[RTS] Supreme Commander (opvolger van Total Annihilation) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.413 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 00:02
Floep schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 13:42:
Pff, verslavend zeg! De uitdaging is nu om de AI zo snel mogelijk an te pakken omdat het anders met 5 seconden per frame gaat na een tijdje :)
Gister voor de grap even een testje gedaan. Een 20x20 map met 7 verschillende AI's en mezelf geteamed met één van deze AI's. Spelletje gestart en m'n commander bij m'n teammate gedumped. Vervolgens de boel een tijdje laten draaien om te kijken wat er zou gebeuren en hoe de AI's het ten opzichte van elkaar doen.

Na een tijdje was de boel niet meer vloeiend (logisch natuurlijk). En helaas was het resultaat uiteindelijk een crash met een foutmelding van het spel. Maar was wel leuk om even met de AI mee te kijken hoe die bepaalde dingen oppakt.
Viel me vooral op dat die AI (balanced) in het begin niet erg snel is. Pas na een tijdje kwam de kracht van de AI tevoorschijn in de vorm van multitasking. Als alles een beetje uitgebreid word kan ie een hoop dingen tegelijk ten opzichte van menselijke tegenspelers en dat maakt hem best wel een lastige tegenstander denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Weet iemand hoe je de camera kan tilten?
Tis me nog niet gelukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Refragmental schreef op zondag 05 november 2006 @ 16:00:
Weet iemand hoe je de camera kan tilten?
Tis me nog niet gelukt :/
alt + middelste muisknop iirc :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
StarLite schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:05:
[...]

alt + middelste muisknop iirc :)
Bedankt :)
Geeft een dieper gevoel aan het spel wanneer je ook met de camera van opzij kunt kijken.
En je krijgt een beter beeld van hoogteverschillen... wat tactisch heel handig kan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 00:08
BigFast schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:54:
Als je goed gekeken had zie je ook dat ik zeg het nog een beta is. Maar zoals ik het nu kan overzien eentje die ready to go is. Afgezien van de stabiliteitseisen, waar ik overigens niets over te klagen heb, het draait werkelijk waar als een tiet, ook met 2 AI's. Daarnaast vergelijk ik hem dus met TA, in het begin waren daar meer units, en zeker meer diversiteit. En met de hele modgemeenschap achter TA die contstant nieuwe units verzonnen, had ik wel verwacht dat er veel meer keus en diversiteit zou zijn, dat valt me tegen. Wie kent nou niet de leviathan, flea, cloackable fusion reactor etc. Maar voornamelijk het gebrek aan diversiteit valt mee tegen. De community achter TA heeft toch laten zien dat er behoefte is aan veel units. En dan vooral bruikbare, toevoegende waarde hebbende units.

En even een potje is inderdaad niet mogelijk... je speelt er gelijk een stuk of 40 :X :X Vind het voor een beta een erg stabiel spelletje. Ik kan hem iedereen met een beetje specs. aanraden.
Ik had na het lezen van de klachten over te weinig units toch mijn twijfels. Daarom heb ik TA nog maar eens uit de kast gepakt en even zitten tellen hoeveel units er origineel in zaten. Veel mensen vergeten namelijk dat toen het spel net uit was er iedere week (of 2) er een nieuwe unit te downloaden was bij cavedog (de cloakable fusion reactor zat bijv. niet in t origineel). Deze units zaten later ook verzameld in de patch en natuurlijk in de expansion.

Construction units (en commander en sub-commander) niet meegeteld kom ik hier op uit:

ARM (Total Annihilation)
bots 9
vehicles 11
air 8
sea 9
-------
totaal 37

UEF (Supreme Commander)
vehicles 13
air 11
sea 7
-------
totaal 31

Het voornaamste verschil zit m in de bots die er niet meer als aparte groep units inzitten. Ik denk dat de reden daarvoor is dat in TA beide kanten aliens waren terwijl we nu in SC meer menselijke rassen hebben (een mech ok, maar een berg robots vind ik dus niet zo passen bij humans). En om een raket-lanceer of een radar-jam bot EN tank te hebben vind ik eerlijk gezegd ook niet zo nuttig.
Je hebt nu ook nog eens 3 rassen ipv 2 dus volgens mij zitten er ruim meer units in.

Ik ben het met je eens dat er wat meer diversiteit in had mogen zitten maar ook daar kan natuurlijk snel verandering in komen als ze ook deze keer regelmatig nieuwe units uitbrengen, los van (zoals je zelf al zegt) wat de community allemaal nog gaat uitspoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Gebouwen zijn ook units en sommige kun je nog upgraden ook. En het spel is erg makkelijk te modden en ze geven zelfs de mod tools uit. Je kunt dus veel units en maps verwachten.
GPG gaat zelf ook downloadable units uitgeven.

Er zaten voor de beta 200 units per kant in. Veel hebben ze eruit gehaald en zullen in de uitbreiding terug komen. Je ziet bv in sommige screenshots onderwater fusions en die zitten niet in de beta.

Units genoeg dus.

En ik denk ook dat het gewoon wennen is en de units te leren kennen. Chinezen lijken ook allemaal op elkaar totdat je er een kent. :)

Als de beta niet soepel draait op je systeem kun je wel gewoon replays downloaden en bekijken. Ik heb er al heel wat gezien, vooral van Spar (no1 op de ranking), en die draaien gewoon soepel op mijn oude 2400+. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 19:26
Hebben jullie misschien wel door dat vele van jullie allemaal SupCom aan het spelen zijn. Er zijn ook mensen die niet mee doen (ik ben er dus een van) zouden jullie ons wel van de nodige eye candy willen voorzien en misschien een paar leuke filmpjes van battle's ? Thats te least you can do......4 us

thnx al vast.

@ POST onder mij....

ik zal sup com beta dan even downloaden en dan wat replays bekijken... hoe zit dat dan met de grafische instellingen? als de gene alles op high heeft staan zie ik dan ook alles op high of gaat ie dan stotteren.

Heb hem al

[ Voor 40% gewijzigd door laurensxeon op 06-11-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
iedereen kan de beta downloaden en replays bekijken.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
Als ik op supreme commander zoek op fileplanet heb ik t toch zo gevonden. Je moet zoals gewoonlijk wel inloggen om iets te kunnen downloaden daar. Mocht je er dan nog niet bij kunnen, dan is dat omdat het een closed beta is en het eigenlijk niet de bedoeling is dat jan en alleman m download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Laatst online: 11-07 19:26
de beta crasht na 1 minut bij mij... waardeloos als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Tja, het blijft een closed-beta he... Als hij het niet doet, dan doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lol

ik naar fileplanet, kon je je opgeven

alle info opgegeven, security check gedaan door tekst uit zo'n stom plaatje in te vullen

Krijg ik vervolgens wel vrolijk de mededeling dat er op dit moment geen keys uitgegeven worden.

Wel eerst vrolijk al me info vragen, en nog opties geven voor het aanmelding voor de standaard Fileplanet spamlist etc.

:w pauper flikkers zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barco
Viper® schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:10:
ik naar fileplanet, kon je je opgeven
alle info opgegeven, security check gedaan door tekst uit zo'n stom plaatje in te vullen
Krijg ik vervolgens wel vrolijk de mededeling dat er op dit moment geen keys uitgegeven worden.
Niemand heeft ooit zekerheid gehad om in de beta te komen. Het is altijd een kwestie van geluk maar bij fileplanet geven ze geloof ik nog regelmatig meer keys uit.
Ik had me op 3 plekken opgegeven en had ook niks ontvangen maar gelukkig had een vriend van me meer geluk en is die niet zo'n RTS fan dus mocht ik zijn key gebruiken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
In die tutorial filmpjes zie je echt goed dat de graphics en interface sinds de closed MP beta goed vooruit zijn gegaan. Vooral het water, de icons en de gebouwen zien er veel beter uit.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb na vele langzame battles eindelijk door hoe de AI in elkaar zit. Een medium tegenstander of balanced AI zijn nu kinderspel...

Ik merk wel dat op een gegeven moment als je wat verder bent in het spel, dat de AI soms stopt met bouwen en aanvallen... het lijkt wel alsof hij een pause neemt ofzo ??? Pas als je hem aanvalt met een nuke ofzo gaat ie weer verder. Iemand dit ook meegemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
ja dat komt omdat ie dan aan zn unit limiet zit en als je dan wat van hem molt kan ie weer gaan bouwen. pobeer maar eens tegen AI met unit limit op 50.000. Ingame staat het dan op 1000 maar het is wel een heel stuk moeilijker omdat de AI veel meer bouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 21:19
Ja dat is bij mij ook. De AI is soms erg raar bezig. Als ik bijvoorbeeld een potje met medium pc tegen 3 medium pc's speel dan win ik altijd omdat mijn bondgenoot super veel bouwt en de 3 tegenstanders eigenlijk niet zoveel doen.

Die schilden vallen me een beetje tegen. Ik had laatst een potje gespeeld en ik had me puur gericht op het maken van een kerncentrale met heavy shield. Op een gegeven moment begon de vijand van die kleine reketjes af te vuren dus ik snel die shield gebouwd. Ik dacht mooi nu ben ik veilig. Komt er in eens weer die grote vervelende spin aan te lopen. Die vuurt een keer met zijn grote kannon op mijn schild, weg schild. Daarna was mijn basis zo kapot! Van mij mogen ze het grootste schild wel iets sterker maken. Mischien moeten ze het koppelen aan de hoeveelheid stroom dat je produceerd. Dus als je meer kerncentrales hebt je schild sterker wordt ofzo.

Ik vindt het trouwens ook belachelijk dat de vijand zo door het schild heen kan rijden!!

[ Voor 4% gewijzigd door Bart1983 op 07-11-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
Dat door het schild heen lopen is vervelend ja maar je kunt bv wel een muur net binnen het schild bouwen die kunnen ze niet slopen maar kunnen er ook nie doorheen.. 1 schild is natuurlijk niet sterk genoeg je moet er een aantal naast elkaar bouwen zodat als er 1 uitvalt de anderen het over nemen. tegen de tijd dat de volgende uitvalt is de eerste weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
JJ16v schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:56:
Dat door het schild heen lopen is vervelend ja maar je kunt bv wel een muur net binnen het schild bouwen die kunnen ze niet slopen maar kunnen er ook nie doorheen.. 1 schild is natuurlijk niet sterk genoeg je moet er een aantal naast elkaar bouwen zodat als er 1 uitvalt de anderen het over nemen. tegen de tijd dat de volgende uitvalt is de eerste weer up.
Ja zoiets had ik ook al ingedachte. Maar het schild moet gewoon geen vijanden doorlaten. De meeste schilden die ik bij Scifi series zie werken zo. Hoop dat de dev's dit nog veranderen!

[ Voor 12% gewijzigd door Bart1983 op 07-11-2006 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
mwah hoop eigenlijk niet dat ze dat veranderen anders heb je aan 10 schilden genoeg om niemand meer in je basis te laten komen.. alleen nuke dan :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Met genoeg afweer binnen de schilden komt er toch neits doorheen... en hoe moeten ze anders stuk ?? Dan zou je je hele basis af kunnen schermen en is er al helemaal neits meer aan

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
ik begin meestal met n rij tech 1 point defence tegen snel bewegende units die de basis in willen rijden dan een rij tech 2 om groteren/sterkeren units te slopen en daar achter een rijtje arti en dan en rij schilden daar komen 5 spinnen tegelijk niet doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
JJ16v schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:48:
ik begin meestal met n rij tech 1 point defence tegen snel bewegende units die de basis in willen rijden dan een rij tech 2 om groteren/sterkeren units te slopen en daar achter een rijtje arti en dan en rij schilden daar komen 5 spinnen tegelijk niet doorheen
Lol ik heb meestal de tijd niet om dat allemaal op te bouwen ;) Wat ik persoonlijk wel een toffe modus zou vinden, is dat je eerst naar alle rust een super basis kan opbouwen en dan als jij het aangeeft de computer komt aanvallen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
dat kan :p moet je een easy AI in je team doen en die tussen jou en de vijand in zetten.. als je klaar bent met je basis sloop je die AI even en komt de vijand jou aanvallen :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
JJ16v schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:20:
dat kan :p moet je een easy AI in je team doen en die tussen jou en de vijand in zetten.. als je klaar bent met je basis sloop je die AI even en komt de vijand jou aanvallen :d
Doe ik meestal ook maar het rare is dat dan die easy veel groter en sterker is als 1 of 2 medium's echt raar. ALs ik dan iets sloop van hem bouwt hij het ergens anders weer net zo hard op. ALs mijn leger echt groot genoeg is om mijn team genoot volledig op te ruimen is de tijd aangebroken dat het spel begint te haperen enzo en dan stop ik meestal ;)

Maar goed als de slowdown bugs eruit zijn wordt dit echt een ruig spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
die slowdown is geen bug he :p maar komt gewoon omdat de AI code nog niet geoptimaliseerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Die schilden zijn inderdaad briljant. Bouw er altijd zes clusters van. En een clustertje of 6 voor mijn pointdefences. Alles kan er op aanvallen, maar nog nooit gehad dat ze er dan ook maar 1 keer doorheen komen.

Het valt me ook op dat de AI vaak in golven van een 40 units ofzo aanvalt. Misschien dat ze daar iets aan kunnen doen, een golf van zeg 100 doet veel meer pijn en zou meer schade aan richten, ie het wordt dan dus lastiger. Want met ruim 30 schilden doen 40 units niet echt pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hoewel ik ook altijd een groot fan ben van het bouwen van een heftige basis, en de defenses nu ook daadwerkelijk zinnig zijn door hun range en kracht, denk ik toch dat deze game meer gericht is op het bouwen van units. Met alleen een basis en veel defense en artillery en nukes kom je niet ver, de ander hoeft dan alleen maar 100 bombers te maken die zodra jouw kanon af is, het helemaal kapot bombarderen. Met 5 anti nuke facilities heb je ook wel goede defense denk ik.

Het is natuurlijk leuk om de AI tegen te houden met zoveel mogelijk schilden, maar het blijft toch een beetje lafjes.

[ Voor 11% gewijzigd door REDFISH op 07-11-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
REDFISH schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:11:
Hoewel ik ook altijd een groot fan ben van het bouwen van een heftige basis, en de defenses nu ook daadwerkelijk zinnig zijn door hun range en kracht, denk ik toch dat deze game meer gericht is op het bouwen van units. Met alleen een basis en veel defense en artillery en nukes kom je niet ver, de ander hoeft dan alleen maar 100 bombers te maken die zodra jouw kanon af is, het helemaal kapot bombarderen. Met 5 anti nuke facilities heb je ook wel goede defense denk ik.

Het is natuurlijk leuk om de AI tegen te houden met zoveel mogelijk schilden, maar het blijft toch een beetje lafjes.
Ik kick echt helemaal op die schilde (komt door stargate atlantis daar zat atlantis ook onder een schild dat bestookt werd vanuit de ruimte). Het liefst zou ik gewoon echt een super dik schild willen bouwen. Heeft iemand wel eens een atoombom op zijn schild gekregen en het overleeft? Hoeveel schilden heb je daar voor nodig om dat te weerstaan?

Ik zag laatst da mijn bondgenoot een super groot vliegens schip had. Hoe kan ik die precies maken? En die grote spin hoe kan ik die maken want ik kan grote machines niet vinden. Moet er even bij zeggen dat ik altijd met het blauwe ras speel (die schilden heeft).

[ Voor 11% gewijzigd door Bart1983 op 07-11-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
ze hebben allemaal schilden... die grote units kun je bouwen door met een tech3 engineer de experimental tab te openen.

ik heb ff getest een nuke heeft geen probleem met 12 schilden naast elkaar :p dus met schilden hou je in elkgeval geen nuke tgen (daar heb je anti-nuke launcher voor :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
JJ16v schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:38:
ze hebben allemaal schilden... die grote units kun je bouwen door met een tech3 engineer de experimental tab te openen.

ik heb ff getest een nuke heeft geen probleem met 12 schilden naast elkaar :p dus met schilden hou je in elkgeval geen nuke tgen (daar heb je anti-nuke launcher voor :p)
Huh hoe test je dat zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
hehehe dat had ik laatst eens voor de lol geprobeerd. 12 tech3 shields waren niet genoeg voor 1 nuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
uhm wordt het niet eens tijd voor een deel 2 met een up to date startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
M411007 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:43:
Ja ik zou zeggen "hou je niet in !!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
M411007 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:43:
Ik had toestemming gevraagd voor een nieuw deel 2, maar heb er niet echt de tijd voor gevonden. Als je een mooi up-to-date startpost wil maken (liefst wel met die tabellen he, heb niet voor niks er mee lopen klooien ;) ) dan kan je helemaal uitleven :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Hoe kan ik tegen de computer vechten? Ik las dat op een bepaald punt het de computer overneemt van iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is soort van ongeschreven wet op GOT dat de starter van het voorafgaande topic 2e deel ook maakt, althans, niemand jat die eer weg van de orignele topic starter :)

Ik begin er niet aan, ik zuig met die tabellen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

@Motrax: als ik me goed herinner waren het mijn tabellen en heb jij er op de kleurtjes na helemaal niet mee hoeven klooien :+

[ Voor 9% gewijzigd door DroogKloot op 08-11-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Hebben jullie ook problemen met het updaten van de beta?

Ik had afgelopen week de beta geinstalleerd en net update 2.0 tot 2.7 gedownload maar hij kan niet update omdat "Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match "

Hmm ik zie dat ik beta 30 heb, dat zal wel 3.0 zijn maar toch kan ik niet tegen de computer vechten, iemand enig idee hoe dit komt?

[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 08-11-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Topicstarter
Versteegrob schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:51:
Hebben jullie ook problemen met het updaten van de beta?

Ik had afgelopen week de beta geinstalleerd en net update 2.0 tot 2.7 gedownload maar hij kan niet update omdat "Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match "

Hmm ik zie dat ik beta 30 heb, dat zal wel 3.0 zijn maar toch kan ik niet tegen de computer vechten, iemand enig idee hoe dit komt?
Omdat in alle beta's tot nu toe het niet mogelijk is tegen de AI te spelen. Alleen bij 2.7 was het mogelijk met een 'hack' de AI mogelijk te maken. En dat is niet legaal, een link wordt daarom niet gegeven. Bij 3.0 is de hack al niet meer mogelijk.
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:17:
is soort van ongeschreven wet op GOT dat de starter van het voorafgaande topic 2e deel ook maakt, althans, niemand jat die eer weg van de orignele topic starter :)

Ik begin er niet aan, ik zuig met die tabellen :P
Mietje :P

Is min of meer ongeschreven regel, maar is geen regel. Ik gaf ook min of meer 'toestemming*' dat iemand anders het mocht maken. Alleen kon ik mezelf toen niet meer bedwingen O-)

* Toestemming geven wordt lastig als er geen toestemming nodig is. Om het makkelijk te houden zeg maar ;) Maar je hebt volgens de regels van SGD wel weer toestemming nodig om een nieuw groot te deel te mogen openen :)
DroogKloot schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:49:
@Motrax: als ik me goed herinner waren het mijn tabellen en heb jij er op de kleurtjes na helemaal niet mee hoeven klooien :+
Ik betrap me er toch op dat ik de startpost aan het bijwerken ben voor deel 2. En ja, je tabellen worden gewaardeerd hoor :> Hoewel het wel erg veel moeite was met aanpassen, ben er niet zo goed in, ik heb wel geklooid :P

[RTS] Supreme Commander - Deel 2 :Y)

[ Voor 95% gewijzigd door Motrax op 08-11-2006 23:13 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.