| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Server: Tweakers League ServerGoldfinger schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:40:
Ik wil wel zorgen dat mijn server zondagavond aan staat. Meer info volgt dan wel zondag overdag.
Starttijd kwalificatie zal zijn 20:00.
Track: Monza
Duur: 61 minuten
Kwalificatie: 20:00-20:30
Klasse: vrije keuze
Ok dan,nu alleen maar hopen dat er dan niet om 20:05 al geraced word,want dat wil nl ook wel s gebeuren.Goldfinger schreef op zondag 17 april 2005 @ 08:53:
[...]
Server: Tweakers League Server
Ik probeer aanwezig te zijn iig.
Is dit trouwens een leaque wedstrijd,of een testrce,of gewoon f een "zomaar" rce?
Dit is gewoon zomaar een race al zou ik er wel zijn en een beetje rondneuzen hoe het er aan toe gaat.Corona schreef op zondag 17 april 2005 @ 10:45:
[...]
Ok dan,nu alleen maar hopen dat er dan niet om 20:05 al geraced word,want dat wil nl ook wel s gebeuren.
Ik probeer aanwezig te zijn iig.
Is dit trouwens een leaque wedstrijd,of een testrce,of gewoon f een "zomaar" rce?
Please, kan een van de ervarener coureurs hier me vertellen wat ik fout doe?
Weer een geplofte motor. Deze keer een F330.
Zie ook: [rml]Whuzz in "[ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | ..."[/rml]
Ik reed nu met de standaard gearratio's, dus daar kan het niet aan liggen denk ik?
Moet je voor een race het maximum toerental lager zetten ofzo? En zo ja, hoeveel lager?
[ Voor 6% gewijzigd door Whuzz op 17-04-2005 11:40 ]
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
edit: het motorentoerental kun je wel op max laten staan
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 11:57 ]
Ik zal er vanavond wel (hoop ik) zijn. Moet nog ff een maniertje vinden om mijn vrouwtje bezig te houden
Tracker... (ik weet niet hoe je hier heet) Heb je met die setup van mij nog je tijd op SPA verbeterd?
Kijk eens mee op de bumper van andere snellere auto's. Daar zie je hoe 'de snelle jongens' bepaalde bochten nemen en vooral uitkomen. Ik vind dat vaak heel leerzaam. Dat deed Tracker ook op SPA hij was 4 sec langzamer dan ik. Daarom keek hij ff mee op de bumper. Ik weet niet of hij er wat aan heeft gehad, want ik was daarna gestoptIk probeer al sinds een week goede tijden te rijden op Oschersleben met GT auto's. Met de Ferrari kom ik nu op 1:26,04. met de standaard setup. Sinds een paar dagen sprak ik met een gebruiker (F@st) die met de standaard setup 1:21 kon halen. Dat betekend dat ik dus in een baan waarvan ik het gevoel heb dat ik alleen nog maar tienden kan afsnoepen, 5 seconden laat liggen.

@Goldfinger.. Hoe laat staat de server aan?? Ik mag namenlijk wel eerst wat oefenen op Monza

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.David op 17-04-2005 12:05 ]
Het ligt zeker niet aan de temps, die zaten zo rond de 85C.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 11:56:
Een F330 ken ik niet, maar probeer eens wat later terug te schakelen. Het kan zijn dat je bij terugschakelen de motor in de toerenbegrenzer knalt, doe je dit te vaak dan blaas je je motor op. Met een radiotoropening van 3 houd je het normaal gesproken wel een uur uit, dus daar zal het niet aan liggen.
edit: het motorentoerental kun je wel op max laten staan
Met terugschakelen kun je idd de motor overbelasten. Heeft niets met de toerenbegrenzer te maken overigens, die begrenst alleen het toerental bij gas geven, door de injectie of ontsteking af te knijpen bij het ingestelde toerental, bij terugschakelen dwing je de motor naar een bepaald toerental en de begrenzer kan daar niets tegen doen.
Maar goed, dat zou het idd wel kunnen zijn, ik zal eens een poging wagen om wat rustiger aan te doen bij het terugschakelen. Het ligt iig dus niet aan de begrenzer? Kunnen anderen dat bevestigen?
http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1260Whuzz schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:07:
[...]
Maar goed, dat zou het idd wel kunnen zijn, ik zal eens een poging wagen om wat rustiger aan te doen bij het terugschakelen. Het ligt iig dus niet aan de begrenzer? Kunnen anderen dat bevestigen?
Hier staat alles perfect uitgelegd, de motec n00b guide, errug handig om een goede setup te maken, als je de link niet kan zien ff registreren...
"The first gear ratio is a critical choice for three reasons: Too short and you’ll literally melt the rear tyres off the car within a couple of laps because they can’t handle the torque and wheelspin generated."
" Choose your shift points according to the max power output of the car. Aim to shift up a few hundred RPM above the peak horsepower of the car but before you hit the rev limiter."
"Downshifting technique depends on race distance also. If you’re using auto clutch in a short race using aggressive engine braking (6th straight to 4th as soon as you begin braking and then equally spaced downshifts 3rd - 2nd – 1st) keeping the RPM high but slightly below the RPM limiter will give you the best braking performance. For longer races this will damage your engine so use the brakes to slow and then use evenly spaced downshifts through the braking zone without over-revving the engine."
Vrij logisch natuurlijk, rest van de gears stem je zo af dat je zo snel mogelijk op je max koppel zit, met de 6 op max revs aan einde rechte stuk. Vervolgens check je hoe je auto reageert onder remmen en uitaccelereren. Dit beheers je dmv je Differentieel, power en coasting settings.
"Differential Settings
A higher power side number will result in better traction out of corners and power understeer
A lower power side number will result in worse traction out of corners and power oversteer.
A higher coast side number will result in better braking and understeer off the throttle.
A lower coast side number will result in worse braking and lift off oversteer"
Succes!
tnx!
Ga ik straks even op mijn gemak doorlezen. Ook de info over het diff is zeer welkom, wist eigenlijk nooit wat ik daar mee aan moest.
Verwijderd
http://www.pabo.nlMr.David schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:02:
Monza.... Hmmm... Echt niet mijn circuit.
Ik zal er vanavond wel (hoop ik) zijn. Moet nog ff een maniertje vinden om mijn vrouwtje bezig te houden. Vorige week was het Bridget Jones en popcorn. Nu moet ik weer iets anders verzinnen.
Tracker... (ik weet niet hoe je hier heet) Heb je met die setup van mij nog je tijd op SPA verbeterd?
.
lol... probeer dit eens
Hoe heet de server voor vannavond? Of wat is het IP...?Goldfinger schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:40:
[...]
Ik wil wel zorgen dat mijn server zondagavond aan staat. Meer info volgt dan wel zondag overdag.
Starttijd kwalificatie zal zijn 20:00.
Lijkt me dat de test races pas van start gaan als de site en reglementen klaar zijn.
Ik had gisteren enkel pech

Niet dat ik de pits zowiezo heb gehaald. Ik knalde tegen een bandestapel en m'n recht ophanging brak af

Ik race trouwens onder de naam DiViN3
Hahaha... We krijgen al het boekje thuis, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb er al blij gemaakt met een dagje strand en een lekkere ..Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 13:18:
[...]
http://www.pabo.nl
lol... probeer dit eens

20:00 is de qualify en 20:30 is de race... Hoe laat begint de practice? Ik wil namenlijk weten hoe laat ik ongeveer thuis moet zijn om te oefenen.
Ik zou zeggen zorg ervoorn dat je tenminste om 19:30 thuis bent.Mr.David schreef op zondag 17 april 2005 @ 16:36:
[...]
Hahaha... We krijgen al het boekje thuis, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb er al blij gemaakt met een dagje strand en een lekkere .... Dus ik mag vanavond naar mijn eigen huis.
![]()
20:00 is de qualify en 20:30 is de race... Hoe laat begint de practice? Ik wil namenlijk weten hoe laat ik ongeveer thuis moet zijn om te oefenen.
Ik kon er helaas niet bij zijn.Goldfinger schreef op zondag 17 april 2005 @ 08:53:
[...]
Server: Tweakers League Server
Verder alles probleemloos verlopen?
Nee, het was een prutrace.. Maar dat ligt meer aan mij dan aan de server oidFiskare schreef op zondag 17 april 2005 @ 20:31:
[...]
Ik kon er helaas niet bij zijn.
Verder alles probleemloos verlopen?
bleven 16 (?) rijders over. laatste had 9 ronden achterstand op nr 1
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| F I N A L R E S U L T S (Monza) (Based on Vcr Position) Pos Driver Lap Time Fastest Lap ----------------------------------------------------------------- 01 David Waij 29 0h50m51.616s 0h01m44.895s 02 Fabian de Jong 29 0h52m46.537s 0h01m44.840s 03 Mark Schuttenhelm 29 0h53m45.124s 0h01m46.574s 04 ViperDriver 28 0h52m38.717s 0h01m47.264s 05 Frian Lit [NL] 28 0h53m15.696s 0h01m47.653s 06 Nootie 28 0h51m49.632s 0h01m47.650s 07 Arnaud Paagman 28 0h54m01.419s 0h01m45.696s 08 Quantor 28 0h50m09.041s 0h01m48.890s 09 Bart Baars 27 0h50m49.864s 0h01m47.686s 10 Jasper 27 0h50m56.898s 0h01m49.092s 11 Goudvink 27 0h54m11.037s 0h01m48.437s 12 Rayzman 25 0h53m20.104s 0h01m54.302s 13 Jan Herman 23 0h49m58.659s 0h01m54.075s 14 PETER_1960 20 0h45m57.480s 0h01m52.613s 15 DiViN3 15 0h21m35.061s 0h01m50.397s 16 Danny Kappen 13 0h24m05.884s 0h01m47.250s 17 ThijsB mb2dhg@hotmailcom 08 0h16m04.418s 0h01m52.021s 18 Crash Test Dummy 01 0h01m59.920s 0h01m59.920s |
Net ook,een race op de tweakers leaque server,ook op monza,hele tijd slecht weer,gaan we eindelijk racen,staat er bij de forecast regen.Ok,dan maar vanuit de pits starten,want ik zag dat ik de verkeerde banden had.Ik wissel ze om voor intermeds,zijn we net een halve ronde verder,klaart het op!!!heb ik dus alsnog de verkeerde banden.
Geen punt denk ik,wissel ze om voor med compound,wil ik wisselen,is mijn toetsencombinatie om ze te wisselen niet blijven staan na de laatste CTD.
Heb ik de race alsnog moeten stoppen.
Pfff,wat een gekut zeg.
Verwijderd
Ja, wrijf het er maar in!jeehaa schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:45:
aardige race die volgens mij 8-10 minuten te vroeg eindigde...
5 x uit de bocht + 3 piststops omdat ik zo goed in m'n spiegels zat te kijken.
Verwijderd
Toen hele tijd eenzaam gereden en toen raakte nummer 1, de rode ferrari in een slip. Ik er langs maar binnen een ronde had ie me al weer ingehaald. Wat een power die ferrari. Beetje teveel als je het mij vraagt. M'n viper kon het niet eens bijhouden

Al met al wel leuke race imo. Kzal es kijken of ik wat screenshots kan plaatsen
Als je op snelheid je pitlimiter aan zet wil dit nog niet zeggen dat je auto ineens deze snelheid rijdt....jeehaa schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:11:
ik reed gewoon op de harde compound vanaf het begin. beviel prima. verder standaard setup dus daar moet ik maar eens aan gaan sleutelen. die pitlimiter is ook lauw, die zet je aan ver voor de pits ingang, rij je rustig naar je plekje, hoor je ineens watch your speed. enfin tanken, banden etc, en op het moment dat je de uitgangstreep passeert hup stop & go... waardeloos
Je moet zelf wel eerst afremmen tot die snelheid nl.
Verwijderd
De vergissing was deze, toen jij vlak achter me reed, kreeg ik op mn pitbord te zien dat ik 0,7 sec voorsprong had.
Maar diegene op wie ik dat had stond in de pit, dus dacht ik dat het om positie ging, mijn fout.
Maar de opmerking dat ik dat vaker zou doen vond ik een beetje misplaatst, toch nogmaals excuses
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 22:23 ]
Verwijderd
Tot ik vlak voor de start wordt aangetikt door iemand die dacht dat ie de wedstrijd kon winnen bij de start en op deze manier mijn race aardig de vernieling inhielp ....

Kon dus als Laatste gaan beginnen aan de race
De grote inhaal race Kon beginnen ... en achteraf was het een hele gave race voor mij ...zelden zoveel mensen ingehaald
Met nog 2 rondjes te gaan 4e .. met 30 seconden achterstand op de nr 3 Arnoud ....op wie ik wel inliep .. want die werd in de weg gereden door Nootie die de blauwe vlag 2 ronden lang negeerde ...
Tot ik opeens Arnaud heel langzaam zag rijden (die was op Nootie geklapt) en ik mooi de 3e plek kon overnemen ...
Hoppa
Verwijderd
...Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:32:
...
Tot ik vlak voor de start wordt aangetikt door iemand die dacht dat ie de wedstrijd kon winnen bij de start en op deze manier mijn race aardig de vernieling inhielp ....
p.s. ik dacht trouwens helemaal niet dat ik daar de race wel even zou winnen...ik ken mijn plaats. Het veld schoof alleen weer in elkaar; dat zag ik dus duidelijk te laat!
Toch nog woorden...
daar waren maar 6 man, en uit eindelijk 3, toen 2 (ik ging ook weg na 2x crashen)
OK.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:18:
Bij deze nog excuses aan Arnaud, ik heb de replay bekeken en je hebt helemaal gelijk.
De vergissing was deze, toen jij vlak achter me reed, kreeg ik op mn pitbord te zien dat ik 0,7 sec voorsprong had.
Maar diegene op wie ik dat had stond in de pit, dus dacht ik dat het om positie ging, mijn fout.
Maar de opmerking dat ik dat vaker zou doen vond ik een beetje misplaatst, toch nogmaals excuses
Anderzijds had ik beter moeten uitkijken want het was geheel mijn fout dat ik achterop je knalde, dus hiervoor mijn excuses aan jou.
En na de race had ik even tot 10 moeten tellen. Want was een beetje teleurgesteld over mijn verloren 3de plek.
Over mijn opmerking na de race, ik meende me te herinneren dat ik een week of wat geleden in een race ook moeite had om voorbij je te komen tijdens het op een ronde zetten, maar dat kan ook iemand anders geweest zijn.
Wat mij betreft, vergeven en vergeten.
btw: heb die eerste crash van je nog bekeken in de replay, en dat was een andere lister, wel buitengewoon ongelukkige dat ie spinde en tegen je aan kwam.
Verwijderd
Tot volgend weekend
Verwijderd
Dit is na een pc restart dus echt alleen van het spel
Zou je ze wel even willen resizen Mark?
Verwijderd
ja is goed ..doe ik morgen wel ffZAMoRANo schreef op zondag 17 april 2005 @ 23:09:
Hehe die pic met al die aanremmende auto's voor de chicane is wel gaaf zeg.
Zou je ze wel even willen resizen Mark?
kan ik lekker oefenen
Verwijderd
Maar even goede vrienden, die blauwe vlaggen zijn wel slecht te zien btw (blauwe vlaggen
Ik had nu ook echt het gevoel dat er een race gereden werdt, er gebeurde werkelijk van alles.
Maar dat komt natuurlijk omdat de race 1 uur duurde, en er pitstops gemaakt moesten worden, + het feit dat 14 v/d 20 de race uitreden helpt daar aan mee natuurlijk, jammer dat die andere 6 op de "verkeerde" zaten

Niet dat het wat uitmaakte voor mij,lees maar f mijn vorige post
Maar ik vind het wel raar dat er hier staat dat zondagavond een race word gehouden op de server waar ik zat,en de rest zit gewoon erges anders.
Kortom,welke server gbruiken jullie,en meld dat dan ook f.
Immers,hoe meer zielen,hoe meer vreugde,toch???
Er was ook nog andere server genaamd "tweakers.net 100Mbit" server in de lucht, maar daar zaten weinig mensen op.
Ik moet alleen bij de volgende race ook eens naar een echte race setup gaan kijken, want door die 66 liter brandstof die ik in m'n qualificatie setup gooide werd haalde ik de 6e versnelling vaak niet op het rechte stuk. Ook vloog ik een paar keer van de baan omdat m'n stuur gereset werd(ligt aan stuur samen met gtr), hopelijk is morgen me DFP binnen
Hier mijn samenvatting...
Ik was 2de in de quali geworden. Bij de start zat ik een beetje te slapen en dus kon Fabian gelijk een gat slaan

Hier begon mijn gevecht met Fabian de Jong...

Hoe bedoel je close racing!!! Alleen na 5 laps treintje rijden ging het fout. We kwamen zij aan zij op de laatste bocht van Monza af. Daar was het enigste punt waar ik er echt voorbij kon, omdat ik iedere ronde daar sneller was (ik remde daar altijd later). Op alle andere momenten was het risico te groot, omdat het snelheids verschil te klein was. Ik was Fabian voorbij (dacht ik), maar op dat moment kreeg ik een tikje. Kijk zelf maar....

Gelukkig was de schade beperkt tot blik schade.
Na het ongelukje was mijn achterstand op Fabian 7 sec. Ik kon niet meer echt dichterbij komen de achterstand bleef tussen de 6 en de 7 sec. schommelen. Toen ik de pit in kwam ging het bijna fout. Mijn limiter drukte ik 2x in... Gelukkig had ik het net op tijd in de gaten anders had ik een stop and go aan mijn broek. Daarna zat ik met mijn pitbord te kloten... Ik wilde dat mijn blikschade niet gerepareerd werd dat koste me wel 5 sec. Toen kreeg ik mijn moter weer niet goed aan weer 4 sec. verprutst (toch maar eens pitsstops oefenen). Kom ik de pit uit zie ik na een ronde dat ik P1 heb en 7 sec voor lig

FINISH
Achterblijvers gingen redelijk goed aan de kant. Alleen eentje zat mijn een paar X dwars en tikte mij er bijna af. Ik zij toen lul

Wil je een demo close racing.... bekijk de replay van Monza!!! Zo close 1:45ers rijden zonder elkaar ook maar te schampen. (tot de laatste actie natuurlijk)
[ Voor 3% gewijzigd door Mr.David op 18-04-2005 00:02 ]
Was mijn eerste race op Monza (zowiezo de eerste keer dat ik op deze track reed) en had maar tijd voor 1 kwali ronde. Daarbij was het de 2e keer dat ik een race in een viper reed.
Ik heb dus geen tijd gehad om iets aan de setup te doen en heb gereden met de standaard race setup.
Ik ben niet 1 keer gecrashed (vond ik al heel wat) en wist een moment een 9 ende plek te halen (vanaf de eenna laatste rij).
Ik vind wel de AI vrij laat aangeeft dat degene achter je je gaat lappen. Bij mij gebeurde dit vlak voor een chicane en heb toch nog geprobeerd zo min mogelijk invloed uit te oefenen op pos 1 die achter mij zat. Ik heb dus de chicane net iets teveel (kwam ik na 3 laps achter) afgestoken om pos 1 te laten passeren.
Ik had het stop and go bericht niet gezien en werd drie rondes later gedisqalificeerd
Verder wel redelijk consistent gereden, ben niet ontevreden.
Leuk om de met allemaal mensen te rijden die van hier komen en er serieus mee bezig zijn. Er wordt sociaal gereden...al is een ongelukje hier en daar niet te voorkomen.
Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Ik zag dat hier verwarring over was na de racejeehaa schreef op zondag 17 april 2005 @ 21:45:
aardige race die volgens mij 8-10 minuten te vroeg eindigde...
Fastcossie
Het is ook zelf van te voren te berekenen.fastcossie schreef op maandag 18 april 2005 @ 00:23:
[...]
Ik zag dat hier verwarring over was na de race. Voordat de race begint kun je zien hoeveel ronden de Server denkt dat er nodig zijn om de ingestelde tijd te halen. Bij snelle rijders zal het aantal ronden eerder voltooid zijn dan de tijd..........
Einde race.
3 uur is max 500 km. Een korte tijd is dus ook een kortere afstand.
Met de GT auto's zijn er een aantal circuit's waarop je zo snel gaat dat je die maximale afstand haalt.
De hele tijd reden we dezelfde ronde tijden zo'n beetje. Het irritante was dat mijn 6de versnelling net wat te kort was anders liep ik einde rechte stukken sneller. En dat in de laatste bocht ik voelde niks, maar goed kan gebeuren. Mijn 1ste plek heb ik eigenlijk verloren in de pits ik zat nog te denken of ik nou banden zou wisselen ja of nee omdat mijn temps niet boven de 85 graden kwamen, maar heb het toch maar gedaan en dat was denk ik dus de verkeerde keuze.
Aan het einde van de wedstrijd reed ik een stuk sneller dan een paar mensen voor me, kwam weer lekker dichterbij, totdat ik probeerde een langzamer deelnemer, die net achter een gespinde koploper zat, in te halen. Maar die keek niet in de spiegels en ik met zo'n 280 in het gras (1e chicane) en vol dwars over die chicane heen, stop and go

Dit was de eerste aanvaaring. De Viper gaat opeens weer de racelijn volgen. Ik moest dus vol in de rem. Ik krijg gelijk een sorry te horen dus ik denk kan gebeuren.

Een half uurtje later kom ik 'm weer tegen op de zelfde plek. Op het eerste gezicht lijkt het of de Viper aan de kant gaat.

Maar dan komt hij weer terug op de baan en ramt mijn kostbare F550....

En de Viper ramt mij nog een X en begint mij nu ook af te snijden.

Hier ramt de Viper mij voor de 3de X en ik moet inmiddels door het gras.

Om het verhaal compleet te maken blokt hij mij ook nog op het rechte stuk.
Dit vind ik wel erg beneden het niveau... Degene in deze Viper moet de volgende wedstrijd wel verbetering laten zien. Dit soort achterblijvers hoop ik in de league niet tegen te komen.
Ik reed in het begin ook als een zoutzak ja.. Geen enkele bocht nam ik goed en ik miste constant me rempunten.. Tot ik voor de 4e keer achter elkaar uit Lesmo2 vloog en de splitter achter liet.. Gedwongen de pit in (Ach, de tank was toch bijna leeg) en daarna ging het een stuk beter!Quantor schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:58:
Ik moet nog leren om rustig te blijven, startte als 10e, na een rustige (dat wel) 1e ronde als 7e. Echter er kwamen toen een aantal snelle mensen achter me aan en ik ging een beetje "overdriven" met als resultaat een paar spins. Wel als beste viper gekwalificeerd, maar had de front softs voor mediums geruild voor de wedstrijd en die werden dus niet warm genoeg.
Aan het einde van de wedstrijd reed ik een stuk sneller dan een paar mensen voor me, kwam weer lekker dichterbij, totdat ik probeerde een langzamer deelnemer, die net achter een gespinde koploper zat, in te halen. Maar die keek niet in de spiegels en ik met zo'n 280 in het gras (1e chicane) en vol dwars over die chicane heen, stop and go
En achter jouw gestart en achter je gefinished.. we deden het best redelijk dus
@Mr.David
Eerlijk gezegt vind ik ook niet dat je op een ideaal moment wil inhalen hoor! Achterblijvers horen aan de kant te gaan.. Maar jij kan ook even wachten tot het rechte stuk wat erna komt..
Voor de mensen die zich afvragen wat ze fout doen en hoe ze zich zouden moeten gedragen op de weg, is dit misschien interessant leesvoer.
http://homepage.powerup.c.../gplac/rec_driver_beh.htm
Ja als we dit soort dingen zien tijdens een testrace voor de league, kan diegene het wat mij betreft wel vergeten om mee te doen met de daadwerkelijke league.Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:35:
De race op Monza is (na mijn idee) toch een succes geweest. Bijna iedereen reed netjes en veel mensen zijn gefinished. Achterblijvers gingen goed aan de kant, alleen met deze Viper had ik (en Fabian ook dacht ik) steeds problemen mee.
[afbeelding]
Dit was de eerste aanvaaring. De Viper gaat opeens weer de racelijn volgen. Ik moest dus vol in de rem. Ik krijg gelijk een sorry te horen dus ik denk kan gebeuren.![]()
[afbeelding]
Een half uurtje later kom ik 'm weer tegen op de zelfde plek. Op het eerste gezicht lijkt het of de Viper aan de kant gaat.![]()
[afbeelding]
Maar dan komt hij weer terug op de baan en ramt mijn kostbare F550....![]()
[afbeelding]
En de Viper ramt mij nog een X en begint mij nu ook af te snijden.![]()
[afbeelding]
Hier ramt de Viper mij voor de 3de X en ik moet inmiddels door het gras.![]()
[afbeelding]
Om het verhaal compleet te maken blokt hij mij ook nog op het rechte stuk.![]()
![]()
Dit vind ik wel erg beneden het niveau... Degene in deze Viper moet de volgende wedstrijd wel verbetering laten zien. Dit soort achterblijvers hoop ik in de league niet tegen te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Quantor op 18-04-2005 11:11 ]
Nu moet hij alleen nog ingame...

Dat ziet er niet verkeerd uit, brengt me gelijk op het idee om een Dukes ut Hasselt Viper te maken :-), maar gelukkig voor jullie loop ik niet over van grafisch talent, hahajoostingh schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:08:
Ik heb ook een auto gemaakt voor GTR.
Met welke editor kan ik eigen skins maken? Ik zag alleen die link om complete auto's te downloaden.joostingh schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Die gene die ons en meerdere malen blokte/ niet goed aan de kant ging wat Jan Herman of zo. Ik rij namelijk met TAB aan dus ik zie altijd wie er voor me rijd. En dus als iemand me lastig valt kan ik snel tegen die gene dat ie op moet letten etc.Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:35:
De race op Monza is (na mijn idee) toch een succes geweest. Bijna iedereen reed netjes en veel mensen zijn gefinished. Achterblijvers gingen goed aan de kant, alleen met deze Viper had ik (en Fabian ook dacht ik) steeds problemen mee.
[afbeelding]
Dit was de eerste aanvaaring. De Viper gaat opeens weer de racelijn volgen. Ik moest dus vol in de rem. Ik krijg gelijk een sorry te horen dus ik denk kan gebeuren.![]()
[afbeelding]
Een half uurtje later kom ik 'm weer tegen op de zelfde plek. Op het eerste gezicht lijkt het of de Viper aan de kant gaat.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Verwijderd
Dat is meneer Tim blabla@hotmail.com. Dus aan hem de mededeling om eerst te kijken wie er achter hem zit voordat hij zijn positie gaat verdedigen.Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Lees dit maar eens door: klikSmarron schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:17:
[...]
Met welke editor kan ik eigen skins maken? Ik zag alleen die link om complete auto's te downloaden.
Verwijderd
Hij heette iig Div3ne of zo ....Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:20:
[...]
Dat is meneer Tim blabla@hotmail.com. Dus aan hem de mededeling om eerst te kijken wie er achter hem zit voordat hij zijn positie gaat verdedigen.
Met het snelheids verschil wat ik met de Viper heb??? Nee... als iemand ietsjes langzamer is oke, maar ik kan gewoon langs deze viper gaan. Alleen hij snijdt me af. Ik heb 'm 6 X gelaped. Dan is het snelheids verschil toch duidelijk! Het kost mijn zo 3 a 4 kostbare secondes als ik ga wachten tot het rechte stuk. En aangezien mijn voorsprong op Fabian maar een sec of 6 was.....@Mr.David
Eerlijk gezegt vind ik ook niet dat je op een ideaal moment wil inhalen hoor! Achterblijvers horen aan de kant te gaan.. Maar jij kan ook even wachten tot het rechte stuk wat erna komt..
01 David Waij 29 0h50m51.616s 0h01m44.895s
02 Fabian de Jong 29 0h52m46.537s 0h01m44.840s
13 Jan Herman 23 0h49m58.659s 0h01m54.075s
dit zegt genoeg...
Naja, je kan kiezen lijkt me.. Of een risico volle actie met een slip (en wie weet de nodige schade) of enkele secondes verliezen.. Ik heb dan niet veel moeite met kiezen hoor!Mr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:33:
[...]
Met het snelheids verschil wat ik met de Viper heb??? Nee... als iemand ietsjes langzamer is oke, maar ik kan gewoon langs deze viper gaan. Alleen hij snijdt me af. Ik heb 'm 6 X gelaped. Dan is het snelheids verschil toch duidelijk! Het kost mijn zo 3 a 4 kostbare secondes als ik ga wachten tot het rechte stuk. En aangezien mijn voorsprong op Fabian maar een sec of 6 was.....
01 David Waij 29 0h50m51.616s 0h01m44.895s
02 Fabian de Jong 29 0h52m46.537s 0h01m44.840s
13 Jan Herman 23 0h49m58.659s 0h01m54.075s
dit zegt genoeg...
En iedereen achter je moet langs dezelfde auto, en kan dus dezelfde problemen verwachten.. Als koploper is het (verstandig) inhalen van achterblijvers ook 'part of the deal'
"Herman" was inderdaad ook iemand die regelmatig in de weg zat, bij hem moest ik die uitwijkactie over het gras maken. Maar ik neem aan dat ook hij snel zal leren, op 1 race kan men niet iemand veroordelen. Rij tegenwoordig altijd met de onscreen namen, is zo gemakkelijk bij het bepalen of je aan de kant moet of niet. Heb ook al een paar keer meegemaakt dat ik daardoor te veel op het vuile gedeelte terecht kwam en dan weinig grip meer had en hup de grindbak in.Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:18:
[...]
Die gene die ons en meerdere malen blokte/ niet goed aan de kant ging wat Jan Herman of zo. Ik rij namelijk met TAB aan dus ik zie altijd wie er voor me rijd. En dus als iemand me lastig valt kan ik snel tegen die gene dat ie op moet letten etc.
En ik ben het met MrBarbarian eens, inhalen van langzamer deelnemers hoort nu eenmaal bij GT races, helemaal met een GT NGT combi race
[ Voor 10% gewijzigd door Quantor op 18-04-2005 11:58 ]
mooie skin...idd met die guides moet je er wel komen...ik ben cbr600rr daarjoostingh schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:08:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
suc6
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Thnx!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Nee hoor, ik reed in een witte viper. En het is DiViN3.
Ik heb niemand in de weg gezeten. Zelfs als ik niet zeker wist of het om een positie ging ben ik aan de kant gegaan omdat ik min of meer een testrace aan het rijden was.
Kan niemand in de replay even kijken wie het was? Dan is die discussie ook uit de weg
Edit: Oh ja, hoe save je een replay?
[ Voor 45% gewijzigd door Bram77 op 18-04-2005 12:57 ]
Het was Jan Herman die mij en David regelmatig in de weg zat.Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:51:
[...]
Nee hoor, ik reed in een witte viper. En het is DiViN3.
Ik heb niemand in de weg gezeten. Zelfs als ik niet zeker wist of het om een positie ging ben ik aan de kant gegaan omdat ik min of meer een testrace aan het rijden was.
Kan niemand in de replay even kijken wie het was? Dan is die discussie ook uit de weg
Edit: Oh ja, hoe save je een replay?
Damn krijg net te horen dat de HD van de Tweakers.net 100mbit kapot is
[ Voor 56% gewijzigd door FabiandJ op 18-04-2005 13:01 ]
Er zat een 40GB hd in, maar een 80GB zou beter zijn. Het merk zou ik niet weten.Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:01:
Wat voor 'n HD zat er in....of wat is nodig?
Ok zou te gek zijn. Als je wat tegen bent gekomen neem dan contact met me op via mail of zo.Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:04:
Ik kom nog wel eens wat tegen. Houd mn oren en ogen open...
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
zat zojuist ingelogd op de 100 mb server. Krijg ik constant mismatch ......
Moeten er extra's geinstalleerd zijn voor deze server of juist niets?
Hierdoor wordt je dus niet geregistreerd en blijf je tijdens de race niemand officieel voor.
Toch reed ik lekker mee, ook al krijg ik te weinig snelheid uit mijn saleen.
[ Voor 20% gewijzigd door Snoes op 18-04-2005 14:25 ]
hm, en die optie moet in de online browser staan?ZAMoRANo schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:40:
Verrassend genoeg via de optie .............."Direct IP"
oke dan thx, ga zo gelijk ff kijken....ZAMoRANo schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:43:
Nee Hoofdmenu>Multiplayer>Direct IP
alvast bedankt
[rml]Sepiroth in "[ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | ..."[/rml]
Gvd waarom leest nou niemand de laatste berichten. Die HD is kapot aan het gaan vandaar dat ie nu bagger is etc.Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:45:
Jammer dat er geen password op de 100Mbit server zit nu..... ping was ook iets van 800
http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/637 je hebt toch wel iets over voor je serverDutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:13:
[...]
Gvd waarom leest nou niemand de laatste berichten. Die HD is kapot aan het gaan vandaar dat ie nu bagger is etc.

Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
prachtige tekst op de cover GTR nonline... the good - the lag - the uglyFiskare schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:34:
Voor de geinteresseerden:
http://www.autosimsport.com/
Nr 4 is uit...
SNap hem alleen niet hheheVerwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:57:
[...]
prachtige tekst op de cover GTR nonline... the good - the lag - the ugly

Zal wel dom zijn
Verwijderd
Ik wil wel een tientje sponsoren hoor. Maak maar een bank/gironummer bekend.Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:00:
[...]
Damn krijg net te horen dat de HD van de Tweakers.net 100mbit kapot is. Dus nu is het wachten tot er geld komt voor een nieuwe hd. Dus misschien een idee om met zijn allen wat geld bij te leggen voor een nieuwe hd?
Verwijderd
Dit is een woordspeling op de titel van een beroemde western met Clint Eastwood: "The good, the bad & the ugly".
Ze vinden dus de "lag" (vertraging) en een heleboel andere dingen in de online/multiplayer versie van het spel slecht.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 18:23 ]
Ik las je laatste bericht, ik reageerde er zelfs nog op....Dutch3men schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:13:
[...]
Gvd waarom leest nou niemand de laatste berichten. Die HD is kapot aan het gaan vandaar dat ie nu bagger is etc.
Maar als de server toch online is, dan is een wachtwoord als je dat wil toch ook gewoon mogelijk. Het is geen kritiek, gewoon een opmerking. Juist relaxt dat er zowiezo een Tweakers server is :)!
ik doe wel anderstorp, leuk baantje voor weinig spelers
Ja sorry voor wat ik zei las over de nickname heen. Als je wat wil sponseren zodat we een nieuwe hd kunnen aanschaffen moet je even naar me toe mailen.Bram77 schreef op maandag 18 april 2005 @ 18:16:
[...]
Ik las je laatste bericht, ik reageerde er zelfs nog op....
Maar als de server toch online is, dan is een wachtwoord als je dat wil toch ook gewoon mogelijk. Het is geen kritiek, gewoon een opmerking. Juist relaxt dat er zowiezo een Tweakers server is :)!
Hehe,alleen vanavond f niet heMr.David schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:53:
Geloof me.... Ik haalde iedereen heel gecontroleerd snel in. Alleen die Viper was steeds een probleem. Ik weet wat ik doe. Als ik zeg dat het daar makkelijk kon dan kon het daar ook makkelijk.
Zoals ik al zei,ik vond het niet zo erg,het was mij nl ook overkomen in de race van daarnet.Ik tikte Raymanz (of zoiets
Maar laten we dan wel f met z'n allen opletten dat bij het aanremmen van een bocht de 1 eerder op z'n rem staat als de ander.
ookal is er niveau verschil,je remt m niet uit in het bochtige gedeelte van een circuit.je kan dan wel dwingend rijden,maar da juist krijg je aanrijdingen.
Wacht dan tot het rechte stuk,als je sneller bent,dan moet dat daar zeker lukken.
Trouwens,als het een gevecht om een plaats is dan moet je zeker niemand eruit rijden,dit geld ook voor mij!!
Dus nogmaals,sorry Raymanz
Ik heb helaas weinig kunnen / hoeven vechten om een plek.
nr 2 en 3 reden voor mij, gingen er 1 voor 1 af. Daarna (veel later alweer) spinde ik, zij weer samen voorbij. Daarna ging de achterste volgens mij op de voorste, en de voorte had 2 tellen later de motor kaduk. Dus lag ik weer tweets. Nr 1 ver voor me, nr 3 ver achter me. Maart in ieder geval voorin geeindigd. Jammer dat iedereen stopt zodra het ff wat minder gaat.
Dit topic is gesloten.