Wat zijn goede headphones? deel 1

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 77.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:01:
[...]
Wat kost een degelijke (niet-draagbare) hoofdtelefoonversterker eigenlijk?
Sja…een passend antwoord op deze vraag is niet makkelijk te vinden omdat individuele wensen erg verschillend kunnen zijn. Een simple maar goed instap model als de Corda HeadFive van Meier Audio kost al gauw zo’n € 200 (helaas uitverkocht). De prijzen van goede hoofdtelefoonversterkers kan varieren van een paar honderd tot een paar duizend Euro zoals je kan zien bij bijv. Meier Audio of Headroom.

Persoonlijk vind ik dat de kwaliteit van een hoofdtelefoon moet in verhouding staan met de kwaliteit van een hoofdtelefoonversterker. Als je goed schema kan lezen en een beetje thuis bent in electronica componenten is DIY een betaalbare mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:50:
[...]

Sja…
Persoonlijk vind ik dat de kwaliteit van een hoofdtelefoon moet in verhouding staan met de kwaliteit van een hoofdtelefoonversterker.
Jammergenoeg ken ik zelf niet genoeg van electronica om zelf een versterker te bouwen. Ken jij enkele betaalbare (€200 à €300) hoofdtelefoonversterkers die volgens jou een goede synergie met de DT 990 hebben? Kan zo'n hoofdtelefoonversterker trouwens ook niet gebruikt worden als voorversterker voor een hi-fi installatie?

Na wat zoekwerk lijkt de Rega Ear (ca. €250) me wel een interessante versterker. Iemand ervaring met deze hoofdtelefoonversterker?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Ik heb vandaag de Sennheiser HD25 ontvangen. Best prijzig met z'n 180 euro, maar niets meer dan lof :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:22:
[...]
Ken jij enkele betaalbare (€200 à €300) hoofdtelefoonversterkers die volgens jou een goede synergie met de DT 990 hebben? Kan zo'n hoofdtelefoonversterker trouwens ook niet gebruikt worden als voorversterker voor een hi-fi installatie?
Technisch gezien kan een hoofdtelefoonversterker wel dienen als voorversterker in een Hifi-installatie (geringe versterkingsfactor van ongeveer 2~20 keer). Toch door praktische redenen zoals te weinig ingangen en dus ook het ontbreken van een ingangsselector + uitgang(en) naar een eindversterker wordt een hoofdtelefoonversterker vooral voor hoofdtelefoons gebruikt.

Helaas ben ik niet zo thuis in commerciele hoofdtelefoonversterkers in deze (instap) segment.
Met jou budget kunt je wellicht beter kijken naar goede 2e hands hoofdtelefoonversterker zoals deze PPAv2 of deze Millett Hybrid. Het zijn goede DIY ontwerpen die commerciele hoofdtelefoonversterkers in deze prijsklasse ver achter zich laten.
(Een beetje off-topic, sorry Moderator :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:01:
[...]

Met jou budget kunt je wellicht beter kijken naar goede 2e hands hoofdtelefoonversterker zoals deze PPAv2 of deze Millett Hybrid.
Tweedehands en import uit The States zijn voor mij - wegens garantieredenen - geen optie. Waarschijnlijk is het dan verstandiger om een jaartje te sparen voor een goede versterker. De MF Xcan V3 en de CEC HD-51 zien er op het eerste gezicht veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat zijn eigenlijk goede portable modellen(eventueel ook zelfbouw), die hier is wel "origineel behuisd" in ieder geval.

Verder interessante topics in dat off-topic kader:

Zelfbouw hoofdtelefoonamps (was: HD600 waar kopen)
koptelefoon versterkertje?
Goede versterker bij een Sennheiser hoofdtelefoon
Hoofdtelefoonversterker

En los vanGoT http://www.headwize.com bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:12
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:56:
Weet iemand waar de sennheiser HD 595 zo goedkoop mogelijk te krijgen ?
Op Ebay is er een nieuwe met verzending +/- 130 euro..
Is het ergens anders goedkoper nog ?
Bij amazon.de (via) hifinessvoor 126 euro (50 Ohm versie), ex. verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verzend amazon.de tegenwoordig ook electronica naar NL? Deden ze voorheen niet (en nog steeds niet, net gecheckt).

Andere mogelijkheden in D zijn:

Specialpoint: Sennheiser HD 595 (50Ω) voor €119. Ze schrijven dat ze pas kunnen leveren in het nieuwe jaar. Verzendkosten naar NL zou je moeten achterhalen, kan bij verzenders in D varieren (bij kleine tot middelgrote producten) van €4 tot €30, waarbij moet worden opgemerkt dat Duitse verzenders bij gebruik van ontbinding "koop op afstand" alle verzendkosten moeten vergoeden bij terugzending van een product boven de €40.

Hirsch+Ille ook een HD 595 (120Ω) voor €113 met nog minimaal €12 verzendkosten erbij (zou je ook moeten achterhalen). Zeggen het ding meteen te kunnen versturen. Volgens mij hebben enkele GoT-ers al eens wat bij die winkel gekocht, je zou kunnen gaan zoeken naar ervaringen.

[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 20-12-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik zit te denken om een PMX 100 te kopen, want de standaard oortjes van mijn mp3-speler (Zen Vision:M) zijn wel heel slecht ondertussen.
Nu reis ik veel met openbaar vervoer (student hé :P ) en ik vind het niet netjes als anderen (veel) last van mijn muziek hebben. Ik las echter dat de PMX 100 nog wel het nodige geluid lekt. Is dit heel erg, of valt dit in praktijk best mee?
En als het zo is, wat kunnen jullie mij anders aanraden. Ik vind een PMX 200 toch wel een beetje te prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Lekt behoorlijk ja. Kijk eens naar in-ear oordopjes. (er is een topic voor)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik was eigenlijk op zoek naar een gewone koptelefoon met zo'n band in je nek.
Maar anders maar eens verder zoeken in het topic van de oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TheTMC schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:41:
Ik zit te denken om een PMX 100 te kopen, want de standaard oortjes van mijn mp3-speler (Zen Vision:M) zijn wel heel slecht ondertussen.
Nu reis ik veel met openbaar vervoer (student hé :P ) en ik vind het niet netjes als anderen (veel) last van mijn muziek hebben. Ik las echter dat de PMX 100 nog wel het nodige geluid lekt. Is dit heel erg, of valt dit in praktijk best mee?
En als het zo is, wat kunnen jullie mij anders aanraden. Ik vind een PMX 200 toch wel een beetje te prijzig.
Valt mee imho : Reis elke dag met OV en in de normale nieuwe metro's kan ik zonder "lekken" en goed mijn muziek horen en hoort mijn omgeving niks :)

PMX 100 en Samsung YH-J70.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
wat vinden jullie van de Audio-Technica ATH-SJ5?

http://www.audiocubes.com..._Portable_Headphones.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:11
Ik heb 's gezocht, en ze zijn er erg positief over in een tweetal reviews:
http://www.audiotstation.com/forum/showthread.php?t=32301

Bij audiocubes is hij maar 52 euro, best een alternatief voor mijn AKG K81DJ (leveringsproblemen, order cancelled :X), die hier overigens bij de 1e review flink wordt vergeleken met deze AT koptelefoon, en dat deze er stukken beter uitkwam!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 20:36

sjaakaq

It might get loud

Heb nu de Koss KSC75. Vind het meer een koptelefoon dan oordopjes, dus ik post het hier maar :)

Kan hem echt iedereen aanraden; wellicht wel de meeste "bang for buck" op het moment. Vooral voor rock zijn ze erg goed; goede baspunch (punch; geen moddervadsige bass) en vooral schitterende highs. Plus dat ze lekker zitten, voor een kwart van de prijs beter klinken dan headphones die (dus) vier keer zo duur zijn, en ze geen extra amplificatie behoeven (qua volume dan).

[ Voor 15% gewijzigd door sjaakaq op 30-01-2007 01:14 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
stevenP schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:31:
[...]

Bij audiocubes is hij maar 52 euro, best een alternatief voor mijn AKG K81DJ (leveringsproblemen, order cancelled :X), die hier overigens bij de 1e review flink wordt vergeleken met deze AT koptelefoon, en dat deze er stukken beter uitkwam!
Ik denk eraan om ze te kopen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wil binnenkort een mid-range hoofdtelefoon gaan kopen. Ik ben na mijn zoektocht op twee verschillende modellen uitgekomen, namelijk:
- Grado SR-80 (+/- € 120,-)
- AKG K 240 studio (+/- € 140,-)

Bij de Grado zijn veel mensen erg te spreken over de geluidskwaliteit. Alle soorten muziek worden haast perfect weergegeven. Dat komt goed uit voor mij, aangezien ik van veel verschillende muziekstijlen houd. Helaas zit de hoofdtelefoon niet comfortabel. Mensen zeggen al na 2 uur pijn aan hun oren te krijgen.

Bij de AKG zijn mensen ook te spreken over de geluidskwaliteit. Daarnaast zouden de headphones heel comfortabel zitten. Iets wat ik toch ook belangrijk vind. Helaas zie ik in vrij veel reviews dat de AKG al na 1 of 2 jaar kapot is. In de meeste gevallen houdt de linkerkant er compleet mee op. Dit gaat dan wel over een iets ouder model, en misschien is dit inmiddels opgelost.

Het grootste probleem voor mij, is dat ik nog nergens een winkel in NL heb gevonden waar ik ze kan passen en beluisteren. Mijn vraag is dus of iemand met een van deze twee hoofdtelefoons ervaring heeft. Verder sta ik natuurlijk ook open voor andere suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Zijn wel 2 verschillende modellen. Zoek je een open of gesloten koptelefoon? En voor welk doel?

De Sennheiser HD25-1 valt in de categorie van de AKG 240, alleen klinkt de Sennheiser een flink stuk beter (zeer goede bass, goede detaillering en i.t.t. de AKG 240 een hoge efficiëntie)

Ik heb 'm zelf ook gekocht na een tijdje goed zoeken en vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Het liefst heb ik een open koptelefoon. Ik wil 'm voornamelijk gebruiken voor thuis muziek luisteren en maken, en misschien nog dvd's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik zit me al een tijdje met een vraag hoe 't eigenlijk zit met de kans op gehoorbeschadiging met een headphone. Met oordoppen is het risico vrij groot, maar bij de meeste portable media heb je wel gehoor beschermings mogelijkheden in de vorm van volume beperking. Maar een headphone sluit je toch meestal aan op een fatsoenlijke versterker die toch meestal aardig wat vermogen kunnen geven. Het lijkt me dan in zulke situaties toch vrij lastig om te kunnen bepalen wanneer je risico loopt op gehoorbeschadiging, vooral omdat je vaak wendt aan bepaald volume. Ik ben toch eigenlijk benieuwd of er handige manieren bestaan om gehoor beschadiging te voorkomen met headphones, zonder een decibel meter zou ik het toch lastig vinden om te bepalen waar de grens ligt. Dit is ook een beetje wat me nog weerhoudt om tot aankoop van een headphone over te gaan.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
defiant schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:53:
Ik zit me al een tijdje met een vraag hoe 't eigenlijk zit met de kans op gehoorbeschadiging met een headphone. Met oordoppen is het risico vrij groot, maar bij de meeste portable media heb je wel gehoor beschermings mogelijkheden in de vorm van volume beperking. Maar een headphone sluit je toch meestal aan op een fatsoenlijke versterker die toch meestal aardig wat vermogen kunnen geven. Het lijkt me dan in zulke situaties toch vrij lastig om te kunnen bepalen wanneer je risico loopt op gehoorbeschadiging, vooral omdat je vaak wendt aan bepaald volume. Ik ben toch eigenlijk benieuwd of er handige manieren bestaan om gehoor beschadiging te voorkomen met headphones, zonder een decibel meter zou ik het toch lastig vinden om te bepalen waar de grens ligt. Dit is ook een beetje wat me nog weerhoudt om tot aankoop van een headphone over te gaan.
Omdat het geluid natuurlijk direct op je oor wordt geprojecteerd, ervaar je het al snel als 'hard'. Natuurlijk wel je wel aan een bepaald volume (ik drum, ik merk dat ik een hoop kan hebben inmiddels :+ ) maar dat betekend nog niet dat jij hem echt open moet draaien. Als jij het rustig houdt op je kop, is er helemaal niks aan de hand :) Zelfde geld voor oortjes, die zijn misschien nog wel gevaarlijker omdat daar hélemaal geen andere lucht meer bij komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Hebben jullie nog suggesties voor een goede headphone die je oren helemaal omsluit, voor ongeveer max. 50E? En dan vooral een die ook op betrekkelijk lage volumes goed geluid geeft. Ik speel nu namelijk een paar maanden gitaar en moet toch best vaak met headphones op oefenen, om anderen niet te storen :+ Het probleem tot nu toe was alleen dat mijn inmiddels overleden plantronics headset (weet niet precies welk type, het was die ene van ongeveer 30E) geen goed geluid gaf op laag volume als ik hem in mijn versterker plugde. Het ging pijn aan mn oren doen als ik een beetje helder geluid wilde.
Verder moet ie ook een beetje geluiddempend zijn als het even kan. Een drummer naast je oren in een kleine bijna ongeisoleerde oefenruimte is niet zo fijn, vooral de bekkens :P

Jaja, weet het. Ik ga morgen is even uitproberen bij de MediaMarkt ofzo, maar wil alvast een beetje een idee hebben zodat ik weet waar ik naar moet kijken.

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Clox schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:27:
Hebben jullie nog suggesties voor een goede headphone die je oren helemaal omsluit, voor ongeveer max. 50E? En dan vooral een die ook op betrekkelijk lage volumes goed geluid geeft. Ik speel nu namelijk een paar maanden gitaar en moet toch best vaak met headphones op oefenen, om anderen niet te storen :+ Het probleem tot nu toe was alleen dat mijn inmiddels overleden plantronics headset (weet niet precies welk type, het was die ene van ongeveer 30E) geen goed geluid gaf op laag volume als ik hem in mijn versterker plugde. Het ging pijn aan mn oren doen als ik een beetje helder geluid wilde.
Verder moet ie ook een beetje geluiddempend zijn als het even kan. Een drummer naast je oren in een kleine bijna ongeisoleerde oefenruimte is niet zo fijn, vooral de bekkens :P

Jaja, weet het. Ik ga morgen is even uitproberen bij de MediaMarkt ofzo, maar wil alvast een beetje een idee hebben zodat ik weet waar ik naar moet kijken.
Ik kan je de Senneiser HD201 aanraden, ik gebruik hem zelf voor het drummen (met muziek meespelen) maar is ook heerlijk op school / ov om je even af te sluiten van de rest! :)
Hij sluit volledig om je oren, is een gesloten type: zet je muziek aan, hoor je de omgeving een heel stuk minder!
te vinden op Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

-dubbelpost-

[ Voor 97% gewijzigd door GSL op 01-02-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

[...]

Hmm ziet er uit als een mooie vervanging voor mijn versleten sony mdr-v300. :) Ik ga ze denk ik ook maar ns bestellen volgende week :9

http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20061005/aut2_06.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door GSL op 01-02-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
De AKG K81DJ is trouwens in prijs aan het dalen, goedkoopst nu via Coolblue bij consoleshop.nl voor 50,95 thuis bezorgd (scheelt weer een euro met hun mp3shop winkel). Heb hem gisteren besteld.
Hij staat ook niet meer op de AKG website, dus misschien dat het model uit de handel gaat?

[ Voor 10% gewijzigd door troftnom op 01-02-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:12
Goed. Heb zelf nu een PX100, erg OK dingetje. Lekt alleen als een bezetene (Iets om aan te denken als je in de trein zit) en als je buiten/in een drukke omgeving bent is de bass wat minder. Verder erg leuk klinkend dingetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen enkele koptelefoons...ik ben er vrij zeker van dat ik voor Sennheiser wil gaan aangezien ik over het algemeen heel erg goede berichten over dit merk hoor. En omdat Sennheiser ook enkele 'budget' koptelefoons aanbiedt.

Dit zijn de modellen die mij voornamelijk aanspreken:

HD201
HD202
HD205
en de HD 212 PRO

Het is voornamelijk voor t afspelen vanaf mn iPod maar ook voor geluid bij gamen, ik heb zo rond de 50 euro te besteden. Mag ik concluderen dat de 212 PRO gewoon de beste is (aangezien ie ook het duurst is)? Heb al heeeel veel gelezen op t forum en op internet maar kan nergens echt duidelijke reviews of adviesen met betrekking tot juist deze koptelefoons vinden. Als je andere aanraders hebt (die misschien ietsjes duurder zijn) is dat natuurlijk ook welkom. Ik luister voornamelijk rock muziek etc. maakt het dan nog uit welke je precies kiest? Ik ga vanavond in ieder geval een paar proberen!

Hoop dat iemand een idee heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
Ik heb de HD202 gehoord en die vond ik niet geweldig. Overweeg Sennheisers PX- en PMX modellen eens als het ook open modellen mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yapser schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:28:
Ik heb de HD202 gehoord en die vond ik niet geweldig. Overweeg Sennheisers PX- en PMX modellen eens als het ook open modellen mogen zijn.
Mijn gevoel zegt me dat gesloten beter is omdat ik iedere dag een uur naar school en een uur terug reis wat vrij rumoerige plaatsen zijn. Juist op die momenten luister ik muziek. Hoeveel last houd je dan van omgevingsgeluiden als het een open model betreft?

Edit: Sorry ik zie zelf al in de post van je erboven dat t idd wat lastig is die open modellen als je buiten bent.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
Omgevingsgeluid wordt wat gedempt, als je 'm op zacht volume houd kan je gewoon een conversatie met iemand aangaan. Bass buiten / in de trein etc. wat minder. Het is vooral oppassen het ding niet te hard te zetten, anders lekken splashes en gitaarsolo's heerlijk door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer terug en heb gekozen voor de HD205, heb ook naar de 202 geluisterd en vond em inderdaad ietwat tegenvallen. De 205 daarentegen geeft echt een prima geluid en sluit super af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beyerdynamic heeft ook nog de DT 250. Net als de 770 een gesloten koptelefoon. Heeft iemand een mening over deze 250?
(Edit: en de 150 is er ook nog. Ik zoek een gesloten koptelefoon voor homestudio-gebruik.)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Update: De Sennheiser HD25-1 kost nu 150 euro bij Rebellio. Dat is erg goedkoop.

De HD25-1 is misschien wel de beste keuze als je een compacte, effectieve (makkelijk aan te sturen) en zeer goedklinkende koptelefoon zoekt. (volle bass, gedetailleerd 'in your face' geluid) Ideaal voor bij je PC of laptop of mp3-speler. Daarbij is hij ook nog eens oersterk en oogt hij retro.
Puur geluidstechnisch zijn wat fullsize koptelefoon in deze prijsklasse (tot zo'n 200/250 euro) beter (bijv. HD595, 601) maar het totaalplaatje van de HD25-1 spreekt erg aan. Ik wil verder geen promo-praatje houden, de reviews zeggen genoeg :)

Afbeeldingslocatie: http://www.midigraphics.co.kr/upload/img/product/25-1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 05-02-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon voor rond de 80€. Mijn muziekvoorkeur gaat vooral uit naar hardcore/hardstyle dus er moet een flinke bass inzitten en ik gebruik hem alleen voor pc. Ik heb zelf al een beetje rond gekeken op verschillende sites maar ik kom er toch nog niet helemaal uit. Ik twijfel tussen deze modellen:

Sennheiser HD485 Zelf ben ik zeer bekend met dit merk omdat ik er ook al oordopjes e.d. van heb, dus met de kwaliteit zit het volgens mij wel goed.
Stanton DJ Pro 2000 Deze koptelefoon wordt mij vaak aangeraden als ik rondvraag in mijn omgeving en is ook nog eens scherp geprijsd.

Ik zou dus graag advies willen hebben voor welke ik moet nemen.
Als iemand nog een beter alternatief heeft dat in dit budget past hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

De AKG K81 is een hele goede voor jouw doel. Volgens velen de beste "plenty of bass koptelefoon" < 100 euro

Afbeeldingslocatie: http://www.akg.com/mediendatenbank2/pspic/image/57/image1123499666_K181dj42f73e920f033.JPG

Ook de kleine broer van bovengenoemde koptelefoon, de HD25SP is erg goed.

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 08-02-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. Alleen vallen deze headphones (ver) buiten mijn budget. Beide koptelefoons zijn rond de 150 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

De AKG K81 is 49 euro incl. verzending
De Sennheiser HD25SP is 94 euro.

Gezien de prijs van de K81 is dat de beste keus. Prima koptelefoon, de beste compacte koptelefoon in zijn prijsklasse (en niet alleen volgens mij, lees bijv. de topics op head-fi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
[...]

Weet iemand toevallig of deze koptelefoons ergens in NL in een gewone winkel te krijgen zijn? Vind ze veel mooier dan de K81DJ, en als de geluidskwaliteit ongeveer hetzelfde is wil ik ze wel eens proberen. Heb geen creditcard/paypal account.

[edit] door het quoten van een bericht met een quote is wellicht enigszins onduidelijk geworden dat het hier om de audiotechnica ath-sj5 gaat. [\edit]

[ Voor 7% gewijzigd door nietorigineel op 09-02-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Mooooody schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:31:
De AKG K81 is een hele goede voor jouw doel. Volgens velen de beste "plenty of bass koptelefoon" < 100 euro
Heb hem nu sinds een week, 51 euro inclusief verzending, goedkoper dan dat nog niet gezien. Is een goede hoofdtelefoon, beter dan de Sennheiser PX200 of AKG K26P. Bass is prima, maar gelukkig niet zo overheersend als bij de K26P. Qua formaat wel een stukje groter, maar nog steeds makkelijk mee te nemen, ideaal voor in de trein en zo. Lijkt me een prima keuze voor het geld.

Verwijderd

troftnom schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:56:
[...]

Heb hem nu sinds een week, 51 euro inclusief verzending, goedkoper dan dat nog niet gezien. Is een goede hoofdtelefoon, beter dan de Sennheiser PX200 of AKG K26P. Bass is prima, maar gelukkig niet zo overheersend als bij de K26P. Qua formaat wel een stukje groter, maar nog steeds makkelijk mee te nemen, ideaal voor in de trein en zo. Lijkt me een prima keuze voor het geld.
Hoe zit het met hem comfort van de k81DJ? Ik heb al zitten denken om deze te kopen maar ik hoor veel verhalen van dat hij te strak zou zitten.. En comfort vind ik best belangrijk bij een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even vluchtig door dit forum gekeken en dr staat een hoop sheit in.
ten eerste :
ga naa www.head-fi.org voor een site over deze topic
voor een beknopt overzocht ga naar www.headphone.com

ik heb een maand of 3 onderzoek gedaan naar de beste koptelefoon en hier kwam ik op uit:

beste koptelefoon <100 euro = sennheiser HD 280 PRO _/-\o_ (goedkoopste bij www.bestelict.nl)
beste koptelefoon <50 euro = AKG K 81 DJ (goedkoopste bij www.redcoon.nl)

zelf heb ik de sennie _/-\o_

die demp 20 decibel :) heeeerlijk in de metro of als er vervelende mensen tegen je praten :)
en het geluid is top!

ps:
de ARG zit goed een paar vrienden van mij hebben hem en zij zit niet te strak. hij zit wel OP je oor ipv OVER je oor.
nog een kleine tip als je de AKG koopt :
haal het vliesje dat in de koptelefoon zit eruit dan wordt het geluid veeeeeeeeeeeel zuiverder!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:52:
Ik ben op zoek naar een nieuwe koptelefoon voor rond de 80€. Mijn muziekvoorkeur gaat vooral uit naar hardcore/hardstyle dus er moet een flinke bass inzitten en ik gebruik hem alleen voor pc. Ik heb zelf al een beetje rond gekeken op verschillende sites maar ik kom er toch nog niet helemaal uit. Ik twijfel tussen deze modellen:

Sennheiser HD485 Zelf ben ik zeer bekend met dit merk omdat ik er ook al oordopjes e.d. van heb, dus met de kwaliteit zit het volgens mij wel goed.
Stanton DJ Pro 2000 Deze koptelefoon wordt mij vaak aangeraden als ik rondvraag in mijn omgeving en is ook nog eens scherp geprijsd.

Ik zou dus graag advies willen hebben voor welke ik moet nemen.
Als iemand nog een beter alternatief heeft dat in dit budget past hoor ik dat graag!
Ik heb de HD485 en ik ben er echt héél tevreden over. De beste €85 die ik ooit heb uitgegeven! Hij is echt warm en vol maar geeft de hoge tonen ook zuiver weer. Een échte aanrader als het van mij afhangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je voorstellen
die sennis die ik kocht was de beeste 99,92 die ik heb uitgegeven :P
EARgasms gegarandeerd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:41:
[...]
Hoe zit het met hem comfort van de k81DJ? Ik heb al zitten denken om deze te kopen maar ik hoor veel verhalen van dat hij te strak zou zitten.. En comfort vind ik best belangrijk bij een koptelefoon.
Hij zit wel wat stevig op de oortjes, maar persoonlijk vind ik het niet oncomfortabel.Van het weekend er nog anderhalf uur mee in de trein gezeten en dat ging prima. Naar verloop van tijd zal hij wel wat bijrekken, en anders klem je hem een nachtje over een bal heen.
Verder bevalt hij goed, mooi geluid (stuk beter dan de K-26P) voor dit type hoofdtelefoon en ideaal voor gebruik in het openbaar vervoer waar ik hem dus voor gekocht heb. Alleen het snoer is nogal lang uiteraard, maar dat is op zich ook nog wel in te korten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 19:14:
...
ik heb een maand of 3 onderzoek gedaan naar de beste koptelefoon en hier kwam ik op uit:

beste koptelefoon <100 euro = sennheiser HD 280 PRO _/-\o_ (goedkoopste bij www.bestelict.nl)
beste koptelefoon <50 euro = AKG K 81 DJ (goedkoopste bij www.redcoon.nl)
...
Dan heb je het wel over gesloten modellen, wellicht handig om erbij te vermelden, aangezien open modellen geacht worden een betere geluidskwaliteit te leveren (met als nadeel geluid van/naar de buitenwereld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 15-09 19:58
Mijn Sennheiser PMX-60 is (weer) kapot. De vorige had na een jaar een kabelbreuk, deze heeft nu na krap een half jaar. Maar weer op laten sturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heb een week terug Sennheiser mx51 oordopjes gekocht, maar ben er niet echt tevreden over. Denk niet dat ik in de prijsklasse €25-€30 snel tevreden ben over oordopjes. Vind oordopjes/headphones echter niet meer geld waard dan die 30 euro, dus ga ik kijken of ik in die prijsklasse wel goede headphones (neckband) kan vinden. Heb nu de pmx30 besteld, op bol.com zie ik alleen maar positieve reviews, en het geluid schijnt op sommige punten zelfs beter te zijn dan de pmx60 dus het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb sinds een paar uur de Sennheiser hd201, ik moet zeggen lekker geluidje wat erin zit en het schijnt alleen maar beter te worden als deze een beetje is ingespeeld (heb hem nu een half uurtje gebruikt ofzo).

Ik kan me alleen voorstellen dat je niet met zo'n groot ding over straat wil lopen maar voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten (ik had hem voor 15 euro bij de wehkamp, komt wel 4,95 verzendkosten bij)

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
@r!k schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:30:
Ik heb sinds een paar uur de Sennheiser hd201, ik moet zeggen lekker geluidje wat erin zit en het schijnt alleen maar beter te worden als deze een beetje is ingespeeld (heb hem nu een half uurtje gebruikt ofzo).

Ik kan me alleen voorstellen dat je niet met zo'n groot ding over straat wil lopen maar voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten (ik had hem voor 15 euro bij de wehkamp, komt wel 4,95 verzendkosten bij)
Dat is zeker waar, ik heb hem nu een maand of 8 denk ik, en heerlijk dit ding! Hij klinkt nu echt lekker, ook gewoon aan m'n iPod =) En ja, ik gebruik hem om mij even terug te kunnen trekken in de les (even om te leren of whatever) of in het OV, toch best lekker :) Niet zoveel omgevingsgeluid en zei hebben geen last van mij o//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik ben op zoek naar een nieuwe hoofdtelefoon, die gebruikt gaat worden voor films, muziek en games, ik zoek een goede allrounder dus. Hij gaat aangesloten worden op mijn versterker (akai am17). Ook wil ik een circumaural (over oor) model dit ivm draagcomfort.

Nu zit ik alleen met de vraag gesloten of open model. Open zou een betere geluidskwaliteit moeten geven maar is wel beter te horen door de omgeving, hoe erg zou het geluid naar buiten zijn? Want het is ook de bedoeling om s'avonds/ s'nachts een filmpje te kunnen kijken en dan moet niet iedereen als nog rechtop in bed zitten.

Mijn budget gaat tot ongeveer 150 a 200 euro. Iets meer of minder is ook geen probleem. Enkele modellen die mij positief opvielen waren:

Sennheiser hd555
+ relatief goedkoop
+ 3 meter kabel
+ circumaural (over oor)
+ looks (erg ondergeschikt maar het oog wil ook wat)

- Open een probleem ivm met geluidsoverlast?

Sennheiser hd595
+ betere geluidskwaliteit dan hd555
+ 3 meter kabel
+ circumaural (over oor)
+ looks (erg ondergeschikt maar het oog wil ook wat)

- Ook hier open een probleem ivm met geluidsoverlast?

Kan iemand hier mijn een advies geven over modellen die ik b.v. over het hoofd zie, en over het open/gesloten verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

open systemen dempen niets, kortom je hoort mensen om je heeb praten auto's ect.

ook horen alle mensen om je heen wat je an het draaien bent en daar erger ik mij altijd aan (en veel mensen om mij heeb) als ik in de metro zit en er staan van die vervelende hip hop negers (ik wil doen discrimineren maar ik heb nog nooit ene blanke zo zien doen) van die vervelende hip hop muziek aan het draaien en dan staan van yo men ik ben lau....
dus door een gesloten systeem te kopen bespaar je al die bose gezichten tijdens je ritje :P.

ik raad je nogsteeds de sennheiser hd280pro aan dit is gewoon een topding met IETS slechter geluid mar niet veel, maar wel een afdemping van 20 Db en dat ik geweldig in de mortro, verkeer of vervelende mensen die je van vroeger kent en die ene gesprek willen beginnen (je kan dan namelijk doen alsof je ze niet hoort :D)

ik denk dat de hd280pro de ultieme koptelefoon is voor ene leuke prijs, en als je 130 euro wil uitgeven kan je hem bij bol.com halen :P maar voor 100 euro heb je hem bij www.bestelict.nl

als je echt aan je budget vast wil blijven zou ik deze vraag es stellen op www.head-fi.org dit is een forum voor de zogenaamde "audiofiel".

suc6 met je zoektocht

de senn hd595 is aan prijs kwaliteit verhouding veeeeel minder als de hd280pro.
bij mijn stamplatenzaak hebben ze ze ook maar ik plug altijd mijn eigen koptelefoon in.
let wel op een open systeem voelt COMPLEET anders als een gesloten systeem en ik prefer een gesloten systeem door het gevoel, geen koude oren tijdens het fietsen. dat ik geen overlast geef aan de mensen om me heen en de demping van geluid van buitenaf.
als ik jou was zou ik es naar een winkel gaan en daar gesloten en open systemen testen, het stype van de foon maakt dan niet uit, let dan meer op de voor en nadelen van gesloten/open systemen en niet op het geluid, kwa geluid zou ik ze hetzelfde zetten die 595 heeft iets beter geluid maar is ook veel duurder (bijna 2x !!!)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik kan nogsteeds de Sennheiser HD25-1 heel erg aanraden. Zijn er meer mensen die deze hebben of er over nadenken? Het is de ideale compacte (zeer goed-klinkende) koptelefoon bij je PC of laptop (hoge gevoeligheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn goede dingen indd maar die zitten op je oren, burned wilde over de oren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Burnend wil een Beyerdynamic DT770. Open voldoet niet aan z'n eisen namelijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 20:43
Ben op zoek naar koptelefoon!
Het liefst een sennheiser gesloten koptelefoon.
Maarja, sennheiser heeft er zoveel.
Budget: 50 euro (is wel echt een maximum, liever minder).

iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:18

M14

Mooooody schreef op zondag 04 maart 2007 @ 18:50:
Ik kan nogsteeds de Sennheiser HD25-1 heel erg aanraden. Zijn er meer mensen die deze hebben of er over nadenken? Het is de ideale compacte (zeer goed-klinkende) koptelefoon bij je PC of laptop (hoge gevoeligheid)
Ik heb er 1, gebruik ik voornamelijk met werk (mixen van tape-artiesten), maar heb em hier ook thuis ook aan een mixer hangen (met oa mn pc aangesloten :)). Ding klinkt helder, er komt een partij laag uit waar je bang van wordt en demt heel goed. Laat je niet afschrikken door de prijs, het is echt de moeite waard.

Voor thuisgebruik is de kabel misschien wat aan de korte kant, maar met werk heb ik daar geen last van.

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
iemand hier toevallig grote flangles over voor zijn V-Moda Bass Fréq oortjes?

ben er eentje kwijt namelijk :'(

wil er gerust voor betalen, of ze ruilen tegen een klein of middelgroot paar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnend
  • Laatst online: 08-04-2022
Mensen bedankt voor de reacties.

Ik ben nu tot de keuze gekomen dat het een gesloten hoofdtelefoon word. Ik heb de beide Sennheisers laten vallen. Wat ik nu op het oog heb zijn de Beyerdynamic Dt660 voor 199 euro en de Beyerdynamic Dt770 voor 229 euro.

Ik lees over beide headphones lovende reviews die aansluiten bij mijn wensen. Ook lees ik reviews waarin de Dt660 boven de Dt770 word verkozen. Ik twijfel dus tussen deze 2 modellen.

Of zijn er soms andere headphones waar ik naar zou moeten kijken? B.v. de AKG K 271 STUDIO waar ik helaas niet zoveel over kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Burnend:

Bij Thomann.de kun je de 2005-editie DT770 voor 199 krijgen. De DT770PRO (die heb ik) is daar 139.

DT770PRO: http://www.thomann.de/tho...ic_dt770pro_prodinfo.html
DT770 2005: http://www.thomann.de/thoiw7_artikel-187388.html

Op zich qua geluid zijn ze gelijk (of iig voor zover de meeste mensen kunnen horen), maar de 2005 editie is de (vernieuwde editie van de) consumentenversie die wat minder strak op je hoofd zit. De PRO heeft een wat hogere clamping force.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 06-03-2007 05:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
Een bijvoorbeeld Sennheiser eH 150, is die een beetje goed? Ik heb hem voor 20 euro gevonden, lijkt me wel een mooie aanbieding :)
En als ik daar nou een heel goedkoop mp3-spelertje bij gooi, geeft dat dan nog steeds goede kwaliteit, of bepaalt de mp3-speler daar ook sterk in mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ cyber
die byerdynamics zijn inderdaad hele goeie dingetjes alleen meer studio dingen volgesmij, hoeveel ohm zijn die dingen ? mijn senn 64 ohm en mijn creative zen sleek photo is altijd al na n uurtje og 8 leeg ... terwijl de fabrikant 24 uur voorschrijft :P dus ik weet niet hoe dat zit met die byers :)

@ MilaNL
tsjah wat is goed, als je 20 euro voor je geluid uit wil geven zijn het leuke dingetjes je ziet ze tegenwoordig veel net als de HD201. ik zou persoonlijk nooit meer terug willen naar slechtere kwaliteit als mijn sennies nu (das een groot probleem bij goede koptelefoonen als je eens hebt gehoord hoe mooi het geluid is wil je nooit meer terug omdat je je dan gaat ergeren an het geluid van slechtere phones).
maar voor 20 euro is het dekik zeker het beste dat je van je geld zou kunnen vrijgen :) het blijven nogsteeds sennies :) denk dat de prijs kwaliteit verhouding wel goed is alleen ik heb die phones nogooit opgehad dus ik durf het niet zeker te zeggen (dr zijn namelijk ook headphones die heel duur zijn en heel goed lijken maar dat zijn ze niet, ik noem geen namen KUCHSONY :)

maar als ik jou was en dat was je budget zoukut zeker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:51:
@ cyber
die byerdynamics zijn inderdaad hele goeie dingetjes alleen meer studio dingen volgesmij, hoeveel ohm zijn die dingen ? mijn senn 64 ohm en mijn creative zen sleek photo is altijd al na n uurtje og 8 leeg ... terwijl de fabrikant 24 uur voorschrijft :P dus ik weet niet hoe dat zit met die byers :)
250 Ohm.

Overigens weet ik niet zeker of een batterij sneller leeg gaat doordat je een andere hoofdtelefoon aan je speler hangt. Als de spanning gelijk blijft namelijk, zal er bij een lagere weerstand namelijk juist meer stroom vloeien dan bij een hoge weerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
@ MilaNL
tsjah wat is goed, als je 20 euro voor je geluid uit wil geven zijn het leuke dingetjes je ziet ze tegenwoordig veel net als de HD201. ik zou persoonlijk nooit meer terug willen naar slechtere kwaliteit als mijn sennies nu (das een groot probleem bij goede koptelefoonen als je eens hebt gehoord hoe mooi het geluid is wil je nooit meer terug omdat je je dan gaat ergeren an het geluid van slechtere phones).
maar voor 20 euro is het dekik zeker het beste dat je van je geld zou kunnen vrijgen :) het blijven nogsteeds sennies :) denk dat de prijs kwaliteit verhouding wel goed is alleen ik heb die phones nogooit opgehad dus ik durf het niet zeker te zeggen (dr zijn namelijk ook headphones die heel duur zijn en heel goed lijken maar dat zijn ze niet, ik noem geen namen KUCHSONY :)

maar als ik jou was en dat was je budget zoukut zeker doen :)
Sta ik dus op het punt dat ding te kopen, is de levertijd veranderd naar 19 dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Als je het over de HD201 jebt zou ik als ik jou was ook even op wehkamp.nl kijken.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Jazzle schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:40:
Heb een week terug Sennheiser mx51 oordopjes gekocht, maar ben er niet echt tevreden over. Denk niet dat ik in de prijsklasse €25-€30 snel tevreden ben over oordopjes. Vind oordopjes/headphones echter niet meer geld waard dan die 30 euro, dus ga ik kijken of ik in die prijsklasse wel goede headphones (neckband) kan vinden. Heb nu de pmx30 besteld, op bol.com zie ik alleen maar positieve reviews, en het geluid schijnt op sommige punten zelfs beter te zijn dan de pmx60 dus het is het proberen waard.
Heb ze binnen, geluid is heerlijk :>
vast niet zo goed als fullsize headphones, maar 10x beter dan die sennheiser mx51 oordopjes.
Zitten ook lekker, dus voor normaal gebruik op school enz. een echte aanrader d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43

@ MilaNL
(...) ik zou persoonlijk nooit meer terug willen naar slechtere kwaliteit als mijn sennies nu (das een groot probleem bij goede koptelefoonen als je eens hebt gehoord hoe mooi het geluid is wil je nooit meer terug omdat je je dan gaat ergeren an het geluid van slechtere phones).
(...)
I Hear you man, I hear you :p: door teveel geknutsel aan mn Koss KSC75 (verschillende modificaties geprobeerd) heb ik voor kabelbreuk gezorgd :'( en ben ik nu verdoemd te luisteren naar de meegeleverde oordopjes van mijn Sony Ericsson Walkman telefoon. En dan ga ik me inderdaad echt ergeren aan het geluid van die prutdopjes: geen zuivere tonen meer, modderig, geen baslijntje meer te ontdekken in verschillende nummers enz. enz. Ook hoorde ik met die KSC75 het verschil tussen verschillende bronnen veel en veel beter (die W800i kan niet echt op tegen een iPod nano bijv.) en hoor je ook het verschil echt wel tussen 128K en 192K mp3tjes.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben echt geen audiofiel, maar die Koss KSC75 zijn echt heel, heel goed! Kijk anders ook maar op de fora van www.head-fi.org, voorbeeldje: http://www.head-fi.org/forums/showthread.php?t=228662 En dit is nog maar een zo'n lovende "recensie" en constant dezelfde conclusies: eigenlijk veel teveel geluidskwaliteit voor het geld _/-\o_ . Het enige nadeel is dat ze er wel wat cheaper uitzien dan die veel te dure Sony dingen bijvoorbeeld.
Maar ja nu kom ik dus op het probleem: toch maar weer KSC75 kopen of gaan voor iets duurder? Dan kom ik uit op de P(M)X100 van Senn, en die zijn wel een stuk duurder en niet meteen echt een verbetering het is waar je van houdt. Iemand die heel misschien toch nog leuke koptelefoons/oordopjes weet van rond de 30 euro die enigzins in de buurt van de Koss KSC75 komen? Want zoals gezegd: als je eenmaal goed geluid ontdekt hebt wil je niet meer terug naar prut.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Sennheiser CX300 staat heel erg goed bekend en is het goedkoopst bij bol.com
wel 10tje euro duurder :) ik zit er over na te denken om deze te halen vor als ik post ana het bezirgen ben op zaterdag want ik mag geen koptelefoon op tijdens mijn werk.
wat ik altijd klote vind aan zulksoort oordoppen is dat die draaidjes zo snel breken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 02:36:
[...]

250 Ohm.

Overigens weet ik niet zeker of een batterij sneller leeg gaat doordat je een andere hoofdtelefoon aan je speler hangt. Als de spanning gelijk blijft namelijk, zal er bij een lagere weerstand namelijk juist meer stroom vloeien dan bij een hoge weerstand.
het heeft zeker invloed op de levenswerking van je batterij weerstand geeft de hoeveelheid van het gebruik van energie meer denk maar aan het energoeverbruik van een 200 watt lamp en een 25 watt lamp dus een 250 ohm koptelefoon raad ik STERK af voor portable headphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een weekend de Sennheiser HD650 in huis en denk dat het een blijvertje is. Nu alleen nog zoeken naar een goede amp. Onderweg heb ik een setje UE Super.fi EB's in combinatie met een Little Dot Micro + wat een hele goede combi is, omdat de wat kille LDM de overdaad aan bas van de EB's goed in toom houdt. Voor de HD650 is dit versterkertje echter een beetje aan de lichte kant. Ik ga deze koptelefoon ook niet meenemen over straat want door het open karakter kan iedereen meegenieten van de muziek 8) . Daarnaast is het hier in Singapore gemiddeld 30 graden met 99% vochtigheid wat ook niet goed is voor de drivers. Heeft iemand ervaring met een goede, niet te dure tube amp? Wellicht een Cayin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Niet online
...kom ik dus op het probleem: toch maar weer KSC75 kopen of gaan voor iets duurder? Dan kom ik uit op de P(M)X100 van Senn, en die zijn wel een stuk duurder en niet meteen echt een verbetering het is waar je van houdt. Iemand die heel misschien toch nog leuke koptelefoons/oordopjes weet van rond de 30 euro die enigzins in de buurt van de Koss KSC75 komen? Want zoals gezegd: als je eenmaal goed geluid ontdekt hebt wil je niet meer terug naar prut.
PX100 is niet duurder dan dertig euro (bij bol.com, ok, plus 1,95 verzendkosten). Dat is praktisch de zelfde prijs als je voor de KSC75 betaalt bij bijv mp3shop.nl (of mis ik nu veel goedkopere plekken voor de KSC75?)

De KSC75 wordt erg gehypt omdat ie in amerika soms al voor ~10 dollar te vinden is, en voor die prijs zal ie dan wel onverslaanbaar zijn. Denk dat als je de fans vraagt welke ze zouden kiezen, KSC75 of PX100, tegen dezelfde prijs, hij er al een stuk minder uitspringt.

Anyway, ga voor de PX100 zou ik zeggen (beste keus voor dat geld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Bedankt voor de tips. Ik heb even weer eens rondgekeken, maar het is inderdaad dat de Koss KSC75 net zoveel kosten in NL als de PX100. Alleen ben niet zon fan het over-the-head ontwerp: dan kom ik al snel uit op de PMX100 met neckband, maar deze zijn ook meteen 15 euro duurder...grrr decisions decisions :+

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Mwoah; ik heb (als in: permanent) de KSC75 en heb ook de PX100 gehoord. Ze klinken wel wat anders, maar wat er echt uitspringt is dat ze allebei een zeer prettig geluid geven, waarmee ik bedoel gebalanceerd en helder. Ook ik zou de PX100 wat hoger aanslaan, maar als je een headband echt zo vervelend vindt, zijn ze het dat niet waard en raad ik je aan de KSC75 te nemen...of 50% meer te betalen voor een nekband :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Hehe eindelijk besloten: ik heb de px100 net besteld bij bol.com: gewoon een keer wat anders en waren inderdaad net zo duur als de KSC75 (30 euro). Ik had niet zoveel zin om anderhalf keer zoveel te betalen voor een "hippere" street-style (PMX100). Als het goed is is ie morgen binnen 8)

[ Voor 8% gewijzigd door vogelaarke135 op 14-03-2007 19:05 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

vogelaarke135 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:04:
Hehe eindelijk besloten: ik heb de px100 net besteld bij bol.com: gewoon een keer wat anders en waren inderdaad net zo duur als de KSC75 (30 euro). Ik had niet zoveel zin om anderhalf keer zoveel te betalen voor een "hippere" street-style (PMX100). Als het goed is is ie morgen binnen 8)
Hip of niet : Ik heb een $^%#$%$#%@# hekel aan normale hoofdtelefoons dus PMX-100 was verplicht :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Ok ik heb ze binnen (ideaal aan bol.com, voor 21.00 besteld en volgende dag binnen :p). Heb ze uitgepakt en meteen beluisterd: klinken wel lekker, maar nog niet zo lekker als mijn Koss KSC75 waren . Dat komt ook doordat ze niet zo dicht op mijn oren zitten als de clips van Koss, die bovendien gemod zijn (helaas daardoor ook overleden). Maar vooral doordat de px100 nog niet ingespeeld zijn, dus dit is een erg slechte vergelijking.
Na reviews op head-fi te hebben gelezen die alleen op kwaliteit jureren (dus niet op prijs: de KSC75 is in de US twee keer zo goedkoop als de PX100) blijkt de PX100 vaak toch net ff wat lekkerder te klinken en te zitten (dat laatste ben ik in ieder geval mee eens).

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb een paar vraagjes, ik wil een nieuwe koptelefoon kopen, maar wil nog even wat weten.

Vraag 1: Wat sluit beter af een gesloten koptelefoon ( zoals de HD201 van Sennheiser) of een in-ear (zoals de CX300 van Sennheiser).

Vraag 2: Wat raden jullie me aan, een koptelefoon of een in ear.

Vraag 3: Weet 1 van jullie misschien wat de impedantie is van de Pioneer SE-305?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr,

Wolverine

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:10:
Hey,

Ik heb een paar vraagjes, ik wil een nieuwe koptelefoon kopen, maar wil nog even wat weten.

Vraag 1: Wat sluit beter af een gesloten koptelefoon ( zoals de HD201 van Sennheiser) of een in-ear (zoals de CX300 van Sennheiser).

Vraag 2: Wat raden jullie me aan, een koptelefoon of een in ear.

Vraag 3: Weet 1 van jullie misschien wat de impedantie is van de Pioneer SE-305?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr,

Wolverine
1. Waar ga je de koptelefoon voor gebruiken? onderweg of voor thuis?
2. zie 1.
3. I don't know :)

Zelf ook een vraagje voor mensen met een hd595 hd600 hd580. Waar hebben jullie een van deze gekocht en wat hebben jullie er voor betaald? Ik zit namelijk zelf ook te kijken naar een van de bovenstaande koptelefoons. Ik hoor vooral van de hd580 en de hd600 goede dingen.

[ Voor 17% gewijzigd door Subz op 16-03-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subz schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:51:
[...]

1. Waar ga je de koptelefoon voor gebruiken? onderweg of voor thuis?
2. zie 1.
3. I don't know :)

Zelf ook een vraagje voor mensen met een hd595 hd600 hd580. Waar hebben jullie een van deze gekocht en wat hebben jullie er voor betaald? Ik zit namelijk zelf ook te kijken naar een van de bovenstaande koptelefoons. Ik hoor vooral van de hd580 en de hd600 goede dingen.
Ik wil het voor onderweg naar school met m'n mp3-speler gebruiken. Maar het is geen probleem voor mij om met een hoofdtelefoon op m'n hoofd te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Een hoofdtelefoon zit veeel fijner dan een in-ear, vind ik, maar een in-ear sluit weer veeel beter af. Met een in-ear hoor je nog net een drilboor op 5 meter afstand, terwijl je met bijv. de HD201 wel gewoon het meeste verkeer zacht op de achtergrond hoort.

Vergeet niet dat een hoofdtelefoon veel meer ruimte inneemt trouwens.
vogelaarke135 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 17:19:
Ok ik heb ze binnen (ideaal aan bol.com, voor 21.00 besteld en volgende dag binnen :p). Heb ze uitgepakt en meteen beluisterd: klinken wel lekker, maar nog niet zo lekker als mijn Koss KSC75 waren . Dat komt ook doordat ze niet zo dicht op mijn oren zitten als de clips van Koss, die bovendien gemod zijn (helaas daardoor ook overleden). Maar vooral doordat de px100 nog niet ingespeeld zijn, dus dit is een erg slechte vergelijking.
Na reviews op head-fi te hebben gelezen die alleen op kwaliteit jureren (dus niet op prijs: de KSC75 is in de US twee keer zo goedkoop als de PX100) blijkt de PX100 vaak toch net ff wat lekkerder te klinken en te zitten (dat laatste ben ik in ieder geval mee eens).
Ik heb de PX100 ook besteld; was toch wel weer ff benieuwd :P Ik zal ook terugkomen op welke beter klinkt en welke fijner zit: de KSC75 of de PX100... :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen,

Aangezien mijn sony oordopjes (alweer) tegen een kabelbreuk aanzitten ben ik voorzichtig aan het kijken naar iets nieuws.
Ik heb hierover nogal wat twijfels en ik hoop dat er hier mensen zijn die me in de goede richting kunnen sturen. Maar laat ik eerst even zeggen waarvoor ik ze ga gebruiken:

- Voor tijdens het fieten naar mijn werk en terug
- Voor af en toe tijdens mijn werk (als ik een filmpje kijk, of er niets leuks op de radio is)
- Voor tijdens het jongleren.
- Eventueel ook voor tijdens het mountainbiken

Ik sta nu voor een aantal keuzes:

1) koptelefoon of oordopjes...
Ik het tot nu toe voornamelijk oordopjes gebruikt. Allemaal van sony en kwa prijs varierend van 20 tot 50 euro.. Tot nu toe hebben deze het altijd na ongeveer een jaar begeven (kabelbreuk... )
Voor tijdens mijn werk zou een normale koptelefoon prettiger zijn (makkelijker op en af doen). voor tijdens het fietsen lijken me oordopjes prettiger..

2) gesloten of open... aan de ene kant is het wel zo handig dat ik de mensen op mijn werk kan verstaan als ze tegen me praten. Ook tijdens het fietsen is het handig als je het verkeer om je heen kunt horen... Aan de andere kant is het de vraag of een gesloten koptelefoon hier echt problematisch zou zijn...

Ik ben bang dat ik voor het mountainbiken zoizo oordopjes wil. dus ik zal me hier beperken tot de koptelefoon voor voornamelijk op mijn werken tijdnes het jongleren.. (en eventueel tijdens het fietsen naar mijn werk).

Wat zoek ik:

- compact
- niet al te duur (ongeveer 50 tot 75 euro) minder mag natuurlijk ook.
- behoorlijke (geluids) kwaliteit..

Om de een of andere reden spreken de compacte koptelefoons van AKG me erg aan.. alleen is hierover niet zo heel veel informatie te vinden..
Ik heb even op mp3shop.nl gekeken en daar hebben ze een aantal AKG koptelefoons.
drie daarvan (de K 412 P, K 414 P en K 416 P) zijn niet op de officiele AKG website te vinden :S over deze drie is op internet ook erg weinig te vinden.. en ze lijken overeen te komen met de K24 P en K 26 P... Weet iemand of dit toevallig een nieuwe/oude serie is?

Met name over de K 26P zijn een hoop positieve verhalen te vinden... Maar als de 414P de opvolger daarvan is is het wellicht handiger om daarvoor te gaan..

Tot slot vraag ik me nog af of er mensen zijn met een van de ze koptelefoons i.c.m. een bril... Is dit vervelend?

Hopelijk kunnen jullie me advies gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Heb de PX100 al even (paar uurtjes) ingespeeld en lijkt nu beter te klinken (kan ook wennen aan de sound zijn, maar dat is wat anders). Ik moet zeggen dat de KSC75 van Koss toch een duidelijkere high-weergave en daardoor gedetailleerder lijken. Met de nadruk op lijken.
Daarentegen zijn de PX100 inderdaad "warmer" zonder irritant te zijn en daarom voor mij fijner om langere tijd naar te luisteren.
Bovendien vind ik zo'n over-the-head koptelefoon toch wel veel mooier staan :+ en zitten. Heb toch een goeie keuze gemaakt 8) .

@ zzzzzzzzzz: drie keer raden welke tip ik heb: kijk eens naar de Sennheiser PX100 :*) . Nu voor 30 euro te koop bij bol.com. Scheelt ook nog eens wat geld.
voor ongeveer 20 euro is een goeie over-the-ear te krijgen: de Sennheiser HD201 (niet de HD202 of HD200 nemen!). Zelf niet gehoord, maar schijnt erg goed te zijn.
Daarnaast kun je voor Grado's kijken.
Een andere tip is om op dit forum rond te kijken: http://www.head-fi.org/forums/forumdisplay.php?f=2

Succes ermee!

[ Voor 18% gewijzigd door vogelaarke135 op 21-03-2007 18:21 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm. Ik ben ook op zoek naar een mooie full-size koptelefoon. Ik zou liefst hebben dat 'ie zo neutraal mogelijk klinkt. Beyerdynamic hebben zeer mooie toestelletjes, ik dacht aan een DT880. Iemand een idee waar je die goedkoop kunt krijgen?

Ik zou er wel liefst niet meer dan 200 EUR aan uitgeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Thomann.de heeft 'm voor 219.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is eigenlijk net iets boven mijn budget.

Een aantal pagina's terug zag ik iemand zeggen dat 'ie voor 170 EUR te koop, dat zal wel een model van 2003 geweest zijn. Ik zie ook dat de versie op Thomann suffix "Pro" heeft gekregen. Zijn er significante verschillen met deze versie en zoja, is het extra geld echt de moeite of kijk ik beter uit naar iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Klinkt hetzelfde, maar de pro is imo beter. Die heeft een wat fijnere headband gelijk aan de dt770 pro (die ik ook heb). Model 2003 kun je inmiddels volgens mij nergens meer vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door CyBeR op 21-03-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

vogelaarke135 schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:11:
Heb de PX100 al even (paar uurtjes) ingespeeld en lijkt nu beter te klinken (kan ook wennen aan de sound zijn, maar dat is wat anders). Ik moet zeggen dat de KSC75 van Koss toch een duidelijkere high-weergave en daardoor gedetailleerder lijken. Met de nadruk op lijken.
Daarentegen zijn de PX100 inderdaad "warmer" zonder irritant te zijn en daarom voor mij fijner om langere tijd naar te luisteren.
Bovendien vind ik zo'n over-the-head koptelefoon toch wel veel mooier staan :+ en zitten. Heb toch een goeie keuze gemaakt 8) .

[...]
Mijn oordeel KSC75 vs. PX100:
-De highs van de KSC75 zijn beter (vooral fijn bij rockmuziek; highhats and the like)
-De mids van de PX100 zijn beter (stemmen komen beter uit, op de KSC75 klinken ze blikkeriger)
-De bas van de PX100 vind ik beter; die van de KSC75 worden snel afgekapt. Goedkope Philipsen bijvoorbeeld hebben weer een bas die nog een minuut "doordreunt" en de Sennheiser zit hier mooi tussenin :)
-De PX100 heeft meer detail; je hoort "kleine geluidjes" beter.
-Qua soundstage vind ik de KSC75 beter.

Ik denk dat de KSC75 "neutraler" is, maar de PX100 heeft een fijner geluid om lange periodes te beluisteren; je mag het een iets "commerciëler" geluid noemen maar so be it.

Verder zit de PX100 fijner en lijkt hij wat steviger. Dat je hem kan opvouwen is meer een gimmick; wel handig als 'ie in je tas moet maar goed; de KSC75 is net zo compact :)

Aangezien ze beide €30,- kosten zou ik de PX100 nemen. Niettemin ontlopen de twee headphones elkaar weinig qua geluid. Sowieso is alles subjectief, dus ga niet blindeling op deze vergelijking af ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:48:
Hm. Ik ben ook op zoek naar een mooie full-size koptelefoon. Ik zou liefst hebben dat 'ie zo neutraal mogelijk klinkt. Beyerdynamic hebben zeer mooie toestelletjes, ik dacht aan een DT880. Iemand een idee waar je die goedkoop kunt krijgen?

Ik zou er wel liefst niet meer dan 200 EUR aan uitgeven.
DT990 voor 159?
http://feedback.nl/?id=55&b=DT990PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
Ik heb de PX100 nu en ik heb de Sporta Pro gehad, die dezelfde drivertjes heeft als die 75. Ik vond ze beide vrij goed. Ik heb ze niet beide meer, maar ik denk dat ik de Koss toch wat beter vond. Dat maakt de Senn niet slecht overigens, die vinden andere mensen in de trein heel lief :)
Hier ga ik in mee. Erg leuke hoofdtelefoon :)

[ Voor 28% gewijzigd door BHQ op 21-03-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik wil een Skullcandy TiDJ kopen (krijg je gratis bij een jaarabbo op FHM). Maar weet iemand toevallig of de sound daarvan een beetje goed is. Want hij ziet er zeer mooi uit :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:17:
Hi,

Ik wil een Skullcandy TiDJ kopen (krijg je gratis bij een jaarabbo op FHM). Maar weet iemand toevallig of de sound daarvan een beetje goed is. Want hij ziet er zeer mooi uit :-)
Niet bepaald positief:
My friend owns a pair of Skullcandy Ti headphones that he bought off of ebay for 60 CDN. I listened to them briefly and I can agree that the bass is bloated and very loose. The midrange is okay, and will be satisfying for listening to rock music. The highs are not quite as detailed as I'm used to hearing them, but still its usable. The soundstage isn't quite as great, but it shouldn't matter too much if you're going to use these headphones for rock.

The build quality of the headphones isnt all that great. The headband is just a cheap fabric stuck onto the white plastic material at the top and it feels very flimsy and it doesn't seem like it will last too long. The earpads aren't that comfortable as they aren't circumaural, and they gently squeezed my ears when I tried them on.

Overall, this definitely isn't the best value in this price range, but my friend only bought these headphones because they looked attractive.
If you want a skull massager, get Skullcandy. Otherwise.... stay away.

It's just bass. Nothing else.
The Skullcandy has NOTHING BUT BASS. There are no highs or mids. Just boomy, bloated bass. THAT'S IT.
Maar goed...wat verwacht je van een koptelefoon met doodshoofden erop :X

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 24-03-2007 13:38 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook van plan een headphone te kopen, heb nu altijd men in-ears (EP 630) in mn oren zitten.
Ik denk dat een headphone wel wat comfortabeler zit na een lange tijd muziek luisteren.

nu twijfel ik tussen deze 2modellen:

sennheiser px100:
http://www.nl.bol.com/is-...0000003310819&Section=SCE

hier al veel goede dingen over gelezen, opvouwbaar
betere geluidskwaliteit?

logitech wireless headphone:
http://www.nl.bol.com/is-...0000005017330&Section=SCE

draadloos: grote vrijheid en geen gesukkel met draad
waarschijnlijk mindere geluidskwaliteit

en tot slot: is bol.com een betrouwbare winkel? Ik let een beetje op, heb nog niet zoveel dingen online gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zou dan voor die sennheiser gaan een stuk beter geluid dan zo'n draadloos ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje! Ik ging zaterdagmiddag naar de Media Markt, en daar zag ik een headphone. Maar het probleem is dat ik het merk niet zeker meer weet, en mij dus eigenlijk is ontschoten. Het gaat volgens mij om een Panasonic(weet ik dus niet meer zeker) rond de 40 euro. Als iemand weet welke ik bedoel, en zoja wat zijn de ervaringen hiermee. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:37
Ik ben al een jaar in het bezit van een Sennheiser HD650. Naar mijn mening de beste hoofdtelefoon ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:37
Overigens moet je daar niet buiten mee gaan lopen, want hij heeft een open-design en dus hoor je het geluid ook als je er naast staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een jaar in het bezit van een Sennheiser HD650. Naar mijn mening de beste hoofdtelefoon ter wereld.
I second that motion :Y . Je kunt hem trouwens nog beter maken door andere kabels. Ben hard aan het sparen voor Zu of Equinox kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 00:45:
Ik heb even een vraagje! Ik ging zaterdagmiddag naar de Media Markt, en daar zag ik een headphone. Maar het probleem is dat ik het merk niet zeker meer weet, en mij dus eigenlijk is ontschoten. Het gaat volgens mij om een Panasonic(weet ik dus niet meer zeker) rond de 40 euro. Als iemand weet welke ik bedoel, en zoja wat zijn de ervaringen hiermee. Bedankt!
lol + lol = hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:50:

en tot slot: is bol.com een betrouwbare winkel? Ik let een beetje op, heb nog niet zoveel dingen online gekocht
bol is zeker betrouwbaar.. bestel er regelmatig .. ze zijn niet de allergoedkoopste maar zijn snelle en hebben een geweldige service.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor het uitwisselen van ervaringen, en discussie mbt headphones. Niet voor aankoopadvies en "hoe goed is deze headphone"-vragen.