Obex Object Push, t gaat namelijk net zo als games........Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:50:
Even een vraagje tussendoor,
iemand een id hoe je gedownloade themas in je mobiel zet mbv bluetooth? Is dat in 1 van de 3 mappen, Obex File Transfer of in Obex Object Push?
ik heb dat gepost maar ik heb daar ook gevraagd of iemand er meer van afweet, want mij lukt het ook niet.Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 20:39:
![]()
Op de vorige pagina stond een link naar dat je een rooster kom maken ma ik snap niet hoe dat in elkaar zit wij zouw mij willen helpen want ik vind het opzicht wel leuk.
![]()
Er stond dat je eerst java moest installeren en dat heb ik dus gedaan, maar dan lukt het nog niet.
Dus als iemand het wel gelukt is, post het dan effe op het forum
open de .jar met winrar ofzo, dan zie je een .txt staan.... deze moet je dan wijzigenarjan bregman2 schreef op 18 juni 2004 @ 14:25:
[...]
ik heb dat gepost maar ik heb daar ook gevraagd of iemand er meer van afweet, want mij lukt het ook niet.
Er stond dat je eerst java moest installeren en dat heb ik dus gedaan, maar dan lukt het nog niet.
Verwijderd
Je ziet in de map "rooster.txt" staan. Deze moet je wijzigen naar je eigen rooster. Vervolgens druk je op "generate.bat". Er verschijnt een .jar bestand. Deze moet je kopiëren naar je phone en je heb je rooster.arjan bregman2 schreef op 18 juni 2004 @ 14:25:
[...]
ik heb dat gepost maar ik heb daar ook gevraagd of iemand er meer van afweet, want mij lukt het ook niet.
kijk hier eens voor een mini antenneVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 16:04:
Ik heb een mini antenne voor v600 gevonden (op de website van belcompany). Zou ie ook op een v525 passen?
http://www.mini-antenne.nl/
of bij daydael.com
gegroet jasper
Verwijderd
Bedankt, maar dat gatje (waar de antenne in gaat) is bij v525 toch hetzelfde als bij de v600.jasperv525 schreef op 18 juni 2004 @ 16:28:
[...]
kijk hier eens voor een mini antenne
http://www.mini-antenne.nl/
of bij daydael.com
gegroet jasper
nee hijs iets langer geloof ik kijk gewoon op die site die hierbove werd gegevenVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 16:44:
[...]
Bedankt, maar dat gatje (waar de antenne in gaat) is bij v525 toch hetzelfde als bij de v600.
Dat is het probleem juist, . Als ik op "generate.bat" druk komt er even een zwart schermpje en dat is het weer weg. En dan komt er geen jar. bestandVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:34:
[...]
Je ziet in de map "rooster.txt" staan. Deze moet je wijzigen naar je eigen rooster. Vervolgens druk je op "generate.bat". Er verschijnt een .jar bestand. Deze moet je kopiëren naar je phone en je heb je rooster.
Verwijderd
Verwijderd de "voorbeeld .jar file" eens en druk dan nog eens op "generate.bat".arjan bregman2 schreef op 18 juni 2004 @ 17:05:
[...]
Dat is het probleem juist, . Als ik op "generate.bat" druk komt er even een zwart schermpje en dat is het weer weg. En dan komt er geen jar. bestand
Ik ga morgen mijn gloednieuwe Moto v525 halen
vraagje: Kan mijn "oude" (wap) simkaart uit 2002 ook gewoon in dit toestel? Zou wel handig zijn, dan kan ik het zelfde nummer houden.
En: moet ik nog ergens op letten; m.a.w. kan iemand een klein lijstje maken over dingen die ik moet configureren?
vraagje: Kan mijn "oude" (wap) simkaart uit 2002 ook gewoon in dit toestel? Zou wel handig zijn, dan kan ik het zelfde nummer houden.
En: moet ik nog ergens op letten; m.a.w. kan iemand een klein lijstje maken over dingen die ik moet configureren?
Verwijderd
als je weet wat je in de rooster.txt moet zetten, maak je die...Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 17:57:
![]()
Bij mij lukt het ook nog steeds niet met het rooster, heb volgens mij alles al geprobeerd. Wie het weet geef eens een uitgebreid stappenplan.
![]()
dan open je de .jar met winzip/winrar/winace of zoiets... dan kopieer je je eigen rooster.txt over diegene die er al in staat
zet em op je mobiel en klaar
Verwijderd
Ik kan echt niet w8en totdat mijn stuff binnen is 
Heeft iemand al vast tips voor dat ik mijn full-housing-dinges + flashing keypad erop ga zetten ?
Is daar een toturial voor gemaakt of sow ? (laat ik ut hopen)
W8 nu al anderhalve week..!
Heeft iemand al vast tips voor dat ik mijn full-housing-dinges + flashing keypad erop ga zetten ?
Is daar een toturial voor gemaakt of sow ? (laat ik ut hopen)
W8 nu al anderhalve week..!
Verwijderd
Bedankt Poesje, het is me geluktpoesje schreef op 18 juni 2004 @ 18:10:
[...]
als je weet wat je in de rooster.txt moet zetten, maak je die...
dan open je de .jar met winzip/winrar/winace of zoiets... dan kopieer je je eigen rooster.txt over diegene die er al in staat
zet em op je mobiel en klaar
Hoe kun je trouwens Wma bestanden omzetten in Mp3 bestanden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 19:53 ]
met een audio converter... gewoon beetje googlenVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 19:49:
[...]
Bedankt Poesje, het is me gelukt![]()
![]()
Hoe kun je trouwens Wma bestanden omzetten in Mp3 bestanden![]()
![]()
(als je winamp gebruikt.... daar kan et ook mee)
Verwijderd
Yes net een mail binnen gekregen
en dit stond erin:
> Hello Niels Koole
>
> We just want to let you know, your order has been shipped out on =
> 6/14/2004 via International Airmail. Average delivery time is 4-7 days. =
> Please be aware, delivery times may vary depending on distance, road =
> and weather conditions and internal factors at the Postal Service; in =
> some extreme instances, delivery may take up to 14 days or more. Please =
> contact us if your order does not arrive in 14 days.
>
>
> If you have any questions, feel free to contact us.
>
> Thank you for shopping with us.
>
> DayDeal.Inc.
> http://www.DayDeal.com
Ik ben nu best wel blij. Nou hopen dat ie er morgen is..!
> Hello Niels Koole
>
>
>
>
>
> DayDeal.Inc.
Verwijderd
poesje schreef op 18 juni 2004 @ 21:23:
[...]
met een audio converter... gewoon beetje googlen
(als je winamp gebruikt.... daar kan et ook mee)
Deed bij jou de 'wogzpromo' code het nog?Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 21:32:
Yes net een mail binnen gekregenen dit stond erin:
> Hello Niels Koole
>
>
>
>
>
> DayDeal.Inc.
Van de week bij mij in een keer niet meer.
Als hij simlock vrij gemaakt is.DrEvil1986 schreef op 18 juni 2004 @ 17:22:
Ik ga morgen mijn gloednieuwe Moto v525 halen![]()
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Zo gek is dat toch niet? Die actie is gewoon verlopen..rjongen schreef op 19 juni 2004 @ 10:22:
[...]
Deed bij jou de 'wogzpromo' code het nog?
Van de week bij mij in een keer niet meer.
Verwijderd
Een vraagje
Ik heb net een v525 en een datakabel. Nu wil ik via de datakabel een mp3 op mn v525 zetten. Maar het blijkt dat ik een usb driver en een filemanager ofzo nodig heb. Kan iem alstublieft de links hierzetten van programmas/drivers die ik nodig heb. Ik heb winxp.
Ik heb net een v525 en een datakabel. Nu wil ik via de datakabel een mp3 op mn v525 zetten. Maar het blijkt dat ik een usb driver en een filemanager ofzo nodig heb. Kan iem alstublieft de links hierzetten van programmas/drivers die ik nodig heb. Ik heb winxp.
Verwijderd
hier een tutorialVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 11:37:
Een vraagje
Verwijderd
waarom staat het dan nog steeds in de startpost, hè?!Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 11:07:
[...]
Zo gek is dat toch niet? Die actie is gewoon verlopen..
Verwijderd
Kan de software van P2Kman de modem kapot maken? Een vent bij mobile-review raad me sterk af om P2Kman en de use kabel te gebruiken voor seem modificatie, omdat deze je modem kapot kan maken.
Is dit ook bij iemand hier gebeurt?
Is dit ook bij iemand hier gebeurt?
Verwijderd
ik ben allemaal bezig met spelletjes te downen. maar bijna alle sites heeft van die muffe spellen en op motclub.com staan veel leuke spellen maar het lijkt wel chinees en al download ik een spelletje dan kan ik hem niet openen en als ik heb naarm ijn telefoon zend dan kan hem hem ook niet openen.
weet iemand iets van die site zodat ik daar werkende spellen vanaf kan halen
omdat het niet gemeld werd dat ie het nie meer deed...Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 11:56:
[...]
waarom staat het dan nog steeds in de startpost, hè?!
nu word et gemeld, en kan ie dus verwijderd worden
warez request!!!Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 12:13:
ik ben allemaal bezig met spelletjes te downen. maar bijna alle sites heeft van die muffe spellen en op motclub.com staan veel leuke spellen maar het lijkt wel chinees en al download ik een spelletje dan kan ik hem niet openen en als ik heb naarm ijn telefoon zend dan kan hem hem ook niet openen.
[ Voor 22% gewijzigd door poesje op 19-06-2004 12:35 ]
Omdat ik niet elke dag probeer die code in te toetsen.Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 11:56:
[...]
waarom staat het dan nog steeds in de startpost, hè?!
Effe misschien domme vraagje... kun je nou zelf V525 unlocke als je usb kabel hebt? Ik lees deze topic maar sinds kort.. en topicstarter zegt het van nee maar ik dacht dat ik het wel gelezen had... want misschien ga ik over 1 uurtje V525 halen en wil ook meteen datakabel kopen.
Lucky Goldstar
Verwijderd
die spellen op motclub doen het allemaal (heb er zelf een paar) maar kijk es op wap.rousso.net en laat je registreren (krijg je toegang tot meer).Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 12:13:
T'is een vodafone kaart. Maar ik heb het al geprobeerd, en he twerkt perfect. Ik zal alleen niet kunnen mms-en en gprs-en
Maar heb originele (nieuwe) SIm ook.
Zie startpost.DJkim schreef op 19 juni 2004 @ 13:06:
Effe misschien domme vraagje... kun je nou zelf V525 unlocke als je usb kabel hebt? Ik lees deze topic maar sinds kort.. en topicstarter zegt het van nee maar ik dacht dat ik het wel gelezen had... want misschien ga ik over 1 uurtje V525 halen en wil ook meteen datakabel kopen.
Nee dus, helaas. (Ook wel logisch, dat je een beveiliging maakt op je Telefoon. Vooral is bij die telefoon bijna iedereen een datakabel/bluetooth aansluiting koopt.)
[ Voor 16% gewijzigd door DrEvil1986 op 19-06-2004 16:23 ]
als je niet de nieuwe sim wilt gebruiken, of je nieuwe sim wilt gebruiken maar geen zin hebt je nr om te zetten kan je ook vadafone bellen en zeggen dat je sim te oud is om mee te gprsen mmsen dan sturen ze een nieuwe gratis met je oude nr erop en je beltegoed zetten ze ook ff over als het goed is. Ze willen toch graag aan je verdienen, dus hebben ze er baat bij dat gprs/live! bij jou werkt..DrEvil1986 schreef op 19 juni 2004 @ 16:17:
[...]
T'is een vodafone kaart. Maar ik heb het al geprobeerd, en he twerkt perfect. Ik zal alleen niet kunnen mms-en en gprs-en
Maar heb originele (nieuwe) SIm ook.
Beetje offtopic, maar alla....Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:28:
Met welk programma kun je mp3 korter maken??????? Alvast bedankt!!!!!!!
met Lame mp3 encoder kun je em kleiner coderen,
met nerotools kun je geloof ik de mp3 inkorten.
Verwijderd
ga gewoon naar www.download.com en zoek naar het programma GOLDWAVE daarmee kun je veel doen op gebied van geluid zoals korter maken, toonhoogte verandern, decibel aanpassen, ruis verminderen enz.Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:28:
voor beginners kan het een beetje moeilijk progje zijn...maar wel super handig !!!
succes ermee
gebruik audacity (handig voor beginners), {kuch>mij is het ook gelukt} en volg deze tips op:Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:28:
• Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Ik heb een vraagje ik wil met mijn usbkabel mijn java app activeren, dit moet volgens de toturial met MSS 3.5.8 deze heb ik gedownload en nu ik in het programma kom kan ik niet usb opzette, enkel serial cable, oftewel het proggie vind mijn telefoon niet, de error is: USB Init Failed [2], serial connection only possible, kan iemand mij helpen???
Verwijderd
Ik heb V525 voor m'n examen gekregen
JUIST
Nu heb ik zo'n vodafone email adres gekregen kan ik die mail ook met m'n foon ophalen? En zo ja wat zijn de instellingen dan?
Alvast bedankt!
Nu heb ik zo'n vodafone email adres gekregen kan ik die mail ook met m'n foon ophalen? En zo ja wat zijn de instellingen dan?
Alvast bedankt!
helaas alleen via vodafone live! je kan een van de snelkoppelingen er naar toe gebruiken om een omweg/losten te besparen. In verhouding is een mailtje ontvangen/versturen via live! waarschijnlijk duurder in de meeste gevallen dan sms(0.23) of een tekst-mms(0,25!/<1KB volgensmij) De kosten kan je alleen berekenen door je verstuurde data om te rekenen naar de kosten (maar volgensmij is iedereen hier (incl. myself) daar te lui voor geweestVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 11:03:
Ik heb V525 voor m'n examen gekregenJUIST
Alvast bedankt!

P..S via my-vodafone kan je ook je email uit lezen, handig voor die spam (lees: nieuwsbrieven) die je continu van voda ontvangt, k zou die niet op je foon openen, dan ben je gelijk wat euro's lichter namelijk.
edit:
en bij mail kan je geen bijlage's toevoegen en bij mms (0,50 mits geen video) wel, dan is de keus snel gemaakt. Ik heb het alleen ingesteld met ook eeen extern mailadres, omdat je gratis een smsje van voda krijgt bij nieuwe email, lees; errug handig!
en bij mail kan je geen bijlage's toevoegen en bij mms (0,50 mits geen video) wel, dan is de keus snel gemaakt. Ik heb het alleen ingesteld met ook eeen extern mailadres, omdat je gratis een smsje van voda krijgt bij nieuwe email, lees; errug handig!
[ Voor 14% gewijzigd door robert-630 op 20-06-2004 11:53 ]
ik heb ik gedaan wat je zei, toen kreeg ik ook een .jar file maar als ik die naar mijn gsm stuurde dan kreeg ik de melding dat het een ongeldig bestand was.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 17:17:
[...]
Verwijderd de "voorbeeld .jar file" eens en druk dan nog eens op "generate.bat".
en er stond nog een andere post en daar werd dit gezegd:
open de .jar met winrar ofzo, dan zie je een .txt staan.... deze moet je dan wijzigen (zo simpel is et)
maar ik heb geen winrar dus dat gaat niet
kan iemand mij helpen
Verwijderd
Dankewel poesje voor alle hulpVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 10:52:
Ik heb een vraagje ik wil met mijn usbkabel mijn java app activeren, dit moet volgens de toturial met MSS 3.5.8 deze heb ik gedownload en nu ik in het programma kom kan ik niet usb opzette, enkel serial cable, oftewel het proggie vind mijn telefoon niet, de error is: USB Init Failed [2], serial connection only possible, kan iemand mij helpen???
Verwijderd
Ik weet niet of het iemand op is gevallen maar ipixel.de (de simpele site met veel wallpapers) doet t niet meer, tenminste bij mij niet, ik krijg dan gelijkk zo'n rottige uit spyware geboren zoeksite voor me kiezen
maja, dat terzijde, misschien dat die eruit gehaald moet worden

Verwijderd
Winrar kun je downloaden bij http://www.winrar.nl.arjan bregman2 schreef op 20 juni 2004 @ 12:23:
[...]
ik heb ik gedaan wat je zei, toen kreeg ik ook een .jar file maar als ik die naar mijn gsm stuurde dan kreeg ik de melding dat het een ongeldig bestand was.
en er stond nog een andere post en daar werd dit gezegd:
open de .jar met winrar ofzo, dan zie je een .txt staan.... deze moet je dan wijzigen (zo simpel is et)
maar ik heb geen winrar dus dat gaat niet
kan iemand mij helpen
Verwijderd
idd, is al een tijdje zo, mag er iid wel uitVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 13:42:
Ik weet niet of het iemand op is gevallen maar ipixel.de (de simpele site met veel wallpapers) doet t niet meer, tenminste bij mij niet, ik krijg dan gelijkk zo'n rottige uit spyware geboren zoeksite voor me kiezenmaja, dat terzijde, misschien dat die eruit gehaald moet worden
Even een vraagje over Vodafone live:
Wat kost er nu precies geld?
Je kunt heel makkelijk met allerlei links naar bijv. het mmsalbum gaan, maar
kost dat nu geld of niet?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Nog nooit op vodafone.nl gekeken?DrEvil1986 schreef op 20 juni 2004 @ 15:27:
Even een vraagje over Vodafone live:
Alvast bedankt.
zo, momenteel met eigen kleurenschema's bezig....
't vorderd zeer goed... binnenkort komen de resultaten
(moet nog een paar dingen opzoeken, maar meeste heb ik al)
('t is dan waarschijnlijk ook mogelijk om er een php script voor te schrijven die aan de hand van keuzes een bestandje genereerd dat de gewenste kleuren heeft
)
momenteel bekend:
alle waarden moeten in HEX, en het bestand dat ge-edit moet worden is spcolor.sch:
offset - functie
05C - tekstkleur onderbalk
06C - bovenste kleur selectiebalk
070 - onderste kleur selectiebalk
074 - kleur lijntje boven onderbalk en rechts van scroll-balk
078 - bovenste kleur onderbalk
07C - onderste kleur onderbalk
080 - bovenste kleur van indrukken knop
084 - onderste kleur van indrukken knop
088 - bovenste kleur titelbalk (boven hoofdmenu)
08C - onderste kleur titelbalk (boven hoofdmenu)
090 - bovenste kleur titelbalk (boven submenu en invoer)
094 - onderste kleur titelbalk (boven submenu en invoer)
('t is dan waarschijnlijk ook mogelijk om er een php script voor te schrijven die aan de hand van keuzes een bestandje genereerd dat de gewenste kleuren heeft
momenteel bekend:
alle waarden moeten in HEX, en het bestand dat ge-edit moet worden is spcolor.sch:
offset - functie
[ Voor 65% gewijzigd door poesje op 20-06-2004 17:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
hoe kan dat dan....???Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:26:
![]()
Shit man, hij is kapot, het externe beeldscherm zit binnenin soort een breuk, het glas wat er voor zit is niet kapot. Ik denk niet dat het onder garantie valt. Naja ik heb het binnenste beeldscherm nog en die andere gebruikte ik tog alleen voor de tijd
![]()
Verwijderd
en die kleurcodes waar uit bestaan die hoe weet je dan welke code welke kleur is bij 05c staat bijv 9A6B3C, bij 06c 20FF20, hoe weet je welke waarden voor welke kleuren staan, of snap ik het nu niet??poesje schreef op 20 juni 2004 @ 17:25:
zo, momenteel met eigen kleurenschema's bezig....
('t is dan waarschijnlijk ook mogelijk om er een php script voor te schrijven die aan de hand van keuzes een bestandje genereerd dat de gewenste kleuren heeft)
momenteel bekend:
offset - functie
Verwijderd
Heb je ook al gevraagd hoeveel het kost als je het laat repareren? Misschien kan je zo'n scherm online bestellen en zelf erin zetten.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:26:
![]()
Shit man, hij is kapot, het externe beeldscherm zit binnenin soort een breuk, het glas wat er voor zit is niet kapot. Ik denk niet dat het onder garantie valt. Naja ik heb het binnenste beeldscherm nog en die andere gebruikte ik tog alleen voor de tijd
![]()
Verwijderd
Nej, maar laatst had iemand ook een foto en bij hem was het beeldscherm ook zo weet niet, ma als dat heel duur kost doe ik het niet. Het er zelf in zetten kan ik tog niet want dan maak ik alleen maar meer kapot. De mobiel zat trouwens in mijn broekzak en was gevallen met mijn dronken kop. Hoop dat het onder garantie val, ga ik gwoon een of ander smoesje ophangen.Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 18:54:
[...]
Heb je ook al gevraagd hoeveel het kost als je het laat repareren? Misschien kan je zo'n scherm online bestellen en zelf erin zetten.
de kleurcode staat in normale hex waarde uitgedrukt, net zoals bij HTML...Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 18:54:
[...]
en die kleurcodes waar uit bestaan die hoe weet je dan welke code welke kleur is bij 05c staat bijv 9A6B3C, bij 06c 20FF20, hoe weet je welke waarden voor welke kleuren staan, of snap ik het nu niet??
0000FF = blauw
00FF00 = groen
FF0000 = rood
Verwijderd
Zijn ze dan ook transparant?poesje schreef op 20 juni 2004 @ 19:29:
[...]
de kleurcode staat in normale hex waarde uitgedrukt, net zoals bij HTML...
0000FF = blauw
00FF00 = groen
FF0000 = rood
Verwijderd
ik ben ook ff aant klooien met die kleurtjes, en tot nu toe niet, maar de gene die je aanpast is ook een non tranparant, namelijk die vodafone rode..... miss dat poesje daar nog achterkomt
ja ik heb t ook heb t ook nog niet laten make laat ff wete als jij er iets mee gaat doen. er staat een tutorial op t howards forum maja tis wel moeilijk...Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 19:07:
[...]
Nej, maar laatst had iemand ook een foto en bij hem was het beeldscherm ook zo weet niet, ma als dat heel duur kost doe ik het niet. Het er zelf in zetten kan ik tog niet want dan maak ik alleen maar meer kapot. De mobiel zat trouwens in mijn broekzak en was gevallen met mijn dronken kop. Hoop dat het onder garantie val, ga ik gwoon een of ander smoesje ophangen.
huidige stand van zaken:
offset: - functie
034&038 - achtegrond kleur
03C - kleur letters in menu's en binnenste kleur in letters op startscherm
040 - kleur van tekst in selectie
044 - kleur van de tekst die als info bij afbeeldingen/ringtones staat
058 - kleur van de rand om de letters op beginscherm
060 - tekst kleur bij indrukken
064 - tekst kleur titelbalk (hoofdmenu)
068 - tekst kleur titelbalk (submenu/invoer vak)
098 - kleur rechter streepje van horizontale balkje bij bestanden (afbeeldingen/ringtones/filmpjes)
0A4 - achtergrond kleur invoer/selectie vak
0A8 - achtergrond kleur achtergrond van bijschrift multimedia (afbeeldingen/ringtones/video)
0AC - kleur van het lijntje onder de invoer plaatsen
0B0 - kleur van het lijntje onder de invoer plaatsen bij selectie
0B4 - kleur van cursor bij invoeren
0DC - kleur van lijn om iconen
0E0 - kleur van lijn om bovenste deel van invoer vak
0E4 - kleur van lijn om onderste deel van invoer vak
0E8 - kleur van lijn om submenu's en links&rechts van invoer vak
0EC - kleur 1e lijntje van scroll-balkje
0F0 - kleur 2e lijntje van scroll-balkje
0F4 - achtergrond kleur van scroll-balkje
0F8 - kleur onderste van scroll-balkje
104 - onderste achtergrond kleur van balkje bij multimedia(afbeeldingen/ringtones/videos/camera)
108 - kleur bovenste van scroll-balkje
11C - achtergrond kleur van de tekst bij de knoppen/opties onder camera
(moet et allemaal nog een keer extra checken...)
offset: - functie
034&038 - achtegrond kleur
03C - kleur letters in menu's en binnenste kleur in letters op startscherm
040 - kleur van tekst in selectie
044 - kleur van de tekst die als info bij afbeeldingen/ringtones staat
058 - kleur van de rand om de letters op beginscherm
060 - tekst kleur bij indrukken
064 - tekst kleur titelbalk (hoofdmenu)
068 - tekst kleur titelbalk (submenu/invoer vak)
098 - kleur rechter streepje van horizontale balkje bij bestanden (afbeeldingen/ringtones/filmpjes)
0A4 - achtergrond kleur invoer/selectie vak
0A8 - achtergrond kleur achtergrond van bijschrift multimedia (afbeeldingen/ringtones/video)
0AC - kleur van het lijntje onder de invoer plaatsen
0B0 - kleur van het lijntje onder de invoer plaatsen bij selectie
0B4 - kleur van cursor bij invoeren
0DC - kleur van lijn om iconen
0E0 - kleur van lijn om bovenste deel van invoer vak
0E4 - kleur van lijn om onderste deel van invoer vak
0E8 - kleur van lijn om submenu's en links&rechts van invoer vak
0EC - kleur 1e lijntje van scroll-balkje
0F0 - kleur 2e lijntje van scroll-balkje
0F4 - achtergrond kleur van scroll-balkje
0F8 - kleur onderste van scroll-balkje
104 - onderste achtergrond kleur van balkje bij multimedia(afbeeldingen/ringtones/videos/camera)
108 - kleur bovenste van scroll-balkje
11C - achtergrond kleur van de tekst bij de knoppen/opties onder camera
(moet et allemaal nog een keer extra checken...)
Verwijderd
Dankewel Poesje, je hebt weer flink wa uitgevogeld zie ik wel!, morge ga ik ook weer es aan de slag met een leuk kleurprofieletje! nogmaals BEDANKT
bedankt het is nu wel gelukt met winrar, veel makkelijker want dan kan je gewoon het tekstbestand in de .jar veranderenVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 13:44:
[...]
Winrar kun je downloaden bij http://www.winrar.nl.
Verwijderd
ik had ook winrar hiervoor gedownload, maar ik kan wel met mn muis in de text maar ik geen tekst weghalen of typen erin...?arjan bregman2 schreef op 21 juni 2004 @ 10:24:
[...]
bedankt het is nu wel gelukt met winrar, veel makkelijker want dan kan je gewoon het tekstbestand in de .jar veranderen
dubbelklik jij gewoon op het bestandje in de jar die je wil veranderen of op een andere manier?
Verwijderd
Ja, gewoon dubbelklik op die bestanden in de jar file. Vervolgens bewerken en opslaan.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:03:
[...]
ik had ook winrar hiervoor gedownload, maar ik kan wel met mn muis in de text maar ik geen tekst weghalen of typen erin...?![]()
dubbelklik jij gewoon op het bestandje in de jar die je wil veranderen of op een andere manier?
Verwijderd
en wat verander je dan zoal? 
niet in alle jar files zit een tekst bestand, is er ook een manier om die png vestanden te veranderen?
niet in alle jar files zit een tekst bestand, is er ook een manier om die png vestanden te veranderen?
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 13:06 ]
Verwijderd
Ja, Je kan zelf een icon (15x15) aan een java applicatie toevoegen (wanneer deze geen icon heeft). Hoe dat allemaal gaat stond ergens in de vorige topics. Moet je effe zoeken.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 13:02:
en wat verander je dan zoal?
Verwijderd
bedankt, ik zal effe zoekenVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 13:32:
[...]
Ja, Je kan zelf een icon (15x15) aan een java applicatie toevoegen (wanneer deze geen icon heeft). Hoe dat allemaal gaat stond ergens in de vorige topics. Moet je effe zoeken.
Verwijderd
Weet er iemand waar je frontjes kan bestellen voor de Motorola V525? (geen daydeal aub)
Liefst een shop die nederlands is, ze moeten toch ergens in Nederland V525 frontjes verkopen.
Liefst een shop die nederlands is, ze moeten toch ergens in Nederland V525 frontjes verkopen.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 15:51 ]
Verwijderd
www.amco-cellular.comVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:03:
Weet er iemand waar je frontjes kan bestellen voor de Motorola V525? (geen daydeal aub)
Ga jij lekker 25 dollar shipping-kosten betalen?
Verwijderd
Tuuk niej, ik hoef geen ander frontje, maak em zelf wel!dimitio schreef op 21 juni 2004 @ 15:54:
[...]
Ga jij lekker 25 dollar shipping-kosten betalen?Ik dacht het niet.
ik heb nu na poesjes kleurtjesprofiellijst/plaats zelf ook mijn eigen scheme(kleurprofiel) gehext! Hij past nu perfect bij mijn wallpaper. Mijn huidige wallpaper is:

en dan met deze scheme
te plaatsen met p2kman in /a/mobile/system/, tel rebooten en dan naar instellingen>personaliseer>kleurprofiel>P!tR
Als iemand em wil zien, ga je gang, ben benieuwd??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 16:18 ]
Verwijderd
Ik heb ook altijd pech
Als iemand deze nog heeft liggen, of gewoon zat is.
Ik neem hem graag voor je uit handen tegen een
schappelijk prijsje.
Of dat we gezamelijk bestellen bij die buitenlandse afzetters en zo de verzendkosten verdelen.
Waarmee? met papiermache ofsow? Ik neem aan dat je niet zomaar evenTuuk niej, ik hoef geen ander frontje, maak em zelf wel!
zelf een frontje maakt.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2004 16:33 ]
heb et zelf ontdekt, naar aanleiding van de spcolor.sch op de foon... en op HoFo stonden verschillendeVerwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 23:27:
@Poesje, heb je dit zelf 'ontdekt' of van HoFo of moto.justmine.org?
hierna had ik ene eigen gemaakt met alle waarden op 00, zodat alles zwart word... dan 1 voor 1 dingen een kleur geven.... dan zijn ze te benoemen (is veel werk)
ennuh... het staat ook op HoFo, heb het namelijk daar ook ff gepost
ziet er goed uitVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 16:07:
[...]
ik heb nu na poesjes kleurtjesprofiellijst/plaats zelf ook mijn eigen scheme(kleurprofiel) gehext! Hij past nu perfect bij mijn wallpaper. Mijn huidige wallpaper is:
[afbeelding]
en dan met deze scheme
te plaatsen met p2kman in /a/mobile/system/, tel rebooten en dan naar instellingen>personaliseer>kleurprofiel>P!tR
Als iemand em wil zien, ga je gang, ben benieuwd??
hoop dat er meer zullen volgen
[ Voor 40% gewijzigd door poesje op 21-06-2004 16:44 ]
Verwijderd
Het binnenste blauwe is het enigste wat ik wil veranderen, die kun je eruit halen als je de gehele front in heet water laat weken en na 5 min is de lijm zacht en kan hij eruit, dan spuiten en lakken!Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 16:13:
[...]
Waarmee? met papiermache ofsow? Ik neem aan dat je niet zomaar even
zelf een frontje maakt.
Bij het soort frontje wat jij wil is dit natuurlijk niet mogelijk, dat snap ik ook wel
is er iemand die al een doorzichtige zilveren kleur profiel heeft gemaakt of van plan is te gaan maken? Ik heb namelijk wel intresse
P!tr mooi gedaan, alleen kanariegeel is niet mijn lieverlingskleur
hij paste niet echt bij mijn wallpaper
P!tr mooi gedaan, alleen kanariegeel is niet mijn lieverlingskleur
* addictive snapt het niet* Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden
zal zometeen beginnen met testen van de doorzichtige waardenrobert-630 schreef op 21 juni 2004 @ 16:58:
is er iemand die al een doorzichtige zilveren kleur profiel heeft gemaakt of van plan is te gaan maken? Ik heb namelijk wel intresse![]()
P!tr mooi gedaan, alleen kanariegeel is niet mijn lieverlingskleurhij paste niet echt bij mijn wallpaper
die heb ikrobert-630 schreef op 21 juni 2004 @ 16:58:
is er iemand die al een doorzichtige zilveren kleur profiel heeft gemaakt of van plan is te gaan maken? Ik heb namelijk wel intresse
Verwijderd
Hallo, ik heb een vraagje..
Ik heb een Bluetooth USB Adapter gekocht van SiteCom, maar ik weet niet hoe ik zo'n modem moet aanmaken ofsow...
Kan iemand mij helpen?
(Mijn MSN is b0b0w [AT] hotmail [DOT] com)
TXnzz
Ik heb een Bluetooth USB Adapter gekocht van SiteCom, maar ik weet niet hoe ik zo'n modem moet aanmaken ofsow...
Kan iemand mij helpen?
TXnzz
Gewoon je Bluetooth USB Adapter installeren, en op je telefoon bij 'verbindingen' kiezen voor vind mij. denk ikVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:57:
Kan iemand mij helpen?
TXnzz
Wat is er mis met abn?ofsow?
Verwijderd
UITLEG BLUEJACKEN:addictive schreef op 21 juni 2004 @ 17:40:
[...]
* addictive snapt het nietIemand die het stap voor stap uit kan leggen (dus met menu keuzes erbij)?
1. Je pakt je telefoon in de hand en doet hem open
2. je gaat naar telefoon boek
3. je drukt op de menuknop(menu is de middelste van de bovenste 3) en maakt een nieuwe contact aan\
4. telefoonnummer vul je iets naar keuze in zoals 112 of 666, als naam (van de aangemaakte contact vul je je bericht in wat je de gene wilt laten zien die je de bluejack stuurt. Bijv Naam: He, hoeisie??
Tel: 555
dan sla je deze op!
5. Je gaat weer naar telefoonboek, en je selecteert de door jouw aangemaakte account/boodschap.
6. Je drukt nogmaals op de menu(menu is de middelste van de bovenste 3) knop. Dan ga je naar verzenden(laatste optie)
7 Dan kies je Bluetooth
8 Je telefoon vraagt: Bluetooth aan??, toets JA!
9. toets Zoek naar apparaten
10,. Stuur dit berichtje/account naar de desbetreffende bluetooth telefoon.
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:00:
[...]
UITLEG BLUEJACKEN:
1. Je pakt je telefoon in de hand en doet hem open
2. je gaat naar telefoon boek
3. je drukt op de menuknop(menu is de middelste van de bovenste 3) en maakt een nieuwe contact aan\
4. telefoonnummer vul je iets naar keuze in zoals 112 of 666, als naam (van de aangemaakte contact vul je je bericht in wat je de gene wilt laten zien die je de bluejack stuurt. Bijv Naam: He, hoeisie??
Tel: 555
dan sla je deze op!
5. Je gaat weer naar telefoonboek, en je selecteert de door jouw aangemaakte account/boodschap.
6. Je drukt nogmaals op de menu(menu is de middelste van de bovenste 3) knop. Dan ga je naar verzenden(laatste optie)
7 Dan kies je Bluetooth
8 Je telefoon vraagt: Bluetooth aan??, toets JA!
9. toets Zoek naar apparaten
10,. Stuur dit berichtje/account naar de desbetreffende bluetooth telefoon.
Verwijderd
Nouhjah, w8 ik zal het verder verdelen in 3 stappen
1.je pakt je telefoon (dat ding van 130 euro met 65 euro beltegoed) wat je had gekocht
2. als de telefoon recht voor je ligt, til je de bovenkant als het ware op, hierdoor verschijnt er een aantal toetsen en een groot beeldscherm met kleurtjes
3.Dan druk je de toetsen in en ga verder bij stap 2. van de orginele message
zo, na ff beetje uitzoeken blijkt:poesje schreef op 21 juni 2004 @ 17:48:
[...]
zal zometeen beginnen met testen van de doorzichtige waarden(en of ik die wel kan vinden, aangezien doorzichtig geen kleur is)
de eerste 6 waarden die je dan in hex geeft voor de kleur worden gevolgt door 2 waarden voor de doorzichtigheid...
FF is dan helemaal transparant
en 00 helemaal niet transparant
'k zal vanaaf (ofzo) een bestandje maken dat voor een groot deel doorzichtig is
correctie aan stap 1:Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 18:07:
[...]
Nouhjah, w8 ik zal het verder verdelen in 3 stappen
1.je pakt je telefoon (dat ding van 130 euro met 65 euro beltegoed) wat je had gekocht
2. als de telefoon recht voor je ligt, til je de bovenkant als het ware op, hierdoor verschijnt er een aantal toetsen en een groot beeldscherm met kleurtjes
3.Dan druk je de toetsen in en ga verder bij stap 2. van de orginele message
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegenwoordig is ie 149 euro met 15 euro beltegoed
maar, stappen plan is nog wel iets te ingewikkeld... kan et nie wat uitgebreider
[ Voor 49% gewijzigd door poesje op 21-06-2004 18:13 ]
Verwijderd
Normaal zou ik zegge op zen oisterwijks (daar woon ikpoesje schreef op 21 juni 2004 @ 18:08:
correctie aan stap 1:
tegenwoordig is ie 149 euro met 15 euro beltegoed
maar, stappen plan is nog wel iets te ingewikkeld... kan et nie wat uitgebreider
maarja da snappe ze toch niej!
Verwijderd
Zit momenteel er ook over te denken deze telefoon te kopen maar heb dan de Motorola V525 op het oog, de Samsung X450 en E100 en ook de Panasonic X60.
Iemand een idee welke een beetje het beste is? Het hebben van een fotocam is geen nodige optie.
Iemand een idee welke een beetje het beste is? Het hebben van een fotocam is geen nodige optie.
Verwijderd
Leuk dat je dat zegt. Ik had eerst ook de X450 en de V525 op het oog, maar ben toch maar voor de V525 gegaan, omdat deze veel meer opties heeft. Me broertje heeft toen (Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 19:42:
Zit momenteel er ook over te denken deze telefoon te kopen maar heb dan de Motorola V525 op het oog, de Samsung X450 en E100 en ook de Panasonic X60.

Verwijderd
Simpel (heb het zelf ook) je steekt de Dongle ER NOG NIET IN.Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 17:57:
Kan iemand mij helpen?
TXnzz
Eerst doe je de installatie CD erin, volg je de procedure en installeer je alles.
Dan, als alles echt klaar is, doe je de dongle erin, windows herkent m dan en dan dubbelklik op 'My Bluetooth Places' dan effe configureren en hoppa! klaar.
Om te connecten doe je bluetooth op je phone aan, druk je op 'Vind mij' en in My Bluetooth Places (op je PC) druk je op Entire Bluetooth Neighboorhood.
Effe wachten....selecteer je phone en pair hem (dmv popup scherm waar je een code intypt die je vervolgens op je phone ook invoert waneer er om wordt gevraagd.
heeft iemand hier nog de instellingen van MMS en WAP van de V525 vodafone?
ik moet ze namelijk handmatig instellen :P*
*Fl*sh
*Fl*sh
[ Voor 6% gewijzigd door k5052 op 21-06-2004 20:30 ]
Verwijderd
Die staan toch op vodafone.nlkenny89 schreef op 21 juni 2004 @ 20:30:
*Fl*sh
voor zover ik weet is et nooit gelukt..... kreeg et alleen weg met MPT
ennuhh... ik ga vanaaf toch geen doorzichtige kleuren indeling maken
is toch simpel? je gaat naar de agende, selecteert de dag, highlight de entry (dus niet klikken) dan die toets die bovenin in het midden zit, en dan kies je wissen.
hier 2 opties:kenny89 schreef op 21 juni 2004 @ 20:30:
*Fl*sh
simpele optie 1; https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/MMS/ (tegenwoordig ondersteunen ze alle Nederlandse providers, nadeel webprofielen worden gelockt!!!
lastiger optie 2; ga naar http://www.vodafone.nl/ > vodafone live! > Instellen > Instellingen MMS > Motorola V525 :
deeplinking werkt niet, om het nog handiger te maken
Motorola V525
MMS instellingen Vodafone live
1. ga naar menu Vodafone live en druk op kies
2. ga naar webprofielen
3. ga naar nieuw en druk op kies
4. voer naam in: vodafone mms
5. startpagina: http://mmsc.mms.vodafone.nl
6. scrol daarna helemaal naar GPRS APN
7. voer live.vodafone.com in
8. gebruikersnaam: vodafone
9. wachtwoord: vodafone
..en nu komt de grap, ik heb ook een soort van v500@v600 het werkt volgensmij niet, ik kon namelijk een mmsje van vodafone niet openen, zelf mms versturen heb ik nog niet geprobeerd. Omdat je foon softwarematig grotendeels als een v600 aandoet werkt het niet, omdat vodafone schijnbaar problemen heeft met de ondersteuning van dat toestel voor live! (Wap werkt namelijk ckerz niet!
Kan je me ff op de hoogte houden of dit bij jou wel werkt? (ik heb zelf optie 2 gedaan ) Aan alle andere v500@v600 gebruikers werkt bij jullie mms i.c.m vodafone?
vreemd, ik heb nu dus weer een v525 qua software alleen de seems ge-edit, en toch krijg ik een foutmelding met het bestandstype niet herkent. d8 dat ik dat nu gefixt zou hebben. heb wel de instellingen van https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ moeten halen
eej robert, volgens mij weet jij het niet maar ik ben wel wat[no flame intended] bekender met het flashen/flexen/ bewerken van de v525 dan jou
( ben een ouwe rot uit de eerste 3 topics van de V525 als je dat niet wist) ...
maaruh ff to the point,
ik heb dus al een half jaar V525@v600 en mms werkt gewoon goed
misschien ligt het aan jou?
maar deze keer heb ik een nieuwe flash en flex gebruikt en weet ik niet of deze het goed doet want de flex laat namelijk mij geen nieuwe webprofielen maken , of ik moet ze handmatig invoeren. Hiervoor deden ze het gewoon wel met 9.1 DR en GI0000 flex. ( nu 9.38 + SE64...F9)
in topic 3 of 4 stonden deze instellingen veel beter beschreven inclusief ip's etc.
kan iemand die de V525 orgineel heeft misschien niet even kijken?
gewoon bij webprofielen vodafone live! en mms kopieren en dan kijken door op bewerken te klikken.
----------------------------
@mods , ik weet niet of het hier nog strenger is geworden dus als die namen van de flash of flex wegmoeten edit ik ze wel , kwil geen OW
, kheb er al 1 gehad in dit topic ( deel 2 ofzo )
-----------------------------
edit:
alles werkt hier gewoon goed, ik test hier ff die nieuwe flash of flex, anders ga ik weer terug naar mijn oude "vertrouwde" combi
maaruh ff to the point,
ik heb dus al een half jaar V525@v600 en mms werkt gewoon goed
misschien ligt het aan jou?
maar deze keer heb ik een nieuwe flash en flex gebruikt en weet ik niet of deze het goed doet want de flex laat namelijk mij geen nieuwe webprofielen maken , of ik moet ze handmatig invoeren. Hiervoor deden ze het gewoon wel met 9.1 DR en GI0000 flex. ( nu 9.38 + SE64...F9)
in topic 3 of 4 stonden deze instellingen veel beter beschreven inclusief ip's etc.
gewoon bij webprofielen vodafone live! en mms kopieren en dan kijken door op bewerken te klikken.
----------------------------
@mods , ik weet niet of het hier nog strenger is geworden dus als die namen van de flash of flex wegmoeten edit ik ze wel , kwil geen OW
-----------------------------
edit:
alles werkt hier gewoon goed, ik test hier ff die nieuwe flash of flex, anders ga ik weer terug naar mijn oude "vertrouwde" combi
[ Voor 8% gewijzigd door k5052 op 21-06-2004 23:00 ]
Wist ik kenny doe ook al vanaf het eertse topic mee en lees wel is het V600 topic. Ik vondt het al raar dat jij erna vroeg!kenny89 schreef op 21 juni 2004 @ 22:48:
eej robert, volgens mij weet jij het niet maar ik ben wel wat[no flame intended] bekender met het flashen/flexen/ bewerken van de v525 dan jou( ben een ouwe rot uit de eerste 3 topics van de V525 als je dat niet wist) ...
Ik heb ook nog de originele instellingen uit een 2de V525, die heb ik ook overgenomen naar mijn foon in eerste instantie, maar dat werkte toen niet, misschien een typfoutje (bij wap profiel had ik ook achter com een punt teveel) maar 2 the point, k zal die 2de foon ff pakken...
Port1: 9201
Domain1: leeg
Service Type2 WAP
Gateway IP2: 000.000.000.000
Port2: 9201
Domain2: alweer leeg
DNS1: 000.000.000.000
DNS2: 000.000.000.000
Lijn Type1: ISDN
GPRS APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam : Vodafone
Wachtwoord: Vodafone
Neem aan dat je hier wat mee kan, ik weet het er staan overbodige gegevens bij maar ja voor de duidelijkheid dan maar..
..en 1 ding ik heb niks over je fl#sh en fl#x kwaliteiten gezegd, zou niet durven
* Ey nog 1 ding heb jij - naast een typfout in een webprofiel, te weinig btg, geen Gprs bereik - nog een idee waarom Mms ontvangen bij mij niet zou kunnen werken..?
[ Voor 35% gewijzigd door robert-630 op 21-06-2004 23:11 ]
..skip
..

[ Voor 100% gewijzigd door robert-630 op 22-06-2004 00:48 ]
Dat heb ik ook precies op een 2de V525 gedaan, en ook precies hetzelfde probleem, Ik heb me niet die instellingen laten toesturen omdat ze als het goed is nog correct in het mobiel stonden, of klopt bovenstaand overzicht niet dat iemand weet?Nanax schreef op 21 juni 2004 @ 22:44:
vreemd, ik heb nu dus weer een v525 qua software alleen de seems ge-edit, en toch krijg ik een foutmelding met het bestandstype niet herkent. d8 dat ik dat nu gefixt zou hebben. heb wel de instellingen van https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/ moeten halen
Ik heb namelijk dat mms-profiel in mijn gsm ingevoerd en het werkt niet.
doe de volgende keer maar een edit 
Ik heb van poesje al wel gehoord dat terug fl#shen niet helpt.
meer zeg ik er ff niet over. i.v.b. met policy en shit.
Ik heb wel gister net een originele v525 ge-seemedit. kijken of live het nog doet...
Ik heb van poesje al wel gehoord dat terug fl#shen niet helpt.
meer zeg ik er ff niet over. i.v.b. met policy en shit.
Ik heb wel gister net een originele v525 ge-seemedit. kijken of live het nog doet...
Dit topic is gesloten.