[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.725 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
mooi gemodeld, alleen 2 puntjes:
- De "panelen" die je aan de zeikant hebt gemaakt zijn nogal bol je kunt jammer genoeg zien dat het allemaal apparte objects zijn wel jammer
- het achterwiel van een truck is toch altijd zo inwaarts ? http://www.worldclasshaul...-custom%20truck%20bed.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Jooz op 16-10-2005 11:48 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid.. schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:48:
mooi gemodeld, alleen 2 puntjes:
- De "panelen" die je aan de zeikant hebt gemaakt zijn nogal bol je kunt jammer genoeg zien dat het allemaal apparte objects zijn wel jammer
- het achterwiel van een truck is toch altijd zo inwaarts ? http://www.worldclasshaul...-custom%20truck%20bed.jpg
Tis nog een WIP :)

Ik snap niet wat je met panelen bedoeld, ik denk dat je de spatborden bedoeld, ja daar moet ik nog wat aan werken... Bevestigingsbeugeltjes enzo.
En van die achterwielen heb je gelijk, zo horen ze ook onder de trailer maar daar heb ik nog geen zin in gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
Dus je post het hier om alleen maar je kenne en kunnen te laten zien en complimentjes te krijgen ? :+

en dit is wat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://www.cinema4d.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=5565

[ Voor 17% gewijzigd door Jooz op 16-10-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup :) jij snapt het :D

Maar van dat bovenste rondje heb je gelijk daar zal ik nog naar kijken.

Het open stuk in het onderste rondje is ook open dat is zodat de cabine wat op en neer kan gaan die is namelijk apart geveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

realistische (?) peren! (click voor 100% versie)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~hagg/render_birne4_incl2_small.jpg

3d Studio MAX 7
rendering: Brazil
Textures peren: Photoshop
rest zijn aangepaste bestaande textures geweest (ik wou peren maken, geen schaal of tafel :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Vind hem mooi alleen die tafel is minder. Trouwens is Brazil een gratis renderer of moet je die ook kopen?

[ Voor 45% gewijzigd door Heaget op 16-10-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:34

nXXt

Carpe omnia

Heaget schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:38:
Vind hem mooi alleen die tafel is minder. Trouwens is Brazil een gratis renderer of moet je die ook kopen?
Brazil moet je kopen... helaas.

http://www.splutterfish.c...nter=1&page=purchase_info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:04:
realistische (?) peren! (click voor 100% versie)

[afbeelding]

3d Studio MAX 7
rendering: Brazil
Textures peren: Photoshop
rest zijn aangepaste bestaande textures geweest (ik wou peren maken, geen schaal of tafel :) )
ik vind ze wat te dof eigenlijk, beetje te perzik. En qua vorm lijkt het eigenlijk meer op een schaaltje barbapappa's. Peren zijn imho wat dunner aan de bovenkant. Verder ziet het er prima uit (deukjes vooal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een vraagje.
Waar vinden jullie al die tutuorials om auto`s na te maken in 3dsmax.
Ik heb er enkelen gevonden ondeanderen een audi tutorial maar deze is erg onduidelijk vind ik.
Als iemand nog een goede tutorial weet zou hij deze dan hier neer willen zetten zodat een beginnende maxer ook kan lereb.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Volgens mij staat er ergens een tutorial voor het maken van een Fiat500. Ik dacht opde site van Onnovanbraam, maar dat weet ik niet zeker. Google kan je daarmee wel even verder helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:35:
Hallo ik heb een vraagje.
Waar vinden jullie al die tutuorials om auto`s na te maken in 3dsmax.
Ik heb er enkelen gevonden ondeanderen een audi tutorial maar deze is erg onduidelijk vind ik.
Als iemand nog een goede tutorial weet zou hij deze dan hier neer willen zetten zodat een beginnende maxer ook kan lereb.
Alvast bedankt.
Ik vind dit een goeie: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Fiat tutorial is wel flex ja, dit is wat ik ermee gemaakt hebt. Alleen jammer dat maar de helft van die tutorial erop staat.

Je zie dat je ook al de audi tutorial had, is dta die audi video tutorial van 3d palace? Want dies toch best duidelijk zou ik zo zeggen. Anders meot je ff op 3d palace wat video tutorials downloaden die zijn wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Paardje! :) Ik ben weer verder gegaan. Ik moet nog veeeel doen, maar vooral veeel leren nog :P Ik heb enorm veel geleerd hiervan. Ben er erg lang mee bezig, maar de volgende keer kan alles beter, sneller en mooier :)
Maar toch, ben nu bezig met het optuigen van het paard :)
Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/render-01-haar.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/render-02-tuig.jpg

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocean testje
Afbeeldingslocatie: http://members.webdeveloping.nl/~dev/water.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

:9~ Howly shizzle... Hoe maak je dat dan weer!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Nice..!! Misschien net wat teveel wit.. maar verder ziet het er uit als een wilde zee.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
valt wel mee, mischien wat minder vertrouwen op alleen texture animatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hoe heb je dat gemaakt Devega? Ziet er al veelbelovend uit

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maya fluids :>

anyway

dat was mn eerste render

tevens ook de eerste keer dat ik mn foam in een animatie zag
Liquid.. schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:11:
valt wel mee, mischien wat minder vertrouwen op alleen texture animatie ?
tis dan wel erg slecht belicht maar der zit vrijwel zeker golfanimatie in :x

[ Voor 135% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:52:

tis dan wel erg slecht belicht maar der zit vrijwel zeker golfanimatie in :x
het zag er anders uit alsof het met een texture was gemaakt, maar ik wacht wel op de 2de wip B)

hier een updatetje van mijn kant:
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Hoe heb je die steentjes tussen het rails gemaakt? Ziet er stoer uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ziet er zeker erg netjes uit!

Even subvraagje...weten mensen nog meer producenten je 2d-afbeeldingen zoals VIZ-images van DoschDesign (www.doschdesign.de) kunt verkrijgen? Gaat dus om foto's van mensen bijvoorbeeld die al uitgeknipt zijn en voorzien zijn van een alpha-map (in aparte file vaak)... Dit alles ten behoeve van het opleuken van 3d-scenes.

[ Voor 10% gewijzigd door Dexter op 18-10-2005 19:01 ]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer ff aan het modelen geweest, laatste tijd te druk geweest met World of Warcraft :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/Lost/vrouw_3.jpg
vind de armen nog een beetje raar maar komt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:46:
Weer ff aan het modelen geweest, laatste tijd te druk geweest met World of Warcraft :P

[afbeelding]
Ziet er echt goed uit! Eventjes, haha als ik hiermee aan de slag zou gaan zou ik dagen nodig hebben (iig in max) :P

Maar welk programma en welke mothode gebruik je?
Jammer dat ik zelf zo weinig tijd heb om te moddellen, anders zou ik al veel verder zijn geweest met mijn elf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mirrorshade schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:42:
[...]

Ziet er echt goed uit! Eventjes, haha als ik hiermee aan de slag zou gaan zou ik dagen nodig hebben (iig in max) :P

Maar welk programma en welke mothode gebruik je?
Jammer dat ik zelf zo weinig tijd heb om te moddellen, anders zou ik al veel verder zijn geweest met mijn elf :)
3dmax en edge extrude methode ( poly modelen dus ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

mensen,

als ik in mijn viewport van 3dsmax rotate dan is ineens alles wat erin staat afgebeeld als boxen. als ik de muis los laat en dus stop met draaien of inzoomen of wat dan ook dan is alles weer goed. weet iemand hoe je dit uit kan zetten want ik kan het nergens vinden.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
op O drukken, staat volgens mij ook in de startpost...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

DaNiEl KuNsT schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:05:
op O drukken, staat volgens mij ook in de startpost...
thnx!

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Er waren hier al mensen die met Hair & Fur van Max 7.5 gewerkt hadden he?
Ik kom er niet uit hoe ik een goede collission kan krijgen. Wat ik ook doe, het haar wordt nergens gecollis.. eh, tegengehouden. Pak een cilinder, doe er haar op, zet dynamics op live, stiffness erg laag, play. Dan komt het haar hoe dan ook altijd gewoon door die cylinder heen, wat je ook bij Collision instelt. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
Nou jongens ik ben vandaag begonnen met 3D Studio Max en dit is er uit komen rollen na twee tutorials (c&c please):

Afbeeldingslocatie: http://www.oesie.nl/3d/windows_vlag.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.oesie.nl/3d/palmboom.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Oesie op 19-10-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
WEet iemand hoe ik maten in de viewports (en renderings) kan laten zien? Dus gewoon op een simpele manier dat ik een lijntje trek en dat daar automatisch de afstand bij komt te staan.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Menesis schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:17:
WEet iemand hoe ik maten in de viewports (en renderings) kan laten zien? Dus gewoon op een simpele manier dat ik een lijntje trek en dat daar automatisch de afstand bij komt te staan.
Kan dat uberhaupt met Max??? Als je dingen exact wilt bematen kun je dat beter doen met Solid Works ofzo (of met ProEngineer/AutoCAD/Unigraphics/Ashlar Vellum Graphite/Inventor/...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
@Xlerator:
Met een emitter, en fysics

heb weer een update
_klik_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

@Menesis: Je moet bij de create tab, ff kijken bij helpers (ff zo uit mijn hoofd). Volgens mij zit daar een meetlint in.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

@Liquid, lekker duidelijk, mooie plaat

@Oesie, hoe ken je daar nou commentaar op geven? t Zijn 4 boxjes met een bend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
SnoeiKoei schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:27:
[...]

Kan dat uberhaupt met Max??? Als je dingen exact wilt bematen kun je dat beter doen met Solid Works ofzo (of met ProEngineer/AutoCAD/Unigraphics/Ashlar Vellum Graphite/Inventor/...)
Ja ik werk ook met solidworks; maar ik moest nu wat ergonomisch werk doen; dus leek het me handig om een P5 biped en een P95 biped te maken (adhv dined), vervolgens daar het model omheen te bouwen/ontwerpen en dan kijken hoe groot alles is.
ik dacht dat jij ook IO deed; zo niet, dan begrijp je waarsch de helft van mn post niet ;)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Menesis schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:06:
[...]

Ja ik werk ook met solidworks; maar ik moest nu wat ergonomisch werk doen; dus leek het me handig om een P5 biped en een P95 biped te maken (adhv dined), vervolgens daar het model omheen te bouwen/ontwerpen en dan kijken hoe groot alles is.
ik dacht dat jij ook IO deed; zo niet, dan begrijp je waarsch de helft van mn post niet ;)
Klopt, doe ook IO... Voor wat jij bedoelt is een speciaal tooltje, progje om workspaces enzo te testen op ergonomie. Een of ander keuzevak, ben de naam even kwijt...

Tooltje heet ADAPS.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-10-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:46:

[afbeelding]
wel mooi, maar ze lijkt als 2 druppels water op de vorige vrouw die je maakte volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:39:
[...]

wel mooi, maar ze lijkt als 2 druppels water op de vorige vrouw die je maakte volgens mij :P
zelfde basemesh ;)
Verander het gezicht nog wel verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
betrapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Laatst online: 08:34
Belichting verbeterd, toch maar gewoon een omni genomen, grafftiti op de muren en alles verder getextured:

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/5179/sdh126pj.th.jpg

C&C uiteraard welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, mooi man! Wel een beetje aan de donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
thxnxs,

Ik heb hier zelf een tft voor me neus, daar op is die wel goed zichtbaar, maar hij is te donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
beetje donker (kan de "TOM" op de muur nog net lezen :P ) , verder heel erg mooi gedaan

edit : was TIM geen TOM

[ Voor 21% gewijzigd door DJrDJ666 op 19-10-2005 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
Hoop dat die zo wat beter te zien is.

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/5676/sdh11crt9qu.th.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door w00d op 19-10-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
wordt steeds gaver ja! Zou alleen nog wat lampjes bijmaken, maar die zijn dan gsneuveld oid. Weet niet wat daar huisgehouden heeft, maar als je het zo ziet, zouden er vast wel wat lampjes gesneuveld moeten zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Schuey op 19-10-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Oesie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:51:
Nou jongens ik ben vandaag begonnen met 3D Studio Max en dit is er uit komen rollen na twee tutorials (c&c please):

[afbeelding]

[afbeelding]
Moeilijk om daar concreet wat van te zeggen. Ziet er netjes uit. Weinig op aan te merken.
XLerator schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:15:
Er waren hier al mensen die met Hair & Fur van Max 7.5 gewerkt hadden he?
Ik kom er niet uit hoe ik een goede collission kan krijgen. Wat ik ook doe, het haar wordt nergens gecollis.. eh, tegengehouden. Pak een cilinder, doe er haar op, zet dynamics op live, stiffness erg laag, play. Dan komt het haar hoe dan ook altijd gewoon door die cylinder heen, wat je ook bij Collision instelt. Iemand?
Ik ben nog even benieuwd of je nog wat had aan mijn tips voor je animatie? :P

/edit
Nice.. Mooie modelling! Begint echt mooi te worden! :)

ik denk dat je wat minder gi moet gebruiken. Dit maakt het wat onrealistisch. GI is namelijk het rondstuiteren van licht. Tijdens een nacht is er niet zoveel licht dat zo duidelijk een GI geeft.

Het licht dat van buiten moet je wat meer projecteren. Licht van de maan is meestal een schijnsel met een vrij duidelijke schaduw.

Het licht van de omnis mag ook een wat directere spot hebben op de muren er omheen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik ken de theorie o zo goed. Maar ik heb het niet veel omgezet in de praktijk.. :P

[ Voor 30% gewijzigd door HawVer op 19-10-2005 22:17 . Reden: extra reply toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
Dankje voor de tips. Ik ken de theorie totaal niet, dus een klein theorie lesje kan geen kwaad bij mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

@Hawer: ja zeker :) Ik post morgen mn laatste animatie wel es, lijkt al wat beter :) Boek had ik bijna gekocht, maar ik heb al een soortgelijk boek :) Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
Even een klein vraagje.

Bij ieder object wat je in 3dsmax maakt krijg je van die hoek/kruispunten. Is er een manier om die te verbergen?! Ik heb het dus over deze dingen.

Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/5396/dingen2ul.jpg

Want nu lijkt het net alsof er soms fouten in m'n Mesh zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ram even op "J" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat heet een boundig box. Heeft nix met je mesh te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

SnoeiKoei schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:05:
Dat heet een boundig box. Heeft nix met je mesh te maken ;)
Nee, maar als je je viewport draait en je ziet ineens die drie lijnen door je mesh lopen schrik je ff omdat het lijkt alsof jemesh f*cket-up is terwijl dat helemaal niet het geval is.. ;)
En bijna een hartaanval krijgen omdat je denkt dat je model waar je al uren op aan het werk ben ineens vernaggeld is is niet leuk :( trust me.. ook wel eens last van gehad in het begin :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:32
@Woodster: Het licht bij de lamp ziet er nu al een stuk beter uit!

Heb zelf ook weer wat lopen testen met de kolom als ontwerp
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roest.online/GoT/De%20Kolom/Test26_%5B600x300%5D.jpg

Een met verlichting
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roest.online/GoT/De%20Kolom/Test29_%5B600x300%5D.jpg

En één met een andere kleur belichting :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/roest.online/GoT/De%20Kolom/Test34_%5B600x300%5D.jpg

WE moeten uiteindelijk vier verschillende ontwerpen hebben dus ben er voorlopig nog wel mee bezig.
Later meer dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
De verlichting ff wat verbeterd, nu is eindelijk ook de volume light van buiten te zien ( was vergeten uit te zetten dat glas geen shaduw geeft en ontvangt |:( )

Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/7217/sdh142cl.th.jpg

en eentje voor de crt monitors :P

Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/8728/sdh14crt9vi.th.jpg

[ best wel iri dat dit soort tekeningen er gauw anders uitzien op een andere monitor, vaak te donkerder dan bij mij, of soms juist een heel stuk lichter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik zie echt haast niks op die afbeeldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Bij mij zijn ze ook beide te donker >.<

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Plint schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:14:
@Woodster: Het licht bij de lamp ziet er nu al een stuk beter uit!

Heb zelf ook weer wat lopen testen met de kolom als ontwerp
[afbeelding]

Een met verlichting
[afbeelding]

En één met een andere kleur belichting :)
[afbeelding]

WE moeten uiteindelijk vier verschillende ontwerpen hebben dus ben er voorlopig nog wel mee bezig.
Later meer dus :).
Wat grappig! Zo eenvoudig en het ziet er toch mooi uit! Kun je er niet ff 2 of 3 op wallpaper formaat renderen? :P Bij de bovenste zou ik de pilaren wat door elkaar gooien zodat je wat afwisseling krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Inderdaad erg leuk gemaakt.

1 klein commentje. De tweede pilaar lijkt niet aan te sluiten aan het plafond, die zou ik effe opnieuw uitlijnen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Heeft iemand hier eigenlijk wel eens zo één weten te verkrijgen?

Afbeeldingslocatie: http://features.cgsociety.org/cgtalk/choiceaward/trophy_thumb.jpg
En zo ja; waarmee? :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik zag dat 3ds max 8 gereleased was, iemand al met de demo gespeeld?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
6K schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:06:
Bij mij zijn ze ook beide te donker >.<
hier ook. zit nu op school achter een crt, zijn ze idd gewoon veelste donker :( is ff kijken of ik hier nog photoshop heb om ze nog lichter te maken.

edit:
Zowaar photoshop gevonden. heb hem nu wat lichter gemaakt.
Moet nu toch wel een beetje te zien zijn op een crt. echt mooier wordt het er niet op, maarja das gewoon het nadeel van dit soort tekeningen, denk ik.
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/9553/sdh14crt9vi4me.th.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door w00d op 21-10-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Discussie voor eigen forum voor de 3d-erts!!

3d, discussie voor eigen forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@woodster:

Download Irfanview, ram op Shift+G (enhance colors), zet 'Gamma Correction' op 2.0, 'Contrast' op 24, en klaar is keeswoodster :)

Ik doe hier een keer voor hoe je een duidelijke CRT-bestendige afbeelding maakt waarbij het er niet uitziet alsof je een of ander ranzig wasmiddel in je ogen hebt :P
Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/9105/woodster9iu.th.jpg

hth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
haha ok,thnxs. zal et onthouden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:32
@HaWver Thanks!
De finals komen nog, die ga ik voor je op wallpaperformaat gaan renderen.

Het bovenste plaatje laat eigenlijk zien dat we van een simpele vierkante kolom naar een steeds extremere vorm gaan. Vandaar ook dat het in deze volgorde staat.
Uiteindelijk gaan we de kolommen in een parkeergarage plaatsen (zoals ik een paar posts eerder had gepost) om te kijken wat het ruimtelijke effect is.

De kolommen met verlichting wordt uiteindelijk ook verder uitgewerkt op dezelfde manier als de eerst. van simpel naar extreem (speels).

@6K Idd. Ik dacht al dat het te maken had met de bias van de lampen :X
Maar het probleem ligt bij de aansluiting :Y) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik heb een vraagje over animeren in 3ds max.

Ik heb bones geloopt. Dus 30 frames herhalen de beweging contstant.
Nu wil ik op frame 200 een variatie erin, dus effe heen en weer swiepen, wat alleen daar moet. Hoe kan dit het beste??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/Lost/vrouw_7.jpg
kleine update, nog steeds geen fan van de armen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Laatst online: 10:34

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:18:
[afbeelding]
kleine update, nog steeds geen fan van de armen
Ligt het aan mij of zijn de bovenarmen te kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Iemand de leeuwarder krant al gelezen?

Afbeeldingslocatie: http://www.guillome.nl/dump/DSC01128.JPG

:D :D 3 keer raden wie het escher gedeelte gemaakt heeft ;) :D :D
Jammer dat er alleen maar 2 namen bij staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wie heeft dat hek gemaakt!? Juist, waarom staat mijn naam er dan niet tussen?! :(

Cool, we worden beroemd :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wow.. dat ziet er wel relaxt uit :)
Ook gewoon in Max gemaakt neem ik aan?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 16:49

SilentSimon

Have you been hopped?

mijn starshipje :) WIP:
Afbeeldingslocatie: http://www.silent-simon.nl/hop/forum/upload/SilentSimon/images/2005-10-11_232142_space5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey xlerator, ik heb het gelezen...
wordt dit ook geshowd op cmd afdeling ofzo, want ben er wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Lokaal 310 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 10:32
ben bezig met een skyline en ook van plan om een eens goed af te maken...
maar tijdens het bladeren naar referenties verveelde ik me en ramde ik er maar eens een
paar "OZ Racing Canyon" Look-a-like rims uit. 8)

Afbeeldingslocatie: http://img454.imageshack.us/img454/3097/skylinerim9ee.th.png

gelijk maar even een bandje eromheen en de velg iets gewijzigd, nu de remschijf maar eens een gooi geven
Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/4434/skylinerim5sx.th.png

C&C ?

[ Voor 28% gewijzigd door Silent Hunter op 23-10-2005 18:05 ]

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wil je gezellig babbelen over je 3d werk kom dan langs op irc: #dekroeg op irc.tweakers.net. :)
Sinds een paar dagen hebben we een nieuwe channel, namelijk #3d op irc.tweakers.net
Het is verhuisd naar een nieuwe channel naar aanleiding van 3d, discussie voor eigen forum We vonden dat het tijd was voor een wat serieuzere channel naam ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Chester op 23-10-2005 17:26 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 09:34

SnakeMind

Silence...

Silent Hunter schreef:
gelijk maar even een bandje eromheen en de velg iets gewijzigd, nu de remschijf maar eens een gooi geven
Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/4434/skylinerim5sx.th.png

C&C ?
Ik heb het gevoel dat er links onder een raar deukje in je velg rand zit, en in het loopvlak van je rechterband heb ik het idee dat het een lekke band is doordat ie naar binnen lijkt te staan.
Verder een erg gaaf setje :)

[ Voor 9% gewijzigd door SnakeMind op 23-10-2005 18:18 ]

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Toch maar weer eens een poging gewaagd in de wondere wereld van 3D.

Afbeeldingslocatie: http://img73.imageshack.us/img73/2064/diceredandwhite1md.th.jpg

De scene is een tryout van verschillende technieken die ik voor het eerst heb toegepast:

UvwUnwrap - texture gemaakt in paint ;)
standaard scanline renderer i.c.m. de geweldige dome of light van de eerste pagina.

An sich stelt het geheel natuurlijk weinig voor, maar gezien de eenvoud van de scene, en de toch wel leuke uitkomst van de render, vond ik het toch de moeite om te delen. :)

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben maar sinds kort met 3ds max bezig, maar ik vind het ontzettend leuk. Al een aantal tutorials achter de rug en ik begin het een heel klein beetje in de vingers te krijgen. Alles duurt alleen zo ongelofelijk lang, ik ben zo uren bezig met een simpel visje, vraag me af of dat zal veranderen. >:)

Ik ben echt onder de indruk van wat ik hier allemaal langs zie komen! _/-\o_ Kan me niet voorstellen dat ik dat niveau ooit zal halen, maar wie weet. Ik heb inmiddels 3ds Max Bible boek met cdrom, dus ga ik daar nu maar mee aan de slag. B)

Heeft iemand een soort stappenplan hoe een beginner zich steeds meer kan ontwikkelen? Hoe zijn jullie begonnen en hoe kwamen jullie verder? Welke projecten zijn leuk om mee te beginnen? Al jullie info voor een zeer enthousiaste beginner is erg welkom en wordt op prijs gesteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:15:
Ben maar sinds kort met 3ds max bezig, maar ik vind het ontzettend leuk. Al een aantal tutorials achter de rug en ik begin het een heel klein beetje in de vingers te krijgen. Alles duurt alleen zo ongelofelijk lang, ik ben zo uren bezig met een simpel visje, vraag me af of dat zal veranderen. >:)

Ik ben echt onder de indruk van wat ik hier allemaal langs zie komen! _/-\o_ Kan me niet voorstellen dat ik dat niveau ooit zal halen, maar wie weet. Ik heb inmiddels 3ds Max Bible boek met cdrom, dus ga ik daar nu maar mee aan de slag. B)

Heeft iemand een soort stappenplan hoe een beginner zich steeds meer kan ontwikkelen? Hoe zijn jullie begonnen en hoe kwamen jullie verder? Welke projecten zijn leuk om mee te beginnen? Al jullie info voor een zeer enthousiaste beginner is erg welkom en wordt op prijs gesteld!
1) Zoek uitdagende projecten uit ( niet te uitdagend zodat je het niet kan (af) maken)
2) verdiep je in de 'stof', hoe moet het ? moet het zo ? probeer het uit
3) vermaak je er meer

Ik ben zelf ook redelijk nieuw wat betreft 3D (en max) maar lukt me ook aardig.
Gewoon volhouden en blijf proberen ;)

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Na volledig schaamteloos een idee van een ander te hebben gejat, heb ik het advies van Yoozer aangenomen en ben ik even met dit kleine projectje in Blender aan de gang gegaan. Ik denk dat ik dit als onderdeel van mijn kerstkaart ga gebruiken, dan ben ik daar dit jaar in ieder geval op tijd mee begonnen.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~s.wijnja/plaatjes/got/Feestje.jpg

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

Ik ben een probleem tegen gekomen bij het construeren van een afgraving in 3dsmax 7. In deze afgraving zijn enkele muren teruggevonden en andere zijn er bij 'verzonnen'. Nu wil ik de teruggevonden muren ondoorzichtig hebben en de verzonnen stukken transparant. Op dit moment ben ik zo ver gekomen:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/twalter/b1.jpg

Dit object bestaat uit een u-vorm met daarover een plane als UV-map er bovenop. De texture is dubbelzijdig, 1 kleur met een .jpg als mask. De orignele vorm kun je hier zien:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/twalter/b3.jpg

Zoals je ziet zijn zijkanten waar daadwerkelijk polygonen zitten mooi dicht, maar de rest van de plekken niet. Wat ik dus wil bereiken is dat op plekken die midden in het object zitten ook de doorzichtige plekken worden afgesloten zoals in dit voorbeeld (photoshop):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/twalter/b2.jpg

Ik weet wel dat dit ook met modellen kan, maar de afgaving is een stuk ingewikkelder dan dit voorbeeldje :) en dit geeft (als het werkt) waarschijnlijk een veel beter resultaat.
Heeft iemand een goed idee?

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb een raar probleem met Rhino3D v3.0. Thuis werkt alles perfect maar ik heb het tijdelijk geïnstalleerd op een computer op mijn afstudeerplek om wat dingen sneller af te kunnen krijgen en nu crasht Rhino iedere keer als ik met mijn muis in de buurt kom van een plek waar ie osnap wil gebruiken (bijvoorbeeld het closen van splines of het beginnen van een spline op een osnap locatie). Komt dit probleem iemand bekend voor en heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen?

Contact met Rhino opnemen is niet echt een optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
SnoeiKoei schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:13:
Ik heb een raar probleem met Rhino3D v3.0. Thuis werkt alles perfect maar ik heb het tijdelijk geïnstalleerd op een computer op mijn afstudeerplek om wat dingen sneller af te kunnen krijgen en nu crasht Rhino iedere keer als ik met mijn muis in de buurt kom van een plek waar ie osnap wil gebruiken (bijvoorbeeld het closen van splines of het beginnen van een spline op een osnap locatie). Komt dit probleem iemand bekend voor en heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen?

Contact met Rhino opnemen is niet echt een optie. ;)
OP school hebben wij C4D niet 100% legaal.. }) en daar wil het zijn dat als je start met netwerk kabel erin dat hij het niet doet, of in iedergeval niet goed.
probeer Rhine eens op te starten zonder netwerk kabel want zoiets verhelpt bij mij opschool wel dat probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Nieuwe dag, nieuwe project :)

Dit keer een freeform impressie van een Deathglider (Stargate).

De mesh komt voort uit een box, extruden en vertexen slepen. Symetry mod, en 2 x mesh smooth.
Ik wil nog een glazen canopy maken, maar weet eigenlijk niet hoe ik dat moet aanpakken. :/

De plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/5391/shipleft3ie.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/8480/shipfront0tl.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/4342/shipgun2jb.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img437.imageshack.us/img437/5294/shipfire2bq.th.jpg

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIP

Waterhoofd... er zit water in zijn hoofd...

Afbeeldingslocatie: http://mech7.net/tmp/waterhead.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
Skimmer schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:33:
Nieuwe dag, nieuwe project :)

Dit keer een freeform impressie van een Deathglider (Stargate).

De mesh komt voort uit een box, extruden en vertexen slepen. Symetry mod, en 2 x mesh smooth.
Ik wil nog een glazen canopy maken, maar weet eigenlijk niet hoe ik dat moet aanpakken. :/

De plaatjes:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Over die canopy, is het niet een idee om de vorm alvast te maken,
en evt. gewoon een metalic-achtige material eroverheen te gooien alsof het een gedimd glas is ?
in ieder geval de vertexen zetten zoals jij de vorm wilt, dan de egdes selecteren, camferen en de
binnenste poly's extruden ( tenminste zo zou ik het doen )

Hier nog een paar images van mij 8), zoals te zien is klopt het 'linker deel' niet qua lak. Dit komt nog als ik op het laatst het linker deel attach aan het rechter deel om 't 1 geheel te maken.
morgen avond ga ik verder met modellen van de Skyline zelf haha

Afbeeldingslocatie: http://img446.imageshack.us/img446/1191/skyline12xw.th.jpg
Shot 1
Afbeeldingslocatie: http://img446.imageshack.us/img446/6439/skyline29ra.th.jpg
Shot 2

Voor de geïntreseerden:
Ik render op mn normale PC bak, een 2400+ Xp-M @ 2.22Ghz op 1.62V met 512Mb BH5 DDR
en de scene bestaat uit >1 miljoen particles ( hoe wel Vray dit nu niet wil aantonen, maar goed ).
Adaptive Quadratic Minsamp: 1 Maxsamp: 8
Antialiasing: Sharp Quadratic ( default 2.8 )

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Hunter op 25-10-2005 03:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Silent Hunter schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:33:
[...]

OP school hebben wij C4D niet 100% legaal.. }) en daar wil het zijn dat als je start met netwerk kabel erin dat hij het niet doet, of in iedergeval niet goed.
probeer Rhine eens op te starten zonder netwerk kabel want zoiets verhelpt bij mij opschool wel dat probleem
Bedankt voor de reactie. Helaas werkt je tip in dit geval niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aloa,

Heb mijn oude cinema4d maar weer eens opgepakt, hier het resultaat

fimpje a la Tim Burton:
Plant Growth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:12
Afbeeldingslocatie: http://img459.imageshack.us/img459/5715/render456qv.jpg
dan maar hier weer eens posten :)

Het 3D Contest topicje is een beetje overleden... zzooo zonde.

Het achterlicht moet ik toch echt in 3D gaan maken... dit kan zo niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Heuving op 25-10-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:31:
aloa,

Heb mijn oude cinema4d maar weer eens opgepakt, hier het resultaat

fimpje a la Tim Burton:
Plant Growth
W00t!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
the raptor schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:10:
[afbeelding]

Heb niet verder kunnen werken omdat ik tentamen week heb. Wil vanaf vrijdag weer volop modelleren. Hoop mn auto dit weekend af te hebben (zonder interieur).

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Chester schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:39:
[...]

Heb niet verder kunnen werken omdat ik tentamen week heb. Wil vanaf vrijdag weer volop modelleren. Hoop mn auto dit weekend af te hebben (zonder interieur).
Oki.
Je hebt een Wallpaper size final beloofd!! :P
Mijn resolutie: 1920x1200 & 1680x1050 / 3280x1200

p.s. ik zie weer een aantal meshfoutjes in mn model :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Je spiegel lijkt een beetje gebroken. 2 poly's op elkaar mss?

Heel nice verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi alleen die lijn op het dak zeg maar die lijkt wel niet helemaal vloeiend rond te zijn.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Laatst online: 23-09-2024
Mooie dingen hier allemaal :)

Dit is mijn eerste 3Dmax creatie:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/1e3dmax.jpg

Gemaakt in max 5 (van school)

Ik heb me nog niet bezig gehouden met textures etc. Eerst maar is wat basic dingen maken om wat ervaring op te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er al goed uit, probeer met belichting aan de gang te gaan, daarmee krijgt je scene meteen een hele andere sfeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heuving
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:53:
Erg mooi alleen die lijn op het dak zeg maar die lijkt wel niet helemaal vloeiend rond te zijn.

[...]
Je hebt gelijk.... er zit een beetje een hobbel in...
Dat zal dan de 30e vorm fout zijn die ik eruit moet plukken vandaag.

Ik heb nu ook een echt materiaal gemaakt van het BMW logo en het nummerbord. Ziet er ook gelijk een stuk beter uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Heuving op 26-10-2005 10:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.