[RTS] Supreme Commander (opvolger van Total Annihilation) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Blauw schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:35:
Volgens mij is die game nog steeds niet vrij van licenties jongens, dus haal dat ff weg en zoek ff in budgetbakken van de Bart Smit of de V&D naar een nieuwe :)
De uitbreidingen (en het spel zelf) zijn nergens meer te krijgen helaas. Anders was dat idd een optie.
Maar dit is idd niet de plaats om dit soort zaken te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb nergens gezien van "wereldbol"-maps dus ga er nie van uit.
lekker in hoekje basis bouwen kan dus nog steeds.

Is het echt confimerd dat die mavor hele map over kan??
best wel imba opzich, als je vliegtuigen 10 minuten aant vliegen zijn om bij jou basis te komen, kan je ondertussen wel lekker de basis van je tegenstander bestoken...

geinige shit weer, go chris!

ps, zoek in het TA topic naar info over TA, staan alterantieven in voor de 2 uitbreidingen.
verders, tis nog steeds Supcomm thread he :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:13:
ps, zoek in het TA topic naar info over TA, staan alterantieven in voor de 2 uitbreidingen.
verders, tis nog steeds Supcomm thread he :P
Voor de mensen die lui zijn:
Total Annihilation, wie speelt het nog? [Deel 2]

Maar het is inderdaad de SupCom-thread. Meer pics gewild :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.supremecommanderhq.com/image-screenshots.php leef je uit :D

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 02:06 . Reden: Teveel meligheid is ook niet goed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zit me trouwens een tijdje iets af te vragen over de schaduwen.
Waarom zijn ze zo pixellerig op de screenshots? Is dat door een beta-engine? Omdat het screenshots zijn? Of zijn die schaduwen gewoon pixellig, omdat je het toch van veraf ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja bij BFME2 was dit ookal zo ik denk dat het zoiezo al een stuk minder reken kracht kost als elke unit nog eens een compleet gladde ronde bewegende scharduw heeft. en meestal zul je idd toch uitzoomen in grote battles dus zie je er denk ik weinig van behalve op de super grote untis :p
bedoel hoevaak zoom je nou in bij de meeste 3d RTS games om iets in complete detail te kijken terwijl je word afgeslacht of je iemand probeert af te slachten :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
daves2hd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 04:58:
mja bij BFME2 was dit ookal zo ik denk dat het zoiezo al een stuk minder reken kracht kost als elke unit nog eens een compleet gladde ronde bewegende scharduw heeft. en meestal zul je idd toch uitzoomen in grote battles dus zie je er denk ik weinig van behalve op de super grote untis :p
bedoel hoevaak zoom je nou in bij de meeste 3d RTS games om iets in complete detail te kijken terwijl je word afgeslacht of je iemand probeert af te slachten :D
offtopic:
Dat was mijn favoriete gedeelte van Empire Earth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
No current plans for a wraparound map
Gewone rechthoekige maps dus, ook al net als in TA ;)

En de schaduwen waren destijds nog niet af. Sinds kort zijn alle features closed. Dus er komen geen nieuwe meer bij en gaan ze nu detaileren. Dus ook de schaduwen.

[ Voor 8% gewijzigd door M411007 op 15-08-2006 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Ik kan niet wachten! dit lijkt me een supervette game, alhoewel ik TA nooit heb gespeelt. Ik heb vooral zin in brute online games :D

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kwartjuh schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:17:
Ik kan niet wachten! dit lijkt me een supervette game, alhoewel ik TA nooit heb gespeelt. Ik heb vooral zin in brute online games :D
Dan zou ik het maar snel gaan spelen. Het is een beetje oud. 1997 om precies te zijn, maar het blijft een gruwelijk leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Metal schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:25:
[...]

Dan zou ik het maar snel gaan spelen. Het is een beetje oud. 1997 om precies te zijn, maar het blijft een gruwelijk leuk spel :)
Sommige games worden niet oud...
Mario, tetris, Red-alert, Warcraft...
En TA al helemaaaal niet!

Verwijderd

Op de Game Convention in Leipzich wordt Supreme Commander gedemonstreerd. Vandaag was de eerste dag. Het resultaat: 5 nieuwe screenshots en een nieuwe (Duitstalige) preview met wat leuke info, zoals bijvoorbeeld de ondersteuning voor pixel shader 3 en DirectX 10.
Op deze screenshots eindelijk eens wat bases meer ingezoomt, ik vind het er super uitzien. Vooral de energy shields en dat grote kanon van de UEF ziet er goed uit. _O_
Ik verwacht dat er de komende dagen nog wel shaky cam video's van een demonstratie daar zullen komen, net zoals bij de E3. :)

• Refragmental
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:01:
Op de Game Convention in Leipzich wordt Supreme Commander gedemonstreerd. Vandaag was de eerste dag. Het resultaat: 5 nieuwe screenshots en een nieuwe (Duitstalige) preview met wat leuke info, zoals bijvoorbeeld de ondersteuning voor pixel shader 3 en DirectX 10.
Op deze screenshots eindelijk eens wat bases meer ingezoomt, ik vind het er super uitzien. Vooral de energy shields en dat grote kanon van de UEF ziet er goed uit. _O_
Ik verwacht dat er de komende dagen nog wel shaky cam video's van een demonstratie daar zullen komen, net zoals bij de E3. :)
Hoogstwaarschijnlijk wordt daar ook een experimental Aeon unit getoond.
Deze unit heet volgens mij Galactic Colossus en heeft gravity weapons.

• M411007
Legion schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 00:46:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk wordt daar ook een experimental Aeon unit getoond.
Deze unit heet volgens mij Galactic Colossus en heeft gravity weapons.
Het was toch nog niet bekend welke fractie de Galactic Colossus heeft?

Ook een nieuw interview met Chris T:
Still months from shipping, Chris Taylor confirms more SC on the way.
by Luke Smith, 08/23/2006

Come on, you didn't think that a game that looks as good as Supreme Commander is going to be a one-time title, did you? Speaking with 1UP at the Leipzig Game Convention Gas Powered founder and Supreme Commander's general Chris Taylor hinted that there would be plenty more of the THQ-published RTS in the future.
Taylor trimmed the per faction unit numbers from "well over 200" down to "just over 80" for each of the game's three factions. What will happen to the units that end up on the cutting room floor? Expansions, maybe a sequel? That's what Taylor suggested. Good news for people who like what they see from theing ambitious Gas Powered RTS.

That RTS, Supreme Commander, is all but finished. Taylor described the game's production in a "Feature Complete" state. For the vast majority of us not in game development, Taylor explained that principle development on the game is finished. There's no more features to be added, just bug testing, finalizing animations, general polish and optimization. With Gas Powered looking at a "very early 2007 release," Taylor and his team have Supreme Commander in tip-top shape. For an idea of how early "very early" is, Taylor said that Europe would hopefully see the game in late-Feb./early March and the U.S. will see it before then.

In a behind-closed-doors demo, Gas Powered showed the full might of the three armies and the way their unit production branches as higher level tech are unlocked. At early levels, the three factions are admittedly similar, but by the time you reach the fourth tech level, you can't see any similarities between those units, Taylor explained.

Obviously, there are potential problems here in multiplayer. In balancing three factions for multiplayer, there are a ton of considerations to keep in mind, especially with the divergence in the fourth tier of technology upgrades across those factions. It becomes vital that one group can't overpower the other because of a unit type. Taylor and his team are prepared for this. Using complex formulas that compute the amount of destruction the units can enforce before being destroyed, Gas Powered then play balances the changes, hoping to find the right mix of destruction but not at the cost of overpowering a faction.

When asked about the number of units that will be possible in multiplayer, Taylor said it depends on how many players are on a given map. If there's an eight-way multiplayer game going, each player will have a unit-cap somewhere around 500, if it's a two-player game, each side will have close to 2,000 units. However, that cap isn't a "hard cap," players will have access to the game's documentation when it's released and will be able to expand the amount of units per side via that code. It will come down to how powerful the system running the game is.
  • Wordt dus in de US in januari gerelaesed en in Europa eind februari, begin maart :/ Dan maar eerst de warez versie spelen tot ie hier uitkomt.
  • 80 units per factie ipv 200. Rest komt in uitbreiding en deels via gratis updates.
  • level 1 units gelijk voor elke factie. Net als in TA.
  • Iedereen kan de unitcap wijzigen.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Mensen, moeten we echt tot 2007 wachten??

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb je een keus versteegrob? :)

Als de USA versie anders is dan de EU versie bestel ik em gewoon via internet, was ik zowiezo al van plan omdat (bijv play.com) toch meestal scherpere prijzen heeft dan de winkels.

Battle.net Spud#2543

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

TepelStreeltje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:26:

Als de USA versie anders is dan de EU versie bestel ik em gewoon via internet, was ik zowiezo al van plan omdat (bijv play.com) toch meestal scherpere prijzen heeft dan de winkels.
Hehe. Ik haal hem daar ook hoogstwaarschijnlijk. Erg goede winkel !

De nieuwe screens zien er weer gelikt uit zeg :9~ :9~ Ik hoop zoooo op een demo !!!!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Op dit moment staat die grote rode spinachtige unit (Monkey Lord geloof ik) :9~ nog steeds bovenaan mn lijstje. Alhoewel zo een grote naval unit ook wel vet is.

Die 80 units per factie. Is dat dat je 80 verschillende units kan maken of dat je maar 80 units (unitcap) kan maken :?

Een cap van 80 lijkt me overigens wel erg laag dus dat zal het niet zijn. Maar 80 verschillende units kunnen bouwen is toch nog steeds insane. 200 is wel erg veel :)

[ Voor 24% gewijzigd door seamus21 op 24-08-2006 13:31 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• M411007
seamus21 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:12:
Op dit moment staat die grote rode spinachtige unit (Monkey Lord geloof ik) :9~ nog steeds bovenaan mn lijstje. Alhoewel zo een grote naval unit ook wel vet is.

Die 80 units per factie. Is dat dat je 80 verschillende units kan maken of dat je maar 80 units (unitcap) kan maken :?

Een cap van 80 lijkt me overigens wel erg laag dus dat zal het niet zijn. Maar 80 verschillende units kunnen bouwen is toch nog steeds insane. 200 is wel erg veel :)
Er zijn 80 verschillende units per kant. Daar vallen echter ook gebouwen onder. De rest komt later in de vorm van gratis downloads en een uitbreiding met nieuwe missies en maps.

Unit cap is aan te passen. Staat standaard op 4000 units per map en gelijkmatig verdeeld door het aantal spelers. 1v1 heb je kun je dus max 2000 units per player maken. :)

• seamus21
M411007 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:37:
[...]

Er zijn 80 verschillende units per kant. Daar vallen echter ook gebouwen onder. De rest komt later in de vorm van gratis downloads en een uitbreiding met nieuwe missies en maps.

Unit cap is aan te passen. Staat standaard op 4000 units per map en gelijkmatig verdeeld door het aantal spelers. 1v1 heb je kun je dus max 2000 units per player maken. :)
Omg 2000 units dat wordt flink oorlog :) Is er al iets bekend over de max aantal spelers in MP :?

Bij starcraft was de cap 200 en dat was al mooi aantal op zich maar dat leent zich minder voor veel macro.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
TepelStreeltje schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:26:

Had ik maar een keus, het spel ziet er echt geweldig uit. Maar is er bekend wanneer hij dan uitkomt in USA? Dan bestel ik hem ook zeker online.

• M411007
seamus21 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:40:
[...]
Is er al iets bekend over de max aantal spelers in MP :?
Multi: 8 players max of 2 players coop missions

Verwijderd

Jammer dat het geen wereldwijde release wordt, maar goed als ze denken dat ze dat niet voor elkaar krijgen kunnen ze het ook maar beter niet doen. Dat wordt dan inderdaad bestellen via play.com, illegale zaken of gewoon wachten. :+ Bestellen via play.com deed ik toch wel voor de prijs (zoals meer mensen in dit topic) trouwens. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Het is wel weer eens tijd voor een plaatje :)
Afbeeldingslocatie: http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/71/75/ME0000717581_1.jpg
(klik op plaatje voor grotere versie)

Hier zien we een UEF basis aangevallen worden door de Cybran.
Rechts de lopende schepen. Midden in de basis de shield generator. Linksboven long range artillery (bertha). De Mavor is waarschijnlijk nog groter!
Ook kun je mooi zien dat je energy supply kunt linken aan gebouwen en dat je units in formatie kunt laten aanvallen. :9~

[ Voor 14% gewijzigd door M411007 op 25-08-2006 12:23 . Reden: andere links naar plaatjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

M411007 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:32:
Het is wel weer eens tijd voor een plaatje :)
[afbeelding]
(klik op plaatje voor hi-res versie)

Hier zien we een UEF basis aangevallen worden door de Cybran.
Rechts de lopende schepen. Midden in de basis de shield generator. Linksboven long range artillery (bertha). De Mavor is waarschijnlijk nog groter!
Ook kun je mooi zien dat je energy supply kunt linken aan gebouwen en dat je units in formatie kunt laten aanvallen. :9~
Ik zie helemaal niks, behavle een forbidden plaatje.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Shield generetors >> Stargate atlantis. Heeft heel veel power nodig

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Speedy55 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:29:
[...]

Ik zie helemaal niks, behavle een forbidden plaatje.
Flauw van Firing Squad om de link te blocken. Ik heb nu een andere link ervan gamaakt. Helaas lagere res.

ps. als je op [afbeelding] in jouw quote van mijn post klikt doet ie het meestal wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff nieuwsgierig, je kan de basis dus beschermen met een energieschild waar de vijand niet doorheen kan knallen maar hoe zit dat met jouw projectielen? En zou een schild helpen tegen een nuke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik denk als je er een nuke naast gooit, dat het schild wel weg zal vallen. (dan ben je wss meteen je energie voorraad kwijt). Zo zal het ook wel werken. Niet dat je constant je shield aan hebt, dat zou saai zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:29:
Ff nieuwsgierig, je kan de basis dus beschermen met een energieschild waar de vijand niet doorheen kan knallen maar hoe zit dat met jouw projectielen? En zou een schild helpen tegen een nuke?
Een shield werk maar in beperkte mate. En volgens mij ook alleen maar tegen projectielen en lasers.

Er is een screenshot waarop te zien is dat een shield doorbroken kan worden door de vuurkracht op een bepaald punt te richten. Op dat punt ontstaat dan een klein gat in de shield.

FF zoeken naar die screenshot.

Edit:
Ah screenshot stond nog op de vorige pagina.
Afbeeldingslocatie: http://img2.kult-mag.com/photos/00/00/71/75/ME0000717581_2.jpg

Als je goed kijkt zie je dat van de tanks beneden er 1 door de shield heen breekt met de laser doordat alle tanks op hetzelfde punt schieten.
Je ziet duidelijk dat er een laser doorheen schiet.

Een shield lijkt me dus vooral handig om jezelf tegen artillerie en vliegtuigen te beschermen, omdat deze namelijk niet zo geconcentreerd kan worden als vuurkracht van dichtbij.
Tegen aanvallen zul je je toch moeten beschermen met behulp van perimiter defence kanonnen en tegen nukes zul je je moeten beschermen met anti-nukes.

[ Voor 34% gewijzigd door Refragmental op 28-08-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik vermoed dat het schild werkt op het aantal energie dat je hebt. Wanneer er op gevuurt word, kost dat energie. Dus bijv. 2tankjes komen er niet doorheen omdat er voldoende energie is. Maar als je 20tanks hebt schieten, die meer damage doen, dan dat jij met je energie kan repareren dan ben je na x aantal seconden de klos en rollen de tanks binnen.

Vergelijk het met een Vulcan. Die kan alleen als een gek schieten zolang je energie hebt. :) Wat denken jullie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:34

aex351

I am the one

ook al heb je energy en de vulcan blijft schieten verlies je zowiezo je shield.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Nieuw plaatje van uit Leipzig:

Afbeeldingslocatie: http://www.insidesupcom.de/gallery/files/InsSupCom_GC2006012_thumb.jpg

Je ziet in het linker scherm de Cybran Commander en in de rechter een nieuwe map.
In Leipzig werd de nieuwe build gedemonstreerd, dus hopelijk binnenkort meer plaatjes en info.

Ik heb wel al gehoord dat de Galactic Colossus inderdaad gigantisch is en een soort cycloop is met een laser in zn oog. Verder schopte ie units gewoon aan de kant en heeft ie een half miljoen hitpoints. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:00:
[...]

Een shield werk maar in beperkte mate. En volgens mij ook alleen maar tegen projectielen en lasers.

Er is een screenshot waarop te zien is dat een shield doorbroken kan worden door de vuurkracht op een bepaald punt te richten. Op dat punt ontstaat dan een klein gat in de shield.

FF zoeken naar die screenshot.

Edit:
Ah screenshot stond nog op de vorige pagina.
[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je dat van de tanks beneden er 1 door de shield heen breekt met de laser doordat alle tanks op hetzelfde punt schieten.
Je ziet duidelijk dat er een laser doorheen schiet.

Een shield lijkt me dus vooral handig om jezelf tegen artillerie en vliegtuigen te beschermen, omdat deze namelijk niet zo geconcentreerd kan worden als vuurkracht van dichtbij.
Tegen aanvallen zul je je toch moeten beschermen met behulp van perimiter defence kanonnen en tegen nukes zul je je moeten beschermen met anti-nukes.
Vet, een soort van Perimeter shield:

Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:cuCsIOFp-JXEPM:http://www.pc.sk/drivers/hry/clanky/perimeter/perimeter_big13.jpg
*clickable

Wel raar dat de EU versie gewoon weer 2 maanden later uit komt.. Waarom nou weer 2 maanden dan? Wat gaan ze dan in de tussentijd doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:15
Misschien is de release in de VS gewoon één grote bèta-test? Zijn de bugs er mooi uit als 'ie hier gereleaset wordt.

Serieuzer: misschien wordt het spel in andere landen in andere talen uitgegeven; dan kan ik me voorstellen dat ze een paar weken extra nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M411007 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:08:
Nieuw plaatje van uit Leipzig:

[afbeelding]

Je ziet in het linker scherm de Cybran Commander en in de rechter een nieuwe map.
In Leipzig werd de nieuwe build gedemonstreerd, dus hopelijk binnenkort meer plaatjes en info.
Hmm mooi plaatje. Ik vrees dat we weinig zullen zien, het maken van foto's en video was namelijk verboden op de stand van THQ. :( Hopenlijk zal dat op het Lan Showdown evenement waar supcom ook gedemonstreert gaat worden anders zijn. Overigens is het iets dat door de uitgever THQ beslist is, bij GPG waren ze er (volgens Garage Moderator DragonTeeth12) niet eens van op de hoogte. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Soultaker schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:21:
Misschien is de release in de VS gewoon één grote bèta-test? Zijn de bugs er mooi uit als 'ie hier gereleaset wordt.
Ja, dat klopt. Dat was met Earth 2160 ook het geval, de EU versie kwam 1 of 2 maanden later en was reeds standaard voorzien van de 1.2 patch. Boeit eigenlijk niet, gewoon vanuit de US kopen en de patches appart downloaden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommanderhq.com/images/misc/galactic_collusus_beams.jpg
Galactic Collosus met laser. Foto's waren verboden bij de demo's aangezien het spel nog niet af is en dit soort foto's negatieve reacties kunnen opleveren. De kleuren en schaduws moet nog aan gewerkt worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommanderhq.com/images/misc/galactic_colossus_fullview.jpg
GC naast een Monkeylord

Anyway.. de Aeon Galactic Collossus is 120m hoog en kan 4 full scale nukes overleven! >:)
In het onderste plaatje zie je dat hij lvl3 is en 240000 hitpoints heeft.

Er is ook al uitgelegd waarom Supcom waarschijnlijk later uitkomt hier. Hij wordt hier door de distributeur van een hoesje voorzien. Er moet nog een nl-se rating komen en eventueel nog aangepast worden aan de nl-se taal. TA had echter geen nl-se menu's, filmpjes en unit namen dus hopelijk Supcom ook niet. Galactische Reus - Heilige Derde Graads Belegerings Robot :/

[ Voor 24% gewijzigd door M411007 op 29-08-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar is de UI zelf in te richten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
anandus schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:47:
Maar is de UI zelf in te richten ofzo?
Ja, dat is al heel lang bekend. Je kunt zelfs dual screen doen of je scherm splitsen alsof het dual screen is en elk scherm apart inrichten en aansturen. Ook een leuke feature is dat je sommige units zelf een naam kunt geven.
vb. je battleship 'grote boot' of 'kenny' noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
M411007 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:56:
[...]

Ja, dat is al heel lang bekend. Je kunt zelfs dual screen doen of je scherm splitsen alsof het dual screen is en elk scherm apart inrichten en aansturen. Ook een leuke feature is dat je sommige units zelf een naam kunt geven.
vb. je battleship 'grote boot' of 'kenny' noemen :)
Dat is al bij zoveel spellen, je units namen geven. Maar het is natuurlijk wel erg grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hij is grooooooooooooot :D :D :D Ja jongens we gaan "ff" een robotje bouwen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legion schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

Kan het helaas niet vinden op het GPG forum.
Je zult dan TA moeten opstarten en kijken hoeveel tanks in 1 scherm passen :D

Maar een gok van iemand op het GPG forum kwam erop neer dan 80kmx80km iets van 120x120 schermen zou zijn. Maar iemand anders kwam weer met de opmerking dat de 20kmx20km demomap die te zien is op de filmpjes iets van 300x300 schermen zou zijn.
:/
Ik snap niet dat hierover gediscussïeerd wordt, want je kunt toch gewoon zo ver uitzoomen tot je de hele map ziet op je scherm? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm wat word dit een vette game zeg... ziet er echt veelbelovend uit, zou denk ik speciaal hiervoor een dual monitor setup kopen en een nieuwe videokaart.

Hopelijk releasen ze wel een demo ervan...

Verwijderd

Twee keer goed nieuws vandaag. Een nieuwe unit preview van Gamespot en op the garage is bekendgemaakt dat er een betatest zal komen, waarschijnlijk halverwege oktober dit jaar. 8)
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 08:55:
Hopelijk releasen ze wel een demo ervan...
Ik verwacht van wel, maar het is de vraag of ze dat voor of pas na de release zullen doen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 18:16 ]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
M411007 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 09:08:
Ik heb wel al gehoord dat de Galactic Colossus inderdaad gigantisch is en een soort cycloop is met een laser in zn oog. Verder schopte ie units gewoon aan de kant en heeft ie een half miljoen hitpoints. :)
Zal ook wel lang duren om hem te bouwen. Als ik terug moet denken aan de Vulcans :X

March of the Eagles

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nice mensen :) ziet er erg erg gaaf uit !

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:16
Ik heb laatst TA maar weer uit de kast getrokken en damn.. ik was compleet vergeten hoe die game was. Hij is mischien wat gedateerd maar het is echt een tof spel, het speelt compleet anders dan welke strategie game dan ook. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe vet SC dan wel niet moet worden.
TA x 1000 ofzo??
Wordt echt kick-ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Net maar even aangemeld voor de nieuwsbrief enzo. Hopelijk is de game well-balanced en brengen ze 8 jaar later nog steeds patches uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Mutatie schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:00:
Ik heb laatst TA maar weer uit de kast getrokken en damn.. ik was compleet vergeten hoe die game was. Hij is mischien wat gedateerd maar het is echt een tof spel, het speelt compleet anders dan welke strategie game dan ook. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe vet SC dan wel niet moet worden.
TA x 1000 ofzo??
Wordt echt kick-ass.
Ja, het blijft een geweldig spel! Supergoed hoe een spel tijdloos en nog steeds innoverend tegelijk kan zijn!
En hetzelfde verwacht ik van SC. Weer een stap verder in de RTS! :)
seamus21 schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:33:
Net maar even aangemeld voor de nieuwsbrief enzo.
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Hacku schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:21:
[...]

Zal ook wel lang duren om hem te bouwen. Als ik terug moet denken aan de Vulcans :X
ja zo veel adv construction planes maken dat je de vulcan niet mer zag :) en dat koste een partij energie! :)

maar daar voor is het grote TA Topic / wie speelt het nog
als we daar een beetje leven in blazen kunnen we tegen elkaar spelen :)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Check this!

http://www.supremecommanderhq.com/image-pictures.php

De Mavor, een experimentele unit voor de UEF, dit kanon kan nucleare kogels afvuren en heeft een gigantisch bereik:
Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommanderhq.com/images/pictures/big/Mavor.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.supremecommanderhq.com/images/pictures/big/FerryModeTransport2.jpg
Hier zie je de "ferry" feature in werking. (Rode beacon)
Mbv deze feature kun je beacons plaatsen waartussen luchttransporten (misschien ook land of water transporten?) units heen en weer pendelen.
Units verzamelen zich dus bij zo'n beacon en laden zichzelf automatisch in zo'n transportvoertuig... deze dropt de units dan weer bij de bestemmings beacon waarna de units hun weg weer vervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wow, die Mavor! :o

Trying to compensate for something? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:36

GmR

Die pics zijn door MadBoris gemaakt @ een event in San Jose. :)
Hij heeft ook een shakey cam gemaakt, maar deze moest van THQ weer van de site verwijderd worden..... gelukkig is hij niet helemaal verloren gegaan, aangezien hij nog rondzwerft in een bepaalde baai (of bay :P)

• Refragmental
GrandmasteR schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:15:
Die pics zijn door MadBoris gemaakt @ een event in San Jose. :)
Hij heeft ook een shakey cam gemaakt, maar deze moest van THQ weer van de site verwijderd worden..... gelukkig is hij niet helemaal verloren gegaan, aangezien hij nog rondzwerft in een bepaalde baai (of bay :P)
:o

Hoe wat waar??

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
dat grote kanon doet me toch wel denken aan de big bertha van TA? :P

prachtig om te zien dat dit spel nog steeds in de planning is, ik wacht er al een jaar op gok ik en ik hou het nog wel een krap jaartje vol (tis voor voorjaar 2007 gepland toch?)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik heb het filmpje al gezien, echt de moeite waard :D

Verwijderd

Hoe kan ik Mp4 in WMP spelen?

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Ik gebruik windows media player classic. Die speelt nagenoeg alles af ;).

Gewoon deze dus
http://www.afterdawn.com/.../media_player_classic.cfm

[ Voor 13% gewijzigd door AMD 64 op 07-09-2006 10:41 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Woei cool, heb de hele TAK reeks samen met de Iron Plague expansion uitgespeeld :*)

Ben benieuwd. O+

MensionXL krijgt zin om TAK te spelen na 3 jaar :P

[ Voor 25% gewijzigd door MensionXL op 07-09-2006 11:13 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

AMD 64 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:36:
[...]

Ik gebruik windows media player classic. Die speelt nagenoeg alles af ;).

Gewoon deze dus
http://www.afterdawn.com/.../media_player_classic.cfm
Deze player werkt bij niet, maar met VLC heb ik het wel aan de gang gekregen. Welke nerd maakt dan ook mp4 filmpjes :P

De userbesturing zit helemaal goed. Vooral helemaal uitgezoomed is de gameplay erg gaaf. Alles wordt erg duidelijk weergegeven, zoals een nuke die onderweg is naar zijn bestemming. Volgens mij bouwen ze het multiplayer gedeelte zelf. Ik heb het idee dat ze er best wat tijd aan besteden aan de antwoorden van de vragen te horen. Hij gaf aan dat het erg makkelijk is om een goede game te vinden. Hij gaf ook aan dat je heel makkelijk verschillende mods kan downloaden. En makkelijk kan wisselen tussen mods als je een game wil spelen die gebruik maakt van een bepaalde mod. Je zit er dus niet aan vast als je een mod installeert.

De graphics zagen er niet geweldig uit, maar dat komt waarschijnlijk door de manier van opnemen (erg donker ook allemaal). Dit zal vast een stuk beter zijn bij het zelf spelen. Hij gaf aan dat dual core wordt ondersteund en dual monitor. Ook kan je volgens mij één monitor in tweeen delen en zo virtueel een dual monitor gebruiken. Lijkt mij erg handig bij een groot scherm.

Op het filmpje zie je pas hoe gaaf het helemaal uitzoomen werkelijk is, het geeft echt volledig overzicht. Hij gaf ook aan dat een game op een grote map makkelijk 10 uur kan duren. Het is ook belangrijk dat je je economie in stand houdt.

• GmR

GmR

Er is een officiele opname van Leipzig gereleased:
http://www.thq-games.com/...impl.TerritoryMovie%3A241

Duidelijk dezelfde map en situaties als in het MadBoris filmpje, maar enkele units komen beter in beeld (zoals de Fatboy) en er wordt wat andere informatie gegeven (zoals het feit dat de huidige build 10,5 GB HD ruimte nodig heeft)

• anandus
  • Niet online
Thanks
[...] en er wordt wat andere informatie gegeven (zoals het feit dat de huidige build 10,5 GB HD ruimte nodig heeft)
-O-

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Wanneer verwacht iedereen dat dit spel uitkomt? Ik heb er al veel over gehoord en gelezen hier, maar een concrete release datum is nog niet beschikbaar :)

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
wss februari 2007 hier.

• Satch
  • Niet online
Mooie graphics kosten nou eenmaal ruimte. Wat is 11GB nou tegenwoordig nog?
Ze moeten natuurlijk wel een beetje rekening houden met de mensen met wat mindere systemen, maar de harde-schijf ruimte is wel het minst belangrijke daarvoor. Bijna iedereen heeft wel 200GB tegenwoordig, zeker de gamers.

Als het spel eenmaal uit is kan ik gaan Dualscreenen met 17" 1440x900 en 24" 1920x1200.
Die 7900 GO gaat het nog zwaar krijgen >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Satch op 13-09-2006 14:53 ]

• anandus
  • Niet online
Metal schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:50:
[...]

Mooie graphics kosten nou eenmaal ruimte. Wat is 11GB nou tegenwoordig nog?
Een kwart van mijn harde schijf om precies te zijn.

En ik vind het geen excuus dat mooie plaatjes 'eenmaal veel ruimte kosten'.
Je kan altijd nog lossless comprimeren. En daarnaast, als dat allemaal graphics zijn, dan vrees ik het ergste voor mijn kaartje met maar 128Mb.
Overigens zegt-ie het zelf ook in dat filmpje dat-ie dat nog een stuk terug wil brengen.

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 13-09-2006 14:54 ]

• Satch
  • Niet online
anandus schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:53:
[...]
Een kwart van mijn harde schijf om precies te zijn.

En ik vind het geen excuus dat mooie plaatjes 'eenmaal veel ruimte kosten'.
Je kan altijd nog lossless comprimeren. En daarnaast, als dat allemaal graphics zijn, dan vrees ik het ergste voor mijn kaartje met maar 128Mb.
Overigens zegt-ie het zelf ook in dat filmpje dat-ie dat nog een stuk terug wil brengen.
Voor 65 euro zet je er 250GB bij, of voor 40 euro een 40GB schijf. Je moet er wat voor over hebben om de nieuwste games te kunnen spelen :P

• Kaasplank
  • Niet online
voor zo'n spel maak ik wel 10 gb vrij. Misschien delete ik zelfs wel wat porno ;)

• anandus
  • Niet online
Metal schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:23:
[...]

Voor 65 euro zet je er 250GB bij, of voor 40 euro een 40GB schijf. Je moet er wat voor over hebben om de nieuwste games te kunnen spelen :P
Ja en nee.
Op zich heb je wel gelijk en moet ik niet zeuren en gewoon paar maandjes sparen, maar het punt is eerder (en dit is niet persé over SC, maar games in het algemeen) dat ik het gevoel heb dat programmeurs nogal lui zijn en denken "die kopen toch wel een nieuwe harde schijf erbij", bij wijze van spreken.
Een dikke 10Gb aan data kan onmogelijk allemaal textures en meshes zijn, al was het alleen maar omdat 128Mb-512Mb aan VRAM daar te weinig voor is.
Het kunnen natuurlijk een aantal uur film zijn op DVD kwaliteit, maar nog :P

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Die 10GB zal idd niet alleen van textures komen. Note ook dat de dev builds niks van compressie hebben, dus de build voor de winkel zal een stuk(je) kleiner zijn. En zelf was ie zo groot, dat wil niet zeggen dat het luie programmeurs zijn. Geen compressie == beste kwaliteit.

Enja, 10GB is veel als je een raptor schijf van 36GB hebt :p (wetend dat Vista ook bijna 7GB nodig heeft :X) Ik kan hem natuurlijk op één van mijn data schijven installeren, maar dan mis ik het snelheidsvoordeel van die raptor.
Voor 65 euro zet je er 250GB bij, of voor 40 euro een 40GB schijf. Je moet er wat voor over hebben om de nieuwste games te kunnen spelen
Wordt 40GB nog verkocht dan? Het minimum dat je hier in de winkel kan vinden is 80GB.

March of the Eagles

• Refragmental
Hacku schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:02:
Wordt 40GB nog verkocht dan? Het minimum dat je hier in de winkel kan vinden is 80GB.
Ja.
Je haalt em zelf al aan. De Raptor, zelfs minder dan 40GB :P

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik bedoelde de standaard 7200rpm schijven ;)

March of the Eagles

• Satch
  • Niet online
Hacku schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:53:
Ik bedoelde de standaard 7200rpm schijven ;)
http://tweakers.net/price...Field=prijs&orderSort=asc
In de pricewatch staan der nog een paar. Maar je bent bijna gek als je er 1 koopt.
De 200/250 GB schijven hebben een veel betere GB/euro verhouding en zijn ook nog sneller. :)
Of je antieke pc moet daar niet mee overweg kunnen. :P

Maar dit is nogal offtopic, dus nu weer over het spel verder! Alleen valt er niet veel te vertellen, het blijft afwachten tot januari/maart :'(

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Ik hoop dat die presentator beter spellen kan ontwikkelen dan presenteren, want dat leek echt nergens op :P

En het is idd de developer versie, de normale build zal wel wat kleiner zijn. De vraag is hoeveel kleiner ;) En misschien komt er een volledige installatie keuze of een gedeeltelijke installatie. Zou mij in ieder geval logisch lijken.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Refragmental
Motrax schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:14:
Ik hoop dat die presentator beter spellen kan ontwikkelen dan presenteren, want dat leek echt nergens op :P

En het is idd de developer versie, de normale build zal wel wat kleiner zijn. De vraag is hoeveel kleiner ;) En misschien komt er een volledige installatie keuze of een gedeeltelijke installatie. Zou mij in ieder geval logisch lijken.
De presentator was Chris Taylor himself.
De presentatie ging een beetje stroef vanwege het feit dat het publiek voornamelijk bestond uit duitser die te dom waren om veel van de woordspelingen en grapjes te snappen.

Bijvoorbeeld het grapje dat uit onderzoek is gebleken dat 6 nukes beter is dan 1 nuke. Kwam geen enkele reactie van het publiek.

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:12

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Juggernaut schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:25:
voor zo'n spel maak ik wel 10 gb vrij. Misschien delete ik zelfs wel wat porno ;)
Hehe, wat een offer :P

[ontopic]

Ziet er leuk uit, was een fan van TA. Ik weet alleen niet of ik wel zo'n grote fan ben van dat hele grote gedoe, duurt zo lang...

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zo slecht vond ik die presentatie niet :P

maar wel weer super om te zien dat het allemaal toch uit komt en gewoon ECHT is :P

gaat wel onwijze zwaar woorden voor men peeceetje, maar goed, je moet er echt wat voor over hebben.
offtopic:
aan schijfruimte geen gebrek, zit bijna aan de terabyte op men systeem... dus die 11 gieg is 1%... ennuh, 250 gig kost je geen 100E, dus ff maandje minder bier en schijvie er bij zetten ;) )

Battle.net Spud#2543

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Tja, als t een build met debug symbols is zit je al gauw op ~60% aan symbols en andere debug data (dwarf2 anyone?). Dus kan me best voorstellen dat de final danig geslonken zal zijn :).

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Legion schreef op donderdag 14 september 2006 @ 00:21:
[...]

Bijvoorbeeld het grapje dat uit onderzoek is gebleken dat 6 nukes beter is dan 1 nuke. Kwam geen enkele reactie van het publiek.
:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Lees op 't forum van SC dat er deze maand ook een multiplayer beta gaat uitkomen :9~ :9

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

hubba hubba hebbie link?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:02:
Die 10GB zal idd niet alleen van textures komen. Note ook dat de dev builds niks van compressie hebben, dus de build voor de winkel zal een stuk(je) kleiner zijn. En zelf was ie zo groot, dat wil niet zeggen dat het luie programmeurs zijn. Geen compressie == beste kwaliteit.

Enja, 10GB is veel als je een raptor schijf van 36GB hebt :p (wetend dat Vista ook bijna 7GB nodig heeft :X) Ik kan hem natuurlijk op één van mijn data schijven installeren, maar dan mis ik het snelheidsvoordeel van die raptor.

[...]

Tja, je kunt natuurlijk een dedicated game-schijf maken d.m.v. een 150GB Raptortje. Of 2 in RAID 0 voor een ultieme snelheidservaring :Y)

But then again, je kunt dan ook gewoon voor 100 euro een 300GB schijf kopen, dan ben je in een keer klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

de MP beta is in augustus al aangekondigd:
http://garage.gaspowered.com/?q=node/4368

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

omg!
need!!
ga echt wel proberen in die beta te komen :)

Linkie werkt niet helemaal lekker, maar staat iig in het general discussion gedeelte van supp comm
Q: Can I be a beta tester?
A: We're still a ways away from doing any beta testing. If we do any beta testing on SupCom, we'll probably draw testers from people that participate here, and have registered for the GPG newsletter mailing list.

I'd say there's a good possibility there might be a public beta (might be SP, might be MP), but no decision has been made and won't be made for several months. If one is done,
we would probably draw potential testers from those that contributed to the site and were on the GPG mailing list.

At this time, there is no beta and there is no way to sign up for it (since we don't know if/when there will be one). If/when the situation changes, so will the topic to this thread. :)

There will indeed be a _multiplayer_ beta, probably in mid-October 2006. No word on what all will be in it, yet. It will need to be downloaded - I think it best to assume it'll be at least a gigabyte in size (hopefully also multiple, smaller chunks for those with slower/noisier lines). Possibly a tutorial too.

Please don't post, begging to be added - if anything, that will lessen your chances. No need to post listing your prior beta experience, or your fatty box' specs either.

Those that are registered for the GPG/SupCom newsletter will learn the details - about what's in the beta and how to register for the beta - first. You can check to see if you're set up for newsletter(s) by clicking on the GPG Newsletters on the left side of the screen, under your username. If already checked, you're signed up. According to the GPG Newsletter archive, it looks like Issue #11 might have been the last issue sent out.

Once the info is out and you register for the beta, you'll need to provide a _valid_ email address that won't bounce if we send you an email (that means no fake addresses, no full mailboxes, no spam-blockers that bounce-back the email, no mis-typed email addresses, etc).
de 2e post is ook leuk uit dat topic:
DragonTeeth12's picture

And, yes - the full game is still scheduled for very early 2007

DragonTeeth12
GPG moderator
weeeeeeeeeeeeeeee :)

[ Voor 167% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-10-2006 12:30 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Dus de demo die uitkomt deze maand is wel voor iedereen?. en is 1 Gb groot. Dat valt mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

naja, dat word niet specefiek gezegt...

Those that are registered for the GPG/SupCom newsletter will learn the details - about what's in the beta and how to register for the beta - first.

Die first kan je natuurlijk opvatten als "er komt een beta voor IEDEREEN, maar de leden krijgen eerst de kans"

moet eerlijk zeggen dat ik verwacht dat het een closed beta blijft...

Blaaaaaaat, jij hebt het over demo, ik over beta :P

geen idee hoe het met de demo zit

[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-10-2006 14:23 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Ik zal eens in mijn e-mailarchief duiken, maar ik heb al in geen tijden een newsletter gehad en ik vraag me dan ook af of ik nog ingeschreven sta... ik heb er ooit wel 1 of 2 ontvangen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
TepelStreeltje schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:22:
Those that are registered for the GPG/SupCom newsletter will learn the details - about what's in the beta and how to register for the beta - first.
Degenen die zich ingeschreven hebben voor de nieuwsbrief krijgen het eerste informatie binnen over de beta en hoe hiervoor te registreren. De first slaat dus enkel op het eerder details toegemaild krijgen over de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat hier over een zogenaamde public beta test. Geen demo dus.
Dat betekend dat iedereen zich in kan schrijven, maar dan moet je nog wel toelating krijgen (ze kiezen niet iedereen uit), alle anderen krijgen deze beta niet. Het is dus een kwestie van op tijd inschrijven en hopen dat je er bij zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

maar mocht 1tje van de GoT community er 1 krijgen. kan deze dan gedeeld worden of valt dan weer onder warez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je moet vast een NDA tekenen (non disclosure agreement) waar dus instaat dat je het zaadje bent als je screens/filmpjes post en je account shared enzo.

das iig wat je bij eigenlijk alle beta's moet doen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Het is eigelijk wel vreemd dat er nog geen system req's bekend zijn. Er zijn toch een hoop lui al aan 't beta testen?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
TepelStreeltje schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 17:39:
je moet vast een NDA tekenen (non disclosure agreement) waar dus instaat dat je het zaadje bent als je screens/filmpjes post en je account shared enzo.

das iig wat je bij eigenlijk alle beta's moet doen.
Blijkbaar toch niet ... :>
"Beta users must agree to a standard EULA and TOS for use of the beta software, which will be viewable during the install process, just as it would be for the retail version. No further NDA or agreement will be required."
bron: http://garage.gaspowered.com/?q=node/6499
(weet overigens niet of je een account moet hebben om erin te kunnen komen ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Potame schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:32:
Het is eigelijk wel vreemd dat er nog geen system req's bekend zijn. Er zijn toch een hoop lui al aan 't beta testen?
Er is nog geen publieke beta uit. Daarnaast zijn er al een tijdje voorzichtige schattingen van de systeemeisen bekend. Die staan ergens in dit onderwerp genoemd. De vraag is of deze nog wel kloppen ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Heb gelijk maar even geregistreerd voor de beta _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XSNL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:41:
Heb gelijk maar even geregistreerd voor de beta _/-\o_
Je kan je toch niet registreren voor de beta ? alleen voor de nieuwsbrief ?

Maar wel klote, betekent dat ik binnen nu en een paar maanden alweer mijn pc kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 08:51:
[...]

Je kan je toch niet registreren voor de beta ? alleen voor de nieuwsbrief ?

Maar wel klote, betekent dat ik binnen nu en een paar maanden alweer mijn pc kan upgraden.
Via deze link http://garage.gaspowered.com/?q=node/6499 van eyewitness kon ik voor een soort beta-lotto registreren..

[edit]

zie post hieronder :P

[ Voor 4% gewijzigd door XSNL op 03-10-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR

GmR

de beta info post is geupdate:
Originally, we were going to announce the beta and the inital information for it via our newsletter.
However, due to reasons I won't go into, that now isn't going to happen.

There will be a closed beta in a few weeks for SupCom - a limited size beta. A few sites have already opened to getting on their lists for the closed beta. Each site has a certain number of beta positions they can fill. Not everyone that sends in their emails will get on the closed beta (most, in fact, won't).

So, since the others were given the ok to start "advertising" for participants, we will go ahead too.

Now, we know, due to different time zones, that some of you may not feel you have a good shot at getting in the beta.
So we're going to bump up the number of Garage slots for the beta and also NOT do it first-come, first-serve.

Instead, we'll be drawing names randomly from the pool of valid emails we get. So, everyone in the Garage gets an _equal_ chance at getting into the closed beta.

Here's what you do, to get into the pool:

NOTE: This is open to anyone registered with the Garage as of 6pm Pacific Daylight Time (Seattle time), October 2nd 2006. You must also be at least 13 years old.

Email beta-sc@gaspowered.com
- In the subject line, put only SupCom Beta
- In the body, put:
-- Garage username:
-- Real Name:
-- valid email address where we can contact you if you get into the closed beta

Missing/incorrect info will invalidate the submission. Duplicates will be removed.
Do not send any additional info, questions, pleading for getting on the beta, etc.

You have until Noon Pacific Daylight Time (Seattle time) on Friday, October 6th 2006 to send an email. After that time, the email address will be turned off.

Again, this email submission gets you into the pool of closed beta candidates - it does NOT guarantee you a position on the beta. All open beta slots assigned to the Garage will be filled by random selection from the pool. But, since the Garage has more open slots than the other sites, you're odds as a registered Garage person is higher.

If you have sent to the other sites, don't bother sending to us too as duplicates are disallowed.

If for some reason someone cannot do the beta, or we can't contact them, another random name will be drawn for that slot.

Good luck to those that submit.

DragonTeeth12
GPG moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ook ingeschreven voor de beta pool. Nu maar hopen dat ik word uitgeloot :) Zijn er nog meer mensen die zich hebben ingeschreven?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.