[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.583 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Doordat de lobby traag is etc zet ik maar even het ip adres hier zodat jullie via Direct IP kunnen connecten:
IP: 130.89.161.88
Pass: got
Dit weekend is die als het goed is down omdat ie dan word gebruikt door 3 andere leagues maar dat merken jullie vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Heeft er al iemand geprobeert of deze game installeerd en draait op WinXP64 ?????

Ik wil vanaf dit weekend 64Bit gaan draaien maar kmoet wel kunnen racen natuurlijk.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Puresmoker schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:50:
Heeft er al iemand geprobeert of deze game installeerd en draait op WinXP64 ?????

Ik wil vanaf dit weekend 64Bit gaan draaien maar kmoet wel kunnen racen natuurlijk.
Ik heb op het racesimcentral forum gelezen dat gtr (nog) niet werkt onder WinXP64...

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=200339

http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1432

[ Voor 14% gewijzigd door Fiskare op 15-04-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bertuss schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:01:
[afbeelding]
Waarom hebben jullie eigenlijk allemaal je lichten aan saleens ?

En nog steeds werd ik achtervolgd door het gele leger :*) :o :Y)
[afbeelding]
Nog wat anders trouwens ... ik moet zeggen dat spelen online bij mij beter gaat dan offline ... krijg zoveel last van lage fps met een groot deelnemers veld tijdens een weekend offline. Dat is gewoon niet te doen ... bijvoorbeeld als ik over start/finish rijd dan is het een geschok van jewelste .... dus rijd veel liever online ... kan je tenminste (meestal) soepelstjes rijden.
Ik rij meestal ook met licht omdat mijn "hud" dan blauw verlicht is en duidelijker. Bovendien rij ik met de bright light mod dan zie je overdag ook het stuk voor je auto verlicht worden dat vind ik persoonlijk iets handiger :)
Over dat offline: Hoeveel geheugen heb je etc Als je offline rij draait het hele veld op jouw computer daarom neemt dat veel performance ;) Maar online heb ik vaak ook een stuk minder FPS !

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Corona schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:45:
@ boinkie en de rest,

weet je wat ik nou jammer vind,op geen enkele server is een diversiteit aan auto's,de meeste rijden in de F550,saleen en die engelse auto.Zo zie bv haast nooit een corvette,wat op zich jammer is,want deze mag dan wel niet snel zijn,maar zijn wegligging is op zich best wel ok,.
Ook de porsche gt2 zie je nooit,althans,bijna nooit.
Ik begrijp dat best wel,dat ding is best wel traag in vergelijking met de andere.

Maar het word een beetje saai zo,alleen maar ferrari's e.d.
Ik zoek nog steeds een server waar ook ngt tussen rijd,dat maakt het imho een stuk leuker en diverser.
(alleen zal ik nooit in een F360 rijden,ik kan daar niet mee overweg :P )
Ja klopt ik zie het zelf ook, maar waar ik zat was een Ferrari only server, ik ben nu zelf bezig met andere wagen te worden want ik vind die 575 een beetje nerveus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon offline de kampioenschappen met de verschillende wagens rijden, en dan bedoel ik niet na de 550 de 575 pakken, maar stap eens in de SEAT, ik ben er voor gevallen, of in een porsche.
Ik heb ook een poging gewaagd om met die right-hand-drive wagens te rijden, maar dat is zelfs met GTR even omschakelen, dat went maar niet.
Vooral op Enna als je tussen de banden door vliegt wil je je nog wel eens vergissen met de hoeveelheid auto die aan de linkerkant van het stuur zit m.a.w. KLAP, BOEM, CRASH }:O

Even iets anders ik kwam een leage tegen waar de leage-administrator voor iedere deelnemer, de wagen op "maat"maakte.
Je eigen naam op de wagen, lokale sponsors e.d.dat loste bij hun het probleem van dubbele wagens op.
Voor de liefhebber, op GTR disc 2 staat in extra's de wagentemplates oid

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12
Ik vind dat de Lister ook erg lastig is. Het lijkt al vrij snel dat je redelijk hard gaat terwijl je echt nog ver van de pace af zit. Lastig om de grens te zoeken in een Lister, terwijl dat in de meeste andere auto's allemaal wat rustiger en toch sneller gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Requiem19 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:32:
Ik vind dat de Lister ook erg lastig is. Het lijkt al vrij snel dat je redelijk hard gaat terwijl je echt nog ver van de pace af zit. Lastig om de grens te zoeken in een Lister, terwijl dat in de meeste andere auto's allemaal wat rustiger en toch sneller gaat
En toch heeft deze auto een hele goede wegligging.Hij is ook niet echt tricky op de limiet,waar anderen,oa de porsche en de ferrari dat wel zijn.
Wat bv wel een voordeel van de porsche is,en dat is het in het echt ook,is het uitaccelereren uit de bocht.Dit omdat er heel veel druk staat op de achterwielen.
Wat ik bv ook een rotauto vind,is de lotus,die heeft super veel onderstuur,dus raak je snelheid kwijt in een bocht.
Welke auto ook lekker is is de corvette.alleen jammer dat de motor niet zo snel is.

f offtopic
ik las in de autovisie een stuk over de 12 uren race op ik geloof sebring.En daar deed voor de eerste keer de aston martin mee,het schijnt echt een super auto te zijn.
En weet je welke auto ik als addon zou willen zien,de SPYKER!!!!!
Hollands glorie op de baan,wat is er nou nog leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Corona schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:09:
[...]
f offtopic
ik las in de autovisie een stuk over de 12 uren race op ik geloof sebring.En daar deed voor de eerste keer de aston martin mee,het schijnt echt een super auto te zijn.
En weet je welke auto ik als addon zou willen zien,de SPYKER!!!!!
Hollands glorie op de baan,wat is er nou nog leuker!
Inderdaad doet Aston Martin dit jaar voor het eerst ook (weer?) mee aan FIA GT. Tijdens de uitzending op Eurosport van de eerste race van het seizoen had de commentator het even over de auto. Er schijnt nogal wat discussie te zijn, aangzien de Aston Martin volgens vele geen 'echte GT-auto' is. Het fijn weet ik er ook niet van, helaas..

Addon-cars zijn wel leuk, maar ik vraag me een beetje af hoe realistisch die zijn qua rijgedrag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik heb de Driving Force Pro besteld bij computer-onderdelen.nl ... ik wacht met spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aston is wel een echte gt, zij hadden echter commentaar op de maserati die geen gt zou zijn. Ik rijd zelf met de lister, dat hij het stuur rechts heeft zitten vind ik juist wel makkelijk. De meeste circuits zijn dacht ik rechtsom, dan kun je de auto wat makkelijker plaatsen. Probleem is wel het vermogenstekort, je komt al gauw 30 of 40 pk te kort ten opzichte van de andere wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:22:
Je moet gewoon offline de kampioenschappen met de verschillende wagens rijden
En als je genoeg vrije tijd hebt, dan heb je op een gegeven moment je MegaMonsterHandicap compleet. :*)

GTRank MegaMonster Handicaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:35:
Die aston is wel een echte gt, zij hadden echter commentaar op de maserati die geen gt zou zijn.
Ik zat al te twijfelen of ik nu de goede voor me had.. foutje dus :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 10:22:
Je moet gewoon offline de kampioenschappen met de verschillende wagens rijden, en dan bedoel ik niet na de 550 de 575 pakken, maar stap eens in de SEAT, ik ben er voor gevallen, of in een porsche.
Ik heb ook een poging gewaagd om met die right-hand-drive wagens te rijden, maar dat is zelfs met GTR even omschakelen, dat went maar niet.
Vooral op Enna als je tussen de banden door vliegt wil je je nog wel eens vergissen met de hoeveelheid auto die aan de linkerkant van het stuur zit m.a.w. KLAP, BOEM, CRASH }:O

Even iets anders ik kwam een leage tegen waar de leage-administrator voor iedere deelnemer, de wagen op "maat"maakte.
Je eigen naam op de wagen, lokale sponsors e.d.dat loste bij hun het probleem van dubbele wagens op.
Voor de liefhebber, op GTR disc 2 staat in extra's de wagentemplates oid
Ik heb de laaste tijd erg veel met de Lister gereden, maar ik vind het toch wel een erg fijne auto. Inderdaad wel jammer dat hij rechts het stuur heeft zitten. Had er verder niet heel veel problemen mee, maar soms blijf je er vreemd tegen aan kijken. Soms heb ik bijvoorbeeld een wiel links in de grasstrook staan.

Verder heb ik nog niet echt een auto gevonden die het beste bij mij past. Geef wel de voorkeur aan de Saleen en de Lister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Bertuss schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:00:
[...]

Ik heb de laaste tijd erg veel met de Lister gereden, maar ik vind het toch wel een erg fijne auto. Inderdaad wel jammer dat hij rechts het stuur heeft zitten. Had er verder niet heel veel problemen mee, maar soms blijf je er vreemd tegen aan kijken. Soms heb ik bijvoorbeeld een wiel links in de grasstrook staan.

Verder heb ik nog niet echt een auto gevonden die het beste bij mij past. Geef wel de voorkeur aan de Saleen en de Lister.
Ook ik heb dat probleem,ik rij meestak in de saleen omdat ie zo mooi neutraal is,alleen mis ik een hoge topsnelheid.
Als ik bv race heb ik meer grip in bochten dan anderen met andere auto's,maar die maken het juist weer goed op de rechte stukken en uitaccelereren.
En ik ben ook nog s een man die houd van mooie auto geluiden,en ik persoonlijk vind dat v8 geluid wel cool.
De lambo bv vind ik te schel,en gaat snel vervelen met een headset op,de ferrari te zacht,de lister is wel weer top,de corvette weer niet,en dan blijft er niet veel over,alleen dan bv de viper,die klinkt weer top,maar vind ik moeilijk te rijden.
En dan heb je natuurlijk de ngt,en daar vind ik de porsche het mooist,alleen ook deze vind ik tricky in de kont.
Kortom,ik denk dat ik maar bij de saleen blijf,tis jammer dat ik alleen met die auto nooit een podiumplaats zal halen (wat aan mij ligt,want om een beetje bij te blijven trap ik het gaspedaal steeds dieper in en vlieg er dan in 9 van de 10 gevallen er vanaf omdat ik teveel van de banden vraag in bochten).
Ik blijf het iig wel een topspel vinden,jammer dat er alleen zoveel "vervelende" mensen op de simbin servers zitten,die de chicanes rechtdoor gaan enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12
De Saleen heeft evenveel PK's als de Ferrari's wat de snelste auto's zijn. Dus als je op het rechte stuk ingehaald wordt zal het aan je vleugel of versnellingsbak liggen ;). Of eventueel aan je rijstijl, misschien kom je niet hard genoeg de bochten uit?

Dat de Ferrari te zacht is vind ik wel een bijzondere opmerking. Als er al een auto pijn doet aan mn oren als ik het geluid vergeten heb ietsje zachter te draaien is het wel de F550 ;) Vind het juist een van de mooiere en hardere geluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Ik heb t spel sinds gisteren, en heb net een rondje spa gereden in een F550. Met alle hulp zo'n beetje aan is het nog lastig... Maar ik heb nog geen stuurtje. Wel een gaaf spel. Oefening baart kunst, hoop ik. Zijn er btw veel mensen die zelf schakelen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Goldfinger schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:53:
[...]

En als je genoeg vrije tijd hebt, dan heb je op een gegeven moment je MegaMonsterHandicap compleet. :*)

GTRank MegaMonster Handicaps
# Name Monster Country Laps Buddy
1 SimBin Benchmark -0.000 Elbonia 288 [+] | [--]
2 Arnaud Paagman 370.792 Netherlands 5084 [+] | [--]

Die arnoud lol, heeft flink ze best gedaan _/-\o_
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:37:
Ik heb t spel sinds gisteren, en heb net een rondje spa gereden in een F550. Met alle hulp zo'n beetje aan is het nog lastig... Maar ik heb nog geen stuurtje. Wel een gaaf spel. Oefening baart kunst, hoop ik. Zijn er btw veel mensen die zelf schakelen hier?
Ik lijk wel gek als ik automatisch ga schakelen, handmatig is veeel relaxter en je bent er sneller door..
Ik denk dat iedereen hier handmatig doen!

[ Voor 33% gewijzigd door R-B op 15-04-2005 12:39 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren na mijn laatste update van Oom Bill gebeurde het volgende :na de win xp herstart ,GTR opgestart,check disk scherm verschijnt ,na ongeveer 1 min loopt de de oranje balk eindelijk vol en.....
er gebeurt niks, dit eindeloos herhaald zonder resultaat, na een system restore geen problemen.
Dus pas op met de de cadeaus van Oom Bill.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

* Ghostrider kijkt naar een balkje: "De updates op uw computer zijn geinstalleerd" "Nu opnieuw opstarten :? "
:{

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Corona schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:24:
[...]

Ook ik heb dat probleem,ik rij meestak in de saleen omdat ie zo mooi neutraal is,alleen mis ik een hoge topsnelheid.
Als ik bv race heb ik meer grip in bochten dan anderen met andere auto's,maar die maken het juist weer goed op de rechte stukken en uitaccelereren.
En ik ben ook nog s een man die houd van mooie auto geluiden,en ik persoonlijk vind dat v8 geluid wel cool.
De lambo bv vind ik te schel,en gaat snel vervelen met een headset op,de ferrari te zacht,de lister is wel weer top,de corvette weer niet,en dan blijft er niet veel over,alleen dan bv de viper,die klinkt weer top,maar vind ik moeilijk te rijden.
En dan heb je natuurlijk de ngt,en daar vind ik de porsche het mooist,alleen ook deze vind ik tricky in de kont.
Kortom,ik denk dat ik maar bij de saleen blijf,tis jammer dat ik alleen met die auto nooit een podiumplaats zal halen (wat aan mij ligt,want om een beetje bij te blijven trap ik het gaspedaal steeds dieper in en vlieg er dan in 9 van de 10 gevallen er vanaf omdat ik teveel van de banden vraag in bochten).
Ik blijf het iig wel een topspel vinden,jammer dat er alleen zoveel "vervelende" mensen op de simbin servers zitten,die de chicanes rechtdoor gaan enzo.
Ik denk er precies het tegenovergestelde van: ... vind Ferrari super mooi geluid en keihard ! Maargoed boeit ook niet verder. De Saleen vind ik ook erg fijn ... het nadeel van de Saleen vind ik juist dat hij op zeer bochtige circuits, brno bijvoorbeeld niet vooruit te branden is. Maar op Monza is hij niet te kloppen ... naja door de Ferrari's misschien .... dus dat verhaal van jou klopt niet helemaal, wat mij betreft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Bertuss schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:05:
[...]

Ik denk er precies het tegenovergestelde van: ... vind Ferrari super mooi geluid en keihard ! Maargoed boeit ook niet verder. De Saleen vind ik ook erg fijn ... het nadeel van de Saleen vind ik juist dat hij op zeer bochtige circuits, brno bijvoorbeeld niet vooruit te branden is. Maar op Monza is hij niet te kloppen ... naja door de Ferrari's misschien .... dus dat verhaal van jou klopt niet helemaal, wat mij betreft !
Hehe,leuk he zulke verschillende meningen :)

F wat anders,heb net geraced op een 10tacle server,op barcelona,en ben eindelijk s 1e geworden.
De race begon weer s met een natte baan,gelukkig zag ik het dit op tijd,dus f snel intermediates erop gezet.De rest had dat niet gedaan,dus die vlogen werkelijk alle kanten op.
Uiteindelijk moest ik ook de pits in,want mijn banden werden te heet en de baan was niet meer nat.
En toen begon de inhaalrace pas echt,ook nog s de snelste tijd neergezet in die race,dus kortom,ik ben blij!!!!!
Nou moet ik er wel bij vertellen dat de server niet echt met die-hards bevolkt was :P ,dus ik kan mij eigenlijk nog steeds niet meten met de echte die hards hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem van mij opgelost (uitvallen naar bureaublad).
Ik heb hem van 800x600 op 32 bit naar 800x600 bij 16 bit gezet en klaar is kees.
Persoonlijk vind ik de seat het fijnste, omdat het echt een gooi en smijt auto is (alleen jammer dat ie net iets te weinig vermogen heeft),maar de Lambo mag er ook zijn.

Ik zou graag even terugkomen op het opzetten van een league.
We kunnen ook met zijn allen per maand lappen om er 1 prive op te zetten.
Kunnen we per persoon een eigen auto maken en die op die server zetten.
Ik ben eventueel bereid om een dedicated server te exploiteren, alleen ga ik hem niet alleen onderhouden en opzetten.
Ik wil ook de website opzetten van waaruit we die league gaan spelen.

Als er mensen zijn die voor- of nadelen zien laat het me weten.
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik wil met alle plezier meedoen, maar opzetten en onderhouden kost meer tijd dan ik heb. Racen kost al meer tijd...., daar moet mijn vriendin dan wat quallity time inleveren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Dutch3men schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 07:07:
Doordat de lobby traag is etc zet ik maar even het ip adres hier zodat jullie via Direct IP kunnen connecten:
IP: 130.89.161.88
Pass: got
Dit weekend is die als het goed is down omdat ie dan word gebruikt door 3 andere leagues maar dat merken jullie vanzelf wel.
Hoe connect je via direct ip? Ik zie dat nergens staan in de lobby....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:21:
Ik heb hem van 800x600 op 32 bit naar 800x600 bij 16 bit gezet en klaar is kees.
Persoonlijk vind ik de seat het fijnste, omdat het echt een gooi en smijt auto is (alleen jammer dat ie net iets te weinig vermogen heeft),maar de Lambo mag er ook zijn.

Ik ben eventueel bereid om een dedicated server te exploiteren, alleen ga ik hem niet alleen onderhouden en opzetten.

Hoe meer dedecated people the better, maar ik denk dat je je nu in het vaarwater van een ander begeeft.
De leage opzet word aan gewerkt en de bijbehorende site ook, misschien dat je het 1 en ander voor hun kunt betekenen ;)

En weer een flooded track, dat gaat me vervelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:55:
[...]

Hoe connect je via direct ip? Ik zie dat nergens staan in de lobby....
In het spel kun je kiezen, na b.v. simulatie aan te klikken kun je kiezen, direct ip of internet.
Als je internet kiest kom je in de mainlobby, en direct ip....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet in iemands vaarwater zitten, maar ik denk dat als je een goede constructie bedenkt en die weet op te zetten, dat je dan alleen de echt serieuze mensen overhoudt.
Dat is gelijk al fijner racen.
En als iedereen zijn eigen skin heeft (die eventueel word getest op illegale bugs) kun je de opzet verruimen.
Ik denk dat er straks meer mensen mee willen doen dan dat de huidige opzet aan kan.
Je hoeft dan ook geen kwalificatie races te houden en je kunt eventueel meerdere leagues op zetten, waarvan de beste 3 of 5 coureurs van alle leagues aan het eind van het seizoen tegen elkaar strijden (eventueel op een eigen gemaakte baan).

Het is maar een idee, want ik wil de mensen die nu bezig zijn om het een en ander op te zetten
uit respect voor het werk wat ze voor dit forum doen niet voor hun voeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:21:

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met een "prive" league. De league die nu wordt opgezet wordt ook gewoon door een paar vrijwilligers opgezet en heeft niets met tweakers of wat nog meer te maken. Nog een league naast die league lijkt me niet gewenst. Of je moet doordeweeks een league willen rijden. Dan zou je het nog kunnen overwegen, maar als je het mij vraagt is het 2x het wiel uitvinden als je die dan niet in samenwerking met die andere league zou organiseren (bv software voor league-site etc etc).

Nog een ander vraagje:
Is er zondag een testrace voor de league, of laat dit nog een extra weekje op zich wachten?

[ Voor 11% gewijzigd door Fiskare op 15-04-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:03:
[...]

In het spel kun je kiezen, na b.v. simulatie aan te klikken kun je kiezen, direct ip of internet.
Als je internet kiest kom je in de mainlobby, en direct ip....
Ok, thanx. Dacht dat dat alleen voor LAN games was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Bertuss schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 13:05:
[...]

Hahaha... Volgens mij heeft iedereen een andere mening...

Met de Saleen heb ik op bochtige circuits juist de snelste tijden gereden. Op BRNO heb ik een 1:54:xx gereden in een Saleen. Volgens mij ligt het aan iemands rijstijl. Ik kan bijna met elke auto overweg alleen de Porsche GT2 is echt drama. Waarschijnlijk omdat ik er maar 5 rondjes in gereden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Net bij de race, kijk bij forecast zie dat er staat raining dus ik denk gooi er wet onder want track was ook flooded, kom op die baan is het zo droog als een kurk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De Saleen is echt een geile bak. Lekker hangen in de bochten en hoe meer je er in rijd hoe voorspelbaarder de auto reageerd. Nu heb ik de versnellingsbak wat meer gericht op snel uit de bochten komen op Barcelona en ben van strak 1:44.5 per rondje (echt 10 rondjes achter elkaar precies die tijd) naar strak 1:42.1 gegaan...met race setup (medium compound voor, hard achter). Heerlijke wagen. Met een snellere setup is 1:38 te halen, maar dat is nog niet gelukt. Ik vind het veel boeiender om de auto zo af te stellen dat ie en snel is en het lang volhoud.

Gisteren gedowngen ook nog even in een f550 gescheurd. Dat wilde voorheen niet, ik vond m te jumpy, maar nu ik me zo thuis voe in de Saleen is het een stuk makkelijker geworden om ook in de andere auto's redelijke tijden neer te zetten. Alleen in de viper wil het nog niet....ajmmer, want dat vind ik de mooiste wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Boinkie schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:26:
Net bij de race, kijk bij forecast zie dat er staat raining dus ik denk gooi er wet onder want track was ook flooded, kom op die baan is het zo droog als een kurk :(
Gelukkig was t maar een training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:16:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met een "prive" league. De league die nu wordt opgezet wordt ook gewoon door een paar vrijwilligers opgezet en heeft niets met tweakers of wat nog meer te maken. Nog een league naast die league lijkt me niet gewenst. Of je moet doordeweeks een league willen rijden. Dan zou je het nog kunnen overwegen, maar als je het mij vraagt is het 2x het wiel uitvinden als je die dan niet in samenwerking met die andere league zou organiseren (bv software voor league-site etc etc).

Nog een ander vraagje:
Is er zondag een testrace voor de league, of laat dit nog een extra weekje op zich wachten?
Ik bedoel geen tweede league of prive league, maar als iedereen wat investeerd dan zou je dus een stabielere omgeving kunnen creeren waar je iedereen (van dit Forum) mee van dienst kan zijn.
Dan hoef je ook geen selectiewedstrijden te rijden, maar dan kan iedereen meedoen.
Wat ik dus bedoel is: Als iedereen die mee wilt doen inschrijfgeld zou betalen (behalve degene die als vrijwilliger aan deze league werken natuurlijk) dan hou je waarschijnlijk de echt serieuze mensen over. Tevens zou iedereen zijn eigen auto kunnen (laten) ontwerpen. Dus ook geen geouwehoer over dat je over gedwongen autokeuze e.d.

Maar wat ik al zei: "Het is maar een idee".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:53:
[...]

Ik bedoel geen tweede league of prive league, maar als iedereen wat investeerd dan zou je dus een stabielere omgeving kunnen creeren waar je iedereen (van dit Forum) mee van dienst kan zijn.
Dan hoef je ook geen selectiewedstrijden te rijden, maar dan kan iedereen meedoen.
Wat ik dus bedoel is: Als iedereen die mee wilt doen inschrijfgeld zou betalen (behalve degene die als vrijwilliger aan deze league werken natuurlijk) dan hou je waarschijnlijk de echt serieuze mensen over. Tevens zou iedereen zijn eigen auto kunnen (laten) ontwerpen. Dus ook geen geouwehoer over dat je over gedwongen autokeuze e.d.

Maar wat ik al zei: "Het is maar een idee".
Opzich is je plan niet slecht... Alleen waar wordt dat geld dat je moet betalen dan aan besteed?

Daarnaast moet ik zeggen dat er op het moment een zeer goede dedicated server is (alleen dit weekend dus niet :P). en als ik dan kijk hoe druk het daar is..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke server rijden jullie? Ik zie vaak de text "GoT dedicated server" maar waar? En waar houden jullie je rondetijden bij? Bij een bepaalde website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
in de startpost staat een link naar GTRank, daar kan je je rondetijden uploaden en andere rondetijden bekijken...
de server staat gewoon in de lijst: Tweaker 100 Mbit heet ie.....

is al zo vaak gezegd... zucht

word er zondag nog een race georganiseerd oid? gewoon voor de fun, of misschien al iets voor de league?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor de league deze zondag nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
voor de fun misschien een tijd afspreken voor een race? als iemand een server heeft draaien.... worden er steeds minder geloof ik..... ik kan evt. een server opzetten op de laptop van m'n pa, maar of dat nu zo'n succes is (geloof maar 512 mb geheugen)

en dan lijkt barcelona me wel een leuke baan :P agz. dat ook de 1e uit de league word....

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Extera schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:12:
in de startpost staat een link naar GTRank, daar kan je je rondetijden uploaden en andere rondetijden bekijken...
de server staat gewoon in de lijst: Tweaker 100 Mbit heet ie.....

is al zo vaak gezegd... zucht

word er zondag nog een race georganiseerd oid? gewoon voor de fun, of misschien al iets voor de league?
Ik wil wel zorgen dat mijn server zondagavond aan staat. Meer info volgt dan wel zondag overdag.
Starttijd kwalificatie zal zijn 20:00.

Lijkt me dat de test races pas van start gaan als de site en reglementen klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Cool! I'll be there (hoe laat begint F1?).
Wel GT he?!

hoe heet je server of wat is het ip?

[ Voor 31% gewijzigd door Bram77 op 15-04-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Komen er mensen meerijden @ de server? Tis zo saai in me eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

Hey mede racers,

ik heb dit spel nu al een tijdje maar nooit de tijd gehad/gevonden om me online te registeren. Ten eerste lukt het me niet om op hun site te komen. http://www.10tacle.com/ om te registeren. En als ik in het spel wil registeren moet ik men serial code ingeven. Ik ben er vrij zeker van dat dit de code is van het online racing license maar ik gan geen cijfers invoeren als ik men code wil ingeven. heeft iemand dit eens voor gehad? of moet ik domweg op hun site registeren. (is die down nu?)

Dank op voorbaat Arieke

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Registreren doe je gewoon vanuit het spel zelf.....

ik kom wel ff rijden :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bram77 op 15-04-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke

Arieke

Bram77 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:54:
Registreren doe je gewoon vanuit het spel zelf.....

ik kom wel ff rijden :)
wel klein probleem dat ik geen cijfers kan invoeren. Want men key bestaat uit cijfers en letters

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Arieke schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:49:
Hey mede racers,

ik heb dit spel nu al een tijdje maar nooit de tijd gehad/gevonden om me online te registeren. Ten eerste lukt het me niet om op hun site te komen. http://www.10tacle.com/ om te registeren. En als ik in het spel wil registeren moet ik men serial code ingeven. Ik ben er vrij zeker van dat dit de code is van het online racing license maar ik gan geen cijfers invoeren als ik men code wil ingeven. heeft iemand dit eens voor gehad? of moet ik domweg op hun site registeren. (is die down nu?)

Dank op voorbaat Arieke
registreren gaat gewoon via het spel zelf.
Kies multiplayer-->internet-->register(onderaan scherm) en dan de gegevens invullen. Let er wel op dat je de online code van het "creditcardje"gebruikt en niet die de cd-key.

edit; Typ weer veel te langzaam :)

Cijfers boven je letters gebruiken en niet die van numpad, moet het gewoon lukken.

[ Voor 11% gewijzigd door Markao645 op 15-04-2005 18:58 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke

Arieke

Markao schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:56:
[...]

registreren gaat gewoon via het spel zelf.
Kies multiplayer-->internet-->register(onderaan scherm) en dan de gegevens invullen. Let er wel op dat je de online code van het "creditcardje"gebruikt en niet die de cd-key.

Al weer te laat zie ik :)

Cijfers boven je letters gebruiken en niet die van numpad, moet het gewoon lukken.
als ik num lock aan of uit zet werkt die niet, als ik shift of geen shift gebruik werkt die ook niet maar heb juist gezien dat ctrl+v wel kan miss dat proberen.

(CTRL + V werkte gelukkig ik heb me geregistreerd als Arieke. Miss na nog een tijdje beter men track leren zullen jullie me is online ergens achteraan zien waarschijnlijk in de grintbak :D)

Thnx again

[ Voor 16% gewijzigd door Arieke op 15-04-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:12:

Ik denk dat het ook wel een keer belangrijk is dat er veel mensen voor zo'n race op komen dagen. Beetje een domper als je met de leage begint en de server blijkt het niet te trekken. Als we even pessimistisch zijn en de server trekt het niet, wat doe je dan? Zomaar tegen een paar mensen zeggen dat ze op moeten krassen is natuurlijk geen optie. De snelle mensen mee laten doen ten koste van de langzamere maak je ook geen vrienden mee.

De organisatie heeft hier ongetwijfelt al over nagedacht, maar zijn er ook al eventuele oplossingen voor? Als de de beschikking kunnen krijgen over 2 servers kan je het deelnemersveld in 2en hakken en ze over 2 servers laten rijden. De snelle jongens in één server, en de minder snelle in de andere. Mocht dit goed bevallen, en het blijft ook lang leuk zou je met degradatie en promotie kunnnen gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:31:
Voor de league deze zondag nog niet.
Is het dan niet verstandiger om de teller bij SimBin af te wachten, want ik heb een vermoeden dat dat veel online problemen op gaat lossen.
Die 2 weken kunnen we (toch?) wel wachten.
Hebben we wat meer tijd om het te overzien ipv ja... de site is klaar, aanmelden, vanavond 1ste race.
En ik kon op mijn verpakking geen houdbaarheids datum vinden, dus ik denk dat ie het over 2 weken ook nog wel doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Mr.David schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:16:
[...]

Hahaha... Volgens mij heeft iedereen een andere mening...

Met de Saleen heb ik op bochtige circuits juist de snelste tijden gereden. Op BRNO heb ik een 1:54:xx gereden in een Saleen. Volgens mij ligt het aan iemands rijstijl. Ik kan bijna met elke auto overweg alleen de Porsche GT2 is echt drama. Waarschijnlijk omdat ik er maar 5 rondjes in gereden heb.
Nu wil ik wel een beetje terugkomen op mijn uitspraak over de Saleen op Brno, want ik heb daar maar 1x gereden met de Saleen en toen vond ik hem vrij stijf ... veel onderstuur in de standaart setup enzo. Misschien ook omdat ik het gevoel heb dat, zo'n brede en lange wagen niet snel manouvreerd op zo'n bochtig circuit ... maargoed blijft inderdaad gewoon een fijne wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Foto tijd :P

De 575 met nieuwe skin in portugal.. (en mijn nieuwe videokaart! :))

Ik als ex-wielrenner voel me natuurlijk erg thuis in deze auto ;) Alleen jammer dat er Shimano op het voorraam staat en geen Campy :z

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beurdy/cannondale.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door MrBarBarian op 15-04-2005 19:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Foto's..... :9

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/skin7.jpg

Wanneer gaan we nou eens met deze GT's rijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de hele dag de server open staan op gt newskins maar er komt niemand langs!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Waar vind ik jou dan?

IS trouwens dat skinpack al gemaakt? Ik heb wat problemen met GTR en mijn nieuwe videokaart.. Dus ik ga een reinstall doen.. en dat skinpack is dan wel makkelijk..

[ Voor 81% gewijzigd door MrBarBarian op 15-04-2005 21:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Shit Jan... Als ik het geweten had. Volgende X ik moet nu naar een feestje.

Ik was op Barca net. Mooie race gereden. Netjes constant 1:40ers en later 1:41ers geen uitschieters. Super setup gemaakt. Race klaar en gewonnen. Kijk ik naar me banden na 36 minuten race... Helemaal in top conditie, goede temp., banden spanning en veel grip aan het einde van de race (LV 171kpa RV 170kpa LA 172kpa RA 171kpa _/-\o_) . Vergeet ik m'n setup te saven |:( . Dat soort dingen heb ik altijd.

Gelukkig heb ik wel de setup van waaruit ik begonnen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Mr.David schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:03:

Ik was op Barca net. Mooie race gereden. Netjes constant 1:40ers en later 1:41ers geen uitschieters. Super setup gemaakt. Race klaar en gewonnen. Kijk ik naar me banden na 36 minuten race... Helemaal in top conditie, goede temp., banden spanning en veel grip aan het einde van de race (LV 171kpa RV 170kpa LA 172kpa RA 171kpa _/-\o_) . Vergeet ik m'n setup te saven |:( . Dat soort dingen heb ik altijd.

Of je laad motec en de automatisch bewaarde motec logged data, daarin staat je setup ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Bart volgens mij moet je toch weten dat ,dat hier is:tweakers GT Newsskin voor de gt karretjes en je raadt het al tweakers ngt newskin voor de ngt karretjes en jongens echt je ziet pacecars en je geluid doet raar als je niet all skins erin zet.Haal ze hier:http://archeogtr.free.fr/
En zoals je weet pak ze uit en zet ze in het goeie hokje het zijn er momenteel 55 in totaal.Freubel ze.Mijn Oma was er in 20 min mee klaar(tsja heeft nog een 56k verbinding)
MrBarBarian schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 20:57:
Waar vind ik jou dan?

IS trouwens dat skinpack al gemaakt? Ik heb wat problemen met GTR en mijn nieuwe videokaart.. Dus ik ga een reinstall doen.. en dat skinpack is dan wel makkelijk..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mr.David schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:03:

Welke wagen reed jij? En waar kun je tijdens de race zien wat de bandenspanning en temps zijn? Ik zat ook op de server bij die race volgensmij. Had vlak voor de race nog even snel de compound van m'n banden veranderd.....stom....weet ook niet hoe ik dat in de pits moet doen. Ik had nog nooit geraced met medium voor en hard achter. Verloor te veel grip en bijna 6 sec per rondje t.o.v. mijn normale tijden (1:41/1:42). Frustrating! Daarbij moest ik helemaal opnieuw verkennen waar de grenzen liggen en spinde ik er een paar keer af.

[ Voor 6% gewijzigd door Bram77 op 15-04-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik heb een knopje op mijn stuur toegewezen, daarmee kan ik de race tijd, banden temp., remschijf temp. en moter temp. in de gaten houden. Ik reed trouwens in de F550 met Medium tires voor en Hard tires achter. Dat was de beste keuze, want het was bloedje heet op Barca.

Hmm... Ik gebruik motec eigenlijk alleen om mijn snelste ronde tijden te bekijken. Ik wist niet dat je ook de setups daar uit kon halen. Binnenkort ff kijken hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Toch ook maar eens aan de f550, met de Saleen haal ik nooit 1:40 op die compounds. Op soft en medium wel maar dan ga ik na5 ronden serieus glijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:41:
Ik heb een knopje op mijn stuur toegewezen, daarmee kan ik de race tijd, banden temp., remschijf temp. en moter temp. in de gaten houden. Ik reed trouwens in de F550 met Medium tires voor en Hard tires achter. Dat was de beste keuze, want het was bloedje heet op Barca.

Hmm... Ik gebruik motec eigenlijk alleen om mijn snelste ronde tijden te bekijken. Ik wist niet dat je ook de setups daar uit kon halen. Binnenkort ff kijken hoe dat werkt.
Inderdaad, dat was de beste banden keuze denk ik. Ik reed vooraan met softs en achteraan met mediums, met de snelle rechtse bochten werd m'n band links vooraan ietsje te warm (115) en dat voelde ik na een tijdje aan de grip. Maar goed, toch nog tweede geworden dus.

Motec daar versta ik helemaal niets van, heb die beginners guide al eens doornomen maar daar werd ik toch niet echt wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:33:
Beste Bart volgens mij moet je toch weten dat ,dat hier is:tweakers GT Newsskin voor de gt karretjes en je raadt het al tweakers ngt newskin voor de ngt karretjes en jongens echt je ziet pacecars en je geluid doet raar als je niet all skins erin zet.Haal ze hier:http://archeogtr.free.fr/
En zoals je weet pak ze uit en zet ze in het goeie hokje het zijn er momenteel 55 in totaal.Freubel ze.Mijn Oma was er in 20 min mee klaar(tsja heeft nog een 56k verbinding)
[...]
Ja, ik bedoel een grote file, niet allemaal een voor een ;) Coole oma heb jij trouwens :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Bram77 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:44:
Toch ook maar eens aan de f550, met de Saleen haal ik nooit 1:40 op die compounds. Op soft en medium wel maar dan ga ik na5 ronden serieus glijen.
Dat ligt niet aan de auto... Iedereen denkt dat altijd 8)7 . In de Saleen rij ik ook een 1:39 in de race. Setups, auto's dat scheelt niet zoveel. Als jij 6 sec langzamer rijdt door een hardere compound dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken. Als ze op temp. zijn dan scheelt het bij mij niet eens een seconde.

Jan ik denk toch dat de skins in 1 bestand moeten voor de luie tweakertjes :O . Ik dacht dat er al mensen mee bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 16:59:
[...]

Opzich is je plan niet slecht... Alleen waar wordt dat geld dat je moet betalen dan aan besteed?

Daarnaast moet ik zeggen dat er op het moment een zeer goede dedicated server is (alleen dit weekend dus niet :P). en als ik dan kijk hoe druk het daar is..
Geld zou besteed worden aan de dedicated server en onderhoud van apparatuur.
Ik weet dat als je een beetje goede dedicated server wilt laten draaien dat je ongeveer 60 á 70 € in de maand kwijt bent aan de hosting(dit is buiten het geld wat je kwijt bent aan je gewone adsl verbinding).
Je praat ook niet over schrikbarende bedragen per persoon.
Maar als je de hosting uitbesteed heb je ook de mogelijkheid om dat uit te breiden als dat nodig is.
Ik wil eventueel in overleg met degene die nu bezig zijn met de league wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn, mits er natuurlijk genoeg gegadigden zijn die mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:54:
[...]

Dat ligt niet aan de auto... Iedereen denkt dat altijd 8)7 . In de Saleen rij ik ook een 1:39 in de race. Setups, auto's dat scheelt niet zoveel. Als jij 6 sec langzamer rijdt door een hardere compound dan moet je het toch echt bij jezelf zoeken. Als ze op temp. zijn dan scheelt het bij mij niet eens een seconde.

Jan ik denk toch dat de skins in 1 bestand moeten voor de luie tweakertjes :O . Ik dacht dat er al mensen mee bezig waren.
LOL geloof me, bij mij is het geen luiheid iig hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
MrBarBarian schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:46:
[...]

Ja, ik bedoel een grote file, niet allemaal een voor een ;) Coole oma heb jij trouwens :P
"

Pakketje gerart en wel klaar staan, alleen Leon en ik lopen elkaar steeds mis, dus nog even geduld bitte.

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb een tijdje met een cheapass trust-rotzooi-stuurtje gereden, maar de pedalen reageerden steeds minder en het stuur had de hele tijd neigingen naar rechts (ik kan wel blijven calibreren).
Ik zoek dus voor een normale prijs (momo kost mij teveel op dit moment ;)) een stuurtje dat een tijd meegaat.. Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Bram77 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 18:43:
Cool! I'll be there (hoe laat begint F1?).
Wel GT he?!

hoe heet je server of wat is het ip?
Geen F1 dit weekend B) ...Volgende week pas weer in San Marino. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

flashin schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:40:
Ik heb een tijdje met een cheapass trust-rotzooi-stuurtje gereden, maar de pedalen reageerden steeds minder en het stuur had de hele tijd neigingen naar rechts (ik kan wel blijven calibreren).
Ik zoek dus voor een normale prijs (momo kost mij teveel op dit moment ;)) een stuurtje dat een tijd meegaat.. Iemand een goede tip?
Zoals al zo vaak gezegd: de Logitech DFP is prima. En ja, die is prima geschikt voor Windows, ook al staat er soms alleen "PS2" bij.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mr.David schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 21:54:
[...]

Weet ik :) Dat het aan mij ligt.
Ik heb nu de ride-height helemaal omlaag gezet en ben gaan oefenen met medium/hard. Ben nog aan het proberen met de bandenspanning, maar gaat al stukken beter nu. In race setup haal ik soms 1:41.2 en gemiddelt 1:42.5. Goed genoeg voor nu :) Oefening baart kunst. Ik moet ook nog flink oecfenen met inhalen en ingehaald worden :P....dus jullie gaan me met regelmaat zien op de server de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Markao schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 22:31:
[...]
"

Pakketje gerart en wel klaar staan, alleen Leon en ik lopen elkaar steeds mis, dus nog even geduld bitte.
wacht ik even op jou, geen zin om alles 1 voor 1 te gaan downen in installen :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wil ik niemand bang maken, maar er zit nog ergens een hersenspinsel die zegt me, dat als je officiele add-onns van SimBin wilt installeren, je een volledig schoon spel moet hebben, en please correct me if i'm wrong.
Ik dacht ook dat dat de reden was dat je dat GTR manager moest gebruiken omdat je daar alle adds die met de manager geinstalleerd zijn in 1 x kunt verwijderen.
Dus mocht dit waar zijn zou ik het hele pretpakket via manager installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een race gereden op Estoril, 4 gekwalificeert en na de start lag ik 2e. Dit is verder ook niet weer veranderd. Toch blijf ik het vet vinden dat je rekening moet houden met de temperatuur. Had ik overigens weer eens niet naar gekeken en het duurde ook niet lang voordat de banden al weer over de 100 graden waren, met als hoogtepunt het linkervoor wiel met een temperatuur rond de 120 graden. Een ander probleem vormde de motor die ook overhit begon te raken. Het leuke is dat je dan je hele race tempo moet veranderen, omdat anders de auto het niet volhoudt. Toch de volgende keer maar naar de temperatuur kijken voor de race ;)

Btw: Een goed en betaalbaar stuurtje is de Logitech wingman formula force gp. Nog nooit problemen mee gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:23:
Zojuist een race gereden op Estoril, 4 gekwalificeert en na de start lag ik 2e. Dit is verder ook niet weer veranderd. Toch blijf ik het vet vinden dat je rekening moet houden met de temperatuur. Had ik overigens weer eens niet naar gekeken en het duurde ook niet lang voordat de banden al weer over de 100 graden waren, met als hoogtepunt het linkervoor wiel met een temperatuur rond de 120 graden. Een ander probleem vormde de motor die ook overhit begon te raken. Het leuke is dat je dan je hele race tempo moet veranderen, omdat anders de auto het niet volhoudt. Toch de volgende keer maar naar de temperatuur kijken voor de race ;)

Btw: Een goed en betaalbaar stuurtje is de Logitech wingman formula force gp. Nog nooit problemen mee gehad!
Had ik ook ja.. In m'n achtervolging op Nootie klaagde de pit dat mijn motor te heet aan het worden was.. Oil was rond de 107 graden. Toen ik eenmaal in de ahcterklep van Nootie zat is die temperatuur weer wat gezakt. Maar toen kreeg ik problemen met mijn linker voorband, die ging ook tot 120 graden. En dan merk je echt wel dat je flink begint te glijden.. Opvallend was ook dat, na me stuurfout, de linkervoorband direct lek was. Die was dus waarschijnlijk aardig versleten aan het raken..

Leuk ook om te zien dat je rijstijl heel anders is, als je in gevecht bent of als je redelijk alleen rijdt..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Hehe,was leuk ja de race van vanavond op estoril.

Het enige probleem wat ik had was mijn setup en mijn algehele gesteldheid zelf.
Ben afgelopen week geopereerd en daar had ik echt last van tijdens de race en qualificatie.
Ook hielp de brake test van de lister niet mee,ik was sneller in een bepaalde bocht,wou m,binnenlangs ertussen gooien,krijg ik dus die befaamde braketest.Gelijk weer s een spin om mijn oren,dus banden verziekt.
Wat vond ik de weersvoorspelling raar,ik heb f gekeken voordat ik op de grid ging staan,en er stond echt bij forecast regen.En de temp ws ook laag,dus de setup die ik uiteindelijk had gekozen was niet goed,want gaandeweg de race klaarde het op en werd echt alles warm,lees hierboven maar.
Dus ookal staat er een forecast,ga er niet vanuit dat dat zal gebeuren,want het kan anders lopen.Maak/plan dan een pitsstop in in het begin van de race,weet je zeker dat je goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:41:
Hehe,was leuk ja de race van vanavond op estoril.

Het enige probleem wat ik had was mijn setup en mijn algehele gesteldheid zelf.
Ben afgelopen week geopereerd en daar had ik echt last van tijdens de race en qualificatie.
Ook hielp de brake test van de lister niet mee,ik was sneller in een bepaalde bocht,wou m,binnenlangs ertussen gooien,krijg ik dus die befaamde braketest.Gelijk weer s een spin om mijn oren,dus banden verziekt.
Wat vond ik de weersvoorspelling raar,ik heb f gekeken voordat ik op de grid ging staan,en er stond echt bij forecast regen.En de temp ws ook laag,dus de setup die ik uiteindelijk had gekozen was niet goed,want gaandeweg de race klaarde het op en werd echt alles warm,lees hierboven maar.
Dus ookal staat er een forecast,ga er niet vanuit dat dat zal gebeuren,want het kan anders lopen.Maak/plan dan een pitsstop in in het begin van de race,weet je zeker dat je goed zit.
was geen braketest ... ik remde gewoon daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:15:
Nu wil ik niemand bang maken, maar er zit nog ergens een hersenspinsel die zegt me, dat als je officiele add-onns van SimBin wilt installeren, je een volledig schoon spel moet hebben, en please correct me if i'm wrong.
Ik dacht ook dat dat de reden was dat je dat GTR manager moest gebruiken omdat je daar alle adds die met de manager geinstalleerd zijn in 1 x kunt verwijderen.
Je moet gewoon het mapje ?:\GTR\GameData\Teams backuppen. Zo kan je binnen enkele seconde het spel weer in originele staat terug brengen als je dat wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:30:
[...]

Had ik ook ja.. In m'n achtervolging op Nootie klaagde de pit dat mijn motor te heet aan het worden was.. Oil was rond de 107 graden. Toen ik eenmaal in de ahcterklep van Nootie zat is die temperatuur weer wat gezakt. Maar toen kreeg ik problemen met mijn linker voorband, die ging ook tot 120 graden. En dan merk je echt wel dat je flink begint te glijden.. Opvallend was ook dat, na me stuurfout, de linkervoorband direct lek was. Die was dus waarschijnlijk aardig versleten aan het raken..

Leuk ook om te zien dat je rijstijl heel anders is, als je in gevecht bent of als je redelijk alleen rijdt..
Achtervolging was idd leuk ja, het hield me er wel vanaf om naar mn voorganger te rijden.
Ik had ook al een keer met Frans zoiets, alleen was het snelheidsverschil toen niet zo groot, en kon ik door extreem laat remmen hem er achter houden, maar jij was een klappie sneller, dus moest ik verdedigende lijnen rijden wat dus ten koste van mijn snelheid ging.
Vooral aan het einde van het langste rechte stuk moest ik alles uit de kast halen.
Daar hield ik iedere keer de binnenkant, zodat jij buitenom over het vuil mij in moest halen (wat dus niet gaat).
Ik probeerde om zo clean mogelijk te vededigen wat volgens mij aardig ging, alleen jammer dat je spinde.
Wat mij ook opviel aan die race, is dat er geen ongelukken waren bij de start, en dat de mensen die gedubbeld werden, heel erg goed aan de kant gingen.
Dat mag ook wel een keer gezegd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:49:
[...]
...
Wat mij ook opviel aan die race, is dat er geen ongelukken waren bij de start, en dat de mensen die gedubbeld werden, heel erg goed aan de kant gingen.
Ik tikte in de eerste bocht Corona aan (die vervolgens dacht ik rondging).Sorry, moet nog erg wennen aan dat remgedrag van de Porsche. Heel verschil met de Corvette waarin ik tot vorige week altijd reed. :P
Ja, en als je als middelmatig rijder in een NGT zit en de snelle mannen in een GT-wagen, dan weet je dat je de spiegels goed in de gaten moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help Help Help ik kan er niet meer tegen!!Nootie alsjeblieft waar woon je ik kom ze wel installeren,Maastricht, Den Haag Timboektoe what ever maar stop met dat gel......!!!!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 00:15:
lees je uberhaupt die goed bedoelde adviezen van mij en anderen wel??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:38:
Help Help Help ik kan er niet meer tegen!!Nootie alsjeblieft waar woon je ik kom ze wel installeren,Maastricht, Den Haag Timboektoe what ever maar stop met dat gel......!!!!
[...]

lees je uberhaupt die goed bedoelde adviezen van mij en anderen wel??
Als je wilt heel graag, hulp op afstand gaat ook toch? notje@wanadoo.nl
Oh... en het is Verwegistan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onboard rondje Estoril

Klopt wel aardig die baan in het spel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 09:49:
[...]
De start was wel apart.. We zaten met z'n allen flink kort op elkaar. Ik was redelijk snel weg, en dacht binnendoor naar plek 2 te gaan schuiven. Alleen Fabian (nr22) dacht daar anders over :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beurdy/nr1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beurdy/nr2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beurdy/nr3.jpg

Wat dus wat Air-Time voor mij als resultaat had ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~beurdy/nr4.jpg
300 km/u op het rechte eind :9~
130 in de eerste versnelling 8)

[ Voor 23% gewijzigd door MrBarBarian op 16-04-2005 11:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de skins van ArcheoGTR online gezet in een rar bestand.
Bestand downloaden en uitpakken naar ..\GTR\GameData\Teams\

Download het bestand hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt hier iemand nog wel eens tegen de AI...? ;) Ik vroeg me namelijk af of die bij jullie ook zo gestoord doen als je pitstops hebt... Ik speel met versneld fuelgebruik om ook in korte races toch een pitstop te forceren. Erg leuk. Alleen... de AI is niet echt slim! Zo gaan ze regelmatig na 1 ronde alweer naar binnen! Daarnaast gebeurt het ook regelmatig (bijvoorbeeld op Monza) dat auto's NIET de pits in gaan maar wel met pitsnelheid doorracen! En als toppunt: ik lag gisteren bij het begin van de laatste ronde derde: er waren twee auto's een eindeje voor me. Het lukt me om ze bij te halen, alleen maak ik vier bochten voor het einde een inhaalfoutje en slip. Kans verkeken, dacht ik, ik ga de weg weer op (nog steeds derde) en rij rustig naar de finish. Hoor ik opeens dat ik gewonnen heb! Ik kijk verbaasd naar de replay en zie dat m'n twee voorgangers de pits in waren gereden! Da's helemaal gestoord!

Hebben jullie ook vreemd pitsgedrag...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 10:27:
[...]

Ik tikte in de eerste bocht Corona aan (die vervolgens dacht ik rondging).Sorry, moet nog erg wennen aan dat remgedrag van de Porsche. Heel verschil met de Corvette waarin ik tot vorige week altijd reed. :P
Ja, en als je als middelmatig rijder in een NGT zit en de snelle mannen in een GT-wagen, dan weet je dat je de spiegels goed in de gaten moet houden.
Geeft niet,ik had toch al een kloterige setup denk ik,en zeker nadat mijn banden te warm waren geworden,had het voor mij geen zin meer.
Ook had ik last van mijn operatie wond,dus was ook nog s chagrijnig.
Ik vond het trouwens wel leuk dat er meerdere type auto's waren,zelfs ngt.
En wat mij ook opviel was de snelheid van de corvette,mijn vermoeden is juist,deze bak heeft best wel een goed weggedrag.En ook de snelheid zit erin,al maakt dat op estoril niet zoveel uit denk ik.

F over estoril,ik heb met deze baan echt altijd een zwaar gevecht,hij ligt mij echt niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 01:20:
[...]

was geen braketest ... ik remde gewoon daar
Ik dacht ech t dat het een braketest was,omdat ik nl zelf daar nooit op de rem gaat staan,maar de motor als rem gebruik :P
Ik merkte wel op dat moment dat ik toen een stuk sneller was dan jou,tot ik bij jouw actie echt mijn banden had verziekt,toen was het echt over en sluiten voor mij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Corona op 16-04-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Ik heb nu al twee (offline, Porsche GT3) races achter elkaar dat mijn motor het begeeft. Olie en water temps zijn prima (net onder de 90C), maar toch ploft ie. Is dat botte pech (heb mech. failures op time-scaled staan) of ligt het aan mijn gear-ratio's? Ik heb de gears kort op elkaar staan, korter dan de andere wagens in het veld. Dat vind ik prettiger rijden, maar misschien dat dat teveel stress voor mijn motor oplevert?
Tijdens kwali en practice heb ik nergens last van, ook niet als ik daar een langere run doe (die langer zijn dan de tijd die het duurde voor mijn motor plofte in de races. Ook waren de ambient temps in de races lager dan in die practices.

[ Voor 23% gewijzigd door Whuzz op 16-04-2005 15:01 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

jakkie net me 1e CTP :(

In een bocht op spa, iemand joint. Ik weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 1 ronde eruit, gespind achter een viper die te vroeg remde, ophanging naar de klote. Net nu ik me als 4e had gekwalificeerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik probeer al sinds een week goede tijden te rijden op Oschersleben met GT auto's. Met de Ferrari kom ik nu op 1:26,04. met de standaard setup. Sinds een paar dagen sprak ik met een gebruiker (F@st) die met de standaard setup 1:21 kon halen. Dat betekend dat ik dus in een baan waarvan ik het gevoel heb dat ik alleen nog maar tienden kan afsnoepen, 5 seconden laat liggen.

Nu zoek ik eigenlijk een site of van gebruikers motec data van een Ferrari550 op de oschersleben die met de standaard setup vergelijkbare tijden hebben gereden als F@st, Zodat ik kan zoeken waar ik tijd laat liggen.

Wie kan me helpen aan een site die niet setups, maar motec data heeft van gebruikers met snelle tijden, of iemand die zijn data aan mij zou willen geven.

Oja.. Natuurlijk zonder hulpmiddelen. (op auto clutch en damage na)

Marco

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even de replay van daarnet op Spa online gezet.

http://users.skynet.be/elhefe/spatweakers.vcr

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Lol, die wil ik gewoon niet zien. Reed er echt zo slecht gewoon :X
Alleen met kwalificeren in de regen was ik snelst.. met 2 sec verschil d8 ik _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door R-B op 16-04-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:08:
[...]

Lol, die wil ik gewoon niet zien. Reed er echt zo slecht gewoon :X
Alleen met kwalificeren in de regen was ik snelst.. met 2 sec verschil d8 ik _/-\o_
Was wel een leuke race op spa, niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar ook vanwege de gevechten die ik had. Nou ja, alleen dan met de Richard Blokker, de rest viel voor me uit voordat het tot een gevecht kwam (jammer tracker :'( )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een CTD gehad op de tweakers server, en er waren er precies meer die het voorhadden want ik zag net voor me een viper wegfloepen en enkele ... left the server. Ofwel was het toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:30:
Net een CTD gehad op de tweakers server, en er waren er precies meer die het voorhadden want ik zag net voor me een viper wegfloepen en enkele ... left the server. Ofwel was het toevallig?
ow dan was ik dus niet de enige... die viper was ik namelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:24:
[...]

Was wel een leuke race op spa, niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar ook vanwege de gevechten die ik had. Nou ja, alleen dan met de Richard Blokker, de rest viel voor me uit voordat het tot een gevecht kwam (jammer tracker :'( )...
pssst :7

Ik ben Richard Blokker (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Ik had ook ineens een ctd,ik wou de pits in gaan voor andere banden,maar op de 1 of andere manier was ik mijn toetsen combinatie kwijt.Dus maar gestopt met rijden.
Zit ik te kijken naar anderen hoe ze rijden,baf ineens mijn desktop.
Ik weet nou niet wat het is met dit spel,word tijd voor een patch.

Oh,R-B,

Als je niet wilt voten alla,maar dat je ineens weggaat zuigt wel hoor,wij wilden racen,en jij vote tegen,en dan ineens weg omdat je geen zin meer hebt,leuk voor de anderen is dat.

[ Voor 25% gewijzigd door Corona op 16-04-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Corona schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:43:
Ik had ook ineens een ctd,ik wou de pits in gaan voor andere banden,maar op de 1 of andere manier was ik mijn toetsen combinatie kwijt.Dus maar gestopt met rijden.
Zit ik te kijken naar anderen hoe ze rijden,baf ineens mijn desktop.
Ik weet nou niet wat het is met dit spel,word tijd voor een patch.

Oh,R-B,

Als je niet wilt voten alla,maar dat je ineens weggaat zuigt wel hoor,wij wilden racen,en jij vote tegen,en dan ineens weg omdat je geen zin meer hebt,leuk voor de anderen is dat.
Nee ik had echt geen zin meer hoor, moest nog 1 en ander doen op inet en dvd's etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
R-B schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 23:49:
[...]

Nee ik had echt geen zin meer hoor, moest nog 1 en ander doen op inet en dvd's etc..
Ok,dat begrijp ik wel,maar als iedereen wilt racen,en jij houd het tegen,dan is dat niet zo erg,zeker omdat de training in de regen was.Is nog leerzaam ook voor de afstelling van je auto.
Alleen wat ik dan niet zo tof vind is dat je zegt dat je geen zin meer hebt,en ineens weg bent,terwijl alle anderen wel voten om te gaan racen.
Dat is mijn mening he!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.