Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 17:13:
Er staan al twee FAQ's in de startpost. }:O
Ja maar eigenlijk zou je zodra er iets wordt gevraagd en er een antwoord op is het gelijk in de Startpost moeten zetten, dat scheelt weer gezeik vind ik :)

Maar goed zelf weten ........ jouw feestje ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 13 juni 2004 @ 17:53:
[...]

Ja maar eigenlijk zou je zodra er iets wordt gevraagd en er een antwoord op is het gelijk in de Startpost moeten zetten, dat scheelt weer gezeik vind ik :)

Maar goed zelf weten ........ jouw feestje ;)
Feestje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
offtopic:
:7 heb wel zin in feestje :>

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 13-06-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij wat meer vertellen over IM messenger en waar kan ik die instellingen vandaan halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:58:
Wie kan mij wat meer vertellen over IM messenger en waar kan ik die instellingen vandaan halen. :)
simpel gezegd: doet et nie
(vodafone ondersteund et nie)

[ Voor 10% gewijzigd door poesje op 13-06-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen, tis een heeeele mooie, denk dat ik hem binnenkort maar ga halen ;)

Of moet ik nog even wachten op een nieuwe die snel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 13:38

Nik

Gewoon de V525 kopen en flashen naar V600... voor dat geld heb je heel wat, en vergeet niet, goede support (forum!) enz enz. Gewoon een leuk mobieltje voor weinig geld waar je lang mee vooruit ken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via daydeal een full housing-dinges gekocht + een flashing keypad..! Weet iemand hoe lang dit gaat duren? of er ervaringen mee heeft ? Meld ut ff _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 08:42:
Ik heb via daydeal een full housing-dinges gekocht + een flashing keypad..! Weet iemand hoe lang dit gaat duren? of er ervaringen mee heeft ? Meld ut ff _/-\o_
heeeeeeel lang :p neeh uhh denk iets van 3 weken ofzo als t meezit

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je flasht loopt de garantie toch nie meer?

en kan je hem altijd nog trug flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 11:53:
Als je flasht loopt de garantie toch nie meer?

en kan je hem altijd nog trug flashen?
in principe wel.
Maar als je mobieltje kapoet is, en je wil dat ie gemaakt wordt maar dat kan niet meer omdat ie geflashd is maar dat kan je niet ongedaan maken omdat ik kapot is, gaat dat niet.
Als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jemig ik hoopte dat ie al binnen een week binnen is ;( nou nog ff wachten dan maar (wel een dure zaak van daydeal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Ik ga maar weer eens een nieuwe Inkoopactie bij Daydeal organiseren.
Ik heb ze gemaild, en alles schijnt op orde te zijn, en ze kunnen weer netjes en snel leveren.

Andere reden:

Ik zag dit: Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500mbfp_small.jpg en een hele mooie heineken versie.
Comes with slim/standard size battery door.
Die wil ik wel hebben >:) .

Maar goed.
Ik ben nu de Inkoopactie in elkaar aan het flansen.
Als ie klaar is, dan meld ik het hier.
Binnen 2 weken word er besteld!

[ Voor 4% gewijzigd door rjongen op 14-06-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel meedoen, maar bestel je alleen die heineken of mag ik zelf aangeven welke ik dan zou willen? (heb nog nooit meegedaan aan IA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een Motorla V525 gekocht bij zo'n Vodafone City point. Ik helemaal blij en ik begon meteen wat dingen over te zetten via bluetooth enzo.. maar toen ik een paar keer gebeld en ge-sms't had verdween mijn GPRS logo dat linksboven stond, sindsdien kan ik ook niet meer op live! ... Dat lukte eerst wel, dus de instellingen zijn OK, hetzelfde geldt voor MMS'en..?

Nu heb ik al wat vaker gelezen dat dat te maken heeft met het beltegoed enzo, maar ik heb dat net opgewaardeerd en heb nu meer dan 20 euro en alsnog geen GPRS icoontjes of zo...?

Wat is er aan de hand en wat moet ik doen?!

Ook heb ik geen flauw idee hoe je dat Live! moet activeren, dat zei de verkoopster tegen me, maar ik heb het niet gedaan want ik kon gewoon op live? Misschien ligt het daaraan?

[edit] Dat Live! activeren via 1200 > 3 > 5 > 1 werkt hier niet, ik krijg dat nadat ik 5 heb geduwd iets van "deze dienst bestaat niet meer" :S

bvd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:41:
Ik wil wel meedoen, maar bestel je alleen die heineken of mag ik zelf aangeven welke ik dan zou willen? (heb nog nooit meegedaan aan IA)
ik ben alle producten aan het toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vet! dus ook full housings en torx6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
rjongen schreef op 14 juni 2004 @ 14:25:
[...]

nice maarre komen er dan weer invoerskosten bij?

wil wel weer ander frontje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
rjongen schreef op 14 juni 2004 @ 14:25:
[...]

probeer ok te regelen dat die gasten het in pakketten van minder dan 100 euro versturen :P (vind da ze da wel als tegen prestatie mogen doen... aangezien je dan veel besteld, waarschijnlijk)

ennuh.... zijn die full-housings, transparante, nu wel of niet met normaal klepje (volgens uitleg wel)

offtopic:
merk wel dat je het leuk vind om inkoopacties te oragniseren :P

[ Voor 24% gewijzigd door poesje op 14-06-2004 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh, ik ben da blauw ook wel zat.....! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 14 juni 2004 @ 11:55:
[...]

in principe wel.
Maar als je mobieltje kapoet is, en je wil dat ie gemaakt wordt maar dat kan niet meer omdat ie geflashd is maar dat kan je niet ongedaan maken omdat ik kapot is, gaat dat niet.
Als je begrijpt wat ik bedoel ;)
ja dacht ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:35:
heheh, ik ben da blauw ook wel zat.....! >:)
Alle Tweakers hier kunnen ze ook onderling gaan ruilen :+ :D

(8> Waarom hebben alle covers die ik mooi vind een extended baterijklepje, echt te erg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik PST gebruik,
en ik gebruik daarvan het programma Multiflashflex dan begint het programma met zoeken naar een FRAMEWORK ofzo.....een WIBU-BOX ofzo, maar dan kan hij bij mij nooit wat vinden, terwijl de mobiel toch goed is aangesloten.........

Hoe kan dit ? ik wil namelijk toch zo'n flex gebruiken....omdat ik nergens een victorgsm flex file kan vinden........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:17:
als ik PST gebruik,
en ik gebruik daarvan het programma Multiflashflex dan begint het programma met zoeken naar een FRAMEWORK ofzo.....een WIBU-BOX ofzo, maar dan kan hij bij mij nooit wat vinden, terwijl de mobiel toch goed is aangesloten.........

Hoe kan dit ? ik wil namelijk toch zo'n flex gebruiken....omdat ik nergens een victorgsm flex file kan vinden........
Stel dat soort vragen op MSN aan iemand, niet hier. (Ligt net op het randje wel of niet mogen i.v.m. flex/flash)
In mijn profiel staat mijn msn-adres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar waarom geen inkoopactie van www.amco-cellular.com , want daar hebben ze naar mijn mening veel meer keus en ze zijn ook nog es goedkoper als daydeal.com
:? 8)7
voorbeeldje:
http://order.store.yahoo....WsiK5mbUbp4Nj9sQihrCMM_Y-

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:23:
maar waarom geen inkoopactie van www.amco-cellular.com , want daar hebben ze naar mijn mening veel meer keus en ze zijn ook nog es goedkoper als daydeal.com
:? 8)7
voorbeeldje:
http://order.store.yahoo....WsiK5mbUbp4Nj9sQihrCMM_Y-
Bespreek dat op het bijbehorende IA-topic, misschien weten anderen nog meer goede zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Full Housing" betekent dat Faceplate + Battery Cover + toetsen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh shit ik hoopte dat het binnen een weekiej hier al zou zijn..! Nog ff w8en.
Vol houden :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het blauw van het zilver afgekregen, heheh, ga em spuite met de autolak... :D tnx 2 BurningDog die paar reply's trug melde da je hem moest weken in heet water, nog bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:40:
"Full Housing" betekent dat Faceplate + Battery Cover + toetsen of zo?
gewoon alles. weet niet cker of t de toetse ook zijn.

maar ik heb liever ook die andere site dan daydeal. die heeft wel iets meer en niet van die grote battery klepjes gloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
hm de datum was na al die files die ik op 2 mobieltjes had gezet teruggekeerd..
weet nu waarom het komt op 2 mobieltjes staat ineens geen GPRS meer aan, genoeg beltegoed en dergelijk op beide, ligt GPRS er ook bij jullie uit?
Ff kijken hoe ik het weer aan krijg nu (die functie via het persoonlijke instellingen menu van vodafone werkt volgensmij inderdaad niet meer, maar je kan het desnoods ook nog via internet activeren, of nieuwe Gprs instellingen laten toesturen, mits hier het probleem ligt; is ff gaan uitzoeken vanaaf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@keito, reboot je mobiel eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.daydeal.com/motv600/v600clearpcv.jpg

zou de electronica van de v525 zonder klus en breek werk in passen?

en p2kman doed het bij mij part time heel vag hoe zou dat kunne ? hij pakt hem echt een in de 100 keer ofzo heel iri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:19:

en p2kman doed het bij mij part time heel vag hoe zou dat kunne ? hij pakt hem echt een in de 100 keer ofzo heel iri
Ik heb zo'n gevoel van niet eigenlijk anders hadden ze dat er wel bij gezet..! Maarjah ik ben nog maar een newby. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb t zelfde gevoel als Nielsjuh, vind knap alst wel lukt _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je er geen plaatjes bij die IA bijzetten? want nu moet je de hele tijd van de ene site naar de andere om te kijken welke het is
of kost dat te véél tijd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe activeer ik Live!?
1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)
Dit staat in de startpost.

OK maar hoe zet ik het uit dan!!

Al eerder gevraagd maar van niemand antwoord gekregen. Ik wil graag van dat irritante gprs verbinding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilt iemand een duidelijke uitleg geven hoe ik met de datakabel themes op mijn telefoon kan zetten ? zo duidelijk mogelijk graag
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 20:01:
wilt iemand een duidelijke uitleg geven hoe ik met de datakabel themes op mijn telefoon kan zetten ? zo duidelijk mogelijk graag
_/-\o_
kan niet.
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:30:
kan je er geen plaatjes bij die IA bijzetten? want nu moet je de hele tijd van de ene site naar de andere om te kijken welke het is
of kost dat te véél tijd
Ben ik wel van plan, maar dat is inderdaad heel veel werk. Ik zit nu midden in mijn laatste proefwerkweek, maar ik zal morgen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:05
Kan wel. Je moet ze maken met Media Manager 1.5.01, stond geloof ik op de CD. Daarna hernoem je ze naar .tcf en upload je ze met P2K in /a/.
Ik heb het wel eens geprobeerd en het lukte gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier een inkoopactie voor mini antennes: http://www.inkoopactie.net/ia/pzcm0gbn

Dacht dat dit niet meer mocht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over dat inkoop gedoe,

ik zou liever kiezen voor die andere site ipc daydeal,
bij die andere site hebbe ze veel meer keuze, en mooiere,

check deze es:
http://store5.yimg.com/I/123accessories4nokias_1796_10948215

als de actie eris, doe ik graag mee, voor ongeveer 15 uero zo'n mooie cover wil ik ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 20:57:
even over dat inkoop gedoe,

ik zou liever kiezen voor die andere site ipc daydeal,
bij die andere site hebbe ze veel meer keuze, en mooiere,

check deze es:
http://store5.yimg.com/I/123accessories4nokias_1796_10948215

als de actie eris, doe ik graag mee, voor ongeveer 15 uero zo'n mooie cover wil ik ook wel...
en die site is??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu net een v525 prepaid, heb alleen een paar problemen met Live!.

Als ik Live! open krijg ik netjes een schermpje met 4 opties, eentje ervan
is het EK2004 etc. Als ik 1 van die 4 wil openen krijg ik een melding
dat die dienst niet beschikbaar is.

Ook als ik 1200 > 3 > 5 gebruik krijg ik te horen dat ik daar niks kan doen.
Heb wel onder WEB-profielen een Live! en een MSS profiel waarbij Live! is ingesteld is als standaard.

Iemand misschien een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V600 is net ietsje kleiner (scheelt een paar milimeter geloofk) maar een beetje tweaker krijgt de electronica er wel in denk k. Je hebt dan wel een v600 keypad nodig.........En probeer es de nieuwe p2kman te downloaden, misschien heb je dan minder problemen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:06:
Heb nu net een v525 prepaid, heb alleen een paar problemen met Live!.

Als ik Live! open krijg ik netjes een schermpje met 4 opties, eentje ervan
is het EK2004 etc. Als ik 1 van die 4 wil openen krijg ik een melding
dat die dienst niet beschikbaar is.

Ook als ik 1200 > 3 > 5 gebruik krijg ik te horen dat ik daar niks kan doen.
Heb wel onder WEB-profielen een Live! en een MSS profiel waarbij Live! is ingesteld is als standaard.

Iemand misschien een suggestie?
MMMmmm net te horen gekregen dat als je beltegoed rond de 2-3 euro is je geen gebruik kan maken van Live!. :S

Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Wekko schreef op 14 juni 2004 @ 20:25:
[...]

Kan wel. Je moet ze maken met Media Manager 1.5.01, stond geloof ik op de CD. Daarna hernoem je ze naar .tcf en upload je ze met P2K in /a/.
Ik heb het wel eens geprobeerd en het lukte gewoon.
hij bedoeld volgens mij het kleuren schema.... in principe is dit niet te wijzigen (voor mensen met v525@v600)
voor mensen met v525 of v525@v500 is er een mogelijkheid om er 1 bij te zetten :)
(moet alleen nog weten hoe die een andere kleuren combinatie gemaakt moet worden..... heb namelijk die standaard vodafone)
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:11:
[...]
V600 is net ietsje kleiner (scheelt een paar milimeter geloofk) maar een beetje tweaker krijgt de electronica er wel in denk k. Je hebt dan wel een v600 keypad nodig.........En probeer es de nieuwe p2kman te downloaden, misschien heb je dan minder problemen.......
heb al gehoord dat het niet past, het schermpje schijnt te dik te zijn :(

@mensen die inkoopactie beginnen (en anderen die daarover mee praten):
1x vermelden dat er inkoopactie is, is voldoende... (dan weet iedereen het wel :P )
(oeps... heb ik het ook deels tegen mezelf :X )
rjongen schreef op 14 juni 2004 @ 20:16:
Ben ik wel van plan, maar dat is inderdaad heel veel werk. Ik zit nu midden in mijn laatste proefwerkweek, maar ik zal morgen kijken.
offtopic:
altijd vervelend, zo'n laatste proefwerkweek..... zit er ook mee.....
maar grootse plannen als het voorbij is :)
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:36:
[...]
MMMmmm net te horen gekregen dat als je beltegoed rond de 2-3 euro is je geen gebruik kan maken van Live!. :S

Raar
is niet raar, als je oplet zie je dat iets van GPRS (wap en mms dus) vertraagt van BTg word afgeschreven.... als ze je dan nog erop zouden laten, zou je een negatief BTG kunnen krijgen :P

[ Voor 76% gewijzigd door poesje op 14-06-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:36:
[...]

Raar
KAn wel, ik had zelfs al min 3 euro, kaartje heb ik gauw weggegooid. Ik wil dat gprs uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:09:
[...]

KAn wel, ik had zelfs al min 3 euro, kaartje heb ik gauw weggegooid. Ik wil dat gprs uitschakelen.
Ik wil het juist aan,
en het lukt met geen mogelijkheid, aanmeld-service is niet in werking via 1200. (Voor de duidelijkheid het heeft gewerkt) ook via startmetvodafonelive.nl kom je niet verder, toen maar een nieuw profiel laten opsturen via secure2.............., en ik kon erop maar niet verder dan het Live! menu :X :( en is ie ook nog gelockt dat profiel (tussen haakjes, hoe kon je het ookalweer weg krijgen met un dk) ook kreeg ik niet het gprs-logo in beeld wel ff een peiltje naar links en n peiltje naar recht (ofwel hij was bezig met dataverkeer) Denk dat ik de terugbel service van vodafone maar ff raadpleeg via hun site.... iemand nog n idee?? (het is een v525@v500/v600 ... :9 ) oowjaah en op een v525+poesjes-seems werkt het ook niet.

En eigenlijk intresseert het live! me helemaal niet (alleen mms/email is boeiend) Ik wil me datum weer uit beeld! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 14 juni 2004 @ 23:53:
[...]

Ik wil het juist aan,
en het lukt met geen mogelijkheid, aanmeld-service is niet in werking via 1200. (Voor de duidelijkheid het heeft gewerkt) ook via startmetvodafonelive.nl kom je niet verder, toen maar een nieuw profiel laten opsturen via secure2.............., en ik kon erop maar niet verder dan het Live! menu :X :( en is ie ook nog gelockt dat profiel (tussen haakjes, hoe kon je het ookalweer weg krijgen met un dk) ook kreeg ik niet het gprs-logo in beeld wel ff een peiltje naar links en n peiltje naar recht (ofwel hij was bezig met dataverkeer) Denk dat ik de terugbel service van vodafone maar ff raadpleeg via hun site.... iemand nog n idee?? (het is een v525@v500/v600 ... :9 ) oowjaah en op een v525+poesjes-seems werkt het ook niet.

En eigenlijk intresseert het live! me helemaal niet (alleen mms/email is boeiend) Ik wil me datum weer uit beeld! ;)
Sorry hoor maar ik wil dat het stopt en ondanks alle mensen hier die alles al met de foon gedaan hebben heb ik hier geen antwoord op gekregen. Dus niemand weet het!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hey nog iemand die zijn V525 weer wilt verkopen? Omg Rotterdam.. mail me effe donnykim@hotmail.com ;)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
YES! GPRS/LIVE WERKT WEER! :9
DUS GEEN DATUM MEER IN BEELD! :P

denk dat het een probleem was van vodafone, gelukkig had ik ze nog niet gemaild/-beld. me vader dacht dat het door zijn geklooi met zijn toestel was (had 1 dag eerder met zijn seems gekloot)

Heb een bericht/mms ontvangen van vodafone, aleen staat ie nu in me berichtencentrum met een klokje d'r bij (icoontje dan), maar ik kan alleen op details drukken en vervolgens downloaden, normaal krijg je je mmsje toch gelijk in beeld zonder dat je hem ''zelf'' moet downloaden?

Neem aan dat het geen geld kost de data om een bericht van voda binnen te halen! dus download hem toch maar ff...

-edit: krijg ik na 10 min downloaden van bericht 10 onmogelijk, probeer later opnieuw. misschien is er iets mis met mijn mms instellingen.
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 01:40:
[...]

Sorry hoor maar ik wil dat het stopt en ondanks alle mensen hier die alles al met de foon gedaan hebben heb ik hier geen antwoord op gekregen. Dus niemand weet het!! :'(
Volgensmij kan je het alleen via de klantenservice laten afsluiten, er is namelijk geen andere mogelijkheid volgensmij (correct me if i'm wrong!?) , je kan misschien alleen je webprofielen allemaal wissen, dan werkt gprs ook niet meer denk k.

[ Voor 38% gewijzigd door robert-630 op 15-06-2004 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 17:02:
Ik heb zojuist het blauw van het zilver afgekregen, heheh, ga em spuite met de autolak... :D tnx 2 BurningDog die paar reply's trug melde da je hem moest weken in heet water, nog bedankt!
Graag gedaan! :)
Is het spuiten nog gelukt, en hoe ziet je foon er nu uit? Plaats anders ff een paar pics van het eindresultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij kan je het alleen via de klantenservice laten afsluiten, er is namelijk geen andere mogelijkheid volgensmij (correct me if i'm wrong!?) , je kan misschien alleen je webprofielen allemaal wissen, dan werkt gprs ook niet meer denk k.[/quote]

Vodafone heb ik al gebeld en die zeiden dat ik maar een abbo moest nemen of een ander nummer. Dit is toch geen service. Ik zal ook even proberen alle webprofielen weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:05:
Vodafone heb ik al gebeld en die zeiden dat ik maar een abbo moest nemen of een ander nummer. Dit is toch geen service. Ik zal ook even proberen alle webprofielen weg te halen.
Hoe jaag je je klanten naar kpn-hi (met supergoedkoop smsen(hi) beltegoed onbeperkt geldig (kpn) & gratis simkaarten(hi&e.v.tkpn->overzeten))

Ik ging dat mmsje van vodafone binnenhalen, lukte eerste niet had achter een url een ''.'' gezet in het mms-webprofiel, nu veranderd, en maar data verzenden dat ding, maar denk maakt het uit is toch gratis, en maar niks ontavngen...vaag. Gelukkig van te voren beltegoed gecheckt, wat blijkt ze laten me betalen voor de data, (Ratten daar bij Vodafone :( :( :( !!) Me beltegoed is van 15,78 naar 14,90 gegaan. Ben super boos, misschien ff bellen...

Weet iemand of je mmsjes via internet ergens kan bekijken?? via myvodafone niet gevonden namelijk!

[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 15-06-2004 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 12:05:
Volgensmij kan je het alleen via de klantenservice laten afsluiten, er is namelijk geen andere mogelijkheid volgensmij (correct me if i'm wrong!?) , je kan misschien alleen je webprofielen allemaal wissen, dan werkt gprs ook niet meer denk k.
Vodafone heb ik al gebeld en die zeiden dat ik maar een abbo moest nemen of een ander nummer. Dit is toch geen service. Ik zal ook even proberen alle webprofielen weg te halen.[/quote]
via de seem bestanden die toegang geven tot engineering menu, kun je gprs auto-atach uit zetten.... dan is er geen icoontje tot je het gebruikt
als je dan ook nog eens alle webprofielen weghaald.... kun je helemaal nie meer op gprs (kan zijn dat netwerk icoontje wel verschijnt als je op live knop drukt... maar gebeurd iig niets :) )

om deze dingen te doen, moet je wel kabel hebbe
robert-630 schreef op 15 juni 2004 @ 12:22:
[...]

Hoe jaag je je klanten naar kpn-hi (met supergoedkoop smsen(hi) beltegoed onbeperkt geldig (kpn) & gratis simkaarten(hi&e.v.tkpn->overzeten))

Ik ging dat mmsje van vodafone binnenhalen, lukte eerste niet had achter een url een ''.'' gezet in het mms-webprofiel, nu veranderd, en maar data verzenden dat ding, maar denk maakt het uit is toch gratis, en maar niks ontavngen...vaag. Gelukkig van te voren beltegoed gecheckt, wat blijkt ze laten me betalen voor de data, (Ratten daar bij Vodafone :( :( :( !!) Me beltegoed is van 15,78 naar 14,90 gegaan. Ben super boos, misschien ff bellen...

Weet iemand of je mmsjes via internet ergens kan bekijken?? via myvodafone niet gevonden namelijk!
via myvodafone, in my album :P (zou moeten.... nooit gewerkt bij mij... maarja, stuur toch nooit mmsjes)

[ Voor 40% gewijzigd door poesje op 15-06-2004 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 15 juni 2004 @ 12:31:
[...]

[...]

via myvodafone, in my album :P (zou moeten.... nooit gewerkt bij mij... maarja, stuur toch nooit mmsjes)
Bedankt voor je reactie, maar bij mij stonden daar alleen verzonden mms-berichten, die service werkt blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis inmiddels mogelijk om de motorola tekst op de buitenste display te veranderen, uit de seem thread op howardforums:
For the ppl who use SExxx flex with "Motorola " outer display.

in order to use your own tag.

1) first change the text in 0061_0001.seem and 0062_0001.seem.

2) here is the key, in 004a_0001.seem, goto Address 27h and change the hex value to 01, you should have 02 there.

enjoy, and have fun. I haven't test on other SE flex, but it works for me.
Kga t meteen ff uitproberen, lijkt me echt cool ;)

EDIT: Lachen het werkt egt......... 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 13:22:
Tis inmiddels mogelijk om de motorola tekst op de buitenste display te veranderen, uit de seem thread op howardforums:

[...]

kan je die seems handmatig aanpassen, met welk progie?
ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan gewoon met een simpele hexeditor.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 13:22:

[...]

hmmm..... was er net ook mee bezig.....
(stond op HoFo)

...... zit de laatste paar dagen alleen maar met m'n seems te kloten
de v525 kan nog meer dan je denkt... waaronder 5 (ipv 2) verschillende tril standen ;)

[ Voor 55% gewijzigd door poesje op 15-06-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kan iemand me een link geven waar ik de Motorola Mobile Phonetools 2.16 kan vinden. Heb de 1.23 vanop motclub maar de 2.16 is 'unavailable' voor het moment.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kingskawn schreef op 15 juni 2004 @ 14:57:
Kan iemand me een link geven waar ik de Motorola Mobile Phonetools 2.16 kan vinden. Heb de 1.23 vanop motclub maar de 2.16 is 'unavailable' voor het moment.

Thanks
Ja, wat denk je zelf :X !

Lees nou eerst een de SP door, kom dan pas terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag die V525 gekocht en ik heb een aantal problemen.
1.Vodafone Live! doet het niet.. want als je naar die nummer belt , om te activeren dan zegt dat mokkel dat de functie er niet meer is. Weten jullie mischien hoe het dan moet?
2.Er zit ook een heel irritant rood puntje in het beeldscherm.. ik weet niet of dat hoort?
3. Dat ronden ding onder het beeldscherm met dat blauwe knopje erin.. daarvan doet de rechter pijltje soms niet reageren.. hebben jullie dat ook??
alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:43

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 08:42:
Ik had hem in 4 dagen :)

@Kingskawn,
jap

hiero

[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 15-06-2004 15:16 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ga vannacht duimen zodat ut bij mij ook zo snel mogelijk komt. Kan namelijk niet w8en. Bedankt Flapmo _/-\o_

Cool man ik heb nou in plaats van "Motorola" "Niels Mobiel" op mijn voorklepje als ie open is..! Super Rulext. Maar dat komt dankzij poesje Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar normaal... :/

[ Voor 80% gewijzigd door intoxicated op 15-06-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:54:
jullie weten het dus ook niet?
motorola is gewoon een slegt merk, en die v525 is egt een pruts mobiel
Dat is het totaal niet..! Het is een super mobiel..! Maar als je het zo ... mobiel vind waarom ben je hier dan..? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 15 juni 2004 @ 15:15:
[...]

Ik had hem in 4 dagen :)

@Kingskawn,
jap

hiero
heb je maybe ook foto's? (óók van de achterkant én zijkant? zou zeer mooi zijn :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:13:
Ik heb vandaag die V525 gekocht en ik heb een aantal problemen.
1.Vodafone Live! doet het niet.. want als je naar die nummer belt , om te activeren dan zegt dat mokkel dat de functie er niet meer is. Weten jullie mischien hoe het dan moet?
2.Er zit ook een heel irritant rood puntje in het beeldscherm.. ik weet niet of dat hoort?
3. Dat ronden ding onder het beeldscherm met dat blauwe knopje erin.. daarvan doet de rechter pijltje soms niet reageren.. hebben jullie dat ook??
alvast bedankt.
1. ligt aan vodafone (kan dacht ik ook via inet)
2. waar op het scherm??
3. moet je em paar keer gebruiken.... gaat ie et vast wel weer beter doen :)
heb je waarschijnlijk nooit de ware kracht van de v525 gezien ;)

[ Voor 59% gewijzigd door poesje op 15-06-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door intoxicated op 15-06-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 15:49:
Nou ik ga vannacht duimen zodat ut bij mij ook zo snel mogelijk komt. Kan namelijk niet w8en. Bedankt Flapmo _/-\o_

Cool man ik heb nou in plaats van "Motorola" "Niels Mobiel" op mijn voorklepje als ie open is..! Super Rulext. Maar dat komt dankzij poesje Bedankt :)
Dat is handig als ie gejat wordt >:)
Natuurlijk moet ie niet gejat worden maar triest genoeg gebeurt het vandaag de dag :( gisteren bij I&T al 3 Topics ofzo gezien erover :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 16:22:
het is gewoon een kloot mobiel.
dikke koelkast
kloot ding
en jullie moeders zijn kanker hoeren
Dus jij bent alleen boos omdat er iets niet goed is met je telefoon..! Jemig daar kan je toch voor zorgen dat het weer goed komt. Doe je toch niet echt goed..! Oke ik snap dat je boos bent maar waarom zouden wij de schuld krijgen. En dat onze moeder k****r moeders zijn, wat heeft dat nou met het forum te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
wat zielig, wat ongelooflijk zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarja laten wij verder gaan waar bij we gebleven waren..! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefmen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09-2022
Hallo,
Ik wouw via www.daydeal.com een chrome frontje gaan kopen, nu heb ik gehoord dat het batterijklepje nogal lelijk hiervan moest zijn... Kan iemand mij daar een foto van geven?

Stefan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Wat zeg je kerel? We zijn hier in nederland, niet in marokko oid (NOFI voor alle marokkanen). Dus als u het even in het nederlands zou willen melden, gaarne.

stefmen: het is eigenlijk al geen wou maar wilde. Maar omdat heel nl dit fout doet heeft zelfs Van Dale het bijgevoegd. Maar schrijf dan wel wou en niet wouw :x.

En die foto's staan op de site zelf? Hij steekt dus meer uit. Dat is het verschil. Je kan er ook voor kiezen gewoon je oude achterkant te houden.

//edit
het leuke is, die morti heeft er veel moeite voor gedaan om te proberen te kunnen zeggen (:?) dat het een klote-mobiel is. Helemaal account voor aangemaakt, wordt hij meteen weer gebannt. aaaah zieliggg :+.

[ Voor 47% gewijzigd door Flapmo op 15-06-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic:*
Flapmo mag ik jou toevoegen op msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Flapmo schreef op 15 juni 2004 @ 17:18:
//edit
het leuke is, die morti heeft er veel moeite voor gedaan om te proberen te kunnen zeggen (:?) dat het een klote-mobiel is. Helemaal account voor aangemaakt, wordt hij meteen weer gebannt. aaaah zieliggg :+.
* nero355 heeft dan ook echt niet een TR gemaakt met als Suggestie : Ban erbij O-) :7

Niemand mag een slecht woord zeggen over mijn bellende Gameboy B-)

/EDIT :
intoxicated schreef op 15 juni 2004 @ 17:58:
[...]
* intoxicated heeft die suggestie dan ook overgenomen. :Y)
SWEET !!! I feel soo CooL now :*

[ Voor 21% gewijzigd door nero355 op 15-06-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

nero355 schreef op 15 juni 2004 @ 17:56:
[...]
* nero355 heeft dan ook echt niet een TR gemaakt met als Suggestie : Ban erbij O-) :7

Dus laten we het nu weer over de V525 hebben ipv over het gedrag van mensen met een IQ dat lager ligt dan dat van de gemiddelde fruitvlieg (nofi tegen fruitvliegjes ;) ).

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus laten we het nu weer over de V525 hebben ipv over het gedrag van mensen met een IQ dat lager ligt dan dat van de gemiddelde fruitvlieg (nofi tegen fruitvliegjes ;) ).
hehehehe, dat zal em lere 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig die is ook weer weg..! Ik w8 nog steeds op mijn stuff :9~
Jemig ik wil dat ding..!
Heeft er iemand nog iets boeiends en leuke dingen uitgevonden? (behalve dat ene dat je de naam kan veranderen (heb ik al) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:33
[...]

offtopic, leuke ava :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
hebben jullie ook een msje van vodafone gekregen??, ik krijg het namelijk met geen mogelijkheid geopend, druk je op downloaden en dan maar wachten, wachten en wachten..... :O

..of is dat normaal op n v525@v600?

[ Voor 11% gewijzigd door robert-630 op 15-06-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
zo, na beetje testen met m'n seem heb ik eindelijk 5 verschillende trilstanden op m'n mobiel :D (ipv dus de 2 die er normaal op staan)

ook is het mogelijk om inkomende en uitgaande gesprekken te blokkeren voor iedereen, of mensen die nie in je telefoonboek staan (heb et alleen nog nie getest)
deze optie zit dan onder beveiligingen :D

file komt binnenkort beschikbaar
dus nog ff geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens vinden hoe ik mijn berichtenbeltoon verander, word gek van deze :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 07:33:
Ik kan nergens vinden hoe ik mijn berichtenbeltoon verander, word gek van deze :S
Menu / Instellingen / Geluidsprofiel / Detail: Luid / Berichten

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
klein vraagje:

kan je ook als je hem openklapt dat hij niet gelijk opneemt?
ik weet dat dit bij sommige andere tels in te stellen is..

danku :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DetoR schreef op 16 juni 2004 @ 10:05:
klein vraagje:

kan je ook als je hem openklapt dat hij niet gelijk opneemt?
ik weet dat dit bij sommige andere tels in te stellen is..

danku :P
Ja dat kan: Instelingen | Tijdens Gesprek | Antwoord Opties | Open voor Antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar weken geleden heb ik alle orginele beltonen gewist op de beltoon "nieuw Berich" na. Het probleem is nu dat ik me geluids profiel-details niet meer in kom. Heeft iemand het zelfde of een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
:D :D Ik koop morgen ook deze telefoon, voor 50 euro. Ben er dus erg blij mee. Kan m'n 'oude' SE T300 weg. Iemand interesse? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 11:08:
Een paar weken geleden heb ik alle orginele beltonen gewist op de beltoon "nieuw Berich" na. Het probleem is nu dat ik me geluids profiel-details niet meer in kom. Heeft iemand het zelfde of een oplossing.
voordat je je beltonen gaat verwijderen moet je eerst alles op stil zetten (klassiek kan ook, hoor ik wel is). Als het goed is kan je er pas weer in als je alles terugzet. (misschien heb je hier iets aan (neem aan dat ik het kan posten) => klik! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 17:36:
Offtopic:*
Flapmo mag ik jou toevoegen op msn?
Jap, anders zou ik me msn-adres niet in profiel zetten :+

Trouwens, als je je telfoon geflasht hebt naar v600, moet je dan opnieuw orange bellen dat je een v600 hebt die je mms wil laten ontvangen/zenden :?

[ Voor 27% gewijzigd door Flapmo op 16-06-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Flapmo schreef op 16 juni 2004 @ 12:29:
[...]

Jap, anders zou ik me msn-adres niet in profiel zetten :+

Trouwens, als je je telfoon geflasht hebt naar v600, moet je dan opnieuw orange bellen dat je een v600 hebt die je mms wil laten ontvangen/zenden :?
afhankelijk van wat voor webprofielen je nu hebt (of het de goede zijn)
voor de zekerheid kan je ze altijd je toe laten sturen (volgensmij is het dan ook bij orange geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 16 juni 2004 @ 11:57:
[...]

voordat je je beltonen gaat verwijderen moet je eerst alles op stil zetten (klassiek kan ook, hoor ik wel is). Als het goed is kan je er pas weer in als je alles terugzet. (misschien heb je hier iets aan (neem aan dat ik het kan posten) => klik! )
het kan ook zijn dat er een fout staat in de temptonedb.db of mytonedb.db, misschien eerst kijken of het daaraan ligt... door ze gewoon te deleten

(is namelijk simepeler dan al die bestanden terug zetten :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien of je met de motomixer ook andere audio files kunt mixen 8)
(behalve dat standaart audio files).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
addictive schreef op 16 juni 2004 @ 11:16:
:D :D Ik koop morgen ook deze telefoon, voor 50 euro. Ben er dus erg blij mee. Kan m'n 'oude' SE T300 weg. Iemand interesse? ;)
Oké, ik heb hem nu al :D morgen ff betalen Kon je nou ook mp3's luisteren? En hoe zet je die erop, ik neem aan met datakabel/bluetooth, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 16 juni 2004 @ 13:57:
[...]

het kan ook zijn dat er een fout staat in de temptonedb.db of mytonedb.db, misschien eerst kijken of het daaraan ligt... door ze gewoon te deleten

(is namelijk simepeler dan al die bestanden terug zetten :P )
Ik heb net temptonedb.db en mytonedb.db gedelete, maar ik kan nog steed niet het geluids porfiel-details in. Dus ik ga alle bestanden maar terug zetten. Is dit de goeie plek: /a/mobile/audio/ of moeten die alertfiles ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
Kan ik maar 8 berichtjes opslagen op mijn V525@V600? Ik kan onmogelijk in mijn sms setup gaan. Hij geeft me altijd de setup van mms. Hoe geraak ik dan aan de setup van sms om meer berichtjes op te slaan?
Die 8 berichtjes worden opgeslagen op mijn sim-kaart. Ik dacht dat het mogelijk was om de berichtjes op te slagen op de gsm zelf...

Wie heeft het antwoord?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.