Ik kan het weer niet laten... Ik heb een 1:37:8XX online gereden. Alleen daar word nooit een replay van bewaard. Ik kan het alleen terug zien in Motec. Is daar misschien een oplossing voor? Ik wil die hotlaps namenlijk bewaren zonder uit te loggen.Requiem19 schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 09:39:
Degene die het ongeluk veroorzaakt kan ook altijd doorrijden.. Het leven is zo oneerlijk ....
Trouwens:
[...]
Kan het ook niet laten: 01:38.229 voor mij ;-)
Verwijderd
@Markao, hoe krijg je iedereen in die porsches, de wagens zie ik wel maar hoe ga je de cup rijden?.
Ik krijg alleen full grid, GT en NGT
Ik krijg alleen full grid, GT en NGT
Moet je even een vinkje zetten bij "Show Special Classes"

[ Voor 39% gewijzigd door Fuelke op 29-04-2005 10:34 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
was ook te laat en te snel schakelen, t ging helaas daarvoor ook fout en zo heb je een hoop blikschade
Verwijderd
quote:ps; Jan zou je me een plezier kunnen doen en de volgende keer even ademhalen voor je wat typt. Zit niet echt te wachten op de GVD's die over het scherm vliegen (ook anderen en allerlei ziektes), doe je mij in elk geval een plezier mee.
beste markao,wil je er wel bij zetten dat dit Jan H.was, ik zelf (Jan D)
chat NOOIT in de auto en schelden doe ik ook niet,in car-chat staat bij mij af,alleen de hoog nodige teksten zoals pass left/right,sry enz. zitten onder een knop.Jammer van de crash maar ik denk dat dat vnl. kwam omdat ik gelanceerd werd door de oranje Porsche.
chat NOOIT in de auto en schelden doe ik ook niet,in car-chat staat bij mij af,alleen de hoog nodige teksten zoals pass left/right,sry enz. zitten onder een knop.Jammer van de crash maar ik denk dat dat vnl. kwam omdat ik gelanceerd werd door de oranje Porsche.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 10:55 ]
Verwijderd
Ik moet eigenlijk studeren ..:Z maar ik kon het niet laten om even een porsche supercup race te rijden! En het is erg veel fun, de hele race in gevecht geweest! is er animo om vanavond een porsche supercup race te houden?
Ik alleen als het op een track is waar ik de weg ken 
Ik rijd nooit in een porche, past niet bij mn rijstijl. Ik houd van geraffineerd smijten.
Ik rijd nooit in een porche, past niet bij mn rijstijl. Ik houd van geraffineerd smijten.
AtserMr.David schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:18:
[...]
Ik kan het weer niet laten... Ik heb een 1:37:8XX online gereden. Alleen daar word nooit een replay van bewaard. Ik kan het alleen terug zien in Motec. Is daar misschien een oplossing voor? Ik wil die hotlaps namenlijk bewaren zonder uit te loggen.
Enne over porsche race, ik heb nooit in porsche gereden

Edit; Lol die oranje porsche, net een bowling ball die kegels omstoot
[ Voor 14% gewijzigd door R-B op 29-04-2005 11:22 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
consider it doneVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:52:
quote:ps; Jan zou je me een plezier kunnen doen en de volgende keer even ademhalen voor je wat typt. Zit niet echt te wachten op de GVD's die over het scherm vliegen (ook anderen en allerlei ziektes), doe je mij in elk geval een plezier mee.
sry Mark
thx maar zo grappig was het nietR-B schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:08:
[...]
Edit; Lol die oranje porsche, net een bowling ball die kegels omstoot
Nee duh, weet ik ook wel
Maar ziet er zo funny uit
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
kee
Strax stuurtje ophalen (helaas wel afgezet bij de BartSmit, maar na 2 weken wachten word ik er een beetje moe van) en dan eindelijk (online) racen !!!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
FF over die porche cup....
Ik ben zwaar fan van het simbin porche model en het lijkt me leuk om een digitale versie van het nederlandse GT3 kampioenschap ( http://www.porsche.nl/gt3_cup ) te gaan rijden... De leukste online races heb ik trouwens met een porche veld gereden.
Ik ben behoorlijk handig met het adobe pretpaket en het lijkt me leuk om met anderen het complete gt3 veld te recreeren. iIk ben nog niet zo thuis in t modden maar met al die urls hier op got moet het wel lukken denk ik.
Ik ben zwaar fan van het simbin porche model en het lijkt me leuk om een digitale versie van het nederlandse GT3 kampioenschap ( http://www.porsche.nl/gt3_cup ) te gaan rijden... De leukste online races heb ik trouwens met een porche veld gereden.
Ik ben behoorlijk handig met het adobe pretpaket en het lijkt me leuk om met anderen het complete gt3 veld te recreeren. iIk ben nog niet zo thuis in t modden maar met al die urls hier op got moet het wel lukken denk ik.

Verwijderd
[url=http://archeogtr.free.fr/][quote]Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 11:53:
FF over die porche cup....
Ik ben behoorlijk handig met het adobe pretpaket en het lijkt me leuk o met anderen het complete gt3 veld te recreeren. iIk ben nog niet zo thuis in t modden maar met al die urls hier op got moet het wel lukken denk ik. [afbeelding][/quote]
Zijn dit niet genoeg skins en voor iedereen bereikbaar:
http://archeogtr.free.fr/
Zijn dit niet genoeg skins en voor iedereen bereikbaar:
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 12:17 ]
Verwijderd
Tuurlijk er zijn in principe meer dan genoeg skins aanwezig en die op archeogrt zijn best mooi. Maar aangezien dit een NL forum is leek het me leuk om dit in de skinkeuze te laten terug komen. Ik heb zoiets van als we toch met skinpacks gaan rijden waarom zouden we het dan niet gelijk goed doen?Zijn dit niet genoeg skins en voor iedereen bereikbaar:
Bijvoorbeeld jij hebt op die porsche een trust skin zitten, terwijl person B daar een dell skin op heeft zitten, welke skin ziet die persoon B dan eigenlijk, jou trust skin of z'n eigen skin op z'n pc? Online dan he.
ik heb hem stand-alone gemaaktdiabyte schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:14:
Bijvoorbeeld jij hebt op die porsche een trust skin zitten, terwijl person B daar een dell skin op heeft zitten, welke skin ziet die persoon B dan eigenlijk, jou trust skin of z'n eigen skin op z'n pc? Online dan he.
maar je kan gewoon met z'n allen skins inleveren, nieuwe teams aanmaken en racen (dan ziet iedereen elkaar wagens gewoon)
Lijkt mij trouwens wel heel erg leuk,een nederlandse gtr porsche gt3 cup.Zal wel close racing worden denk ik,maar dat maakt het juist zo leuk!
Maar f over die skins e.d.,ik heb ooit opreation Flashpoint gespeeld,en op een bepaald moment waren er daar zoveel van dat de installatie dir uiteindelijk 2x zo groot was.Nu was dat nog niet zo erg,maar het spel laadde werkelijk bijna alle addons,waardoor de performance omlaag schoot.
Geld dat nou ook voor GTR,of blijft de performance zoals het is na een fresh install?
Trouwens,de performance is af en toe echt bagger,gisteren had ik weer s heel veel last van hick ups,die ik de hele week daarvoor niet had
En aan mijn systeem ligt het niet,anti vir zet ik al uit voordat ik ga spelen,hitman pro vandeweek gedraaid,geen spyware gevonden,alleen wat cookies.
Ik weet het niet meer.
p.s.,fastwrites staat uit in bios,laatste catalyst drivers,agp ap size op 128 mb,spel geinstalled op snelste schijf,ook gedefragmenteerd.
Wat kan ik er aan doen?
Maar f over die skins e.d.,ik heb ooit opreation Flashpoint gespeeld,en op een bepaald moment waren er daar zoveel van dat de installatie dir uiteindelijk 2x zo groot was.Nu was dat nog niet zo erg,maar het spel laadde werkelijk bijna alle addons,waardoor de performance omlaag schoot.
Geld dat nou ook voor GTR,of blijft de performance zoals het is na een fresh install?
Trouwens,de performance is af en toe echt bagger,gisteren had ik weer s heel veel last van hick ups,die ik de hele week daarvoor niet had
En aan mijn systeem ligt het niet,anti vir zet ik al uit voordat ik ga spelen,hitman pro vandeweek gedraaid,geen spyware gevonden,alleen wat cookies.
Ik weet het niet meer.
p.s.,fastwrites staat uit in bios,laatste catalyst drivers,agp ap size op 128 mb,spel geinstalled op snelste schijf,ook gedefragmenteerd.
Wat kan ik er aan doen?
Hmm, ik kan ook wel eigen skin gaan maken voor die porsche, alleen ff uitvogelen hoe het moet
Verwijderd
Ik had al een kampioenschap lopen, maar als ik new championship doe krijg ik die keuze niet.Fuelke schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 10:30:
Moet je even een vinkje zetten bij "Show Special Classes"
[afbeelding]
Ik had vanmorgen ff gekeken en toen zag ik m wel, maar hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik niet meer.
Even een a,b,c-tje a.u.b, b.v.d.,m.vr.gr Patrick
Alleen raceweekend dan ofzo?Fuelke schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:18:
Bij championships heb je die keuze inderdaad niet, helaas.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 14:19 ]
Bij championships heb je die keuze inderdaad niet, helaas.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
bij de meeste mensen is dit het probleem (ook bij mij) ik ben terug gegaan naar 4.12 en het loopt weer als een zonnetjeCorona schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:47:
laatste catalyst drivers,
Eff kleine crosspost:
Ik wel er even op wijzen dat ik zo meteen t/m woensdag op vakantie ben dus het kan zijn dat de server vanaf zaterdag niet meer online is omdat er dan een andere league hem moet gebruiken en dan vergeten om GTR weer een slinger te geven.
Ik wel er even op wijzen dat ik zo meteen t/m woensdag op vakantie ben dus het kan zijn dat de server vanaf zaterdag niet meer online is omdat er dan een andere league hem moet gebruiken en dan vergeten om GTR weer een slinger te geven.
Oh maakt niet uit hoorDutch3men schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:32:
Eff kleine crosspost:
Verwijderd
Het zij zo Dutch, we mogen al in onze handen wrijven dat je dit al doet dus...Dutch3men schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:32:
Eff kleine crosspost:
Yep en anders moeten we even iemand anders lief aankijken
Staan idd mooie skins op die site, maar ik heb het idee dat er een aparte wagen wordt toegevoegd. Wat moet ik doen als ik 1 van die skins over bijvoorbeeld de default Lambo wil heenzetten? Zelf alles renamen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 12:41:
[...]
Tuurlijk er zijn in principe meer dan genoeg skins aanwezig en die op archeogrt zijn best mooi. Maar aangezien dit een NL forum is leek het me leuk om dit in de skinkeuze te laten terug komen. Ik heb zoiets van als we toch met skinpacks gaan rijden waarom zouden we het dan niet gelijk goed doen?
Verwijderd
Ok ik zet nu even een sessie op (17.00),haal even die skins op(http://archeogtr.free.fr/) en kom ze dan bewonderen.Het is NGT, 17 porsches en 4 ferraris ,1 morgan.
Tweakers NGT Newskin
Tweakers NGT Newskin
Dat vervangen van die lambo zal geen succes hebben. Je zal op geen enkele online server meer kunnen omdat ze jou skin niet hebben.
Nee hoor, je kunt gewoon de textures vervangen (met dezelfde naam). Geen server die door heeft dat jij een andere skin gebruikt, alleen zullen zij gewoon de zwarte Lamborghini zien.Boinkie schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 16:56:
Dat vervangen van die lambo zal geen succes hebben. Je zal op geen enkele online server meer kunnen omdat ze jou skin niet hebben.
Ow okeZAMoRANo schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 17:00:
[...]
Nee hoor, je kunt gewoon de textures vervangen (met dezelfde naam). Geen server die door heeft dat jij een andere skin gebruikt, alleen zullen zij gewoon de zwarte Lamborghini zien.
Uhm, wil ik het spel installeren, werkt de key niet ?? Ik heb het al met en zonder streepjes geprobeerd en een vermeende I heb ik ook al als 1 gebruikt. Lekker dan. 
Nevermind, ik was weer blind.
Nevermind, ik was weer blind.

[ Voor 10% gewijzigd door Smarron op 29-04-2005 17:33 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
die 100 mbit ligt op zen gat? staat hier nog steeds op warm up barcelona
Verwijderd
Ik krijg vandaag veel de melding 'connection lost with host'.
Vanaf vanmiddag 4 keer gehad bij een simbin server.
Meer mensen?
Vanaf vanmiddag 4 keer gehad bij een simbin server.
Meer mensen?
hmmz, zit ik ngt new skin only, komt ****** norton, wil ik weer joinen kan ik dat niet vanwege dat je alleen in practice kan joinen

[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 29-04-2005 22:44 ]
Gewoon norton d'r af tiefen
(***programma)
Let een beetje op je taal ajb, je bent hier niet op een TMF-chat.R-B schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:11:
hmmz, zit ik ngt new skin only, komt kolere norton, wil ik weer joinen kan ik dat niet vanwege dat je alleen in practice kan joinen
Eigenlijk heeft je post ook weinig toe te voegen aan de discussie, dat is ook vaker gezegd.
iedereen kan weer joinen, we zijn opnieuw gestart met practise 1.
100mbit server hangt op warmup lap Barcelona.
Andere server: let op TVR en skins downloaden ivm mogelijke geluidsproblemen
Verwijderd
Die TVR zat niet in de planning, ik heb m dus niet alleen R-B heeft m.Quantor schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:37:
iedereen kan weer joinen, we zijn opnieuw gestart met practise 1.
De server heeft de naam met newskins dus geen CARS, want als je met mismatches rij, krijg je geluidproblemen, en als er dan gevraagd word om even een andere wagen te pakken, krijg je als antwoord dat je die TVR maar ff moet downloaden en niet zo moet zeiken... ik kan je een ding vertellen, er was er maar een aan het zeiken en dat was jij, je doet verdorie net of je in geen andere wagen kunt rijden als alleen die wagen, ga vooral zo door... maak je vrienden mee
Ik vind het best dat je TVR wilt rijden echter kan je dan wel ffe hier de link posten naar die skins
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
@Jan Duijs
Om tijdens de kwalificatie het joinen nog toe te staan moet je in je .plr file de volgende line:
Closed MP Qualify Sessions="0" veranderen.
Om tijdens de kwalificatie het joinen nog toe te staan moet je in je .plr file de volgende line:
Closed MP Qualify Sessions="0" veranderen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2005 22:10 ]
Joh, ga is andere dingen doen dan me hierop *attenderen* Zijn genoeg andere die het ook af en toe doen..ZAMoRANo schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 20:18:
[...]
Let een beetje op je taal ajb, je bent hier niet op een TMF-chat.
Eigenlijk heeft je post ook weinig toe te voegen aan de discussie, dat is ook vaker gezegd.
TVR gedoe :
jullie maken je ook overal druk om he

De hoster zelf, jan duijs zij ook dat je ze maar moet downloaden
Maja,
daarna is ie gegaan op GT en NGT. Toen was er nog gerotzooi met geen geluid. En dat was niet mijn schuld.
Toen was de start. En jawel je raad het: *Boem* Had ik weer een stop and go

Ik remde nog lekker optijd komt er 1 aan de binnenkant pats boem op me. MAja
later ging wel lekker. Kreeg alleen weer een stop and go, en lag al tever. Dus ging maar weg. waren er sowieso al 10 weg ofzo.
[ Voor 30% gewijzigd door R-B op 29-04-2005 22:46 ]
en in de naam van de game stond nog wel "Geen TVR", beetje dubbel?!R-B schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:39:
jullie maken je ook overal druk om he![]()
De hoster zelf, jan duijs zij ook dat je ze maar moet downloaden
Dat was erna, voordat die server zo heette had ik dat gerotzooi met die TVR met de rest..Joss schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 22:41:
[...]
en in de naam van de game stond nog wel "Geen TVR", beetje dubbel?!
[ Voor 22% gewijzigd door R-B op 29-04-2005 22:43 ]
Was nou niet echt een top race,veel rare dingen die gebeurden,zal vooral door de lag komen.
Eerst wilde ik joinen met een saleen,heb ik geen geluid.Ik begrijp nu dus waarom,voorlopig voor mij f geen skins iig.
Maar wat ook zo vreemd was was een wagen die gewoon in de lucht hing
En wat mij nog het meest stoorde,ik zat lekker in een redelijk goed ritme,zijn de plaatsen 1 en 2 aan het klieren,anders kan ik het niet zeggen.
ik weet best wel dat ik niet snel bent,maar als de allersnelste,ph de wit geloof ik,blijft wachten op de nr 2,welke tracker was,en er komt iemand aan,ik dus in dit geval,race dan je eigen race,nu vloog ik er vanaf omdat jij zonodig de stoere bink uit wilde hangen,omdat je zoooooooveeeeeeeeel sneller was en geen tegenstand had.
Leuk hoor,heb door dit geintje 2 min in de pits gestaan.
Trouwens,wat ik ook nog steeds jammer vind is dat iedereen disconnect als ze eruit liggen,of een crash hebben gehad.Ze nemen niet eens de moeite om eventueel hun auto te laten repareren.Want zelfs dan kan je nog een leuke plaats pakken.Je bent echt niet de enige die eraf vliegt,lijkt wel of dat bij iedereen gebeurd.
Neem nou de uitremactie van R B bij mij,hij komt op het vuile gedeelte,en moet voor de 2e keer naar de pits,maar hij blijft wel racen.
Wat ik wel jammer vond is dat de 100 mbit op zijn gat lag,nu host iemand op zijn 1 mbit up lijn, hulde daarvoor,alleen lagt het als de neten.
Eerst wilde ik joinen met een saleen,heb ik geen geluid.Ik begrijp nu dus waarom,voorlopig voor mij f geen skins iig.
En wat mij nog het meest stoorde,ik zat lekker in een redelijk goed ritme,zijn de plaatsen 1 en 2 aan het klieren,anders kan ik het niet zeggen.
ik weet best wel dat ik niet snel bent,maar als de allersnelste,ph de wit geloof ik,blijft wachten op de nr 2,welke tracker was,en er komt iemand aan,ik dus in dit geval,race dan je eigen race,nu vloog ik er vanaf omdat jij zonodig de stoere bink uit wilde hangen,omdat je zoooooooveeeeeeeeel sneller was en geen tegenstand had.
Trouwens,wat ik ook nog steeds jammer vind is dat iedereen disconnect als ze eruit liggen,of een crash hebben gehad.Ze nemen niet eens de moeite om eventueel hun auto te laten repareren.Want zelfs dan kan je nog een leuke plaats pakken.Je bent echt niet de enige die eraf vliegt,lijkt wel of dat bij iedereen gebeurd.
Neem nou de uitremactie van R B bij mij,hij komt op het vuile gedeelte,en moet voor de 2e keer naar de pits,maar hij blijft wel racen.
Wat ik wel jammer vond is dat de 100 mbit op zijn gat lag,nu host iemand op zijn 1 mbit up lijn, hulde daarvoor,alleen lagt het als de neten.
Verwijderd
De race op monze verliep niet erg soepel zojuist, veel problemen werden veroorzaakt door lag denk ik. Ook zou ik een aanvaring met Rufbtr gehad hebben, waarna hij er af vloog. Ik heb het even in de herhaling bekeken, waarna naar voren kwam dat ik hem niet aangeraakt heb, maar hij wel in eens een koers verandering kreeg... Lag? Ik ben zelf eraf gevlogen nadat een invisible car mij aanraakte, auto aan puin -> pits -> achterstand. Ik hoorde dat er meer mensen last van hadden, maar ik weet niet wie het geweest is, omdat ik een ctd had toen ik het in de replay wilde bekijken. Ik hoop dat de volgende race weer wat beter verloopt en iedereen wat langer kan blijven.
ja, na de 3e keer pit vond ik wel genoeg. Mede door een lag kreeg ik een stop and go.Corona schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:09:
Was nou niet echt een top race,veel rare dingen die gebeurden,zal vooral door de lag komen.
Jammer dat die uitrem net niet lukte, Maja. Volgende race beter. Ging opzich wel lekker op monza, moest alleen ff wakker worden in begin. Daarna reed ik lekker
Verwijderd
Voor alle shit tijdens deze race lees je corona's message waar ik het overigens helemaal mee eens ben maar toch....
m'n eerste Got overwinning !
Erg messy race maar toch ook een flink aantal toffe (en niet zo'n toffe) close race situaties.
Quantor op je staart maakt je erg zenuwachtig kan ik je vertellen
Nog ff over corona;s spin (goed gereden trouwens corona)...
Op een gegeven moment kwam ik achter de nr1, een rooie ferrari van De Wit, die volgens mij duidelijk een speedbug had. Hij hield expres in op met mij te kunnen spelen met een grote chaos tot gevolg waar corona de dupe van werd... Ik hev gewoon geluk gehad dat ie me niet meegenomen in een van z'n vele gevaarlijke acties.
Erg messy race maar toch ook een flink aantal toffe (en niet zo'n toffe) close race situaties.
Op een gegeven moment kwam ik achter de nr1, een rooie ferrari van De Wit, die volgens mij duidelijk een speedbug had. Hij hield expres in op met mij te kunnen spelen met een grote chaos tot gevolg waar corona de dupe van werd... Ik hev gewoon geluk gehad dat ie me niet meegenomen in een van z'n vele gevaarlijke acties.
Hij had geen speedbug hoorVerwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:22:
Voor alle shit tijdens deze race lees je corona's message waar ik het overigens helemaal mee eens ben maar toch....
m'n eerste Got overwinning !
![]()
Oja tracker, FELI
[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 29-04-2005 23:25 ]
Verwijderd
[/quote]
Ok m'n excuses dan
rijden jullie snelle gasten zonder vleugel of zo?
Tikkie gevaarlijk rijgedrag blijft t wel volgens mij.... maara t is allemaal goed afgelopen
[quote]Hij had geen speedbug hoorhij had poll vn 1.42.8 en niet onmogelijk.. Ik had zelf 1.43.5
Ok m'n excuses dan
Tikkie gevaarlijk rijgedrag blijft t wel volgens mij.... maara t is allemaal goed afgelopen
Ja,dat zal best wel,maar hij hoeft niet te gaan spelen met anderen.Dat irriteert alleen maar.En vaak zijn anderen er de dupe van,in dit geval ik dus.R-B schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:24:
[...]
Hij had geen speedbug hoorhij had poll vn 1.42.8 en niet onmogelijk.. Ik had zelf 1.43.5
Oja tracker, FELI
Nu zie ik bij mij steeds meer een verbetering,dus dat betekent dat ik ook steeds competatiever word.Laat mij ook dan lekker racen,ookal lig ik op bv de 5e plaats.
Uhm nee, gewoon strakke setup hebben?Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:28:
[...]
Ok m'n excuses danrijden jullie snelle gasten zonder vleugel of zo?
Was zo met qual 1,2,3
1: Patrick = 1.42.8
2: David = 1.42.9
3 Richard = 1.43.5
4. iemand = 1.47 ong
Hmm, ik heb zelf niet gezien hoe tracker ging etc. Je was iid goed aan rijden. Zag je erg laat pas weer tevoorschijn (Na die uitremactie op je). Maar toen was ik weer de ***Corona schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:30:
[...]
Ja,dat zal best wel,maar hij hoeft niet te gaan spelen met anderen.Dat irriteert alleen maar.En vaak zijn anderen er de dupe van,in dit geval ik dus.
Nu zie ik bij mij steeds meer een verbetering,dus dat betekent dat ik ook steeds competatiever word.Laat mij ook dan lekker racen,ookal lig ik op bv de 5e plaats.
dat deed de wit ook een keer bij mij in oscherleben, dat is echt vreselijk irritand, dus kap daar ff mee patrck. en idd, veel mensen gaan er erg rap uit, ik vind dat simbin gewoon een speciaal kleurtje letters moet maken voor de msnen die eruit zijn, maar die je dan dus met een speciaal kleurtje gewoon nog in de lijst zie staanCorona schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:09:
maarja zaterdag ben ik der weer bij. jullie ook?
werkenFurbyk1ller schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:36:
[...]
dat deed de wit ook een keer bij mij in oscherleben, dat is echt vreselijk irritand, dus kap daar ff mee patrck. en idd, veel mensen gaan er erg rap uit, ik vind dat simbin gewoon een speciaal kleurtje letters moet maken voor de msnen die eruit zijn, maar die je dan dus met een speciaal kleurtje gewoon nog in de lijst zie staan![]()
maarja zaterdag ben ik der weer bij. jullie ook?

Op zen vroegst maandag en anders woensdag zeker. Vanaf woensdagavond ben ik weg tot die maandag erna
Iemand was ik... was in de lister, gewoon 3.5 seconde langzamer dan in mn saleenR-B schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 23:36:
[...]
Uhm nee, gewoon strakke setup hebben?
Was zo met qual 1,2,3
1: Patrick = 1.42.8
2: David = 1.42.9
3 Richard = 1.43.5
4. iemand = 1.47 ong
[...]
Hmm, ik heb zelf niet gezien hoe tracker ging etc. Je was iid goed aan rijden. Zag je erg laat pas weer tevoorschijn (Na die uitremactie op je). Maar toen was ik weer de ***
Euh ik was 4e in de quali, helaas ook degene die zich stevig verremde in de 1e bocht, maar was volgens mij niet de enige. Kon aardig doorrijden, echter toen ik naast iemand anders reed bij inhalen, raakte hij me iets (of andersom) en ik zag hem achter me door de lucht vliegen, zeer vreemd want ik voelde het nauwelijks. Kon aardig tempo rijden, totdat m'n softs 140 graden werden en ze bleven zo mooi 90-95 in de quali, slechte race setup dus.
Trouwens Nootie, volgens mij ben je in de war met iemand, ik was degene die juist op zoek ging om die TVR te downen, had eerst de verkeerde. Wou gewoon RB goed zien ipv een pace car.
Ik snap trouwens echt niet waar die 3 tot 4 seconden inzitten...
Trouwens Nootie, volgens mij ben je in de war met iemand, ik was degene die juist op zoek ging om die TVR te downen, had eerst de verkeerde. Wou gewoon RB goed zien ipv een pace car.
Ja idd, jij ging die wagen downen om mij goed te zien. Had je hem eindelijk ging de server op andere standQuantor schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 00:05:
Euh ik was 4e in de quali, helaas ook degene die zich stevig verremde in de 1e bocht, maar was volgens mij niet de enige. Kon aardig doorrijden, echter toen ik naast iemand anders reed bij inhalen, raakte hij me iets (of andersom) en ik zag hem achter me door de lucht vliegen, zeer vreemd want ik voelde het nauwelijks. Kon aardig tempo rijden, totdat m'n softs 140 graden werden en ze bleven zo mooi 90-95 in de quali, slechte race setup dus.
Uhm ja, ik weet niet waar die tijd zit. Ik zat vrij snel in de 1.44. En dan ging alleen maar sneller. Zonder vaak op monza gereden te hebben
[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 30-04-2005 00:14 ]
Verwijderd
Zaterdag ben ik er ook weer... maar ff iets anders, hoeveel ronden ervaring hebben jullie nu opgebouwd. Ik zelf heb nu zo'n 3600 ronden gereden... Ben gewoon een beetje nieuwsgierig
Bij mij gaat het niet online 
Als ik multiplayer kies, dan vraagt hij om die code, en dan geef ik die in en krijg ik het bericht dat ze ongeldig is
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Als ik multiplayer kies, dan vraagt hij om die code, en dan geef ik die in en krijg ik het bericht dat ze ongeldig is
de goede, goed invoeren (aan de binnenkant van het doosje dus)-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 00:49:
Bij mij gaat het niet online
lol ik heb in sim er 360 ronde's opzittenVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 00:46:
Zaterdag ben ik er ook weer... maar ff iets anders, hoeveel ronden ervaring hebben jullie nu opgebouwd. Ik zelf heb nu zo'n 3600 ronden gereden... Ben gewoon een beetje nieuwsgierig
Verwijderd
Nee, die aan de binnenkant van het doosje doe je bij de eerste installatie, voor multiplayer heb je de code op het aparte creditkaartje nodig. Let op streepjes en HOOFDLETTERS!Joss schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 00:51:
[...]
de goede, goed invoeren (aan de binnenkant van het doosje dus)
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 00:46:

99,5% van de 1863 laps zijn online gereden.
Ik heb ook nog tussen de 3 en 5 honderd laps kunnen rijden met de illegale versie. Die werkte bij mij helaas niet goed. Ik heb er ook nooit online mee kunnen rijden en af en toe deed GTR het gewoon helemaal niet. Anders had ik wel meer laps ervaring gehad.
oh, lol
slechts 898 rondjes gereden
slechts 898 rondjes gereden
net even in een simbin server gezeten... man o man niet normaal gewoon wat voor soort volk daarzo inzit zeg. wat een n00bs. ik heb echt veel luxe gewend in de tweakers server. het niveau ligt echt vele maten hoger in de tweakers server
toch op monza even een pr gezet van 1.45.3 (is dit eigelijk snel?
)
toch op monza even een pr gezet van 1.45.3 (is dit eigelijk snel?
Ja wel te doen tog? Je kan sneller maar dat komt welFurbyk1ller schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:06:
net even in een simbin server gezeten... man o man niet normaal gewoon wat voor soort volk daarzo inzit zeg. wat een n00bs. ik heb echt veel luxe gewend in de tweakers server. het niveau ligt echt vele maten hoger in de tweakers server![]()
toch op monza even een pr gezet van 1.45.3 (is dit eigelijk snel?)
Daarom zit ik ook nooit op die simbin servers, alleen maar bggr bggr en nog is bggr
Totaly no respect hebben ze daar
[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 30-04-2005 10:08 ]
Hebben jullie er ook wel eens last van dat als je in een bocht zit je kan sturen wat je wilt maar je auto bijna gewoon recht door blijft rijden? Ik heb het idee dat het misschien komt omdat ik te laat instuur of te snel ga ofzo maar ik kan heel me stuur omgooien maar sturen doet ie gewoon niet.. best wel ontiegelijk irritant eigenlijk.
Zet je anti-roll bar eens wat minder 90 t/m 110 werkt meestal heel goed. En wel op het gas doseren in de bocht he anders ga je idd rechtdoor
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Goedemorgen Heren,
Jammer van de race van gisteravond ,ik heb er veel van geleerd als hoster.Allereerst mijn excuses
aan de goedwillenden en voor de lag (had niet zoveel belangstelling verwacht)
Voor de Heer Blokker het volgende: ik heb absoluut niet gezegd dan gaan jullie die TVR maar downen, de hele TVR discussie was me ontgaan omdat ik mijn race setup aan het testen was en ik rijd met de chat off (een must vind ik als je met tweakertjes rijdt),toen ik binnen kwam waren er nog 4 rijders over.Daarna maar een nieuwe sessie opgezet.Het gedrag van Blokker keur ik af.
Maatregelen:
!.TVR verwijderd.
2.max .10 (serieuze ) rijders
3.NGT only
4.newskins:http://archeogtr.free.fr/ 4 Ferraris 17 Prosches.
5.irritante wijsneuzen gaan er zonder waarschuwing af
Ik hoop op een boeiende serieuze NGT race de volgende keer ,o ja Goudvink bedankt voor de tip.
Jan
Jammer van de race van gisteravond ,ik heb er veel van geleerd als hoster.Allereerst mijn excuses
Voor de Heer Blokker het volgende: ik heb absoluut niet gezegd dan gaan jullie die TVR maar downen, de hele TVR discussie was me ontgaan omdat ik mijn race setup aan het testen was en ik rijd met de chat off (een must vind ik als je met tweakertjes rijdt),toen ik binnen kwam waren er nog 4 rijders over.Daarna maar een nieuwe sessie opgezet.Het gedrag van Blokker keur ik af.
Maatregelen:
!.TVR verwijderd.
3.NGT only
Ik hoop op een boeiende serieuze NGT race de volgende keer ,o ja Goudvink bedankt voor de tip.
Jan
My best zo, alleen zie je mij niet vaak meer (op die NGT dan). Ik vind die standaard NGT wagens zo *** rijdenVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:32:
Goedemorgen Heren,
Maatregelen:
!.TVR verwijderd.
3.NGT only
Jan
Nog bedankt voor het hosten he, vooral daarna toen druk werd. Alleen jammer van die lag
[ Voor 7% gewijzigd door R-B op 30-04-2005 10:59 ]
In alle serieuze League's is het chatten sowieso verboden. Vind dat iedereen dat best wel wat minder mag gaan doen.
Nog 1 dag en dan staat de spannende Simbin teller op 0 !
nee 15 uur geen 24Requiem19 schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 10:57:
In alle serieuze League's is het chatten sowieso verboden. Vind dat iedereen dat best wel wat minder mag gaan doen.
Onzin... in het doosje staat duidelijk aan de binnenkant:Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 09:18:
[...]
Nee, die aan de binnenkant van het doosje doe je bij de eerste installatie, voor multiplayer heb je de code op het aparte creditkaartje nodig. Let op streepjes en HOOFDLETTERS!
ONLINE-SERIENUMMER:
..-..-..-..
En 1e bladzijde boekje voor het spel te activeren en die op de kaart van K-play om een server te kopen
Chatten: je hebt een optie bij die standaardteksten om de chats van anderen terwijl jij in je auto zit uit te zetten...
[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 30-04-2005 11:02 ]
Zondagavond is het weer tijd voor de vaste race:
Server: Tweakers League Server
Track: Barcelona
Duur: 59 minuten (33%)
Weer: droog
Autokeuze: vrij
Training: 18:30-20:00
Kwalificatie: 20:00-20:30
Warm-up: 20:30-20:35
Race start: 20:35
Het is morgen 1 mei, ik heb geen idee waar simbin mee komt, maar hou dit topic in de gaten of er met versie 1.3 kan gejoind worden.
Verder zal de league waarschijnlijk binnenkort van start gaan, ik vermoed dat er eerst een aantal testraces worden gereden zodat iedereen officieel met de regels bekend is. Daarom hier al even een korte samenvatting van een aantal regels (die ik graag zou zien):
Heb je na deze race vragen over je eigen rijkunsten of die van een collega coureur, dan kan je contact met me opnemen en zal ik er eens naar kijken.
Morgen staat het iedereen vrij om te joinen, maar denk je je niet te kunnen houden aan bovenstaande basis regels dan wil ik je vragen om weg te blijven en lekker offline te oefenen.
Het is morgen 1 mei, ik heb geen idee waar simbin mee komt, maar hou dit topic in de gaten of er met versie 1.3 kan gejoind worden.
Verder zal de league waarschijnlijk binnenkort van start gaan, ik vermoed dat er eerst een aantal testraces worden gereden zodat iedereen officieel met de regels bekend is. Daarom hier al even een korte samenvatting van een aantal regels (die ik graag zou zien):
- geen chat tijdens kwalificatie en race (alleen de eventuele standaard mededelingen als pit out, sorry en np)
- als je uit de race ligt, blijf dan ingelogd want het disconnecten kan lag veroorzaken bij de anderen.
- als je op een ronde wordt gezet, dan wordt van je verwacht dat je daar ruimte voor geeft. Doe dit duidelijk en consequent zodat voor personen achter je duidelijk is welke lijn je rijdt en aan welke kant ze kunnen passeren. Dus niet in de remzone opeens van lijn veranderen, maar ruim daarvoor je plek kiezen en houden.
- zet je verbinding in GTR op ISDN, simbin zelf heeft aangegeven dat dit het beste werkt bij grotere groepen. Dit is ook verplicht bij een aantal bestaande league's, en ik ga ervan uit dat die weten waar ze mee bezig zijn.
Heb je na deze race vragen over je eigen rijkunsten of die van een collega coureur, dan kan je contact met me opnemen en zal ik er eens naar kijken.
Morgen staat het iedereen vrij om te joinen, maar denk je je niet te kunnen houden aan bovenstaande basis regels dan wil ik je vragen om weg te blijven en lekker offline te oefenen.
Binnenkant doosje staat bij mij:Joss schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:00:
[...]
Onzin... in het doosje staat duidelijk aan de binnenkant:
ONLINE-SERIENUMMER:
..-..-..-..
CD-KEY
en op me kaartje wat ik erbij kreeg:
Online Serial key for activation of gtr online
serieus? hebben ze dan andere dingen gemaakt voor Engelse en Duitse dan? VaagR-B schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:02:
[...]
Binnenkant doosje staat bij mij:
CD-KEY
en op me kaartje wat ik erbij kreeg:
Online Serial key for activation of gtr online
BlijkbaarJoss schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:03:
[...]
serieus? hebben ze dan andere dingen gemaakt voor Engelse en Duitse dan? Vaag
Ik ben iig zeer benieuwd wat er gaat gebeuren over 15 uur, Ik hoop zo een 1.4 patch
offtopic:
En nu ben ik weg, werktijd
En nu ben ik weg, werktijd

[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 30-04-2005 11:05 ]
Duitse: al 4/5 maanden geledenVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:05:
heeft iedereen GTR hier via internet gekocht ofzo? kwam toch pas 4 mei uit?
Engelse nu 1/2 maand geleden
USA: 4 mei ofzo
offtopic:
Nu ben ik echt werken
Nu ben ik echt werken

Verwijderd
Ik ben er deze keer niet bij ....Goldfinger schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:01:
Zondagavond is het weer tijd voor de vaste race:
Verder zal de league waarschijnlijk binnenkort van start gaan, ik vermoed dat er eerst een aantal testraces worden gereden zodat iedereen officieel met de regels bekend is. Daarom hier al even een korte samenvatting van een aantal regels (die ik graag zou zien):Ook zal het tijdens de league niet worden gewaardeerd als er ellenlange discussie's ontstaan over wie fout zat enzo. Er zal een protest kunnen worden ingediend bij de wedstrijdleiding en die zullen dan een oordeel vellen. Ga dan dus niet zelf een discussie aan op een forum.
- geen chat tijdens kwalificatie en race (alleen de eventuele standaard mededelingen als pit out, sorry en np)
- als je uit de race ligt, blijf dan ingelogd want het disconnecten kan lag veroorzaken bij de anderen.
- als je op een ronde wordt gezet, dan wordt van je verwacht dat je daar ruimte voor geeft. Doe dit duidelijk en consequent zodat voor personen achter je duidelijk is welke lijn je rijdt en aan welke kant ze kunnen passeren. Dus niet in de remzone opeens van lijn veranderen, maar ruim daarvoor je plek kiezen en houden.
- zet je verbinding in GTR op ISDN, simbin zelf heeft aangegeven dat dit het beste werkt bij grotere groepen. Dit is ook verplicht bij een aantal bestaande league's, en ik ga ervan uit dat die weten waar ze mee bezig zijn.
Ben gister al tot 38.5 gekomen
ik ben derbij
en het weer blijf ook gewoon droog??
want het zuigt als je met een droog setup in de regen sta of andersom.
is dit spel goed te spelen zonder stuurtje? ik wil het spel denk ik gaan kopen maar heb geen stuurtje. misschien ga ik in de toekomst nog wel een stuurtje kopen.. heb het idee dat ik zo ga slippen als ik vanuit stilstand iets een bocht maak en gas geef.. met het toetsenbord geef je namelijk of vol gas of niet (knop is ingedrukt of niet)Furbyk1ller schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:39:
ik ben derbijen het weer blijf ook gewoon droog??
want het zuigt als je met een droog setup in de regen sta of andersom.
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Grappig, ik ben wel steeds sneller aan het worden, maar jullie ook.. Het verschil tussen mij en de snelste heren blijft daardoor steeds ongeveer 3 sec in een gt..Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:33:
[...]
Ik ben er deze keer niet bij ....
Weer staat waarschijnlijk op random.. tis een sim enzo..
Verwijderd
Nee IMO is het niet te spelen met een toetsenbord, ik speel het voorlopig met een joystick, wachtende op een stuurtje.jos_zwa schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:52:
[...]
is dit spel goed te spelen zonder stuurtje? ik wil het spel denk ik gaan kopen maar heb geen stuurtje. misschien ga ik in de toekomst nog wel een stuurtje kopen.. heb het idee dat ik zo ga slippen als ik vanuit stilstand iets een bocht maak en gas geef.. met het toetsenbord geef je namelijk of vol gas of niet (knop is ingedrukt of niet)
Een joystick lijkt raar, maar der kun nog redelijk een mooie lijn met rijden hoor.
Nee, nee en nog eens nee. Dit is een race simulatie en geen arcade bagger. Racen doe je met een stuur en pedalen. Niet eens verder over nadenken. Trouwens als ik je specs van je PC bekijk, kan je een stuurtje best veroorloven. Dus doe niet moeilijk en doe jezelf een plezier en koop er direct een goed stuur en dito pedalen bij.jos_zwa schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:52:
[...]
is dit spel goed te spelen zonder stuurtje? ik wil het spel denk ik gaan kopen maar heb geen stuurtje. misschien ga ik in de toekomst nog wel een stuurtje kopen.. heb het idee dat ik zo ga slippen als ik vanuit stilstand iets een bocht maak en gas geef.. met het toetsenbord geef je namelijk of vol gas of niet (knop is ingedrukt of niet)
Tnx, het werktVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 09:18:
[...]
Nee, die aan de binnenkant van het doosje doe je bij de eerste installatie, voor multiplayer heb je de code op het aparte creditkaartje nodig. Let op streepjes en HOOFDLETTERS!
Met een goede analoge gamepad bijvoorbeeld de logitech rumblepad is het ook goed te spelen.Ximinez schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 12:46:
[...]
Nee, nee en nog eens nee. Dit is een race simulatie en geen arcade bagger. Racen doe je met een stuur en pedalen. Niet eens verder over nadenken. Trouwens als ik je specs van je PC bekijk, kan je een stuurtje best veroorloven. Dus doe niet moeilijk en doe jezelf een plezier en koop er direct een goed stuur en dito pedalen bij.
Zo'n ding kost 30euro ofzo
Jammer.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:33:
[...]
Ik ben er deze keer niet bij ....
Werk aan de winkel dus voor mij.
Verwijderd
jah... morgen druk druk ..Goldfinger schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 14:33:
[...]
Jammer.
Werk aan de winkel dus voor mij.
Eerst terrasje pakken ..dan de racer klaarmaken voor maandag ZAC en s'avonds naar een maatje van me ...baby virus heeft toegeslagen in mn vriendengroep....
Wel jammer want ik wou testen of ik daar ook een 0 stopper kan maken
Maar goed we hebben nog 1,5 week tot de volgende race ... T'is wel een F550 en saleen baan denk ik zo... qua race pace is die lister wel goed maar in quali

Ik zie dat je een Microsoft Sidewinder joystick hebt. Zou het eerst daar eens mee proberen. Ik heb inmiddels al 3 sidewinders versleten in GPL, LFS, Nascar en nu GTR. Nr. 4 is in gebruik en 5 (occasion) en 6 (nieuw) liggen op me te wachten. Stick heeft enkele nadelen maar ook een paar voordelen (reactiesnelheid). Of ik er nou zoveel trager mee ben tov de stuurtjesmensen waag ik te betwijfelen.jos_zwa schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:52:
[...]
Dat ie snel kapot gaat?Sweet schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 15:27:
[...]
Ik zie dat je een Microsoft Sidewinder joystick hebt. Zou het eerst daar eens mee proberen. Ik heb inmiddels al 3 sidewinders versleten in GPL, LFS, Nascar en nu GTR. Nr. 4 is in gebruik en 5 (occasion) en 6 (nieuw) liggen op me te wachten. Stick heeft enkele nadelen maar ook een paar voordelen (reactiesnelheid). Of ik er nou zoveel trager mee ben tov de stuurtjesmensen waag ik te betwijfelen.
Leuk dat het vanavond weer zo druk zal zijn,ik hoop er ook bij te zijn iig.
Wat ik wel jammer vind is dat het WEER Barcelona is,en niet bv Brno of Enna.ik bergrijp best dat Barcelona een baan is om te kijken of iedereen zich een beetje aan de regels houd,zeker omdat deze baan het meest gebruikt word in online races.
Maar mijn mening (en ik weet dat die er niet toe doet
)is dat er op andere banen ook wel s geraced mag worden.Word een beetje saai zo,elke keer weer Barcelona
Wat ik wel jammer vind is dat het WEER Barcelona is,en niet bv Brno of Enna.ik bergrijp best dat Barcelona een baan is om te kijken of iedereen zich een beetje aan de regels houd,zeker omdat deze baan het meest gebruikt word in online races.
Maar mijn mening (en ik weet dat die er niet toe doet
Ik ben het een keertje met je eens! Vaak Barca, Monza of Spa.. de rest zowat niet..Corona schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:08:
Maar mijn mening (en ik weet dat die er niet toe doet)is dat er op andere banen ook wel s geraced mag worden.Word een beetje saai zo,elke keer weer Barcelona
Maar ik denk dat de simracing.nl league de volgende keer Barca aandoet en daar willen o.a. Goldfinger hier oefenen..
a. het is zondagavondCorona schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:08:
Maar mijn mening (en ik weet dat die er niet toe doet)is dat er op andere banen ook wel s geraced mag worden.Word een beetje saai zo,elke keer weer Barcelona
b. heb vorige week ([rml]Goldfinger in "[ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | ..."[/rml]) al aangegeven dat ik deze week een race op barcelona zou gaan hosten, meer kan ik niet doen zolang er nog geen officieel testschema voor de league is. En het feit dat er veel geraced wordt op barcelona, heeft misschien een positieve uitwerking op het nivo en de sfeer van de race?
Helemaal correct.MrBarBarian schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 17:13:
[...]
Ik ben het een keertje met je eens! Vaak Barca, Monza of Spa.. de rest zowat niet..
Maar ik denk dat de simracing.nl league de volgende keer Barca aandoet en daar willen o.a. Goldfinger hier oefenen..
Die league race is echter pas over 2 weken, dus mochten er meer mensen een voorkeur hebben voor een ander circuit dan vindt ik dat prima. Om de keus te beperken kunnen jullie een voorkeur uitspreken voor Barcelona, Brno of Oschersleben. Dan zal ik vanavond een keus maken en hier posten.
Verwijderd
Ik denk dat het aan de andere kant wel een goed idee is om een baan te rijden die iedereen goed kent. Op die andere banen is denk ik een grote chaos te verwachten.
Dit topic is gesloten.