[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 7

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.574 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GTR: Get Real!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/57018/full.jpg
Een woordje vooraf

Mocht je vragen hebben of je interesse gewekt zijn, kun je hier vast de vorige delen bekijken:
deel 1, 2, 3, 4, 5 & 6.

De volgende "regels" heb ik even geleend van het FS200x topic (die voldoen hier ook prima) en wat aangepast:

• Max. 10 pics van 800x600 (en let daarbij zelf even op dat je geen BMP's van 1 Mb per stuk doet ). En resize ze ook aub zelf en niet met behulp van de img tag.

• Zorg er iig voor dat er niet 10 replies achter elkaar vol met pics staan, maar hou het een beetje verdeeld.

• Zorg dan dus ook dat er niet tig replies volgen waarin alleen maar "wow, mooie pics!" of "ik heb de game ook binnen." komt te staan, maar houdt het topic inhoudelijk op niveau.

• Slowchats om af te spreken hoe en waar je online gaat rijden zijn niet gewenst dus probeer dat te beperken en zoveel mogelijk op het IRC-kanaal en/of via een IM te doen.

• "Ik heb een rondetijd van 1:xx:xxx gereden op circuit Y met auto X, is dat snel of wat rijden jullie?" Dat soort vragen voegen ook niets toe aan een discussie, rondetijden kun je vergelijken via GTRank.

• Geen offtopic gebabbel, geflame, geruzie, gescheld etc.

• Zie je iets wat niet kan? Gebruik dan de topic report-knop bovenaan om het te melden. Ga er niet zelf op in.

Posts die hier niet aan voldoen kunnen worden verwijderd. Bij herhaling
volgen er andere maatregelen, maar ik neem aan dat iedereen wel snapt
waarom deze regels er zijn.

Have fun met GTR allemaal, er worden zeer regelmatig (league)races gehouden door en voor mensen op dit forum op een snelle dedicated server.
Binnenkort zal er ook een GoT league van start gaan (georganiseerd door Dutch3men en mijzelf), houd het topic in de gaten voor meer info. Waarschijnlijk zal dit sowiezo pas zijn na een nieuwe patch van SimBin voor het online gedeelte. Zodra er belangrijk nieuws is voeg ik dit ook toe aan deze post.

Voor info over gewoon online racen met mede-tweakers kun je het beste even via op het IRC-kanaal (irc.tweakers.net channel:#GTR) komen. Er zijn hier ook een aantal mensen die af en toe zelf dedicated servers draaien, mocht je een tweakers server tegenkomen, dan is het wachtwoord meestal "got" (zonder aanhalingstekens).

Maargoed, verder over GTR zelf.......

De Features

GTR is the most authentic racing simulation ever

• Based on the real FIA GT Championship
• All the real tracks and cars are included
• Car physics based on real race car telemetry data
• Tracks are built from actual GPS and CAD data
• Sounds are sampled from the real race cars
• Cockpits have original team specific design
• Ultra realistic damage physics and graphics

GTR features up to 56 cars on track simultaneously

The attention to detail puts you right in the car

• Adjustable seats
• Head movements of the drivers that simulates G-Forces
• Autopilot: Don't stop the race the AI keeps your pace
• Humanlike AI - blocks, passes and makes mistakes
• Live Track Technology: Dynamic track layout that changes the track conditions graphically and physically during the race
• Dynamic weather changes during the race
• MOTEC race analyzation software included - GTR uses the same race analyzing software like real racing teams
• GTR supports TrackIR Technology (accessory)

Mind blowing graphics

GTR is developed by real life race drivers

• Simbin is managed by a professional race driver
• Car handling has been validated by the actual FIA GT drivers

GTR offers various difficulty levels so your skills can grow with the game

• 4 different levels of arcade mode
• Semi-pro mode
• Simulation mode

The Story So Far....

GTR is een race simulatie ontwikkeld door het SimBin Development Team, afgekort SBDT. Dit team is begonnen met GT mods te maken voor F1200x en F1 Challenge van EA Sports, het toppunt werd bereikt met GTR2002, ongetwijfeld de beste mod voor F12002. Ondertussen is de bezetting van het team enigszins veranderd en na GTR2002 werd uiteindelijk besloten om commercieel te gaan, SBDT AB was geboren (in Zweden).

Inmiddels is Henrik Roos, coureur (en mede-eigenaar?) van een FIA GT Team, de CEO en zet hij samen met Ian Bell de lijnen uit.
Er werd een (3-jarige) licentie verkregen voor een officiele FIA GT simulatie/game en Henrik Roos opende de deuren naar intensieve samenwerking met echte teams, coureurs en technici binnen de FIA GT classe. Ook werd een volledige licentie gekocht om de game-engine van ISI gebruiken waar F1 Challenge ook op gebaseerd is. De game-engine is dus niet gloednieuw maar wordt door SBDT zelf doorontwikkeld en het ziet er naar uit dat men daar goed in geslaagd is, de physics hebben de hoogste prioriteit maar dat wil niet zeggen dat de graphics slecht zijn. Vergelijk het voor het gemak maar met de manier waarop Call of Duty de Quake 3 engine gebruikt.

GTR komt dus voort uit een groep enthousiaste mensen uit de community van het simracen, aangevuld met echte professionals uit de racewereld.
Het gaat hier dus om een simulatie, ookal zal het uiteindelijke spel, naast de Simulation mode, ook een Arcade en een Semi-Pro speelstand krijgen. Men richt zo veel mogelijk op de die-hard race fanaten maar de 2 laatste modi moeten zorgen dat het spel aanspreekt (en verkoopt) bij een breder publiek en wellicht een springplank vormen voor het serieuze werk.

Dit wil dus zeggen dat de ontwikkelaars gaan voor zo veel mogelijk realisme, dit vind je terug in bijna elk aspect van GTR, de physics zijn ontzettend uitgediept en benaderen zo nauwkeurig mogelijk die van echte GT wagens dankzij de data van de teams, de geluiden zijn rechtstreeks gesampled van de echte auto's, de cockpits enorm waarheidsgetrouw en de circuits nagebouwd aan de hand van GPS- en CADdata van de echte versies.

Eén van de meest in het oog springende features is de LiveTrack technologie.
Deze houdt in dat de baan in real time, gedurende een race-weekend verandert; naarmate er meer gereden wordt komt er meer rubber op de baan en zal de grip op de ideale lijn toenemen waardoor je steeds meer grip krijgt. Buiten de ideale lijn is er dus veel minder grip en zal je dus op moeten passen als je een tegenstander uit wilt remmen.

Enkele maanden geleden is er per ongeluk een demo uitgelekt die alleen voor de pers bedoeld was, Simbin heeft deze uiteindelijk voor iedereen prijs gegeven en deze werd onder de simmers behoorlijk goed ontvangen, zelfs de traditionele en zeer kritische (*kuch* understatement *kuch*) Grand Prix Legends community was positief gezind.

Er is sinds enige tijd een officiele demo uit, je kunt hiermee in Arcade of Semi-Pro mode (niet in Simulation vreemdgenoeg) je kunsten vertonen op het circuit van Spa-Francorchamps in de Lister Storm of de Morgan Aero 8.
Ook zijn er diverse filmpjes vrij gegeven. Hieronder vind je de links.

De internationale versie is verkrijgbaar sinds 11 maart en je kunt hem dus gewoon in de Nederlandse winkels halen. De Duitse versie was al een paar maanden eerder uit.

Cars 'n Tracks

Welke auto's zitten er dan in?
Nou er is een selectie aan GT-classe wagens en een aantal nGT's.
Dit zijn de auto's die in het seizoen van 2003 aan de start kwamen.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GT.gif

• Chrysler Viper GTS-R
• Saleen S7-R
• Lister Storm
• Ferrari 550 GTS Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Porsche 911 GT2
• Lamborghini Murciélago R-GT
• Chevrolet Corvette C5-R

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/NGT.gif

• Porsche 996 GT3
• Ferrari 360 Modena
• Morgan Aero 8
• BMW Z3M
• Lotus Elise

Na de 1.2 Update komen er nog een aantal wagens bij:

• Seat Toledo GT
• Gillet Vertigo Streiff
• Mosler MT900
• Porsche 911 GT2 Bi-Turbo
• Porsche 911 GT3 Cup

En welke banen?
Ook de banen zijn die zoals verreden in het 2003 seizoen, ze zijn enorm realistsch nagebootst en zullen je ongetwijfeld erg lang bezig houden. Van Spa kun je vast een voorproefje nemen in de demo.
Later zal hier ook een 24h modus voor uitkomen.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/track.jpg

• Circuit de Catalunya
• Circuit de Nevers - Magny Cours
• Enna Pergusa
• Brno
• Donington
• Spa-Francorchamps
• Anderstorp
• Oschersleben
• Estoril
• Monza

Na de 1.2 Update komen hierbij:

• Spa 24H
• Spa Dusk
• Spa Dawn
• Spa Night

Media

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/1_01s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/1_11s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/2_03s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/2_05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/3_05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/3_10s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/4_01s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/4_05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/5_04s.jpg

Meer screenshots kun je vinden op de website van GTR, waarvan je de link weer hieronder vindt.

Movies

Promo Movie 1
[High-res] [Low-res]

Promo Movie 2
[High-res] [Low-res]

Promo Movie 3
[High-res] [Low-res]

Track IR Demonstratie Movie
[High-res] [Low-res]

24H Add-On Promo Movie
[High-res] [Low-res]

Demo

Er zijn twee officiële demo's uit op dit moment, de originele demo met de Lister Storm en de Morgan Aero 8 op Spa waarbij de Simulation mode ontbreekt een een nieuwe demo met de Saleen en Ferrari 360 op Spa Dusk, deze laatste demo heeft wel een Simulation mode.

Demo v2.0 @ 3dGamers

Demo v2.0 @ Gamers Hell

Links

Officiele GTR website

Directe link naar patch 1.2.00

Directe link naar patch 1.3.00 (alleen toepasbaar op v.1.2.00 of hoger).

Overige (onofficiele) patches, add-ons en updates kun je het beste binnenhalen en installeren via GTR Manager, de laatste versie van de patches die je Duitse GTR omtoveren in een Engelse versie vind je hier bijvoorbeeld mee.

Er is ook een officiëel Engineers Handbook waar je veel uit kunt halen voor het afstellen van je wagen. Als je er net mee begint onmisbaar en ook voor de ervaren simmer een handige referentie-guide.

Links naar overige GTR-gerelateerde websites

GTRank; hier kun je rondetijden uploaden, bekijken en vergelijken per auto, circuit, nationaliteit, etc....

Grand Prix Legends Driving and Setup Foolishness Deze site is oorspronkelijk voor GPL, maar de meeste dingen gelden net zo goed voor GTR; een handige guide voor het leren van wat basisprincipes van (sim-)racen.

Het RaceSimCentral Forum
Racesim website BlackHole Motorsports
De website van developer SBDT AB
Het Drivers Emporium voor o.a. GTR merchandising

Simrace Hardware

Discussies en links naar fabrikanten vind je hier.

Lezers van dit topic zijn ook te vinden in de volgende andere GoT-topics:

Racesim-hardware topic
F1 Challenge '99-'02
Richard Burns Rally
Grand Prix Legends
Live For Speed S2
rFactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
De linkjes van de filmpjes doen het jammer genoeg niet meer :)
Vandaag eens de demo geinstalled, wat een fun dit game, de volledige versie moet ik ook maar eens halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Dupje schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:14:
De linkjes van de filmpjes doen het jammer genoeg niet meer :)
Vandaag eens de demo geinstalled, wat een fun dit game, de volledige versie moet ik ook maar eens halen :)
Snel doen, Hoe meer peeps hoe meer vreugd
en niet tensnel opgeven met leren goed te rijden he :P

Deel 6 ging weer lekker hard zeg :O

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Ik vraag me eigenlijk wel af hoeveel van die online racers er ook degelijk rijbewijs hebben zoals mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Dupje schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:25:
Ik vraag me eigenlijk wel af hoeveel van die online racers er ook degelijk rijbewijs hebben zoals mij? :P
Ik NIET. Ben slechts 16 en rij al enige tijd in racegames :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
....zoals IK :)

Ik heb mijn rijbewijs en een auto.

Er is toch zo'n tooltje (motec?) om al je tijden e.d. bij te houden? Waar kan ik dat downloaden?
Je kunt je replays saven? Hoe doe ik dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Bram77 op 18-04-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zeg het hier nog maar eens. We hebben een Dedicated server die ik op de werkdagen kan gebruiken alleen nu is daarvan de HD van kapot. Dus als er nou wat mensen wat geld over hebben zodat we een nieuwe hd kunnen aanschaffen . Zodat we 2 goeie GTR servers tot onze beschikking kunnen hebben. Dus als iemand van jullie wat geld over heeft mail mij dan even het adres staat in mijn profiel.

Ik heb trouwens hopelijk volgende week donderdag mijn rijbewijs verder rij ik al zo'n 3 jaar racesims.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 18-04-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Die MoTeC Interpreter zit gewoon bij het spel > GTR\MoTeC\Interpreter\Mintwin.exe

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
ah :) thanx. Als ik MoTec intik in google word ik ook niet veel wijzer. Zoeken op het forum leverde ook geen verheldering. Misschien iets voor in de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Je kan ook op de MoTeC logo's klikken die verschijnen als je nog in de pitbox staat, dan start de Interpreter ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Maar hoe kan ik een replay bekijken? Ik kan de Vcr bestanden wel vinden maar openen met GTR.exe werkt niet. Ingame kan ik ook geen optie vinden...

edit: laat maar, ik ben scheel B)

[ Voor 12% gewijzigd door Bram77 op 19-04-2005 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
even over de server....

is het geen optie om ergens een gameserver te huren met z'n allen?
iedereen die meebetaald krijgt dan bv. toegang tot de server via een password.

zie hier voor 66 euro per maand al een server voor 50 spelers en 43 euro p/m voor 32 spelers.... (private) das niet duur!

just a lose thought :P

[ Voor 28% gewijzigd door Extera op 19-04-2005 00:40 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb wel m'n rijbewijs, maar bij GTR bak ik er nog weinig van... Maar m'n DFP zit op de post, dus die hoop ik vandaag/morgen binnen te krijgen. Ik hoop dat dat een stuk beter gaat dan met pijltjes :X

Edit: wees gerust, ik zal mezelf eerst een beetje trainen voor ik op een public server ga... :9

[ Voor 27% gewijzigd door SayWhatAgain! op 19-04-2005 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
hehe, eindelijk 1 ronde (met veel moeite) onder de 1:40 gereden op Barcelona (1:39.9 :P ). Met een Saleen en met heel veel moeite. Daarna nog wel een aantal 1:40gers gedaan. Ik snap niet hoe mensen 1:38 kunnen rijden met de saleen. Het kost zo'n berg moeite om m op de ideale lijn te houden bij die 1:39....

[ Voor 4% gewijzigd door Bram77 op 19-04-2005 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
bram: dat ligt mede aan afstellingen, wil je snel door de bochten? probeer CAMBER: even wat hoger te zetten :) wanneer gaan we weer racen? dan ben ik weer van de partij :) ben trouwens 15 en ik speel pas dit jaar racesims ;) rij op sim nu 1.41 op monza <--- benk zeer blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg toevallig voor de race gister hoe oud iedereen was, en ook bij GoT ligt het gemiddelde wat hoger dan bij andere spellen/sims.
En een rijbewijs heb ik al 16 jaar (uhhh... een keer 9 maanden niet, maar das een ander verhaal)
En dat hoge gemiddelde komt misschien door mij, want ik ben nl al 35 lente's jong (ahum).
Op het SimBin forum stond ook een draadje met de vraag hoe oud en waar vandaan, en het viel mij op dat er heel veel dertigers GTR verslaafd zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:01:
[...]
Op het SimBin forum stond ook een draadje met de vraag hoe oud en waar vandaan, en het viel mij op dat er heel veel dertigers GTR verslaafd zijn :+
Ik ken er nog één _/-\o_

@Dutch3men: Ik heb je een mailtje gestuurd. Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LMAO, 2 kibbelende dertigers over een spelletje.... hilarisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:16:
[...]

Die moeten wij (De jongen garde) er toch ff flink uitrijden :7. Oudheid he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
[...]

Wat!!!!!!!!!!!!kibbelende dertigers!!!!!
Is juist een mooie leeftijd man O-)
Maarre,f wat anders.
ook ik weet bij mijn god niet hoe iemand een tijd van 1:32 kan rijden met een lambo op barcelona.Deze tijd zag ik gisteren op de gtr rank staan.Hoe is dat in godsnaam mogelijk.Is dat de befaamde speedbug??
Ik was al blij met mijn 1:42 met een corvette,en voor die tijd moest ik echt het vuur uit me schenen rijden!!
Ik heb wel in de gaten dat een hele lange 1e versnelling en dan kort daarop liggende versnellingen beter werkt dan wat ik eerst had.Alleen is ie nu met optrekken tergend langzaam,vooral in de pits,lijkt wel alsof de motor stalled.Ben ik blij dat er met auto clutch gereden wordt.

p.s. ik ben ook een kibbelende dertiger,nl 33 jaren jong.En ook al 13 jr mijn b rijbewijs en sinds kort ook mijn c rijbewijs.
Misschien ligt het wel daaraan trouwens,ik rij te netjes :P

oh,f een edit,
@ david waij,had jij mijn vorige post in het vorige topic nog gelezen??

[ Voor 5% gewijzigd door Corona op 19-04-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:55

Snoes

marcel

[...]

Ik kom de kibbelende dertigers ook ff versterken. Heb mijn rijbewijs al bijna 18 jaar :7
(nu mijn rijervaring nog ff omzetten naar GTR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Extera schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:14:
even over de server....

is het geen optie om ergens een gameserver te huren met z'n allen?
iedereen die meebetaald krijgt dan bv. toegang tot de server via een password.

zie hier voor 66 euro per maand al een server voor 50 spelers en 43 euro p/m voor 32 spelers.... (private) das niet duur!

just a lose thought :P
Is al vaker voorgesteld.. Opzich een goed idee, maar het bengt nog best wat geregel mee.. Wie gaat er bv verantwoordelijk zijn voor het gebruik/misbruik van dat ding? Wie gaat de financien regelen? Hoe betrek je nieuwe gebruikers in het spel (die kunnen tenslotte pas joinen nadat ze betaald hebben, maar datschiet weer niet zo op).. En ik zou sowieso even wachten tot er een fatsoelijke dedicated server van GTR uitkomt..

Oh, ik ben trouwens 26 en heb 2.5 jaar een rijbewijs.. Ouwe lullen :+

@Dutch3men
Roep eens een bedrag dat we zouden moeten sparen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Corona schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:39:
[...]

ook ik weet bij mijn god niet hoe iemand een tijd van 1:32 kan rijden met een lambo op barcelona.Deze tijd zag ik gisteren op de gtr rank staan.Hoe is dat in godsnaam mogelijk.Is dat de befaamde speedbug??
Ik was al blij met mijn 1:42 met een corvette,en voor die tijd moest ik echt het vuur uit me schenen rijden!!
Ik heb wel in de gaten dat een hele lange 1e versnelling en dan kort daarop liggende versnellingen beter werkt dan wat ik eerst had.Alleen is ie nu met optrekken tergend langzaam,vooral in de pits,lijkt wel alsof de motor stalled.Ben ik blij dat er met auto clutch gereden wordt.
of een kortere 1 een iets mangere 2 en een korte 3 4 en 5 en weer een langere zes.
Dat werkt voor mij het beste omdat er zo veel langzame bochten zijn.'In z'n 2 kun je meer snelheid houden.

Ik ben 28 trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Snoes schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:44:
[...]

Ik kom de kibbelende dertigers ook ff versterken. Heb mijn rijbewijs al bijna 18 jaar :7
Ikke bijna 33, still learning GTR :o Rijbewijs heb ik al een jaar of 10 in de knip zitten.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik ben 24, heb ruim 6,5 jaar me rijbewijs en sinds kort ook mijn race licentie, maar dat betekent niet dat je in GTR meteen maar met de beste mee kan komen, ik kan wel redelijk rondrijden, en zal ook andere er niet meteen afdouwen als ze me lappen. Maar toptijden zitten er voorlopig nog niet in.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Ben 25 jaar, in juni pas 1 jaar mijn rijbewijs :D. Ik kan nog niet online racen, aangezien mijn Act-Labs niet werkt op mijn mobo. De DFP zal ik pas over een week ofzo hebben helaas. Ik ben wel een racefan, qua games, maar ook veel autosport op TV en in m'n vrije tijd veel karting. Ik moet ook nog erg veel leren, vooral qua afstellingen. Veel meer dan rembalans en versnellingen verander ik niet, aangezien ik amper een idee heb wat er dan precies anders gaat. Bovendien kapt mijn stuur er toch wel mee na 5 ronden, dus veel tijd om te testen heb ik niet jammer genoeg. Ik rij erg veel op Spa en rij daar in de F550 en Saleen 2:14.4xxx en 2:14.7xxx. Barcelona vind ik erg moeilijk (rempunten en hobbels), maar een hoge 1:40 had ik geloof ik al wel gereden. Ik raak het spel al een paar weken niet meer aan.

Hopelijk over een weekje zal ik een keertje online komen! Ben echt benieuwd hoe dat gaat. Ik lees in het vorige topic echt leuke ervaringen in races, zowel met gevechten, irritante achterblijvers, klapbanden, verkeerde bandenkeuzes etc. Behoorlijk realistisch. :)

* Smarron denkt dat deze realistische sim stiekem toch een bepaalde (serieuze) doelgroep wat betreft leeftijd aantrekt. En wat te moeilijk is voor de zgn. "NFS-racer" :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben 20 jaar.. heb 2 jaar mn rijbewijs! En ik heb al 4 jaar een tractor-rijbewijs :) maar daar heb je ook niet zoveel aan bij gtr :+

Behalve dan het in je spiegels kijken naar inhalende mensen die een "stukje" sneller zijn dan mij... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:34:
Nou ik ben 20 jaar.. heb 2 jaar mn rijbewijs! En ik heb al 4 jaar een tractor-rijbewijs :) maar daar heb je ook niet zoveel aan bij gtr :+

Behalve dan het in je spiegels kijken naar inhalende mensen die een "stukje" sneller zijn dan mij... :X
Je hebt in ieder geval uiterst goede wegligging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

48 ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
En ik heb al 4 jaar een tractor-rijbewijs :) maar daar heb je ook niet zoveel aan bij gtr :+
:'(

@Corona: "Maarre,f wat anders.
ook ik weet bij mijn god niet hoe iemand een tijd van 1:32 kan rijden met een lambo op barcelona"

Dat lijkt me niet mogelijk. Zal de speedbug zijn (al weet ik nogsteeds niet wat die bug precies inhoud.)

Ik kwam op een forum een auto tegen om te downloaden (M3) die meer pk's had dan de oorspronkelijke en een betere wegligging. Het is toch niet zo dat je met zo'n auto mee zou kunnen doen aan een race op een tweakers-server?!

[ Voor 4% gewijzigd door Bram77 op 19-04-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Ik had ook al opgemerkt uit de aanmeldingen voor de league dat het een heel divers veld was qua leeftijd.
Ikzelf ben 24, dus "gemiddeld" zo te zien en het rijbewijs hebben we in juni alweer 6 jaar...

[ Voor 18% gewijzigd door Fiskare op 19-04-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Echt levensgevaarlijk, al die opaatjes op de openbare weg :p

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik ben volgende maand 25 en ik heb 6 1\2 jaar mijn rijbewijs. Misschien binnenkort mijn vliegbrevet en later mijn wing. :z

@corona Tja.. Ik nam op het laatste moment een Saleen. Ik had geen tijd meer om 'm af te stellen. Ik had verschrikkelijk veel onbalans in de auto. Verkeerde banden druk etc. Ik wilde je helemaal nog niet inhalen. Alleen je remde daar veel eerder dan ik. Ik had er wel een beetje op gerekend, maar niet zoveel. En aangezien ik maar 30 cm achter je reed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
MrBarBarian schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:49:
[...]

Is al vaker voorgesteld.. Opzich een goed idee, maar het bengt nog best wat geregel mee.. Wie gaat er bv verantwoordelijk zijn voor het gebruik/misbruik van dat ding? Wie gaat de financien regelen? Hoe betrek je nieuwe gebruikers in het spel (die kunnen tenslotte pas joinen nadat ze betaald hebben, maar datschiet weer niet zo op).. En ik zou sowieso even wachten tot er een fatsoelijke dedicated server van GTR uitkomt..

Oh, ik ben trouwens 26 en heb 2.5 jaar een rijbewijs.. Ouwe lullen :+

@Dutch3men
Roep eens een bedrag dat we zouden moeten sparen?
Een euro of 60 a 70 moet wel voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Als we nu weten hoeveel mensen bereid zijn mee te betalen weten we hoeveel we per man moeten betalen.

Ik betaal wel mee. Dus da's 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik ben ook niet zo gierig....

Ik ben wel van mening dat hij dan ook heel veel voor GTR gebruikt wordt. Niet 1 weekje ofzo....

€ 5,- per man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:54:
Als we nu weten hoeveel mensen bereid zijn mee te betalen weten we hoeveel we per man moeten betalen.

Ik betaal wel mee. Dus da's 1
Peter_1960 had zich in het vorige deeltje ook al als sponsor bereid verklaard; met mijzelf meegerekend zitten we dus al op 3. Wie volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik betaal natuurlijk ook wat mee dus al 4 man. En het is dus de bedoeling dat ie op alle werkdagen draait en zo nu en dan in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik wil ook wel bijspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Mr.David schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:46:
Ik ben volgende maand 25 en ik heb 6 1\2 jaar mijn rijbewijs. Misschien binnenkort mijn vliegbrevet en later mijn wing. :z

@corona Tja.. Ik nam op het laatste moment een Saleen. Ik had geen tijd meer om 'm af te stellen. Ik had verschrikkelijk veel onbalans in de auto. Verkeerde banden druk etc. Ik wilde je helemaal nog niet inhalen. Alleen je remde daar veel eerder dan ik. Ik had er wel een beetje op gerekend, maar niet zoveel. En aangezien ik maar 30 cm achter je reed.....
In die betreffende bocht raak ik heel f mijn rempedaal helemaal aan en rem heel zwaar.Dit om de ingangs snelheid op ong 90 te hebben,en dan eruit met 120 ofzo.
Zowieso mis ik vaak op rechte stukken snelheid,maar vaak maak ik dat juist weer goed in de bochten.
Dus @ iedereen:als je mij ziet rijden,ik rem vroeg,iig vroeger dan zou hoeven/moeten,maar mijn uitgangs snelheid is wel weer wat hoger.
Ik ben nl meer een liefhebber van veel grip in bochten dan een 10 km hogere top.
En zover ik kan zien heb ik vaak heel veel grip,totdat ik een keer rond ga,dan is het vaak over,banden vervuild enzo.
Trouwens,hoe staan jullie tegenover een 2 uurs race??Lijkt mij wel leuk iig,zeker omdat men dan well wat "rustiger" zal rijden.

F een kanttekening:
waarom gaat iedereen weg als men gecrashed is??Ik blijf vaak zeker nog 10 min hangen om naar de verschillende rijstijlen te kijken,ik iig leer daar best wel wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Mr.David schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:06:
Ik ben ook niet zo gierig....

Ik ben wel van mening dat hij dan ook heel veel voor GTR gebruikt wordt. Niet 1 weekje ofzo....

€ 5,- per man?
Inderdaad, als we er met z'n allen goed gebruik van kunnen maken vind ik het best. Ik wil eventueel ook wel mee dokken.

@zeldenrust; 48 is uitstekend, voel ik me stiekem ook al weer wat jonger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 10 euro kreeg van iedereen die je de grindbak uit kan trekken (en dat zijn er nogal wat ;) ), was je een rijk man :)

ik lap ook mee

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Da's dan so far 7 meebetalers (Peter_1960 onder voorbehoud meegerekent, moet nog even bevestigen)...

[ Voor 16% gewijzigd door Bram77 op 19-04-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik voel me heel jong nu (en daar ben ik blij om ;))
ik ben 18 en hoop in mei me rijbewijs te halen.
ik ben me sinds GTR eigenlijk pas een beetje gaan interesseren in autosport (oke GT4 eerst)

Ik zal eind deze week even kijken wat me salaris is om te kijken of deze arme student iets kan missen :)

effe een vraagje, wie weet of en waneer eurosport GT / NGT / DTM uitzend?
over die gameserver.... tja,,, ik voel mezelf niet zo aangesproken om dat te gaan regelen... was gewoon een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Corona schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:29:
[...]
Trouwens,hoe staan jullie tegenover een 2 uurs race??Lijkt mij wel leuk iig,zeker omdat men dan well wat "rustiger" zal rijden.

F een kanttekening:
waarom gaat iedereen weg als men gecrashed is??Ik blijf vaak zeker nog 10 min hangen om naar de verschillende rijstijlen te kijken,ik iig leer daar best wel wat van.
Een 2 uurs race lijkt me erg leuk. Alleen, je kanttekening geeft meteen wel te denken.
Binnen een half uur rij je weer met 4 á 5 man rond, omdat iedereen die 2 keer gespind is stopt. En dan wordt een 2 uurs race wel een heel erg lang en saaie race.

Jij bleef gisteren inderdaad een poosje hangen, de meeste vertrekken. Op de baan was het in ieder geval saai. 40 sec achterstand op nummer 1, 30 voorsprong op nr 3 en maarliefst 1 keer een auto tegengekomen. Dat wil je dus niet nog 1,5 uur langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
op de servers waar maar een x aantal minuten geraced wordt kan ik me best voorstellen dat als men crashed of spinned weggaat. voor een 2 uurs race en je spint een paar keer, boeiend. gewoon gas erop en proberen je achterstand in te halen. was eersgister op de league server ook met die 1-uursrace.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik ben gisteren met een 1 uurs race, 2 lekke banden en 1 stop-en-go nog 5e geworden van de 14. Ik was niet de enige met pech :)

De meeste inhaal acties zijn dan wel bij de pits of met achterliggers....maar het blijft inhalen :P

Echt grappig dat ik na een half uur gewoon het zweet op mijn voorhoofd heb staan. En ik zweet niet eens snel.

[ Voor 22% gewijzigd door Bram77 op 19-04-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

omfg lol, ben zo beetje de jongste dan die rondtuft in GTR zonder rijbewijs >:)

Ik wil ook wel €5 meebetalen hoorw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:36:
[...]

Als je 10 euro kreeg van iedereen die je de grindbak uit kan trekken (en dat zijn er nogal wat ;) ), was je een rijk man :)

ik lap ook mee
Goed id!! Heb ik gelijk wat geld om mee te lappen. Ik wil dus ook wel een bijdrage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Ok, er zijn mensen die door (willen) gaan en nog iets van de race proberen te maken. _/-\o_ Maar dat zou ook met een race van 36 min. moeten kunnen. Foutje: niet zeuren, gewoon opnieuw beginnen. Al is het maar om online race ervaring op te doen. Ik eindig ook vaak genoeg ver achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:34:
ah :) thanx. Als ik MoTec intik in google word ik ook niet veel wijzer. Zoeken op het forum leverde ook geen verheldering. Misschien iets voor in de SP?
www.motec.com
Overigens vraag ik mij af welke Google je aan refereert Bram? Staat bovenaan de lijst met gevonden adressen.

De Motec interpreter die bij GTR wordt meegeleverd is de officiële Motec interpreter, niet zomaar een spel variant. Realistischer kan dus niet. Op www.motec.com kan je de software downloaden.

Overigens ook 30iger en rijbevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Aan welke googles kan ik allemaal refereren dan?
Natuurlijk was ik al op de site van moTeC geweest, maar verwachtte eigenlijk niet dat ik daar deze software zou vinden. MoTeC is toch meer een bedrijf wat zich op real-life richt...dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
Bram77 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:43:
Aan welke googles kan ik allemaal refereren dan?
Natuurlijk was ik al op de site van moTeC geweest, maar verwachtte eigenlijk niet dat ik daar deze software zou vinden. MoTeC is toch meer een bedrijf wat zich op real-life richt...dacht ik.
Was ironisch bedoeld, vroeg mij al af wat je dan niet had kunnen vinden. Overigens ligt die site eruit, software is hier http://software.motec.com.au/release/ te vinden.

Het leuke is nu juist dat IRL software wordt gebruikt. Welk race sim. biedt deze mogelijkheid. Geweldig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Vandaar mijn ironische reactie ;)
vet idd, ik race al een tijdje sims maar heb nog nooit een sim gespeeld die zo uitgebreid is qua statistieken. Je kunt wel vanalles aan kunnnen passen in je setup maar als je geen info hebt over het gedrag van de auto kun je nooit de max uit je laps halen....nu dus wel. Ik hoef me voorlopig niet te vervelen!
Ik hoop dat het racen op internet ook nog een tijdje voortduurt.
Niet dat het een racesim is maar toch jammer dat NFSU 1 qua multiplayer is uitgestorven. Niet dat ik m mis sinds ik GTR heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maat evert b. is 52!!

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

52 !! Kunnen we nog ff vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Snoes schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:50:
52 !! Kunnen we nog ff vooruit.
Mag achteruit ook met mijn 18 jaar en hopelijk vanaf volgende week donderdag met rijbewijs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ook wel meebetalen.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Snoes schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 08:44:
[...]

Lol... ik ben 18 jaar :P Toen ik geboren werd haalde jij je rijbewijs hehe. Ik heb me rijbewijs 2 maand geleden ook gehaald :*)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Wie wil meebetalen aan de server neemt best rechtstreeks contact op met Dutch3men, want op deze manier lijkt het meer op slow-chat ipv gepraat over GTR zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Voor diegene die mee willen betalen voor een nieuwe HD mail mij dan even en ook hoeveel je max kan missen ervoor.

Fuelke was me voor.

[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 19-04-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD? Een Hard drive? of ben ik nu kippig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:30:
HD? Een Hard drive? of ben ik nu kippig...
Ja een hardeschijf. Mail me de volgende keer even als je iets niet duidelijk is anders gaan we teveel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Ontopic dan....

De counter op de homepage van gtr (www.gtr-game.com) staat op 11 dagen en nog wat. Is er al (echt) bekend wat er die dag gaat komen (ovalpack, patch, rating system ?)...

[ Voor 9% gewijzigd door Fiskare op 19-04-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
ik hoop alles tegelijk.... :P maar heb et liefst een patch, vooral in multiplay moet er nog veel gefixt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:47:
Da's dan so far 7 meebetalers (Peter_1960 onder voorbehoud meegerekent, moet nog even bevestigen)...
Mijn tientje blijft staan hoor! Ik ben dan wel 45, maar belangrijke dingen onthou ik wel 2 dagen. :P
Ik wil alleen ff een bank/gironummer horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Fiskare schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 17:02:
Ontopic dan....

De counter op de homepage van gtr (www.gtr-game.com) staat op 11 dagen en nog wat. Is er al (echt) bekend wat er die dag gaat komen (ovalpack, patch, rating system ?)...
Dan kom het spel uit in USA en dus ook de oval pack + wat updates denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een setup ge-upload naar GTR online files .... ben ik ook eens constructief :P

Type auto: Lister
Baan: Anderstorp

Naam setup bestand : MS-lister mosselmania

Moet wel goed zijn voor een rondje 1.25 .... ik reed na 4 rondjes al 1.26.5 ..........

Enjoy !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik weet hoe we het gaan doen....

De gene die € 5,- betalen heben de eerste keus met de auto's in de league.
Ik betaal dan voor de Ferrari 550 nr. 23 ;)

De mensen die niet betalen hebben dan 2de keus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Mr.David schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:19:

Dan kunnen denk ik beter gewoon een game-server gaan huren ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Mr.David schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:19:

Maar ik kan niet in league meedoen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn voorstel, 5 euro inschrijfgeld voor de leage, zo betaald iedereen.
Kun je btw voor ieder seizoen doen, kun je wat prijzen aanschaffen.. GPL of RBR of GTR of NSR enz
Maar zullen we deze slowchat zondag avond met de race voortzetten (kzie feulke al rood worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Dutch3men schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:03:
[...]

Mag achteruit ook met mijn 18 jaar en hopelijk vanaf volgende week donderdag met rijbewijs :9
Wel ff je rijstijl aanpassen tijdens je examen he!! :Y)

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:36:
Mijn voorstel, 5 euro inschrijfgeld voor de leage, zo betaald iedereen.
Kun je btw voor ieder seizoen doen, kun je wat prijzen aanschaffen.. GPL of RBR of GTR of NSR enz
Maar zullen we deze slowchat zondag avond met de race voortzetten (kzie feulke al rood worden)
geen gek idee. Ik wil zowiezo wel mee betalen?

maar uhhh zondag een race?

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
reapher schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:15:
[...]

geen gek idee. Ik wil zowiezo wel mee betalen?

maar uhhh zondag een race?
Mee betalen aan wat? Inschrijving of een nieuwe HDD als je wilt mee betalen aan de nieuwe hd mail mij dan even hoeveel je bij kan dragen.
En Zondag zal er wel weer een oefen race komen. Zal wel aankomende Zaterdag bekent worden gemaakt schat ik.

[ Voor 11% gewijzigd door FabiandJ op 19-04-2005 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Sjonge jonge wat een gepruts om geld. Wat nou als niemand meer speelt over 2 maanden wat gebeurt er met die hdd :? In stukjes zagen en teruggeven :? Ik vind het best als jullie betalen hoor maar om nou voor iemand anders een nieuwe hdd tekopen vind ik een beetje gek. Nogmaals ik hou jullie niet tegen maar dutch3men waarom koop je zelf niet een nieuwe hdd. Ze zijn niet duur en je hebt over een aantal maanden geen gezeur etc.

Nu eerst ffe een servertje pakken :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
uh mensen de tweakers server is der niet?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Eigenlijk word ik een beetje moe over die tig posts over alleen de tweakers servers.
Kunnen we daar nu mee ophouden?
Dit topic gaat amper meer over het spel zelf.

Om te chatten kun je het IRC kanaal gebruiken.
Komop mensen, ff ontopic blijven hier, ik ga het niet elke keer herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Net een race op brno gedaan.

Maar ik moet nog veel leren. Ik zit nu in de midde moot en wil graag iets naar voren. Voornamelijk bij het insturen van een bocht verlies ik erg veel tijd? Zijn hier nog tips voor ik heb het idee dat mijn auto altijd te veel overstuur heeft? En dat moet haast wel aan me rijstijl liggen

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Hmm, lompe vraag, waar is de pit ingang op spa? :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
offtopic:
server bij simbin is eruit, draait nu op backup server

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dupje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:32:
Probeer eens de verkeerde kant de pit uit terijden ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dupje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:32:
Rechtdoor schieten bij de busstop chicane en dan nog wat obstakels ontwijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
ZAMoRANo schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:40:
[...]

Rechtdoor schieten bij de busstop chicane en dan nog wat opstakels ontwijken. :)
Aha, daardoor zag ik het niet, obstakel zooi in de weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:40:
[...]

Rechtdoor schieten bij de busstop chicane en dan nog wat opstakels ontwijken. :)
Dan wel aan de rechterkant blijven het anders rij je weer de baan op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dan krijg je een "stop and go" kan je het nog eens proberen :+

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
GreenFury schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:58:
Sjonge jonge wat een gepruts om geld. Wat nou als niemand meer speelt over 2 maanden wat gebeurt er met die hdd :? In stukjes zagen en teruggeven :? Ik vind het best als jullie betalen hoor maar om nou voor iemand anders een nieuwe hdd tekopen vind ik een beetje gek. Nogmaals ik hou jullie niet tegen maar dutch3men waarom koop je zelf niet een nieuwe hdd. Ze zijn niet duur en je hebt over een aantal maanden geen gezeur etc.

Nu eerst ffe een servertje pakken :)
Ik betaal dan eigenlijk om op een server te kunnen spelen waar enige controle is over wie er racen en met genoeg capaciteit. Dan vind ik 5 of 10 euro wel de moeite waard.
Dat zeg ik nadat ik net heerlijk aan het racen was op een SimBin server en er een of andere mongool die gecrasht was die recht voor mijn neus weer de baan op scheurde op het einde van het rechte stuk op barcelona. Met bijna 300KM/u gelanceerd. Ik uit de race, hij uit de race....en ik lag net 2e :( Dat soort dingen zullen minder snel gebeuren op een Tweakers.net server en als het al gebeurd kun je iemand er op aanspreken. Ja, ja ik ebtrap mezelf er op dat ik dit spel best serieus neem (niet te natuurlijk), bij counterstrike oid kan ik me echt niet boos maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
inschrijfgeld voor een league zou wel leuk zijn... om daar prijzen voor te kopen oid.
maar waarom niet iets van een GTR community beginnen met een gameserver? (en iedereen die een maandelijkse bijdrage levert van 3 euro ofzo :))

zo houd je ook een vast groepje over die allemaal serieus rijden...en heb je geen last van het bovenstaand verhaal

[ Voor 8% gewijzigd door Extera op 19-04-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Extera schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:52:
inschrijfgeld voor een league zou wel leuk zijn... om daar prijzen voor te kopen oid.
maar waarom niet iets van een GTR community beginnen met een gameserver? (en iedereen die een maandelijkse bijdrage levert van 3 euro ofzo :))

zo houd je ook een vast groepje over die allemaal serieus rijden...en heb je geen last van het bovenstaand verhaal
Ik zie daar eerlijk gezegd erg weinig in.
Je maakt de instapdrempel stukken hoger voor mensen die net komen kijken en ervaring leert dat als er geld in het spel komt, het relaxte er bij sommigen ook vaak af is.

Als iemand zoiets wil opzetten, veel succes, maar ik ga daar niet aan meedoen.

Eigenlijk is dit ook niet echt on-topic dus ik ga er verder niet op in, als iemand het er nog over wil hebben, MSN me dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op Barcelona ben ik weer verbaasd hoe mooi die weersovergang gemaakt is.
Damp track, en forecast was dry.
Bij de start was de lucht egaal grijs.
En op een gegeven moment zie je dat de wolken beginnen te breken, en vormen er zich stapelwolken.
De zon begint dan inmiddels ook te schijnen en de baan op te drogen.
Ik stond op med med, en kon toen de zon begon door te breken steeds meer grip voelen.
Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat zoiets als physics door een draadje kan, en dat je daadwerkelijk voelt wat er aan de hand is, ik snap wel meer niet (Jan ;) ), maar dit...

Had btw in de race van Andersdorp 2 x gigantisch last van lag, of noem je die diashow geen lag (1fps)?

http://users.pandora.be/carcharadon/GTR.wmv
Voor iedereen die het spel niet heeft en toch wil zien wat we meemaken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Was inderdaad mooi. Tijdens de opwarm ronde ging het al "hé, de lucht breekt open".

Ik wist ook niet goed wat met m'n banden te doen. Ben ook maar gestart op med-med.
Was voor mij een goede keuze. Kon je helaas in het midden gedeelte van de race niet bijhouden.
Verloor toen teveel tijd. Was wel een goede race. Zat stiekem te hopen op een klein foutje ;) ,
maar zoals je al zei, hij was foutloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 00:22:
En op een gegeven moment zie je dat de wolken beginnen te breken, en vormen er zich stapelwolken.
Ik stond op med med, en kon toen de zon begon door te breken steeds meer grip voelen.
Ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat zoiets als physics door een draadje kan, en dat je daadwerkelijk voelt wat er aan de hand is, ik snap wel meer niet (Jan ;) ), maar dit...

Had btw in de race van Andersdorp 2 x gigantisch last van lag, of noem je die diashow geen lag (1fps)?

gaaf filmpje, ik ben er bij die bocht ik spa ook weleens flink afgetikt door zo'n idioot... ikzelf ben bezig aan een GTR crash-movie, als ie klaar is post ik em wel.. gwaan we vanavond weer racen eigelijk?? dan kom ik ditkeer met de ferrari want ik ben die lister helemaal zat :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Furbyk1ller schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:33:
[...]

gaaf filmpje, ik ben er bij die bocht ik spa ook weleens flink afgetikt door zo'n idioot... ikzelf ben bezig aan een GTR crash-movie, als ie klaar is post ik em wel.. gwaan we vanavond weer racen eigelijk?? dan kom ik ditkeer met de ferrari want ik ben die lister helemaal zat :P :P
De servers draaien gewoon.. Nu moeten ze nog joinen de racers :P Ik zal er denk wel zijn :)

OMFG nootie, dat filmpje >:) echt bruut gemaakt hahaha

[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 20-04-2005 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 00:22:

Supergaaf filmpje, echt mooi gemaakt!! Veel actie op de baan en af en toe iemand die z'n rempunt vergeet en iemand anders meeneemt richting de grindbak. :)

Nog een klein weekje en ik zal me ook online melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Goed nieuws! Een stel Duitse nutters is bezig met een nieuwe Nordschleife te bouwen vanaf scrap dus en dit te koppelen aan de huidige nurnburgring, oftewel het 24 uurs circuit :9 .

Als zoethoudertje hebben ze de huidige versie (die met de goeie kerbs) wederom geconverteerd maar t ziet er schitterend uit, met "roadtattoo's" en al release over 1 a 2 week:
Afbeeldingslocatie: http://www.gtr4u.de/attachment.php?attachmentid=388

De 1e renders van het nieuwe project zien er helemaal briljant uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.gtr4u.de/attachment.php?attachmentid=389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat rechtzetten.. dat filmpje heb IK niet gemaakt. (voordat jullie denken dat ik er verstand van heb) maar een of andere duitser (toch nog nuttig die gasten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Nordschleife ziet er goed uit, hopenlijk is hij net zo goed als in gt4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, we hebben het hier over het meebetalen voor een HD en ik wil echt niet lullig doen maar, hoe weten wij nou dat de HD van "Dutch3men" echt kapot is? Ik bedoel we gaan hier tientallen euro's storten op een rekening van iemand die wij compleet niet kennen?!? :? Ook praten we hier al over het betalen voor een league race.. Waar gaat dit heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Soms overdrijft GTR toch een beetje qua crashes. Gisteren race tegen de AI toen ik in de bocht tussen de haarspeld en de uitgerekte 180° bocht te laat remde en de bocht niet kon halen. Dan maar een stukje afsnijden.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/Magny-Cours_crash_a.jpg

Geen probleem denk je, tot ik over een van de plastic paaltjes rij die in de ronden ervoor al om waren gereden door iemand.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/Magny-Cours_crash_b.jpg

En dan ga je een beetje zweven
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/Magny-Cours_crash_c.jpg

Zomaar landen op vier wielen zit er niet in, vliegend over de baan en door een Porsche aangetikt landde ik uiteindelijk op het dak.
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/Magny-Cours_crash_d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/Magny-Cours_crash_e.jpg

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.