Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het Grote Motorola V500/V525 Topic
Deel VIII
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpostlogo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic,Het grote Motorola V500/V525 Topic [II], Grote Motorola V500/V525 Topic [III], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V] ,het Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VI]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Begin februari 2004 kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
De Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Helaas ging deze actie iets beter dan ze lief was. De actie is inmiddels omgezet naar een gewoon pre-pay pakket Het toestel is nu €150 met €15 beltegoed.

Inhoud pakket:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking.In totaal dus 65 euro beltegoed. Alleen bij de actie van €130 met €65
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Specs v.d. V525/v500:

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files en WAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

F.A.Q.

:? Hoe delete ik de standaard ringtone's zonder dat ik niet meer in me geluidsprofiel kan komen?
:Y)

1. Bij ALLE geluidsprofielen bij ALLES (sms, inkomend gesprek, voicemail etc. etc.) beltoon 'klassiek' ingesteld.
2. Via Multimedia > Audio Alle standaard muziekjes geselecteerd en verwijderd. (via p2k man)
3. Via P2kMan/Bluetooth een eigen .midi uploaden.
4. Via Multimedia > Audio deze eigen .midi als ringtone instellen
5. Mobieltje aan en uit zetten

:? Hoeveel sms'jes kan ik standaard opslaan?
:Y) 20(na seem edit wel 200(!))

:? Hoe krijg ik die java games er op?!
:Y) kijk even bij de links, er staan links met uitleg zowel voor bluetooth en een datakabel.

:? Is hij nog verkrijgbaar in de winkels
:Y) JA, en wel voor €150 met €15 beltegoed.

:? Hoe zorg ik ervoor dat als de flip dicht is hij niet van profiel kan veranderen?
:Y)1 menuknop->Instellingen->Beveiliging->Slot Toepassing->Slotcode = 1234 ->Geluids profiel->wijzig->Vergrendelen.
:Y)2 Door middel van toetsenblokade, aan te zetten met door een seem edit.

:? Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
:Y) Ja, dat kan inmiddels door middel van seem edit.

:? Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
:Y) 2-4 werkdagen

:? Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
:Y)1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
:Y)2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

:? Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?
:Y)
• Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares
+ seem editten

- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos

• Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

:? Kan ik multiplayergames tegen een vriend met een V525 spelen?
:Y) Nee, het huidige java-systeem ondersteunt dit niet, misschien ooit mogelijk met firmwareupgrade

:? Kun je ook gemaakte foto's naar je PC versturen?
:Y) Ja. Mailen naar je zelf (duur), of met kabeltje of met bluetooth

:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) €12.5, kopen kan hier

:? Welk type datakabel moet ik hebben??
:Y) Een usb exepmlaar voor de Vxxx, dus een kabel voor de v66i is bijvoorbeeld goed.

:? Kan hij ook bellen en trillen te gelijk?
:Y) Nee

:? Kan je hem nog via de Vodafone site krijgen???
:Y) Ja. maar alleen de €150 met €15 versie.

:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)

:? Ik wil meer ruimte!
:Y) Door bepaalde standaard ems plaatjes en dergelijke te verwijderen kun je extra ruimte creeeren. Je moet de bestaande plaatjes overschrijven met de bestandjes uit deze zip: KLIK

:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

:? Kan ik zelf met een kabel unlocken?
:Y) Het kan maar daar kunnen we op GoT verdere uitleg over geven.

:? Ik wil graag een mini antenne!
:Y) Kijk op: www.inkoopactie.net, www.daydeal.com, lees het topic voor andere adressen.

Seem editten en uploaden

Bewerken van seems
Door het bewerken van seems kunnen is de v525/v500 veel verborgen feature's worden ingeschakeld, en irriterende worden uitgeschakeld.
een van de intressantste bronnen van informatie is:

Deze site waarin (in het engels) een complete uitleg over alle mogelijkheden die er zijn, en hoe het editten in zijn werk gaat.

Hier word door de zelfde persoon/site een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's.

Hier vind je een programma dat het editen van seems versimpelt, je kunt functie's simpel weg aan en uit zetten.
dit prorgamma kan niet alles wat met de hand aan te passen is en kan alleen seem 0032 en je gain_table aanpassen.

Uploaden van seems
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor dit bestand.rechts klik opslaan als.
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand. ook rechts klik opslaan als.

stap 4,7 en 8 zorgen ervoor dat datum verdwijnt
stap 9 en 10 zorgen ervoor dat calender/IM uit hoofdmenu zijn vervangen door Camera.

Feature list van de seem in deze uitleg:

- autoupdate in menu instelbaar
- talk secure in beveiliging (nog nie gekeken wat et doet )
- nummerweergave voor uitgaande gesprekken
- dual-sim ondersteuning
- "call-guard" functie (ook nog nie gekeken wat et doet )
- voicemail niet meer onder #1
- toetsen vergrendelen
- 5 tril functies
- Sms aflever rapport
- gesprekken kunnen geblokkeerd worden (vanuit beveiligingen menu)
- 'GPRS' staat over datum (zodat datum weg kan )
- Engineering menu staat aan
- MSG-alert is in te stellen (of je gestoord wil worden tijdens bellen, als je berichtje krijgt)
- video staat aan
- IM/AIM/Mobile QQ staan uit
- SMS onderwerp staat aan
- Sms op foon (tot 200)
- Java app loader aan
- geen vodafone op je display meer.
- geen "media album" wanneer je menu toets doet op een afbeelding ofzo (bij sommigen is dit een zwarte balk, 2e optie)
- Live werkt
deze seem is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Nanax en Poesje

Overzicht van alle opties in seem bestanden
Gezien de hoeveelheid, en het niet actueel te houden van deze info in een startpost:
Hier word een lijst bijgehouden met de laatste mogelijkheden, en ondekte functie's. (engels)

Eigen kleuren schema's maken

Er word nog gewerkt aan een script/programma om simpel kleuren schema's te generen.
tot zo lang staat de meeste info:hier
Het is allemaal opgeslagen in het bestand: spcolor.sch
Accessoires

MyCom BT USB-Dongle [35€]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires
Links

Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!
Developer-site van Motorola

Ringtones, wallpapers en games

Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
V525-downloads, zeer veel downloads! Tip!
Wap.Rousso.net, hier kan je ook thema's downloaden

Reviews

Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz
Verkooppunten

Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse

/me firmwares
/me Unlock links, codes of handel
/me de FaQ voor meer info.
/me op met copyright vooral van games!.

Thnx to: Nanax [Ontwerp+Update],die op zijn beurt vooral rjorgen en poesje wil bedanken, IronFist [Tutorial Datakabel], Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit de oude topics!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: ik vind het een hele eer om de eerste post te posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken iemand die gast (die frontjes levert vanuit limburg of tilburg ) niet even op de hoogte brengen van dit topic en hem even vertellen dat daar wat potientele klanten zijn :P

offtopic:
waar bleef topic 8 nou? Ik heb de hele nacht niet kunnen posten
:+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
aah weer een fris nieuw begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi....
zit er bij stuntprijzen ook software bij??(datakabel)
anders is deze goedkoper: info@pc-cam.nl.

was de kabel €6 incl verzendkosten.
waar kan ik eventueel de motorola tools vandaan halen?

dank u, ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 09:46:
Hoi....
zit er bij stuntprijzen ook software bij??(datakabel)
anders is deze goedkoper: info@pc-cam.nl.

was de kabel €6 incl verzendkosten.
waar kan ik eventueel de motorola tools vandaan halen?

dank u, ;-)
www.motclub.com staat alles wat je nodig hebt!
en in de tutorial die in de start post staat staat alles wat je moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb van de week mijn usb-datakabel ontvangen die ik had besteld bij Stuntprijzen.net. Nu heb ik in dit forum eens wat berichten doorgespit en heb o.a. Mobile Phone Tools 2.16 gedownload. Nu kan ik hiermee vanaf mijn PC wel mijn telefoonboek aanpassen en sms-berichten typen e.d. maar geen wallpapers of ringtones uploaden naar mijn telefoon. Ook niet met Multimedia Center. Kan dit überhaupt wel met mijn telefoon (T720) en zo ja , met welke software dan en waar kan ik dat vinden. (ik heb dit bericht hier maar geplaatst omdat op het T720 forum al sinds eind 2003 niet meer gereageerd is...)

Bij voorbaat dank,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Zoals ook eerder gemeld heb ik ook dat probleem met het plotseling aanstaan van GPRS. Het antwoord daar achter was dat je beltegoed dan minder dan 1.,50 moest zijn, echter dit helpt niet. Ik zit nu al in de min :? met mijn beltegoed. Kan iemand mij helpen hoe ik dit moet uitzetten.
Vodafone is ook al gebeld en die zeiden dat ik maar een ander nummer moest nemen, maar dit vind ik echter geen optie.

Alvast bedankt. Please help.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,
Ik heb vandaag mijn abo van Vodafone binnen gekregen, maar nu kwam ik er ineens achter dat mijn abo het niet doet op mijn Vodafone toestel. Nu vroeg ik me dus af waar ik ergens mijn toestel (wat overigens 100% legaal is) kan laten unlocken. En dan niet vanne, geef maar hier over 4 dagen kun je terug komen, nee, gewoon hup daar waar je bij staat. Zit nu in Hoorn, ga morgen terug naar huis, dan kom ik door Amsterdam en Zaandam (als ik me niet vergis) en daarna zit ik weer tussen Oss en Eindhoven. Dus mocht iemand een unlocker weten in de buurt, laat het me ff weten please. (sorry dat ik het moet vragen, had het liever zelf gezocht, maar zit hier achter dial-up 56k6...schiet dus niet op, en kost handevol geld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai ik heb even een vraag weet iemand wat de instellingen zijn voor IM(Instant Messenger), en werkt het bij alle providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ben zo blij :*)
Vandaag me usb-datakabel ontvangen!! :) :D :P !!
Nu echt de mogelijkheid om ook mee te gaan tweaken... >:)
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:41:
hai ik heb even een vraag weet iemand wat de instellingen zijn voor IM(Instant Messenger), en werkt het bij alle providers.
Als het goed is zit/werkt het niet op deze foon.
Vodafoon heeft wel een eigen messenger erop gezet, die je kan gebruiken

[ Voor 59% gewijzigd door robert-630 op 11-06-2004 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zondag de accept-giro over de post gedaan voor mijn datakabel besteld bij stuntprijzen.net

Ik heb tot op heden nog niets gehoord... Waar blijft mijn datakabel?

Ik zou hem 2 a 3 dagen na ontvangst van het geld moeten ontvangen, nog niet6s gehoord, duurt dat zo lang voordat ze mijn acceptgiro ontvangen? }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 11 juni 2004 @ 15:51:
Ben zo blij :*)
Vandaag me usb-datakabel ontvangen!! :) :D :P !!
Nu echt de mogelijkheid om ook mee te gaan tweaken... >:)

[...]

Als het goed is zit/werkt het niet op deze foon.
Vodafoon heeft wel een eigen messenger erop gezet, die je kan gebruiken
Ik heb een V525@V600 dus hij staat gewoon in me menu, kan hem ook openen maar heb alleen geen instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 15:55:
ik heb zondag de accept-giro over de post gedaan voor mijn datakabel besteld bij stuntprijzen.net

Ik heb tot op heden nog niets gehoord... Waar blijft mijn datakabel?

Ik zou hem 2 a 3 dagen na ontvangst van het geld moeten ontvangen, nog niet6s gehoord, duurt dat zo lang voordat ze mijn acceptgiro ontvangen? }) })
Ik heb het zaterdag via internetbankieren gedaan, maar mijn ervaring is dat mijn bank (postbank) heel erg traag is, vooral in het weekend. Dus vind dit vrij vlot/normaal gegaan. Ik denk dat als je zondag de acceptgiro op de bus hebt gedaan dat het ff duurt voor het bij stuntprijzen op de giro is bijgeschreven. Je kabel valt waarschijnlijk tussen morgen en dinsdag op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een datakabeltje besteld als ik zo juist de voordelen heb gelezen ten opzichte van mijn huidige Bluetoothdingus, maar nu wilde ik alvast wat software instaleren, echter mobilephonetools 1.23 wilt zich niet laten instaleren (en ik weet dat er nog een update over heen moet), nu heeft hij het ooit wel gedaan, maar nu krijg ik aan het einde van de instalatie deze error;

Afbeeldingslocatie: http://vanluijt.parelnet.nl/ERROR.jpg

Kan iemand mij helpen??? alvast bedankt........

*EDIT* PST 6.9.2 doet t wel.....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 16:34:
Ik heb zojuist een datakabeltje besteld als ik zo juist de voordelen heb gelezen ten opzichte van mijn huidige Bluetoothdingus, maar nu wilde ik alvast wat software instaleren, echter mobilephonetools 1.23 wilt zich niet laten instaleren (en ik weet dat er nog een update over heen moet), nu heeft hij het ooit wel gedaan, maar nu krijg ik aan het einde van de instalatie deze error;

[afbeelding]

Kan iemand mij helpen??? alvast bedankt........

*EDIT* PST 6.9.2 doet t wel.....
volgens mij is je installatie programma niet volledig
download het eens opnieuw en probeer het nog eens te installeren....
anders kijk ff of dat bestand beschadigd is , war de error komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:24:
[...]

volgens mij is je installatie programma niet volledig
download het eens opnieuw en probeer het nog eens te installeren....
anders kijk ff of dat bestand beschadigd is , war de error komt
Nou kijk ik had em van motclub.com, dit bestand blijkt dus beschadigd om een of andere reden, maar heel leuk en aardig, ik google verder, maar uiteindelijk gaan alle download links naar de motclub.com, oftwel ik kan geen vervangend bestand vinden, kan miss iemand met webspace mobilephonetools 1.23 uploaden??? of een andere link dan motclub.com....

*EDIT* heb na lang zoeken een ander bestand gevonden, helaas geeft deze dezelfde error :S kan iemand me pls helpen, waarschijnlijk is het iets in mijn pc

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:17:
[...]

Nou kijk ik had em van motclub.com, dit bestand blijkt dus beschadigd om een of andere reden, maar heel leuk en aardig, ik google verder, maar uiteindelijk gaan alle download links naar de motclub.com, oftwel ik kan geen vervangend bestand vinden, kan miss iemand met webspace mobilephonetools 1.23 uploaden??? of een andere link dan motclub.com....

*EDIT* heb na lang zoeken een ander bestand gevonden, helaas geeft deze dezelfde error :S kan iemand me pls helpen, waarschijnlijk is het iets in mijn pc
Als iemand een vervangend programma weet om via een datakabel mp3's en afbeelding naar de V525 te sturen is het ook goeed, ben neit gehecht aan mobilephonetools ofzo....

*EDIT* Dankjewel Poesje, ik heb da proggie dus niej nodig, p2kman helpt mij de zomer wel door.... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 13:38

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.fileforum.org/Motorola%20V525/live.jpg

Huh? Wat is dat? Een Vodafone Live logo op mijn display? Hoe komt die daar? Geen idee maar als ik via MPT ga bellen (jaaah :P) dan komt dat logo er te staan :S (sorry voor de brakke pic)... Wel vaag opzich :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 11 juni 2004 @ 18:58:
[afbeelding]

Huh? Wat is dat? Een Vodafone Live logo op mijn display? Hoe komt die daar? Geen idee maar als ik via MPT ga bellen (jaaah :P) dan komt dat logo er te staan :S (sorry voor de brakke pic)... Wel vaag opzich :S
vaag, maar wel leuk gezicht..!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat het niet komt als je gewoon zonder mpt belt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 16:05:
[...]

Ik heb een V525@V600 dus hij staat gewoon in me menu, kan hem ook openen maar heb alleen geen instellingen
vodafone ondersteunt IM niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Probleempje met men V500!

Als ik een foto trek en deze wil opslaan, gaat dit zonder probleem. Als ik hem vervolgens wil bekijken komt er te staan "Foto beschadigd".

Nu heb ik dit probleem al bij de winkel aangekaart en hun reactie was dat ze de software moeten updaten en ik hiervoor €10 euro moet betalen.

Is dit probleem algemeen gekend en kan ik dit eventueel zelf niet doen?

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:48

Nanax

Ik ben sjaak niet

nog nooit gehad gewoon garantie eisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Outsync schreef op 11 juni 2004 @ 20:43:

Als ik een foto trek en deze wil opslaan, gaat dit zonder probleem. Als ik hem vervolgens wil bekijken komt er te staan "Foto beschadigd".

Nu heb ik dit probleem al bij de winkel aangekaart en hun reactie was dat ze de software moeten updaten en ik hiervoor €10 euro moet betalen.

met software updaten bedoelen ze trouwens flashen/flexen.
Dat kan je zelf gratis doen, dan is het probleem waarschijnlijk ook verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:48

Nanax

Ik ben sjaak niet

D'r zit gewoon grantie op, niet zelf gaan prutsen als er garantie op zit ze moeten een goed werkend toestel leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een uitbuiters ook tegenwoordig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik heb het ook! Alleen als mijn geheugen best vol is en ik foto's op 640x480 neem. Uitzetten en aanzetten is voor mij de oplossing :)

Morgen flashen :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eem usb datakabel maar ik wil er graag een spel op zetten. Het lukt niet ook niet met MIDway. hij geeft dan aan dat hij de com4 poort niet kan openen. :? weet iemand toevallig wel hoe je games naar je mot v525 kunt sturen met een usb datakabel. Als iemand iets weet wil je maar dan graag over mailen/msn of posten.

devilclone40@hotmail.com

B.V.D.

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Outsync schreef op 11 juni 2004 @ 20:43:

:o Snel verdiend :/

Ik had het een keer toen ik een foto wou bekijken en toen ben ik gewoon weer naar het begin scherm zeg maar teruggegaan en toen weer die foto ingeladen en hij was gewoon oke weer :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje, ik wil een ander kleur voorkantje ipv da blauw (heeft iedereen :D ) maar als je dat voor frontje eraf haalt zit dat blauwe stuk vast in het zilvere, is het iemand gelukt om het er uit te krijgen zonder de rest te slopen of is het iemand gelukt om hem te verven en lakken terwijl het frontje er nog gewoon opzit....?

wil dat midden stuk zilver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog dat een tijdje terug iemand een link heeft gepost naar de windows update-site voor een bestandje dat je USB probleem met de v525 oploste. Mijn usbdatakabel doet het niet meer en ik denk dat het aan de software ligt. Kan iemand de link nog eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:00
in de startpost staat een tutorial voor het verzenden van games via een datakabel, kijk daar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 10:37:
Ik weet nog dat een tijdje terug iemand een link heeft gepost naar de windows update-site voor een bestandje dat je USB probleem met de v525 oploste. Mijn usbdatakabel doet het niet meer en ik denk dat het aan de software ligt. Kan iemand de link nog eens posten?
Je had idd wel even kunnen zoeken, staat ook in de startpost, maar de update kun je vinden op http://www.microsoft.com/...a0-4956-b7fe-e85b688b7f86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toch wel benieuwd naar dat vodafone logo op je outerscreen :P

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 10:30:
Ik had een vraagje, ik wil een ander kleur voorkantje ipv da blauw (heeft iedereen :D ) maar als je dat voor frontje eraf haalt zit dat blauwe stuk vast in het zilvere, is het iemand gelukt om het er uit te krijgen zonder de rest te slopen of is het iemand gelukt om hem te verven en lakken terwijl het frontje er nog gewoon opzit....?

wil dat midden stuk zilver :D
ik heb um gespote je moet gewoon t frontje zelf eraf draaien en dan t zilveren afplakken. ik had trouwens wel eerst t blauwe eraf geschuurt maar dat hoeft niet perse denk k. ben benieuwt hoelang t erop blijft. kheb t nu een halve week fzo zit er nog steeds goed op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmd01 schreef op 12 juni 2004 @ 11:51:
[...]

ik heb um gespote je moet gewoon t frontje zelf eraf draaien en dan t zilveren afplakken. ik had trouwens wel eerst t blauwe eraf geschuurt maar dat hoeft niet perse denk k. ben benieuwt hoelang t erop blijft. kheb t nu een halve week fzo zit er nog steeds goed op
klinkt wel goed, ga ook maar es aan de slag dan.... maandag es ff leuk kleurtje halen, wat voor verf heb je erop en heb je hem ook afgelakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Ik heb de stappen van rjongen gevolgd:

6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.

De "seemfiles" werken alle twee wel alleen de bestanden mma_dcp en mma ucp werken volgens mij niet. De video map verschijnt wel op mijn computer, alleen mijn menu op mijn phone is hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:02:
Hi

Ik heb de stappen van rjongen gevolgd:

6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.

De "seemfiles" werken alle twee wel alleen de bestanden mma_dcp en mma ucp werken volgens mij niet. De video map verschijnt wel op mijn computer, alleen mijn menu op mijn phone is hetzelfde gebleven.
probeer het eens met de mma_dcp en mma_ucp in mma.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 12 juni 2004 @ 13:18:
[...]

probeer het eens met de mma_dcp en mma_ucp in mma.rar
Bedankt, hij doet het nu wel. Alleen is de menu verandert in een lijst, maar dat maakt mij niks uit. Ik kan nu video bekijken op mijn phone.

Trouwens nog één vraag, Wanneer ik contact maakt met mijn phone met bluetooth en ik ga naar de mappen video, plaatjes en ringtones staat de bestanden mma_dcp en mma_ucp erbij. Zijn dat de oude bestanden die ik daarvoor had opgezet. Kan ik deze zonder problemen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:36:
[...]

Bedankt, hij doet het nu wel. Alleen is de menu verandert in een lijst, maar dat maakt mij niks uit. Ik kan nu video bekijken op mijn phone.
Ja, dat viel mij ook op, ik vind het wel wat minder mooi, maar die videoafspeelmogelijkheid is op zich natuurlijk wel leuk.
Trouwens nog één vraag, Wanneer ik contact maakt met mijn phone met bluetooth en ik ga naar de mappen video, plaatjes en ringtones staat de bestanden mma_dcp en mma_ucp erbij. Zijn dat de oude bestanden die ik daarvoor had opgezet. Kan ik deze zonder problemen verwijderen.
Zijn idd vast die oude bestanden, mijne is ook net ge*****t en ik heb die bestanden niet, je kan ze dan vast wel verwijderen (maar ik zou ff de antwoorden van anderen voor de zekerheid afwachten)

p.s Is tempToneDB.db een belangrijke file voor je geluidsprof. hij staat er bij mij namelijk in de audiomap ertussen?

Trouwens ik heb een bug ontdekt volgensmij, is het bij jou ook zo dat als je na je 11ste contact gaat en je op bekijk drukt, dat de telefoon weer terug naar het hoofdscherm gaat, echt irri. De naam van het contactpersoon heb ik via MPT moeten veranderen omdat bewerken ook niet pakte!!

[ Voor 59% gewijzigd door robert-630 op 12-06-2004 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss!!! eindelijk MPT draaiende inclusief de update. pffff.
Van het ene vastlopertje naar het andere gerold, (en dus van forum naar forum)uiteindelijk bleek ook nog es dat m'n usb-hupje te zwaar beladen was... 8)7

M'n eerste zelfgeknipt/plakte mp3ringtone zit er nu op, straks kijken hoe een gamepje overkomt.

En dan nog de wap/internetinstellingen voor Telfort erin kwijt zien te raken.
Iemand daar een tutorial voor? op de site van telfort heet alles weer net anders dan dat er in de foon staat. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:51:
Iemand daar een tutorial voor? op de site van telfort heet alles weer net anders dan dat er in de foon staat. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker :P
Vorig Topic staat het ergens !!! Effe zoeken ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 12 juni 2004 @ 13:51:
[...]

Ja, dat viel mij ook op, ik vind het wel wat minder mooi, maar die videoafspeelmogelijkheid is op zich natuurlijk wel leuk.

[...]

Zijn idd vast die oude bestanden, mijne is ook net ge*****t en ik heb die bestanden niet, je kan ze dan vast wel verwijderen (maar ik zou ff de antwoorden van anderen voor de zekerheid afwachten)

p.s Is tempToneDB.db een belangrijke file voor je geluidsprof. hij staat er bij mij namelijk in de audiomap ertussen?

Trouwens ik heb een bug ontdekt volgensmij, is het bij jou ook zo dat als je na je 11ste contact gaat en je op bekijk drukt, dat de telefoon weer terug naar het hoofdscherm gaat, echt irri. De naam van het contactpersoon heb ik via MPT moeten veranderen omdat bewerken ook niet pakte!!
'k heb net ff beetje zitten sleutelen aan de mma_dcp en mma_ucp nu is er 1 wijziging in de bestanden, de messenger/IM staat niet meer in hoofdmenu... maar is vervangen door de camera :) (met deze kun je dus wel je hoofdmenu op iconen zetten)

links:
mma_ucp
mma_dcp
(met dank aan rjongen voor het hosten van de bestanden :) )

de mytonedb.db en temptonedb.db zijn bestandjes waar je mobiel de lijst met beltonen uithaalt... wanneer je deze verwijderd, worden deze automatisch weer aangemaakt (na herstarten mobiel, ofzo)

hmmm.... die bug heb ik nog nie gehad... dus kan komen door de naam die je et had gegeven
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:51:
Yesss!!! eindelijk MPT draaiende inclusief de update. pffff.
Van het ene vastlopertje naar het andere gerold, (en dus van forum naar forum)uiteindelijk bleek ook nog es dat m'n usb-hupje te zwaar beladen was... 8)7

mooi da je MPT werkende hebt gekregen :)

wap instellingen kun je laten toesturen vanaf:
https://secure.mouse2mobi...&lid=box1&lpos=right_menu

[ Voor 35% gewijzigd door poesje op 12-06-2004 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het niet mag, maar ik wou toch ff laten weten dat ik net mijn phone geflexed en geflashed heb, en dat ik er super blij mee ben :D dalijk meteen wat filmpjes erop flikkeren :D _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poesje dank voor antwoord, en yep, word al heel crea met mp3tjes aanpassen als ringtone!

dank voor de link, krijg alleen de mededeling in m'n toestel dat ik het maximum MMSinstellingen overschrijd.... kwestie van de overige die erin staan deleten?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 12 juni 2004 @ 14:38:
[...]

'k heb net ff beetje zitten sleutelen aan de mma_dcp en mma_ucp nu is er 1 wijziging in de bestanden, de messenger/IM staat niet meer in hoofdmenu... maar is vervangen door de camera :) (met deze kun je dus wel je hoofdmenu op iconen zetten)
Geweldig, al me foon is opgeladen(deels) ga ik ermee aan de slag.
P.s IM staat bij mij momenteel niet in het hoofdmenu (niet dat ik dat erg vind)
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 14:50:
Ik weet dat het niet mag, maar ik wou toch ff laten weten dat ik net mijn phone geflexed en geflashed heb, en dat ik er super blij mee ben :D dalijk meteen wat filmpjes erop flikkeren :D _/-\o_ :D
Volgensmij hebben alle tweakers hier hem nu geflexed en geflashed,,, >:)

[ Voor 6% gewijzigd door robert-630 op 12-06-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk het ook robert, jij ook? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey

hoe zet je die bestandjes "mma_dcp" en "mma_ucp" op je telefoon??
k heb een datakabel en bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 12 juni 2004 @ 15:33:
Geweldig, al me foon is opgeladen(deels) ga ik ermee aan de slag.
P.s IM staat bij mij momenteel niet in het hoofdmenu (niet dat ik dat erg vind)
de IM stond wel in de eerde mma_ucp/mma_dcp, maar in de seem stond de IM uit :P
hierdoor waren er maar 8 ipv 9 dingen in hoofdmenu, en kon ie dus nie in iconen weergegeven worden (doordat ie 1 te weinig was)
Volgensmij hebben alle tweakers hier hem nu geflexed en geflashed,,, >:)
maar niet iedereen heeft V525@V600....
heb zelf V525@V303/V500/V600 :P
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:47:
hey

hoe zet je die bestandjes "mma_dcp" en "mma_ucp" op je telefoon??
k heb een datakabel en bluetooth...
met p2kman uploaden naar /a/mobile/system/

[ Voor 18% gewijzigd door poesje op 12-06-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 12 juni 2004 @ 15:48:

maar niet iedereen heeft V525@V600....
heb zelf V525@V303/V500/V600 :P
Explain please...jij hebt gewoon een best of both worlds (naja, three worlds :P)erop zitten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 28-07 10:57

Radjesh

hoi

Heb gisteren een bluetooth dongle gekocht en wil ook weten hoe ik hem flex/flash? naar een v600 :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou die vraag maar weg halen als ik jouw was, dat is niet helemaal toe gestaan hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog ehm...'spelletjes' voor me? add me op msn ofzo op stefkuijpers[at]hotmail[punt]com. Dank u wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 16:23:
Hele gore sneaky Warez request :/
Haal is weg zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 12 juni 2004 @ 16:25:
[...]

Haal is weg zou ik zeggen ;)
Lol, ik wou gewoon wat spelletjes sites weten O-) 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees hier nogal eens over de hoeveelheid vrije ruimte op je telefoon. (mensen die 6 Mb vrij hebben ofzo). Ik gebruik MSS en MPT, maar kan deze "vrije ruimte" nergens vinden. Zie ik soms iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een mooi proggie gevonden om je gain_table.bin volgens je eigen voorkeur in te stellen:

http://howardforums.com/a...5d8f074540&postid=3130257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
ik heb V525@V500, en ik weet zeker dat ik recordhouder aantal keren flashen/flexen op een tellie heb :P.
Mijn flex heet trouwens RAGNARV525.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 12 juni 2004 @ 17:23:
ik heb V525@V500, en ik weet zeker dat ik recordhouder aantal keren flashen/flexen op een tellie heb :P.
Eén keer Flashen/flexen met de goeie flash/flex is genoeg ;)
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:43

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Radjesh schreef op 12 juni 2004 @ 16:17:
Heb gisteren een bluetooth dongle gekocht en wil ook weten hoe ik hem flex/flash? naar een v600 :D
Met bluetooth niet ;)

Met bluetooth kun je alleen plaatjes, geluiden en videos op je mobiel zetten, niet veel meer.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik w8 nog steeds vol spanning op men datakabeltje, als ik dit zo ammel lees... :P :P

Vraagje: hebbe jullie dat ook wel eens? als je een foto maakt en je ziet gewoon het plaatje dat je hebt gemaakt, dan sla je het op, dan kijk je later trug en dan lijkt het net alsof die opgelsge foto een stukje later is genomen, door een vaag beeld omdat je dan hele snelle beweging maakt, of omdat je bijv in discotheek foto maakt als het licht net aan is, en dan neemt en je ziet hem op foto, dan sla je hem op en dan is het beeld ineens zwart omdat dan het opgeslage beeld net fractie later is ofzo.... :'( ?? Of ben ik de enige met dit probleem?

T irriteert me namelijk wel eens....denk je net een leuke foto te hebbe... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:33:
[...]

Eén keer Flashen/flexen met de goeie flash/flex is genoeg ;)
LOL
Jongen, ik was een van de eerste flex/flashers,
en heb zo'n beetje alle flexen/flashes getest.
En verder is er veel mis gegaan omdat ik het zelf uit moest vinden. Alleen D-MIXXX heeft mij in het begin geholpen.
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:40:
ik w8 nog steeds vol spanning op men datakabeltje, als ik dit zo ammel lees... :P :P

Vraagje: hebbe jullie dat ook wel eens? als je een foto maakt en je ziet gewoon het plaatje dat je hebt gemaakt, dan sla je het op, dan kijk je later trug en dan lijkt het net alsof die opgelsge foto een stukje later is genomen, door een vaag beeld omdat je dan hele snelle beweging maakt, of omdat je bijv in discotheek foto maakt als het licht net aan is, en dan neemt en je ziet hem op foto, dan sla je hem op en dan is het beeld ineens zwart omdat dan het opgeslage beeld net fractie later is ofzo.... :'( ?? Of ben ik de enige met dit probleem?

Is al vaker langsgekomen.
Ik zat laatst in de auto en zie aan de andere kant van de snelweg een geile auto voorbij racen.
Ik maak de foto en zie op het scherm afbeeldingje die foto met auto, en als ik hem open zie ik geen auto meer. :r

[ Voor 58% gewijzigd door rjongen op 12-06-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noujah dan moet ik er maar meej leren leven..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 12 juni 2004 @ 17:41:
[...]

Jongen, ik was een van de eerste flex/flashers,
en heb zo'n beetje alle flexen/flashes getest.
En verder is er veel mis gegaan omdat ik het zelf uit moest vinden. Alleen D-MIXXX heeft mij in het begin geholpen.
Da's waar, en dankzij de experimenteerdrift van types als jullie, kon ik in één keer de goeie flex/flash pakken, én het in één keer goed doen! (waarvoor natuurlijk dank) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staan ze niet in de audiomap. Misschien zijn de bestanden bij mij verborgen.

Dit probleem heb ik niet. Misschien moet je proberen de seem opnieuw erop te zetten.
[...]

links:
mma_ucp
mma_dcp
(met dank aan rjongen voor het hosten van de bestanden :) )

de mytonedb.db en temptonedb.db zijn bestandjes waar je mobiel de lijst met beltonen uithaalt... wanneer je deze verwijderd, worden deze automatisch weer aangemaakt (na herstarten mobiel, ofzo)

hmmm.... die bug heb ik nog nie gehad... dus kan komen door de naam die je et had gegeven

[...]
Bedankt Poesje, Die bestanden werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poesje,

Welke programma gebruik je eigenlijk om videoclips om te zetten naar 3gp? Ik heb enkele filmpje van je website gedownload en het viel me op dat ze best klein zijn gezien de lengte van de filmpjes.

Ik heb het geprobeert met mpegable X4 live, hij doet het wel maar die bestanden zijn best groot vergeleken met die filmpjes van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:40:

Is een foutje in sommige firmware/flex combinaties.

Mijn standaard Vodafone firmware had dit ook (8.8). Als je er erg veel last van hebt kun je even langs je lokale foonshop gaan en vragen of ze je firmware willen updaten.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THW Arie schreef op 12 juni 2004 @ 18:44:
[...]

Is een foutje in sommige firmware/flex combinaties.

Mijn standaard Vodafone firmware had dit ook (8.8). Als je er erg veel last van hebt kun je even langs je lokale foonshop gaan en vragen of ze je firmware willen updaten.
kan dit ook met een datakabel zelf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:56:
[...]
Explain please...jij hebt gewoon een best of both worlds (naja, three worlds :P)erop zitten ofzo?
'k heb een v525@v500, maar met allemaal kleine wijzigingen erin van v303 en v600 :)
(waardoor ik dus naar m'n gevoel de beste combinatie mee heb, tot ik eigen flex maak :P )
rjongen schreef op 12 juni 2004 @ 17:23:
ik heb je record waarschijnlijk nog nie verbroken, maar loop iig dik in op je aantal keren flashen/flexen :P
(door experimenteren met eigen....)
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:36:
Poesje,

Welke programma gebruik je eigenlijk om videoclips om te zetten naar 3gp? Ik heb enkele filmpje van je website gedownload en het viel me op dat ze best klein zijn gezien de lengte van de filmpjes.

Ik heb het geprobeert met mpegable X4 live, hij doet het wel maar die bestanden zijn best groot vergeleken met die filmpjes van jou.
gewoon de bitrate een stukje omlaag doen, en zorgen dat filmpjes nie groter worden dan 176x144 (ofzo)
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:55:
[...]
voor zover ik weet hebben alle flash versies het, maar de ouderen erger dan de nieuwere.... bij nieuwere is het iig bijna nie meer te merken (en die kun je dus wel zo ergens halen, om met kabel te doen)

[ Voor 60% gewijzigd door poesje op 12-06-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 12 juni 2004 @ 19:17:
[...]

gewoon de bitrate een stukje omlaag doen, en zorgen dat filmpjes nie groter worden dan 176x144 (ofzo)
Dank je

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 12 juni 2004 @ 15:48:
[...]

de IM stond wel in de eerde mma_ucp/mma_dcp, maar in de seem stond de IM uit :P
hierdoor waren er maar 8 ipv 9 dingen in hoofdmenu, en kon ie dus nie in iconen weergegeven worden (doordat ie 1 te weinig was)
[...]

mooi opgelost! ziet er gelijk veel mooier uit! :9 thnx _/-\o_ !!

[ Voor 32% gewijzigd door robert-630 op 12-06-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:55:
[...]

Ja dat kan je ook zelf doen met een datakabel, juiste software en juist firmware/flex files, die we je op GoT niet mogen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na mpt nu aardig onder de knie te hebben, nu verder met stappen 3 en 4 uit de tutorial: hoe download ik javagames naar m'n v525.

ik kom helaas niet verder dan de volgende mededeling in mss:

COM3 has been successfully opened
Connection with the phone successfully established...
Activating Java Menu Option...
Done

maar als ik dan in de java instellingen in m'n toestel kijk, kan ik geen applicaties laden, zoals gesteld wordt...
midway toch geprobeerd, maar die geeft vervolgens aan dat er geen connectie met de foon mogelijk is.

ik kan in de telefoon bij Java het volgende doen: java systeem bekijken, alle apps wissen, vibratie, volume en licht aanpassen, en dat was het. geen applicaties laden.
komt het mssn omdat DNS IP nog op 00000000000 staat? zo ja, wat moet hier staan dan?

en ja, vlgs mij heb ik aardig m'n best gedaan op alle fora e.d.....

BTW: hoe meer je te weten komt, hoe leuker dit toestel wordt!!!! :*) :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
THW Arie schreef op 12 juni 2004 @ 17:35:
[...]

Met bluetooth niet ;)

Met bluetooth kun je alleen plaatjes, geluiden en videos op je mobiel zetten, niet veel meer.
je kan toch geen video's op je mobiel zetten met een bluetooth
als je niet geflast of geflexed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 20:48:
na mpt nu aardig onder de knie te hebben, nu verder met stappen 3 en 4 uit de tutorial: hoe download ik javagames naar m'n v525.

ik kom helaas niet verder dan de volgende mededeling in mss:

COM3 has been successfully opened
Connection with the phone successfully established...
Activating Java Menu Option...
Done

maar als ik dan in de java instellingen in m'n toestel kijk, kan ik geen applicaties laden, zoals gesteld wordt...
midway toch geprobeerd, maar die geeft vervolgens aan dat er geen connectie met de foon mogelijk is.

ik kan in de telefoon bij Java het volgende doen: java systeem bekijken, alle apps wissen, vibratie, volume en licht aanpassen, en dat was het. geen applicaties laden.
komt het mssn omdat DNS IP nog op 00000000000 staat? zo ja, wat moet hier staan dan?

en ja, vlgs mij heb ik aardig m'n best gedaan op alle fora e.d.....

BTW: hoe meer je te weten komt, hoe leuker dit toestel wordt!!!! :*) :*)
Zowel tellie als mobieltje rebooten werkte bij mij (voor zover ik kan herrineren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

arjan bregman2 schreef op 12 juni 2004 @ 21:00:
[...]

je kan toch geen video's op je mobiel zetten met een bluetooth
als je niet geflast of geflexed heb?
Niet op een V500/V525 nee, maar wel op een V600.

En het KAN wel, maar als je geen V600 hebt (of geflash/flexed VXXX) heb je er niets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
THW Arie schreef op 12 juni 2004 @ 21:03:
[...]

Niet op een V500/V525 nee, maar wel op een V600.

En het KAN wel, maar als je geen V600 hebt (of geflash/flexed VXXX) heb je er niets aan ;)
heeft wel nut, als je een mma_dcp en mma_ucp hebt die video ondersteunen... en video ondersteuning in seem 0032_0001 aanstaat

(dan kun je met originele flash/flex filmpjes kijken :) , om die bestanden op je mobiel te krijgen heb je alleen wel kabel nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 12 juni 2004 @ 21:00:
[...]

Zowel tellie als mobieltje rebooten werkte bij mij (voor zover ik kan herrineren).
vooralsnog bij mij niet... ik gan nog even verder zoeken. houd me warm aanbevolen voor andere suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 21:39:
[...]

vooralsnog bij mij niet... ik gan nog even verder zoeken. houd me warm aanbevolen voor andere suggesties!
als je ff via msn doet, ik weet namelijk nog een manier (2 zelfs :P )

1. via PSt is het ook aan te zetten
2. via een wijziging in de seem 0032_0001 kan het ook aangezet worden

[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 12-06-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik wil bij deze Poesje en alle anderen bedanken die mij tot nu toe geholpen hebben. We komen hier met onze problemen, en ons gezeur, dus ik vind dat wij, iedereen die (mij en ons) geholpen heeft, wel eens mogen bedanken.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
poesje schreef op 12 juni 2004 @ 21:21:
[...]

heeft wel nut, als je een mma_dcp en mma_ucp hebt die video ondersteunen... en video ondersteuning in seem 0032_0001 aanstaat

(dan kun je met originele flash/flex filmpjes kijken :) , om die bestanden op je mobiel te krijgen heb je alleen wel kabel nodig)
jammer dan want ik heb blauwtand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een werkende IRC client op z'n v525 geinstalleerd ?
Ik heb WLIrc al geprobeerd en jmirc, alleen ze werken beide niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 13 juni 2004 @ 00:36:
Ik wil bij deze Poesje en alle anderen bedanken die mij tot nu toe geholpen hebben. We komen hier met onze problemen, en ons gezeur, dus ik vind dat wij, iedereen die (mij en ons) geholpen heeft, wel eens mogen bedanken.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Vind ik ook. Bij deze, dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Owkee, een brandende vraag, is de printplaat van de V525 hetzelfde als de V600? En zo ja, kan ik er dan zo'n leuk ledje op modden? :D Iemand die dit uit zou kunnen zoeken hoe dat zit? Google helpt me niet veel (ook niet echt een idee hoe ik zou moeten zoeken). En eh, past het frontje van een V600 op een V525? Wat dan zou het mogelijk zijn om een V525 VOLLEDIG te modden naar een V600. Of blaat ik nu maar wat?

[ Voor 24% gewijzigd door Nik op 13-06-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog de 2 middenstukjes van zn frontje wil los hebben: losweken in gloeiend heet water, ca. 5 minuten. Dan wordt de lijm zacht en kun je ze er voorzichtig uitdrukken vanuit de binnenkant van het frontje. !! Pas op !!: het bovenste stukje is erg fragiel, pas dus op dat je het niet doorbuigt maar voorzichtig aan de zijkanten eruit drukt.
De lijmresten aan de binnenkant verwijder je met sticker/lijm-oplosser.
Nu kun je de middenplaatjes makkelijk verven/spuiten/lakken in de gewenste kleur. Als dat droog is, gewoon weer aan elkaar lijmen: lijm (bv. Bison Powerglue) aanbrengen op de 'omlijsting', en daar de 2 middenplaatjes stevig op aandrukken. Na 10 seconden zit het weer muurvast, en heb je een mooi frontje.

Wat ik heb gedaan is het zilveren middenstuk van mn chromen (erg krasgevoelige :/ ) Daydeal frontje eruitgehaald en deze in het originele frontje gedaan. Staat wel netjes :)

NB. Daydeal frontjes hebben plastic middenstukjes, de originele zijn van metaal. De originele kunnen dus makkelijker verbogen worden, pas hiervoor op.

Veel plezier met klussen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
proller schreef op 13 juni 2004 @ 12:24:
Owkee, een brandende vraag, is de printplaat van de V525 hetzelfde als de V600? En zo ja, kan ik er dan zo'n leuk ledje op modden? :D Iemand die dit uit zou kunnen zoeken hoe dat zit? Google helpt me niet veel (ook niet echt een idee hoe ik zou moeten zoeken). En eh, past het frontje van een V600 op een V525? Wat dan zou het mogelijk zijn om een V525 VOLLEDIG te modden naar een V600. Of blaat ik nu maar wat?
ik heb thuis ledjes, maar die zijn echt veel te groot voor een v525 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 08:11:
Ken iemand die gast (die frontjes levert vanuit limburg of tilburg ) niet even op de hoogte brengen van dit topic en hem even vertellen dat daar wat potientele klanten zijn :P

offtopic:
waar bleef topic 8 nou? Ik heb de hele nacht niet kunnen posten
:+
hij heeft alleen chrome silver en mat silver en de meeste wille andere ;)
Maar ik zal het een keer zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb v525 @ v600

maar krijg nu als welkomstekst telkens:
FLEX Error Phone Subsidy-Locked

dit ligt denk ik er aan dat tie nog gelockt is?

kan je hem met mss 3,6 unlocken dan?

en dat blauwe plaatje in het midden van de fone is dat goed te spuiten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:47:
ik heb v525 @ v600

Om die welkomsttekst weg te halen moet je het bestand secure_pds_init uit de map /a/mobile/system/ met p2kman verwijderen. Hij is dan niet geunlocked ofzo, dat kan je oa met mss doen, moet je m wel ff kopen........als je er tenminste 600 euro voor over hebt......... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:47:
ik heb v525 @ v600

1 Probeer is een andere Flex

2 Ja is te doen maar zal niet eeuwig blijven zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
dat had ik vanmorgen ook, het is gewoon een welkomsboodschap die je gewoon leeg kan maken en dan zie je het niet meer :)

[ Voor 13% gewijzigd door P.K. op 13-06-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op 13 juni 2004 @ 15:32:
dat had ik vanmorgen ook, het is gewoon een welkomsboodschap die je gewoon leeg kan maken en dan zie je het niet meer :)
nee hoor die tekst zal steeds terugkomen :Y) , maar wat ik dus net als zei: je moet het bestand secure_pds_init uit de map /a/mobile/system/ met p2kman verwijderen.......dan verwijder je de welkomsttekst en zal ie niet meer terugkomen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
ow ghehe na een aantal keren opnieuw opstarten issie idd weer terug gekomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spellen op phone zetten met bleutooth:

1het spel dat je wil kopieer je'
2en je plakt het in :start(rechtermuisknop),verkennen,my bleutooth places,entirebluetooth neighborhood, dan de naam van je divice, inbox.
3 dan gaat verzent hij het spel naar je phone
makie

Afbeeldingslocatie: http://nl.msnusers.com/v525/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=1

Afbeeldingslocatie: http://nl.msnusers.com/v525/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=2

Afbeeldingslocatie: http://nl.msnusers.com/v525/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 16:13:
spellen op phone zetten met bleutooth:

1het spel dat je wil kopieer je'
2en je plakt het in :start(rechtermuisknop),verkennen,my bleutooth places,entirebluetooth neighborhood, dan de naam van je divice, inbox.
3 dan gaat verzent hij het spel naar je phone
makie

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
wow echt bedankt joh dat wisten we nog niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

hmd01 schreef op 13 juni 2004 @ 16:19:
wow echt bedankt joh dat wisten we nog niet 8)7
Tjaa klopt wel maar hij heeft wel een beetje gelijk : Dadelijk komt er weer een n00b die het vraagt en niet zoekt/niet kan lezen :/

Alleen doen de plaatjes het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb da geplaatst omdat het er al een hele tijd nie meer instond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 16:49:
k heb da geplaatst omdat het er al een hele tijd nie meer instond....
zou wel in de startpost opgenomen kunnen worden

ik heb bovendien ontdekt dat je video's ook bia BT kan versturen naar een v525, ze zijn alleen via BT niet zichtbaar op een V525 (met seems van rjongen/poesje en mma-dcp & -ucp)(op een v500@v600 zijn ze via bt namelijk wel zichtbaar, dat wist ik al) Zoals poesje al eerder zei heb je wel die DK nodig om de bestanden er zelf op te krijgen. Nog(maals) bedankt voor die files poesje & rjongen!

[ Voor 48% gewijzigd door robert-630 op 13-06-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staan al twee FAQ's in de startpost. }:O
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.