[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.585 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
MrBarBarian schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:55:
[...]

Kom op mensen, blijf svp wel gewoon het topic lezen, en niet als een kip zonder kop roepen...

Je bent nogsteeds ingeschreven, maar aanmelding van de League gaat overnieuw.
even een reactie hierop,

ik heb mij dus geregistreerd,en als ik mijn profiel wil updaten,dan kan dat niet omdat ik niet ben ingelogd op de site,terwijl dat wel zo is.
dit vraag ik nu voor de 3e keer,wat is het probleem,waarom kan ik dat niet doen???
Want ik wil best wel meedoen,maar als ik niets meer kan doen op de site,dan heeft het voor mij niet zoveel nut denk ik.

edit,probeer het net weer,en wederom wil ik mijn profiel updaten met al mijn gegevens,en weer lukt het omdat de site zegt dat ik hiervoor ingelogd moet zijn,terwijl ik dat ben.

[ Voor 12% gewijzigd door Corona op 13-04-2005 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Corona schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:21:
[...]

even een reactie hierop,

ik heb mij dus geregistreerd,en als ik mijn profiel wil updaten,dan kan dat niet omdat ik niet ben ingelogd op de site,terwijl dat wel zo is.
dit vraag ik nu voor de 3e keer,wat is het probleem,waarom kan ik dat niet doen???
Want ik wil best wel meedoen,maar als ik niets meer kan doen op de site,dan heeft het voor mij niet zoveel nut denk ik.
Geduld is een schone zaak. De league-site is nog niet af, dus logischerwijs kunnen er nog fouten inzitten.

Zover ik weet komen er sowieso nog de nodige plaatsjes op, en tegen die tijd zal ongetwijfeld iemand wel vertellen dat de site af is en de inschrijving open is. Als je dan nog problemen hebt, kan je het even hier roepen of (nog beter) even contact zoeken met een van de organisatoren...

Patience! my friend!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Mr.David schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:58:
Sorry van je naam ZamOrano... Op een of andere vage manier kan ik op mijn werk niets editen.

Kunnen we vanavond niet met een GT veld rijden. Misschien is het handig als iemand de skins allemaal uitpakt en in de goede mappen plaatst. Dan maken we er 1 rar bestand van. Kan iedereen snel en gemakkelijk de skins installeren. We moeten het bestand dan wel ergens plaatsen waar iedereen het kan downloaden.
Als iemand roept waar ik het kan uppen dan is dat geregeld (zowel NT/NGT incluis juiste map), noemen we het gelijk het GOT bonus pack en is het voor iedereen in de toekomst makkelijk bij te houden en te instaleren.

Overigens ben ik uiterard voor een NGT race vanavond, maar wat jullie ook rijden ben er bij met mijn GT3

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Markao schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:14:
[...]

Als iemand roept waar ik het kan uppen dan is dat geregeld (zowel NT/NGT incluis juiste map), noemen we het gelijk het GOT bonus pack en is het voor iedereen in de toekomst makkelijk bij te houden en te instaleren.

Overigens ben ik uiterard voor een NGT race vanavond, maar wat jullie ook rijden ben er bij met mijn GT3
Hoe groot is het bestand?

mail anders even naar mijn msn adres..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
116 MB, kan het dus waarschijnlijk niet mailen met mijn @home account, kan het wel ergens uppen zodat jij het van daar kan downen. Of in een berg kleinere bestanden rarren en dan even mailen.
Of als je andere sugstie hebt, hoor ik het wel.

Heb MSN messenger maar even weer geactiveerd, dus als de grootte geen probleem is moet ik het daarmee wel kunnen versturen.

[ Voor 21% gewijzigd door Markao645 op 13-04-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op woensdag 13 april 2005 @ 12:14:
[...]

Ik kan het wel hosten, maar haal wel even de originele skins eruit als je wilt.
Dit scheelt de helft ongeveer.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 13:19 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
dit is zonder orginele teams, dan zit je n.l. over de 600 MB, kijk wel even of ik het iets compacter krijg.

update;

Had de scene's erbij inzitten en die heb ik verwijderd, kom nu op een bestand van 78 MB.

Dus zeg het maar ?

[ Voor 51% gewijzigd door Markao645 op 13-04-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zag op de 100mbit server die ik draai een foutmelding staan dus heb hem even opnieuw opgestart. Hij zou nu weer online moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
ff een vraagie, op de GTR site hebben ze het over Oval circuits. Zijn die nu al ergens te downloaden of zijn het toekomstplannen? op dat forum zijn ze er een beetje vaag over imo.

Ik doel dus op dit topic.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

blomsan schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:43:
Even een paar screenshots om het een en ander duidelijk te maken. Zo'n idiote inhaalmanoevre was het volgens mij niet, ik vond hem zelf wel aardig en van te vroeg remmen lijkt mij ook niet echt sprake.
Niet te min, no hard feelings, ik heb plezier gehad, jammer dat de server crashte. Wel merkwaardig was dat in de replay te zien was dat de deelnemers een voor een tot stilstand kwamen.

Gr. Evert
Kan je de bmp's even vervangen door jpg ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ovals zou VET zijn!

Gisteren voor het eerst een race online gereden op een SimBin server. Jammer dat het niveau verschil zo hoog was tussen de rijders. Ik hoorde zeker nog niet bij de beste maar heb nu wel een setup geconfigureerd waar ik aardig mee uit de voeten kan. Al is dat afstellen pittig, ik weet niet wat imk met het diff moet.

In een Saleen is mijn snelste tijd nu 1:41:117 op Barcelona. Dit was in de race en dus met race-setup. Al slijten mijn banden nog wel wat te snel. Kan ook aan mijn rijstijl liggen want ik vind het nogal leuk om de bocht door te driften :P Welke factoren kunnen je banden nog meer sparen (los van de compound)?

Ik heb ook een race geprobeerd met de Viper, maar de achterkant haalt me de hele tijd in als ik iets te hard rem of te snel terugschakel. Erg irritant. Hij voelt als een logge bak, maar ik zie toch mensen erg snelle tijden neerzetten met die wagen. Wat is de truuc qua setup van de Viper om beter om sneller te kunnen stoppen zonder dat de wagen omzwaait....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Bram77 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:18:
In een Saleen is mijn snelste tijd nu 1:41:117 op Barcelona. Dit was in de race en dus met race-setup. Al slijten mijn banden nog wel wat te snel. Kan ook aan mijn rijstijl liggen want ik vind het nogal leuk om de bocht door te driften :P Welke factoren kunnen je banden nog meer sparen (los van de compound)?
Temperatuur niet te hoog laten oplopen (dus wat meer pressure erin vaak), soepel rijden (dus NIET driften :P), hardere compound. Bij langere races (meer dan 15 laps) gooi ik er altijd hard compound op, alhoewel sommige mensen met een soepele rijstijl ook erg lang op mediums kunnen.
Verhaal over Viper
Ik kan er ook niet mee overweg. Ik vind hem log. Ik kan ook slecht met de Ferrari's overweg, die hebben een enorme powerpiek waardoor ik regelmatig achterstevoren sta. Ik kan het best rijden met de Lambo en de Saleen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ok! Harde compound ga ik eens proberen. Nog niet gedaan tot nu toe omdat ik met medium compound nog moeite had m recht te houden in de bochten....nu niet meer trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Arfman schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:34:

Ik kan er ook niet mee overweg. Ik vind hem log. Ik kan ook slecht met de Ferrari's overweg, die hebben een enorme powerpiek waardoor ik regelmatig achterstevoren sta. Ik kan het best rijden met de Lambo en de Saleen.
De Viper is een musclecar (idd dus wat log), en zo moet je er ook mee rijden. Voorzichtig met gas zijn, en de paar keer dat ik die hem geprobeert viel het me op dat je er heerlijk in kan glijden.. Maar als je goed met je rechtervoet om kan gaan mag het geen probleem zijn..

De Lambo en de Saleen rijden een stuk makkelijker omdat de mid-engined zijn, en dus een wat betere gewichtsverdeling hebben.

@Puresmoker:
Als je wel op het forum van GTR kan kijken.. Waarom kijk je dan niet op de homepage? Daar kan je zien dat de Ovals nog niet gereleased zijn.. Met alle respect, als we het niveau binnen dit topic omhoog willen halen, moeten dit soort vragen er echt uit..

@repeat (hieronder dus :P)
Deels.. je banden worden warm doordat je glijdt over het asfalt.. En je gaat glijden doordat je banden niet genoeg grip hebben.. Je grip kan je verhogen door de bandenspanning te optimaliseren (170kpa als ze warm zijn, dus na 5 rondes ongeveer) of door je gas beter te doseren en rustiger door de bocht te gaan.

Als je bandne dus te warm worden (boven de 105 graden) moet je rustiger met je gas gaan omspringen (achterwielen) of rustiger door de bocht gaan (voorwielen).. Doordat je banden warm worden, worden je banden ook harder (warme lucht zet uit)

[ Voor 24% gewijzigd door MrBarBarian op 13-04-2005 14:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als de temperatuur van de banden te hoog wordt? Dan moet je er dus meer lucht indoen?
Om te zorgen dat ze rond de 90 graden blijven?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:47:
Maar als de temperatuur van de banden te hoog wordt? Dan moet je er dus meer lucht indoen?
Dat is dus eigenlijk ook mijn vraag, moet je zorgen dat de temperatuur goed blijft (90-100) of juist zoals MrBarbarian zegt dat de luchtdruk gelijk blijft (170kpa). Ik heb al wat in het engineers handboek rond geneust, maar eerlijk gezegd heb ik dat laatste niet kunnen vinden. En hoe komen jullie bij die 170kpa waarom niet 180 of 160? (linkje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:47:
Quantor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:03:
[...]

Dat is dus eigenlijk ook mijn vraag, moet je zorgen dat de temperatuur goed blijft (90-100) of juist zoals MrBarbarian zegt dat de luchtdruk gelijk blijft (170kpa). Ik heb al wat in het engineers handboek rond geneust, maar eerlijk gezegd heb ik dat laatste niet kunnen vinden. En hoe komen jullie bij die 170kpa waarom niet 180 of 160? (linkje?)
Of een hardere compound, dus als je mediums steeds boven de 110/120 gaan, pak je de harde compound.

Ik heb die 170 kpa uit de motec beginners guide op het officiele Simbin forum, dus denk dat die waarde wel ok is. Vind zelf dat die luchtdruk belangrijker is dan de temp van je banden, hele lage en hoge uitgezonderd uiteraard. (http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=557)

[ Voor 22% gewijzigd door Markao645 op 13-04-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Quantor schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:03:
[...]

Uit de MoTec guide, te vinden op het forum van GTR.com

Ken er een link naar die guide in de SP? Ik heb het al vaker aangegeven, daar staat zooooveeeeel erg nuttige info in, eigelijk is het verplichte stof..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:58:
Ik ook maar ik wil nog ffe zeggen tegen die gast in die Porsche GT2, Waarom haalde je in op een onmogelijke plek en rem je dan tevroeg :? Sorry hoor maar ik kon je totaal niet meer ontwijken :{
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blomsan/Barca1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blomsan/Barca2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blomsan/Barca3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blomsan/Barca4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blomsan/Barca5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blomsan/Barca6.jpg
Even een paar screenshots om het een en ander duidelijk te maken. Zo'n idiote inhaalmanoevre was het volgens mij niet, ik vond hem zelf wel aardig en van te vroeg remmen lijkt mij ook niet echt sprake.
Niet te min, no hard feelings, ik heb plezier gehad, jammer dat de server crashte. Wel merkwaardig was dat in de replay te zien was dat de deelnemers een voor een tot stilstand kwamen.

Gr. Evert

[ Voor 15% gewijzigd door Fuelke op 13-04-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
per ongeluk gequote ipv geedit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hier ook geen hard feelings maar ik kon totaal niet remmen bij die bocht erna, Bovendien zag ik ook in een keer niks meer :P

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:11:
[...]

Kan je de bmp's even vervangen door jpg ?
bij deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:54:
per ongeluk gequote ipv geedit?
Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Ik heb de laatste anderhalve week helaas wegens omstandigheden niet meer kunnen GTR-en :(
En vanavond dácht ik dus weer tijd te hebben eindelijk, blijkt dat ik had afgesproken om een pc van een maat van me te fixen.

Ik hoop dat ik een beetje op tijd klaar ben zodat ik nog een paar rondjes kan oefenen; anders leer ik het nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:41:
dit is zonder orginele teams, dan zit je n.l. over de 600 MB, kijk wel even of ik het iets compacter krijg.

update;

Had de scene's erbij inzitten en die heb ik verwijderd, kom nu op een bestand van 78 MB.

Dus zeg het maar ?
Neem contact met me op via msn (zie profile), ben nu nog niet online ivm werk (anders doe ik echt helemaal niets :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ga s werken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Beter dit jongens... :9~

Ons eigen GTR Tweakers skinpack!! Er zitten echt hele mooie auto's tussen. Straks gemakkelijk te downloaden en te installeren voor iedereen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Doe dan de nordschleife v1.2 ook ffe in het pack :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Markao schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:33:
[...]

[...]

Of een hardere compound, dus als je mediums steeds boven de 110/120 gaan, pak je de harde compound.

Ik heb die 170 kpa uit de motec beginners guide op het officiele Simbin forum, dus denk dat die waarde wel ok is. Vind zelf dat die luchtdruk belangrijker is dan de temp van je banden, hele lage en hoge uitgezonderd uiteraard. (http://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=557)
Ah ok, ga ik die ook eens nalezen, dacht dat meer een hoe-werk-ik-met-motec-voor-dummies guide was dan een setup guide. Linkje in de TS is zoals MrBarbarian aangeeft best handig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
GreenFury schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:24:
Doe dan de nordschleife v1.2 ook ffe in het pack :)
maak d'r meteen een installer omheen :p

De skins zijn toch niet gemaakt door een member van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:34:
[...]

De skins zijn toch niet gemaakt door een member van tweakers?
Dat vroeg ik mij ook al af. Staat anders niet echt netjes om skins van een ander even om te toveren tot Tweakers skin pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

hmmz, zie nu (alweer) geen tweakers server? Die 100mbit zou er nu toch moeten zijn??

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:43:
[...]

Dat vroeg ik mij ook al af. Staat anders niet echt netjes om skins van een ander even om te toveren tot Tweakers skin pack.
beetje ongelukkige woordkeuze van David denk ik.

Is geen eigen skin pak, maar alle files van deze site http://archeogtr.free.fr/ uitgepakt en wel in de juiste dir (voor Nootie :)), zodat men zie niet één voor één hoeft te downen en kan spelen op de server van Jan, zonder gek te worden van alle pacecars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Markao schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:06:
[...]

beetje ongelukkige woordkeuze van David denk ik.

Is geen eigen skin pak, maar alle files van deze site http://archeogtr.free.fr/ uitgepakt en wel in de juiste dir (voor Nootie :)), zodat men zie niet één voor één hoeft te downen en kan spelen op de server van Jan, zonder gek te worden van alle pacecars.
hehe, dan pak ik hem ook mee :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:43:
[...]

Nee dat bedoelde ik ook niet. Gewoon een iets minder tijd rovende versie van de skins. Hij moet niet de Tweakers naam krijgen. Het is gewoon leuk als we meerdere tweakers die skins hebben, zodat we gezellig met z'n alle online kunen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
Markao schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:33:
Dat is wat kort door de bocht om tot deze conclusie te komen. Een harde compound is voornamelijk bedoeld voor circuits met een hoge bandenslijtage al vraag ik mij af of de oppervlakte gesteldheid van een circuit in Simbin is gemodelleerd. Ook een hoge asfalttemperatuur kan reden zijn voor een harde compound, je kunt je afvragen of een extra pitstop op mediums opweegt tegen hogere rondetijden met harde compound.

Los daarvan zul je eerst moeten kijken naar je rijstijl. Als je op mediums steeds boven de optimale bandentemperatuur uitkomt rij je te ruw. Elk beetje glijden veroorzaakt extra wrijving en warmte. Dan is de vraag zijn het je voor of achterbanden die te warm worden. Hoewel de setup van grote invloed is bepaald het rijgedag in de eerste plaats hoeveel slijtage plaats vind. Probeer eerst een rijstijl te vinden waar je op mediums de temperatuur binnen de perken houdt en ga vervolgens met de setup ervoor zorgen dat de temperatuurverdeling op de band zelf in orde komt. Concentreer je in de eerste plaats nog niet op de absolute rondetijd maar op consistente rondetijden. Alleen met de keuze van harde compounds kom je bedrogen uit als je niet eerst een vloeiende rijstijl aanmeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb weer hetzelfde bij de 100mbit server dat alsik wil joinen er niks gebeurt :? Heb je niet iets aan als een firewall oid wat mij een time-out bezorgt. Ik heb het bij geen enkele andere server :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12
Als de andere mensen er wel op kunnen racen lijkt het me dat het eerder aan jouw eigen instellingen ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ja leuk maar waarom kan ik dan op alle andere servers :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Dit probleem heb ik ook gehad met de Tweakers.net2 server.
- Bij lag het toen aan het account dat ik gebruikte voor de server. Dit was hetzelfde account als dat ik gebruikte om te racen. Heb toen een appart account aangemaakt voor de server.
- Heb ook een keer gehad dat het account van de server niet meer werkte en dat heb ik toen opnieuw geactiveerd.
- Bij mij is het helemaal nooit meer teruggekomen, nadat ik de poorten op de server heb gewijzigd naar {34299 UPD, 34300 UDP, 34349 TCP} i.p.v. {34297 UDP, 34298 UDP, 34347 TCP}.

Misschien een ideetje voor de Hoster van die server om het een en ander te wijzigen. Wie weet helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik hoop dat ie dat wil doen, Moest net geforceerd op NGT new skins server omdat die niet wou...Naja er waren ook adnere servers :P maar die F360 glijd steeds weg met z'n reed op barcalona :( Toen met de GT3 cup geprobeert ging bij de start goed maar toen steeds meer glijers in de regen. Sorry maar ik heb de laatste dagen in de regen gereden en ga dat niet weer doen ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
ff voor de geinteresseerden in de ovals, op het GTR forum werd op deze door mij gestelde vraag: so when will these ovals be available???? het volgende geantwoord :
Hello,
It should be included in may 3rd US release so I think that ovals add ons will be release near this date.

Best regards

Ook best regards van mij :9

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol word ie pas 3 mei in US gereleaseD? LOL. Ben benieuwd op een 1.4 patch ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

1.4 Patch Information:
---
Solves numerous CTD (Crash To Desktop) issues
Solves various ATI issues (inclusding hard lockups when joining a race)
Improved voting system (players now can vote to kick or ban a disruptive user)
Standard server settings modified (shorter Practice 1 and Practice 2, also Qualify 1 now counts for the start grid)
Dedicated server no longer needs DirectX
Dedicated server no longer needs CD to be in the drive when starting
Separate download for a Linux dedicated server

Happy racing !

hoop ik

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Arfman schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:35:
1.4 Patch Information:
---

Happy racing !

hoop ik
Dat klinkt als goed nieuws!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

1.4 Patch Information:
---
Standard server settings modified (shorter Practice 1 and Practice 2, also Qualify 1 now counts for the start grid)

Happy racing !

hoop ik
Cool, ziet er goed uit hehe >:). Hoop ik eindelijk geen vastlopers meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
1.4 Patch Information:
---

Happy racing !

hoop ik
en wanneer komt ie dan uit??
want als je dit weet dan moet er ook een release date van de patch zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
1.4 Patch Information:
---

Happy racing !

hoop ik
Dat vind ik een erg goeie. Verder zeg Arfman hadden jullie op je werk niet een 1gbit lijn :9
Heb je trouwens ook een url naar de bron?

[ Voor 3% gewijzigd door FabiandJ op 13-04-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

:X

Misschienhad ik duidelijker moeten zijn: dit is wat ik hoop dat in patch 1.4 zit. Er is nog geen officiele aankondiging geweest, sorry !

Eigenlijk wil ik dit statement iets "bolder" maken: dit is wat ik vind dat er in MOET zitten om het enigszins goed speelbaar te krijgen, met name de instabiliteitsissues en het onduidelijke votingsysteem zorgen ervoor dat vrijwel elke online race ontaardt in chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik was al blij :D

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Arfman schreef op donderdag 14 april 2005 @ 00:04:

Misschienhad ik duidelijker moeten zijn: dit is wat ik hoop dat in patch 1.4 zit. Er is nog geen officiele aankondiging geweest, sorry !

Eigenlijk wil ik dit statement iets "bolder" maken: dit is wat ik vind dat er in MOET zitten om het enigszins goed speelbaar te krijgen, met name de instabiliteitsissues en het onduidelijke votingsysteem zorgen ervoor dat vrijwel elke online race ontaardt in chaos.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ag ja, laten we het dan maar hopen he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona

:(

ik dacht dat je ons al blij ging maken!!
Dit is nie grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12
Afgezien van de voorbarige blijdschap kan ik me overigens goed indenken dat ze bij de Amerikaanse relaese en dus ook de ovals release het spel weer een patch zullen geven. Had ook ergens gelezen dat ze er mee bezig waren en volgens mij bekijken de mensen van Simbin zelf hun fora ook erg goed... Dus het komt vast allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:48:
[...]

:(

ik dacht dat je ons al blij ging maken!!
Dit is nie grappig :P
Vind van wel, je mag gewoon grappen maken over een spel met zoveel bugs!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik weet niet of de vraag al gesteld is maar: Ik heb het spel net nieuw alleen bij de disc check zegt ie dat de "wrong serial" is entered. Ik heb bij de installatie echter geen serial hoeven invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Als je op retry klikt, krijg je volgens mij de mogelijkheid om een nieuwe serial in te voeren.

Je hebt zeker ook eerst met een minder legale versie gespeeld? ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Nope, meteen de originele gekocht, ben er ook al achter dat een andere serial via retry kan.
Alleen nu laadt ie niet door na disc checking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
SayWhatAgain! schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:10:
Ik weet niet of de vraag al gesteld is maar: Ik heb het spel net nieuw alleen bij de disc check zegt ie dat de "wrong serial" is entered. Ik heb bij de installatie echter geen serial hoeven invoeren...
Vraag is inderdaad niet nieuw, kijk ook even of je wel de goede serial neemt, er staat er 1 op de binnenhoes, die is voor het spel zelf en 1 op het kaartje "driver license" die is voor het online gebeuren. Kijk voortaan ook in de openingspost.

Ooops staat niet in de openingspost, sorry dacht het daar ooit gelezen te hebben 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Quantor op 14-04-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Ik heb ook in de openingspost gekeken (en niks hierover gevonden), maar om 6000 berichten door te gaan lezen leek me wat overdreven. Dus heb ik meer aan het antwoord van MartijnA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
SayWhatAgain! schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:25:
Ik heb ook in de openingspost gekeken (en niks hierover gevonden), maar om 6000 berichten door te gaan lezen leek me wat overdreven. Dus heb ik meer aan het antwoord van MartijnA3.
GoT heeft een schitterende zoekfunctie.. Ook binnen een topic :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Hmmm, daar heb jij dan weer gelijk in. Zal er voortaan beter gebruik van maken. Sorry...
Edit: ik hem hem nu werkend :p. Wel lastig... heb geen stuurtje.

[ Voor 28% gewijzigd door SayWhatAgain! op 14-04-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
SayWhatAgain! schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:29:
Hmmm, daar heb jij dan weer gelijk in. Zal er voortaan beter gebruik van maken. Sorry...
Edit: ik hem hem nu werkend :p. Wel lastig... heb geen stuurtje.
Hmmm, dan heb je 2 opties: A koop een stuurtje of B euh koop een stuurtje, zonder stuurtje kun je net zo goed NFSU spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Wil ik wel doen, maar heb niet zoveel zin om er kapitalen aan uit te geven. Een basic Logitech stuurtje will do the job?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
De formula Force van Logitech functioneerd prima (liever een MOMO naturrlijk ,maar dies duur)....
http://213.206.102.189/My...uctID=37680&productType=1

Driving force ziet er ook goed uit (meer knopjes, wil ik eigenlijk ook wel) voor de zelfde prijs...
http://213.206.102.189/My...uctID=80961&productType=1

bijden 69.95 en op internet vast goedkoper te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Bram77 op 14-04-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ew0ut
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
SayWhatAgain!: Mocht je geinteresseerd zijn, ik heb hier een Formula Force GP liggen van nog geen 2 weken oud (incl. bon).

Had ik gekocht als tijdelijke vervanger voor m'n overleden momo setje en er is eigenlijk weinig op aan te merken. Ik heb er iig momenteel veel plezier mee.

Inmiddels zit ik weer wat beter bij kas en ga een DFP aanschaffen.
Laat maar weten of je geinteresseerd bent (mailadres staat in MyReact).

[ Voor 14% gewijzigd door Ew0ut op 14-04-2005 17:13 . Reden: aanvullen info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

@Ew0ut

bedankt voor je aanbod, maar ik ben zo'n type die alles nieuw wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Is die Driving Force eigenlijk wel geschikt voor PC? Op de Logitech site staat alleen voor PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Als je simpel ffe zoekt binnen dit topic merk je dat meerdere mensen er GTR mee spelen: search en aangezien GTR niet voor de ps2 is ;)

Hij werkt dus prima onder windows :)

edit: Ik kan nogsteeds niet op de 100mbit server :(

[ Voor 33% gewijzigd door Ghostrider op 14-04-2005 18:14 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
D'r staat dat hij USB is, dus ik denk dat het gewoon zal werken. Anders zouden ze er op de mycom site wel specefiek bij zetten dat het voor PS2's is (die verkopen ze ook niet bij de mycom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
GreenFury schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:07:
Als je simpel ffe zoekt binnen dit topic merk je dat meerdere mensen er GTR mee spelen: search en aangezien GTR niet voor de ps2 is ;)

Hij werkt dus prima onder windows :)

edit: Ik kan nogsteeds niet op de 100mbit server :(
Ik snap het niet dat jij er niet op komt. Iedereen kan erop komen behalve jij.
Wat iemand anders al eens zei heb jij het al eens geprobeert met een ander profiel die je in GTR aanmaakt zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kan je meerdere profielen maken met 1 serial dan :? Wat die andere gast bedoelde was dacht ik dat hij voor z'n server een ander profiel maakte en andere poorten gebruikte :?

edit: Nee werkt ook niet :'( moet ik misschien andere poorten openzetten ofzo :?
je weet zeker dat je geen firewall gebruikt die mij blockeert :? Als ik me router firewall uitzet helpt het ook niet :(

Dutchm3n kan je eens proberen zelf met een ander profiel tejoinen dan je server ik denk dat dat de oplossing bied :)
Ik heb de juiste poorten iig opengezet in me router :)

[ Voor 74% gewijzigd door Ghostrider op 14-04-2005 19:31 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb al sinds een week elke keer een super slechte ping op de simbin servers >400 of hoger.
Terwijl in de loby de ping op de simbin servers goed is..

Ligt dat nou aan mijn verbinding of heeft iedereen op de simbin servers een slechte ping want ik zie er wel veel players rond rijden die nergens last van lijken te hebben ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik reed net op een simbin server...Me fps was onder de 20 auto's lagden als de ***** en n00bs zoals je ze nog nooit hebt gezien... :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Woow wat een begin van de race net zeg ... in Zweden ... pfoe adrenaline spoot door mijn lijf ! 7e ofzo had ik getraind .... na een paar rondjes al lag ik 3e toen 2e en ook nog eens 1e ! Geweldige gevechten met 3 gele Saleens ! Mooi was dat ! Later haalde Leon me nog in en was toen eerste ik lag dus op de 2e plek. Toen kreeg ik telefoon ... belangrijk telefoontje dus moest opnemen :( :( :(. Had graag doorgeraced.

Wil nog ffies excuses aanbieden aan 1 van de Saleens in de eerste paar ronden ... was geloof ik Marc Schuttenhelm (hoop dat ik je naam goed schrijf). Om zijn slipstream weg te nemen dook ik eerst naar links en toen dreef ik hem helemaal naar rechts waarbij we elkaar raakten. Niet geweldig netjes van me, maar gelukkig bleef je op de baan !

Als iemand screens zou kunnen plaatsen van het begin zou dat heel tof zijn ... dan zie je hoe close het was !

[ Voor 3% gewijzigd door Bertuss op 14-04-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Thijs B schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:50:
Ik heb al sinds een week elke keer een super slechte ping op de simbin servers >400 of hoger.
Terwijl in de loby de ping op de simbin servers goed is..
Ik ga sowieso al miet naar de simbin servers toe.. Altijd chaos daar en onwijs veel lag..

En die lobby is ook alles behalve goed :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Mijn fps dropt toch ook wel drastisch online. Enige idee welke instelling ik moet aanpassen om da te voorkomen? Singleplayer heb ik geen last van.

Welke server hebben jullie het hier precies over? En staat die gewoon in de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:13:
Woow wat een begin van de race net zeg ... in Zweden ... pfoe adrenaline spoot door mijn lijf ! 7e ofzo had ik getraind .... na een paar rondjes al lag ik 3e toen 2e en ook nog eens 1e ! Geweldige gevechten met 3 gele Saleens ! Mooi was dat ! Later haalde Leon me nog in en was toen eerste ik lag dus op de 2e plek. Toen kreeg ik telefoon ... belangrijk telefoontje dus moest opnemen :( :( :(. Had graag doorgeraced.

Wil nog ffies excuses aanbieden aan 1 van de Saleens in de eerste paar ronden ... was geloof ik Marc Schuttenhelm (hoop dat ik je naam goed schrijf). Om zijn slipstream weg te nemen dook ik eerst naar links en toen dreef ik hem helemaal naar rechts waarbij we elkaar raakten. Niet geweldig netjes van me, maar gelukkig bleef je op de baan !

Als iemand screens zou kunnen plaatsen van het begin zou dat heel tof zijn ... dan zie je hoe close het was !
was idd niet zo netjes ;)

je kan zelf screens maken via je replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Nou het is weer een feest vanavond met de lobby. Is het nu zo moeilijk om op een pc een lijstje met servers bij te houden en dan die gegevens aan iedereen te laten zien.

Voor de league+de testraces ben ik iig weer voor een direct-ip server......

[ Voor 21% gewijzigd door Fiskare op 14-04-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
GreenFury schreef op donderdag 14 april 2005 @ 18:44:
Dutchm3n kan je eens proberen zelf met een ander profiel tejoinen dan je server ik denk dat dat de oplossing bied :)
Ik heb de juiste poorten iig opengezet in me router :)
Die server die staat hier niet eens staat op UTwente en daar op is nog niet één keer zelf gespeeld dus alleen de dedicated server is opgestart meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 20:44:
[...]

was idd niet zo netjes ;)

je kan zelf screens maken via je replay
Nou heb raplay niet aan staan .... volgens mij ... zal eens kijken ... als ik ze heb zal ik ze plaatsen.
Welke naam moet het replaybestandje dan hebben ? Anderstorp ?

[ Voor 10% gewijzigd door Bertuss op 14-04-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Hier 2 screenshots van een battle die ik steeds had met een duitser op een 10tacle server.
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/gtr/GRAB_013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/gtr/GRAB_017.jpg

Ik moet zeggen. Ik leer steeds meer als je gewoon raced. Zo ben ik er achter dat ik veels te vroeg rem en er telkens uitgeremd word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik zie bij het 2e plaatje een andere f550 :? iig die f550 heeft vééél remkracht en power alleen je moet er mee leren omgaan dan kan je veel sneller :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dutch3men schreef op donderdag 14 april 2005 @ 21:02:
[...]

Die server die staat hier niet eens staat op UTwente en daar op is nog niet één keer zelf gespeeld dus alleen de dedicated server is opgestart meer niet.
Misschien handig om in het vervolg tejoinen dmv direct ip misschien werkt dat en dan zijn we van die &#%^%$@$ lobby af :9~

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik kan dit zo direct niet terugvinden, maar elke keer als ik online wil moet ik opnieuw gaan registreren, en daar heb ik dus geen zin in he, weet iemand hier een oplossing voor, of moet ik het spel maar alleen offline gaan spelen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
GreenFury schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:00:
Ik zie bij het 2e plaatje een andere f550 :? iig die f550 heeft vééél remkracht en power alleen je moet er mee leren omgaan dan kan je veel sneller :)
Hmm ja zie het, dit is een andere inhaal actie :+

Ach anyway leuk shot. En ja klopt me rechtervoet kan ik ondertussen goed beheersen alleen die rem blijft een punt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Sjeetje, ik probeer zo'n kekke Logitech DFP te kopen ergens, maar nergens op voorraad tegen een normale prijs. Weet iemand een goeie? Heb wel computer-onderdelen.nl gevonden, maar ik ken die winkel verder niet. Staat ook niet in de Shop survey. Met pijltjes is echt Kilo Utrecht Tango...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:01

Smarron

The bend

SayWhatAgain! schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:20:
Sjeetje, ik probeer zo'n kekke Logitech DFP te kopen ergens, maar nergens op voorraad tegen een normale prijs. Weet iemand een goeie? Heb wel computer-onderdelen.nl gevonden, maar ik ken die winkel verder niet. Staat ook niet in de Shop survey. Met pijltjes is echt Kilo Utrecht Tango...
Heb em toevallig vandaag besteld bij hardwaretotaal.nl (Amersfoort). Ze krijgen hem volgende week pas weer binnen van Logitech. Het stuurtje is idd zo goed als overal uitverkocht.

pricewatch: Logitech Driving Force Pro

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

Rayzman

+31 Rayzman

Centralpoint heeft ze op voorraad, ik heb er vandaag 1 besteld want ik wordt helemaal ziek van het resetten van de force feedback op me huidige gameport stuur in GTR.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:06:
Ik kan dit zo direct niet terugvinden, maar elke keer als ik online wil moet ik opnieuw gaan registreren, en daar heb ik dus geen zin in he, weet iemand hier een oplossing voor, of moet ik het spel maar alleen offline gaan spelen.
Probeer eens te registreren op alle 3 de levels, dus arcade-semi pro-simulatie, dat wil ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ja doe ik dat, ik had me op semi pro en simolation al wel geregistreerd, semi pro, abusievelijk, want ik wist eerst niet dat je ze alle 3 apart kon doen.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
@ boinkie en de rest,

weet je wat ik nou jammer vind,op geen enkele server is een diversiteit aan auto's,de meeste rijden in de F550,saleen en die engelse auto.Zo zie bv haast nooit een corvette,wat op zich jammer is,want deze mag dan wel niet snel zijn,maar zijn wegligging is op zich best wel ok,.
Ook de porsche gt2 zie je nooit,althans,bijna nooit.
Ik begrijp dat best wel,dat ding is best wel traag in vergelijking met de andere.

Maar het word een beetje saai zo,alleen maar ferrari's e.d.
Ik zoek nog steeds een server waar ook ngt tussen rijd,dat maakt het imho een stuk leuker en diverser.
(alleen zal ik nooit in een F360 rijden,ik kan daar niet mee overweg :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Hier heb ik een heel stel screens van het begin van de wedstrijd vanavond op Anderstorp. Geweldig ... was de mooiste race die ik tot nu heb gereden ! Geweldig ! _/-\o_
Mooie baan ook trouwens ... echt 8)

Voor de duidelijkheid ik ben de Lister met nummer 15 ...

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen1.JPG
Begin van de race zat ik al tussen de gele garde :P

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen5.JPG
De vonken spatten er vanaf :7

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen7.JPG
Hier de touché waar ik het over had met Mark > nogmaals excuus ... liep gelukkig goed af !

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen9.JPG
Leon schiet er af waardoor hij veel plekken verliest ...

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen10.JPG
Waarom hebben jullie eigenlijk allemaal je lichten aan saleens ?

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen11.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen12.JPG
Schitterend close racing ! :9~

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen14.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen15.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen16.JPG
En nog steeds werd ik achtervolgd door het gele leger :*) :o :Y)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen17.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen19.JPG
Wederom gaat het nog maar net goed voor Leon ...

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen21.JPG
Onbesuisde actie van 1 van de Saleens ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen23.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen24.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen26.JPG
In de strijd met Leon moesten de pillonetjes het ontgelden >:)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen27.JPG

Blokkerend wiel voor leon in het heetst van de strijd ! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen29.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/bertuss/mini-screen30.JPG
Vlammend ;)

Er waren nog wel veel meer mooie momenten ... en dat alleen nog maar in de 1e fase van de race _/-\o_
Voor de liefhebbers nog ffies de replay: REPLAY

Nog wat anders trouwens ... ik moet zeggen dat spelen online bij mij beter gaat dan offline ... krijg zoveel last van lage fps met een groot deelnemers veld tijdens een weekend offline. Dat is gewoon niet te doen ... bijvoorbeeld als ik over start/finish rijd dan is het een geschok van jewelste .... dus rijd veel liever online ... kan je tenminste (meestal) soepelstjes rijden.

[ Voor 19% gewijzigd door Bertuss op 14-04-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Corona schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:45:
@ boinkie en de rest,

weet je wat ik nou jammer vind,op geen enkele server is een diversiteit aan auto's,de meeste rijden in de F550,saleen en die engelse auto.Zo zie bv haast nooit een corvette,wat op zich jammer is,want deze mag dan wel niet snel zijn,maar zijn wegligging is op zich best wel ok,.
Ook de porsche gt2 zie je nooit,althans,bijna nooit.
Ik begrijp dat best wel,dat ding is best wel traag in vergelijking met de andere.

Maar het word een beetje saai zo,alleen maar ferrari's e.d.
Ik zoek nog steeds een server waar ook ngt tussen rijd,dat maakt het imho een stuk leuker en diverser.
(alleen zal ik nooit in een F360 rijden,ik kan daar niet mee overweg :P )
Dan begrijp je ook voor een groot deel waarom we (of iig ik) willen rijden met het echte aantal auto's tijdens de league! Enne, kom mij maar tegen.. Ik rijd wel in een Ferrari.. maar geen 550 :P

En NGT's zie je helaas weinig omdat de meeste mensen kicken op snelle tijden, hoge snelheden en veel pk's.. Terwijl een NGT echt leuk is om te rijden... Zeker een F360 :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Het verhaal van Corona gaat eigenlijk ook op voor de circuits. Kijk je in de lobby, krijg je eerst 18 Barcelona servers, en dan nog wat andere :Z . Ook veel Spa, redelijk wat Enna en af en toe Donington en Brno.
Sommige circuits kom je gewoon nooit met een fatsoenlijk aantal te racen ;( . Is toch best wel jammer. Des te beter dus van de League, dat weer wel! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door fastcossie op 14-04-2005 23:07 . Reden: Tjeezz, wat een zooi screenies zeg..... ]

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik zat net op de 100 mbit, zag ik in de lobby 5 spelers, join ik, ben ik me 1tje.....
komt dit vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik wordt compleet GESTOORD van dat online racen. Net 2 uur bezig geweest om een server te vinden waar ik een GT kon racen en niet binnen 10 sec een complete crash had (comp herstarten dus) of het geluid het deed. Iets wat ik ook vaak heb, dat het geluid van de wagen niet te horen is. Ik heb begrepen dat het te maken heeft met aangepaste bestanden van de hoster oid. Maar ik wil g.v.d. gewoon kunnen racen tegen wat mensen die t een beetje serieus nemen.

Wat is die 100mbit server waar jullie het de hele tijd over hebben? Welke naam draagt die en wanneer racen jullie meestal? Ik heb nog niet 1 fatsoenlijke race kunnen rijden, buiten mijn macht om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Extera schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:53:
ik zat net op de 100 mbit, zag ik in de lobby 5 spelers, join ik, ben ik me 1tje.....
komt dit vaker voor?
Had ik net ook een paar keer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
[b][message=23191772,noline]
Wat is die 100mbit server waar jullie het de hele tijd over hebben? Welke naam draagt die en wanneer racen jullie meestal? Ik heb nog niet 1 fatsoenlijke race kunnen rijden, buiten mijn macht om.
Tweakers 100Mbit heet hij, pass vind je overal in dit topic ;)

"got"

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.