Nu komt het: je zeikt te veel

Gewoon doen, ik ben direct van een fiets op een motor gekropen zonder eerst brommer te rijden

En is het mogelijk om bij een rij school een soort van 'proefles' te nemen?
Dat zou normaal geen probleem mogen zijn. Er zijn wel van die proeflessen zover ik weet

Oh ja.. ik heb al wel m'n autorijbewijs en die heb ik ondertussen al ruim 8 jaar. Ik zal waarschijnlijk wel weer opnieuw theorie moeten doen of niet?
Voordeel van je 8 jaar rijbewijs is dat je verkeersinzicht heb opgebouwd. Als je op de motor kruipt dan zal je zien dat het helpt maar dat het nog niet toereikend is maar het maakt het motorrijden in het begin wel wat makkelijker.
Qui-Gon Jinn schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:34:
Maar ik ben vorig jaar op de motor beurs geweest in Utrecht. En op die beurs was er ook een stand van een of andere organisatie die handtekeningen aan het verzamelen was om het voor elkaar te kunnen krijgen dat die vangrails langs de weg aangepast zouden kunnen gaan worden. Is daar uberhaupt iets mee gedaan vraag ik me af? Want sindsdien ben ik er goed over na gaan denken en zijn die vangrails eigenlijk gewoon een verschrikking voor iedere motorrijder. Ik heb daar trouwens ook lopen kwijlen maar dat is weer een heel ander verhaal.

Waarschijnlijk de MAG. Maar gisteren was een andere motorrijder onderuit gegaan ter hoogte van Trois Point. De bocht niet gehaald en onderuit geschoven en in de berm geknald. gelukkig voor hem waren er struiken en toen de rotswand. Gelukkig geen tegenligger maar was dat 15 minuten later geweest dan was ik erbij geweest

Maar vangrails zijn patattensnijders en daarom dat ik ook altijd rustig door de bocht ga met een bocht met aan de buitenkant lantarenpalen of vangrails.
Maar vergis je niet in het vermogen van een 600cc. Gisteren had ik ook een paar keer mijn hart in de keel. Ga je met zijn 2'en een auto inhalen... Ik die geen koppel heeft en dus wat toeren moet maken schakelt 2 versnellingen terug, geef wat gas (volgas dus

) ... HOWLA!!!! die eerste motor komt snel dichterbij.
2 wagens welke op de autostrade rijden. Links 100km, rechts 98km/h

Gewoon er tussen in prikken met 12000 toeren. Normaal doe ik dat nooit maar die kerels ergerde ik me dood aan.
[
Voor 56% gewijzigd door
Chevy454 op 11-07-2005 15:20
]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.