[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Smarron schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:35:
[...]
Als je vandaag nog steeds geen CTD hebt gehad, ga ik ook maar eens de 5.4 installeren.

Ik krijg trouwens nog steeds mijn echte spiegels niet aan de praat. In de demo deden ze het al niet, de minder legale niet en nu met de officiele niet. De virtual mirror doet het prima. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik dacht dat het wellicht met instellingen van de driver te maken had. Ik had alles op performance staan, maar nu op full quality nog steeds niks.
Je kan het nu al doen hoor,ik bedoel,wat is er mis met updaten :?
Iig,ik heb gister 2 uur gespeeld zonder problemen,dus ik zou het doen.

hey,1000 e post,nwe startpost plz :P

en als het kan,zet er dan eventueel wat probleemoplossers bij de startpost,zoals fastwrites uit,catalyst 5.4 die ervoor zorgt dat je geen bsod hebt (bij mij tenminste :) ).

[ Voor 13% gewijzigd door Corona op 03-05-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Smarron schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:35:
[...]
Ik krijg trouwens nog steeds mijn echte spiegels niet aan de praat. In de demo deden ze het al niet, de minder legale niet en nu met de officiele niet. De virtual mirror doet het prima. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik dacht dat het wellicht met instellingen van de driver te maken had. Ik had alles op performance staan, maar nu op full quality nog steeds niks.
Ik weet niet of dit je probleem is, maar het zou kunnen.
Virtual mirror in het menu uitzetten. Dan kun je met de 2 (?) knop op je toetsenbord wisselen tussen wel/geen spiegels. Als je de optie virtual mirror in je menu hebt aangezet, dan kun je met de 2 (?) knop wisselen tussen wel/geen virtual mirror, maar zullen de normale spiegels altijd uit blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zal idd even een nieuw topic aanmaken.
Een soort kleine FAQ met vaak voorkomende issues is misschien wel handig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 09:42:
[...]

Reed je niet achter mij dan? ik zat nogal in gevecht met Tracker voor iets van 5 ronden, toen er ineens een F550 opdook achter me. Ik had wel door dat die sneller was, dus gaf ik een keer lichtsingnalen en liet ik iets ruimte in de bocht, maar ik werd niet ingehaald.

Verder had ik nog een klein gevechtje met Arnaud, heb op een nette manier geprobeerd om hem het moeilijk te maken, maar hij was gewoon te snel voor me. Dan ga ik niet extreem defensief rijden in het begin van de race.
Ik kan het me zo niet herinneren dat ik achter jou gereden heb, maar ik vind het wel een goede manier om even met de lichten te seinen en dan wat ruimte te laten om iemand er langs te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:25:
[...]

Ik kan het me zo niet herinneren dat ik achter jou gereden heb, maar ik vind het wel een goede manier om even met de lichten te seinen en dan wat ruimte te laten om iemand er langs te laten.
Deed ik gister ook elke keer. Alleen sommige zagen het niet (o.a lambo) Daar moest ik hem echt inhalen en als ik ernaast zat remde hij pas af :O, Voor de rest de meeste gingen netjes aan de kant :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met de race kan ik kort zijn.
Bertram ging voor me rijden met de warm-up, terwijl ik voor hem gequalificeerd had.
Dat is nog tot daar aan toe maar als hij in eens stil gaat staan bij green, bewust of niet, kost mijn mn splitter.
2 bochten en evenveel grindbakken later ben ik maar naar de laatste sessie snooker gaan kijken, ook spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:39:
Mijn ervaring met de race kan ik kort zijn.
Bertram ging voor me rijden met de warm-up, terwijl ik voor hem gequalificeerd had.
Dat is nog tot daar aan toe maar als hij in eens stil gaat staan bij green, bewust of niet, kost mijn mn splitter.
2 bochten en evenveel grindbakken later ben ik maar naar de laatste sessie snooker gaan kijken, ook spannend.
Volgens mij is het verboden in te halen tijdens de warm-up lap. Tenzij er iemand spint. Volgens mij mag je pas na de green vlag en na de start/finish line beginnen met inhalen (dat laatste weet ik niet geheel zeker)..

Als GTR deze regels goed zou hanteren zouden er veel penalties worden uitgdeelt bij iedere start :/

Overigens heb ik ook al meerdere keren mijn plaats moeten verdedigen tijdens de warm-up.. te triest voor woorden dat dat nodig is.

[ Voor 12% gewijzigd door MrBarBarian op 03-05-2005 11:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Corona schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:39:
[...]

Misschien is het stom wat ik nu typ,maar ligt het niet aan je systeem??Dit zeg ik omdat ik na patch 1.4 ineens bsod's had die ik voorheen niet heb gehad.Ik heb toen maar de laatste driver geinstalled,en geen crash gehad gister.
Ik heb een image gemaakt van mijn huidige Windows install en een compleet schoon geinstalleerd systeem eropgezet. Als enige GTR geinstalleerd en alles werkte nog net zo brak. PC is voorzien van nieuwste BIOS, nieuwste drivers, etc. GTR is het enige spel met problemen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Arfman schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:30:
[...]

Ik heb een image gemaakt van mijn huidige Windows install en een compleet schoon geinstalleerd systeem eropgezet. Als enige GTR geinstalleerd en alles werkte nog net zo brak. PC is voorzien van nieuwste BIOS, nieuwste drivers, etc. GTR is het enige spel met problemen.
En als je nou s geen image,maar een echt complete install doet?Want bij een image,bij mij dan,staan meestal gelijk andere proggies en drivers geinstalled.Probeer dat s zou ik zeggen.

edit:

is je pc of video overgeclocked?of je memorytimings te strak voor GTR?Of staat bijv fsaa aan terwijl dat niet lekker werkt met jouw videokaart i.c.m. GTR?

[ Voor 13% gewijzigd door Corona op 03-05-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:55

Snoes

marcel

Corona schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:34:
[...]

En als je nou s geen image,maar een echt complete install doet?Want bij een image,bij mij dan,staan meestal gelijk andere proggies en drivers geinstalled.Probeer dat s zou ik zeggen.
Dat heeft ie dus gedaan :)

Wordt er vanavond ook nog gereden? En zoja, welk circuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Snoes schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:23:
[...]

Dat heeft ie dus gedaan :)

Wordt er vanavond ook nog gereden? En zoja, welk circuit?
Volgens mij kan jij niet lezen :?
edit,ik ook niet :P
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door Corona op 03-05-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

of verkeerde drivers ... of hardware fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitteSays
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09-2021
Ik heb echt een super race gehad gisteren, mede dankzij Fred Kroket: Bedankt !. Niks is saaier dan 36 minuten je rondjes rijden zonder verder verkeer. Het was echt bikkelen elke ronde om zo strak mogelijk achter Fred Kroket te komen en dan proberen op het rechte stuk in te halen, vaak gelukt maar door harder en later remmen vaak 2 bochten later weer teruggepakt. Het was echt zeer spannend. Helaas moest ik bekopen met een uitstapje naast de baan. Vanavond zekers weer !

[ Voor 4% gewijzigd door WitteSays op 03-05-2005 13:52 ]

Witte Says

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
[...]

Heb je al eens Omega drivers voor de ati geprobeerd ? , ik ben er bijna zeker van dat het aan je ati ligt... Bij mijn vader zijn ati9700pro-pc heb ik ook al crashes gezien, mijn nvidia pc heeft er geen last van echter :s

Staan je fast writes uit in je bios ? alle cashings af ? Staat de ati vpu recover af in windows ? Overclock je pc eens niets ... enz ... volgens mij heeft het iets met je ati te maken , misschien van een vriend ff een nvidia lenen ofzo om eens te testen... ?

( en voor de duidelijkheid , geen ati Vs nvidia geflame aub ! , je zal met beide merken ooit wel eens problemen hebben , maar GTR en ati drivers blijken volgens veel forum posts soms moeilijk te doen heb ik gezien )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
vanavond weer een race?? kan die alstublief plaatsvinden op oscherleben? of is dat te risky ivm ongelukken enzo.anders graag magny cours :D (enna zou ook wel leuk zijn. maar dan heb je natuurlijk ook veel crashes...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

Corona schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:38:
Je kan het nu al doen hoor,ik bedoel,wat is er mis met updaten :?
Iig,ik heb gister 2 uur gespeeld zonder problemen,dus ik zou het doen.

hey,1000 e post,nwe startpost plz :P

en als het kan,zet er dan eventueel wat probleemoplossers bij de startpost,zoals fastwrites uit,catalyst 5.4 die ervoor zorgt dat je geen bsod hebt (bij mij tenminste :) ).
Niks mis met updaten, alleen haal ik de meeste fps uit de drivers die ik nu gebruik. En elke extra fps is meegenomen ;). Als die van jou dus toch niet blijken te werken, laat ik deze er lekker opstaan.
Fiskare schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 10:43:
Ik weet niet of dit je probleem is, maar het zou kunnen.
Virtual mirror in het menu uitzetten. Dan kun je met de 2 (?) knop op je toetsenbord wisselen tussen wel/geen spiegels. Als je de optie virtual mirror in je menu hebt aangezet, dan kun je met de 2 (?) knop wisselen tussen wel/geen virtual mirror, maar zullen de normale spiegels altijd uit blijven.
Thnx, dat werkt! Virtual mirror moet uitstaan, dan doen de echte mirrors het wel! _/-\o_
-GF-Annihilator schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:53:
Heb je al eens Omega drivers voor de ati geprobeerd ? , ik ben er bijna zeker van dat het aan je ati ligt... Bij mijn vader zijn ati9700pro-pc heb ik ook al crashes gezien, mijn nvidia pc heeft er geen last van echter :s

Staan je fast writes uit in je bios ? alle cashings af ? Staat de ati vpu recover af in windows ? Overclock je pc eens niets ... enz ... volgens mij heeft het iets met je ati te maken , misschien van een vriend ff een nvidia lenen ofzo om eens te testen... ?

( en voor de duidelijkheid , geen ati Vs nvidia geflame aub ! , je zal met beide merken ooit wel eens problemen hebben , maar GTR en ati drivers blijken volgens veel forum posts soms moeilijk te doen heb ik gezien )
Op verschillende fora gelezen dat er ook genoeg mensen zijn met een GF die exact dezelfde problemen hebben. Het ligt iig niet aan de merk-kaart, wellicht wel aan de gebruikte drivers. Ik gebruik overigens geen Omega's.

[ Voor 30% gewijzigd door Smarron op 03-05-2005 14:07 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46

DutchDevil79

I race, therfore I am

Als jullie nu is vaker andere circuits reden (eeuwige Barcelona en monza wordt echt saai) mischien dat mensen dan ook is wennen aan andere circuits en heb je minder crashes. Ik heb nu ongeveer al 60 circuits in GTR gereden de ene moeilijker dan de anderegewoon wat oefenen en dan gaat dat makkelijk.
Gister nog een leuke race gehad op Imola 1994 (super circuit). Das echt geen makkelijk circuit maar dat is ook een uitdaging. ik knalde op iemand die spinde maar ja dat is racing. Was uiteindelijk toch nog 2de geworden (meer mensen hadden moeite met de lastige stukken op 94 Imola) dus who cares. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik begin nu pas de auto onder controle te krijgen en nog steeds maak ik fouten in een race, dus dan is het handig om je te beperken tot een aantal circuits. Aangezien ik van plan ben in de league mee te rijden, lijkt me het logisch dat we op de standaard circuits oefenwedstrijden houden.

Alleen Magnycourse heb ik pas 2x gereden en dat is door die rare langzame en onoverzichtelijke bochten een erg moeilijk circuit om enigszins stabiel te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Smarron schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 14:05:

Op verschillende fora gelezen dat er ook genoeg mensen zijn met een GF die exact dezelfde problemen hebben. Het ligt iig niet aan de merk-kaart, wellicht wel aan de gebruikte drivers. Ik gebruik overigens geen Omega's.
Dan gok ik op bios instellingen, of driver ! Op mijn pa zijn pc staan de bios instellingen toch ok voor een ati , echter met de ati drivers ( de 3 recentste ) blijft ie sputteren. Het crashen heb ik persoonlijk al kunnen verhinderen door VPU recover van de ati drivers uit te schakelen... Maar de 1 fps bug heb ik nog steeds , lijkt wel alsof die gpu in een soort besparingsmodus treedt...

Met de Omega drivers echter alle problemen van de baan _/-\o_ , alleen kan ik daar dan geen quake 3 mee spelen of ik krijg rare problemen 8)7

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Net even met paar man op magny cours rondgefietst :)

pas na een ronde of 41/42 ofzo reed ik pas een 1.35.3 :P Setup stond niet goed :X

maja, wel me record verbeterd daar van 1.35.7 naar 1.35.3 :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is precies die 1 FPS bug ......

Gaarne even duidelijk omschrijven ... ook hoe lang het duurt enzo ..en wat voor firewall je gebruikt

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Corona schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:34:
[...]

Heb ik gedaan, sorry voor de onduidelijkheid.
edit:

is je pc of video overgeclocked?of je memorytimings te strak voor GTR?Of staat bijv fsaa aan terwijl dat niet lekker werkt met jouw videokaart i.c.m. GTR?
Niets overgeclocked, FSAA uit, fastwrites uit (heb een ATi 9800 Pro), alle andere games draaien stabiel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:08:

Gaarne even duidelijk omschrijven ... ook hoe lang het duurt enzo ..en wat voor firewall je gebruikt
wel , je zit midden in een race , en plots hangt je pc bijna volledig , num lock reageert nog , maar dat is ook alles. Na 10 seconden ofzo gaat hij lekker verder alsof er niets gebeurd is.

Het merkwaardige aan de zaak. Ik draaide onlangs server op mijn vader zijn pc, ik was daarop met mijn game pc geconnecteerd, ikzelf merkte helemaal niets maar op mijn pa zijn pc bleef alles gewoon 10 sec hangen 8)7 Heel vreemd :|

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

-GF-Annihilator schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:53:
[...]

Nog geen Omega drivers geprobeerd.
Fast writes uit in dat ATi scherm (die optie zit niet in mijn BIOS), VPU Recover uit, mijn PC is niet geoverclocked, en al mijn vrienden die een computer hebben, hebben een ATi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

-GF-Annihilator schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:16:
[...]

wel , je zit midden in een race , en plots hangt je pc bijna volledig , num lock reageert nog , maar dat is ook alles. Na 10 seconden ofzo gaat hij lekker verder alsof er niets gebeurd is.
Euh .. nee hoor. Alles draait goed, je zit in een online race, en plotseling staat alels stil en wordt je beeld nog maar 1 x per seconde ververst, het lijkt dus ook alsof je heel langzaam rijdt. Natuurlijk crash je meteen hierdoor, en het is dan vrijwel onmogelijk om uit GTR te komen omdat het spel zo traag reageert. Je race is dan verpest en vaak je Windows sessie ook, reset is the only way out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:08:

Bij mij is het de 19 fps bug, spel draait normaal, lekker aan t rijden met tussen de 30 en 70 fps (ligt eraan hoeveel overige gamers er zijn) en opeens daalt de fps naar 19 en is daar niet meer vanaf te krijgen. Ik kan dan nog wel rijden, maar het is erg vreemd rijden want het lijkt wel een soort slow motion. Even opnieuw verbinden en het werkt weer normaal. Dit komt zeer afwisselend voor, heb er gelukkig in de got testraces geen last van gehad, maar wel een aantal keer op andere servers (simbin en 10tacle). Je kunt bijv bij practise de pits in gaan en dan opnieuw gaan rijden, zie je heel snel even het normale fps, fraktie van een seconde, en daarna weer die 19 fps. Dacht dat het eerst aan m'n lichtelijk gekietelde 6800LE lag, maar gebeurd ook op standaard mhz instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo! L de Groot hier... even mijn oude GoT username opgesnoven :)

vond het erg leuk gisteravond..

zat bij de start even in de sandwich bij R-B en Quantor.. gelukkig hield ik maar even in anders waren er 3 man tegelijk af gegaan :) en nu ging ik als enige eraf.. eigen schuld..

daarna een geweldige inhaalrace gemaakt... vanaf de laatste plek toch nog op de 3e plek uitgekomen.
de 35 minuten vlogen voorbij niet normaal.. erg nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En we kunnen verder in Deel 8. ;)

Zal wel even kijken of ik een aantal vaak voorkomende issues netjes in de SP kan verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.