[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.576 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Argh!
Please, kan een van de ervarener coureurs hier me vertellen wat ik fout doe?

Weer een geplofte motor. Deze keer een F330.
Zie ook: [rml]Whuzz in "[ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | ..."[/rml]

Ik reed nu met de standaard gearratio's, dus daar kan het niet aan liggen denk ik?
Moet je voor een race het maximum toerental lager zetten ofzo? En zo ja, hoeveel lager?

[ Voor 6% gewijzigd door Whuzz op 17-04-2005 11:40 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een F330 ken ik niet :P, maar probeer eens wat later terug te schakelen. Het kan zijn dat je bij terugschakelen de motor in de toerenbegrenzer knalt, doe je dit te vaak dan blaas je je motor op. Met een radiotoropening van 3 houd je het normaal gesproken wel een uur uit, dus daar zal het niet aan liggen.

edit: het motorentoerental kun je wel op max laten staan

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Monza.... Hmmm... Echt niet mijn circuit.

Ik zal er vanavond wel (hoop ik) zijn. Moet nog ff een maniertje vinden om mijn vrouwtje bezig te houden :P . Vorige week was het Bridget Jones en popcorn. Nu moet ik weer iets anders verzinnen.

Tracker... (ik weet niet hoe je hier heet) Heb je met die setup van mij nog je tijd op SPA verbeterd?
Ik probeer al sinds een week goede tijden te rijden op Oschersleben met GT auto's. Met de Ferrari kom ik nu op 1:26,04. met de standaard setup. Sinds een paar dagen sprak ik met een gebruiker (F@st) die met de standaard setup 1:21 kon halen. Dat betekend dat ik dus in een baan waarvan ik het gevoel heb dat ik alleen nog maar tienden kan afsnoepen, 5 seconden laat liggen.
Kijk eens mee op de bumper van andere snellere auto's. Daar zie je hoe 'de snelle jongens' bepaalde bochten nemen en vooral uitkomen. Ik vind dat vaak heel leerzaam. Dat deed Tracker ook op SPA hij was 4 sec langzamer dan ik. Daarom keek hij ff mee op de bumper. Ik weet niet of hij er wat aan heeft gehad, want ik was daarna gestopt :/ . Lees Grand Prix Legends Driving and Setup Foolishness (startpost) eens door. Daar leer je hoe je bepaalde bochten moet nemen. Concentreer je maar op een lage 1:23er die moet je makkelijk kunnen halen met een standaard setup. 1:21 op Oschersleben is erg snel. ;)

@Goldfinger.. Hoe laat staat de server aan?? Ik mag namenlijk wel eerst wat oefenen op Monza :r .

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.David op 17-04-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:56:
Een F330 ken ik niet :P, maar probeer eens wat later terug te schakelen. Het kan zijn dat je bij terugschakelen de motor in de toerenbegrenzer knalt, doe je dit te vaak dan blaas je je motor op. Met een radiotoropening van 3 houd je het normaal gesproken wel een uur uit, dus daar zal het niet aan liggen.

edit: het motorentoerental kun je wel op max laten staan
Het ligt zeker niet aan de temps, die zaten zo rond de 85C.
Met terugschakelen kun je idd de motor overbelasten. Heeft niets met de toerenbegrenzer te maken overigens, die begrenst alleen het toerental bij gas geven, door de injectie of ontsteking af te knijpen bij het ingestelde toerental, bij terugschakelen dwing je de motor naar een bepaald toerental en de begrenzer kan daar niets tegen doen.

Maar goed, dat zou het idd wel kunnen zijn, ik zal eens een poging wagen om wat rustiger aan te doen bij het terugschakelen. Het ligt iig dus niet aan de begrenzer? Kunnen anderen dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De server staat nu al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:41:
[...]

pssst :7

Ik ben Richard Blokker (8>
Hmmm... R-B = Richard Blokker? :? Zit enige logica in
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Whuzz schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:07:
[...]
Maar goed, dat zou het idd wel kunnen zijn, ik zal eens een poging wagen om wat rustiger aan te doen bij het terugschakelen. Het ligt iig dus niet aan de begrenzer? Kunnen anderen dat bevestigen?
http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1260
Hier staat alles perfect uitgelegd, de motec n00b guide, errug handig om een goede setup te maken, als je de link niet kan zien ff registreren...

"The first gear ratio is a critical choice for three reasons: Too short and you’ll literally melt the rear tyres off the car within a couple of laps because they can’t handle the torque and wheelspin generated."

" Choose your shift points according to the max power output of the car. Aim to shift up a few hundred RPM above the peak horsepower of the car but before you hit the rev limiter."

"Downshifting technique depends on race distance also. If you’re using auto clutch in a short race using aggressive engine braking (6th straight to 4th as soon as you begin braking and then equally spaced downshifts 3rd - 2nd – 1st) keeping the RPM high but slightly below the RPM limiter will give you the best braking performance. For longer races this will damage your engine so use the brakes to slow and then use evenly spaced downshifts through the braking zone without over-revving the engine."

Vrij logisch natuurlijk, rest van de gears stem je zo af dat je zo snel mogelijk op je max koppel zit, met de 6 op max revs aan einde rechte stuk. Vervolgens check je hoe je auto reageert onder remmen en uitaccelereren. Dit beheers je dmv je Differentieel, power en coasting settings.

"Differential Settings

A higher power side number will result in better traction out of corners and power understeer

A lower power side number will result in worse traction out of corners and power oversteer.

A higher coast side number will result in better braking and understeer off the throttle.

A lower coast side number will result in worse braking and lift off oversteer"

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

tnx!
Ga ik straks even op mijn gemak doorlezen. Ook de info over het diff is zeer welkom, wist eigenlijk nooit wat ik daar mee aan moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:02:
Monza.... Hmmm... Echt niet mijn circuit.

Ik zal er vanavond wel (hoop ik) zijn. Moet nog ff een maniertje vinden om mijn vrouwtje bezig te houden :P . Vorige week was het Bridget Jones en popcorn. Nu moet ik weer iets anders verzinnen.

Tracker... (ik weet niet hoe je hier heet) Heb je met die setup van mij nog je tijd op SPA verbeterd?

.
http://www.pabo.nl
lol... probeer dit eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Goldfinger schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:40:
[...]

Ik wil wel zorgen dat mijn server zondagavond aan staat. Meer info volgt dan wel zondag overdag.
Starttijd kwalificatie zal zijn 20:00.

Lijkt me dat de test races pas van start gaan als de site en reglementen klaar zijn.
Hoe heet de server voor vannavond? Of wat is het IP...?

Ik had gisteren enkel pech :/ Ik had bij m'n laatste race gegokt op droog weer, ook al regende het bij 1 van de kwali's, net als veel anderen. Op de grid bleek dat dat de verkeerde gok was en ik weet niet hoe ik moet kiezen voor regenbanden in de pits...iemand?
Niet dat ik de pits zowiezo heb gehaald. Ik knalde tegen een bandestapel en m'n recht ophanging brak af :/

Ik race trouwens onder de naam DiViN3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Hahaha... We krijgen al het boekje thuis, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb er al blij gemaakt met een dagje strand en een lekkere .. :X .. Dus ik mag vanavond naar mijn eigen huis. :D

20:00 is de qualify en 20:30 is de race... Hoe laat begint de practice? Ik wil namenlijk weten hoe laat ik ongeveer thuis moet zijn om te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mr.David schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:36:
[...]

Hahaha... We krijgen al het boekje thuis, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb er al blij gemaakt met een dagje strand en een lekkere .. :X .. Dus ik mag vanavond naar mijn eigen huis. :D

20:00 is de qualify en 20:30 is de race... Hoe laat begint de practice? Ik wil namenlijk weten hoe laat ik ongeveer thuis moet zijn om te oefenen.
Ik zou zeggen zorg ervoorn dat je tenminste om 19:30 thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ok, probleem opgelost, ik trok hem idd gewoon telkens te ver door. Revlimiter iets lager gezet en wat vroeger opschakelen en probleemloos een race uitgereden. Nogmaald bedankt aph3x!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Goldfinger schreef op zondag 17 april 2005 @ 08:53:
[...]

Server: Tweakers League Server
Track: Monza
Duur: 61 minuten
Kwalificatie: 20:00-20:30
Klasse: vrije keuze
Ik kon er helaas niet bij zijn.
Verder alles probleemloos verlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Fiskare schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:31:
[...]

Ik kon er helaas niet bij zijn.
Verder alles probleemloos verlopen?
Nee, het was een prutrace.. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de server oid :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:16
aardige race die volgens mij 8-10 minuten te vroeg eindigde...

bleven 16 (?) rijders over. laatste had 9 ronden achterstand op nr 1

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
F I N A L   R E S U L T S    (Monza)
    (Based on Vcr Position)

Pos Driver                        Lap    Time       Fastest Lap
-----------------------------------------------------------------
 01 David Waij                     29  0h50m51.616s 0h01m44.895s
 02 Fabian de Jong                 29  0h52m46.537s 0h01m44.840s
 03 Mark Schuttenhelm              29  0h53m45.124s 0h01m46.574s
 04 ViperDriver                    28  0h52m38.717s 0h01m47.264s
 05 Frian Lit [NL]                 28  0h53m15.696s 0h01m47.653s
 06 Nootie                         28  0h51m49.632s 0h01m47.650s
 07 Arnaud Paagman                 28  0h54m01.419s 0h01m45.696s
 08 Quantor                        28  0h50m09.041s 0h01m48.890s
 09 Bart Baars                     27  0h50m49.864s 0h01m47.686s
 10 Jasper                         27  0h50m56.898s 0h01m49.092s
 11 Goudvink                       27  0h54m11.037s 0h01m48.437s
 12 Rayzman                        25  0h53m20.104s 0h01m54.302s
 13 Jan Herman                     23  0h49m58.659s 0h01m54.075s
 14 PETER_1960                     20  0h45m57.480s 0h01m52.613s
 15 DiViN3                         15  0h21m35.061s 0h01m50.397s
 16 Danny Kappen                   13  0h24m05.884s 0h01m47.250s
 17 ThijsB mb2dhg@hotmailcom       08  0h16m04.418s 0h01m52.021s
 18 Crash Test Dummy               01  0h01m59.920s 0h01m59.920s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Af en toe heb ik echt de balen van dit spel!!
Net ook,een race op de tweakers leaque server,ook op monza,hele tijd slecht weer,gaan we eindelijk racen,staat er bij de forecast regen.Ok,dan maar vanuit de pits starten,want ik zag dat ik de verkeerde banden had.Ik wissel ze om voor intermeds,zijn we net een halve ronde verder,klaart het op!!!heb ik dus alsnog de verkeerde banden.
Geen punt denk ik,wissel ze om voor med compound,wil ik wisselen,is mijn toetsencombinatie om ze te wisselen niet blijven staan na de laatste CTD.
Heb ik de race alsnog moeten stoppen.
Pfff,wat een gekut zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:45:

Ja, wrijf het er maar in! :P

5 x uit de bocht + 3 piststops omdat ik zo goed in m'n spiegels zat te kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

Rayzman

+31 Rayzman

Weten jullie een manier om de vcr files te compressen, want met winrar worden ze niet kleiner dan het orgineel? Ik heb namelijk geen webspace genoeg om ff een file van 26MB neer te zetten.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoei! Mijn eerste race van een heel uur is mij prima bevallen. In het begin nog wel hier en daar wat gevechtjes gehad, en later werd het wat rustiger om mij heen. Mijn eerste pitstop was alleen een blunder. Ik ging de pit in voor nieuwe bandjes en een volle tank. Bandjes lagen erom, maar er werd niet bijgetankt :S. Gelukkig had ik nog net genoeg benzine om nog een rondje te rijden en nog een keer de pit in te gaan. Al met al ben ik wel redelijk tevreden ondanks dat ik totaal niet competatief ben. Voor zover ik weet heb ik ook niemand in de weg gereden, mocht dat wel zo wezen zou ik dat ook graag willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Het was een leerzame race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Net op de tweakers league server weer een leuke race gehad. KNMI was weer lekker bezig maar was voor de zekerheid toch op intermediates gaan rijden. Goeie keuze bleek. Bij de start al gelijk een battle met een gele lister weet niet meer wie het was.
Toen hele tijd eenzaam gereden en toen raakte nummer 1, de rode ferrari in een slip. Ik er langs maar binnen een ronde had ie me al weer ingehaald. Wat een power die ferrari. Beetje teveel als je het mij vraagt. M'n viper kon het niet eens bijhouden :{

Al met al wel leuke race imo. Kzal es kijken of ik wat screenshots kan plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik reed gewoon op de harde compound vanaf het begin. beviel prima. verder standaard setup dus daar moet ik maar eens aan gaan sleutelen. die pitlimiter is ook lauw, die zet je aan ver voor de pits ingang, rij je rustig naar je plekje, hoor je ineens watch your speed. enfin tanken, banden etc, en op het moment dat je de uitgangstreep passeert hup stop & go... waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
jeehaa schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:11:
ik reed gewoon op de harde compound vanaf het begin. beviel prima. verder standaard setup dus daar moet ik maar eens aan gaan sleutelen. die pitlimiter is ook lauw, die zet je aan ver voor de pits ingang, rij je rustig naar je plekje, hoor je ineens watch your speed. enfin tanken, banden etc, en op het moment dat je de uitgangstreep passeert hup stop & go... waardeloos
Als je op snelheid je pitlimiter aan zet wil dit nog niet zeggen dat je auto ineens deze snelheid rijdt....
Je moet zelf wel eerst afremmen tot die snelheid nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze nog excuses aan Arnaud, ik heb de replay bekeken en je hebt helemaal gelijk.
De vergissing was deze, toen jij vlak achter me reed, kreeg ik op mn pitbord te zien dat ik 0,7 sec voorsprong had.
Maar diegene op wie ik dat had stond in de pit, dus dacht ik dat het om positie ging, mijn fout.
Maar de opmerking dat ik dat vaker zou doen vond ik een beetje misplaatst, toch nogmaals excuses

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
nou dat was ook zo. reed 45 voor de witte lijn en nog geen 50 voor de volgende witte lijn, daar tussen op de limiter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had als 7e getraind (wat niet eens zo gek is met mn Lister waarmee ik nog niet eerder op Monza had gereden) en had me eigenlijk alleen maar bezig gehouden met een race setup ....

Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/7e%20plek.JPG

Tot ik vlak voor de start wordt aangetikt door iemand die dacht dat ie de wedstrijd kon winnen bij de start en op deze manier mijn race aardig de vernieling inhielp .... :/

Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Goudvink.JPG
Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Goudvink%20tikt%20me%20aan.JPG
Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Goudvink%20tikt%20me%20aan%202.JPG
Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Goudvink%20tikt%20me%20aan%203.JPG

Kon dus als Laatste gaan beginnen aan de race :| 19e dus ....

Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Laatste.JPG
Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Laatste2.JPG

De grote inhaal race Kon beginnen ... en achteraf was het een hele gave race voor mij ...zelden zoveel mensen ingehaald _/-\o_ ...

Met nog 2 rondjes te gaan 4e .. met 30 seconden achterstand op de nr 3 Arnoud ....op wie ik wel inliep .. want die werd in de weg gereden door Nootie die de blauwe vlag 2 ronden lang negeerde ...

Afbeeldingslocatie: http://mark.0wn3d.nl/GOT%20league/Monza.JPG

Tot ik opeens Arnaud heel langzaam zag rijden (die was op Nootie geklapt) en ik mooi de 3e plek kon overnemen ...

Hoppa 8) van de 19e positie naar plek 3 !!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:32:
...
Tot ik vlak voor de start wordt aangetikt door iemand die dacht dat ie de wedstrijd kon winnen bij de start en op deze manier mijn race aardig de vernieling inhielp .... :/
... :o ... woorden overbodig.

p.s. ik dacht trouwens helemaal niet dat ik daar de race wel even zou winnen...ik ken mijn plaats. Het veld schoof alleen weer in elkaar; dat zag ik dus duidelijk te laat!

Toch nog woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik snap er geen drol meer van :P ik ben op de verkeerde server rijden denk ik :P
daar waren maar 6 man, en uit eindelijk 3, toen 2 (ik ging ook weg na 2x crashen)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:18:
Bij deze nog excuses aan Arnaud, ik heb de replay bekeken en je hebt helemaal gelijk.
De vergissing was deze, toen jij vlak achter me reed, kreeg ik op mn pitbord te zien dat ik 0,7 sec voorsprong had.
Maar diegene op wie ik dat had stond in de pit, dus dacht ik dat het om positie ging, mijn fout.
Maar de opmerking dat ik dat vaker zou doen vond ik een beetje misplaatst, toch nogmaals excuses
OK.
Anderzijds had ik beter moeten uitkijken want het was geheel mijn fout dat ik achterop je knalde, dus hiervoor mijn excuses aan jou.
En na de race had ik even tot 10 moeten tellen. Want was een beetje teleurgesteld over mijn verloren 3de plek. :+
Over mijn opmerking na de race, ik meende me te herinneren dat ik een week of wat geleden in een race ook moeite had om voorbij je te komen tijdens het op een ronde zetten, maar dat kan ook iemand anders geweest zijn.
Wat mij betreft, vergeven en vergeten.

btw: heb die eerste crash van je nog bekeken in de replay, en dat was een andere lister, wel buitengewoon ongelukkige dat ie spinde en tegen je aan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste race op Monze vanavond was wat mij betreft een mooie race. Ik had niet super goed gekwalificeerd (14e) maar ben uiteindelijk 4e geworden. Ik merk wel dat ik nog even aan de setup moet werken, zodat de Viper wat stabieler wordt, de snelheid komt dan vanzelf. Ook vind ik dat het niveau vele malen hoger ligt als op de officiele servers. Dan heb ik het over elkaar de ruimte geven. Je merkt dat over het algemeen iedereen schadeloos de eerste bocht doorkomt, waar het in de officiele servers altijd chaos is. Tevens laten achterliggers je doorgaans makkelijk voorbij, zonder dat het te veel tijd kost. Ik denk dat we een interessante league tegemoet gaan.

Tot volgend weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 gig aan intern geheugenis wel een must .... zag net dat ik 680 MB heb gebruikt tijdens de race :'(

Dit is na een pc restart dus echt alleen van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hehe die pic met al die aanremmende auto's voor de chicane is wel gaaf zeg. :)

Zou je ze wel even willen resizen Mark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:09:
Hehe die pic met al die aanremmende auto's voor de chicane is wel gaaf zeg. :)

Zou je ze wel even willen resizen Mark?
ja is goed ..doe ik morgen wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
als er volgende week weer een race word gereden.... kan de track dan alvast bekend worden gemaakt :)
kan ik lekker oefenen :)

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL toch leuk om te zien dat er toch echt gedreven mensen bij zijn, jaja ik ook.
Maar even goede vrienden, die blauwe vlaggen zijn wel slecht te zien btw (blauwe vlaggen :? ), en die crewchief begon wat te roepen, maar dat verstond ik niet, misschien roept hij wel dat ik aan de kant moet, maar nogmaals daar kon ik geen touw aan vast knopen, ging maar shortshiften voor de veiligheid.
Ik had nu ook echt het gevoel dat er een race gereden werdt, er gebeurde werkelijk van alles.
Maar dat komt natuurlijk omdat de race 1 uur duurde, en er pitstops gemaakt moesten worden, + het feit dat 14 v/d 20 de race uitreden helpt daar aan mee natuurlijk, jammer dat die andere 6 op de "verkeerde" zaten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
op welke server hebben jullie in hemelsnaam gereden dan???Ik was om 20:00 op de leaque server,en daar waren maar een paar man.
Niet dat het wat uitmaakte voor mij,lees maar f mijn vorige post :(
Maar ik vind het wel raar dat er hier staat dat zondagavond een race word gehouden op de server waar ik zat,en de rest zit gewoon erges anders.
Kortom,welke server gbruiken jullie,en meld dat dan ook f.
Immers,hoe meer zielen,hoe meer vreugde,toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

Rayzman

+31 Rayzman

We hebben op de league server gereden.
Er was ook nog andere server genaamd "tweakers.net 100Mbit" server in de lucht, maar daar zaten weinig mensen op.

Ik moet alleen bij de volgende race ook eens naar een echte race setup gaan kijken, want door die 66 liter brandstof die ik in m'n qualificatie setup gooide werd haalde ik de 6e versnelling vaak niet op het rechte stuk. Ook vloog ik een paar keer van de baan omdat m'n stuur gereset werd(ligt aan stuur samen met gtr), hopelijk is morgen me DFP binnen :9~ en ben ik dan dat probleem kwijt.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Wat een race op Monza :9~

Hier mijn samenvatting...

Ik was 2de in de quali geworden. Bij de start zat ik een beetje te slapen en dus kon Fabian gelijk een gat slaan :Z . Na een rondje of 4 was ik eindelijk weer bij 'm. Toen kwam mijn mooiste gevecht tot nu toe. Rondes lang bleven wij bumper aan bumper rijden zonder elkaar ook maar 1 keer aan te raken.

Hier begon mijn gevecht met Fabian de Jong... :9

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari95.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari5.jpg

Hoe bedoel je close racing!!! Alleen na 5 laps treintje rijden ging het fout. We kwamen zij aan zij op de laatste bocht van Monza af. Daar was het enigste punt waar ik er echt voorbij kon, omdat ik iedere ronde daar sneller was (ik remde daar altijd later). Op alle andere momenten was het risico te groot, omdat het snelheids verschil te klein was. Ik was Fabian voorbij (dacht ik), maar op dat moment kreeg ik een tikje. Kijk zelf maar....

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari2.jpg

Gelukkig was de schade beperkt tot blik schade.

Na het ongelukje was mijn achterstand op Fabian 7 sec. Ik kon niet meer echt dichterbij komen de achterstand bleef tussen de 6 en de 7 sec. schommelen. Toen ik de pit in kwam ging het bijna fout. Mijn limiter drukte ik 2x in... Gelukkig had ik het net op tijd in de gaten anders had ik een stop and go aan mijn broek. Daarna zat ik met mijn pitbord te kloten... Ik wilde dat mijn blikschade niet gerepareerd werd dat koste me wel 5 sec. Toen kreeg ik mijn moter weer niet goed aan weer 4 sec. verprutst (toch maar eens pitsstops oefenen). Kom ik de pit uit zie ik na een ronde dat ik P1 heb en 7 sec voor lig :) . Toen de race gecontroleerd uit gereden. Fabian kwam nog in de 15 min. na de pitsstops 2 sec dichterbij. Ik bleef mijn eigen tempo rijden om mijn banden te sparen mocht het nog tot een gevecht komen. Het was jammer genoeg niet nodig... 8 minuten voor het einde was de race finished. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Ferrari.jpg
FINISH

Achterblijvers gingen redelijk goed aan de kant. Alleen eentje zat mijn een paar X dwars en tikte mij er bijna af. Ik zij toen lul :X ... Sorry voor dat. Het was het enigste woord wat ik met 300km/h snel kon tikken. :P

Wil je een demo close racing.... bekijk de replay van Monza!!! Zo close 1:45ers rijden zonder elkaar ook maar te schampen. (tot de laatste actie natuurlijk)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.David op 18-04-2005 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Maar ik had vlammen,,

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beurdy/flames.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ja leuke race, op deze manier komt dit spel tot zijn recht, op de pub's is het meestal een zooitje... jammer dat ik na 10 rondjes ofzo weer in het grind stond omdat ik heel ff op het gras kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Race op Monza was leuk ja.
Was mijn eerste race op Monza (zowiezo de eerste keer dat ik op deze track reed) en had maar tijd voor 1 kwali ronde. Daarbij was het de 2e keer dat ik een race in een viper reed.
Ik heb dus geen tijd gehad om iets aan de setup te doen en heb gereden met de standaard race setup.

Ik ben niet 1 keer gecrashed (vond ik al heel wat) en wist een moment een 9 ende plek te halen (vanaf de eenna laatste rij).

Ik vind wel de AI vrij laat aangeeft dat degene achter je je gaat lappen. Bij mij gebeurde dit vlak voor een chicane en heb toch nog geprobeerd zo min mogelijk invloed uit te oefenen op pos 1 die achter mij zat. Ik heb dus de chicane net iets teveel (kwam ik na 3 laps achter) afgestoken om pos 1 te laten passeren.
Ik had het stop and go bericht niet gezien en werd drie rondes later gedisqalificeerd :( .

Verder wel redelijk consistent gereden, ben niet ontevreden.

Leuk om de met allemaal mensen te rijden die van hier komen en er serieus mee bezig zijn. Er wordt sociaal gereden...al is een ongelukje hier en daar niet te voorkomen.

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
jeehaa schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:45:

Ik zag dat hier verwarring over was na de race :? . Voordat de race begint kun je zien hoeveel ronden de Server denkt dat er nodig zijn om de ingestelde tijd te halen. Bij snelle rijders zal het aantal ronden eerder voltooid zijn dan de tijd.......... :9 Einde race.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

fastcossie schreef op maandag 18 april 2005 @ 00:23:
[...]

Ik zag dat hier verwarring over was na de race :? . Voordat de race begint kun je zien hoeveel ronden de Server denkt dat er nodig zijn om de ingestelde tijd te halen. Bij snelle rijders zal het aantal ronden eerder voltooid zijn dan de tijd.......... :9 Einde race.
Het is ook zelf van te voren te berekenen.
3 uur is max 500 km. Een korte tijd is dus ook een kortere afstand.
Met de GT auto's zijn er een aantal circuit's waarop je zo snel gaat dat je die maximale afstand haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ja het was echt een super race, het gevecht met David :9~.
De hele tijd reden we dezelfde ronde tijden zo'n beetje. Het irritante was dat mijn 6de versnelling net wat te kort was anders liep ik einde rechte stukken sneller. En dat in de laatste bocht ik voelde niks, maar goed kan gebeuren. Mijn 1ste plek heb ik eigenlijk verloren in de pits ik zat nog te denken of ik nou banden zou wisselen ja of nee omdat mijn temps niet boven de 85 graden kwamen, maar heb het toch maar gedaan en dat was denk ik dus de verkeerde keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik moet nog leren om rustig te blijven, startte als 10e, na een rustige (dat wel) 1e ronde als 7e. Echter er kwamen toen een aantal snelle mensen achter me aan en ik ging een beetje "overdriven" met als resultaat een paar spins. Wel als beste viper gekwalificeerd, maar had de front softs voor mediums geruild voor de wedstrijd en die werden dus niet warm genoeg.

Aan het einde van de wedstrijd reed ik een stuk sneller dan een paar mensen voor me, kwam weer lekker dichterbij, totdat ik probeerde een langzamer deelnemer, die net achter een gespinde koploper zat, in te halen. Maar die keek niet in de spiegels en ik met zo'n 280 in het gras (1e chicane) en vol dwars over die chicane heen, stop and go :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
De race op Monza is (na mijn idee) toch een succes geweest. Bijna iedereen reed netjes en veel mensen zijn gefinished. Achterblijvers gingen goed aan de kant, alleen met deze Viper had ik (en Fabian ook dacht ik) steeds problemen mee.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/blokken1.jpg
Dit was de eerste aanvaaring. De Viper gaat opeens weer de racelijn volgen. Ik moest dus vol in de rem. Ik krijg gelijk een sorry te horen dus ik denk kan gebeuren. O-)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/blokken5.jpg
Een half uurtje later kom ik 'm weer tegen op de zelfde plek. Op het eerste gezicht lijkt het of de Viper aan de kant gaat. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/blokken4.jpg
Maar dan komt hij weer terug op de baan en ramt mijn kostbare F550.... :/

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/blokken3.jpg
En de Viper ramt mij nog een X en begint mij nu ook af te snijden. ;(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/blokken2.jpg
Hier ramt de Viper mij voor de 3de X en ik moet inmiddels door het gras. :(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/blokken.jpg
Om het verhaal compleet te maken blokt hij mij ook nog op het rechte stuk. :( :(

Dit vind ik wel erg beneden het niveau... Degene in deze Viper moet de volgende wedstrijd wel verbetering laten zien. Dit soort achterblijvers hoop ik in de league niet tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Quantor schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:58:
Ik moet nog leren om rustig te blijven, startte als 10e, na een rustige (dat wel) 1e ronde als 7e. Echter er kwamen toen een aantal snelle mensen achter me aan en ik ging een beetje "overdriven" met als resultaat een paar spins. Wel als beste viper gekwalificeerd, maar had de front softs voor mediums geruild voor de wedstrijd en die werden dus niet warm genoeg.

Aan het einde van de wedstrijd reed ik een stuk sneller dan een paar mensen voor me, kwam weer lekker dichterbij, totdat ik probeerde een langzamer deelnemer, die net achter een gespinde koploper zat, in te halen. Maar die keek niet in de spiegels en ik met zo'n 280 in het gras (1e chicane) en vol dwars over die chicane heen, stop and go :(
Ik reed in het begin ook als een zoutzak ja.. Geen enkele bocht nam ik goed en ik miste constant me rempunten.. Tot ik voor de 4e keer achter elkaar uit Lesmo2 vloog en de splitter achter liet.. Gedwongen de pit in (Ach, de tank was toch bijna leeg) en daarna ging het een stuk beter!

En achter jouw gestart en achter je gefinished.. we deden het best redelijk dus :P

@Mr.David
Eerlijk gezegt vind ik ook niet dat je op een ideaal moment wil inhalen hoor! Achterblijvers horen aan de kant te gaan.. Maar jij kan ook even wachten tot het rechte stuk wat erna komt..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Maakte in het begin ook weleens de fout te gaan racen met iemand die je aan het lappen was. Kwam vaak omdat ik geen idee had wie er achter mij zat en op welke positie die gene reed. Heb dit opgelost door twee knoppen op mijn stuur toe te wijzen aan Look Back & Vehicle Labels . Kan nu op het moment dat iemand achter mij zit met de 'look back knop" zien wie het is en op welke positie die gene rijd, scheelt een berg ergenis.

Voor de mensen die zich afvragen wat ze fout doen en hoe ze zich zouden moeten gedragen op de weg, is dit misschien interessant leesvoer.
http://homepage.powerup.c.../gplac/rec_driver_beh.htm

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:35:
De race op Monza is (na mijn idee) toch een succes geweest. Bijna iedereen reed netjes en veel mensen zijn gefinished. Achterblijvers gingen goed aan de kant, alleen met deze Viper had ik (en Fabian ook dacht ik) steeds problemen mee.

[afbeelding]
Dit was de eerste aanvaaring. De Viper gaat opeens weer de racelijn volgen. Ik moest dus vol in de rem. Ik krijg gelijk een sorry te horen dus ik denk kan gebeuren. O-)

[afbeelding]
Een half uurtje later kom ik 'm weer tegen op de zelfde plek. Op het eerste gezicht lijkt het of de Viper aan de kant gaat. :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Om het verhaal compleet te maken blokt hij mij ook nog op het rechte stuk. :( :(

Dit vind ik wel erg beneden het niveau... Degene in deze Viper moet de volgende wedstrijd wel verbetering laten zien. Dit soort achterblijvers hoop ik in de league niet tegen te komen.
Ja als we dit soort dingen zien tijdens een testrace voor de league, kan diegene het wat mij betreft wel vergeten om mee te doen met de daadwerkelijke league. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik reed weer in de Zwaan's auto dus dat was ik niet, maar ik ben die Viper ook een paar keer tegengekomen idd.

[ Voor 6% gewijzigd door Quantor op 18-04-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik heb ook een auto gemaakt voor GTR.

Nu moet hij alleen nog ingame...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/GTR/NR_1_800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/GTR/NR_2_800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/GTR/NR_3_800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joostingh/GTR/NR_4_800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
joostingh schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:08:

Dat ziet er niet verkeerd uit, brengt me gelijk op het idee om een Dukes ut Hasselt Viper te maken :-), maar gelukkig voor jullie loop ik niet over van grafisch talent, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met welke editor kan ik eigen skins maken? Ik zag alleen die link om complete auto's te downloaden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die gene die ons en meerdere malen blokte/ niet goed aan de kant ging wat Jan Herman of zo. Ik rij namelijk met TAB aan dus ik zie altijd wie er voor me rijd. En dus als iemand me lastig valt kan ik snel tegen die gene dat ie op moet letten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is meneer Tim blabla@hotmail.com. Dus aan hem de mededeling om eerst te kijken wie er achter hem zit voordat hij zijn positie gaat verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Smarron schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:17:
[...]
Met welke editor kan ik eigen skins maken? Ik zag alleen die link om complete auto's te downloaden.
Lees dit maar eens door: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:20:
[...]

Dat is meneer Tim blabla@hotmail.com. Dus aan hem de mededeling om eerst te kijken wie er achter hem zit voordat hij zijn positie gaat verdedigen.
Hij heette iig Div3ne of zo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
@Mr.David
Eerlijk gezegt vind ik ook niet dat je op een ideaal moment wil inhalen hoor! Achterblijvers horen aan de kant te gaan.. Maar jij kan ook even wachten tot het rechte stuk wat erna komt..
Met het snelheids verschil wat ik met de Viper heb??? Nee... als iemand ietsjes langzamer is oke, maar ik kan gewoon langs deze viper gaan. Alleen hij snijdt me af. Ik heb 'm 6 X gelaped. Dan is het snelheids verschil toch duidelijk! Het kost mijn zo 3 a 4 kostbare secondes als ik ga wachten tot het rechte stuk. En aangezien mijn voorsprong op Fabian maar een sec of 6 was.....

01 David Waij 29 0h50m51.616s 0h01m44.895s
02 Fabian de Jong 29 0h52m46.537s 0h01m44.840s
13 Jan Herman 23 0h49m58.659s 0h01m54.075s

dit zegt genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:28:
[...]

Oeps, excuses..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:33:
[...]

Met het snelheids verschil wat ik met de Viper heb??? Nee... als iemand ietsjes langzamer is oke, maar ik kan gewoon langs deze viper gaan. Alleen hij snijdt me af. Ik heb 'm 6 X gelaped. Dan is het snelheids verschil toch duidelijk! Het kost mijn zo 3 a 4 kostbare secondes als ik ga wachten tot het rechte stuk. En aangezien mijn voorsprong op Fabian maar een sec of 6 was.....

01 David Waij 29 0h50m51.616s 0h01m44.895s
02 Fabian de Jong 29 0h52m46.537s 0h01m44.840s
13 Jan Herman 23 0h49m58.659s 0h01m54.075s

dit zegt genoeg...
Naja, je kan kiezen lijkt me.. Of een risico volle actie met een slip (en wie weet de nodige schade) of enkele secondes verliezen.. Ik heb dan niet veel moeite met kiezen hoor!

En iedereen achter je moet langs dezelfde auto, en kan dus dezelfde problemen verwachten.. Als koploper is het (verstandig) inhalen van achterblijvers ook 'part of the deal'

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:18:
[...]

Die gene die ons en meerdere malen blokte/ niet goed aan de kant ging wat Jan Herman of zo. Ik rij namelijk met TAB aan dus ik zie altijd wie er voor me rijd. En dus als iemand me lastig valt kan ik snel tegen die gene dat ie op moet letten etc.
"Herman" was inderdaad ook iemand die regelmatig in de weg zat, bij hem moest ik die uitwijkactie over het gras maken. Maar ik neem aan dat ook hij snel zal leren, op 1 race kan men niet iemand veroordelen. Rij tegenwoordig altijd met de onscreen namen, is zo gemakkelijk bij het bepalen of je aan de kant moet of niet. Heb ook al een paar keer meegemaakt dat ik daardoor te veel op het vuile gedeelte terecht kwam en dan weinig grip meer had en hup de grindbak in.

En ik ben het met MrBarbarian eens, inhalen van langzamer deelnemers hoort nu eenmaal bij GT races, helemaal met een GT NGT combi race

[ Voor 10% gewijzigd door Quantor op 18-04-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Geloof me.... Ik haalde iedereen heel gecontroleerd snel in. Alleen die Viper was steeds een probleem. Ik weet wat ik doe. Als ik zeg dat het daar makkelijk kon dan kon het daar ook makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Laatst online: 04-09 18:36

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooie skin...idd met die guides moet je er wel komen...ik ben cbr600rr daar :*)

suc6

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:28:
[...]

Nee hoor, ik reed in een witte viper. En het is DiViN3.
Ik heb niemand in de weg gezeten. Zelfs als ik niet zeker wist of het om een positie ging ben ik aan de kant gegaan omdat ik min of meer een testrace aan het rijden was.

Kan niemand in de replay even kijken wie het was? Dan is die discussie ook uit de weg :)

Edit: Oh ja, hoe save je een replay?

[ Voor 45% gewijzigd door Bram77 op 18-04-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:51:
[...]

Nee hoor, ik reed in een witte viper. En het is DiViN3.
Ik heb niemand in de weg gezeten. Zelfs als ik niet zeker wist of het om een positie ging ben ik aan de kant gegaan omdat ik min of meer een testrace aan het rijden was.

Kan niemand in de replay even kijken wie het was? Dan is die discussie ook uit de weg :)

Edit: Oh ja, hoe save je een replay?
Het was Jan Herman die mij en David regelmatig in de weg zat.

Damn krijg net te horen dat de HD van de Tweakers.net 100mbit kapot is :(. Dus nu is het wachten tot er geld komt voor een nieuwe hd. Dus misschien een idee om met zijn allen wat geld bij te leggen voor een nieuwe hd?

[ Voor 56% gewijzigd door FabiandJ op 18-04-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Wat voor 'n HD zat er in....of wat is nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:01:
Wat voor 'n HD zat er in....of wat is nodig?
Er zat een 40GB hd in, maar een 80GB zou beter zijn. Het merk zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik kom nog wel eens wat tegen. Houd mn oren en ogen open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:04:
Ik kom nog wel eens wat tegen. Houd mn oren en ogen open...
Ok zou te gek zijn. Als je wat tegen bent gekomen neem dan contact met me op via mail of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

heb nog een stukkende 120 gb liggen, kan je nog rma sturen als je wilt :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55

Snoes

marcel

Hallo,

zat zojuist ingelogd op de 100 mb server. Krijg ik constant mismatch ......
Moeten er extra's geinstalleerd zijn voor deze server of juist niets?

Hierdoor wordt je dus niet geregistreerd en blijf je tijdens de race niemand officieel voor.

Toch reed ik lekker mee, ook al krijg ik te weinig snelheid uit mijn saleen.

[ Voor 20% gewijzigd door Snoes op 18-04-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

weet iemand trouwens hoe ik direct op een ip kan connecten? zie het namelijk niet staan in de online browser... bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verrassend genoeg via de optie .............."Direct IP" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ZAMoRANo schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:40:
Verrassend genoeg via de optie .............."Direct IP" :P
hm, en die optie moet in de online browser staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nee Hoofdmenu>Multiplayer>Direct IP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Jammer dat er geen password op de 100Mbit server zit nu..... ping was ook iets van 800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

ZAMoRANo schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:43:
Nee Hoofdmenu>Multiplayer>Direct IP
oke dan thx, ga zo gelijk ff kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
btje laat maar de race van gister was wel cool, ma op een gegeven moment moest ik weg helaas... wanneer doen we dit weer een keer over? want dan kom ik weer ff raggen met me gele lister. en dan nog iets, om een server te hosten voor gtr, welke ports moet ik daarvoor forwarden? (heb een router)

alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
ah dankje, ik ben nog een beetje nieuw hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:45:
Jammer dat er geen password op de 100Mbit server zit nu..... ping was ook iets van 800
Gvd waarom leest nou niemand de laatste berichten. Die HD is kapot aan het gaan vandaar dat ie nu bagger is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:13:
[...]

Gvd waarom leest nou niemand de laatste berichten. Die HD is kapot aan het gaan vandaar dat ie nu bagger is etc.
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/637 je hebt toch wel iets over voor je server 8)7

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Voor de geinteresseerden:

http://www.autosimsport.com/

Nr 4 is uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prachtige tekst op de cover GTR nonline... the good - the lag - the ugly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:43

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:57:
[...]

prachtige tekst op de cover GTR nonline... the good - the lag - the ugly
SNap hem alleen niet hhehe :X

Zal wel dom zijn _/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:00:
[...]
Damn krijg net te horen dat de HD van de Tweakers.net 100mbit kapot is :(. Dus nu is het wachten tot er geld komt voor een nieuwe hd. Dus misschien een idee om met zijn allen wat geld bij te leggen voor een nieuwe hd?
Ik wil wel een tientje sponsoren hoor. Maak maar een bank/gironummer bekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:26:
[...]
SNap hem alleen niet hhehe :X

Zal wel dom zijn _/-\o_
Dit is een woordspeling op de titel van een beroemde western met Clint Eastwood: "The good, the bad & the ugly".
Ze vinden dus de "lag" (vertraging) en een heleboel andere dingen in de online/multiplayer versie van het spel slecht.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:13:
[...]

Ik las je laatste bericht, ik reageerde er zelfs nog op....
Maar als de server toch online is, dan is een wachtwoord als je dat wil toch ook gewoon mogelijk. Het is geen kritiek, gewoon een opmerking. Juist relaxt dat er zowiezo een Tweakers server is :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Woei, net mijn eerste race uitgereden. 20% race distance weliswaar, 36 minuten, maar compleet foutloos. 2e geworden van de NGT's, 8e overall. Vooral het foutloos rijden vond k erg belangrijk, omdat dat me erg belangrijk lijkt als ik straks eens aan een league wil deelnemen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
ik kan vanaaf wel een servertje voor 8 mensen hosten... (hoop dat me ports goed geforward zijn)
ik doe wel anderstorp, leuk baantje voor weinig spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:16:
[...]

Ik las je laatste bericht, ik reageerde er zelfs nog op....
Maar als de server toch online is, dan is een wachtwoord als je dat wil toch ook gewoon mogelijk. Het is geen kritiek, gewoon een opmerking. Juist relaxt dat er zowiezo een Tweakers server is :)!
Ja sorry voor wat ik zei las over de nickname heen. Als je wat wil sponseren zodat we een nieuwe hd kunnen aanschaffen moet je even naar me toe mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:53:
Geloof me.... Ik haalde iedereen heel gecontroleerd snel in. Alleen die Viper was steeds een probleem. Ik weet wat ik doe. Als ik zeg dat het daar makkelijk kon dan kon het daar ook makkelijk.
Hehe,alleen vanavond f niet he :P
Zoals ik al zei,ik vond het niet zo erg,het was mij nl ook overkomen in de race van daarnet.Ik tikte Raymanz (of zoiets :? ) aan aan het einde van het rechte stuk.Dit was mijn schuld,hij wou markao uitremmen,en ik hem.
Maar laten we dan wel f met z'n allen opletten dat bij het aanremmen van een bocht de 1 eerder op z'n rem staat als de ander.
ookal is er niveau verschil,je remt m niet uit in het bochtige gedeelte van een circuit.je kan dan wel dwingend rijden,maar da juist krijg je aanrijdingen.
Wacht dan tot het rechte stuk,als je sneller bent,dan moet dat daar zeker lukken.
Trouwens,als het een gevecht om een plaats is dan moet je zeker niemand eruit rijden,dit geld ook voor mij!!
Dus nogmaals,sorry Raymanz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

Was een leuke race, in ieder geval in het begin.

Ik heb helaas weinig kunnen / hoeven vechten om een plek.
nr 2 en 3 reden voor mij, gingen er 1 voor 1 af. Daarna (veel later alweer) spinde ik, zij weer samen voorbij. Daarna ging de achterste volgens mij op de voorste, en de voorte had 2 tellen later de motor kaduk. Dus lag ik weer tweets. Nr 1 ver voor me, nr 3 ver achter me. Maart in ieder geval voorin geeindigd. Jammer dat iedereen stopt zodra het ff wat minder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
jah, dan ben je op een gegeven moment niet 2de van de 12 maar 2de van de 6 ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes

Snoes

marcel

en dat klinkt toch een stuk minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
We kunnen verder in Deeltje 7 alweer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Oververhitting van de motor van dit deeltje door te snel posten :P

[rml][ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 7[/rml]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.