[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.587 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb een poging gewaagd, eerst zonder die skins en dat werkt niet, allemaal pacecars en geen geluid.
De skins gedownload, porsche en Ferrari 360 alles wat er stond van die 2.
Opnieuw proberen in te loggen, en bij loading Jan dacht ik, een CTD.
Dus jullie doen maar raak met die ellende ik doe niet mee iig :/

edit: heb een poging gedaan met GTR manager, maar die ziet die bestanden niet eens :?
dus ik hoop dat die race van morgen zonder die narigheid is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ook skins gedowned en geinstalleerd in de juiste dir, maar ook ctd... voor het eerst!

euh had de porsches in de ferrari folder staan en vice versa, nu goed en het werkt :)
ontdekt toen ik ze weer wou verwijderen O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Quantor op 11-04-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje tussendoor; ik zie nu ineens bij Realism ook traction control staan. Ik heb deze op Low staan; rijden jullie ook op low? Ik ga waarschijnlijk morgen dit spel aanschaffen, en hoe zit dat online? Met of zonder traction control, ik hoop zonder?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
-Daniël- schreef op maandag 11 april 2005 @ 20:13:
Nog even een vraagje tussendoor; ik zie nu ineens bij Realism ook traction control staan. Ik heb deze op Low staan; rijden jullie ook op low? Ik ga waarschijnlijk morgen dit spel aanschaffen, en hoe zit dat online? Met of zonder traction control, ik hoop zonder?!
We rijden zonder alleen clutch is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Klopt het dat er maar heel weinig servers online staan, daarnet maar 2 8)7 , daar het ik het spel niet voor gekocht.

MvG

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin het spel een beetje zat te worden, iedere keer als ik online een race wil joinen laad ie het spel en op het moment dat ie zegt racen zie ik een heel mooi bureaublad verschijnen.
ik hoop dat er iemand een oplossing heeft anders gaat dit mooie spel donderdag met het vrachtvervoer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt al een hele tijd geen crash meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Nee daar heb ik ook geen last van, vind het wel cool. Alleen jammer van zo weinig servers.

MvG. Jack©©

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fastcossie schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:31:
Ik ging gisteren even kijken bij de Tweakers test race. Ken het circuit (Estoril) nog niet goed genoeg
dus wilde alleen kijkje nemen. Ik kreeg alleen iedere keer "track geometry mismatch" te zien.
Hadden meer mensen hier last van of ligt het aan mijn spel (instellingen)? :?
Hier had iedereen last van.
Server werd herstart enz. maar hielp niet.

Op Enna hadden we het later trouwens niet.

[FRUSTRATIEBLOKJE]
Doen we net een race op de t.net server, ik qual. als eerste.
Begin echt spannend, ik had een slechte start dus kwamen 2 auto's naast me.

Ik kreeg zelfs een tikkie van Jan die mij ook inhaalde.
Ik rij een ronde achter hem aan en zorg dat ik het rechte stuk goed uitkom zodat ik een aanval kan wagen.

We rijden echt topspeed naast elkaar _/-\o_ en volgens mij wilden we beiden niet als 2e door de bocht :)
We remmen beide echt ontzettend laat en blokkeren, helaas spinde Jan hierbij ook (als ik het zo goed heb).

Hierna kon ik me voorsprong uitbouwen, ondertussen viel er nog wel wat regen, maar dat had amper invloed.

Maar wat gebeurt er een paar ronden later?! Valt me internetverbinding weg! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:29
zeker ook Chello? Hier in Amsterdam is er niet mee online te spelen. Verbinding valt hier zeer, zeer regelmatig eventjes weg, en tjah, dan lig je uit de race. Gelukkig kom ik nog wel bij mn ouders in Zeeland.. Beter internet aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 12:29
Ja is wel even uitkijken waar je de skins neerzet. Ik had ook een beetje aanloop problemen. Bepaalde auto's niet in de juiste directory en zo maar al snel verholpen. Zitten een paar hele mooie bij. Vooral bij de Saleen :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Laatst online: 10-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:58:
[...]

Maar wat gebeurt er een paar ronden later?! Valt me internetverbinding weg! ;(
En je auto bleef "hangen", dus ik vol in de breaks om je te ontwijken, zandbak in , voor jan met de korte achternaam. Jammer dat je verbinding weg viel want was leuk close racen en een keer wat andere skins en wat regenbuien maakte het zeker de moeite waard.
Dat er dan nog een tweede plaatst uitrolt omdat je concurent zo vriendelijk is om er in de laatste bocht uit te vliegen, waarvoor nogmaals dank :), is dan ook nog eens mooi meegenomen.

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry nootie ligt toch echt aan jou,je doet iets fout,12 andere mensen die langs kwamen hadden geen problemen.Nog een keer:4x modena in:gtr/gamedata/teams/ngt/ferrari 16xporsche in:gtr/gamedata/teams/ngt/porsche je moet ze wel uitpakken met winrar
succes
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:42:
Nou ik heb een poging gewaagd, eerst zonder die skins en dat werkt niet, allemaal pacecars en geen geluid.
De skins gedownload, porsche en Ferrari 360 alles wat er stond van die 2.
Opnieuw proberen in te loggen, en bij loading Jan dacht ik, een CTD.
Dus jullie doen maar raak met die ellende ik doe niet mee iig :/

edit: heb een poging gedaan met GTR manager, maar die ziet die bestanden niet eens :?
dus ik hoop dat die race van morgen zonder die narigheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Oke jongens voor de dagen Maandag t/m Vrijdag heb ik een 100mbit Dedicated Server draaien.
Naam: Tweakers.net 100Mbit
Pass: got

Alle banen zijn beschikbaar behalve die dusk,night en dat andere geval van Spa maar Day is wel beschikbaar. Als er wat probs zijn moetne jullie het even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Markao schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:37:
[...]

En je auto bleef "hangen", dus ik vol in de breaks om je te ontwijken, zandbak in , voor jan met de korte achternaam. Jammer dat je verbinding weg viel want was leuk close racen en een keer wat andere skins en wat regenbuien maakte het zeker de moeite waard.
Dat er dan nog een tweede plaatst uitrolt omdat je concurent zo vriendelijk is om er in de laatste bocht uit te vliegen, waarvoor nogmaals dank :), is dan ook nog eens mooi meegenomen.
Ik ben vol door die auto heen gegaan, in de hoop dat de server begreep dat die er niet meer was en dat ging goed.

Haha ik was aan t twijfelen om de pits in te gaan of niet, had nog 2 liter over, maar ging dus voor de finish, ga ik die laatste bocht een versnelling te hoog in..... ach was best leuk, jammer van de spins in het begin, kon dus niet lekker close racen. Mooiste was nog Jan die met z'n full wets naar buiten kwam, ik was zoveel sneller met m'n slicks ook al regende het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Goldfinger schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:54:
Ik heb in ieder geval morgenavond tijd, dus zal dan een race opzetten (geen officiele testrace):

server: Tweakers League Server (in lobby)
pass: got
track: Barcelona
qualify: 20:00-20:30

Zal de server al voor het eten aan zetten voor mensen die alvast wat willen trainen.
Autokeuze is vrij, zal zelf waarschijnlijk in een 550 rijden.

Daarnaast lijkt het me een goed idee om vast de komende zondagen een (test)race te organiseren, met een vaste dag en tijd weet iedereen waar hij aan toe is.
De trackkeuze en begintijd laat ik over aan de organisatie van de league. :)
Daar doen wij aan mij, bedankt alvast he :D
Dutch3men schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:50:
Oke jongens voor de dagen Maandag t/m Vrijdag heb ik een 100mbit Dedicated Server draaien.
Naam: Tweakers.net 100Mbit
Pass: got

Alle banen zijn beschikbaar behalve die dusk,night en dat andere geval van Spa maar Day is wel beschikbaar. Als er wat probs zijn moetne jullie het even melden.
A kijkis aan, eindelijk waar veel man kunnen joinen. Hartstikke bedankt alvast 8)

[ Voor 25% gewijzigd door R-B op 12-04-2005 08:37 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:37:
[...]

Ja, qual. was ook al lekker dicht bij elkaar.
Die skins zijn wel mooi en storen ook totaal niet.
De regen maakte me wat bezorgd, maar het stopte al na 2 ronden, dus je hoefde niet de pits in.

Is het trouwens op de server in te stellen dat je tijdens de race ook kunt joinen (als spectator)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:16:
[...]
Is het trouwens op de server in te stellen dat je tijdens de race ook kunt joinen (als spectator)?
Nee, dit kan (helaas) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
@Nootie's idee (pagina 22):

Het lijkt mij ook wel heel vet om met NGT en GT te rijden (2 competities dus) en dat je dan na 1 seizoen kan promoveren. Als we dat gaan doen schrijf ik me in als NGTer. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Lefty_38 op 12-04-2005 10:11 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Lefty_38 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:08:
@Nootie's idee (pagina 22):

Het lijkt mij ook wel heel vet om met NGT en GT te rijden (2 competities dus) en dat je dan na 1 seizoen kan promoveren. Als we dat gaan doen schrijf ik me in als NGTer. :)
En er moet ook iemand de lantaarn dragen dus in het geval van een NGT cup ben ik erbij :p

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:48:
Sorry nootie ligt toch echt aan jou,je doet iets fout,12 andere mensen die langs kwamen hadden geen problemen.Nog een keer:4x modena in:gtr/gamedata/teams/ngt/ferrari 16xporsche in:gtr/gamedata/teams/ngt/porsche je moet ze wel uitpakken met winrar
succes
[...]
Ik geef ook verder niemand de schuld, het lukt alleen niet, en dat komt door mijn onkunde :|
Paar vraagjes dan nog, boven die skins staat het model in het geel, ik had dat niet gedownload, en geprobeerd in te loggen.
Wat dus een CTD opleverde.
Terug naar die skins, en dat model opgehaald maar dat bestand is groter, en als je het extract dan krijg je een stuk of 10 verschillende bestanden :?
En waar moeten die dan in?
Maar ik moet toegeven, er zitten een paar vette bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Elke auto moet in een aparte map dus/GT/Modena/Hierracingteam/---bestanden

verder niet de gele auto downloaden das een bestand om een nieuwe skin mee temaken.

Wil ik op de tweakers server...is er een race met 2 man. Komop zeg met 2 man race je toch niet

[ Voor 30% gewijzigd door Ghostrider op 12-04-2005 14:14 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nootie.Gaat ie weer.
1.download alle ngt ferraris,dat zijn er 4.
2.pak deze uit,met winrar.Je hebt nu:-.Peter Lynn Motor Sport,-Ducky's motorsport,-Sportmecanique,-Belgium Racing team.Dus 4 mapjes met deze teams,zet nu deze 4 mapjes(teams) in gtr/gamedata/teams/ngt/ferrari modena(gewoon kopieeren/plakken) ,daar staan ook de orginele.De inhoud van de map daar doe je niets mee gewoon de hele map erin.
3.start het spel.nu zie je bij de ferrari modenas 4 nwe.teams ,ze hebben gele nummers,de originele hebben grijze,makkelijk als je op een server met alleen originele gaat.Je ziet ze ook in de showroom.
4.herhaal dit voor de porsches en de gt autos.
5doe het model voor model en installeer ze allemaal anders zie je de niet geinstalleerde autos niet(pacecareffekt)

sterkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldfinger schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:54:
Ik heb in ieder geval morgenavond tijd, dus zal dan een race opzetten (geen officiele testrace):

server: Tweakers League Server (in lobby)
pass: got
track: Barcelona
qualify: 20:00-20:30

Zal de server al voor het eten aan zetten voor mensen die alvast wat willen trainen.
Autokeuze is vrij, zal zelf waarschijnlijk in een 550 rijden.

Daarnaast lijkt het me een goed idee om vast de komende zondagen een (test)race te organiseren, met een vaste dag en tijd weet iedereen waar hij aan toe is.
De trackkeuze en begintijd laat ik over aan de organisatie van de league. :)
Ben erbij vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

De 100mbit server heeft denk ik een reboot nodig, las op inlog klinkt en dan pass invult doet hij vervolgens niks :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
GreenFury schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:49:
De 100mbit server heeft denk ik een reboot nodig, las op inlog klinkt en dan pass invult doet hij vervolgens niks :(
Heb er net f op geraced en hij deed het uit de kunst ,dus ik denk dat het aan jou of aan de lobby ligt.
Server loopt als een zonnetje vind ik
Nu maar hopen dat er 's avonds genoeg mensen aanwezig zijn!!

[ Voor 14% gewijzigd door Corona op 12-04-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik wil met alle plezier mee racen, maar ik heb pas 1 race van 10 laps (single player) zonder crashes uitgereden met de tegenstanders op 90% (had wel in de laatste ronde 25 seconden voorsprong). Ik ken dus pas 1 track goed en 1 redelijk goed. Ben ik dan niet meer een obstakel dan een opponent? Wanneer ben ik goed genoeg om mee te kunnen racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Corona schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:56:
[...]

Heb er net f op geraced en hij deed het uit de kunst ,dus ik denk dat het aan jou of aan de lobby ligt.
Ik rij vanavond gewoon mee, mocht ik echt een blok aan jullie wiel zijn dan kick je me maar 8)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er wat meer info worden gegeven over hoe je nu precies mee kan doen, wil graag online meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:27:
kan er wat meer info worden gegeven over hoe je nu precies mee kan doen, wil graag online meedoen!
-Start het spel op
-Kies simulatie
-Multiplayer
-Internet
-In de lobby kies je een server met de naam Tweakers bla bla,aanklikken staat er linksboven "join"aanklikken
-Dan wordt er een password gevraagd en dat is got
-Kies je wagen
-Gas
-Aan de kant voor Nootie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag mensen

Eindelijk mezelf kunnen registreren met men tiscali account want na een hotmail en een yahoo (net aangemaakt) account te hebben geprobeerd zeidie telkens dat die geblockt waren. Maar in ieder geval om ff ontopic te komen.

Ik heb het spel vorige week vrijdag aangeschaft en heb het aardig onder de knie, nog geen toptijden maar dat komt nog wel denk/hoop ik. Een paar rondetijden:
- Barcelona 1:40:2xx
- Magny-Cours 1:39:6xx
- Donington 1:29:6xx
- Spa 2:16:1xx

Met nog wat trainen moet et natuurlijk nog sneller gaan maar ben nu een beetje aan het experimenteren met setups enzo.

Gistere ook nog even op die nieuwe 100Mbit server gezeten van tweakers maar was de enige :9 dusja de lol was er snel vanaf :X

Ik zal in de toekomst zeker vaker langskomen onder de naam Impreza en zal deel gaan nemen aan hoop oefenraces _/-\o_

Erg vet dat er misschien een league aan zit te komen maar waarom zou je dan moeten kiezen wie de snelste en langzaamste wagen gaat gebruiken?? Je kan ook iedereen dezelfde physics geven en een eigen shape laten kiezen...Een eigen paintjob en dan gewoon iedereen dezelfde .HDV file zodat er echt naar voren komt wie de beste is.....met die GT en NGT klasse geeft dat namelijk nogal een vertekend beeld :> Ook is het niet echt eerlijk denk ik als je sommige mensen met een hele langzame wagen laat rijden en andere met een veel snellere. Net zo leuk om iedereen een eerlijke kans te geven denk ik :)

De groeten Impreza

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:57:
......

Ik heb het spel vorige week vrijdag aangeschaft en heb het aardig onder de knie, nog geen toptijden maar dat komt nog wel denk/hoop ik. Een paar rondetijden:
- Barcelona 1:40:2xx
- Magny-Cours 1:39:6xx
- Donington 1:29:6xx
- Spa 2:16:1xx

Met nog wat trainen moet et natuurlijk nog sneller gaan maar ben nu een beetje aan het experimenteren met setups enzo.

Gistere ook nog even op die nieuwe 100Mbit server gezeten van tweakers maar was de enige :9 dusja de lol was er snel vanaf :X

Ik zal in de toekomst zeker vaker langskomen onder de naam Impreza en zal deel gaan nemen aan hoop oefenraces _/-\o_

...............
Die tijd op Barcelona is niet slecht ;)
En die van SPA is ook wel redelijk :)

Maja, zo eindelijk even racen weer :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:57:

Erg vet dat er misschien een league aan zit te komen maar waarom zou je dan moeten kiezen wie de snelste en langzaamste wagen gaat gebruiken?? Je kan ook iedereen dezelfde physics geven en een eigen shape laten kiezen...Een eigen paintjob en dan gewoon iedereen dezelfde .HDV file zodat er echt naar voren komt wie de beste is.....met die GT en NGT klasse geeft dat namelijk nogal een vertekend beeld :> Ook is het niet echt eerlijk denk ik als je sommige mensen met een hele langzame wagen laat rijden en andere met een veel snellere. Net zo leuk om iedereen een eerlijke kans te geven denk ik :)

De groeten Impreza
Is lastig om echt een snelste wagen aan te wijzen. Sommige mensen gaan erg hard in een Ferrari, maar dat lukt mij maar moeilijk, vind de power erupties van de Ferrari motor heerlijk, maar lastig te controleren, zeker voor een lange race. De Saleen heeft een veel gelijdelijkere power opbouw, rijdt lekkerder, maarja, dat is voor anderen misschien weer lastig rijden. Tevens is het zo dat de auto's verschillende voor en nadelen hebben. De lambo is zeer snel, maar verbruikt bijvoorbeeld intens veel brandstof, kut voor een lange race dus. De Saleen is goed, maar remt slecht. Ferrari is lastig te rijden, maar als je hem voor elkaar hebt ga je erg hard. Die afwisseling maakt het voor mij juist leuk ;). Een pot nat is maar een pot en dat is niet afwisselend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Corona schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:56:
[...]

Ik heb gereboot GTR 3x opnieuw opgestart maar nogsteeds kom ik er niet in, Zonet rond kwart voor 4 wel even maar toen was er niemand.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:26:
[...]

Ik rij vanavond gewoon mee, mocht ik echt een blok aan jullie wiel zijn dan kick je me maar 8)
Ik zie weleens mensen "zeiken" op andere die langzaam zijn, persoonlijk boeit het me niet zo als je online wilt oefenen.
Maar mocht je dit doen, zorg dan wel dat je je spiegels in de gaten houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Hier wat screenshots van onze racen van vanmiddag die 5 min duurde :+
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/gtr/1/GRAB_000.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/gtr/1/GRAB_001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/gtr/1/GRAB_002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hakoner.com/gtr/1/GRAB_003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Boinkie schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:07:
Hier wat screenshots van onze racen van vanmiddag die 5 min duurde :+
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LOL!!!!!!!leuk he ineens een regenrace en het niet in de gaten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe langer je rijdt, hoe smeriger je voorruit wordt: prachtig! Alleen race ik nooit zo lang... Weet iemand mss of je op een of andere manier (bewerken van een cfg?) die tijd kan verkorten? Dus dat je bijvoorbeeld na 10 of 20 ronden al een compleet smerige voorruit hebt? En is het ook mogelijk de AI te 'dwingen' om te pitten? Zodat iedereen (de AI en ik) zelfs in een korte race een pit moet nemen? Ik kan me herinneren dat dat bijvoorbeeld in Papyrus Nascar Racing op een of andere manier kon, waardoor zelfs korte races een strategisch element kregen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:34

Rayzman

+31 Rayzman

Ik logde gisteren in tijdens practice en had de skins nog niet 8)7 , dus ik GTR gestopt en al die skins gedownload. Maar eer ik al die dingen had geinstalleerd was de qualificatie al begonnen en kon ik niet meer joinen :(

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik rijd Barcelona nu (na een uurtje racen en tweaken met een Saleen, eerte keer in een GT) in 1.43:512 . Is dat een tijd waarmee ik in een race competatief kan zijn? De rondes zijn zeker nog niet foutloos, 1.44 is gemiddelt, maar ik wil wel eens zien welke lijnen er nog meer te rijden zijn. van de AI wordt ik niet veel wijzer....

edit: magny cours is MOEILIJK....of ligt dat aan mij. Al die glooingen maken het moeilijk om de instuur en rempunten in te schatten.

[ Voor 18% gewijzigd door Bram77 op 12-04-2005 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:54:
Hoe langer je rijdt, hoe smeriger je voorruit wordt: prachtig! Alleen race ik nooit zo lang... Weet iemand mss of je op een of andere manier (bewerken van een cfg?) die tijd kan verkorten? Dus dat je bijvoorbeeld na 10 of 20 ronden al een compleet smerige voorruit hebt? En is het ook mogelijk de AI te 'dwingen' om te pitten? Zodat iedereen (de AI en ik) zelfs in een korte race een pit moet nemen? Ik kan me herinneren dat dat bijvoorbeeld in Papyrus Nascar Racing op een of andere manier kon, waardoor zelfs korte races een strategisch element kregen.
Je kunt ook in GTR je fuel en tyreware x2, x3, x4 zetten.

Probleem: ik heb een MOMO racing, en ik vond dat ik de laatste dagen niet echt snel meer was.
Wat blijkt nu, vol gas, is geen vol gas, ik kom 10% te kort ofzo, maar ik kan in de profiler nergens opnieuw callibreren.
Heeft toevallig iemand dezelfde problemen (gehad) ,dus een oplossing?
Ik ben het nog meer tegengekomen, maar zoals je weet, kan je het niet meer vinden als je het zelf nodig heb.

edit: gevonden, naar je controllersetting in het spel, ff unpluggen, terug die stekker en voila

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 19:36:
[...]

Probleem: ik heb een MOMO racing, en ik vond dat ik de laatste dagen niet echt snel meer was.
Wat blijkt nu, vol gas, is geen vol gas, ik kom 10% te kort ofzo, maar ik kan in de profiler nergens opnieuw callibreren.
Heeft toevallig iemand dezelfde problemen (gehad) ,dus een oplossing?
Ik ben het nog meer tegengekomen, maar zoals je weet, kan je het niet meer vinden als je het zelf nodig heb.

edit: gevonden, naar je controllersetting in het spel, ff unpluggen, terug die stekker en voila
Ja, werkt alleen maar kort. Wellicht is het een optie om op: http://www.wingmanteam.com/latest_software/beta_main.htm[/url] de pedalsupdate te gebruiken.

Zelf werkte dit mij aanvankelijk goed. Totdat kort geleden mijn momopedalen voortdurend 'out of calibration' waren (zelfs 50%). Kreeg ze niet goed meer aan de praat en rij nu met Driving Force Pro :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAARRGHH :( Net als 6e getraind op de league server, crasht mn comp! :( daar wordt je toch moe van.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe AUB de servers op dry weer zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:50:
Doe AUB de servers op dry weer zetten
Nee in de league word er ook gewoon op random gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een leuke race zo, jammer dat ik eruit ben gevlogen en niet meer verder kon. In de 1e ronde 1x gespind, toen werd ik opeens naar de laatste plaats teruggezet :S. Ik heb even gelet op de rempunten van de mede-racers, het viel me op dat jullie veel later kunnen remmen. Ik weet niet of dat aan mijn auto ligt (Lister) of misschien aan het stuur (momo racing force). Ik heb niet hetzelfde probleem als Nootie had, bij mij geeft het gas en rempedaal en in het spel wel de maximale uitslag. De pedal update heb ik ook al geprobeerd. Weet iemand waar dit aan kan liggen? (nee, niet mijn remkwaliteiten, dat gaat zo onderhand wel een keer goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Wat een gelul zeg vandaag!!
Iedereen maar zeiken dat het regende,en dat het niet leuk is enzo,maar f een mededeling,ook regenraces bestaan.
En dan nog s het feit dat omdat het tegenzit die crashed maar gelijk stopt.
Ik dacht dat de tweakers hier zo graag online wilden rijden :?
Nu is er een server die goed draait,iig bij mij wel,en dan nog is het niet goed.
Iig was ik zo geirriteerd dat ook ik crashte door het gechat en gezeik(waaraan ik ook mij schuldig heb gemaakt na mijn crash).
Ik hoor en lees alleen maar verhalen dat de simbin servers zuigen,maar ook vanavond was het niet top op de leaque server.
Just my 2 cents :)

Ik heb er trouwens een hard hoofd in dat de leaque leuk zal zijn,zeker na vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik ging wel lekker

start laaste, 1e bocht al 6 te pakken ofzo :P

Maja. Ik ging ook maar weg. niemand was er meer? :/ Reed ik dan in me 1tje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Het ligt ook aan je remtechniek, Bij de f550 doe ik altijd hard remmen en daarna zacht remmen en nog eens zacht remmen. In de regen was dit veel zacht remmen. Jammer dat iedereen kapt omdat het regent. Ik vind dat soort mensen ook niet echt race waardig. Jammer dat het regent maar dat is ook racen !.
R-B schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:12:
ik ging wel lekker

start laaste, 1e bocht al 6 te pakken ofzo :P

Maja. Ik ging ook maar weg. niemand was er meer? :/ Reed ik dan in me 1tje :X
Server hing volgens mij ofzo ik zag iedereen stilstaan :?

Ik reed echt klote het was hier wel 22+ graden en om nou het raam open tedoen.. Na een tijdje toch gedaan en natuurlijk met bijpassende slip. Handig mensen die de temp opschroeven. Mjah IRL is het ook loeiheet in die wagens :P

[ Voor 52% gewijzigd door Ghostrider op 12-04-2005 21:15 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Regen moet inderdaad gewoon aan blijven staan.

Het enige jammere vind ik dat alles wordt door gevote. Ik wil mijn race setup maken... Klik Race |:( 30 sec de tijd.... Benzine er in, alleen daar had ik tijd voor. Radiator was niet goed, motor te veel RPM, vleugel was niet goed, vering voor niet, en last but not least mijn banden. Ik heb geen tijd gehad om naar de weers voorspellingen te kijken. Kortom drama. Ik hoop dat in de league Voten verboden is. Vooral rond qualify 2 en de warmup. Daardoor vielen er in de eerste 2 rondjes 50% uit. Jammer allemaal.
Eindelijk een hok vol tweakertjes gebeurd dit... :'(

edit....
Iedereen gaat weg omdat er voorbereiding voor regen nodig is. Het is geen simbin met altijd zon. Stop the voting!!!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Mr.David op 12-04-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Lost connection with Host............. Lag op dat moment 5e...Van 5 volgens mij trouwens.
Heeft iedereen stuk gereden of zo? :?

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Corona schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:10:
Wat een gelul zeg vandaag!!
Iedereen maar zeiken dat het regende,en dat het niet leuk is enzo,maar f een mededeling,ook regenraces bestaan.
En dan nog s het feit dat omdat het tegenzit die crashed maar gelijk stopt.
Ik dacht dat de tweakers hier zo graag online wilden rijden :?
Nu is er een server die goed draait,iig bij mij wel,en dan nog is het niet goed.
Iig was ik zo geirriteerd dat ook ik crashte door het gechat en gezeik(waaraan ik ook mij schuldig heb gemaakt na mijn crash).
Ik hoor en lees alleen maar verhalen dat de simbin servers zuigen,maar ook vanavond was het niet top op de leaque server.
Just my 2 cents :)

Ik heb er trouwens een hard hoofd in dat de leaque leuk zal zijn,zeker na vanavond.
Tijdens de NGT-cup gingen de regenraces wel goed, ik maak me dus weinig zorgen.
Er zal ongetwijfeld ook een regenrace tussen de league-testraces zitten. Als je je daar niet normaal gedraagt (schelden, zeuren e.d.) wordt de kans dat je wordt toegelaten tot de league ook kleiner. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik ken dat...een keer iets tesnel van de wc gerent...gevolg broek onder de pis en uit de pit starten :( :( Maar dit keer was er minstens 5 minuten warmup tijd zat david ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het zelf wel leuk, enige is dat ik totaal kansloos was vanwege de verkeerde bandenkeuze 8)7.

Ben naar de pits gegaan en heb er regenbanden onder gezet, werd ondertussen op een ronde gezet, maar kon goed bij blijven met de #1 en #2.

Verloor mijn connectie met de server helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

GreenFury schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:12:
Het ligt ook aan je remtechniek, Bij de f550 doe ik altijd hard remmen en daarna zacht remmen en nog eens zacht remmen. In de regen was dit veel zacht remmen. Jammer dat iedereen kapt omdat het regent. Ik vind dat soort mensen ook niet echt race waardig. Jammer dat het regent maar dat is ook racen !.

[...]

Ik reed echt klote het was hier wel 22+ graden en om nou het raam open tedoen.. Na een tijdje toch gedaan en natuurlijk met bijpassende slip. Handig mensen die de temp opschroeven. Mjah IRL is het ook loeiheet in die wagens :P
Hmm, dat kan ook nog. Iedereen "Hing" en ik reed door.. :?

Maja. is over nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
De opwarmronde was heeeeel vreemd ... ik had als 11e getraind en ben als 6e ofzo van start gegaan. Ook heel veel vreemd gerem en op elkaar knallen enzo ... 1 opwarmronde kan toch niet zo'n probleem zijn ?
Ging opzich best aardig ... vond het wel leuk in de regen. Maar ineens > connection lost ! AAARGH ! Hoe kan dat ? Ligt dat aan de server ? Vond voor de rest wel goed lopen. Vrijwel geen lag enzo. Mooi gevarieerd veld een voor zover ik kon beoordelen fair racen. Begint er op te lijken. Zeker de opkomst was super !

Had nog wel een vreemd ding: De track was flooded, maar ik zag daar niets van ! Ik zag gewoon een droge weg ! Hoe kan dat ? Je moet toch donker asvalt zien ?

[ Voor 15% gewijzigd door Bertuss op 12-04-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

GreenFury schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:12:
Klopt, geen idee waarom.
Jammer van de vele afvallers, het is in ieder geval zeker nodig dat er een aantal test races worden gereden al vorens de league te laten starten.
En jammer dat er niemand van de organisatie was, want dan hadden ze kunnen zien dat het een behoorlijk gevarieerd veld was. :)

ivm met de trage lobby is het denk beter of volgende keer maar weer via direct ip de server op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Bertuss schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:17:
Had nog wel een vreemd ding: De track was flooded, maar ik zag daar niets van ! Ik zag gewoon een dorge weg ! Hoe kan dat ? Je moet toch donker asvalt zien ?
Zie je dat normaal wel correct? (single player)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Goldfinger schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:18:
[...]

Zie je dat normaal wel correct? (single player)
Weet eigenlijk niet ... maar volgens mij heb ik het hele spel daar nog niets van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:14:

Het enige jammere vind ik dat alles wordt door gevote. Ik wil mijn race setup maken... Klik Race |:( 30 sec de tijd.... Benzine er in, alleen daar had ik tijd voor. Radiator was niet goed, motor te veel RPM, vleugel was niet goed, vering voor niet, en last but not least mijn banden. Ik heb geen tijd gehad om naar de weers voorspellingen te kijken. Kortom drama. Ik hoop dat in de league Voten verboden is. Vooral rond qualify 2 en de warmup. Daardoor vielen er in de eerste 2 rondjes 50% uit. Jammer allemaal.

edit....
Iedereen gaat weg omdat er voorbereiding voor regen nodig is. Het is geen simbin met altijd zon. Stop the voting!!!!!!
Inderdaad! Ik heb echt de ballen verstand van setups dan, maar ik wil wel wat dingen aanpassen voor de race (dus tijdens warmup en niet tijdens de 30sec stress voor de race).

Nu reed ik dus met een dry setup op een flooded baan, ging trouwens niet eens slecht :)
Volgens mij reed ik op een gegeven ogenblik als snelste (of iig een van de) op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
GreenFury schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:16:
Ik ken dat...een keer iets tesnel van de wc gerent...gevolg broek onder de pis en uit de pit starten :( :( Maar dit keer was er minstens 5 minuten warmup tijd zat david ;)
Ik was op de baan! Ik weet niet hoor, maar ik heb een paar rondjes nodig om uberhaubt te kunnen zien wat ik moet aanpassen. Vooral met regen. Het is geen NFS. Ik heb geen regen setups klaar liggen. Ik was dus aan het testen. Maarja... Ik neem aan dat er niet gevote wordt in de league????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:21:
[...]

Inderdaad! Ik heb echt de ballen verstand van setups dan, maar ik wil wel wat dingen aanpassen voor de race (dus tijdens warmup en niet tijdens de 30sec stress voor de race).

Nu reed ik dus met een dry setup op een flooded baan, ging trouwens niet eens slecht :)
Volgens mij reed ik op een gegeven ogenblik als snelste (of iig een van de) op de baan.
Ik reed (denk ik)als enigste met soft wets van begin van de race.

Ik zag elke ronde van dat ik snelste tijd het geboekt. En op gegeven momment was ik 3. En ineens 1e..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
Misschien f offtopic na de race,maar nu heb ik mij geregistreerd op de leaque site,en nu wil ik mijn profiel updaten,en dan kan dat niet omdat ik ingelogd moet zijn,terwijl ik dat wel ben :?
kan iemand mij vertellen wat dat is.
Want ik wil best wel meedoen,ik begin dan wel met de ngt klasse als het kan,maar dan moet het wel lukken!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Mr.David schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:14:

edit....
1. Ik had consequent vanaf het begin moeten afblijven van de vote optie in de game en alles via de server moeten regelen, dus inderdaad voortaan geen gevote, en al helemaal geen initiatie van iemand anders dan de organisatie.
2. je hebt dan niet heel goed opgelet, want ik (server) heb aangegeven dat ik de wamup 5 minuten zou laten lopen voor plaspauze en setup instellen. Wat kan ik nog meer doen, de hele warmup uitzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Bertuss schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:20:
[...]
Weet eigenlijk niet ... maar volgens mij heb ik het hele spel daar nog niets van gezien.
Lijkt me duidelijk dat je dat dan eerst eens zelf kan onderzoeken en eens kijken hoe je instellingen staan, voordat je moord en brand roept tijdens de kwalificatie omdat niemand een antwoord geeft.
Bij mij is er trouwens geen verschil tussen een droge of natte baan te zien, maar ik heb alle settings ook laag of uit staan om het nog een beetje te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
R-B schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:24:
[...]

Ik zag elke ronde van dat ik snelste tijd het geboekt. En op gegeven momment was ik 3. En ineens 1e..
Ik reed ook op softs ... was zeker de beste keus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

R-B schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:24:
[...]

Ik reed ook met soft wets, reed op kop, dus zo snel zal je niet rond gereden hebben. ;)
Ging rond de 45 minuten naar binnen voor benzine en slicks, dus kan kloppen dat je toen 1ste lag. Kort daarna crashte de server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Goldfinger schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:28:
[...]

Lijkt me duidelijk dat je dat dan eerst eens zelf kan onderzoeken en eens kijken hoe je instellingen staan, voordat je moord en brand roept tijdens de kwalificatie omdat niemand een antwoord geeft.
Bij mij is er trouwens geen verschil tussen een droge of natte baan te zien, maar ik heb alle settings ook laag of uit staan om het nog een beetje te kunnen draaien.
Tja ik d8 er zal wel iemand zijn die het weet ....

Dat is dus het vreemde ... heb bijvoorbeeld track op high staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
had hard wets eronder gegooid en ging eigenlijk prima, lag 2e maar had maar 20 liter peut bij me 8)7

heb zelfs nog een tijdje rond gereden toen ik disconnect was (niets in de gaten of course) totdat ik ging pitten voor slicks (was droog geworden bij mij iig) toen kwam er maar niemand langs :X

Bertuss : bij mij wel, ook met de lobby want die was helemaal leeg toen ik uit de game kwam

[ Voor 14% gewijzigd door Quantor op 12-04-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Dus ik bergijp dat bij iedereen de verbinding met de host wegviel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Goldfinger schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:30:
[...]

Ik reed ook met soft wets, reed op kop, dus zo snel zal je niet rond gereden hebben. ;)
Ging rond de 45 minuten naar binnen voor benzine en slicks, dus kan kloppen dat je toen 1ste lag. Kort daarna crashte de server :(
na een min of 18/20 lag ik op kop. Reed lang rond op 3e plek..

en toen blijkbaar een crash??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog een hoop veranderen wil er weer een leuke league komen .... helaas ..... Het is duidelijk te merken dat er maar weinig ervaring hebben met serieuze races e.d.

Vind ook dat de organisatie van de league nogal te kort schiet op dit moment ... ik begrijp dat een website opzetten en dingen regelen tijd kosten maar er kan toch op zn minst iets met regels komen waar de nieuwe rijders naar kunnen kijken ... gedragscodes e.d. ... nu is het alleen maar stil

Er zal sowieso een stuk of 5 oefenraces moeten komen met alle deelnemers want dit leek nergens op ... voten ..... zeuren op anderen .... etc etc...

Begrijp me niet verkeerd .. ik wil graag aan de league meedoen en wil zeker niet de zeikerd uithangen :P ... maar er mag best wel wat meer schot in de zaak komen .....

wel _/-\o_ voor de 100Mbit server etc

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik ook maar ik wil nog ffe zeggen tegen die gast in die Porsche GT2, Waarom haalde je in op een onmogelijke plek en rem je dan tevroeg :? Sorry hoor maar ik kon je totaal niet meer ontwijken :{

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:56:
Moet nog een hoop veranderen wil er weer een leuke league komen .... helaas ..... Het is duidelijk te merken dat er maar weinig ervaring hebben met serieuze races e.d.

Vind ook dat de organisatie van de league nogal te kort schiet op dit moment ... ik begrijp dat een website opzetten en dingen regelen tijd kosten maar er kan toch op zn minst iets met regels komen waar de nieuwe rijders naar kunnen kijken ... gedragscodes e.d. ... nu is het alleen maar stil

Er zal sowieso een stuk of 5 oefenraces moeten komen met alle deelnemers want dit leek nergens op ... voten ..... zeuren op anderen .... etc etc...

Begrijp me niet verkeerd .. ik wil graag aan de league meedoen en wil zeker niet de zeikerd uithangen :P ... maar er mag best wel wat meer schot in de zaak komen .....
Begrijp mij ook niet verkeerd, maar we doen de organisatie in onze vrije tijd en voor niets. Voor mij komt dat naast mn fulltime baan, sociale verplichtingen en nog andere hobby's en interesses.
Een beetje geduld, das alles wat we vragen.

Ook hebben we bewust wat tijd genomen zodat de nieuwelingen van de internationale release gewend kunnen raken met GTR.

De testraces die nu draaien staan volledig los van welke league dan ook, beetje flauw om daarvoor met het vingertje naar ons te wijzen.

Momenteel wordt er gewerkt aan een website (zo goed als af), een forum en de regelementen. Deze moeten allemaal klaar zijn voordat we league-testraces houden en dan zullen we wel zien hoeveel mensen er mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
ZAMoRANo schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:02:
[...]

Begrijp mij ook niet verkeerd, maar we doen de organisatie in onze vrije tijd en voor niets. Voor mij komt dat naast mn fulltime baan, sociale verplichtingen en nog andere hobby's en interesses.
Een beetje geduld, das alles wat we vragen.

Ook hebben we bewust wat tijd genomen zodat de nieuwelingen van de internationale release gewend kunnen raken met GTR.

De testraces die nu draaien staan volledig los van welke league dan ook, beetje flauw om daarvoor met het vingertje naar ons te wijzen.

Momenteel wordt er gewerkt aan een website (zo goed als af), een forum en de regelementen. Deze moeten allemaal klaar zijn voordat we league-testraces houden en dan zullen we wel zien hoeveel mensen er mee kunnen doen.
Maar dan moet je wel f wat doen aan de site,want ik ben geregged,maar kan niks doen daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Hmm, net wat nieuws.. Tijdens de start begint het te onweren, terwijl ik op slicks sta.. Dus ik vraag direct in de warm-up ronde een pitstop aan (dus nog voordat de race echt begint).. Dat kan dus gewoon, maar eenmaal in de pit kom je in het scherm waar je alle instellingen van de auto kunt dus.. en dus niet het normale "pit-blocknote".. Beetje vaag..

Je mag toch direct de pit induiken zoals ik deed? Maar dat is dan toch een normale pitstop?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
FF wat anders... :P

Hier een paar plaatjes om de boel wat op te vrolijken. ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Porsche1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Porsche2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Porsche3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Porsche4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.way/Porsche5.jpg
vlammen uit de pijp en een blokkerend linker voorwiel.

Plaatjes zijn van de race gisteren met de nieuwe skins. Ik reed op Barca een hotlap van 1:44:079 :Y) In een de Porsche GT3. Dat is een hele mooie tijd...

Wanneer gaan we met een compleet veld met nieuwe skins rijden Jan!

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.David op 12-04-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Laatst online: 10-01-2023
Mr.David schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:13:

vlammen uit de pijp en een blokkerend linker voorwiel.
was dat dan de reden dat het net geen 1.43 er was :)

ps; Heb nog met je setup gereden, maar is voor mij te direct en met de versnellingsbakverhoudingen kwam ik al helemaal niet uit. Drop veel te vaak in een laag toerental (2 &3), 1e versnelling voor mij te kort (probs met remmen) en kom niet in de buurt van het maximaal aantal toeren in zijn 6.

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Setup vraagje:

moet je nu zorgen dat de temperatuur van de banden ongeveer gelijk zijn (85-100 voor de dunlops) of juist de luchtdruk? Want ik heb nu m'n rechterband (Viper Barcelona) die <80 blijft. Heb al wat getest met meer en weiniger luchtdruk in de pits, maar echt helpen doet dat niet. Suggesties?

NB de achterbanden zijn beide rond de 110, dus te veel, maar aangezien het softs waren, neem ik aan dat mediums daar wel voldoen. Voorbanden zijn dus ook softs (probeerde een beetje qualificatie setup te maken)

[ Voor 28% gewijzigd door Quantor op 12-04-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Vandaag ook even deelgenomen aan de race.
De opwarmronde was een chaos door de regen en door de onoplettendheid van de racers. Je hoeft niet perce volgas een bocht uit te komen in de opwarmronde :9. Verder vond ik sommige mensen nogal kinderachtig reageren op de regen, door te zeggen: "Wat is dit nu voor een onzin. Zo kun je toch niet racen?". Na ronde 1 waren er dus al een aantal weg.
Ik geef toe dat ik ook liever een droge race had gehad (zei ik zelfs in lobby), maar in de regen rijden is wel goed voor je "zelfcontrole", wat iets is wat je echt wel nodig hebt bij een race van een uur.

Verder nog over de race:
Ik heb in het begin van de race mooi 2e achter goldfinger gereden, maar na 15 minuten vroeg ik om een pitstop en een paar seconde hierna viel mijn motor uit. Volgens mij door een mechanisch defect, want de ignition en start button had ik niet gemapped. Dit betekent dus mijn eerste mechanische defect (buiten crashes) sinds november vorig jaar in GTR. Laten we hopen dat de volgende ook weer zo lang op zich laat wachten ;).

p.s.: Is er een mogelijkheid om tijdens de race de weersomstandigheden te laten omroepen door je pitcrew. Ik rijd nl op dit moment met mijn grafische instellingen op laag en heb dus geen idee of de baan nat of droog is. Het zou wel handig zijn als je iig de voorspelling of iets zou kunnen laten omroepen door de radio. Dit wordt in het echt natuurlijk ook gedaan door de teambazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Quantor schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:58:
Setup vraagje:

moet je nu zorgen dat de temperatuur van de banden ongeveer gelijk zijn (85-100 voor de dunlops) of juist de luchtdruk? Want ik heb nu m'n rechterband (Viper Barcelona) die <80 blijft. Heb al wat getest met meer en weiniger luchtdruk in de pits, maar echt helpen doet dat niet. Suggesties?
Gelijke temperaturen krijg je nooit voor elkaar, er zijn meer rechter dan linker bochten, dus links zal altijd warmer zijn.

Ik probeer de luchtdruk rond de 170 kpa te hebben bij warme banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Fiskare schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:02:
p.s.: Is er een mogelijkheid om tijdens de race de weersomstandigheden te laten omroepen door je pitcrew. Ik rijd nl op dit moment met mijn grafische instellingen op laag en heb dus geen idee of de baan nat of droog is. Het zou wel handig zijn als je iig de voorspelling of iets zou kunnen laten omroepen door de radio. Dit wordt in het echt natuurlijk ook gedaan door de teambazen.
Nee kan niet, anders had ik dat ook graag gebruikt.

Ik rij ook met alle grafische settings op laag of uit, maar kan me prima redden tijdens wisselende weersomstandigheden. Je hebt namelijk de spray achter je auto die je kan bekijken en die na verloop van tijd minder wordt, de lucht (donker en grauw of blauw), de bandentemperatuur in je motec dashboard en of je regengeluiden hoort of het normale piepen van de banden zoals bij droog weer. Met al deze indicatoren kan ik prima inschatten hoe nat de baan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vermoeden dat ik als eerste weg was, maar dat kwam omdat ik in de warm-up lap door iemand in mijn voorganger geboord werdt, wat schade opleverde.
Met de start miste ik door de spray het bord van 200 meter waardoor ik dus veel te laat remde, kon nog iedereen ontwijken.... maar die muur was te breed, een total was het gevolg.
Ik ben gelijk weggegaan omdat ik dus geen onnodige chat wilde voeren.(ook leuke wedstrijd op tv)
En dat verzoek om een droge race is alleen maar omdat dat weer tijd word, de laatste 3- 4 races waren nat, of een gedeelte, ook beter voor de beginnende GTRer, het is al moeilijk genoeg.
En dat er bij de leage regenraces zijn vind ik logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Arfman schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:10:
[...]

Voor mij IS er ook weinig positiefs te melden qua GTR. Alleen mag je dat in deze topics niet zeggen, want dan schop je heilige huisjes omver ofzo. Ik heb tot in detail de problemen omschreven die ik heb, wat ik eraan gedaan heb, zowel hier als op de GTR fora, maar 0,0 response. Je wordt gewoon neit geholpen en dat frustreert bij een spel van 50 euro.

[...]

Voor mij geld hetzelfde, voornamelijk over dit forum.
Jullie kunnen het wel over rondetijden hebben, van die kutplaatjes op dit forum zetten, vertellen wat voor stuurtje je hebt en wat voor computer je hebt, zelfs het opzetten van een leugue neemt zomaar tig pagina's in, maar iemand die problemen heeft met het spel (waar dit forum voor is) word gewoon genegeerd.
Ik stel dus nu nog 1 keer mijn vraag en hoop dat er iemand nu wel zo volwassen is om een antwoord te geven (dus geen antwoord van:Dan moet je maar teruglezen) dit heb ik al gedaan.

Iedere keer als ik online een race wil joinen laad ie het spel en op het moment dat ie zegt racen zie ik een heel mooi bureaublad verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 07:42:
Arfman schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:10:
[...]

Voor mij IS er ook weinig positiefs te melden qua GTR. Alleen mag je dat in deze topics niet zeggen, want dan schop je heilige huisjes omver ofzo. Ik heb tot in detail de problemen omschreven die ik heb, wat ik eraan gedaan heb, zowel hier als op de GTR fora, maar 0,0 response. Je wordt gewoon neit geholpen en dat frustreert bij een spel van 50 euro.

[...]

Voor mij geld hetzelfde, voornamelijk over dit forum.
Jullie kunnen het wel over rondetijden hebben, van die kutplaatjes op dit forum zetten, vertellen wat voor stuurtje je hebt en wat voor computer je hebt, zelfs het opzetten van een leugue neemt zomaar tig pagina's in, maar iemand die problemen heeft met het spel (waar dit forum voor is) word gewoon genegeerd.
Ik stel dus nu nog 1 keer mijn vraag en hoop dat er iemand nu wel zo volwassen is om een antwoord te geven (dus geen antwoord van:Dan moet je maar teruglezen) dit heb ik al gedaan.

Iedere keer als ik online een race wil joinen laad ie het spel en op het moment dat ie zegt racen zie ik een heel mooi bureaublad verschijnen?
Ok hier wat dingen wat je kan proberen:
Je grafische instellingen wat lager zetten.
Als je je pc hebt overgeklokt wat terug schroeven.
Je HD eens fragmenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik had hetzelfde, fastwrites uitzetten in bios was de oplossing.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Als je een Ati het probeer eens de Omega drivers eens.

Spielerij Problemen en vragen -> Jou topic

Speilerij Games & Discussie -> Dit topic

Duidelijk toch....? ;) tsss... mijn plaatjes afkraken. Ik ga er nog veel meer posten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Mr.David schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:31:
Als je een Ati het probeer eens de Omega drivers eens.

Spielerij Problemen en vragen -> Jou topic

Speilerij Games & Discussie -> Dit topic

Duidelijk toch....? ;) tsss... mijn plaatjes afkraken. Ik ga er nog veel meer posten! :P
Pssst ... er IS geen Problemen & Vragen topic over GTR, is ook overdone IMHO, dat kan prima in 1 topic, als hier het enorme geouwehoer wat wordt ingeperkt. Ikzelf wacht tot de volgende patch voordat ik dit spel weer aanraak, mij te buggy. Heb een oud Wingman FF wheel geleend, daar speel ik nu LFS S2 mee, daar vermaak ik me voorlopig nog prima mee :7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja als we de chats over de league en de online races wat inperken, is er meer ruimte om dat soort vragen te beantwoorden. Als iedereen daar nou een beetje aan denkt, wordt het topic voor iedereen overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een voordeel dat alles van GTR bij elkaar staat, zo zie je meteen wat er speeld.
Geklooi met adds, regenraces CTD's e.d.
Dus als alle problemen, oplossingen, screens, truckjes en raceverslagen e.d. bij elkaar staan, vind ik het best.
Net als dat fast writes uitzetten wist ik ook, en ik ben een pc noob, maar stond wel in dit forum.
Dit is niet om te jennen ofzo, maar als je iets wilt weten over GTR kun je het meeste toch wel hier ergens vinden.

ps, kunnen we niet wat vriendelijker met elkaar omgaan, er zijn er nu eenmaal die veel sneller zijn dan een ander, maar dat maakt je nog geen god, dus als er een in de weg rijd, give m a break.
En doe niet denegerend over de wat tragere, er zijn er die simmen al jaren en er zijn er die DTM al moeilijk vinden, en nu komt dat bij elkaar wat dus niveauverschil met zich meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar nog ff kort: die tweakers server zie je dus automatisch verschijnen ofzo om online te kunnen gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:20:
maar nog ff kort: die tweakers server zie je dus automatisch verschijnen ofzo om online te kunnen gamen?
Als je de multiplayer over internet opstart dan verschijnt er aan de rechterkant een lijst met servers. Hier staan die van tweakers (als ze online zijn) ook tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitteSays
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09-2021
Begin GTR aardig onder de knie te krijgen. Echter nu zag ik vandaag dat er ook setups te vinden zijn voor Zandvoort. Iemand enig idee waar ik Zandvoort als track kan krijgen. Kan het nergens vinden (o.a. google, blackhole, race sim central)?

Witte Says

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
WitteSays schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:26:
Begin GTR aardig onder de knie te krijgen. Echter nu zag ik vandaag dat er ook setups te vinden zijn voor Zandvoort. Iemand enig idee waar ik Zandvoort als track kan krijgen. Kan het nergens vinden (o.a. google, blackhole, race sim central)?
Op m4driving.it volgens mij...

Maar deze vraag heb ik vaker gezien.. als je even zoekt moet je eruit komen volgens mij..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
@ Zamarano

Als we de mogelijke oplossingen van de CTD's nou in de startpost zetten. Het is een veel voorkomend probleem dus het lijkt mij wel handig. Zo zijn er wel meer dingentjes die er van mij wel bij mogen. Zo blijft het topic duidelijker voor mensen die er niet dagenlijks op kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaan we met een compleet veld met nieuwe skins rijden Jan!,vroeg David (een echte gentlemanracer en nog snel ook).

Ik heb nu gigantische gedoe met mijn stuur en pedalen,dus ik doe
zelf waarschijnlijk niet mee,maar vooruit vanavond zet ik Oschersleben op,
NGT en de nieuwe skins,is echt een leuk NGT circuit en je ziet nog eens een tegenstander(rondje is 1.30).
Dus:tweakers NGTnewskins Oschersleben.pass:got skins hier:http://archeogtr.free.fr/
vanaf 18.00 kunnen jullie erop,de race zal rond 19.30 zijn (30min) en dan PSV,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:16
zeg ik had me ingeschreven voor die league en nu is die hele lijst met mensen weer weg en staat er alleen een test race (?)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
jeehaa schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:53:
zeg ik had me ingeschreven voor die league en nu is die hele lijst met mensen weer weg en staat er alleen een test race (?)
Kom op mensen, blijf svp wel gewoon het topic lezen, en niet als een kip zonder kop roepen...

Je bent nogsteeds ingeschreven, maar aanmelding van de League gaat overnieuw.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Sorry van je naam ZamOrano... Op een of andere vage manier kan ik op mijn werk niets editen.

Kunnen we vanavond niet met een GT veld rijden. Misschien is het handig als iemand de skins allemaal uitpakt en in de goede mappen plaatst. Dan maken we er 1 rar bestand van. Kan iedereen snel en gemakkelijk de skins installeren. We moeten het bestand dan wel ergens plaatsen waar iedereen het kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit een redelijk succesvolle setup-site gehad voor EA Sports' F1 2000 (enkele setups voted best of the internet enzo), ik zal binnenkort (lees: als nieuwe pc er is) wel eens gaan werken aan goede setups voor dit spel :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.