Hoezo T.net abbo, tis toch gewoon code ?
Short approach low fuel @ Auckland | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 21-08-2005 09:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Short approach low fuel @ Auckland | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 21-08-2005 09:51 ]
Verwijderd
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Verwijderd
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
[ Voor 12% gewijzigd door mekkieboek op 21-08-2005 13:36 ]
Heb je NAT TRACK enable staan in route finder ?mekkieboek schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:33:
Ik wil met de 744 van EDDF naar KJFK. Als ik route finder gebruik dan komt ie met een route over ijsland en groenland terwijl je met een 744 veel zuidelijker en dus korter over de oceaan mag door zijn hoge ETOPS rating. Ook EuRoute levert niets op. Hoe kom ik aan een geschikt 747 flightplan?
edit: correctie, 744 heeft niks te maken met ETOPS maar mijn flighplan vraag blijft.
Dat deed de truukGilly schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 13:45:
Heb je NAT TRACK enable staan in route finder ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2005 15:53 ]
Arrival runway selecteren in Arrival Pagemekkieboek schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:29:
Op weg naar KJFK...
Iemand een idee wat NO TDZ betekent in de vertical speed indicator op het pfd?
[afbeelding]
[ Voor 96% gewijzigd door Tsuru op 21-08-2005 16:36 ]
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Ok. "TDZ" komt niet voor in de Operating Manual". Cheers.DutchCommando schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:32:
Arrival runway selecteren in Arrival Page.
Nee dat is inderdaad nogal vreemd, meestal zie je op diverse plekken in de manual 'Not modeled" maar nu ist een keer andersommekkieboek schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 17:20:
[...]
Ok. "TDZ" komt niet voor in de Operating Manual". Cheers.
no problemo aqui... en ik klik me een ongeluk links en rechts, logisch met pmdg's nieuwe bediening, overigens de airbrake handle is proportioneel instelbaar met links/rechts klikken. Fucking 'A'Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 16:36:
Meer mensen hier last van?
Als je 2x rechts klikt in de cockpit van de PMDG 747 (anywhere), gaat FS op z'n bek.
Verwijderd
Gaaf hè ! Ik heb nu 1,5 jaar een beamer hangen en simmen is nu as real as it gets, maar ook surfen, mailen en filmpjes kijken vanaf de luie bank naast de vrouw is aan te bevelen. Eén nadeel; aan het eind van een lange sessie heb je lasogenVerwijderd schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 21:27:
Ik heb vooor de eerste keer geflight simmed op me beamer met een beeldiogonaal van 3 m.
Dat was echt zo mooi om zo te spelen
Verwijderd
Aangezien je niet aan cockpit building doet zou ik dit niet doenVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 20:19:
Iemand al ervaring hoe je de PMDG 744 kunt combineren met Project Magenta? Ik heb beiden en kreeg de combinatie bij de 737NG goed werkbaar, maar niet bij de PMDG 744.....echt balen!![]()
1. Dat werkt gewoon niet. Vergeet het gewoon of zoek op avsim naar een pushbackgauge (pushback_gauge_rcbgh-31.zip)jelleeee schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:47:
Sinds een week heb ik ook FS2004, bevalt prima enzo, heb NL2000 geinstalleerd en dat is echt tof (op de framedrops bij EHAM na)Ben nog flink aan het oefenen met de Cessna lessen, het liefst stap ik meteen in een 747-400 om een ILS approach uit te voeren ofzo maar dat gaat nog niet, hoop dat het binnenkort wel kan
Wat betreft jets ben ik ondertussen wel bezig met de Fokker 70 (KLM Cityhopper
), erg leuk
Anyway, heb wel een paar vraagjes:
1. Als ik een pushback start (welk vliegtuig dan ook), zou je met 1 en 2 de staart naar rechts of links kunnen draaien. Welke 1 of 2 ik ook probeer, met Num Lock aan of uit, ik krijg die staart echt niet gedraaidDe key assignments zijn ook nergens te vinden dus kan het ook niet veranderen... hoe zit dit ?
2. Ik heb tot zover nog geen screenshot-optie in FS9 kunnen ontdekken, hoe maken jullie dan screenshots? Met een of andere programma ofzo ? Heb op avsim.com niets kunnen ontdekken.
3. Hoe neem ik tijdens het vliegen met verdergelegen vliegvelden ATC-dinges op (als ze dus nog niet in de lijst staan), zodat ik niet op het laatste moment pas een runway krijg toegewezen en ik een go around kan gaan uitvoeren? Kan dit niet via het flight plan ofzo ?
Verder eh... lukt het welAlvast bedankt
Ik denk dat de meesten dat niet gebruiken omdat de jpeg compressie vrij ranzig is. Ikzelf gooi gewoon Photoshop CS2 open en paste daar de zooi in, haal de windows items weg en klaar is keesSleepie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:09:
[...]
2. Daarvoor gebruik ik (en de meesten hier?) het programmaatje Screenshooter, moet op avsim te vinden zijn.
Maar daar ben ik toch veel te lui voorDutchCommando schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:02:
Ik denk dat de meesten dat niet gebruiken omdat de jpeg compressie vrij ranzig is. Ikzelf gooi gewoon Photoshop CS2 open en paste daar de zooi in, haal de windows items weg en klaar is kees.
Tja wat wil je, je bent 5 minuten geleden WEER een jaartje ouder geworden
Je kunt wel de tower freq opzoeken (mapview) en in je actieve com zetten maar die zal dan niet automatisch verbinden als je in range (30 nm ofzo) bent (ATIS overigens wel). Als je vliegt volgens een flightplan op de MS manier, wordt je tijdens de vlucht van controller freq naar controller freq geloodst en dus ook aan het eind naar de tower freq. Lees ff de fs2004 help over ATC hoe je dat activeert.jelleeee schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 22:47:
3. Hoe neem ik tijdens het vliegen met verdergelegen vliegvelden ATC-dinges op (als ze dus nog niet in de lijst staan), zodat ik niet op het laatste moment pas een runway krijg toegewezen en ik een go around kan gaan uitvoeren? Kan dit niet via het flight plan ofzo ?
General Aviation - Klein PPL gespuis.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:38:
ff tussendoor:
waar staat ga voor in ga-ai traffic ?
Verwijderd
Bullshit, het werkt perfect, je moet alleen even weten hoe. Je drukt Shift+P in, en zodra je deze loslaat druk je binnen een seconde (dus echt direct) op getal 1 of getal 2. Je blijft dan nog wel ff een stukkie achteruit taxieeen, maar een vliegtuiglengte later zul je je draai maken. Nooit problemen meeSleepie schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 23:09:
[...]
1. Dat werkt gewoon niet. Vergeet het gewoon of zoek op avsim naar een pushbackgauge (pushback_gauge_rcbgh-31.zip)
Verwijderd
vreemd, ik vlieg alleen maar met pmdg, en bij mij werkt het (op zowel de 737, 747 als de 1900).jeehaa schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:49:
bovenstaande reactie klopt niet helemaal:
bij een aantal payware toestellen zoals pmdg is dat niet mogelijk
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 12:13 ]
[ Voor 62% gewijzigd door jeehaa op 23-08-2005 12:52 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Fuelke op 23-08-2005 16:25 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ND schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:17:
Net zo illegaal als we met zn allen windows xp pro kopen en dan delenBovendien, wat is 25 euro nou
[ Voor 13% gewijzigd door Tallguy op 23-08-2005 13:22 ]
Verwijderd
Tsja VFR NL is alleen maar ondergrond. Dus geen vliegvelden. Heb net even me eerste vlucht gemaakt over Schiphol heen en ik moet zeggen; hij is de moeite waard!Tai-Pan schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:19:
[...]
jaja...dat is zo illegaal dat niemand van ons dat zou durven
Nou ja..dan maar de trail eerst bekijken voordat ik wat koop.
En dan nog vraag ik me af of ik niet meer heb aan de VFR Netherlands scenery voor hetzelfde geld.
Verwijderd
hierzoVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:37:
Wie weet waar ik het laatste ai pakket van frank o kan downloaden?
Ik mis geen enkele taxiway en mijn FPS heeft nauwelijks geleden...jeehaa schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:04:
beetje rondjes aan het vliegen met n fs cessna, maar ik mis de V en Z taxiways, en ik had altijd netjes 20 fps bij amsterdam en nu nog maar 10... aardige impact lijkt het dus te hebben
Vliegend, denk ikmekkieboek schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:41:
Ik vroeg me al af, hoe kom je zonder V of Z op de polderbaan?
Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!
Verwijderd
Verwijderd
Op dense zijn de gates hier prima zichtbaarVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:05:
Even een vraagje over de EHAM scenery : Als jullie je scenery complexety op dense zetten ipv. exremely dense, zijn gates dan nog zichtbaar?
Dat is nogal verschillend bij sommige add-ons.
Bij Scandinavian airports moet je hem volgens mij echt op extremely dense zetten om gates te zien, terwijl ik bij een andere addon hem ook op dense kan zetten zonder echt veel te missen.
Als je hem op dense zet ipv extremely dense zie je sommige dingen dan wel niet, maar dat maakt mij niet zoveel uit.
Verwijderd
Als jij de Fokker 70 gebruikt, die nu veel word gedownload op www.avsim.com, dan zit daar al standaard een mooie pushback tool in. Op het rechter scherm waar standaard de motor indicaties staan zie je rechts boven dan er meer pagina's zijn. Klik daar op en je kan bladeren. Op de 3e pagina staat de pushback tool. Tevens beschikt hij over een taxi tool waarmee je een vaste taxisnelheid kan instellen. Scheelt weer spelen met je gas om netjes taxisnelheid te houden.jelleeee schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:53:
Maar over dat pushback, werkt dit bij Fokker 70/100 wel dan ? Zal het vanavond wel eens proberen, maar ik moet tussen de 'tijd' dat ik Shift+P en 1 of 2 doe geen andere toetsen indrukken? Nah dat moet lukken
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:38:
Ik zou zeggen, lees de manuel eens goed door die erbij zit. B)]
[ Voor 13% gewijzigd door jelle. op 23-08-2005 19:14 ]
Ja das een goeie vraag ...Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:06:
Hoe krijg je bij de pmdg 747 de schermpjes aan? Bij mij blijven ze zwart.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 11:03 ]
Gilly schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:20:
[...]
Ja das een goeie vraag ...
http://www.precisionmanua...downloading.asp?iFile=461
Helaas moet ik werkenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 11:03:
Gaan er morgen nog mensen naar Schiphol om te spotten?? Om 16.00 uur zal daar den SLINTERNIEUWE A330-200 van KLM landen. De eerste in een reeks van 6 nieuwe A330-200's. Is denk ik een geweldig toestel.
Verwijderd
Flaps 5 set? Parking Brakes releasedSpotter schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:45:
2 vraagjes, beide aangaande de PMDG737NG
1) tijdens de t/o blijf ik de warning van teveel throttle (heb ik ook bij taxi) horen. Echter FMC is preflt complete, autobrake RTO, spoilers arm, TOGA enabled, alles lichten op overhead panel uit. Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
2) Ik had ooit een vorige versie erin zitten. Is vrij makkelijk op te zetten hoor, ik zal er anders vanavond nog wel even naar kijken.Spotter schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:45:
1) tijdens de t/o blijf ik de warning van teveel throttle (heb ik ook bij taxi) horen. Echter FMC is preflt complete, autobrake RTO, spoilers arm, TOGA enabled, alles lichten op overhead panel uit. Wie kan mij vertellen wat ik fout doe?
2) heeft hier iemand toevallig al de Pushback gauge van Rob Barendrecht (4.0) in de PMDG gevrot en zou hij/zij (je kan altijd hopen) de panel.cfg met mij willen delen?
Spoilers NIET armen. Spoilers moeten down zijn.Spotter schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:45:
2) heeft hier iemand toevallig al de Pushback gauge van Rob Barendrecht (4.0) in de PMDG gevrot en zou hij/zij (je kan altijd hopen) de panel.cfg met mij willen delen?
dikke kans dat daar dan de fout zit. vanmiddag even proberen met een vluchtje KPVD-KMDWrellehenk schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 15:37:
[...]
Spoilers NIET armen. Spoilers moeten down zijn.
@ Mvriend: Take off met parking brake set is niet mogelijk. Met Parking brake on is er geen beweging in te krijgen (normaal gesproken). Aural warning zal idd wel klinken, maar er gebeurt vrij weinig. Zoals je leest, taxied hij wel en doet hij ook een take off
Onzin. Alleen in Airbus arm je spoilers voor take off, bij Boeings niet.ND schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:59:
In real moet je spoilers wel armen maar FS heeft daar moeilijkheden mee. Dat namelijk dat met PSS Airbus reeks en ook PMDG737NG dat als je ze armt en op de grond staat je spoilers uitklappen. Das niet de bedoeling natuurlijk. Dus lekker niet armen en gaan met die boeing-banaan!
I second that, heb dit meegemaakt in beide simulators tijdens trainingAlleen in Airbus arm je spoilers voor take off, bij Boeings niet.
cabin crew, yellow door selectors, automatic
Ik had nog een backup van mijn .cfg fileSpotter schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 14:45:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| [Window Titles] ... ... Window17=Groundhandling [Window01] // PMDG_MAIN_PANEL ... ... gauge26=rcb_groundhandling!Icon_Pushback,15,617,24,24 [Window17] size_mm=196,100 // The relative window size in pixels. ident=10005 // The ident used by Icon_Pushback. visible=0 // 0: hidden when aircraft is loaded. window_size= 0.15,0.1 // Window screen size: 30 % Hor., 20 % Vert. position=8 // 0: opens in top-left of screen. background_color=16,16,16 gauge00=rcb_groundhandling!XMLSoundSwitch, 0, 0, 50, 36 gauge01=rcb_groundhandling!AutoTaxiAfterLanding, 50, 0, 48, 36 gauge02=rcb_groundhandling!AutoTaxiAfterParkingbrake, 98, 0, 48, 36 gauge03=rcb_groundhandling!ParkingBrakeSwitch, 146, 0, 50, 36 gauge04=rcb_groundhandling!PushbackDisplay, 0, 36, 86, 64 gauge05=rcb_groundhandling!TaxispeedFS2004, 86, 36, 60, 64 //NOTE-1 //gauge05=rcb_groundhandling!TaxispeedFS2002, 86, 36, 60, 64 //NOTE-1 //gauge05=rcb_groundhandling!TaxispeedNoBrakes, 86, 36, 60, 64 //NOTE-1 gauge06=rcb_groundhandling!BrakePressure, 146, 36, 50, 64 gauge07=rcb_groundhandling!PushbackStates, 0,0 gauge08=rcb_groundhandling!XMLSoundServer,0,0 gauge09=rcb_groundhandling!BrakeSound, 0,0 gauge10=rcb_sound!sound,0,0,,,9998 9999 95 |
Tnxrellehenk schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 17:27:
[...]
Onzin. Alleen in Airbus arm je spoilers voor take off, bij Boeings niet.
Als ik mn bericht nog lees, dat onzin kwam wel hard over maar zo bedoelde ik het niet
Hey we gaan niet tuttefrutten hier heh. Als ik em als "kwam hard over" had begrepen dat had ik wel minder lief gereageerd.rellehenk schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:31:
[...]
Als ik mn bericht nog lees, dat onzin kwam wel hard over maar zo bedoelde ik het niet![]()
[ Voor 55% gewijzigd door jeehaa op 24-08-2005 23:28 ]
Verwijderd
En je hebt niet eens zijn naam en ID even onleesbaar gemaaktSleepie schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:56:
Zojuist gezien op Vatsim. Ik wilde deze toch even met jullie sharen
[afbeelding]
Ik post het ook niet om die jongen af te kraken (hoewel een beetje meer inlezen in de materie gewenst zou zijn natuurlijk).Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 23:53:
[...]
En je hebt niet eens zijn naam en ID even onleesbaar gemaakt
Tja.......Zojuist gezien op Vatsim. Ik wilde deze toch even met jullie sharen
even voor de vorm, flightlevels gebruik je bij boven je transitionik zat nog op FL011
Als antwoord op je meeste vragen kan ik maar één ding zeggen. Forget about the FS ATC. Het is en blijft gewoon brak. VFR in een Boeing 747-400 ... hmmz, dan is die route een paar posts hierboven (Over the sea) toch nog niet zo raarlittle_soundman schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 03:28:
Ik, als redelijk onervaren piloot, bundel even wat vragen:
Ik vloog vanmiddag IFR in een POSKY 747-400 (KLM) van EGLL (Londen) naar EDDL (Dusseldorf), van EDDL naar EHAM, en van EHAM weer terug naar EGLL (Inmiddels donker geworden).
Ik gebruik FS2002 samen met NL-2000 en de afcad files voor nl2000.
Bij het naderen van EDDL had ik problemen met de hoogte, ik zat nog op FL011 (Vanaf 029) toen ik al de landing clearance binnen kreeg. Hoe snel moet (mag/kan) je dalen in zo'n 747-400? Met een 800ft/min haal je het duidelijk niet als je gaat dalen vanaf het moment dat ATC daar opdracht voor geeft. Na een extra rondje kwam de machine vervolgens redelijk netjes op de baan terrecht.
Toen ik in de buurt kwam van EHAM, kreeg ik een VFR approach voor 18R (Polderbaan). De ILS voor 18R staat ook niet in het systeem, vandaar waarschijnlijk de VFR procedure. (De ILS van 18R in nav1 draaien werkt verder wel, maar op de kaart staat geen glide-path tekening voor die baan) Ik werd door de ATC echter richting het zuiden gestuurd, en toen ik voor de 36L hing kreeg 'cleared to land'. Daar gaat dus duidelijk iets mis. Even rondje gevlogen over IJmuiden, en toen met een stuiter net voor het begin van de baan toch geland op 18R.
Nog vreemder werd het toen ik vertrok van EHAM weer terug naar EGLL. Ik werd opgedragen te starten vanaf 18R. Dat is best knap, volgens mij (en volgens de A2 kaart hier aan de muur) wordt dat erg lastig. De ATC leek er geen moeite mee te hebben dat ik dan maar van 36L vertrokken ben.
Er is iets bekend over de verwisseling van 18R/36L in de NL2000 of afcad files?
Tot slot een vraagje over de brandstof berekening. In je NAVLOG na het maken van je flightplan staat bovenaan je capaciteit in Gallons, onderaan je verwachte gebruik in Liters, in de je fueltanks moet het vullen met procenten of met gallons, en op de EICAS staat het weer in LBS. Wat een zooitje!Daar hebben we toch het SI voor ingevoerd?
Is er touwens ergens iets te vinden over hoe je brandstof over je tanks moet verdelen? (Mijn eerste vluchtjes vloog ik van EHAM naar EHRD met 100% brandstof, maar dat maakt het landen voor een beginner wel ontzettend lastig hoor
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 10:45 ]
[ Voor 22% gewijzigd door jos_zwa op 25-08-2005 11:57 ]
Verwijderd
Sorry hoor, maar ga aub es ff fietsen met die oude info van je...jos_zwa schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 11:52:
de eerste Airbus a330 van de KLM!!!!
http://www.airliners.net/open.file/888685/L/
http://www.airliners.net/open.file/899606/L/
Ehmmm ... pardon ? Jij gaat tijdens je rijles langs EHAM rijden en ons voorzien van de eerste "KLM A332 @ EHAM" fotos ?DutchCommando schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 13:38:
Sorry hoor, maar ga aub es ff fietsen met die oude info van je...
Ehm, ik zal het em vragen. Misschien kunnen we toch wel twee uur rijlessen. Neem ik gelijk mijn cam meeSleepie schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:41:
[...]
Ehmmm ... pardon ? Jij gaat tijdens je rijles langs EHAM rijden en ons voorzien van de eerste "KLM A332 @ EHAM" fotos ?![]()
[ Voor 24% gewijzigd door DutchCommando op 25-08-2005 14:51 ]
Verwijderd
Hmm... dan ga ik straks even uit het raam kijken.DutchCommando schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:48:
[...]
Ehm, ik zal het em vragen. Misschien kunnen we toch wel twee uur rijlessen. Neem ik gelijk mijn cam mee.
Overigens bestaat er met dit weer (zeer waarschijnlijk) geen twijfel over waar hij gaat landen:
EHAM 251155Z 27017KT 230V290 9999 SCT032 19/12 Q1002 NOSIG
Ik zal dan ook niet bij de 18R staan.
Wat ik begrepen heb rond 1600LT inderdaad. Ik zou zeggen, hou de ATCBox streams in de gaten, dan hoor je het vanzelf wel (als dat kan/mag op je werk).Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:58:
Hmm... dan ga ik straks even uit het raam kijken.
De approach van 27 ligt namelijk langs de zuidas waar ik werk.
(te verweg om een foto te maken, maar wellicht is ie ook nog zichtbaar op zuidas.webcam.nl)
16:00 toch?
Verwijderd
TCAS is the magical word.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 15:16:
Even een vraagje:
Hoe kan je tijdens een multiplay game andere vliegtuigen op je gps screen zien of op een andere manier elkaar zien zodat je weet waar de andere vliegt?
Is er een plugin voor ofzo?
Kist maakt nu nog even een fly by op de 04/22 en daarna een full stopWat ik begrepen heb rond 1600LT inderdaad. Ik zou zeggen, hou de ATCBox streams in de gaten, dan hoor je het vanzelf wel (als dat kan/mag op je werk).
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2005 15:50 ]
Ja hoor, check atcboxIemand al pics van die Airbus?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq