[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 6

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.582 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bertuss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:56:
[...]

Tja maar voor de rest niet echt interessant .... wel aardig extraatje :9
Niet interessant?!

GTR is niet interessant als dit uitkomt, dit is pas echt autoracen.

Ik keek al zoooo enorm uit naar de GTX5 mod voor rFactor maar dit zou helemaal subliem zijn.
Graphics zien er idd meer uit als rFactor, als het er zo uitziet vind ik het prima, het gaat toch niet echt om de graphics bij een sim.

Edit: als je op de FIA Historic GT website kijkt en aan de rechterkant het sponsorrijtje afloopt kom je uit bij......10Tacle. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Zamorano op 05-04-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik als setup-noob ben maar eens begonnen met het handboek.
Bij tire presure wordt gezegt dat het midden v/d band het gemiddelde moet zijn van binnen en buiten.

LV 93-95-98 RV 82-81-78

LA 96-94-98 RA 89-86-87

Dit is na 3 rondjes op een heet Barca. [track temp 47]
Niks pushen gewoon 1:42.5 rondjes. [fast setup met 8 rondjes benzine]
De voorbanden lijken inorde maar klopt het wanneer ik zeg dat achter een toefje meer spanning kan gebruiken?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:07:
[...]

Zou ik toch ff een bril aanschaffen :9 Nee zonder gekheid, dit is echt gewoon weer dezelfde engine, vooral bovenste screen, kijk naar de omgeving...
Die bril heb ik nog niet nodig hoor ;) Omgeving? bomen enzo, weet niet waar ik dan naar moet kijken. Wat ik zie is dat het asfalt links van die blauw/witte wagen een stuk lichter lijkt dan rechts ervan... dat soort dingen zie ik niet in GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:19:
[...]

Die bril heb ik nog niet nodig hoor ;) Omgeving? bomen enzo, weet niet waar ik dan naar moet kijken. Wat ik zie is dat het asfalt links van die blauw/witte wagen een stuk lichter lijkt dan rechts ervan... dat soort dingen zie ik niet in GTR.
Die racelijn of 'groove' heb ik toch echt wel in GTR. Kan je duidelijk zien voor bochten waar flink wordt afgeremd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

LoneRanger schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:10:
Ik als setup-noob ben maar eens begonnen met het handboek.
Bij tire presure wordt gezegt dat het midden v/d band het gemiddelde moet zijn van binnen en buiten.

LV 93-95-98 RV 82-81-78

LA 96-94-98 RA 89-86-87

Dit is na 3 rondjes op een heet Barca. [track temp 47]
Niks pushen gewoon 1:42.5 rondjes. [fast setup met 8 rondjes benzine]
De voorbanden lijken inorde maar klopt het wanneer ik zeg dat achter een toefje meer spanning kan gebruiken?
Volgens het handboek heb je daar inderdaad gelijk in, maar ik kijk vooral naar de druk in je banden als ze warm zijn. Probeer die op 170 kPa te krijgen.
De banden temps gebruik ik vooral om camber af te stellen, zo'n 5-7 graden verschil tussen binnenkant en buitenkant, dus zou wat meer kunnen bij jou.

Maar bedenk wel dat de setup echt geen wondermiddel is, je zegt niet in welke auto je rijdt maar mijn ervaring is dat je met de standaard in game setups al een aardige tijd op de klokken kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goldfinger schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:25:
[...]

Die racelijn of 'groove' heb ik toch echt wel in GTR. Kan je duidelijk zien voor bochten waar flink wordt afgeremd.
Een groove in de pitlane? Dit is een soort van glans effect op het asfalt zo te zien.

Twee nieuwe screens uit het RSC forum.
http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=271804
http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=271805

Ouwe bakken, veel power, banden met weinig grip...wordt smullen :P. In de deelnemerslijst zag ik ook een GT40 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56079/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56080/full.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Vette bakken, Jammer van de Blur in de achtergrond. En de rest lijkt ook wel een filter tehebben :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goldfinger schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:30:
[...]

Volgens het handboek heb je daar inderdaad gelijk in, maar ik kijk vooral naar de druk in je banden als ze warm zijn. Probeer die op 170 kPa te krijgen.
De banden temps gebruik ik vooral om camber af te stellen, zo'n 5-7 graden verschil tussen binnenkant en buitenkant, dus zou wat meer kunnen bij jou.

Maar bedenk wel dat de setup echt geen wondermiddel is, je zegt niet in welke auto je rijdt maar mijn ervaring is dat je met de standaard in game setups al een aardige tijd op de klokken kan zetten.
Ah ok, had ik zo gauw niet aangedacht dat je door camber het ligvlak v/d banden op de weg ook veranderd.
Het gaat me niet om nog secondes te vinden in de setup maar ik probeer de wagen aan te passen op mijn rijstijl of moet ik zeggen weggedrag. :+
De auto, hoe kon ik het vergeten, was trouwens een Saleen.
Overigens rijd ik vaak sneller met de race-setup met benzine voor 8 rondjes in de kwali dan met de fast-setup.
Ik ga morgen maar eens wat lange stints rijden en dan wat spelen met camber.

Bedankt voor je tip Goldfinger . :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ik heb net nog even gekeken, maar als ik de instellingen onder het knopje advanced bekijk staat alles op high, maar zodra ik een race start en dan bij options weer bij advanced kijk krijg ik weer de melding dat ik geen high end video kaart heb, ik heb de kleinste en grootste resolutie geprobeert @ 32 bit maar dit helpt ook niet. ik zou verder ook niet weten hoe dit aan de instellingen van m'n videokaart kan liggen...

eerder aan GTR lijkt me, of is het normaal dat je in de garage deze instellingen niet meer kan veranderen (ivm laden van de level misschien)

edit:
ik kan ook, waar ik ook zoek nergens vinden waar ik de setup kan aanpassen, ik ben tot nu toe niet verder gekomen als de warming-up van race weekend (daar oefen ik) en ik zie ook nergens waar ik andere banden kan kiezen enz. ik heb echt goed gekeken, dus lijkt me sterk dat ik ergens overheen kijk.

ik rij nu op barcelona met de saleen vrij stabiel 1:54's dus ik vind het aardig opschieten (35 laps experiance @ sim)

[ Voor 28% gewijzigd door Extera op 05-04-2005 23:14 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:53:
[afbeelding] Lekker met een zware voet op de Nordschliefe :) Snelste tijd is nu 08:50
Nootie red nauwelijks 1 rondje :>
Ik ben even in trainingskamp gegaan en mijn tijd op die baan is nu 7.58,xx (de replay zit in je bus :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Wie host tweakers.net2 ?
Het ww is niet het standaard ww... :( (hoewel ie geen 'Bad password' geeft als ik probeer aan te loggen..)
Weer een besloten race'je aan het houden? :|

Terug gebladerd, zie ik dat deze server van Sepiroth is.
Ik begrijp dan niet waarom ik er niet op kom (gebruik makend van het standaard pwd).
Bij het 'joinen' vraagt ie om een pwd, die ik ingeef, en daarna niets gebeurd (kan dan gewoon een andere server aanklikken om te joinen).

[ Voor 76% gewijzigd door MetalRush op 06-04-2005 00:03 . Reden: Aanvulling(en) ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Nog een keer proberen te joinen. Gebeurd mij ook heel vaak. Komt waarschijnlijk door de ZEER trage Lobby :'( . Die lobby is mij iets te vaak drama.... PW = got (Just incase)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Daar was ik al bang voor :(
Is ook 1 van de servers waar geen pingtijden bijstaat (in mijn geval).

Ik probeert het nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

en toen was ie al weg :( heb ik weer :(

Overigens: kan iemand mij svp uitleggen hoe ik de Nordschleiffe kan installeren?
Ik zie een update 1.2 (en ik heb 1.3 gekocht) die ik dus, volgens mij niet kan installeren... of zit ik hier naast? Tevens is er ook een 'Special' en een 'update' van de Nordschleiffe... wat heeft men nodig en in welke volgorde?
Is het alleen toepasbaar op een Duitse versie van GTR? (zelf heb ik de UK/US versie)
Kon er zo even niets over terugvinden in dit draadje... call me blond :)

[ Voor 9% gewijzigd door MetalRush op 06-04-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

MetalRush schreef op woensdag 06 april 2005 @ 00:41:
en toen was ie al weg :( heb ik weer :(

Overigens: kan iemand mij svp uitleggen hoe ik de Nordschleiffe kan installeren?
Ik zie een update 1.2 (en ik heb 1.3 gekocht) die ik dus, volgens mij niet kan installeren... of zit ik hier naast? Tevens is er ook een 'Special' en een 'update' van de Nordschleiffe... wat heeft men nodig en in welke volgorde?
Is het alleen toepasbaar op een Duitse versie van GTR? (zelf heb ik de UK/US versie)
Kon er zo even niets over terugvinden in dit draadje... call me blond :)
_/-\o_
Hoe bedenk je het. :)

Maar hierboven is al ergens de link geplaatst, download daar de norschleife track en volg de readme.txt op om te installeren.

http://gtrz.the-hints.com/filemgmt/viewcat.php?op=&cid=4 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:39:
[...]

Ik ben even in trainingskamp gegaan en mijn tijd op die baan is nu 7.58,xx (de replay zit in je bus :P )
Hahaha je bent echt de HELE middag aan het oefenen geweest he :D

Voor de mensen die niet weten hoe de nordschleiffe teinstalleren:

Download: http://gtrz.the-hints.com/filemgmt/singlefile.php?lid=35

Extract dit in de map: \GTR\GameData\Locations

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.adonf-fr.com/ Dit is GTR manager

Hiet staat aan de rechter kant GTR manager 1.3.
Als je deze eerst doet kun je met dit alle adds toevoegen en verwijderen (lukt mij zelfs, dus moet geen probs opleveren)

Ga in GTR manager naar add on manager, en daar staat bovenin Add Addon to list, zoek je zip van Nordschleiffe selecteer en open, hij staat nu in het lijstje wat er staat.

Selecteer de baan in het lijstje, en dan staat rechtsboven (in het groen) instal, klik aan en het word geinstalleerd.

Als je GTR manager al hebt kun je ook, bij add on manager, onderin de rest van de files openen en zie je op de 5e pagina, ik dacht nr74 ook Nordschleiffe vinden.
Deze versie is na installatie v1.1.
Misschien dat iemand anders even kan vertellen waar de v1.2 update staat want die kan ik 1,2,3 niet vinden. (staat hier een stukje boven blinde :X )

Voor iedereen aan te raden, en zo geleerd het is maar 22 kilometer en het zijn maar 174 bochten ;)

@Green Fury, ik weet niet of je replay hebt gezien maar er kan nog een seconde of 7a8 af, dus doe je best :O

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
MetalRush schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:50:
Wie host tweakers.net2 ?
Het ww is niet het standaard ww... :( (hoewel ie geen 'Bad password' geeft als ik probeer aan te loggen..)
Weer een besloten race'je aan het houden? :|

Terug gebladerd, zie ik dat deze server van Sepiroth is.
Ik begrijp dan niet waarom ik er niet op kom (gebruik makend van het standaard pwd).
Bij het 'joinen' vraagt ie om een pwd, die ik ingeef, en daarna niets gebeurd (kan dan gewoon een andere server aanklikken om te joinen).
Geen wonder dat er niemand opzat, hij moest herstart worden :).
Heel soms gebeurd het dat de server applicatie gewoon blijft draaien en dat hij ook netjes in de ingame browser staat maar dat je dan vervolgens niet kan inloggen. Als ik dan GTR gewoon even herstart op de server doet hij het weer. Helaas voor jou heb ik hem rond die tijd ook uitgezet, doe ik nl. meestal rond 0.00u als er niemand meer opzit.

Even een algemene vraag... ben even een tijdje afwezig geweest dus ik ben benieuwd hoe het eigenlijk met de andere Tweakers.net servers zit.
Staan die ook vaak aan of niet ? (Daarbij denk ik vooral aan die 100Mbit league server, waar volgens mij wel meer dan 16 man op moeten kunnen ;) )
Tweakers.net2 server ga ik nl. in de verkoop doen dus die verdwijnt binnenkort uit de lijst... zodra ik een koper heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Sepiroth schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:11:
[...]

Even een algemene vraag... ben even een tijdje afwezig geweest dus ik ben benieuwd hoe het eigenlijk met de andere Tweakers.net servers zit.
Staan die ook vaak aan of niet ? (Daarbij denk ik vooral aan die 100Mbit league server, waar volgens mij wel meer dan 16 man op moeten kunnen ;) )
Tweakers.net2 server ga ik nl. in de verkoop doen dus die verdwijnt binnenkort uit de lijst... zodra ik een koper heb _/-\o_
Eigelijk is tweakers.net2 de enige server die ik altijd zie staan.. de andere niet zovaak.. Jammer dat je hem verkoopt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
idd, ik heb tweakers.net zelfs nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:02:

Voor iedereen aan te raden, en zo geleerd het is maar 22 kilometer en het zijn maar 174 bochten ;)

@Green Fury, ik weet niet of je replay hebt gezien maar er kan nog een seconde of 7a8 af, dus doe je best :O
Ik heb geen haast met proberen. Wel wil ik gewoon ffe racen met 3 man ofzo. Met mijn tijd had ik 2 spins en redelijk wat schade :P De replay ga ik vanmiddag ffe kijken, Ik heb namelijk geen GTR op me laptop :P
Ook ga ik vanmiddag denk ik wel weer ffe racen, Nootie rij je al met soft-slick als voorbanden :?

BTW mensen die de nordschleiffe willen rijden met f550 ik heb de setup van rudi licht veranderd die staat nu online als F550 NordschleiffeTweakers

[ Voor 11% gewijzigd door Ghostrider op 06-04-2005 10:33 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

GreenFury schreef op woensdag 06 april 2005 @ 10:30:
[...]

Ik heb geen haast met proberen. Wel wil ik gewoon ffe racen met 3 man ofzo. Met mijn tijd had ik 2 spins en redelijk wat schade :P De replay ga ik vanmiddag ffe kijken, Ik heb namelijk geen GTR op me laptop :P
Ook ga ik vanmiddag denk ik wel weer ffe racen, Nootie rij je al met soft-slick als voorbanden :?

BTW mensen die de nordschleiffe willen rijden met f550 ik heb de setup van rudi licht veranderd die staat nu online als F550 NordschleiffeTweakers
Meld dat nog even hier als jij/jullie online op de nordschleife gaan racen, doe ik graag een keertje mee.

ps. nordschleife is maar met 1 F ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Jippie, mijn Monster handicap is compleet. :*)

Afbeeldingslocatie: http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/8938.gif

En voor de liefhebber de link naar al mijn laps: http://www.schuerkamp.de/...therLaptimes?user_id=8938

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kijk gewoon in de lobby, Als je de tweakers1.2 server ziet daarop joinen. En anders gewoon bij de playerlist kijken naar bekende namen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:57:
Kijk gewoon in de lobby, Als je de tweakers1.2 server ziet daarop joinen. En anders gewoon bij de playerlist kijken naar bekende namen :)
Die 1.2 staat voor de versie van Nordschleife, mocht dat niet duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Goldfinger schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:44:
Jippie, mijn Monster handicap is compleet. :*)
En ik dacht dat ik te veel vrije tijd had :) :)

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Goldfinger schreef op woensdag 06 april 2005 @ 08:22:
[...]

_/-\o_
Hoe bedenk je het. :)

Maar hierboven is al ergens de link geplaatst, download daar de norschleife track en volg de readme.txt op om te installeren.

http://gtrz.the-hints.com/filemgmt/viewcat.php?op=&cid=4 dus.
Ja, lach mij maar uit ;(
Het viel mij gewoon op dat er veel meer updates zijn voor de Duitse versie dan de US versie.
(wellicht ook omdat het Duits van orgine is en dus eerder op de markt was :?).

Verder is het mij gelukt om NordSchleiffe te installeren :7
Wat een enorme lange lading asfalt achter elkaar zeg :P
Ook jammer: als je (net zoals ik) op bepaalde stukken de bocht 'ietsjes' te hard neemt... en je op zéér mysterieuze wijze ACHTER de vangrails terecht komt :X kun je niet meer terug de baan op 8)7

Ik weet overigens niet of jullie dat al weten; maar de Nordschleiffe heeft een aantal 'eastereggs' in de track verborgen. 1 ervan is dat een stel (in de toeschouwers menigte) op hun kop staan B)
Andere 'eggs' ben ik nog niet echt tegen gekomen... jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
De Nordschleife (met 1 "f") versies die verkrijgbaar zijn voor GTR zien er eigenlijk gewoon niet uit en ze hebben wel erg veel grip lijkt het.

Ik hoop dat Simbin in GT Legends wel een accurate versie van de Ring stopt. Ik race af en toe op de versie in GT4, die is geweldig maar daar zijn de physics van de auto's weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Volgens mij zijn die easteregs gewoon bugs net als dat het lijkt alsof je meer grip hebt. De baan is geconvert van een ander spel. Ik hoop ook op een betere versie maar als je normaal rij en niet over de vangrails heen vliegt is er niks aan de hand.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

MetalRush schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:41:
[...]

Ja, lach mij maar uit ;(
Het viel mij gewoon op dat er veel meer updates zijn voor de Duitse versie dan de US versie.
(wellicht ook omdat het Duits van orgine is en dus eerder op de markt was :?).
Het verschil tussen internationale en geupdate duitse versie is alleen de taal, dus alle add-on's werken op beide versie's.

Dus ik weet niet wat je precies bedoelt met updates specifiek voor duitse of int. versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
wat zit ik uit te kijken naar de league! hoe meer ik speel hoe leuker ik het ga vinden...
heb trouwens dat setup menu al gevonden |:(

nog een vraagje: als je bij weer, season kiest, is het weer dan net zo als in 2003?
en word deze instellingen dan ook voor de league aangehouden?
--------------------------------------
Barcelona (1) SALEEN S7-R GT 01:49.215 00:09.222 Simulation
m'n nieuwe hotlap, deze zal ik wel snel verbeteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net nog eens op de site van de leage te kijken, en bij de leage zie ik dat er zich 2 mensen op gegeven hebben. Ik kan mij alleen niet inschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:31:
Ik zat net nog eens op de site van de leage te kijken, en bij de leage zie ik dat er zich 2 mensen op gegeven hebben. Ik kan mij alleen niet inschrijven...
Nope ik moet daarvoor de inschrijving openen ;).
Is het trouwens niet een idee om met zijn alle pc onderdelen aan te schaffen en dan een complete pc van maken en dan die bak op een 100mbit lijntje hangen voor een dedicated server?

[ Voor 23% gewijzigd door FabiandJ op 06-04-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:38:
[...]
...
Is het trouwens niet een idee om met zijn alle pc onderdelen aan te schaffen en dan een complete pc van maken en dan die bak op een 100mbit lijntje hangen voor een dedicated server?
Uh-huh.. en dat dan als over een paar maanden een aantal man het spel beu is (of er een opvolger/vervanger is), dat mensen dan één voor één een HD, een NIC, wat RAM etc etc gaan eisen omdat ze mee hebben betaald.. dikke pret.
Kortom: denk het niet :P

Maar als iemand nou ff een overgebleven SocketA mobo aan mij geeft of verkoopt dan heb ik een dedicated server compleet!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
inderdaad, dat gaat niet werken denk ik.
ik had op school gevraagd of het daar mogelijk was om een server te laten draaien agz. hun binnekort een 1Gbit verbinding hebben. mag helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Pitbull Mooi dat je alles hebt je gaat toch wel de nordschleife draaien :9

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Waar was iedereen vandaag ? online bedoel ik .... allemaal voetbal kijken ofzo ? Is dit de enige avond deze week dat ik kan spelen ... niemand online of 1tje :(

Ik heb nog een vraag over de DFP. Op hoeveel graden hebben de gebruikers van de DFP hem staan ? 200 graden of meer ... ik heb het idee dat ie wel op 250 mag staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn DFP zelfs op 360 graden staan, maar ik denk dat 300 beter zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
aha okey ! Meer mensen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
standaard instellingen :)
ik voel alleen totaal geen grip de 1e zoveel graden (best groot stuk)
hoe kan dat? ben alle stuurtjes en gtr al afgegaan voor de instellingen, heb em ook op "wheel" gezet maar ik kan het niet vinden.

rijd best klote als je je grip niet voelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Bertuss schreef op woensdag 06 april 2005 @ 21:42:
Waar was iedereen vandaag ? online bedoel ik .... allemaal voetbal kijken ofzo ? Is dit de enige avond deze week dat ik kan spelen ... niemand online of 1tje :(

Ik heb nog een vraag over de DFP. Op hoeveel graden hebben de gebruikers van de DFP hem staan ? 200 graden of meer ... ik heb het idee dat ie wel op 250 mag staan ofzo.
Ik heb het gevoel dat de GTR tweakers server(s) een beetje aan het uitsterven is/zijn.... :'( Ik zie de laatste tijd ook bijna niemand meer. Ik hoop het niet. We moeten maar snel een proef 'League' race rijden. Misschien brengt dat wat leven in de brouwerij. :) Als het goed is zijn de namen bekent (als iedereen zich ingeschreven heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Extera schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:07:
standaard instellingen :)
ik voel alleen totaal geen grip de 1e zoveel graden (best groot stuk)
hoe kan dat? ben alle stuurtjes en gtr al afgegaan voor de instellingen, heb em ook op "wheel" gezet maar ik kan het niet vinden.

rijd best klote als je je grip niet voelt
Dat is je dode punt in het stuur. Kan je wel ergens instellen in GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

GTR leent zich gewoon totaal niet voor pickupmatches door de hoge moeilijkheidsgraad (betrap mezelf nog regelmatig op foutjes) en laten dat nou net de enige matches zijn die ik kan spelen, simpelweg door tijdgebrek. Bovendien is mijn stuur ook nog eens kapot, dus totdat die gerepareerd is ben ik helaas ook niet online.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Moet je, je trouwens hier > http://gtr.hakoner.com/ inschrijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik kan eigenlijk ook nog maar weinig spelen op dit moment,helaas wisselende diensten.En het weekend zit ook altijd vol.
Toch hoop ik binnenkort weer wat vaker te racen.En dat hoop ik dan te doen op een tweakers server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ja daar moet je je registreren, en zodra ik de league open gesteld heb kan je je inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:22:
GTR leent zich gewoon totaal niet voor pickupmatches door de hoge moeilijkheidsgraad (betrap mezelf nog regelmatig op foutjes) en laten dat nou net de enige matches zijn die ik kan spelen, simpelweg door tijdgebrek. Bovendien is mijn stuur ook nog eens kapot, dus totdat die gerepareerd is ben ik helaas ook niet online.
Typisch, aanvankelijk (net als jou) vele vastlopers/chashes van GTR. Na een nieuwe installatie is dat opgelost :9 .
Maar nu werken m'n momo-pedalen na 1 rondje niet meer; d.w.z. het gaspedaal geeft maar 45-80% uitslag. Alle oplossingen/updates al geprobeerd. Niets helpt. Toch maar eens kijken naar een Driving Force Pro.

Voorlopig ben ik dus ook niet online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:29:
[...]

Typisch, aanvankelijk (net als jou) vele vastlopers/chashes van GTR. Na een nieuwe installatie is dat opgelost :9 .
Maar nu werken m'n momo-pedalen na 1 rondje niet meer; d.w.z. het gaspedaal geeft maar 45-80% uitslag. Alle oplossingen/updates al geprobeerd. Niets helpt. Toch maar eens kijken naar een Driving Force Pro.

Voorlopig ben ik dus ook niet online :(
Had de zelfde problemen als jij die hebt met het gaspedaal en stond ook op het punt om ze te vervangen. Kwam toen op het RSC forum een link naar Mozso's world http://web.axelero.hu/mozso/momo_e1.htmltegen en heb mijn pedalen maar eens uit elkaar gehaal, schoongemaakt (vet, stof en andere troep verwijderd) en alles weer in elkaar gezet.

Alles weer aangesloten en wist niet wat me overkwam. Voor die tijd was het onmogelijk om het gaspedaal op constant 50% te houden om dat de input de hele tijd fluctueerde (tussen 30% en 70% in DXTweak2) en gematigd gasgeven dus onmogelijk was. Rij nu gemiddeld een seconde sneller op de meeste circuits omdat ik vooral de lage versnellingen met veel meer preciesie kan gebruiken. Ook geen last meer gehad (ong. 2 weken) van de beperkte uitslag van het gaspedaal.

Dus voor je een nieuwe haalt probeer het eens, mocht het niet lukken kun je altijd nog een nieuwe aanschaffen. Enige wat je nodig hebt is een kruisschroevendraaier, vet en wat geduld en kan je een berg Euries schelen.

Gr.
Markao

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skin test op 80.126.36.203
Barcelona GT.Vanaf 11.15 de hele dag door.

download skins hier:http://archeogtr.free.fr/categorie.php

Je hebt:3xviper,2xferrari 575,3xlister,7xlambo,7xferrari 550,7xsaleen

pak ze uit en zet ze in:gtr/gamedata/teams/gt/........

......=bijv.saleen

Ze zijn echt klasse.Er wordt niets overschreven je krijgt er alleen teams bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Gheghe...Het was even klikken maar ik heb nu al die skins >:)

btw.Als je die allemaal installeerd ffe de Lister uit de GTR manager verwijderen anders loopt je game vast als iemand met een Lister rijd

[ Voor 55% gewijzigd door Ghostrider op 07-04-2005 14:37 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:30:
[...]

Had de zelfde problemen als jij die hebt met het gaspedaal en stond ook op het punt om ze te vervangen. Kwam toen op het RSC forum een link naar Mozso's world http://web.axelero.hu/mozso/momo_e1.htmltegen en heb mijn pedalen maar eens uit elkaar gehaal, schoongemaakt (vet, stof en andere troep verwijderd) en alles weer in elkaar gezet.

Alles weer aangesloten en wist niet wat me overkwam. Voor die tijd was het onmogelijk om het gaspedaal op constant 50% te houden om dat de input de hele tijd fluctueerde (tussen 30% en 70% in DXTweak2) en gematigd gasgeven dus onmogelijk was. Rij nu gemiddeld een seconde sneller op de meeste circuits omdat ik vooral de lage versnellingen met veel meer preciesie kan gebruiken. Ook geen last meer gehad (ong. 2 weken) van de beperkte uitslag van het gaspedaal.

Dus voor je een nieuwe haalt probeer het eens, mocht het niet lukken kun je altijd nog een nieuwe aanschaffen. Enige wat je nodig hebt is een kruisschroevendraaier, vet en wat geduld en kan je een berg Euries schelen.
Deze site was mij bekend. Ik heb een klein jaartje terug de pedalen al eens open gehad. Was indertijd een hele verbetering. Dus afgelopen nacht nog maar eens gedaan. Maar tot op dit moment krijg ik ze niet goed aan de praat. Eerlijk gezegd ben ik ze spuugzat. Ga vanmiddag eens even shoppen. Ik wil weer racen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extera schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:10:
inderdaad, dat gaat niet werken denk ik.
ik had op school gevraagd of het daar mogelijk was om een server te laten draaien agz. hun binnekort een 1Gbit verbinding hebben. mag helaas niet.
Vreemd dat een school niet zomaar hun 1gbit verbinding ter beschikking stelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
maare.... weet iemand hier hou ik gtr kan instellen zodat ik met 2 monitors kan spelen?
ik had ergens gelezen dat je in gtr een bestand moest aanpassen (in kladblok de resolutie ofzo) maar ik kan het nergens vinden, ik heb gister al een uur gezocht, en net weer.... maar ik zie et nergens..

ik kwam wel dit topic tegen.....

http://forum.rscnet.org/s...light=resolution+monitors

[ Voor 66% gewijzigd door Extera op 07-04-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik ben daar ook zeer beniewd na. Ik ben alleen bang dat het alleen op Nvidia of Matrox monitoren kan. omdat die een "span" functie hebben. Zodat als je een window maximized hij die gelijk over 2 monitoren gooit. En je dus 1 resolutie hebt ipv2

Jammer alleen van die gast z'n framerate:
(frame rate is 15-30. The average was 20.)

[ Voor 20% gewijzigd door Ghostrider op 07-04-2005 17:38 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie skins voor de wagens (de saleen skins zijn wat minder :P maar de lambo skins zijn erg goed )

zijn ze ook online te gebruiken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja als degene die host ze heeft geinstalleerd en de andere spelers die inloggen ook natuurlijk
zie boven ,is nu offline maar zal vanavond weer draaien op tweakers newskins only
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:55:
Mooie skins voor de wagens (de saleen skins zijn wat minder :P maar de lambo skins zijn erg goed )

zijn ze ook online te gebruiken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:04:
ja als degene die host ze heeft geinstalleerd en de andere spelers die inloggen ook natuurlijk
zie boven ,is nu offline maar zal vanavond weer draaien op tweakers newskins only
[...]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar is het niet beter om met de basic's van GTR te rijden i.p.v. allemaal verschillende dingen.
De drukte op de tweaker servers loopt al terug en om nu de rest ook weer op te delen in add's en geen add's oid, banen kan ik me iets bij voorstellen, maar om iedereen te "dwingen" met adds te rijden (racen tegen pacecars is niet leuk), gaat me wat ver.
Dan moet je ook alle skins van alle deelnemers bij gaan houden om geen mismatches te krijgen.
Ik ben nou eenmaal niet zo handig met die dingen dus lig ik er voor vanavond al uit, als je begrijpt wat ik bedoel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig dus dat werkt zo das dan mooi klote (had iets van nr2003 verwacht)
naja k race tog liever de originals dus weg met de ads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
GreenFury schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:34:
Ik ben daar ook zeer beniewd na. Ik ben alleen bang dat het alleen op Nvidia of Matrox monitoren kan. omdat die een "span" functie hebben. Zodat als je een window maximized hij die gelijk over 2 monitoren gooit. En je dus 1 resolutie hebt ipv2

[...]
denk dat het ook "normaal" kan, er was ook iemand met 2 beamers, lijkt mij een instelling ergens... maar waar en hoe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:27:
[...]

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar is het niet beter om met de basic's van GTR te rijden i.p.v. allemaal verschillende dingen.
De drukte op de tweaker servers loopt al terug en om nu de rest ook weer op te delen in add's en geen add's oid, banen kan ik me iets bij voorstellen, maar om iedereen te "dwingen" met adds te rijden (racen tegen pacecars is niet leuk), gaat me wat ver.
Dan moet je ook alle skins van alle deelnemers bij gaan houden om geen mismatches te krijgen.
Ik ben nou eenmaal niet zo handig met die dingen dus lig ik er voor vanavond al uit, als je begrijpt wat ik bedoel. :?
Die server van Jan is geen permanente server, dus dit lijkt mij geen probleem....

Ik ben bang dat je gewoon steeds vaker een pacecar voor je bumper gaat zien. Is opzich een logische ontwikkeling, GTR is nu wat langer uit en mensen gaan zelf knutselen (en die resultaten gebruiken).. En als ze van zulke goede kwaliteit zijn kan ik ze geen ongelijk geven.

Hopelijk staat er binnenkort een invloedrijk iemand op die een skinpackage maakt dat eigelijk iedere echte GTR'er wel heeft (nationaal en internationaal dus)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:34:

[...]
nVidia en Matrox maken videokaarten maar dat geeft niet. ;)
Ik heb het al eerder gemeld in dit topic; je moet idd een resolutie met "dubbele" breedte gebruiken. Als dat niet ondersteund wordt door je drivers, houdt het op want dan kan GTR (3dconfig) niet zien dat je die resolutie kunt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ZAMoRANo schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:58:
[...]

nVidia en Matrox maken videokaarten maar dat geeft niet. ;)
Hehehe toch wel he :P
Ik heb het al eerder gemeld in dit topic; je moet idd een resolutie met "dubbele" breedte gebruiken. Als dat niet ondersteund wordt door je drivers, houdt het op want dan kan GTR (3dconfig) niet zien dat je die resolutie kunt draaien.
Ik hoop toch nog op een oplossing. Bovendien ga ik mijn ati9800pro toch wel een keer upgraden dit jaar :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:13:
[...]

Hehehe toch wel he :P
[...]

Ik hoop toch nog op een oplossing. Bovendien ga ik mijn ati9800pro toch wel een keer upgraden dit jaar :)
Ach onmogelijk is het niet lijkt me.
Je kunt resoluties toevoegen in een driver, het is alleen iets lastiger dan in de goede oude tijd. :7 Maar volgens mij kun je nogsteeds je .inf bestandje editten, misschien dat dat werkt.
Je moet iig zorgen dat 3dconfig de resoluties die jij wilt draaien aan kan geven en die krijgt ze via de driver/directX. Er zijn op RSC een aantal mensen die het goed hebben draaien dus ik zou het daar gewoon even vragen.

Maar met 2 schermen heeft het weinig zin, zo'n balk in het midden van je scherm is echt niet leuk dus dan zou je met fresnel lenzen aan de slag moeten.
Het wordt pas leuk als je 3 schermen hebt maar dan zit je weer met je framerates, in GPL kan het nog met zo'n kaart maar GTR wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens,maar uhhhh we hebben hier toch een skin pack of niet??
MrBarBarian schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:54:
[...]

Die server van Jan is geen permanente server, dus dit lijkt mij geen probleem....

Ik ben bang dat je gewoon steeds vaker een pacecar voor je bumper gaat zien. Is opzich een logische ontwikkeling, GTR is nu wat langer uit en mensen gaan zelf knutselen (en die resultaten gebruiken).. En als ze van zulke goede kwaliteit zijn kan ik ze geen ongelijk geven.

Hopelijk staat er binnenkort een invloedrijk iemand op die een skinpackage maakt dat eigelijk iedere echte GTR'er wel heeft (nationaal en internationaal dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik heb een vastloper gehad met GTR online, waardoor ik al mijn instelling kwijt ben. Kan iemand mij vertellen welke video instellingen ik het beste kan gebruiken (zie specs pc hieronder) ? Ik was met de vorige toch al niet zo blij, dus deze delete kwam niet ongelegen :P ... nee maar ineens liep ik 80 a 90 fps inplaats van 50 ... dat kwam doordat alles op medium of low stond. Maar kan iemand mij adviseren wat ik het beste kan instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik ben f 2 weken niet online wezen racen,en ik had net f tijd,zijn er haast geen servers meer,ook geen simbin servers.
De enige tweakers die ik zag was degene die die skin addons gebruikte,en zelfs daar waren maar 2 man op.Het topic loopt goed iig,dus daar kan het niet aan liggen,maar waarom zijn er zo weinig servers op dit moment??
Ik heb het gelezen,het nieuwe is er vanaf,maar dan nog,zoveel posts en zo weinig spelers.
Is dit nu al het begin van het einde??Dit vraag ik omdat ik ook die screenshots heb gezien die ergens hier staan,en men daar nog veel meer naar uitziet,gezien de reacties,of heb ik het nu mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Mijn ervaring ook, van die servers. De lobby is de laatste paar dagen weer een drama.
Vanmorgen ook even online geweest en toen was het 10x beter. Misschien gewoon te
druk 's avonds. Gaat GTR aan zijn eigen succes ten onder?

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Tja ik snap er ook niets van ... de lobby is een drama, de online games (ook tweakers) zitten vol vreemde bugs en fouten. + Iedereen blijft de laatste dagen weg ! Wat is er aan de hand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ZAMoRANo schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:36:
[...]

Maar met 2 schermen heeft het weinig zin, zo'n balk in het midden van je scherm is echt niet leuk dus dan zou je met fresnel lenzen aan de slag moeten.
Het wordt pas leuk als je 3 schermen hebt maar dan zit je weer met je framerates, in GPL kan het nog met zo'n kaart maar GTR wordt lastig.
Toevallig heb ik 3 schermen, Helaas de 3e op een MatroxG450. Ik zou al blij zijn als ik goed uit het raam kon kijken bijvoorbeeld :) Anders toch nog ffe sparen voor een 6800GT een matrox perhalia (ofzo) vind ik dan weer tegek voor dit.
fastcossie schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:42:
Misschien gewoon te
druk 's avonds. Gaat GTR aan zijn eigen succes ten onder?
De lobby crasht steeds daardoor lijkt het alsof er weinig servers zijn. Echter als je even wacht komen er al meer dacht ik.
Corona schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:31:
Ik heb het gelezen,het nieuwe is er vanaf,maar dan nog,zoveel posts en zo weinig spelers.
Is dit nu al het begin van het einde??Dit vraag ik omdat ik ook die screenshots heb gezien die ergens hier staan,en men daar nog veel meer naar uitziet,gezien de reacties,of heb ik het nu mis?
Volgens mij zeker niet het begin van het einde. De echte fans zullen wel doorgaan want er is imo geen goed alternatief. Misschien live for speed maar dat vind ik een beetje matig. Ik denk dat de mensen die van de Need for speed underground community zijn nu wel aan het afzakken zijn omdat het temoeilijk voor hun is. Daardoor lijkt het denk ik alsof er minder spelers zijn echter alleen het niveau gaat omhoog :9~ Ik hoop dat er veeeeeeel mods aankomen :o

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:50:
[...]

Volgens mij zeker niet het begin van het einde. De echte fans zullen wel doorgaan want er is imo geen goed alternatief. Misschien live for speed maar dat vind ik een beetje matig. Ik denk dat de mensen die van de Need for speed underground community zijn nu wel aan het afzakken zijn omdat het temoeilijk voor hun is. Daardoor lijkt het denk ik alsof er minder spelers zijn echter alleen het niveau gaat omhoog :9~ Ik hoop dat er veeeeeeel mods aankomen :o
Op een gegeven moment blijven alleen de echte simmers over, das altijd zo.
Vind ik niet erg eigenlijk, sterker nog, daar wacht ik een beetje op want dan kun je tenminste normaal een public server op gaan zoeken.

Mods moet je niet verwachten, die zijn allemaal in ontwikkeling voor rFactor. We zullen hooguit wat slordige conversies zien uit andere spellen gebaseerd op de ISI-engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
Ik kom dus alleen nog maar in de "GTR (backup) lobby" Ik zie geen tweakers en geen Simbin server meer staan.... :'( Ik heb al zo weinig tijd, dan wil ik een X racen kan het niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Mr.David schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:10:
Ik kom dus alleen nog maar in de "GTR (backup) lobby" Ik zie geen tweakers en geen Simbin server meer staan.... :'( Ik heb al zo weinig tijd, dan wil ik een X racen kan het niet. :(
Ja, het drama met de lobby wordt met de dag groter... Zo gaat GTR nog onder aan zijn eigen succes, zorgwekkend...

Alleen was het wel weer rustig op tweakers! :'(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
MrBarBarian schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:47:
[...]

Alleen was het wel weer rustig op tweakers! :'(
LFS S2 alpha demo is bij mij de reden :). En ook het feit dat de lobby traaaaaaaaaag is is een reden dat ik er niet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik ben erg benieuwd naar de patch.. ze moeten een hele nieuwe manier hebben bedacht om de lobby te vullen. ipv per driver, per server. Moet een stuk sneller gaan dus.

Fingers crossed!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei, stuurtje geleend van iemand (mijn oude Logitech WingMan FF) en lekker de hele avond zitten spelen .... Live for Speed S2 Alpha.

Flink wat leuke pickupraces gespeeld, lap of 5 op Blackwood, allemaal de XR Turbo, en dan finishen binnen 7 seconden van elkaar _O_

Zodra de bugs uit GTR zijn geef ik dat spel wel weer een kans, maar het zal nooit zo lekker racen als LFS, daar is het te moeilijk voor.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:48:
........daar is het te moeilijk voor.
Voor jou. ;)

Als je met een groepje rijdt die het goed kan is close racen in GTR mooier dan in iedere andere sim, op GPL na. (Voor mij dan)

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 07-04-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
GreenFury schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:50:

De lobby crasht steeds daardoor lijkt het alsof er weinig servers zijn. Echter als je even wacht komen er al meer dacht ik.
Ja, ok als je even wacht lopen de servers er wel in, alleen dit gaat tergend langzaam. En als je een server ziet met een leuke race met veel mensen kan je nog niet joinen omdat niet alle players geladen zijn. Join je Anderstorp (Tweakers.net2 vanavond), zie je maar 1 van de 8 mensen die er zouden moeten zijn. De hele avond om deze reden niet online kunnen rijden en gisteren was niet veel beter..........

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Arfman schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:48:
Woei, stuurtje geleend van iemand (mijn oude Logitech WingMan FF) en lekker de hele avond zitten spelen .... Live for Speed S2 Alpha.

Flink wat leuke pickupraces gespeeld, lap of 5 op Blackwood, allemaal de XR Turbo, en dan finishen binnen 7 seconden van elkaar _O_

Zodra de bugs uit GTR zijn geef ik dat spel wel weer een kans, maar het zal nooit zo lekker racen als LFS, daar is het te moeilijk voor.
GTR te moeilijk? Vergeet je niet het verschil tussen een standaard auto op de weg houden (LFS) of een raceauto uit gtr. Daar zit nogal wat verschil tussen!
Ik denk dat we pas echt een "vergelijk" kunnen maken als we de gtr auto's in LFS kunnen spelen. Het blijft wel jammer dat het voor LFS (nog) niet mogelijk is om extra banen toe te voegen. Dat zou het spel een duw in de rug geven. Als je kijkt naar de feiten dan kan ik wel zeggen dan LFS een stuk beter is geprogrammeerd:
- Bij mijn systeem 90 fps met alles aan, terwij GTR max 50 fps heeft met bijna alles op low.
- De hele demo is 60 mb bij elkaar. Dit is toch even iets anders dan de standaar demo tegenwoordig van 300 mb of meer.

Alleen GTR is qua feeling met de auto naar mijn mening nog iets beter. Het schudden als je over hobbels heen rijdt en meer van die dingen geeft GTR een echte "ik ben er" feeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Fiskare schreef op donderdag 07 april 2005 @ 22:58:
[...]

LFS S2 alpha demo is bij mij de reden :). En ook het feit dat de lobby traaaaaaaaaag is is een reden dat ik er niet ben.
het is duidelijk dat jij een echte LFS fan bent. Echte fans zou het niet zo heeel veel uitmaken dat de lobby SOMS wat trager is. Meestal rond 7/8 uur. Wat je anders nog kan doen is die Direct Connect optie. Hoef je ook niet door de lobby.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Wordt er in de meeste leagues eigenlijk gebruik gemaakt van bepaalde assists op een auto (ABS, tractioncontrol etc.) of staat echt alles uit?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil net even kijken hoeveel er zich aangemeld hebben voor de leage, maar nu klik ik op de link in mijn fovorieten, en gaat hij naar een pagina waar alleen staat "coureur bestaat niet" en voor de rest niets.
Doe ik iets fout (zal wel),of is er iets anders aan de hand? :|

@puesmoker: behalve auto clutch

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
even tussendoor greenfury, kijken eens hier:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?p=2345756#post2345756

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:13:
Ik wil net even kijken hoeveel er zich aangemeld hebben voor de leage, maar nu klik ik op de link in mijn fovorieten, en gaat hij naar een pagina waar alleen staat "coureur bestaat niet" en voor de rest niets.
Doe ik iets fout (zal wel),of is er iets anders aan de hand? :|

@puesmoker: behalve auto clutch
Er zijn nu 33 man aangemeld.

Er zijn nog een paar mensen die met een nickname ingeschreven staan, zouden deze mensen zo vriendelijk willen zijn hun echte naam in te vullen. Dan kunnen we ze ook herkennen als we gaan racen, anders verwijderen we de inschrijvingen gewoon. :)
Het gaat om:

• Wakkaman
• elhefe
• Lazarus Lang (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZAMoRANo schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:50:
[...]

Voor jou. ;)

Als je met een groepje rijdt die het goed kan is close racen in GTR mooier dan in iedere andere sim, op GPL na. (Voor mij dan)
Nee hoor. Ik kan prima races rijden, niet altijd op de limiet omdat je dan te snel foutjes maakt, maar ik kan me prima staande houden in een gemiddelde race op een server. Waar ik het over had is dat het voor heel veel mensen te moeilijk is, en dat je dus altijd in de 1e bocht een teringzooi hebt en er regelmatig af wordt gerost door iemand die veel te laat remt of z'n auto niet onder controle heeft.

En aangezien ik nog een (druk) sociaal leven + werk heb, en op mezelf woon, heb ik niet de tijd om elke avond online te zijn om zodoende "kennissen" te leren kennen waarmee je wel fatsoenlijk online kunt racen.

En dat is nu het grote verschil met LFS, want daar heb je dat niet nodig. Natuurlijk heb je ook daar idioten, maar die zijn zo gekicked met de uitstekende vote opties die LFS heeft.

Maargoed, ik wil geen GTR vs. LFS discussie opstarten, ik geef alleen aan waarom ik LFS beter geschikt vindt om online te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Over het geringe aantal online spelers:

Nu spreek ik even over mezelf, ik heb dit spel vorige week gekocht vanwege de lovende kritieken en screenshots, ik had de demo eigenlijk niet eens gespeeld.

Nu blijkt het spel ook echt heel gaaf te zijn maar...... hier moet dus wel ff geoefend worden, dit is mijn eerste sim, ik heb altijd meer arcade geraced.
Ik zou me voor kunnen stellen dat er meer mensen zijn die liever eerst ff in single player mode oefenen voordat ze online gaan, echter lezen en posten zij misschien ook wel in dit forum, vandaar wellicht het grote aantal posts.

Je moet het niet onderschatten, voor iemand die eerder niet of amper geraced heeft is het best moeilijk te leren.

1 ding is zeker, voor mij is het een blijvertje en als ik het een beetje door heb kun je mij zeker ook vaak op de server verw88. Nu kan ik het eigenlijk alleen maar verpesten voor een ander dus ik houd me nog even afzijdig :O

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Arfman schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:05:
[...]

Nee hoor. Ik kan prima races rijden, niet altijd op de limiet omdat je dan te snel foutjes maakt, maar ik kan me prima staande houden in een gemiddelde race op een server. Waar ik het over had is dat het voor heel veel mensen te moeilijk is, en dat je dus altijd in de 1e bocht een teringzooi hebt en er regelmatig af wordt gerost door iemand die veel te laat remt of z'n auto niet onder controle heeft.

En aangezien ik nog een (druk) sociaal leven + werk heb, en op mezelf woon, heb ik niet de tijd om elke avond online te zijn om zodoende "kennissen" te leren kennen waarmee je wel fatsoenlijk online kunt racen.

En dat is nu het grote verschil met LFS, want daar heb je dat niet nodig. Natuurlijk heb je ook daar idioten, maar die zijn zo gekicked met de uitstekende vote opties die LFS heeft.

Maargoed, ik wil geen GTR vs. LFS discussie opstarten, ik geef alleen aan waarom ik LFS beter geschikt vindt om online te racen.
Bekend verhaal ja. Ik heb helaas ook niet heel veel tijd meer om te racen, en daarnaast ken ik nog niet alle banen (en ik vindt het k*t werk om een baan te leren kennen, zeker met Donnington en Magny-Cours in het verschiet)..

Het online gebeuren om de publieke servers is veelal een chaos. Ik ben een paar keer gaan zitten op een server waar bijv. max 10 man terecht kunnen (veelal zijn ze duits) en daar gaat het vaak wel beter.. Geen vage acties meer, en ook lang niet zoveel lag bij de start (wat volgens mij ook een belangijke reden is voor de eeuwige chaos na de start).. Alleen je moet wel een consessie doen mbt het aantal tegenstanders..

Het verbaast me trouwens een beetje dat mensen klagen dat GTR te moeilijk is (voor close racing).. Je wilt sim'en, en dan komt er een game die realistischer is dan alle andere games.. en dan is het weer te moeilijk!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
IK hou me voorlopig ook nog even afzijdig van online racen... mischien dat ik binnekort even kijk ergens (iig nog niet op een tweaker server)

denk dat veel mensen het te moeilijk vinden omdat inhalen ze lastig gaat... in een arcade spel (gt4 bijv.) haal je tegenstanders veel makkelijker in (met een soortgelijke auto dan he) in GTR moet je tactisch nadenken voordat je aan een inhaal move begint omdat ie anders fout gaat.

GTR heeft een veel kleinere foutmarge als arcade spellen (die iedereen altijd speelt en daarom snel uitgekeken zal zijn op GTR)

zoals al eerder is gezegd :) op een gegeven moment blijven alleen de echte simmers over....
nu nog maar voor mezelf kijken of ik daar ook bij hoor... ik vermaak me tot nu toe iig prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat meestal fout bij nieuwelingen in close racing omdat hun hun ogen op de tegenstander houden ipv op de baan. als je "gewoon"rijd gaat het meestal wel maar als er andere wagens aan te pas komen gaat het fout, je moet ten alle tijden naar de baan kijken, de wagen die eventueel voor je rijd zie je toch wel (komt het over wat ik bedoel??) best moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel.
ff kijkuh.... de baan rij je met je ogen en de tegenstanders zie je met je ooghoeken, slaat nergens op maar dit bedoel ik letterlijk.lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

No this is not possible. Horizontal span is limited to two monitors on the Geforce line of graphics cards. While in SLI mode, it is limited to a single monitor.
Is it possible to connect 3 or 4 monitors to, two nvidia 6600 GT cards, combined on a SLI motherboard and change the “horizontal span”across 3 monitors in the 6600 GT settings?

I want to get myself, 2 6600GT, if surroud gaming is possible with 3 monitors connected to two 6600GT combined on a SLI motherboard.
Die gasten daaronder hebben het geprobeert met een SLI opstelling van 2 6600GT's die kregen wel tot 4 schermen aan de praat alleen niet op allemaal 3d acceleratie...lage FPS dus.
Can some tell me if it's possible to run 2 monitors (17" tft) on a 9800 pro whit a resolution of 2048 x 768?
Yes, It's possible.

You should install the diriver with CATALYST Control Center. And select the Horizontal Stretch Mode in Display manager.

Download the driver here
https://support.ati.com/ics/support....asp?deptID=894
http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=272304
het is dus mogelijk zoals je hier kan zien: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=272305 Helaas moet ik dan terug naar de normale catalyst drivers ipv de omega's. Ik ga het vanavond ffe proberen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist Zamo !!
ZAMoRANo schreef op donderdag 07 april 2005 @ 23:50:
[...]

Voor jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
GreenFury schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 09:05:
[...]

het is duidelijk dat jij een echte LFS fan bent. Echte fans zou het niet zo heeel veel uitmaken dat de lobby SOMS wat trager is. Meestal rond 7/8 uur. Wat je anders nog kan doen is die Direct Connect optie. Hoef je ook niet door de lobby.
Leuk dat jij dit kunt concluderen aan de hand van een paar posts. Ik speel GTR al sinds november en had LFS al niet meer aangeraakt sinds february vorig jaar. Ik geef alleen aan dat het voor de verandering wel weer eens leuk is om iets anders te spelen dan GTR, in dit geval dus een demo van LFS S2.

Maar van die lobby wordt je toch niet vrolijk. En "fan" ben ik alleen van PSV, liefhebber ben ik van ferrari en van autoracen en simracing in het algemeen. Ik ga toch geen fan zijn van een computerspelletje 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb je wel gelijk nootie(met die skins NIET,http://archeogtr.free.fr/categorie.php,kijk nog eens goed lol).
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:32:
Het gaat meestal fout bij nieuwelingen in close racing omdat hun hun ogen op de tegenstander houden ipv op de baan. als je "gewoon"rijd gaat het meestal wel maar als er andere wagens aan te pas komen gaat het fout, je moet ten alle tijden naar de baan kijken, de wagen die eventueel voor je rijd zie je toch wel (komt het over wat ik bedoel??) best moeilijk uit te leggen, maar ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik het bedoel.
ff kijkuh.... de baan rij je met je ogen en de tegenstanders zie je met je ooghoeken, slaat nergens op maar dit bedoel ik letterlijk.lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
GreenFury schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:52:
[....]
het is dus mogelijk zoals je hier kan zien: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=272305 Helaas moet ik dan terug naar de normale catalyst drivers ipv de omega's. Ik ga het vanavond ffe proberen :)
laat het even weten als het is gelukt :)
zullen we deze disscusie trouwens voortzetten in het race-sim hardware topic? ik was hem hier begonnen omdat ik dacht ik instellingen in GTR moest wijzigen... nu we weten hoe het moet lijk het hardware topic mij een beter plek.

ik hoop vanavond m'n 2e 17"monitor te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:58:
Nu heb je wel gelijk nootie(met die skins NIET,http://archeogtr.free.fr/categorie.php,kijk nog eens goed lol). Uhhhhh... waarna? ik zie nu meer als eerst maar ik hou toch liever mijn spel "schoon".

[...]
Ha doc.. als ik me niet vergis ben jij Jan... toch?
Ik zag dat je een team had opgegeven bij GTR World Champion, nu is mijn vraag of je nog een teammaat kunt gebruiken, want dat ziet er toch wel ongeloofl;ijk gaaf uit.
Laat even weten als dat zo is a.u.b.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Uhhhhh... waarna? ik zie nu meer als eerst maar ik hou toch liever mijn spel "schoon".
Je spel word net "vies" van wat mods. Je krijgt er enkel extra auto's bij. De Orginele worden totaal NIET verandert. Uninstallen is dan ook zeer eenvoudig vooral met de manager :)

[ Voor 26% gewijzigd door Ghostrider op 08-04-2005 12:04 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi nootie,ja mooi is dat he,ik zal even kijken,je kan erbij als reserve geloof ik of als test rijder (dat kost wel allemaal geld lol) maar wat mij betreft hoe meer zielen hoe meer vreugd,beetje competitie in een team is altijd goed ,gaat eef ook wat harder rijden hoop ik hahahaha.
En voor de nieuwsgierigen we hebben het hier over: http://www.sim-challenge.com/2005/gtr/.
O ja nootie die gasten gaan ook met een addon pakket skins rijden aaiiiiiiiii.

mzzl Jan
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:46:
[...]

Ha doc.. als ik me niet vergis ben jij Jan... toch?
Ik zag dat je een team had opgegeven bij GTR World Champion, nu is mijn vraag of je nog een teammaat kunt gebruiken, want dat ziet er toch wel ongeloofl;ijk gaaf uit.
Laat even weten als dat zo is a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Gisteren weer een flink aantal ronden gedaan op de Nordschleife in GT4, het blijft geweldig.
Het is echt schandalig dat we zo'n slechte versie hebben voor GTR (of een andere echte sim), het moet toch te doen zijn om een nieuwe versie te maken, from scratch. Ik geloof er niet in dat de GT4 versie te converten is.

Mn handen jeuken toch wel een beetje om zelf te beginnen met modellen, ik ga iets minder werken en heb wel zin om aan een projectje te beginnen, altijd handig voor je portfolio :).
Maar het is nogal een grote track. :7
Zitten hier nog mensen die daar iets in kunnen betekenen; texturen, modellen, resources, etc...?

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 08-04-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Wat voor Nordschleife wil je dan gaan maken :P

De oude versie of de 24H versie waarbij de oude & nieuwe ring met elkaar verbonden zijn?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:18:
Hi nootie,ja mooi is dat he,ik zal even kijken,je kan erbij als reserve geloof ik of als test rijder (dat kost wel allemaal geld lol) maar wat mij betreft hoe meer zielen hoe meer vreugd,beetje competitie in een team is altijd goed ,gaat eef ook wat harder rijden hoop ik hahahaha.
En voor de nieuwsgierigen we hebben het hier over: http://www.sim-challenge.com/2005/gtr/.
O ja nootie die gasten gaan ook met een addon pakket skins rijden aaiiiiiiiii.

mzzl Jan
[...]
Hey, had dat eerder gezegt.. Het zit nu dus al vol bij je.. 2x ngt is het max begrijp ik..

Nootie: Anders kunnen we een apart team oprichten?? Wel NGT dan, met een GT ben ik nog niet zoveel waard :P

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.