@Aham brahmasmi : aan de tray icons ligt het niet zene, want als ik een nieuw profiel neem voor firefox, heb ik dit probleem niet, als ik dan de profiel folder in documents en settings/.... kopieer voor al men instellingen in dat profiel ook te hebben, dan heb ik dit probleem terug, ik ben er nu al achtergekomen, dat het ligt aan het bestand in de map "chrome" en daar het bestand "chrome.rdf".
als ik dit bestand ook kopieer naar men nieuw profiel, heb ik ook exact hetzelfde probleem.kopieer ik het niet, dan kan ik geen enkele plugin of theme meer instaleren, ook al maak ik een gans nieuw profiel aan, dan kan ik dit ook niet...
ik zou graag al men favorieten en paswoorden enzo behouden, daarmee zou ik niet graag firefox deinstaleren voor te zien wat dit geeft....
daarmee als iemand me kan helpen....
als ik dit bestand ook kopieer naar men nieuw profiel, heb ik ook exact hetzelfde probleem.kopieer ik het niet, dan kan ik geen enkele plugin of theme meer instaleren, ook al maak ik een gans nieuw profiel aan, dan kan ik dit ook niet...
ik zou graag al men favorieten en paswoorden enzo behouden, daarmee zou ik niet graag firefox deinstaleren voor te zien wat dit geeft....
daarmee als iemand me kan helpen....