TweakDSL *new and/or improved* deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:
  • 5.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 11:10 is er geen IP verkeer meer naar groningen...
Er was wel onderhoud gepland door KPN vandaag, maar dat zou geen
invloed mogen hebben op de BBned verbinding...
tracroute komt tot cisco-10k1.net.cambrium.nl

Michel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen telefonie, en als je de storingsdienst belt adviseren ze je om i.v.m. grote drukte later terug te bellen. Volgens mij hebben ze een groot deel van het UPC-personeel overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 11:30:
Sinds 11:10 is er geen IP verkeer meer naar groningen...
Er was wel onderhoud gepland door KPN vandaag, maar dat zou geen
invloed mogen hebben op de BBned verbinding...
tracroute komt tot cisco-10k1.net.cambrium.nl

Michel.
Sinds gistermiddag heb ik geen ADSL meer. En als ik vanaf een ander Internet locatie een tracert start naar mijn IP-adres, dan stopt het bij mij ook tot de cisco-10k1.net.cambrium.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
robertpNL schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:05:
[...]

Sinds gistermiddag heb ik geen ADSL meer. En als ik vanaf een ander Internet locatie een tracert start naar mijn IP-adres, dan stopt het bij mij ook tot de cisco-10k1.net.cambrium.nl.
Ik zit ook op een cisco-router, deze doet het nog wel (kan iig remote op de pc komen, dus dat zegt al genoeg :+). IP van die cisco-10k1 is 217.19.16.42

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:00:
Ik heb nog steeds geen telefonie, en als je de storingsdienst belt adviseren ze je om i.v.m. grote drukte later terug te bellen. Volgens mij hebben ze een groot deel van het UPC-personeel overgenomen.
Hier net zo: ik heb om een uur of 10 de storingsdienst gesproken en ze (allebei ?) werden weer platgebeld door mensen die niet konden bellen.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie gaat er nog meer over op squaredsl en heeft nog geen bevestiging
ontvangen en al wel een rekening voor het nieuwe abbo per 1-mei a.s.
op mijn vraag of dit ook betekende of ik ook per 1-5-2005 dan daadwerkelijk mn square abbo en mn vodsl verbinding kan gebruiken huld tweakdsl zich weer in de hun inmiddels bekende
"stilte"

iemand die wellicht wel antwoord heeft gehad en dit even in de groep wil gooien??

update: "toevallig" kreeg ik zojuist een mailtje

On Wed, 26 Apr 2005 18:01:02 +0200, henkj@tweakdsl.nl wrote:
> Tweakdsl Faktuureeuh betekend dit dat ik per 1 mei gebruik kan maken van
> mn 4 mb lijntje en vodsl?
> en dat ik dus zeer binnenkort de hardware binnenkrijg???
>
>

geheel correct

--

Met vriendelijke groeten, de Helpdesk (@)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hier in Groningen geen problemen. Zit op bbned-01.net.cambrium.nl. (217.19.16.33)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:17

Crusader

Arc Nature

Nog meer mensen problemen met UsenetServer?
De laatste tijd kwam ik al niet boven de 400 kB/s uit, maar op dit moment is het wel heel erg slecht, veel packetloss, supertraag e.d.
Toen ik een paar maanden geleden nog bij Demon zat, haalde ik altijd het maximale bij UNS, boven de 700 kB/s.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:48:
De laatste tijd kwam ik al niet boven de 400 kB/s uit, maar op dit moment is het wel heel erg slecht, veel packetloss, supertraag e.d.
Toen ik een paar maanden geleden nog bij Demon zat, haalde ik altijd het maximale bij UNS, boven de 700 kB/s.
ding is niet vooruit te branden vandaag , en is idd stuk trager dan voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Newbin pro doet helemaal niets meer hier
Heb behalve de tweak server er usenetserven instaan.
Hebben andere dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update van bericht hier boven.
De tweak server doet het gelukkig wel.
Usenetserver ligt er helemaal uit.
Kom zelfs niet op de webpagina van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Crusader schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:48:
Demon & Tweakdsl kopen bij hele andere partijen bandbreedte in en hebben daarom ook verschillende routes vanaf UNS naar jou aansluiting toe. Kan wezelijk verschillen, niets vreemds aan.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

bjck schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:32:
[...]

Demon & Tweakdsl kopen bij hele andere partijen bandbreedte in en hebben daarom ook verschillende routes vanaf UNS naar jou aansluiting toe. Kan wezelijk verschillen, niets vreemds aan.
Dat begrijp ik, maar kan dat het enorme snelheidsverschil verklaren naar de servers van USN?
Demon dus 700 kB/s en Tweak niet boven de 400 kB/s. Verschil in latency zou wel verklaard kunnen worden, maar dit is erg drastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Als ik trace naar news.usenetserver.com ga ik over pccwbtn.net en wvfiber.net (getest via remote desktop; zit @ stage). Op stage ga ik via above.net

edit: site doet het thuis inderdaad ook niet; wel via de stage.

[ Voor 20% gewijzigd door Sjowhan op 28-04-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenK schreef op donderdag 28 april 2005 @ 13:14:
[...]
werden weer platgebeld door mensen die niet konden bellen.
lol, :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 08:18

Mister_T

@+31180

gerbruggeman schreef op donderdag 28 april 2005 @ 02:53:
Vragen over VODSL van TweakDSL/BBNED:

2. Is het zinvol om te bellen via de goedkope 0900 providers ?
bv telestunt is goedkoop buitenland maar ook nationaal (1 ct p/m starttik 5 ct p/m)
Of komen hier de kosten die tweakdsl rekent voor vaste telefonie nog eens bij ?
Dit is niet zinvol, ik ben er via collegae op gewezen, dus de proef op de som gedaan en een gesprek van 3 minuten gehad via zo'n 0900 nummer van 1ct. Tweak rekende 3,80 incl starttik en ik kreeg "vanwege de correctie" op mijn laatse rekening 2,40 retour dus dan is de optelsom snel gemaakt. Mijn advies geen 0900 nummers bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mister_T schreef op donderdag 28 april 2005 @ 16:21:
[...]

Dit is niet zinvol, ik ben er via collegae op gewezen, dus de proef op de som gedaan en een gesprek van 3 minuten gehad via zo'n 0900 nummer van 1ct. Tweak rekende 3,80 incl starttik en ik kreeg "vanwege de correctie" op mijn laatse rekening 2,40 retour dus dan is de optelsom snel gemaakt. Mijn advies geen 0900 nummers bellen ;)
Wanneer was dit? ik heb het namelijk al heeeeeeel vaak genoemd in dit topic! ik vind het werkelijk schandalig dat ze hun klanten hier niet van op de hoogte stellen!!!
En ook geen update geven over het verloop hier van.. of en zo nee wanneer het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 x vandaag..... Grrrrrrr

Dear customer,

We are currently experiencing an outage on Voice Gateway 5. Colt is going to perform an emergency maintenance (reset of Switch) so all users connected to VG5 may experience a short interruption.

Affected locations : All customers located on VG5
Affected services : VoDSL
Symptoms : No dialtone

Start time of outage : approximately 16:45 (28-05-2005 )
Outage resolved : asap

Outage reason : under investigation

We apologise for the inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fouten in de facturering van 0900 en 0800 nummers zouden opgelost moeten zijn.
Wij kunnen het alleen maar doorgeven en naderhand controleren.

Schroom niet, en mail de gegevens, dan zetten we het wel door.

Er is de hoop dat we de correspondentie over (ver)storingen zichtbaar te maken via het customermenu. Die overigens door een nieuwe medewerker onder handen gaat worden genomen.

Voor kenners xml vanuit bbned zullen ook gaan werken.
Voor kenners van bbned xml, oh shit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:28:

Er is de hoop dat we de correspondentie over (ver)storingen zichtbaar te maken via het customermenu. Die overigens door een nieuwe medewerker onder handen gaat worden genomen.

Dat zouden nog eens goede ontwikkelingen zijn!!
Want het grootste hekel punt is gewoon de informatie en bereikbaarheid.
Ik denk dat de onvrede onder de mensen een stuk minder zou zijn als er idd, te lezen valt dat er een probleem is, en dat er zo snel mogelijk aan gewerkt wordt.
En aangezien niet iedereen de luxe van een inbel verbinding of een 2e breedband verbinding er naast heeft zou het bij een 'grote' storing als de helpdesk onder bemand is prettig zijn als er op het bandje even wordt ingesproken: Op dit moment is er een storing met blahblah we verwachten dit omstreek X opgelost te hebben.
Dan weten klanten waar ze aan toe zijn, dat het niet aan hun config ligt EN dat er aan gewerkt wordt.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:28:
quote]

Waarom via het customer menu?
Dit kan toch gewoon vermeld worden waar het nu ook staat of een nieuw kopje boven op de pagina onder de naam "storing" of iets dergelijks?
Is voor iedereen te vinden. Of is dit juist niet de bedoeling?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Zo, ik heb weer een kiestoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Laatst online: 18:24
Ik ook weer, maar ik ben me alweer aan het voorbereiden voor de volgende uitvaller. Eerst geen internet+telefoon, volgende dag weer geen telefoon en vandaag ook weer geen telefoon :(

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( 8)7 |:( ;( Dat ik er me er in heb laten luizen door die gasten..........
Daar wil ik The Benedictus en kornuiten nog ff voor bedanken met hun mooie reviews over deze bagger-toko die zich zelf nog de naam TweakDSL durft te geven.
Alles is van af dag 1 fout gegaan. Ik heb nu eindelijk na 29 dagen voor het eerst internet en telefoon |:( Als of je tegen een muur aan lult bij die gasten. 8)7 het was gelukkig nooit hun fout altijd weer een ander:
KPN
BBnet
Modem
Kabels
Collega's die vrije dagen nemen ect. ect. ect. :Z Winterslaap???? wie zal het zeggen :'( eindelijk lente zeker!?!? :O
en nu moet ik mijn jaar gaan volmaken.
Ik denk dat we een eigen gebruikers Forum moeten gaan opzetten om alle klachten te bespreken.wie doet er meeeeeeeeeeeee? (8>

waarom heb ik deze overstap ooit gemaakt. o ja, gelokt met hun mooie praatjes

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_T

Mister_T

@+31180

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:10:
:'( 8)7 |:( ;( Dat ik er me er in heb laten luizen door die gasten..........
Daar wil ik The Benedictus en kornuiten nog ff voor bedanken met hun mooie reviews over deze bagger-toko die zich zelf nog de naam TweakDSL durft te geven.
Ook goedenavond, bij deze het eerste bericht zeker, het zet wel de toon, nooit bij UPC gezeten zeker :Z .
Alles is van af dag 1 fout gegaan. Ik heb nu eindelijk na 29 dagen voor het eerst internet en telefoon |:( Als of je tegen een muur aan lult bij die gasten. 8)7 het was gelukkig nooit hun fout altijd weer een ander:
KPN
BBnet
Modem
Kabels
Collega's die vrije dagen nemen ect. ect. ect. :Z Winterslaap???? wie zal het zeggen :'( eindelijk lente zeker!?!? :O
en nu moet ik mijn jaar gaan volmaken.
Ik denk dat we een eigen gebruikers Forum moeten gaan opzetten om alle klachten te bespreken.wie doet er meeeeeeeeeeeee? (8>
Je gaat je gang maar, maar ik doe niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, dacht over te stappen van probleem geval wanadoo naar een fatsoenlijke service provider maar daar heb ik mij lelijk in vergist 8)7 |:(

ps

wie zit er nu precies achter deze organisatie? Wie is de eigenaar????? _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 15:08
bos_2000 > Even dimmen ajb. Beargumenteerd commentaar is prima, dit wat je nu doet is gewoon flamen/trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou goed advies hoor mister t mensen met zulke adviezen als jij hier geeft hebben we er meer van nodig ga zo door pfffffffffffffffffffffffffffffffffff :?
eigenlik moet je gewoon helemaal niet bellen dan gaat het pas echt goed!!!!!!!!!!! _/-\o_
go tweak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandrios schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:46:
bos_2000 > Even dimmen ajb. Beargumenteerd commentaar is prima, dit wat je nu doet is gewoon flamen/trollen.
ik probeer mensen te behoeden voor hun grootste fout. de gene die ik heb gemaakt. naar tweak overstappen is geen goed plan.(als je de beschikking wil houden over tel en internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:39

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb ruim 2 jaar een abbo bij TweakDSL en dat was de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb m.b.t. ISP's.
Dat het bij jou niet vlekkeloos is verlopen, bos_2000, is jammer. Maar dat is nog geen reden om TweakDSL de grond in te stampen op de manier zoals jij dat doet :(

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:55:
Ik heb ruim 2 jaar een abbo bij TweakDSL en dat was de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb m.b.t. ISP's.
Dat het bij jou niet vlekkeloos is verlopen, bos_2000, is jammer. Maar dat is nog geen reden om TweakDSL de grond in te stampen op de manier zoals jij dat doet :(
jij hebt nog nooit zeker een probleem gehad met je verbinding.
Ik ben nog nooit zo behandeld als door tweakdsl. Je krijgt telkens een ander aan de lijn met een ander verhaal er is ook niemand die het probleem begrijpt of oppikt. je moet maar wachten.
dat is niet het verhaal wat ze verkopen voordat je overstapt zie website. ik citeer:

TweakDSL verkoopt geen sprookjes, wij werken niet met kleine lettertjes, verborgen voorwaarden en ondoorzichtige regelgevingen. Niemand wil toch geconfronteerd worden met extra kosten of incomplete informatie? Wij hebben liever tevreden klanten.

geloof dit vooral niet.......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 21:51:
[...]

ik probeer mensen te behoeden voor hun grootste fout. de gene die ik heb gemaakt. naar tweak overstappen is geen goed plan.(als je de beschikking wil houden over tel en internet.
Das prima, maar doe dat wel via de forumregels. Als je dat niet kunt, behoor je je niet hier op 't forum te begeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:01:
[...]

jij hebt nog nooit zeker een probleem gehad met je verbinding.
Ik ben nog nooit zo behandeld als door tweakdsl. Je krijgt telkens een ander aan de lijn met een ander verhaal er is ook niemand die het probleem begrijpt of oppikt. je moet maar wachten.
dat is niet het verhaal wat ze verkopen voordat je overstapt zie website. ik citeer:

TweakDSL verkoopt geen sprookjes, wij werken niet met kleine lettertjes, verborgen voorwaarden en ondoorzichtige regelgevingen. Niemand wil toch geconfronteerd worden met extra kosten of incomplete informatie? Wij hebben liever tevreden klanten.

O, jawel hoor. Ik heb een aantal keer problemen gehad met mijn verbinding.
1 x heeft mijn verbinding er 2 weken eruit gelegen.
Zoals je weet is het niet leuk zonder internet te zitten.
Dus ik had wel kunnen bellen naar TweakDSL en ze stijf schelden, maar denk je dat dat helpt?
Vliegen vang je met stroop en niet met azijn.
En jij zit te kort bij TweakDSL om een goed beeld van ze te hebben. ;)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

knip
.
Ik ben nog nooit zo behandeld als door tweakdsl. .........

knip
Als je bij de helpdesk hetzelfde toontje hanteert als hier, KAN ik me voorstellen dat je iewat anders wordt behandeld dan de rest van de gebruikers met een probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:06:
[...]

O, jawel hoor. Ik heb een aantal keer problemen gehad met mijn verbinding.
1 x heeft mijn verbinding er 2 weken eruit gelegen.
Zoals je weet is het niet leuk zonder internet te zitten.
Dus ik had wel kunnen bellen naar TweakDSL en ze stijf schelden, maar denk je dat dat helpt?
Vliegen vang je met stroop en niet met azijn.
En jij zit te kort bij TweakDSL om een goed beeld van ze te hebben. ;)
als ze dit van te voren haden gemeld was ik nooit naar hun overgestapt.
Ze hadden mij belooft om geen enkeledag zonder internet en tel. te komen zitten. Dan kan het niet dat je iemand zo lang zonder service laat zitten. En dan ook niet de kans geven om naar een ander over te gaan. het enigste wat ze doen is met de algemene voorwaarde schermen die heel anders zijn als ze in eerste instantie beloven.Op hun helpdesk weten de meesten volgens mij ook niet waar ze mee bezig zijn.telkens een ander persoon met weer een ander verhaal.waar ze ook nog leterlijk zeggen: u moet niet denken dat wij acher uw probleem gaan aan rennen.u moet maar wachten. ja zeker nog 29 dagen 8)7
En ik ben echt niet de enigste dus een cumilatie van de problemen lijkt mij wel gepast.Het is een wanvertoning zoals tweak met klanten omgaat.

ps
na 29 dagen en valse beloftes krijg je wel zo een toontje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_T

Mister_T

@+31180

[...]

ik citeer:

Wat heeft het voor jou dan extra gekost of heb je onjuiste info gehad, bij mij is ook niet alles perfect gegaan , maar na een ~ ( gratis ) ~ telefoontje is wel alles correct opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_T schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:29:
[...]

Wat heeft het voor jou dan extra gekost of heb je onjuiste info gehad, bij mij is ook niet alles perfect gegaan , maar na een ~ ( gratis ) ~ telefoontje is wel alles correct opgelost
29 dagen met mijn mobiel bellen a 0,22 ct per minuut maal ? etelijke honderden minuten.mijn zaken niet thuis kunnen regelen.telkens de auto pakken om op een andere plek te werken.(heb nog geen afreking totaal. maar 300/400 is niet ondenkbaar..........

onjuiste info is dat ze mij belooft hebben om geen dag zonder te zitten.Beloven terug te bellen wat ze maar niet doen.

ps

je kan niet gratisbellen als je huis telefoon het niet doet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik heb er wel een stuk of 80 moeten maken naar hen. na 10 dagen geduld heb ik 3/4 x per dag gebeld om te kijken hoe de stand van zaken was. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ah heerlijk, alsof het helpt, neuh, de mensen die je aan de telefoon krijgt zijn ook de mensen die je probleem moeten oplossen, ff rekenen, 4x per dag, jij lijkt me een klant die een kwartier lang blijft doorzeiken, 4x15 minuten is een uur, een kostenpost van rond de 20 euro per dag dus, 100 euro per week. ik zou als ik tweakdsl was maar meteen ff een factuur voor je aanmaken voor de ontstane kosten. p.s. in dat uurtje per dag hadden de mensen die je nu hebt bezig gehouden aan de telefoon mogelijk veel beter kunnen besteden om jouw probleem op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teckna schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:41:
ah heerlijk, alsof het helpt, neuh, de mensen die je aan de telefoon krijgt zijn ook de mensen die je probleem moeten oplossen, ff rekenen, 4x per dag, jij lijkt me een klant die een kwartier lang blijft doorzeiken, 4x15 minuten is een uur, een kostenpost van rond de 20 euro per dag dus, 100 euro per week. ik zou als ik tweakdsl was maar meteen ff een factuur voor je aanmaken voor de ontstane kosten. p.s. in dat uurtje per dag hadden de mensen die je nu hebt bezig gehouden aan de telefoon mogelijk veel beter kunnen besteden om jouw probleem op te lossen...
zeiken,zeiken
als je na 29 dagen nog geen internet hebt.hahahahah
jij werkt daar zeker?
vindt jij het gek dat je 3/4 per dag gaat bellen als er maar niks gebeurt en er wordt weer eens belooft terug te bellen wat maar niet gebeurt.
dit is te gek voor worden. flessen trekkers dat zijn het.wilden ook contract niet ontbinden die ze 29 dagen niet konden nakomen

ps

de mensen in de eerste lijn(de mensen die wij te spreken krijgen,want een ander krijg je niet) lossen de problemen niet op maar gaan het door zetten naar een tweede lijn.zijn gewoon aanhoorders meer niet. kunnen zelf ook niets voor je betekenen behalve als door geef luik naar backoffice

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:28:
[...]

als ze dit van te voren haden gemeld was ik nooit naar hun overgestapt.
Ze hadden mij belooft om geen enkeledag zonder internet en tel. te komen zitten. Dan kan het niet dat je iemand zo lang zonder service laat zitten. En dan ook niet de kans geven om naar een ander over te gaan. het enigste wat ze doen is met de algemene voorwaarde schermen die heel anders zijn als ze in eerste instantie beloven.Op hun helpdesk weten de meesten volgens mij ook niet waar ze mee bezig zijn.telkens een ander persoon met weer een ander verhaal.waar ze ook nog leterlijk zeggen: u moet niet denken dat wij acher uw probleem gaan aan rennen.u moet maar wachten. ja zeker nog 29 dagen 8)7
En ik ben echt niet de enigste dus een cumilatie van de problemen lijkt mij wel gepast.Het is een wanvertoning zoals tweak met klanten omgaat.

ps
na 29 dagen en valse beloftes krijg je wel zo een toontje
De AV van TweakDSL kan je op hun site nalezen. (links onderin)
En zou jij niet gek worden van een "klant"die 29 dagen 3 a 4 keer per dag belt om naar de stand van zaken te vragen? Wanneer hadden ze jouw problemen moeten oplossen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Bos_2000, leer eens relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakdsl leer eens mensen geen valse beloftes te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:47:
[...]

De AV van TweakDSL kan je op hun site nalezen. (links onderin)
En zou jij niet gek worden van een "klant"die 29 dagen 3 a 4 keer per dag belt om naar de stand van zaken te vragen? Wanneer hadden ze jouw problemen moeten oplossen dan?
pas na dag 10 3/4x per dag gaan bellen.Dit na alle valse beloftes onkunde en incompetent gedrag van uit tweak.
wat lopen jullie de zaak te bagataliseren. werken jullie daar of zo?
gaan ook eens in houdelijk op de zaken in. zo behandel je toch niet een klant die je ook nog eens 70 euro per maand wil laten betalen. ik ver wacht 29x beter voor dit geld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ben je dan de koningin ofzo?
Je maakt mij niet wijs dat Tweak geen goede bedoelingen heeft en jou opzettelijk loopt te etteren, want zo breng je het wel.
Waar gewerkt wordt vallen spaanders en zo is het bij jou blijkbaar ook niet netjes verlopen. Ik heb zelf welgeteld 10 weken op een verbinding van Tweak zitten wachten, maar hoor je mij daarover ophef maken?
Momenteel loopt er bij velen (en bij mij) het probleem dat de snelheid niet boven de 700 kB/s komt. Dat is al een paar weken zo. Hoor je mij daarover eeuwig doorzaniken?
Op dit moment is ook de verbinding naar Usenetserver zeer slecht, onbruikbaar zelfs, maar buiten de schuld van Tweak. Hoor je mij daarover zeiken?
Ik zou je willen adviseren om nog een paar nachtjes te slapen, neem een borrel of wat dan ook, maar geniet van 't leven en loop niet zo negatief te doen.
Ondanks alle dingen die ik heb meegemaakt bij Tweak blijf ik het een topprovider vinden.
Met de eisen die jij blijkbaar stelt kun je maar beter naar een zakelijke provider zoeken met dito prijzen. Succes met je geschreeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 22:56:
[...]

pas na dag 10 3/4x per dag gaan bellen.Dit na alle valse beloftes onkunde en incompetent gedrag van uit tweak.
wat lopen jullie de zaak te bagataliseren. werken jullie daar of zo?
gaan ook eens in houdelijk op de zaken in. zo behandel je toch niet een klant die je ook nog eens 70 euro per maand wil laten betalen. ik ver wacht 29x beter voor dit geld |:(
Je mag hier wat mij betreft best wel je ei kwijt, alleen ben je natuurlijk wel bij de verkeerde partij.
Voor "echte" klachten moet je bij TweakDSL zelf zijn en niet in het forum.
Je kunt hier uiteraard wel informeren of er meer mensen zijn die een zelfde probleem hebben of een andere vraag over de dienstverlening.
Alleen zijn we geen verlengstuk van de helpdesk van TweakDSL en kunnen er dus ook niets aan doen. Jammer maar helaas.

Ondanks dat TweakDSL ook wel eens een steekje laat vallen vind ik dat ze technisch nog steeds wel goed bezig zijn en ook hiervoor de credits verdienen.
Oke, er gaat wel eens iets mis met de newsserver of er is wel eens een wat trager netwerk maar dat kan overal gebeuren. Sterker nog: bij andere ISP het is ook zo of nog veel erger.
Voorbeeld: een collega van mij had vanmorgen geen ADSL en die zit op het KPN netwerk (Wanadoo). Toch een dikke storing en niet alleen bij hem maar in de hele regio.

De perikelen met VoDSL zijn ongetwijfeld waar ik heb daar zelf ook wel eens problemen mee gehad, de oplossing is vrij simpel: blijft gewoon bij KPN en bel met een goedkope carrier preselect.
De VoDSL hou je er dan bij als "bonus", net zolang tot de kinderziektes er uit zijn.

Het enige minpuntje van TweakDSL is de administratie, daar gaat nog wel eens iets mis, facturen e.d. die niet kloppen. Het wordt wel weer rechtgetrokken maar dergelijke fouten zijn onnodig.

En uhh succes bij je nieuwe provider. Wie gaat de gelukkige worden? XS4All, de brave KPN dochter of misschien wel Chello (kuch kuch ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 22:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 17:28:
Fouten in de facturering van 0900 en 0800 nummers zouden opgelost moeten zijn.
Wij kunnen het alleen maar doorgeven en naderhand controleren.

Schroom niet, en mail de gegevens, dan zetten we het wel door.

Krijgen we nog een terugkoppeling/restututie van teveel geïncasseerde telefoonkosten? ;) Ben bang dat men de tickets een beetje links laat liggen. Mijn melding voor foute tariefsberekening staat al sinds 30-3 en ik heb eigelijk nog geen oplossing gezien. Het heeft niet echt haast, maar dit lijkt naar de andere kant door te slaan. Hoe zit dit jongens? ;)

* I_stealth_I belt ook geen 090x-meer. .

Pfff..wat is de stemming hier omgeslagen zeg. Gezellig hoor, maar lang wachten moet je tegenwoordig bij ieder bedrijf. Ik kijk daar niet meer van op. Alles moet tegenwoordig volledig ERP-draaien en low -costs. Daarom ben ik tegen een prijsverlaging. :X

[ Voor 17% gewijzigd door I_stealth_I op 28-04-2005 23:28 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

I_Stealth_I schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:20:
[...]

Mijn melding voor foute tariefsberekening staat al sinds 30-4 <knip>
Sinds overmorgen al?
;)

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 28-04-2005 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getver, ik weet het nu niet meer.
Ik denk na om ook over te gaan naar TWEAK dsl, maar ehhhh..........zoveel negatieve gebruikersverhalen?????

Waar gehakt word vallen spaanders. Helemaal mee eens! je kan niet verwachten dat bij een provider altijd alles goed gaat voor iedereen.
Maar hoe los je dat dan op als (top)provider???

Word je deskundig te woord gestaan of niet?
Legt die provider de gemaakte fouten in je nadeel uit of niet? (compensatie???)
Word je correct aangesproken & behandeld door de helpdesk?
Bellen ze terug als ze dat beloven?
Krijg je updates over je probleem of moet je daar zelf achter aan?
Zijn ze eerlijk genoeg om gewoon sorry te zeggen als ze een foutje maken of niet?

bos_2000 & Crusader: dit zijn allemaal dingen die ik van een top provider verwacht. vooral doen wat ze beloven. ik heb er echt een hekel aan als dat niet gebeurd

PS Ik zie wel heel veel mensen over dezelfde dingen klagen. Krijgen jullie feedback dat er naar een structurele oplossing word gezocht???
Ik word bang dat ze niet serieus luisteren & omgaan met hun klanten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus?
problemen met rekeningen en administratie en newsservers & hun netwerk & telefonie-diensten ?

Nu snap ik het helemaal niet meeer 8)7
nog wel klant HoppyF??????

[quote]HoppyF schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:19:
[...]

Oke, er gaat wel eens iets mis met de newsserver of er is wel eens een wat trager netwerk maar dat kan overal gebeuren. Het enige minpuntje van TweakDSL is de administratie, daar gaat nog wel eens iets mis, facturen e.d. die niet kloppen. Het wordt wel weer rechtgetrokken maar dergelijke fouten zijn onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Over de helpdesk heb ik weinig te klagen, behalve dan dat ik van een melding per email na drie weken nog geen enkele terugkoppeling heb gehad. Maar ik word netjes te woord gestaan en problemen worden netjes opgepakt cq. doorgezet. Niet dat de afhandeling dan ook netjes gebeurd, maar aan de helpdesk ligt het meestal niet. En het zijn gelukkig geen n00bs aan de andere kant van de telefoon, die bij problemen eerst een checklistje af moeten lopen (Casema) maar je kunt meteen terzake komen met je technische verhaal.
Updates wat betreft je eventuele probleem, daar zul je zelf achteraan moeten, maar hey, waar is dat niet?
De rest heb ik niets over te zeggen, geen ervaring mee.
Maar vergeet niet dat mensen die iets te klagen hebben dat ook zeker zullen doen, in tegenstelling tot mensen die super tevreden zijn, die hoor je bijna niet, tenzij je er om vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:24:
Ik denk na om ook over te gaan naar TWEAK dsl, maar ehhhh..........zoveel negatieve gebruikersverhalen?????

Waar gehakt word vallen spaanders. Helemaal mee eens! je kan niet verwachten dat bij een provider altijd alles goed gaat voor iedereen.

Zijn ze eerlijk genoeg om gewoon sorry te zeggen als ze een foutje maken of niet?

bos_2000 & Crusader: dit zijn allemaal dingen die ik van een top provider verwacht. vooral doen wat ze beloven. ik heb er echt een hekel aan als dat niet gebeurd

PS Ik zie wel heel veel mensen over dezelfde dingen klagen. Krijgen jullie feedback dat er naar een structurele oplossing word gezocht???
In een topic als deze staan vaak veel negatieve ervaringen, daarnaast is de doelgroep van tweakdsl ook nog eens de mensen die hier op tweakers rondlopen. dan hoor je al snel negatieve verhalen :) ik denk niet dat je het bij veel providers beter zult hebben, het gras is altijd groener aan de andere kant. ze geven geld terug op het moment dat je langer dan 2 dagen buiten jouw schuld om geen internet hebt (uiteraard moet je dit wel zelf aanvragen via faxje oid) tweak zou de laatste zijn om te ontkennen dat ze fouten maken. en uiteraard worden er fouten gemaakt, gebeurt overal. en je kijkt net op het verkeerde moment, met zo een uitbarsting van iemand
Crusader schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:29:maar aan de helpdesk ligt het meestal niet. En het zijn gelukkig geen n00bs aan de andere kant van de telefoon, die bij problemen eerst een checklistje af moeten lopen (Casema) maar je kunt meteen terzake komen met je technische verhaal.
De helpdesk zit dan ook met mensen die wel wat technische inzicht hebben :) soms leid dat wel eens tot botsingen hoor twee technische mensjes zijn vaak alletwee overtuigd van hun gelijk ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Teckna op 28-04-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik ben lid van tweakdsl sinds de tweede start geloof ik. dat is zo'n 3 jaar geleden als mn gevoel voor tijd niet helemaal overhoop ligt..

anyways, ik had een lastige start met T-DSL omdat de hardware niet lekker werkte in mn pc ed. er zijn zelfs T-DSL lui langsgeweest toen om me te helpen met de hardware en aansluitingen toen! voor niets als ik me niet vergis. (ik denk overigens niet dat ze dit nog zullen doen hoor in verband met het aantal leden dat ze hebben inmiddels, wat ik wil zeggen is dat ze echt wel het beste met je voor hebben)

Ik heb sindsdien, op vorig jaar aardig wat downtimena, geen slechte ervaringen gehad. Je hebt zo veel vrijheid bij tweak! Ik zie mezelf echt niet overstappen naar een andere provider. Waar vind je zo'n newsserver bijvoorbeeld....

Ik maak overigens (nog) geen gebruik van de VoDSL diensten.

Ik denk dat Tweak gewoon wat extra personeel nodig heeft en dat ze naast dat minpuntje een top provider zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Nou hoe zal ik het zeggen; ik heb geen klachten over Tweak. Eigenlijk niet gehad ook. Maar men heeft het behoorlijk drukker gekregen met een nieuwe klantenstroom. En ja dat gaat wel eens even niet helemaal goed. Technisch is er geen vuiltje aan de zon. Telefoon en Internet werken gewoon erg goed. BBned wil niet graag luisteren, soms zijn stok- en sweepslagen nodig om die lui te laten luisteren.

Administratief is het alleen wat rommelig, daarom ontstaan er wel een fouten. Facturatie gaat de laatste tijd wel weer goed. Zolang je keurig automatisch laat afschrijven. Maar....restituties, kortingsacties etc daar moet je erg om zeuren om dat in orde te krijgen. Dat is wel jammer, bijvoorbeeld met die foute 0900-nummers.

Technisch, ik maak never gebruik van de helpdesk eigenlijk. Alles werkt wel. En zolang je maar iemand van de tweede of derde lijn aan de telefoon krijgt kan je ze ook redelijk bellen. Verder zijn het wel toffe peren hoor ;)

TweakDSL roelt verder wel, erg tevreden. En ach af en toe moet je het even door de vingers kijken. Je kan ook teveel zout op slakken leggen. Bij TweakDSL wordt je bijna op je wenken behandeld vergeleken met andere ISP's. Dus er is weinig aan de lucht hoor :D

Meer personeel zou geen overbodige luxe zijn. Er is hier en daar nog heel wat werk. Maarja...dat kost weer geld en dat willen we als krentige consument liever niet betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door I_stealth_I op 28-04-2005 23:46 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:19:
[...]

Je mag hier wat mij betreft best wel je ei kwijt, alleen ben je natuurlijk wel bij de verkeerde partij.
Voor "echte" klachten moet je bij TweakDSL zelf zijn en niet in het forum.
Je kunt hier uiteraard wel informeren of er meer mensen zijn die een zelfde probleem hebben of een andere vraag over de dienstverlening.
Alleen zijn we geen verlengstuk van de helpdesk van TweakDSL en kunnen er dus ook niets aan doen. Jammer maar helaas.

Ondanks dat TweakDSL ook wel eens een steekje laat vallen vind ik dat ze technisch nog steeds wel goed bezig zijn en ook hiervoor de credits verdienen.
Oke, er gaat wel eens iets mis met de newsserver of er is wel eens een wat trager netwerk maar dat kan overal gebeuren. Sterker nog: bij andere ISP het is ook zo of nog veel erger.
Voorbeeld: een collega van mij had vanmorgen geen ADSL en die zit op het KPN netwerk (Wanadoo). Toch een dikke storing en niet alleen bij hem maar in de hele regio.

De perikelen met VoDSL zijn ongetwijfeld waar ik heb daar zelf ook wel eens problemen mee gehad, de oplossing is vrij simpel: blijft gewoon bij KPN en bel met een goedkope carrier preselect.
De VoDSL hou je er dan bij als "bonus", net zolang tot de kinderziektes er uit zijn.

Het enige minpuntje van TweakDSL is de administratie, daar gaat nog wel eens iets mis, facturen e.d. die niet kloppen. Het wordt wel weer rechtgetrokken maar dergelijke fouten zijn onnodig.

En uhh succes bij je nieuwe provider. Wie gaat de gelukkige worden? XS4All, de brave KPN dochter of misschien wel Chello (kuch kuch ...)
ik ben het gedeelte lijk met je eens HoppyF. Waar gehakt word vallen spaanders maar zo........
telkens belooftes doen van dat ze het regelen, maar wat blijkt(als je weer terug beld) er is weer eens niets gebeurt. Ik heb zelf deze ernstige signalen van te voren niet opgevangen.
storing van 29 dagen is wel lang hoor............(niet reeel)
Ik doe dit ook om mensen te informeren niet de zelfde fout te maken. (ze bloven geen dag zonder adsl of telefoon, dit is pertinent niet waar. zonder tel en internet ben ik erg gehandicapt.zeker als het zo lang duurt).
Over download snelheden en newsservers hoor je mij nog nietomdat ik nu net vandaag pas internet heb en nog weinig heb kunnen testen.maar de reviews zijn erg slecht ja klopt,ik hou mijn hart vast ;(
die beroerde administratie moet ik ook nog gaan ervaren dus zullen er nog wel wat reviews komen.

En uhh succes bij je nieuwe provider. Wie gaat de gelukkige worden?

deze zin is wat voorbarig als tweak mijn er net heeft ingeluist voor een heel jaar. 8)7 volgend jaar maar opnieuw kijken. ik ga als eerste door mijn adviseur de voorwaarde juridisch laten uitpluizen.Hij geeft ook aan dat tweak zig totaal eenzijdig heeft ingedekt. of te wel niet een te vertrouwen partner voor een jaarlang duur internet a 840 euro. stom. stom. stom.

maar ja

nu eerst maar eens aan kijken hoe het werkt. maar als het net zo slecht werkt als al het andere wat ik al in een kleine maand met tweak heb meegemaakt, ik weet het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleJ schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:35:

Ik heb sindsdien, op vorig jaar aardig wat downtimena, geen slechte ervaringen gehad. Je hebt zo veel vrijheid bij tweak! Ik zie mezelf echt niet overstappen naar een andere provider. Waar vind je zo'n newsserver bijvoorbeeld....

Ik denk dat Tweak gewoon wat extra personeel nodig heeft en dat ze naast dat minpuntje een top provider zijn!
Hey DoubleJ,

Pleaaaaaase explain?????

ook jij hebt dus slechte ervaringen (downtime, installatie, facturen, niet genoeg personeel), en toch blijf je?
misschien heb ik mazzel, maareh bij andere providers heb je met premium abo'tjes toch ook alle vrijheid??
Ik vind mijn huidige provider alleen te duur, ik zou bij tweak voor hetzelfde geld bijna dubbele snelheid kunnen krijgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 23:49:
[...]

Hey DoubleJ,

Pleaaaaaase explain?????

ook jij hebt dus slechte ervaringen (downtime, installatie, facturen, niet genoeg personeel), en toch blijf je?
misschien heb ik mazzel, maareh bij andere providers heb je met premium abo'tjes toch ook alle vrijheid??
Ik vind mijn huidige provider alleen te duur, ik zou bij tweak voor hetzelfde geld bijna dubbele snelheid kunnen krijgen... ;)
Ik denk dat je mn post compleet verkeerd begrepen hebt. Ik bedoelde juist te zeggen dat ondanks wat beginnersfouten de provider mij erg goed hielp met problemen en inmiddels gewoon een top provider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DOE HET NIET, DOE HET NIET, DOE HET NIET,

als je geen wurgcontract wil met een provider die je een maand zonder adsl en tel. laat zitten.

Ik ben van mening dat je niet door iedereen deskundig te woord wordt gestaan.Veel mensen praten langs elkaar heen en weten niet dat ze een probleem doorspelen aan mensen die er niet meer werken of juist weer een vrije dag hebben ect ect.

Compensatie. Moet ik nog ervaren.maar ik denk niet dat zij zich aansprakelijk voelen voor de door mij gemaakte mobile tel kosten ect. ect. die ik door hun schuld heb moeten maken omdat ik een maand lang verstookt heb gezeten van mijn vaste huistelefoon.

Je wordt ook zeker niet altijd correct en juist behandeld door de helpdesk.Het niet kunnen/willen doorverbinden. na twee weken geen internet krijg je dood leuk het antwoord "je moet niet denken dat wij achter uw probleem gaan aan hollen" ook al ga je 70 euro per maand betalen 8)7

7 van de 10 keer bellen ze niet terug als je dat belooft wordt door de hel-desk.

En als er al iets fout gaat gaan ze echt niet toegeven dat het hun fout is. ligt altijd wel bij een ander.kpn, bbnet, modem, je comp.

je moet het zelf weten thejjj maar mijn advies is als je geen problemen wil, NEEM GEEN TWEAKDSL . of je moet vaak naar het casino gaan en van een(grote) gok houden.
speur het internet goed af. ik kom nu in eens ergggg veel hele slechte recenties.

mijn advies naar, xs4all, planet, hebben allebij een uitsekende helpdesk, met kundige mensen die eerst netjes hun lijstje gaan afwerken van wat het probleem zou kunnen zijn,
en niet zoals bij tweak waar ze maar gelijk luk raak dingen beginnen te roepen en te doen.omdat ze denken technisch te zijn.hahahahahahha ze weten daar van voren niet dat van achter nog leven.

kan je nog een maandje wachten, doe dat dan; want er komen mooie abo's aan. bv www.fiberworld.nl(adsl2)
kan je bij jou in de buurt multikabel krijgen doe dat dan..............ze hebben zelfs een abo met een 2mb upload/10 down.(adsl1)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

bos_2000 ... probeer je nou wraak op TweakDSL te nemen ofzo? Moeten wij nu met hoofdletters 'doe het wel doe het wel doe het wel' gaan schrijven... ik snap je frustratie heus wel maar begrijp ook dat niet iedereen hetzelfde doorgaat. En zoals eerder gezegd is dit niet de plek om te blijven klagen over hoe vreselijk t is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleJ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:14:
bos_2000 ... probeer je nou wraak op TweakDSL te nemen ofzo? Moeten wij nu met hoofdletters 'doe het wel doe het wel doe het wel' gaan schrijven... ik snap je frustratie heus wel maar begrijp ook dat niet iedereen hetzelfde doorgaat. En zoals eerder gezegd is dit niet de plek om te blijven klagen over hoe vreselijk t is.
als ik van te voren zulke post had gevonden hier was ik er niet aan begonnen. ik probeer mensen te behoeden voor de zelfde fout die ik heb gemaakt.
overstappen naar tweakdsl. DOE HET NIET, DOE HET NIET.

ik mag toch mijn menig geven. ik ben echt niet de enige sla de topics er maar op na ..........

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:19:
[...]

als ik van te voren zulke post had gevonden hier was ik er niet aan begonnen. ik probeer mensen te behoeden voor de zelfde fout die ik heb gemaakt.
overstappen naar tweakdsl. DOE HET NIET, DOE HET NIET.

ik mag toch mijn menig geven. ik ben echt niet de enige sla de topics er maar op na ..........
Mensen die het goed hebben zullen niet gaan schreeuwen hoe goed ze het hebben... lijkt me logisch. Jij hebt hier ook een account gemaakt puur en alleen om tweakdsl af te branden geloof ik. Sorry, maar ik vind dit allemaal een beetje kinderachtig.

voorbeeld:

Wat voor telefoon heb jij? een Nokia? WEETJE HOEVEEL PROBLEMEN IK DAAR MEE HEB, ECHT HOOR DAT MOET JE NOOIT MEER DOEN!!!!!!! (wat overigens niet zo is :P )

Zie je mn punt?

[ Voor 13% gewijzigd door DoubleJ op 29-04-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bos_2000: ik heb net effe zitten google-en, en volgens mij heb je wel een punt:

vind wel heel veel reviews van weggelopen klanten
Ook zie ik reviews van tevreden klanten maar ze hebben allemaal wel minpunten of problemen te melden. gek hoor. :?

BTW: ik vind slechte ervaringen wel nuttig om te posten, omdat je bij problemen je provider pas echt leert kennen........dusse bedankt voor de waarschuwing bos_2000 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu weten we het wel, zullen we nu het forum weer gaan gebruiken waarvoor het bedoelt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

tweakdsl heerst! ook de service. toen mijn adsl modem het begaf kreeg ik 2 verschillende vervangers mee om te testen, waar heb je dat nou?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh baasje & dadj : het lijkt zo wel of ik dom ben ofzo maarehhhhh ik snap 't niet:

gaat dit topic alleen over positieve ervaringen ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleJ schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:26:
[...]

Mensen die het goed hebben zullen niet gaan schreeuwen hoe goed ze het hebben... lijkt me logisch. Jij hebt hier ook een account gemaakt puur en alleen om tweakdsl af te branden geloof ik. Sorry, maar ik vind dit allemaal een beetje kinderachtig.

voorbeeld:

Wat voor telefoon heb jij? een Nokia? WEETJE HOEVEEL PROBLEMEN IK DAAR MEE HEB, ECHT HOOR DAT MOET JE NOOIT MEER DOEN!!!!!!! (wat overigens niet zo is :P )

Zie je mn punt?
NEE

stel je hebt een abo bij kpn-mobile en je gaat over stappennaar t-mobile.in de winkel zeggen ze je gaat je tel geen dag missen,"daar zorgen we voor"wordt er gezegt
puntje bij paaltje krijg je een niet werkende telefoon en een niet werkende sim-kaart. Dan wil je ook een werkende tel en simkaart zoals jou belooft is in het verkoop gesprek. en niet na 29 dagen
als jij die nokia bv bij de phonehouse heb gekocht en hij doet het van af dag 1 niet en ze willen je geen werkende meegeven om dat ze die niet kunnen vinden of wat dan ook en je moet elke dag terug komen om te kijken of ze al een nieuwe voor je hebben.(want jou terug bellen kunnen ze ook niet.) dan ga je zeggen sluit niets af bij de phonehouse of te wel tweakdsl want die doen beloftes die ze niet nakomen en laten je in de kou staan.

wel flauw van jullie dat jullie collega tweakers hier naar toe willen praten.bah bah bah
als je weet hoeveel problemen en zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:38:
ehh baasje & dadj : het lijkt zo wel of ik dom ben ofzo maarehhhhh ik snap 't niet:

zeg ik dat dan ? Als jij vervelende ervaringen heb moet je dat zeker melden maar op de manier HOE jullie dat doen heb ik bezwaren. Hier schiet niemand wat mee op, problemen zijn er om opgelost te worden en ze bieden hier op dit forum vaak een helpende hand. Laten we dat zo houden.

Nu lijken jullie een stelletje blerrende schapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry thejjj, word vooral niet te kritisch hier want volgens mij mag je echt alleen maar je positive geluiden laten horen. als je ergens mee komt zeik je gelijk.(lijkt de helpdesk van tweak wel hahahaha).
deze jongens kunnen de zaken goed bagataliseren. welke tweaker neemt er nu genoegen met een downtime van 3 tot 10 weken.(check reviews)dit is eigenlijk bespotelijk. dat tweakers.net hiermee geasocieerd wil worden. niet te begrijpen 8)7

ga maar bij xs4all en demon kijken. nu net onderzoek geweest. meest tevreden adsl klanten op het net binnen nl. ik zie je daar over een jaar. hahahahahah :'( kon dat maar eerder...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh sorry baasje, ik heb helemaal geen ervaring met tweakdsl, ook geen negatieve...

wil gewoon es van jullie horen wat jullie denken van deze provider?
Maar goed |:( , bedankt & succes iedereen met tweaken & fixen & posten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:38:

Ja, dat snap je toch wel? |:( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
bos_2000: Ik heb je enkele uren geleden een email gestuurd. Als je morgenochtend nog niet actie hebt ondernomen daarop, doe ik het.

En even voor de mensen die niet weten waarover dit gaat: Heeft te maken met de GoT policy, voordat de "censuur!" uitspraken weer uit de kast komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh problemen horen toch op een forum?

Gebruikersproblemen en ervaringen zijn wat mij betreft on-topic..
reacties op taal/toon/presentatie/uitstraling van berichten van anderen hoeven er van mij niet bij, dat kan iedereen zelf wel beslissen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Jahoor, wat ik bedoelde gaat ook niet over TweakDSL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarreh die bos_2000 heeft 't toch ALLEEN MAAR over tweakdsl en waarom ie niet tevreden is?
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, maar nou niet bepaald op een manier waarop je op een forum met elkaar hoort om te gaan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 29-04-2005 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dat was weer in een korte tijd leesvoer voor een 1/2 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans van Eijsden
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 23:32
Haha ja, ik heb ook ff flink zitten lezen.
Ik heb in ieder geval in de anderhalf jaar dat ik TweakDSL heb, geen noemenswaardige problemen gehad. Ik heb 9 providers uitgetest in het verleden op diverse lokaties (verhuizen is een hobby) en met Tweak de beste ervaring. Snel, betrouwbaar, goede helpdesk, persoonlijk en snelle service. Mail wordt op tijd beantwoord (binnen 48 uur) en ik heb een goeie nieuwsserver. Bovendien meerdere IP's mèt reverse dus alles wat ik nodig heb, biedt Tweak.
Ben ik nog objectief? Ik hoop van wel, want dit is niet omdat ik Pro-Tweak ben of iemand in de zeik wil zetten hier, maar omdat ik vind dat mijn persoonlijke ervaring ook meetelt en iemand goede ervaringen ook wel eens mag melden. Als alle gebruikers van Tweak hier een berichtje zouden posten als ze tevreden waren, dan denk ik dat de andere posts in het niet vallen.

Verder vraag ik me af, hebben thejjj en bos_2000 niet toevallig ook hetzelfde IP? Dit valt wel heel erg op.. ;) In ieder geval hoop ik dat ik hiermee het geheel wat kan bedaren, want over en weergescheld daar heeft niemand wat aan. En er is nog wel wat belangrijkers in het leven dan Internet.. tijdens downtime (maintenance) ga ik nog net zo lief een blokje om. Maakt me nix uit :)

https://www.hansvaneijsden.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
[...]Dit is niet zinvol, ik ben er via collegae op gewezen, dus de proef op de som gedaan en een gesprek van 3 minuten gehad via zo'n 0900 nummer van 1ct. Tweak rekende 3,80 incl starttik en ik kreeg "vanwege de correctie" op mijn laatse rekening 2,40 retour dus dan is de optelsom snel gemaakt. Mijn advies geen 0900 nummers bellen ;)
Dus men gaat gewoonweg dubbel berekenen ? En Tweak betalen en de andere rpovider ?
Ben ik dus 2x zo duur uit ?
:( SCHANDALIG ! :(
Ik krijg steeds meer spijt dat ik met tweak in zee ben gegaan !

TweakDSL en BBned: DOE HIER IETS AAN !!

:r

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Klinkt niet al te best... Ik hoop niet dat TweakDSL 't zover laat komen dat we ze straks bij Tros Radar zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans van Eijsden schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 04:26:Verder vraag ik me af, hebben thejjj en bos_2000 niet toevallig ook hetzelfde IP? Dit valt wel heel erg op.. In ieder geval hoop ik dat ik hiermee het geheel wat kan bedaren, want over en weergescheld daar heeft niemand wat aan. En er is nog wel wat belangrijkers in het leven dan Internet.. tijdens downtime (maintenance) ga ik nog net zo lief een blokje om. Maakt me nix uit :r
Hansje hansje hansje.....wat denk je zelf? Wij zijn niet het zelfde.ga maar checken. en anders ben ik nu ook zeker gerbruggeman en bergen. zo zijn er legio erg ontevreden en geschoferde klanten maar die worden hier direct door jullie kliekje de mond gesnoerd. zal bij mij niet lukken. er zijn dus wel mensen die het op prijs stellen HUN new and/or improved ervaring te delen, die niet echt positief uit valt na zulke blunders, verkopen van sprookjes ect. ect. kan ik ook niets doen.......

ik hoop dat jullie niet gelijk weer iemand gaan afzeiken als het niet geheel in jullie straatje past.Kijk maar uit dit zijn voor jullie ook teken aan de wand. Ik zal jullie ook niet de problemen willen toewensen die ik met deze onbetrouwbare partner heb ervaren............. |:(

ps
als dit zo doorgaat duurt het niet lang voordat programma's als radar dit oppikken.(ben net weg bij wanadoo ahhahahahha en dan dit** #$#**,wat een balle zooi)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Ja, nu weten we 't wel een keer, bos_2000. Als je jouw verhalen leest, zou je zeggen dat iedereen dikke problemen krijgt als je met Tweak in zee gaat. In de praktijk heeft waarschijnlijk minder dan 1% van de klanten echt een probleem.

Jij lijkt me zo iemand die gaat zitten schelden aan de telefoon. Wie denk je dat de helpdesk liever helpt, een klant die zich normaal gedraagt aan de telefoon of een klant die nooit weer op houdt met praten/schelden en 10x hetzelfde zegt?

Als ik je een goeie raad mag geven: maak nou eens een duidelijk opsomming wanneer er wat is gebeurd, dus een lijstje met datums en wat jij of de helpdesk precies heeft gedaan. Dat maakt het voor iedereen een stuk duidelijker, want op dit moment weet volgens mij nog steeds niemand wat precies je probleem is, na 16 posts van jouw kant.

Als iemand je trouwens belooft terug te bellen, vraag dan de naam van de medewerker en een datum/tijd waarop ze van plan zijn terug bellen. Een datum/tijd is misschien niet exact aan te geven, maar anders een ruwe schatting. Als ze dan vervolgens niet bellen, kun je naar die medewerker vragen. Vraag ook naar ticket- of casenummers, dat werkt een stuk beter dan elke keer het hele verhaal opnieuw vertellen.

(over je signature: het is balls, niet ball's. 't is engels he...)

[ Voor 4% gewijzigd door Bergen op 29-04-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Los van het huidige gesprek

iemand anders op dit moment last van wegvallende verbinding??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
ik vind het een beetje hypocriet om nu op bos2000 te gaan schelden, alleen omdat hij een negatieve ervaring heeft met tweakdsl.. je mag gerust 1000 posts besteden aan _/-\o_ maar negatief mag ineens niet meer.

Ik ben al een aantal jaar bij tweakdsl en ik heb grotendeels positieve ervaringen.. alleen vind ik de helpdesk echt super slecht en ze lijken zelfs ongeïnteresseerd..
Ik heb niet het gevoel dat ze je echt willen helpen en dat ze altijd zoiets hebben van mjoah.. komt wel goed.. wacht maar rustig af.. ja wat heb ik daar nou aan..
daarom kan ik best bos2000 begrijpen dat ie vol ergenis zit.. het is gewoon onacceptabel om 30 dagen zonder internet te zitten..

Ze bellen dus nooit terug als je dat vraagt, of zelfs als ze dat zelf aanbieden.. Ik vind het echt vervelend om nu weer naar tweakdsl te bellen met hetzelfde probleem, omdat hun niet terug bellen..
Nu zit ik me weer te ergeren, en nu moet ik weer daar heen bellen terwijl de jongens daar ook wel wat beters te doen hebben..
1 simpel telefoontje van hun, had mij al gerust gesteld.. nu moet ik bellen.. echt zooo jammer...
Ik snap het ook niet trouwens.. die jongen beloofd mij dat er iemand terug belt, noteert dat waarschijnlijk op papier of in een stukje software.. maar nu wordt dat dus helemaal niet gebruikt..
hoe kan dat?

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tetsuo55 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:20:
Los van het huidige gesprek

iemand anders op dit moment last van wegvallende verbinding??
ben nu ff wat aan het leechen van de nieuws server en dat gaat met pieken en dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Goedemorgen,

Voor degene diewachten op hun 4 Mb lijn: sinds woensdag ben ik overgeschakeld van een 2 Mb naar een 4 Mb lijn (4096 kpbs). Helaas niet goed want daar had ik geen ADSL meer. Zie mijn Telnidus 1121 status pagina:

DSL:
Connection Phase: Up
S/N Ratio: 18
Tx Packets: 193
Tx Bytes: 109116
Tx ThroughPut: 136
Upstream: 1024 kpbs

Line Mode: N/A
RS/CRC: 0
Rx Packets: 0
Rx Bytes: 0
Rx ThroughPut: 0
Downstream: 4096 kpbs

Verder alle diagnostics gedaan en allemaal OK, maar mij opvalt, ik ontvang gewoon geen byte meer (wel upload).

Uiteraard helpdesk op de hoogte gesteld en er wordt aan gewerkt. Maar misschien dat jullie nog ideeen hebben wat het zou kunnen zijn?

Enne, alles uit en aan gehad, gereset e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=301ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=318ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=355ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=367ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=375ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=381ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=451ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=477ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=451ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=460ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=485ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=495ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=545ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=528ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=563ms TTL=60
Reply from 217.19.16.130: bytes=32 time=600ms TTL=60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:56

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Natuurlijk is het hebben van een probleem, bij wie dan ook, niet leuk, maar als we er normaal over kunnen praten kan het oplossen ervan misschien sneller gaan.

De bewering, door bos_2000, dat planet een uitstekende helpdesk heeft laat mij de drie maanden ellende met die helpdesk weer her beleven. Het heeft mijn toen ook veel geld gekost die ik ook nergens kon verhalen. Dan is mijn ervaring met de helpdesk van TweakDSL stukken beter.
Zo zie je maar weer het verschil in beleving.

Dat TweakDSL nu ook Tiscali in het pakket heeft zitten vind ik prima. Zo kan de druk op BBned verhoogd worden om een betere prestatie te leveren.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
robertpNL schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:07:
Goedemorgen,

Voor degene diewachten op hun 4 Mb lijn: sinds woensdag ben ik overgeschakeld van een 2 Mb naar een 4 Mb lijn (4096 kpbs). Helaas niet goed want daar had ik geen ADSL meer. Zie mijn Telnidus 1121 status pagina:

DSL:
Connection Phase: Up
S/N Ratio: 18
Tx Packets: 193
Tx Bytes: 109116
Tx ThroughPut: 136
Upstream: 1024 kpbs

Line Mode: N/A
RS/CRC: 0
Rx Packets: 0
Rx Bytes: 0
Rx ThroughPut: 0
Downstream: 4096 kpbs

Verder alle diagnostics gedaan en allemaal OK, maar mij opvalt, ik ontvang gewoon geen byte meer (wel upload).

Uiteraard helpdesk op de hoogte gesteld en er wordt aan gewerkt. Maar misschien dat jullie nog ideeen hebben wat het zou kunnen zijn?

Enne, alles uit en aan gehad, gereset e.d.
Configfoutje @ BBned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

delyver schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:53:
ik vind het een beetje hypocriet om nu op bos2000 te gaan schelden, alleen omdat hij een negatieve ervaring heeft met tweakdsl.. je mag gerust 1000 posts besteden aan _/-\o_ maar negatief mag ineens niet meer.
Tuuurlijk mag je wel negatieve ervaringen plaatsen, maar doe het wel professioneel.
Bos_2000 doet het, op z'n zachtst gezegd, nogal irritant. Ik ga bijna op zoek naar een killfilter om zijn posts maar niet te hoeven lezen. Hij gooit het er bijzonder dik bovenop, ik weet nu wel wat zijn punt is, maar het wordt continu herhaald.
Alsof *iedereen* die vanaf nu een abo neemt bij Tweak dezelfde "hel" gaat doorstaan als bos_2000. Vind ik bijzonder kort door de bocht en niet reëel.
De positieve ervaringen worden toch ook niet op dezelfde manier gebracht als de posts van bos? Daarom gaf ik hem al eerder de "leer relativeren" tip.
Negatieve ervaringen, kom maar op, graag zelfs want daar leren we wellicht van, maar doe het wel een beetje normaal ;)

Zijn posts doen me denken aan ene "De Wrotter" die op usenet de boel zat op te stoken, maar dan over Demon. Hij ging helemaal over de zeik dat er geen splitter werd meegeleverd bij abonnementen zonder modem. Wil je wat leesvermaak hebben? Klik dan hier.

[ Voor 15% gewijzigd door Crusader op 29-04-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

ik wil wel toevoegen dat het waar is dat twekadsl nooit terugbeld als ze dat wel zeggen.

van de 10+ keer dat dat mij beloofd is is het nog geen enkele keer gebeurd.

of dat komt door slecht personeel of een gebrek aan personeel zou ik niet kunnen zeggen.

En over planet kan men beter helemaal niet beginnen, zij hebben echt wurgcontracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Behoorlijk wat leesvoer, vooral posts die TweakDSL de grond indrukken omdat het toevallig bij bos_2000 wat langer duurde dan eigenlijk gepland.

Eerlijk gezegd: een migratie kan verkeerd gaan; en vaak is het geeneens te wijten aan de provider, maar aan de gebruiker. Als de gebruiker (en dat heb ik zelf ondervonden :P) het contract bij de oude provider heeft opgezegd voordat hij de nieuwe provider heeft aangevraagd, gaat migratie sowieso stuk; de oude provider heeft KPN al bericht dat op die dag en die datum de lijn gesloopt moet worden, en migratie kan je dan vergeten.
Daarnaast: indien ik het goed gedaan had, was ik in 2 dagen (max) over; heb verhalen gehoord dat het zelfs binnen een uur kon (kennis van deze persoon).

Ik kan nog steeds TweakDSL aanraden; waar heb je een helpdesk dat zelf binnen 2uur (tijdens kantooruren) reageert op je email? Bij Versatel/Zonnet was het wel anders; 4-5 dagen :{. Nee, ik ben uitermate tevreden, en mij hoor je daarom ook niet klagen. Je kan zelfs meerdere IPadressen krijgen als de pc's thuis apart een extern IPadres nodig heeft.
(zelf ondervonden; door 'slechte' firmware die geflasht is op me linksys wrt54g, krijgt elke pc nu een extern IPadres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Dimmu schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:50:

(zelf ondervonden; door 'slechte' firmware die geflasht is op me linksys wrt54g, krijgt elke pc nu een extern IPadres)
Je hebt je modem gewoon als 'bridge' draaien en niet als router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

ik raad tweakdsl ook aan aan mensen, het is een redelijke provider.

Mijn migratie duurde 10 maanden, desondanks vind ik tweakdsl wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
bjck schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:56:
[...]

Je hebt je modem gewoon als 'bridge' draaien en niet als router.
Uhmm.. ik heb een linksys router (wrt54-g) achter de copperjet (oranje) zitten. Door een verkeerde flash (eigen schuld dus ;)) draait me linksys ook in bridge, ipv de 'normale' (192.168.*-adressen uitdelen) router-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Zojuist TIS DSL Pro aangevraagd, hoe lang duurt het ongeveer voordat het binnen is cq. werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Bij mij gingen zowel m'n telefoon-migratie als m'n adsl aansluiting (nieuwe aansluiting), als het opzeggen van de isdn-lijn probleemloos.

(of had ik dit ook in CAPS moeten roepen ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, hoef je niet in CAPS te zeggen.Leuk om te horen dat je tevreden bent, toch?

effe serieus: toen ik zelf nog bij een internet provider werkte, betaalden we mensen om goede reviews te schrijven op formus en groepen. Uit commercieel oogpunt een goede zet, maar wel een beetje oplichting....(niet verboden)
--> moraal van mijn verhaal: geloof niet alles wat er geschreven word & kijk altijd verder dan je neus lang is
uw schoolmeester, the jjj

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3NN1S
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:57:
nee hoor, hoef je niet in CAPS te zeggen.Leuk om te horen dat je tevreden bent, toch?

effe serieus: toen ik zelf nog bij een internet provider werkte, betaalden we mensen om goede reviews te schrijven op formus en groepen. Uit commercieel oogpunt een goede zet, maar wel een beetje oplichting....(niet verboden)
--> moraal van mijn verhaal: geloof niet alles wat er geschreven word & kijk altijd verder dan je neus lang is

B)
Bij welke provider werkte je? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:57:

B)
Ik heb ook geen problemen bij Tweakdsl , top provider ;)
Zo .. nu gauw even op mijn bankrekening kijken...:D

Kop op zeg.. waarom zou iemand hier roepen dat het prima werkt als het kut werkt.. Zoals al zovaak gezegd zie je eerder negatieve berichten dan positieve...

Dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 00:32:
bos_2000: ik heb net effe zitten google-en, en volgens mij heb je wel een punt:

vind wel heel veel reviews van weggelopen klanten
Ook zie ik reviews van tevreden klanten maar ze hebben allemaal wel minpunten of problemen te melden. gek hoor. :?

BTW: ik vind slechte ervaringen wel nuttig om te posten, omdat je bij problemen je provider pas echt leert kennen........dusse bedankt voor de waarschuwing bos_2000 :Y)
Heb je de reviews van XS4LL, Demon, Cistron, Chello, Planet, Wanadoo, Tiscali, Het Net, Versatel, @home, Casema, HCC net, CompuServe, TeleByte, Kabelfoon ook even vergelijken in verhouding tot het aantal klanten? Het is wel makkelijk om om negatieve punten te zoeken, maar hou het wel even in verhouding.

Je kan het ook verschrikkelijk overdrijven. TweakDSL doet wat ze kan doen, zie netwerkproblemen; die worden direct opgepakt en verholpen. Zaken die buiten hun bereik gaat naar de leverancier. BBned is ook niet altijd even snel en bereidwillig. Dus kan het wel eens voorkomen dat daar iets mis gaat. Moch je problemen hebben als klant dan blaas je die over de mail en dan wordt dat meestal wel snel opgepakt. Bellen is wat minder, die eerste lijn moet vaak alles nachecken bij iemand anders en dan moet je enorm veel tijd over hebben. Gewoon mailen dus, kan je zelf het probleem beschijven . Het hoeft dan alleen maar even doorgezonden te worden.

Ach laat ik het anders zeggen, ik ken providers waar het veel vervelende aan toe gaat; bij Tweak krijg ik betrouwbaar Internet en Telefonie. Mijn mail werkt, ik krijg leuke extra diensten, men knijpt geen lijnen af op p2p, heeft geen limieten en de facturatie lijkt ook te kloppen. Dit gaat al zo'n 2,5 jaar zo. Ik ben dubbel en dwars tevreden TweakDSL gebruiker 8)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
om3ega schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook geen problemen bij Tweakdsl , top provider ;)
Zo .. nu gauw even op mijn bankrekening kijken...:D

Kop op zeg.. waarom zou iemand hier roepen dat het prima werkt als het kut werkt.. Zoals al zovaak gezegd zie je eerder negatieve berichten dan positieve...

Dus ;)
Heb jij dat zo geregeld?
Ik betaal niets voor mijn verbinding in ruil voor het positief zijn over tweakdsl :+

Alle gekheid op een stokje, ik heb ooit eens de nieuwsgroep alt.nl.klagen.tweakdsl opgericht dus als ik positief ben over tweakdsl dan kun je wel zeggen dat het oprecht is.

Mischien wel een idee voor de mensen hier om zich daar af te reageren als ze vol opgekropte emotie zitten mbt tweakdsl en alleen hier inhoudelijk hun gerief tonen?
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op: