de post en vrijdag stonden ze al aan de deur (was helaas niemand thuis argh!)

Zo te zien geen dode pixels en backlight bleeding moet ik nog bekijken. Nu ga ik ff gamen :)

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog)

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-01 15:02

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik ben nog steeds troste bezitter van deze super schermen heb er 2 sinds 15 juli 2005.

Maar heb even een vraagje of iemand anders het ook al is opgevallen vandaag zag ik met andere kleur achtergrond dat op beide schermen me taalbalken zijn ingebrand! 2de scherm ook ivm met UltraMon. (dual screen)

Iemand ook probs mee? Het is wel snel vindt ik nog niet eens jaar oud. Ik vindt het niet storend maar het is wel heel snel gebruik schermen ongeveer 4uur per dag vaak staan ze zelfs ook nog uit ook als pc aanstaat.

• Satch
  • Niet online
Andso schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:14:
Ik ben nog steeds troste bezitter van deze super schermen heb er 2 sinds 15 juli 2005.

Maar heb even een vraagje of iemand anders het ook al is opgevallen vandaag zag ik met andere kleur achtergrond dat op beide schermen me taalbalken zijn ingebrand! 2de scherm ook ivm met UltraMon. (dual screen)

Iemand ook probs mee? Het is wel snel vindt ik nog niet eens jaar oud. Ik vindt het niet storend maar het is wel heel snel gebruik schermen ongeveer 4uur per dag vaak staan ze zelfs ook nog uit ook als pc aanstaat.
Ja, er zijn meerdere mensen geweest met dat probleem. Volgens mij was garantie aanspreken en ze laten omruilen de bestie optie. :)

• TERW_DAN
  • Niet online
Andso schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:14:

Wel gehad. Moet je even kijken welke monitoren je hebt, er zijn er namelijk een aantal (uit mijn hoofd uit feb '05) die inbranden. Gewoon nieuwe vragen en dan hopen dat dit een andere serie is, die hebben er geen last van.
Heb hier hetzelfde probleem gehad.

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-12-2022
Metal schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:53:
[...]

Die korting komt regelmatig terug :), dus ik zou me niet al te veel zorgen maken ;)
Ik hoop dat 'ie snel weer komt. Ik wil het scherm, na wat maanden nadenken, toch gaan kopen. De 2007FPW schijnt binnenkort ook uit te komen. Wellicht dat de prijs van de 2005 dan nog iets zakt?!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, ik heb die van mij vandaag ook ontvangen. Het beeld is veel beter dan mijn oude 21" CRT. De kleuren, inkijkhoek en het lekken van het backlight is een stuk beter dan bij de Acer AL2016w die ik een paar maanden gebruik op het werk. Wel blij met de aanschaf dus :)

Wat wel vervelend is, is dat er een donker vlekje helemaal aan de rechterkant van het scherm zit. Dit krijg ik niet weggepoetst, dus lijkt onder de bovenste laag te zitten:

http://bram.name/~brama/pics/vlekje.jpg
http://bram.name/~brama/pics/vlekje2.jpg

Verder een pixel waarvan alleen de rode subpixel het doet, maar daar zal ik niet gauw last van hebben.

Nou moet ik nog besluiten of ik voor dat vlekje het ding laat omruilen. Aangezien het helemaal aan de zijkant zit, is het niet zo erg, maar toch wel jammer. Pijns pijns..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09
Ik heb ook weer wat...

Beide schermen zijn ingebrand... morgen ook maar eens bellen met Dell :(

Ik heb trouwens 2x September 2005 schermen.

• aramdin
Weet iemand waarom ik geen auto-adjust kan uitvoeren op mn monitor?

Ik heb mn monitor met de bijgeleverde DVI kabel aangesloten op een Asus 7800GTX. OSD lock staat niet aan & factory reset heeft ook niet geholpen...

[edit]
Hmm net een search gedaan en kwam het volgende tegen
Dan is hij vast nog via DVI aangesloten?
Auto adjust is alleen van toepassing op de analoge ingang. Voor een digitale pixel hoef je niets in te stellen, hooguit de kleuren wat bijstellen
Als ik de guide op de bijgeleverde cd bekijk wordt dat niet echt goed uitgelegd...

[Voor 46% gewijzigd door aramdin op 21-03-2006 23:45]

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:27
Auto adjust is niet nodig bij een DVI kabel., vandaar dat het niet werkt. Alleen bij VGA kan je auto adjust gebruiken.

[Voor 33% gewijzigd door tiguan op 21-03-2006 23:45]

• The_Bash
Hmmmm dat inbranden vind ik toch wel zorgelijk klinken. En het gebeurt dus niet alleen met de eerder gemaakte schermen < juni 2005. Zie de post van Mandark.

Ik twijfel voorlopig nog tussen de Dell en de NEC. Als de Dell nu weer in de aanbieding gaat, dan wordt het toch wel interessant om dit scherm te kopen. Of wachten op de 2007FPW.

Meer mensen last van inbranden en een scherm >juni 2005?

• MaNDaRK
Nu 2 keer Dell aan de telefoon gehad. Mijn schermen worden omgeruild... alle 2 :)

Keurige service. Ze worden opgestuurd en mijn oude kan ik meteen mee geven!

• Satch
  • Niet online
MaNDaRK schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:02:
Nu 2 keer Dell aan de telefoon gehad. Mijn schermen worden omgeruild... alle 2 :)

Keurige service. Ze worden opgestuurd en mijn oude kan ik meteen mee geven!
En als de bezorger daar geen opdracht voor heeft heb je tijdelijk 4 schermen ;)
Komt ook nog wel is voor namelijk :)

• Kid Buu
  • Laatst online: 22-03 22:29

Kid Buu

Huh, Pietje?

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een xbox360 of een andere console op dit scherm?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:13
MaNDaRK schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:28:
Ik heb ook weer wat...

Beide schermen zijn ingebrand... morgen ook maar eens bellen met Dell :(

Ik heb trouwens 2x September 2005 schermen.
Mijn scherm heeft er ook last van (gekocht in juni 2005). Maar tot nu toe niet super veel last van en ik wacht met het melden van dit probleem tot de 2007FPW op de markt is :)

• MaNDaRK
_Arthur schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:35:
[...]

Mijn scherm heeft er ook last van (gekocht in juni 2005). Maar tot nu toe niet super veel last van en ik wacht met het melden van dit probleem tot de 2007FPW op de markt is :)
Zijn de schermen ook van juni 2005?

• tiguan
  • Laatst online: 07:27
Perfect_Cell schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 19:38:
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een xbox360 of een andere console op dit scherm?
Ja ik heb mijn PS2 eens geprobeerd op composite (bij gebrek aan een SVHS kabeltje) maar dat ziet er niet uit, vind ik zelf. Natuurlijk heeft de Xbox360 betere voorzieningen hiervoor, dus het beeld zal een stuk beter zijn dan. Ik heb de Xbox360 op een HDTV gezien bij de Makro, dat zag er toch best mooi uit.

[Voor 22% gewijzigd door tiguan op 23-03-2006 23:19]

• MaNDaRK
Net weer even contact gehad met Dell en een uurtje later belde een couriers bedrijf. A.s maandag worden mijn schermen gebracht en opgehaald :Y)

Keurig geholpen :) ik ben erg tevreden!

De startpost is ook voorzien van het inbrand probleem. Ik heb de productie maanden er in verwerkt. Mocht iemand ook inbrand problemen hebben gehad met een andere productie maand. Laat het me even weten ;)

• TERW_DAN
  • Niet online
MaNDaRK schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:06:
Net weer even contact gehad met Dell en een uurtje later belde een couriers bedrijf. A.s maandag worden mijn schermen gebracht en opgehaald :Y)

Keurig geholpen :) ik ben erg tevreden!

De startpost is ook voorzien van het inbrand probleem. Ik heb de productie maanden er in verwerkt. Mocht iemand ook inbrand problemen hebben gehad met een andere productie maand. Laat het me even weten ;)
ruilt \dell die dingen nu standaart wel gewoon per 2 om? Toen ik met 2 dooie monitoren zat deden ze echt extreem moeilijk om 2 monitoren tegelijk te vervangen. Blijkbaar zijn ze hier dan toch wat soepeler in geworden (mocht ook wel verder ":P)

• MaNDaRK
Lol, ze ruilen ze alle 2 apart om. Waarschijnlijk krijg ik 2 verschillende koeriers alle 2 komen ze dan 1 monitor bengen en 1 monitor ophalen :P

• _Arthur
MaNDaRK schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:31:
Zijn de schermen ook van juni 2005?
Beide zijn van mei 2005 (beide hebben het probleem).

• aramdin
Argh, ik blijkt dat ik last heb van dikke bleeding in beide onderhoeken en niet zo zuinig ook. Zal deze week even contact opnemen met Dell. Komt er dus op neer dat je direct een nieuwe krijgt als ze de monitor komen ophalen?

Welk telnr hebben de mensen hier gebruikt bij het bellen naar Dell?

• _Arthur
aramdin schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:59:
Argh, ik blijkt dat ik last heb van dikke bleeding in beide onderhoeken en niet zo zuinig ook. Zal deze week even contact opnemen met Dell. Komt er dus op neer dat je direct een nieuwe krijgt als ze de monitor komen ophalen?
Ik kreeg eerst een nieuwe.

En de oude zijn ze nooit komen ophalen :)
Welk telnr hebben de mensen hier gebruikt bij het bellen naar Dell?
Gewoon standaard support nummer.

• MaNDaRK
Het standaard support nummer is: 020 674 4869

De openings tijden zijn als volgt:
Maandag-Vrijdag: 09:00-19:30
Zaterdag: 10:00-17:00

• MieS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09-2009

MieS

funkalicious

Even een raar iets, toen ik 2 weken geleden keek was de korting dus 35% en er stond toen bij dat die korting geldig was tot 20 maart... De schermen toen op 17 maart netjes besteld, maar toen was de korting weer 20%...

Iemand anders dit ook meegemaakt? Het gaat hier toch om 15% per scherm, dus het scheelt wel het een en ander...

anders morgen Dell maar eens opbellen waar ze mee bezig zijn.. En ze zijn ook nog niet binnen, dus hopelijk volgende week dat ze snel binnenkomen

...This Shit Hits...

• MaNDaRK
Ik heb dit ook gehad. Zie de eerste pagina van dit topic ;) ik heb het verschil gewoon terug gehad :)

Edit:
Ik wordt net gebeld door mijn moeder, mijn nieuwe schermen zijn binnen :)

Edit #2:
Net de monitoren getest. Ik heb er 1tje van Maart 2005 en 1tje van December 2005. Die van Maart 2005 werkt niet :( de DVI ingang werkt niet. VGA werkt wel... ik heb Dell maar weer gemaild.

[Voor 66% gewijzigd door MaNDaRK op 28-03-2006 10:57]

• aramdin
Ik zie net dat ik er 1 heb van Januari 2006 Rev A03

[edit]
Net gebeld, blijkt dat ik mn scherm niet kan omruilen. Het product "Works as designed" is de melding die ik meekrijg. Naja, zal er maar mee moeten leven I guess, ben eigenlijk allang blij dat ik geen dode pixels heb.

[Voor 70% gewijzigd door aramdin op 28-03-2006 16:27]

• _Arthur
aramdin schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:06:
Ik zie net dat ik er 1 heb van Januari 2006 Rev A03

[edit]
Net gebeld, blijkt dat ik mn scherm niet kan omruilen. Het product "Works as designed" is de melding die ik meekrijg. Naja, zal er maar mee moeten leven I guess, ben eigenlijk allang blij dat ik geen dode pixels heb.
Indien je binnen 8 dagen van je koop zit het ding retourneren en je dient gewoon je geld geheel terug te krijgen.

Bleeding is namelijk niet zoals jij het product verwacht. Ik zou er dus geen genoegen meenemen.

• MaNDaRK
Inderdaad, je moet nog een keer bellen en gewoon een ander scherm eisen hoor ;) bleeding is gewoon een productie fout.

Ik zal de bleeding problemen ook even in de startpost verwerken morgen.

• MieS

MieS

funkalicious

met pijn en moeite het een en ander voor elkaar gekregen..

mijn bestelling die ik tijdens de aanbieding van 35% was maar "half" binnengekomen volgens Dell, dus moest ik maar opnieuw bestellen..

maar dus niet de 35%, maar ipv daarvan 27,5% plus gratis bezorgkosten... daar doe ik het dan maar voor he... ben benieuwd, volgende week een keer in huis

...This Shit Hits...

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 23:26
Wanneer komt de 2007wfp nou?

• Skaah
  • Laatst online: 03-05-2022
Ik heb d'r ook één besteld, met 20% korting. Ben benieuwd wanneer 'ie geleverd wordt; sta nu nog tegen mijn Iiyama 15" E380S aan te kijken...

• MaNDaRK
Hij is nog niet leverbaar in Nederland, misschien kan je er een mailtje aan wagen :?

Specs e.d. op de Engelse site: click

• Skaah
Skaah schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:00:
Ik heb d'r ook één besteld, met 20% korting. Ben benieuwd wanneer 'ie geleverd wordt; sta nu nog tegen mijn Iiyama 15" E380S aan te kijken...
Inmiddels ontvangen. Pixelperfect en geen bleeding. € 532,17 voor betaald.

• aramdin
Van welke datum komt hij (zie sticker achterop je scherm)?

[Voor 40% gewijzigd door aramdin op 22-04-2006 14:28]

• MieS

MieS

funkalicious

de mijne zijn eindelijk binnengekomen, maar het was het wachten waard...

alleen 1 ding, die usb poorten, hoe werkt dat precies...

digitale camera erop aangesloten --> camera gaat aan, maar verder gebeurd er niets (drivers van camera zijn geinstalleerd)

muis erop aangesloten --> er gebeurt niets...

moet ik hiervoor nieuwere drivers downloaden van canon en logitech???

...This Shit Hits...

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:03
Je hebt toch hoop ik wel het usb-kabeltje van de computer naar de monitor aangesloten?

Dit is inmiddels mijn opstelling, voorheen had ik een 19 en een 17 inch crt scherm.
Ik vond alleen een 20 inch toch een beetje aan de krappe kant, nu twee keer een Dell 1704FPV erbij gekocht.

Ik wil echt niet meer anders!
http://www.dumper.nl/monitor/PICT0002.jpg
http://www.dumper.nl/monitor/PICT0004.jpg

• MieS

MieS

funkalicious

Je hebt toch hoop ik wel het usb-kabeltje van de computer naar de monitor aangesloten?
euhm... laten we het er op houden dat het nu wel werkt ;)

en een foto:

http://www.graphixs.nl/rommel/dell.jpg

[Voor 61% gewijzigd door MieS op 28-04-2006 08:30]

...This Shit Hits...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
*schopje*

Inmiddels is de 2005FPW weer verkrijgbaar met 30% korting. Het zat er dik in dat deze aanbieding weer zou komen.

Ik ga 'm nu ook kopen. Ik lees nog niet zoveel goede dingen over de 2007 en ik denk bovendien dat deze in het begin veel duurder zal zijn.

• The_Bash
Ik weet niet of iemand uberhaupt nog geinteresseerd is maar,

Besteld op 3 mei 2005

1. Bestelling wordt verwerkt
2. In preproductie
3. In productie
4. Levering wordt voorbereid
5. Verzonden woensdag, mei 03, 2006

Best wel snel, en op de UPS tracking site:

Location Date Local Time Activity
EINDHOVEN, BEST, NL 05/04/2006 2:48 P.M. ORIGIN SCAN
NL 05/04/2006 1:08 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Met een beetje mazzel heb ik het scherm morgen binnen. Klopt het trouwens dat het 3 dozen zijn?
Ik hoop niet dat ik een refurbished scherm krijg of één die eerder is teruggestuurd. Want volgens mij is hij uit stock verzonden. Nou ja, zal bij binnenkomst gelijk kijken naar de productiedatum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martine
  • Laatst online: 07:03
Dat is wel supersnel van Dell.

Het zijn inderdaad drie dozen, een boekje, stroomkabel en natuurlijk de monitor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
Ik kreeg het scherm inderdaad afgelopen vrijdag binnen. Geen dode pixel (tot nu toe) maar wel bleeding in alle hoeken. Alleen rechtsboven is het een beetje storend. Ik twijfel nog wat ik zal doen.
Productie in april 2006 volgens de sticker.

[Voor 12% gewijzigd door The_Bash op 08-05-2006 10:26]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online
the_bash schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 22:36:
Ik weet niet of iemand uberhaupt nog geinteresseerd is maar,

Besteld op 3 mei 2005

1. Bestelling wordt verwerkt
2. In preproductie
3. In productie
4. Levering wordt voorbereid
5. Verzonden woensdag, mei 03, 2006

Best wel snel, en op de UPS tracking site:

Location Date Local Time Activity
EINDHOVEN, BEST, NL 05/04/2006 2:48 P.M. ORIGIN SCAN
NL 05/04/2006 1:08 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

Met een beetje mazzel heb ik het scherm morgen binnen. Klopt het trouwens dat het 3 dozen zijn?
Ik hoop niet dat ik een refurbished scherm krijg of één die eerder is teruggestuurd. Want volgens mij is hij uit stock verzonden. Nou ja, zal bij binnenkomst gelijk kijken naar de productiedatum.
Ik zou juist hopen op een refurb. Die dingen zijn tenminste goed getest, dat gebeurt met de nieuwe niet :P

• Evil Hobbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11-2020
Als fervente alt-tabber tijdens een potje gamen tab ik geregeld naar andere applicaties, en weer terug. Vlak voor je in de game beland tikt je monitor even om het beeld te verversen. De laatste 2 weken, als ik te fanatiek had zitten alt tabben, bleef het beeld in de verversingstik hangen. Om de 10 seconden liet hij een frame zwart of wit zien. Nu, vandaag zat ik in warcraft en ineens uit het niets, zonder alt tabben, kwam de tik opzetten. En na een paar keer, viel me monitor in standby, aan uit hielp niet. Reboot. Alles werkt weer prima. Windows, niks aan de hand. Dus ik start warcraft weer op. En na een kleine 5 minuten. WEER! Flikkeringen in het beeld... en, ja hoor, hij valt weer uit. :'(

Wat heb ik gedaan; videokaart driver geupdate: ati x1900, monitor driver geupdate, draaiend op een dimension 9150.

Warcraft gestart. En hij leek soepel te lopen. Tot na 10 minuten hij weer begon te flikkeren. Dit keer gepaard met een piep uit de computerkast. Op elke flikkering klinkt er nu een piep.

Het probleem doet zich enkel voor ingame. Niet alleen in warcraft maar ook in unreal, medieval, battle for middle earth etc. In windows of photoshop of andere applicaties die niet geheel fullscreen draaien heb ik er geen last van.

8)7

Wie heeft een idee wat het probleem misschien zou kunnen zijn?

• TERW_DAN
  • Niet online
Als je PC gaat piepen dan zou ik daar eerder eens naar kijken dan naar je monitor, want daar lijkt het niets mee te maken te hebben.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om erachter te komen waarom je bak continu hangt.

• Evil Hobbit
okido, ga het doornemen. Heb nu de game(s) in windowed mode draaien, en dan op maximize in wow, en dan draait het vlekkeloos. Workaround, maar toch. 8)7

• solatis
  • Laatst online: 25-08-2022
Even een vraagje: ik ben van plan nog een tweede widescreen te kopen, en mede omdat deze 2005FPW ook pivot ondersteunt (en het natuurlijk erg fijn is twee dezelfde monitoren te hebben) vraag ik me af wat de beste/handigste manier is om aan zo'n tweede monitor te komen ? Via marktplaats komen ze erg schaars voorbij, en tja.. Dell monitoren worden alleen door Dell verkocht, en die verkoopt ze niet meer (en de nieuwere generaties hebben geen pivot meer).

Iemand suggesties ?

• Zomborro
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-03 16:19

Zomborro

USCSS Nostromo crew member

solatis schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:05:
Even een vraagje: ik ben van plan nog een tweede widescreen te kopen, en mede omdat deze 2005FPW ook pivot ondersteunt (en het natuurlijk erg fijn is twee dezelfde monitoren te hebben) vraag ik me af wat de beste/handigste manier is om aan zo'n tweede monitor te komen ? Via marktplaats komen ze erg schaars voorbij, en tja.. Dell monitoren worden alleen door Dell verkocht, en die verkoopt ze niet meer (en de nieuwere generaties hebben geen pivot meer).

Iemand suggesties ?
Als je je een beetje verdiept had in alle topics had je kunnen weten dat je een goede kans maakt bij Supradictus via eBay... Wie weet heeft ie nog wat liggen of weet iemand voor je.

[Voor 3% gewijzigd door Zomborro op 24-01-2007 12:50]

It's life, Jim, but not as we know it...

• Evil Hobbit
Nou, ben nu een tijd aan het rondzoeken geweest maar kom er maar niet uit. Monitor zelf is het niet dus moet het toch iets met de videokaart zijn. Snap er alleen niks van. Het komt alleen voor bij games die full screen draaien. Windowed mode is er niks aan de hand. Maar ik hou niet van work arounds, het moet gewoon werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skaah
Hallo, ik hoop dat een van jullie mij kan helpen. Zoals je wel weet zitten er achterop de 2005FPW twee knoppen, eentje om het scherm van de standaard te krijgen en eentje om de hoogte van het scherm aan te passen, dat is de onderste knop. Deze knop van mijn Dell 2005FWP zit als een huis zo vast, er is geen beweging in te krijgen.

Ik kan dus niet de hoogte van mijn scherm instellen, nogal vervelend. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit moet fixen? De schroefjes losdraaien hielp niet zoveel, ik kan niet echt bij het mechanisme komen.

UPDATE:
De monitor in pivotstand draaien, naar beneden duwen, dan komt de knop vrij. Nog wat 'wiggelen' en dan komt het scherm omhoog : 8)

[Voor 12% gewijzigd door Skaah op 23-05-2008 20:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Inderdaad, soms moet je gewoon even wat wrikken met het scherm, dan zit het ding klem of zo.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee