ik zoek een versterkertje voor mijn koptelefoon, voor op me geluidskaart aan te sluiten, het moet dus gewoon jack plug naar jackplug(vrouwtje) zijn. waar kan ik deze dingen vinden? bij conrad kan ik ook al nix vinden. d'r moet trouwens wel volume regeling op zitten (of ik moet het er later gewoon zelf tussen kunnen monteren..
Hier heb ik ereen

Dit is de tekst die erbij hoort:
"
Ear
De Rega Ear is een uitstekende koptelefoonversterker. Het geproduceerde signaal van de Ear is warm en detailrijk. Een degelijke volumeknop laat u toe het volume aan te passen aan uw persoonlijke noden. Deze versterker is geschikt voor alle dynamische koptelefoons. Het laat zich schakelen direct gekoppeld met een CD speler, in een Tape-lus of versterker lus. De 'Link Mute' schakelaar op het frontpaneel laat u eventueel toe het 'link' apparaat uit te schakelen.
Inclusief netadaptor. "
Dit alles is te vinden op joenit en dan van het merk REGA onder de sub catogerie versterkers.
Succes
Ps: ik meen dat de prijs van dit ding ca. 300 of 400 gulden is. Ik heb er toevallig een die ik maar zelden gebruik.

Dit is de tekst die erbij hoort:
"
Ear
De Rega Ear is een uitstekende koptelefoonversterker. Het geproduceerde signaal van de Ear is warm en detailrijk. Een degelijke volumeknop laat u toe het volume aan te passen aan uw persoonlijke noden. Deze versterker is geschikt voor alle dynamische koptelefoons. Het laat zich schakelen direct gekoppeld met een CD speler, in een Tape-lus of versterker lus. De 'Link Mute' schakelaar op het frontpaneel laat u eventueel toe het 'link' apparaat uit te schakelen.
Inclusief netadaptor. "
Dit alles is te vinden op joenit en dan van het merk REGA onder de sub catogerie versterkers.
Succes
Ps: ik meen dat de prijs van dit ding ca. 300 of 400 gulden is. Ik heb er toevallig een die ik maar zelden gebruik.
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Waarom wil je zoveel uitgeven aan iets waar een GRATIS oplossing voor is. Volume in windows mixer regelen.
Wie zegt dat 'ie er zoveel geld voor uit gaat gevenOp zaterdag 15 december 2001 22:45 schreef Yokozuna het volgende:
Waarom wil je zoveel uitgeven aan iets waar een GRATIS oplossing voor is. Volume in windows mixer regelen.
Hij zoekt ereen en dan ziet 'ie misschien wel of 'ie 'm koopt.
Ik heb in iedergeval een van de duurste oplossingen. Ik zeg het 'm alleen maar maar ik raad 't 'm niet aan.
Veeeel te duur.
Ik heb dit ding met een mazzel bemachtigd.
Cu.
Als echte tweaker maak je hem natuurlijk zelf
ja dat ding is idd veel te duur.. misschien is er een meer goedkopere oplossing? of is er een simpel schema van dat em zelf in mekaar kan solderen ofzo
het is namelijk eigelijk voor het later in bouwen in m'n pc(ja dat is casemodding ik weet)
Verwijderd
kijk eens in die 300 schakelingen reeks van elektuur met een paar onderdelen, en zelfs zonder voeding staan daar meestal wel een paar mW versterkers in, en da is genoeg voor een koptelefoon.
Hmmm, dat niet 
Moet je even kijken wat er op moet, heb daar niet zoveel verstand van, ik vond m'n baybus in elkaar zetten (simpele SPDT schakelaartjes (6 pootjes), 4 stuks om tussen 7/0/12 te schakelen) al lastig genoeg
Moet je even kijken wat er op moet, heb daar niet zoveel verstand van, ik vond m'n baybus in elkaar zetten (simpele SPDT schakelaartjes (6 pootjes), 4 stuks om tussen 7/0/12 te schakelen) al lastig genoeg
ach heb net mee hdd vu meter ook gesoldeert en werkend gekregen dan zal dit ook wel lukkeOp zaterdag 15 december 2001 23:02 schreef Sick_Nick het volgende:
Hmmm, dat niet
Wil je em tweede hands verkopen?Op zaterdag 15 december 2001 22:43 schreef firemen het volgende:
Verwijderd
de headbanger is niet zo'n fantastisch dinkje. als je aan de opamps kan komen is de CMOY veel interresanter. kijk even op www.headwize.com in de libraries. kost om-en-nabij de f50 aan onderdelen (kan je veel duurder maken door Alps potmeter ed te gaan gebruiken, is alleen niet zo zinvol)
zelf had ik deze ook gezien: http://www.circuitsonline.f2s.com/circuits/view.php?cat=audio&sch=06 is dit wat? als ik 2x naast elkaar bouw natuurlijk want deze is mono. en kan ik op eniger wijze hier volume regeling in bouwen? volgens mij gewoon met een potmeter toch??
Als ik dat schema zo bekijk zou ik zeggen dat P1 het volume al regelt, al zou het dan een logaritmische potmeter moeten zijn ipv een lineaire.Op zondag 16 december 2001 10:10 schreef Brainpiggy het volgende:
zelf had ik deze ook gezien: http://www.circuitsonline.f2s.com/circuits/view.php?cat=audio&sch=06 is dit wat? als ik 2x naast elkaar bouw natuurlijk want deze is mono. en kan ik op eniger wijze hier volume regeling in bouwen? volgens mij gewoon met een potmeter toch??
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Kijk op headwize (link is hier boven al te vinden) eens bij de projecten. (library>projects) en neem dan op headwize en op www.headfi.com eens een kijkje in de fora.
Die cmoy is echt een heeeele goede beginnersamp die je voor minder dan 100 piek (afhankelijk van componentkeuze) in elkaar kan zetten en een verassend goeie kwaliteit geeft.
Om een bold statement te maken: Ik denk dat de kwaliteit van een goed in elkaar gezette CMoy (Cmoy is btw de webmaster van headwize en heeft die amp samen met de bezoekers "ontwikkeld") amp hoger is dan die rega die je hier boven ziet staan. 300 piek is naemlijk voor een hoofdtelefoonversterker een startbedrag.
neem maar eens een kijkje op www.headphone.com Zij hebben ook een lijn van hoofdtelfoonversterkers die bekend staan als "waar voor hun geld". De goedkoopste is al $100 en het loopt op tot meer dan $1000
Die cmoy is echt een heeeele goede beginnersamp die je voor minder dan 100 piek (afhankelijk van componentkeuze) in elkaar kan zetten en een verassend goeie kwaliteit geeft.
Om een bold statement te maken: Ik denk dat de kwaliteit van een goed in elkaar gezette CMoy (Cmoy is btw de webmaster van headwize en heeft die amp samen met de bezoekers "ontwikkeld") amp hoger is dan die rega die je hier boven ziet staan. 300 piek is naemlijk voor een hoofdtelefoonversterker een startbedrag.
neem maar eens een kijkje op www.headphone.com Zij hebben ook een lijn van hoofdtelfoonversterkers die bekend staan als "waar voor hun geld". De goedkoopste is al $100 en het loopt op tot meer dan $1000
Dat is het niet, je geluidskaart heeft niet genoeg vermogen om onversterkt die koptelefoon aan te sturen, helpt windows geluidspoep ook niet tegen.Op zaterdag 15 december 2001 22:45 schreef Yokozuna het volgende:
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
No, ik gebruik 'm af en toe.Op zaterdag 15 december 2001 23:15 schreef Hyperbird het volgende:
[..]
Wil je em tweede hands verkopen?
Even zelf knutselen er zijn nu voorbeelden.
Succes
Pagina: 1