Toon posts:

Het grote Dell 2005FPW topic deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 3.644 views sinds 30-01-2008

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
Het grote Dell 2005 FPW topic

Dell heeft onlangs een 20" Widescreen monitor op de markt gebracht tegen een aantrekkelijke prijs.
Omdat dit een redelijk populaire monitor is en er veel over gebabbeld is in het eerste deel, hier het derde deel.

voorgaande delen

Dell 2005FPW
Het grote Dell 2005FPW topic deel 2.

specs van de monitor
De Dell 2005FPW heeft de volgende specs (copy/paste van Dell):
• Grootte en type van beeldscherm : 20-inch (51,0 cm) active matrix TFT
• Resolutie : 1680 x 1050 (WUXGA)
• Reactietijd, helderheid en contrastverhouding : 16 ms / 300 cd/m2 / 6001
• Afmeting h x b x d : 391 / 491 (gecomprimeerd / uitgebreid) x 472 x 230 mm
• Gewicht : 7,9 kg
• Ingangen : Analoog, digitaal, S-Video, composite
• In hoogte verstelbare standaard, geluid : Ja (100 mm reisstand) / optionele AS500 Sound Bar
• Compatibiliteit met VESA-ophanging, beveiligingsslot : Ja (100 mm) / ja
• Geïntegreerde USB 2.0-hub met stroomvoorziening : 4 poorten downstream, 1 upstream
• Garantie : 3 jaar garantie met omruilen op de volgende werkdag

De volgende onderdelen worden geleverd bij de monitor.
• 20" Widescreen TFT
• Monitor voet
• DVI kabel
• D-SUB kabel
• USB A->B 2.0 kabel voor interne USB hub
• Driver cd
en in een apart doosje wordt de stroomkabel geleverd.

De monitor beschikt over een totaal van 4 video-ingangen namelijk.
groep1
• D-SUB
• DVI

groep2
• Composite
• S-video

Deze ingangen kunnen tegelijkertijd aangesloten zijn en het is daarnaast mogelijk om gebruik te maken van Picture in a Picture. Je kunt bijvoorbeeld een TVtuner die op de Composite is aangesloten in een hoek van de monitor zetten terwijl daarachter gewoon het beeld over de D-sub of DVI loopt.
Het is alleen mogelijk om een ingang uit groep 2 in groep 1 te gebruiken, D-SUB met DVI als PiP is dus niet mogelijk.

Daarnaast is het zo dat het mogelijk is de monitor 90o te draaien waardoor je een monitor hebt met een resolutie van 1050*1680. De meeste videokaarten hebben ook een roteerfunctie, zodat je hier ook zinnig gebruik van kan maken.

De monitor heeft dus ook een interne USB hub met 4 poorten. 2 hiervan zitten aan de onderkant van de monitor en 2 ervan aan de rechterzijkant van de monitor

Verder heeft de 2005FPW ook de mogelijkheid om een optionele soundbar te bestellen. Deze is onder het scherm te hangen. De stroom wordt uit de monitor gehaald. Voor mensen die niet per se een 5.1 setje willen hebben is het wellicht een goed alternatief. Echter, op de site van Dell staat niet duidelijk uitgelegt wat zo'n ding precies kost.

Game instellingen

Nu heb je een breedbeeld monitor en dan wil je natuurlijk ook breedbeeld gamen! Hier onder staan de instellingen voor de verschillende games om breedbeeld te gamen :)

Quake 4
Copieer de onsterstaande text in een text bestandje met de naam: autoexec.cfg plaats deze in je q4base map!
code:
1
2
3
4
5
6
seta com_allowconsole "1"
seta r_customheight "1050"
seta r_customwidth "1680"
seta r_mode "-1"
seta r_aspectratio "2"
seta g_fov "110"

Bedankt: VORMPIE2

Staat er een game niet in de lijst? En weet je wel de instellingen? Mail me!
bekende issues

• Leveringsproblemen
Momenteel geen leverings problemen meer :)

Een aantal mensen heeft een vergoeding gehad vanwege de lange levertijd en veranderende acties. De verhalen staan hier onder:
MaNDaRK - € 75,- Retour
Moriaty - Keuze uit: Mp3 Speler, Webcam of €35,- retour

• Backlight bleeding
Veel mensen melden problemen te hebben met de zogeheten backlight bleeding. Bij dit verschijnsel ontstaan lichte vlekken in de monitor waardoor deze niet egaal verlicht wordt. Bij sommige monitoren is dit zeer ernstig aanwezig terwijl het bij andere nauwelijks merkbaar is. Ook de laatste revisie ervan heeft te kampen met dit probleem.
Dell doet niet moeilijk met het omruilen ervan maar het is wel iets waar rekening mee gehouden moet worden bij het aanschaffen van deze monitor.
Bij normaal desktop gebruik valt de bleeding nog wel mee, maar met name in films en games (die over het algemeen wat donkerder zijn) is het goed merkbaar.

Deze bleeding is eventueel ook zelf te verhelpen (met verlies van garantie). De bleeding wordt namelijk veroorzaakt doordat de casing tegen het scherm aandrukt. Hier valt te lezen hoe je het scherm kan demonteren om het probleem te verhelpen (in het Duits).

• Dode pixels
Niet echt een schokkende issue, maar het wil nog steeds voorkomen. Dode pixels of subpixels kunnen in ieder TFT scherm voorkomen, dus ook in deze. Hier is niet echt wat aan te doen, behalve bij Dell zeuren om een nieuwe monitor.

• Inbranden
Bij een aantal modelen is de startbalk ingebrand in het scherm. De volgende productie maanden hebben last van dit probleem:
• Mei 2005
• Juni 2005
• September 2005

Mocht je dit probleem ook hebben, dan kan je Dell hier over bellen / emailen. De service is naar mijn weten erg goed (2 ingebrande schermen). Mijn schermen worden opgehaald en er worden ook meteen 2 nieuwe schermen afgeleverd.

FAQ
Q: die resolutie van 1680*1050, werkt die wel op mijn videokaart.
A:De meeste moderne videokaarten kunnen prima overweg met de resolutie van 1680*1050. In het ergste geval moet er een driver update plaatsvinden, maar vaak is het na een reboot al mogelijk de juiste resolutie te selecteren.
In ieder geval kunnen alle moderne ATI en Nvidia kaarten er mee overweg.
Oudere videokaarten kunnen er problemen mee geven. Bijvoorbeeld de Matrox G200 kan niet overweg met een resolutie van 1680*1050

Q: Hoe zit het met games en applicaties niet een 16:10 verhouding hebben?
A: Deze monitor heeft een aantal mogelijkheden daarvoor.
1. hij rekt het gewoon uit, dat is wel jammer omdat je dan vervormingen krijgt, maar je wel beeldvullend je applicatie hebt draaien.
2. Scale, hij rekt het scherm uit, maar behoudt de aspectratio (je zult dus 2 zwarte balken aan de zijkant hebben.
3. 1:1, de resolutie wordt aangehouden van de applicatie, draait deze dus 800*600 dan zie je in het midden een 800*600 schermpje en de rest daaromheen blijft zwart.

Q: Kan deze monitor tegen de muur gehangen worden?
A: Ja, deze monitor heeft een VESA 100 aansluiting op de achterkant waardoor deze met een wallmount ook tegen de muur gehangen kan worden. Houd er wel rekening mee dat de TFT zelf bijna 8 KG weegt en je muur het dus wel moet kunnen houden.

Q: Hoe zit dat nou met bestellen?
A: Dell is niet even snel en duidelijk met de betaalinstructies. Wat je daarom het beste kunt doen is goed op de gegevens letten die je tijdens het bestellen krijgt (bestelnr e.d.). Aan de hand hiervan kun je het geld overmaken. De bestelgegevens krijg je wel per e-mail, maar dat kan veel later zijn. Ik kreeg ze zelfs pas nadat ik de monitoren in huis had. Dus als je niet onnodig lang wil wachten kun je dit doen. Sommige mensen maken gebruik van een spoedoverboeking om ze nog sneller in huis te hebben, of je het dat waard vind moet je zelf weten.

Q: Waarom krijg ik de stroomkabel nou in een los doosje?
A: Veel mensen vragen zich af waarom ze de stroomkabel in een los doosje krijgen ipv in de grote doos bij de monitor. Het is zo dat Dell deze monitor in meerdere landen verkoopt waar er verschillende stekkers zijn (bijvoorbeeld een Engelse stekker krijgen we hier niet in het stopcontact). De monitoren zijn allemaal hetzelfde, alleen verschilt het dus per land welke stroomkabel je erbij krijgt.

prijzen en acties
Op dit moment kost hij in Nederland 700,91€ en in België ???,??€ (incl recupel).
Zoals de meeste van ons hadden verwacht heeft Dell een nieuwe actie. Ze geven 20% korting op de monitor die verkocht wordt. De Nederlandse prijs is: 560,73€ en in Belgie kost het scherm nu: 570,13€

Deze actie loopt tot: 25/10/2005

Ook is er een optionele soundbar tebestellen, deze kost €35,- ex. verzendkosten.
waar te bestellen
Zo als alle spullen van Dell is het alleen via de website of telefonisch te bestellen.
Bestellen kan via www.dell.nl of www.dell.be.
De monitoren op Dell.nl onder:
consumenten --> Electronics & Accessoires --> Monitoren --> Flat Panel monitoren

en voor Dell.be
consumenten --> Software, Accessoires --> Monitors --> LCD monitors --> 20 Inch & Up -Widescreen

telefoonnummer voor Nederland:
020 674 4873

telefoonnummer voor België
02.711.9585

Bedankt: Terw_Dan & Moriaty

[Voor 37% gewijzigd door MaNDaRK op 04-04-2006 09:18. Reden: Plaatjes naar Tweakers.net gemoved]

Online Backup Vergelijken? - Binair klokkijken

• MaNDaRK
Zo, net even Dell gebeld.

1e Verhaal:
Mijn monitor is in productie. En wordt binnen 8-10 dagen geleverd.

2e Verhaal (na mijn vraag of ik daar op kan rekenen):
Mijn monitor is in productie. En wordt op 18 Oktober geleverd.

Bij het 2e verhaal is het gebleven... ik zei ook tegen deze meneer (die me keurig tewoord stond) dat ik blij was dat Dell me daar zo netjes op de hoogte van hield. Dat vond hij inderdaad ook niet zo netjes.

Ik heb een 2e telefoon nummer gekregen: 020-6744200 en dan 2 keer op 2 drukken. Als je na de levering met dit nummer beld kunnen ze je tegemoed komen (met wat is onzeker).

• MaNDaRK
Zoals zo velen. Is nu eindelijk mijn mail beantwoord :)
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail bericht.

Op dit moment staat uw order in preproduktie en is in afwachting op aanvullende apparatuur.

Zodra alle onderdelen op voorraad zijn zullen we de order in produktie nemen.
De verwachte verschepingsdatum is op dit moment omstreeks 23 september
Tussen verschepen en leveren zit 1 maand? Want de Dell medewerker zei 18 Oktober?

Het verhaal wordt wel telkens mooier :P kan misschien iemand nog wat plaatjes van zijn / haar setup tonen? Als troost...

• MaNDaRK
Dat is inderdaad een goeie set ;)

Ik ga denk ik mijn order annuleren en dan ook nog een keer bestellen. Ik had er namelijk 2 besteld... maar ik ben bang dat ik dan nog langer moet wachten. € 80 euro op € 1200 is niet zo heel veel...

Dus ik twijvel nog wel.

[Voor 7% gewijzigd door MaNDaRK op 21-09-2005 20:36]

• MaNDaRK
zAo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 18:35:
Weet iemand wanneer de volgende actie is van Dell voor deze schermen? Ik volg dit vanaf topic 1, maar het gaat nu extreem kriebelen :P
De beste aanbieding is nu aan de gang... ik heb 2 schermen besteld voor net geen € 1200,- nu kun je 2 schermen kopen voor €1120,- ;)

• MaNDaRK
Anoniem: 98578 schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:10:
Je hebt gelijk, maar inderdaad smaken verschillen ik vind het niet echt storend.
Daar zitten trouwens de speakers ingebouwd die de meeste tweakers niet gebruiken. :)
Inderdaad. En daar naast vind ik de Dell monitor veel mooier...
Zijn er mensen die ervaring hebben met de AcerAL2032wm-20" Wide
Zoek eens op GoT ;) beetje verkeerde topic denk ik :P
Kijk voor de gein eens in dit topic:
[rml][ 20" en groter] Snelle TFT schermen[/rml]
En weet iemand hoeveel de Dot Pitch is van de Dell monitor?
Nee, sorry. Staat ook niet in de handleiding...

• MaNDaRK
Anoniem: 101049 schreef op zondag 25 september 2005 @ 16:14:
Weet iemand wanneer ik de mijne eindelijk zou ontvangen?

Meer Informatie
Orderdatum: 22/08/2005
Estimeret Leveringsdato ( På dagen eller tidligere dato ): 1/09/2005

Uw order is in productie 27/08/2005
Ik denk dat het zoals alle andere zal zijn: Rond 18 Oktober :)

• MaNDaRK
Op de Dell site staat het volgende:
Dell-onderdeel: 24134, Onderdeel fabrikant: 200-28481
. Zal dat het onderdeel niet zijn :?

• MaNDaRK
Ik heb nog geen mail mogen ontvangen van Dell, maar op de website zie ik het volgende:
http://tweakers.net/ext/f/67138/full.png

Als ik de monitoren binnen heb ga ik maar eens ff bellen met Dell over een tegemoed koming. Want ik heb nu dus wel even € 80,- teveel betaald (2e scherm 30% korting).

* UpDate *
Net even gebeld. Mijn order wordt misschien vandaag nog uitgeleverd dus kan ik niet meer cancelen. Straks even de order / betalings lijn bellen en even kijken of die wat aan de prijs kunnen doen...

[Voor 26% gewijzigd door MaNDaRK op 28-09-2005 11:36]

• MaNDaRK
Dan is je monitor waarschijnlijk wel bij UPS afgegeven maar nog niet door 1 van de scanners gegaan ;) nog even geduld dus :)

• MaNDaRK
writser schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:58:
Na alle negatieve reacties in dit topic even een (positief) bericht van mijn kant: ik had het geld overgemaakt op 22-09-2005. Vandaag staat in de orderstatus:

Uw order wordt klaargemaakt voor verzending 28-9-2005

Dat ziet er goed uit toch? 8)
Dat ziet er zeker goed uit :)

De website is ook weer aangepast: de levertijd is nu 1-2 weken :)
( Terug veranderen zijn ze dan wel weer snel mee :+ )

• MaNDaRK
Goed nieuws! Ik werd net door mijn moeder gebeld. De monitoren zijn binnen :Y) :D :D

• MaNDaRK
alvv schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 14:31:
Ik heb het scherm ook binnengekregen een aantal uren terug.
Ik ben verder aan het testen, scherm is pixelvrij, maar wel veel backlight bleeding bij de linkeronderhoek en rechterboven hoek, best balen eigenlijk

Enne Mandark, jij zei dat mensen die meer dan een maand wachten een soort tegenmoet zullen krijgen, maar als ik met dat nummer bell wat je opgeeft, weten ze helemaal van niets?
Even het volledige verhaal:
Ik heb 2 schermen besteld, 2e scherm was met 30% korting.
Dat kwam dus neer op een totaal bedrag van bijna € 1200,-.

Nu hebben ze niet binnen de beloofde tijd geleverd. En ze hebben daarna ook nog even de actie veranderd zodat ik dus € 80,- duurder uit was.

Ik heb net nog een keer gebeld. En ik heb gezegd:
Als ze binnen de levertijd die op de website stond (2-3 Dagen) dan had ik gewoon pech gehad. Maar i heb in totaal 3 weken gewacht. Dus ik wil graag die € 80,- terug. Na een overleg met de manager hebben ze besloten € 75,- terug te storten op mijn bank rekening :) dit trouwens na dat ik even boos was geworden...

• MaNDaRK
Dat vind ik toch heel erg netjes :)

Ik heb mijn schermen eindelijk een beetje kunnen testen. Ik heb helemaal geen last van bleeding of dooie / luie pixels! Ik ben een zeer tevreden mens ;)

Ik zal ook eens wat fotos maken van de schermen /aansluitingen e.d. en deze in de startpost verwerken!

• MaNDaRK
Zoals beloofd:

Mijn werkplekje :)

• MaNDaRK
andreict schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:29:
oke een korte vraag!

Is deze monitor de beste in verhouding tot de prijs en grote?

Ik vind namelijk niet veel widescreens en als ik ze al vind zijn ze ontiegelijk duur, behalve de fujitsu siemens w-19 , maar deze is bij geen enkel bedrijf te verkrijgen.

de prijs van de dell is op het moment nog €495,- met verzend kosten erbij. (tot 25 oktober)
Dit is een van de beste aanbiedingen die je kan hebben :)
Er zijn wel meerdere die in dezelfde prijs klasse zitten maar ik vind persoonlijk het design minder van deze monitoren. Het design is een van de hoofd redenen geweest om deze monitor tekopen ;)

• MaNDaRK
andreict schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:55:
[...]

design geef ik eigenlijk geen f*ck om het gaat me meer om de specs en de prijs verhouding.

Welke meerdere zijn er nog dan in deze prijsverhouding want die heb ik niet kunnen vinden?
Zie: Anoniem: 98578 in "Het grote Dell 2005FPW topic deel 3" & Monitoren (LCD) / LCD monitoren 20"+

;)

• MaNDaRK
Je zit totaal niet in het goeie topic ;) voor vragen over wat voor een videokaart je moet hebben: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen #Welke Videokaart moet ik kopen?

Suc6 ;)

• MaNDaRK
Zo, net even een brief van Dell mogen ontvangen: Ik krijg € 75,- terug + BTW maakt dat: € 89.25 :Y)

• MaNDaRK
Misschien last van luie pixels?

• MaNDaRK
Een luie pixel is wat jij beschrijft. Te lui om van kleur te veranderen ;)

Voor meer info & oplossingen:
Luie pixel verwijderen

• MaNDaRK
Het duurd altijd even voordat het tracking nummer in het systeem wordt opgenomen. Het pakket moet eerst nog even gescanned worden op een punt ;)

• MaNDaRK
Anoniem: 158307 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:22:
[...]

Ah, da's op zich helder.
Alleen zou dat al niet gebeurt moeten zijn; een dag voor de geplande levering?

ik weet het, ik weet het, beetje gespannen. B)
Dit was bij mij wel zo ;) dus geduld! :D

• MaNDaRK
andreict schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:22:
OK heb vandaag het schermpje binnen gekregen!

Helemaal top, bleeding wat is dat :? (dus helemaal geen last van gelukkig)
Lees de draad voordat je blaat:
Anoniem: 2044 in "Het grote Dell 2005FPW topic deel 3"

• MaNDaRK
andreict schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:59:
[...]

yep, begrijpent lezen :)..

heb met nokia tester enzovoorts wat dingen getest maar ik kan niets zien wat duidt op bleeding en/of dode/luie pixels
Sorry :P

Dacht dat je je afvroeg wat bleeding was ;) terwijl het toch duidelijk is uitgelegd in deze draad :)

• MaNDaRK
Misschien staat je monitor wel op 256 kleuren?

En voor DVD's heb je onder Windows XP geen codecs nodig :)

Of heb je het over DiVX / XViD?

• MaNDaRK
Is nergens voor nodig. Als je Dell belt dat je een dode pixel hebt dan kan je scherm daarvoor ook worden opgeruild ;)

• MaNDaRK
Dell heeft wel een goeie service! Gewoon even een belletje wagen ;) veel schermen zijn al omgewisseld voor nieuwe, je bent niet de eerste met problemen... en ik denk ook niet de laaste!

• MaNDaRK
Anoniem: 92579 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:18:
[...]

Ik heb in totaal een uur met verschillende Dell-mannetjes aan te telefoon gezeten, maar ik krijg toch echt geen nieuwe :?
Wat je moet doen; nog een keer bellen! En dan eens flink boos worden, maar hou het wel netjes! Je moet aangeven dat je geen geld neer hebt gelegd voor een scherm wat niet naar behoren functioneerd.

• MaNDaRK
Anoniem: 2044 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:24:
[...]

http://home.quicknet.nl/mw/prive/brumberg/quake.JPG
Hier een screenie van quake 4 op widescreen... native reso.
Ik moet wel op medium spelen... maar t ziet er evengoed wel ok uit :)
Hoe je widescreen laat werken in q4 heb ik eerder gepost in dit topic.

Ik heb trouwens nog een P4 2.4 (400fsb) en een gf 6800GT.. .. t werkt nog steeds allemaal :)
Zelfs fear (medium) kan ik mooi spelen op native reso.
Ziet er heel netjes uit! :D

Ik zal volgende week de start post even aanpassen en dan er ook in vermelden hoe je je games op deze resolutie kan spelen :)

• MaNDaRK
Wat het beste is is dat jullie allemaal bellen! Misschien dat ze er dan iets aan gaan doen ;) maar je moet wel netjes blijven... want anders helpen ze je echt niet :)

• MaNDaRK
Dat vinden wij niets omdat wij een Dell hebben ;)

Ik denk dat je beter even in: [rml][ 20" en groter] Snelle TFT schermen[/rml] kan kijken voor gebruikers ervaringen met de Benq FP202W :)

• MaNDaRK
Ik heb hier ook 1tje op VGA en 1tje op DVI gehad.

Dit maakte weinig uit, maar je zag in films wel een kleur verschil tussen de aansluitingen. DVI was wat mooier ;)

• MaNDaRK
Ik heb ook weer wat...

Beide schermen zijn ingebrand... morgen ook maar eens bellen met Dell :(

Ik heb trouwens 2x September 2005 schermen.

• MaNDaRK
Nu 2 keer Dell aan de telefoon gehad. Mijn schermen worden omgeruild... alle 2 :)

Keurige service. Ze worden opgestuurd en mijn oude kan ik meteen mee geven!

• MaNDaRK
_Arthur schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 20:35:
[...]

Mijn scherm heeft er ook last van (gekocht in juni 2005). Maar tot nu toe niet super veel last van en ik wacht met het melden van dit probleem tot de 2007FPW op de markt is :)
Zijn de schermen ook van juni 2005?

• MaNDaRK
Net weer even contact gehad met Dell en een uurtje later belde een couriers bedrijf. A.s maandag worden mijn schermen gebracht en opgehaald :Y)

Keurig geholpen :) ik ben erg tevreden!

De startpost is ook voorzien van het inbrand probleem. Ik heb de productie maanden er in verwerkt. Mocht iemand ook inbrand problemen hebben gehad met een andere productie maand. Laat het me even weten ;)

• MaNDaRK
Lol, ze ruilen ze alle 2 apart om. Waarschijnlijk krijg ik 2 verschillende koeriers alle 2 komen ze dan 1 monitor bengen en 1 monitor ophalen :P

• MaNDaRK
Het standaard support nummer is: 020 674 4869

De openings tijden zijn als volgt:
Maandag-Vrijdag: 09:00-19:30
Zaterdag: 10:00-17:00

• MaNDaRK
Ik heb dit ook gehad. Zie de eerste pagina van dit topic ;) ik heb het verschil gewoon terug gehad :)

Edit:
Ik wordt net gebeld door mijn moeder, mijn nieuwe schermen zijn binnen :)

Edit #2:
Net de monitoren getest. Ik heb er 1tje van Maart 2005 en 1tje van December 2005. Die van Maart 2005 werkt niet :( de DVI ingang werkt niet. VGA werkt wel... ik heb Dell maar weer gemaild.

[Voor 66% gewijzigd door MaNDaRK op 28-03-2006 10:57]

• MaNDaRK
Inderdaad, je moet nog een keer bellen en gewoon een ander scherm eisen hoor ;) bleeding is gewoon een productie fout.

Ik zal de bleeding problemen ook even in de startpost verwerken morgen.

• MaNDaRK
Hij is nog niet leverbaar in Nederland, misschien kan je er een mailtje aan wagen :?

Specs e.d. op de Engelse site: click

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee