Bertuss schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:00:
[...]
Ik heb de laaste tijd erg veel met de Lister gereden, maar ik vind het toch wel een erg fijne auto. Inderdaad wel jammer dat hij rechts het stuur heeft zitten. Had er verder niet heel veel problemen mee, maar soms blijf je er vreemd tegen aan kijken. Soms heb ik bijvoorbeeld een wiel links in de grasstrook staan.
Verder heb ik nog niet echt een auto gevonden die het beste bij mij past. Geef wel de voorkeur aan de Saleen en de Lister.
Ook ik heb dat probleem,ik rij meestak in de saleen omdat ie zo mooi neutraal is,alleen mis ik een hoge topsnelheid.
Als ik bv race heb ik meer grip in bochten dan anderen met andere auto's,maar die maken het juist weer goed op de rechte stukken en uitaccelereren.
En ik ben ook nog s een man die houd van mooie auto geluiden,en ik persoonlijk vind dat v8 geluid wel cool.
De lambo bv vind ik te schel,en gaat snel vervelen met een headset op,de ferrari te zacht,de lister is wel weer top,de corvette weer niet,en dan blijft er niet veel over,alleen dan bv de viper,die klinkt weer top,maar vind ik moeilijk te rijden.
En dan heb je natuurlijk de ngt,en daar vind ik de porsche het mooist,alleen ook deze vind ik tricky in de kont.
Kortom,ik denk dat ik maar bij de saleen blijf,tis jammer dat ik alleen met die auto nooit een podiumplaats zal halen (wat aan mij ligt,want om een beetje bij te blijven trap ik het gaspedaal steeds dieper in en vlieg er dan in 9 van de 10 gevallen er vanaf omdat ik teveel van de banden vraag in bochten).
Ik blijf het iig wel een topspel vinden,jammer dat er alleen zoveel "vervelende" mensen op de simbin servers zitten,die de chicanes rechtdoor gaan enzo.