[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.574 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GTR: Get Real!
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55622/full.jpg
Een woordje vooraf

Mocht je vragen hebben of je interesse gewekt zijn, kun je hier vast de vorige delen bekijken:
deel 1, 2, 3, 4 & 5.

De volgende "regels" heb ik even geleend van het FS200x topic (die voldoen hier ook prima) en wat aangepast:

• Max. 10 pics van 800x600 (en let daarbij zelf even op dat je geen BMP's van 1 Mb per stuk doet ). En resize ze ook aub zelf en niet met behulp van de img tag.

• Zorg er iig voor dat er niet 10 replies achter elkaar vol met pics staan, maar hou het een beetje verdeeld.

• Zorg dan dus ook dat er niet tig replies volgen waarin alleen maar "wow, mooie pics!" of "ik heb de game ook binnen." komt te staan, maar houdt het topic inhoudelijk op niveau.

• Slowchats om af te spreken hoe en waar je online gaat rijden zijn niet gewenst dus probeer dat te beperken en zoveel mogelijk op het IRC-kanaal en/of via een IM te doen.

• "Ik heb een rondetijd van 1:xx:xxx gereden op circuit Y met auto X, is dat snel of wat rijden jullie?" Dat soort vragen voegen ook niets toe aan een discussie, rondetijden kun je vergelijken via GTRank.

• Geen offtopic gebabbel, geflame, geruzie, gescheld etc.

• Zie je iets wat niet kan? Gebruik dan de topic report-knop bovenaan om het te melden. Ga er niet zelf op in.

Posts die hier niet aan voldoen kunnen worden verwijderd. Bij herhaling
volgen er andere maatregelen, maar ik neem aan dat iedereen wel snapt
waarom deze regels er zijn.

Have fun met GTR allemaal, er worden zeer regelmatig (league)races gehouden door en voor mensen op dit forum op een snelle dedicated server.

Voor info kun je het beste even via op het IRC-kanaal (irc.tweakers.net channel:#GTR) komen. Er zijn hier ook een aantal mensen die af en toe zelf dedicated servers draaien, mocht je een tweakers server tegenkomen, dan is het wachtwoord meestal "got" (zonder aanhalingstekens).

Maargoed, verder over GTR.......

De Features

GTR is the most authentic racing simulation ever

• Based on the real FIA GT Championship
• All the real tracks and cars are included
• Car physics based on real race car telemetry data
• Tracks are built from actual GPS and CAD data
• Sounds are sampled from the real race cars
• Cockpits have original team specific design
• Ultra realistic damage physics and graphics

GTR features up to 56 cars on track simultaneously

The attention to detail puts you right in the car

• Adjustable seats
• Head movements of the drivers that simulates G-Forces
• Autopilot: Don't stop the race the AI keeps your pace
• Humanlike AI - blocks, passes and makes mistakes
• Live Track Technology: Dynamic track layout that changes the track conditions graphically and physically during the race
• Dynamic weather changes during the race
• MOTEC race analyzation software included - GTR uses the same race analyzing software like real racing teams
• GTR supports TrackIR Technology (accessory)

Mind blowing graphics

GTR is developed by real life race drivers

• Simbin is managed by a professional race driver
• Car handling has been validated by the actual FIA GT drivers

GTR offers various difficulty levels so your skills can grow with the game

• 4 different levels of arcade mode
• Semi-pro mode
• Simulation mode

The Story So Far....

GTR is een race simulatie ontwikkeld door het SimBin Development Team, afgekort SBDT. Dit team is begonnen met GT mods te maken voor F1200x en F1 Challenge van EA Sports, het toppunt werd bereikt met GTR2002, ongetwijfeld de beste mod voor F12002. Ondertussen is de bezetting van het team enigszins veranderd en na GTR2002 werd uiteindelijk besloten om commercieel te gaan, SBDT AB was geboren (in Zweden).

Inmiddels is Henrik Roos, coureur (en mede-eigenaar?) van een FIA GT Team, de CEO en zet hij samen met Ian Bell de lijnen uit.
Er werd een (3-jarige) licentie verkregen voor een officiele FIA GT simulatie/game en Henrik Roos opende de deuren naar intensieve samenwerking met echte teams, coureurs en technici binnen de FIA GT classe. Ook werd een volledige licentie gekocht om de game-engine van ISI gebruiken waar F1 Challenge ook op gebaseerd is. De game-engine is dus niet gloednieuw maar wordt door SBDT zelf doorontwikkeld en het ziet er naar uit dat men daar goed in geslaagd is, de physics hebben de hoogste prioriteit maar dat wil niet zeggen dat de graphics slecht zijn. Vergelijk het voor het gemak maar met de manier waarop Call of Duty de Quake 3 engine gebruikt.

GTR komt dus voort uit een groep enthousiaste mensen uit de community van het simracen, aangevuld met echte professionals uit de racewereld.
Het gaat hier dus om een simulatie, ookal zal het uiteindelijke spel, naast de Simulation mode, ook een Arcade en een Semi-Pro speelstand krijgen. Men richt zo veel mogelijk op de die-hard race fanaten maar de 2 laatste modi moeten zorgen dat het spel aanspreekt (en verkoopt) bij een breder publiek en wellicht een springplank vormen voor het serieuze werk.

Dit wil dus zeggen dat de ontwikkelaars gaan voor zo veel mogelijk realisme, dit vind je terug in bijna elk aspect van GTR, de physics zijn ontzettend uitgediept en benaderen zo nauwkeurig mogelijk die van echte GT wagens dankzij de data van de teams, de geluiden zijn rechtstreeks gesampled van de echte auto's, de cockpits enorm waarheidsgetrouw en de circuits nagebouwd aan de hand van GPS- en CADdata van de echte versies.

Eén van de meest in het oog springende features is de LiveTrack technologie.
Deze houdt in dat de baan in real time, gedurende een race-weekend verandert; naarmate er meer gereden wordt komt er meer rubber op de baan en zal de grip op de ideale lijn toenemen waardoor je steeds meer grip krijgt. Buiten de ideale lijn is er dus veel minder grip en zal je dus op moeten passen als je een tegenstander uit wilt remmen.

Enkele maanden geleden is er per ongeluk een demo uitgelekt die alleen voor de pers bedoeld was, Simbin heeft deze uiteindelijk voor iedereen prijs gegeven en deze werd onder de simmers behoorlijk goed ontvangen, zelfs de traditionele en zeer kritische (*kuch* understatement *kuch*) Grand Prix Legends community was positief gezind.

Er is sinds enige tijd een officiele demo uit, je kunt hiermee in Arcade of Semi-Pro mode (niet in Simulation vreemdgenoeg) je kunsten vertonen op het circuit van Spa-Francorchamps in de Lister Storm of de Morgan Aero 8.
Ook zijn er diverse filmpjes vrij gegeven. Hieronder vind je de links.

De internationale versie is verkrijgbaar sinds 11 maart en je kunt hem dus gewoon in de Nederlandse winkels halen. De Duitse versie was al een paar maanden eerder uit.

Cars 'n Tracks

Welke auto's zitten er dan in?
Nou er is een selectie aan GT-classe wagens en een aantal nGT's.
Dit zijn de auto's die in het seizoen van 2003 aan de start kwamen.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/GT.gif

• Chrysler Viper GTS-R
• Saleen S7-R
• Lister Storm
• Ferrari 550 GTS Maranello
• Ferrari 575 GTC
• Porsche 911 GT2
• Lamborghini Murciélago R-GT
• Chevrolet Corvette C5-R

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/NGT.gif

• Porsche 996 GT3
• Ferrari 360 Modena
• Morgan Aero 8
• BMW Z3M
• Lotus Elise

Na de 1.2 Update komen er nog een aantal wagens bij:

• Seat Toledo GT
• Gillet Vertigo Streiff
• Mosler MT900
• Porsche 911 GT2 Bi-Turbo
• Porsche 911 GT3 Cup

En welke banen?
Ook de banen zijn die zoals verreden in het 2003 seizoen, ze zijn enorm realistsch nagebootst en zullen je ongetwijfeld erg lang bezig houden. Van Spa kun je vast een voorproefje nemen in de demo.
Later zal hier ook een 24h modus voor uitkomen.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/track.jpg

• Circuit de Catalunya
• Circuit de Nevers - Magny Cours
• Enna Pergusa
• Brno
• Donington
• Spa-Francorchamps
• Anderstorp
• Oschersleben
• Estoril
• Monza

Na de 1.2 Update komen hierbij:

• Spa 24H
• Spa Dusk
• Spa Dawn
• Spa Night

Media

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/1_01s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/1_11s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/2_03s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/2_05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/3_05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/3_10s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/4_01s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/4_05s.jpg Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/a.tejedor/5_04s.jpg

Meer screenshots kun je vinden op de website van GTR, waarvan je de link weer hieronder vindt.

Movies

Promo Movie 1
[High-res] [Low-res]

Promo Movie 2
[High-res] [Low-res]

Promo Movie 3
[High-res] [Low-res]

Track IR Demonstratie Movie
[High-res] [Low-res]

24H Add-On Promo Movie
[High-res] [Low-res]

Demo

Er zijn twee officiële demo's uit op dit moment, de originele demo met de Lister Storm en de Morgan Aero 8 op Spa waarbij de Simulation mode ontbreekt een een nieuwe demo met de Saleen en Ferrari 360 op Spa Dusk, deze laatste demo heeft wel een Simulation mode.

Demo v2.0 @ 3dGamers

Demo v2.0 @ Gamers Hell

Links

Officiele GTR website

Directe link naar patch 1.2.00

Directe link naar patch 1.3.00 (alleen toepasbaar op v.1.2.00 of hoger).

Overige (onofficiele) patches, add-ons en updates kun je het beste binnenhalen en installeren via GTR Manager, de laatste versie van de patches die je Duitse GTR omtoveren in een Engelse versie vind je hier bijvoorbeeld mee.

Er is ook een officiëel Engineers Handbook waar je veel uit kunt halen voor het afstellen van je wagen. Als je er net mee begint onmisbaar en ook voor de ervaren simmer een handige referentie-guide.

Links naar overige GTR-gerelateerde websites

GTRank; hier kun je rondetijden uploaden, bekijken en vergelijken per auto, circuit, nationaliteit, etc....

Grand Prix Legends Driving and Setup Foolishness Deze site is oorspronkelijk voor GPL, maar de meeste dingen gelden net zo goed voor GTR; een handige guide voor het leren van wat basisprincipes van (sim-)racen.

Het RaceSimCentral Forum
Racesim website BlackHole Motorsports
De website van developer SBDT AB
Het Drivers Emporium voor o.a. GTR merchandising

Simrace Hardware

Discussies en links naar fabrikanten vind je hier.

Lezers van dit topic zijn ook te vinden in de volgende andere GoT-topics:

Racesim-hardware topic
F1 Challenge '99-'02
Richard Burns Rally
Grand Prix Legends
Live For Speed S2
rFactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Deeltje 6 alweer :)
word de startpost nog uitgebreid met alle info die we in deel 5 wijs zijn geworden?

// copy past uit mijn laatse post in deel 5//

ik kan misschien de laptop van me pa gebruiken om zo of en toe eens als server te laten draaien... heb ik hiervoor een 2e GTR cd nodig oid?

gaat om een:
P4 2,8
1 GB Intern
9600 graka
5400 toeren 120 gb hdd

op een 8 mbit verbinding van planet (1 up dus)
is er trouwens geen mogelijkheid om servers te "koppelen" zodat je 2 verbindingen deelt en dus met meer man online kan? nee zeker...

thanks!

[ Voor 69% gewijzigd door Extera op 30-03-2005 19:10 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Ik denk het niet nee. Binnenkort maar es echt kopen denk ik het spel. IPV lenen van de free record shop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Extera schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:09:
Deeltje 6 alweer :)
word de startpost nog uitgebreid met alle info die we in deel 5 wijs zijn geworden?

..............

thanks!
Zoveel nuttige info heb ik in deel 5 niet voorbij zien komen eerlijk gezegd.
Een hoop geblaat, gezever en gezwets wel. :)

Ik ben zelf iig niks tegengekomen wat me startpost-waardig lijkt, maar misschien heb ik iets gemist (tussen het geblaat en slowchat door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja dat heb je.
BTW alle tweaker servers zijn plat wij rijden nu op Simbin #E :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet handiger zijn om dat soort mededelingen ook op het irc kanaal te zetten zodat het daar misschien ook nog gaat leven oid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:51:
Zou het niet handiger zijn om dat soort mededelingen ook op het irc kanaal te zetten zodat het daar misschien ook nog gaat leven oid :p
Sterker nog, ik wil jullie dringend verzoeken alle chat (tenzij er iets groots aan de hand is zoals het gehele Simbin serverpark wat down is) over online racen, te verplaatsen naar het IRC kanaal.

Voor iemand die hier iets komt op zoeken of meer wil weten over het spel is het behoorlijk irrelevant namelijk, en echt interessante discussies vloeien er ook niet uit voort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
irc.tweakers.net #gtr toch?

Zit nu maar 2 man twit en ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het stoort mij niets ant zo kom ik nog eens handige dingen tegen waar je anders op IRC iets zou missen enzo
ook nog eens sjieke verhalen over bepaalde races
dus vanmij stoort het echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

hmmz, als mirc nog werkt (8>

welke irc network zitten jullie? :X

[ Voor 44% gewijzigd door R-B op 30-03-2005 20:13 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:05:
het stoort mij niets ant zo kom ik nog eens handige dingen tegen waar je anders op IRC iets zou missen enzo
ook nog eens sjieke verhalen over bepaalde races
dus vanmij stoort het echt niet
De mooie verhalen over races zijn idd leuk en voegen absoluut iets toe, ook voor mensen die het spel niet kennen en willen weten hoe het er online aan toe gaat.

Maar posts met enkel een zinnetje....

"Ik kom niet op de tweakers3 server :( "

"Wie wil er online racen?"

of

"Wat een gekut zeg, ik had net weer 2 disconnects van de server"

... voegen absoluut niks toe aan het topic en vervuilen de boel alleen maar. Het wordt steeds onoverzichtelijker.

Ik hoop dat mensen zelf een beetje kunnen inschatten wat voor een ander nog interessant is om te lezen of wat een zinvolle discussie op gang kan brengen.

Bedankt voor nog een voorbeeld: ;)
Lekker nutteloze post weer, zo halen we elke week wel weer 1000 posts ja.

[ Voor 14% gewijzigd door Zamorano op 30-03-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:10:
[...]

De mooie verhalen over races zijn idd leuk en voegen absoluut iets toe, ook voor mensen die het spel niet kennen en willen weten hoe het er online aan toe gaat.

Maar posts met enkel een zinnetje....

"Ik kom niet op de tweakers3 server :( "

"Wie wil er online racen?"

of

"Wat een gekut zeg, ik had net weer 2 disconnects van de server"

... voegen absoluut niks toe aan het topic en vervuilen de boel alleen maar. Het wordt steeds onoverzichtelijker.

Ik hoop dat mensen zelf een beetje kunnen inschatten wat voor een ander nog interessant is om te lezen of wat een zinvolle discussie op gang kan brengen.

Bedankt voor nog een voorbeeld: ;)

[...]

Lekker nutteloze post weer, zo halen we elke week wel weer 1000 posts ja.
Groot gelijk ja, ik lees dit topic vooral om mee te krijgen hoe het gaat in de leage, de evenuele updates en mods mee te krijgen, en alvast info over CTD's.. en natuurlijk ook omdat het een heerlijk spel is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
Iemand een suggestie wanneer demo V2 bij mij niet wil opstarten?
Ik krijg een fout in 3dconfig.exe en Windows Xp wil een foutenrapport verzenden.

Specs: http://specs.tweak.to/3808

Ik heb alle tweakers al van mijn hardware afgehaald zoals op de website van de maker te lezen is, maar heeft geen effect. Iemand een tip of url waar ik meer hierover kan vinden?

[ Voor 6% gewijzigd door KillerDream op 30-03-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Net een stukje leuke race meegemaakt. Ik had pole op Oschersleben, Sepiroth was er, en Nootie o.a. Helaas door concentratieproblemen een eental keren gespind, toen een rondje of 3-4 achter Nootie aangekacheld (we waren ongeveer even snel) en toen maakte ik weer een foutje, en aangezien er nog maar 6 man over waren had ik geen zin om weer een hele race op een zo goed als lege baan rond te rijden .. het blijft toch het leukst met een man of 15.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KillerDream schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:14:
Iemand een suggestie wanneer demo V2 bij mij niet wil opstarten?
Ik krijg een fout in 3dconfig.exe en Windows Xp wil een foutenrapport verzenden.

Specs: http://specs.tweak.to/3808

Ik heb alle tweakers al van mijn hardware afgehaald zoals op de website van de maker te lezen is, maar heeft geen effect. Iemand een tip of url waar ik meer hierover kan vinden?
Demo al eens opnieuw geinstalleerd?
Misschien zelfs opnieuw downloaden, zeker als je geen problemen met andere spellen hebt.

Wat bedoel je met "tweakers al van mijn hardware afgehaald"?

En wat zegt die foutmelding precies?

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 30-03-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://img104.exs.cx/img104/8099/clipboard017xh.jpg
En hier de uitslag van de leauge server van net. Leuke race wel veel kleine crashes :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:53:
[afbeelding]
En hier de uitslag van de leauge server van net. Leuke race wel veel kleine crashes :)
Kijk dat bedoel ik nou, als je nu een leuk verhaaltje erbij typt over de race, en wat screenshots.
Anders is dit weer zo'n post die voor de meeste mensen hier niks toevoegt aan het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

:P de vorige keren had ik dat wel gedaan maar er was dit keer niet veel over telullen. Geen regen etc alleen iemand zonder fuel en een paar kleine crashes...

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
ZAMoRANo schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:39:
Demo al eens opnieuw geinstalleerd?

Misschien zelfs opnieuw downloaden, zeker als je geen problemen met andere spellen hebt.

Wat bedoel je met "tweakers al van mijn hardware afgehaald"?

En wat zegt die foutmelding precies?
Ja, uiteraard heb ik de demo al verschillende keren geinstalleerd. Ik heb tivatuner gedeinstalleerd, daarmee had ik een extra pipeline aangezet.

De fout melding is een standaard foutrapport van windows. De bewerking is gestopt in 3dconfig.exe. Dit gebeurd dus ook aan het einde van het install. schem waarbij hij je grafische kaart wil congifureren en daarin gaat het fout. Hij kan mijn grafischekaart ofzo niet zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
KillerDream schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:18:
[...]
Ja, uiteraard heb ik de demo al verschillende keren geinstalleerd. Ik heb tivatuner gedeinstalleerd, daarmee had ik een extra pipeline aangezet.

De fout melding is een standaard foutrapport van windows. De bewerking is gestopt in 3dconfig.exe. Dit gebeurd dus ook aan het einde van het install. schem waarbij hij je grafische kaart wil congifureren en daarin gaat het fout. Hij kan mijn grafischekaart ofzo niet zien...
Hmm, ook al een andere driver geprobeerd?
Welke grafische kaart heb je? Misschien dat je een config.ini van iemand anders kan gebruiken.
GreenFury schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:07:
:P de vorige keren had ik dat wel gedaan maar er was dit keer niet veel over telullen. Geen regen etc alleen iemand zonder fuel en een paar kleine crashes...
Als er dan niets relevants te posten is, post dan niet. ;)

Het is de bedoeling dat het voor zo veel mogelijk mensen interessant, leuk, en overzichtelijk blijft.

Ik merk dat de goede discussies die er waren voordat de internationale release plaatsvond weg ebben, en daarmee ook de vaste simracers veel meer wegblijven.

Veel slowchat en nutteloze posts zijn daarvoor in de plaats gekomen.
Maargoed ook door mij nu genoeg off-topic gekakel, ik hoop dat iedereen een beetje nadenkt voor hij op "submit reply" drukt. ;)

Even dan toch wat on-topic vragen.
Heeft iemand nog wat updates geprobeerd voor de TVR of de BMW M3?
Er zijn nieuwe sounds en physics voor uitgebracht omdat de eerdere niet zo waren.

[ Voor 28% gewijzigd door Zamorano op 30-03-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
ZAMoRANo schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 22:19:
Hmm, ook al een andere driver geprobeerd?
Welke grafische kaart heb je? Misschien dat je een config.ini van iemand anders kan gebruiken.
Ja, diverse Nvidia drivers. Op dit moment draai ik 76.10.
Ik heb een XFX GeForce 6800 128MB DDR (NV40) met 2x DVI.

[ Voor 9% gewijzigd door KillerDream op 30-03-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Hey hallo.
Tot dusver doet ie het prima hier hoor _/-\o_

Ik zag een server van Tweakers online; met 12 man in de practice.
En er staat een password op. Zeker geen mogelijkheid dat ik ff een rondje mee kan rijden in de practice wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 18:36
pasw op alle tweakers servers is got was al in 1000x andere post te lezen maar dat geeft niet...

weer mooie startpost Zamorano :*) misch anders maar een GTR blaat / race topic openen en deze voor nuttige stuff haha

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:16:
weer mooie startpost Zamorano :*) misch anders maar een GTR blaat / race topic openen en deze voor nuttige stuff haha
Ja, zodat dit soort posts nu niet meer voorkomen .. sorry hoor, HOE duidelijk moet het uitgelegd worden voordat iedereen het snapt ?

Nu stop ik zelf ook met dit soort posts, voordat het uit de hand loopt. Come on, let's keep this topic clean !

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Misschien handig om dat even te vermelden in de startpost wat het password is van de got gtr servers. Behalve die dan van de server die we gebruiken voor de League tenzij die voor public is opengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mrrggg ... was ik net ff lekker aan het racen, wordt de boel weer verneukt :(
Dit keer niet door GTR zelf, maar eerst door de mensen die het spelen. Eerst was er lag van mijn kant (Steam |:(), waardoor ik mijn 3e positie verloor. Stabiel als 4e rondgereden, spinnen er voor me allerlei noobs, 1 tikt me aan en klabaf, zijwaarts in de muur. Weer doorgereden (6e inmiddels, en uiteraard hadden 10 man de race al verlaten) en positie vast aan het houden .. naja, auto voor me was 10 seconden voor, auto achter me 40 seconden. Krijg je als er nog maar 10 man op Barcelona rondrijden. Voor me een achterligger met een NGT (ik reed in de Lambo, as usual) die TOTAAL niet oplet, anderhalve ronde blauwe vlaggen negeert en mij van de baan tikt als ik er eindelijk langs ben (bedankt Arnie !)
Goed. Plotseling voor me een heleboel rook, stond blijkbaar een motor in de fik. Dus ik goed opletten, heen en weer zwaaien zodat ik "langs" de rook keek, maar helaas, degene met de rokende motor vond het nodig om dmv een donut de baan op te komen. Uiteraard raakte hij mij, dit keer mijn splitter weg. Ik de pits in, repareren, wordt ik net gelapt door de nummer 1. Frustrerende is dat ik hem gewoon bij kon houden, dus als mijn race niet verpest was door andere mensen had ik gewoon lekker mee kunnen racen.

Dit spel heeft online nog een hele weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Arfman schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:25:

Misschien moeten ze een onderverdeling maken oid. Ik heb het spel pas en bak er eik alleen op Monza wat van. De andere banen heb ik nog niet echt gereden.
En als je nog nooit zulke realistische racesims hebt gespeeld kan ik me best voorstellen dat het lastig kan zijn in het begin.

En om die mensen die nog niet zo heel erg goed zijn toch ook online te kunnen laten spelen lijkt het me niet verkeerd om bv eerst 10 rondjes op een baan te rijden offline en dat het spel dan bepaald: "Okay, jij bakt er nog maar weinig van; dit en dit en dit zijn servers waar mensen zitten die het ook nog niet zo goed kunnen".
Of natuurlijk dattie een aantal servers laat zien waar de echte pro's aan het werk zijn.

Ik was gisteravond ook heel even online; kom de pits uitrijden, ik kijk of er wat aankomt; niks en ineens knalt er iemand met dik 250 vol achterop. Kreeg meteen de wind van voren dat ik een eikel was en blablabla; terwijl hij (of zij :9 ) eik zelf schuld was. Hij hoorde daar helemaal niet zover naar rechts te rijden.

Maargoed, zo'n soort systeem lijkt me eik wel wenselijk, voor zowel mensen die het erg goed onder de knie hebben als voor de mensen die nog "aan het leren" zijn. :)

Zou een hoop ergernis besparen denk ik B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vind het best als mensen online meerijden die nog niet zo heel goed zijn. Maar please zorg dat je de baan redelijk kent voordat je begint te rijden. Raak ook zeker niet teovermoedig in de 1e bocht want je ligt er met je koude banden naast en de race is soms voor anderen dan niet meer erg leuk!.
Best als je meerijd maar ga aan de kant als je ziet dat er iemand achter je zit die z'n lichten als knipperlicht gebruikt ;)
Verder denk ik nu wel 2x voordat ik úberhaupt een plaatje van GTR post :/

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik dat als je als "goede" rijder ook niet moet overdrijven. Er zijn altijd mensen die foutjes maken en niemand wil de baan af spinnen. Wat ik eigenlijk hier een beetje mis zijn eigenlijk setups en nog meer raceverhalen met wat screens etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Laatst online: 20-08 07:37
Ik heb nog een mededeling met betrekking tot de GT league die er aan zit te komen. Ik heb gisteren een online race proberen te rijden bij simracing.nl en dat verliep niet helemaal vlekkeloos. Vorige week hadden we een race met 22 personen en toen had niemand fps problemen. Nu waren er echter 30 deelnemers en toen hadden meerdere mensen plotseling een heleboel problemen qua fps. Bij mij was de fps bijvoorbeeld nog maar 30 ipv 50 normaal gesproken en ik kan je vertellen dat je gevoel met de auto dan helemaal! weg is.
Misschien is het dus wel noodzakelijk om voor leagues het deelnemersaantal aan een limiet te binden.

Jullie reactie?

p.s.: Begin nu niet te zeggen dat ik alle instellingen omlaag moet gooien, want die staan al laag (letterlijk jammer genoeg) en ik had tijdens de kwalificatie het aantal zichtbare auto's al op 7 gezet ipv de 10 die ik normaal heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Fiskare op 31-03-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk bijvoorbeeld ook als je niet online race de framedrops enorm zijn op de meest merkwaardige plaatsen. Lijkt mij dan toch een software probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:16:
Ik merk bijvoorbeeld ook als je niet online race de framedrops enorm zijn op de meest merkwaardige plaatsen. Lijkt mij dan toch een software probleem.
Mij lijkt dit ook een software probleem/bug. Heb regelmatig last van plotselinge schokkende beelden.
Gister weer een mooi voorbeeld. Ik reed op mijn eigen server (tweakers.net2), ping tijden allemaal ok, FPS heel de tijd boven de 50fps. De opwarmronde (voor de green flag) begon en na een paar bochten begon het beeld gewoon te schokken. Dat duurt vervolgens de rest van de race en ik kan je vertellen, das niet fijn rijden :(.
Na de race heb ik in de bios mijn AGP aperture size teruggezet van 256mb naar 64mb, dat werd volgens mij aangeraden bij ATI kaarten en dit spel. AGP fastwrites staan aan maar kan niet vinden waar ik die uit kan zetten, dacht dat ook in de bios zou moeten zitten... iemand ?

Het spel is zondermeer super vet, maar absoluut niet bugvrij, helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door Sepiroth op 31-03-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb het gister ook gemerkt op verschillende simbin server. Het is enigsinds deelnemer afhankelijk, en ook nog een beetje baan-stuk afhankelijk lijkt mij. Maar als ik zo zie wie er regelmatig in dit topic posten, en wie ik tegenkom op de baan, dan zijn er volgens mij geen zorgen. De NGT-league eindigde met 10 personen, ik schat dat er 8 bijkomen (ruwe schatting uiteraard). Daarmee hoef je denk ik geen problemen te verwachten.. En dan is er nog niet 'vage-teller' op de gtr-game homepage. Het zou me niet verbazen als er dan een fatsoenlijke serverversie uitkomt...

Dan nog over het online race:
Ik merk dat er best een groot verschil is per race. Soms zijn er een helezooi prutsers aanwezig en soms gaat het best aardig. Gister heb ik eerst gereden op Anderstorp (net voor het begin van de race joinde ik :P). De start is en blijft gewoon atlijd een probleem, dus dan moet je rustig aan doen. Maar de rest van de race ging best goed, mensen gingen aan de kant en reden gewoon fatsoenlijk door..

Daarna een race op Enna, en dat was weer een drama. Uiteraard weer chaos bij de start, maar gewoon het eerste rondje rustig aan doen. Daarna ontstaat er meer ruimte op de baan en gaat alles goed.. Maar hier was het gewoon ieder voor zich, en spiegels werden helemaal niet gebruikt.. Uiteindelijk stuite ik op 3 achterblijvers in het bochtige stuk na de finish. Die stonden oppeens om een erg vreemde reden gewoon (bijna) stil op de baan (was zeker geen lag) en daar knalde ik dus achterop.

Ik merk sowieso dat er altijd erg weinig respect voor elkaar is. Ik rij altijd erg voorzichtig de pit uit (zeker op Enna) en dan proberen er direct al weer een hele zooi mensen langs te komen. Ik heb gewoon geen zin om de baan op te komen en direct iets kapot te rijden. En ik vind het nog erger als ik iemand van de baan bots als ik de pit uitkom. (daar komt nog eens bij dat ik altijd in een F575 rij, en daar heb je niet heel veel zicht in).

Bottom line is dat achterblijvers in de spiegels moeten kijken en opletten (maar dat is al vaak gezegt) maar een beetje meer geduld is vaak ook wel welkom. Zo'n ramp is het echt niet als je even achter iemand moet wachten (maar anderhalve ronde is echt teveel, zoals Fiskare verteld!).

En ik stel voor dat we gewoon vaker naar de GoT-servers komen, want daar heb ik best goeie ervaringen mee :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Sepiroth schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:26:
Mij lijkt dit ook een software probleem/bug. Heb regelmatig last van plotselinge schokkende beelden.
Gister weer een mooi voorbeeld. Ik reed op mijn eigen server (tweakers.net2), ping tijden allemaal ok, FPS heel de tijd boven de 50fps. De opwarmronde (voor de green flag) begon en na een paar bochten begon het beeld gewoon te schokken. Dat duurt vervolgens de rest van de race en ik kan je vertellen, das niet fijn rijden :(.
Na de race heb ik in de bios mijn AGP aperture size teruggezet van 256mb naar 64mb, dat werd volgens mij aangeraden bij ATI kaarten en dit spel. AGP fastwrites staan aan maar kan niet vinden waar ik die uit kan zetten, dacht dat ook in de bios zou moeten zitten... iemand ?

Het spel is zondermeer super vet, maar absoluut niet bugvrij, helaas.
Dit zou bij de advanced chipset features moeten staan, waar ook de AGP Aperture Size in te stellen is, evenals je geheugentimings etc. (maar ik heb geen Pentium-plank, dus weet het niet zeker).

Ik heb er ook last van. Met de start zou je zoiets kunnen verwachten, aangezien er 27 auto's rondrijden. Valt allemaal nog steeds mee, maar als ik op Spa rij en dan achterop het circuit, 2 bochten na het lange rechte stuk (180 graden bochts naar rechts) loopt het spel enorm te laggen. Ik kan tot op heden nog niet uitvinden waarom het daar precies zo zwaar zou zijn voor de videokaart. Aangezien er daar hooguit wat natuur zit (evenals op de rest van het circuit).

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Vind niet dat het probleem langzamere of veel snellere (hoewel:) ) rijders zijn, maar het gebrek aan "juist rijgedrag". (is wel voor GPL maar idee is hetzelfde http://homepage.powerup.c.../gplac/rec_driver_beh.htm )

Op het moment dat je online gaat racen ben je n.l. niet meer alleen en zul je rekening moeten houden met anderen. Je spiegels zijn dan ook je grootste vriend om ervoor te zorgen dat je, jouw auto en die van je medespelers heel en op de baan houd en dat is toch uiteindelijk de bedoeling van het spel.

Ik rij zelf voorlopig alleen in mijn GT3-RS tussen alle GT bakken rond en heb mijn spiegels dan ook zeker nodig. Omdat ik in de normale spiegels niet goed kan zien wat er aan komt en hoever het nog verwijderd is, heb ik twee knoppen op mijn stuur toegevoegd met, Look Back & Vehicle Labels en raad iedere beginner (en meer) aan om dat ook te doen, je ziet veel verder terug, duidelijker en overzichtelijker, dus scheelt een berg ellende.

[ Voor 4% gewijzigd door Markao645 op 31-03-2005 10:50 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19
1 Frans Rubertus Netherlands FERRARI 550 MARANELLO 0 02:07.694

Dit vind ik wel een bewonderenswaardige tijd van Frans op Spa. Vraag me af welke ultieme setup je voor deze tijd hebt gebruikt ;) En natuurlijk of je hier een replay van hebt. Maar goed, over de laggende servers; Ik heb zelf eerlijk gezegd wel het idee dat de lag door de servers komt. Met meer dan een x aantal personen gaat het spel online gewoon beetje haperen hoewel de framerate wel goed blijft, offline gebeurt gewoon nooit.

Misschien is het dus ook een idee om de tweakers-league server een stresstest te geven, door met zoveel mogelijk mensen een race proberen te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Requiem19 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:50:

Dit vind ik wel een bewonderenswaardige tijd van Frans op Spa. Vraag me af welke ultieme setup je voor deze tijd hebt gebruikt ;) En natuurlijk of je hier een replay van hebt. Maar goed, over de laggende servers; Ik heb zelf eerlijk gezegd wel het idee dat de lag door de servers komt. Met meer dan een x aantal personen gaat het spel online gewoon beetje haperen hoewel de framerate wel goed blijft, offline gebeurt gewoon nooit.

Misschien is het dus ook een idee om de tweakers-league server een stresstest te geven, door met zoveel mogelijk mensen een race proberen te rijden?
Nou gisteren op de server van simracing.nl, wat een goede server is, was het niet een gevalletje van haperen hoor. Gewoon constant bij ctr-f een framerate van 28-32...
Wat jij daar beschrijft, het weleens haperen, gebeurd idd wel eens op servers. Dit is echter niet deelnemerafhankelijk. Tenminste dit laatste is wat ik merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:33:
[...]

En ik stel voor dat we gewoon vaker naar de GoT-servers komen, want daar heb ik best goeie ervaringen mee :P
En kijk dat is pas een oplossing voor al onze problemen.. _/-\o_ Dat op de simbin servers niet fatsoenlijk te racen valt weten we nu wel weer! Dus als we nou allemaal naar de GoT-servers komen wordt het daar weer wat drukker en wordt je niet meer (zovaak :X ) van de baan gereden!

en frans.. _/-\o_ hoe.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.07xxx ?

Mijn bek viel pas al open van verbazing toen iemand 2.10 reed op spa.
2.07xxx ik geloof er eigenlijk niets van dat dit kan.

Ik hoop dat ik geen slowchat oproep nu, maar ik moest het even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dat komt door de speed bug. Dan krijg je meer grip op je banden etc.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Mijn snelste tijd is een 2:12:007 (redelijk zware F550) op SPA daar kan wel iets vanaf, maar geen 4,5 seconde volgens mij :? . Het snelste wat ik online heb gezien is een 2:10:9xx daar viel me mond al van open.

Ik hoor helemaal niets meer over de GT league. Mijn voorstel was om al te beginnen met een paar test racejes. We kunnen dan zien met hoeveel man we ongeveer zijn en of het allemaal lekker loopt. De mensen die voor het eerst een 'langere' race rijden leren wat over het nemen van pitsstop. En het is erg gezellig als we met veel man een race rijden :9~ . Op een Tweakers server heb ik nog nooit met meer dan 10 man gereden. :|
Ik ben namenlijk ook gevraagd voor een andere league en ik wil een beetje weten waar ik aan toe ben. De andere league wordt namenlijk ook op de zondagen gereden dus ik moet een keuze maken. Mijn eerste keus is Tweakers, omdat in de andere league bijna alleen maar profs rijden en ik geen zin heb om in het achterveld er achteraan te tuffen :P .

Gisteren was ook iets vaags op een tweakers server... Volgens mij hadden 3 mensen tegelijk een CTD bij de start (David, Nootie en nog iemand). Het probleem ligt dus duidelijk bij GTR. Ik snap niet waar de nieuwe update blijft. Beetje jammer dit.

Ik vind het niveau op de servers wel mee vallen hoor. Veel mensen lopen te klagen over mensen die niet opzij gaan enzo, maar die mensen hebben het vaak niet of te laat door. Meestal zijn de achterblijvers in gevecht met hunzelf :P . Sommige mensen hebben niet het geduld om van hun gas af te gaan en een beter moment uitzoeken om er voorbij te gaan. Als ik in de verte rook zie ga ik van me gas af en kijk ik rustig of ik er veilig langs kan. Bij veel spinnen schieten de auto's namenlijk weer onverwachts de baan op. Maar er zitten altijd wel een paar rotte online appels bij.

@Greenfury Ik waardeer die plaatjes wel van je... :Y) Hoe maak je die plaatjes trouwens?? F12 werkt alleen ingame volgens mij. Ik had namenlijk een X een Quali waarbij de gehele top 15 binnen de 2 sec zat. Daar wilde ik ook een screenshot van maken, maar dat lukte me dus niet. :(

Ik ben het gezeik een beetje zat van dit mag niet en dit mag wel gepost worden. Ik stoor me niet aan al die posts. "dat het onoverzichtelijk wordt voor mensen die niet vaak in het topic komen" daar heb je toch een startpost voor met de belangrijkste onderwerpen van de afgelopen 5 topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
Mr.David schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:35:

Gisteren was ook iets vaags op een tweakers server... Volgens mij hadden 3 mensen tegelijk een CTD bij de start (David, Nootie en nog iemand). Het probleem ligt dus duidelijk bij GTR. Ik snap niet waar de nieuwe update blijft. Beetje jammer dit.
die nog iemand was ik.....nooit eerder zoiets gehad trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik rij met GTR al online sinds de Duitse release uit is (die heb ik destijds meteen gekocht). Ik weet inmiddels een beetje welke mensen ik moet opzoeken om een leuke race te hebben. Waar je het beste op kunt letten is dat je Duitsers treft. Bij die lui is de nieuwigheid er wel een beetje af inmiddels, de mensen die daar online racen zijn vaker serieus bezig dan de relatief nieuwe Nederlanders. De mensen met wie ik leuke races heb, voeg ik na de race ook altijd even toe aan mijn ICQ of MSN Messenger lijst, en soms spreken we met een paar man op een bepaalde server af om leuk te racen.

Daarnaast moet je je wel realiseren dat niet iedereen opzettelijk slecht rijdt. Er zijn nu eenmaal beginners bij, die aan het oefenen zijn, of een verkeerde bandenkeuze maken, of zo met racen bezig zijn dat ze minder om zich heen kijken. Dit kan frustrerende situaties tot gevolg hebben, dat begrijp ik, maar ja... niet iedereen heeft nu eenmaal de ervaring met racegames online zoals de meesten van ons die hebben.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Ter info:
De racetijd op Tweakers.net2 is naar 20% gegaan (verhoging van 5%).
Tevens heb ik nu Random weather aan staan, zodat er ook in de regen geoefend kan gaan worden.
Enjoy... :)

edit:

i.v.m. instabiele software (gtr) op de server kan het zijn dat hij vastloopt (CTD) 8)7
Regelmatig check ik of hij nog draait. Mocht de server wel te zien zijn in de lijst maar kun je niet joinen, laat het alleen dan even weten.

[ Voor 39% gewijzigd door Sepiroth op 31-03-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

@ZAMoRANo:

Zou jij deze link willen toevoegen aan de SP?

http://website.lineone.net/~richardn/

Het heeft mij leren bochten rijden! Een must read voor elke GTR rijder. >:) .

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoei hier leeft GTR :) das mooi want mischien kan ik dan hier nog t een en ander opsteken, over afstellingen bijvoorbeeld :) maargoed speel het nu ook een week ofzo (gewoon gekocht) ben nog geen held, maar geniet er veel van, hoewel hij vaak crasht en rare bugs heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het bij deze een beetje opnemen voor SimBin, iedereen loopt te foeteren op die CTD's en dat daar gisteren iets aan gedaan moet worden.
Maar voor een 1st release van een full game door een nieuwe dev., vind ik echt dat ze een knap staaltje werk afgeleverd hebben.
Ik heb er zelf ook onder te lijden (x of 4), maar met 1 patch kunnen veel problemen opgelost worden.
Ik zal een tegen voorbeeld noemen, ik heb ook Nascar Sim Racing van EA notabene.
En je zou denken ,EA heeft honderden(?) spellen uitgebracht, dus dat moet goed komen.... dus niet, sterker nog, het is niet te spelen.
Als ik aan de leiding rijd en er valt een gele vlag en we moeten achter de pacecar, dan is het bij groen GO GO GO, maar dan krijg je ALTIJD een zwarte vlag omdat je het veld in hebt gehaald onder geel (oops, foutje), en als je ziet hoe hun hun "fans" behandelen is ronduit lachwekkend, je ziet ze op geen enkel forum ore what so ever.
Nu bij SimBin plaatste ik een draadje omdat ik niet in kon loggen, en dat duurde precies een half uur toen ik al bericht kreeg van een developer notabene, 1 mailtje heen en weer, en het was goed/geregeld en klaar.
Bij EA zou de patch de eerste week na release uitkomen... zit er nu nog op te wachten.
Wat ik wil zeggen is, doe een pas achteruit overzie wat je hebt (fantastisch spel) en probeer dan wat constructieve feedback te geven ipv die schuurdeur open te zetten en de wereld willen vermoorden.
p.s NSR is de deur uit (wacht wel weer op 2006) want heb nu toch GTR.

edit: ik hoop dat dit niet te veel gezever was ZaM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arx schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:45:
@ZAMoRANo:

Zou jij deze link willen toevoegen aan de SP?

http://website.lineone.net/~richardn/

Het heeft mij leren bochten rijden! Een must read voor elke GTR rijder. >:) .
Ja das idd een goede guide, heb hem zelf ook al een hele poos geleden gelezen en ook voor de wat meer ervaren racer kunnen er nuttige dingen in staan.

Ik heb hem toegevoegd.
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 13:51:
.......
edit: ik hoop dat dit niet te veel gezever was ZaM ;)
Nee, absoluut niet.
Hoe de support is van de developer vergeleken met concurrerende games is juist interessant voor mensen om te lezen, zeker voor potentiele nieuwe GTR-spelers.
Ik moet ook zeggen dat ik het wel met je eens ben.
In het begin was ik ook sceptisch over Simbin, ze maken idd fouten, maar je merkt aan alles dat de intentie wel heel goed is.

Ik heb nooit gezegd dat mensen iets niet meer mogen posten, maar alleen gevraagd of mensen zelf al een beetje willen bedenken of hun post voor anderen waarde heeft, dat is op. Dat is ook gewoon een standaard guideline hier op GoT, en uiteindelijk is iedereen daar volgens mij bij gebaat. Uiteindelijk bouw je daar een leuke race-community mee op hier via dit forum.

En natuurlijk mag je screenshots posten, graag zelfs; als je bijzonder mooie hebt of ze gebruikt om een mooi gevecht uit te beelden of gephotoshopt om ze realistischer te laten lijken, of whatever.
Alleen een screenshot van de uitslag van een race waar 4 mensen aan mee hebben gedaan. Dat gaat toch nergens over, wat heb je (op die 4 mensen na) daar nou aan?
Moet ik dat echt nog uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zou best wat screens willen plaatsen of (waar ik vorige x comentaar op kreeg) zo'n directe link van b.v. klik hier, ik zou bij got (hehe) niet weten hoe, en ik moet bekennen dat ik toch al bijna 4 jaar een pc heb :z , maar ik heb m maar voor een doel aangeschaft en dat was om F1 2001 online tegen mn maten te rijden.
Dus als je voor mij een 3 stappen plan kan maken, dan kan ik (hopelijk) binnenkort wat plaatsen om naar te kijken ipv lezen (jezusmina wat een nOObpost maar alleh dan lachen jullie maar... any track, any car)
sry voor offtopic

edit: mochten jullie niet meer online ofzo kunnen dan ligt het aan mij want ik ga een poging wagen, lol

Nu heb ik ff door de data van GTR gelopen en klopt het dat na iedere race ook de screens verdwijnen?, als je ze niet buiten het spel opslaat?, na iedere race?.
Dus als ik het goed begrijp moet je na ieder race ff uitloggen de replay een andere naam geven en opslaan, zodat als je uigeraced bent je met behulp van de replay je screens kan maken, of zit ik er helemaal naast.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Mr.David schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:35:

@Greenfury Ik waardeer die plaatjes wel van je... :Y) Hoe maak je die plaatjes trouwens?? F12 werkt alleen ingame volgens mij. Ik had namenlijk een X een Quali waarbij de gehele top 15 binnen de 2 sec zat. Daar wilde ik ook een screenshot van maken, maar dat lukte me dus niet. :(
Het kan met Fraps of gewoon de print screen toets :) Wel resizen he!
Ik ben het gezeik een beetje zat van dit mag niet en dit mag wel gepost worden. Ik stoor me niet aan al die posts. "dat het onoverzichtelijk wordt voor mensen die niet vaak in het topic komen" daar heb je toch een startpost voor met de belangrijkste onderwerpen van de afgelopen 5 topics.
Join the club 8)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:33:
Nou ik zou best wat screens willen plaatsen of (waar ik vorige x comentaar op kreeg) zo'n directe link van b.v. klik hier, ik zou bij got (hehe) niet weten hoe, en ik moet bekennen dat ik toch al bijna 4 jaar een pc heb :z , maar ik heb m maar voor een doel aangeschaft en dat was om F1 2001 online tegen mn maten te rijden.
Dus als je voor mij een 3 stappen plan kan maken, dan kan ik (hopelijk) binnenkort wat plaatsen om naar te kijken ipv lezen (jezusmina wat een nOObpost maar alleh dan lachen jullie maar... any track, any car)
sry voor offtopic

edit: mochten jullie niet meer online ofzo kunnen dan ligt het aan mij want ik ga een poging wagen, lol
1. Als je op F12 druk maakt GTR een .bmp-tje aan in je GTR directory.

2. Die kun je resizen en omzetten naar .jpg met bijv. Irfanview.

3. Dan kun je het plaatje ergens uploaden en plaatsen dmv IMG-tags: [ IMG ] URL van je plaatje [ /IMG ] (spaties tussen de [] weglaten).

Zo moet het lukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand hier gehoord over de formule renault (beta) MOD.

Als oud GPL'er heb ik hier al een hoop lol mee beleefd...Gelukkig is er nu iemand geweest die alle patches en updates in 1 RAR heeft gegooid:

http://lombers.ugbox.net/...mula_Renault_Mod_Beta.rar

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=259451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en nu nog iemand die t complete formule1 veld erin mod en dan ben ik zoooo gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Hier wordt een GTR- en ferrari-liefhebber vrolijk van:
Afbeeldingslocatie: http://archeogtr.free.fr/skins/18-004.jpg

Meer skins en scenes voor 3dmax op deze site:
http://archeogtr.free.fr/

[ Voor 12% gewijzigd door Fiskare op 31-03-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024

Die tijd heb ik gereden met speedbug. Die heb ik dus ook perongelijk upgeload de laatste keer. Ik zal hem ff verwijderen :D

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Fiskare schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:17:
Hier wordt een GTR- en ferrari-liefhebber vrolijk van:
[afbeelding]

Meer skins en scenes voor 3dmax op deze site:
http://archeogtr.free.fr/
WOW Fiskare dat is echt een aanrader idd die site zeg ! ... Mag ook in de SP wat mij betreft. Zitten mooie ontwerpen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ZAMoRAMo, ik heb 2 screens geresiced naar 400-300, en zijn 17 en 18 kb (klein genoeg?)
En nu wil ik "voeg een afbeelding toe" doen en vraagt hij om URL(?) in te voeren... en dan zit ik vast.
Het zijn btw screens van hoe look to apex eruit ziet met 35%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55

Snoes

marcel

Heb helaas de laatste tijd niet meer veel gereden. Ik hoop er binnenkort weer wat meer tijd voor vrij te kunnen maken. De NGT league reed ik netjes mee (wanneer mijn pc het toeliet als rode lantaarn ;) ), in de GT hoop ik het met wat meer training beter te kunnen doen. Maar goed, eerst maar weer eens trainen. Hoop dat de niet serieuze rijders zo langzaam aan verdwenen zijn. Kan er weer lekker fair geraced worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:50:
@ ZAMoRAMo, ik heb 2 screens geresiced naar 400-300, en zijn 17 en 18 kb (klein genoeg?)
En nu wil ik "voeg een afbeelding toe" doen en vraagt hij om URL(?) in te voeren... en dan zit ik vast.
Ja je moet de plaatjes eerst uploaden naar webspace.
Er zijn vast wel gratis plaatjes hosts als je zelf niets hebt.

De link naar het plaatje voer je dan in bij URL.

400x300 is wel erg klein trouwens, of heeft dat een bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:50:
www.imageshack.us is hierbij je vriend

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bertuss schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 15:45:
[...]

WOW Fiskare dat is echt een aanrader idd die site zeg ! ... Mag ook in de SP wat mij betreft. Zitten mooie ontwerpen tussen.
Kan je met die skins ook online spelen?
ZAMoRANo schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:05:
[...]
Er zijn vast wel gratis plaatjes hosts als je zelf niets hebt.
Je kon er zo echt geen 1 opnoemen :?

[ Voor 29% gewijzigd door Ghostrider op 31-03-2005 16:13 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:12:
[...]

Kan je met die skins ook online spelen?

[...]

Je kon er zo echt geen 1 opnoemen :?
Nee ik gebruik ze zelf nooit. :)

Maar imageshack is idd wel goed volgens mij.

Je kunt met skins altijd online spelen, alleen zien anderen die niet.
Add-on cars niet trouwens, die moeten ook op de server geinstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ok...Installeren kan met die GTRmanager :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Laatst online: 04-09 18:36
hjehe dan moet k ook ff showen

kijk hier maar s

Afbeeldingslocatie: http://www.nitro.goddeloos.nl/cup_car_gt333%20(Small).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nitro.goddeloos.nl/3modenas%20(Small).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nitro.goddeloos.nl/wieth_render%20(Small).jpg

meeste skins door my...en alle renders door mij

http://www.nitro.goddeloos.nl/renders.html

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

btw de "realistic bright light update" is wel erg vet. Stukken beter je ziet nu ook overdag je licht een beetje :P Ik heb ffe die nordschleife gedaan. Echt een hele vette track alleen jammer dat de graphics nog niet heelmaal goed zijn :) Hopelijk komt die ook nog als officiele uitbreiding
Die GTR manager is echt superhandig hij kan alleen geen rar's inporteren :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Arfman schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 00:25:
Of je moet gewoon de races met passwords opzoeken. N2003 en in zekere mate GPL was vroeger hetzelfde liedje. Ik heb nooit erg genoten van pickup-races, je verdoet er eigenlijk je tijd mee. Altijd wel weer een druif die dwars de baan oversteekt.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[img][URL=http://www.imageshack.us][IMG]http://img91.exs.cx/img91/6269/grab0027gt.jpg[/IMG][/URL][/img]

[img][URL=http://img146.exs.cx/my.php?loc=img146&image=grab0019zb.jpg][IMG]http://i146.exs.cx/img146/8721/grab0019zb.th.jpg[/IMG][/URL][/img]
Tot nu toe zie ik nog niets, maar mocht er wat opduiken, dit is het effect met 35% look to apex.
Als je goed kijkt kun je zien hoe de bocht loopt/eindigt/knijpt/opent.
Verekte handig als je er eenmaal aan gewend bent.

edit: er klopt geen reet van :?
edit2: wtf doetie nou weer hij dld een minuut en dan wordt dat ding groter en zie ik/jullie nog niks.
Maar lama... ik kijk wel naar jullie plaatjes ;(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 17:34:
plaatjes stonden hier.

Tot nu toe zie ik nog niets, maar mocht er wat opduiken, dit is het effect met 35% look to apex.
Als je goed kijkt kun je zien hoe de bocht loopt/eindigt/knijpt/opent.
Verekte handig als je er eenmaal aan gewend bent.

edit: er klopt geen reet van :?
Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/6269/grab0027gt.jpg
Alsjeblaft.

Oh en voor de mensen die zitten te popelen op de gt league voor inschrijving. Ik hoop persoonlijk dat dit weekend de inschrijving kan beginnen. Al zijn we nog wel bezig met het grafische gedeelte van de site. Het echte script werk is al redelijk ver denk nu op zo'n 95%. Ik hoop dus dat Zamorano ook redelijk opschiet met het maken van het grafische gedeelte van de site. Of iemand hier die zegt ik ben goed in html etc.. neem dan even contact met me op via msn/mail adres staat in me profiel.

[ Voor 20% gewijzigd door FabiandJ op 31-03-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Nou dat was weer es een leuke race :{

HEt begon al goed. forecast zei dat het regenen ging. Ik regenbanden eronder gerost en denk nou eindelijk es een regen ervaring. Kom bij de opwarmronde. Regen? Waar?!. Op me regenbanden warmupronde rijden en toen gelijk de pits in. Foutje en nog steeds regenbanden. Weer pits in rij ik gvd 1 km te hard. Stop and go. Toen maar gestopt liep al 2 rondes achter :(

Excuses voor degene die door mij de pits in moest. Een viper :>

[ Voor 8% gewijzigd door Boinkie op 31-03-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://img169.exs.cx/img169/3656/clipboard017zl.gif
Rijden jullie ook met de stoel zo hoog? Zo vind ik dat je veeeel meer overzicht hebt :)
Ja jammer dat iedereen stopte ik reed samen nog met nootie hij 40seconden voor mij....Naja laat dan maar. Let vooral op de text bovenin dit plaatje ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
GreenFury schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:47:
[afbeelding]
Rijden jullie ook met de stoel zo hoog? Zo vind ik dat je veeeel meer overzicht hebt :)
Ja jammer dat iedereen stopte ik reed samen nog met nootie hij 40seconden voor mij....Naja laat dan maar. Let vooral op de text bovenin dit plaatje ;)
Hahah ja is mijn tekst :P
Ja jammer dat iedereen zo snel uitvalt ... ik kon lang volgen deze keer op de tweede plek, maar spinde door gare banden ... :?

Ik kan nu niet meer op de net2 server komen op 1 of andere wazige manier.

Owja en zo hoog zit ik niet .... vind ik niet echt fijn ... ach ja ieder zijn voorkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hoe wist je dat je gare banden had? Als je extreme slijtage hebt hoor je dat meestal via de pit maar dit heb ik nog Nooit normaal meegemaakt. Alleen tijdens flink teburnen dmv Gassen 1e gear en rem tegelijk erop :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en gebruiken jullie allemaal een stuurwiel??
of spelen sommige onder jullie gewoon met toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28

Erw

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:15:
Toetsen hier, mn stuur is besteld

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:15:
Nou, met toetsenbord is het echt niet te doen denk ik op Simulation..

Stuurwiel zekerweten hier

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
GreenFury schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:32:
Hoe wist je dat je gare banden had? Als je extreme slijtage hebt hoor je dat meestal via de pit maar dit heb ik nog Nooit normaal meegemaakt. Alleen tijdens flink teburnen dmv Gassen 1e gear en rem tegelijk erop :P
Hahaha nou ik overdrijf misschien ene beetje, maar ik vond hem nogal twisty worden ... daardoor spinde ik. Maar goed ... was misschien ook wel niet voorzichtig genoeg.

Voor mensen met een toetsenbord ... niet aan beginnen ... niets aan. Gewoon stuurtje kopen als je die nog niet hebt. GTR is voor mij een reden geweest om er 1 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k had al een mooie Logitech momo ooit eens voor 30 euro op de kop getikt :P dus die gebruik ik met veel plezier, zal ook niet meer terugkunnen naar het toetsenbord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Bertuss schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:33:
[...]

Voor mensen met een toetsenbord ... niet aan beginnen ... niets aan. Gewoon stuurtje kopen als je die nog niet hebt. GTR is voor mij een reden geweest om er 1 te kopen.
Voor mij ook (en de pizza was niet te vreten :r)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Op m4driving.it zag ik staan dat iemand een plan heeft om een Belcar 2005 mod te maken voor GTR.
Belcar 2005 carpack, BUT there's a chance that it will be a Belcar 2005 mod.
I'm talking to some people to help me with a full mod. I'll know in the very near future if it's gonna be a mod or a carpack and I'll share it with you guys then .

Here's the list= (there can be changes in the future).
GLPK Racing Chrysler Viper Anthony Kumpen
Kuismanen Racing Chrysler Viper Anthony Kumpen
AD-Sport Porsche 996 GT2 Kris Wauters
SRT Chevrolet Corvette C5-R Marc Goossens
LVC Motorsport BMW Z3 V8 Johan Vanloo
PSI Motorsport Porsche 997 GT2 Frederic Bouvy**
PSI Motorsport Porsche 996 GT3-RSR Markus Palttala*
Markant Racing Porsche 996 GT3-RS Danny De Laet
Markant Racing Porsche 996 GT3 Henk Haane
Markant Racing Porsche 996 GT3 Peter Van Hoepen
AD-Sport Porsche 996 GT3-RS Albert Vanierschot
G&A Racing BMW Z3 GT Guino Kenis
GPR Racing 996 GT3-RS Nicolas de Gastines
MRS Gillet Vertigo Johan Van Vaerenbergh
PSI Motorsport Porsche 996 GT3-RSR Damien Coens*
N-GT Racing Porsche 996 GT3 Philip Jakobs
First Motorsport Porsche 996 GT3 Kelly Jamers
First Motorsport Porsche 996 GT3 Kevin Leest
TT-Racing Porsche 996 GT3-RS Rudi Penders
GS Motorsport BMW E46 GTR V8 Arvid Steinberg
G&A Racing BMW E46 GTR V8 Michael De Keersmaeker

And if it s gonna be a mod then this will be in it

-Zolder and Brands Hatch tracks
-A full real championship with realistic racedistance(125minutes,4hours)
-24hours of Zolder,full 24hours but no dawn,dusk,night
-And more cars than on the list above

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou heel bruut zijn :) en dan nog een mod van het Dutch super car challenge!

ik droom lekker verder.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Die mod lijkt me niet zo interessant zonder een echt goede versie van Zolder. Dat is toch een track die ik het liefste zie in GTR, en dan bedoel ik natuurlijk niet die crappy Race Driver versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

aph3x schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:54:
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand hier gehoord over de formule renault (beta) MOD.

Als oud GPL'er heb ik hier al een hoop lol mee beleefd...Gelukkig is er nu iemand geweest die alle patches en updates in 1 RAR heeft gegooid:

http://lombers.ugbox.net/...mula_Renault_Mod_Beta.rar

[afbeelding]
Ben ik nou de enige die deze mod niet aan de praat krijg? De rest van de custom-made auto's van hierboven doen het wel allemaal. Ik heb het precies gedaan zoals de readme zegt. Uitpakken in de root map. Overschrijft de gamedata map en zet alles op de goede plek. Het zou dan toch niet uit moeten maken wel mode ik kies om te racen en op welk circuit? Ik zie in ieder geval de button Formula Renault nergens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik zie zijn de renaults alleen beschikbaar in simulation.
ze zijn wel heel gaaf

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik vind die Gauloises-360 gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heel lastig te besturen.
Het word tijd voor een stuurtje, moet maar eens ff gaan rondsnuffelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 02:04 . Reden: schrijffout tis al laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Vanavond race op Spa gereden. Tjezus, wat ging dat hard. Ene (NAR)Mark rijdt gewoon ff 6 rondjes en pakt pole met 2.09.4xx. :P Volgens hem was zijn PB zelfs 2.09.1xx. Ik ben hem op Enna ook al eens tegengekomen en van hetzelfde laken een pak, hij reed daar iets van 1.27 of 1.28.
Van start met 25 man, helaas blijkt Spa voor velen toch een lastig circuit. Zeer veel crashes waardoor het veld snel uitgedund werd. Door gewoon je rondjes te rijden kun je dan nog 7de worden.
Qualy was 12de met een 2.18.xxx. Wel weer lag op het einde van de race, heb ik de laatste tijd steeds meer last van. Nog meer mensen die dit meemaken?

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 02:02:
En heel lastig te besturen.
Het word tijd voor een stuurtje, moet maar eens ff gaan rondsnuffelen.
Heb ook deze wee een logitech driving force gekocht, voor maar 40 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 07:08:
[...]

Heb ook deze wee een logitech driving force gekocht, voor maar 40 euro!
De Pro???? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha nee helaas niet, t was een veiling dus 39 euro voor een nieuw stuurtje vind ik oke, en de pro bied toch niets extra's HAHA LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er nu een hoop mensen de engelse versie hebben ...en ikke de duitse het volgende:

##Wie wil alle pit sound files even op het net zetten.

## alle data uit de folder uidata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:21:
Aangezien er nu een hoop mensen de engelse versie hebben ...en ikke de duitse het volgende:

Een goed voorstel mossel :). Zit ik als duitse versie bezitter ook wel op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 08:21:

Als ik vanavond thuis ben kan ik ze wel ff op mn ftp zetten als voor die tijd nog niemand ze online heb staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

top !!

Gaan we zondag nog een testrace rijden met de GT's ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ow, even voor de duidelijkheid: ik wil best die files online zetten, maar ik heb geen idee hoeveel mb het in totaal is, omdat ik niet kan kijken nu. Voor een paar man wil ik best ff een accountje aanmaken. Mn upload is niet geweldig, 90kb/s, en het is dus NIET de bedoeling dat meteen iedereen aan mn kop begint te mekkeren voor een account.

Het ligt er een beetje aan hoeveel MB het is natuurlijk, maar een aantal mensen moet kunnen dacht ik zo. :)

Diegene die interesse hebben zorg ff dat je mailadres in je profiel staat, dan stuur ik vanavond ergens rond 7 uur een mailtje (voor je ip; ik ga absoluut geen anonymous login aanzetten!)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:38:
Ow, even voor de duidelijkheid: ik wil best die files online zetten, maar ik heb geen idee hoeveel mb het in totaal is, omdat ik niet kan kijken nu. Voor een paar man wil ik best ff een accountje aanmaken. Mn upload is niet geweldig, 90kb/s, en het is dus NIET de bedoeling dat meteen iedereen aan mn kop begint te mekkeren voor een account.

Het ligt er een beetje aan hoeveel MB het is natuurlijk, maar een aantal mensen moet kunnen dacht ik zo. :)

Diegene die interesse hebben zorg ff dat je mailadres in je profiel staat, dan stuur ik vanavond ergens rond 7 uur een mailtje (voor je ip; ik ga absoluut geen anonymous login aanzetten!)

:)
ik kan het wel op mijn webserver zetten maar dan moet ik het eerst hebben :P.. dus iike eerst dan kan iedereen het gewoon downen van mijne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Fiskare schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:31:
[...]

Een goed voorstel mossel :). Zit ik als duitse versie bezitter ook wel op te wachten.
Engelse pitsounds zijn ook al een hele tijd te downen via gtr-manager hoor!

Edit:

http://www.xs4all.nl/~beurdy/gtr-engels.rar

is totaal 30 mb.

[ Voor 19% gewijzigd door MrBarBarian op 01-04-2005 11:01 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Is er ergens wat meer info te vinden over die GT league waar jullie het over hebben?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12-2022

Sweet

Ik heb een vraag over een mogelijke upgrade van mijn configuratie gericht op het behalen van meer fps in GTR.

GTR is het enige spel dat ik beoefen (spelen is een te licht woord). Mijn huidige configuratie is de volgende:

Mobo: Asrock K7S8X (4x AGP)
Proc: Amd Sempron 2500+
Mem: 2 x 256 Mb Kingston DDR 400
Video: Asus Geforce 4200 Ti 64 Mb

In de sim met de meeste settings op low of uit haal ik bij het hotlappen wanneer ik alleen op de baan ben tussen de 45 en 70 fps. Alles prima, niks aan de hand. Online verandert het plaatje compleet. Ik blijf dan tijdens een race (25 auto's waarvan slechts 4 gelijktijdig zichtbaar zijn) tussen de 20 en 30 fps hangen. Veel te weinig om een goede controle over de auto te houden. Bij de start haal ik die 20 niet eens.

Kan ik online ook 45 of meer fps halen wanneer ik 1. een zwaardere videokaart (6600 GT of 6800 LE) en 2. de dubbele hoeveelheid (1 Gig) werkgeheugen plaats? Zijn er mensen die deze weg bewandeld hebben? Graag reacties. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Geheugen is snel zat, een andere cpu en videokaart zou veel schelen. Ander mobo ook, maar dan kun je net zo goed alles vervangen. De meeste performance haal je denk ik met de videokaart, daarna met de cpu.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.