Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:17:
[...]
Als je gewoon goed in je spiegels had gekeken dan had je me zeker gezien en me er al voor de rechts/links combinatie al voorbij gelaten .... jij zit in je inlap en ik niet ... dat ik je dan raak ...ok dat is uiteindelijk mijn schuld .... maar persoonlijk vind ik dat je het zelf doet .... gewoon beter kijken en me er voorbij laten VOOR de bocht .....
Begrijp nog steeds niet waarom je er zo over loopt te miepen ... Ik kan ook wel over alles gaan zeuren maar dat doe ik toch ook niet .... het was notabene je inlap ..niet eens een snelle ronde ..
Hoe ga jij dat doen in de league eigenlijk .... als wij je lappen ..moeten we dan ook maar wachten tot meneer aan de kant gaat

... als je tijdens het lappen niet snel genoeg aan de kant gaat dan zal ik je ook raken .......of ga je daar wel goed kijken ........

Ho!!
Ik moet hier toch f op reageren.
Dat ik dit typte was het gevolg van de blokkeer actie van mij naar Tracker toe,en daarbij heb ik dit ook nog s aangehaald.
Vraag maar aan fabian of ik iemand erlangs laat gaan als ie sneller is,cq mij lapped.
Waar het mij om ging is dat in die specifieke bocht jij mij wilt inhalen,en in mijn opinie gaat het gewoonweg niet daar.
En omdat ik jou de ruimte niet gaf,wil nog niet zeggen dat ik je niet had gezien.
Wat had ik dan moeten doen??In de bandenstapel gaan,en zelf weer de pits in moeten gaan??Als je dat doet,dan kan je bezig blijven,immers,je je kan dan zelf nooit een tijd neerzetten omdat er altijd wel iemand bezig is met z'n hotlap,toch??
En ik wil niet verder miepen hoor,ik had alleen dit gedrag nog niet meegemaakt op de tweakers server,wel op de simbin servers.
En de leaque,tja,als er heel veel mensen meedoen,dan zijn er altijd wel mensen die langzamer dan bv fabian en jou.Wil dit zeggen dat je als ze niet opzij gaan,je ze van de baan gaat rammen??Want dat staat in jouw post.Imho vind ik dit echt een raar antwoord,dus komt ,maar let op,dat vind ik,het ikke ikke verhaal naar boven.
Kortom,geef ook de andere (langzamere) een kans (en ook mij

) om te racen,ik denk zelfs dat de langzamere beter in hun spiegels cq naar achter kijken omdat men weet dat men ingehaald word.
Alleen moet het inhalen dan wel kunnen.
En in real life zie je inhaalacties meestal op een recht stuk,omdat daar nou eenmaal de ruimte is.
En nogmaals,ik vond het jammer dat je wegging,de race was echt leuk,met een verplichte pitsstop enzo.
En als ik je echt op je tenen heb getrapt,mijn excuses daarvoor!!Dat was niet mijn bedoeling,ik wilde alleen f een discussie aangaan.
Dus ik hoop je echt nog tegen te komen op de server,hoe meer zielen,hoe meer vreugde!!