[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.586 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Wel veel nieuwe namen in het lijstje voor de league tot nu toe!
Mooi om te merken dat door de internationale release een boel extra mensen geinteresseerd zijn geraakt in GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vind het trouwens slecht geregeld dat ik nu niet mijn eigen auto mag kiezen omdat iemand die al heeft, dan had iedereen van te voren gewaarschuwd moeten worden wanneer de inschrijving open ging, heb nog mazzel dat nog niet alle gt autos "op" zijn. Dit is geen eerlijke procedure. Ga dan loten ofzo.
En over die setup discussie wil ik al helemaal niet beginnen, het is niet eens controleerbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Quantor op 10-04-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Vanavond test race tijd!

20:00-20:30 kwalificatie, (server draait nu al maar zal ik na het eten eventueel opnieuw starten)
server staat in de lobby (tweakers league server)
wachtwoord: got
race: ongeveer 40 minuten
track: estoril
autokeuze is vrij (setupkeuze ook) ;)

zal zelf in een 550 rond rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Goldfinger schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:24:
Vanavond test race tijd!

20:00-20:30 kwalificatie, (server draait nu al maar zal ik na het eten eventueel opnieuw starten)
server staat in de lobby (tweakers league server)
wachtwoord: got
race: ongeveer 40 minuten
track: estoril
autokeuze is vrij (setupkeuze ook) ;)

zal zelf in een 550 rond rijden
Al is het wel slim voor de mensen die zich al hebben ingeschreven voor de league om met de wagen te rijden waarmee ze ook in de league rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 18:30 - 19:00 op Eurosport een samenvatting van de eerste GT race op Monza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Dutch3men schreef op zondag 10 april 2005 @ 10:40:
[...]

Yup het is niet de bedoeling dat iedereen met dezelfde wagen rijd dus al jij en Rene Gelk of Tim Mosmans even een andere wagen kiezen. Naja hetzelfde type wagen mag wel maar niet de wagen met hetzelfde nummer.
Zo, da's lekker. Je kunt alleen de auto veranderen door uit- en opnieuw in te schrijven. Zijn alle GT auto's behalve de Vipers al weg!!!!!!! Tja Tim, aangezien ik iets eerder was met de originele inschrijving hoop ik dat je zo sportief bent.......Heb nu de no.4 Viper moeten nemen.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vind het best "raar" dat ineens 23man zich inschrijven normaal waren er misschien 8 man aan het racen :? Wie zijn al die nieuwelingen :? iig neem gewoon de auto die je altijd neemt zover mogelijk anders een 2e keus, Ik rij altijd F550 Wieth Racing 16 :)

Jammer dat ik niet op de normale lobby kan komen

[ Voor 14% gewijzigd door Ghostrider op 10-04-2005 20:42 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zie nu pas hoe de inschrijving geregeld is en ondanks dat ik in de organisatie zit ben ik het hier absoluut niet mee eens.
Er zitten een hoop mensen bij waarvan we nog niet eens weten hoe ze rijden, wat als ze dan niet mee kunnen/mogen doen en hun wagen komt vrij?

Er gaat een beetje iets mis qua communicatie denk ik, eigenlijk wil ik gewoon dat iedereen een 1e, 2e en 3e keuze opgeeft en na de testraces kunnen we die dan eerlijk indelen. Zoals het nu is is gewoon ronduit bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:22:
Ik zie nu pas hoe de inschrijving geregeld is en ondanks dat ik in de organisatie zit ben ik het hier absoluut niet mee eens.
Er zitten een hoop mensen bij waarvan we nog niet eens weten hoe ze rijden, wat als ze dan niet mee kunnen/mogen doen en hun wagen komt vrij?

Er gaat een beetje iets mis qua communicatie denk ik, eigenlijk wil ik gewoon dat iedereen een 1e, 2e en 3e keuze opgeeft en na de testraces kunnen we die dan eerlijk indelen. Zoals het nu is is gewoon ronduit bagger.
Kom is een keer op msn dan :> . Ik zou de league kunnen sluiten of verwijderen zeg maar wat je wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Doe gewoon eerst een paar testraces, kan iedereen nog wat auto's proberen enzo en dan weet je ook hoe men er over denkt en begin dan pas de echte inschrijving.

[ Voor 4% gewijzigd door Goldfinger op 10-04-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:30:
Van 18:30 - 19:00 op Eurosport een samenvatting van de eerste GT race op Monza.
Die samenvatting was schandalig!!! Ik heb de race via de livestream op de eurosport site bekeken en ik snap niet hoe je van zo'n ontzettend goede en spannende GT race zo'n saaie samenvatting kan maken. De race was super, top 4 als aan een touwtje na 2,5 uur races, geweldig. Jammer dat de Corvette nog wegviel een paar ronden voor het einde. Die had zeker een eerste of tweede plek eruit kunnen slepen... volgende race beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
ZAMoRANo schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:22:

Helemaal correct!
Trouwens degene die toch al zo snel zijn, die zouden zelf de keuze voor een langzamere auto moeten maken, maar juist die willen de snellere (in mijn ogen) auto's.
Ben trouwens ook nog wel voor een paar (?) extra test wedstrijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Quantor op 10-04-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:55:
Wel veel nieuwe namen in het lijstje voor de league tot nu toe!
Mooi om te merken dat door de internationale release een boel extra mensen geinteresseerd zijn geraakt in GTR.
Zou iemand mij kunnen bevestigen of ik me aan heb gemeld voor die leage, want nou geloof ik er niets meer van, zoniet waar kan dat dan? bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:32:
[...]

Kom is een keer op msn dan :> . Ik zou de league kunnen sluiten of verwijderen zeg maar wat je wilt doen.
Ik kom niet op het msn-netwerk nu, verbinding is nogal bagger de afgelopen dagen hier.
Maar ik zou de huidige inschrijving gewoon verwijderen.

Hier het idee wat ik in mn hoofd heb:
Een leaguetest inschrijving houden waar je nog geen vaste auto hoeft op te geven.
Tijdens de testraces worden alle regels duidelijk en zien we ook wie er mee kunnen doen, daarna kunnen we de auto's laten kiezen (meerdere keuzes) en eventueel nog een shootout doen als mensen allebei per sé dezelfde wagen willen.

De mensen die al meer dan 1 wedstrijd mee hebben gedaan in de NGT-league hoeven aan die testraces natuurlijk niet mee te doen en kunnen zich straks gewoon direct inschrijven.
Misschien dat deze mensen ook eerste keus krijgen voor de wagens om de inschrijftoestroom een beetje in te perken, maar dat moeten we nog maar bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Quantor schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:43:
[...]

Helemaal correct!
Trouwens degene die toch al zo snel zijn, die zouden zelf de keuze voor een langzamere auto moeten maken, maar juist die willen de snellere (in mijn ogen) auto's.Ben trouwens ook nog wel voor een paar (?) extra test wedstrijden.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik heb de nr. 23 F550... De auto die ik wilde, maar ik kan het begrijpen dat niet iedereen het eens is met de gang van zaken. Toevallig was ik optijd om mijn auto te kiezen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zeer teleur is gesteld als blijkt dat een of andere "newbie" in de auto rijdt waar jij altijd in getrained hebt. Je weet dat je veel sneller bent, maar je kan niet overweg met de auto die nog over was.

Ik denk dat mensen zich gewoon moeten inschrijven met de auto die ze willen. Zijn er dubbele inschrijvingen dan moet er gewoon om geraced worden. (recht van de sterkste) Just like in nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Quantor schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:43:
[...]

Trouwens degene die toch al zo snel zijn, die zouden zelf de keuze voor een langzamere auto moeten maken, maar juist die willen de snellere (in mijn ogen) auto's.
Dat vind ik best lame :/ , Omdat ik goed ben in een f550 zou ik bijvoorbeeld maar een GT3 moeten nemen ofzo :? Iedereen rijd gewoon met de auto waar hij het beste in is. Maar in dat geval ga jij maar in een Lotus Elise met de race :/

[ Voor 8% gewijzigd door Ghostrider op 10-04-2005 21:49 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

ZAMoRANo schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:47:
[...]
Hier het idee wat ik in mn hoofd heb:
Een leaguetest inschrijving houden waar je nog geen vaste auto hoeft op te geven.
Tijdens de testraces worden alle regels duidelijk en zien we ook wie er mee kunnen doen, daarna kunnen we de auto's laten kiezen (meerdere keuzes) en eventueel nog een shootout doen als mensen allebei per sé dezelfde wagen willen.

De mensen die al meer dan 1 wedstrijd mee hebben gedaan in de NGT-league hoeven aan die testraces natuurlijk niet mee te doen en kunnen zich straks gewoon direct inschrijven.
Misschien dat deze mensen ook eerste keus krijgen voor de wagens om de inschrijftoestroom een beetje in te perken, maar dat moeten we nog maar bespreken.
Mijn mening over deze kwestie:
Iedereen gelijk en geen voorkeur voor vroege aanmelders en/of ngt-league rijders.
Dus als er dan wordt vast gehouden aan het concept van iedere auto een maal, dan is loting de enige eerlijke manier.
Een shoot out op de baan geeft ook de voorkeur aan de snellere rijders en ik kan geen reden bedenken waarom die een voorkeurs behandeling zouden moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Hele discussie t.o.v. de autokeuze is toch al een keer gevoerd?
Toen is er volgens mij voorgesteld dat iedereen een keuze 1, 2 en 3 zou opgeven. Als er meerdere mensen dezelfde keuze hadden dan zou tijdens de testrace de snelste van dat groepje die auto krijgen en zou de rest voor zijn 2e keuze moeten gaan. Lijkt mij op zich best fair, maar we zijn er toen wel vanuit gegaan dat er voor iedereen een redelijke gt auto was, dus of deze procedure nog een goed idee is met zo'n grote groep is natuurlijk vraag 2.

Nog even over de testrace vanavond:
Zou die aub wat vroeger aangekondigd kunnen worden, want nu heb ik lekker real-barcelona liggen kijken. Ook niets mis mee, maar een raceje was ook wel leuk geweest :).

Gaan we btw ook met strafgewicht werken in de league? Het kan nl wel in gtr (toch?) en dit zou wel een extra dimensie kunnen geven aan de races. Jullie mening?

[ Voor 15% gewijzigd door Fiskare op 10-04-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Fiskare schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:56:
Gaan we btw ook met strafgewicht werken in de league? Het kan nl wel in gtr (toch?) en dit zou wel een extra dimensie kunnen geven aan de races. Jullie mening?
Das wel een goed idee ja.. maakt het ook spannender..

Misschien kunnen we weer iedere zondag testraces verrijden (als Goldfinger kan natuulijk, we zijn op het moment erg afhankelijk van hem!)...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MrBarBarian schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:58:
[...]

Das wel een goed idee ja.. maakt het ook spannender..

Misschien kunnen we weer iedere zondag testraces verrijden (als Goldfinger kan natuulijk, we zijn op het moment erg afhankelijk van hem!)...
Komop zeg, Dus mensen die goed zijn moeten maar strafgewicht :? Iedereen moet gewoon evenveel kans hebben om tewinnen. Dit gaat gewoon nergens heen deze discussie :/

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
GreenFury schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:00:
[...]

Komop zeg, Dus mensen die goed zijn moeten maar strafgewicht :? Iedereen moet gewoon evenveel kans hebben om tewinnen. Dit gaat gewoon nergens heen deze discussie :/
Euh, zo raar is dat niet hoor.. Dat gebeurt in vele klassen.. Ik weet niet of het in FIA GT gebeurt.. maar zeker in DTM

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja er zijn idd genoeg auto's voor een 30-tal GT's. Meer mensen is denk ik ook niet verstandig ivm de verbinding. Dan kunnen we idd een shootout doen of een loting.

De testraces voor de league moeten we binnenkort maar ns goed plannen, dan kunnen we als organisatie ook zorgen dat we aanwezig zijn. Ik denk dat het aantal inschrijvingen ook groter gaat zijn dan de aantal beschikbare plaatsen.

Strafgewicht is idd een interessante manier om e.e.a spannend te maken en het is verre van onrealistisch. Maar dat moeten we ook nog maar even intern bespreken.

[ Voor 19% gewijzigd door Zamorano op 10-04-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Fiskare schreef op zondag 10 april 2005 @ 21:56:
Hele discussie t.o.v. de autokeuze is toch al een keer gevoerd?
Toen is er volgens mij voorgesteld dat iedereen een keuze 1, 2 en 3 zou opgeven. Als er meerdere mensen dezelfde keuze hadden dan zou tijdens de testrace de snelste van dat groepje die auto krijgen en zou de rest voor zijn 2e keuze moeten gaan. Lijkt mij op zich best fair, maar we zijn er toen wel vanuit gegaan dat er voor iedereen een redelijke gt auto was, dus of deze procedure nog een goed idee is met zo'n grote groep is natuurlijk vraag 2.
Klopt, maar naar mijn idee zijn er nu een boel nieuwe mensen die hier misschien een ander idee over hebben. En daar komt bij dat je het op deze manier denk ik minder leuk maakt voor de mensen die op dit moment nog niet zo snel zijn. Vaak een kwestie van ervaring dus die zullen in een andere (mindere) auto het minder leuk vinden en eerder afhaken.
Nog even over de testrace vanavond:
Zou die aub wat vroeger aangekondigd kunnen worden, want nu heb ik lekker real-barcelona liggen kijken. Ook niets mis mee, maar een raceje was ook wel leuk geweest :).
Heb je gelijk in, maar kwam eigenlijk omdat er voor de league nog niks bekend is wat betreft programma, dus vanavond was eigenlijk meer op korte termijn geplande race. Min of meer los van de league.
Omdat er niks op het programma stond en ik wel zin had om te racen heb ik dus zelf maar wat op poten gezet.
Dat kan ik niet instellen op de server. Kan volgens mij alleen als je vanuit het spel zelf een game host, dus niet als dedicated server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
GreenFury schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:00:
[...]

Als je vanmiddag WTCC hebt gezien dan weet je hoe oneerlijk autosport kan zijn. Degene die 1,2,3 in het kampioenschap staan krijgen strafgewicht en tevens de nummer 1,2 en 3 van het kampioenschap krijgen strafgewicht.
Er zijn ook 2 races op de dag, waar bij de 2e race de einduitslag van race 1 als startopstelling wordt gebruikt. Alleen nr 1 t/m 8 worden omgedraaid, dus degene die race 1 heeft gewonnen moet als 8e starten.
Eerlijkheid voor alles in de autosport :9.
Volgens mij wordt er in de fia gt ook met strafgewicht gewerkt, maar dit weet ik niet zeker.
Het is gewoon een heel gebruikelijke manier om ervoor te zorgen dat iedereen een keer kan winnen, zodat alle teams (lees autofabrikanten) een keer kunnen winnen, zodat ze na 1 jaar niet stoppen met racen wegens alleen maar negatieve publiciteit.
Ik kan me voorstellen dat het in de league ook leuk kan zijn als er soms door wat andere mensen om de overwinning gestreden kan worden. Dit houdt iedereen tenminste lekker gemotiveerd.

Maar zoals zamorano al heeft gezegd. Het gaat besproken worden en dan zullen we wel zien aan de reglementen wat er is beslist. Hier zul je je toch mee moeten schikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

oke oke, Ik vind het best als het ook in de FIA GT cup word gebruikt, Simulatie voor alles he :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:29
For the sake of realism is het natuurlijk heel leuk dat iedere auto letterlijk maar een keer gebruikt mag worden. Maar ik denk dat het voor iedereen leuker is als hij zelf zijn auto gewoon vrij zou kunnen kiezen. Het is in principe eerlijker, omdat iedereen zijn favoriete auto kan rijden en niet met een b,c keuze wordt opgescheept. Vooral auto's als Lambo en Chevrolette zijn lastig.. allebei maar een van. Lijkt me dus een hele eer als je daarin mag rijden. En bijvoorbeeld de Ferrari's... De BMS en JMB zijn sneller dan de Wieth.. ook lastig. Maar goed ik denk dat dat een werkbare oplossing is.. maar ik begrijp dat de organisatie het vooral zo realistisch wil houden. Dus, of Get Real, of meer fun... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Requiem19 schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:35:
For the sake of realism is het natuurlijk heel leuk dat iedere auto letterlijk maar een keer gebruikt mag worden. Maar ik denk dat het voor iedereen leuker is als hij zelf zijn auto gewoon vrij zou kunnen kiezen. Het is in principe eerlijker, omdat iedereen zijn favoriete auto kan rijden en niet met een b,c keuze wordt opgescheept. Vooral auto's als Lambo en Chevrolette zijn lastig.. allebei maar een van. Lijkt me dus een hele eer als je daarin mag rijden. En bijvoorbeeld de Ferrari's... De BMS en JMB zijn sneller dan de Wieth.. ook lastig. Maar goed ik denk dat dat een werkbare oplossing is.. maar ik begrijp dat de organisatie het vooral zo realistisch wil houden. Dus, of Get Real, of meer fun... ;)
Ja, ik vind het een behoorlijke afknapper als er 6 Lamborghini's rondrijden.
Zie het niet als een probleem maar als een uitdaging. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Och anders rijden er toch mensen mee met een andere skin :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:55:
Och anders rijden er toch mensen mee met een andere skin :?
ehhh, nee.

Alleen officiele auto's van SimBin, geen add-on gevallen of skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind eigenlijk ook zo dat iedereen met z'n favoriete wagen zou moeten kunnen rijden. Ik heb nu al een hele tijd ge-oefend met de Lister Storm en die had ik redelijk onder de knie. Wat zag ik nu deze avond, alle Listers zijn reeds gekozen. Dan heb ik maar de Viper genomen, en moet ik zeggen, daar heb ik het wel ff lastig mee.

Nu ja, is het anders dan moet ik maar nog een beetje oefenen met de viper. Alleen vind ik die zo lomp te besturen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik heb me net ingeschreven voor de test race... maar ik had per ongeluk de verkeerde salleen gepakt ( die gele heeft grotere spiegels....) ik me weer uitschrijven... kan ik me niet meer inschrijven! kan de webmaster me helpen? ik wou graag (als deze nog niet bezet is) in de gele saleen

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:11:
Nu ja, is het anders dan moet ik maar nog een beetje oefenen met de viper. Alleen vind ik die zo lomp te besturen. 8)7
Goedzo, das de spirit...

Zullen we hiermee de discussie sluiten wat betreft dubbele auto's e.d.?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De huidige inschrijving is verwijderd, iedereen kan zich straks inschrijven voor de testraces.
Dat geldt dus alleen voor de mensen die niet de NGT-league hebben gereden.

Voor de testraces moeten nog een planning en een aantal regeltjes gemaakt worden, dan kunnen we daarmee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje! De races van de league, welke dag en welk uur zullen die gereden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:21:
Nog een vraagje! De races van de league, welke dag en welk uur zullen die gereden worden?
Die zullen voor zover het er naar uit ziet op de Zondag avond gereden worden en de practise zal dan rond 19:00 starten, Kwali om 19:30 en dan de race gaat van start rond 20:00 dus dan ben je rond 21:00 wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

MrBarBarian schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:18:
[...]
Zullen we hiermee de discussie sluiten wat betreft dubbele auto's e.d.?
Wat is jouw oplossing dan als er meer inschrijvingen zijn dan gt auto's?

Ik denk dat we gewoon even tijdens de testraces moeten kijken. Bij simracing rijdt er tenslotte ook een aardig gevarieerd veld rond, terwijl daar de keuze vrij is. Denk dus dat het in de praktijk wel mee valt.

En misschien moet de organisatie even duidelijk naar buiten brengen hoe men denkt over inbreng van de deelnemers. Of te wel zetten we met zijn allen een league op en heeft iedereen inspraak, of zet de organisatie een league op en als je het leuk vindt kan je meedoen? In dat laatste geval is een discussie natuurlijk zinloos en kan ik mijn tijd beter besteden aan het ultieme rondje op monza. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Goldfinger schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:32:
[...]

Wat is jouw oplossing dan als er meer inschrijvingen zijn dan gt auto's?
Mijn mening staat al in het vorige deel.. Enkele auto's.. Iedereen geeft bij zijn/haar inschrijving 3 auto's op (bij veel mensen moet een van die drie een ngt-auto zijn).. Tussen diegene die in dezelfde auto willen wordt geloot. Als je je eerste keus niet krijgt ga je door voor je tweede keus enz enz...

Naar mijn mening denken nogsteeds teveel mensen dat de auto de overwinning brengt... Maar in werkelijkheid is dat de coureur...

en dit is het laatste wat ik hierover zeg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
ZAMoRANo schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:19:
De huidige inschrijving is verwijderd, iedereen kan zich straks inschrijven voor de testraces.
Dat geldt dus alleen voor de mensen die niet de NGT-league hebben gereden.
uhm? Mogen deelnemers van de NGT league wel meedoen aan de testrace?
Ik zal het berichtje wel weer fout begrijpen :9.

[ Voor 7% gewijzigd door Fiskare op 10-04-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
ik had me dan waarschijnlijk net ingeschreven voor hij dicht werd gegooid :)
ik lees het hier wel als hij weer open is... ik ga nog even oefenen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schiet lekker op allemaal dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Kgeloof dat ik het eindelijk een beetje door krijg. Ik ben nu zomaar in staat om rondjes te rijden zonder te spinnen of remfouten, het gaat nog niet hard maar ik blijf op de baan :p

Mijn rondetijden zijn nog ver onder nivo maar ben er toch trots op :p:p

Barcelona FERRARI 360 MODENA NGT 01:55.036
Brno FERRARI 360 MODENA NGT 02:12.771

Ik kom eraan :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Dutch3men schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:29:
[...]

Die zullen voor zover het er naar uit ziet op de Zondag avond gereden worden en de practise zal dan rond 19:00 starten, Kwali om 19:30 en dan de race gaat van start rond 20:00 dus dan ben je rond 21:00 wel klaar.
handig op die tijd zit ik ongeveer op een verboot elke week :/ 21:15 ben ik dan weer online, Ik kan gewoon elke dag bijna elke middag etc... :X

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een ander (beter) idee.
Iedereen die de NGT leage heeft gereden stapt over in de GT klasse, en iedereen die nieuw is (jaja ik ook) moet in de NGT klasse beginnen, wat gelijk het te groote aantal GT oplost.
En aan het einde v/h seizoen gaan de slechtste 3,4,5(?) van de GT terug naar NGT en gaan de beste 3,4,5(?) v/d NGT over naar de GT klasse, een soort promotie/degradatie dus.
En zo te zien is zoiets de beste oplossing voor de grote inschrijving, en het maakt het rijden in een GT een beetje exlusief (niet denken dat dit uit eigenbelang is want ik heb nog weinig km in een NGT erop zitten).

@Barbarian, ik moet me nog opgeven voor die andere leage maar heb geen gegevens van je bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen zijn er nou eigenlijk die hun wagen niet kunn
MrBarBarian schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:37:
[...]
Naar mijn mening denken nogsteeds teveel mensen dat de auto de overwinning brengt... Maar in werkelijkheid is dat de coureur...

en dit is het laatste wat ik hierover zeg
Ja, maar de F550/575 is toch wel lastiger om mee te rijden dan bijv. de Lambo.
Als ik naar mezelf kijk dan merk ik toch wel dat ik met de F550/575 meer fouten maak, vooral op een circuit met (veel) low speed corners.

Moet ik ook weer zeggen dat ik ook weleens een Saleen of de Lambo pak (rij normaal in een Viper) en dat ik dan echt niet zoveel verschil merk (behalve dat ik de Saleen saai vind klinken ;) )

@puresmoker; nice, snelheid komt vanzelf wel, meest belangrijke is volgens mij nog steeds dat je stabiele rondes rijdt in een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:48:
Iedereen die de NGT leage heeft gereden stapt over in de GT klasse, en iedereen die nieuw is (jaja ik ook) moet in de NGT klasse beginnen, wat gelijk het te groote aantal GT oplost.
En aan het einde v/h seizoen gaan de slechtste 3,4,5(?) van de GT terug naar NGT en gaan de beste 3,4,5(?) v/d NGT over naar de GT klasse, een soort promotie/degradatie dus.
En zo te zien is zoiets de beste oplossing voor de grote inschrijving, en het maakt het rijden in een GT een beetje exlusief (niet denken dat dit uit eigenbelang is want ik heb nog weinig km in een NGT erop zitten).

@Barbarian, ik moet me nog opgeven voor die andere leage maar heb geen gegevens van je bvd
Volgens mij benadeel je dan teveel mensen, als we nu gewoon eerst eens kijken hoeveel mensen nu echt voor dezelfde auto gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Blijkt dus maar weer dat zo'n league via internet vrijwel niet te regelen is, zeker niet op een forum waar maar weinig simracers zitten. Iedereen wil weer wat anders e.d.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:48:

Vind ik ook een prima idee! Zeker omdat je in een NGT beter leert rijden dan in een GT..

Als je me even via msn (zie profiel) toevoegt krijg je de gegevens (ben alleen bang dat ik morgenavond pas weer online ben)

@leon_k
Die auto's zijn iets makkelijker omdat ze mid-engined zijn. Maar uiteindelijk spin je in een Ferrari/Viper omdat je je gas niet goed kan dozeren, of tever naast de raceline zit..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:58:
Blijkt dus maar weer dat zo'n league via internet vrijwel niet te regelen is, zeker niet op een forum waar maar weinig simracers zitten. Iedereen wil weer wat anders e.d.
Oh onze huis-pessimist is er ook weer. :7

Nee natuurlijk is dat wel te regelen. Je kunt alleen niet iedereen tevreden stellen, dat moet je ook niet willen. Als mensen het niet eens zijn met de opzet kunnen ze een andere in één van de talloze andere leagues via internet racen.

We luisteren natuurlijk wel naar de input en beargumentatie van de mensen hier maar uiteindelijk beslissen we als organisatie wat ons het best en het leukst lijkt, wie zich daar in kan vinden doet dan mee.

Opzich is het idee, om de nieuwelingen in de NGT's laten rijden en de mensen die al eerder aan de NGT-cup meededen in de GT's te zetten, wel goed. Nadeel is dat je dan wel weer tegen dezelfde mensen rijdt, en het GT-veld is dan vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 09:51:
[...]

Volgens mij benadeel je dan teveel mensen, als we nu gewoon eerst eens kijken hoeveel mensen nu echt voor dezelfde auto gaan....
Hoezo benadelen??, toen ik als kleine jongen ging voetballen, wilde ik ook in het 1ste van NAC, maarja dat ging niet he ;)

@ZAMo, het was maar een balletje dat opgegooid werd, het maakt mij niet echt uit, als het de 550 nr 10 maar is lol geintje

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:13:
[...]
Opzich is het idee, om de nieuwelingen in de NGT's laten rijden en de mensen die al eerder aan de NGT-cup meededen in de GT's te zetten, wel goed. Nadeel is dat je dan wel weer tegen dezelfde mensen rijdt, en het GT-veld is dan vrij klein.
Daar valt ook nog wel wat op te regelen! (8>

Eerst eens zien hoeveel inschrijvingen er binnekomen. Dat getal hak je botweg door twee. De deelnemers die al NGT hebben gedaan komen sowieso in een GT. De GT wordt aangevult met de snelste nieuwelingen (wie het snelst is blijkt wel uit de testraces die we doen).. of andersom natuurlijk.. de NGT wordt aangevult door de langzaamste GT'ers (en daarvoor kan je wat mij betreft de final results nemen van de NGT-league.)

Of we maken het helemaal gemeen:
De top 15 van de vorige GT-race moet de volgende race in een NGT doen, et vice versa })
})

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:29
Ik zie er persoonlijk niet zoveel in om met een NGT auto te gaan rijden tussen de GT's. Heb toch altijd die drang om te winnen.. en dan niet 8ste worden in een wedstrijd om van de ngt te winnen, maar gewoon eerse ;). Vind het trouwens ook redelijk bevooroordelend werken voor de mensen van de vorige league.. 8) Die hebben en krijgen alle voordeel, misschien deels terecht, maarja, vele anderen hadden er ook graag aan meegedaan maar konden dat natuurlijk niet.

Enfin, just my 5 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Zegguh, Gaat dit topic over FIA GTR of over league's en aanverwanten? Als ik mod was ging ik nu maar eens een break toepassen geloof ik want over het spel GTR wordt je hier niet veel wijzer meer.

enfin...
Hebben jullie geen last van rare bugs in de circuit's? zo moest ik vandeweek het spel reinstallen vanwege een soort onzichtbare drempel in de eerste bocht van Brno, nu heb ik weer een rare tik in een bocht in Barcelona, de andere circuits heb ik nog niet gereden maar het zou me niks verbazen als daar ook iets inzit.
Als je het mij vraagt heeft dit spel dringend nog een patch nodig. . . .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Nee, het gaat over de GoT league die men wil gaan opzetten met GTR. Maar Puresmoker heeft wel een punt. Het lijkt de laatste pagina's te verzanden in een oeverloos gezwam over regeltjes allerhande die het minder interessant maken voor mensen die nog met vragen omtrent het spel, weggedrag, setups en dergelijke zitten.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:50:
Zegguh, Gaat dit topic over FIA GTR of over league's en aanverwanten? Als ik mod was ging ik nu maar eens een break toepassen geloof ik want over het spel GTR wordt je hier niet veel wijzer meer.

enfin...
Hebben jullie geen last van rare bugs in de circuit's? zo moest ik vandeweek het spel reinstallen vanwege een soort onzichtbare drempel in de eerste bocht van Brno, nu heb ik weer een rare tik in een bocht in Barcelona, de andere circuits heb ik nog niet gereden maar het zou me niks verbazen als daar ook iets inzit.
Als je het mij vraagt heeft dit spel dringend nog een patch nodig. . . .
Zijn dit niet gewoon de hobbels die in het circuit horen te zitten?
Die tik bijv. op Barcelona, heb je die bij het aanremmen van "Bank De Sabanel" ?

Afbeeldingslocatie: http://www.allf1.info/tracks/catalunya.gif

En is na de re-install de drempel weg of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "onzichtbare drempel" een soort hobbel waardoor je auto opstuiterd :? ?
Mijn bugs zijn:
-CTD's: (zelden nog) Soms een week niet en dan weer 2 in een 1/2 uur
-Norton Anti virus 2005: Soms begint Norton met een scan terwijl ik met 290 km/h op het rechte stuk op Spa rij 8)7 Ik schiet dan terug naar desktop terwijl het spel doorloopt. Tevens vraagt Norton toestemming voor een verbinding (of iets in die trend), daarna krijg ik een melding buffer overrun. Hierbij loopt het spel ook gewoon door. (niet leuk in een spannende race)
-Grafische probleempjes: Cockpit zit vaak een bug in... Het voeten gedeelte is bij mij 1 op de 2 X grijs inplaats van zwart. :(

Over de league.... Ik vind gewoon dat de snelste de 1ste keus mogen krijgen. Zij zijn degene die het meeste tijd er in hebben gestoken en die er vanaf het begin bij waren. Ik zie opeens allemaal nieuwe mensen die ik nog nooit online heb gezien. Kunnen ze wel rijden? Ik zou echt balen als ik in een Seat moet terwijl ik al maanden bezig ben met het maken van setups voor een F550. Ik heb namenlijk ook geen tijd meer om met een andere auto te trainen. Ik moet namenlijk leren voor mijn examen vluchten bij de luchtmacht.
Ik heb maanden moeten toekijken naar de NGT league omdat ik geen legale duitse versie wilde. Nu wil ik het John Visser en die andere gasten eens lastig maken! :P

[ Voor 34% gewijzigd door Mr.David op 11-04-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:08:
[...]

Zijn dit niet gewoon de hobbels die in het circuit horen te zitten?
Die tik bijv. op Barcelona, heb je die bij het aanremmen van "Bank De Sabanel" ?

[afbeelding]

En is na de re-install de drempel weg of niet?
Van Barcelona weet ik niet precies in welke bocht dat is, zal vanavond ff kijken, maar ik weet zeker dat het niet zo hoort, op het moment dat ik dat raak klinkt er ook een soort kraakje in mijn geluid.
Die drempel op Brno is nu weg ja, was heel vreemd, echt alsof er iets op de weg lag waar je dan met een gangetje van 130-140 overheen stuitert :p

[ Voor 11% gewijzigd door Bornin op 11-04-2005 11:12 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:08:
Ik weet niet precies wat je bedoelt met "onzichtbare drempel" een soort hobbel waardoor je auto opstuiterd :? ?
Mijn bugs zijn:
-CTD's: (zelden nog) Soms een week niet en dan weer 2 in een 1/2 uur
-Norton Anti virus 2005: Soms begint Norton met een scan terwijl ik met 290 km/h op het rechte stuk op Spa rij 8)7 Ik schiet dan terug naar desktop terwijl het spel doorloopt. Tevens vraagt Norton toestemming voor een verbinding (of iets in die trend), daarna krijg ik een melding buffer overrun. Hierbij loopt het spel ook gewoon door. (niet leuk in een spannende race)
-Grafische probleempjes: Cockpit zit vaak een bug in... Het voeten gedeelte is bij mij 1 op de 2 X grijs inplaats van zwart. :(
CTD's heb ik eigenlijk nooit, tenzij de lobby enorm traag is of down gaat zelfs, dus het lijkt wel of GTR niet goed met korte timeouts/lag kan omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die bocht op Barcelona heet Bank de Sabadell volgens mij maargoed dat even terzijde.
Fuelke schreef op maandag 11 april 2005 @ 10:54:
Nee, het gaat over de GoT league die men wil gaan opzetten met GTR. Maar Puresmoker heeft wel een punt. Het lijkt de laatste pagina's te verzanden in een oeverloos gezwam over regeltjes allerhande die het minder interessant maken voor mensen die nog met vragen omtrent het spel, weggedrag, setups en dergelijke zitten.
Ja mee eens, we zijn ook bezig een eigen forumpje te regelen op de leaguesite voor dit soort specifieke discussies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Mr.David schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:08:
Ik moet namenlijk leren voor mijn examen vluchten bij de luchtmacht.
je moet aanvallen, niet vluchten!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Wie heeft er trouwens een goede bron (site, forum) voor setups, want ik heb wel wat zitten lezen over hoe je een setup moet maken, maar in de praktijk heb ik daar A geen tijd voor B geen ervaring in. Dus ik rij nu rond met setups die je in de "online files" kunt downloaden, maar ik heb er maar een paar gevonden (voor de Viper) die "driveable" zijn. Waaronder 1 voor Brno die voor mij zeer goed werkt, bedankt nog dutch :)

Bijvoorbeeld voor GPL waren er een aantal goede coureurs die hun setups ter download aanboden, met daarbij wat aanwijzingen hoe de auto "functioneerde".

Heb ook van anderen gehoord dat ze de basis setup van Simbin aanpassen met een aantal standaard zaken (o.a. luchtdruk banden), kan iemand die blijkbaar standaard aanpassingen vermelden of een aantal vaste punten waar je op moet letten als beginnende setupper?

[ Voor 12% gewijzigd door Quantor op 11-04-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die drempel die je bedoeld had ik 2x bij de Nordschleife, maar bij mij ligt hij dan voor mn auto als ik de pitbox uitrij.
Dan is het net of er nog een monteur onder ligt, heel raar.
Heeft al iemand geprobeerd om een raceweekend te houden op die baan, lol, chaos voor dat er uberhaupt iemand de baan op is, sterker nog, ik stond in de 2e rij in mn box, m.a.w. ik kon er niet uit hehe.
Maar ik begrijp nog steeds niet dat iemand daar een 7:09,xx met een 550 weet te rijden, mijn pr is een 7:41,xx en waar ik een halve minuut vandaan moet halen is mij een raadsel.
Nog even een vraagje... ik kreeg "commentaar"dat ik met mijn lijntje (60 up,300 down)maar 3 man hooste, maar wat is dan mogelijk?, ik heb geen idee wat je per speler kwijt bent aan verbinding, en ik wil ook niet overmoedig worden met de aantallen door 20 man toe te laten, en mocht je het uit gaan leggen beetje begrijpelijke taal aub bvd mvrgr Pat
Quantor schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:53:
Wie heeft er trouwens een goede bron (site, forum) voor setups, want ik heb wel wat zitten lezen over hoe je een setup moet maken, maar in de praktijk heb ik daar A geen tijd voor B geen ervaring in. Dus ik rij nu rond met setups die je in de "online files" kunt downloaden, maar ik heb er maar een paar gevonden (voor de Viper) die "driveable" zijn. Waaronder 1 voor Brno die voor mij zeer goed werkt, bedankt nog dutch :)

Bijvoorbeeld voor GPL waren er een aantal goede coureurs die hun setups ter download aanboden, met daarbij wat aanwijzingen hoe de auto "functioneerde".

Heb ook van anderen gehoord dat ze de basis setup van Simbin aanpassen met een aantal standaard zaken (o.a. luchtdruk banden), kan iemand die blijkbaar standaard aanpassingen vermelden of een aantal vaste punten waar je op moet letten als beginnende setupper?
Ik gebruik geen Motec en heb geen achtergrond in racen of autotechniek, maar kan met racen wel bijna iedere x met de beste meedoen, door een redelijke set-up.
Een paar punten die voor mij belangrijk zijn, als ook iemand die er weinig van af weet.
De 6e versnelling moet op het einde v/h langste rechte stuk op maximale toeren zitten, ik zorg ervoor dat dat 1st gebeurd, en zet daarbij de vleugel maar op max (12 bij 550, en splitter op 2) alleen Monza is anders (vleugel 6, splitter 1).
De rijhoogte op 5,5 voor en 6,5 achter, is op ieder circuit haalbaar (alleen op Spa en Donington moet je er 0,7 packers bij doen i.v.m. uit "bottemen"v/d auto.
De banden (belangrijkste, dus meeste tijd) zijn optimaal als ze warm 170 Kpa zijn, dus vergeet met de banden die simmetrische set-up, ik rij 4-5 ronden, druk op esc en check de temps, om te beginnen zet ik ze alle 4 op 143.
Als na die 5 ronden (zonder spin of id) de temps voor bv, links 178kpa en rechts 167kpa zijn, dan haal ik uit de linkse 6 pond, en doe ik er bij rechts 2 bij, je zult zien en merken dat de bandeslijtage een stuk minder is en dat de temperaturen v/d banden ook meer gelijk blijven.
De binnenkant van een band is optimaal 7 graden warmer dan de buitenkant, en de temperatuur in het midden is dan optimaal het gemiddelde, met camber kun je dit beinvloeden.
De standaard set-ups neigen nogal naar onderstuur, zet de front antiroll-bar tussen de 80 en de 90 dat lost al veel v/h probleem op, de achter antiroll-bar word bepaald door het circuit, als je veel 1e of trage 2e versnellingsbochten hebt, dus veel moet optrekken van een hele lage snelheid.
De rear antiroll-bar in helpt je om de achterkant wat rustiger te krijgen.
Springs en dampers zijn niet mijn sterkste kant dus al;s daar iemand anders wat over kan zeggen, en dan vooral wat er gebeurd als je iets weizigd b.v wat voor effect heeft het als ik meer slow bump doe en minder fast rebound :?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
off// @ ZAMoRANo: ik heb nog een forum op m'n pc staan, Vbulletin geloof ik.... als je hem wilt hebben kan ik hem wel even sturen ofzo....

on// Vind het wel jammer dat er dalijk mensen verplicht in een NGT moeten gaan rijden... jammer dat er niet met skins mag worden gereden maargoed... ik zie wel wat er uit komt

[ Voor 4% gewijzigd door Extera op 11-04-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik vind het ook jammer dat mensen verplicht NGT moeten rijden, Maar waarom geen skins. Als mensen nou ffe zeggen als ze met een bepaalde skin willen rijden. Iemand die ffe zipt met een juiste mappenstructuur en dan kan iedereen ze makkelijk installeren. Is dat nou zo lastig :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
inderdaad, en ik vind nou net echt dat het het realisme van het 2003 seizoen verpest, doen alleen meer teams mee, op deze manier kunnen mensen ook in teams gaan rijden. :)
skins lijken mij de beste oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nee natuurlijk is dat wel te regelen. Je kunt alleen niet iedereen tevreden stellen, dat moet je ook niet willen. Als mensen het niet eens zijn met de opzet kunnen ze een andere in één van de talloze andere leagues via internet racen.

We luisteren natuurlijk wel naar de input en beargumentatie van de mensen hier maar uiteindelijk beslissen we als organisatie wat ons het best en het leukst lijkt, wie zich daar in kan vinden doet dan mee.
[...]
Helemaal mee eens. _/-\o_

Mijn input:
  • Omdat ik er van uit ga dat alle deelnemers veel moeite doen om een wagen te leren kennen en setups uit te proberen, vind ik dat iedereen in een zelfgekozen merk en type moet kunnen rijden. Ik zou het bijvoorbeeld een afknapper vinden als mensen gedwongen worden om een NGT te kiezen waarin ze zich niet thuisvoelen en waarin ze kansloos zijn voor een overwinning.
  • I.v.m. de herkenbaarheid van de deelnemers vind ik dat iedereen in een unieke wagen moet rijden.
  • Vanwege de eerste 2 punten ben ik VOOR het gebruik van skins als mensen dezelfde wagen willen. Het tegenargument dat dat niet realistisch is vind ik niet sterk. Realisme zit voor mij niet in de vraag of een wagen in die kleur en met dat nummer een paar seizoenen geleden werkelijk heeft gereden, maar in het rijgedrag en dat is met een ander kleurtje en nummer toch hetzelfde.
Overigens ben ik sowieso van plan om mee te doen, mits de league plaatsvindt op een avond die me uitkomt. Bij voorkeur op zondagavond, maar maandag- of dinsdagavond zou ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

[...]

Oh onze huis-pessimist is er ook weer. :7
Dank je. Ik noem het meer realist, maar wat jij wilt, jongen. Het hele topic verzandt in een oeverloos gezwam van mensen die het toch nooit eens worden, de site is een grote zooi, er is geen communicatie tussen de mensen die de league organiseren ... maar ik ben een pessimist :z
Sterker nog: er is niet eens een opzet. Je zegt net zelf dat je het niet eens bent met de manier van inschrijven 8)7

Maar goed, ik wens jullie veel plezier met de GTR league, tussen de startlag, bugs en CTD's door :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Wie heeft gezegd dat mensen verplicht in een NGT moeten gaan rijden?
Ik niet volgens mij. Dat doen we dus ook niet.

Skins of add-on teams doen we gewoon niet, period. Daar gaan we geen discussie over houden.

Maargoed laten we de discussies over het league gebeuren even beperken, als we dan een eigen forumpje hebben kunnen we daar verder.
@Extera: Das misschien een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
als je e-mail in je profiel staat krijg je aan het eind deze middag een mailtje van me met Vbulletin erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:48:
[...]

Dank je. Ik noem het meer realist, maar wat jij wilt, jongen. Het hele topic verzandt in een oeverloos gezwam van mensen die het toch nooit eens worden, de site is een grote zooi, er is geen communicatie tussen de mensen die de league organiseren ... maar ik ben een pessimist :z

[...]

Sterker nog: er is niet eens een opzet. Je zegt net zelf dat je het niet eens bent met de manier van inschrijven 8)7

Maar goed, ik wens jullie veel plezier met de GTR league, tussen de startlag, bugs en CTD's door :P
Dat er wat miscommunicatie is geweest wil niet zeggen dat we niet een leuke league kunnen opzetten (NGT-league was ook niet slecht), dat komt overal wel eens voor.
Vergeet ook niet dat mensen dat doen in hun vrije tijd (naast een fulltime job, sociale verplichtingen e.d.) zonder daar wat voor terug te vragen.

Jij hebt alleen nooit eens iets positiefs te melden. Ga lekker LFS spelen ofzo. :z

Maargoed nu houd ik wel op wat de league betreft, het wordt anders echt een zootje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ZAMoRANo schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:49:
Skins of add-on teams doen we gewoon niet, period. Daar gaan we geen discussie over houden.
.
Waarom niet :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel zaak dat er eerdaags eens wat officiele test races worden gereden ....

Komt er iig een beetje schot in de zaak .......... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:26:
Lijkt me wel zaak dat er eerdaags eens wat officiele test races worden gereden ....

Inderedaad.... Dat zien we vanzelf welke auto's dubbel zijn en welke tweakertjes er nog niet klaar voor zijn. We hebben dan een goed beeld over hoe het start veld er uit komt te zien. Dan kunnen we weer verder praten. ;)

Buiten dat is het ook leuk om met 30 mede tweakers een race te rijden. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:26:

Komende zondag lijkt mij dan een prima dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZAMoRANo schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:54:
[...]
Jij hebt alleen nooit eens iets positiefs te melden.
Voor mij IS er ook weinig positiefs te melden qua GTR. Alleen mag je dat in deze topics niet zeggen, want dan schop je heilige huisjes omver ofzo. Ik heb tot in detail de problemen omschreven die ik heb, wat ik eraan gedaan heb, zowel hier als op de GTR fora, maar 0,0 response. Je wordt gewoon neit geholpen en dat frustreert bij een spel van 50 euro.
Ga lekker LFS spelen ofzo. :z
Doe ik ook. In het afgelopen weekend al meer en leukere online races gehad met LFS dan in mijn maanden met GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die AI is wel zo extreem kut :/ Niet normaal. Als ik lekker een raceweekend rij en op monza bij de eerste bocht even lekker vroeg begin te remmen met mn banden van 20 graden, dan raggen ze zo vol in mn achterkant :r Of als ik uiterst rechts rij op een baan, gaan ze nog ff proberen me ff rechts in te halen ofzo 8)7 Echt hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:00:
[...]

Komende zondag lijkt mij dan een prima dag.
Woensdag ook waarom zo lang wachten :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:12:
[...]

Woensdag ook waarom zo lang wachten :?
Zondag is voor mij de enige vrije avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:16:
[...]

Zondag is voor mij de enige vrije avond ;)
Ja en Zondag de enige avond dat ik niet kan }:O
Met een beetje doorfietsen kan ik vanaf 20:30 spelen zondag avond

[ Voor 16% gewijzigd door Ghostrider op 11-04-2005 15:59 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
@ ZAMoRANo, volgens mij klopt je mail niet... als je mijn een mailtje stuurt stuur ik er 1 terug met het forum. of the file was te groot dat kan ook, add me dan even op msn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand mij vertellen hoe ik de pitcar tijdens lan of internet ip
de pitcar een volledige ronde kan laten voorrijden .
en kan men de practice en q rondes kan aanpassen .
tijd verkorten dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
msn: magnodeonostro@hotmail.com

Zit nu nog op mn werk maar ik ben denk ik wel ff online vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Kijk da's nu wat ik zoek Nootie, bedankt! Zal zeker jouw tips gaan proberen, want je bent zeker een stuk sneller dan ondergetekende :)

Trouwens voor een compo lijkt me een vereiste dat er een server is, aangezien tweakers.net2 in de verkoop gaat, is er daar al aan gedacht? En we kunnen dan wel zeggen dat er mensen in een NGT moeten gaan rijden als de GT auto's bezet zijn, maar kan zo'n server dat dan wel aan? Als ik nu online op een simbin server van 25 auto's van start ga, dan heb ik zo'n 20 fps en anderen nog minder.

Ik zou het ook wel leuk vinden om te racen tegen mensen die ongeveer net zo snel zijn als ik, zolang er maar fair gereden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Ik heb in ieder geval morgenavond tijd, dus zal dan een race opzetten (geen officiele testrace):

server: Tweakers League Server (in lobby)
pass: got
track: Barcelona
qualify: 20:00-20:30

Zal de server al voor het eten aan zetten voor mensen die alvast wat willen trainen.
Autokeuze is vrij, zal zelf waarschijnlijk in een 550 rijden.

Daarnaast lijkt het me een goed idee om vast de komende zondagen een (test)race te organiseren, met een vaste dag en tijd weet iedereen waar hij aan toe is.
De trackkeuze en begintijd laat ik over aan de organisatie van de league. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:52
Voor een forum kan ik wel zorgen als daar behoefte voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik heb hem net gehaald, even installeren en gaan met die banaan :9

MvG.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://archeogtr.free.fr/ haal hier de NGT skins(Ferrari en Porsche).
Ik host vanavond vanaf 19.00 Barcelone NGT met de nieuwe NGT SKINS.
server:tweakers NGT newskin Pass:got
Let op:download en installeer ze allemaal= 4xmodena 360 en 16 x gt3 RS

nb.installeer ze in:gtr/gamedata/teams/ngt/.....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:22:
http://archeogtr.free.fr/ haal hier de NGT skins(Ferrari en Porsche).
Ik host vanavond vanaf 19.00 Barcelone NGT met de nieuwe NGT SKINS.
server:tweakers NGT newskin Pass:got
Let op:download en installeer ze allemaal= 4xmodena 360 en 16 x gt3 RS
Wat gebeurt er als ik probeer te joinen terwijl die skins niet zijn geinstalleerd? Krijg ik dan gewoon blanco auto's of kom ik er dan niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Heb ergens gelezen dat je dan de pacecar als vervanging ziet en trouwens tijdens de race gisteren was er bij mij iemand onzichtbaar, zag alleen z'n naam en gelukkig crashte hij eerder dan ik dat deed, dus kon er zonder veel problemen voorbij (ja ja was niet de allerlangzaamste in het begin). Maar dat was de eerste keer dat ik dat in een race tegenkwam, wel soms in een practise sessie, waar je dan even naar de pits gaat en weer terug de baan op, maar dat is in een race wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zie je een hoop pace cars en dat wil toch je niet.5 min.werk zo klaar en het overschrijft niets bovendien staan de nwe.skins in het spel met GELE nummers in de line up en de orginele met GRIJS,
die jongens hebben echt aan alles gedacht lol.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldfinger schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:26:
[...]

Wat gebeurt er als ik probeer te joinen terwijl die skins niet zijn geinstalleerd? Krijg ik dan gewoon blanco auto's of kom ik er dan niet in?
Ik krijg morgen het hele pakket toegestuurd (dus niet vanavond) kan iemand die ergens wegzetten zodat het met 1 klik beschikbaar is, dat maakt het voor iedereen wat makkelijker en hebben we allemaal dezelfde, een soort GoT add pakket oid, kan dat ook in de SP dan?

Misschien ook handig voor de eventuele dubbele wagens met de leage (of is dit zout op de wond?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:30:
dan zie een je hoop pace cars en dat wil toch je niet.5 min.werk zo klaar en het overschrijft niets bovendien staan de nwe.skins in het spel met rode nummers in de line up en de orginele met geel,
die jongens hebben echt aan alles gadacht lol.
Misschien wil iemand zo vriendelijk zijn ze allemaal in een rar-file te zetten, zodat je die gewoon kan uitpakken naar je GTR-dir..

Nu moet je alles nog apart downen enzo, en das nog wel even wat werk (en dan vergeet je er altijd twee, zoals ik :P)

oke, dat doe ik dus wel.. morgen... tnx nootie!

[ Voor 5% gewijzigd door MrBarBarian op 11-04-2005 17:40 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet hem nu wel open dan kom je maar eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de skins makkelijker downloaden.

Je moet dan even naar http://archeogtr.free.fr/skins/, hier vind je alle rars :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Jan,

Het simpelste is hetvolgende: Je download alle nieuwe Porsche-skins naar een mapje op je desktop.
Daar uitpakken met win-rar en vervolges knip en plak je de uitgepakte skins in een keer naar de map
GTR/gamedata/teams/ngt/porsche. Deze prcedure herhaal je met de Ferrari's, alleen dan knip en plakken naar de map GTR/gamedata/teams/ngt/ferrari. Om dit succesvol te volbrengen hoef je waarlijk geen intellectueel te zijn. Mij is het in ieder geval op deze manier makkelijk gelukt en die nieuwe skins zien er perfect uit. Ik kom straks even langs om te racen.

CU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Maar kan ik dan wel gewoon probleemloos op alle servers spelen (zonder dat er wagens onzichtbaar worden enzo.....)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:14:
Ik heb de NGT wagens allemaal in een rar gegooid.
Lekkere snelheid by the way, loopt binnen met 500 KBs _/-\o_ _/-\o_

Thx voor het rarren en uppen en kom ze vanavond wel even uit proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door Markao645 op 11-04-2005 18:38 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:37:
[...]

Lekkere snelheid by the way, loopt binnen met 500 KBs _/-\o_ _/-\o_

Thx voor het rarren en uppen en kom ze vanavond wel even uit proberen.
Had foutje gemaakt, je moet ze dus zelf nog wel even in de goede dir gooien (Porsche, F360 of Aero).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram77 schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:34:
Maar kan ik dan wel gewoon probleemloos op alle servers spelen (zonder dat er wagens onzichtbaar worden enzo.....)?
Als de server geen skins herkent wordt je niet toegelaten. Bij twijfel inloggen met een originele skin,
dan heb je geen problemen. Bij Zeldenrust worden vanavond alle add-on skins wel herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Ik ging gisteren even kijken bij de Tweakers test race. Ken het circuit (Estoril) nog niet goed genoeg
dus wilde alleen kijkje nemen. Ik kreeg alleen iedere keer "track geometry mismatch" te zien.
Hadden meer mensen hier last van of ligt het aan mijn spel (instellingen)? :?

Fastcossie

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.