Wel, da'mooi allemaal. Zit al tijden te wachten tot ik over kan van hcc naar tweak en dat wil maar niet lukken. Komen ze nu met adsl 2(+). Nou mag als tegenprestatie voor alle tegenslag mijn abo wel gelijk in adsl 2 gezet worden. Maar dat zal wel niet zo makkelijk gaan.
Bovendien, dan moet ik nog langer wachten en dat kan echt niet.
Ik moet nu wachten, tot ze een nieuwe lijn hebben "geschoten". Het schijnt heel moeilijk/lastig te zijn adsl icm isdn,terwijl ik met mijn lekenhoofd dan zeg: dit is toch allebei digitaal, moet toch beter gaan dan icm analoog??
Maar ik las al iets (en hoorde door de telefoon ook al zoiets) dat het met frequentie ed te maken heeft, nou ja... het zal wel.
Iemand enig idee hoe lang zo iets gaat duren ? Ofwel zijn er meerdere mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt?
Grappige (
) hiervan is, dat als je dit soort zaken vraagt bij aanmelden het allemaal geen probleem is. Als je vertelt, dat je abo bij de hcc/kpn niet sneller kan omdat je isdn hebt is, dan is het geen probleem. Maar nu moet er een nieuwe lijn komen omdat er problemen zijn met de capaciteit. En nu zit ik dus sinds afgelopen maandag zonder internet.
Balen dus ... voor mij en mijn werkgever dus (ik ben thuiswerker)
Bovendien, dan moet ik nog langer wachten en dat kan echt niet.
Ik moet nu wachten, tot ze een nieuwe lijn hebben "geschoten". Het schijnt heel moeilijk/lastig te zijn adsl icm isdn,terwijl ik met mijn lekenhoofd dan zeg: dit is toch allebei digitaal, moet toch beter gaan dan icm analoog??
Maar ik las al iets (en hoorde door de telefoon ook al zoiets) dat het met frequentie ed te maken heeft, nou ja... het zal wel.
Iemand enig idee hoe lang zo iets gaat duren ? Ofwel zijn er meerdere mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt?
Grappige (
Balen dus ... voor mij en mijn werkgever dus (ik ben thuiswerker)