Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VIII]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.038 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:08:
[...]

Ik heb net temptonedb.db en mytonedb.db gedelete, maar ik kan nog steed niet het geluids porfiel-details in. Dus ik ga alle bestanden maar terug zetten. Is dit de goeie plek: /a/mobile/audio/ of moeten die alertfiles ergens anders
ja, gewoon in je /a/mobile/audio/
Kingskawn schreef op 16 juni 2004 @ 14:19:
Kan ik maar 8 berichtjes opslagen op mijn V525@V600? Ik kan onmogelijk in mijn sms setup gaan. Hij geeft me altijd de setup van mms. Hoe geraak ik dan aan de setup van sms om meer berichtjes op te slaan?
Die 8 berichtjes worden opgeslagen op mijn sim-kaart. Ik dacht dat het mogelijk was om de berichtjes op te slagen op de gsm zelf...

Wie heeft het antwoord?
om smsjes op mobiel op te laten slaan, moet er 1 bit anders staan in seem 0032_0001
deze weet ik zo nie uit mijn hoofd, maar de seem bestanden die ik maak.... slaan smsjes op op de mobiel :)
dus als je die er gewoon opzet (krijg je nog leuke extra's ook ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
ik heb hier een keer gelezen dat iemand een programma'tje had voor je V525 om een rooster in te voeren
waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
arjan bregman2 schreef op 16 juni 2004 @ 14:33:
ik heb hier een keer gelezen dat iemand een programma'tje had voor je V525 om een rooster in te voeren
waar kan ik dat vinden?
aantal topics terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
poesje schreef op 16 juni 2004 @ 14:27:

[...]

om smsjes op mobiel op te laten slaan, moet er 1 bit anders staan in seem 0032_0001
deze weet ik zo nie uit mijn hoofd, maar de seem bestanden die ik maak.... slaan smsjes op op de mobiel :)
dus als je die er gewoon opzet (krijg je nog leuke extra's ook ;) )
Kan je me zeggen hoe ik dit moet doen? Op een rijtje please voor ik mijn gsm naar de haaien help :'(

Wat heb ik er voor nodig? Slaagt de V525 de sms'jes niet automatisch op de mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mss gestart, en een flex file geselecteert, gestart flexen, maar hij gaf nog wel een foutmelding, maar hij zegt dat hij bezig is met flexen, nu al 10minuten.....is dit normaal ofzo zo lang?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Kingskawn schreef op 16 juni 2004 @ 14:54:
[...]

Kan je me zeggen hoe ik dit moet doen? Op een rijtje please voor ik mijn gsm naar de haaien help :'(

Wat heb ik er voor nodig? Slaagt de V525 de sms'jes niet automatisch op de mobiel?
het tien-stappenplan daarvoor is echt al 100 keer voorbij gekomen
maar ik zal het voor je opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
corrigeer m'n foute gedrag zelf ff :X
(was weer te "enthousiast" aan het helpen :P )

[ Voor 108% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
rjongen schreef op 16 juni 2004 @ 15:15:
[...]

het tien-stappenplan daarvoor is echt al 100 keer voorbij gekomen
maar ik zal het voor je opzoeken.
Thanks man! Echt super van jou _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor POESJE, als ik multiflashflex open ,terwijl de v525 goed is aangesloten (datakabel)..dan zegt hij "PST FRAMEWORK" searching WIBU-BOX ofzoiets

Ook krijg ik een foutmelding : PST Initialisation failed "NO SECURITY KEY DETECTED"

wat betekent dat, ik kan dat multilash flex dus helemaal niet starten, hoe moet ik dit wel doen??

Deze waarschuwingen krijg ik bij elk programma van PST dat ik opstart...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 16 juni 2004 @ 15:16:
[...]

als het goed is stopt ie als ie een fout heeft.....
teller kan wel door gaan, maar dan doet ie volgens mij niks meer....
waarom gebruik je daar eigenlijk mss voor?? multiflashflex is handiger
Nee ik zou mss ook nie egt aanraden, kheb er ook een keer mee geflext, toen kreeg k iets van 12 foutmeldingen.....Maja hij deed het nog wel, was geloofk een aardig ouwe flex ook.

Maarre Poesje ik zag je posts op HoFo over die trilstanden en dat blocken van nummers. Dat van die trilstanden hebk ff draan toegevoegd, wel grappig op zich....maar die opties voor het blocken van nummers stond standaard al aan op mn flex......nie egt nieuw dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:36:
[...]

Nee ik zou mss ook nie egt aanraden, kheb er ook een keer mee geflext, toen kreeg k iets van 12 foutmeldingen.....Maja hij deed het nog wel, was geloofk een aardig ouwe flex ook.

Maarre Poesje ik zag je posts op HoFo over die trilstanden en dat blocken van nummers. Dat van die trilstanden hebk ff draan toegevoegd, wel grappig op zich....maar die opties voor het blocken van nummers stond standaard al aan op mn flex......nie egt nieuw dus.....
owww.... had et nooit gezien op een flex
had het gevonden door alle waarden in de seem op FF te zetten, en dan 1 voor 1 terug naar normaal te zetten

[ Voor 9% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 01a8_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.
In bovenstaand stappenplan heb ik net even poesjes laatste seems gezet, maar er zijn nog twee seems, die zijn om je eigen naam op het buitenschermpje te krijgen :9 Maar die zul je zelf moeten maken (iedereen een eigen naam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Laatst online: 29-07-2024
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:32:
ff voor POESJE, als ik multiflashflex open ,terwijl de v525 goed is aangesloten (datakabel)..dan zegt hij "PST FRAMEWORK" searching WIBU-BOX ofzoiets

Ook krijg ik een foutmelding : PST Initialisation failed "NO SECURITY KEY DETECTED"

wat betekent dat, ik kan dat multilash flex dus helemaal niet starten, hoe moet ik dit wel doen??

Deze waarschuwingen krijg ik bij elk programma van PST dat ik opstart...
moeje ook ff de gecrackte versie van motclub afhalen staat er ook ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde even vragen hoe je nou precies je externe schermnaam kan verandere, ik heb iets gelezen dat je een seem moet maken. Nu is mijn vraag hoe het precies moet en welk progamma je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:06:
ik wilde even vragen hoe je nou precies je externe schermnaam kan verandere, ik heb iets gelezen dat je een seem moet maken. Nu is mijn vraag hoe het precies moet en welk progamma je nodig hebt.
ik maak die seem bestanden op verzoek :)
't is heel simpel, als je weet hoe het moet.... maar veel werk om uit te leggen

je moet namelijk in seem 004a_0001 een waarde aanzetten... zodat motorola logo verdwijnt en tekst verschijnt (standaard "motorola")

dan moet je de naam in 0061_0001 wijzigen
(opletten dat je het bestand niet korter/langer maakt, zorg dat er netjes overal 00 tussen staat. ook moet er aan het einde van je tekst 0000 staan, en voor de rest FF ter opvulling, om bestands grote aan te passen)

SEEM bestanden moet je wijzigen met een hex-editor, anders gaat het te snel fout

[ Voor 38% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die seem ofzo is maar een kb klopt dat wel ????? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hè Poesje,

Ik had je seem geupload (die van video). Ik merk dat nu bij "bericht type" nu tweemaal "Nieuwe MMS" staat en de optie "preview" (bij het maken van mms) is ook verdwenen. Maakt voor mij op zich niets uit, ik stuur toch nauwelijk mms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:18:
Die seem ofzo is maar een kb klopt dat wel ????? 8)7 8)7 8)7
klopt... wat wil je dan... voor een paar waarden meteen een halve MB :?
(kan ik wel voor je regelen hoor.... dan pak ik ze wel in, en doe er veel troep bij :P )
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:20:
Hè Poesje,

Ik had je seem geupload (die van video). Ik merk dat nu bij "bericht type" nu tweemaal "Nieuwe MMS" staat en de optie "preview" (bij het maken van mms) is ook verdwenen. Maakt voor mij op zich niets uit, ik stuur toch nauwelijk mms.
is da ook bij diegene die net is neergezet door rjongen?? (paar posts hierboven)

[ Voor 56% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:08:
Ik heb net temptonedb.db en mytonedb.db gedelete, maar ik kan nog steed niet het geluids porfiel-details in. Dus ik ga alle bestanden maar terug zetten. Is dit de goeie plek: /a/mobile/audio/ of moeten die alertfiles ergens anders
Je kunt ook met een datakabel en PST Phoneprogrammer de featurefile downloaden en daarna alle beltonen op 0 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
poesje schreef op 16 juni 2004 @ 14:39:
[...]

aantal topics terug :P
weet niemand het precieser, of een sit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poesje zou je voor mij een seem willen maken met mijn naam: Robin. Dat zou ik super vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 17:56:
Poesje zou je voor mij een seem willen maken met mijn naam: Robin. Dat zou ik super vinden.
doe maar ff via msn :P
(kun je meteen zeggen wat je exact wil, je kunt namelijk iig 13 tekens erin zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
wat is eeen seem? :?

[ Voor 11% gewijzigd door DetoR op 16-06-2004 18:12 ]

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 16 juni 2004 @ 18:08:
[...]

doe maar ff via msn :P
(kun je meteen zeggen wat je exact wil, je kunt namelijk iig 13 tekens erin zetten)
oke mij email is robin_73@hotmail.com ik heb jou al toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Op poejes verzoek de MMA's ge-updated:
1. Boven "download seem" zet je links: 0032 en rechts: 0001
2. Je drukt op "download seem".
3. Dit sla je (back-up) op in willekeurige map op je comp.
4. Herhaal stap 1 - 3, nu met 01a8 links.
5. Zet nu bij "upload seem" links: 0032 en rechts: 0001
6. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 0032_0001.seem.new
7. Zet nu bij "upload seem" links: 01a8 en rechts: 0001.
8. Druk op "upload seem" en gebruik daarvoor 01a8_0001.seem.new
9. Nu zet je onderin je scherm bij upload path: "/a/mobile/system".
10. Nu upload je via de knop "upload file" (links in scherm) dit en dit bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 16 juni 2004 @ 18:46:
Op poejes verzoek de MMA's ge-updated:

[...]
De Seem file van de stappenplan brengt de "Live" -knop weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:29:
[...]

De Seem file van de stappenplan brengt de "Live" -knop weer terug.
ja???
misschien alleen het plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 16 juni 2004 @ 19:30:
[...]

ja???
misschien alleen het plaatje :P
Hoe kan ik dat plaatje weer terug veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:36:
[...]

Hoe kan ik dat plaatje weer terug veranderen?
plaatje gewoon van je mobiel af halen :)
(/a/mobile/system/VF_lifeup.gif)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Het enige wat ik wil is dat mijn sms berichtjes op de gsm worden opgeslagen. Anders moet ik om de 8 berichtjes mijn smsje wissen.
En het 2de is een mp3 vastzetten aan mijn smsjes dat mij waarschuwd dat ik een smsje ontvangen heb.

Welke professional kan dit?

Hoe moet je die seem files opendoen en bewerken. Met welke programma schrijf je dan hetgeen je veranderd hebt terug in de gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:16

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Wel gek dat praten over flex bestanden en wat ze doen niet mag,
maar het editen van seem files, wat ongeveer dezelfde werking heeft, blijkbaar gewoon toegestaan is.

Vind het seem editen wel erg interessant. Op deze wijze is gewoon elke functie in de GSM aan en uit te zetten zonder dat je hoeft te veranderen van flex en firmware.
Schijnt dat motorola in de nieuwe serie telefoons die er uitgekomen zijn/gaan komen maatregelen heeft getroffen om dit soort handige dingen te voorkomen ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

THW Arie schreef op 16 juni 2004 @ 19:45:
Schijnt dat motorola in de nieuwe serie telefoons die er uitgekomen zijn/gaan komen maatregelen heeft getroffen om dit soort handige dingen te voorkomen ;)
Ehm........... lezen ze GoT ofzo :P :?

Lijkt me best nep dan, mag je niet eens iets leuks doen met je GSM :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
THW Arie schreef op 16 juni 2004 @ 19:45:
Wel gek dat praten over flex bestanden en wat ze doen niet mag,
maar het editen van seem files, wat ongeveer dezelfde werking heeft, blijkbaar gewoon toegestaan is.

Vind het seem editen wel erg interessant. Op deze wijze is gewoon elke functie in de GSM aan en uit te zetten zonder dat je hoeft te veranderen van flex en firmware.
1. een seem heeft nix met flexen/flashen/unlocken te maken, dus da mag gewoon :)
(dit forum is eigenlijk bedoeld voor editten in seems en andere bestanden op telefoon.... dan krijg je tenminste de verborgen opties :) en zjin we dus aan het tweaken)

2. ja?? ik wilde eigenlijk nog wel stuff van een V690 of V878.... om te kijken of we ook nog een camcorder konden krijgen :P
(edit: met stuff bedoel ik de waarden in de seem 0032_0001)

[ Voor 20% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

poesje schreef op 16 juni 2004 @ 19:56:
[...]

een seem heeft nix met flexen/flashen/unlocken te maken, dus da mag gewoon :)
(dit forum is eigenlijk bedoeld voor editten in seems en andere bestanden op telefoon.... dan krijg je tenminste de verborgen opties :) en zjin we dus aan het tweaken)

ja?? ik wilde eigenlijk nog wel stuff van een V690 of V878.... om te kijken of we ook nog een camcorder konden krijgen :P
Ja maar dan moet je je dus gaan afvragen.

Om welke reden wilden mensen in deze threads (v500/v525 topic) nieuwe flex files?

-Het vrijgeven van features in de telefoon, denk aan SMS delivery reports.

Het was echter niet toegestaan om flex versies te posten en de verschillen tussen flexen en wat de beste was.

Nu met seem editen doe je exact hetzelfde en dat is geen probleem. Dat vind ik gewoon raar.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
THW Arie schreef op 16 juni 2004 @ 20:02:
[...]

Ja maar dan moet je je dus gaan afvragen.

Om welke reden wilden mensen in deze threads (v500/v525 topic) nieuwe flex files?

-Het vrijgeven van features in de telefoon, denk aan SMS delivery reports.

Het was echter niet toegestaan om flex versies te posten en de verschillen tussen flexen en wat de beste was.

Nu met seem editen doe je exact hetzelfde en dat is geen probleem. Dat vind ik gewoon raar.
wil je me hier soms weg hebben?? :P
maar uhhmm.... met flexen kun je dingen bereiken die je nie met het editten van seem kunt..... (ga ik nu nie dieper op in, mag namelijk nie)

als een mobiel het kan, dan wil je de functie toch?? (of snap ik het verkeerd??)

en..... seem editten is veiliger dan da andere..... kunt namelijk bijna geen foute seem bestanden op je mobiel zetten (is beveiligt)
en volgens mij mag da andere nie aangezien er (een kleine) kans is dat een noob zijn mobiel kapot maakt en ze aanklaagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

poesje schreef op 16 juni 2004 @ 20:16:
[...]

wil je me hier soms weg hebben?? :P
maar uhhmm.... met flexen kun je dingen bereiken die je nie met het editten van seem kunt..... (ga ik nu nie dieper op in, mag namelijk nie)

als een mobiel het kan, dan wil je de functie toch?? (of snap ik het verkeerd??)

en..... seem editten is veiliger dan da andere..... kunt namelijk bijna geen foute seem bestanden op je mobiel zetten (is beveiligt)
en volgens mij mag da andere nie aangezien er (een kleine) kans is dat een noob zijn mobiel kapot maakt en ze aanklaagt
Ja seem editen is zeer interessant. Nu kan ik tenminste functies aan en uit zetten in m'n telefoon zonder dat ik weer al m'n smsjes kwijt bent en m'n phonebook entries moet backuppen en websessions herinstellen.
En het lijkt inderdaad veel veiliger ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duh
natuurlijk is t handig:D
Kna nie wachten totdat er een flex van de V690 V878 vrij komt :9
Kwil een videocamera optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk programmatje heb je nodig om beltonen van je computer naar je mobiel te zetten?
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile phone tools
kijk s eerst naar de beginpost ( zal t vast staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 20:41:
mobile phone tools
kijk s eerst naar de beginpost ( zal t vast staan )
ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Of als je het met bluetooth doet: de bluetooth software die bij je bluetooth dongle zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer het sinds vanochtend met een dongle te doen.
ik krijg keurig verbinding, maar als ik dan obex object push doe om games te sturen, gebeurt er het volgende:
op gsm:
1. verbonden
2. verzoek nt toegestaan annuleert
3. verbroken

op pc:
windows popup "My bluetooth places"
met volgende melding:
the business card could not be received. error: error establishing connection

wat doe ik fout, of waar moet ik nog iets instellen?
heb al aardig lopen zoeken, alles er op en weer af gegooid, alle mogelijke vinkjes aan en uit gehad, boekjes geraadpleegd, kortom: ik weet het nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:25:
probeer het sinds vanochtend met een dongle te doen.
ik krijg keurig verbinding, maar als ik dan obex object push doe om games te sturen, gebeurt er het volgende:
op gsm:
1. verbonden
2. verzoek nt toegestaan annuleert
3. verbroken

op pc:
met volgende melding:

wat doe ik fout, of waar moet ik nog iets instellen?
heb al aardig lopen zoeken, alles er op en weer af gegooid, alle mogelijke vinkjes aan en uit gehad, boekjes geraadpleegd, kortom: ik weet het nu niet meer.
bij mij (ik heb een sitecom dongle) doet ie het ook niet altijd maar soms help het om je dongle even uit te halen en er weer in te doen (hoef je niets opnieuw te instaleren of zoeken). of als je al wel verbonden bent maar het lukt dan niet haal ik de accu uit mijn gsm en dan doet ie het wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek nog steeds een manier om mijn eigen thema's te maken en op mijn telefoon te zetten, kan iemand me dat even uitleggen.... ? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:03 . Reden: vermelden dat ik al de search, google, motclub.com enz gebruikt heb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
Wat gebruiken jullie van Triplet/Flex? Ik kan bevoorbeeld aan mijn smsjes geen beltonen vasthangen, wel aan mijn inkomende gesprekken. (lijn1 en lijn2)
Ik geraak ook niet aan de SMS setup screen, wel aan het MMS setup screen.
Ook kan ik mijn smsjes niet opslaan op de gsm maar wordt dit automatisch gedaan op de simkaart. :'(

Ik gebruik triplet 'TRIPLETS_G_0B.09.1DR' en flex 'GI9V600000AA0E9' en ik heb een roodachtige lens van camera.

Wat raden jullie mij aan om zo goed mogelijke software te hebben in de gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, na geflasht te hebben, naar een v600 dir videos kan afspelen,

heb ik nu met P2k filemanager zovel mogelijk bestanden verwijderd.

makkie, ik heb nu 7053 kb vrij

:P ??? WIE HAALT MIJ IN QUA VRIJE RUIMTE ??? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:50:

Wat is er zo speciaal aan zoveel mogelijk vrije ruimte 8)7

Werkt bij jullie Live! trouwens ook niet meer, gister deed ie het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 14:03
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:54:
[...]

Wat is er zo speciaal aan zoveel mogelijk vrije ruimte 8)7

Werkt bij jullie Live! trouwens ook niet meer, gister deed ie het nog.
ik gebruik dat helel live niet 8)7

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DetoR schreef op 16 juni 2004 @ 23:03:
[...]

ik gebruik dat helel live niet 8)7
en bij werkt het voor geen meter (zie evt me reactie in een nieuw topic over live! problems op n v600) wordt er een beetje ziek van :r (frustratie..........)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 22:50:

record haal je toch nie.... staat op naam van rjongen

en ik zit standaard op 7273 totaal vrij :P

[ Voor 6% gewijzigd door poesje op 16-06-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
//edit jij je zin

[ Voor 94% gewijzigd door stavast op 17-06-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Tip; haal je oproepje snel weg. Zie forumrichtlijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 16 juni 2004 @ 23:24:
[...]

record haal je toch nie.... staat op naam van rjongen

en ik zit standaard op 7273 totaal vrij :P
Wat is ragnars record? Ik heb 7360 vrij..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 08:19:
[...]

Wat is ragnars record? Ik heb 7360 vrij..
ik weet da zo nie meer uit m'n hoofd, maar het was iig veeeel
volgende week ga ik een record poging doen :P op mijn manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
ik heb een keer 9xxx kb vrij gehad. Precies weet ik het niet meer, maar ik dacht 9624 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 17 juni 2004 @ 09:40:
ik heb een keer 9xxx kb vrij gehad. Precies weet ik het niet meer, maar ik dacht 9624 ofzo.
wowie! Hoe kwam dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
oke, ik wil nu mijn Vodafone Live instellen. Nu kan ik dat op de Vodafone site doen, maar heb ik 2 keuzes:
1 >> Als je per minuut betaalt (CSD)
2 >> Als je per KB betaalt (GPRS)

Welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, misschien dat iemand mij hier kan helpen...

ik heb sinds gisteren een usb bluetooth dongle van sitecom gekocht.
eenmaal thuis aangekomen heb ik de software meteen geinstalleerd en de donlge aangesloten. eerst kon ik wel gewoon verbinding maken met m'n v525 en plaatjes of audio ofzo uit te wisselen. maar na een tijdje( zo'n uur ofzo) ga die opeens een foutmelding, iets van "je licentie tijd is voorbij" ofzoiets.
daarna probeerde ik het nog een keer, en dan geeft ie telken het foutmelding:
"fout bij tot stand brengen van verbinding"

en het raarste is, op m'n pc herkent ie m'n telefoon wel, maar dan niet als een telefoon, maar als een pc :S
dus bij "bluetooth aparaten in bereik" ziet ie mijn gsm aan als een pc :S
was eerst dus niet zo, dan herkende hij em ook echt als een gsm en niet als een pc :s

wieowie kan me hier nou mee helpen? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
addictive schreef op 17 juni 2004 @ 09:45:
oke, ik wil nu mijn Vodafone Live instellen. Nu kan ik dat op de Vodafone site doen, maar heb ik 2 keuzes:
1 >> Als je per minuut betaalt (CSD)
2 >> Als je per KB betaalt (GPRS)

Welke moet ik nemen?
Ik zou GPRS nemen:

• Sneller
• Je betaalt alleen voor wat je ontvangt en verstuurt in KB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
oké :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Laatst online: 17-06-2010
Hallo mede 525 gebruikers... ik wil ondanks alle positieve berichten over deze gsm ook mijn ervaringen tot nu toe posten :

- valt soms spontaan uit (gebeurt meestal 's-nachts, want 's-ochtends staat ie doodleuk gewoon keihard UIT).
- deze week voor 't eerst dat de klep niet goed werkte (waardoor 't scherm en toetsenbord blijven aanstaan, en je accu zo leeg raakt).
- opslaan van een zojuist gemaakte foto in 't geheugen duurt soms 'n eeuwigheid (ook als er nog geen foto's instaan voor de rest).
- al m'n foto's hebben aan de rechterkant een 'waas' (was al vanaf aankoop).
- de algemene indruk van degelijkheid en bouwkwaliteit vind ik onder de maat.
- communicatie tussen gsm en pc (via USB kabel) loopt niet altijd vlekkeloos, soms herkent ie de gsm niet, andere keer weer wel.

Vanwege het spontane uitvallen en andere 'kwaaltjes' is mijn vertrouwen in de 525 lichtjes gedaald...
(mijn 525 is trouwens helemaal origineel qua software. Er zit alleen een krachtigere accu in ipv de originele).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:49:
oke, misschien dat iemand mij hier kan helpen...

ik heb sinds gisteren een usb bluetooth dongle van sitecom gekocht.
eenmaal thuis aangekomen heb ik de software meteen geinstalleerd en de donlge aangesloten. eerst kon ik wel gewoon verbinding maken met m'n v525 en plaatjes of audio ofzo uit te wisselen. maar na een tijdje( zo'n uur ofzo) ga die opeens een foutmelding, iets van "je licentie tijd is voorbij" ofzoiets.
daarna probeerde ik het nog een keer, en dan geeft ie telken het foutmelding:
"fout bij tot stand brengen van verbinding"

en het raarste is, op m'n pc herkent ie m'n telefoon wel, maar dan niet als een telefoon, maar als een pc :S
dus bij "bluetooth aparaten in bereik" ziet ie mijn gsm aan als een pc :S
was eerst dus niet zo, dan herkende hij em ook echt als een gsm en niet als een pc :s

wieowie kan me hier nou mee helpen? :?
probeer is een software update, de bijgeleverde software is vreselijk slecht. een software update van sitecom.nl heeft mij van alle problemen afgeholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik al gedaan
ik heb dus via de sitecom site versie 1.4.2.11 gedownload en geinstalled
maar het probleem is er nog steeds.
hij herkent mijn v525 dus ook met die versie 1.4.2.11 nog steeds als een pc :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet niet via de sitecom websited downloaden maar van Motclub.com daar staan alle dingen die je nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap jij dan iets van die site (motclub.com), weet nie eens welk taal ut is:S
spaans ofzo?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hè Poesje,

Kun je voor mij in je laatste seem de "Motomixer" en "Theme" weer actief maken? Wou je dit per mail mailen, maar op één of ander manier is dat niet goed gegaan.

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:57:
ik voeg je wel ff toe op msn

Edit* voeg mij maar ff toe want in je profiel staat je adres niet

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:44:
dat heb ik al gedaan
ik heb dus via de sitecom site versie 1.4.2.11 gedownload en geinstalled
maar het probleem is er nog steeds.
hij herkent mijn v525 dus ook met die versie 1.4.2.11 nog steeds als een pc :S
heb blijkbaar net over n stukje heengelezen...
dat probleem met die pc heb ik ook meerdere keren gehad (plaatjes en audio versturen werkte in dat geval wel, spellen niet) vaak helpt het je gsm enkele keren te reseten en evt opnieuw BT aan doen als je energie uit hebt. Ook je pc opstarten kan uitkomst bieden. werkt dat niet na enkele keren, pair dan gewoon opnieuw of doorloop nogmaals ff de wizard. Het punt is idd dat iedere keer je adapter de gsm anders herkend. (Hoewel ik er al maandenlang geen last meer van heb gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 11:57:
dat heb ik hem op msn ook al gevraagd: dit is het resultaat: http://www.koopeenboot.com/0032.0001.new.seem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je dat dat de seem is met "Theme" en motomixer?

Ik heb die seem geprobeerd, maar daar zat "Theme" en "Motomixer" nog steeds niet bij.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:25:

op pc:
met volgende melding:

quote]

volgens mij krijg je alleen de melding van die business card als je gewoon dubbelklikt op obex file transfer, maar je moet het icoon selecteren en dan plakken kiezen. (eerst je game kopieren dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:41:
[...]

wowie! Hoe kwam dat?
* nero355 zoekt even in zijn geheugen en vindt iets over GSM helemaal leeg omdat flashen/flexen fout ging ;)

Toch :?

/EDIT :

Vergeet ik het bijna : Midi/Ringtone Heaven :D B)

[ Voor 18% gewijzigd door nero355 op 17-06-2004 14:36 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
Door Scaror - Thursday 25 March 2004 19:07

Op verzoek van een ander forum heb ik een kleine MIDlet gemaakt waarmee je je (school) rooster kunt bekijken op je V525. Je moet in een tekstbestand je rooster typen en daarna een jar genereren met het bijgeleverde programmaatje daarvoor. Misschien dat iemand anders er hier ook wat aan heeft.

Rooster.zip

Mij lukt het niet om een eigen rooster te krijgen kan iemand mij helpen
ik heb trouwens java al geinstaleerd

[rml]Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ V][/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben erachter hoe je een eigen theme maakt met datakabel..!
Je moet met P2kman het bestand moto.tcf op je comp zetten. (staat in /a/) Dan open je dat in de hex editor dan moet je de gegevens aanpassen die er in staan. (misschien een beetje vaag maar ik weet ut niet anders uit te leggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestond toch een bestandje dat ervoor zorgde dat je geluid op je mobiel harder kon?

kan iemand ff een link geven ofzo naar dat bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen is wel sow lkkr aan het spelen met sun mobieltjuh...
Maar hoe is het geluid eigenlijk :?
Geen echo's ofsow :/

Laat muh ff weten want ik wil ummmm ook.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:01:
Iedereen is wel sow lkkr aan het spelen met sun mobieltjuh...
Maar hoe is het geluid eigenlijk :?
Geen echo's ofsow :/

Laat muh ff weten want ik wil ummmm ook.. :*)
Geluidskwaliteit vind ik best tegenvallen eigenlijk. In ieder geval lang niet zo goed zoals de V50 en V3690 vroeger. :{

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart-Willem schreef op 17 juni 2004 @ 17:05:
[...]

Geluidskwaliteit vind ik best tegenvallen eigenlijk. In ieder geval lang niet zo goed zoals de V50 en V3690 vroeger. :{
Zitten er echo's op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 17:07:
[...]

Zitten er echo's op dan?
Nee dat niet, maar wel best schel.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart-Willem schreef op 17 juni 2004 @ 17:27:
[...]

Nee dat niet, maar wel best schel.
Ik vind het geluid idd vrij matig, het volume is wat mij betreft goed, de kwaliteit schel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hè Poesje,

Kun je voor mij in je laatste seem de "Motomixer" en "Theme" weer actief maken?

Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ik heb last van als ik mijn Motorola V525 dicht doe dat hij dan op scherm Motorola blijft staan. Net zoals hij open is en je siet de tijd dus niet meer. Wie weet wat ik hier aan kan doen. Ik zouw je dankbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:37:
:) Ik heb last van als ik mijn Motorola V525 dicht doe dat hij dan op scherm Motorola blijft staan. Net zoals hij open is en je siet de tijd dus niet meer. Wie weet wat ik hier aan kan doen. Ik zouw je dankbaar zijn :)
batterij eruit halen en opnieuw erin doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:47:
[...]

batterij eruit halen en opnieuw erin doen
Het help wel iets ma hij doet het soms nog wel :) ma bedankt iedergeval _/-\o_

Weet je wat ze op de radio zeiden, dat je via bluetooth ook virussen op je mobiel kan krijgen. Maar Nokia was daar het gevoeligs voor ma Motorola ook een beetje

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 19:00:
[...]

Weet je wat ze op de radio zeiden, dat je via bluetooth ook virussen op je mobiel kan krijgen. Maar Nokia was daar het gevoeligs voor ma Motorola ook een beetje
komt die vindmij functie toch nog es vanpas! :P, kan da virus mij toch niej vinduh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 19:00:
[...]

Had ik ook gehoort jah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Had ik ook gehoort jah :P
stond gisteren ook op tweakers.net
... ging om een virus op nokia N-gage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) :) Op de vorige pagina stond een link naar dat je een rooster kom maken ma ik snap niet hoe dat in elkaar zit wij zouw mij willen helpen want ik vind het opzicht wel leuk. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 14:22:
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:25:

op pc:
met volgende melding:

quote]

volgens mij krijg je alleen de melding van die business card als je gewoon dubbelklikt op obex file transfer, maar je moet het icoon selecteren en dan plakken kiezen. (eerst je game kopieren dus)
@DaniLen:
dank voor de aanwijzing! ben nu weer stapje verder, krijg nu een volgende foutmelding vanuit My Bluetooth Places: "server does not support this operation"

is er niet ergens een speciaal BlueTooth Tutorial of draadje hier op GoT waar ik kan kijken? deze gevonden, bluetooth probleem
heb dus exact hetzelfde probleem. erop en eraf al geprobeerd, of gewoon -tig keer proberen in de hoop dat je een keer mazzel hebt?? zo werkt een pc toch niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de duidelijkheid geen edit, maar nieuwe reply:

blijkbaar werkt een pc met dongle dus wel zo.
eraf, erop, eraf, erop en het loopt als een trein!!!!!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
dank voor meedenken/doen, ik ga aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestond toch een bestandje waardoor het geluid op je mobiel harder werd?

Kan iemand ff een link plaatsen naar dat bestandje?

ALVAST BEDANKT !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
poesje schreef op 17 juni 2004 @ 20:20:
[...]

stond gisteren ook op tweakers.net
... ging om een virus op nokia N-gage
Het ging om een virus dat werkt op een gsm dat werkt op Symbian, waaronder veel Nikia telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 22:32:
er bestond toch een bestandje waardoor het geluid op je mobiel harder werd?

Kan iemand ff een link plaatsen naar dat bestandje?

ALVAST BEDANKT !!! _/-\o_
moet je effe zoeken in het vorige topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben nog meer mensen een schel geluid bij het bellen?

Ik wil dr ook 1 kopen maar ik moet wel cker zijn van m'n zaak :+
Ga gewoon aan de verkoper vragen of ik even mag bellen met dat ding O-)

Laatst wilde ik er een foto mee maken bij Vodafone City Point, gaat ie er 1 uit de doos halen... alle zegels dr afgehaald en bescherm plakkers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Na lang zoeken en naar de seem van poesje bekijken heb ik in de laatste seem van poesje de "Theme" en "Motomixer" kunnen activeren. Voor mensen die dat ook willen hier is die seem file:

http://members.lycos.nl/seemlam/0032.0001.new.seem

Poesje zou jij er ook naar kunnen kijken. Het is voor mij het eerste keer dat ik zo'n seem file heb gewijzigd.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
addictive schreef op 18 juni 2004 @ 08:37:
[...]

Het ging om een virus dat werkt op een gsm dat werkt op Symbian, waaronder veel Nikia telefoons
Symbian werkt toch op smartphone's alleen?
Trouwens om het virus te activeren moet je een bestand accepteren maar ook nog installeren (als je dat doet zonder dat je weet van wie het komt, dan heb je dr naar mijn mening ook om gevraagd. Bovendien is alles onder applicaties terug te vinden, misschien is het dan al te laat (bij kwaadaardige virussen) maar als dr dan nog geen belletje gaat rinkelen... Maar vind wel dat nokia en andere bedrijven Noobs-op-gsm/bluetooth-gebied moeten helpen, door standaard Bluetooth bij aanschaf van de telefoon uit te zetten. (anders kunnen die mensen dr ook weinig aan doen, als ze niet weten wat ze doen) Ik weet niet of Nokia dat momenteel doet, want bijna elke duurdere nokia foon heeft ze BT aan staan.

-edit; natuurlijk zijn er in verhouding veel nokia's, daar heb ik aan gedacht; maar het valt wel op ;)
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:44:
Hebben nog meer mensen een schel geluid bij het bellen?

Ik wil dr ook 1 kopen maar ik moet wel cker zijn van m'n zaak :+
Ga gewoon aan de verkoper vragen of ik even mag bellen met dat ding O-)

Laatst wilde ik er een foto mee maken bij Vodafone City Point, gaat ie er 1 uit de doos halen... alle zegels dr afgehaald en bescherm plakkers 8)7
Schel geluid heb je wel als je n mp3 afspeelt (hoe harder je volume, hoe slechter het geluid) Het geluid bij het bellen vind ik gewoon goed, maar dat kan ook door de goede provider komen.. :)

-edit Zelfs de handsfree functie vind ik heel goed (cker voor zo'n goedkope foon, voor me nokia 3410 heb ik meer betaald (paar jaar geleden dan :P ) maar geluid is hetzelfde maar geen handsfree.)
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:59:
Hi,

Na lang zoeken en naar de seem van poesje bekijken heb ik in de laatste seem van poesje de "Theme" en "Motomixer" kunnen activeren. Voor mensen die dat ook willen hier is die seem file:

Poesje zou jij er ook naar kunnen kijken. Het is voor mij het eerste keer dat ik zo'n seem file heb gewijzigd.

Alvast bedankt
Is het bij deze seem ook zo, dat als je op menu drukt dat de cursor op het middelste icoon (camera in de meeste gevallen) uitkomt? (Vind k namelijk wel zo prettig, gewenning.)

[ Voor 26% gewijzigd door robert-630 op 18-06-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 18 juni 2004 @ 10:00:
Is het bij deze seem ook zo, dat als je op menu drukt dat de cursor op het middelste icoon (camera in de meeste gevallen) uitkomt? (Vind k namelijk wel zo prettig, gewenning.)
Bij mij komt de cursor wel op de middelste icoon. In dit geval is het "spelletjes-icoon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 10:23:
[...]

Bij mij komt de cursor wel op de middelste icoon. In dit geval is het "spelletjes-icoon"
zei ook dat het niet zo was :)
voorheen was dat niet het geval met die bestanden, vandaar..
K heb de oude menu-structuur overgenomen, lekker handig :9 maar ieder1 moet het ding indelen hoe hij/zij wil.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 09:59:
Hi,

Alvast bedankt
hebt et netjes gedaan, alleen het deel gewijzigd dat nodig was :)
(zoals ik het dus ook nog op m'n comp heb staan, maar zo ff geen zin had om te sharen.... gisteren luie dag :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor,
iemand een id hoe je gedownloade themas in je mobiel zet mbv bluetooth? Is dat in 1 van de 3 mappen, Obex File Transfer of in Obex Object Push?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.