[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 7

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.578 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Na de debacle's van vorige weken, was dit zowaar een hele nette race.

Opkomst was goed.
Iedereen reed netjes. (bijv. fuzz10 en viperdriver waren in gevecht met elkaar maar maakten direct ruimte zodra ik achter ze zat)
Nauwelijks gechat (kan natuurlijk altijd beter, heb bijvoorbeeld nog een paar maal een scheldwoord langs zien komen en een vraag van jan herman, antwoord: misschien had je een lap achterstand omdat je uit de pits startte?)

En de uitslag was helemaal naar tevredenheid.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/a.j.g.n.paagman/uitslag2-5-05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
ik heb ook een ati maar ik heb nergens last van. fast writes uitgezet? ohja mijn kaart is sins kort niet meer overgeklokt. evenals me processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Ew0ut schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:57:
Wat er mis kan gaan tijdens een race?
Best veel, lees maar verder 8)7

Je hebt een goede start en komt de eerste bocht goed door.
Vervolgens wordt je geraakt en gaat er hard af, verliest je achterspoiler en krijgt een lekke band.
Je spint in de rest van deze ronde vervolgens een paar keer en wordt al in de eerste ronde gelapt :o .

Je rijdt verder, gaat de pits in en je remt te laat en ook de knop voor pit limiter reageert niet.
Je besluit om door te gaan en de pits in te gaan voor Stop & go.
Je wilt toch wel een keer de finish halen en gaat vrolijk door, ook al is je setup zo gaar als maar kan (harde compound achter?!?! terwijl je met mediums al de nodige moeite hebt om op de baan te blijven) en je hebt nog steeds hoop om binnen een ronde te blijven met je voorganger.
Valse hoop, ook die zet je op een ronde na de zoveelste spin.
Is het uiteindelijk tijd voor de reguliere pitstop, vergeet je je hoeveelheid benzine opnieuw in te stellen (tja die had je naar nul gezet bij de stop & go) en komt vervolgens, na 25 ronden gefrustreerd rond gereden te hebben, tot stilstand...

Murphy rot toch es op!
Jij stuurde enorm bot op mij in, ikzelf kon me auto nog net houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:22

Rayzman

+31 Rayzman

Volgens mij is die uitslag niet compleet, want er zat in ieder geval nog zeker 1 iemand achter mij.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Ik had ook wel een leuke race ;) . Zoals altijd veel last van onderstuur op Brno.
Hierdoor paar keer de baan moeten verlaten. 1 keer was wel leuk. Op einde rechte
stuk achterblijver aan het inhalen, bijna bij het rempunt, begint ineens die crewchief
in m'n oor te bleren over low on fuel. Door de schrik mis ik het rempunt totaal, lol >:) .
Achterblijvers en NGTers gingen trouwens netjes aan de kant vond ik.
Ik reed btw op een 1 stop strategie en dat ging perfect met de Saleen. Soft voor, Medium
achter constant rond de 95 graden.

@Ozboz: Waanzinnig gaaf filmpje van een redelijk vaak voorkomende crash. Met welk programma
maak je zoiets? :P

O ja @Goldfinger: Bedankt voor het hosten steeds, mag ook wel eens gezegd worden.

[ Voor 7% gewijzigd door fastcossie op 01-05-2005 22:19 ]

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

fastcossie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:17:
O ja @Goldfinger: Bedankt voor het hosten steeds, mag ook wel eens gezegd worden.
Graag gedaan
en jullie hoeven me niet te laten winnen hoor, host toch wel als ik kan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, volgens mijn statistieken was ik 5e geworden? :S Voor mij is het ook een geslaagde race geweest. Geen last gehad van achterblijver die in de weg zaten, alleen viel mij op dat ViperDriver in gevechten iets voorzichtiger mag zijn. In het begin van de race ging het al mis, en aan het einde tikt hij eerst mij eraf, en een lap later licht ie met Fuzz10 in de berm.

http://www.xs4all.nl/~jaap5/brno.avi

ik heb dit filmpje met fraps gemaakt, maar is er een manier om hem wat kleiner te maken?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook een CTD na de finish maar dat niets in vergelijking met de bagger-race die ik gereden hebH :?

ik was van plan om met 0 stops de race te gaan rijden (moest lukken met de gt3 porsche dacht ik) Na een paar spins in het begin waren de banden niet erg ok meer met als logisch gevolg meer spins. In totaal heb ik minimaal 10 keer langs de baan gestaan... Uiteindelijk maar de pits opgezocht en nieuwe bandjes gemonteerd. De 2e stint ging relatief goed en heb de race ondanks alle problemen toch maar uitgereden. wel een hoop geleerd van die 1 uurs race... moet vooral aan een goede race setup werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook een CTD na de finish maar dat is niets in vergelijking met de bagger-race die ik gereden hebH :?

ik was van plan om met 0 stops de race te gaan rijden (moest lukken met de gt3 porsche dacht ik) Na een paar spins in het begin waren de banden niet erg ok meer met als logisch gevolg meer spins. In totaal heb ik minimaal 10 keer langs de baan gestaan... Uiteindelijk maar de pits opgezocht en nieuwe bandjes gemonteerd. De 2e stint ging relatief goed en heb de race ondanks alle problemen toch maar uitgereden. wel een hoop geleerd van die 1 uurs race... moet vooral aan een goede race setup werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Pcies,thumbs up voor de hosters van de goede servers :)

toch weer terugkomend op de vage ctd's en bsod's,ik dacht dat ik catalyst 5.4 had geinstalleerd,maar dat was niet zo.ik heb nu 5.4 wel geinstalled,en ben benieuwd of ie nu wel blijft draaien.Wie heeft er hier een ati kaart,het liefst dezelfde als ik,een 9800pro (niet gemodded,overgeclocked e.d) en draait op deze versie??Is ie stabiel daarmee,want mijns inziens zijn er hier heel veel die problemen hebben.En om nou een topic te maken in het andere gedeelte,lijkt mij niet nodig.

Dus laten we elkaar f helpen,zodat wij eruit komen wat nou het probleem is,en eventueel in de volgende startpost dit meenemen.

edit,

@ viperdriver

blijkbaar was ik dus niet de enige die crashte door jou :)
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:34:
[...]

Ik heb ook een 9800pro en draai nog met catalyst 5.2
had ik ook draaien,misschien ligt het wel aan die driver :?

[ Voor 27% gewijzigd door Corona op 01-05-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
was vandaag de tweede keer dat ik te laat was bij de start, toen Arnoud riep dat het nog 5 min was ben ik naar de plee gegaan en echt 4 min later terug was het hele veld al weg :(

op die manier heb ik helemaal geen goede competitie... maar goed, vanuit de pits met nog iemand, keurig gewacht... maar elke achterblijver die ik in haalde na een paar rondjes bleef mij 'voor' in positie. ik bleef steeds laatste... wat is daar de reden van?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:30:

toch weer terugkomend op de vage ctd's en bsod's,ik dacht dat ik catalyst 5.4 had geinstalleerd,maar dat was niet zo.ik heb nu 5.4 wel geinstalled,en ben benieuwd of ie nu wel blijft draaien.Wie heeft er hier een ati kaart,het liefst dezelfde als ik,een 9800pro (niet gemodded,overgeclocked e.d) en draait op deze versie??Is ie stabiel daarmee,want mijns inziens zijn er hier heel veel die problemen hebben.En om nou een topic te maken in het andere gedeelte,lijkt mij niet nodig.
Ik heb ook een 9800pro en draai nog met catalyst 5.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:28:
Hmmm, volgens mijn statistieken was ik 5e geworden?...
Nee 7e, zie post van Goldfinger. Bij Furbykiller sta ik (en anderen) er al niet meer tussen, maar heb wel de race gefinished

Kan het filmpje trouwens niet afspelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Quantor op 01-05-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dan zeer vreemd. Zoals je kunt zien in het filmpje ga ik van de 6e naar de 7e positie. Nu gebeurde het alleen dat Viperdriver (diegene die mij inhaalde) met de volgende in de grindbak belande, en ik er langs reed. Die slippert was in de laatste bocht, dus resultaat --> 5e plaats (in mijn game iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Corona schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:30:

Dus laten we elkaar f helpen,zodat wij eruit komen wat nou het probleem is,en eventueel in de volgende startpost dit meenemen.
9800 Pro, ATI Optimized Driver v1.8a by TechConnect Magazine. Videokaart iets oc-ed.

Fastwrites staat al uit in de bios (Sowieso uitzetten met een ATi).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

fastcossie schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:17:
@Ozboz: Waanzinnig gaaf filmpje van een redelijk vaak voorkomende crash. Met welk programma
maak je zoiets? :P
Nou ik vind racen leuk, video monteren ook. Eigenlijk is ie best saai omdat het maar over 1 crash gaat. Wil ook nog een complete race gewoon een keer beetje leuk monteren. Maar doe het vooral om de proggies wat beter te leren kennen.

Voor deze heb ik gebruikt:
  • Adobe Premiere 1.5 pro voor het grove knip/plakken
  • Boris FX 7 voor het bewerken van de stills van de auto's
  • Adobe After Effects 6.5 om het beeld wat rauwer te maken en kleurcorrectie (minder verzadiging)
  • Canopus Procoder 2.0 om van ongeveer 1GB uncompressed een WMV van 21MB te maken
Was leerzaam.

Over de 1.4 update, ik was gisterenavond nog een tijdje in de chat en daar zat ook nog die Diego, volgens mij van Simbin. En volgens mij was er nog een dude an Simbin. Ik heb proberen duidelijk te maken dat het updaten van de lobby imo een lagere prioriteit hoort te hebben dan het fixen van bugs, hoeveel mensen er ook over zeiken :) Werd wel een aardige discussie. Maar goed, het spel is gaaf, maar wat betreft support merk je wel dat er een kleinere club achter zit voor mijn gevoel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
@OzBoz: super filmpje _/-\o_ Als je zoiets van een hele race kan maken is het nog vetter, alle inhaal acties enzo. Bij formule 1 op SBS 6 maken ze ook altijd zo'n compulatie van alle mooie momenten met een mooi muziekje eronder.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:24:
Ik heb het voor vandaag helemaal gehad. :( De laatste 18 uur meer BSOD, 1 FPS gehad dan de afgelopen 4 weken bij elkaar. Die 1.4 update is wat mij betreft bepaald geen vooruitgang.
Heb je een firewall ???

Zoja probeer het eens zonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:58:
[...]

Heb je een firewall ???

Zoja probeer het eens zonder
Jij maakte toch ook van die filmpjes (http://www.xs4all.nl/~jaap5/brno.avi) met fraps? Ik dacht me te herinneren dat die van jou een stukkie kleiner waren. Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:59:
[...] gewoon zweetplekken in me shirt :/ O-)
Ik niet hoor! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:00:
[...]

Jij maakte toch ook van die filmpjes (http://www.xs4all.nl/~jaap5/brno.avi) met fraps? Ik dacht me te herinneren dat die van jou een stukkie kleiner waren. Hoe doe je dat?
windows moviemaker !

standaard bij XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:00:
Fraps slaat video bijna uncompressed op. Dus daarna moet je het even met een programma comprimeren. Daar zijn legio mogelijkheden voor. Volgens mij gaat het met Virtual Dub vrij makkelijk.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier trouwens mensen die mijn filmpje af kunnen spelen? (http://www.xs4all.nl/~jaap5/brno.avi) Ik hoor links en recht dat ie het niet doet terwijl hij het mij mij prima doet. Het is voor sommige zeker een handig filmpje om te bekijken om te zien wat ze aanrichten.

edit, het is gelukt om hem kleiner te maken. De personen waarbij ie niet af te spelen was zouden hem nu ook moeten kunnen zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:14:
Zijn er hier trouwens mensen die mijn filmpje af kunnen spelen? (http://www.xs4all.nl/~jaap5/brno.avi) Ik hoor links en recht dat ie het niet doet terwijl hij het mij mij prima doet. Het is voor sommige zeker een handig filmpje om te bekijken om te zien wat ze aanrichten.
Ik kan hem niet afspelen nee, volgens windows media player heb ik niet de juiste codec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldfinger schreef op zondag 01 mei 2005 @ 22:25:
[...]
Graag gedaan
en jullie hoeven me niet te laten winnen hoor, host toch wel als ik kan. :+
Zeg dat dan meteen man! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
Ja hoor, net even bekeken. Beetje korrelig beeld alleen.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:14:
Werkt bij mij prima in Windows Media Player onder XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er Divx overheen gegooid, dus nu zou ie het idd bij iedereen moeten doen. Hij draaide eerst op de fraps codec. Om nog even terug te komen op het feit dat ik in mijn game 5e finish, en bij greenfury 7e. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk?! En is zoiets ook niet verontrustend in bij een league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Jasper over welke race heb je het :? Ik was er vanavond niet bij ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Is een mooie race geweest dus v anavond :)
Weer veel gebeurd, en het nivo gaat steeds hoger

Respect _/-\o_

edit: Haha dat filmpje, echt mooi gemaakt :D

[ Voor 18% gewijzigd door R-B op 02-05-2005 00:14 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op zondag 01 mei 2005 @ 23:58:
Jasper over welke race heb je het :? Ik was er vanavond niet bij ;)
Oeps, ik bedoelde Goldfinger. Ik heb zojuist voor een deel mijn raadsel wat betreft de naar mijn gedachte foute uitslag van Goldfinger. Op het moment dat hij namelijk de screenshot gemaakt heeft is bijna heel het veld nog aan het racen. Aangezien ik in de laatste bocht voor de finish fuzz10 nog inhaal is dat dus niet in die stand verwerkt. Volgens dit feit zou ik dus 6e ipv 7e geworden zijn. Waarom ik dacht dat ik vijfde geworden was wordt in volgend filmpje duidelijk. Let op de positieaanduiding bij mijn naam.

http://www.xs4all.nl/~jaap5/brno3.avi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu veel mensen al hun zegje gedaan hebben over de race, wil ik graag even mijn kijk op de zaken geven (Nadat ik eerst alles even heb laten bezinken). Ik heb zojuist de replay bekeken (altijd handig om te leren van je fouten) en moet dan ook aan een aantal mensen mijn excuses aanbieden. Tevens zal ik ook even uitleggen waarom ik bepaalde acties gedaan heb.

1. In de opwarm ronde rijdt Danny Kappen mij meteen voorbij en ben dus na hem gestart omdat ik niet door had dat ik een snellere qual tijd had neer gezet en hij eigenlijk achter mij moest starten.
2. Na 580 sec. (replay tijd) klap ik achter op Danny, die daardoor zijn plaats verliest. Mijn excuus hiervoor, maar ik had last van wat lag en je stond even een fractie stil op mijn scherm waarna ik je aanraakte.
3. Na 700 sec een aanvaring met Fuzz10, ook hiervoor mijn excuus.
4. Na 815 sec weer aanvaring met Fuzz10. Je remde in mijn opinie erg vroeg, waarna ik naar de binnenbocht dook. Jij stuurt in als ik naast je rij en ik kom op een dubieuze wijze op de kop te recht waarmee ik veel tijd verlies.
5. Ik lig inmiddels 12e en baal een beetje dat ik veel plaatsen verloren heb :( . Hiermee veranderd ook mijn mindset en begin ik agressiever te racen }) . Ik kan vervolgens veel ronden rijden zonder verkeer tegen te komen en probeer tijd goed te maken.
6. Na 1730 sec kom ik weer achter Fuzz10 en hij geeft mij de ruimte om er langs te gaan. Bedankt daarvoor aangezien ik sneller was, maar het ging wel om een positie, dus had niet gehoeven.
7. Na 2000 sec de aanvaring met Corona. Je vroeg je af waarom ik daar vlak voor start finish in ging halen. Ik had veel tijd verloren in het eerste deel van de race en probeerde zo snel mogelijk weer naar voren te komen. Ik zat al even achter je en was sneller, maar ik kon er niet langs. Toen besloot ik dus om maar ergens laat te remmen waar ik de ruimte zou hebben. Jij zat op je rijlijn terwijl ik iets links van je zat. Naar mijn mening remde je vroeg en stuurde je vroeg in. Vanuit mijn beeld kon ik je niet zien, ik dacht dat ik naast je zat terwijl jij al in stuurde en tegen mij aan kwam en daardoor rechtdoor schoot. Dit alles buiten mijn gezichtsvelt. In de herhaling zag ik dat ik niet naast je zat, maar vlak achter je. Jij remde eerder, stuurt iets eerder in en komt zo voor mijn rechterkant van de neus terecht. Door mijn hogere snelheid tik ik je aan, waarna jij rechtdoor vliegt. :? Ik besef dat dit mijn fout is en daarvoor mijn excuses. Je viel buiten mijn blikveld waardoor ik er niks meer aan kon doen. Achteraf was het verstandiger geweest om gewoon achter je te blijven.
8. Na 2540 sec weer in gevecht met Fuzz10. Je remde vroeg voor een bocht rechtsaf, waarna ik hem er naast wilde zetten aan de binnenkant. Je komt ook nog een stukje naar binnen, zodat ik heftig in de ankers moest gaan (blokkerend) om de bocht te halen en je er niet van af te tikken. Ik heb een leuk gevecht gehad en je dreef me tot het uiterste. Af en toe was het bijna raak, maar gelukkig is het clean gebleven.
9. Ik was ergens gespint en kom achter Jasper Smit en jawel weer Fuzz10 terecht. Na 3700 sec zet ik de Vette aan de binnenkant van de bocht naast je Lister. Bij het uitacceleren haalde bijna de achterkant de voorkant in. Dit kon ik alleen corrigeren door vel tegen te sturen. In de herhaling lijkt het erop dat ik naar links kom en je ervan af tik. Dit was dus niet het geval, maar wel mijn excuses hiervoor. Ik had er even rekening mee moeten houden dat het gedeelte van de baan waarop ik zat waarschijnlijk wat minder grip gaf en met de toestand van de banden (bijna versleten) had ik kunnen weten dat de achterkant wat listig zou zijn. Je dacht dat ik er daarna af vloog met Fuzz10. Dit is niet het geval, ik haalde Fuzz10 nog even in nadat hij wat te ver naar buiten ging en heb de race dus voor jullie beeindigt. Volgens mij op plaats 5.

Goed, een heel verhaal na een race die de gemoederen hoog deed oplopen. Ik probeer hier lessen voor mijzelf eruit te trekken, zodat het de volgende keer wat beter gaat! Voor nu is het mooi geweest! :X :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 00:39:
Nu veel mensen al hun zegje gedaan hebben over de race, wil ik graag even mijn kijk op de zaken geven (Nadat ik eerst alles even heb laten bezinken). Ik heb zojuist de replay bekeken (altijd handig om te leren van je fouten) en moet dan ook aan een aantal mensen mijn excuses aanbieden. Tevens zal ik ook even uitleggen waarom ik bepaalde acties gedaan heb.

1. In de opwarm ronde rijdt Danny Kappen mij meteen voorbij en ben dus na hem gestart omdat ik niet door had dat ik een snellere qual tijd had neer gezet en hij eigenlijk achter mij moest starten.
2. Na 580 sec. (replay tijd) klap ik achter op Danny, die daardoor zijn plaats verliest. Mijn excuus hiervoor, maar ik had last van wat lag en je stond even een fractie stil op mijn scherm waarna ik je aanraakte.
4. Na 815 sec weer aanvaring met Fuzz10. Je remde in mijn opinie erg vroeg, waarna ik naar de binnenbocht dook. Jij stuurt in als ik naast je rij en ik kom op een dubieuze wijze op de kop te recht waarmee ik veel tijd verlies.
5. Ik lig inmiddels 12e en baal een beetje dat ik veel plaatsen verloren heb :( . Hiermee veranderd ook mijn mindset en begin ik agressiever te racen }) . Ik kan vervolgens veel ronden rijden zonder verkeer tegen te komen en probeer tijd goed te maken.
6. Na 1730 sec kom ik weer achter Fuzz10 en hij geeft mij de ruimte om er langs te gaan. Bedankt daarvoor aangezien ik sneller was, maar het ging wel om een positie, dus had niet gehoeven.
7. Na 2000 sec de aanvaring met Corona. Je vroeg je af waarom ik daar vlak voor start finish in ging halen. Ik had veel tijd verloren in het eerste deel van de race en probeerde zo snel mogelijk weer naar voren te komen. Ik zat al even achter je en was sneller, maar ik kon er niet langs. Toen besloot ik dus om maar ergens laat te remmen waar ik de ruimte zou hebben. Jij zat op je rijlijn terwijl ik iets links van je zat. Naar mijn mening remde je vroeg en stuurde je vroeg in. Vanuit mijn beeld kon ik je niet zien, ik dacht dat ik naast je zat terwijl jij al in stuurde en tegen mij aan kwam en daardoor rechtdoor schoot. Dit alles buiten mijn gezichtsvelt. In de herhaling zag ik dat ik niet naast je zat, maar vlak achter je. Jij remde eerder, stuurt iets eerder in en komt zo voor mijn rechterkant van de neus terecht. Door mijn hogere snelheid tik ik je aan, waarna jij rechtdoor vliegt. :? Ik besef dat dit mijn fout is en daarvoor mijn excuses. Je viel buiten mijn blikveld waardoor ik er niks meer aan kon doen. Achteraf was het verstandiger geweest om gewoon achter je te blijven.
8. Na 2540 sec weer in gevecht met Fuzz10. Je remde vroeg voor een bocht rechtsaf, waarna ik hem er naast wilde zetten aan de binnenkant. Je komt ook nog een stukje naar binnen, zodat ik heftig in de ankers moest gaan (blokkerend) om de bocht te halen en je er niet van af te tikken. Ik heb een leuk gevecht gehad en je dreef me tot het uiterste. Af en toe was het bijna raak, maar gelukkig is het clean gebleven.
9. Ik was ergens gespint en kom achter Jasper Smit en jawel weer Fuzz10 terecht. Na 3700 sec zet ik de Vette aan de binnenkant van de bocht naast je Lister. Bij het uitacceleren haalde bijna de achterkant de voorkant in. Dit kon ik alleen corrigeren door vel tegen te sturen. In de herhaling lijkt het erop dat ik naar links kom en je ervan af tik. Dit was dus niet het geval, maar wel mijn excuses hiervoor. Ik had er even rekening mee moeten houden dat het gedeelte van de baan waarop ik zat waarschijnlijk wat minder grip gaf en met de toestand van de banden (bijna versleten) had ik kunnen weten dat de achterkant wat listig zou zijn. Je dacht dat ik er daarna af vloog met Fuzz10. Dit is niet het geval, ik haalde Fuzz10 nog even in nadat hij wat te ver naar buiten ging en heb de race dus voor jullie beeindigt. Volgens mij op plaats 5.

Goed, een heel verhaal na een race die de gemoederen hoog deed oplopen. Ik probeer hier lessen voor mijzelf eruit te trekken, zodat het de volgende keer wat beter gaat! Voor nu is het mooi geweest! :X :z
Dat is nogal een kerfstok die je hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik schaam mij diep :'( |:( . Maar nogmaals Japser, ik heb je filmpje ook gezien en dat komt overeen met wat ik zag in mijn herhaling, mijn achterkant was aan het uitbreken en dat was ik aan het corrigeren. Zo komt het overigens niet naar voren in de herhaling en jou herhaling dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Viper, ik wist niet dat dat ik achter jou had getraind, kwam ook doordat er een aantal voor mij niet op de grid stonden, dan wordt het allemaal wat rommeliger. Ik had naar later blijkt mijn connectie nog op kabel staan en niet op isdn, dat zal ook niet echt hebben geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 07:26:
Ik had naar later blijkt mijn connectie nog op kabel staan en niet op isdn, dat zal ook niet echt hebben geholpen.
Ik ben ook wel benieuwd waarop die persoon zijn verbinding had staan die in het begin zo zeurde dat iedereen ontzettend veel lag had, bertram dacht ik?

Die uitslag die ik heb gepost is niet de officiele einduitslag. Deze screenshot is genomen direct nadat is gefinished bent en heel veel anderen hun rondje nog moeten afmaken. Dit omdat mensen na de finish ook snel de race verlaten, en dan vallen ze weg uit de uitslag.
Het blijkt dat er dus nog het een en andere kan gebeuren in zo'n laatste rondje. :)

Verder heb ik nog de beschikking over de gegevens die de server heeft opgeslagen, een resultsfile en een replay, dus het kost missschien wat tijd en moeite maar ik maak me geen zorgen over het vast stellen van een goede einduitslag bij de league. (ging bij de NGT-league ten slotte ook goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Nog even mijn mening over de patch en Race More.
De patch is metname gericht op het verbeteren van de lobby en dat is gelukt! De lobby is nu 10x beter dan voorheen.
Tevens vind ik Race More een goed idee van Simbin en men moet het zien als een extra optie bij het spel. Race More wordt gewoon een "site" waar leagues etc (kunnen) worden georganiseerd. Ik vind dan persoonlijk alle commentaren van de mensen dat ze al 50 euro hebben betaald en dat ze niets extra meer willen betalen voor het racen in een league onzin. Het leveren van de hardware en de infrastructuur voor leagues mag best iets kosten. Hier op het forum was ook een grote bereidheid om te betalen voor de (bijna) kapotte HD voor de server, dus ik zie niet in waarom de serieuze racers niet een bepaald bedrag per maand willen betalen om te racen in leagueverband. Het blijft natuurlijk altijd nog mogelijk om losse leagues te organiseren, maar dan moet je zelf een server regelen en dit kost ook moeite etc...
Ik vind dus de reacties op de meeste fora (bv RSC.org) overtrokken. Men betaald wel graag 20 euro per maand om met een gsm te bellen. Men neemt wel graag een auto die 1.30 euro per 12 km kost aan benzine. Men gaat wel graag naar een concert van U2 voor 80 euro. Men gaat wel graag naar de F1 races in spa en betaald daarvoor tussen de 150 en 500 euro. Men gaat wel graag naar een voetbalwedstrijd van 1 1/2 uur voor 30 euro, maar 50 euro voor een spel wat je 4 uur per week of meer speelt een jaar lang is te veel ;). Sure :p.
Mijn mening anyway :). Ik zie wel in dat we moeten wachten tot GTR2 voordat alles naar tevredenheid gaat werken. GTR is en blijft het eerste project van SIMBIN en het wordt mij steeds meer duidelijk dat ze dingen aan het testen zijn om uiteindelijk goed te implementeren in GTR2.

[ Voor 4% gewijzigd door Fiskare op 02-05-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Is het al bekend dan hoeveel dat racemore gaat kosten? Ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar is het dan mogelijk bepaalde servers voor een league te reserveren oid?

Ik ben het met je eens dat we moeten wachten op GTR2 voordat het spel echt online goed zal gaan draaien. Helaas weet ik niet eens of daar echt serieuze plannen voor zijn (simbin is nu eerst nog met dat andee spel bezig, legends oid)..

Iemand trouwens nog offciele race gezien? als GTR2 uitkomt, gaat het zeker knokken worden om die Maseraties, die domineren op het moment redelijk!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzz10
  • Niet online
No problem.
Yep , dat was my bad....
Dat was dus vanwege puntje 4. Had je zeg maar "te goed".
Hahaha...Dit was inderdaad een leuk gevecht, punt was dat je een stuk sneller was dan mij. Kortom, ik moest vrijwel iedere bocht dus "defensief" nemen. Ach , k'heb je er toch redeljik lang achter weten te houden. :-)
weten dat de achterkant wat listig zou zijn. Je dacht dat ik er daarna af vloog met Fuzz10. Dit is niet het geval, ik haalde Fuzz10 nog even in nadat hij wat te ver naar buiten ging en heb de race dus voor jullie beeindigt. Volgens mij op plaats 5.
Dit klopt , ik besloot om op eigen houtje in de laatste bocht een fout te maken waardoor ik 2 posities verloor.. Grmbl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Zeker omdat het een 1 uurs race was had je beter een ander punt uit kunnen zoeken.Of in de pits had je het kunnen proberen.
Daarbij moet ik zeggen dat mijn uitgangs snelheid in bochten vaak hoger lag dan die van jou,en weer een stukje uitliep.Jij was wel weer sneller op de wat langere rechte stukken.
Maar het leuke was dat we allebei dezelfde auto haden,dus komt het dan neer op een goed punt kiezen.
Ik vind ook dat die corvette super lekker rijd,alleen mis je soms wat koppel lijkt het wel.
Achteraf was trouwens die inhaal actie helemaal niet nodig door de 2e bsod die ik had :P .
Ik heb nu catalyst 5.4 geinstalled,en ik hoop dat ik er nu vanaf ben,al ben ik bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Via het BHMS forum ontdekte ik dat er een Nordschleife track is voor GTR: FIA GT. Dat idee alleen al zet mijn speekselklieren in overdrive. (BHMS linkte door naar een post op een ander forum, http://forum.m4driving.it/index.php?showtopic=51730 waar de download link staat.)

Ik verwachtte niet anders dan dat de track niet met de demo zou gaan werken. (Ja, toch stiekem even geprobeerd :o en nee, dat gaat met de demo v2.0 inderdaad niet zomaar werken.)

Hier in dit draadje kwam 1 in-game screenshot voorbij. Willen mensen met de full game en deze track add-on hier misschien een paar eigen in-game screenshots van de Nordschleife track (en/of film, zou nog mooier zijn) posten?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Goldfinger schreef op maandag 02 mei 2005 @ 08:57:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd waarop die persoon zijn verbinding had staan die in het begin zo zeurde dat iedereen ontzettend veel lag had, bertram dacht ik?
Bertam gaf ook aan dat die niet normaal kon racen omdat ik ontzettend zou laggen, dus ben toen maar uitgelogd om de fun voor anderen niet te verpesten. Maar als ik ik het goed begrijp lagen de probs bij hem en was dit dus niet nodig geweest, naja volgende keer beter en wederom dank voor het hosten. _/-\o_

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Corona schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:53:
Zeker omdat het een 1 uurs race was had je beter een ander punt uit kunnen zoeken.Of in de pits had je het kunnen proberen.
Daarbij moet ik zeggen dat mijn uitgangs snelheid in bochten vaak hoger lag dan die van jou,en weer een stukje uitliep.Jij was wel weer sneller op de wat langere rechte stukken.
Maar het leuke was dat we allebei dezelfde auto haden,dus komt het dan neer op een goed punt kiezen.
Ik vind ook dat die corvette super lekker rijd,alleen mis je soms wat koppel lijkt het wel.
Achteraf was trouwens die inhaal actie helemaal niet nodig door de 2e bsod die ik had :P .
Ik heb nu catalyst 5.4 geinstalled,en ik hoop dat ik er nu vanaf ben,al ben ik bang van niet.
Hoe staat het met je CTD met de nieuwe driver ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Smarron schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:37:
[...]
Hoe staat het met je CTD met de nieuwe driver ?
was helaas geen ctd,maar een bsod,en daarbij helemaal geen foutmelding,echt letterlijk een blauw scherm.
terugkomend,ik wet het nog niet,moet nog f proberen of het werkt,ik hou je op de hoogte iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Willen mensen met de full game en deze track add-on hier misschien een paar eigen in-game screenshots van de Nordschleife track (en/of film, zou nog mooier zijn) posten?
Bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://img137.echo.cx/img137/600/225xk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img137.echo.cx/img137/7454/353565ja.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img137.echo.cx/img137/2885/2345250if.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img137.echo.cx/img137/97/4352460qu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img137.echo.cx/img137/7202/35455348qy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img137.echo.cx/img137/1676/436643648xm.jpg

Ervaring: Hij is mooier dan die oude versie 1.2 je hebt meer bomen en er is nu een day/night/dawn/dusk versie :) Het is dus de oude 1.2 maar dan beter :) de pics zijn wel een beetje LQ :{

zoals je ziet zijn nogsteeds veel textures LQ of verkeert uitgerekt etc maar hij rijd lekker :) gewoon extracten in de map ~\GTR\GameData\Locations wel eerst je oude nordschleife verwijderen !

de mirror werkt nogsteeds niet helemaal goed op deze baan :X

[ Voor 4% gewijzigd door Ghostrider op 02-05-2005 11:39 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 07:26:
Sorry Viper, ik wist niet dat dat ik achter jou had getraind, kwam ook doordat er een aantal voor mij niet op de grid stonden, dan wordt het allemaal wat rommeliger. Ik had naar later blijkt mijn connectie nog op kabel staan en niet op isdn, dat zal ook niet echt hebben geholpen.
Maakt verder niet uit, ik had een 6e tijd getraind er moesten dus 5 mensen voor mij rijden en dat was ook het geval ;) Het rare was de je verder eigenlijk niet lagte, het kwam dan ook onverwacht. Het leuke van dit spel of eigenlijk simulatie is het close racen. Jammer genoeg wordt het dan bemoeilijkt door wat lag. Misschien dat dat in de toekomst wel weer beter wordt.

@Corona: ik had inderdaad beter kunnen wachten, maar soms neem je gewoon irrationele beslissingen en denk je dat je op dat moment er goed aan doet. In dit geval niet dus 8)7 .
Dat het soms lijkt dat je koppel mist merkte ik ook. Met name in de gevechten met Fuzz10 in zijn Ferrari zag ik hem vaak bij mij weg rijden tijdens het uitaccelereren. Dat zou normaal zijn als hij eerder op het gas ging, maar soms reed ik net een iets andere lijn, waardoor ik wat eerder op het gas kon. Zelfs dan reed hij bij me weg. Maar het weggedrag van de Vette is echt Toppie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Mijn probleem is dat als ik ergens vooraan begin zenuwachtig word, en dan maak ik fouten, wat resulteerde in mijn uitstapje in de 1ste ronde.. hebben meer mensen dit? want het is behoorlijk irritand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Furbyk1ller schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:05:
Mijn probleem is dat als ik ergens vooraan begin zenuwachtig word, en dan maak ik fouten, wat resulteerde in mijn uitstapje in de 1ste ronde.. hebben meer mensen dit? want het is behoorlijk irritand :P
Denk dat dat een van de belangrijkste reden is dat het zo vak foutgaat de eerste paar rondes (plus dat je kwetsbaar bent ivm kouden banden)

Maar tis een kwestie van routine..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Ja dat heb ik ook, spanning omdat je ziet te jagen ;)

Trouwens hoe krijg je die mirror zo als op die screenshots van die nordschlieffe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Virtual mirror @ opties :>

Heeft er iemand nog een goeie spiegel van die laatste Nordschleife?..

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furbyk1ller schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:05:
Zenuwachtig is een groot woord, maar mn pols gaat zeker wel omhoog ja, en dan hoef ik niet eens bij de eerste te staan.
Wat wel een rush geeft is een goed gevecht, b.v. met Frans had ik mijn 1e echte gevecht in GTR op Donington als ik me niet vergis, nou... de adrenaline spoot er via mn oren uit.
Ik geloof dat we wel 15 ronden aan het stoeien waren.
En de race van gister is dan weer anders, ik had geen enkel duel om een positie.
Maar met de nieuwe pedals en met FF op full en 100% was ik na de race echt versleten, constant rijden is dan het doel, en zorgen dat je vloeiend voorbij de achterliggers komt, wat foutloos ging btw, spinde 1x in de 1 na laatste ronde een keer.
Nu ik ff terugdenk, ik had nog bijna een aanrijding met een achterblijver die bij de uitgang v/d bocht plotseling lifte, het waren beste bedoelingen, maar ik zette net een versnelling in om er voorbij te gaan.
Kon er alleen net nog links van en met 2 banden op het gras en 2 op de curb's, maar ach... dat houd je scherp, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Vanavond om 21:00 weer een race? Ik ben er weer bij dan :)

Net met de lambo 1:44 gereden op barcelona, gewoon 6 sec sneller dan met de 575. De lambo is flexxxxxxx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hier nogmaals dat linkje naar de nieuwste nordschleife installatie instructions staan een pagina terug... http://www.m4driving.it/download/8676.html ...linkje trouwens ook :/

[ Voor 9% gewijzigd door Ghostrider op 02-05-2005 17:36 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

GreenFury schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:35:
Hier nogmaals dat linkje naar de nieuwste nordschleife installatie instructions staan een pagina terug... http://www.m4driving.it/download/8676.html ...linkje trouwens ook :/
Enig oordeel over hoe goed/realistisch die baan gedaan is? Staat Armco dicht langs de baan? Is het hobbelig (zoals het in het echt ook is) ? Zoiezo al bedankt voor je screenshots trouwens.

Ik had aanschaf van GTR maar even laten zitten, want ik heb eigenlijk te weinig tijd voor dit soort vermaak, maar op het moment dat de Groene Hell te racen valt (zou ik ooit onder de 8 minuten kunnen komen?) wil ik wel even mijn mening herzien...

[ Voor 4% gewijzigd door JumpStart op 02-05-2005 17:40 ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga GTR binnenkort ook kopen, heb alleen een vraag:

ik speelde altijd veel GP4, en daar was het maken van een setup erg makkelijk i.t.t. GTR.
mijn vraag is wat jullie methodes zijn van het afstellen. waar begin je mee, waar let je het eerst op etc etc.

bijvoorbeeld als ik GP4 speelde probeerde ik eerst te kijken wat de rechte stukken waren om mn gearing daar op aan te passen. Daarna de downforce en dan daarop weer de gearing aan te passen.

hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:58:
ik ga GTR binnenkort ook kopen, heb alleen een vraag:

ik speelde altijd veel GP4, en daar was het maken van een setup erg makkelijk i.t.t. GTR.
mijn vraag is wat jullie methodes zijn van het afstellen. waar begin je mee, waar let je het eerst op etc etc.

bijvoorbeeld als ik GP4 speelde probeerde ik eerst te kijken wat de rechte stukken waren om mn gearing daar op aan te passen. Daarna de downforce en dan daarop weer de gearing aan te passen.

hoe doen jullie dit?
Lijkt me een prima basis. Zorgen dat je het maximale uit je versnellingen haalt. Dat doe ik ook. Daarna bandenspanning of andere compounds, rembalans, rijhoogte en vering. Daarna begint het voor mij ook al moeilijk te worden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Smarron schreef op maandag 02 mei 2005 @ 18:04:
[...]
Lijkt me een prima basis. Zorgen dat je het maximale uit je versnellingen haalt. Dat doe ik ook. Daarna bandenspanning of andere compounds, rembalans, rijhoogte en vering. Daarna begint het voor mij ook al moeilijk te worden. 8)7
Dat vul ik aan met roll-bar's, diffenrential, camber en caster en dan heb je alle instellingen wel zo'n beetje gehad.
En ben je aan het eind van je eerste rondje settings, dan begin je weer vooraan om te kijken of het nog een beetje klopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Boinkie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:22:
Vanavond om 21:00 weer een race? Ik ben er weer bij dan :)

Net met de lambo 1:44 gereden op barcelona, gewoon 6 sec sneller dan met de 575. De lambo is flexxxxxxx :D
trage >:)

1.40 is gemiddelde wat hier gereden word denk ik

record staat op David Waij met 1.37.8

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
R-B schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:07:
[...]

trage >:)

1.40 is gemiddelde wat hier gereden word denk ik

record staat op David Waij met 1.37.8
Is het mogelijk dat iemand die onder de 1.40 zit z'n hotlap ergens kan uploaden?
Ik mag wel zeggen dat ik met mijn 600 plus rondjes aardig ervaren ben op Barca maar onder de 1.40?
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof het wel maar ik ben zo benieuwd waar ik die 2 seconden weg moet halen.

Overigens begin ik het aardig onder de knie te krijgen.
Net uit nieuwsgierigheid ook maar even de Corvette geprobeerd en m'n eerste hotlap was gelijk een 1.44.6.
Daarna even naarbinnen geweest om wat lichte aanpassingen te doen.
Uiteindelijk 14 rondjes gereden en nooit boven de 1.44 [op de eerste ronde na.
M'n pr ligt nu op 1:42.305.
M'n pr op deze baan is een 1:41.3 gereden in een Saleen tijdens een race.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

LoneRanger schreef op maandag 02 mei 2005 @ 19:48:
[...]

Is het mogelijk dat iemand die onder de 1.40 zit z'n hotlap ergens kan uploaden?
Ik mag wel zeggen dat ik met mijn 600 plus rondjes aardig ervaren ben op Barca maar onder de 1.40?
Begrijp me niet verkeerd, ik geloof het wel maar ik ben zo benieuwd waar ik die 2 seconden weg moet halen.

Net uit nieuwsgierigheid ook maar even de Corvette geprobeerd en m'n eerste hotlap was gelijk een 1.44.6.
Sorry ik niet, heb op barcelona alleen maar online gereden :P

En ik ben er vanavond *eindelijk* weer bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Ik probeer er om 21:00 bij te zijn!! misschien zelfs eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
[...]

Kijk online ff mee met de snelle jongens. Gisteravond waren er 2 Listers op Barca, de een reed een 1:37:0XX en de andere een 1:37:4XX. Ik had een 1:38:4 gereden genoeg voor een 5de plek.
'S nachts ligt het niveau duidelijk hoger. Het kan dus nog veel sneller 8)7. Hotlaps kan je op heel veel plekken downloaden. ;)

Edit
http://hotlaps.gamesurf.tiscali.de/gtr/ 1:35:043 kan je daar downloaden. Met die Palla heb ik een X gereden op Barca. Ik heb toen ook zijn setup gekregen van zijn Saleen :9. Toen reed ie hoge 1:36ers. Ik zie nu dus dat hij ook 1:35ers kan rijden. 8)7 (Iemand die setup kopen :P )
Je kan je beste richten op 1:38 / 1:39 Dat zijn een beetje realistische tijden.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr.David op 02-05-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Mr.David schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:03:
[...]

http://hotlaps.gamesurf.tiscali.de/gtr/ 1:35:043 kan je daar downloaden. Met die Palla heb ik een X gereden op Barca. Ik heb toen ook zijn setup gekregen van zijn Saleen :9. Toen reed ie hoge 1:36ers. Ik zie nu dus dat hij ook 1:35ers kan rijden. 8)7 (Iemand die setup kopen :P )
Je kan je beste richten op 1:38 / 1:39 Dat zijn een beetje realistische tijden.
€0.05 kan je van me krijgen :P

Maja, het kan dus VEEL sneller. maar als je 1.35 rijd zit je in top van wereld? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Hmm, ik zie dat hotlappen eigelijk niet zo.. Ik vind het niet leuk en doe er geen moeite voor.. De kwali doe ik eigelijk altijd met een race setup, gewoon met volle tank enzo. Geeft mooi de kans om nog iets aan je setup te doen, die is immers nooit af.

Ik merk ook vaak dat ik tijdens de kwali een matige tijd neerzet. maar tijdens de race vallen die hotlappers redelijk vaak door de mand (of omdat ze gewoon niet kunnen rijden of omdat ze teveel fouten maken)

Nadeel is wel dat ik hierdoor redelijk vaak tussen die mafkezen zit die niet kunnen starten.. (ben vorige week nog niet vergeten :()

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik merk ook vaak dat ik tijdens de kwali een matige tijd neerzet. maar tijdens de race vallen die hotlappers redelijk vaak door de mand
Dat komt omdat je tijdens de kwali veel laatremt etc maar tijdens de race vooral op je lijn let :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
MrBarBarian schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:20:
Hmm, ik zie dat hotlappen eigelijk niet zo.. Ik vind het niet leuk en doe er geen moeite voor.. De kwali doe ik eigelijk altijd met een race setup, gewoon met volle tank enzo. Geeft mooi de kans om nog iets aan je setup te doen, die is immers nooit af.

Ik merk ook vaak dat ik tijdens de kwali een matige tijd neerzet. maar tijdens de race vallen die hotlappers redelijk vaak door de mand (of omdat ze gewoon niet kunnen rijden of omdat ze teveel fouten maken)

Nadeel is wel dat ik hierdoor redelijk vaak tussen die mafkezen zit die niet kunnen starten.. (ben vorige week nog niet vergeten :()
Oh maar ik vroeg ook alleen om een hotlap om te kijken waar ik de winst moet halen of iig er iets van kan leren.
Het feit dat de meeste van m'n pr's stammen uit races zegt genoeg.
Ik rijd liever stabiele rondes dan dat ik er een 1:37 uit kan persen maar als ik door het bekijken van wat hotlaps er weer wat tienden sneller van kan worden is dat een kleine moeite toch?
Pushen heb ik mezelf al lang afgeleerd, kan ik ook niet foutloos.

@mr.David:
Dankje voor de linkt.
Ik voel me ineens heel lui overkomen dat ik zelf niet even ben gaan zoeken.
Heb maar even een hoge 38'er uitgezocht om te gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

offtopic:
Foutje onzin bericht

[ Voor 86% gewijzigd door R-B op 02-05-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
MrBarBarian schreef op maandag 02 mei 2005 @ 20:20:

Daarom heb ik voor de meeste circuits 2 setups klaar liggen 1 qualify en 1 race. Daardoor kom ik niet tussen de 'mafkezen' te rijden. Afgelopen zondag viel ik inderdaad door de mand. In de qualify was ik verre weg de snelste alleen ik had geen race setup klaar liggen. Ik had daardoor de grootste problemen om mijn Ferrari op de baan te houden. Vanmiddag heb ik gelijk een nieuwe race setup gemaakt voor BRNO. Ik heb daarmee ook de race op een Simbin server gewonnen. Dat had ik wel ff nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Vaag en misschien ook wel grappig.
Ik zit net die hotlap te bekijken en mee te tellen kwa versnelling.
De lijnen zijn gelijk en de versnelling ook op 3 punten na.
Waar ik er nog wel eens voor kies om van 3 naar 2 te gaan om hogere toeren te behouden, kiest
hij ervoor in z'n 3 te blijven of zelfs in z'n 4. [opkomen rechte stuk die ik in z'n 3 doe]
Dat kan allicht aan z'n setup liggen maar mijn vraag is eigenlijk of je veel snelheid verliest om hoog in z'n 2 te gaan rijden ipv laag in z'n 3?
En dan heb ik het over de standaard versnellings instellingen volgens de setup van simbin.
Ik denk dat ik de vesnelling maar eens wat korter ga instellen iig de 3 en hoger t.o.v. standaard.
De 3 is volgens mij de belangrijkste plus dat je snel door kunt accelereren naar z'n 6 die vlak voor het rempunt [op het langste rechte stuk in dit geval s/f] tegen de begrenser aanzit.
Klopt mijn theorie?

Helaas wordt dat op z'n vroegst pas woensdag avond. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Nou iedereen die vandaag heeft geraced heeft mij wel weer horen klagen ;) Sorry voor de mensen die hier zich aan ergerden (je hebt ze :P). Maar ik werd echt ziek van de lag en schokken. Is echt pas na de update gekomen ! Voor de update reed ik voortdurend vrolijk rond met 40fps en nu ...... 28 :/ :| en daarnaast kom ik geregeld mensen tegen die ontzettend laggen :(.

Voor de start gebeurd het volgende: opkomen rechtestuk ...... vast ... sta gewoon stil gewoon frozen beeld .... 6 seconden lang ongeveer .... tja zodra het weer in beweging kwam was het hele veld al bijna bijna bij de eerste bocht :o Dat heb ik alleen nog maar eens eerder op een SinBin server meegemaakt !
Anywayz begin van de race verliep opzich best aardig ... zelfs nog 2 inhaalacties ... mooie zelfs :*) 1 buitenom aan het einde rechte stuk en 1 onverwachts in de 4e bocht :P Maarja het plezier verging me wel met 28fps en schokkerige beelden ... stuiterde (eerst al 2x) er zeer zwaar af door dat gelag ... einde race :(

Het enige wat ik kan bedenken is dat het met de hoeveelheid rijders te maken heeft ... of met de update of met mijn pc of internetverbinding. Maar dat laatste lijkt me nogal onwaarschijnlijk, want voor de update had ik nergens last ... tenminste vrijwel nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
@LoneRanger

Daar ligt meer aan ten grondslag, naast de verhoudingen..

Er bestaat iets als "short shifting" Dat houd in dat je relatief vroeg opschakeld, waardoor de auto niet direct heel veel vermogen op de wielen kan zetten. Daardoor ga je minder snel spinnen, en kan je dus weer vroeger op het gas...

Trouwens over dat hotlappen, al was ik gewoon rondjes aan het rijden::
Op het moment ben ik (samen met Arnoud) 2e nederlander in de 575 op barca :)

[ Voor 32% gewijzigd door MrBarBarian op 02-05-2005 21:43 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

;) geen hotlap meer een filmpje .... krijg alleen de kwaliteit niet zo mooi

http://mark.0wn3d.nl/GTR%20vids/Barcelona%201.37.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een race net op barcelona :P .....
Q 7 in een goed bezet veld was al super maar in de race zat ik op een gegeven moment op P4 :)
Het laatste kwartier was het rubber redelijk versleten maar daar hadden meer mensen last van geloof ik.
6 minuten voor t einde dan toch nog een spin gevolgd door laaaaaaaaag... kon echt niet meer verder ;(
Terug in de pits wilde ik m'n snelste laptijd ff checken en toen.... CTD
Gelukkig was dit geen leage wedstrijd zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
weer een leuke wedstrijd, kwam steeds bij furbykiller in de buurt om dan weer een fout te maken. Achterbandjes (mediums) werden 110 graden, zelfs bij 22 graden wegdek. Had even hards getest, maar daarmee gleed ik alle kanten uit.... Toch een leuke auto die Saleen.

Volgende keer maar niet op snelste ronde overzicht na de race drukken, want daardoor crasht GTR bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:50:
[...]

;) geen hotlap meer een filmpje .... krijg alleen de kwaliteit niet zo mooi

http://mark.0wn3d.nl/GTR%20vids/Barcelona%201.37.wmv
Tering wat ligt die Saleen van jou daar snaar strak op de weg ! Pfff ... ik red dat niet met mijn setup. Voor uitkomen van bochten zie ik verschil. Jij houd gewoon wat over aan het einde van een bocht. Ik moet hem vaak over de kerbs trekken :(
Quantor schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:02:
weer een leuke wedstrijd, kwam steeds bij furbykiller in de buurt om dan weer een fout te maken. Achterbandjes (mediums) werden 110 graden, zelfs bij 22 graden wegdek. Had even hards getest, maar daarmee gleed ik alle kanten uit.... Toch een leuke auto die Saleen.

Volgende keer maar niet op snelste ronde overzicht na de race drukken, want daardoor crasht GTR bij mij.
Saleen staat bekend om z'n sterke bandenslijtage ... zeker op Barcalona ... is een circuit dat niet bepaald vriendelijk is voor de bandjes ;)
GreenFury schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:09:
Voor mij begon dit als 20 start positie :{ iig ik vol goede moed dit keer geen bertram tegen tekomen die een peacecar oid ramde maar het was alweer raak.
Heey heey we gaan niet katten he ... ;) was tenslotte niet mijn schuld !
GreenFury schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:09:
iig ik zie allemaal mensen snoeihard rijden met de qualify's en als het op racen aankomt komen ze niet verder dan 10 laps |:(
Dat valt mij ook op ... heel hard rijden in de quali en dan vervolgens in de race er niets van bakken :D

[ Voor 64% gewijzigd door Bertuss op 02-05-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Voor mij begon dit als 20 start positieiig ik vol goede moed dit keer geen bertram tegen tekomen die een peacecar oid ramde maar het was alweer raak. Ewout reed een stukje door z'n remmen heen met slip geluid en ramde mij een lekke achterband :{ Beste Ewout...als je ziet dat ik al een heel stuk zachtjes aan het remmen bent waarom rijd je dan door en merk je op het laatste moment pas dat ik rem iig dat was dus vanuit de pits starten :{ en dat duurt lang... Toen lekker gereden met 1 spin en verder niet. 1 paar mid-slicks en genoeg fuel voor een grote bom :) Leuk wat ingehaald en geindigt als 7e ofzo :? iig ik zie allemaal mensen snoeihard rijden met de qualify's en als het op racen aankomt komen ze niet verder dan 10 laps |:(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Yehaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

geen bsod gehad of wat dan ook,op af en toe een schokje na.F instellingen van de kaart maar veranderen,misschien maar niet fsaa op 4x zetten.
Dus misschien helpt het om te zeggen dat catalyst 5.4 werkt.

terugkomend op de race.
Ik wil de lambo die achteraan stond f vriendelijk bedanken voor de aanrijding die hij had met masterdisater(greenfury dus).
Wanneer is het nou is over die crashes tijdens de opwarmronde??Ik begin het wel een beetje beu te worden.
Ik had trouwens met de corvette een hoge 1:42 gekwalificeert,dus best wel redelijk.Als ik de setup zo zet op een saleen,dan moet ik zeker ook een 1:40 er kunnen rijden.
Uiteindelijk liep de race lekker,lag op een bepaald moment 10e en masterdisater wilde mij uitremmen.jammer joh,volgende keer beter :P
Daarna heeft ie mij toch in kunnen halen want ik maakten een foutje en spinde.Ik weer verder racen,en het viel mij op dat ik een sec sneller was dan master,ik was niet sneller op rechte stuk,maar maakte het goed in de bochten,dus die setup is nu ok.
Door die crash aan het begin en 2 spins van mijn kant waren mijn banden toch wel op,helaas!
Al met al toch een leuke race gehad,op het begin na.

@ bertuss
kijk s f of er spyware op je pc staat,defrag f,en kijk een paar minuten naar je taskmanager.
Ik had ook schokjes,en ik kwam erachter dat mbm 5 elke 10 sec f een update maakte naar mijn lcd.Dit resulteerde in een sec een 100% cpu gebruik.Zet ook je anti vir uit als je gaat racen,en ook f je firewall,misschien is dat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Afbeeldingslocatie: http://img57.echo.cx/img57/2088/naamloos1ex.jpg

hier een mooie foto van de start :) ik had een pr8 race, groot deel 2de gelegen, maar op een gegeven moment ging ik fouten maken en moest ik 2 plekken inleveren (arnaud en l de groot) toen nog ff quantor achter me gehad, maar die spinde ook :P gelukkig dit keer geen last van het zenuwachtig-crash fenomeen opt begin _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Zo, Als 8e gestart en 8e geeindigd YEAH! Maar niet eens uit kunnen rijden door een foutje in de 1 na laatste ronde met zo'n 300km/h
Oorzaak:
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/c2.jpg
Gevolg:
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/c1.jpg
En dan staat er bij resultaat: Suspension B)

Dan het begin. Veel slippende mensen aan het wegdek te zien :)
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/1.jpg

Toen mijn inhaal actie tegen fredkroket. Ikzelf vond hem te asociaal maar hij was te lekker om te pakken :9~
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://foto.boinkie.com/gtr/1/4.jpg

Ook in het begin een "battle" tegen L De groot, jezus 1x hem tegen kunnen houden daarna kwam die als een kanonskogel voorbij ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 02-05-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hehe,

GEWONNEN >:) >:) O+ :D

Begon als 3e :)
Na de 1e bocht lag ik als 1e :P

Uitgereden tot einde :) Banden waren goed. Zelfs nog naar het einde :)

Knappe race jongens :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
[quote]Corona schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:14:
Yehaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

[oude testament]

Ik weer verder racen,en het viel mij op dat ik een sec sneller was dan master,ik was niet sneller op rechte stuk,maar maakte het goed in de bochten,dus die setup is nu ok.

[quote]

probeer je wing iets lager te zetten, bijv van 10 naar 9 (noem maar wat) dan kan je harder op het rechte stuk, en ietsje minder snel door de bochten :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de race op barce gereden. Ik had een 6e tijd getraint en na de start lag ik al snel 3e achter Furbykiller. Aantal ronden blijven hangen totdat ik ergens een curbje te veel meepakte en de auto verloor. Vanaf dat moment was het huilen, want ik reed overal behalve op de racelijn. Banden waren na een kwartier versleten. Je spint een keer, dan banden te warm, vervolgens gebeurt het nog een keer, banden worden nog warmer (met name links voor, hebben jullie dat ook?). Maar ff pitsstop gedaan, nieuw rubber gehaalt en mijn weg vervolgd. Ik was al op een ronde gezet door meerdere mensen op dat moment, maar mijn tempo lag toch weer hoog een kon makkelijk deze mensen bij houden. Bestaan er ook regels voor het feit als je sneller bent dan iemand maar wel een ronde op hem achter ligt en je deze persoon in wilt halen? Het zal wel niet zo zijn dat de persoon een ronde voor even aan de kant moet gaan en een gevecht lijkt me ook niet handig :? Kan me niet herinneren of hier regels voor zijn, zal in het echt ook wel niet vaak voor komen, maar misschien dat jullie een mening hier over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:33:
Net de race op barce gereden. Ik had een 6e tijd getraint en na de start lag ik al snel 3e achter Furbykiller. Aantal ronden blijven hangen totdat ik ergens een curbje te veel meepakte en de auto verloor. Vanaf dat moment was het huilen, want ik reed overal behalve op de racelijn. Banden waren na een kwartier versleten. Je spint een keer, dan banden te warm, vervolgens gebeurt het nog een keer, banden worden nog warmer (met name links voor, hebben jullie dat ook?). Maar ff pitsstop gedaan, nieuw rubber gehaalt en mijn weg vervolgd. Ik was al op een ronde gezet door meerdere mensen op dat moment, maar mijn tempo lag toch weer hoog een kon makkelijk deze mensen bij houden. Bestaan er ook regels voor het feit als je sneller bent dan iemand maar wel een ronde op hem achter ligt en je deze persoon in wilt halen? Het zal wel niet zo zijn dat de persoon een ronde voor even aan de kant moet gaan en een gevecht lijkt me ook niet handig :? Kan me niet herinneren of hier regels voor zijn, zal in het echt ook wel niet vaak voor komen, maar misschien dat jullie een mening hier over hebben?
OVer het Unlappen zeg maar,

Dat is wel toegestaan meen ik hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Uiteindelijk liep de race lekker,lag op een bepaald moment 10e en masterdisater wilde mij uitremmen.jammer joh,volgende keer beter
Daarna heeft ie mij toch in kunnen halen want ik maakten een foutje en spinde.Ik weer verder racen,en het viel mij op dat ik een sec sneller was dan master,ik was niet sneller op rechte stuk,maar maakte het goed in de bochten,dus die setup is nu ok.
Door die crash aan het begin en 2 spins van mijn kant waren mijn banden toch wel op,helaas!
Al met al toch een leuke race gehad,op het begin na.
Ik wou je niet uitremmen echter mijn raam was zooo smerig geworden ik zag niks meer dus ik denk ffe eromheenkijken...Helaas ik was al tever, gelukkig weinig schade. Mijn banden waren de laatste 5 rondes echt ver heen...iig ik heb deze hele race rustig gereden starte ook achteraan maar ben toen corona wat op gaan jagen hier en daar maar hij spinde dus dat werd geen gevecht :P Volgende keer ga ik weer lekker 1 pitstop doen. (kunnen ze je raam ook schoonmaken @ pits ?) das stukken beter voor me banden :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
oohw vandaar zat je met de lichten te knipperen... maar viperdriver, was er nog iemand voor je die je nog KON inhalen? anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin om het risico te nemen om me in te halen. met alle gevolgen vandien: stel je ramt me deraf ofzo ;) :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik laat de persoon direct voorbij, voordat hij mij eraf tikt. |:( Daardoor kan ik weer mijn eigen tempo rijden zonder constant in de spiegels te kijken. Meestal gebeurd dit tegen het einde van een race. Vaak heeft de persoon een ongelukje gehad en is in de pits geweest. Hij heeft dan nieuwe banden en die van mij beginnen op te raken. Alleen als het verschil minimaal is laat ik 'm niet voorbij. Hij blijft dan voor mij hangen en is dan opeens weer langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Furbykiller, dat was inderdaad de reden dat ik met de lampen knipperde, het was tevens als groet bedoelt aangezien we in de eerste ronden al achter elkaar aanreden. In dit geval kon ik niet echt iemand inhalen die weer voor mij reed, kwam echter wel snel dichterbij aan mijn voorganger en misschien als hij gespint was... Ik was dan ook niet van plan om risico's te nemen ;)

@Mr. David, ik was dus ook in de pits geweest en kon met de nieuwe banden goed tempo rijden. Trouwens bedankt voor de setups die je van Barce online geplaatst heb... daardoor kon ik dat tempo ook rijden met de 550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:59:
@Furbykiller, dat was inderdaad de reden dat ik met de lampen knipperde, het was tevens als groet bedoelt aangezien we in de eerste ronden al achter elkaar aanreden. In dit geval kon ik niet echt iemand inhalen die weer voor mij reed, kwam echter wel snel dichterbij aan mijn voorganger en misschien als hij gespint was... Ik was dan ook niet van plan om risico's te nemen ;)

@Mr. David, ik was dus ook in de pits geweest en kon met de nieuwe banden goed tempo rijden. Trouwens bedankt voor de setups die je van Barce online geplaatst heb... daardoor kon ik dat tempo ook rijden met de 550.
Dat is volgens mij een hele oude setup. Volgende X zet is wel weer de nieuwe online. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
[...]

Barcelona verhaal..............

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=202793
Ik vond dit een zeer leerzame thread. Echt een eye opener. Tis even doorlezen, maar
ik verklap: Totaal 5x remmen op Barca en 1:39:7xx........ :9

(Eerste blz. kan je wel overslaan).

[ Voor 5% gewijzigd door fastcossie op 02-05-2005 23:26 ]

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Boinkie schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:17:
Toen mijn inhaal actie tegen fredkroket. Ikzelf vond hem te asociaal maar hij was te lekker om te pakken :9~
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo asociaal vond ik het anders niet!! Ik zag dat je sneller was en ik had een harde compound banden. Ik was al blij dat ik een keer goed weg was, dus liet ik je maar lekker gaan... :).

Hoe maken jullie btw van die replays een WMV?

PS Ode aan Simon (achternaam even kwijt), ik heb 12 lange minuten mogen nek aan nekken, ik heb nog nooit zukke zweet klauwtjes gehad tijden het racen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

fredkroket schreef op maandag 02 mei 2005 @ 23:33:
[...]

Zo asociaal vond ik het anders niet!! Ik zag dat je sneller was en ik had een harde compound banden. Ik was al blij dat ik een keer goed weg was, dus liet ik je maar lekker gaan... :).

Hoe maken jullie btw van die replays een WMV?

PS Ode aan Simon (achternaam even kwijt), ik heb 12 lange minuten mogen nek aan nekken, ik heb nog nooit zukke zweet klauwtjes gehad tijden het racen!! :D
Hmmz, ik heb geen 1 gevecht had :( Wel wat minder maja. Clean race is ook een keer goed voorjezelf :) (Geen fouten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:59:

oke volgende keer laat ik je wel voorbij ;)

@ fatcossie: ik heb daar niks aan want ik rij namelijk 1.39.3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Fiskare schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:03:
Ik zie wel in dat we moeten wachten tot GTR2 voordat alles naar tevredenheid gaat werken. GTR is en blijft het eerste project van SIMBIN en het wordt mij steeds meer duidelijk dat ze dingen aan het testen zijn om uiteindelijk goed te implementeren in GTR2.
Dat mag ik toch niet hopen, het zou fijn zijn zeg. Ik heb 50 euro uitgegeven voor een spel wat gewoon fundamentele bugs heeft, en het enige wat Simbin doet is een halfgare patch releasen en een website lanceren waar je ook weer voor mag gaan dokken. Tenzij ze met een 1.5 patch uitkomen die de multiplayerproblemen eindelijk oplost spendeer ik geen cent meer aan Simbin .. eigenlijk heb ik het al helemaal gehad, heb om diverse redenen al weken geen fatsoenlijke online race kunnen rijden, en in 8 van de 10 gevallen was dat direct te herleiden naar bugs in de game.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Arfman schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:34:
[...]

Dat mag ik toch niet hopen, het zou fijn zijn zeg. Ik heb 50 euro uitgegeven voor een spel wat gewoon fundamentele bugs heeft, en het enige wat Simbin doet is een halfgare patch releasen en een website lanceren waar je ook weer voor mag gaan dokken. Tenzij ze met een 1.5 patch uitkomen die de multiplayerproblemen eindelijk oplost spendeer ik geen cent meer aan Simbin .. eigenlijk heb ik het al helemaal gehad, heb om diverse redenen al weken geen fatsoenlijke online race kunnen rijden, en in 8 van de 10 gevallen was dat direct te herleiden naar bugs in de game.
maar jij heb het ook erg extreem he. Bedoel, ik heb er niet zo een last van zoals jij ook heb(Bijna niks gewoon) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe vind ik dat RaceMore wel grappig. Het werkt nog niet helemaal ok, maar dat komt nog wel denk ik. Vooralsnog had ik het record op Monza, maar heeft die Palla waar David het eerder over had hem net verbeterd. Ook een record op Barca, en ik sta nu 63e op de ranking. :*) Het zal allemaal wel niet lang duren, aangezien er wel sneller volk rond rijdt op deze aardkloot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

R-B schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:46:
[...]

maar jij heb het ook erg extreem he. Bedoel, ik heb er niet zo een last van zoals jij ook heb(Bijna niks gewoon) :X
Klopt, iedereen heeft wel last van 1 of 2 bugjes, maar ik heb last van allemaal. CTD's (met 1.4 nog meer dan 1.3), 1 FPS bug (soms na 2 minuten online, soms na 45 minuten), CD check die 5 minuten duurt, etc. Leerzame les voor de volgende keer dat ik weer een game koop, zo denk ik er nu maar over. Wel jammer van de 50 euro, had ik andere leuke dingen voor kunnen doen, maarja, shit happens.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Arfman schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 00:34:
[...]

Misschien is het stom wat ik nu typ,maar ligt het niet aan je systeem??Dit zeg ik omdat ik na patch 1.4 ineens bsod's had die ik voorheen niet heb gehad.Ik heb toen maar de laatste driver geinstalled,en geen crash gehad gister.
ik heb tevens f een grote schoonmaak gehouden,hitman pro laten lopen,alles gedefragmenteerd,
wat dingen uitgeschakeld die opstarten,vlak voor het racen zet ik mijn av uit,heb ook gekeken naar welke processen er draaien,en welke eens in de zoveel seconden f wat cpu vragen.
Hieruit bleek dat mbm5 bij mij elke 10 seconden een update maakte naar mijn lcd.Dit het ik veranderd naar 1x per minuut.
Door mbm 5 had ik dus blijkbaar elke keer hickups in de game,zodat het niet te rijden viel.

ik weet niet wat voor hardware en software je op je pc hebt staan,maar we willen je best wel helpen.
]Zeg eerst f wat er allemaal opstaat,welke drivers ed,en dan gaan we f spitten :)

edit,specs gezien,daar ligt het niet aan,ong gelijkwaardig aan mij dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Corona op 03-05-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reed je niet achter mij dan? ik zat nogal in gevecht met Tracker voor iets van 5 ronden, toen er ineens een F550 opdook achter me. Ik had wel door dat die sneller was, dus gaf ik een keer lichtsingnalen en liet ik iets ruimte in de bocht, maar ik werd niet ingehaald.

Verder had ik nog een klein gevechtje met Arnaud, heb op een nette manier geprobeerd om hem het moeilijk te maken, maar hij was gewoon te snel voor me. Dan ga ik niet extreem defensief rijden in het begin van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:40:
Nou iedereen die vandaag heeft geraced heeft mij wel weer horen klagen ;) Sorry voor de mensen die hier zich aan ergerden (je hebt ze :P). Maar ik werd echt ziek van de lag en schokken. Is echt pas na de update gekomen ! Voor de update reed ik voortdurend vrolijk rond met 40fps en nu ...... 28 :/ :| en daarnaast kom ik geregeld mensen tegen die ontzettend laggen :(.

Voor de start gebeurd het volgende: opkomen rechtestuk ...... vast ... sta gewoon stil gewoon frozen beeld .... 6 seconden lang ongeveer .... tja zodra het weer in beweging kwam was het hele veld al bijna bijna bij de eerste bocht :o Dat heb ik alleen nog maar eens eerder op een SinBin server meegemaakt !
Anywayz begin van de race verliep opzich best aardig ... zelfs nog 2 inhaalacties ... mooie zelfs :*) 1 buitenom aan het einde rechte stuk en 1 onverwachts in de 4e bocht :P Maarja het plezier verging me wel met 28fps en schokkerige beelden ... stuiterde (eerst al 2x) er zeer zwaar af door dat gelag ... einde race :(

Het enige wat ik kan bedenken is dat het met de hoeveelheid rijders te maken heeft ... of met de update of met mijn pc of internetverbinding. Maar dat laatste lijkt me nogal onwaarschijnlijk, want voor de update had ik nergens last ... tenminste vrijwel nergens last van.
Probeer eens een nieuwe profile te maken ingame ... heb weleens gelezen dat dat soms helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Corona schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 08:39:
Misschien is het stom wat ik nu typ,maar ligt het niet aan je systeem??Dit zeg ik omdat ik na patch 1.4 ineens bsod's had die ik voorheen niet heb gehad.Ik heb toen maar de laatste driver geinstalled,en geen crash gehad gister.
ik heb tevens f een grote schoonmaak gehouden,hitman pro laten lopen,alles gedefragmenteerd,
wat dingen uitgeschakeld die opstarten,vlak voor het racen zet ik mijn av uit,heb ook gekeken naar welke processen er draaien,en welke eens in de zoveel seconden f wat cpu vragen.
Hieruit bleek dat mbm5 bij mij elke 10 seconden een update maakte naar mijn lcd.Dit het ik veranderd naar 1x per minuut.
Door mbm 5 had ik dus blijkbaar elke keer hickups in de game,zodat het niet te rijden viel.

ik weet niet wat voor hardware en software je op je pc hebt staan,maar we willen je best wel helpen.
]Zeg eerst f wat er allemaal opstaat,welke drivers ed,en dan gaan we f spitten :)

edit,specs gezien,daar ligt het niet aan,ong gelijkwaardig aan mij dus :)
Als je vandaag nog steeds geen CTD hebt gehad, ga ik ook maar eens de 5.4 installeren.

Ik krijg trouwens nog steeds mijn echte spiegels niet aan de praat. In de demo deden ze het al niet, de minder legale niet en nu met de officiele niet. De virtual mirror doet het prima. Heeft iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik dacht dat het wellicht met instellingen van de driver te maken had. Ik had alles op performance staan, maar nu op full quality nog steeds niks.

[ Voor 15% gewijzigd door Smarron op 03-05-2005 10:37 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.