Weet ik niet, hangt er ook vanaf welke gegevens ik kan krijgen.Fuelke schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:56:
Wat voor Nordschleife wil je dan gaan maken
De oude versie of de 24H versie waarbij de oude & nieuwe ring met elkaar verbonden zijn?
Verwijderd
Nu moet je me even helpen ZAMo, want nou ben ik het ff kwijt.ZAMoRANo schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:34:
[...]
Er zijn nu 33 man aangemeld.
Er zijn nog een paar mensen die met een nickname ingeschreven staan, zouden deze mensen zo vriendelijk willen zijn hun echte naam in te vullen. Dan kunnen we ze ook herkennen als we gaan racen, anders verwijderen we de inschrijvingen gewoon.
Het gaat om:
• Wakkaman
• elhefe
• Lazarus Lang (?)
Ik kreeg een link, deze http://gtr.hakoner.com ,aan gemeld enzo, maar nu lees ik dat zich al 33 man heeft ingeschreven, maar ik zie niet waar.
Nou moet ik ff denken wat ik ga doen,....... ik weet het, ik doe met je mee barbaar, want dan ben ik EERSTE keuze (geintje Jan, vind je toch niet erg he), mag jij zeggen met welke wagen, kan ik al oefenenMrBarBarian schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:56:
[...]
Hey, had dat eerder gezegt.. Het zit nu dus al vol bij je.. 2x ngt is het max begrijp ik..
Nootie: Anders kunnen we een apart team oprichten?? Wel NGT dan, met een GT ben ik nog niet zoveel waard
Oke dan.. Ik heb een team gemaakt.. BarBarian RacingVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:37:
[...]
Nou moet ik ff denken wat ik ga doen,....... ik weet het, ik doe met je mee barbaar, want dan ben ik EERSTE keuze (geintje Jan, vind je toch niet erg he), mag jij zeggen met welke wagen, kan ik al oefenen
Kom vanavond even op msn, dan krijg je het teampass enzo..
En Jan is natuurlijk de grootste concurrent!
Ik denk niet dat jij bij die functie kunt.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:37:
[...]
Nu moet je me even helpen ZAMo, want nou ben ik het ff kwijt.
Ik kreeg een link, deze http://gtr.hakoner.com ,aan gemeld enzo, maar nu lees ik dat zich al 33 man heeft ingeschreven, maar ik zie niet waar.
Verwijderd
Kijk weer wat leven in de brouwerij, mooi zondag ff oefenen op barcelona?
Ze gaan nog deze maand van start en bart help nootie ff met de skins
mzzl Jan
mzzl Jan
MrBarBarian schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 14:45:
[...]
Oke dan.. Ik heb een team gemaakt.. BarBarian RacingWe rijden in een F360 (MasterCar!)..
Kom vanavond even op msn, dan krijg je het teampass enzo..
En Jan is natuurlijk de grootste concurrent!![]()
waarom kan ik mij daar niet inschrijven? ik heb me aangemeld maar kan niet bij de league?
Verwijderd
Wil ik ook niet, ik wil racen, maar daarvoor moet ik me aanmelden, maar mijn vraag is waar?
Ohw.. wacht, is dit alleen mijn account en is de lay-out nog niet klaar(in de buurt?)
Goed, vanaf een uur of 7?, kunnen we gelijk de wagen lerenVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 15:05:
Kijk weer wat leven in de brouwerij, mooi zondag ff oefenen op barcelona?
mzzl Jan
[...]
Verwijderd
2 man per team is max begrijp ik? Ik heb ook wel een beetje interesse namelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:23:
[...]
Wil ik ook niet, ik wil racen, maar daarvoor moet ik me aanmelden, maar mijn vraag is waar?
Ohw.. wacht, is dit alleen mijn account en is de lay-out nog niet klaar(in de buurt?)
[...]
Goed, vanaf een uur of 7?, kunnen we gelijk de wagen leren
Verwijderd
Ik heb sinds vandaag ook GTR, maar ik heb een probleem:
Hij loopt elke keer vast. Gewoon helemaal vast, geen geluid, beeld bevriest, en moet me computer resetten.
Het is GTR v.1.3
Me pc: Pentium4 2.8ht, Sapphire radeon 9600 atlantis, 512mb werkgeheugen.
Ik heb al nieuwe videokaart drivers installed. Op de site van GTR zag ik dat ik de nieuwste versie heb (1.3?) Iemand een oplossing? Want de keren dat ie het wel goed doet, vind ik het een vet spel.
Hij loopt elke keer vast. Gewoon helemaal vast, geen geluid, beeld bevriest, en moet me computer resetten.
Het is GTR v.1.3
Ik heb al nieuwe videokaart drivers installed. Op de site van GTR zag ik dat ik de nieuwste versie heb (1.3?) Iemand een oplossing? Want de keren dat ie het wel goed doet, vind ik het een vet spel.
Verwijderd
Ik heb even een vraagje.
Ik wil graag met mn broertje samen racen tegen computer tegenstanders.
Ik kan die optie alleen nergens vinden. Is dit dan echt niet mogelijk?
Dus via lan met bots rijden.
Ik wil graag met mn broertje samen racen tegen computer tegenstanders.
Ik kan die optie alleen nergens vinden. Is dit dan echt niet mogelijk?
Dus via lan met bots rijden.
Verwijderd
Waar kan ik die light update downloaden?
Ik vind het standaard licht nl wel heel erg matig, ik zie er eerlijk gezegd helemaal niks mee.
Heb em nu gevonden met dank aan Fuelke
http://www.m4driving.it/download/8128.html
Maar ik moet even wachten
Heb em nu gevonden met dank aan Fuelke
http://www.m4driving.it/download/8128.html
Maar ik moet even wachten
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 17:41 ]
Fastwrite aan of uitzetten in je bios dan bij instellingen je kaart ook nog aan of uit zetten (in windowS)Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:04:
Ik heb sinds vandaag ook GTR, maar ik heb een probleem:
Hij loopt elke keer vast. Gewoon helemaal vast, geen geluid, beeld bevriest, en moet me computer resetten.![]()
Het is GTR v.1.3
Het zou me eerlijk gezegt verbazen als dat soepel gaat lopen die league. Heb vorige week een race gedaan met 35 man of zo en heel wat mensen hadden fps problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:18:
Hi nootie,ja mooi is dat he,ik zal even kijken,je kan erbij als reserve geloof ik of als test rijder (dat kost wel allemaal geld lol) maar wat mij betreft hoe meer zielen hoe meer vreugd,beetje competitie in een team is altijd goed ,gaat eef ook wat harder rijden hoop ik hahahaha.
En voor de nieuwsgierigen we hebben het hier over: http://www.sim-challenge.com/2005/gtr/.
O ja nootie die gasten gaan ook met een addon pakket skins rijden aaiiiiiiiii.
mzzl Jan
[...]
Oh en mzzl Jan etc hoeft hier niet
Ja dat is alleen maar je account dus je moet wachten tot dat Zamorano of ik de inschrijving openen voor de league zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:23:
[...]
Verder zijn we al redelijk ver met de layout etc. Ik hoop dat we hem nu dan eindelijk dit weekend online kunnen krijgen.
[ Voor 26% gewijzigd door FabiandJ op 08-04-2005 18:00 ]
Nu weet ik waarom die Online Racing License zo'n handig credit card formaat heeft:
It is time to GET REAL! -- Visit the "Get Real GT Experience Centre" at Monza
FIA GT The new FIA GT season starts this weekend at Monza, Italy, followed by GTR, the official computer game which accompany the series. Last year, visitors of the FIA championship already had the opportunity to test the quality and the authenticity of the award-winning racing simulation for themselves in the GTR Game Park beside the race track.
However, this year have even more than the previous in store! Inside the extensive "Get Real GT Experience Centre", a “race track” with twelve simulators are ready for action, which are linked by a network allowing everybody to experience FIA GT first hand. Admission is free for those who own the game – simply present the ISA C-licence included in the game box, and off you go!
Besides your personal driving experience, the clearly visible pavilion boasts an exclusive shop offering a number of items related to GTR and the FIA GT, as well as a large VIP area for guests.
Publisher 10TACLE STUDIOS and developer SimBin look forward to welcome all fans of their racing simulations and FIA GT at the race track.
[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 08-04-2005 18:28 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Inderdaad, ikzelf heb de demo vaak gespeeld, en heb nu de volledige versie die ik probeer onder de knie te krijgen. Maar totdat ik wat redelijke rondjes rijd op een paar tracks, ga ik me ook online afzijdig houden om het niet voor de rest te verknallen ...Puresmoker schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:13:
Nu blijkt het spel ook echt heel gaaf te zijn maar...... hier moet dus wel ff geoefend worden, dit is mijn eerste sim, ik heb altijd meer arcade geraced.
Ik zou me voor kunnen stellen dat er meer mensen zijn die liever eerst ff in single player mode oefenen voordat ze online gaan, echter lezen en posten zij misschien ook wel in dit forum, vandaar wellicht het grote aantal posts.
Je moet het niet onderschatten, voor iemand die eerder niet of amper geraced heeft is het best moeilijk te leren.
1 ding is zeker, voor mij is het een blijvertje en als ik het een beetje door heb kun je mij zeker ook vaak op de server verw88. Nu kan ik het eigenlijk alleen maar verpesten voor een ander dus ik houd me nog even afzijdig
Hmm, ik had je post gemist..Puresmoker schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:13:
Over het geringe aantal online spelers:
Nu spreek ik even over mezelf, ik heb dit spel vorige week gekocht vanwege de lovende kritieken en screenshots, ik had de demo eigenlijk niet eens gespeeld.
Nu blijkt het spel ook echt heel gaaf te zijn maar...... hier moet dus wel ff geoefend worden, dit is mijn eerste sim, ik heb altijd meer arcade geraced.
Ik zou me voor kunnen stellen dat er meer mensen zijn die liever eerst ff in single player mode oefenen voordat ze online gaan, echter lezen en posten zij misschien ook wel in dit forum, vandaar wellicht het grote aantal posts.
Je moet het niet onderschatten, voor iemand die eerder niet of amper geraced heeft is het best moeilijk te leren.
1 ding is zeker, voor mij is het een blijvertje en als ik het een beetje door heb kun je mij zeker ook vaak op de server verw88. Nu kan ik het eigenlijk alleen maar verpesten voor een ander dus ik houd me nog even afzijdig
Maar ik kwam ook van niets af.. Sterker nog. Sinds afgelopen janurari heb ik voor het eerst sinds +/- 5 jaar weer een PC waar games op draaien.. Mijn enige game-race ervaring was Formula One, op de Amiga 500 ja! Leuke overigens is dat ik een paar circuits nog wel een beetje herken (Magny-Cours, Monza en Spa)..
Maar ondertussen zijn we 4 maandjes verder en online eindig ik meestal wel in de top 10.. In de (ngt) league verloor ik het duidelijk van de echte simmers (Fiskare en Goldfinger bijv) maar het werd wel snel beter (met als hoogte punt toch wel 3e in de kwali op Spa)...
Het is dus best in relatief korte tijd te leren, al heeft het rijden van die league me wel aardig wat geholpen denk ik.. En onderschat het lezen niet, als je de achtergrond van een aantal dingen begrijpt, kan je ook beter gaan voorspellen hoe je auto gaat reageren bijv.
Verwijderd
kan iemad mij vertellen waar nu exact de verschillen liggen tussen semi-pro en simmulation? En dan niet alleen: t is moeilijker, iets specifieker want ik ben vooral aan t leren in de semi-pro.
Ik weet het niet maaruh, correct me if i'm wrong maar is het niet beter om gelijk simulation te gaan oefenen ipv jezelf allemaal hulpmiddelen aanwennen die er straks toch weer af moeten?Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:39:
kan iemad mij vertellen waar nu exact de verschillen liggen tussen semi-pro en simmulation? En dan niet alleen: t is moeilijker, iets specifieker want ik ben vooral aan t leren in de semi-pro.
Komt ook wel goed, momenteel rij ik trouwens nog met een Medion stuurtje zonderMrBarBarian schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:03:
[...]
Het is dus best in relatief korte tijd te leren, al heeft het rijden van die league me wel aardig wat geholpen denk ik.. En onderschat het lezen niet, als je de achtergrond van een aantal dingen begrijpt, kan je ook beter gaan voorspellen hoe je auto gaat reageren bijv.

Binnenkort maar ff een DFP halen want nu mis ik ook nogal wat aan gevoel en controle heb ik het idee.
Nog maar even geëdit
Ik heb iets erg vreemds. In de eerste bocht van Brno, ongeveer halverwege, lijkt het wel of er iets op de weg ligt, een drempel ofzo.
Elke x als ik die bocht in knal, stuitert mijn auto de lucht in en breekt de achterkant weg, very irri want dat is juist een van mijn favoriete circuits. Komt iemand dit bekend voor toevallig?
Rare bugs heeft dit spel, ik zal maar eens reinstallen denk.
[ Voor 45% gewijzigd door Bornin op 08-04-2005 21:43 ]
Non taken
Ben ik nou de enige in de hele wereld die FFB maar helemaal niets vind? Ok dat je het grip voelt wat bij GPL erg goed is is wel lekker maar het echte sturen en dat klere geluid erbij verpest het voor mij gewoon.Puresmoker schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 20:07:
Komt ook wel goed, momenteel rij ik trouwens nog met een Medion stuurtje zonder [afbeelding]FF.
Binnenkort maar ff een DFP halen want nu mis ik ook nogal wat aan gevoel en controle heb ik het idee.
Helaas worden er geen non-FFB meer gemaakt.
Verwijderd
Het echte sturen? Wat bedoel je daarmee? Dat het te zwaar gaat? Olplossing: sportschool / FFB lager zettenThe_FrankO schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:00:
[...]
Ben ik nou de enige in de hele wereld die FFB maar helema
al niets vind? Ok dat je het grip voelt wat bij GPL erg goed is is wel lekker maar het echte sturen en dat klere geluid erbij verpest het voor mij gewoon.
Kleregeluid verschilt erg tussen verschillende stuurtjes.. maar je hebt wel een beetje gelijk: de meeste stuurtjes maken best wat geluid ja. Maar ik neem toch aan dat je je spellen ook niet zonder geluid speelt
Maar vroegah (voor GTR) vond ik FFB ook niets, Live for speed speelde ik ook mijn DFP met FFB uit. Maar omdat je in GTR echt goed kan voelen hoe de auto hangt, en wanneer hij grip verliest door de FFB, ben ik het wel gaan gebruiken, en nu wil ik niet meer zonder!
Ik zou zeggen: leen eens een goed stuur en ga er eens een tijdje mee spelen, waarschijnlijk kom je terug op je mening.
PS Non-FFB-stuurtjes worden nog wel gemaakt. Logitech heeft een geel goedkoop stuurtje zonder bijvoorbeeld. Ook kan je van alle stuurtje met FFB, dit uitschakelen.
Ik bedoel met het echte sturen van links naar rechts bewegen met je stuurwiel. Als ik in een echte auto stuur voel ik gewoon niets en voelt het gewoon gelijk met mijn Thrustmaster non-FFB stuurtje (alleen is mijn Thrustmaster stuurtje veel zwaarder maarja mijn echte auto heeft stuurbekrachtiging)
Ik laat liever de buren het geluid Vroeeem vroeemm horen dan grrrr grrr grrr. Dan denken ze ook: "ow aan het patroon te horen rijdt Frank weer een rondje Zandvoort"
En zoals in mijn vorige post al gezegt het is zeker een voordeel dat je voelt wanneer je grip verliest ben ik het absoluut met je eens. Alleen het daadwerkelijke insturen voelt mij gewoon niet natuurlijk aan. Ik ben gelukkig nog nooit in het echt tegen een muur aan gereden maar beweegt het IRL ook zo als een idioot?
FFB uitschakelen op een FFB stuurtje gaat het enige voordeel dat er aan zit verloren (grip verlies aanvoelen) Je hebt nog steeds dat akelige geluid en je voelt dan nog steeds tandwielen. Echte auto nog nooit gevoelt zoiets. Toch in 5 verschillende autos al gereden
Ik heb de momo geprobeerd die rode. En nee niet na 5 minuten al opgegeven
Thrustmastertje doet het hier nog prima en heb ook geen behoefte om het stuurwiel te vervangen. Gas en Rem pedaal zijn echter niet al te best. Dat is zeker een plus punt van die momo vergeleken met deze. Die momo heeft een lekkere diepe gas en rem pedaal
Ik laat liever de buren het geluid Vroeeem vroeemm horen dan grrrr grrr grrr. Dan denken ze ook: "ow aan het patroon te horen rijdt Frank weer een rondje Zandvoort"
En zoals in mijn vorige post al gezegt het is zeker een voordeel dat je voelt wanneer je grip verliest ben ik het absoluut met je eens. Alleen het daadwerkelijke insturen voelt mij gewoon niet natuurlijk aan. Ik ben gelukkig nog nooit in het echt tegen een muur aan gereden maar beweegt het IRL ook zo als een idioot?

FFB uitschakelen op een FFB stuurtje gaat het enige voordeel dat er aan zit verloren (grip verlies aanvoelen) Je hebt nog steeds dat akelige geluid en je voelt dan nog steeds tandwielen. Echte auto nog nooit gevoelt zoiets. Toch in 5 verschillende autos al gereden
Ik heb de momo geprobeerd die rode. En nee niet na 5 minuten al opgegeven
Klinkt alsof je je centerspring veelste hard hebt.The_FrankO schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:00:
[...]
Ben ik nou de enige in de hele wereld die FFB maar helemaal niets vind? Ok dat je het grip voelt wat bij GPL erg goed is is wel lekker maar het echte sturen en dat klere geluid erbij verpest het voor mij gewoon.
Asus Zenbook i7 256gb
Hmm, net voor het eerst een staande start meegemaakt.. Das ook wel vaag.. Ik krijg al bij het uitrijden van de pit (dus nog voordat de race begonnen was) een stop&go voor speeding in de pitlane.. En toen was ik ook iets te enthousiast met gasgeven in de eerste versnelling bij de start.. Dus toen lag ik weer eens achterop...
Maargoed.. constant rijden loont meer dan hardrijden en slippen, dat bleek weer eens!
Maargoed.. constant rijden loont meer dan hardrijden en slippen, dat bleek weer eens!
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar dat mocht niet baten
specs in sig
Edit
[ Voor 5% gewijzigd door Bornin op 09-04-2005 01:52 ]
Non taken
@Puresmoker linkje in je sig werkt niet
Heb hier al een aardig oud stuur wiel een Thrustmaster Formula T2 om precies te zijn.
Maar als ik dus volledig naar rechts stuur en/of volledig rem krijg ik
dit
]
wat dus niet echt tof is.
Ik weet dat m'n potmeters aardig versleten zijn (regelmatig met contactspray inspuiten) dus misschien ligt het daaraan. Ook als ik de rem volledig indruk zakt opeens de framerate van ongeveer 70 naar 50 ook als ik STIL sta.
Iemand misschien een oplossing of toch maar zo'n driving force pro stuurtje kopen wat me wel leuk lijkt overgens
ps: heb op de thrustmaster site gekeken maar vond alleen een kalibratie progje. wat dus niet werkte
Heb hier al een aardig oud stuur wiel een Thrustmaster Formula T2 om precies te zijn.
Maar als ik dus volledig naar rechts stuur en/of volledig rem krijg ik
dit
wat dus niet echt tof is.
Ik weet dat m'n potmeters aardig versleten zijn (regelmatig met contactspray inspuiten) dus misschien ligt het daaraan. Ook als ik de rem volledig indruk zakt opeens de framerate van ongeveer 70 naar 50 ook als ik STIL sta.
Iemand misschien een oplossing of toch maar zo'n driving force pro stuurtje kopen wat me wel leuk lijkt overgens
ps: heb op de thrustmaster site gekeken maar vond alleen een kalibratie progje. wat dus niet werkte
[ Voor 7% gewijzigd door Wazzup! op 09-04-2005 02:26 ]
Verwijderd
Vorige week problemen gehad met de videokaart. Ik kreeg op een gegeven moment last van die veelal grijsgetinte pixels overal op mijn scherm, volgens mij artefacten genoemd. Ben er achter gekomen dat mijn videokaart wat last van de warmte kreeg
. Heb sindsdien een grote ventilator op het binnenste van mijn kast gericht, en het gaat weer zoals het hoort.
. Dus vanavond maar even weer een race geraced op Monza met de Corvette. Normaal niet een van de snelste auto's op dat circuit, maar dat veranderd zodra het gaat regenen
. Ben niet naar binnengegaan voor regenbanden, ik wilde gewoon eens weten hoever het goed zou gaan. Paar lui ingehaald en lag uiteindelijk tweede. Ik verremde me nog een keer met als gevolg een stop and go, toch tweedes gebleven en uiteindelijk geworden:*) . En dat op slicks
Ps: Kon het tempo van de leider niet volgen, ben dan ook op een ronde gezet
Ps: Kon het tempo van de leider niet volgen, ben dan ook op een ronde gezet

Verwijderd
Ik heb een paar x een CTD gehad, maar iedereen volgens mij.Puresmoker schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 01:17:
![]()
![]()
Ondertussen zelfs windows gereinstalled vanwege eerdergenoemd probleem en zelfs nu looptie nog vast
. Als iemand iets weet spill your guts please.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar dat mocht niet baten
specs in sig
Editnu wel
En dat mn beeld bevriesd, dus wat je zegt vast slaat, en moet resetten, heb ik 1 x meegemaakt, en dat kwam omdat ik dat AA bij je grafische instellingen op 3 had staan, nu op 0 gezet en dat probleem heb ik niet meer gehad.
Misschien dat je dat ook hebt gedaan, bij mij was dat het probleem iig.
Hoop dat het helpt, succes
Verwijderd
FF een oproepje voor de geintereseerde
Daar ik me ook ingeschreven heb voor de league ( www.sim-challenge.com/2005/gtr ) en een team opgericht.
Het is een GT team dat rijdt met de Belmondo Viper.
tot dusver ben ik zelf enigste rijder maar ben op zoek naar een 2e rijder.
lijkt het je iets (nadat je de rules hebt gelezen) stuur me dan een mailtje of laat een berichtje achter.
de voornaamste comunicatie voor en na hat racen zal zijn MSN ténzij je beschikt over een mice omdat ik dan Team Speak als nr1 comunicatie zal stellen.
groetjes Dutch
Daar ik me ook ingeschreven heb voor de league ( www.sim-challenge.com/2005/gtr ) en een team opgericht.
lijkt het je iets (nadat je de rules hebt gelezen) stuur me dan een mailtje of laat een berichtje achter.
de voornaamste comunicatie voor en na hat racen zal zijn MSN ténzij je beschikt over een mice omdat ik dan Team Speak als nr1 comunicatie zal stellen.
groetjes Dutch
Verwijderd
Misschien een beetje offtopic, maar zou iedereen al zijn namen die hij gebruikt (GoT, server, MSN enz.) hetzelfde willen maken want ik weet bij GoT niet meer wie wie is, kan ook zijn dat het nog vroeg is
Verwijderd
Hmmm vandaag voor het eerst eens in de 575 gereden en die doet het best lekker
Maar alleen dat gare dashboard rechts, dus met je temperaturen enz, daar worden alle getallen in een zwart blok weergegeven bij mij
Ik zie dus alleen maar zwarte blokken op de plekken waar een getal oid moet staan. Die toerenteller doet het dan wel. Iemand een idee hoe ik dat gewoon normaal leesbaar krijg?
Maar alleen dat gare dashboard rechts, dus met je temperaturen enz, daar worden alle getallen in een zwart blok weergegeven bij mij
32bits kleuren kiezen (displaysettings dus)Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 12:24:
Hmmm vandaag voor het eerst eens in de 575 gereden en die doet het best lekker![]()
Maar alleen dat gare dashboard rechts, dus met je temperaturen enz, daar worden alle getallen in een zwart blok weergegeven bij mijIk zie dus alleen maar zwarte blokken op de plekken waar een getal oid moet staan. Die toerenteller doet het dan wel. Iemand een idee hoe ik dat gewoon normaal leesbaar krijg?
Ik vind het display van de 575 ideaal.. Tijd staat op je stuur.. Bandentemps op het MoTec display..
Stond al op 0, ik snap er echt geen kut van. ik heb nu zo'n beetje elke driver wel geinstalleerd gehad, een nieuwe windows etc, alle andere spellen draaien gewoon goed, 3dmark is normaalVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:39:
[...]
Ik heb een paar x een CTD gehad, maar iedereen volgens mij.
En dat mn beeld bevriesd, dus wat je zegt vast slaat, en moet resetten, heb ik 1 x meegemaakt, en dat kwam omdat ik dat AA bij je grafische instellingen op 3 had staan, nu op 0 gezet en dat probleem heb ik niet meer gehad.
Misschien dat je dat ook hebt gedaan, bij mij was dat het probleem iig.
Hoop dat het helpt, succes

Non taken
hmm, net op simbin server geraced 
13 man starte. Ik als 4. Met start meteen 1 te pakken. Maar hij was sneller. Eind van de baan pakte hij mij, maar hij raakte in spin. Dus lag ik weer 3e.. Op gegeven moment kwam hij me weer voorbij en ik reed race op 4e plek uit..
We eindigde met 7 man trouwens... jammer dat die andere weg waren
Baan:Anderstorp
13 man starte. Ik als 4. Met start meteen 1 te pakken. Maar hij was sneller. Eind van de baan pakte hij mij, maar hij raakte in spin. Dus lag ik weer 3e.. Op gegeven moment kwam hij me weer voorbij en ik reed race op 4e plek uit..
We eindigde met 7 man trouwens... jammer dat die andere weg waren
Baan:Anderstorp
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
AGP Aperture size lager zetten?Puresmoker schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:05:
[...]
Stond al op 0, ik snap er echt geen kut van. ik heb nu zo'n beetje elke driver wel geinstalleerd gehad, een nieuwe windows etc, alle andere spellen draaien gewoon goed, 3dmark is normaalIk wil GVD racen, iemand nog suggesties pleeeeeeaaasee
Ikke blij, fastwrite moest uit, damn
. Ik kan dus weer raggen

Non taken
Heeft iemand een werkend linkje naar GTRManager13final
lol, host er iemand tweakers server voor 3 man!!! JEzus. Dat is toch te weinig
...
Verder geen tweakers server te bekennen..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
[quote]reapher schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:07:
Dat was ik, kheb maar een 60 up en een 300 down, dus ik heb geen illusie's dat ik 10 man kan hoosten... vandaarR-B schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:20:
lol, host er iemand tweakers server voor 3 man!!! JEzus. Dat is toch te weinig...
SPreapher schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:07:
Heeft iemand een werkend linkje naar GTRManager13final
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 17:15 ]
Verwijderd
Die races worden door de week gereden toch?Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 11:52:
FF een oproepje voor de geintereseerde
groetjes Dutch
[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:12:
wtf, je kan dus maar 3?!?!?!??! man hosten emt 60 kb up!!..??reapher schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 16:07:
[...]
Dat was ik, kheb maar een 60 up en een 300 down, dus ik heb geen illusie's dat ik 10 man kan hoosten... vandaar
[...]
SP
[ Voor 10% gewijzigd door R-B op 09-04-2005 17:32 ]
Verwijderd
EDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:26:
[...]
Die races worden door de week gereden toch?
Ik zoek nog 1 GT test rijder/3e rijder voor het geval iemand niet kan.
En aan gezien ik ook 2 NGT wagens mag laten rijden zoek ik daar nog 3 rijders voor.
(2 1e rijders en wederom 1 test/3e rijder.)
De NGT wagen soort heb ik nog niet bepaald EDIT!!!!!!!! GT3RS Yukos porsche dat zal mede bepaald worden door de voorkeur van de rijders zelf daar ik zelf in 1 van de GT wagens zal rijden en niet in een NGT (al hoewel mogten alle 2 de 1e NGT rijders door omstandigheden écht niet kunnen zal ik zelf rijden samen met de 3e rijder, mocht ik óf de 3e rijder óók geen tijd hebben dan zal er 1 wagen gereden worden. Het zelfde geld voor de GT's.
Over de 2e rijder voor de GT's krijg ik vanavond een definitief antwoord, Dus ViperDriver mocht je willen rijden in de GT's heb je nog een heel kleine kans om 2e rijder te worden anders word je 3e of kun je 1e rijder worden in de NGT's.
Als 3e rijder kun/mag je de quali's voor je rekening nemen mochten bijde 1e rijders gewoon racen, zodat je tog zeker ook een belangrijk steentje bijdraagt aan de race. (ook met de qualli's valt geld te verdienen en een goede start positie is altijd erg welkom).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 18:24 ]
Verwijderd
Mochten de races door de week gereden worden, dat is het geval als ik naar de eerste race kijk, dan wil ik wel 3e rijder worden in je team Dutch, aangezien ik door de week eigenlijk geen kans zie te racen. Maar dat hoor ik dan wel als je wat meer weet. In de weekenden zou ik wel races kunnen rijden mochten die er zijn..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 18:23 ]
Verwijderd
Op die site staan de exacte data van wanneer de races gehouden worden (ik weet alleen de dagen niet uit me hoofd)
[quote]R-B schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:32:
Moss Bij deze: Bedankt
Ja leuk was dat vanmiddag Nootie vroeg of ik kwam racen...Waren we bezig met 3 man, dikke lag en een wet track. Ik denk wtf lag?? had mijn irritantje klote broertje z'n downloads aangezet. Fijn stekkertje eruit en weer joinen...Stuur wou niet meewerken, Reboot: Server volVerwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:12:
[...]
wtf, je kan dus maar 3?!?!?!??! man hosten emt 60 kb up!!..??
Asus Zenbook i7 256gb
[quote]GreenFury schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:28:
Maja, ik ga nu weer een server opzoeken
Heb ik mazzel dat ik geen broertje heb en ik de enigste downloader ben hierR-B schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 17:32:
[...]
Ja leuk was dat vanmiddag Nootie vroeg of ik kwam racen...Waren we bezig met 3 man, dikke lag en een wet track. Ik denk wtf lag?? had mijn irritantje klote broertje z'n downloads aangezet. Fijn stekkertje eruit en weer joinen...Stuur wou niet meewerken, Reboot: Server vol![]()
Moss Bij deze: Bedankt
Maja, ik ga nu weer een server opzoeken
hey kan ik ook nog mee doen met die leage ?? ikke als een soort van jos verstappen overal achteraan hobbelen ?!?!?
Verwijderd
k zou eerst graag wat met je rijden samen daar ik je volgens mij nog niet heb zien rijden en lees op die site eerst de regels ff en zorg dat je daaraan voldoet.
als dat goed is kun je van mij in een porsche rijden.
en ViperDriver kom ff op MSN morgen(zondag) om 10 uur sochtens dan kan ik je ff de paswoord en zo doorgeven. en ff alles door nemen.
mocht die tijd niet uitkomen dan hoop ik dat ff te horen.
Ik heb dan 4 rijders (3GT en 1 NGT) en dat is de max dat ik kan hebben dus tis voor nu ff vol mocht er tog een plaats openvallen dan zal ik dat laten weten
als dat goed is kun je van mij in een porsche rijden.
en ViperDriver kom ff op MSN morgen(zondag) om 10 uur sochtens dan kan ik je ff de paswoord en zo doorgeven. en ff alles door nemen.
mocht die tijd niet uitkomen dan hoop ik dat ff te horen.
Ik heb dan 4 rijders (3GT en 1 NGT) en dat is de max dat ik kan hebben dus tis voor nu ff vol mocht er tog een plaats openvallen dan zal ik dat laten weten
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 20:44 ]
lol, net weer prachtige race op een simbin server
Baan: Barcelona
Poll: Ikkuz (Richard Blokker)
Poll Tijd: 1.39.7** (meen ik)
Snelste practice tijd: 1.39.3**

Ok:
Race start. Ging zowaar goed weg
. maja 1tje was sneller op 1 of andere manier.. Naja bocht 1 zat ik binnenkant dus had ik hem.
Ik rij zo 20 min rond 1e plek. Niemand achter me (20 sec)
Kom ik een achterloper tegen. GAAT HIJ NIET OPZIJ. Wat een debielk. Ik rij ernaast. Duwd ie me buiten de baan. Tel eens tot tien
naja weer op de baan, was ik 2e.. 4.8 sec achter dan de nr 1..
Dat werd 0.5 sec omdat hij OOK werd opgehouden door achterloper..
Naja. Bocht later spinde hij. Ik erlangs en uitgereden
1e dus..
was race van 36 min
Snelste practice tijd: 1.39.3**
Ok:
Race start. Ging zowaar goed weg

Kom ik een achterloper tegen. GAAT HIJ NIET OPZIJ. Wat een debielk. Ik rij ernaast. Duwd ie me buiten de baan. Tel eens tot tien
1e dus..
was race van 36 min
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 22:22 ]
Let je een beetje op je taal?R-B schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 21:26:
lol, net weer prachtige race op een simbin server
Snelste practice tijd: 1.39.3**![]()
Ok:
Race start. Ging zowaar goed weg. maja 1tje was sneller op 1 of andere manier.. Naja bocht 1 zat ik binnenkant dus had ik hem.
1e dus..
was race van 36 min
Spelfoutjes mogen er ook wel uit.
Als mensen niet opzij gaan moet je dat gewoon ff melden, vaak hebben ze niet door dat het niet om een positie gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 22:22 ]
Nou, net ook geprobeerd een dedicated servertje op te zetten (wat op zich prima lukte) met de bedoeling om deze gewoon permanent aan te zetten (iig tot BattelField2 uitkomt
).
Servertje gestart, ik aanloggen (via de reguliere weg, zijnde via de GTR lobby) en lekker rondjes rijden (server was afgeschermd middels het welbekende wachtwoord).
Een vriend van mij vond het wel leuk om ff mee te rijden, probeert aan te loggen: *knal* complete system-lockup (mijn GTR-server en speelmachine zijn dezelfde).
Hebben jullie hier ook last van gehad? Laten jullie de server op een andere machine draaien?
Ik wil best wel een servertje hosten (heb een 8/1 Mbit verbinding) maar vind het zonde als het ding vast loopt en niemand erop kan.
Klein detail: mijn vriend en ik hebben ook nog een VPN draaien... hij probeerde wel via de lobby aan te loggen, maar wellicht dat het VPN gedeelte moeilijk deed... geen idee dus
Servertje gestart, ik aanloggen (via de reguliere weg, zijnde via de GTR lobby) en lekker rondjes rijden (server was afgeschermd middels het welbekende wachtwoord).
Een vriend van mij vond het wel leuk om ff mee te rijden, probeert aan te loggen: *knal* complete system-lockup (mijn GTR-server en speelmachine zijn dezelfde).
Hebben jullie hier ook last van gehad? Laten jullie de server op een andere machine draaien?
Ik wil best wel een servertje hosten (heb een 8/1 Mbit verbinding) maar vind het zonde als het ding vast loopt en niemand erop kan.
Klein detail: mijn vriend en ik hebben ook nog een VPN draaien... hij probeerde wel via de lobby aan te loggen, maar wellicht dat het VPN gedeelte moeilijk deed... geen idee dus
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Tweakers.net2 draait iig op een apparte pc (dus écht dedicated). Verder heb ik voor die server ook een appart account aangemaakt bij Simbin om mee in te loggen. Ook heb ik de standaard poorten voor de GTR server aangepast. In je PLR file staat een regel "Host Port Start" met een waarde 34297, deze waarde heb ik aangepast naar 34299. De poorten die je dan vervolgens in je firewall moet gebruiken zijn : 34299 UDP, 34300 UDP en 34349 TCP.MetalRush schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:58:
Nou, net ook geprobeerd een dedicated servertje op te zetten (wat op zich prima lukte) met de bedoeling om deze gewoon permanent aan te zetten (iig tot BattelField2 uitkomt).
Waarom poorten aangepast en een appart account voor de server ? Omdat ander iedereen van de server werd geknikkerd zodra ik zelf inlogde. Daar heb ik nu totaal geen problemen meer mee.
Nu is het nog wachten op een update voor GTR zodat de server stabieler wordt.
Verwijderd
Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de GOT-league. Mijn daadwerkelijke deelname hangt echter af van de dag en het tijdstip van de komende races.
Alleen zondagavond kan ik vrijwel altijd. De rest van de week heb ik regelmatig 's avonds dienst, wat betekent dat ik dan waarschijnlijk niet alle races zal kunnen meemaken. Komt nog bij dat indien het tijdstip van einde race na 22.05 uur zal zijn, ik ook niet mee zal doen. Iedere avond rond 22.10 uur valt mijn internetverbinding gedurende 15 seconden uit.
Is helaas op dit moment nog niet te verhelpen.
Ik wacht de ontwikkelingen wel af. Zag dat je je ook weer kunt uitschrijven
Langzaam aan begin ik steeds minder fouten te maken. Nu alleen de snelheid nog.
Alleen zondagavond kan ik vrijwel altijd. De rest van de week heb ik regelmatig 's avonds dienst, wat betekent dat ik dan waarschijnlijk niet alle races zal kunnen meemaken. Komt nog bij dat indien het tijdstip van einde race na 22.05 uur zal zijn, ik ook niet mee zal doen. Iedere avond rond 22.10 uur valt mijn internetverbinding gedurende 15 seconden uit.
Ik wacht de ontwikkelingen wel af. Zag dat je je ook weer kunt uitschrijven
Langzaam aan begin ik steeds minder fouten te maken. Nu alleen de snelheid nog.
Verwijderd
Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de tweakers league en heb de Corvette als wagen geselecteerd. Maar Koos de Boer had de Corvette al eerder geselecteerd en volgens mij is het niet de bedoeling dat er meer mensen met een wagen rijden. Als dit het geval is, zal ik een andere auto kiezen... en mag de Boer met de Corvette rijden.
Ik probeer 1000uur online te zijn Dutch, anders laat ik wel even een berichtje achter.
Ik probeer 1000uur online te zijn Dutch, anders laat ik wel even een berichtje achter.
Yup het is niet de bedoeling dat iedereen met dezelfde wagen rijd dus al jij en Rene Gelk of Tim Mosmans even een andere wagen kiezen. Naja hetzelfde type wagen mag wel maar niet de wagen met hetzelfde nummer.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:26:
Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de tweakers league en heb de Corvette als wagen geselecteerd. Maar Koos de Boer had de Corvette al eerder geselecteerd en volgens mij is het niet de bedoeling dat er meer mensen met een wagen rijden. Als dit het geval is, zal ik een andere auto kiezen... en mag de Boer met de Corvette rijden.
[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 10-04-2005 10:50 ]
Ik heb inmiddels even naar het foutje gekeken en hopelijk is het nu opgelost. Gelieve de mensen met dubbele wagens zo spoedig mogelijk onderling overleggen wie de nu gekozen wagen neemt.
[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 10-04-2005 10:49 ]
Oke ik heb me nu ook ingeschreven F550 Wietch racing No16 Rij ik altijd mee 
Hier nog eens de link: http://gtr.hakoner.com/ moest net een heel stuk zoeken voor de link in dit topic...
Hier nog eens de link: http://gtr.hakoner.com/ moest net een heel stuk zoeken voor de link in dit topic...
Asus Zenbook i7 256gb
Foutje op die site:
Auto nummer 10 is geen Ferrari 550 maar een 575
Verwijderd
Okay, heb even een andere wagen gekozen, wat mij betreft mag Goudvink wel met de Corvette rijden, hij was nl eerst. Ik rij nu met de Viper van Zwaan.
Zojuist heb ik me ook geregistreerd op: http://gtr.hakoner.com/ . Ik vraag me echter af waar jullie een team/wagen selecteren.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:26:
Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de tweakers league en heb de Corvette als wagen geselecteerd... .
Hoe doe je dat?
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de Lambo, maar als dit niet mogelijk is, wil ik wel graag weten welke wagens nog beschikbaar zijn.
Volgens de site van Simbin welMrBarBarian schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:04:
Foutje op die site:
Vreemde constructie dan ja.. en zijn idd twee 9 & 10 auto's: http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?CarDetails/1
Wel beide van JMB... maar ik wil dus de nummer 10 575
Denk trouwens dat ik het al weet:
JMB is halverwege het seizoen begonnen met twee 575's.. Misschien dat beide rijders er daarom 2x instaan..
[ Voor 19% gewijzigd door MrBarBarian op 10-04-2005 11:38 ]
Verwijderd
Als je op de league klikt, staat onderaan inschrijven, vervolgens daarop drukken en je kan de wagen selecterenEw0ut schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:07:
[...]
Zojuist heb ik me ook geregistreerd op: http://gtr.hakoner.com/ . Ik vraag me echter af waar jullie een team/wagen selecteren.
Hoe doe je dat?
Mijn voorkeur gaat overigens uit naar de Lambo, maar als dit niet mogelijk is, wil ik wel graag weten welke wagens nog beschikbaar zijn.
Verwijderd
Ik weet niet of de regel is: wie het eerst komt wie het eerst maalt. Maar goed, bedankt zover.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:05:
Okay, heb even een andere wagen gekozen, wat mij betreft mag Goudvink wel met de Corvette rijden, hij was nl eerst. Ik rij nu met de Viper van Zwaan.
Mocht ik trouwens toch niet meedoen (zie eerder bericht van mij) dan wil ik je wel een mailtje sturen.
Verwijderd
Maakt niet zoveel uit, met de Viper kan ik ook wel overweg, heb er alleen nog niet zoveel setups van en die had ik voor de Corvette al wel... Voor mij geld eigenlijk een beetje hetzelfde als voor jou, ik kan nl. ook niet doordeweeks rijden omdat ik dan niet thuis ben. Weekenden kan ik over het algemeen wel...Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:43:
[...]
Ik weet niet of de regel is: wie het eerst komt wie het eerst maalt. Maar goed, bedankt zover.
Mocht ik trouwens toch niet meedoen (zie eerder bericht van mij) dan wil ik je wel een mailtje sturen.
Heb me net ingeschreven en heb er zin in. Zal nog wel even flink oefenen worden met mijn 550, omdat ik me tot nu toe alleen bezig gehouden heb met de GT3-RS, maar er is nog wel tijd.
Over tijd gesproken, wanneer is de eerste race gepland, dit omdat over 20 dagen de verrassing van SimBin uitkomt en de geruchten gaan dat dit een verbetering voor het Online/League racen zou moeten zijn. Wachten we daarop ??
Verder heb ik iets te vroeg gejuichd dat mijn Momo racing pedalen het fantastisch deden, want nu heeft een van mijn veren (de zwarte) van het rempedaal het begeven
. Heb de veer vervangen door een squasbal, maar is verre van ideaal, dus mijn vraag;
Heeft iemand een idee waar je zo'n veer zou kunnen vinden/kopen ?
Heeft iemand zijn oude pedalen uit ellende in een hoek gegooit en vervangen voor andere, PM mij dan even, wil ik de oude veer graag hebben.
Over tijd gesproken, wanneer is de eerste race gepland, dit omdat over 20 dagen de verrassing van SimBin uitkomt en de geruchten gaan dat dit een verbetering voor het Online/League racen zou moeten zijn. Wachten we daarop ??
Verder heb ik iets te vroeg gejuichd dat mijn Momo racing pedalen het fantastisch deden, want nu heeft een van mijn veren (de zwarte) van het rempedaal het begeven
Heeft iemand een idee waar je zo'n veer zou kunnen vinden/kopen ?
Heeft iemand zijn oude pedalen uit ellende in een hoek gegooit en vervangen voor andere, PM mij dan even, wil ik de oude veer graag hebben.
Zo ik heb me ook ffies ingeschreven ... met de Lister. Precies wat ik wilde. Zat te twijfelen tussen de saleen en de Lister. Heb toch gekozen voor de Lister omdat die naar mijn idee op alle circuits goed te rijden is ? Ik kan met de Saleen namelijk niet zo goed overweg op compacte circuits zoals Brno. Terwijl de Saleen wel weer als de brandweer gaat op bijvoorbeeld Monza.
Anywayz we hebben nu 1 NGT wagen ... is het niet mooi dat daar nog een aantal bijkomen ? Paar porches (993 en 996) en een 360 modena ofzo. Lijkt me wel heel erg tof ! Gewoon nu de GT afdeling sluiten en dat de mensen die nu inschrijven alleen nog maar NGT kunnen kiezen. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik denk dat de races daardoor wel heel interessant worden !
BTW > misschien is het handig om deze league en die andere ff in de startpost te zetten.
Anywayz we hebben nu 1 NGT wagen ... is het niet mooi dat daar nog een aantal bijkomen ? Paar porches (993 en 996) en een 360 modena ofzo. Lijkt me wel heel erg tof ! Gewoon nu de GT afdeling sluiten en dat de mensen die nu inschrijven alleen nog maar NGT kunnen kiezen. Misschien niet helemaal eerlijk, maar ik denk dat de races daardoor wel heel interessant worden !
BTW > misschien is het handig om deze league en die andere ff in de startpost te zetten.
[ Voor 8% gewijzigd door Bertuss op 10-04-2005 12:54 ]
Weet iemand waar ik zandvoort kan downen?
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
Ah, gevonden.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:36:
[...]
Als je op de league klikt, staat onderaan inschrijven, vervolgens daarop drukken en je kan de wagen selecteren
Bedankt!
Verwijderd
Lijkt mij ook niet helemaal eerlijk en bovendien is het denk ik zo dat je echt geen zin hebt om "gedwongen" in een andere klasse te rijden.Bertuss schreef op zondag 10 april 2005 @ 12:44:
Bovendien zijn er nog wel wat GT teams waaruit je nu kunt kiezen.
Hoe groter het veld, hoe meer kans dat je hebt op mensen van je eigen niveau.
Die 2 wagens (9 en 10 als F550 en F575) staan er ook zo gewoon in. Maar mijn systeem pakt blijkbaar altijd de F550. Maar volgens mij is het niet echt een probleem als je tijdens een race gewoon een F575 pakt ? (kan deze bug ook niet echt fixxen, want ik zal of de wagen bij F550 weghalen of bij F575. Schiet je eigenlijk niet echt iets mee op..)MrBarBarian schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:35:
[...]
Vreemde constructie dan ja.. en zijn idd twee 9 & 10 auto's: http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?CarDetails/1
Wel beide van JMB... maar ik wil dus de nummer 10 575
Denk trouwens dat ik het al weet:
JMB is halverwege het seizoen begonnen met twee 575's.. Misschien dat beide rijders er daarom 2x instaan..
Wat mij betreft is het verder geen probleem.. Je zou nr 10 een 575 kunnen maken en nr 9 een 550 (frans wil nl een 550) en dan is dit probleem dus opgelost..Hans1990 schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:34:
[...]
Die 2 wagens (9 en 10 als F550 en F575) staan er ook zo gewoon in. Maar mijn systeem pakt blijkbaar altijd de F550. Maar volgens mij is het niet echt een probleem als je tijdens een race gewoon een F575 pakt ? (kan deze bug ook niet echt fixxen, want ik zal of de wagen bij F550 weghalen of bij F575. Schiet je eigenlijk niet echt iets mee op..)
Ik wil wel meedoen in de NGT klasse, maar wanneer zijn de races en hoe lang?
Zie dat er meer mensen NGT willen rijden, dus heb mijn auto keuze gewijzigd, hoop alleen dat er meer liefhebbers zijn zodat we ook een leuke NGT competitie kunnen hebben. Je kunt inderdaad niemand dwingen, maar er moet denk ik wel een redelijke verhouding GT-NGT zijn en als er maar een paar zijn heb ik daar dus weinig zin in en wil ik tzt graag mijn keuze wijzigen.
Misschien voor een volgende keer handig om daar vooraf rekening mee te houden, ach wie weet pakt het allemaal wel goed uit.
Misschien voor een volgende keer handig om daar vooraf rekening mee te houden, ach wie weet pakt het allemaal wel goed uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Markao645 op 10-04-2005 13:55 ]
Ik heb net ook even een Ferrari 360 gekozen voor als ik mee kan doen, weet het niet zeker. Want ik heb gehoord dat de server (jammergenoeg voor mij) op 1.3 draait, en die werkt hier niet.
Tja inderdaad. Er zijn nu 2 NGT's het zou wel heel mooi zijn als we er meer hadden. Als het er 6 zijn, dan begint het er al op te lijken ! Opzich wil ik ook mijn auto wel wijzigen in een NGT, maar heb nog zo weinig ervaring met NGT's. Maar als er echt te weinig zijn ofzo, wil ik er best over nadenken.Markao schreef op zondag 10 april 2005 @ 13:53:
Zie dat er meer mensen NGT willen rijden, dus heb mijn auto keuze gewijzigd, hoop alleen dat er meer liefhebbers zijn zodat we ook een leuke NGT competitie kunnen hebben. Je kunt inderdaad niemand dwingen, maar er moet denk ik wel een redelijke verhouding GT-NGT zijn en als er maar een paar zijn heb ik daar dus weinig zin in en wil ik tzt graag mijn keuze wijzigen.
Hoeveel mensen kunnen we overigens maximaal hebben ? Ik bedoel is er al een geschikte server ... en wordt het zowieso niet te veel als er meer dan 20 mensen gaan racen. I.v.m lag en problemen met fps enzo ?
Ik zat ook nog te denken dat het misschien handig is om in de regels op te nemen dat je alleen standaart steups mag gebruiken en die wijzigen. Dat er geen kant-en-klare supersetups van het internet zijn geplukt. Dat heeft dan ook weinig meer met sim-racing te maken namelijk. Zijn er zowieso al regels opgesteld ? Verplicht 1 pitstop lijkt me ook wel gaaf bijvoorbeeld. (wil best een opzetje maken van een regelement)
[ Voor 32% gewijzigd door Bertuss op 10-04-2005 14:19 ]
Verwijderd
Ik denk dat races alleen maar saaier worden als je beperkingen op gaat leggen wat betreft aantal pitstops (kijk maar naaar de f1). En dat idee van die setups is onzin, iedereen mag natuurlijk zelf weten met welke setups hij rijdt. Ik vraag me ook af of er wel een server is die een man of 30 aankan, daar gaat het aantal deelnemers nu toch hard naar toe. Anders moeten er eerst kwalificatiewedstrijden plaatsvinden lijkt me.
We gaan zoiezow eerst kijken of mensen zich netjes gedragen etc. En bij 30 inschrijvingen gooi ik hem tijdelijk dicht. En gaan we kijken of de server het aan kan. Zo ja gooien we hem weer open en laten we weer 5 man inschrijven.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:26:
Ik denk dat races alleen maar saaier worden als je beperkingen op gaat leggen wat betreft aantal pitstops (kijk maar naaar de f1). En dat idee van die setups is onzin, iedereen mag natuurlijk zelf weten met welke setups hij rijdt. Ik vraag me ook af of er wel een server is die een man of 30 aankan, daar gaat het aantal deelnemers nu toch hard naar toe. Anders moeten er eerst kwalificatiewedstrijden plaatsvinden lijkt me.
Oh de race gaat 1 uur duren en worden zoals het ernaar uit ziet op Zondag avond gereden.
Ik begrijp het, maar je zou het toch ook kunnen verdelen in 2 leagues als het teveel wordt ? 2 van 20 man ofzo ?
Ben het helemaal niet met je eens. Pitstops geven nog iets extra's. Vereist tactisch inzicht en geeft stukje extra spanning. Komt het niet alleen op racen aan, maar ook nog iets anders. Verder is dat van die setups helemaal geen onzin ! Ten eerste kunnen ze in het echt ook niet de perfecte setup van het internet plukken. Ten tweede wordt het dan behoorlijk saai, omdat er een aantal knakkers zijn die 'perfecte' setups hebben en dus eenzaam vooraan rijden en er een aantal zijn die eigen gemaakte setups hebben of de standaart setups. Als je zegt dat alleen de standaart setup gebruikt mag worden trek je 1 lijn en is het veel spanneder omdat je zeker weet dat het een setup is dat eigen werk is en geen gejat werk.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:26:
[ Voor 85% gewijzigd door Bertuss op 10-04-2005 14:44 ]
Even voor de zekerheid, het motorseizoen is weer begonnen en dat betekent dat ik niet altijd op zondag aanwezig zal zijn. Op zich geen probleem maar dat kan beteken dat mijn pc ook niet altijd als server dienst kan doen. Is er uitzicht op een goede 'echte' dedicated server of in ieder geval iets wat als backup dienst kan doen?Dutch3men schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:34:
[...]
We gaan zoiezow eerst kijken of mensen zich netjes gedragen etc. En bij 30 inschrijvingen gooi ik hem tijdelijk dicht. En gaan we kijken of de server het aan kan. Zo ja gooien we hem weer open en laten we weer 5 man inschrijven.
Oh de race gaat 1 uur duren en worden zoals het ernaar uit ziet op Zondag avond gereden.
Verwijderd
Met een goede setup rijd je heus niet in 1 keer vooraan, het moet toch echt nog steeds van de rijder komen. En daar komt bij, hoe wil je controleren of iemand met een eigen setup rijdt?
Tuurlijk zijn de rijderskwaliteiten belangrijker, maar je kan niet ontkennen, dat het heeel veel tijd uit kan maken tussen een prut setup en een wereldsetup ... .Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:48:
Met een goede setup rijd je heus niet in 1 keer vooraan, het moet toch echt nog steeds van de rijder komen. En daar komt bij, hoe wil je controleren of iemand met een eigen setup rijdt?
Verder kan je het inderdaad niet controleren, maar als jij jezelf voor de gek wil houden door de regels te negeren, moet je dat zelf weten natuurlijk ... .
Inderdaad hoe wil je controleren of iedereen met een zelf aangepaste setup rijdt
? Met een ''snelle'' setup ben je misschien 1 sec sneller in een qualify. In de race is dit nog minder. Hiebij gaat het vooral om constante rondjes te rijden. De ''snelle'' setups gaan pas iets uitmaken als je dicht in de buurt van de toptijden komt met een standaard setup. Het alleen vooraan rijden ligt niet aan de setup, maar aan de stuurmans kunsten van diegene.
Standaard setup vind ik onzin. Voor mij is één van de leuke dingen aan een Sim het eindeloos "tweaken" aan mijn setup om mijn de laaste paar tiendes te winnen. Wat misschien een optie is, om de setups van alle deelnemers ergens te uppen, zodat je die eventueel zou kunnen gebruiken.
Je hebt dan wel een reden minder om na een slechte race de schuld aan te geven
Volgens mij word ik verkeerd begrepen. Ik wil niet dat iedereen met standaart setups gaat rijden ... tuurlijk niet.Markao schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:22:
Standaard setup vind ik onzin. Voor mij is één van de leuke dingen aan een Sim het eindeloos "tweaken" aan mijn setup om mijn de laaste paar tiendes te winnen. Wat misschien een optie is, om de setups van alle deelnemers ergens te uppen, zodat je die eventueel zou kunnen gebruiken.
Ik bedoel, dat je gewoon zelf de setup maakt voor je wagen ... dat je hem niet jat door hem van bijvoorbeeld internet te plukken.
Maar zoals eerder gezegt dat is moeilijk te checken, maar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Bertuss op 10-04-2005 15:32 ]
Zou een beetje jammer zijn voor de mensen die 20 tutorials hebben doorgelezen en de perfecte setup voor hunzelf hebben gemaaktMarkao schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:22:
Wat misschien een optie is, om de setups van alle deelnemers ergens te uppen, zodat je die eventueel zou kunnen gebruiken.

Asus Zenbook i7 256gb
Precies dat is precies wat ik bedoel !GreenFury schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:30:
[...]
Zou een beetje jammer zijn voor de mensen die 20 tutorials hebben doorgelezen en de perfecte setup voor hunzelf hebben gemaakt
Verwijderd
Wat maakt dat uit dan?Bertuss schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:29:
[...]
Volgens mij word ik verkeerd begrepen. Ik wil niet dat iedereen met standaart setups gaat rijden ... tuurlijk niet.
Ik bedoel, dat je gewoon zelf de setup maakt voor je wagen ... dat je hem niet jat door hem van bijvoorbeeld internet te plukken.
Maar zoals eerder gezegt dat is moeilijk te checken, maar goed.
Iedereen kan die setups downloaden, overigens is het ook nog zo dat die setups niet altijd even goed werken voor iedereen. Je hebt namelijk ook een eigen rijstijl.
Hoe zit het trouwens met de views? Op de 10tacle servers worden deze helaas vastgezet op de cockpitview. Erg irritant en wennen aangezien ik altijd de nose view heb.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 15:33 ]
Nou ik vind dat gejat gewoon geen kunst aan.Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:32:
[...]
Wat maakt dat uit dan?
Iedereen kan die setups downloaden, overigens is het ook nog zo dat die setups niet altijd even goed werken voor iedereen. Je hebt namelijk ook een eigen rijstijl.
Hoe zit het trouwens met de views? Op de 10tacle servers worden deze helaas vastgezet op de cockpitview. Erg irritant en wennen aangezien ik altijd de nose view heb.
Cockpitview gewoon, IRL zit je toch ook niet op de motorkap mag ik hopenVerwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:32:
[...]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Ik rijd met nose cam omdat ik dan gewoon meer zie (scheelt geloof ik ook fps?).GreenFury schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:50:
[...]
Cockpitview gewoon, IRL zit je toch ook niet op de motorkap mag ik hopenWel is het soms onhandig dat je je schade niet kan zien maar daar is de pit crew nog voor
Verder zou ik niet weten wat er op tegen is als iemand met een andere view wilt spelen (zoals ik dus).
Ok, ik heb me net ingeschreven met de Menx Ferarri 360 (57)
Waar zijn eigenlijk de tweakers servers, want ik zie ze al het hele weekend niet.
Waar zijn eigenlijk de tweakers servers, want ik zie ze al het hele weekend niet.
Begin al blij te zijn dat ik niet meedoe aan deze league 
Gezeur over setups, pitstops en views ...
Gewoon een 1 uurs race rijden, en als iemand dat wil doen met een setup van internet, zonder pitstops en met nosecam, moet-ie dat toch lekker zelf weten ?

Gewoon een 1 uurs race rijden, en als iemand dat wil doen met een setup van internet, zonder pitstops en met nosecam, moet-ie dat toch lekker zelf weten ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Heeleemaal mee eens ...... ware het niet dat ik wel meedoeArfman schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:44:
Gewoon negeren.. dat soort gezever vergeten we toch allemal weer binnenkortArfman schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:44:
Wat een gedoe over setups en pitstops. Gewoon een uur racen en je hebt een auto en kijk maar wat je ermee doet!!!!!
Een setup die je van het internet af trekt maakt geen 1 a 2 seconde goed en wie dat wel denkt, die heeft het spel nog niet door volgens mij. Met de standaard fast setup kan een normale rijder zeker binnen de 0.5 a 1 seconde rijden t.o.v. een setup die hij helemaal veranderd heeft.
Of je wel of niet een pitstop doet moet je maar lekker zelf beslissen.
Dit is iig mijn mening.
Een setup die je van het internet af trekt maakt geen 1 a 2 seconde goed en wie dat wel denkt, die heeft het spel nog niet door volgens mij. Met de standaard fast setup kan een normale rijder zeker binnen de 0.5 a 1 seconde rijden t.o.v. een setup die hij helemaal veranderd heeft.
Of je wel of niet een pitstop doet moet je maar lekker zelf beslissen.
Dit is iig mijn mening.
Tjongejonge ... ik dacht dat dit een DISCUSSIE-forum was !?!? Je mag toch zeker wel meningen uitwisselen en je gedachten laten gaan over dit soort dingen ? ... gaan er hier een paar lopen blaten dat het gezever is enzo ... lekker oppervlakkig !
Lees de laatste regel van mijn vorige post. Mijn mening zei ik dusBertuss schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:44:
Tjongejonge ... ik dacht dat dit een DISCUSSIE-forum was !?!? Je mag toch zeker wel meningen uitwisselen en je gedachten laten gaan over dit soort dingen ? ... gaan er hier een paar lopen blaten dat het gezever is enzo ... lekker oppervlakkig !
Uitzonderingen daar gelatenFiskare schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:46:
[...]
Lees de laatste regel van mijn vorige post. Mijn mening zei ik dus
[ Voor 7% gewijzigd door Bertuss op 10-04-2005 17:50 ]
Dit topic is gesloten.