[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 74 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:46
Daar 1024 van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

kan iemand mij de regels doen van het fuel gedeelte in de aircraft.cfg voor de PMDG 744 waarmee je gewoon 3 tanks krijgt? dus left - center - right..
ik kan die regels wel uit een andere posky ofzo halen, maar ik weet niet of dat wel de goede hoeveelheden zijn...

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12
jos_zwa schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:58:
kan iemand mij de regels doen van het fuel gedeelte in de aircraft.cfg voor de PMDG 744 waarmee je gewoon 3 tanks krijgt? dus left - center - right..
ik kan die regels wel uit een andere posky ofzo halen, maar ik weet niet of dat wel de goede hoeveelheden zijn...
:X

Waarom wil je dat?? Heel je fuel logica gaat naar de mallenmoeren. Ben benieuwd of hij dan uberhaupt nog normaal vliegt

[ Voor 14% gewijzigd door Floppie op 13-08-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Ja, waarom wil je dat? Kan me voorstellen dat het handiger is bij payload en fuel load van FS zelf, echter is je fuel qty het beste te bepalen bij opties van de kist zelf. Dan vult hij dusdanig de tanks dat je CG in range blijft en hoef je alleen maar je qty in te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan de Flight1 Pilatus pc12. Nu zit daar een Bendix in en heb me nooit echt verdiept daarin hoe die dingen werken. Gebruik altijd Fsnavigator maar lijkt me leuk om de bendix ook eens op de goede manier te gaan gebruiken.

Wat ik zoek is een link of manuel hiervoor. Ben al wezen zoeken maar kom steeds op het verkeerde uit. Wie kan mij hier mee helpen om dit apparaat eens goed te leren kennen en te gebruiken. Weet uit ervaring dat ik hier de beste info kan krijgen over dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

Gilly schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 13:24:
Ja, waarom wil je dat? Kan me voorstellen dat het handiger is bij payload en fuel load van FS zelf, echter is je fuel qty het beste te bepalen bij opties van de kist zelf. Dan vult hij dusdanig de tanks dat je CG in range blijft en hoef je alleen maar je qty in te geven.
ik kwam er idd al achter dat je bij de opties in het menu de fuel hoeveelheid kan instellen. dan verdeelt ie alles goed...

net even een autoland gedaan en volgens mij werkt alles wel goed.. wat is voor een 747 een beetje een normale snelheid en hoeveelheid fuel om de ILS op te pikken? ik had 30 (x1000 LBS) fuel en een snelheid van 180 knots met de flaps op 10 maar hij heilde verder nog wel aardig achterover.. verder wel een mooie landing gemaakt, alleen viel het mij op dat bij de autoland de SPD (je snelheid) op je MCP niet automatisch uitgaat... heel vaag bij de 737NG gaat ie iets boven de baan automatisch uit... maar goed.. autotrottle uit en remmen maar! werkt ook wel!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Check even de manual "Normal Procedures & Flight Techniques" over het approach gebeuren met de 747. :)

Had je met de autoland wel inderdaad een autoland? (dus LAND2/3/FLARE op je PFD)

[ Voor 34% gewijzigd door ND863 op 13-08-2005 21:02 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ND schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 21:02:
Check even de manual "Normal Procedures & Flight Techniques" over het approach gebeuren met de 747. :)

Had je met de autoland wel inderdaad een autoland? (dus LAND2/3/FLARE op je PFD)
maakt dat uit dan? volgens mij moet die SPD zowiezo automatisch uitgaan toch? of toch alleen bij full autoland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
747-400 QUEEN OF THE SKIES: Optional Interim Update RELEASED

http://www.precisionmanuals.com/html/downloads.htm

Waar ook een 382 pagina's tellende manual te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:29
mekkieboek schreef op woensdag 10 augustus 2005 @ 20:34:
1600 kg, zoveel kerosine had ik nodig om van de polderbaan exit V2 naar gate G4 te taxien met de PMDG744. Ik verrijd nog niet eens de helft aan benzine in een heel jaar! Weet iemand hier of een 747 in reallife altijd met slechts twee motoren taxiet? Of maakt dat niet zoveel uit?
Ja, er worden motoren afgezet. Motor 2 en 3 mag je na drie minuten thermische stabilisatie uitzetten. Op Schiphol doe je ze in de praktijk pas uit als je over de schipholtunnel bent (18C/R), want dat stukje daar is best steil.

Motoren uitzetten doe je deels om fuel te besparen, maar ook om te voorkomen dat je telkens moet bijremmen. Bij een licht toestel zijn 4 motoren op ground idle genoeg om telkens over de 30 kts taxi speed heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 09:34:
747-400 QUEEN OF THE SKIES: Optional Interim Update RELEASED

http://www.precisionmanuals.com/html/downloads.htm

Waar ook een 382 pagina's tellende manual te vinden is.
Release notes:
DIRTO/INTC Freeze bug found (should not freeze anymore when LNAV
captures and turns to follow course)

Found cause for FPS stutters when long flight plans would be
inserted in the FMC

Erroneous End-Of-Route message when circling-to-land

Crash-To-Desktop by PMDGOptions.DLL when exiting FS and not in the
747-400

Step-To indication now goes blank if step size == 0

ALT HOLD porpoising at high altitudes with heavy aircraft

Keyboard commands now useable on all PMDG aircraft (737NG and 747
400) and storing in their own .ini file

When restoring a flight, fuel load is correctly initialized.

Fuel mixing logic between CWT and Main1/Main4 during high consumption periods adjusted.

GE visual model updated to correct visual distortion of outboard fans.

Again- this update is OPTIONAL.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen, en deze voornamelijk voor Flight Simulator te gaan gebruiken. Maar wat is nu de ideale computer voor mijn budget: 800-1000 euro. Dus dat alles er zo gelikt uit ziet als veel mooie screens hier, en ook nog geen hoge fps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik ga ook eindelijk mn PC upgraden. Wat bevordert de laadtijden in FS9 het beste; 1GB geheugen + 2x 7200 rpm HD's in RAID0, of 512MB + 1x WD Raptor (10k rpm)?

in combi met A8N-SLI, AMD64 3000 en 6600GT

[ Voor 17% gewijzigd door ND863 op 14-08-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:21
Bij laden is de HDD de bottleneck. In dat geval zou ik dus kiezen voor de Raptor. Alleen het laden duurt misschien heel even, de vlucht een stuk langer. Dus 1GB RAM lijkt me een beter idee ;).

[ Voor 6% gewijzigd door DutchCommando op 14-08-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flightsim op aparte partitie zetten en een flink stuk voor het virtuele geheugen reserveren. En zeker 1024 werkgeheugen erin. Op deze manier kan je nog aardig draaien met de sim met de vele add-ons die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik luisterde daarnet naar radio, het was nieuws

delta airlines (2de grootste van usa) stevent af op een faillisemment(bankroet)
zou beetje erg zin 8)7 zo'n groot bedrijf

oorzaken: vooral brandstof prijzen

oplossingen: hun bestelling nieuwe boeings aflasten
hun bestelling aribus verkleineren
sommeige routes werden geschrapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Volg de sites die erover gaan en dit nieuws was niet zo nieuw voor je: dit soort dingen spelen al meer dan een jaar, ook bij bijvoorbeeld United Airlines :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow ja sry oor
:X :X
ik hoorde het daarnet en was toch ff onder de indruk, de tweede grootste maatschappij
maar ok sry om het te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 13:23

Spotter

Lichtnicht

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 20:03:
ik luisterde daarnet naar radio, het was nieuws

delta airlines (2de grootste van usa) stevent af op een faillisemment(bankroet)
zou beetje erg zin 8)7 zo'n groot bedrijf

oorzaken: vooral brandstof prijzen

oplossingen: hun bestelling nieuwe boeings aflasten
hun bestelling aribus verkleineren
sommeige routes werden geschrapt
Delta heeft geen airbussen in bestelling staan, en heeft ook geen Airbussen meer gehad sinds de A310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:51
ND schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:15:
Ik ga ook eindelijk mn PC upgraden. Wat bevordert de laadtijden in FS9 het beste; 1GB geheugen + 2x 7200 rpm HD's in RAID0, of 512MB + 1x WD Raptor (10k rpm)?

in combi met A8N-SLI, AMD64 3000 en 6600GT
Ik heb nu zelf iets soortgelijks : Athlon XP64 3500+ / Asus A8N-SLI DeLuxe / 1 GB DDR RAM / Radeon X800GT / 2 x 80GB SATA in RAID0.

En ik moet zeggen, het draait gewoon goed. Met alle addons die we gebruiken (ik heb FSGLobal bv) zal het laden altijd wel even duren, maar dit is niet storend vind ik.
Ik zou je geld dan ook investeren in een upgrade naar 1 GB geheugen, ipv de Raptor. Verder inderdaad FS op een aparte partitie zetten, zorgen dat sowieso je drives netjes defragmented zijn.

Hou er wel rekening mee dat in een RAID0 opstelling bij 1 kapotte HDD je meteen al je data kwijt bent !!
(Aangezien bij mij alle data op een server staat boeit mij dat niks ... maar 't is wel een puntje om rekening mee te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een hele tijd geen fs gespeeld en wil het weer eens proberen. ZOu ik fs2004 kunnen draaien op onderstaand systeem met de meeste settings (of alle) op high? Ook hoort daar natuurlijk een ai pakket bij.

specs>

AMD 64 3500+
MSI neo 2 platinum
2 GB Geil value dual channel
Radeon x850xt pe
audigy 2
36gb Raptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 11:47:
Heb al een hele tijd geen fs gespeeld en wil het weer eens proberen. ZOu ik fs2004 kunnen draaien op onderstaand systeem met de meeste settings (of alle) op high? Ook hoort daar natuurlijk een ai pakket bij.

specs>

AMD 64 3500+
MSI neo 2 platinum
2 GB Geil value dual channel
Radeon x850xt pe
audigy 2
36gb Raptor
Natuurlijk kan dat. Ik weet alleen niet of die Raptor je enige schijf is, dan heb je wel weinig ruimte als je flink wat scenery en AI Traffic installeert. Ik zou er een tweede schijfje dedicated voor FS bijhangen als ik jou was.
Verder weet ik niet of je wel alle settings op high wil zetten, 3D Clouds op high en een grote visibility range is in mijn ogen met geen enkele config aan te raden (tenzij iemand een Blue Gene ofzo thuis heeft staan B) ). Da's een kwestie van wat proberen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de raptor is mijn enige schijf maar er staat hoogstens winxp op en 1 spel . Verder helemaal niets. Het is een pure game pc. Er word zelfs niet op geinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Geen internet = weinig scenery. Dus het zit wel snor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 13:19:
[...]

Geen internet = weinig scenery. Dus het zit wel snor! :)
Hoe bedoel je geen internet = weinig scenery???

Ik heb wel internet op mijn andere pc's hoor! Ik zit hier nu toch ook op GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46

JRR

Zo te zien zijn er heel wat flight simmers die hun hardware aan het upgraden zijn. Zelf heb ik vorige week ook een nieuw systeem besteld.

Mobo: Asus 8N SLI
CPU: AMD64 3500+ Venice
Geheugen: Geil 2*512 mb PC3200 DDR400 Dual Channel
Videokaart: ATI X800XT
Harddisk: 2x Seagate Barracuda 120Gb in RAID0
Voeding: Tagan 420 watt
Behuizing: Thermaltake Tsunami zwart.

Met dit systeem moet het toch wel lukken om de Level-D 767 en de PMDG 747-400 vlotjes over mijn beeldscherm te laten vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
JRR schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:51:
Zo te zien zijn er heel wat flight simmers die hun hardware aan het upgraden zijn. Zelf heb ik vorige week ook een nieuw systeem besteld.

Met dit systeem moet het toch wel lukken om de Level-D 767 en de PMDG 747-400 vlotjes over mijn beeldscherm te laten vliegen ;)
Zie een paar posts hierboven. Zo'n beetje hetzelfde systeeem als ik nu heb staan (ik heb 2 x 80GB in RAID0). Het werkt prima, maar geloof me, met 'teveel' addons en je settings op 'te hoog' kun je elk systeem over zn nek laten gaan met FS >:)
Binnenkort mn waterkoeling weer es in orde maken en dan CPU+mem+X800XT eens flink op hun ballen geven ...

[ Voor 9% gewijzigd door Sleepie op 15-08-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Sleepie, volgende week maar ens een vlucht doen samen met Dutchcommando? (3 uurs vluchtje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46

JRR

Zie een paar posts hierboven. Zo'n beetje hetzelfde systeeem als ik nu heb staan (ik heb 2 x 80GB in RAID0). Het werkt prima, maar geloof me, met 'teveel' addons en je settings op 'te hoog' kun je elk systeem over zn nek laten gaan met FS >:)
Binnenkort mn waterkoeling weer es in orde maken en dan CPU+mem+X800XT eens flink op hun ballen geven ...
Ja het is meer de bedoeling dat mijn systeem weer een beetje vlot draait. Ik ben niet iemand die de cloud settings zo nodig op high hoeft te hebben en de autogen vind ik al helemaal onzinnig. Het gaat mij erom dat de Level-D met ongeveer 25 fps te spelen is en dat mijn framerates straks ook bij de Cloud 9 scenery van Schiphol in orde zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe bof ik even, dikke jetstream ergens boven Tahiti, opweg naar Sydney

[afbeelding]

Moest gewoon even patsen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wel erg snel, maar helaas geen record: Groundspeedrecords. :)

edit:
Je bent btw je red beacon light vergeten. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Joni op 15-08-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo gaaf is aan FS? Ik ben echt een FS n00b, heb vroeger 2002 ofzo wel eens gespeeld maar vond het nit echt spannend. Ik vind de graphics eigenlijk nogal tegen vallen ook.

Wat is er nou zo vet aan FS? :) Ik ga 2004 ook nog even proberen, maar ben benieuwd wat jullie er nou zo bijzonder aan vinden, mss mis ik iets :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
ND schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 16:52:
Sleepie, volgende week maar ens een vlucht doen samen met Dutchcommando? (3 uurs vluchtje)
Check. Even iets afspreken... maar ik ben erbij !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
FireFoz schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:31:
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo gaaf is aan FS? Ik ben echt een FS n00b, heb vroeger 2002 ofzo wel eens gespeeld maar vond het nit echt spannend. Ik vind de graphics eigenlijk nogal tegen vallen ook.

Wat is er nou zo vet aan FS? :) Ik ga 2004 ook nog even proberen, maar ben benieuwd wat jullie er nou zo bijzonder aan vinden, mss mis ik iets :)
FS op zich is een spel. Maar met de nodige addon kisten wordt het veel meer dan dat. Het wordt een 'echte' sim, waarin je je als piloot kunt uitleven. Het leren van de kist zelf (FMC, checklists doen, SIDs/STARs vliegen, etc.), het leren van de R/T en alle procedures is gewoon een kick.
Je krijgt echt het gevoel van "laat mij maar instappen in zo'n kist en ik vlieg m wel ff naar z'n destination"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Zijn er al trukjes om je framerate bij de PMDG 744 omhoog te krijgen.
Ik land nu met 8-10 FPS en dat is niet echt prettig (met de LSD 763 zit ik rond de 15-20 namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat zijn de system requirements voor fs2004? Op microsoft games staat dit:
Microsoft® Windows® 98/Me/XP/2000
PC with 450 MHz equivalent or higher processor
128 MB of system RAM for 2000/XP, 64 MB RAM for 98/Me
1.8 GB available hard disk space
4x speed or faster CD-ROM drive
8 MB video card required
Sound card, speakers or headphones required for audio
Microsoft Mouse or compatible pointing device
56.6 Kbps or better modem for online play
Maar dat lijkt me erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Wie heeft er, lichtelijk off-topic, ervaring met het gebruik van E-dimensional 3D glasses voor bijv. FS2004? Werkt dat een beetje of is het bagger?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:31:

Daar kijkt volgens mij iedereen anders naar.
Ik vind het vet om telkens weer bij te leren. Ik speel nu sinds '98 ofzo, en toen kon ik er helemaal niks van, toen pakte ik gewoon een vliegtuig en ging ik er een endje meevliegen, geen idee waar ik uit zou komen.
Nu bereid ik me vluchten voor, vlieg ik online op een groot Netwerk, en vlieg met de meest realistische add-on toestellen.
Dat heb ik dus allemaal in die jaren geleerd, en dat vind ik leuk. Verder ben ik een aviation-freak, en daarom vind ik alles in FS zeg maar, mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

@TS: Volgens mij kan de startpost aangepast worden nu de PMDG-747 uit is :D

De Cloud9 Amsterdam Scenery is vlgs mij nog steeds niet uit toch? Ik zag nl ook geen release datum, of heb ik eroverheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ok ik heb net even gevlogen en dat was nog best leuk :) Ik vloog van Schiphol naar Delen met een klein straalvliegtuig. Het enige probleem dat ik had was dat ik op geen enkele mogelijkheid kon uitvinden hoe ik het beste kon aan-vliegen... :?

Ik had de GPS ingesteld en die snap ik ook...maar dat is gewoon een rechte lijn...ik wil eigenlijk een lijn die ik kan volgen die ook gelijk loopt met de landingsbaan en niet haaks op de landingsbaan, zodat ik allerlei moeilijke manouvres moet gaan uithalen om er alsnog recht voor te komen staan :P

Weet iemand hoe ik dat het beste kan doen? Is het ook mogelijk om echte radio-commands (met stem) te krijgen / doen?

Ook nog ff meteen een boeing 747 ingestapt maar dat ging niet zo goed :P

Wel eerst de les gedaan om te vliegen enzo overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam - Delen is natuurlijk wel heel kort.
Begin eens met de default Flightplanner in FS. Selecteer dat je IFR wil vliegen en laat FS de route zelf maken, en dan op een iets langere vlucht, dan is het iig geen rechte lijn meer ;)
En dat je route precies uitkomt op de baan, tja, dat noem je dan een straight-in ;)
Ik weet niet zeker of het kan, maar misschien kan je in die FS-Flightplanner wel manual punten invoegen, en als jij dan even op dat kaartje kijkt, als de route gemaakt is, dan kan je daar misschien wel zelf punten invoegen die je goed naar de baan brengen.
Het hoort natuurlijk anders te gaan, maar zo begint iedereen denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Ik gebruik nu GPS, zal zo eens IFR gebruiken dan :)
Hoe doen jullie dat dan, als dit niet goed is?

Amsterdam - Delen is wel kort ja, maar ik probeer het landen en opstijgen een beetje onder de knie te krijgen, zodat ik niet als ik net 3 uur gevlogen heb en wil landen crash.... tis leuk als je het dan helemaal goed kan doen, en anders is het zonde van die 3 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je GPS dalijk wel gebruiken hoor.
IFR is een manier van vliegen. Je hebt VFR ( imho is dat alleen onder de 2500ft, dus kleine toestelletjes ) en je hebt IFR.
Je moet dat dalijk in die flightplanner selecteren, dan gaat FS een route voor je maken.
Als voorbeeldvlucht moet je maar EHAM ( Schiphol ) - EDDF ( Frankfurt ) doen. En maakt je Cruise altitude maar tussen de 24000 en 28000ft.
We zullen eens zien of dat wat wordt ;)
In die add-on toestellen die wij vliegen, zit geen GPS meer.
In alle Boeing toestellen van deze tijd zit een FMC, waar je al je informatie die je nodig hebt instopt.
Route, Fuel , weights, etc.
Maar ik raad je aan daar nog niet gelijk mee te beginnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

FireFoz schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:16:
Ik gebruik nu GPS, zal zo eens IFR gebruiken dan :)

Amsterdam - Delen is wel kort ja, maar ik probeer het landen en opstijgen een beetje onder de knie te krijgen, zodat ik niet als ik net 3 uur gevlogen heb en wil landen crash.... tis leuk als je het dan helemaal goed kan doen, en anders is het zonde van die 3 uur :)
Waarom dan niet bjivoorbeeld Amsterdam-Valkenburg-Rotterdam en vv vliegen, opstijgen vanaf de 24 op Schiphol, naar valkenburg (eerste veldje dat je tegenkomt als je rechtdoor vliegt), daar landen, naar de kop van de baan, en opstijgen en door naar Rotterdam (iets naar links). En weer in omgekeerde volgorde terug.

Ik vloog dit redelijk vaak, omdat je veel starts en landingen op verschillende velden hebt. Prima om starten (redelijk simpel) en landen (blijft lastig ;)) onder de knie te krijgen. En het is allemaal prima op zicht te doen, omdat je vlak na de start het volgende veld al ziet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me niet.
Schiphol - Valkenburg, hehe, daar is het gewoon opstijgen en gelijk weer landen. En dan heb je nog niks geleerd denk ik.
Ik raad hem een short-haul vluchtje aan, naar London of Frankfurt, of Maastricht, dat is helemaal niet zo ver, en tevens een goede oefening.

Als je Schiphol24 doet, en gelijk naar Valkenburg vliegt, dan heb je eigelijk nooit een fatsoenlijke landing, daar is het stuk echt veel te kort voor. Geld trouwens ook voor Rotterdam.

Ik bedoel, landen is niet alleen een touchdown ofzo, er moet een fatsoenlijke approach bij zitten.
En die hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Ik gaf al aan dat hij hem ook zelf kan maken in de FS-Flightplanner.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:21:

[...]

In die add-on toestellen die wij vliegen, zit geen GPS meer.
Ohhh ?

[ Voor 3% gewijzigd door Ensinker op 16-08-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ok, verander die 'wij' in 'ik' :P
Ik vlieg niet of nauwelijks VFR of props.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:00:
[...]

Ja ok, verander die 'wij' in 'ik' :P
Ik vlieg niet of nauwelijks VFR of props.
En die Boeing's van ik van deze tijd hebben geen GPS ?

Volgens mij zijn alle IFR goedgekeurde kisten die heden ten dagen gebouwd worden voorzien van GPS als hoofd posisie bepaal systeem. Nu weet ik natuurlijk nie hoe dat bij die ouwe bakalieten boeings is geregeld natuurlijk. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Ensinker op 16-08-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilly schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:01:
[...]

En die Boeing's van ik van deze tijd hebben geen GPS ?

Volgens mij zijn alle IFR goedgekeurde kisten die heden ten dagen gebouwd worden voorzien van GPS als hoofd posisie bepaal systeem. Nu weet ik natuurlijk nie hoe dat bij die ouwe bakalieten boeings is geregeld natuurlijk. ;)
Oh, ja dat kan wel, wist ik niet :) .
Ik wilde eigelijk zeggen dat in de Add-on toestellen die ik nu vlieg niet voorzien is van een GPS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 19:55:
[...]

Oh, ja dat kan wel, wist ik niet :) .
Ik wilde eigelijk zeggen dat in de Add-on toestellen die ik nu vlieg niet voorzien is van een GPS..
Als dat Boeings 737/747/757/767/777 en of Airbusses zijn dan zit het er zeker wel in.

En nu houdt ik er over op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke reactie man
Misschien bedoel je IRS, ik wist dat gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
De Level-D 767 heeft (net zoals de meeste echte 767's) inderdaad geen GPS. De postie wordt bepaalt d.m.v. IRS en indien mogelijk bijgewerkt d.m.v. van de getunde VOR's. Nieuwere versies van de 767, de 737NG en de 744 hebben (naast IRS) net zoals alle andere moderne airliners wel GPS. Kijk bij de PMDG 737NG / 744 maar eens naar de POS REF pagina. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Joni op 16-08-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

GVD wat een kist zeg de 74! Te bruute bak gewoon. Net 5 manual approaches zitten oefenen, en geen val allen ging goed :X Tis wel duidelijk dat 630.000 lbs wat later in gang komt :Y)

Alleen heb een paar bugs gevonden :(
- Vliegen op HDG SEL, soms als ik HDG nog meer verstel gaat de kist opeens linksom in plaats van rechtsom :?
- TO/GA INOP bij touch & go. FD geeft geen G/A commands en thrust gaat niet automatisch naar G/A thrust setting (AT armed) :?
- Radio Altitude Callouts is maar 1x mogelijk. Bij de volgende approaches krijg je ze niet meer te horen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
ND schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:17:
- Vliegen op HDG SEL, soms als ik HDG nog meer verstel gaat de kist opeens linksom in plaats van rechtsom :?
Known @ PMDG
- TO/GA INOP bij touch & go. FD geeft geen G/A commands en thrust gaat niet automatisch naar G/A thrust setting (AT armed) :?
Geen last van, werkt prima?
- Radio Altitude Callouts is maar 1x mogelijk. Bij de volgende approaches krijg je ze niet meer te horen :?
Same here, weet nog niet wat PMDG ervan gezegt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 20:52:
Leuke reactie man
Misschien bedoel je IRS, ik wist dat gewoon niet.
Ooit eraan gedacht dat moderne vliegtuigen gewoon communiceren met GPS om zo hun positie exacter te bepalen? Waar jij waarschijnlijk aan denkt is een GPS unit zoals die in kleine propellor vliegtuigen vaak aanwezig is.

Hier de 4 meest voorkomende combinaties op een rijtje:

1. GPS + GPS Flight Managing Unit
2. GPS + IRS + Flight Management Computer (IRS is meer aanwezig als backup voor de GPS positie en uiteraard voor gegevens als GS, TAS, Attitude etc.)
3. INS
4. INS + GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Niet online
En zou gefixed zijn met de 1.02 update. Ik heb er sindsdien ook geen last meer van gehad. :)

Over bugs gesproken, heeft niemand anders VNAV problemen met de PMDG 744?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ik heb het juist sindsdien 1.02 :?

En TO/GA zal ik dan wel een verkeerde toetsencombinatie hebben gebruikt. (alhoewel ik dan op de PFD TO/GA | TO/GA krijg te zien) Met het schroefje doet t trouwens wel.

PMDG747 is een kreng onder 300ft RA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

PMDG manuals sluiten ook niet altijd goed aan op elkaar. Wanneer moet je nu van T/O thrust naar Climb thrust? (in geval van take-off zonder VNAV) De ene manual van PMDG roept bij het selecteren van flaps 5 en bij de ander meteen bij flap acceleration height.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

ND schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:17:

daar had ik gisteren ook last van bij de 737 (met -800/-900), dus zal wel aan PMDG liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djblackbird
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10-2024

djblackbird

Five hundred, cleared...

Alleen heb een paar bugs gevonden
- Vliegen op HDG SEL, soms als ik HDG nog meer verstel gaat de kist opeens linksom in plaats van rechtsom
Als je meer dan (ik meen) 135 graden de heading bug verdraaid dan maakt de machine een bocht de andere kant op. Geen bug denk ik. Volgens een 744 captain en heb et tijdens sim lessen ook gehoord.

Ik heb ook maar es even de 744 op t handje gevlogen en hij is zeker heel erg fijn ;)

edit: typo! (tis nog vroeg ;))

[ Voor 13% gewijzigd door djblackbird op 17-08-2005 10:18 ]

cabin crew, yellow door selectors, automatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
ND schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 00:02:
PMDG manuals sluiten ook niet altijd goed aan op elkaar. Wanneer moet je nu van T/O thrust naar Climb thrust? (in geval van take-off zonder VNAV) De ene manual van PMDG roept bij het selecteren van flaps 5 en bij de ander meteen bij flap acceleration height.
Kan je instellen. Verschilt ook per airline en airport.

Situatie op schiphol voor KLM is het volgende

Flaps 20 take off / 3000ft ACC Height
E/O ACC Height: 1500 ft
THR Reduction: 1500ft CLB 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
djblackbird schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:12:
[...]

Als je meer dan (ik meen) 135 graden de heading bug verdraaid dan maakt de machine een bocht de andere kant op. Geen bug denk ik. Volgens een 744 captain en heb et tijdens sim lessen ook gehoord.
Dan klopt dan weer niet. De kist draait in de richting waarin jij de headingbug beweegt. Dus als jij 5 graden naar links wilt maar de bocht moet over rechts dan draai je de headigbug 355 graden naar rechts. Er is hier een bug ingeslopen bij PMDG maar sinds de interim patch heb ik hem niet meer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Das toch al lang vrij zo? Dacht hem wel vaker bij Dixons voor 35,- gezien te hebben.

Net nog even een 2 approaches gedaan op 18R met de 744. (which else :P) Nu kreeg ik wel voor de 2x RA callouts. Heb bij de 1e een doorstart (zonder touch down) gedaan, op TO/GA gedrukt en toen heb ik in de FMC nogmaals voor ILS18R gekozen.

Is het trouwens normaal dat als je een go around doet en je drukt op TO/GA dat;
- thrust relatief langzaam gegeven word? en dat;
- target speed 40 hoger komt? en dat;
- de FD dus daardoor niet een flinke pitch up dirigeert, en in het eerste deel accellereert en dan pas wil klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 08:29
rellehenk schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:17:
[...]

Kan je instellen. Verschilt ook per airline en airport.

Situatie op schiphol voor KLM is het volgende

Flaps 20 take off / 3000ft ACC Height
E/O ACC Height: 1500 ft
THR Reduction: 1500ft CLB 1
Volgens ICAO heb je twee standaard manieren om uit te klimmen. In principe is deze manier van klimmen voor elk veld en elke maatschappij gelijk. Ben even kwijt of dit nou methode 1 of 2 was.

Voor wat betreft de E/O ACC height, KLM gaat standaard rechtuit accelereren op 1500ft. Is de N-1 procedure non-standard, dan moet je hier de MSA-field elevation invoeren. Let er op, dit zijn heights above aerodrome (HAA)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
ND schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:08:
Das toch al lang vrij zo? Dacht hem wel vaker bij Dixons voor 35,- gezien te hebben.

Net nog even een 2 approaches gedaan op 18R met de 744. (which else :P) Nu kreeg ik wel voor de 2x RA callouts. Heb bij de 1e een doorstart (zonder touch down) gedaan, op TO/GA gedrukt en toen heb ik in de FMC nogmaals voor ILS18R gekozen.

Is het trouwens normaal dat als je een go around doet en je drukt op TO/GA dat;
- thrust relatief langzaam gegeven word? en dat;
- target speed 40 hoger komt? en dat;
- de FD dus daardoor niet een flinke pitch up dirigeert, en in het eerste deel accellereert en dan pas wil klimmen?
Go Around mode werkt niet meer als je 2 seconde onder de 5ft bent geweest. hij is dan disarmed.
Go Around mode zorgt voor een 2000 ft/min climb rate. Als je 2x TO/GA drukt krijg je full power

[ Voor 3% gewijzigd door Floppie op 17-08-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Ok. Autoland is trouwens ook 3x niks. Lijkt default FS wel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
ND schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 19:45:
Ok. Autoland is trouwens ook 3x niks. Lijkt default FS wel :|
Zet jij eens snel een limit op je FPS. Als je alles naar je FPS laat vloeien aan CPU power dan is het allemaal idd 3x niks. Overigens zegt de vergelijking met default FS wel genoeg over jou niveau :+, default FS heeft namelijk geen autoland mogelijkheden. Autoland is perfect hier, zelfs x-wind word netjes weggewerkt.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchCommando op 17-08-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JRR schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:51:

Hoeveel was je eraan kwijt?

Enne weet iemand of dit een beetje goeie pc is om fs 9 te spelen:

http://www.kijkshop.nl/on...06156&variant%5Fid=106156

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

:|
DutchCommando schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:05:
[...]

Zet jij eens snel een limit op je FPS. Als je alles naar je FPS laat vloeien aan CPU power dan is het allemaal idd 3x niks. Overigens zegt de vergelijking met default FS wel genoeg over jou niveau :+, default FS heeft namelijk geen autoland mogelijkheden. Autoland is perfect hier, zelfs x-wind word netjes weggewerkt.
Limitted op 24. Wat heeft dat met autoland te maken? Kist viegt binnen met 2-3 nose up, en pas bij 20ft RA gaat ie langzaam pitch up trimmen. Tsja dan is het al te laat, en ploft ie op de baan met nog geen 4 graden nose up. Bovendien blijft het gas lekker op 70% N1 staan :? Nou dát lijkt toch op een default FS autland? (als in APP en AT mode engaged en laten vliegen maar) WTF doe ik verkeerd? Er staat mooi LAND3, FLARE en ROLLOUT op de PFD.

[ Voor 14% gewijzigd door ND863 op 17-08-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is d'r eigenlijk al een Martinair livery voor die 747?
Kan em bij PMDG / Avsim nog niet vinden. Zou wel leuk zijn als die er kwam!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:52
Nee, nog niet. Ik hoop ook dat deze snel komt.

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

mensen ik heb het probleem dat ik in mijn FMC geen runways, sids en stars heb bij EHAM. andere airports wel maar eham niet. weet iemand waar dit aan kan liggen?

als ik eham bij als arrival airport invul op de RTE page dan krijg ik ook meteen een: "KAG unknown error"

[ Voor 26% gewijzigd door jos_zwa op 18-08-2005 09:49 ]

Verwijderd

ND schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 20:42:
:|
[...]

Limitted op 24. Wat heeft dat met autoland te maken? Kist viegt binnen met 2-3 nose up, en pas bij 20ft RA gaat ie langzaam pitch up trimmen. Tsja dan is het al te laat, en ploft ie op de baan met nog geen 4 graden nose up. Bovendien blijft het gas lekker op 70% N1 staan :? Nou dát lijkt toch op een default FS autland? (als in APP en AT mode engaged en laten vliegen maar) WTF doe ik verkeerd? Er staat mooi LAND3, FLARE en ROLLOUT op de PFD.
Geen idee wat er fout kan gaan. Feit is dat ik ook blij verrast ben met de goede autoland in de PMDG 747. Zelfs bij een stevig briesje cross wind weet die hem feilloos op het asfalt te zetten.

• Sleepie
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:11:
[...]

Geen idee wat er fout kan gaan. Feit is dat ik ook blij verrast ben met de goede autoland in de PMDG 747. Zelfs bij een stevig briesje cross wind weet die hem feilloos op het asfalt te zetten.
Ik heb nog geen autoland geprobeerd eigenlijk (autoland is toch voor watjes ? B) ). Maar ik zal het wel eens testen binnenkort.

Verwijderd

Sleepie schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 11:02:
[...]

Ik heb nog geen autoland geprobeerd eigenlijk (autoland is toch voor watjes ? B) ). Maar ik zal het wel eens testen binnenkort.
Ja een autoland is voor watjes. :+ Maar ik heb er voor betaald dus wil ook zeker weten dat het werkt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 11:17 ]

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Gisteren met de Level-D 767 gevlogen naar EGLL. Ik heb de kist een Autoland3 laten doen op rwy 9L.

Ging op zich wel goed, maar ik bond wel dat de autoland de kist met heel weinig up-nose op de grond zette....leek wel alsof maingear en nosegear ongeveer 0,5sec achter elkaar de grond raakten. Niet goed lijkt me. Enig idee?

Voorts draai ik met de default FS scenery, maar de 767 zette de kist net aan de linkerkant v/d baan neer ipv het midden. Is dat iets dat met de kist te maken heeft?

• DutchCommando
10 uurtjes vliegen van LHR naar SFO. Ik lijk wel gek!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64779/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64780/full.jpg

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Ben ik het nu of zijn die mensjes een beetje uit verhouding?? Ik heb zelf ooit ook FS2000 gespeelt met men joystick, maar ik ben ermee gestopt vanwege een TE trage pc en te weinig tijd.

• Ensinker
DutchCommando schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:27:
10 uurtjes vliegen van LHR naar SFO. Ik lijk wel gek!

[afbeelding]

[afbeelding]
Die 10 uur duurden trip heb je vast afgesloten met een mooie handmatige landing ??

• DutchCommando
Gilly schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:53:
[...]

Die 10 uur duurden trip heb je vast afgesloten met een mooie handmatige landing ??
Uiteraard, een autoland doe ik enkel als de weerssituatie daarom vraagt! En zoals je kan zien op de pics is dat NIET het geval :P.

Verwijderd

Topicstarter
Zo gaan we niet met elkaar om

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eindelijk is het zover :P

AITP v4.3 is uit
Ik heb de nieuwe site en gelijk v4.3 gelanceerd. De nieuwe locatie is: http://www.sidemedia.nl/aitp

Je dient je eerst te registreren voordat je kunt downloaden. De torrent files zitten vast aan je gebruikersaccount / ip. Plaats de torrents dus niet op een andere site en geef ook aan niemand anders!

Ik ben tevens opzoek naar iemand die wilt helpen met seeden. Als je toch al een servertje hebt draaien die altijd aanstaat en je wilt best wel seeden hoor ik het graag.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:29
jos_zwa schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:48:
mensen ik heb het probleem dat ik in mijn FMC geen runways, sids en stars heb bij EHAM. andere airports wel maar eham niet. weet iemand waar dit aan kan liggen?

als ik eham bij als arrival airport invul op de RTE page dan krijg ik ook meteen een: "KAG unknown error"
Nieuwe EHAM sid/star halen bij www.navdata.at, gewoon die van de pmdg 737.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
had ik ook, dat was die van jochem en DC van hier, maar de nieuwste (van hun) die er wel op staat werkt wel

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Tai-Pan schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:16:
Gisteren met de Level-D 767 gevlogen naar EGLL. Ik heb de kist een Autoland3 laten doen op rwy 9L.

Ging op zich wel goed, maar ik bond wel dat de autoland de kist met heel weinig up-nose op de grond zette....leek wel alsof maingear en nosegear ongeveer 0,5sec achter elkaar de grond raakten. Niet goed lijkt me. Enig idee?

Voorts draai ik met de default FS scenery, maar de 767 zette de kist net aan de linkerkant v/d baan neer ipv het midden. Is dat iets dat met de kist te maken heeft?
Altijd fijn als je een antwoord op je vragen krijgt hier :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Tai-Pan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:30:
[...]

Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

[...]

Dat kan met van alles te maken hebben, maar de meest waarschijnlijke reden is denk ik een sterk veranderende wind tijdens de approach... probeer het eens zonder wind zou ik zeggen ;)

Onthou wel dat de de autoland op de allerduurste payware nog steeds lang zo goed niet is als de echte.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsuru op 19-08-2005 20:23 ]

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Mooie ouwe SAS bak vlucht van gisteravond.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/efhkeham14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
[...]

LDS767 zuight gewoon. Heb daar ook niet vaak mooie autolands mee gemaakt. Die kist heb ik weer in de woestijn gezet. Voelt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

rellehenk schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:45:
[...]

LDS767 zuight gewoon. Heb daar ook niet vaak mooie autolands mee gemaakt. Die kist heb ik weer in de woestijn gezet. Voelt goed
hehe.Ik zal eens een poging of wat doen met de kist op andere airfields. Kijken of het consequent is.
En ik hoop maar dat de 747 het probleem niet heeft. Ben die nu aan het "proberen" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Tai-Pan schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:58:
[...]

hehe.Ik zal eens een poging of wat doen met de kist op andere airfields. Kijken of het consequent is.
En ik hoop maar dat de 747 het probleem niet heeft. Ben die nu aan het "proberen" O-)
Alsof het veld ook maar enig verschil zou maken in de autoland performance :p. Achja, hoop doet leven zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

DutchCommando schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:14:
[...]

Alsof het veld ook maar enig verschil zou maken in de autoland performance :p. Achja, hoop doet leven zullen we maar zeggen.
Nou..ik dacht dat het misschien toch met een AFCAD te maken zou kunnen hebben (ook al heb ik aan EGLL niets aangepast). Idd...wie weet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:41
over afcads gesproken: de glideslope op mijn 06 werkt nog steeds niet, en als ik met de afcad editor een ils wil toevoegen dan kan dat niet op de 06. ik gebruik die van Peter Bos (v5). Hoe is dit mooi op te lossen

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Vertrek vanaf Honkong voor Auckland

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/vhhhnzaa00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/vhhhnzaa01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/vhhhnzaa02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/vhhhnzaa03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/vhhhnzaa04.jpg

10 uurtjes voor de boeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
10 uur hm :/ :P

HTML resize zuigt btw :) Ben ik eigelijk de enige die vind dat de PMDG 747 te veel shine heeft?

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ook maar even wat screenshots van een PMDG 747-400 vlucht van mij.

Denver Intl. - Miami Intl.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64963/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64964/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64965/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64966/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64967/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64968/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/64969/thumb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 20-08-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:11:
Ook maar even wat screenshots van een PMDG 747-400 vlucht van mij.
Sleepie, hoe heet dat proggie waar je die foto's zo mee maakt. Nette opmaak zo om te posten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:29
Ha, ik heb een fout ontdekt in PMDG's fabuleuze 744: als je de flightdeck doorlock activeert, kun je nog steeds de deur openen, vanuit het flightdeck maar ook vanuit de upperdeck cabin. Nicht so gut ;)

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:17:
[...]

Sleepie, hoe heet dat proggie waar je die foto's zo mee maakt. Nette opmaak zo om te posten.
Tweakers.net abo functie :).
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.