Met een vertical speed van -27,68 on touchdown werkelijk een zachte kus!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ok, maar dat verklaart nog niet de fouten in NL2002 lijkt mij. Op 18R wordt NOOIT gestart, en Landen op 36L onder de noemer 18R klopt ook gewoon niet.Sleepie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:51:
Als antwoord op je meeste vragen kan ik maar één ding zeggen. Forget about the FS ATC. Het is en blijft gewoon brak. VFR in een Boeing 747-400 ... hmmz, dan is die route een paar posts hierboven (Over the sea) toch nog niet zo raar
Staat idd een hoop info in over het berekenen van de benodigde brandstof. Heb nog niet iets gevonden over hoe het over de tanks verdeeld moet worden.Over de fuel verdeling enzo, je kunt de manual van de PMDG747-400 downloaden (ook zonder dat je die kist koopt). Daar staat genoeg informatie in.
ziet er strak uitDutchCommando schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 01:47:
Met een vertical speed van -27,68 on touchdown werkelijk een zachte kus!
[afbeelding]
Fuel verdeling is gewoon bij iedere kist anders, alhoewel je wel een zekere regel aan kan houden:little_soundman schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:14:
[...]
Ok, maar dat verklaart nog niet de fouten in NL2002 lijkt mij. Op 18R wordt NOOIT gestart, en Landen op 36L onder de noemer 18R klopt ook gewoon niet.
[...]
Staat idd een hoop info in over het berekenen van de benodigde brandstof. Heb nog niet iets gevonden over hoe het over de tanks verdeeld moet worden.
Even een rondje Seattle (FlyTampa)CreativeMind schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:47:
[...]
ziet er strak uit, waar ben je geland?
[ Voor 13% gewijzigd door DutchCommando op 26-08-2005 11:43 ]
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Je bent zo'n 22 uur te laat. Keep on trying! You will get there
Bietje jammer van die rook danMet een vertical speed van -27,68 on touchdown werkelijk een zachte kus!
[ Voor 30% gewijzigd door Wilde op 26-08-2005 15:18 ]
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
ja maar het was hier nog niet gepostDutchCommando schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:57:
[...]
Je bent zo'n 22 uur te laat. Keep on trying! You will get there.
Tja, de landings snelheid was niet 0 knopen. Dus rook blijft er!Wilde schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:16:
[...]
Bietje jammer van die rook danTis trouwens wel humor om die ai planes neer te zien denderen zo af en toe
Toppie hoor
[ Voor 24% gewijzigd door DutchCommando op 26-08-2005 16:01 ]
Verwijderd
Het is en blijft volgens mij niet het meest interessante stuk van de vlucht. Contact houden met operations, contact met ATC, voorbereiden van de landing, weather reports checken, fuel consumption bijhouden/checken. On NAT tracks is positioin awareness erg belangrijk ivm de alternates en ETOPS ratings bijvoorbeeld, verder heb je nog gebieden waar met visual separation wordt gewerkt (Afghanistan onder andere geloof ik).Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:41:
Ik ben ook weer begonnen, eerst maar eens wat lesjes doen en heb ook een boek gekocht: Leren Vliegen Met Flight Simulator 2004.
Maar ik had een vraagje, wat doet een echte piloot nou eigenlijk allemaal op kruishoogte? Hij houd contact met de grond en scant zijn instrumenten lijkt mij maar er moet toch meer zijn, iemand die mij wat daarover kan vertellen?
met een lekker salaris. wat verdiende een captain op een 744 ook alweer ongeveer? weet iemand dat?
Je moet je niet blind staren op het salaris. Want hoeveel % van de piloten vliegt er nou een 744?jos_zwa schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:51:
[...]
met een lekker salaris. wat verdiende een captain op een 744 ook alweer ongeveer? weet iemand dat?
Hoeveel Nederlandse piloten zijn driftig op zoek naar een baan die er niet isjos_zwa schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:51:
Ja inderdaad. Maarja, dat zijn dan allemaal van die ongelofelijke sukkels die met Stella, NLS of whatever voor ranzig bedrijf in de weer gaan. Dan heb je 90% gegarandeerd geen baanSleepie schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:35:
[...]
Hoeveel Nederlandse piloten zijn driftig op zoek naar een baan die er niet is
Ja precies, jij weet iets wat hunnie nie weten ....DutchCommando schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:36:
[...]
Ja inderdaad. Maarja, dat zijn dan allemaal van die ongelofelijke sukkels die met Stella, NLS of whatever voor ranzig bedrijf in de weer gaan. Dan heb je 90% gegarandeerd geen baan.
[ Voor 4% gewijzigd door Ensinker op 26-08-2005 21:02 ]
Verwijderd
Waarbij de roeping bestaat uit de "status" van het beroep (die niet bestaat) en het zogenaamde grote geldGilly schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:58:
[...]
Moge bekend zijn dat vele met droog brood thuis zitten, maar goed een "roeping" vergt weleens offers.
Iemand kan een roeping hebben en dat heeft heel geen zak te maken met status, want dat kan werkelijk van alles zijn.DutchCommando schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:47:
[...]
Waarbij de roeping bestaat uit de "status" van het beroep (die niet bestaat) en het zogenaamde grote geld.
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4
Zoals...?Gilly schreef op vrijdag 26 augustus 2005 @ 21:48:
[...]
Iemand kan een roeping hebben en dat heeft heel geen zak te maken met status, want dat kan werkelijk van alles zijn.
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Ahhh u leeft ook weer.Tsuru schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 10:55:
[...]
Zoals...?
Er zullen best mensen zijn die vlieger worden omdat hun pa dat ook is, maar dat zijn meestal niet de mensen die lang zonder werk zitten. DC heeft hier gewoon gelijk.
Je vertelt niet waarom het "je roeping" kan zijn. Ikzelf weet af van het niet altijd zo zonnige plaatje van het beroep. However, het teamwork, de techniek enzovoort boeit mij zo dat ik er toch voor ga. Toch weet ik niet of ik het een roeping kan noemen. Dus, wat is een roeping in dit geval?
roe·ping (de ~ (v.), ~en)DutchCommando schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:02:
[...]
Je vertelt niet waarom het "je roeping" kan zijn. Ikzelf weet af van het niet altijd zo zonnige plaatje van het beroep. However, het teamwork, de techniek enzovoort boeit mij zo dat ik er toch voor ga. Toch weet ik niet of ik het een roeping kan noemen. Dus, wat is een roeping in dit geval?
Wat DC bedoelt is denk ik een reden waarom het je roeping is. Dat het je roeping is dat geloof ik zo wel, maar er is altijd een bepaalde reden voor. Interesse voor de techniek, het vliegen zelf, het feit dat je familie of vrienden hebt die het ook zijn of gewoon het aanzien van het beroep.Gilly schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 11:54:
[...]
Ahhh u leeft ook weer.
Als je perse piloot wilt worden, terwijl je weet dat er matig werk in is, dan neem je dat op de koop toe, omdat het je roeping zou kunnen zijn.
Wat kan ik daar nou ongelijk in hebben ?
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
Heb je iets veranderd in de tussentijd, andere driver erop gezet bijv. waardoor hij nu niet meer wil.armageddon_2k1 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:11:
Ik heb nu dus een heel mooi systeempje, namelijk
Athlon64 3500+
2GB DDR Kingston
ATI X800XT
en het draait als een tiet...maar opeens kan ik het spel niet meer spelen en krijg ik elke keer als ie klaar is met het laden (van een vlucht), dus wanneer je de cockpit hoort te zien, een blue-screen zonder enige tekst erin. Al andere drivers geprobeerd (laatste Omega's), maar het maakt gewoon niks uit. Iemand tips?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2005 20:21 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door jos_zwa op 29-08-2005 22:14 ]
Zonde johVerwijderd schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:12:
Effe m'n frustratie kwijt.
Keb net Traffic2005 download versie gekocht en nu aan het downloaden met 6 KBps![]()
Duurt 12 uur ........ lekkere server daar .....
4L is default voor landing @LFMN en die 4R is heeft een offset om de banen parralel te kunnen gebruiken, iets wat uit de tijd is.jos_zwa schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:14:
net even een vluchtje met de PMDG 744 van eham naar niceheeeeeeeeeeerlijk gewoon! wat een super kist! weet iemand waarom ze op nice de LOC van runway 4R heel iets scheef gemaakt hebben? het laatste stukje moest ik maar met de hand (na de 24 DME arc)
[ Voor 25% gewijzigd door Ensinker op 29-08-2005 22:29 ]
En met een mooie Riviera Approach natuurlijk, laat zien dat je een echte piloot bentGilly schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:28:
[...]
Zonde johhttp://www.sidemedia.nl/aitp/
4L is default voor landing @LFMN en die 4R is heeft een offset om de banen parralel te kunnen gebruiken, iets wat uit de tijd is.
04L voortaan dus
Is dat niet Project Magenta, of zeg ik nu iets heel domsarmageddon_2k1 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:35:
Ik heb een extra scherm nu tot mijn beschikking en in Windows draait het allemaal okee en in Flightsim gaat het ook wel lekker, na het lezen van een guide van Tomshardware. Alleen ik kon me herinneren dat er één of ander tooltje was i.c.m. FSUIPC voor meerdere beeldschermen in FS2002-2004 zodat je niet elke keer alles opnieuw in moet stellen en je lekker alles kan customizen (gps ergens anders etc.)?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ja, das wel uberdomBolk schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:55:
[...]
Is dat niet Project Magenta, of zeg ik nu iets heel doms
Bedoel je misschien WideFS, waarmee je een aantal dingen in FS synchroon kan laten lopen op verschillende PC's.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:35:
Ik heb een extra scherm nu tot mijn beschikking en in Windows draait het allemaal okee en in Flightsim gaat het ook wel lekker, na het lezen van een guide van Tomshardware. Alleen ik kon me herinneren dat er één of ander tooltje was i.c.m. FSUIPC voor meerdere beeldschermen in FS2002-2004 zodat je niet elke keer alles opnieuw in moet stellen en je lekker alles kan customizen (gps ergens anders etc.)?
want? LNAV/VNAV+FMC kom je een heel eindSleepie schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:31:
[...]
En met een mooie Riviera Approach natuurlijk, laat zien dat je een echte piloot bent
Nou, dan prog jij die approach toch lekker volledig in de FMC. Is gelijk de lol er ook weer vanaf!Spotter schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:57:
[...]
want? LNAV/VNAV+FMC kom je een heel eind(nee zelf nog niet gevlogen)
To each his own.DutchCommando schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:06:
[...]
Nou, dan prog jij die approach toch lekker volledig in de FMC. Is gelijk de lol er ook weer vanaf!
Een visual approach vlieg je niet met een FMC. Klaar, basta, doneTsuru schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:08:
[...]
To each his own.
Wel raar... dan heb je eindelijk een kist met een (FS200x topic approved-) FMC, en dan mag je hem niet gebruiken omdat het weleens de lol van het vliegen zou kunnen bederven
Jawel, je zet alleen je autopilot uit (en de echte mannen natuurlijk ook hun FD)DutchCommando schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:17:
[...]
Een visual approach vlieg je niet met een FMC. Klaar, basta, done.
Is er misschien ergens een test tevinden waar dit bevestigt word......Dennis_k schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:42:
Het ligt meer aan je videokaart en je processor. FS2004 is voor een groot deel afhankelijk van je processor. Maar extra geheugen is nooit verkeerd
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
[ Voor 20% gewijzigd door jelle. op 30-08-2005 21:38 ]
Ja hoor,Erw schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:21:
[...]
Is er misschien ergens een test tevinden waar dit bevestigt word......
[ Voor 21% gewijzigd door SpleeffY op 31-08-2005 16:49 ]
Bekend probleem, zie de FAQ op de websiteSpleeffY schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 16:33:
Ik ben sindskort bezig met FS9 en heb gelijk de NL2000 add-on geïnstalleerd. Nu kom ik erachter dat alle AI kisten een voet of 15 te laag staan op EHAM (ik zie alleen de bovenkant nog van bijvoorbeeld een 737, een Cessna 172 zakt helemaal de grond in:D !).
Ligt het aan mijn "installatietechniek"of is dit een bekend probleem?
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Het ligt niet zozeer aan het aantal MB's je moet vooral kijken wat de kloksnelheden van de proccessor op de kaart zijn. En de overdracht snelheid. Dat maakt het verschil.mekkieboek schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 20:45:
Ik heb een mooie fanless nvidia 6800 videokaart op het oog ter vervanging van mijn antieke fx5600.
Weet iemand of voor fs een videokaart met 256MB zin heeft tov eentje met 128?
The sky is the limit
Verwijderd
Het lijkt mij hier te gaan om wat conflicten. Als je nu eens Cloud 9 en NL2000 unistalled.Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:11:
Ik zit met het volgende probleem:
Ik had NL2000 erop staan en wilde nu de scenery van cloud9 ams gaan gebruiken. Ik heb NL2000 eraf gehaald en cloud9 erop gezet maar toen klopte de hoogtes niet meer. Eerst stond ik op de grond en de AI hing in de lucht. Nu ben ik zover dat alles in de lucht hangt.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd om het goed te krijgen zoals NL2000 er weer op te zetten en in het console met de hoogte te werken maar ik krijg het niet voor mekaar.
Weet iemand hoe ik dit het beste voor mekaar kan krijgen om alles weer op AMS op de goede hoogte te krijgen. Ik vraag dit meer voordat ik weer alles eraf haal en weer opnieuw moet beginnen met installeren van mijn FS spullen.
The sky is the limit
Verwijderd
Dat had ik dus net geprobeerd maar helaas mocht niet baten.EasyJet schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:14:
[...]
Het lijkt mij hier te gaan om wat conflicten. Als je nu eens Cloud 9 en NL2000 unistalled.
Dan even FS starten....alles level?
Dan weer een van beide installeren en vliegen maarrrrrrrrrrrrrrrrr
The sky is the limit
Als je een zoekopdracht NL2000 had gedaan in cloud9 forum had je gezien dat je de volgende 3 bgl files had moeten verwijderen uit /eurwVerwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 15:30:
[...]
Dat had ik dus net geprobeerd maar helaas mocht niet baten.
Ik ga nu alles er maar ff afhalen en een verse install doen, is al een tijdje geleden en dan zal hij wellicht ook weer beter draaien omdat ik nu minder rommel wil installeren en uitproberen.
Maar toch bedankt voor het meedenken.
Ja. Dat snap ik. Ik ben echter niet geinterresseerd in de prijs (tot op zekere hoogte).EasyJet schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:04:
[...]
Het ligt niet zozeer aan het aantal MB's je moet vooral kijken wat de kloksnelheden van de proccessor op de kaart zijn. En de overdracht snelheid. Dat maakt het verschil.
Je hebt 128mb kaarten van €400 maar ook 256mb kaarten van €98.....snappie?
Verwijderd
Das een goeie Gilly. Was alleen op zoek in het forum van NL2000 gegaan omdat ik daar het probleem mee had. Maar ik dank u voor de tipGilly schreef op donderdag 01 september 2005 @ 16:36:
[...]
Als je een zoekopdracht NL2000 had gedaan in cloud9 forum had je gezien dat je de volgende 3 bgl files had moeten verwijderen uit /eurw
*AP948130.BGL
*AP949120.BGL
*AP949130.BGL
Ja 256 bij gelijke spec's is sneller dan 128, is het prijs verschil het geld waard, naar mijn mening niet. Er zijn diverse benchmarks te vinden die een zeer gering verschil laten zien in games.mekkieboek schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:18:
[...]
Ja. Dat snap ik. Ik ben echter niet geinterresseerd in de prijs (tot op zekere hoogte).
Laat ik de vraag preciezer stellen:
Weet iemand of voor flightsim een videokaart (bij vergelijkbare processor, -clockfreq, -aantal pipelines en what have you) met 256MB zin heeft tov eentje met 128MB?
Nu heb ik wel eens op een veld vol met scenery en TheFranko's texture memory vervuilingdat het lijkt alsof het allemaal niet past. Als ik bijvoorbeeld rondom kijk moet ie voortdurend nieuwe textures laden.
Nu je het zegt, ik kan me idd herinneren dat van ½GB naar 1GB veel uitmaakte wat dat herladen betreft. Maar als fs een cap heeft op zijn werkgeheugen gebruik, dan zal een simmetje erbij dus niks verbeteren. Either way, een nieuwe 128MB videokaart dus... En met de herfst en winter voor de boeg is die extra restwarmte niet verlorenGilly schreef op donderdag 01 september 2005 @ 20:34:
.... Dat laden komt omdat FS niet voldoende geheugen gebruikt. Hier komt FS nooit boven de 500/600mb terwijl er veel geladen wordt en er geheugen ruimte genoeg is. Dit zal ongetwijfeld aan de beperkingen van de engine van FS liggen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ok thanksVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 08:29:
Nee, als je Shift-P indrukt krijg je een pushback, daarna gewoon wat gas geven en naar de baan rijden. That's it basically.
Bij sommige payware kisten (PMDG 747/LVLD767) zit er een pushback request ingebakken in de kist zelf.
Je speelt in XPlane met de hete luchtballon neem ik aan ?Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:31:
Ik maak nu een intercontinatele vlucht van EHAM naar KJFK de hele reis is goed verlopen tot het moment dat ik in de buurt bij boston zit en ik hem met moeite onder controle kan krijgen zelfs niet met de automatische piloot .
wat doe ik verkeerd
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
de thread gaat natuurlijk over FS200x, maar het type vliegtuig en wat je aan het doen was toen het gebeurde zou wel handige informatie zijn. Wees bij het omschrijven van je probleem zo duidelijk mogelijkWilde schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:09:
[...]
Je speelt in XPlane met de hete luchtballon neem ik aan ?
Verwijderd
ik dacht alVerwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:25:
[...]
de thread gaat natuurlijk over FS200x, maar het type vliegtuig en wat je aan het doen was toen het gebeurde zou wel handige informatie zijn. Wees bij het omschrijven van je probleem zo duidelijk mogelijk
active camera?DutchCommando schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 16:18:
Gewoon, zomaar een plaatje:
[afbeelding]
Ik wil in FS gewoon altijd 22 fps locked halen. Zo ook in dit plaatje, dus zonder AI!EyeWitness schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 22:30:
Heerlijk shot man, graphics 100% !!
Mis alleen een 747 of 777 die klaar staat om de baan op te draaien...
STOP hier met het zijn van een niet ervaren piloot door: te stoppen met het gebruik van de FS ATC!little_soundman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 03:06:
Landing ging redelijk, touchdown net voorbij de drempel, maar wel iets naast de baan, net op de taxi-way. Een landing op de 01 zou een stuk eenvoudiger geweest zijn voor een niet al te ervaren piloot.
ach, het is een goede oefening crosswind landenDutchCommando schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 10:49:
[...]
STOP hier met het zijn van een niet ervaren piloot door: te stoppen met het gebruik van de FS ATC!
Das inderdaad overbodig ja. 1024 is meer dan genoeg, FS komt nooit boven de 600. Daar je OS nog bovenop en en je maakt optimaal gebruiik van je 1 gig.jeehaa schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:56:
2048 is geen overbodige luxe
Ja ik ontken ook nie dat het niet vol te krijgen is. Echter komt de beste jongen hier voor een advies en aan zijn verhaal valt redelijke wijs prima op te maken, dat hij niet simt met een zware app op de achtergrond.jeehaa schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:34:
als je multitasked zoals ik doe is het volgens mij best prima.
Ik ben laatst van 1024 naar 2048 gegaan, maar vanwege zware applicaties als Cubase SX etc. Het viel me wel op dat FS9 zeker wel opvallend vloeiender ging hoor. Het zal om een frame of 3 a 4 gaan, dus moet je jezelf afvragen of dat die €98 wel waard is.Gilly schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:04:
[...]
Das inderdaad overbodig ja. 1024 is meer dan genoeg, FS komt nooit boven de 600. Daar je OS nog bovenop en en je maakt optimaal gebruiik van je 1 gig.
2gig klinkt wel stoer maar is onnodig mede gezien het feit dat je in de toekomst gaat upgraden en er dan vast wel weer een andere geheugen standaard is.
gewoon de route handmatig in je FMC rammenRemco Tr schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:42:
Maar je kan niet laden in fs ???
zie alleen maar fsnav staan en sb3/fsinn of moet je handmatig in voeren ???
is het raar als ik je nu ff niet begrijp ???jos_zwa schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:17:
[...]
gewoon de route handmatig in je FMC rammen
Als je een vliegtuig zou hebben met FMC dan zou je het wel begrijpen. Heb je wel zoiets dan wordt het (wel eens
Reallife piloten hebben vaker te maken met companyroutes. Die toetsen gewoon AMSBCN01 in als route en wordt de opgeslagen route meteen geactiveerd in de FMC. Ze hoeven dus niet altijd heel de route airway na airway te proggenmekkieboek schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:26:
[...]
Evengoed nog steeds een schijntje van de preflight rompslomp van real life piloten. Bovendien mag ik er wel een biertje bij drinken...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq