[Motor] Beginnersvragen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.809 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
charrel schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:46:
Ik heb altijd "geleerd" dat je je motor altijd gewoon moet warmrijden. Stationair draaien wordt ie niet snel/ nauwelijks warm van. Je hebt alleen maar kans dat er benzine bij je olie komt die vervolgens dus je olie verdunt.
Waarom zou dat gebeuren?
Trouwens je zou toch denken dat een stationair draaiende motor toch wel vlug opwarmt omdat 'm niet gekoeld wordt?

offtopic:
[quote]/aaaaahhhhh, vanaf het moment dat ik vermogend genoeg ben om de belastingvruchten bij jullie te komen plukken ben ik Belg.............(met een vakantiehuisje in Nederland natuurlijk).[/quote]

Heh, onlangs gehoord dat de tweede grootste groep allochtonen hier in Gent na de Turken, Nederlanders zijn :) .
Dacht nochtans altijd dat België ook niet zo super was qua belastingen, Belgen met geld vertrekken ook al vlug naar het buitenland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Anoniem: 28145 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:53:
Vergeet niet dat een stationair draaiende motor op een verrijkt mengsel loopt. De cylinderwand is nog koud. Benzinedamp uit het mengsel condenseert op de cylinderwand en verdunt de oliefilm. Meer slijtage is het gevolg.
Daar moet je je weinig zorgen over maken. Ja de motor moet je inderdaad verrijkt laten lopen wanneer die koud is maar daarom dat ik ook hem op touren houd met het gas (dus zonder choke) wanneer de motor koud is. Gewoon manueel op 1800rpm houden zonder choke.

Maar je zit daar gepulseerd met warmtepieken van 1800 graden op te warmen. Je zuigers lopen niet voor niets taps (zeker bij hoge compressie wiseco zuigers). De cilinderbus (zover je nog kan spreken van een bus bij een CBR600RR) is inderdaad koud maar die wordt aan de wand wel redelijk warm hoor. Zeker bij de nieuwe motorblokken merk je goed dat die op een hogere bedrijfstemperatuur werken.

Verdunnen van je olie is iets wat kan gebeuren maar pas als je de motor echt lang rijk laat lopen maar dat betekend niet dat het niet gebeurd. Verder is het eerder van belang hoe de slow jet staat afgesteld bij koudstart. Daarnaast moet je het toch wel erg bont maken dat er echt een grote hoeveelheid benzine in je olie komt. Je hebt bij "normale" motoren toch meestal 2 compressie zuigers en 2 olieschraapveren dus het giet niet langs je zuigers het carter in maar langs de slotspeling en langs de hoonsporen maar die zijn reeds voorzien van olie.
DieterVDW schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 19:59:
N00b vraag: Waarom is stationair laten warmdraaien eigenlijk zo slecht bij een luchtgekoeld blok?
Je motor moet daar toch tegen kunnen dat er een tijdje geen luchtstroom/afkoeling is...
Laten we even redeneren ;)
De zuiger staat van boven, bougie laat een vonkje overslaan en we hebben warte ontwikkeling. Dat gebeurd boven in de cilinder en in de dome van de cilinderkop. Hoe zit het met het carter en de onderkant van de cilinder? ;) Daarom rijden zodat je het thermisch verschil en de spanning beperkt tot een minimum. Bij een vriend van mij zag je het heel goed. Die heeft zijn Z900 blok laten stralen en spuiten maar de verf kan niet tegen de hoge temps dus verbrand. Je zag dat die van boven verbrand was en onder nog als nieuw. En dat na 2 minuten stationair lopen om het motorblok te spoelen (zo'n cilinderkop is toch een partij heet dan :( )

[ Voor 38% gewijzigd door Chevy454 op 09-08-2005 22:23 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28145

Daar heb je gelijk in Chevy, het is meer een theorie verhaaltje wat je hier en daar hoort vertellen, dan dat je na 15.000 er al nieuwe zuigerveren in moet steken. Hoe je warmdraait is volgens mij iig. minder belangrijk dat wat voor ritjes je maakt. Korte stadsritjes met lauwe sludge-motor vs. lekker lange ritten waarbij de motor de gehele dag goed op temperatuur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 28145 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:22:
Korte stadsritjes met lauwe sludge-motor vs. lekker lange ritten waarbij de motor de gehele dag goed op temperatuur is.
En dan maakt de benzine in de olie volgens mij niet uit. De benzine verdampt dan uit de olie denk ik. Weet niet exact maar ben er voor 95% zeker van dat die uit de olie verdampt. Maar je moet inderdaad zorgen dat je geen mayo aan het kloppen bent in het carter.

[ Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 09-08-2005 22:28 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:02

4x2

lộn xộn quá

DieterVDW schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 20:55:
[...]

Waarom zou dat gebeuren?
Trouwens je zou toch denken dat een stationair draaiende motor toch wel vlug opwarmt omdat 'm niet gekoeld wordt?
Mijn NX deed er stationair draaiend meer dan een kwartier over om een klein beetje op temperatuur te komen (op zo'n manier dat ie bleef lopen zonder choke) en rijdend kon de choke er binnen een km af (nu stond dat ding toen vrij belabberd afgesteld, maar evengoed, het laat wel zien dat ie stationair draaiend absoluut niet op wil warmen).
Chevy454 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 22:28:
[...]

En dan maakt de benzine in de olie volgens mij niet uit. De benzine verdampt dan uit de olie denk ik. Weet niet exact maar ben er voor 95% zeker van dat die uit de olie verdampt. Maar je moet inderdaad zorgen dat je geen mayo aan het kloppen bent in het carter.
Daar kan ik dus met hele grote zekerheid zeggen dat het idd verdampt.
En daar zit ook het addertje onder het gras...
Het oliepeil lijkt nl goed te staan met die sloten benzine in je blokolie, ga je een flink stuk (100km+) rijden verdampt die benzine en staat je oliepeil opeens onder het minimum :(

Mn NX heeft een acceleratiepomp, is wel wat extremer dan de extra benzine bij het stationair draaien/op de choke draaien, maar het laat wel heel duidelijk zien dat het verdampt.
En om de een of andere reden vonden mensen het bijzonder grappig om aan mn gashandel te draaien, want dan zou ie kut starten (dat ie dat juist makkelijker deed na een koude nacht hadden ze vast niet op gerekend....).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-05 15:19

mindcre8r

Tradepedia

Zo gister mn eerste les gehad in DenHelder.

Ze hebben bij de rijschool waar ik zit een nieuwe instructeur, prima gast!
ik les met mijn vriendin en die heeft geen schakelbrommer ervaring, ik wel dus zij kreeg eerst wat uitleg terwijl ik al aan het slalommen(?) was, het rijden naar die parkeerplaats von ik t leukst :) 3e versnelling is niks natuurlijk maar t leek al veel harder dan dat ik 210 in mn auto rij :P

anyway erg cool en t ging me prima af, kan niet wachten tot volgende week :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122648

niks went zoals snelheid, ik reed tot voor kort op mijn xl500s, naja ok...\

sinds vorige week mag ikzwaar en rij ik op mijn gsxf750 uit 98, wat is dat snel zeg niet normaal, maar het wordt al weer minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
* Chevy454 gaat zich orienteren op een crossbrommer :( :( :(
Hier een afstand van 10km waar je maar 50 mag rijden waar je vroeger 90km/h mocht rijden. Waarom? liggen scholen op die weg maar het is nu vakantie en ik zie al de platen van 30km/h staan ivm het nieuwe verkeersdecreet dat rond scholen 30km/h gereden moet worden overdag, 's nachts en met vakanties. De logica ontgaat mij maar ik denk dat een crossbrommer dan toch fijner is :(

* Chevy454 gaat zometeen proberen 70km/h te rijden met de CBR... gaat waarschijnlijk niet lukken. 2de versnelling ofzo :| Lijkt het alsof ik hard ga.
mindcre8r schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:31:
3e versnelling is niks natuurlijk maar t leek al veel harder dan dat ik 210 in mn auto rij :P
De motor is ook veel leuker. Ga maar eens met een naked 180km/h rijden, dat is heel wat anders dan in een suffe auto 180km/h rijden :)

[ Voor 49% gewijzigd door Chevy454 op 10-08-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 21:35

charrel

Cortisol4life..

Of gewoon in je 1 op je achterwiel, lijkt het ook alsof je hard gaat O-)

grrrrrr, woutertje baalt al dat hij 6weken met z'n rug zit en sindsdien geen meter meer heeft gereden op z'n lieve zrx-je

[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 10-08-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
mindcre8r schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 10:31:
Zo gister mn eerste les gehad in DenHelder.

Ze hebben bij de rijschool waar ik zit een nieuwe instructeur, prima gast!
ik les met mijn vriendin en die heeft geen schakelbrommer ervaring, ik wel dus zij kreeg eerst wat uitleg terwijl ik al aan het slalommen(?) was, het rijden naar die parkeerplaats von ik t leukst :) 3e versnelling is niks natuurlijk maar t leek al veel harder dan dat ik 210 in mn auto rij :P

anyway erg cool en t ging me prima af, kan niet wachten tot volgende week :)
200 km/u in de auto is voor mijn gevoel een flink stuk harder dan 200 km/u op de motor. Kwestie van wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Voor mij is 120 op de motor ook een stuk langzamer dan in de auto voor mn gevoel.
Komt ws doordat je op de motor wat hoger zit (zelfde effect als bij een kart, maar dan omgekeerd :P).

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mja en het is ook een gevoel van veiligheid, op mijn Cat waan ik me tamelijk veilig met 170 wat dat betreft. Met 170 in de Daewoo van mijn pa is het toch altijd weer gokken ;) (ach, geen kwaad woord over de Nubira 't ding heeft nu 250000km gelopen zonder noemenswaardige defecten/onderhoud).

Overigens: Sinds jullie motor rijden, rijden jullie nu ook zachter in de auto? Ik betrapte me laatst op 110 op de snelweg, terwijl ik toch echt vroeger 140/150 reed. Nu geniet ik wel meer van auto rijden ansich, lekker een muziekje........tralalalalalaal maar niet hard dus........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Als ik in de auto zit dan verveel ik me altijd kapot :X

Als passagier zijnde vind ik het altijd wel heel relaxed in de auto ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00

WouterG

Dit is geen ondertitel

Saus schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:03:
Mja en het is ook een gevoel van veiligheid, op mijn Cat waan ik me tamelijk veilig met 170 wat dat betreft. Met 170 in de Daewoo van mijn pa is het toch altijd weer gokken ;) (ach, geen kwaad woord over de Nubira 't ding heeft nu 250000km gelopen zonder noemenswaardige defecten/onderhoud).

Overigens: Sinds jullie motor rijden, rijden jullie nu ook zachter in de auto? Ik betrapte me laatst op 110 op de snelweg, terwijl ik toch echt vroeger 140/150 reed. Nu geniet ik wel meer van auto rijden ansich, lekker een muziekje........tralalalalalaal maar niet hard dus........
Nou, kan nu een tijdje niet rijden maar betrap me erop dat ik me echt op zit te fokken af en toe. Niet dat ik andere mensen lastig val ofzo maar ik vind het niet leuk om opgehouden te worden.
Normaal reed ik helemaal niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Verschilt, merk wel dat ik beter oplet enzo.
Maar in de panda (oud model) van pappie die ondertussen verkocht is ragde ik een partij rond (het is altijd wel leuk om een sjonnie in een CRX op een bochtig weggetje finaal kwijt te rijden met een panda en je wilt niet weten hoe vaak dat soort geintjes me gelukt zijn :P).
Al reed ik af en toe ook heel rustig (meestal in het kader van brandstofbesparing... :+ ).
Oud model panda 4x4, verlaagd/betere veren, iets bredere velgen+goede banden en uno 1.5 of turbo blok wil ik nog steeds een keer in elkaar pielen, maar dan wel met een zo goed als standaard uiterlijk >:)

In de Excel 1.3 van mn ouders rijd ik zelden, maar daar rijd ik nu ook niet direct rustig in.

Nu hebben we naast die Excel een uno 1.4, maar daar rijd ik behoorlijk rustig mee, voornl omdat ik het ding kut vind sturen en het apparaat absoluut geen grip heeft.

Dus om nu te zeggen dat ik er rustiger door ben gaan rijden ?
Nee, eerder harder, al kan dat ook samenhangen met de extra verkeerservaring.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 15:22

DinX

Motormuis

Betrap ik me ook wel eens op :)

Maar ik ga dan wel weer harder op de motor :X

Juist trouwens ondervonden dat je niet zonder je stuur vast te nemen op de motor moet springen (/me was wat te enthousiast) :X
Nu weet ik hoe een tankslapper voelt denk ik :X

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 10-05 21:35

charrel

Cortisol4life..

Hehe, ik zit me juist alleen maar op te vreten in de auto.
Rijden ze weer is 60 waar je 80 mag en je kan er met de auto met geen mogelijkheid langs. Vind met de motor altijd wel een gaatje O-)
Auto rijden is niet echt ontspannend voor me, ben veel sneller afgeleid/ raak snel vermoeid.
Vorige zomer 950km per dag gereden op de motor, als je dan af stapt voel je je wel vermoeid maar tijdens het rijden geen last van. Met de auto zit ik na 30minuten al bijna te pitten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

* teacher is sws niet echt een "hardrijder"...

In de auto vermaak ik me prima, en is het net hoe mijn pet staat of ik rond of net over de snelheid rijdt.
Mijn vrouw is de hardrijder van ons 2en, die reed ons vandaag van ikea delft (don't ask) naar huis binnen en half uur met file onderweg... Ik zat lekker the simpsons te kijken overigens :D

Op de BMW rijdt ik "assertief" (niet te verwarren met aggressief), op de honda "defensief" (tja.. remmen uit '74) en op de Ariel plof ik over dijkjes met 60-70...

Toch is het wel zo dat je met de motor heel makkelijk te hard rijdt in de bebouwde kom.
Smaller gemaakte wegen hebben niet zoveel invloed omdat je nog genoeg marge over hebt, een stoplichtsprintje en je rijdt al gauw 90.. Daar wil ik nog wel eens de mist in gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door teacher op 10-08-2005 22:13 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

charrel schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 21:58:
Hehe, ik zit me juist alleen maar op te vreten in de auto.
Rijden ze weer is 60 waar je 80 mag en je kan er met de auto met geen mogelijkheid langs. Vind met de motor altijd wel een gaatje O-)
Daarom dat ik tegenwoordig rustig rij in de auto, ben het al gewend als ik met de auto rij dat het niet vooruit gaat.
Dan maar lekker rustig en ontspannen rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb zins vandaar een hele trage auto onder het mom van.. ik rij met de motor wel stevig door.. met de auto gewoon relaxed van a naar b, zo zuinig en goedkoop mogelijk.

Dat zou echt niet kunnen als ik niet kon rijden met de motor })

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 20:48

JdM

Humbled

Capoeirist schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:32:
Ik heb zins vandaar een hele trage auto onder het mom van.. ik rij met de motor wel stevig door.. met de auto gewoon relaxed van a naar b, zo zuinig en goedkoop mogelijk.

Dat zou echt niet kunnen als ik niet kon rijden met de motor })
Nu weet ik wie die klojo's in koekblik zijn die niet kunnen doorrijden, je rijbewijs afpakken DAT moeten ze! En dan zeker ook niet je spiegels gebruiken zeker? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97225

Ik rij bij voorkeur 299 op de openbare weg. O-)

dat haalt jouw gixxer 600 niet als het goed is :+

• Capo
  • Niet online
JdM schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 23:40:
[...]

Nu weet ik wie die klojo's in koekblik zijn die niet kunnen doorrijden, je rijbewijs afpakken DAT moeten ze! En dan zeker ook niet je spiegels gebruiken zeker? ;)
LoL

Ja al die bumperklevers voor me , vet irritant! ;)

Ik rijd met koekblik idd niet door..maar tis wel klein auto'tje, altijd alle ruimte voor motor rijders zodat mijn mede passagiers al beginnen te zeiken van tjonge jonge daar is weer ene motor rijder hoor :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Glitch
  • Niet online
Woei, gister mn motorrijbewijs gehaald :)

Zelf koop ik er nog geen een, ga eerst op die van mn pa rondtuffen (Honda Shadow VLX).

Wel ga ik gelijk voor gehoorbescherming kijken, en kwam op de site van Alpine. Iemand toevallig die de prijs hiervan ongeveer weet, want dat kan ik niet vinden op de site.

• JdM
  • Laatst online: 20:48

JdM

Humbled

Glitch schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:25:

Zelf koop ik er nog geen een, ga eerst op die van mn pa rondtuffen (Honda Shadow VLX).

Wel ga ik gelijk voor gehoorbescherming kijken, en kwam op de site van Alpine. Iemand toevallig die de prijs hiervan ongeveer weet, want dat kan ik niet vinden op de site.
Kosten ongeveer 20 euro, heb ze zelf ook.
Moet zeggen dat ze het goed genoeg doen, maar denk erover om ze op maat te laten maken, na een paar uur gaan ze toch wel irriteren, tenminste bij mij dan.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:03
Glitch schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 11:25:

Hey.. gefeliciteerd.. alweer een motorrijder erbij!

Qua gehoorbescherming zweer ik nogsteeds bij die gele propjes (kun je gewoon bij de drogist halen per doosje van 10. voor 4 euro ofzo. Ik doe een heel seizoen met zo'n doosje). De eerste paar keer is het eng omdat je je motor niet zo lekker hoort, maar als je eenmaal gewend bent dan is het heerlijk rustig aan je hoofd.

Ik heb op maat gemaakte doppen gehad (kost ongeveer 100 euro.. afhankelijk van welke aanbieding) en dat vond ik gewoon niet prettig, ging loszitten, dempte me niet genoeg, etc.

Have a wheelie good weekend!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Die standaard alpine dingetjes stellen niet zoveel voor, en zijn niet comfy. Sluiten óf net niet goed af, óf komen tegen je helm aan. Ik heb mij in mijn beginjaren ook laten verleiden; en ze liggen nu werkeloos in de kast.

Loop eens bij een audicien binnen (een gehoorapparatenwinkel) en laat je daar eens informeren.
Op maar gemaakte kosten je tussen de 70 en de 100 euro.

Op MF zag ik een topic:
http://www.motor-forum.nl...99160?highlight=oordoppen

Die het voor 60 euro doet.

enneh.. congrats!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Vraag bij je apotheker eens naar 'Boules de Quiès', zijn wasbolletjes.
Beetje in een rolletje vormen en in je oor proppen en da's echt perfect!
Aangezien je oor warm is zet 'm dat ook naar de vorm van je oor,
zodat je er bijna niks van voelt en de prop geen druk uitoefent.

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik heb zelf ook die goedkope alpine dingen en ze bevallen goed.
Even natmaken voor je ze in je oor stopt scheelt veel (bij mij althans).

Heb ze vorig jaar juni ofzo een keer gekocht voor een 20 euro.

leeg

• Chevy454
  • Niet online
Die alpines gaan wel maar 2 seizoenen mee maar werken wel goed. Wat ik nog beter vind zijn de oranje 3M conische oordoppen.

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48

s3n

Ook ik waag sinds vandaag een poging :D
Vandaag de eerste 2 lessen gehad. Aangezien ik nog nooit brommer of wat dan ook had gereden heeft de beste man mee eerst uitgelegd waar alles zit en hoe het werkt.
En daarna natuurlijk de eerste meters op een parkeerterrein gemaakt.
Volgende week lesje 3 en 4. Ik heb er nu alweer zin in.

Van het weekend eerst handschoenen kopen. Ik heb mn handen nu al 4 keer gewassen maar ze ruiken nog naar geuren die niet van mij zijn :r

• Chevy454
  • Niet online
s3n schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:27:
Ook ik waag sinds vandaag een poging :D
Vandaag de eerste 2 lessen gehad. Aangezien ik nog nooit brommer of wat dan ook had gereden heeft de beste man mee eerst uitgelegd waar alles zit en hoe het werkt.
En daarna natuurlijk de eerste meters op een parkeerterrein gemaakt.
Volgende week lesje 3 en 4. Ik heb er nu alweer zin in.
Hoe was het bevallen?
Van het weekend eerst handschoenen kopen. Ik heb mn handen nu al 4 keer gewassen maar ze ruiken nog naar geuren die niet van mij zijn :r
ieuw :r Handschoenen moeten lekker zitten (hier zit the catch, passen met je motorjas aan) en moet je ook onderhouden met ledervet :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chevy454 op 11-08-2005 17:33 ]

• Capo
  • Niet online
Als je eenmaal echt op maatgemaakte oordoppen hebt gehad dan wil je geen andere meer.. geloof me..

- je voelt ze niet zitten
- je hoort wel wat maar niet de herrie
- 3 a 5 jaar te gebruiken
- levenslang garantie op trekkoordje eraan
- vaste filter erin ( beter als iedere keer wisselen etc. etc. )

ik heb die van www.gehoorbescherming.nfo .. in geldrop. aardige man ook, fijne dopjes, mijne heeft ie zelfs nog speciaal aangepast dat ze niet te ver in mijn gehoorgang komen en gaan irriteren (gevoelige oren)

• teacher

teacher

Dysgaf!

jep.. das die link van MF die ik gaf..

• DinX

DinX

Motormuis

* DinX heeft oordoppen van Variphone. Zitten perfect en hebben me 120€ ofzo gekost.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik gebruik de gele kneedpluggen en die bevallen me eigenlijk vrij goed. Knip er altijd een stukje vanaf zodat ze niet tegen mn helm drukken. Hoor de motor veel beter omdat het windgeruis minder word. Klinkt raar maar is toch waar ;)

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-05 13:48

The Bad Seed

Chaotic since 1983

DieterVDW schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 13:57:
Vraag bij je apotheker eens naar 'Boules de Quiès', zijn wasbolletjes.
Beetje in een rolletje vormen en in je oor proppen en da's echt perfect!
Aangezien je oor warm is zet 'm dat ook naar de vorm van je oor,
zodat je er bijna niks van voelt en de prop geen druk uitoefent.
Ik heb die dingen ook nog gehad, maar die kan ik niet gebruiken in combinatie met een helm, mij helm zit vrij strak, en als ik die over mijn hoofd trek verschuiven die dingen een beetje en zitten ze verschrikkelijk irritant, zonder een beetje geluid te dempen. Ik hou het bij die wegwerpbare schuimpjes, ik heb er eens een zak van die gele 3M's meegekregen op een vakantiejob, en die zijn nog niet op. Als ze op zijn haal ik wel ergens een doos van 100 ofzo :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DinX schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:05:
* DinX heeft oordoppen van Variphone. Zitten perfect en hebben me 120€ ofzo gekost.
Earplanes 20,- bij de DA en 20 dB eraf

And it goes BRAAAAAPP!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Het voordeel van mijn maatdoppen is dat ik ze ook zonder problemen op de schietbaan kan gebruiken.
De baancommisaris ging in het begin altijd flippen (je ziet ze nauwelijks) omdat ik zonder oorkleppen de baan op wilde :D

• Saus
  • Niet online
ik heb ook op maat gemaakte (gekregen van mijn vorige werkgever) en dat zit werkelijk perfect. Nu wilde ik alleen laatst motor-dempers kopen: zegt die kerel.........Dat is ongeveer 65 euro per demper........

Ik vraag: Wat is een nieuwe op maat gemaakte set als ik vragen mag
99 euro.............Dus ik rij nog niet helemaal met de juiste demping, maar prettig is het wel.

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-05 00:59

FlotterPower

Boxy Brown

Schaamteloze crosspost uit de hk :9
Wat vinden jullie, heb ik een nieuw zuigertje nodig?
Hij presteert de laatste tijd wat minder, en ik denk toch dat het daar door komt..

Afbeeldingslocatie: http://img330.imageshack.us/img330/589/zuigertje4ci.th.jpg

8)7 :X 8)7 :X

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Heb erger gezien en in 1 geval veroorzaakt (van het type: de naaldjes vh small-end vallen uit de uitlaat), is tot nu toe mn enige vastloper geweest @ brommer :P.

Motor heb ik nog geen grondig gemold, wel dr bij geweest toen een CB450S redelijk in de soep liep.
Afbeeldingslocatie: http://www.brommer-forum.nl/bm2k4/harrie/IMG_5195.jpg
Daar sta je dan, ergens op de A10, om 2 uur 's nachts ofzo.
Ik had even olie voor 'm gehaald bij een tankstation (in de ijdele hoop dat ie het dan zou overleven :X).
Had wel enige moeite om ze terug te vinden, dus ik ben een keer of 5 dat knooppunt op en neer gereden (volgas, dus zij hoorden constant BRAAAAAM.......BRAAAAAAAAMMM.....BRAAAAAAAMM tot ik het eindelijk gevonden had :+ )

Die reparatie heeft 'm nog redelijk wat knaken gekost (neonlampje hier @ GoT)......

[ Voor 6% gewijzigd door 4x2 op 12-08-2005 00:58 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Grmbl, het is dus toch niet m'n gasklepsensor die stuk is maar m'n versnellingsbak :X
Dacht het wel dat het iets mechanisch is.

Dat wordt een week rondrijden met een Deauville :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Dan waardeer je daarna je eigen brommer weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
DinX schreef op vrijdag 12 augustus 2005 @ 12:02:
Grmbl, het is dus toch niet m'n gasklepsensor die stuk is maar m'n versnellingsbak :X
Dacht het wel dat het iets mechanisch is.
Told you so :X Buiten het feit dat het bij F&J prutsers en :r zijn...
Misschien dat ik maar beter daar kan gaan werken, gaat de kwaliteit omhoog :P

[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 12-08-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het niet tijd voor een nieuw deel? we zijn al lang over de 1000 posts

mag ik dat ook zomaar doen? of moet originele TS dat doen?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 122648 op 13-08-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Nee hoor. mag iedereen doen.

Alleen.. waarom? wat is er tegen 1000+ posts? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
We mogen ook maar 120km/h rijden op de autosnelweg. zolang je niet gepakt wordt ga je toch gewoon lekker door? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

ROFLASTC schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 19:50:
[...]

Earplanes 20,- bij de DA en 20 dB eraf
Dan gaat er globaal 20dB vanaf en hoor je alles minder. Maatdoppen filteren alleen de frequenties van de windruis. Dus je hoort iemand nog perfect praten terwijl je de wind veel minder hoort.
Rn ze zitten veel beter dan paraplutjes en al die andere dingen.

[ Voor 9% gewijzigd door DinX op 13-08-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
teacher schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 21:13:
Het voordeel van mijn maatdoppen is dat ik ze ook zonder problemen op de schietbaan kan gebruiken.
De baancommisaris ging in het begin altijd flippen (je ziet ze nauwelijks) omdat ik zonder oorkleppen de baan op wilde :D
Welke heb jij dan? Kvind die oorkleppen namelijk zo kut zitten, vooral als je je eigen nog niet hebt en dus vliegensvlug op de baan zelf zo'n ding moet pakken voordat je oren eraf geknalt zijn... Dus voor mij zou 't ook ideaal zijn, voor motor-rijden én schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48

s3n

Chevy454 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 17:31:
[...]

Hoe was het bevallen?

[...]

ieuw :r Handschoenen moeten lekker zitten (hier zit the catch, passen met je motorjas aan) en moet je ook onderhouden met ledervet :)
Het rijden is prima bevallen. Wat me opvalt is dat het snelheidsgevoel heel anders is dan bij een auto. Je lijkt echt veel harder te gaan dan dat je daadwerkelijk gaat.

Vandaag al wel nieuwe handschoenen gekocht. Ik heb er in de winkel echt een heel aantal aangehad maar deze zitten echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

s3n schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:22:
[...]

Het rijden is prima bevallen. Wat me opvalt is dat het snelheidsgevoel heel anders is dan bij een auto. Je lijkt echt veel harder te gaan dan dat je daadwerkelijk gaat.
Heb ik dus precies omgekeerd (mits ik mn oordoppen inheb, anders ga ik al dood van de herrie boven de 50 :P).

Mn VF'je staat ook maar weer eens bij de motorzaak om de carterpan opnieuw dicht te plakken.
En mn carbs liggen er af, 1 vd vlotters bleek wat krom te zijn, dat zou het slechte stationair lopen wel eens kunnen verklaren.
Want op die cilinder was de bougie ook pikzwart (was me al eens eerder opgevallen) en bij flink gas geven scheen het ding nogal op een diesel te lijken :+
En het olieverbruik is nu ook niet echt hoog (1:6000 ofzo en dan rijd ik al niet bijzonder rustig) dus het leek me sterk dat het olie was.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Osiris schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:30:
[...]

Welke heb jij dan? Kvind die oorkleppen namelijk zo kut zitten, vooral als je je eigen nog niet hebt en dus vliegensvlug op de baan zelf zo'n ding moet pakken voordat je oren eraf geknalt zijn... Dus voor mij zou 't ook ideaal zijn, voor motor-rijden én schieten :)
ik heb "silent comfort" doppen:
http://www.strating-groep.nl/gehoor_bescherming.htm
Aan laten meten bij een audiciën.

Enneh. liggen de oorkleppen bij jou "op" de baan?

offtopic:
waar schiet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Anoniem: 122648 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:54:
is het niet tijd voor een nieuw deel? we zijn al lang over de 1000 posts

mag ik dat ook zomaar doen? of moet originele TS dat doen?
hehehe als jij het doet terwijl je niet de orginele TS bent krijg je straf ;)
Maar erm, kijk eens naar de history van de orginele TS, ik geef je weinig kans dat die dit nog leest.........In topics openen issie wel goed hoor ;) :)

Maar erm, de volgende verdiend op zijn minst een startpost met daarin iedereen op motor, en aangezien ik me aan dat soort dingen niet wil wagen blijf ik lekker hier doorposten ;)

Kom net terug uit het casino, en helaas ik heb niet mijn grote beurt die eraan zit te komen bij elkaar verdiend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Saus schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 02:41:
[...]

hehehe als jij het doet terwijl je niet de orginele TS bent krijg je straf ;)
Maar erm, kijk eens naar de history van de orginele TS, ik geef je weinig kans dat die dit nog leest.........In topics openen issie wel goed hoor ;) :)

Maar erm, de volgende verdiend op zijn minst een startpost met daarin iedereen op motor, en aangezien ik me aan dat soort dingen niet wil wagen blijf ik lekker hier doorposten ;)

Kom net terug uit het casino, en helaas ik heb niet mijn grote beurt die eraan zit te komen bij elkaar verdiend :(
en de startpost moet ook een listing hebben van online motor/kleding shops, links naar goeie fora's, links naar howto's voor importeren en een paar buitenlandse sites als je dat dan ook echt wil gaan doen :) succes !

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mindcre8r schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:49:
[...]

en de startpost moet ook een listing hebben van online motor/kleding shops, links naar goeie fora's, links naar howto's voor importeren en een paar buitenlandse sites als je dat dan ook echt wil gaan doen :) succes !
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen. Alleen maar zeggen wat erin zou moeten staan zonder zelf inhoudelijk bij te dragen is wel erg makkelijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
teacher schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:21:
[...]

ik heb "silent comfort" doppen:
http://www.strating-groep.nl/gehoor_bescherming.htm
Aan laten meten bij een audiciën.
/me Klikt *
teacher schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:21:
Enneh. liggen de oorkleppen bij jou "op" de baan?
Ja, 99% heeft zn eigen oorkleppen, maar op de baan hangen die van de vereniging.. Beetje suf, misschien dat ze 't daar beter in de gaten kunnen houden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Anoniem: 28145 schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 11:56:
[...]

Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen. Alleen maar zeggen wat erin zou moeten staan zonder zelf inhoudelijk bij te dragen is wel erg makkelijk he?
Hé Dimmen heh ouwe ;) ik zou de TS niet maken.... maargoed een voorbeeld danmaar?

Voor kleding kijk op de volgende (online shops)
(sites met nette interface en waar de prijzen ok zijn naar mijn mening)

www.MotoWebshop.com (zeer goede prijzen)
www.Motozoom.nl (incl winkel in Utrecht/Maarsen)
www.kalsbeekmotoren.com (heeft ook Motoren)
www.motorgoedkoop.nl

Voor een goed overzicht van meer kleding winkels en motor zaken check hier

HET motor forum waar ook tweakers bivakeren: www.motor-forum.nl

MotorMagazines (die ik weet dan)

http://www.motorfreaks.nl
http://www.motormaniacs.nl

Wat als je een mooie fiets goedkoper wilt rijden? juist importeren!

How to vind je hier

Goede sites om een motor te vinden in het buitenland:

Duitsland:

Mobile
Autoscout24
Webmobil

Belgie:

Autoscout24 (ook nederlands mogelijk das t voordeel)
2eHands
Marktplaza

zoeits?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:33

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DinX schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 14:22:
[...]

Dan gaat er globaal 20dB vanaf en hoor je alles minder. Maatdoppen filteren alleen de frequenties van de windruis. Dus je hoort iemand nog perfect praten terwijl je de wind veel minder hoort.
Rn ze zitten veel beter dan paraplutjes en al die andere dingen.
hmm praten doe ik uberhaupt niet op de motor en zeker niet tijdens t rijden. Och ze zitten mij goed en ik heb geen fluitende oortjes meer die ik wel had met die gele kruidvat oordoppen (herriestoppers)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Denk dat ik voor de Comfoor Road Pro ga voor oordoppen, is denk ik wel een mooie aanbieding die ik hier in een foldertje heb staan:

Als je tegelijkertijd lid wordt van de Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging krijg je:
  • € 18,50 korting op een set Comfoor Road Pro;
  • Gratis reinigingsset t.w.v. € 14,50;
  • € 31,50 korting op lidmaatschap KNMV (normaal € 46,50);
  • Totale korting: € 64,50.
Niet gek toch?

Heb alleen geen idee of die Comfoor-dingen wel goed zijn... Volgens hun site doen ze veel bij de TT ofzo, maarja.. Iemand hier ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

www.hein-gericke.de niet vergeten. Zitten in Duitsland, Nederland, België en Engeland.
Ik koop bijna al m'n kledij daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Goed ik heb ff een paar minuutjes gestoken in het jatten van een startpost en deze aan te passen (jezus dat gaat niet eens zo makkelijk, met die klote tabellen etc etc).

Ik doe hieronder een poging, ik moet ff naar de supermarkt. Maar vanavond zal ik enkele links erin updaten. Maar als iedereen nou ff zorgt voor een pic met je motor is dat wel zo leuk.

Dingen die er missen, of leuk zijn om te vermelden, laat maar horen. Als er dan een mod komt om deze te sluiten hebben we iig een enigzins mooie startpost klaar staan :P

|
\/

[ Voor 20% gewijzigd door Saus op 15-08-2005 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
[Motor] Beginnersvragen deel 2
Afbeeldingslocatie: http://www.semiflat.com/albums/Bike/wheelie.sized.jpg
"Beginnersvragen?!"
In dit topic is geen enkele motorgerelateerde vraag te gek, zelfs al zou je willen hoe je je zojuist aangeschafte fiets zou moeten starten geven de technisch aangelegde mensen (ik niet! ;)) daar antwoord op!

Van slowchat tot aankoop hulp, voor onze ongezoute motor-mening kunt u hier terecht!
Wie rijden er mee?
  • [list]
  • Max Kool
  • [/list] [center][img]http://pics.composthoop.nl/otr170520050215yr.jpg[/img][/center]
  • Saus
Afbeeldingslocatie: http://pics.composthoop.nl/motorpakkleiner.jpg
  • Steffie
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/images/20050703_01.jpg

Motor-lozen, lessers, of geinteresseerden!

[list]
• Osiris
• Naam!
• Naam!

Reeds gegeven tips!

[list]
• Een waardevolle tip!
• Een waardevolle tip!
• Een waardevolle tip!

Handige links!

[list]
• Handige link 1
• Handige link 2
• Handige link 3
• Handige link 4

Vorige delen
DeelGestart opTopicstarter
123 mei 2005Reveller
Veel plezier in dit nieuwe deel!
Schaamteloos geript van de jongens van het Alfa topic in de huiskamer!

[ Voor 29% gewijzigd door Saus op 15-08-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:19

Steffie

Opaque

Foto van mij op mijn brommer:
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/steffie/images/20050703_01.jpg

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Mooie rs250. Die 2takt blijft een prachtig geluid geven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
* Osiris wil graag bij de motor-lozen komen te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Max @ play:

Afbeeldingslocatie: http://img330.imageshack.us/img330/774/otr170520050946qg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img330.imageshack.us/img330/4512/otr170520050215yr.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 28145 op 15-08-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Niet online
Nice, staat erbij!
Osiris schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 20:18:
* Osiris wil graag bij de motor-lozen komen te staan :P
Done!
Gaaf, heb ik ook nog wel aan zitten denken wat aan te schaffen, maar woon werk gaat er zo lastig op ;)

Je pic moet trouwens net iets minder breed want de lay-out van de tabel trekt dit niet!

Gaat prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was op een offroadcursus bij Henk Seppenwoolde. Een grote aanrader. Was echt een geweldige dag. Zoveel geleerd, maar vooral zoveel lol gehad!! Je weet niet wat je overkomt als je aan het begin van de dag een beetje aan het klungelen bent, terwijl je een paar uur later staand op de motor al driftend over bospaden heen knalt.

Ik ga graag nog een keer terug met mijn eigen motor voor een allroadcursus.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 28145 op 15-08-2005 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die foto's moeten voor een TS wat kleiner, misschien thumbnails, maar niet zo groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor die van mij moet je deze nemen, die is net wat smaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Hier een (beste wel al heel oud) plaatje van teach:
Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/6812/teachermotor5ot.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door teacher op 16-08-2005 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Hier 1 van mij :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55844/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Heey vraagje, ik ben sinds afgelopen week ook begonnen met mijn motor-rijles. Nu was ik net een beetje aan het leren voor mijn theorie met zo'n CD'tje, en op zich lijkt me dat wel goed te doen, auto ook zonder fouten gehaald toentertijd..

Maar eh, hoeveel vragen komen er nou op dat examen? En zijn dat alleen maar JA/NEE vragen, of ook A/B/C of open vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 15:55

the-spawn

.: Dark Storm :.

Rodyman schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 13:48:
Heey vraagje, ik ben sinds afgelopen week ook begonnen met mijn motor-rijles. Nu was ik net een beetje aan het leren voor mijn theorie met zo'n CD'tje, en op zich lijkt me dat wel goed te doen, auto ook zonder fouten gehaald toentertijd..

Maar eh, hoeveel vragen komen er nou op dat examen? En zijn dat alleen maar JA/NEE vragen, of ook A/B/C of open vragen?
Je krijgt 50 vragen, welke van alle 3 de categorieen kunnen zijn.
Dus je krijgt het oude Ja/Nee maar ook de A,B of C en de open vragen, welke meestal over snelheid of afstand gaan.

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Is het de bedoeling dat ieder zijn fiets gaat liggen posen in de topic start?
* Chevy454 is wel een poser maar met mate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Chevy454 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:05:
Is het de bedoeling dat ieder zijn fiets gaat liggen posen in de topic start?
* Chevy454 is wel een poser maar met mate :+
Ik ben nog geen R1 tegengekomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
DinX schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:10:
Ik ben nog geen R1 tegengekomen >:)
Zei de d00v rijder :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
heb nog wel een foto.. in het klein :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~e.vanderwielen/own/capo2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 10-05 22:21
:( :/ Wat is er mis met een d00v? :( ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~kampnl/DCP_0870_thumb.jpg
Groot

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik denk dat wanneer ik mijn mening ga spuien jij en ik geen vriendjes meer gaan zijn :'( :> :P
offtopic:
DinX heeft zijn titel van master of destruction waargemaakt door zijn FJR aan gort te rijden en nu moet hij op blaren zitten een d00v van 89 rijden (leenmotor van de garage) :P Geintje Bjorn :> FJR heeft een probleem met de versnellingsbak en wordt onder garantie vervangen
een d00v ja :P

[ Voor 78% gewijzigd door Chevy454 op 16-08-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een d00v...Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/nopompom.gif :/ :|

Daar gaat mijn hart niet sneller van kloppen...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 28145 op 16-08-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Anoniem: 28145 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:46:
Daar gaat mijn hart niet sneller van kloppen...
Mocht een d00v een mop zijn geweest dan zou je daar zelfs een goedlachse clown depressief mee krijgen >:) :+

* Chevy454 is bezig op teentjes te trappen :X :P
offtopic:
Hoe kwaad (op een schaal tot 10) zou ik hiermee Paul Nieuwkamp en DinX kwaad mee hebben gekregen? Ik denk zelf respectievelijk 11 en 10.5 :+ * Chevy454 is maar aan het plagen hé jonges :>

[ Voor 38% gewijzigd door Chevy454 op 16-08-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet ineens aan een Pacific Coast denken, ook zo'n scooter.

(geintje mannen!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 10-05 22:21
Chevy454 schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:26:
[...]

Mocht een d00v een mop zijn geweest dan zou je daar zelfs een goedlachse clown depressief mee krijgen >:) :+

* Chevy454 is bezig op teentjes te trappen :X :P
offtopic:
Hoe kwaad (op een schaal tot 10) zou ik hiermee Paul Nieuwkamp en DinX kwaad mee hebben gekregen? Ik denk zelf respectievelijk 11 en 10.5 :+ * Chevy454 is maar aan het plagen hé jonges :>
Je ben minstens één nul vergeten :( :+
  • Geen lelijke opplak-koffers
  • Wel flink bagageruimte
  • Weinig onderhoud (cardan + Honda :P )
  • 1 op 18 (5.5 op 100 voor de Belgen)
  • Weinig verzekering (laag vermogen, startonderbreker)
  • Lekker ontspannen aankomen ipv met pijn in de polsen/rug (of portemonnee *flits*)
Maar ja, 41kw, dat zijn er natuurlijk weer minstens 100 te weinig dus dan moeten ze hem niet :/

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Ik kan bij de lessers... >:)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:00

SmartDoDo

Woeptiedoe

Innmiddels is het best wel tijd voor een nieuw deel :)

Motor - Beginnersvragen... en meer!

[ Voor 37% gewijzigd door SmartDoDo op 17-08-2005 20:15 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.