Ik heb ook VoDSL (sinds maart dit jaar - daarvoor ISDN met ADSL).
Vaste prik is nu dat ik er om de week uitlig. Inmiddels is het 63 uur aaneengesloten... kan ik ook eindelijk eens aanspraak doen op die restitutie

Vervelende is dat mijn webserver, mailserver, VPN connecties, telefoon en internet er allemaal aan moeten geloven (maar dat hoef ik jullie eigenlijk niet te vertellen

).
Ik heb mij maar op laten nemen voor het ADSL2+ abbo, omdat ik hoop dat het mijn problemen oplost.
Mijn vermoeden is namelijk dat BBNed ouwe/rotte zooi gebruikt in de centrales... ik hoorde bij een eerdere melding dat het de DSLAM kaart was die problemen veroorzaakte en dat zou verholpen worden).
Ik heb verzocht BBNed mij een (bevredigend) antwoord te geven
waarom ik er nu om de week uitlig.
Nog steeds niets vernomen... en de disconnects blijven aanhouden.
In principe heb ik natuurlijk niets te schaften met BBNed omdat TweakDSL mijn leverancier is.
Toch heb ik er wel begrip voor dat TweakDSL afhankelijk is van haar toeleveranciers. Desalniettemin is het uitermate frustrerend.
Sterker nog: het lijkt wel of TweakDSL onder hun eigen succes te lijden heeft; ik merk iig een achteruitgang in de servicegraad.
Pro-actief reageren op problemen is er ook niet (meer) bij. Het is een piep-systeem geworden: horen we nix van de klant, dan zal het wel goed zijn.
Ik heb, in een eerdere melding, ook gevraagd om de oorzaak van de storing te weten. Dat is ook iets waar niet op gereageerd wordt.
Ik wil TweakDSL best nog wel een kans geven (bijvoorbeeld door (kostenloze) overstap naar de Tiscali aansluiting)... maar als dit aan blijft houden ga ik toch erg rap op zoek naar een andere ISP. Mijn geduld kent namelijk ook een eind (en die is zo onderhand wel bereikt).
Ik blijf TweakDSL gewoon iedere dag meerdere malen bestoken met mailtjes (via zakelijke verbinding) en telefoontjes omdat ik weet dat dat gewoon werkt (ervaring bij andere bedrijven). Vervelend voor de calldesk.. maar ik wil gewoon waar voor mijn geld: ik vind deze ellende geen 70 euro / maand waard
TweakDSL: DOE ER EENS WAT AAN !
[/CAPS]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)