Dat wordt dus met zoveel mogelijk adressen inschrijven
Ook ingeschreven, maar ik vraag me af of ik wel goed ben ingeschreven, ik had namelijk geen Garage account. Geen idee of ik nu op tijd was... 
En daarmee de kans van andere mensen verlagen, lekker sociaal. Ik hoop dat er een fatsoenlijke check die mensen er uit filtert die meerdere malen inschrijvenM411007 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:39:
[ Voor 53% gewijzigd door Motrax op 03-10-2006 10:49 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Als het goed is wel:Motrax schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:47:
Ik hoop dat er een fatsoenlijke check die mensen er uit filtert die meerdere malen inschrijven
Submitted by DragonTeeth12 on Tue, 2006-10-03 06:10.
It does state that, on the Garage post (which you would have had to have read in order to get the Garage email address).
However I said _dupes_ are deleted...as in the duplicates. The original entry, which you made to Nexus, would not be.
DragonTeeth12
GPG moderator
Verwijderd
Heb je ook meerdere Garage accounts dan? Elke entry die geen Garage account heeft wordt er natuurlijk uitgefilterd.M411007 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:39:
^^ als ik eentje krijg bied ik hem wel voor een mooi prijsje aan
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Er zijn ook een aantal websites die een aantal inzendingen mogen doen. Die hoeven niet aangemeld te zijn bij de Garage.Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:22:
[...]
Heb je ook meerdere Garage accounts dan? Elke entry die geen Garage account heeft wordt er natuurlijk uitgefilterd.
Daar hebben ze al over nagedacht...If you have sent to the other sites, don't bother sending to us too as duplicates are disallowed.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik zal me niet inschrijven voor de beta... hoe graag ik SupCom ook wil spelen, ik wil em spelen als ie helemaal af is.
Persoonlijk ben ik van mening dat zo'n beta de speelervaring KAN verpesten van de gold versie.
Persoonlijk ben ik van mening dat zo'n beta de speelervaring KAN verpesten van de gold versie.
Ingeschreven, ga er toch vanuit dat ik em niet krijg.
Verwijderd
Ook ingeschreven, ik hoop dat ik er bij zit. Betatesten vind ik erg leuk altijd. Het kan idd wel een beetje de speelervaring van de gold versie verpesten, maar dat heb ik er wel voor over om nu al te kunnen spelen en een klein beetje mee te kunnen helpen bij de ontwikkeling van dit spel.
Verwijderd
/me heeft een nare nasmaak van de Eve Online bétaLegion schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:16:
Ik zal me niet inschrijven voor de beta... hoe graag ik SupCom ook wil spelen, ik wil em spelen als ie helemaal af is.
Wat was daar mis mee?Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:17:
[...]
/me heeft een nare nasmaak van de Eve Online béta
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
offtopic:
Bleet \o/
Bleet \o/
hmz vreemde inschrijving. voor zo een grote game en een closed beta test. zou ik minimaal verwachten dat mensen hun systeem specs moeten melden
naja iig goed om te horen dat de game alweer ver genoeg is voor beta testing ^^
ondanks ik nieuwsgierig ben naar het spel ga ik me niet opgeven voor de beta test
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ja, dat gaf niet echt een realistisch idee over het uiteindelijke resultaatVerwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:17:
[...]
Verwijderd
Correctie ik heb nog de Alpha 6 gespeeld getest. Dat was echt een nachtmerrie Volgens mij heeft Legion hem ook getest...Bleet schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:04:
[...]
Wat was daar mis mee?Ja natuurlijk speelt het wat anders, maar echt grote verschillen heb ik nooit kunnen ontdekken met de commerciële release. Op de extra universums + minder bugs natuurlijk.
Maarja back on topic
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 20:37 ]
Inderdaad... mede Endless Corp'erVerwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 19:17:
[...]
Ik doe gewoon geen beta's meer.
Jep... wij hadden vrijkaartjes voor de Alpha kado gekregen bij de allereerste internationale EVE-online meeting in Londen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:37:
[...]
Correctie ik heb nog de Alpha 6 gespeeld getest. Dat was echt een nachtmerrie Volgens mij heeft Legion hem ook getest...
Maarja back on topic
Dat waren nog eens leuke tijden
Weer leuke screenshots op gamestar.de
o.a.
http://www.gamestar.de/im...F94E3153795F1BB62B897.jpg
Cybran torpedobombers gelanceerd vanaf carrier
http://www.gamestar.de/im...78F53EBB2BB8316B11AC5.jpg
Galactic Colossus in actie
o.a.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 17:53 . Reden: Maak in het vervolg echte thumbnails. 400kb per screenshot is wat veel ]
Geniale screens
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Die shadereffecten op die robotM411007 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 15:13:
Weer leuke screenshots op gamestar.de
o.a.
Ziet er wederom weer geil uit
Verwijderd
heb me ingeschreven, maar weet niet of mijn account te laat is aangemaakt. hoop het niet.
Wil echt zoooo graag de bete uittesten.... maar wel vaag van die computer specs, want ik weet niet eens of mijn pc het wel gaat trekken.
Wil echt zoooo graag de bete uittesten.... maar wel vaag van die computer specs, want ik weet niet eens of mijn pc het wel gaat trekken.
Heb me ook maar even ingeschreven. Zit al een tijd te wachten op een meeltje over de beta en dan gaan ze het in ene op deze manier doen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Het duurt echt te lang voordat Supreme Commander uit komt! Ik heb tijden niet meer zo uitgekeken naar een nieuw spel. Total A speel ik nog steeds regelmatig met een vriend. Uren en uren achter elkaar elkaar bestoken met verschillende wapens. Natuurlijk spelen we wel Absolute Annihilation. Hopelijk komt er ook weer zoiets voor Supreme!
Laten ze maar opschieten!
Laten ze maar opschieten!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Alle inzendingen van mensen met een account van na 2 oktober zijn uit de loting verwijderd. Je kunt nog wel via een andere site proberen in de pool te komen aangezien je dan geen garage account hoeft te hebben.Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:28:
heb me ingeschreven, maar weet niet of mijn account te laat is aangemaakt. hoop het niet.
..
O ja, de inschrijving stopt op 6 oktober, dus je moet wel snel zijn dan
[ Voor 8% gewijzigd door M411007 op 05-10-2006 21:45 ]
Heb je enige suggesties voor andere sites?M411007 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:44:
[...]
Alle inzendingen van mensen met een account van na 2 oktober zijn uit de loting verwijderd. Je kunt nog wel via een andere site proberen in de pool te komen aangezien je dan geen garage account hoeft te hebben.
Om precies te zijn omgerekend naar onze lokale tijd: dinsdagochtend 3 oktober om 09:00 of later liggen er uit. Ik dus ook. De aankondiging die hier op het forum geciteerd is, was een uur te laatM411007 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 21:44:
[...]
Alle inzendingen van mensen met een account van na 2 oktober zijn uit de loting verwijderd. Je kunt nog wel via een andere site proberen in de pool te komen aangezien je dan geen garage account hoeft te hebben.

1e site lukt me al niet. Op de frontpage staat een link naar het forumonderwerp, kan er niet bij komen, ook als ik geregistreerd ben.M411007 schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 22:13:
www.supremecommanderhq.com
www.supcomu.com
hier kun je het nog proberen.
2e site bied het niet aan.
[ Voor 27% gewijzigd door Motrax op 06-10-2006 08:30 ]
☻/
/▌
Bij supcomu moest je de aanwijzingen in de thread van het general forum volgen...
Maar dat heeft nu toch geen zin meer aangezien de inschrijving voor de beta nu al gesloten is.
Maar dat heeft nu toch geen zin meer aangezien de inschrijving voor de beta nu al gesloten is.
Er is weer wat nieuwe info op het Garage forum over de public facts.
Eerder was al bekend dat van de 200 units per kant er nog 80 over zijn. Een deel zal via gratis download alsnog te krijgen zijn en een deel zal wel in een uitbreiding uitkomen.
Minder nieuws is de lijst met features die geschrapt zijn omdat ze of niet/ moeilijk te implementeren zijn of weinig toevoegen aan de gameplay:
-tidal waves from nuclear exlosions
-clickable attack intensity
-mass only detectable by construction units
-partially submergable cybran ships
-aeon cloaking
-pop up guns
-weaponry not visible on Aeons
-commander jump jets
-commander radar upgrade
-time coordinated attacks
-see how old greyed map info is
-quantum gate
-autonomous base commander
-jetpack infantry bots
-under water structures
-kamikaze fighters
-use transports in the tzar
Begint dus steeds meer op een TA-10th anniversary edition te lijken; TA met opgepoetste graphics en 3 partijen.
Gelukkig zijn de shield generators en zoomfunctie er nog wel.
Eerder was al bekend dat van de 200 units per kant er nog 80 over zijn. Een deel zal via gratis download alsnog te krijgen zijn en een deel zal wel in een uitbreiding uitkomen.
Minder nieuws is de lijst met features die geschrapt zijn omdat ze of niet/ moeilijk te implementeren zijn of weinig toevoegen aan de gameplay:
-aeon cloaking
-pop up guns
-commander jump jets
-commander radar upgrade
-quantum gate
-jetpack infantry bots
-under water structures
-kamikaze fighters
Begint dus steeds meer op een TA-10th anniversary edition te lijken; TA met opgepoetste graphics en 3 partijen.

Heb je ook een officiele bron??M411007 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:40:
Er is weer wat nieuwe info op het Garage forum over de public facts.
-aeon cloaking
-pop up guns
-commander jump jets
-commander radar upgrade
-quantum gate
-jetpack infantry bots
-under water structures
-kamikaze fighters
Begint dus steeds meer op een TA-10th anniversary edition te lijken; TA met opgepoetste graphics en 3 partijen.![]()
-time coordinated attacks <--- dit hebben ze namelijk al op E3 laten zien.
-under water structures <--- zijn al te zien op een x aantal screenshots
-pop up guns <--- zit zelfs al in TA, lijkt me niet dat ze deze kennis kwijt zijn
-commander radar upgrade <--- zie geen enkele reden waarom dit onmogelijk zou zijn om te implementeren
en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Lijkt mij gewoon ronduit onzin dus.
bron: gararage forum ,staat toch echt boven in mijn post.Legion schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:46:
Heb je ook een officiele bron??
En aangezien de info van GPG zelf komt lijkt me dat het geen onzin is. Maar ja, als jij het beter weet..

ik zou het wel erg jammer vinden dat een aantal positieve ontwikkelingen (zoals timed attacks) weg gaan
Deze plek is te koop.
Lijkt me stug dat ze de pop up guns niet toevoegen. Die zitten inderdaard ook in TA

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!
en die time-coordinated attacks zitten er nog wel in, alleen op een andere manier dan omschreven stond in de public facts thread (zegt DT12 zelf in die thread
)
edit:
ook de base-commander zit er nog wel in, alleen niet 100% autonoom
)
edit:
ook de base-commander zit er nog wel in, alleen niet 100% autonoom
[ Voor 20% gewijzigd door GmR op 13-10-2006 14:33 ]
word in die link al genoemt als gewoon zichbaar
(*)There are only two resources in the game: mass and energy. Mass can be detected by special construction units....Energy is ...usually nuclear in nature.
dat staat er, word niets anders gezegt er over
van cybran wel jammer, dat ze nie thalf onder water zitten, maar verder, niet echt heel boeiend, leuk, thats it.
pop up guns UIT MUREN komen niet.
Aeon is idd niet ONZICHTBAAR, wel stealthed (prolly?)
Jump jets OP JE COMMANDER komen niet evenals radar (wederom op je commander)
en speciale jump jet infantry komt niet
de Tsar kan geen transports transporten, word nergens gezegt dat hij geen units kan transporten
Sorry beste man, maar veel van je info is maar half waar en dus helemaal niet zon ramp als je het doet blijken...
die dubbel en triple click commands komen niet, wat ik ERG jammer vind, leek me nou juist zo koel
en ja, dit komt van de link die jezelf post... --> http://garage.gaspowered.com/?q=node/2788
(*)There are only two resources in the game: mass and energy. Mass can be detected by special construction units....Energy is ...usually nuclear in nature.
van cybran wel jammer, dat ze nie thalf onder water zitten, maar verder, niet echt heel boeiend, leuk, thats it.
pop up guns UIT MUREN komen niet.
Aeon is idd niet ONZICHTBAAR, wel stealthed (prolly?)
de Tsar kan geen transports transporten, word nergens gezegt dat hij geen units kan transporten
Sorry beste man, maar veel van je info is maar half waar en dus helemaal niet zon ramp als je het doet blijken...
die dubbel en triple click commands komen niet, wat ik ERG jammer vind, leek me nou juist zo koel
en ja, dit komt van de link die jezelf post... --> http://garage.gaspowered.com/?q=node/2788
[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 13-10-2006 16:46 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Inderdaad, het valt nogal mee allemaal. De meeste dingen zijn waarschijnlijk veranderd om de gamebalance niet negatief te beïnvloeden, of omdat het achteraf gezien toch geen goed plan was. Sommige dingen konden ze gewoon niet op tijd af krijgen (als je zelf wel eens wat geprogrammeerd hebt weet je hoe dat gaat), zoals bijvoorbeeld de gebouwen onder water. Het zou mij overigens niets verbazen als we die in een expansion pack terugzien.
Overigens vind ik het persoonlijk niet erg dat cloack er uit is, ik heb daar namelijk behoorlijk een hekel aan.
Ik denk trouwens dat ik wel begrijp waarom ze die speciale mouseclicks er uit gehaald hebben. Dat is iets wat je precies goed moet doen, zoniet dan gaan heel veel mensen zich er aan ergeren en krijg je slechte recenties. Dus als je dat niet goed voor elkaar kunt krijgen kun je het er beter helemaal uit halen. Ik denk dat de meesten van ons liever geen speciale mouseclicks zien ipv slecht werkende speciale mouseclicks.
Overigens vind ik het persoonlijk niet erg dat cloack er uit is, ik heb daar namelijk behoorlijk een hekel aan.
Ik denk trouwens dat ik wel begrijp waarom ze die speciale mouseclicks er uit gehaald hebben. Dat is iets wat je precies goed moet doen, zoniet dan gaan heel veel mensen zich er aan ergeren en krijg je slechte recenties. Dus als je dat niet goed voor elkaar kunt krijgen kun je het er beter helemaal uit halen. Ik denk dat de meesten van ons liever geen speciale mouseclicks zien ipv slecht werkende speciale mouseclicks.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 00:26 ]
snap niet waarom ze dat niet met ctrl click en/of alt click...
lijkt me niet lastig dat dan toch der in te gooien...
Battle.net Spud#2543
Blijkbaar werkte dat niet fijn, we zullen zien in de beta hoe het nu werkt. Wie weet kunnen we gpg wel overhalen om het er alsnog in te stoppen [of in een latere patch]TepelStreeltje schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:00:
snap niet waarom ze dat niet met ctrl click en/of alt click...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
DIe pop-up kanonnen waren mischien wel stoer om te zien (fuck muren, had een dubbele rij pop-up guns als verdediging hehe) maar niet echt efectief als je onmiddelijk moest knallen. Ze moesten eerst uit hun silo komen + richten voordat ze konden knallen...koste toch weer 1 seconde en dat is niet handig als ze in massa op je af kletteren.
In TA kun je de metal patches op de map zien. Je weet dus waar je moet raiden om de ander zijn resources aan te pakken.TepelStreeltje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:45:
Bij TA-spring zijn op de map geen metal patches zichtbaar. Alleen een construction unit kan zien waar metal in de grond zit en waar hij dus extractors bouwt. Zo kun je niet raiden en ziet het er natuurlijker uit. Heb jij ooit een metal patch irl gezien?
Dit laatste systeem zou bij Supreme Commander ook ongeveer gebruikt gaan worden, maar daar hebben ze dus van af gezien.
Er is dus nooit sprake van geweest dat mass en energy zouden verdwijnen, alleen over de manier waarop mass zichtbaar wordt op de map.
Dat zeg ik toch ook in mijn lijst?Aeon is idd niet ONZICHTBAAR, wel stealthed (prolly?)
Ik heb gewoon de post van de Garage doorgenomen en alle doorgestreepte dingen opgesomd. Als jij het als half waar ervaart zal het wel aan de post van de Garage liggen of jouw manier van begrijpend lezenSorry beste man, maar veel van je info is maar half waar en dus helemaal niet zon ramp als je het doet blijken...
Don't shoot the messenger!
En nu iets compleet anders:
Bij Play.com kun je Supreme Commander bestellen:
£24.99 Delivered
availability: Due for release on 30/03/2007
Holy f*ck! Ik zie nu pas dat dit er aan zit te komen. Whoei, mijn 4 jaar oude pc, wat doe je?
ben gek op messengers, zoek het zelf namelijk meestal niet op namelijk 
maaruh, meer mijn punt was dat het (gelukkig) allemaal niet zo heel erg was
wat ik NOG leuker vind: 25 British pound = 37.0487688 Euros (huidige koers, van google afgehaald)
leuk prijsje
en play rekent geen bezorgkosten
maaruh, meer mijn punt was dat het (gelukkig) allemaal niet zo heel erg was
wat ik NOG leuker vind: 25 British pound = 37.0487688 Euros (huidige koers, van google afgehaald)
leuk prijsje
[ Voor 6% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-10-2006 23:20 ]
Battle.net Spud#2543
zijn er al beta testers ?
en is de release dat al weer uitgesteld.? dit was toch begin januari?
en is de release dat al weer uitgesteld.? dit was toch begin januari?
[ Voor 130% gewijzigd door laurensxeon op 18-10-2006 11:15 ]
Verwijderd
ik ben benieuwd of dit spel ook geschikt is voor online, dat lijkt me zo wreed
warcraft 3 is niet echt mijn game, en dat is de enige game die beetje online wordt gedaan (hou niet van die fantasy crap)
neelaurensxeon schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:07:
zijn er al beta testers ?
Er is nooit een officiële release datum geweest, maar waarschijnlijk wordt het januari in de VS en februari/maart in Europaen is de release dat al weer uitgesteld.? dit was toch begin januari?
Het is zeker geschikt voor online..... sterker nog, de aankomende betatest is MP onlyVerwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:39:
ik ben benieuwd of dit spel ook geschikt is voor online, dat lijkt me zo wreedwarcraft 3 is niet echt mijn game, en dat is de enige game die beetje online wordt gedaan (hou niet van die fantasy crap)
Zijn er al mensen die iets over deelname aan de beta hebben gehoord?
De beta is te vroeg aangekondigd. De inschrijving is wel al gesloten, maar de beta zelf is nog niet zover dat hij uitgedeeld kan worden. Degenen die uitgeloot worden krijgen een download link en een activation key. Dit zal nog wel een week kunnen duren.
Er komt ook nog een grotere 2e beta, waar mensen zich ook voor kunnen inschrijven. Degenen die al uitgeloot waren voor de komene 1e beta doen automatisch ook mee voor de 2e.
Deze beta duurt tot een paar weken voor de release. Aangezien deze eind januari is voor US, kan het nog wel ff duren.
Er komt ook nog een grotere 2e beta, waar mensen zich ook voor kunnen inschrijven. Degenen die al uitgeloot waren voor de komene 1e beta doen automatisch ook mee voor de 2e.
Deze beta duurt tot een paar weken voor de release. Aangezien deze eind januari is voor US, kan het nog wel ff duren.
Bij eurogamer verloten ze nog 200 keys voor de beta:
klik (beta)
En als je graag wil dat Supreme Commander in de World Cyber Games van 2007 meedoet moet je hier stemmen:
klik (Cybergames)
klik (beta)
En als je graag wil dat Supreme Commander in de World Cyber Games van 2007 meedoet moet je hier stemmen:
klik (Cybergames)
Eigenlijk mag het niet, omdat ik ook via de Garage bezig was, maar ik viel net buiten de inschrijf termijn, dus ik vind dat het wel kanThanks Motrax!.We have received your competition entry! Keep your fingers crossed and your eyes peeled for the competition results which we'll publish when the competition closes.
Alleen nu hopen dat ik niet als dubbele voor de 2e beta er uit wordt gegooid.
☻/
/▌
uitgeloot=wel of niet meedoen aan de beta?M411007 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:47:
De beta is te vroeg aangekondigd. De inschrijving is wel al gesloten, maar de beta zelf is nog niet zover dat hij uitgedeeld kan worden. Degenen die uitgeloot worden krijgen een download link en een activation key. Dit zal nog wel een week kunnen duren.
normaal gesproken is het namelijk:
ingeloot=je mag meedoen
uitgeloot=dikke pech
Maar dat wordt niet echt lekker duidelijk hieruit
Verwijderd
Als het al dubbel is hoef je je niet druk te maken, als ze het opmerken dan worden alle aanvragen na je eerste verwijderd en blijft je originele aanvraag staan. Je wordt er dus niet helemaal uitgegooid.Motrax schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:13:
[...]
Eigenlijk mag het niet, omdat ik ook via de Garage bezig was, maar ik viel net buiten de inschrijf termijn, dus ik vind dat het wel kan
Alleen nu hopen dat ik niet als dubbele voor de 2e beta er uit wordt gegooid.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 18:04 . Reden: quote toegevoegd ]
Spotter schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:48:
[...]
uitgeloot=wel of niet meedoen aan de beta?
normaal gesproken is het namelijk:
ingeloot=je mag meedoen
uitgeloot=dikke pech
Maar dat wordt niet echt lekker duidelijk hieruit
lijkt me niet dat ze degenen die niet mee mogen doen een link en key gevenDegenen die uitgeloot worden krijgen een download link en een activation key

Het schijnt dat de uitgever THQ beta keys weggeeft aan game sites. GPG bemoeit zich hier niet mee. Je kunt je er dus gewoon op inschrijven naast die eerdere inschrijving op de Garage van GPG
Er worden er ook 200 uitgegeven bij PC Zone UK: beta competition
Deze inschrijving duurt ook tot 23 oktober.
Garage moderator DT12 heeft gezegd dat hij de datum waarop de closed beta begint niet bekend mag maken maar dat deze wel op sommige gaming sites staat. 23 oktober begint dus de beta!
Er worden er ook 200 uitgegeven bij PC Zone UK: beta competition
Deze inschrijving duurt ook tot 23 oktober.
Garage moderator DT12 heeft gezegd dat hij de datum waarop de closed beta begint niet bekend mag maken maar dat deze wel op sommige gaming sites staat. 23 oktober begint dus de beta!
[ Voor 20% gewijzigd door M411007 op 20-10-2006 12:06 ]
Verwijderd
Je interpreteert dit natuurlijk verkeerd, uitgeloot = ingeloot in dit geval. Wat dacht jij danM411007 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:51:
[...]
[...]
lijkt me niet dat ze degenen die niet mee mogen doen een link en key geven
Hopen dat er dit weekend nog reactie is dan. En nog harder hopen dat de beta redelijk speelbaar is niet zo vol bugs zit dat het plezier er van af is. Gelukkig alleen multiplayer, dus de missies kan je pas spelen als het spel zelf uit is.M411007 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:02:Deze inschrijving duurt ook tot 23 oktober.
☻/
/▌
Grote kans dat de beta vanaf maandag hier te downloaden is. Er staat namelijk al een mapje "Game Clients".
Nu maar hopen dat we er in zitten.
Nu maar hopen dat we er in zitten.

Dat kan ook voor de demo zijn die later uit gaat komen. Die staat namelijk ook al aangekondigd bij fileplanet.
Net als die van CnC3, Spore en Crysis.
Net als die van CnC3, Spore en Crysis.
Van de frontpage van fileplanet:
Ik neem aan dat ze daar niet de demo mee bedoelen al zou ik daar ook happy mee zijnSupreme Commander News Monday!
Stay tuned folks, FilePlanet has some news about Supreme Commander on Monday.
Hopelijk hoor ik ook bij een van de winnaar
Total Annihilation heb ik echt grijsgedraaid...
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
http://www.fileplanet.com...mander-CLOSED-Beta-Client
Nu alleen nog een key...
Overigens kunnen de beta reviews ook van mensen zijn die in de "stage 1" beta zitten. Die is al even bezig maar is alleen voor speciaal geselecteerde mensen (pro-gamers en zo gok ik).
Nu alleen nog een key...
Overigens kunnen de beta reviews ook van mensen zijn die in de "stage 1" beta zitten. Die is al even bezig maar is alleen voor speciaal geselecteerde mensen (pro-gamers en zo gok ik).
[ Voor 45% gewijzigd door barco op 23-10-2006 04:31 ]
Er zijn inderdaad al een aantal mensen bezig met de stage1 beta. Die halen de bugs eruit voor de closed beta.
De screenshots bij die review zijn geweldig! Shadows fixed, coordinated attack werkt, eigen online service, snelle laadtijden, etc.
Kan niet wachten tot ie uit is!
beta main menu
De screenshots bij die review zijn geweldig! Shadows fixed, coordinated attack werkt, eigen online service, snelle laadtijden, etc.
Kan niet wachten tot ie uit is!
beta main menu
[ Voor 43% gewijzigd door M411007 op 23-10-2006 09:14 ]
Tjah zonder encrypted beta key kan je deze closed beta niet spelen.
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
helaas (nog) geen key in mijn mailboxje...
Deze plek is te koop.
Geweldig dat de beta uit is, ik hoop echt dat die ergens op usenet verschijnt want ik wil deze heel heel graag even proeven
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Klinkt niet erg legaal.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 12:30 ]
Hmm zonder key wordt het nog steeds niets... wat ik liever zie is een leuk werkend youtube filmpje met wat eigen gespeelde beelden, een user review die (voor zover mogelijk) objectief geschreven is ofzo...
Deze plek is te koop.
Zonder Key wil prima hoor, het draait hier perfect, ik zal zo eens een potje tegen een vriend van me spelen, eens kijken hoe dat gaat.
wat heb jij dan gedownload wat je naar jou zeggen, zonder key kan spelen?
groeten,
Jack
groeten,
Jack
Aangezien het een gesloten beta is met een beperkte groep testers is het uitwisselen van informatie om die gesloten beta te spelen hoe dan ook niet legaal, of je nu wel of niet een key nodig hebt om een deel van de functionaliteit van de beta te gebruiken.
Er komt nog een open beta of demo aan, volgens de geruchten/aankondigingen.
Er komt nog een open beta of demo aan, volgens de geruchten/aankondigingen.
[ Voor 13% gewijzigd door Motrax op 23-10-2006 14:03 ]
☻/
/▌
Iedereen zal wel weten waar deze info te halen is, zo niet dat is pech hebben dan moet je idd maar wachten.
Verder weet ik niet echt wat ik van het spel moet denken, ff sandbox mode gedaan en wat aan gerommeld om te kijken wat alles precies inhoudt maar ik betwijfel of ik het spel leuk ga vinden. Het is allemaal wel erg knullig gemaakt in mijn ogen. Animaties zijn ronduit slecht te noemen, het spel moet behoorlijk geoptimaliseerd worden wil je het zonder X1900XTX met FX62 en 2+GB geheugen kunnen spelen zonder dat het draait als dikke stront door een trechter. Mijn pc is niet top maar voor een spel met deze kwaliteit en misschien 50 units draait het wel bagger hoor, games als RTW zijn er soms 3 a 4000 units in beeld vol in 3D en heb ik geen problemen, dit spel ziet er uit of het uit 1995 komt en draait als dikke stront. Maar goed dit is de eerste indruk en het spel is nog niet klaar dus ze hebben de tijd de engine te optimaliseren.
Oh BTW geen resolutie aanpassen tijdens het spelen want het spel is bugged en dan kom je er niet meer in. Oplossing hiervoor zwerft wel ergens over het Internet.
Verder weet ik niet echt wat ik van het spel moet denken, ff sandbox mode gedaan en wat aan gerommeld om te kijken wat alles precies inhoudt maar ik betwijfel of ik het spel leuk ga vinden. Het is allemaal wel erg knullig gemaakt in mijn ogen. Animaties zijn ronduit slecht te noemen, het spel moet behoorlijk geoptimaliseerd worden wil je het zonder X1900XTX met FX62 en 2+GB geheugen kunnen spelen zonder dat het draait als dikke stront door een trechter. Mijn pc is niet top maar voor een spel met deze kwaliteit en misschien 50 units draait het wel bagger hoor, games als RTW zijn er soms 3 a 4000 units in beeld vol in 3D en heb ik geen problemen, dit spel ziet er uit of het uit 1995 komt en draait als dikke stront. Maar goed dit is de eerste indruk en het spel is nog niet klaar dus ze hebben de tijd de engine te optimaliseren.
Oh BTW geen resolutie aanpassen tijdens het spelen want het spel is bugged en dan kom je er niet meer in. Oplossing hiervoor zwerft wel ergens over het Internet.
Verwijderd
Bedankt voor het genuanceerd commentaarSteffy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:43:
Iedereen zal wel weten waar deze info te halen is, zo niet dat is pech hebben dan moet je idd maar wachten.
Het is nog een béta dat begrijp je natuurlijk wel. De meeste béta's die ik getest heb waren nog geen eens 50% van het echte spel qua gameplay. Hopelijk verbeteren ze de gameplay...
Gelukkig voldoet mijn pc aan de door jouw aanbevolen systeem eisenSteffy schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:43:
.
Een hamachi kanaal kan wat mij betreft geopend worden
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Kan iemand via hamachi of msn even contact met mij opnemen?evilpin0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:50:
[...]
Gelukkig voldoet mijn pc aan de door jouw aanbevolen systeem eisen
Een hamachi kanaal kan wat mij betreft geopend worden
ik weet niet waarom mijn reactie hierboven weggemod wordt. 
Op het officiele GPG forum word de lan mod ook besproken en doet de moderator ook gewoon mee. Garage discussie
Er is geen NDA en plaatjes en ervaringen mogen gewoon uitgewisseld worden.
Op het officiele GPG forum word de lan mod ook besproken en doet de moderator ook gewoon mee. Garage discussie
De moderator kon ik niet zo 123 vinden en zowat alle mensen die in het onderwerp reageren hebben het er over dat het niet legaal is en dat er aardig wat mensen geband gaan worden.M411007 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:15:
ik weet niet waarom mijn reactie hierboven weggemod wordt.
Dat er geen NDA is, betekend nog niet dat er geen EULA is (juridische waarde blabla), zoals aangegven in dat onderwerp. Naast het feit dat de GP aangeeft dat er een key nodig is om het te spelen, die alleen aan een bepaalde groep wordt verstrekt.
☻/
/▌
Ok hij doet niet mee, maar hij sluit hem ook niet en heeft wel posts die nieuwer zijn. En DT12 heeft hem dus heus wel gezien.
Ik snap de ophef hier niet erg, je kunt de beta gewoon legaal downloaden op FilePlanet
Vervolgens kun je in het options bestand instellen dat je op LAN kunt.
Niet echt een hack ofzo hoor
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Verwijderd
Ben nu ook maar de beta client aan het downloaden, ben benieuwd of het werkt op hamachi..
Het downloaden van de gesloten demo zonder key is inderdaad niet illegaal. Het aanpassen van de bestanden van de demo, zodat je hem kunt spelen zonder key is wel illegaal en anders op zijn minst grijs gebied. In beide gevallen iets wat we niet willen zien hier op GoT. Dus het plaatsen van linkjes naar dergelijke oplossingen zal gevolgen hebbenPhoenixT schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:19:
Ik snap de ophef hier niet erg, je kunt de beta gewoon legaal downloaden op FilePlanet
Discussie hierover wil ik dan ook niet zien in dit topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 23-10-2006 16:40 ]
Het plaatsen van plaatjes is wel toegestaan?Crash schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:37:
[...]
Het downloaden van de gesloten demo zonder key is inderdaad niet illegaal. Het aanpassen van de bestanden van de demo, zodat je hem kunt spelen zonder key is wel illegaal en anders op zijn minst grijs gebied. In beide gevallen iets wat we niet willen zien hier op GoT. Dus het plaatsen van linkjes naar dergelijke oplossingen zal gevolgen hebben
Discussie hierover wil ik dan ook niet zien in dit topic.
Ik doe overigens niet mee met de beta (ook niet illegaal), en de reden daarvoor heb ik al eerder in dit topic opgegeven. Maar toch zou ik zo nu een dan graag wat plaatjes willen zien van mensen die zich wel amuseren met de beta
uit de lua.scd:PhoenixT schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:19:
Overigens heeft het veranderen van die true naar false geen nut [de bestaande hack gebruikt ook een andere manier], maar moest wel even glimlachen toen ik de comment las-- This flag turns things on / off for the Beta version
-- Yes, it's easy to mod off but the content behind the
-- button is removed, so it doesn't really matter.
BETA_FLAG = true
Dat lua scripten ziet er overigens best makkelijk uit, ideaal voor modders
[ Voor 7% gewijzigd door StarLite op 23-10-2006 18:48 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat lua scripten is juist gekozen vanwege de hoge modbaarheid
☻/
/▌
Logisch dat ze voor modbaar gaan. Zo wordt Total Annihilation ook nog steeds in leven gehouden door de community. Mooi dat de modbaarheid nu ook al in de opzet van de game zelf zit.
@Steffy, als ik naar de bekende HD trailer kijk zie ik in-game graphics waar ik heel erg blij van wordt. Deze game heeft in beta-stadium al diverse prijzen gewonnen. Ik kan niet wachten tot ie uitkomt. Ik koop er dan wel gelijk even een nieuwe PC bij.
@Steffy, als ik naar de bekende HD trailer kijk zie ik in-game graphics waar ik heel erg blij van wordt. Deze game heeft in beta-stadium al diverse prijzen gewonnen. Ik kan niet wachten tot ie uitkomt. Ik koop er dan wel gelijk even een nieuwe PC bij.
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
Hij draait hier op normale snelheid (+10 hoef ik niet te proberen) best soepel. Athlon 64 3200XP, 7600GT,1GB ram. Voor de final ben ik best positief.
Mag ik hier wat bevindingen over de beta posten ?
Volgensmij wel
De reviewt content, je legt niet uit hoe je hier aan komt en of hoe je die moet hacken.
Ik ben zeer benieuwd!
De reviewt content, je legt niet uit hoe je hier aan komt en of hoe je die moet hacken.
Ik ben zeer benieuwd!
hoi
Voor de mensen onder ons die beschikken over dual monitors:
Het is even wennen, maar het is echt zo ontzettend gaaf om dualscreen te kunnen gamen!Getting dual monitors to work
First off, get the resolution you want your second monitor to run at, and the refresh rate its running at.
Then, browse to C:\Documents and Settings\(your screen name here)\Local Settings\Application Data\Gaspowered\SupremeCommander folder.
Once in here, open the game.prefs file with wordpad or notepad, and scroll down until you see a line that says secondary_adapter. It will say disabled, just clear out disabled, leaving the ' ' marks, and then enter your resolution and refresh rate, in my case it was 1280,1024,60
Keep the commas and no spaces, save and exit, then launch SupCom and welcome to your second monitor .
Nou hier wat oneliners wat zo vlug ff in mij opkomt.
- Een hele hoop shortcut keys voor selection en queue
- ETA voor waypoints en gebouwen queue
- Altijd helemaal kunnen uitzoomen erg handig voor het totaal plaatje.
- Split screen of beter nog dual screen perfect voor o.a. 2e minimap.
- Bij meer dan 80 units en gamespeed > 3+ gaat het stotteren
- Bij meer dan 200 units op gamespeed > 1+ gaat het stotteren
- Bij grote gevechten tussen 50-100 units gaat het stotteren
- Waypoints vanuit een building is soms wat onhandig
- Overal selection, patrolling en waypointing is echt goed uitgewerkt. (SHIFT is your friend)
- Hopelijk blijven een hoop selection shortcuts die nu als test in de beta zitten ook in de final.
- Rassen lijken best op elkaar
- Unit schaal is wel vet gedaan. grote units zijn ook lekker groot.
- Als je de gamespeed op 1+ laat ben je een eeuw bezig met nukes (tenzij je de commander shortcut key gebruikt)
- Ik denk dat tussen gamespeed 2+ en 6+ het lekkerst speelt.
- Je moet dus 'Mass' extracten en 'Power'. Dit zijn je resources.
- Unit cap kan in beta, let op wel tot 50000! Echter is de default unit cap van 500 voor de beta voldoende.
- De graphics in de beta halen het niet bij de screens. Echter zullen in de final de settings wel beter aan te passen zijn en werken.
- Als je van veel units houdt, veel macromanagen, veel shortcuts, waypoints, patrollen en dat soort ongein. Tactisch grote gevechten dan is deze game voor jou.
- Als je veel resource management zoekt, klein gevechten met veel micro nastreeft kan je beter iets anders spelen.
Jullie ook opgevallen dat verdedigen erg makkelijk is?
Net een paar potjes gespeeld, maar de aanvaller verliest zijn leger, de verdediger hoeft nauwelijks iets te doen.
Net een paar potjes gespeeld, maar de aanvaller verliest zijn leger, de verdediger hoeft nauwelijks iets te doen.
Als aanvaller hoef je ook niet zoveel te doen. Zolang je maar niet probeert elke verdedigende unit te mollen met attack commando. Laatste game kwam ik aan met 50 heavy tanks en weg was basis van verdediger. Ligt er maar net aan wat jij hebt en wat die ander heeft. Gewoon een move order geven als aanvaller in de buurt van de verdediger is het beste imho. Dan wordt alles vanzelf platgeknalt, of nietDaMorpheus schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 01:11:
Jullie ook opgevallen dat verdedigen erg makkelijk is?
Verwijderd
Ik vond het qua graphics erg tegenvallen.. maar ja dat is nou eenmaal omdat het de beta versie is. Verder vond ik de animaties niet echt goed, ze leken nogal stotterig (en dat ligt niet aan mijn pc want het spel draait super). Het in en uitzoemen van de map vind ik super ! Maar voor de rest lijkt het erg veel op TA, maar dan met andere units.
Wat ik wel mis is dat je gebouwen niet meer aan/uit kunt zetten zoals in TA om tijdelijk energie te besparen o.i.d.
En waar is die coole "stealth" ability gebleven van de commander ?
En heb nergens iets kunnen vinden over formaties instellen of wat dan ook. Ik had een stuk of 20 tanks gemaakt en naar de andere kant van de map gestuurd, maar als ze halverwege zijn gaan ze nogal achter elkaar aan rijden, en heel ver van elkaar verspreid. Jammer dat je ze niet meer bij elkaar kan houden als groepjes.
Verder heb ik dus alleen sandbox mode gespeeld, aangezien de hamachi server vol zat de hele avond dus weet niet hoe de gevechten gaan enzo. Heb een keer een heel leger op mijn commander afgestuurd (met forced attack) en tot mijn verbazing maakte mijn commander gehakt van ze.
Kortom, het volledige spel beloofd wat, hoop dat de multiplayer een goede code heeft en weinig bugs.
Wat ik wel mis is dat je gebouwen niet meer aan/uit kunt zetten zoals in TA om tijdelijk energie te besparen o.i.d.
En heb nergens iets kunnen vinden over formaties instellen of wat dan ook. Ik had een stuk of 20 tanks gemaakt en naar de andere kant van de map gestuurd, maar als ze halverwege zijn gaan ze nogal achter elkaar aan rijden, en heel ver van elkaar verspreid. Jammer dat je ze niet meer bij elkaar kan houden als groepjes.
Verder heb ik dus alleen sandbox mode gespeeld, aangezien de hamachi server vol zat de hele avond dus weet niet hoe de gevechten gaan enzo. Heb een keer een heel leger op mijn commander afgestuurd (met forced attack) en tot mijn verbazing maakte mijn commander gehakt van ze.
Kortom, het volledige spel beloofd wat, hoop dat de multiplayer een goede code heeft en weinig bugs.
Zo te lezen is het dus op zich een prima spel al, al moet er nog wat gepolished worden aan sommige dingen. Niets anders dan in een normale beta dus 
Werkt het gezamenlijk attacks coordinaten een beetje ?? En hoe is de co-op mode ??
Werkt het gezamenlijk attacks coordinaten een beetje ?? En hoe is de co-op mode ??
Deze plek is te koop.
In de file lua.scd kun je alle commands terugvinden. Ook hoe je gebouwen op pause kunt zetten om energy en mass te sparen en hoe je formaties maakt.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:24:
..
...
Verwijderd
Oh beter, waarschijnlijk hebben ze de interface van al die opties dus nog niet verwerkt in de beta en is het nu dus alleen mogelijk via shortcuts ?M411007 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:19:
[...]
In de file lua.scd kun je alle commands terugvinden. Ook hoe je gebouwen op pause kunt zetten om energy en mass te sparen en hoe je formaties maakt.
Ik ga vanavond eens kijken naar deze commands dan en of ik iemand kan vinden voor een leuke multiplayer game.
Die zit verstopt in een nieuwe feature, ergens in de command balk kun je een plaatje van je commander vinden. Als je daar op drukt vindt je een overzicht van upgrades, waaronder stealth en teleport. Ik heb het nog niet in effect gezien want ik had weinig tijd, maar ziet er veel belovend uit.Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:24:
.
Nieuw artikel met mooie screens op IGN

Helaas heb ik geen key. GPG geeft ook geen nieuwe meer uit. Er komen er nog wel van fileplanet, maar lijkt erop dat die alleen aan subscribers (=betaald) uitgedeeld worden.
Gelukkig zit een vriend van me wel in de beta ( na een tip van mij ) en krijg ik genoeg info van hem.

Helaas heb ik geen key. GPG geeft ook geen nieuwe meer uit. Er komen er nog wel van fileplanet, maar lijkt erop dat die alleen aan subscribers (=betaald) uitgedeeld worden.
Gelukkig zit een vriend van me wel in de beta ( na een tip van mij ) en krijg ik genoeg info van hem.
ontzettend gaaf filmpje ook op IGN, 9 minuten lekkere footage
Ook de snelheid waarmee een extra scherm werd opgezet verbaasde me nogal
Deze plek is te koop.
Die screens maken ze vast niet met de daar voor bedoelde sneltoets aangezien je dan terug naar Windows gaat en dan eerst steeds een screenshot folder moet selecteren. Als je dan terug wilt ingame crashed het spel.M411007 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:51:
Nieuw artikel met mooie screens op IGN
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.