Het probleem dat bestaat als je in een browser meerdere engines gebruikt, is dat je dan ook met twee compleet verschillende securitymodellen zit. Zoals bekend zijn er verschillen tussen de Trident- en de Gecko-engine, deze verschillen blijven bestaan als je beide engines integreert in één product. Daarnaast werk je met meerdere settings en werken zoals gezegd bijvoorbeeld keybindings niet goed, zijn foutmeldingen niet hetzelfde et cetera et cetera. Dat is IMHO een onwenselijk iets, hoewel het idee van meerdere engines in één browser me wel aanspreekt.
[edit]
Bij de installatie gaat het al fout

. De OK- en de Cancel-knop zitten op de verkeerde plaats volgens Windows-begrippen

. Partnersoftware... En standaard staat de instelling om anoniem statistieken te verzamelen aan

.
[edit 2]
Splashscreen

, als je software traag opstart, dan moet je dàt oplossen en niet stiekum een splashscreen gebruiken om dat te verbloemen IMHO. De opties dan: de tabbed browsing-opties hebben veel te veel keuzemogelijkheden, daar kan de gewone gebruiker echt niets mee. De Form Fill-opties zijn ook heel erg bloated, tabs in tabs enzo. Verder gebruikt Netscape 8 IMHO teveel ruimte op mijn scherm en zijn er teveel knoppen zichtbaar die verwijzen naar de Opties.
Al met al dus geen geslaagde poging van Netscape wat mij betreft.
[edit 3]
And it's getting even better, or worse...
[
Voor 51% gewijzigd door
Harm op 19-05-2005 22:29
]