[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel VII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.045 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:58
Gewoon geen installer gebruiken, maar even op ftp.mozilla.org neuzen :)

(naar een ingepakte versie zonder installer dus :P )

[ Voor 12% gewijzigd door Bananenplant op 06-04-2005 19:31 ]

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
ucchan schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:31:
[...]

Het leuke is dat die sinds 1.0.2 niet mee beschikbaar is..

Heb je Firefox trouwens al eerder geínstalleerd? Na een snelle zoektocht op MozillaZine bleek het verwijderen van alles wat van Firefox was achtergebleven, programmamap, profiel (en misschien zelfs registersleutels) het probleem op te lossen. Heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Iemand dit al gezien? :X
http://secunia.com/mozill...ary_memory_exposure_test/
Een geheugen lek in oa Firefox, echt niet te geloven dit, het toont echt wat je net hebt ingetikt!
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Exocet schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:05:
Iemand dit al gezien? :X
http://secunia.com/mozill...ary_memory_exposure_test/
Een geheugen lek in oa Firefox, echt niet te geloven dit, het toont echt wat je net hebt ingetikt!
Tja, zulke dingen gebeuren continue. Het vinden van bugs/exploits/etc. Bij mij doet het overigens niks en crasht mijn browser wanneer ik op de testlink klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Voor de luie tweakers onder ons, er is weer een update van Firetune.
Check thiz out

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Puresmoker schreef op donderdag 07 april 2005 @ 08:18:
Voor de luie tweakers onder ons, er is weer een update van Firetune.
Check thiz out
NOFI Maar volgens mij zijn dat soort programma's de reden dat hier mensen allemaal crashes komen melden enz... :/

Ik clickte trouwens net hierop @ Games Sub-Forum : http://www.3dgamers.com/games/splintercell3/ en daarna weer linksbovenin op het 3Dgamers logo en toen kreeg ik een pop-up met die domme smilies erin :'(

Ik heb al die "extra" regel met als waarde 2 dacht ik toegevoegd aan mijn about:config maar dit kwam toch nog erdoorheen ... iemand een idee ?? Ik heb geprobeerd het nog een keer te "reproduceren" maar is niet gelukt.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb ook een probleempje met m'n firefox. Het is een perfect programmaatje hoor :) Alleen de laatste tijd heb ik last van het volgende:
Als ik een file download, rond de 5 mb bijvoorbeeld, dan begintie met downloaden maar dan stopt hij er na een tijd mee. Dus dan kan hij rond de 16% hangen, of rond de 80%. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Gert-Paul schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:02:
[...]

Heb je Firefox trouwens al eerder geínstalleerd? Na een snelle zoektocht op MozillaZine bleek het verwijderen van alles wat van Firefox was achtergebleven, programmamap, profiel (en misschien zelfs registersleutels) het probleem op te lossen. Heb je dat al geprobeerd?
jah keb alles verwijderd (ook in het register m.b.h. jvtools); maar hij wil niet installeren.

nou jah, dan blijf ik wel bij IE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
nero355 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:04:
Ik clickte trouwens net hierop @ Games Sub-Forum : http://www.3dgamers.com/games/splintercell3/ en daarna weer linksbovenin op het 3Dgamers logo en toen kreeg ik een pop-up met die domme smilies erin :'(
Ik heb gewoon de standaardinstellingen en bij mij komt er niets door.
code:
1
privacy.popups.policy = 1
Booth schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:23:
Ik heb ook een probleempje met m'n firefox. Het is een perfect programmaatje hoor :) Alleen de laatste tijd heb ik last van het volgende:
Als ik een file download, rond de 5 mb bijvoorbeeld, dan begintie met downloaden maar dan stopt hij er na een tijd mee. Dus dan kan hij rond de 16% hangen, of rond de 80%. Meer mensen hier last van?
Geen last van hier.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
nero355 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:04:
[...]

NOFI Maar volgens mij zijn dat soort programma's de reden dat hier mensen allemaal crashes komen melden enz... :/
Nonsens. Dit zijn gewoon de tweaks die al bekend waren en mensen (tweakers) in hun prefs.js zetten, maar er zijn nu programma'tjes en extensions die dat voor je doen. Voordeel is dat je zo alle belangrijke tweaks hebt en het snelheidsverschil met IE wel erg duidelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
** aandacht :P **

M'n pagina's zijn verhuisd, zou iedereen z'n bookmarks en links erheen willen bijwerken? Bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Booth schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:23:
Hmmmm, blijkt dus niet een fout van FireFox te zijn. Najah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_L
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

A_L

Weet iemand waarom firefox problemen heeft met het opbouwen van erg grote pagina's? Ik probeer door een pagina te bladeren die een ftp-server van fedora weergeeft, en firefox stikt er bijna in.

Zowel onder linux als windows werkt het niet goed. (dacht even dat het aan de font-rendering lag).

Andere browser daarentegen tonen de pagina in luttele seconden. (b.v. konqueror, IE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft vraag.. over profielen in FF..

Case:
pc crashte, reboot, firefox: al mn bookmarks + instellingen weg. Dan zeggen jullie:
'run: firefox.exe -profilemanager' maar daar staat mijn profiel ook niet meer tussen.. Ik heb ok in de map gekeken waar de profielen staan, maar die is ook alleen maar voor 'default'.
Maar het vreemde is, ik heb mn history nog wel!

Weet iemand waar ik dan kan kijken?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 11:41

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Bij mijn weten moet het hier staan:
C:\Documents and Settings\[user]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxx.default\
Het kan zijn dat er een tweede xxxxxxy.default is bijgekomen, heb ik ook wel eens gehad geloof ik, gewoon de verkeerde weghalen en als het goed is.... pakt ie dan de oude weer

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 20:27
Iemand enig idee of dit kan (eventueel met een plugin): een tweede bookmarks toolbar. Ik wil op een andere plek een aantal andere linkjes plaatsen namelijk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46
apNia schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:00:
ik heb dat iconen van de ene bookmark in m'n toolbar worden overgenomen door andere.. zoals het GoT sleuteltje zit nu ook bij een andere site... iemand enig idee waar ik deze iconen beheer?
Heb ik ook weleens last van, irri ja. Iconenbeheer ook niet gevonden, gewoon maar url verwijderen en opnieuw aanmaken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Sjah schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:45:
[...]

Heb ik ook weleens last van, irri ja. Iconenbeheer ook niet gevonden, gewoon maar url verwijderen en opnieuw aanmaken.....
Of favicon picker gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Gert-Paul schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:02:
[...]

Ow, voor Linux nog wel, sorry :) .
A_L schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:01:
Weet iemand waarom firefox problemen heeft met het opbouwen van erg grote pagina's? Ik probeer door een pagina te bladeren die een ftp-server van fedora weergeeft, en firefox stikt er bijna in.

Zowel onder linux als windows werkt het niet goed. (dacht even dat het aan de font-rendering lag).

Andere browser daarentegen tonen de pagina in luttele seconden. (b.v. konqueror, IE)
Ik heb het ook op Linux... maar goed, ik had sowieso het idee dat de engine wel efficiënter kon in termen van snelheid en ik had begrepen dat het ook de bedoeling was voor FF1.1 :) . (Toch, GP?)

[ Voor 65% gewijzigd door Bananenplant op 08-04-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letatcest schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:15:
Bij mijn weten moet het hier staan:
C:\Documents and Settings\[user]\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\xxxxxx.default\
Het kan zijn dat er een tweede xxxxxxy.default is bijgekomen, heb ik ook wel eens gehad geloof ik, gewoon de verkeerde weghalen en als het goed is.... pakt ie dan de oude weer
Daar heb ik ook gekeken en heb ook met 'Zoeken' gezocht naar 'bookmarks' maar dan vindt hij alleen de nieuwe. De ouwe met alle sites is dus echt weg.. :/ 8)7

Dus wat hebben we hiervan geleerd? Altijd je bookmarks back-uppen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Vincent Bovelander schreef op donderdag 07 april 2005 @ 19:09:
Iemand enig idee of dit kan (eventueel met een plugin): een tweede bookmarks toolbar. Ik wil op een andere plek een aantal andere linkjes plaatsen namelijk.
Een tweede maken gaat niet, je kunt de items wel laten wrappen:
http://www.extensionsmirr...sion/index.php/t2885.html

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Zoals al eerder gemeld, is er een uitbreiding van de popupkiller voor Java- en Flash plugins.
Sinds 6 april is er een nieuwe (beta)versie uitgekomen. http://ftp.mozilla.org/pu...xperimental/popupsdie1.1/

500 "The server made a boo boo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
ucchan schreef op woensdag 06 april 2005 @ 19:31:
[...]

thnx, het werkte :)

ik kan nu ook firefox'n \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:19

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik heb nu een backup teruggezet, gemaakt met mozbackup. Hij heeft bijna alles goedteruggezet, enige is dat ik geen extensies meer kan gebruiken, ze staan wel in mn etensielijst, maar ik kan ze niet meer gebruiken... Bijv. web dev-toolbar is pleite, en heb ook geen idee hoe ik die zonder herinstallatie van die extensie kan terugzetten..

Iemand hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
ScottB schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:06:
Ik heb nu een backup teruggezet, gemaakt met mozbackup. Hij heeft bijna alles goedteruggezet, enige is dat ik geen extensies meer kan gebruiken, ze staan wel in mn etensielijst, maar ik kan ze niet meer gebruiken... Bijv. web dev-toolbar is pleite, en heb ook geen idee hoe ik die zonder herinstallatie van die extensie kan terugzetten..

Iemand hier ?
Staan ze in de extensielijst wel allemaal 'enabled'. Zo niet dan doen ze het idd niet. Als dit dus het geval is, kun je ze makkelijk weer tot leven roepen door op de entry in de lijst op rechterklik > 'enable' te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ze staan op enabled inderdaad... Als ik ze disable en dan weer enable, doet-ie het nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox doet bij mij een beetje vreemd: ik krijg een text-only versie van GoT. Dus niet opgemaakt, stylesheet wordt niet ingeladen ofzo, alleen maar wit met times new roman tekst. IE doet het wel prima, andere sites ook. Waar kan het aan liggen? Ik heb overigens net CCleaner gebruikt, kan dat de oorzaak zijn?
/edit: ...en hij doet het weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kijk eens bij View / Page Style?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:56
Ik erger me aan wanneer een pagina onbereikbaar is en als ik dan op "vorige pagina" druk dat firefox dan 2 pagina's terug gaat ipv de vorige pagina, maar wanneer ik refresh dan opent firefox wel de vorige pagina.
Weet iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 15-09 11:02

Blauw

De Schreeuw

Ik zit sinds gisteren ineens tegen een heel irritant probleem aan te hikken. Ik zie namelijk wanneer ik op een leeg (niet klikbaar) deel van een pagina druk een cursor verschijnen op die regel. Tot overmaat van ramp knippert de cursor ook nog eens. Hoe los ik dit in godsnaam op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:48
tools-options-advanced- move system caret?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Sinds ik gisteren een update van de Tabbrowser Extensions heb geinstalleerd kan ik geen popups meer openen (waar ik dan zelf op klik). Ook popups van sites die ik in mijn 'allowed sites' heb staan komen niet meer. De standaard instelling is "Tabbrowser Extensions > Use Tab > Popups > Open in New Window", ook andere instellingen werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb je het al geprobeerd door die extension te disabelen en te zien wat er dan gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_L
  • Niet online

A_L

Blauw schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:17:
... Ik zie namelijk wanneer ik op een leeg (niet klikbaar) deel van een pagina druk een cursor verschijnen op die regel. ...
Toevallig op F7 gedrukt? (zet caret-browsing aan/uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
Harm schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:56:
Heb je het al geprobeerd door die extension te disabelen en te zien wat er dan gebeurt?
Ik heb de extension gedeïnstalleerd, en popups openen weer correct. Maar nu kan ik de extension niet meer terugvinden op mozilla.org, wel "Tabbrowser Preferences 1.1.1", maar dat blijkt weer een andere extension te zijn. Pfffff, het is zeker maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

ScottB schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:06:

Iemand hier ?
Zou iemand me hier misschien nog meewillen helpen ?

Hoop dat ik em mag kicken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 15-09 11:02

Blauw

De Schreeuw

A_L schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:04:
[...]
Toevallig op F7 gedrukt? (zet caret-browsing aan/uit)
Fantastisch, bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:15
Ik heb sinds versie 1.0.2 ineens gekke effecten met mijn eigen pagina (www.savantas.nl). Die bevat enkele PNG-24's met alpha-transparantie. Ik gebruik een pngfix.js om in IE de alpha-transparantie te fixen. Dit werkt prima. Maar FF geeft ineens (9 van de 10 keer) een soort mirror-effect van de pagina zelf over de afbeeldingen?
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56532/thumb.png
Is dit een bekende bug?

(Ik heb overigens de pagina licht aangepast, een div wat opgeschoven naar beneden zodat Welkom ... ook op de normale plaats te lezen is)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

heb ook een Bug ontdekt, misschien dat iemand die wil submitten want ik kan het zelf niet bij mozilla.
het volgende is het geval:
Als je in Windows XP een nieuw profiel hebt gekregen (bijv door een nieuwe exchange server oid) en je kopieert je Mozilla profiel mee naar het nieuwe XPprofiel is er op zich niets aan de hand en werkt firefox weer als een tiet met de oude vertrouwde instellingen en extensions.
nu komt de bug: als je bij de downloadmanager niets veranderd en je download standaard altijd naar je bureaublad dan lijkt het alsof ie dat nog steeds doet. In werkelijkheid download firefox het dan naar de map "bureaublad" in je oude XPprofiel. Het grappige is dat als je op "Map weergeven" klikt firefox weer WEL de goede map weergeeft (namelijk de map bureaublad in je nieuwe XPprofiel). Pas als je daadwerkelijk met de hand de map daar goed zet download firefox het weer naar je nieuwe bureaublad in je nieuwe XPprofiel.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 17-09 14:33

scorpie

Supra Addict

Vergeef me jongens, maar in dit topic kwam het woord bookmark te vaak voorbij (heb dus gezocht ja ;) ), maar ik wil even weten of er een programma is dat bookmarks kan nalopen om te kijken of ze nog werken, en om bookmarks samen te voegen... heb 3 verschillende bookmarks.html en daar staan nogal wat bookmarks in (ieder 100+)... mergen met de hand is geen beginnen aan, dus wil een soort van bookmark manager, maar als je daar naar op zoek gaat op google vind je alleen de normale bookmark manager die al in firefox zit... Kan iemand me helpen? thnx

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Scorperito schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:53:
Vergeef me jongens, maar in dit topic kwam het woord bookmark te vaak voorbij (heb dus gezocht ja ;) ), maar ik wil even weten of er een programma is dat bookmarks kan nalopen om te kijken of ze nog werken, en om bookmarks samen te voegen... heb 3 verschillende bookmarks.html en daar staan nogal wat bookmarks in (ieder 100+)... mergen met de hand is geen beginnen aan, dus wil een soort van bookmark manager, maar als je daar naar op zoek gaat op google vind je alleen de normale bookmark manager die al in firefox zit... Kan iemand me helpen? thnx
Mischien deze extension: Bookmark Links Checker 0.6.8, Checks if your bookmarks are still valid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Laatst online: 15-09 21:52

Memendo

V4-power/Team BSD

Ik gebruik firefox nu al weer even (sinds 0.9) maar de laatste tijd heb ik last van veel
crashes, terwijl deze brouwser bij mij altijd zo heerlijk stabiel was. Het probleem begon zich te vertonen toen ik 1.0.0 er zon maand of 2 op had staan. Vervolgens geupdate naar 1.0.1, dat bood geen soelaas, toen een complete uninstall gedaan ook de profielen ed verwijderd en toen 1.0.1 er weer op. Dit hielp niets, daarna toen 1.0.2 uit kwam het zelfde gedaan, maar ook dat hielp niet. Andere dingen die ik geprobeerd heb zijn:
het aanmaken van een ander profiel
zonder themes en plugins draaien
In safemode starten (van FF niet windows)

Allemaal zonder resultaat.
De crashes hebben altijd de zelfde module namelijk firefox.exe en offset 00162862 en ik kom ieder keer weer uit op een acces violation in line 1847
Verder maakt het geen verschil of ik FF al lang aan heb staan of net opstart, er zijn geen specifieke URL's aan te wijzen, het lijkt allemaal vrij random te gebeuren, maar het is dus iedere keer de zelfde "bug"

Verdere info
OS = Windows XP SP2
Alle andere internet apps zoals FTP IE Thunderbird en newsservers hebben geen problemen.

Ik heb al veel gezocht op google naar crashes met die offset of access violation line 1847, maar ik kan er geen oplossing voor vinden. Dus iemand met ideeen is welkom _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Memendo op 12-04-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beascob
  • Laatst online: 12:35
heb je in Program Files de mozilla firefox map echt helemaal leeg gemaakt?
dat hielp mij bij update problemen.

gewaarwordingshorizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

beascob schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:15:
heb je in Program Files de mozilla firefox map echt helemaal leeg gemaakt?
dat hielp mij bij update problemen.
Ik heb hem niet in programfiles staan, maar ik heb idd wel de install dir verwijderd net als de map met profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan, sneller ofzo is het niet + het gebruikt meer geheugen, ook vind ik het zwar irritant dat als je bijv op de helft van een page zit, je klik op de link ( je word dus doorverlinkt in je eigen browser ) en je klikt vorige moet je weer helemaal gaan scrollen.

Ik houd vast aan IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:04:
Ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan, sneller ofzo is het niet + het gebruikt meer geheugen, ook vind ik het zwar irritant dat als je bijv op de helft van een page zit, je klik op de link ( je word dus doorverlinkt in je eigen browser ) en je klikt vorige moet je weer helemaal gaan scrollen.
En juist dit bovenstaande is allemaal gefixed in Firefox 1.1 die officieel 7 juni uitgebracht wordt, aldus voorgaande berichtgevingen. Bij mij is Firefox overigens wel sneller.
edit:
Linkjes naar de desbetreffende Bugzilla-entries:
Bugzilla Bug 217120 - RESOLVED < Back button probleempje
Bugzilla Bug 131456 - RESOLVED < Memory lek

Ze zijn dus allebei in de trunks al opgelost, maar nog niet verwerkt in de officiele releases. Nog eventjes wachten tot Fx 1.1 dus.

[ Voor 29% gewijzigd door Electronical op 12-04-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Electronical schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:06:
[...]

Bij mij is Firefox overigens wel sneller.
Zeker weten! Open maar eens een pagina met veel plaatjes oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[XP SP1] ter info : die :( %£@# :( laatste windows security updates van vandaag hebben m'n firefox profiel bijna verneukt!

blijkbaar is er opeens een rechtenprobleem ontstaan bij het met efs versleutelde firefox profielen, firefox meldde steeds dat het profiel in gebruik was, een nieuw profiel kon ik niet aanmaken.

oplossing : encryptie opheffen->rechten opnieuw instellen

er is trouwens nog meer aan de hand, want m'n windows stijlen zijn ook ribbedebie :(

edit : na de laatste windows security update kan ik niet langer een geëncrypteerd firefox profiel gebruiken:aarggghh!!! (ws van toepassing op de hele docs & settings folder)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 23:59 . Reden: %£@#§ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
* bartvb is blij :)

http://ted.mielczarek.org/code/mozilla/fxif/

Eindelijk EXIF informatie bij foto's onder de properties knop van Firefox :) Hier ben ik al een paar jaar naar op zoek. Had zelfs plannen om op een vieze manier jhead aan firefox te plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Briljant! wat een toeval, toevallig vanavond nog over gehad dat dit een handige functie zou kunnen zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 17-09 21:54
Soms werkt het zoeken naar steekwoorden op een pagina niet. Ik begin dan een woord te tikken en er wordt dan vermeld dat deze niet gevonden kan worden, ook al is dat woord wel degelijk aanwezig.

Als ik daarnaast bijvoorbeeld op dit forum op de quote knop druk en mijn reactie op iemand wil geven door direct te beginnen met typen (ik zie dat de caret op de juiste plaats staat), dan denkt firefox dat ik aan het zoeken ben. Ik moet dan een extra keer de caret op de juiste plaats klikken en opnieuw beginnen met tikken. Als dat laatste een paar keer snel gebeurd crashed Firefox. Ik heb versie 1.0.2. Iemand hier ervaring mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zag net dat 1.0.3 al op RC2 zit, betekent dit dat 1.0.3 komende week uitkomt?
En ik had ergens gehoord dat er nu al ongeveer een 1.1 developer preview zou komen? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
anandus schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:54:
Ik zag net dat 1.0.3 al op RC2 zit, betekent dit dat 1.0.3 komende week uitkomt?
En ik had ergens gehoord dat er nu al ongeveer een 1.1 developer preview zou komen? :?
Yep, check de weblog van Asa maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik draai nu op FF 1.02 maar ik moet java installeren zegt die na deze gedownload te hebben krijg ik de melding.
dan wil ik instaleren en klapt die er uit met de melding
fout pad mijn documenten.

kan ik hier wat aan doen ...

FF al opnieuw geinstaleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:57:
ik draai nu op FF 1.02 maar ik moet java installeren zegt die na deze gedownload te hebben krijg ik de melding.

Ik snap je verhaal niet helemaal. Wil je Java installeren via een installer van Java zelf of als plugin voor Firefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

vanDaal

-ismeereentje

Al een flinke tijd tevreden gebruiker van Firefox. Alleen sinds het uitkomen van versie 1.02 heb ik last van een overmatige CPU belasting van Firefox. Nu schrijvende komt ie bijvoorbeeld niet onder de 10% (belasting schommelt tussen 10 en 20%), met een Mem Usage van rond de 90mb (maar dat lijkt me normaal). Dit is overigens iets waarvan ik op mijn vorige computer (deze heb ik pas een week) last van had. Is dit een bekend verschijnsel?

[ Voor 10% gewijzigd door vanDaal op 14-04-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanDaal schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:30:
Al een flinke tijd tevreden gebruiker van Firefox. Alleen sinds het uitkomen van versie 1.02 heb ik last van een overmatige CPU belasting van Firefox. Nu schrijvende komt ie bijvoorbeeld niet onder de 10% (belasting schommelt tussen 10 en 20%), met een Mem Usage van rond de 90mb (maar dat lijkt me normaal). Dit is overigens iets waarvan ik op mijn vorige computer (deze heb ik pas een week) last van had. Is dit een bekend verschijnsel?
Hoge CPU belasting heb ik geen last van; wel dat FF na een tijdje al rond de 300MB aan geheugen gebruikt :/
Komt geloof ik door pipelining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electronical schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:17:
[...]

Ik snap je verhaal niet helemaal. Wil je Java installeren via een installer van Java zelf of als plugin voor Firefox?
firefox loopt de zeuren dat ik java moet instaleren je krijg zo plugin balke onder de adressen balk klik daar op gaat die java downloaden op het moment dat die die wel instalerne komt de melden kan D:\mijn documenten niet vinde.

maar ik snap die melding niet dus weet ook neit wat er an te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 22:12:
firefox loopt de zeuren dat ik java moet instaleren je krijg zo plugin balke onder de adressen balk klik daar op gaat die java downloaden op het moment dat die die wel instalerne komt de melden kan D:\mijn documenten niet vinde.

maar ik snap die melding niet dus weet ook neit wat er an te doen.
Misschien kan je hier iets mee...

Anders kun je eens proberen om de JRE te installeren. Dan installeer je namelijk Java handmatig gewoon op je machine, zoals ik ook heb, en dat heeft altijd nog gewerkt. Linkje, waarbij je eerst de XPI kan proberen en anders de offline installation.

Succes!

offtopic:
Ik raad je aan om je manier van schrijven toch eens grondig te bekijken te verbeteren waar nodig. Een tip: leestekens kunnen heel veel voor je doen, evenals het normaal spellen van je woorden, zodat het voor iedereen begrijpbaar is. Ik moet er minstens twee keer overheen lezen om je te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Is er een plugin om in websites geintegreerde Windows Media bestanden af te spelen zonder Windows Media player te installeren? Ik heb de K-Lite mega codec pack met alle WM codecs, maar ik mis nog een fatsoenlijke firefox plugin.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 17:39:
[...]
Hoge CPU belasting heb ik geen last van; wel dat FF na een tijdje al rond de 300MB aan geheugen gebruikt :/
Komt geloof ik door pipelining.
Pff hier hetzelfde. Na een tijdje surfen begint m'n computer te swappen doordat Firefox gigantisch veel geheugen inneemt. Na een restart van Firefox is het weer netjes 30mb ofzo.

Ik vind Firefox een prima browser, alleen heb ik nog steeds 1 probleem. Ik laat alle links, dus ook popups openen in dezelfde tab. Dat werkt opzich goed. Ik heb al uitgeschakeld dat javascript het venster mag resizen dus daar heb ik ook geen last meer van.
Alleen gebruiken sommige sites nog van die scriptjes die dan het venster sluiten ofzo waardoor heel Firefox soms afgesloten wordt (als ik 1 tab open heb). Hoe kan ik het uitschakelen dat sites (javascripts) vensters mogen sluiten (al dan niet na klikken) :?

Zelfs hier op got heb ik er vaak last van met van die automatische thumbnails. Als ik daarop klik opent ie de thumbnail in hetzelfde venster en als ik dan weer op die thumbnail klik wordt mijn venster gesloten :S

[ Voor 16% gewijzigd door Winnetou op 28-04-2005 17:15 ]

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

anandus schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:54:
Ik zag het update pijltje van mijn Firefox aanstaan, dus: 1.0.3 is gereleased. Check hier voor de belangrijkste securitye patches.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NL 1.0.3 is nu ook uit.
Had gewoon de installmenu-entries voor 1.0, 1.0.1 en 1.0.2. laten staan. Deze install heeft ze weggehaald, en alleen een 1.0.3 geplaatst, dus dat is ook weer geregeld idd.

[ Voor 79% gewijzigd door Sjah op 17-04-2005 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:57:

dat heb ik ook ik krijg deze melding

Afbeeldingslocatie: http://img62.echo.cx/img62/5552/java1pj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firefox 1.0.3 is uitgebracht :)

http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html

Edit: Sorry, had niet gezien dat het al vermeld was...Beter lezen voortaan 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:04:
Ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan, sneller ofzo is het niet + het gebruikt meer geheugen
Inderdaad, sneller is het absoluut niet. Period.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Laatst online: 17-09 18:10
met deze nieuwe versie wil hij vaak niet helemaal afsluiten bij mij. dan sluit ik hem af en dan staat hij in de task manager er nog gewoon bij ( bij processes ). Dus als ik dit proces niet handmatig verwijder dan krijg ik firefox niet meer opgestart :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Taalpuntje in Firefox NL (heb dit ook al gepost op mozbrowser maar daar gebeurt helemaal niets):
mijn huisgenoten hebben de NL versie en als die een automatische update heeft gedaan staat er iets van: installeer deze update onmiddelijk met maar 1 l. Beetje genant vind ik dat. Dus bij deze: als er FF devvers in da house zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:06:
Misschien bij jou niet. Hier anders toch zeker wel. Niet bij alle websites is dit zo, maar een gemiddelde website laadt in Firefox tot twee keers sneller bij mij. Er zijn ook zeker pagina's die langzamer laden dan in IE, zoals een pagina waarin met Javascript een enorme wysiwyg-editor wordt opgeroepen, zoals bij het CMS wat mijn school gebruikt. Dan is Firefox wat langzamer.Het kan bij iedereen dus anders zijn en het ligt er maar aan welke pagina je bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:37:
[...]

[afbeelding]
Ik heb nooit problemen gehad bij het installeren van java. Ik heb dan wel de offline-versie gebruikt, maar opzich moet het geen verschil uitmaken. Jij gebruikt iets van een extensie die de setup weer uitvoert oid? Heb je het probleem ook als je het via de Offline installatie probeert?
tuut84 schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:13:
met deze nieuwe versie wil hij vaak niet helemaal afsluiten bij mij. dan sluit ik hem af en dan staat hij in de task manager er nog gewoon bij ( bij processes ). Dus als ik dit proces niet handmatig verwijder dan krijg ik firefox niet meer opgestart :(.
Dit ligt waarschijnlijk aan een fout in je profiel, want met de nieuwe versie hier geen problemen. Maak dus eens een nieuw Firefox-profiel aan. (Zie dit als je niet weet hoe). Met MozBackup kun je bv je gegevens overzetten.
Letatcest schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:25:
Taalpuntje in Firefox NL (heb dit ook al gepost op mozbrowser maar daar gebeurt helemaal niets):
mijn huisgenoten hebben de NL versie en als die een automatische update heeft gedaan staat er iets van: installeer deze update onmiddelijk met maar 1 l. Beetje genant vind ik dat. Dus bij deze: als er FF devvers in da house zijn :)
Ik help ook mee met de vertaling en heb hier op mijn harde schijf al wat verbeteringen staan en daar stond die van jou ook al bij. Blijkbaar een keer snel op MozBrowser gezien alleen niet meer gereageerd door mijzelf. In Firefox 1.1 (en misschien zelf al wel in de eerste vertaalde nightly builds voor v1.1) moet het dus zeker goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Gert-Paul schreef op zondag 17 april 2005 @ 15:28:
[...]

Ik heb nooit problemen gehad bij het installeren van java. Ik heb dan wel de offline-versie gebruikt, maar opzich moet het geen verschil uitmaken. Jij gebruikt iets van een extensie die de setup weer uitvoert oid? Heb je het probleem ook als je het via de Offline installatie probeert?

offline online maakt allemaal niet uit.. maar ik vraag me af wat staat er op mijn documenten van firefox, want mijn documenten staat wel op me D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
Tyrian schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 01:26:
Is er een plugin om in websites geintegreerde Windows Media bestanden af te spelen zonder Windows Media player te installeren? Ik heb de K-Lite mega codec pack met alle WM codecs, maar ik mis nog een fatsoenlijke firefox plugin.
Bedoel je zoiets?

MediaPlayerConnectivity

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Niet online
Aquifer schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:32:
[...]
Ik vind Firefox een prima browser, alleen heb ik nog steeds 1 probleem. Ik laat alle links, dus ook popups openen in dezelfde tab. Dat werkt opzich goed. Ik heb al uitgeschakeld dat javascript het venster mag resizen dus daar heb ik ook geen last meer van.
Alleen gebruiken sommige sites nog van die scriptjes die dan het venster sluiten ofzo waardoor heel Firefox soms afgesloten wordt. Hoe kan ik het uitschakelen dat sites (javascripts) vensters mogen sluiten (al dan niet na klikken) :?

Zelfs hier op got heb ik er vaak last van met van die automatische thumbnails. Als ik daarop klik opent ie de thumbnail in hetzelfde venster en als ik dan weer op die thumbnail klik wordt mijn venster gesloten :S
Is er echt niemand die hier iets op weet :'( ? Of laten jullie websites gewoon popups openen? :/

[ Voor 3% gewijzigd door Winnetou op 28-04-2005 17:19 ]

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:34
ik laat popups ook gewoon in een volledig nieuwe tab openen, maar dat probleem dat jij hebt heb ik nog nooit gehad.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Bor_de_Wollef schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:06:
[...]

Oh absoluut wel. :Y) Met Firetune rendert hij pagina's als t.net echt een stuk rapper dan IE.

Bijna 64 meg gebruikt FF nu met 10 tabs open. Best redelijk vind ik. Het loopt ook niet langzaam op bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vraag: is het mogelijk om als je een zoekactie hebt gedaan, het zoekvenster autom. te laten wissen. Want nu blijft je zoekterm desnoods 2 dagen in dat vakje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

* nero355 verstaat dit onder "sneller dan IE" =>

Als je een pagina opvraagt dan doet IE eerst cachen+renderen en dan pas de site weergeven.

FireFox doet alles "on-the-fly/realtime" dus kan je eerder "doorclicken" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Laatst online: 11:50

Meneer aard

Porsche rulez!

Ik ben nu sinds 2 weken over gestapt volledig op firefox en bevalt me prima :)

Enkel heb ik even een vraagje, ik wil wel eens meerdere bestanden downloaden vanaf een site, is het mogelijk net zoals in bijvoorbeeld getright een txt bestandje met daarin de links in te voegen en te laden in getright zodat hij die zelf download. Is firefox ook zo ver al?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Meneer aard schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:35:
Ik ben nu sinds 2 weken over gestapt volledig op firefox en bevalt me prima :)

Enkel heb ik even een vraagje, ik wil wel eens meerdere bestanden downloaden vanaf een site, is het mogelijk net zoals in bijvoorbeeld getright een txt bestandje met daarin de links in te voegen en te laden in getright zodat hij die zelf download. Is firefox ook zo ver al?
Ik weet niet of je iets met de FlashGot-extension kan. Ik gebruik zelf geen download managers, dus ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar misschien heb je er iets aan.

FlashGot 0.5.8 / XPI
FlashGot is a free Mozilla/Firefox extension, meant to handle single and massive ("all" and "selection") downloads with several external Download Managers:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Tab Mix 0.2 is uit. 0.1.6 is ook pas een tijdje uit, maar dat is nu de 'Lite' versie; 0.2 heeft wat meer features. Zie: http://tab-mix.info.tm/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik weet dat de browser statistics van w3schools vaak een beetje te positief gestemd is over Firefox, maar hij staat nu op 23.8% :| :)

Best een boel. Weet iemand waar je betrouwbaardere statistieken kan krijgen omtrent het huidige FF-gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:39:
Tab Mix 0.2 is uit. 0.1.6 is ook pas een tijdje uit, maar dat is nu de 'Lite' versie; 0.2 heeft wat meer features. Zie: http://tab-mix.info.tm/.
Ik weet wat me vanavond te doen staat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
anandus schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:12:
Ik weet dat de browser statistics van w3schools vaak een beetje te positief gestemd is over Firefox, maar hij staat nu op 23.8% :| :)

Best een boel. Weet iemand waar je betrouwbaardere statistieken kan krijgen omtrent het huidige FF-gebruik?
Niet echt, het is wachten tot een van de gerenommeerde buro's komt met cijfers. Laatste keer is alweer zeker 1.5 maand geleden. Buro's als Onestat en Websidestory praat je dan over. De teller van spreadfirefox staat wel al op 46 miljoen, maar eerlijk gezegd zegt me dat geen reet nu er ook de downloaders van nieuwe versies mee worden geteld (ok, niet auto-updaters, maar wel rechtstreekse updaters). Laatste stand was 7 procent wereldwijd volgens Onestat, Mozilla Suite niet meegerekend.
Gaat mij nog te langzaam, wil graag 15% zien over hooguit een jaar, dan kunnen webbouwers er niet meer omheen. Zie nog wel eens sites die door amateurs zijn gemaakt (die obscure sites, maar vind ik persoonlijk wel vaak de pareltjes van het inet), die echt helemaal graf werken in FF, zullen wel met oude Frontpage versie gemaakt zijn ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 19-04-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:39:
Wow, wat een extension! _o_ _o_

Deze neemt gelijk de plek in van Tabbrowser Preferences, Undoclosetab, Sessionsaver, MiniT, en weetikveelwatmeer.

_o_

* anandus is een blije tweaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik moet de undoclosetab functie die erin is opgenomen is nog eens testen (werkte eerst niet goed), maar ik gebruik nu nog sessionsaver i.c.m. Tab Mix 0.1.5. SessionSaver wordt volgens mij sneller ontwikkeld dan Undoclosetab, wat waarschijnlijk de reden is dat het niet in Tab Mix zit (zou anders steeds geüpdate moeten worden).

[ Voor 4% gewijzigd door Aham brahmasmi op 19-04-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:24
Helemaal geweldig, dat Firefox! Ik gebruik het al sinds 0.7. Allen, hoe maak ik een tab met een MX1000, hij doet het niet als ik het muiswieltje indrukt zoals met mijn MX700! :(

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Denizz schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:18:
Helemaal geweldig, dat Firefox! Ik gebruik het al sinds 0.7. Allen, hoe maak ik een tab met een MX1000, hij doet het niet als ik het muiswieltje indrukt zoals met mijn MX700! :(
:| Doe je auto-scroll uit in FireFox en in je euh ..... Software/Drivers spul van Logitech ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Volgens mij zijn er iig. workarounds voor (use the :) search) en volgens mij waren er ook driverupdates voor de MX1000, althans bij een vriend van me met de MX1000 doet ie gewoon wat het moet doen: links in tabs openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Doe het volgende in de logitech setpoint software:
  • Selecteer het muiswieltje (3. Middelste knop)
  • Selecteer bij "functies" dan "andere taak"
  • Klik op "functieselectie"
  • Selecteer dan "middelste knop"
Als je nu met je muiswiel ergens op klikt, wordt de link geopend in een tabblad (voor- of achtergrond desgwenst instellen)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ook ik heb een vraagje over Firefox. Als ik naar menu EXTRA ga dan staat er bij mij altijd: E-MAIL LEZEN [6 nieuw]. Terwijl al mijn inboxen bekeken of leeg zijn |:( Heb binnen dit forum gezocht maar kon er niks over vinden. Het is niet echt een probleem maar wel een beetje irritant. Wellicht dat iemand een oplossing voor mij heeft? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

't is mij ook een raadsel waar dit op slaat Moertan, ik denk dat het te maken heeft met thunderbird maybe...

Iemand die weet hoe je in godsnaam de iconen in je Bookmark Toolbar veranderd? De een neemt soms de ander over en dat is verschrikkelijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Voor wat betreft die e-mail count, daar heb ik hier ook last van. Echter gebruik ik geen Thunderbird, maar nog gewoon Outlook Expres. Maar door de één of andere reden staat daar bij mij 'Read mail (1 new)'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen duidelijke antwoorden dus... Ik gebruik trouwens Outlook Express [Demon], Google-Mail en heb 2 Hotmail accounts. Heb ze allemaal leeggehaald, maar de teller blijft op 6 staan. Nog even geduld voor oplossing vrees ik. Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Woudloper schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:47:
Voor wat betreft die e-mail count, daar heb ik hier ook last van. Echter gebruik ik geen Thunderbird, maar nog gewoon Outlook Expres. Maar door de één of andere reden staat daar bij mij 'Read mail (1 new)'
Die setting wordt uit je register gehaald en is AFAIK hetzelfde getalletje als Windows XP laat zien bij het aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bargemanos
  • Laatst online: 23-02 20:26
ik heb gisteravond bij een kamaraad van mij ook FF geinstaleerd, die nieuwst versie gedownload, werkt allemaal prima, maar bij mij laat FF vaak (niet altijd) een gegeven (tekst of invoer) in een tekstveldje of keuze rondjes staan naar het vernieuwen van een pagina, maar bij hem gebreurd dat niet, terwijl dat de hoofdzaak was waarom we het instaleerde, kan iemand mij vertellen of dit een instelling is in about:config, wat ik overgens al wel heb doorgekeken maar niks in kon vinden.
of is het wat anders?

uhuuummm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:37:
[...]

[afbeelding]
iemand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Misschien een idee om Java gewoon vanaf de Sun-site installeert? Dus niet als extension?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Precies probeer dat, of haal anders rare bestandsnamen weg uit je Mijn Documenten (waar die blijkbaar een conflict me heeft)

of misschien geen herrie als Lady Dana draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik krijg steeds met firefox te zien als ik op een link klik of een websiteadres intik :
waarschuwing ,
het document bevat geen gegevens. !
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.