Asus Zenbook i7 256gb
Ik doe mee in een Menx F360.
Ben nu via een paar GTR website links tegen gekomen voor wat extra banen.
(zolder,zandvoort,Lemans,Monaco,Nordschleife)
Deze zitten allemaal in een zip files. En deze pak ik uit in de ...\gamedata\locations map.
Als ik dan naar het spel start kan ik de banen ook kiezen alleen bij een paar banen zie je dan zou gouw hij begint met laden het spel terug naar de desktop klapt zonder een error tegeven.
Weet iemand hoe je dat kan verhelpen? want ik zie genoeg screenshots van andere mensen die op die banen rijden.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Probeer ze eens te installeren mbv GTR Manager.Dark Angel schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 19:27:
....
Deze zitten allemaal in een zip files. En deze pak ik uit in de ...\gamedata\locations map.
.
Dit verhielp bij mij vage problemen met tracks.
dat iedereen dan eens de eerste bocht doorkomt.............

Fastcossie
Weet iemand al waar je 1.4 kan downloaden
[ Voor 39% gewijzigd door Ghostrider op 30-04-2005 20:23 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Kan morgen leuk worden op de Tweakers league server. Versie 1.3 en 1.4 door elkaar
Ik heb 'm al gevonden..... Je moet alleen geregistreerd zijn
http://www.onlineracer.de/news.php
GTR 1.4.0.0 Update
Dieses Update kann mit folgenden Versionen verwendet werden: 1.2.0.0, 1.2.1.0, 1.2.3.0, 1.3.0.0
Änderungen nach 1.3.0.0:
Neue Features und Verbesserungen
=============================
o Integrierter support für das neue RaceMore System (weitere Details siehe unten)
o Ingame Multi Lobby Chat Räume – Nach Sprachen unterteilte Chaträume und private Chaträume
o Ingame Lobby Serverliste wurde verbessert – Beschleunigter Aufbau der Liste
o Ingame Lobby Fahrerliste nach mehreren Kategorien sortierbar
o Ingame Vote Booting – Votefunktion um Fahrer von decited Servern zu entfernen
o "Teamswertung wurde der Ergebnisliste hinzugefügt
Verschiedene fixes
==================
o Monza – Wetterprobleme in den einzelnen Sessions - gefixed
o Enna KI arcade mode update – KI kollidiert mit dem Safetycar in der Boxengasse- gefixed
o Seat and Vertigo arcade mode – Schaltprobleme der Fahrzeuge - gefixed
o Speicherfehler/probleme im NET Module - gefixed
---------------------------------------
...dies die deutsche Kurzform des Changelogs
Gruß
le Saux
[ Voor 86% gewijzigd door Mr.David op 30-04-2005 20:53 ]
Zogauw er 1.4 komt en je gaat online krijg je automatisch een waarschuwing, komt goed dusMr.David schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:42:
Dan vind iedereen het versie 1.4 grapje wel heel erg leuk... Ik zie heel veel 1.4 servers. Volgens mij komt ie morgen uit ofzo.
Kan morgen leuk worden op de Tweakers league server. Versie 1.3 en 1.4 door elkaar
Nou is Duits niet mijn beste vak, maar volgens mij zitten er niet echt veel "vette verbeteringen" in die 1.4 update. Een aantal dingen in Arcade gefixed dat is dus totaal niet interessant voor ons... En er zitten wat nieuwe opties in de lobby? als hij maar sneller gaat vind ik het bestMr.David schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 20:42:
Dan vind iedereen het versie 1.4 grapje wel heel erg leuk... Ik zie heel veel 1.4 servers. Volgens mij komt ie morgen uit ofzo.
Ik heb 'm al gevonden..... Je moet alleen geregistreerd zijn
http://www.onlineracer.de/news.php
GTR 1.4.0.0 Update
Dieses Update kann mit folgenden Versionen verwendet werden: 1.2.0.0, 1.2.1.0, 1.2.3.0, 1.3.0.0
Änderungen nach 1.3.0.0:
Neue Features und Verbesserungen
o Integrierter support für das neue RaceMore System (weitere Details siehe unten)
o Ingame Multi Lobby Chat Räume – Nach Sprachen unterteilte Chaträume und private Chaträume
o Ingame Lobby Serverliste wurde verbessert – Beschleunigter Aufbau der Liste
o Ingame Lobby Fahrerliste nach mehreren Kategorien sortierbar
o Ingame Vote Booting – Votefunktion um Fahrer von decited Servern zu entfernen
o "Teamswertung wurde der Ergebnisliste hinzugefügt
Verschiedene fixes
==================
o Monza – Wetterprobleme in den einzelnen Sessions - gefixed
o Enna KI arcade mode update – KI kollidiert mit dem Safetycar in der Boxengasse- gefixed
o Seat and Vertigo arcade mode – Schaltprobleme der Fahrzeuge - gefixed
o Speicherfehler/probleme im NET Module - gefixed
...dies die deutsche Kurzform des Changelogs
Gruß
le Saux
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Ik up hem ff op een rapidshare moment:
Changes since 1.3.0.0:
New Features and Enhancements
o Intergrated support for the RaceMore system (see below for details)
o Ingame Multi Lobby Chat Rooms - Language based chatrooms and private chatrooms
o Ingame Lobby improved protocol for faster list population
o Ingame Lobby sortable drivers list
o Ingame Vote Booting - Vote to kick a player off a dedicated server
o "Teams=" added to Result file
Miscelaneous fixes
==================
o Monza season weather issue fixed
o Enna AI arcade mode update - AI collides with Safetycar in pitlane - fixed
o Seat and Vertigo arcade mode - Cars get stuck in gears - fixed
o Some memory leaks in NET module fixed
Edit: op het GTR forum van Simbin schijnt men te denken dat dit een Grap is overigens, weer iemand anders komt hiermee:
From an independent source:
"It seems some sudden twisted happened inside Simbin/10Tacle offices late this afternoon.
After almost 2 month waiting for some upgrade for Simbin premier "GTR - FIA GT Racing Game" winds from within whisper something major happened.
We're still unable to gather further details but it seem that one thing is already a certain. The long and eagerly waited update release, scheduled for the first day of May, is definitely postponed.
Simbin excused any comments about this but inside information was positive about the delay.
The release was scheduled to happen in less then 3 hours and many fans will be, for sure, severely disappointed with this last hour development.
In the forums many speculate for what will May 1st bring for GTR. Its' know that the hardsim community is asking for some solutions for the several multiplayer issues affecting online play since day one. Many were expecting for May 1st as a sort of "holy grail" release that will solve all the difficulties many had experienced.
Many league administrator had postponed their championships waiting for the scheduled release hopping, also, that after May 1st their would be finally conditions to start their leagues.
This, for sure, will be a tough blow on all the GTR community, which already show a significant number of players.
We expect to give some more insight about what is happening inside closed doors within some short time."
[ Voor 92% gewijzigd door Requiem19 op 30-04-2005 21:39 ]

dat gastje dacht dat ie grappig was en had niks te doen (zegtie zelf

Asus Zenbook i7 256gb
Ik ga het zo direct proberen.Lefty_38 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 21:31:
Als je die tijd met Semi Pro rijd heb je het spel al aardig in de vingers. Als ik je een tip mag geven zou ik over gaan op Simulation.... Want ik denk dat je nu niks meer leert met Semi Pro voor in Simulation. Het is wel ff klote om over te stappen want Simulation is toch wel weer heel anders, vooral het warm rijden van je banden en je remmen is een heel groot verschil. Eerste rondjes dus ff rustig aan
Ik heb nogal veel moeite met het finetunen van de auto. Ik weet echt niet wat ik allemaal moet veranderen om een goede setup te krijgen. Veel dingen weet ik niet, maar goed.
Verwijderd
Tip voor jou: neem genoegen met de standaard setups. Heb ik ook altijd gedaan, en het enige wat ik nu wel verander zijn mijn gear ratios en af en toe bandenspanning. Als je nu vaak naast de baan ligt, zou ik eerst eens wat meer gaan oefenen, want met de standaard setups kan je redelijk acceptabele tijden rijden.Smarron schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:21:
[...]
Ik ga het zo direct proberen.
Ik heb nogal veel moeite met het finetunen van de auto. Ik weet echt niet wat ik allemaal moet veranderen om een goede setup te krijgen. Veel dingen weet ik niet, maar goed.
Installeer NIET die duitse update je halve game word duits !!
Hoe zet ik dit terug
[ Voor 20% gewijzigd door Ghostrider op 30-04-2005 22:33 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Dat doe ik nu ook idd.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:25:
Tip voor jou: neem genoegen met de standaard setups. Heb ik ook altijd gedaan, en het enige wat ik nu wel verander zijn mijn gear ratios en af en toe bandenspanning. Als je nu vaak naast de baan ligt, zou ik eerst eens wat meer gaan oefenen, want met de standaard setups kan je redelijk acceptabele tijden rijden.
Verwijderd
[quote]
bij mij staat ie op 55minuten... erg m i s t e r i e u s allemaalCorona schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:52:
Hmmm,de teller staat nu nog op maar 8 minuten,ben echt benieuwd wat ze nou gaan doen.
engelse 1.4 patch die om 24.00 onze tijd released word
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Vanaf 00:00 uur kun je VIP-kaarten voor een echte FIA GT race winnen, spectaculair!Corona schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 22:52:
Hmmm,de teller staat nu nog op maar 8 minuten,ben echt benieuwd wat ze nou gaan doen.
EDIT: zie nog niks .. teller ging tot 0, begon daarna weer op te tellen
[ Voor 25% gewijzigd door Arfman op 01-05-2005 00:01 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Yep,dat doet ie bij mij nu al een uur.Ik geloof niet dat er een patch zal verschijnen,al hoop ik van wel.En dan gelijk een paar performance verbeteringen,ik word af en toe gek van dat schokkerige beeld.Al moet ik zeggen dat dat niet altijd gebeurtArfman schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 23:58:
Ik mag toch hopen dat het a) een patch is en b) een goede patch die allerlei online issues oplost, plus de 1 FPS bug.
EDIT: zie nog niks .. teller ging tot 0, begon daarna weer op te tellen
Net wat er iets weg en nu is er weer wat bij:
"MORE HAS ARRIVED!"

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
kijk zo wel even, eerst ff douchen etc. Ik Geef Simbin wel even de tijd om te laten werkenArfman schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:06:
Ja, verwijst naar www.racemore.com, die nu nog om een wachtwoord vraagt ... geweldig werk weer, Simbin !
[ Voor 3% gewijzigd door Markao645 op 01-05-2005 00:10 ]
This update must be applied to a clean GTR 1.3.0.0 (retail) installation.
Changes since 1.3.0.0:
New Features and Enhancements
o Intergrated support for the RaceMore system (see below for details)
o Ingame Multi Lobby Chat Rooms - Language based chatrooms and private chatrooms
o Ingame Lobby improved protocol for faster list population
o Ingame Lobby sortable drivers list
o Ingame Vote Booting - Vote to kick a player off a dedicated server
o "Teams=" added to Result file
Miscelaneous fixes
==================
o Monza season weather issue fixed
o Enna AI arcade mode update - AI collides with Safetycar in pitlane - fixed
o Seat and Vertigo arcade mode - Cars get stuck in gears - fixed
o Some memory leaks in NET module fixed
Introducing RaceMore - Phase One
================================
What is RaceMore?
o RaceMore is the place where sim-racing can be enjoyed as a hobby or taken to the level of a sport
o If a quick racing fix is what you need then RaceMore is the place to get it
o If league racing and real hardcore competitions is for you then RaceMore is the place to be
o If you are looking for a place to meet other sim racing fans from around the world then RaceMore is the place for you
By having a close relationship with SimBin Development Team, RaceMore is able to offer features that will be exclusive to RaceMore and its users.
RaceMore Features:
o High-end low ping game servers
o Web based server list/lobby system that allows for the user to automatically join servers simply by clicking the server name in the server list
o A chat system that offers many different topic and language driven rooms
o A chat system that allows the users to share setup files, MoTeC logs and replay files directly through the chat interface
o Comprehensive statistics tracking on all RaceMore servers
o Driver profiles with full statistics
Phase One is the open trial period where all areas of RaceMore are free. The duration of Phase one has not yet been determined, but will allow for all users to get familiar with the options and features on RaceMore.
The use of RaceMore will be open to all and we welcome everyone to come and spend time on RaceMore. Should your ambitions with Online Racing be to participate in organized RaceMore competitions and events or race in one of the forthcoming RaceMore leagues, then there will be additional subscription based options available.
After Phase one, access to RaceMore servers, statistics and other features of the RaceMore interface will require a subscription fee.
RaceMore Phase One will be officially launched on the 1st of May, 2005. Detailed information on how to use the RaceMore system will be released at that time.
The New Lobby System
====================
1.400 contains a number of improvements to the Ingame Lobby system.
The most significant new feature is the Multiple Chat Room system. Next to the main chat box, you will now see a list of Chat "Rooms". A number of Chat Rooms are created initialy by the central server, these are to allow language specific localisation of the chat sessions. The original single chat room has been replaced by a series of "MAIN" chat rooms, where a MAIN chat exists for each language of the game. Which default MAIN chat room you join at startup depends on the Language installation of your game.
E.g. German users will go to "MAIN (GER)" and English users will goto "MAIN (ENG)"
You may switch between the chat rooms by selecting them from the room list.
Coupled with this is a "Show All" option at the head of the drivers list. With this ON, you will see every user inside the GTR lobby system, users in the same Chat Room as yourself will appear GREEN in the list, everyone else will be Grey. With "Show All" off, you will only see users that are in the same Chat Room as yourself.
There is also an option to CREATE a custom Chat Room, and specify a welcome message and a password, for private group chats. Your custom Chat Room will remain active as long as there is a user present in the Chat Room.. The creator of the Chat Room can leave at any time, and the Chat Room will remain active so long as there are active users in the Chat Room. It will be closed down by the Lobby Server system once it has detected the room is no longer in use by ANY users.
The Ingame Lobby Driver Lists are now fully sortable. You can sort in order of Player Name or Game Name, to organise the list according to players or which game they are currently racing in. To sort the Driver List, simply click on the Driver List headers.
The overal performance of the Lobby System has been dramatically improved. Most noticeable with the population of the Driver and Server lists.
Vote Booting
============
Players can now vote to kick a player off a dedicated server.
Use this carefully !
A couple of restrictions have been placed on the booting system to prevent it from being abused.
Each player is allowed to call for ONE vote only per Event( the combination of Practice, Qualification, Warmup, and Race sessions). Even if you leave the server and rejoin, you will not be able to start a KICK PLAYER vote again. There is no restriction on the amount of vote casting (YES/NO).
Careful consideration must be made before calling a vote to kick a player. If your vote FAILS, you will not have the option to start a KICK VOTE again. You may want to first discuss the kick vote with other responsible drivers in a game and reach an agreement before the actual vote is started. You will then be safe in the knowledge that your one and only Kick Vote will be passed and the person you want off the track is gone.
This measure has been introduced to prevent "flooding" of the kick system, where an abusive driver constantly starts votes after they fail, and to avoid the complication of multiple vote kickings simultaneously.
To Start a vote to kick a player, go to the Chat section of the Garage, select that driver in the list, and his name will appear under the KICK option. Select KICK and that will start the vote. Other users can then vote Yes or No in the normal manner.
A successful Kick Vote will remain in action for the duration of the current event (the combination of sessions). This means that if a person is voted off a server, they will not be allowed into the same server again until the next event is started (i.e. the Race is over).
Server zal ik in de loop van de dag updaten naar 1.4 en de race zal zijn op Brno. (dan komt Barcelona volgende week wel aan de beurt)

Je kan nu met 1.4 chatrooms aanmaken, Ik heb tweakers maar ffe aangemaakt. Je kan dan makkelijker zien welke gotters aan het racen zijn
[ Voor 35% gewijzigd door Ghostrider op 01-05-2005 00:27 ]
Asus Zenbook i7 256gb
jaMrBarBarian schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:24:
Begrijp ik heb goed... en wordt dat racemore sso soort simcommunity, waar je in het begin niet voor hoeft te betalen, maar later wel?
omdat alle patches erbij inzitten en de engelse begon met 1.3 en de duitse met 1.0GreenFury schreef op zondag 01 mei 2005 @ 00:23:
Thank god ! je kan de engelse gelukkig over de duitse heen gooienik wil de persoon nog ffe bedanken met he duitse linkje
En waarom is de engels update 19MB en de duitse 26MB krijgen de duitsers meer ofzo
beginnen we er mooi niet aan
even gereboot (grr moest dat nou

Zag alleen geen tweakers chatroom staan.
Jammer dat ik morgen en de rest van de week zowat niet kan spelen
Maja, ziet er tot nu toe wel goed uit
Verwijderd
1 FPS
Dat had ik al lang niet meer gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 01:48 ]
http://www.racemore.com/more/lobbyliveraces.php
Je kan meteen zien wie er rijden en joinen via de website....ook handig voor files versturen
[ Voor 18% gewijzigd door aph3x op 01-05-2005 02:11 ]
Verwijderd
Verwijderd
Online zie ik geen veranderingen ... behalve de snelle lobby...
Verwijderd
Racen ging probleemloos, al kreeg ik aan het eind van de race ook een beetje last van lag, maar dat heeft mijn rijden niet beïnvloed.
Wel kreeg ik vlak na de race weer een CTD.

En ik vind het nogal vaag dat de teksten in de lobby over het "voten"nu ineens in het Duits zijn, terwijl de rest gewoon Engels is.
Verwijderd
vrije training iigSmarron schreef op zondag 01 mei 2005 @ 08:46:
Als je online een tijd snelle neerzet in de vrije training of kwalificatie en je besluit dan te stoppen. Worden de snelste tijden dan wel opgeslagen in je profiel zodat je die kan uppen ?
Ok, gisteren dus een race voortijdig afgebroken. Niks opgeslagenVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 09:56:
vrije training iig
Er was trouwens nog een gozer die geloofde mijn gereden tijd niet (2:14.1xx). Lekker annoying. Ik zei hem nog dat dit nog niet eens zo snel was, maar toen hij via de TV-cam een rondje 'meereed' was hij wel overtuigd.
Ik denk dat je de duitse update hebt geinstalleerd, Installeer de engelse er ffe overheen (heb ik ook) de link staat een pagina terugEn ik vind het nogal vaag dat de teksten in de lobby over het "voten"nu ineens in het Duits zijn, terwijl de rest gewoon Engels is.
Asus Zenbook i7 256gb
Medestanders??
Chat window Remember our chat interface on the top right of the main menu. Press this link and you will get a chat interface in its own window. You will be logged in with your MoRe username, so it requires you to be logged into the MoRe platform.
Join Press this button next to the server you wish to join on the serverlist and GTR will be launched automatically, forwarding you to the ingame car selection. From there on select the car you wish to drive, and press ‘Race’
Bij de weg GTR live on eurosport: mms://wmedialive.coltfrance.com/EurosportFrance
[ Voor 7% gewijzigd door aph3x op 01-05-2005 11:50 ]
Verder zeggen die lobbyveranderingen me niet zoveel, IMHO zat daar het grootste probleem niet, die zit in de bugs in de online play, zoals de speedbug, CTD's, 1 FPS, etc.
Verwijderd
zo ja, wat zijn jullie bevindingen/conlusies?
Verwijderd
Kunt het beste even dit topic: [rml][ PC] Racesim Hardware Topic[/rml]Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:24:
heeft iemand ervaring met GTR icm de Logitech Driving Force Pro op de PC?
doorspitten
Verwijderd
GTR is een fantastisch spel, maar ik kan het niet spelen... Ik heb de nodige updates al geinstalleerd (1.4)
GTR start goed op, dan kun je kiezen tussen arcade, simulatie, en championship of iets..
Een van die aandrukken lukt nog wel, maar als ik dan een race wil gaan spelen loopt heel me comp vast! Ik had dit probleem ook al met de demo, maar dacht dat dat wel over ging met het hele spel. Niet dus...
Ik heb een ati radeon 9600, 1 gb ram en een 3200+
Hebben jullie enig idee wat dat kan zijn?
Fastwrites uitzetten?Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:29:
Ik heb een probleem...
GTR is een fantastisch spel, maar ik kan het niet spelen... Ik heb de nodige updates al geinstalleerd (1.4)
GTR start goed op, dan kun je kiezen tussen arcade, simulatie, en championship of iets..
Een van die aandrukken lukt nog wel, maar als ik dan een race wil gaan spelen loopt heel me comp vast! Ik had dit probleem ook al met de demo, maar dacht dat dat wel over ging met het hele spel. Niet dus...
Ik heb een ati radeon 9600, 1 gb ram en een 3200+
Hebben jullie enig idee wat dat kan zijn?
[rml]Smarron in "[ PC] Racesim Hardware Topic"[/rml]Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 14:24:
heeft iemand ervaring met GTR icm de Logitech Driving Force Pro op de PC?
(Aldus een voormalig verwende Act-Labs gebruiker. Ik ben nu overigens geheel gewend aan de besturing en rij al sneller dan voorheen! Ik begin het stuurtje ook steeds fijner te vinden, overigens 2 dagen in bezit.)
Als ik me wil registreren op racemore.
Terwijl me e-mail klopt!!!
Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Is die update te de-installeren of moet ik het spel compleet opnieuw installeren ?
Was trouwens 1x online en zojuist met een offline GP weekend.
[ Voor 19% gewijzigd door Smarron op 01-05-2005 16:45 ]
Verwijderd
Please register your profile online before activate it in MoRe!
Stapje terug, vink register aan, doet ie niks.... Heeft iemand hier een tip?
edit, al opgelost. hoofdletter op de plek waar ie niet hoorde te staan
edit2: Nu is activeren gelukt, maar nu krijg ik de volgende melding:Your browser does not support ActiveX controls.
Hoe zet ik dat aan?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2005 17:09 ]
Verwijderd
Bij mij werkt t alleen met de windows internet explorer.... Voor mozilla is een active-X plugin beschikbaar maar na installatie heb je mogelijk beveiligingsproblemen (volgens mozilla). Die plugin ga ik dan ook niet installeren.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:51:
edit2: Nu is activeren gelukt, maar nu krijg ik de volgende melding:Your browser does not support ActiveX controls.
Hoe zet ik dat aan?
Dus,misschien tot dalijk
Verwijderd
Hmm, het werkt bij mij met IE ook niet....Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 17:33:
[...]
Bij mij werkt t alleen met de windows internet explorer.... Voor mozilla is een active-X plugin beschikbaar maar na installatie heb je mogelijk beveiligingsproblemen (volgens mozilla). Die plugin ga ik dan ook niet installeren.
Verwijderd
Extra -> Internet-opties -> Beveiliging -> (Internet) Aangepast niveau.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:51:
[...]
Hoe zet ik dat aan?
Daar moet je wat ActiveX opties "Inschakelen". (de eerste staat bij mij uit).
Verwijderd
Ja doe het echt 100000000000000000.000000000000000000% zeker goedJoss schreef op zondag 01 mei 2005 @ 16:17:
100.000% zeker dat je 2 keer hetzelfde invoerd?
Lukt nog steeds niet!
Welke browser? Firefox ondersteund nl. geen activeX. toen ik opstarte met IE moest ik nog een componentje installen maar dit ging verder automatischWakkaman schreef op zondag 01 mei 2005 @ 18:53:
[...]
Ja doe het echt 100000000000000000.000000000000000000% zeker goed![]()
![]()
Lukt nog steeds niet!
Verwijderd
redelijk (beter dan mij, maar ik heb kut stuurFurbyk1ller schreef op zondag 01 mei 2005 @ 19:19:
zo ik ga strax maar een racenik had vanmiddag al 1.56.1 gereden op brno, is dat een beetje snel?
Verwijderd
Same here, alleen ben je verplicht om de 1.4 te installeren als je nu online wilt gaan racen.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:24:
Ik heb het voor vandaag helemaal gehad.De laatste 18 uur meer BSOD, 1 FPS gehad dan de afgelopen 4 weken bij elkaar. Die 1.4 update is wat mij betreft bepaald geen vooruitgang.

Even een filmpje van gemaakt.. naja even..
OzBoz schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:33:
Het blijft ondanks de magere update wel een geweldige game. Bandenstapeltjes ontwijken op Enna gaat nog niet altijd even goed. Deed mijn best maar helaas koste de crash ook twee anderen de race. Hoewel de tweede gewoon niet echt slim bezig was, maar dat zei ie zelf al.

Kewl muziekje en leuk in elkaar gezet, moest echt ff lachen!
Je hebt helemaal gelijk,ik heb misschien in al die tijd dat ik dit spel heb maar een paar x een ctd gehad.Tot vanavond,2x een BSOD,wederom een trage lobby,iig,ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij Simbin,maar dit zuigt enormVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:24:
Ik heb het voor vandaag helemaal gehad.De laatste 18 uur meer BSOD, 1 FPS gehad dan de afgelopen 4 weken bij elkaar. Die 1.4 update is wat mij betreft bepaald geen vooruitgang.
En dan ben je lekker aan het racen,lig je op de 6e plaats,gestart vanaf 21,ivm geen qualify tijd neer kennen zetten door zo'n kloterige BSOD,en dan word je door viperdriver op een onmogelijk punt van de baan afgeramd,en wel bij de slinger net voor start/finish.
@viperdriver,waarom haal je in godsnaam daar in,tis een bocht die je volgens de ideale lijn moet nemen,want hij is snel,en uitremmen lukt daar niet,ik weet niet wat je bezielde.
sorry,ben een beetje pissed nu door die bsod's,net een complete format gedaan,pc loopt als een zonnetje,en dat crasht je favo game ook nog s elke keer

[ Voor 5% gewijzigd door Corona op 01-05-2005 21:23 ]

Laatste 2 zijn van een battel van quantor en nog iemand
Verwijderd
Grandioos mooi gedaan!OzBoz schreef op zondag 01 mei 2005 @ 20:33:
Het blijft ondanks de magere update wel een geweldige game. Bandenstapeltjes ontwijken op Enna gaat nog niet altijd even goed. Deed mijn best maar helaas koste de crash ook twee anderen de race. Hoewel de tweede gewoon niet echt slim bezig was, maar dat zei ie zelf al.
Is er iets bij jullie overgeclocked,zoals bv de videokaart??
Ik heb nl mijn multiplier verhoogd,zodat mijn processor iets sneller loopt,nl op ong 2340 mhz.
Ik ben nou nl benieuwd of er verbeteringen zijn als je m op standaard snelheid laat draaien,ik zag nl net f op de simbin site staan dat dat ook het probleem zou kunnen zijn.
Trouwens,ik heb mij net geregged op hun forum,en echt heel veel mensen zijn pissed dat het spel niet gefixed is en dat de patch niets voorstelt.
Verwijderd
Kwalificatie behoorlijk verkloot, ergens een 8e of 9e tijd. Een aantal mensen voor mij stonden niet op tijd op de grid geloof ik, en na een aantal spins stond ik na 1 ronde al 5e. In de 2e ronde vervolgens een C5R in mijn kofferbak gehad, ik geloof dat dat ViperDriver was. Erg veel schade, stuur stond scheef, ik heb nog 2 ronde doorgereden maar ben toen maar de pits ingegaan op driekwartier van het einde. Vooraan harde banden laten leggen op m'n lister, tank volgegooid en maar hopen dat hij het tot het einde zou halen. Ging op zich goed, alleen werkte de remmen van mijn fantastische (kuch) momo stuur maar voor 80% en werden de harde voorbanden niet warmer dan 80 graden. Op een kwartier voor het einde lag ik al vierde, maar kon dus niet onder de 2 minuten rijden. Na het lappen van een andere lister beukte ook die mij achteraan, deze keer was de schade te groot om door te rijden. Achteraf gezien was een 1 stopper wel mogelijk geweest, zeker voor de listers.
Maakte daarnaast nog een paar foutjes, maar het gaat al beter
Kon in 20 minuten met de Saleen 2 seconden van m'n besttijd met de Viper afrijden. D'r zit dus echt zoveel verschil in de auto's.
[ Voor 4% gewijzigd door Quantor op 01-05-2005 21:51 ]
Verwijderd
Achteraan op nr 22 gestart omdat ik geen tijd had voor de kwalificatie (niet dat dat wat uitmaakt
Een paar leuke achterhoedegevechten geleverd, een soort race in de race.
Na de race weer een CTD, zodra ik "Best lap times" opvraag en vervolgens "Model Information" knalt hij eruit, gisteren precies hetzelfde.
Maar het blijft een fantastisch en verslavend spel.
Verwijderd
Alles is standaard bij mij. Dus daar ligt het niet aan. Waar ik benieuwd naar ben of er ook verschil zit tussen Nvidia of Ati als videokaart. Ik krijg de indruk dat Ati-kaarten meer problemen opleveren.Corona schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:46:
F een vraag aan degene die ook die bsod's/ctd's hebben gehad.
Ik heb nl mijn multiplier verhoogd,zodat mijn processor iets sneller loopt,nl op ong 2340 mhz.
Ik ben nou nl benieuwd of er verbeteringen zijn als je m op standaard snelheid laat draaien,ik zag nl net f op de simbin site staan dat dat ook het probleem zou kunnen zijn.
Trouwens,ik heb mij net geregged op hun forum,en echt heel veel mensen zijn pissed dat het spel niet gefixed is en dat de patch niets voorstelt.
Best veel, lees maar verder

Je hebt een goede start en komt de eerste bocht goed door.
Vervolgens wordt je geraakt en gaat er hard af, verliest je achterspoiler en krijgt een lekke band.
Je spint in de rest van deze ronde vervolgens een paar keer en wordt al in de eerste ronde gelapt
Je rijdt verder, gaat de pits in en je remt te laat en ook de knop voor pit limiter reageert niet.
Je besluit om door te gaan en de pits in te gaan voor Stop & go.
Je wilt toch wel een keer de finish halen en gaat vrolijk door, ook al is je setup zo gaar als maar kan (harde compound achter?!?! terwijl je met mediums al de nodige moeite hebt om op de baan te blijven) en je hebt nog steeds hoop om binnen een ronde te blijven met je voorganger.
Valse hoop, ook die zet je op een ronde na de zoveelste spin.
Is het uiteindelijk tijd voor de reguliere pitstop, vergeet je je hoeveelheid benzine opnieuw in te stellen (tja die had je naar nul gezet bij de stop & go) en komt vervolgens, na 25 ronden gefrustreerd rond gereden te hebben, tot stilstand...
Murphy rot toch es op!

3e
leuke race vor mij, gewoon zweetplekken in me shirt

Sinds de update heb ik voor het eerst CTD. Helaas kan ik niet zonder de nieuwe online spelen.Corona schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:46:
F een vraag aan degene die ook die bsod's/ctd's hebben gehad.
PC is behoorlijk opgefokt (XP2500+ @ XP4200+). Retestabiel (Prime 24hrs, Pifast, 3DMark2001se 8hr loops, Sisoft en de hele reutemeteut.) Videokaart loopt ook wat sneller, maar doet dit altijd al. Alles watergekoeld overigens (cpu, nb en vga).
Ik denk dat het spel gevoelig is voor oc-en. UT2004 had hier al erg last van. Stabiel met alles, behalve dat spel. Heel irritant en tot op heden geen oplossing. Ben bang dat het met dit spel ook die kant op gaat.
Keb een ATi idd. Zijn er dus mensen die met een GF spelen en tot op heden geen CTD hebben gehad ??Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:56:
Alles is standaard bij mij. Dus daar ligt het niet aan. Waar ik benieuwd naar ben of er ook verschil zit tussen Nvidia of Ati als videokaart. Ik krijg de indruk dat Ati-kaarten meer problemen opleveren.
Dit topic is gesloten.